Bedankt Kiswum voor je reactie
@seez: dat merk je vanzelf aan de deur!
Probleem:
Ik heb de Rom 3.1.25 geflashed, versie van
http://miuiandroid.com. Dat ging allemaal goed, behalve het volgende probleem. Op mijn scherm verschijnen de icoontje in nederlandse taal. Echter wanneer ik de onderste widgets kies, bijvoorbeeld bellen of contacten, vliegt deze weer terug. Ook ben ik bovenaan het door Kiswum genoemde pulldown menu opeens kwijt. Terugzetten naar fabriekinstellingen en vernieuwde flash uitvoeren lost niets op. Ik heb geflashed door het bestand op de site te hernoemen naar update.zip en deze bij het reboot,enu te selecteren, te installeren en vervolgens van de betreffende systeempartitie te starten.
In plaats van hetulldown menu verschijnt een soort watermerk in de vorm van een kader met een grote plus in een wit rondje. Als ik hierop klik en lang indruk, verschijnt er de melding 'bewerk of voeg widget toe'. Ik heb nu dus een telefoon, maar kan hier niet mee bellen

Zul je ook nog zien dat de toetsenbordvergrendeling van mijn good old nokia 5800 juist nu afbreekt, waardoor ik hiermee alleen gebeld kan worden.
Edit: ik heb FC meldingen aangezet. Bij het opstarten geeft hij de melding "Statusbalk is gestopt". Dezelfde meldingen voor de dialer en de contacten. Volgens mij zit het probleem in de rom.
Edit 2: ik heb de Rom 3.1.18 er op gezet (via Reboot, alles 'wipen') en vervolgens weer een schone installatie op systeem 1. Nu werkt alles in ieder geval. Ik heb expres bovenstaande laten staan, wie weet loopt iemand tegen dezelfde problemen aan.
[
Voor 25% gewijzigd door
kezzman op 28-01-2013 23:42
]