Er wordt bedoeld dat het 30 maanden zal duren voor die persistent universe beschikbaar zal zijn als officieel onderdeel (daarvoor ongetwijfeld al wel als beta). Dit is op te maken uit de manier van noteren. Bij Alpha staat bijvoorbeeld 12 maand en bij beta 18 maand, zijnde wanneer ze beschikbaar zouden moeten komen.Gammro schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:06:
Wat word eigenlijk bedoeld met die 30 months?
Dat je 30 maanden toegang hebt tot die persistent play of dat het 30 maanden duurt voordat die feature werkt, of nog iets heel anders?
Hier ook even een vraagje, wat kun je met die cards doen? (5$ International Shipping) wat voor functie hebben ze?
Voor zover ik weet is het enkel om aan mensen te laten zien dat je een funder bent
Citizen Cards are both digital and physical items. In the game, these cards will show your pilot's citizen status, social standing, credit account and more.
Outside the game, they will be wallet sized cards to carry around as proof you have supported Star Citizen and have access to the alpha/beta. CIG is planning to deliver the physical cards by Christmas 2012, so you can provide them as gifts to your friends and family.
In order to obtain a citizen card, you must pledge at least $30 for the game and alpha/beta access. The cards come in different colors, depending on your pledge amount:
$30-49 - White Citizens Card
$60 - Green Citizens Card
$125 - Bronze Citizens Card
$250 - Silver Citizens Card
$500 - Gold Citizens Card
$1,000 - Platinum Citizens Card
$5,000 - Black Citizens Card
$10,000+ - Titanium Citizens Card
Het fysieke deel wel.Gammro schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:01:
Voor zover ik weet is het enkel om aan mensen te laten zien dat je een funder bent
Het lijkt er echter op dat ze in-game ook een functie hebben. En dan vooral de status (kleur?) van je citizenship.
Laatst volgens mij in een interview had CR het erover dat je met een hogere status bijvoorbeeld eerder hulp kreeg van de politie/het leger als je in de problemen zit? Interessant gegeven.
Je kunt schijnbaar citizenship verdienen, kopen, of verliezen. Afhankelijk van hoe je je gedraagt in de game.
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Een flinke aanrader is om ook de backstory te lezen op de RSI website.
De artikelen beschrijven op leuke wijze (middels een school rapport, een nieuwsuitzending op tv, etc) de historie van het verhaal tot het punt waarop de game gaat beginnen. Dat is een periode van bijna 900 jaar (2075 - 2942).
Je leest o.a. dat je veel moet doen om een Citizen te worden. In het leger dienen en 'community services' doen bijvoorbeeld. Waarschijnlijk bepaald het citizenship dus in grote mate je positie binnen de samenleving met alle voordelen van dien.
De artikelen beschrijven op leuke wijze (middels een school rapport, een nieuwsuitzending op tv, etc) de historie van het verhaal tot het punt waarop de game gaat beginnen. Dat is een periode van bijna 900 jaar (2075 - 2942).
Je leest o.a. dat je veel moet doen om een Citizen te worden. In het leger dienen en 'community services' doen bijvoorbeeld. Waarschijnlijk bepaald het citizenship dus in grote mate je positie binnen de samenleving met alle voordelen van dien.
Gisteren een stuk van de storyline gelezen en het is echt verbazingwekkend goed. (niet te vergelijken met *kuch* diablo3 bijvoorbeeld ;-) )
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
En, we hebben de 750K op KS gehaald.
AMX-1 bots all around \o/
RSI site ligt compleet plat op dit moment
AMX-1 bots all around \o/
RSI site ligt compleet plat op dit moment
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Ik zag op het officiele forum een heel topic over joysticks... gaan jullie het met een joystick spelen of gewoon met muis en toetsenbord?
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Anoniem: 435289
Had ik ook gezien en zit nu te twijfelen om tegen die tijd misschien weer een joystick aan te schaffen. Denk zelf dat ik het gewoon eerst uitprobeer met een keyboard and muis zoals ik ook in andere space simulators gespeeld heb.Ervig schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:14:
Ik zag op het officiele forum een heel topic over joysticks... gaan jullie het met een joystick spelen of gewoon met muis en toetsenbord?
Het zal wel niet noodzakelijk zijn om een joystick te hebben alleen zullen de movements wat meer geleidelijk zijn. Al zijn de jostisticks die besproken worden op de forum boven de 300 euro per stuk. Zover wil ik nog niet gaan denk ik xD
ze willen volgens mij de Freelancer controls overnemen. In Freelancer werkte het beter met een muis dan met een joystick. zelf ben ik ook voor muis controls tbhErvig schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:14:
Battle.net Spud#2543
Freelancer is specifiek ontwikkeld om met de muis te besturen. Officieel is er geeneens Joystick support. Wat Chris Roberts nu wil doen, is iedereen tegemoet komen in hun wensen. Dat wil dus zeggen dat je kunt vliegen met toetsenbord en/of muis, met een joystick, een gamepad, een HOTAS systeem of zelfs een volledige cockpit.TepelStreeltje schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:22:
ze willen volgens mij de Freelancer controls overnemen. In Freelancer werkte het beter met een muis dan met een joystick. zelf ben ik ook voor muis controls tbh
Op zich zijn er best wel leuke redelijk geavanceerde HOTAS systeempjes te koop voor een schappenlijk prijsje. De Saitek X52 begint al ergens rond de 90 euro bijvoorbeeld. Natuurlijk wel wat duurder dan menig joystick, maar je hebt ook wat meer mogelijkheden natuurlijk.
Inmiddels is het eerste alien ras geïntroduceerd, de Xi'An.

Veel achtergrondinformatie is te vinden op deze pagina.

Veel achtergrondinformatie is te vinden op deze pagina.
Interessante informatie in de reddit AMA. Een van de dingen die me opviel eas:
[–]CommanderRoberts[S] 7 punten 8 uur geleden
Yes - we're working on a few things. Biggest thing is to get the # of backers up. Our per backer $ average is the highest of any crowd funded game to date but we're just less than the final Project Eternity backer count. I know there's more space sim fans out there - my old games used to sell millions, so there's something holding some people back, or maybe we're not doing a good enough job on the grass roots level in getting the word out.
Kunnen wij hier zelf nog iets aan doen? Ik zou het bijv. mooi vinden als iedereen die dit project een warm hart toedraagt (en facebook gebruikt), iig de RSI pagina zou liken en 1 post van RSI zou sharen op zijn/ haar eigen pagina. Maar wat nog meer?
[–]CommanderRoberts[S] 7 punten 8 uur geleden
Yes - we're working on a few things. Biggest thing is to get the # of backers up. Our per backer $ average is the highest of any crowd funded game to date but we're just less than the final Project Eternity backer count. I know there's more space sim fans out there - my old games used to sell millions, so there's something holding some people back, or maybe we're not doing a good enough job on the grass roots level in getting the word out.
Kunnen wij hier zelf nog iets aan doen? Ik zou het bijv. mooi vinden als iedereen die dit project een warm hart toedraagt (en facebook gebruikt), iig de RSI pagina zou liken en 1 post van RSI zou sharen op zijn/ haar eigen pagina. Maar wat nog meer?
Ben bang dat de verwachtingen van Roberts beetje verkeerd liggen...
Leuk dat je games (ooit, meer dan 10 jaar geleden!) miljoenen keren over de toonbank gingen. Maar het enige wat je nu verkoopt is een belofte, geen tastbaar product.
Lopen op het moment zoveel kickstarter projecten, maar er is nog geen echt grote (imho) release geweest. Dus heb zelf geen idee wat ze te bieden hebben. Dat is wat mij altijd beetje tegenhoud bij de verschillende KS projecten.
Leuk dat je games (ooit, meer dan 10 jaar geleden!) miljoenen keren over de toonbank gingen. Maar het enige wat je nu verkoopt is een belofte, geen tastbaar product.
Lopen op het moment zoveel kickstarter projecten, maar er is nog geen echt grote (imho) release geweest. Dus heb zelf geen idee wat ze te bieden hebben. Dat is wat mij altijd beetje tegenhoud bij de verschillende KS projecten.
Battle.net Spud#2543
@Tepelstreeltje Klopt het is nog maar een 'belofte', maar als je de video's en de presentatie kijkt, kan je zien hoe ongelooflijk ver het product al gemaakt is (met alleen eigen investering).
Er was 2 miljoen nodig om extra investeerders aan te trekken en dat is al ruim gehaald, maar meer 'backers' zorgt voor een grotere kans op een beter spel.
Dit project heeft zo veel meer kans van slagen dan bijv. iets als Project Eternity imho. Het is inderdaad een gok, maar ook een kans om voor weinig geld een top spel op de kop te tikken :-)
Er was 2 miljoen nodig om extra investeerders aan te trekken en dat is al ruim gehaald, maar meer 'backers' zorgt voor een grotere kans op een beter spel.
Dit project heeft zo veel meer kans van slagen dan bijv. iets als Project Eternity imho. Het is inderdaad een gok, maar ook een kans om voor weinig geld een top spel op de kop te tikken :-)
Ben altijd beetje sceptisch als je alleen filmpjes zietErvig schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:41:
@Tepelstreeltje Klopt het is nog maar een 'belofte', maar als je de video's en de presentatie kijkt, kan je zien hoe ongelooflijk ver het product al gemaakt is (met alleen eigen investering).
wil ingame (hoe buggy ook) footage zien ^^
Battle.net Spud#2543
Ingame footage is gewoon beschikbaar. Chris Roberts die de game realtime aan het spelen is. Her en der nog wel een bug ja, maar dat mag bij een pre-alpha.
Het feit dat de game na release via micro updates steeds meer nieuwe content krijgt geeft mij veel vertrouwen in de toekomst en het slagen van deze game. Ik hoop dat er nog wat meer stretch goals gehaald kunnen worden, zoals de mod tools op 4 miljoen, maar dat is misschien wishfull thinking. Een 3 a 3.5 mil moet er toch wel inzitten. Ik verwacht richting het eind van de crowd funding periode nog wel een opleving. Zelf zal ik richting het eind ook nog een keer extra pledgen.
En wat jezelf kan doen? Inderdaad facebook likes en het op twitter verkondigen. Ook proberen vrienden te overtuigen om te pledgen voor de game. Zeg daarbij dat de pledge ships lifetime insurance krijgen.
Daarnaast proberen op fora aandacht te krijgen voor de game, misschien via tijdelijke banners, etc.
Als je er echt voor wilt gaan kan je ook contact opnemen met game gerelateerde sites of sci-fi sites met de vraag of die aandacht willen besteden aan de game.
Het feit dat de game na release via micro updates steeds meer nieuwe content krijgt geeft mij veel vertrouwen in de toekomst en het slagen van deze game. Ik hoop dat er nog wat meer stretch goals gehaald kunnen worden, zoals de mod tools op 4 miljoen, maar dat is misschien wishfull thinking. Een 3 a 3.5 mil moet er toch wel inzitten. Ik verwacht richting het eind van de crowd funding periode nog wel een opleving. Zelf zal ik richting het eind ook nog een keer extra pledgen.
En wat jezelf kan doen? Inderdaad facebook likes en het op twitter verkondigen. Ook proberen vrienden te overtuigen om te pledgen voor de game. Zeg daarbij dat de pledge ships lifetime insurance krijgen.
Daarnaast proberen op fora aandacht te krijgen voor de game, misschien via tijdelijke banners, etc.
Als je er echt voor wilt gaan kan je ook contact opnemen met game gerelateerde sites of sci-fi sites met de vraag of die aandacht willen besteden aan de game.
Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter
Ook eindelijk gepledged
Via website ging lastig, dus maar via kickstarter gedaan.
YouTube: Star Citizen - Gameplay (GDC 2012)Dalrok schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:37:
Ingame footage is gewoon beschikbaar. Chris Roberts die de game realtime aan het spelen is. Her en der nog wel een bug ja, maar dat mag bij een pre-alpha.
i stand corrected kind sir
awesome!
Battle.net Spud#2543
Hier de hele presentatie. Filmpje is ook in iets hogere resolutie: http://nl.twitch.tv/gamespot/b/335084171
Begint vanaf 19.35 min met de trailer. Inderdaad pretty awesome
Begint vanaf 19.35 min met de trailer. Inderdaad pretty awesome
[ Voor 9% gewijzigd door Dalrok op 02-11-2012 23:14 ]
Ik ben dus één van die twijfelaars :-)
Nu bon, ik wil absoluut wel een nieuw "Privateer" spel. Maar toch nog efkes navragen; bevat het singleplayer gedeelte ook een "Privateer/Freelancer" stuk? Momenteel lees ik wat van "Squadron 42" dat je offline kan spelen, maar dat is Wing Commander geinspireerd, dus niet wat ik zoek...
Nu bon, ik wil absoluut wel een nieuw "Privateer" spel. Maar toch nog efkes navragen; bevat het singleplayer gedeelte ook een "Privateer/Freelancer" stuk? Momenteel lees ik wat van "Squadron 42" dat je offline kan spelen, maar dat is Wing Commander geinspireerd, dus niet wat ik zoek...
Het singleplayer gedeelte niet, dat zl idd wingcommander-like.Myri schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:48:
Ik ben dus één van die twijfelaars :-)
Maar!! Het MP gedeelte wel.
Je kunt een eigen (gemodde) server draaien en het mp gedeelte (exploration, trade etc) daar doen.
Volgens mij las ik ergens dat CR die demo ook zo draaide, op een lokale server op dezelfde machine.
Dus daar kun je de Star Citizen experience, die meer richting privateer/freelancer is, beleven.
Aangezien je 'm kan modden zie ik ook genoeg ruimte voor goede mods die die experience (private server) een stuk beter kunnen makne.
Maar het geheel is natuurljik nog lang niet af, of zelfs volledig ontworpen. Het grootste gedeelte bestaat enkel in CR's hoofd.
Dit is wat Chris Roberts er zelf over te zeggen had op Reddit:
Niet alleen via private servers, maar ook via de public servers.
Via een poll kwam er uit dat een groot deel van de mensen graag explorer wilden worden in de game.
Deze optie stond dik boven alle andere opties.
http://www.robertsspaceindustries.com/poll-who-will-you-be/
Edit: Hierop aanvullend. Het multiplayer exploring privateer/freelancer gedeelte gaat sowieso groots worden.The main narrative story will be the Squadron 42 one, so it will be more in the lines of Wing Commander. Once you've finished this and are out int he Star Citizen universe the story approach is a little different. There isn't going to be one over arching story - just a lot of micro stories / mission threads spread around the galaxy that you can engage in if you like. We'll be managing the bigger universe events as the galactic puppet masters.
In the future however there may be a non military style SP / MP co-op campaign...
Niet alleen via private servers, maar ook via de public servers.
Via een poll kwam er uit dat een groot deel van de mensen graag explorer wilden worden in de game.
Deze optie stond dik boven alle andere opties.
http://www.robertsspaceindustries.com/poll-who-will-you-be/
[ Voor 23% gewijzigd door Dalrok op 05-11-2012 13:44 ]
Ik dacht dat er gisteren ook een optie zou komen om de verschillende 'manuals' los te kopen, maar ik zie nog niets.
Overigens staat Elite IV (Elite Dangerous) nu ook op Kickstarter
Bedoel je de verschillende '42-page books'? Die kun je bestellen door het bijbehorende bedrag bovenop je pledge bij te voegen op KS. Uitleg staat hier.Ervig schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:52:
Ik dacht dat er gisteren ook een optie zou komen om de verschillende 'manuals' los te kopen, maar ik zie nog niets.
Die optie zou inderdaad ook naar de RSI site komen op maandag. Zal wel vertraging hebben opgelopen.
Klinkt op zich wel interessant al die fysieke goodies, maar ik zit een beetje met de douanekosten in de knoop. Geen idee onder welke waarde alles verstuurd wordt en hoeveel we uiteindelijk moeten gaan betalen.
Elite heb ik vroeger nooit gespeeld, maar wel veel over gehoord. Jammer dat er geen filmje staat op de Kickstarter site, alleen maar een wall of text.
Klinkt op zich wel interessant al die fysieke goodies, maar ik zit een beetje met de douanekosten in de knoop. Geen idee onder welke waarde alles verstuurd wordt en hoeveel we uiteindelijk moeten gaan betalen.
Elite heb ik vroeger nooit gespeeld, maar wel veel over gehoord. Jammer dat er geen filmje staat op de Kickstarter site, alleen maar een wall of text.
Klopt, maar daar hecht ik weer geen waarde aan
Van de Kickstarter comments:
Zal me benieuwen wat ze vandaag willen tonen.Creator Cloud Imperium Games Corporation 16 minutes ago
Stay tuned guys - we've got some really exciting news on the way today!
You are all so awesome and we do pay attention to what's happening in the comments section.
Keep the suggestions coming for how we can get the word out there.
Cheers!
Ze hebben een 'tell your friends' link toegevoegd:
Als je door een vriend wordt uitgenodigd (dus bij gebruik van een linkje):
RECRUIT PRIZE (one awarded randomly among recruits)
(1) NVIDIA GTX680 graphics card
(1) Logitech G940 HOTAS setup
(1) Anvil Gladiator Bomber in Star Citizen
Daily Prize packages
Awarded randomly from a pool of anyone recruited that day:
(1) Logitech Extreme 3D Pro Joystick
(1) Pack of 1000 In-Game Credits
Voor degene die je het linkje stuurt zijn er ook wat leuke prijzen:
GRAND PRIZE (one awarded to the user with the most recruits)
(1) Alienware Aurora Desktop*
(1) Oculus Rift headset
(1) Idris-class corvette in Star Citizen to serve as your command ship
RUNNERS UP (six awarded to the users with the most recruits)
(1) NVIDIA GTX670 graphics card
(1) Logitech F710 Game Pad
Daily Prize packages
referrals zijn neit toegestaan op GoT.
Als je door een vriend wordt uitgenodigd (dus bij gebruik van een linkje):
RECRUIT PRIZE (one awarded randomly among recruits)
(1) NVIDIA GTX680 graphics card
Daily Prize packages
Awarded randomly from a pool of anyone recruited that day:
(1) Logitech Extreme 3D Pro Joystick
(1) Pack of 1000 In-Game Credits
Voor degene die je het linkje stuurt zijn er ook wat leuke prijzen:
GRAND PRIZE (one awarded to the user with the most recruits)
(1) Alienware Aurora Desktop*
(1) Oculus Rift headset
(1) Idris-class corvette in Star Citizen to serve as your command ship
RUNNERS UP (six awarded to the users with the most recruits)
(1) NVIDIA GTX670 graphics card
Daily Prize packages
referrals zijn neit toegestaan op GoT.
[ Voor 13% gewijzigd door Sn0wblind op 08-11-2012 00:27 ]
Moesten ze nu eindelijk mijn backup site account kunnen linken aan mijn RSI account, zou ik al tevreden zijn. Heb al tig keer die form ingevuld en al gemailed, telkens hetzelfde antwoord: we zijn ermee bezig, bijna klaar
Ik had al mensen die ik ken doorgestuurd naar deze site, dus die hebben al een pledge gedaan.
Jammer dat het niet achteraf geldt
Ware het niet dat referral links niet gewenst en of toegestaan zijn op Tweakers.net.
Jammer dat het niet achteraf geldt
Ware het niet dat referral links niet gewenst en of toegestaan zijn op Tweakers.net.
[ Voor 44% gewijzigd door psychoclown op 07-11-2012 14:37 ]
Klopt. Beetje omslachtig maar je zou het wel via Google kunnen doen.Myri schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:45:
mmm, mis ik ergens iets of is het niet mogelijk te zoeken op het forum van RSI?
code:
1
| <zoekterm> site:www.robertsspaceindustries.com/forums/ |
Dingen als forum moeten nog worden opgewerkt naar een hoger plan. Ze hebben vooralsnog alleen de basis aangelegd, met het ook op beperkte financiering tot aan de Crows funding en andere dingen die belangrijker waren.
Hooray, op naar de volgende tier.
Zo ziet een (white) citizen kaart eruit:

Lijkt erop dat hij gepersonaliseerd wordt.
Had ook wat gelezen over dat je een plaatje kon uploaden van jezelf, maar dat zie ik niet terug hierin.
Zo ziet een (white) citizen kaart eruit:

Lijkt erop dat hij gepersonaliseerd wordt.
Had ook wat gelezen over dat je een plaatje kon uploaden van jezelf, maar dat zie ik niet terug hierin.
De 3 miljoen is binnen, op naar de 4 miljoen en mod-tools!
Als je nog niet gepledged hebt is het wel handig om dat in de komende 10 dagen te doen want 'pledge ships have a lifetime insurance' in tegenstelling tot schepen die je in het spel koopt.
Als je nog niet gepledged hebt is het wel handig om dat in de komende 10 dagen te doen want 'pledge ships have a lifetime insurance' in tegenstelling tot schepen die je in het spel koopt.
Een paar grote updates: 2 nieuwe Star Systems: 'Tyrol' en 'Odin' (http://www.robertsspaceindustries.com/comm-link/).
Tyrol is met name interessant voor smokkelaars :-)
Tyrol System
Ownership: None
Planets: 7
Planetary Rotation: Tyrol V 393 SED (Standard Earth Day)
Import: None
Export: Mineral, Elements
Black Market: Sentient Trafficking, Narcotics, Mercenaries, You name it.
UEE Strategic Value: Grey
En een preview van de nieuwe citizens card voor Wingnut en Lancer levels is beschikbaar:

8 dagen om nog te 'pledgen': lifetime ship insurance + garage + repair drone die je anders iig niet krijgt... en bij 4 miljoen komen MOD tools beschikbaar!
Tyrol is met name interessant voor smokkelaars :-)
Tyrol System
Ownership: None
Planets: 7
Planetary Rotation: Tyrol V 393 SED (Standard Earth Day)
Import: None
Export: Mineral, Elements
Black Market: Sentient Trafficking, Narcotics, Mercenaries, You name it.
UEE Strategic Value: Grey
En een preview van de nieuwe citizens card voor Wingnut en Lancer levels is beschikbaar:

8 dagen om nog te 'pledgen': lifetime ship insurance + garage + repair drone die je anders iig niet krijgt... en bij 4 miljoen komen MOD tools beschikbaar!
Van de week tegen het lijf gelopen en gelijk gepledged. EVE Online veteraan die eens wat anders wil dan EVE Online en dit ziet er echt awesome uit! 
Iemand die al weet met welke setup (HOTAS e.d.) ze dit willen gaan spelen? Ben zelf al een beetje aan het rondkijken.
Iemand die al weet met welke setup (HOTAS e.d.) ze dit willen gaan spelen? Ben zelf al een beetje aan het rondkijken.
Wa Doede Nou
Zelf eindelijk dan ook vandaag maar eens gepledged (shame on me, gezien ik op dag in dat de site in underground online ging member was) en de citizen card die hier vlak boven staat zal ook mijn kant op komen
.
Wat besturing betreft denk ik dat ik een Saitek X52 aan ga schaffen. Behoorlijk fatsoenlijk prijsje voor een toch erg volledige HOTAS.
Wat besturing betreft denk ik dat ik een Saitek X52 aan ga schaffen. Behoorlijk fatsoenlijk prijsje voor een toch erg volledige HOTAS.
Ik heb nu al een paar keer de term lifetime ship insurance tegengekomen hier op het forum. Wat wordt daarmee bedoeld? Kun je je schepen kwijtraken in dit spel misschien?
Daar komt het kortgezegd op neer ja. Net als in EVE Online kun je schepen en ladingen verzekeren, mocht je schip vernietigd worden. Een schip-verzekering zou je kunnen zien als je typische no-risk autoverzekering. Zonder krijg je praktisch niets terug, met een redelijk bedrag tot een gehele vergoeding.
Bedankt voor de info. Op zich lijkt dit wel een tof concept, het doet je zeker en vast nadenken bij de acties die je doet. Aan de andere kant, wanneer je plots overvallen wordt door een tegenstand die je niet verwacht en je bent niet verzekerd, mag je weer vanaf nul beginnen. Ik kan me wel voorstellen dat je op zo'n moment het spel liever laat voor wat het is dan opnieuw te beginnen sparen voor je duur schip.dahakon schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:24:
Daar komt het kortgezegd op neer ja. Net als in EVE Online kun je schepen en ladingen verzekeren, mocht je schip vernietigd worden. Een schip-verzekering zou je kunnen zien als je typische no-risk autoverzekering. Zonder krijg je praktisch niets terug, met een redelijk bedrag tot een gehele vergoeding.
Daarom: nu pledgen zodat je een schip krijgt met lifetime insurance!mattderi schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:24:
[...]
Bedankt voor de info. Op zich lijkt dit wel een tof concept, het doet je zeker en vast nadenken bij de acties die je doet. Aan de andere kant, wanneer je plots overvallen wordt door een tegenstand die je niet verwacht en je bent niet verzekerd, mag je weer vanaf nul beginnen. Ik kan me wel voorstellen dat je op zo'n moment het spel liever laat voor wat het is dan opnieuw te beginnen sparen voor je duur schip.
Als je als handelaar speelt zou ik sowieso altijd een verzekering nemen, in ieder geval als je vracht meeneemt. Of altijd zorgen dat er begeleiding (vrienden) meevliegt.
Weer een stretch goal behaald...het gaat hard nu. Ook nog maar 7 dagen te gaan natuurlijk.
Nieuw Star System: Kellog System
Ownership: Developing System
Planets: 6
Planetary Rotation: Kellog II 390 SED, Kellog VI 78,538 SED
Import: Criminals, Food
Export: Antimatter
Crime Status: Very Low
Black Market: Narcotics, Biological Goods
UEE Strategic Value: Blue
Description: Located near Vaduul territory, the Kellog system is home to a stark dichotomy.
Kellog II (“Xis”) has been designated by the UEE Subcommittee for Development & Expansion as a Developing World to a primitive species. A lush jungle paradise world, Xis would be otherwise ideal for human colonization. There is a small market for medicines and other organic goods collected with some risk on the planet’s surface. Flo-pets, the focus of a brief exotic animal fad among Earth’s upper class, were initially illegally trapped here.
Meanwhile, the outer planet in the system is the infamous QuarterDeck PrisonWorld, a maximum security penal facility home to hundreds of thousands of hardened criminals. (lees verder).
PS Het verhaal van Kid Crimson is ook net verschenen (=lore / achtergrond verhaal). Erg leuk om te lezen, kijk bij de Spectrum Dispatch).
Nieuw Star System: Kellog System
Ownership: Developing System
Planets: 6
Planetary Rotation: Kellog II 390 SED, Kellog VI 78,538 SED
Import: Criminals, Food
Export: Antimatter
Crime Status: Very Low
Black Market: Narcotics, Biological Goods
UEE Strategic Value: Blue
Description: Located near Vaduul territory, the Kellog system is home to a stark dichotomy.
Kellog II (“Xis”) has been designated by the UEE Subcommittee for Development & Expansion as a Developing World to a primitive species. A lush jungle paradise world, Xis would be otherwise ideal for human colonization. There is a small market for medicines and other organic goods collected with some risk on the planet’s surface. Flo-pets, the focus of a brief exotic animal fad among Earth’s upper class, were initially illegally trapped here.
Meanwhile, the outer planet in the system is the infamous QuarterDeck PrisonWorld, a maximum security penal facility home to hundreds of thousands of hardened criminals. (lees verder).
PS Het verhaal van Kid Crimson is ook net verschenen (=lore / achtergrond verhaal). Erg leuk om te lezen, kijk bij de Spectrum Dispatch).
Waar staat dat allemaal? Ik snap vrij weinig meer van alle bonussen die je krijgt door nu te pledgenSnoz Lombardo schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:33:
[...]
Daarom: nu pledgen zodat je een schip krijgt met lifetime insurance!![]()
Als je als handelaar speelt zou ik sowieso altijd een verzekering nemen, in ieder geval als je vracht meeneemt. Of altijd zorgen dat er begeleiding (vrienden) meevliegt.

Kickstarter Q&ACR:
Its not technically correct that you don’t lose your pledge ship – you do. BUT all pledge ships come with lifetime insurance, as opposed to the ones you can purchase in game. So when your ship is destroyed you’ll get rescued and returned to the nearest friendly base / planet and will have your ship minus its cargo and any upgrades you bought along the way.
You can purchase insurance in-game for upgrades, ships & cargo (think Loyds of London). I’m really wanting to model a “real” world situation. So just like in the real world you’re not forced to buy insurance – if you’re in the safe parts of the empire you probably don’t need it, but if you’re trading in areas that you can be attacked by pirates its probably a smart thing to have – but its always your choice.
The concept is that in the safe parts,where there is heavy law enforcement you pay landing tariffs and taxes on the goods you sell – to pay for the infrastructure and law and order. But on the outer part of the galaxy, that doesn’t have law and order and therefore will have pirates & PvP there are no tariff or taxes and therefore greater profit. But also greater risk.
By modeling a full ecosystem like this I hope that different sets of players gravitate to different roles and take different amounts of risk. Some will hie others to take risk trading runs, others will gravitate to it. Some will band together to from a pirate clan, others a merchant guild.
en
Ze hebben volgens mij de interesse die mensen voor Star Citizen hebben en de vele vragen echt onderschat. Ook dat je extra credits, een garage en een repair robot krijgt kan je moeilijk terugvinden maar kan je op Kickstarter teruglezen.@Redrum - they can come in but it will cost them more and they won't all the benefits of things like shipping insurance, garages, droids etc. that you guys have- Sandi Gardiner
Nov. 10, 2012 on Star Citizen.
[ Voor 6% gewijzigd door Ervig op 12-11-2012 16:03 ]
Met nog 5.5 dag te gaan een leuke mission briefing:
VIDEO (hij wil hem niet embedden)
Targets
1,5 miljoen op kickstarter
4 miljoen totaal
Stretch goals vind je hier. Op naar de mod tools
VIDEO (hij wil hem niet embedden)
Targets
1,5 miljoen op kickstarter
4 miljoen totaal
Stretch goals vind je hier. Op naar de mod tools
[ Voor 32% gewijzigd door Ervig op 13-11-2012 09:21 ]
Volgens Kicktraq hebben we op Kickstarter nog 6 dagen en 6 uur te gaan en is RSI zelfs nog iets langer beschikbaar voor pledgen. Maar goed, het einde zit er nu toch echt aan te komen en die 4 miljoen is met de huidige snelheid nog altijd haalbaar.
1.5 miljoen op KS is nog steeds een beetje twijfelachtig, temeer omdat er een groepje mensen zat te proberen mensen te overtuigen om een deel van de Star Citizen pledge weg te halen om meer aan Elite:Dangerous te kunnen pledgen. Maar goed, de RSI site zelf loopt aardig door.
1.5 miljoen op KS is nog steeds een beetje twijfelachtig, temeer omdat er een groepje mensen zat te proberen mensen te overtuigen om een deel van de Star Citizen pledge weg te halen om meer aan Elite:Dangerous te kunnen pledgen. Maar goed, de RSI site zelf loopt aardig door.
Terwijl die Elite:Dangerous kickstarter toch echt wel een serieus probleem heeft hoor.
PR is rampzalig, geen stretch goals, trieste pledge offers, zeer weinig feedback van het team, zeer weinig concrete info. Nee bedankt, handjes af voor mij. Het stinkt gewoon aan alle kanten. Als je geld vraagt van de community doe dan op z'n minst de moeite die community wat te soigneren...
Dan heeft CR/RSI het toch echt wel beter geregeld.
Op naar de modtools!!!!
PR is rampzalig, geen stretch goals, trieste pledge offers, zeer weinig feedback van het team, zeer weinig concrete info. Nee bedankt, handjes af voor mij. Het stinkt gewoon aan alle kanten. Als je geld vraagt van de community doe dan op z'n minst de moeite die community wat te soigneren...
Dan heeft CR/RSI het toch echt wel beter geregeld.
Op naar de modtools!!!!
Inderdaad. Ter vergelijking:
Star Citizen, 26 updates in ~24 dagen
Elite: Dangerous, 1 update in 8 dagen, een update die eigenlijk al aanwezig had moeten zijn bij de start.
Ondertussen heeft SC ~20k binnengehaald in ~2 uur, nadat de 3.4 miljoen (en dus het volgende stelsel) was bereikt. En er is nog steeds de belofte van artwork van de Constellation (en misschien de 300i) een dezer dagen.
Star Citizen, 26 updates in ~24 dagen
Elite: Dangerous, 1 update in 8 dagen, een update die eigenlijk al aanwezig had moeten zijn bij de start.
Ondertussen heeft SC ~20k binnengehaald in ~2 uur, nadat de 3.4 miljoen (en dus het volgende stelsel) was bereikt. En er is nog steeds de belofte van artwork van de Constellation (en misschien de 300i) een dezer dagen.
Op dit moment steun ik Elite ook, maar krijg niet echt het gevoel dat hij het spel echt (met passie) wil maken. Bij Chris Roberts (Star Citizen) heb ik dat wel..... De crowdfunding is niet perfect, maar hij wil er echt iets moois van maken.
[ Voor 13% gewijzigd door Ervig op 13-11-2012 17:53 ]
3.5 million dollars... en daarmee een stretch goal unlocked (orion... een Vanduul feeding world *evil*) + informatie over ship to ship boarding!
Orion System
Ownership: Abandoned
Planets: 8
Planetary Rotation (Orion III): 466 days
Imports: None
Exports: None
UEE Strategic Value Rank: Red
Description: The colony on Orion III (Armitage) began life in a celebrated fashion; it was the end goal of Project Farstar, a UEE initiative aimed at expanding mankind’s reach by establishing increasingly distant colonies. To this day it remains the single farthest human world ever colonized. Earth’s most distant colony evolved peacefully for six years… until the first attack....[read more]
+
Boarding Information
As promised, we’d like to share the internal concept for ship-to-ship docking and boarding concept. Please note that this is the very early pitch–some details may change as we balance the game and build out/expand the mechanic! [read more]
Iets meer dan vier vijf dagen te gaan....
Orion System
Ownership: Abandoned
Planets: 8
Planetary Rotation (Orion III): 466 days
Imports: None
Exports: None
UEE Strategic Value Rank: Red
Description: The colony on Orion III (Armitage) began life in a celebrated fashion; it was the end goal of Project Farstar, a UEE initiative aimed at expanding mankind’s reach by establishing increasingly distant colonies. To this day it remains the single farthest human world ever colonized. Earth’s most distant colony evolved peacefully for six years… until the first attack....[read more]
+
Boarding Information
As promised, we’d like to share the internal concept for ship-to-ship docking and boarding concept. Please note that this is the very early pitch–some details may change as we balance the game and build out/expand the mechanic! [read more]
Iets meer dan vier vijf dagen te gaan....
5 dagen exact op Kickstarter. Daarmee zou het ook 5 dagen (plus eventueel een paar uur) op RSI zelf moeten zijn.
verder :
verder :
Ze zijn blijkbaar nog steeds hard aan het werk, maar vandaag of morgen zou dan toch eindelijk wat concept art naar buiten moeten komen. Roberts wil het schijnbaar perfect tot in de puntjes hebben, inclusief interieurs etc.Creator Cloud Imperium Games Corporation about 1 hour ago
@Evistarator - there is huge news that I've seen circulating behind-the-scenes - I'm not sure if its being released today though.....people will be blown away - I sure was and it wasn't quite finished....
- Sandi Gardiner
Ervig schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:48:
Iets meer dan 4 dagen te gaan....
This project will be funded on Monday Nov 19, 7:58pm CET.dahakon schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:56:
5 dagen exact op Kickstarter. Daarmee zou het ook 5 dagen (plus eventueel een paar uur) op RSI zelf moeten zijn.
Dus als ik me niet vergis op het moment van jouw post nog 4 dagen en 2 minuten
Vijf dagen dus!
Tijdzones niet, maar het is nu woensdag. Dan heb je nog donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag (aangezien het woensdag 19.00 uur was en het tot maandag 19.00 uur door gaat). Maandag heb je dus nog 19 uur, plus de 5 uur van vandaag, plus nog 4 volle dagen, maakt 5 volle dagen
Kickstarter zegt nu wel echt nog maar 4 dagen bij mij. Ah ik snap hem...doh! Het is nu dus 4 dagen en 23 uur..Maar goed, als we die 4 miljoen maar halen wat mij betreft!
[ Voor 29% gewijzigd door Ervig op 14-11-2012 22:14 ]
http://www.kicktraq.com/p...star-citizen/#chart-daily
Link hierboven kun je exact volgen tot wanneer het nog duurt.
Link hierboven kun je exact volgen tot wanneer het nog duurt.
[ Voor 34% gewijzigd door dahakon op 14-11-2012 22:15 ]
Weet iemand eigenlijk hoe je achteraf handmatig iemand als referral kan toevoegen die via jou een pledge gedaan heeft, maar niet via de referral link?
Een tijdje terug las ik dit er over:
"We know that a lot of you are concerned that you won’t be credited for everyone you encouraged to join the fight for high end PC gaming and space sims. Don’t worry! We’re building a referral input to the My Account screen on the RSI site that will give you the ability to retroactively specify if someone has referred you, so everyone can get credit even from the very beginning of the campaign."
Met nog maar een paar dagen te gaan zou ik verawachten dat dit al geïmplementeerd is, maar ik zie nog steeds niets, of zie ik iets over het hoofd?
Een tijdje terug las ik dit er over:
"We know that a lot of you are concerned that you won’t be credited for everyone you encouraged to join the fight for high end PC gaming and space sims. Don’t worry! We’re building a referral input to the My Account screen on the RSI site that will give you the ability to retroactively specify if someone has referred you, so everyone can get credit even from the very beginning of the campaign."
Met nog maar een paar dagen te gaan zou ik verawachten dat dit al geïmplementeerd is, maar ik zie nog steeds niets, of zie ik iets over het hoofd?
@Dalrok Bij het einde van de KS campagne wordt dat aan iedereen gevraagd. Voor iemand die op RSI een pledge doet wordt dit nog toegevoegd... Ze hebben gezegd dat ze dit voor het einde van de campagne wilden toevoegen. Wordt krap want de tijd vliegt...
LET OP: 'Kickstarter Amazon Payments' is al een paar uur down, dus het reserveren van een schip kan tijdelijk alleen via www.robertsspaceindustries.com (of via een referrer link voor extra goodies). Kickstarter is back!
Verder:

Asteroid Bases Unlocked!
Congratulations, Kickstarter, your dedication has unlocked an additional base type in Star Citizen: the hidden smuggler's asteroid. (Technically, we're still about $500 short... but it's not your fault that Amazon is down, so we've decided to release this goal anyway.)
The asteroid bases will take on two forms: the first is active smugglers bases with trading and the seediest bars in the galaxy offering some of the most dangerous--and lucrative--missions outside the law. The second is secret supply depots that you can discover, raid and contest yourself. Their locations won't be on any map, their location the stuff of legend and hearsay. You'll learn about them through heresy at seedy mining bars or tireless exploratory scanning of asteroid bases or even by outfitting your ship o stealthily follow successful smugglers. There you' may find anything.... [lees verder]
LET OP: 'Kickstarter Amazon Payments' is al een paar uur down, dus het reserveren van een schip kan tijdelijk alleen via www.robertsspaceindustries.com (of via een referrer link voor extra goodies). Kickstarter is back!
Verder:

Asteroid Bases Unlocked!
Congratulations, Kickstarter, your dedication has unlocked an additional base type in Star Citizen: the hidden smuggler's asteroid. (Technically, we're still about $500 short... but it's not your fault that Amazon is down, so we've decided to release this goal anyway.)
The asteroid bases will take on two forms: the first is active smugglers bases with trading and the seediest bars in the galaxy offering some of the most dangerous--and lucrative--missions outside the law. The second is secret supply depots that you can discover, raid and contest yourself. Their locations won't be on any map, their location the stuff of legend and hearsay. You'll learn about them through heresy at seedy mining bars or tireless exploratory scanning of asteroid bases or even by outfitting your ship o stealthily follow successful smugglers. There you' may find anything.... [lees verder]
Updates op KickStarter:
In ieder geval, www.ign.com (let op, moet je waarschijnlijk wel naar de USA site gaan, standaard waarschijnlijk benelux), om 23.00 00.00 uur (kan niet meer tellen
) een massieve update.
Creator Cloud Imperium Games Corporation 11 minutes ago
Check out IGN today at 3PM PST and it will be on our site shortly afterwards - you are going to have your mind blown
- Sandi Gardiner
Wellicht eindelijk die beloofde brochure van de Stella en/of andere schepen.Creator Cloud Imperium Games Corporation 7 minutes ago
@Comet - hold steady for a little bit. The news coming today is pretty impressive and I believe will spread around the press like wildfire.
- Sandi Gardiner
In ieder geval, www.ign.com (let op, moet je waarschijnlijk wel naar de USA site gaan, standaard waarschijnlijk benelux), om 23.00 00.00 uur (kan niet meer tellen

De complete brochure voor de Constellation Mk3 is beschikbaar!
We designed the Constellation to fill a role not found in traditional space sims: a small multi-person ship similar to the Millennium Falcon or the Firefly. For the first time you'll be sharing the front seat with a living co-pilot while another friend covers your tail in the turret. It's going to set Star Citizen apart from the competition and it's going to give you a gameplay experience you won't find anywhere else. [lees verder]
Leuk artikel in IGN
Nog 3 dagen te gaan om dit schip (of een van de andere schepen) te claimen!
[ Voor 6% gewijzigd door Ervig op 16-11-2012 10:55 ]
Pledge omgezet naar Bounty Hunter en krijg nu een Origin 300i craft geschikt voor dogfighting en courier business. Maar belangrijker dan dat: GOGO 4 miljoen en modding tools!1.8 ton te gaan in 3 dagen; moet lukken toch in het huidige tempo?
Kannie wachten tot dit allemaal uit is, het duurt alleen nog zo lang
Kannie wachten tot dit allemaal uit is, het duurt alleen nog zo lang
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ze hebben sinds vannacht, rond 00.00 uur, al 166.000 dollar bij elkaar geschraapt. Met het huidige tempo wordt dat nog wel 300.000 dollar voor het etmaal om is. Met de brochure van de Stella en nu ook nog de keuze voor de fanbase tussen 2 modellen voor de Freelancer, en een eindoffensief met nog meer bijzondere dingen (uitgaande van wat posts Sandi op Kickstarter), zou het nog wel eens dicht bij de 4.5 miljoen kunnen komen. Vooral Kickstarter zal interessant zijn, omdat wellicht veel mensen zullen reageren op de "remind me" mailtjes die ze over ongeveer 1 dag zullen gaan versturen.
@Ryeck gefeliciteerd met je 300i
Verder kan iedereen nu stemmen op het design voor de Freelancer!
Optie 1:

Optie 2

Lees de hele post hier
Verder kan iedereen nu stemmen op het design voor de Freelancer!
Optie 1:

Optie 2

Lees de hele post hier
De Stretch goals zijn ondertussen ook nog weer eens licht aangepast. Als de 4.5 miljoen gehaald wordt, dan worden alle stretchgoals van Kickstarter geunlocked. Een bijzonder strakke manier om het onderste uit de kan te krijgen als je het mij vraagt.
Als ik nu nog wil pledgen, wat is de de beste manier om voor laten we zeggen maximaal €50,- de meeste goodies te krijgen? Maakt het uit of ik het via de website doe of via kickstarter?
Maakt in principe niet uit of je het via RSI doet of Kickstarter. Wat wel uit maakt, is dat op RSI, al je geld naar het project gaat en bij Kickstarter nog een percentage naar Kickstarter afgedragen dient te worden door RSI. In ieder geval kun je voor ongeveer 50 euro de 60 dollar "Make mine a double" (al dan niet digital-only) aanschaffen.
Een goede reden om bij Kickstarter te pledgen zou zijn om de 1.5 miljoen daar te halen, om er zeker van te zijn dat 2 schepen beschikbaar gaan komen bij launch.
Een goede reden om bij Kickstarter te pledgen zou zijn om de 1.5 miljoen daar te halen, om er zeker van te zijn dat 2 schepen beschikbaar gaan komen bij launch.
Goedkoopste optie:
- Via RSI site $35 Early adopter / Scout level. Komt nog $5,-- verzendkosten bijvoor een 'citizens card' (physical goodie). Als je dat niet wilt kan je voor de digital scout kiezen die daar onder staat.
Aanrader voor jouw budget
- Make mine a double $60 is met een beter schip, meer credits en een paar leuke digital goodies. Hierbij kan je ook weer kiezen voor een digital (zonder citizens card) en een gewone (met citizens card) voor $5,-
Je krijgt iig altijd de garage, repair bot, extra credits en life-time ship insurance die alle backers krijgen, ongeacht welk package je kiest. Overigens is het geen pay-to-win spel, alles wat je nu krijgt kan je ook later in het spel krijgen door missies e.d. te doen.
Veel plezier!
- Via RSI site $35 Early adopter / Scout level. Komt nog $5,-- verzendkosten bijvoor een 'citizens card' (physical goodie). Als je dat niet wilt kan je voor de digital scout kiezen die daar onder staat.
Aanrader voor jouw budget
- Make mine a double $60 is met een beter schip, meer credits en een paar leuke digital goodies. Hierbij kan je ook weer kiezen voor een digital (zonder citizens card) en een gewone (met citizens card) voor $5,-
Je krijgt iig altijd de garage, repair bot, extra credits en life-time ship insurance die alle backers krijgen, ongeacht welk package je kiest. Overigens is het geen pay-to-win spel, alles wat je nu krijgt kan je ook later in het spel krijgen door missies e.d. te doen.
Veel plezier!
[ Voor 6% gewijzigd door Ervig op 19-11-2012 20:21 ]
Hey iedereen!
Ik ga mijn pledge nog aanpassen en m'n Kickstarter van 30$ verlagen naar 5$ om vervolgens op RSI de Freelancer te nemen. Bij 4,5 milj gaan ze toch alle Kickstarter goals uitvoeren. En aan het tempo dat ze nu geld binnen halen zal dit wel lukken ook lijkt me.
Vooraleer ik pledge, is er iemand die ik mag opgeven als referrer? Ze vragen naar een Referrer Username of registered Email op de RSI site.
Ik ga mijn pledge nog aanpassen en m'n Kickstarter van 30$ verlagen naar 5$ om vervolgens op RSI de Freelancer te nemen. Bij 4,5 milj gaan ze toch alle Kickstarter goals uitvoeren. En aan het tempo dat ze nu geld binnen halen zal dit wel lukken ook lijkt me.
Vooraleer ik pledge, is er iemand die ik mag opgeven als referrer? Ze vragen naar een Referrer Username of registered Email op de RSI site.
Tja, als je het toch vraagt; referral link staat in mn sig!BottOm schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 00:21:
Hey iedereen!
4 Miljoen gehaald! Mod tools, 'Persistant Universe on Launch' en een nieuw ship, de Drake Cutlass (piratenschip)
$4 Million! New System, New Ship, New Goals!
FOUR MILLION DOLLARS! We’ve DOUBLED the original goal and unlocked a LOT of stretch goals. Here’s what you just earned: increased community updates, professional mod tools FREE for players and monthly webcasts from the team. Squadron 42 will feature a richer storyline with 45 missions (more than Wing Commander I!) Star Citizen will feature a persistent universe on launch along with an additional flyable ship, the Drake Cutlass (detailed below.) The game will launch with FIFTY star systems and will feature ENHANCED boarding options (including melee weapons, upgradeable HUDs, zero-g external combat.) [Lees verder]
Nu voor 4,5 Miljoen:
- 60 star systems to explore on launch
- Largest playable ship: cruiser
- All Kickstarter goals unlocked
En voor 5 miljoen:
- Tablet companion Application to check on your inventory, commision or find missions and get the galactic news feed
- Increased Community Updates!
- Monthly Town Hall Meeting with Chris Roberts
Squadron 42
- Celebrity voice-acting for Squadron 42; we will bring back at least one favorite from Wing Commander!
- 50 Missions
- Star Citizen Persistent Universe
- Star Citizen will match Privateer, with 70 star systems to explore on launch.
- Additional base type: can you discover the alien derelict…
Het is overigens nu ook mogelijk om op de RSI site digital en physical addons toe te voegen (manuals, USB stick schepen e.d.)
Nog iets meer dan 2 dagen te gaan, hou vooral de site goed in de gaten want:
$4 Million! New System, New Ship, New Goals!
FOUR MILLION DOLLARS! We’ve DOUBLED the original goal and unlocked a LOT of stretch goals. Here’s what you just earned: increased community updates, professional mod tools FREE for players and monthly webcasts from the team. Squadron 42 will feature a richer storyline with 45 missions (more than Wing Commander I!) Star Citizen will feature a persistent universe on launch along with an additional flyable ship, the Drake Cutlass (detailed below.) The game will launch with FIFTY star systems and will feature ENHANCED boarding options (including melee weapons, upgradeable HUDs, zero-g external combat.) [Lees verder]
Nu voor 4,5 Miljoen:
- 60 star systems to explore on launch
- Largest playable ship: cruiser
- All Kickstarter goals unlocked
En voor 5 miljoen:
- Tablet companion Application to check on your inventory, commision or find missions and get the galactic news feed
- Increased Community Updates!
- Monthly Town Hall Meeting with Chris Roberts
Squadron 42
- Celebrity voice-acting for Squadron 42; we will bring back at least one favorite from Wing Commander!
- 50 Missions
- Star Citizen Persistent Universe
- Star Citizen will match Privateer, with 70 star systems to explore on launch.
- Additional base type: can you discover the alien derelict…
Het is overigens nu ook mogelijk om op de RSI site digital en physical addons toe te voegen (manuals, USB stick schepen e.d.)
Nog iets meer dan 2 dagen te gaan, hou vooral de site goed in de gaten want:

[ Voor 4% gewijzigd door Ervig op 19-11-2012 20:23 ]
Ik krijg dus zowel via kickstarter als via de SC website de extra's als repair bot? Is het het nog waard om nog een dagje te wachten op eventuele extra interessante items of kan ik net zo goed vandaag pledgen..
?
Anoniem: 165097
Je kan altijd nog items toevoegen aan je pledge, dus maakt niet uit.Awsom schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:22:
Ik krijg dus zowel via kickstarter als via de SC website de extra's als repair bot? Is het het nog waard om nog een dagje te wachten op eventuele extra interessante items of kan ik net zo goed vandaag pledgen..?
@Awsom: Iedereen die pledged, ongeacht of je dat nou doet op de RSI site of op Kickstarter, krijgt dezelfde extra's.
Wie weet komt er nog een wedstrijd ofzo de laatste dagen, dus ik zou nog heel even wachten met je pledge.
Waar zijn jullie tot nu toe voor gegaan met jullie pledges?
Tot nu toe heb ik dit gekocht:
- First Responder
- You Got Our Backs
- Exploration Skin
- Military Skin
- Lancer
Ik zit nog na te denken over een upgrade van de Lancer naar de 'Come fly with me' package. Mijn motivatie is dan vooral de lifetime insurance op de Constellation en de extra blueprints en het 3" ship model.
Wat ik me afvraag is of insurance ingame duurder gaat worden naarmate het schip groter wordt.
Daarnaast wil ik ook nog alle physical goodies die los te krijgen zijn en nog niet bij de package die ik gekocht heb inzitten. Daarna ben ik eerst wel weer blut, maar je moet wat overhebben voor je droomgame
Wie weet komt er nog een wedstrijd ofzo de laatste dagen, dus ik zou nog heel even wachten met je pledge.
Waar zijn jullie tot nu toe voor gegaan met jullie pledges?
Tot nu toe heb ik dit gekocht:
- First Responder
- You Got Our Backs
- Exploration Skin
- Military Skin
- Lancer
Ik zit nog na te denken over een upgrade van de Lancer naar de 'Come fly with me' package. Mijn motivatie is dan vooral de lifetime insurance op de Constellation en de extra blueprints en het 3" ship model.
Wat ik me afvraag is of insurance ingame duurder gaat worden naarmate het schip groter wordt.
Daarnaast wil ik ook nog alle physical goodies die los te krijgen zijn en nog niet bij de package die ik gekocht heb inzitten. Daarna ben ik eerst wel weer blut, maar je moet wat overhebben voor je droomgame
Tot nu toe heeft Project Eternity het record voor hoogste bedrag binnengehaald via crowdsourcing:
Project Eternity:
Backers: 77,667
Pledged: $4,163,208
Star Citizen (op dit moment):
Backers: 60,141 (een paar dubbelingen vanwege mensen die op beide sites hebben gebacked)
Pledged: $4,144,750
Oftewel wanneer we hier overheen gaan (en dat gaat vandaag lukken) is dit wel iets bijzonders (en verwacht ik ook een artikeltje op frontpage van tweakers!). Waarschijnlijk maken ze dan ook een paar bijzonderheden bekend over wat ze de komende 2 dagen gaan doen. Ik gok op t-shirts en caps + een live stream (waarbij je vragen kan stellen in de live chat). Over een paar uur zullen we het zien!
@Awesom Je zal geen voordeel krijgen als je later pas backt (want dat zou niet zo goed vallen bij iedereen die het project nu al steunt). Maar er zullen wel een paar extra dingen beschikbaar komen. Iedereen die nog in de komende 2 dagen backt krijgt dus wel: lifetime ship insurance + garage + repair drone die je anders niet krijgt.
Benieuwd naar het nieuws...en op naar de 5 miljoen... (wordt wel heeeel lastig)
Project Eternity:
Backers: 77,667
Pledged: $4,163,208
Star Citizen (op dit moment):
Backers: 60,141 (een paar dubbelingen vanwege mensen die op beide sites hebben gebacked)
Pledged: $4,144,750
Oftewel wanneer we hier overheen gaan (en dat gaat vandaag lukken) is dit wel iets bijzonders (en verwacht ik ook een artikeltje op frontpage van tweakers!). Waarschijnlijk maken ze dan ook een paar bijzonderheden bekend over wat ze de komende 2 dagen gaan doen. Ik gok op t-shirts en caps + een live stream (waarbij je vragen kan stellen in de live chat). Over een paar uur zullen we het zien!
@Awesom Je zal geen voordeel krijgen als je later pas backt (want dat zou niet zo goed vallen bij iedereen die het project nu al steunt). Maar er zullen wel een paar extra dingen beschikbaar komen. Iedereen die nog in de komende 2 dagen backt krijgt dus wel: lifetime ship insurance + garage + repair drone die je anders niet krijgt.
Benieuwd naar het nieuws...en op naar de 5 miljoen... (wordt wel heeeel lastig)
Gisteravond ook eindelijk gepledged (Bounty Hunter + You got our backs). Ik zag het project voor het eerst toen de teller zo rond 2,6 miljoen stond, relatief laat dus, maar heb het sindsdien iedere dag gevolgd. Hopen dat het net zo goed of zelfs beter wordt dan Freelancer! De funding gaat nu wel heel hard. Binnen luttele minuten vliegen er zo duizenden dollars bij. Dat record zal dus wel binnen de komende tien minuten aan diggelen gaan.
- F5 - O nee, is al gehaald.
- F5 - O nee, is al gehaald.
@deepvreezo welkom Citizen 
Star Citizen is nu het spel dat via crowdfunding het meeste geld ooit heeft binnengehaald! En er is nog steeds iets van 2 dagen!
Space Sim Fans: 60,447
Raised: $4,165,435
Er zal zo wel nieuws komen (of ze wachten nog 4 uur tot er officieel nog maar 2 dagen zijn)
Star Citizen is nu het spel dat via crowdfunding het meeste geld ooit heeft binnengehaald! En er is nog steeds iets van 2 dagen!
Space Sim Fans: 60,447
Raised: $4,165,435
Er zal zo wel nieuws komen (of ze wachten nog 4 uur tot er officieel nog maar 2 dagen zijn)
@Ervig thanks!
Overigens ben ik op RSI beter bekend onder de naam Sigma.
Ze zullen inderdaad wel met een bericht komen over een paar uur, want in LA is het nu pas twintig over 7 's ochtends. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat komen. We kunnen er inderdaad wel van uitgaan dat er ook t-shirts bij zullen zitten, aangezien daar een poll over is geweest.
Ze zullen inderdaad wel met een bericht komen over een paar uur, want in LA is het nu pas twintig over 7 's ochtends. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat komen. We kunnen er inderdaad wel van uitgaan dat er ook t-shirts bij zullen zitten, aangezien daar een poll over is geweest.
hehe, Geweldig dit. Heb zelf al een hele tijd geleden gepledged, maar ben echt verbaasd hoe hard het gaat deze laatste twee dagen.
Hier een graph die elke 15 min update en waarbij je duidelijk een enorme piek ziet sinds eergisteren qua pledgen:
https://www.dropbox.com/s/j0z1y553qau95c4/pledges.png
Het lijkt erop dat de 4,5 miljoen met gemak gehaald wordt en dat misschien de 5 ook nog wel haalbaar wordt waar het een paar dagen totaal niet naar uitzag...
Bovendien ben ik benieuwd of er op dit bedrag ook de mensen die meer dan 10.000 dollar hebben gegeven zijn geteld? Ik vermoed dat die namelijk er ook zijn geweest.
Hier een graph die elke 15 min update en waarbij je duidelijk een enorme piek ziet sinds eergisteren qua pledgen:
https://www.dropbox.com/s/j0z1y553qau95c4/pledges.png
Het lijkt erop dat de 4,5 miljoen met gemak gehaald wordt en dat misschien de 5 ook nog wel haalbaar wordt waar het een paar dagen totaal niet naar uitzag...
Bovendien ben ik benieuwd of er op dit bedrag ook de mensen die meer dan 10.000 dollar hebben gegeven zijn geteld? Ik vermoed dat die namelijk er ook zijn geweest.
[ Voor 35% gewijzigd door Dbm12 op 17-11-2012 16:27 ]
Van de sub-pagina van Star Citizen, beneden de counter, direct boven het kopje "Ship information".* Raised Total reflects some pledges above $10,000
Dus ja, ook de pledges van boven de 10.000 dollar zitten bij het totaal. Bijna op 4.2 miljoen ondertussen, gaat als een tierelier.
Een nieuwe, "Final Stretch Goal" update van Roberts. Deze is uitermate uitdagend en zal ongetwijfeld veel stof doen opwaaien.
Kort samengevat:
Wie weet vliegt hier en daar een speler straks rond met zijn eigen strike-force ^^Wait, what’s this? Breaking news! A message bearing the golden seal of the Imperator himself: Congratulation Citizens! Your dedication to the cause is impossible to deny. Working with the imperial fleet shipyards, I have secured one final lofty stretch goal for you: if we can reach the previously impossible $5.5 million level, then the Bengal carrier will be playable in the finished game. It will be very difficult to earn a Bengal… but when you do, it will be an amazing base for clans, squadrons and guilds. Can we get there?
You heard the man! $5.5 million to fly the Bengal carrier in Star Citizen. Here’s to a great 48 hours!
[ Voor 62% gewijzigd door dahakon op 17-11-2012 20:18 ]
Ook stoer dat ze de laatste 24 uur live video uitzenden vanuit het "hoofdkwartier"!!!
Met oude rotten van Wing Commander. Gaaf!!!!
Hoop dat dit op de een of andere manier ook later nog bekeken kan worden, aangezien dat bij ons toch vooral midden in de nacht gaat gebeuren en op maandag. Wat moest ik maandag ook weer doen? Ow ja, werken!
Met oude rotten van Wing Commander. Gaaf!!!!
Hoop dat dit op de een of andere manier ook later nog bekeken kan worden, aangezien dat bij ons toch vooral midden in de nacht gaat gebeuren en op maandag. Wat moest ik maandag ook weer doen? Ow ja, werken!
Bij $5.5 miljoen wordt het mogelijk om een Bengal Carrier te vliegen. Dit wordt een schip voor guilds, clans en squadrons. DIt is de laatste stretch goal en zou wel echt te gek zijn:

Voor wie het gemist heeft. Wat gaat er de komende 48 uur gebeuren?
* Heel veel updates (van introductie van teamleden tot stukjes muziek)
* Live stream met chat (vanaf zondag 20:00 uur)
* Vragen van fans worden beantwoord en er worden allerlei prijzen weggegeven
* Special guests (o.a. uit de WIng Commander tijd)
En:
Voor slechts 1x worden een aantal bijzondere 'ship packages' verkocht! Deze worden daarna nooit meer verkocht (dit is geen pay to win spel) maar zijn wel gewoon in het spel zelf te verdienen:
We’re also going to be offering several limited-time special-offer ship packages. We want to stress beforehand, though, that these are ONLY to support the game. Every single additional ship we offer for sale in the next 48 hours will never be sold for cash again… but they will be available through gameplay. If you decide to pick one up, it should be because you want to support Star Citizen and not because you’re worried it’s a ship you’ll never have otherwise. Check back soon to see the new ship options!
En omdat plaatjes meer dan woorden zeggen:

Last call to reserve your ship! "Here's to a great 48 hours!"

Voor wie het gemist heeft. Wat gaat er de komende 48 uur gebeuren?
* Heel veel updates (van introductie van teamleden tot stukjes muziek)
* Live stream met chat (vanaf zondag 20:00 uur)
* Vragen van fans worden beantwoord en er worden allerlei prijzen weggegeven
* Special guests (o.a. uit de WIng Commander tijd)
En:
Voor slechts 1x worden een aantal bijzondere 'ship packages' verkocht! Deze worden daarna nooit meer verkocht (dit is geen pay to win spel) maar zijn wel gewoon in het spel zelf te verdienen:
We’re also going to be offering several limited-time special-offer ship packages. We want to stress beforehand, though, that these are ONLY to support the game. Every single additional ship we offer for sale in the next 48 hours will never be sold for cash again… but they will be available through gameplay. If you decide to pick one up, it should be because you want to support Star Citizen and not because you’re worried it’s a ship you’ll never have otherwise. Check back soon to see the new ship options!
En omdat plaatjes meer dan woorden zeggen:

Last call to reserve your ship! "Here's to a great 48 hours!"
En 4.5 miljoen dollar binnen. Ze zouden nog wel eens de 5 miljoen kunnen halen voor de timer ophoudt.
Er is overigens ook een nieuwe poll, of de pledge-counter aanwezig moet blijven voor het pledgen na de pledge periode en vooralsnog lijkt een overgrote meerderheid voor te zijn. Dus wellicht kan de 5.5 miljoen later nog gehaald worden.
Er is overigens ook een nieuwe poll, of de pledge-counter aanwezig moet blijven voor het pledgen na de pledge periode en vooralsnog lijkt een overgrote meerderheid voor te zijn. Dus wellicht kan de 5.5 miljoen later nog gehaald worden.
@dahakon De prijs van de verschillende packages zal in de loop van de tijd wel hoger worden.
Wat een grote update.. Hierbij de highlights:
* Alleen tijdens de crowfdunding periode te koop, speciaal voor piraten: de Drake Cutlass Fighter

Drake Cutlass
Builder: Drake Interplanetary
Crew (max): 2
Mass (empty): 35,000 Kg
Focus: “System Defense” (Piracy)
Met 2 mogelijke skins (dit is de zwarte) en ook liftime hull insurance! $110 voor een versie inclusief het spel, of voor $100 als los schip naast jouw bestaande pledge.
Moet je deze nu kopen?
Nee, je kan hem later ook in het spel krijgen (maar dan zonder de insurance):
We're also going to be offering several limited-time special-offer ship packages. We want to stress beforehand, though, that these are ONLY to support the game. Every single additional ship we offer for sale in the next 48 hours will never be sold for cash again… but they will be available through gameplay.
* Toegevoegd: 2 development subscriptions
Subscriptions zijn alleen bedoeld als extra steun tijdens het development process. Dit hoef je dus niet te doen maar je krijgt een 'extra kijkje in de keuken'. Als iemand dit gaat doen, hou ons dan op de hoogte in dit topic
Centurion: $10 per maand
• The ability to participate in the live monthly team “show and tell.” We will answer twenty questions from subscribers (selected via voting system.) Subscribers will watch the update live as it is being recorded.
• Jump Point, the monthly digital magazine of Star Citizen. A 4-6 page monthly newsletter which includes updates from the team and new in-universe Star Citizen fiction from the writing team.
• Access to “The Vault,” a collection of Star Citizen artwork that would otherwise never be seen, including ‘paths not taken’ discarded concept art for the true collector.
• An exclusive catalog of Star Citizen subscriber merchandise.
• Your name in the game. We can’t tell you where you’ll find it, but if you subscribe for at least 12 months your name will be located somewhere in the Star Citizen world!
• Centurion decal for your ship
Imperator: $20 per maand
• Everything listed above, plus…
• Visit Cloud Imperium and see how the game is made! Imperator-level subscribers will be allowed one visit per year (scheduled in advance) to the Star Citizen development offices in Austin or Los Angeles.
• Three wishes – Chris Roberts will personally reply to three of your questions a year.
• Your name on the wall-of-honor at Cloud Imperium HQ if you subscribe for at least 12 months.
• Jump Point: Year One, a printed collection of Jump Point issues provided to anyone who subscribes for the entire first year of development.
• Imperator decal for your Ship.
* Een voorproefje van de muziek is beschikbaar
In verder nieuws:
* De forums zijn tijdelijk 'down' omdat ze anders de bezoekersaantallen niet aankunnen
* Heb je een bak met geld? Voor $5000 kan je nu één van de 5 systemen een naam geven en samen met een van de developers inhoud aan deze planeet geven.
* Chris is langsgeweest bij Oculus. Het ziet er naar uit dat de rift zeker ondersteund gaat worden.
Met wat zoekwerk gevonden:
Na de crowdfunding maar eens starten met een Tweakers guild (incl website) opzetten. Wat denken jullie van 'The Gathering'?
(sorry voor lange posts, maar ik ben graag volledig ;-) )
Nog 1 dag en een paar uur om jouw schip te reserveren:
Wat een grote update.. Hierbij de highlights:
* Alleen tijdens de crowfdunding periode te koop, speciaal voor piraten: de Drake Cutlass Fighter

Drake Cutlass
Builder: Drake Interplanetary
Crew (max): 2
Mass (empty): 35,000 Kg
Focus: “System Defense” (Piracy)
Met 2 mogelijke skins (dit is de zwarte) en ook liftime hull insurance! $110 voor een versie inclusief het spel, of voor $100 als los schip naast jouw bestaande pledge.
Moet je deze nu kopen?
Nee, je kan hem later ook in het spel krijgen (maar dan zonder de insurance):
We're also going to be offering several limited-time special-offer ship packages. We want to stress beforehand, though, that these are ONLY to support the game. Every single additional ship we offer for sale in the next 48 hours will never be sold for cash again… but they will be available through gameplay.
* Toegevoegd: 2 development subscriptions
Subscriptions zijn alleen bedoeld als extra steun tijdens het development process. Dit hoef je dus niet te doen maar je krijgt een 'extra kijkje in de keuken'. Als iemand dit gaat doen, hou ons dan op de hoogte in dit topic
Centurion: $10 per maand
• The ability to participate in the live monthly team “show and tell.” We will answer twenty questions from subscribers (selected via voting system.) Subscribers will watch the update live as it is being recorded.
• Jump Point, the monthly digital magazine of Star Citizen. A 4-6 page monthly newsletter which includes updates from the team and new in-universe Star Citizen fiction from the writing team.
• Access to “The Vault,” a collection of Star Citizen artwork that would otherwise never be seen, including ‘paths not taken’ discarded concept art for the true collector.
• An exclusive catalog of Star Citizen subscriber merchandise.
• Your name in the game. We can’t tell you where you’ll find it, but if you subscribe for at least 12 months your name will be located somewhere in the Star Citizen world!
• Centurion decal for your ship
Imperator: $20 per maand
• Everything listed above, plus…
• Visit Cloud Imperium and see how the game is made! Imperator-level subscribers will be allowed one visit per year (scheduled in advance) to the Star Citizen development offices in Austin or Los Angeles.
• Three wishes – Chris Roberts will personally reply to three of your questions a year.
• Your name on the wall-of-honor at Cloud Imperium HQ if you subscribe for at least 12 months.
• Jump Point: Year One, a printed collection of Jump Point issues provided to anyone who subscribes for the entire first year of development.
• Imperator decal for your Ship.
* Een voorproefje van de muziek is beschikbaar
In verder nieuws:
* De forums zijn tijdelijk 'down' omdat ze anders de bezoekersaantallen niet aankunnen
* Heb je een bak met geld? Voor $5000 kan je nu één van de 5 systemen een naam geven en samen met een van de developers inhoud aan deze planeet geven.
* Chris is langsgeweest bij Oculus. Het ziet er naar uit dat de rift zeker ondersteund gaat worden.
Met wat zoekwerk gevonden:
Oftewel, sommige skins zijn alleen nu te krijgen.Benjamin - Some skins will be exclusive and some won't and will be available in-game. Generally the skins that are connected to the campaign like the "I got your back" or the vote skins will not be offered after the campaign is over or as an in-game purchase. They're meant to be flare to show you were the backers that made Star Citizen possible. CR
Voor vanavond 20:00 uur staan alle pledge mogelijkheden online.Britten - Final add-ons will be added 24 hours before the end! So 1pm CST (as we'll be coordinating from Austin, Texas) CR
Na de crowdfunding maar eens starten met een Tweakers guild (incl website) opzetten. Wat denken jullie van 'The Gathering'?
(sorry voor lange posts, maar ik ben graag volledig ;-) )
Nog 1 dag en een paar uur om jouw schip te reserveren:

Tweakers guild would be awesome! Kan niet wachten tot ik dit kan gaan spelen, aan de andere kant heb ik nu wel de tijd om voor een Saitek x52 te sparen met wellicht ook een setje pedalen. Nieuwe computer zal 'm ook wel worden.
Mocht ik mijn hardware in huis krijgen overigens, waar in kan ik dan het beste gaan oefenen? Zijn er mensen al aan het 'trainen' ?
Mocht ik mijn hardware in huis krijgen overigens, waar in kan ik dan het beste gaan oefenen? Zijn er mensen al aan het 'trainen' ?
Wa Doede Nou
Ik heb de centurion subscription toegevoegd, die ~8 euro per maand ga ik niet missen.Ervig schreef op zondag 18 november 2012 @ 10:28:
Als iemand dit gaat doen, hou ons dan op de hoogte in dit topic.
Die Drake Cutlass lijkt me ook wel wat, maar dan komt mijn totale investering in deze game voor mijn gevoel wat té hoog te liggen... twijfels twijfels...

Ik zag ook bij de digitale aanvullingen die je kunt kopen een boek staan. Leuk dat ze ook in de richting van novels denken die zich in de wereld afspelen. Hou hier wel van. Heb ook alle Mass Effect en Diablo boeken met plezier gelezen.
Jammer dat dit boek alleen als digitale versie te krijgen is, anders had ik hem gelijk gekocht. Nu moet ik er toch nog eens over nadenken.
Jammer dat dit boek alleen als digitale versie te krijgen is, anders had ik hem gelijk gekocht. Nu moet ik er toch nog eens over nadenken.
@HenkdeV Leuk! Had ik ook graag willen doen, maar mijn budget is nu wel op, haha.
@Qpido80 Idem, als hij niet digitaal was, had ik hem ook graag wel willen hebben. De verhalen op de spectrum dispatch zijn enorm leuk om te lezen.
Maar wat denken jullie, gaan we de 5 of zelfs 5,5 halen?
@Qpido80 Idem, als hij niet digitaal was, had ik hem ook graag wel willen hebben. De verhalen op de spectrum dispatch zijn enorm leuk om te lezen.
Maar wat denken jullie, gaan we de 5 of zelfs 5,5 halen?
De 5 is wel te halen, de 5,5 lijkt nog wel erg ver weg.
@HenkeV - Inderdaad leuk dat je een subscription hebt genomen. Er zijn zoveel leuke opties die niet goed zijn voor mijn portemonnee. Misschien toch een subscription dan ipv de Constellation? Of misschien toch maar beide!
Ik ga er eigenlijk vanuit dat je na de crowd funding ook nog een subscription kunt nemen. Lastig allemaal uit te zoeken zonder forum.
@Ervig – Zijn die piraten skins dan ook exclusief? (if so – gotta get them all
)
@HenkeV - Inderdaad leuk dat je een subscription hebt genomen. Er zijn zoveel leuke opties die niet goed zijn voor mijn portemonnee. Misschien toch een subscription dan ipv de Constellation? Of misschien toch maar beide!
Ik ga er eigenlijk vanuit dat je na de crowd funding ook nog een subscription kunt nemen. Lastig allemaal uit te zoeken zonder forum.
@Ervig – Zijn die piraten skins dan ook exclusief? (if so – gotta get them all
Damn ik zit er nu ook aan te denken om gewoon zo'n Lancer te pledgen ofzo
... Maar in het rechterrijtje staat die voor $110,-, en in het dropdown menu voor $125...
Nvm, er is blijkbaar een gewone en een digitale Lancer
Nvm, er is blijkbaar een gewone en een digitale Lancer
[ Voor 15% gewijzigd door Bobmeister op 18-11-2012 13:31 ]
Er zijn nu 2 lancer pakketjes. De digital only = 110 en die met fysieke goodies = 125.
In de dropdown zijn beide terug te vinden.
In de dropdown zijn beide terug te vinden.
@Ervig
5 miljoen gaat denk ik wel lukken, maar de 5,5 is nog te ver weg. Het hangt er een beetje vanaf wat voor een last minute deals ze de komende uren nog beschikbaar stellen.
5 miljoen gaat denk ik wel lukken, maar de 5,5 is nog te ver weg. Het hangt er een beetje vanaf wat voor een last minute deals ze de komende uren nog beschikbaar stellen.
Anoniem: 165097
5,5 lijkt heel ver weg. Maar met die Bengal carrier zijn er zeker wel mogelijkheden. Toch wel een want voor heel veel mensen!
@Dalrok Die pirateskins zijn volgens een post van CR niet exclusief en later ook gewoon in het spel te krijgen. Als ik het goed begrepen heb zijn de electro skin, de explorer skin en de military skin wel exclusief voor backers
Dit topic is gesloten.