Welke compatibiliteit issues? Ik ben er nog geen een tegen gekomen hoor. Maar goed beide telefoons hebben zijn voor en nadelen.MGSNK schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:03:
Los van het feit dat de Honor 2 hier en daar last heeft van compatibiliteitsissues met spellen zijn er inderdaad weinig verschillen![]()
Ieder zijn eigen meug. Ik durf na een maand wel te zeggen dat de Mi-2 zijn geld dubbel en dwars waard is.
De HTC One X gebruik ik nu als werktelefoon, zou hem maar al te graag inruilen voor iets handzamers, zoals de Mi-2.
Maar grootste nadeel blijft de verkrijgbaarheid, met de prijs is echt niks mis mee die is heel scherp, maar als ik nu zeg van hey ik wil een Xiaomi kopen en ik surf naar de website dan kan ik hem niet kopen of ik moet hem met contract kopen.
Voor rest verschillen de Xiaomi Mi2, Huawei Honor 2, Meizu MX2 niet veel van elkaar, de Honor 2 heeft nu trouwens ook een soort iOS achtige skin, persoonlijk vind ik emiu van Huawei toch net wat beter, al gebruik ik het niet, ik moet zeggen ze hebben goed hun best gedaan.
@mitch187
Ik heb de retail prijs betaald, dus 1888 yuan, de Xiaomi Mi2 krijg je onmogelijk aan retail prijs, de export prijs ligt altijd hoger.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2013 13:49 ]