Verwijderd
Ik speel nog niet zo lang Diablo 2 weken dus vind nog lastig wat goede items zijn en welke ik moet nemen.Axewi schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:31:
[...]
in je rechter wapen kan je een hogere gem stoppen voor extra damage.
misschien een schild dragen als je meer tanky wil zijn.
meer hp kan ook helpen, ik zie net dat ik op mijn lvl 29 wd al 2,5K heb.
je amulet en linker ring hebben geen echte stats.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Hofnar schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:32:
[...]
Ik moet zeggen dat ik ook wel bang ben als ik solo speel.... maar dan doe ik ignore pain aan en dan roep ik heel hard tegen de mobs.. Kom dan! Kom dan jonguh!!!... en als het uitwerkt wegsprinten.

als barbarian wil je str en vit.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:33:
[...]
Ik speel nog niet zo lang Diablo 2 weken dus vind nog lastig wat goede items zijn en welke ik moet nemen.
mijn lvl 29 wd heeft: 390 int en 226 vit, waarbij int dan bij jou str moet zijn.
verder die rode gem (ruby) kan je heel goedkoop een betere versie halen op de ah dat doet wonderen voor je damage.
tot en met de difficulty hell hoef je eigenlijk nog niet echt te letten op andere dingen dan str en vit.
pas in inferno worden andere zaken belangrijk.
Ik zal je vanavond even toevoegen.
vervang trouwens je passive: ruthless eens voor: Bloodthirst dan krijg je tijdens het rammen ook life terug ruthless is niet zo goed op lage levels omdat je weinig crit chance hebt.
[ Voor 15% gewijzigd door Axewi op 01-11-2012 16:41 ]
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Verwijderd
Kan je mij maybe adden op Diablo als ik vragen heb?Axewi schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:37:
[...]
als barbarian wil je str en vit.
mijn lvl 29 wd heeft: 390 int en 226 vit, waarbij int dan bij jou str moet zijn.
verder die rode gem (ruby) kan je heel goedkoop een betere versie halen op de ah dat doet wonderen voor je damage.
tot en met de difficulty hell hoef je eigenlijk nog niet echt te letten op andere dingen dan str en vit.
pas in inferno worden andere zaken belangrijk.
Ingame naam is Noizevision
Verwijderd
It's not a bug, it's a feature !Darth Malak schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:54:
[...]
Had de_bastaard niet eens een dupe set item drop ? Geloof dat 1 daarvan zeker voor 75 mil verkocht.. Kijk dat zijn nu eens bruikbare lag, bug, drops
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
job?Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:00:
Kan je ook items van je eigen account overzetten op een andere hero van de zelfde job?
je stash wordt gedeeld over je hele account hardcore en softcore wel van elkaar gescheiden.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:00:
Kan je ook items van je eigen account overzetten op een andere hero van de zelfde job?
verder kan je traden met andere mensen en is er natuurlijk de AH en real money AH.
genoeg mogelijkheden om je gear over te zetten naar wie dan ook.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Vorige week had deze jongen inderdaad 2x dezelfde Immortal King chest armor
Verwijderd
ik heb met SS aan zon 60k dps en 50k hp
EDIT: voeg me maar toe als je zin hebt, dutchdarky#2112
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 17:24 ]
Verwijderd
Die droppen dan tegelijk ofzo?De_Bastaard schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:08:
Jaja,
Vorige week had deze jongen inderdaad 2x dezelfde Immortal King chest armor. Samen 150M voor gekregen.
vaak iets uit elkaar, ik heb het nu ook gehad met 2 bleh schilden en wel leuk 2 zunimassa's boots.. Geen 150M helaas.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:27:
[...]
Die droppen dan tegelijk ofzo?nice man
Wel net, zo weird, 2x andariels visage kort na elkaar, maar wel andere specs..hoe groot is die kans..
ja, heb wel zin, heb je toegevoegd michael#2678Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:23:
iemand zin om om kwart over 6 vanavond tot weet-ik-veel hoelaat act 3 te farmen? MP maakt me niet zoveel uit
ik heb met SS aan zon 60k dps en 50k hp
EDIT: voeg me maar toe als je zin hebt, dutchdarky#2112
Movies: letterboxd
Zo loop ik ook vaak in teams rond zonder gear, ik kan de repair cost niet betalen. Daarom speel ik alleen maar met andere players met 100+k dps om mij te compenseren. Ik ben er nog niet helemaal achter wat mijn meerwaarde is binnen het team, maar ik verzin nog wel wat!Bosmonster schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:13:
[...]
Als je het solo niet aankunt, maar multi wel, betekent het dat degenen waar je mee speelt beter zijn dan jij
Hard, maar waar..
Over het algemeen zou solo makkelijker (of in ieder geval sneller) moeten zijn zelfs.
'Duping' kan ook tegen je werken, zo had ik gisteren twee keer Frostburn Gauntlets kort na elkaar -_- De ene roll nog slechter dan de ander.
Vanavond maar ff proberen te streamen om een uurtje of 9.
Dat is dus geen dupe bug. Bij de dupe bug zijn de 2 items exact hetzelfd... Zelfde rolls, alles.NeilForeal schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:56:
[...]
Zo loop ik ook vaak in teams rond zonder gear, ik kan de repair cost niet betalen. Daarom speel ik alleen maar met andere players met 100+k dps om mij te compenseren. Ik ben er nog niet helemaal achter wat mijn meerwaarde is binnen het team, maar ik verzin nog wel wat!
'Duping' kan ook tegen je werken, zo had ik gisteren twee keer Frostburn Gauntlets kort na elkaar -_- De ene roll nog slechter dan de ander.
Vanavond maar ff proberen te streamen om een uurtje of 9.
Ik heb de 1e anderhalve dag na de 1.05 patch stuk of 8 legendary(set) drops gehad en daarna zijn de drops weer op 1.04 gaan lijken.
Dit is mijn profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Micro-2849/hero/13676251
Ik weet alleen niet zo goed wat ik als eerste moet doen, mijn ring of mijn amulet. Of toch iets anders in jullie ogen? De Hellfire ring blijft voorlopig want die exp boost is toch wel lekker en wel degelijk te merken!
Wat kost een tal armor, zelfs met slechte stats geeft die een flinke dps boost.
Moet je er wel eentje zoeken met een dex roll.
[ Voor 14% gewijzigd door Sinned123 op 01-11-2012 19:05 ]
Dus hij is al ruim 50% gestegen.
En woot... voor t eerst boven de 100K unbuffed (ok, alleen met follower dan).
[ Voor 23% gewijzigd door Darth Malak op 01-11-2012 20:05 ]
hangt van je skillset afRRCreations schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:03:
Voor alle Wizards, is het beter om een 2Hand te hebben of een 1Hand met een source? Ik heb nu een 2Hand maar een 1hand lijkt me beter voor kitten. Is het mogelijk om met kitten te overleven in MP lvl 5+?
archon = 2h imho, maar archon haalt het niet als je mp5+ gaat spelen, tenzij je echt sick veel damage doet
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik zou deze nemen voor je mainhand:RRCreations schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:03:
Voor alle Wizards, is het beter om een 2Hand te hebben of een 1Hand met een source? Ik heb nu een 2Hand maar een 1hand lijkt me beter voor kitten. Is het mogelijk om met kitten te overleven in MP lvl 5+?

Wij gaan weer 2 rondjes uberbosses doen en hebben iemand nodig.
Bij voorkeur een Wizz met een hoop DPS
We hebben iemand nodig die MP5~6 aan kan! En je moet 2 infernal machines hebben zodat we 2x alle ubers kunnen doen.
Zin om mee te doen? Let me know
180k dps DH hier (zonder ss). Word wel lekker ge-oneshot op die MP, maar ik kan het easy aanRedHat schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:20:
Hallo,
Wij gaan weer 2 rondjes uberbosses doen en hebben iemand nodig.
Bij voorkeur een Wizz met een hoop DPSMaar andere classes zijn welkom.
We hebben iemand nodig die MP5~6 aan kan! En je moet 2 infernal machines hebben zodat we 2x alle ubers kunnen doen.
Zin om mee te doen? Let me know
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Add mij dan even. Dan kunnen we van startmicrooo schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:24:
[...]
180k dps DH hier (zonder ss). Word wel lekker ge-oneshot op die MP, maar ik kan het easy aan.
Signatuer = id.
Gebeurt wel meer lees ik zo. Voortaan met niemand meer groupen die geen machine kan linken :-/

weg: http://imageshack.us/a/img16/1930/55346743.png
awesomo#2162
[ Voor 18% gewijzigd door awesom-o op 01-11-2012 22:07 ]
Overwatch profile awesomo#2162
Is trouwens al de damage naar beneden gepatcht zoals vorige week geroepen?
Odoacr#2769
Tja das best lullig.SideShow schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:45:
Daarnet iemand een uur geholpen om zijn machine te maken .... Ik had de mijne al klaar. Toen zn machine af was, werd ik mooi uit de groep gezet.... leuk...
Gebeurt wel meer lees ik zo. Voortaan met niemand meer groupen die geen machine kan linken :-/
Ik farm eigelijk al een tijdje geen keys meer. Als ik log dan heb ik meteen tig whispers van gasten (russen) of friends die vragen of ik ze wil helpen met ubers. Dus hun farmen machines, ik help ze dus cirkel weer rond
Ik vraag mij af, wat kan ik doen om te zorgen dat ik wat meer kan tanken / minder vaak dood ga? Mijn Hero staat in mijn signature. Ik heb ook nog Inna's pants, maar gebruik nu blackthornes ivm loh.
MP5+ graag en ik heb machines.
Nog wel een leuke Depth Diggers gevonden zojuist met 170 int en 100 vit, 2e legendary sinds ik weer ben begonnen op paragon lvl 4 dit weekend xD Hopsee, als ie verkoopt toch weer 9m. Anders maar op mijn wizard gooien.
Het gaat overigens om hele slechte 'Fragments of Destiny'.
(Voor een frost wizard is dit natuurlijk normaal maar als barb is het nieuw

Net gedroopt op machine runs, mij benieuwen wat dit gaat opleveren
barrel schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:42:
[afbeelding]
Veel
Holy crap die is lekker... Idd je gaat veel gold te spenderen hebben.. gzbarrel schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:42:
[afbeelding]
Heeft iemand nog een tip wat ik kan upgraden?
http://eu.battle.net/d3/e...hteyes-2798/hero/19337926
(damage is buffed 86k)
Ik speel nu vooral act3 op MP1 omdat ik dan lekker alles neer kan maaien en ik archon kan blijven (MP2 kan ook net). Ik zou graag met archon willen blijven spelen omdat ik een CM build niet zo leuk vind
Waar ik zelf aan kan denken is zo'n Hellfire ring een keer proberen te maken en mijn bracers crit of int te geven.
Ik heb zo'n 7 miljoen om mee te upgraden omdat ik eindelijk een goede drop had die ik kon verkopen
Verkopen voor een tweaker prijsje?barrel schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:42:
[afbeelding]
Stuk of 6 runs, 0 legendarys!
Morgen weer een dag!
Up
je zoekt je rot, vooral in act 1 en 2..
om het zoeken iets efficienter te maken in act 1:
aangezien je portal redelijk in het midden is, loop steeds grotere cirkels eromheen, steeds
op dat deel van de map wat nog niet zichtbaar is.
je cleared het een stuk snellen dan criss cross rondrennen, wat ik eerst deed (en bij dhalgur nog steeds doe basically.. tips are welcome

Wat ik doe in act 1. (kan wellicht ook in act2) naar fields of misery en boss zoeken (kom je soms elites tegen) zodra je hem gevonden hebt wegrennen en snel je 5 NV pakken!Deegeeooh schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:20:
nog een keywarden tip voor wat het waard is, deze keer voor act 1, fields of misery
je zoekt je rot, vooral in act 1 en 2..
om het zoeken iets efficienter te maken in act 1:
aangezien je portal redelijk in het midden is, loop steeds grotere cirkels eromheen, steeds
op dat deel van de map wat nog niet zichtbaar is.
je cleared het een stuk snellen dan criss cross rondrennen, wat ik eerst deed (en bij dhalgur nog steeds doe basically.. tips are welcome
Up
huh?Mikromanic schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:23:
[...]
Wat ik doe in act 1. (kan wellicht ook in act2) naar fields of misery en boss zoeken (kom je soms elites tegen) zodra je hem gevonden hebt wegrennen en snel je 5 NV pakken!
je hebt 5 stacks nodig om uberhaupt kans op een key te hebben.. met mijn tip bedoel ik: zo efficien mogelijk de keywarden vinden als je 5 NV hebt.
Ik doe in act 1:
-festering woods: minimaal 2, vaak 3 of 4 packs
-leorics manor minimaal 1, soms 2 pack
- cemetry of the forsaken, de rest
- dan cirkelen en zsm keywarden vinden (met bovenstaande methode meestal < 5 min)
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Das best slimMikromanic schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:23:
[...]
Wat ik doe in act 1. (kan wellicht ook in act2) naar fields of misery en boss zoeken (kom je soms elites tegen) zodra je hem gevonden hebt wegrennen en snel je 5 NV pakken!
oh ja ik snap em nu... ja dat kan ook.. maar je zoekt je wel het spreekwoordelijke schompes soms

Daarom is beginnen bij de keywarden zones in act 1/2 ook handig. Als je lang aan het zoeken bent heb je nog weleens 5 stacks tegen de tijd dat je hem gevonden hebt en hoef je niet eens in een andere zones stacks farmen.Deegeeooh schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:33:
[...]
oh ja ik snap em nu... ja dat kan ook.. maar je zoekt je wel het spreekwoordelijke schompes soms
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
nee ok.. maar soms loop je dan 10 min plus rond als er even minder packs zijn.. en zeker in act 1 is dat niet nodig want je kunt de keywarden daar relatief makkelijk vinden, zeker met cirkelen.GoUdViS schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:35:
[...]
Daarom is beginnen bij de keywarden zones in act 1/2 ook handig. Als je lang aan het zoeken bent heb je nog weleens 5 stacks tegen de tijd dat je hem gevonden hebt en hoef je niet eens in een andere zones stacks farmen.
voor act 2 is dat misschien wel een efficientere methode dan heen en weer teleporten omdat je je daar per definitie ongans moet zoeken en er ook met grotere zekerheid mobs zijn.. nu doe ik daar ook vaak eerst vault of the assasins.. zeker 5 mobs.. en dan Dhalgur met de hoop hem snel te vinden.. meestal NOT
Zodra je 5NV hebt teleporten naar Path of Oasis ipv Dhalgur.. begin je ieder geval niet in t middeDeegeeooh schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:41:
[...]
nee ok.. maar soms loop je dan 10 min plus rond als er even minder packs zijn.. en zeker in act 1 is dat niet nodig want je kunt de keywarden daar relatief makkelijk vinden, zeker met cirkelen.
voor act 2 is dat misschien wel een efficientere methode dan heen en weer teleporten omdat je je daar per definitie ongans moet zoeken en er ook met grotere zekerheid mobs zijn.. nu doe ik daar ook vaak eerst vault of the assasins.. zeker 5 mobs.. en dan Dhalgur met de hoop hem snel te vinden.. meestal NOT
Up
ja lol.. nou gelukkig ben ik weer even klaar met Dhalgur met 4 keys.. toch de meest annoyin gvan de drie.Mikromanic schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:58:
[...]
Zodra je 5NV hebt teleporten naar Path of Oasis ipv Dhalgur.. begin je ieder geval niet in t middeen kun je het gebied snel herkennen ^^
en inmidddels 3 runs @ MP4 act 1 zonder key
wat is trouwens de best ML om ubers te doen ? werkt net als met keys toch? 10% kans per lvl?
Yup, precies dezelfde formule.Deegeeooh schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 01:11:
[...]
ja lol.. nou gelukkig ben ik weer even klaar met Dhalgur met 4 keys.. toch de meest annoyin gvan de drie.
en inmidddels 3 runs @ MP4 act 1 zonder keywel een net een inna's radiance voor de moeite
![]()
wat is trouwens de best ML om ubers te doen ? werkt net als met keys toch? 10% kans per lvl?
Ik doe meestal eentje lager dan de MP waarop ik de keys farm.
Quis custodiet custodes?
Als ik act2 key runs ga doen, dan start ik vanuit vault of the assassin (de zoltan kule quest), in die dungeon zitten minimaal 5 elite mobs.Deegeeooh schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 01:11:
[...]
ja lol.. nou gelukkig ben ik weer even klaar met Dhalgur met 4 keys.. toch de meest annoyin gvan de drie.
en inmidddels 3 runs @ MP4 act 1 zonder keywel een net een inna's radiance voor de moeite
![]()
Het kost extra tijd om daar te komen, dus meestal farm ik direct een aantal keys.
Killtime is wat langer, maar ik ga in ieder geval niet dood
Act3 is wat pittiger ivm de mobtype die daar rondloopt.moet toch dps wat omhoog halen om nog effectiever te worden, paperdoll is met swich van archon teruggegaan naar 50k van de 90k >_<
Wishlist (en had een bid lopen dus hopelijk als ik vandaag thuiskom vanacht gewonnen ^_^):
- Zunimassa's vision met 5% CHC en INT/VIT (numbers vergeten). Minder dmg dan andariels wrs, maar wel in ruil 4e setbonus. Is even testen, benieuwd na bosmonster zijn uitspraak. Kan giga miskoop zijn ^_^.
- Nieuwe mainhand: versie met socket voor CHD, en liefst socket en life steal << expensive
- Sage's Gesture - versie met CHD en INT zou geweldig zijn (snipen of big $$)
- Inna's pants miss verwisselen, maar dan mis ik weer 12% movespeed op een slot (lacuni weer terug ?)
[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 02-11-2012 08:25 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Waarom?
Mijn pa speelt behoorlijk wat D3, ik denk ongeveer 2x zoveel als ik, waaronder veel overdag. Ik speel vrijwel elke avond (vaak samen met mijn pa) ongeveer een uurtje of 2.
Ik heb een bonus van 50% magic find op mijn gear, kan wat meer maar swa. Het aantal legendaries dat ik in ongeveer 100 uur op inferno heb gehaald: precies 0 (nul, niks noppes). (en daarvoor 2 op hell in level 54). Het overige wat ik doorgaans savonds vind is pure crap.
Het aantal legendaries dat mijn vader vind in-game met precies 0% bonus MF? ongeveer 3 in de week, die hij vrijwel allemaal overdag vind.
Nu was ik afgelopen week een uurtje eerder thuis, en heb ik overdag diablo gespeeld, ik vond waarempel (gele) spullen die ik kon gebruiken en de moeite van de AH waard waren.
Nu is mijn theorie: er valt in het hele d3 europe realm per uur voor een bepaalde hoeveelheid gold aan loot. Overdag zijn er minder spelers, dus meer loot per speler.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dit doe ik ook vaak ja. Maar eigenlijk moet je act2 met andere mensen doen. Solo kan het heel lang duren voordat je die key gevonden hebt. Ik stel act 2 altijd het langste uit en heb meestal een berg act3 keys liggen.Mikromanic schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:58:
[...]
Zodra je 5NV hebt teleporten naar Path of Oasis ipv Dhalgur.. begin je ieder geval niet in t middeen kun je het gebied snel herkennen ^^
Overigens was ik gister aan het spelen en het ging over legendaries, dus ik zei.. het is eigenlijk wel weer tijd dat er een legendary valt. Binnen 60 sec kreeg ik een set item
Pasop, niet te hard zeggen, dadelijk hebben we weer 80 posts over dat het loot systeem afhankelijk is van je party chatMarcM88 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:39:
[...]
Dit doe ik ook vaak ja. Maar eigenlijk moet je act2 met andere mensen doen. Solo kan het heel lang duren voordat je die key gevonden hebt. Ik stel act 2 altijd het langste uit en heb meestal een berg act3 keys liggen.
Overigens was ik gister aan het spelen en het ging over legendaries, dus ik zei.. het is eigenlijk wel weer tijd dat er een legendary valt. Binnen 60 sec kreeg ik een set itemwel een waardeloos ding van 700k, maar toch wel komisch.

Komop mensen, MF works, rest is total BS. Statistiek is wat het is en de grap ervan is dat alleen jij niet genoeg bent om een valide hypothese op te stellen danwel te testen.
Niet direct op quoted persoon van toepassing, die is gewoon quoted voor inleiding
[ Voor 33% gewijzigd door Flapmo op 02-11-2012 08:54 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Mijn DPS is met 4000 omhoog gegaan naar 111K
De afgelopen twee dagen heb ik 'Grave Injustice' geprobeerd. Om wat meer hp regen te krijgen. Helaas zonder geluk 'Grave Injustice' was het toch niet voor mij. De regen is te langzaam en ook de reduced cooldown heb ik weinig aan met mijn build.
Gisteravond heb ik 'Gruesome Feast' geprobeerd. En wat is dat een feest in combinatie met 'Soul Harvest' ('Soul to Waste'). Met beide op vijf stacks heb ik rond de 180K dps
Wie wil er mee doen? Enige voorwaarden zijn dat je ook 3 Infernal Machines inlegt, MP4 denkt aan te kunnen en 4 keer alle drie de bosses wilt wilt runnen. De kansen op alle organen zijn heel groot in deze opzet.
GoT Uber Run, here we come!

[ Voor 4% gewijzigd door Jk_W op 02-11-2012 09:11 ]
Ik vind het alleen vreemd dat er zulke grote verschillen in zitten. Als ik in een casino roulette speel, en ik zet altijd in op zwart, vervolgens merk ik dat het balletje in 90% van de gevallen in rood valt, dan zet ik er ook vraagtekens bij
Nu ik het zo schrijf doet het me denken aan deze comic:

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Eergisteren in 20 minuten 3 legendaries gevonden.
Geen groot verschil qua MF, geen bijzondere veranderingen, ik heb niet naar de maan gehuild terwijl ik 3 doorstuurmailtjes met de wereld deelde.
Het is bijzonder random. Sommige mensen zijn lucky bastards, sommige mensen hebben een droprate om te janken.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Verwijderd
lucky bastards? nou, heb 2e dag na patch 22 legendarie's gevonden en nog nooit een dag met slechtere drops gehad denk dat het total misschien net een mil was want de brimstones waren toen nog 30 k xD (dag daarna zunimassa's pox van 80m maar oke) dus ja legendary's zeggen niet veel, vindt maar eens 20 frostburn gauntlets op een dag dan wordt je niet vrolijk ^^[b][message=39214377,noline]
Het is bijzonder random. Sommige mensen zijn lucky bastards, sommige mensen hebben een droprate om te janken.
Toch vrolijker dan in 200 uur 2 crappy legendaries.Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:17:
[...]
lucky bastards? nou, heb 2e dag na patch 22 legendarie's gevonden en nog nooit een dag met slechtere drops gehad denk dat het total misschien net een mil was want de brimstones waren toen nog 30 k xD (dag daarna zunimassa's pox van 80m maar oke) dus ja legendary's zeggen niet veel, vindt maar eens 20 frostburn gauntlets op een dag dan wordt je niet vrolijk ^^
Ik merk echt wel verschil kwa magic find. In het begin kreeg ik ook nooit legendaries. Nu heb ik ongeveer met 5 stacks 400% MF op MP6 en dan heb ik bijna altijd op zijn minst 1 legendary. Gisteren speelde ik ff een anderhalf uur en kreeg ik een legendary.hexta schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:15:
Na 200 uur spelen 2 legendaries gevonden.
Geen groot verschil qua MF, geen bijzondere veranderingen, ik heb niet naar de maan gehuild terwijl ik 3 doorstuurmailtjes met de wereld deelde.
8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2
Ik heb gisteren pas voor het eerst MP3 geprobeerd.Macfreakje schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:19:
[...]
Ik merk echt wel verschil kwa magic find. In het begin kreeg ik ook nooit legendaries. Nu heb ik ongeveer met 5 stacks 400% MF op MP6 en dan heb ik bijna altijd op zijn minst 1 legendary. Gisteren speelde ik ff een anderhalf uur en kreeg ik een legendary.
Hiervoor was mijn gear niet goed genoeg om moeilijker dan MP0 te spelen.
Daar kan het ook aan liggen dat ik nooit iets vond trouwens.
Ik start een eigen game op Mp3 of 4 Haal een 5 stack doe key run act 1.
Daarna join ik een open game act 3 (Mp0 dus)
Vindt dan altijd minimaal 1 legendary max 4
En ik heb al 5 games dat gedaan
En nee ik heb geen mf gear aan.
Tot nu toe gevonden wat leuk is Inas broekje Tal arm The Grand Vizer en nog wat ander spul belt ook L63.
En 2 Plans voor radient Star .
Op zic geen rommel voor MP0
hexta schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:15:
Na 200 uur spelen 2 legendaries gevonden.
Wow, heb je die nog? zou een flinke upgrade voor me zijn.awesom-o schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:11:
Items verkopen niet maar zijn volgens mij toch vrij aardig. Als het een upgrade voor je is mag je ze gratis ophalen.
[afbeelding]
[afbeelding]
weg: http://imageshack.us/a/img16/1930/55346743.png
awesomo#2162
Nu zit ik echter op t punt dat een goede upgrade wel geld gaat kosten, ben momenteel aan het sparen voor de zunimassa chest (zit aan 1.5M momenteel, nog een eindje te gaan).
Of zien jullie nog ergens een cheape upgrade?
http://eu.battle.net/d3/e...keJakke-2991/hero/1692600
Jullie mogen me altijd toevoegen om samen wat keys te verzamelen enzo.
Ik kon eerst ook niet hoger kijken dan een paar honderd K voor items tot ik een paar set items vond.
Sinds ik een set amulet vond terwijl ik maar even een kwartiertje kon spelen kijk ik nu ook niet op een paar miljoen. Dat ding verkocht voor 125m en dat is fijn voor een kwartiertje spelen. Zolang je niet een keer een leuke drop hebt blijft het zeuren. Gewoon volhouden... iedereen vind wel een keer zoiets als je maar genoeg tijd erin stopt of zo ineens geluk hebt.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Hey niet zo he!Flapmo schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:20:
- Zunimassa's vision met 5% CHC en INT/VIT (numbers vergeten). Minder dmg dan andariels wrs, maar wel in ruil 4e setbonus. Is even testen, benieuwd na bosmonster zijn uitspraak. Kan giga miskoop zijn ^_^.
Over de legendaries, merk weinig randomness eigenlijk. Praktisch elke A3 run wel 1-3 legendaries. Speel met ongeveer 400 buffed MF op MP3.
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 02-11-2012 10:18 ]
De meesten (waaronder ik) vinden ineens een item die 50M waard is. Vanaf daar gaat het balletje rollen; daarvoor is het nog doorbikkelenJohnnyV76 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:16:
Je moet gewoon een keer geluk hebben that's all.
Ik kon eerst ook niet hoger kijken dan een paar honderd K voor items tot ik een paar set items vond.
Sinds ik een set amulet vond terwijl ik maar even een kwartiertje kon spelen kijk ik nu ook niet op een paar miljoen. Dat ding verkocht voor 125m en dat is fijn voor een kwartiertje spelen. Zolang je niet een keer een leuke drop hebt blijft het zeuren. Gewoon volhouden... iedereen vind wel een keer zoiets als je maar genoeg tijd erin stopt of zo ineens geluk hebt.
Als het een miskoop is mag je hem wel even lenen als dat je setbonus haalt, kan je het zelf proberen
Stacks niet. Dus je hebt bijna nooit 5 stacks. (Hoe vaak vind je 5 globes binnen tien seconden?) En als je wel 5 stacks hebt is dat bijna altijd weer binnen 1 of 2 seconden naar beneden. Gruesome feast is way overrated.Anno schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:57:
Gisteren in tijden weer eens een item gevonden waar ik zelf wat aan heb.
[afbeelding]
Nu duurt 'Gruesome Feast' maar 10 seconden maar bij elke health globe die je op pakt wordt de timer weer gereset.
Ja ik ken ook genoeg mensen die dat zo ervaren.. Paar vrienden van mij vonden tot voorheen ook niets, en deden ook ButcherrunsMagic schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:05:
Sorry, ik wist niet dat het droppen van legendaries zo'n gevoelig punt was
Ik vind het alleen vreemd dat er zulke grote verschillen in zitten. Als ik in een casino roulette speel, en ik zet altijd in op zwart, vervolgens merk ik dat het balletje in 90% van de gevallen in rood valt, dan zet ik er ook vraagtekens bij
Nu ik het zo schrijf doet het me denken aan deze comic:
[afbeelding]

Toen heb ik ze alkazierruns geleerd en ze levelen veel sneller en éénmaal rond de PL20 en hoger kregen ze minimaal 1 legendarie per dag.. Dit kan ik je dus aanraden het gaat voornamelijk om ze snel en zo veel mogelijk (trash)mobs te killen
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Goed plan, probeer jij het eerst maar even. Dan spaar ik nog even doorFlapmo schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:32:
[...]
Als het een miskoop is mag je hem wel even lenen als dat je setbonus haalt, kan je het zelf proberen.
Ringen en amu's zijn nog wel de moeite om op te pakken misschien (das ook niet zoveel ruimte). Armor/weapons heb ik ook mijn twijfels bij tegenwoordig.NeilForeal schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:55:
Gisteren de knoop doorgehakt, ik ga geen rares meer oppakkenDe afgelopen 50 volle tassen met rares heeft niks opgeleverd dat meer dan 1M deed, dat heb ik van tevoren als ondergrens bepaald en die heb ik gehaald. Nulhypothese bevestigd, it's not worthy of my time. En ja, ik heb uiteraard wel goed naar de stats gekeken. Vanaf nu alleen nog maar legendaries oppakken of rares oppakken als ik giveaways doe on stream. Op zich wel lekker, volop doorbeuken.
Als ik nog rares verkoop tegenwoordig, zijn het bijna altijd rings/amu's namelijk..
[ Voor 58% gewijzigd door Bosmonster op 02-11-2012 10:58 ]
Ik was een DH met 40k HP en 125k DPS; nu is het 38k HP en 131k DPS. Vind het altijd moeilijk om te bepalen wanneer zoiets een goede trade-off is. Gebruiken jullie daar bepaalde vuistregels voor?
Als je niet vaker doodgaat dan eerst is het goedJk_W schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:01:
Net 2k HP ingeleverd voor 6k DPS. Ben benieuwd of het een goede deal was
Ik was een DH met 40k HP en 125k DPS; nu is het 38k HP en 131k DPS. Vind het altijd moeilijk om te bepalen wanneer zoiets een goede trade-off is. Gebruiken jullie daar bepaalde vuistregels voor?
Hoe vaak overleef je een gevecht net met 2k over?Jk_W schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:01:
Gebruiken jullie daar bepaalde vuistregels voor?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Met die redenatie kun je nog wel een paar keer 2K zakkenJohnnyV76 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:05:
[...]
Hoe vaak overleef je een gevecht net met 2k over?
Dat is lastig te zeggen, aangezien ik met Shadowpower en Gloom gedurende het gevecht HP krijg....JohnnyV76 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:05:
[...]
Hoe vaak overleef je een gevecht net met 2k over?
Heb nu voor mezelf een regel ingesteld dat ik niet onder de 35k HP mag en niet onder de 550 AR. Dit is echter helemaal nergens op gebaseerd
Zoveel run ik niet, en voornamelijk met m'n barb, dus wat vind ik allemaal met m'n barb:
2 x Manticore (2 x ~80chd en 1 socket)
2 x Natalyas Embrace (cloak) (1x ruk en 1x goed)
1 x The Inquisitor (cloak) (random roll moet goed zijn, helaas, dus ruk)
1 x Tyreal's might... met een Dex Roll....
1 x Sky Splitter (axe)
En m'n 2 char is toevallig.... een Demon Hunter... van de 7 Legendary/set items zijn er 6 voor een DH!
*zet alu hoedje op*
Ik vind juist alleen maar Axes, MaCes en Spears als legendary, terwijl ik ook een DH benVandread schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:07:
Er zijn zoveel rares en toch vind je vaak dezelfde rares dubbel...
Zoveel run ik niet, en voornamelijk met m'n barb, dus wat vind ik allemaal met m'n barb:
2 x Manticore (2 x ~80chd en 1 socket)
2 x Natalyas Embrace (cloak) (1x ruk en 1x goed)
1 x The Inquisitor (cloak) (random roll moet goed zijn, helaas, dus ruk)
1 x Tyreal's might... met een Dex Roll....
1 x Sky Splitter (axe)
En m'n 2 char is toevallig.... een Demon Hunter... van de 7 Legendary/set items zijn er 6 voor een DH!
*zet alu hoedje op*
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 17-09 13:58
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Ik wil ook mages vinden!Jk_W schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:08:
[...]
Ik vind juist alleen maar Axes, Mages en Spears als legendary, terwijl ik ook een DH ben
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
* Joarie bouwt een alu-tent
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Met WD zijn idd alle belts die ik vind voor barbs.Joarie schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:10:
Grappig, mijn main WD vindt ook alleen maar belts voor mijn secudairy Barb
* Joarie bouwt een alu-tent
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.