Als ze LoH zouden proccen.. maar volgens mij doen ze dat niet? Het is mij althans niet opgevallen... maar ik heb er sinds patch 105 niet mee gespeeld.
[...]
Niet mee eens. Heb met beiden veel gespeeld. Flash fire doet uiteindelijk meer DPS tegen kleinere groepen, waar je het grotendeels voor zult gebruiken (zoals elites of de left overs na bears). De AOE van Ghost bomb crit ook niet, Flash fire doet dit wel, wat je zeker met wat betere gear heel snel merkt.
De AoE van Ghost Bomb crit weldegelijk, en mijn gear is wel dusdanig dat ik dat direct doorheb (50% crit chance totaal... en min ghost bombs op groepen vullen minj hele scherm met een regen van gele cijfertjes die er alleen komen als je crithit

) Flash Fire heeft verder nog als nadeel dat je niet alles tegelijk maar opvolgend raakt, wat het neerhalen van grotere groepen echt traag maakt. Kleine groepjes gaan er redelijk mee, maar juist kleine groepjes zijn blauw of geel en minions en die wals ik met de beertjes, niet met de firebomb.
[...]
Misschien voor een pet build op lagere niveau's, maar normaliter is Soul Harvest (met de 1 min rune) een stuk beter. Wat vaak ook vergeten wordt is dat je van Soul Harvest een leuke buff in je AR krijgt.
Soul Harvest werkt alleen als je in een groepje van vijf vijanden kunt gaan staan om ze te harvesten. BBV kun je neerplempen waar en wanneer jij hem nodig hebt. Bovendien boost Soul Harvest je DPS met een stuk minder dan BBV. En in parties is het sowieso redelijk eenvoudig - of alleen jij een kleine boost, of iedereen een dikke boost op damage én op attspeed én op movespeed.
Soul Harvest heeft zeker zijn momenten, en het feit dat je die buff een minuut meedraagt is zeker lekker, maar als ik moet kiezen, dan BBV. Je gang door white trash wordt wellicht iets trager, maar tegen de big bad bossies heb je juist er weinig aan. En als je blauwe beestjes ziet waar je hem nodig hebt, dan kun je hem eigenlijk niet inzetten omdat je gebutthurt wordt door die beestjes. Kijk in dit geval ook even naar voor wie dit advies geldt: bijzonder veel life heeft 'ie niet...
De boost op AR is voor hem trouwens wellicht relevant (die is zó laag!) maar als je 130*5=650 int boost krijg je 65 allres erbij. Die gaat het ook niet meer brengen.