Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

MicScott schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:42:
[...]

Stacks niet. Dus je hebt bijna nooit 5 stacks. (Hoe vaak vind je 5 globes binnen tien seconden?) En als je wel 5 stacks hebt is dat bijna altijd weer binnen 1 of 2 seconden naar beneden. Gruesome feast is way overrated.
Sinds 1.0.5 zie je het aantal stacks en een timer. Maar als ik het dus goed begrijp is de timer niet voor alle stacks maar voor de laatste die je opgepakt hebt ?

Ik heb gisteren ACT 3 key runs (Keep Level 3 > Keep Level 2 > Stonefort) op MP4 gedaan. Misschien komt het door de mob density dat ik vrij vaak 5 stacks had. Met zombie bears is het hit and run op de meeste mobs behalve elites. En ik pak alleen rings, amuletes, gloves en legendary / set items op.

Als je een lage kill speed (op bijvoorbeeld een hogere MP) hebt dan is de skill imo waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Tja de drops, ik vond echt weinig legendary spullen, pre 1.05 hooguit drie gevonden maar als ik dan wat vond was het gewoon een goeie drop.
Deze lijn zet zich door, eergisteren spelen op act 2. *tring* vile ward dropped, op mijn built zeer bruikbaar.
Zelfde run *tring* Andriels visage, inmiddels verkocht voor 15 mlj.
Gisteren drop een lekkere rare bracer, die ik ook goed kon gebruiken. Heb nog wat kunnen verkopen en met de winst heb ik nu alle gems kunnen vervangen met radiant stars.
http://eu.battle.net/d3/e...LAWLESS-2374/hero/2584042

Owja story of the noob, toen ik de Wailing host kon uitbreiden met de Litany heb ik een paar uur me rot gezocht waarom ik die ene skeleton niet kon killen.. pfff :)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jk_W schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:01:
Net 2k HP ingeleverd voor 6k DPS. Ben benieuwd of het een goede deal was :p

Ik was een DH met 40k HP en 125k DPS; nu is het 38k HP en 131k DPS. Vind het altijd moeilijk om te bepalen wanneer zoiets een goede trade-off is. Gebruiken jullie daar bepaalde vuistregels voor?
Als ik blijf leven tijdens m'n runs heb ik voldoende HP. Als ik alleen blijf leven dankzij SPirit Vessel moet er wat HP bij. DPS inleveren doe ik alleen als ik voor elke ingeleverde % DPS 10% HP erbij krijg. Glass Cannon all the way.
Maar ik heb wel Spirit Vessel nodig, dus ik ben misschien de verkeerde om te vragen.

Vandaag even bewezen dat er loot servers zijn door in één potje een crappy legendary polearm, een crappendary 2h staff, een crappy set pants (blackthorne's pants) en een toffe pants (inna's, met goeie rolls warmee hij 50M waard moet zijn) gevonden in één runnetje Act+whimsyshire .
Oh, en voor 120K een matige mojo gesniped van de AH. >:)

Oh, enne... de Topaz gems die ik eergisteren gekocht zijn in waarde verdubbeld. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:23
je kan beter de tough as nails passive gebruiken, levert je weer gratis 640 armor op 8)

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:16:
Klopt, bij Gruesome Feast heeft helaas iedere buff zn eigen timer en is deze niet voor de hele stack. Zou de passive wel nog wat interessanter maken.
Jammer, dan blijft het voor mij alleen viable op MP4 of lager. Bij hoger of uberbosses switch ik dan wel weer naar 'Jungle Fortitude'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
simons schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:16:
Owja story of the noob, toen ik de Wailing host kon uitbreiden met de Litany heb ik een paar uur me rot gezocht waarom ik die ene skeleton niet kon killen.. pfff :)
_O-

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:22:
[...]

Jammer, dan blijft het voor mij alleen viable op MP4 of lager. Bij hoger of uberbosses switch ik dan wel weer naar 'Jungle Fortitude'.
Ik zit ook nog een beetje te denken wat ermee te doen, maar eerder andersom. De extra DPS heb ik juist op lagere MP's niet nodig.

Misschien toch Grave Injustice maar weer eens een kans geven. Verder hebben we helaas niet zo heel veel wat de moeite waard is (Misschien blood ritual, dan heb ik 1100 hp/sec).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

desjaak909 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:21:
je kan beter de tough as nails passive gebruiken, levert je weer gratis 640 armor op 8)
Heb nu dus nerves of steel (100% van vitality in mijn geval 1000 armor) Ruthless en Weapons master, zou niet zo 1,2,3 weten welke passe ik voor tough as nails zou laten vallen....

In game met War cry ga ik over de 10000 armor, en die skill kan je eindeloos refreshen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
simons schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:26:
[...]

Heb nu dus nerves of steel (100% van vitality in mijn geval 1000 armor) Ruthless en Weapons master, zou niet zo 1,2,3 weten welke passe ik voor tough as nails zou laten vallen....

In game met War cry ga ik over de 10000 armor, en die skill kan je eindeloos refreshen.
je vevangt dus nerves of steel met met tough as nails

Basis armor: 6752
Met nerves: 7797
Met tough 8440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

desjaak909 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:27:

Met tough 8440
Oow _/-\o_
Ga ik bij thuiskomst even proberen, indien zoals hierboven aangeven alvast een kusje van me enchantres :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

simons schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:30:
[...]

Oow _/-\o_
Ga ik bij thuiskomst even proberen, indien zoals hierboven aangeven alvast een kusje van me enchantres :*)
Dat zal Kormac niet zo leuk vinden.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
desjaak909 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:27:
[...]

Met tough 8440
Voor het farmen zou je ook wat meer offensievere skills kunnen kiezen, en desnoods en mp leveltje lager doen; als je er sneller van gaat iig

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
maratropa schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:34:
[...]

Voor het farmen zou je ook wat meer offensievere skills kunnen kiezen, en desnoods en mp leveltje lager doen; als je er sneller van gaat iig
Ja, heb zelf sinds 1.05 war cry ingeruild voor sprint/marathon en dat verhoogt je runspeed echt enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Zijn er nog andere bracers met attack speed, CHC en strength dan Lacuni's? (de movement speed vind ik niet zo heel belangrijk, daar kan ik wel weer naar kijken in pants vervangen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/odoacr-2769/hero/1716754

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Flapmo

and back is gigi!

Bosmonster schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:16:
Klopt, bij Gruesome Feast heeft helaas iedere buff zn eigen timer en is deze niet voor de hele stack. Zou de passive wel nog wat interessanter maken.
Met thing of the deep (20yrd *O* ) kom je anders een heel eind met 5 stacks up houden :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:39
Steady strikers hebben ook attack speed. Waarom niemand deze gebruikt snap ik echt niet. Ik deed laatst alle ubers op MP10 met niets aan behalve deze bracers en met alleen mijn rechterpink.

Korter antwoord: nee.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Flapmo schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:40:
[...]

Met thing of the deep (20yrd *O* ) kom je anders een heel eind met 5 stacks up houden :).
Als er elke 2 seconden een globe dropt misschien. Oftewel gruesome feast kun je alleen constant hoge stacks van hebben als je alles belachelijk snel killt en het dus eigenlijk niet nodig hebt... Op het moment dat je killing speed wat lager is en je gruesome feast dus wel nodig hebt is het bijna niet te doen om altijd 5 stacks te houden. De passive zuigt :p

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Soms kan je enkel belachelijk snel killen als je veel mana verbruikt en dat wordt ook aangevuld met GF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

strekie schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:46:
Soms kan je enkel belachelijk snel killen als je veel mana verbruikt en dat wordt ook aangevuld met GF
Maar ook met grave injustice. Voor de mana regen zijn er genoeg alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
MicScott schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:44:
[...]

Als er elke 2 seconden een globe dropt misschien. Oftewel gruesome feast kun je alleen constant hoge stacks van hebben als je alles belachelijk snel killt en het dus eigenlijk niet nodig hebt... Op het moment dat je killing speed wat lager is en je gruesome feast dus wel nodig hebt is het bijna niet te doen om altijd 5 stacks te houden. De passive zuigt :p
je hebt ook nog die grasping hands en zombiedogs die voor extra globes zorgen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

hexta schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:47:
[...]

je hebt ook nog die grasping hands en zombiedogs die voor extra globes zorgen.
Ja, dan moet je dus twee actieve skills instellen om het een beetje te laten werken. En final gift van zombie dogs werkt alleen in een sacrifice build. (De enige build waarin gruesome feast voor mij de moeite waard is, maar een sacrifice build heeft weer heel veel andere nadelen waardoor ik het niet gebruik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
MicScott schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:50:
[...]

Ja, dan moet je dus twee actieve skills instellen om het een beetje te laten werken. En final gift van zombie dogs werkt alleen in een sacrifice build. (De enige build waarin gruesome feast voor mij de moeite waard is, maar een sacrifice build heeft weer heel veel andere nadelen waardoor ik het niet gebruik.)
Daar heb je gelijk in. :)
Maar het kan wel. ;)

Ik probeer een pet build te gebruiken, maar dat is toch lastiger dan het lijkt.
Ik heb nu deze build en items:
http://eu.battle.net/d3/e...eMcRoth-2316/hero/1669476
Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

De shoulders vervangen voor een met +int en +vit en +all res. Verder als je genoeg gold hebt een 'Zunimassa's Marrow'. Goede +int en +3 sockets en +all res. Volgens mij zijn die tegenwoordig wel aardig cheap. Of de belt vervangen voor een met dezelfde stats maar dan met +all res erbij.

De shoulders en belt lijken mij het goedkoopst om te upgraden. Verder heb je niet veel +vit. Als je met pets speelt dan is dat toch wel heel handig. Ik heb rond de 55K health en mijn pets gaan haast niet meer dood. Alleen bij elite packs met bepaalde affixes.

Wat ik heb gedaan is +int, +vit, +all res items aanschaffen. Dat is vrij goedkoop. En daarna duurdere items gaan kopen met +IAS, +CHC, +CHD en +int en +vit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Anno schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:07:
[...]

De shoulders vervangen voor een met +int en +vit en +all res. Verder als je genoeg gold hebt een 'Zunimassa's Marrow'. Goede +int en +3 sockets en +all res. Volgens mij zijn die tegenwoordig wel aardig cheap. Of de belt vervangen voor een met dezelfde stats maar dan met +all res erbij.

De shoulders en belt lijken mij het goedkoopst om te upgraden. Verder heb je niet veel +vit. Als je met pets speelt dan is dat toch wel heel handig. Ik heb rond de 55K health en mijn pets gaan haast niet meer dood. Alleen bij elite packs met bepaalde affixes.

Wat ik heb gedaan is +int, +vit, +all res items aanschaffen. Dat is vrij goedkoop. En daarna duurdere items gaan kopen met +IAS, +CHC, +CHD en +int en +vit.
Dus op de shoulders INT erbij, en op de belt Res All erbij?
Door mijn crit dmg dacht ik eigenlijk meer om op crit chance te focussen.

Oh, en ik heb altijd maar rond de 500k te besteden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
ejtnaj schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:08:
Nou ik ben een wizard en vind alleen DH spullen :)
Als barb vind ik 70% dh legendaries (gemeten over zo een 50 legendaries). Dus ik heb mijn dh vriend al verteld dat ik voor hem een dikke manticore ga droppen :P zoals het nu gaat moet het er vast eens van komen :)

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
je linker ring heeft wat all res en wat chc, ik zou mss een ring met int, chc en attack speed of chd zoeken en dan in ruil een belt met wat minder int en all res?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

hexta schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:10:
[...]

Dus op de shoulders INT erbij, en op de belt Res All erbij?
Door mijn crit dmg dacht ik eigenlijk meer om op crit chance te focussen.

Oh, en ik heb altijd maar rond de 500k te besteden. :P
Het ligt er eigenlijk aan. Ga je snel dood. dan vitality, intelligence en all res verhogen. Wil je sneller killen dan intelligence, CHC en CHD. Als je pets te snel dood gaan dan vitality verhogen.

Met 500k valt er vast nog wel wat te upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:25
Staat de keywarden act3 altijd op dezelfde plek? De 1e 3 pogingen stond hij steeds direct aan het begin van stonefort maar nu ben al een stuk verder en ben hem nog steeds niet tegengekomen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Malt007 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:20:
Staat de keywarden act3 altijd op dezelfde plek? De 1e 3 pogingen stond hij steeds direct aan het begin van stonefort maar nu ben al een stuk verder en ben hem nog steeds niet tegengekomen,
Nee hoor, vaak juist aan het einde, maar heb 'm ook wel eens ergens op zo'n toren aan de zijkant gehad.
Random B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
Malt007 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:20:
Nee hij kan op zo een 5-8 plekken spawnen volgens mij (in stonefort).

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:55:
[...]
Ik probeer een pet build te gebruiken, maar dat is toch lastiger dan het lijkt.
Ik heb nu deze build en items:
http://eu.battle.net/d3/e...eMcRoth-2316/hero/1669476
Iemand nog tips?
Burning dogs? dat doen geen damage van belang. Vervangen door leeching beasts. Big Stinker heef took geen zin op je Gargy. Vervangen door Restless Giant.
Flash Fire op je firebomb is ook onhandig - die doet zo weinig damage tegen groepen dat je altijd op je beren moet terugvallen. Ik zou die vervangen door Ghost Bomb - max damage tegen grote groepen. (en tegen sterke beestjes pak je je beertjes.)
Ik zou Soul Harvest vervangen door Big Bad Voodoo met Slam dance - JIJ blijft er wellicht niet instaan maar je pets wel. en die krijgen dane en redelijk zieke buff. Bovendien werkt hij tegen bosses - en Soul Harvest niet.
Life Regen is wat laag voor Fierce Loyalty (je thorns is wel grappig trouwens) en je zou die eventueel door Zombie Handler kunnen vervangen - en ipv thorns gear wat AllRes gear gaan zoeken, en +VIT, want je hitpoints en resists zijn echt heel magertjes. Je INt is trouwens ook heel laag.
Eigenlijk alles onvoldoende :+
Een 1h plus mojo kan trouwens je damage en vooral je crit chance flink boosten... Voor 100K koop je een redelijke ToTD. Maar, je moet dan wel een flink goed 1h wapen zien te ritselen... die gaan duurder zijn.
Anno schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:16:
[...]
Met 500k valt er vast nog wel wat te upgraden :)
Dat zeker.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:25
Jk_W schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:21:
[...]

Nee hoor, vaak juist aan het einde, maar heb 'm ook wel eens ergens op zo'n toren aan de zijkant gehad.
Random B)
Gevonden, hij zat een stuk verderop. Had de 1e 3 pogingen gewoon geluk dat hij direct aan het begin zat. Helaas na 4 pogingen nog geen key. Hoopte net als in act 1 en 2 beide in 1x te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Woops... Al m'n zuurverdiende gold weer uitgegeven en een lekkere chest gekocht... 3 radiant stars erin en we zijn weer zo'n 16-18K dps erop vooruit gegaan.. :P

Dit rotte profiles updaten totaal niet dus kan helaas mijn lekkere WD niet laten zien :)

[ Voor 22% gewijzigd door Darth Malak op 02-11-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Darth Malak schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:42:
Woops... Al m'n zuurverdiende gold weer uitgegeven en een lekkere chest gekocht... 3 radiant stars erin en we zijn weer zo'n 16-18K dps erop vooruit gegaan.. :P

Dit rotte profiles updaten totaal niet dus kan helaas mijn lekkere WD niet laten zien :)
Laat me raden, zuni? :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:24:
[...]

Burning dogs? dat doen geen damage van belang. Vervangen door leeching beasts. Big Stinker heef took geen zin op je Gargy. Vervangen door Restless Giant.
Burning dogs/big stinker is wel erg handig met LoH.
Flash Fire op je firebomb is ook onhandig - die doet zo weinig damage tegen groepen dat je altijd op je beren moet terugvallen. Ik zou die vervangen door Ghost Bomb - max damage tegen grote groepen. (en tegen sterke beestjes pak je je beertjes.)
Niet mee eens. Heb met beiden veel gespeeld. Flash fire doet uiteindelijk meer DPS tegen kleinere groepen, waar je het grotendeels voor zult gebruiken (zoals elites of de left overs na bears). De AOE van Ghost bomb crit ook niet, Flash fire doet dit wel, wat je zeker met wat betere gear heel snel merkt.
Ik zou Soul Harvest vervangen door Big Bad Voodoo met Slam dance - JIJ blijft er wellicht niet instaan maar je pets wel. en die krijgen dane en redelijk zieke buff. Bovendien werkt hij tegen bosses - en Soul Harvest niet.
Misschien voor een pet build op lagere niveau's, maar normaliter is Soul Harvest (met de 1 min rune) een stuk beter. Wat vaak ook vergeten wordt is dat je van Soul Harvest een leuke buff in je AR krijgt.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 02-11-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nope.. Tal rasha's relentless persuit.... ik gain het meeste met attack speed en CHC nu.. Aangezien CHC al op zo'n 51% ofzo zit... komt die 9% attack speed van de tal goed van pas.. Die zuni had wel resist maar ga er dus een stuk minder op vooruit qua dps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darth Malak schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:46:
[...]

Nope.. Tal rasha's relentless persuit.... ik gain het meeste met attack speed en CHC nu.. Aangezien CHC al op zo'n 51% ofzo zit... komt die 9% attack speed van de tal goed van pas.. Die zuni had wel resist maar ga er dus een stuk minder op vooruit qua dps :)
En 2x Tal rasha is ook wel leuk op zich, mits je een black weapon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:47:
[...]

Mja voorlopig ben ik weer terug onder de 3 mil dus hopelijk verkoopt een van de dingen op de AH nog. Heb lang zitten twijfelen over Tal of Zuni maar denk niet dat ik voor een set combo ga... Next is waarschijnlijk een Mepho of twilight helm met attack speed en CHC maar dan moet ik wel eerst de jackpot raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darth Malak schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:51:
[...]

Mja voorlopig ben ik weer terug onder de 3 mil dus hopelijk verkoopt een van de dingen op de AH nog. Heb lang zitten twijfelen over Tal of Zuni maar denk niet dat ik voor een set combo ga... Next is waarschijnlijk een Mepho of twilight helm met attack speed en CHC maar dan moet ik wel eerst de jackpot raken :)
Ah ja. Ik heb nu 2x Zuni en 2x Tal en das best ok, maar kun je makkelijk compenseren met betere losse items idd :) Alleen Zuni x4 begint het echt waard te maken om de set verder in te vullen. (maar dat laat ik eerst Flipmo even uitproberen :+)

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 02-11-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[...]

ik begrijp nog niet helemaal waarom soms een black weapon beter is en de andere keer eentje met magic damage, is dat ergens uitgelegd? Of verchilt dat ook nog per class?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Heb gister de Zunimassa bid gewonnen
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Patrick-1287/hero/41466
Nu nog de boots zien te krijgen voor de set bonus van 130intel.

En net nog optijd wat hoge gems kunnen kopen voor de prijs weer omhoog ging.
Dus mijn DH heeft nu ook 3 erbij in haar armor. http://eu.battle.net/d3/e...atrick-1287/hero/11775785

Gister nog met spelers hier 2x een Uber run gedaan, maar helaas maar 1 Ring kunnen maken.
Altijd maar die SK/Magda die niets dropt. Heb van de andere items al wel 4 of 5 dingen.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:34
Gefeliciteerd met het winnen Patrick :)
Kan ik binnenkort ook dat ding eens equipen om te zien wat het doet voor een WD?

Gisteren was inderdaad een leuke run waarbij RNG weer dubieus was (understatement) :+
Moet zeggen dat die ring inderdaad erg leuk is op een low-level char.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
tuurlijk :)

JIj had 6x een item toch met de Ubers? :>

[ Voor 67% gewijzigd door pstalman op 02-11-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Bosmonster schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:00:
[...]

Voor jou hetzelfde eigenlijk. Wil je gebruik maken van die 8% damage bonus op de boots, zorg dan voor een black weapon.
wat is een black weapon? :>
Wapen zonder elemental mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

maratropa schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:52:
[...]

ik begrijp nog niet helemaal waarom soms een black weapon beter is en de andere keer eentje met magic damage, is dat ergens uitgelegd? Of verchilt dat ook nog per class?
Uhm black weapon? Hoor deze term voor t eerst... (shame).. Iemand ff uitleggen wat er bedoeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:01:
[...]

wat is een black weapon? :>
Wapen zonder elemental mod?
Yes. En das nu Fire bij jou.

Check wapen in mijn profile (sig) voor voorbeeld.
Darth Malak schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:01:
[...]

Uhm black weapon? Hoor deze term voor t eerst... (shame).. Iemand ff uitleggen wat er bedoeld wordt?
De elemental damage bonussen (zoals 8% poison op Zuni trails) worden ook toegepast op de zogenaamde "black damage" (element-loze damage) op je wapen. Met een black weapon kun je dus gebruik maken van alle elemental damage modifiers.

[ Voor 57% gewijzigd door Bosmonster op 02-11-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Bosmonster schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:01:
[...]

Yes. En das nu Fire bij jou.
ok thanks, Ik heb een bod op een andere item open staan, hoop dat die dan zonder elemental mod is :)
Dit wapen had ik meer als test, op zich doe ik met dit wapen minder dmg dan de Echoing fury die nu op mijn Wiz zit, dus een 140 chd wapen met 800 base dps is slechter dan een Echoing fury 1300dps zonder extra mods.

[ Voor 7% gewijzigd door pstalman op 02-11-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Niet echt, de Tal rasha bonus werkt niet zoals de triumverate. helaas :/
tal's bonus dmg is crap, beter was het wel zoals de triumverate, dan was het nog wat waard geweest

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:00:
[...]

Voor jou hetzelfde eigenlijk. Wil je gebruik maken van die 8% damage bonus op de boots, zorg dan voor een black weapon.
x % to elemental damage werkt niet hetzelfde als die "fire skills deal 3% more damage". Die bonus werkt alleen op.... fire skills. Dus ghost bomb of searing locusts ofzo. Nogal nutteloos voor WD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:24:
[...]

Life Regen is wat laag voor Fierce Loyalty (je thorns is wel grappig trouwens) en je zou die eventueel door Zombie Handler kunnen vervangen - en ipv thorns gear wat AllRes gear gaan zoeken, en +VIT, want je hitpoints en resists zijn echt heel magertjes. Je INt is trouwens ook heel laag.
Eigenlijk alles onvoldoende :+
Een 1h plus mojo kan trouwens je damage en vooral je crit chance flink boosten... Voor 100K koop je een redelijke ToTD. Maar, je moet dan wel een flink goed 1h wapen zien te ritselen... die gaan duurder zijn.

[...]

Dat zeker.
Burning en stinker zijn voor LoH. :)
Verder goede tips! Die flash fire vond ik juist fijn tegen groepen door de 6 bounces eigenlijk. Waar dus ook crits op zitten, soms bijv de 3e bounce die opeens crit, wat wel erg fijn is.
Soul harvest vervangen is een goede tip, dat ga ik zeker proberen.
Life regen is idd te laag, daar ga ik naar kijken. De thorns wil ik eigenlijk niet vervangen want dat is wel een aardig deel van de schade die mijn pets doen.

Ik had hiervoor een 1h en mojo, maar ik heb een hele tijd niet gespeeld, dus die waren zo enorm oud dat ze nutteloos waren, met deze 2hander had ik 20k extra dmg volgens mijn sheet.
Ik denk dat die vervangen iets voor de lange termijn zal worden, want dat blijft toch een dure grap.

Bedankt allemaal voor de tips. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Bokkie schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:05:
[...]

Niet echt, de Tal rasha bonus werkt niet zoals de triumverate. helaas :/
tal's bonus dmg is crap, beter was het wel zoals de triumverate, dan was het nog wat waard geweest
Ja dat heb ik niet helemaal begrepen van Blizzard. Een grote naam als Tal Rasha moet toch wel een goeie set bonus krijgen? De enige echte volledige set die de moeite waard is, is de IK set, barb uiteraard. Ik ben benieuwd of ze met nieuwe legendaries op de proppen komen, lijkt me leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Engie wat ze hoeven doen om tal's set on par te maken met de rest is om die elemental bonus gelijk te maken aan hoe triumverate werkt.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Stiekem mis ik toch wel die set voor de Necromancer in Diablo 2 waarbij je een complete shapeshift-metamorfose onderging als je hem compleet had. Dit zou ook zeer tof zijn voor de Witch Doctor :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Bokkie schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:23:
Engie wat ze hoeven doen om tal's set on par te maken met de rest is om die elemental bonus gelijk te maken aan hoe triumverate werkt.
Ja, of er +all elements van te maken. De Wiz in D3 is namelijk niet de wiz in D2: fire/cold/lightning?! Het gaat nu om Arcane/Physical/Fire/Lightning/Cold waarbij de meeste damage van Arcane en Physical af komt.

edit En ik mis ook speciale effecten van veel legendaries. Alleen de Fire Walkers vallen nu op; een gave aura zou mooi zijn met Tyraels Might bijv. Die zwaard met 'summons demon' is ook gaaf trouwens; mijn enchantress levert dan best een redelijk goeie tank om mijn meteors op af te vuren...

[ Voor 24% gewijzigd door ejtnaj op 02-11-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Vind trouwens restless giant vrij waardeloos.. Of die is bugged of er is een andre reden maar die procced veel minder dan de CD periode die daarvoor zou staan. Of de AI is te laat om te zien dat er nog 5 enemies in de buurt zijn of bugged. Verder werkt grave injustice ook niet om de CD te verkleinen.

Maar ja, als die procced of actief wordt is t een aardig nasty beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:23:
Stiekem mis ik toch wel die set voor de Necromancer in Diablo 2 waarbij je een complete shapeshift-metamorfose onderging als je hem compleet had. Dit zou ook zeer tof zijn voor de Witch Doctor :)
Kwam natuurlijk pas na de expansion pack en pas bij een hele late patch (1.09?)
Was wel cool :D heb hem ook gehad :)
Ook die gloed die je kreeg bij complete andere sets waren cool :D
Lijkt alsof ze in de plaats daarvan die verschillende proc's bij bepaalde item sets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ikzelf gebruik de Bruiser rune die heel fijn vaak Elites/Bosses een tijdje weet te stunnen. Ook weet hij best leuke dmg te doen als zijn smash crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Darth Malak schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:47:
Vind trouwens restless giant vrij waardeloos.. Of die is bugged of er is een andre reden maar die procced veel minder dan de CD periode die daarvoor zou staan. Of de AI is te laat om te zien dat er nog 5 enemies in de buurt zijn of bugged. Verder werkt grave injustice ook niet om de CD te verkleinen.

Maar ja, als die procced of actief wordt is t een aardig nasty beestje.
Gewoon bij elke elite pack opnieuw casten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:31

Madstorm

Derping all the way!

Hmm, misschien handig om te weten: ik was gisteren keyruns aan het doen met twee andere mensen. We waren bezig in act 2, we hadden de vijf NV al, en gingen dus opzoek naar de warden. Wij rennen dan altijd gewoon alle kanten op, en zo pull je wel het een en ander. Nou we hadden de warden gevonden, maar daarnaast zaten er ook 3 elites achter ons aan. Dus ik dacht slim te zijn, en liet de 2 andere de elites killen en ik de warden. Dus uiteindelijk de warden dood en de elites ook dood, nu is het zo dat ik de drops van de elites wel had, maar de andere twee de drops van de warden niet.
Blijkbaar moet je daarvoor meer in de buurt zijn dan anders?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

MicScott schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:50:
[...]

Gewoon bij elke elite pack opnieuw casten :)
Ja, werkt dat? Enraged die dan onmiddelijk? Hmm... had ik nog niet bij stilgestaan..Goede tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:46:
[...]
Burning dogs/big stinker is wel erg handig met LoH.
Als ze LoH zouden proccen.. maar volgens mij doen ze dat niet? Het is mij althans niet opgevallen... maar ik heb er sinds patch 105 niet mee gespeeld.
[...]
Niet mee eens. Heb met beiden veel gespeeld. Flash fire doet uiteindelijk meer DPS tegen kleinere groepen, waar je het grotendeels voor zult gebruiken (zoals elites of de left overs na bears). De AOE van Ghost bomb crit ook niet, Flash fire doet dit wel, wat je zeker met wat betere gear heel snel merkt.
De AoE van Ghost Bomb crit weldegelijk, en mijn gear is wel dusdanig dat ik dat direct doorheb (50% crit chance totaal... en min ghost bombs op groepen vullen minj hele scherm met een regen van gele cijfertjes die er alleen komen als je crithit :)) Flash Fire heeft verder nog als nadeel dat je niet alles tegelijk maar opvolgend raakt, wat het neerhalen van grotere groepen echt traag maakt. Kleine groepjes gaan er redelijk mee, maar juist kleine groepjes zijn blauw of geel en minions en die wals ik met de beertjes, niet met de firebomb.
[...]
Misschien voor een pet build op lagere niveau's, maar normaliter is Soul Harvest (met de 1 min rune) een stuk beter. Wat vaak ook vergeten wordt is dat je van Soul Harvest een leuke buff in je AR krijgt.
Soul Harvest werkt alleen als je in een groepje van vijf vijanden kunt gaan staan om ze te harvesten. BBV kun je neerplempen waar en wanneer jij hem nodig hebt. Bovendien boost Soul Harvest je DPS met een stuk minder dan BBV. En in parties is het sowieso redelijk eenvoudig - of alleen jij een kleine boost, of iedereen een dikke boost op damage én op attspeed én op movespeed.
Soul Harvest heeft zeker zijn momenten, en het feit dat je die buff een minuut meedraagt is zeker lekker, maar als ik moet kiezen, dan BBV. Je gang door white trash wordt wellicht iets trager, maar tegen de big bad bossies heb je juist er weinig aan. En als je blauwe beestjes ziet waar je hem nodig hebt, dan kun je hem eigenlijk niet inzetten omdat je gebutthurt wordt door die beestjes. Kijk in dit geval ook even naar voor wie dit advies geldt: bijzonder veel life heeft 'ie niet...
De boost op AR is voor hem trouwens wellicht relevant (die is zó laag!) maar als je 130*5=650 int boost krijg je 65 allres erbij. Die gaat het ook niet meer brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:08:
[...]

x % to elemental damage werkt niet hetzelfde als die "fire skills deal 3% more damage". Die bonus werkt alleen op.... fire skills. Dus ghost bomb of searing locusts ofzo. Nogal nutteloos voor WD's.
Ging ook meer om de boots. 8% is veel. Tal's bonus gebruikte ik voor Fire bombs, maar die gebruik ik niet altijd meer momenteel.

@Knettergek: Heb Ghost bomb nooit zien critten, maar misschien was dat vroegah. Zal hem weer eens proberen, al vind ik bombs een beetje traag tegen bosses. Maar ja die zijn de overhead ook niet, dat is trash en elites. Paar seconden langer over bosses boeit me niet zo.

Daarom kies ik solo ook voor SH ipv BBV. Die heb ik bijna continu up. En wederom die paar seconden op bosses boeit me niet zo.

Multi is BBV wel lekker natuurlijk, mits je op hoog MP speelt of ubers runt (anders gaat het nog allemaal te snel om er veel profijt uit te halen).

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 02-11-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Afijn ik geduldig wachten tot die radiant star gems nou eindelijk eens op normaal Aziatisch niveau zitten.. :P

I guess not (yet?)

't is maar 5x4 dex extra, maar toch.. 't moet een keer gebeuren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:26:
[...]

Gevonden, hij zat een stuk verderop. Had de 1e 3 pogingen gewoon geluk dat hij direct aan het begin zat. Helaas na 4 pogingen nog geen key. Hoopte net als in act 1 en 2 beide in 1x te vinden.
Lol ik snap het geluk van sommigen niet. Heb inmiddels, over zo'n 1-1.5 week zo'n 60 keyruns gedaan totaal, waarvan minimaal de helft in A3. De A2 keys dropten redelijk, daarna in A1 was het al huilen, en ik heb tot op heden sowieso nog maar 1 A3 key gevonden (dus meer dan 30 kills op ML4 en soms 5).

Daarnaast heb ik ook legendary streaks gehad (ooit, wel eens, maar niet constant) maar op al die keyruns heb ik misschien 2 legendaries gevonden, 0 set. Nou zijn keyruns ook niet ideaal maar ik kill nog steeds wel _VEEL_ trash (WW barb). Dit met 100ish eigen MF (van gear), PL 44, ML 4 en later steeds vaker 5.

Ligt het trouwens aan mij of is het verschil in HP exponentieel? Heb geen harde getallen gezien maar de killspeed dropt van 4->5 wel zo hard, 5->6 helemaal, dat ik me erg afvraag of die getalletjes die ik ooit zag (10-15% HP per ML?) niet helemaal kloppen met de werkelijkheid. Heb echt het gevoel alsof ik 2x zolang over een pack doe op MP 6 tov. 4 (en dus niet efficient).
Joarie schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:23:
Trang Oul's ftw!!! Dat waren nog eens tijden 8)

Raar trouwens dat de elemental bonussen zo vaag zijn, zowel in verwoording als hoe het berekend wordt. Volgens mij waren ze er initieel gewoon nog niet uit hoe ze het gingen doen/hoe het moest werken, en het er maar in gegooid, zo van kijken we ooit nog wel naar...

[ Voor 20% gewijzigd door porn* op 02-11-2012 14:49 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Deegeeooh schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:43:
Afijn ik geduldig wachten tot die radiant star gems nou eindelijk eens op normaal Aziatisch niveau zitten.. :P

I guess not (yet?)

't is maar 5x4 dex extra, maar toch.. 't moet een keer gebeuren >:)
Ik denk dat ze eerder (zachtjes) in prijs gaan stijgen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

porn* schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:45:
[...]

Ligt het trouwens aan mij of is het verschil in HP exponentieel? Heb geen harde getallen gezien maar de killspeed dropt van 4->5 wel zo hard, 5->6 helemaal, dat ik me erg afvraag of die getalletjes die ik ooit zag (10-15% HP per ML?) niet helemaal kloppen met de werkelijkheid.
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmseu-a.akamaihd.net/cms/gallery/KLUB4NJIVL841349860692663.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Laatst online: 30-08 21:40
MicScott schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:46:
[...]

Ik denk dat ze eerder (zachtjes) in prijs gaan stijgen weer.
lijkt 't nu wel even op ja.. Denk doordat er veel gekocht is met de lage prijzen? Ik hoop het voor een ieder die gestackt heeft en dan kan verkopen.. En daarna graag weer even hard naar beneden O-) Doordat er geen gems uit het spel verdwijnen lijkt me toch wel dat de prijzen uiteindelijk naar beneden zullen gaan.. Craften is in ieder geval volstrekt niet zinvol meer..

[ Voor 27% gewijzigd door Deegeeooh op 02-11-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:17:
Als ze LoH zouden proccen.. maar volgens mij doen ze dat niet? Het is mij althans niet opgevallen... maar ik heb er sinds patch 105 niet mee gespeeld.
Dat zou wel het geval moeten zijn. Ik moet ook zeggen dat ik het niet zie. (gisteren voor het eerst deze build gebruikt.
De AoE van Ghost Bomb crit weldegelijk, en mijn gear is wel dusdanig dat ik dat direct doorheb (50% crit chance totaal... en min ghost bombs op groepen vullen minj hele scherm met een regen van gele cijfertjes die er alleen komen als je crithit :)) Flash Fire heeft verder nog als nadeel dat je niet alles tegelijk maar opvolgend raakt, wat het neerhalen van grotere groepen echt traag maakt. Kleine groepjes gaan er redelijk mee, maar juist kleine groepjes zijn blauw of geel en minions en die wals ik met de beertjes, niet met de firebomb.
Ik ga vanavond even het verschil bekijken. Maar juist de champion packs doe ik niet met mijn zombiebears, omdat ik het daar meestal net niet red, en vaak niet overleef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:42:
@Knettergek: Heb Ghost bomb nooit zien critten, maar misschien was dat vroegah.
Dat was een bug, hij leek wel te critten, maar gaf dat niet weer. Die schijnt opgelost te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
[...]

Even nagezocht.
Skill Rune - Burning Dogs
Proc coefficient has been reduced from 1.0 to 0.05
Seems Big Stinker has been nerfed too, but no mention of that in the patch notes.

Dus de life on hit van burning dogs en big stinker is verwaarloosbaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 10:02
oops verkeerd gelezen :)
monster damage is generfed... niet de monster HP.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6933236334

[ Voor 80% gewijzigd door JohnnyV76 op 02-11-2012 15:14 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Here are the new damage values that will be hotfixed in for each MP setting:

MP1: 109.60% (down from 114%)
MP2: 120.12% (down from 130%)
MP3: 131.65% (down from 148%)
MP4: 144.29% (down from 169%)
MP5: 158.14% (down from 193%)
MP6: 173.32% (down from 220%)
MP7: 189.96% (down from 250%)
MP8: 208.20% (down from 285%)
MP9: 228.18% (down from 325%)
MP10: 250.09% (down from 371%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Spirit Barrage - Minatou
Lijkt bijzonder veel LoH te geven.
Ook is de damage wel grappig, maar ziet hij er vooral leuk uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ejtnaj schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:19:
Here are the new damage values that will be hotfixed in for each MP setting:

MP1: 109.60% (down from 114%)
MP2: 120.12% (down from 130%)
MP3: 131.65% (down from 148%)
MP4: 144.29% (down from 169%)
MP5: 158.14% (down from 193%)
MP6: 173.32% (down from 220%)
MP7: 189.96% (down from 250%)
MP8: 208.20% (down from 285%)
MP9: 228.18% (down from 325%)
MP10: 250.09% (down from 371%)

Da's toch al lang doorgevoerd?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

porn* schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:39:
[...]

Da's toch al lang doorgevoerd?
Klopt, daarom post hij het ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
huh?! Die verandering in key droprates wist ik niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Weet honder procent zeker dat het aan het begin vande patch mp level x 10% was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Julio-K schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:08:
[...]

Klopt....nu nog steeds. Waar baseer je op dat het anders is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Julio-K schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:08:
[...]

Dat is het nu nog steeds? Het gaat over de dmg van monsters, niet de droprates.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmseu-a.akamaihd.net/cms/gallery/KLUB4NJIVL841349860692663.jpg

bonus item is toch een key?

zie afbeelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Julio-K schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:14:
[afbeelding]

zie afbeelding
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Julio-K schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:14:
[afbeelding]

zie afbeelding
Bonus item is een extra rare (of legendary) drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Jk_W schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:15:
[...]

Bonus item is een extra rare (of legendary) drop.
aha.. ok bedankt voor de opheldering.. Maar dan hebben ze dat wel iig generfd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Julio-K schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:16:
[...]

aha.. ok bedankt voor de opheldering.. Maar dan hebben ze dat wel iig generfd..
Mja kweenie wat de keydroprate is maar als het MP * 10% zou moeten zijn dan moeten de RNG aapjes mij de volgende 20 runs een 100% droprate geven want het gaat echt nergens over :P

Heb totaal niet het idee dat MP5 = 50% dropkans is...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 11:40
porn* schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:20:
[...]

Mja kweenie wat de keydroprate is maar als het MP * 10% zou moeten zijn dan moeten de RNG aapjes mij de volgende 20 runs een 100% droprate geven want het gaat echt nergens over :P

Ah de anti-RNG goden waken ook over jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
porn* schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:20:
[...]

Zo werkt het dus niet met RNG :)
Zoiets zul je pas zien over 1000 of meer runs. Dan zul je zien dat de droprate ongeveer wel op 50% zit als je MP5 doet.... of je het zolang volhoudt betwijfel ik :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Even een andere vraag voor de mensen die al infernal machines gebruikt hebben. Ik heb nu 4 setjes keys maar kan ik ook 4 machines vast maken en in mn vault houden? Stacken die net als de keys?

Het is toch zo dat als je in een keer 3 portals opent je zeker bent dat je alle superbosses een bezoekje kunt brengen? Als je er 1 doet en daarna een nieuwe opent heb je kans dat hetzelfde realm geopend wordt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Ja ik had ze laatst ook gewoon gemaakt, paar dagen later gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 10:37
JohnnyV76 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:34:
Even een andere vraag voor de mensen die al infernal machines gebruikt hebben. Ik heb nu 4 setjes keys maar kan ik ook 4 machines vast maken en in mn vault houden? Stacken die net als de keys?

Het is toch zo dat als je in een keer 3 portals opent je zeker bent dat je alle superbosses een bezoekje kunt brengen? Als je er 1 doet en daarna een nieuwe opent heb je kans dat hetzelfde realm geopend wordt toch?
Die keys kan je omzetten inderdaad. Machines kan je zo ook stacken.

Als je in één keer drie portals opent krijg je drie verschillende bossfights. Er is geen kans dat de zelfde portal wordt geopend. Als je per game één machine gebruikt is er wel de kans dat de zelfde portal als in je vorige game wordt geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Zit ik al dagen te zoeken naar een leuke Tal Rasha chest armor, dropt er zonet eentje tijdens het farmen :) Wel geen optimale roll maar toch weer 8k dps erbij. Nu nog een Witching Hour en mijn geplande aankopen zijn zo goed als afgerond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Sfinx- schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:41:
Zit ik al dagen te zoeken naar een leuke Tal Rasha chest armor, dropt er zonet eentje tijdens het farmen :) Wel geen optimale roll maar toch weer 8k dps erbij. Nu nog een Witching Hour en mijn geplande aankopen zijn zo goed als afgerond 8)
Je pants kan je vrij goedkoop vervangen voor eentje met dezelfde stats maar met >120 int meer. En vervang die ring ff door eentje met chc + ias. Do it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Alle goede drops die ik tegenwoordig krijg kan ik zelf ook gebruiken. First world diablo problems!

Gloves met 132str, 8 IAS, 43% CHD en 8.5% CHC.... kijken of die een paar honderd miljoen opleveren of anders maar zelf gebruiken. :X

Dan maar even oppimpen naar 100k+ unbuffed dps als throw barb en wat infernal machines farmen voor group runs. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:25
Gundogan schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:46:
Alle goede drops die ik tegenwoordig krijg kan ik zelf ook gebruiken. First world diablo problems!

Gloves met 132str, 8 IAS, 43% CHD en 8.5% CHC.... kijken of die een paar honderd miljoen opleveren of anders maar zelf gebruiken. :X

Dan maar even oppimpen naar 100k+ unbuffed dps als throw barb en wat infernal machines farmen voor group runs. :)
throwbarb build?
heb je een profile linkje? dit is misschien een leuk idee voor mijn barb :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand zin om een aantal A3MP? runs te doen? 84k dps DH met 55k life

dutchdarky#2112 add me maaR:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Ik zou vanavond graag wat ubers doen. Iemand interesse? Ik heb nu zelf 2 machines.
Sideshow#2189, ik doe nu 95K dps, MP6 dus ofzo

[ Voor 7% gewijzigd door SideShow op 02-11-2012 17:51 ]

Pagina: 1 ... 93 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.