Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogeltje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-05-2022
Wolf schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:17:
[...]

Ik farm met ongeveer 250%mf zonder NV en bij droppen er aan de lopende band sets en legendaries (ongeveer 2 per uur). Maar dat is niet het hele verhaal.

Killsnelheid is nog veel belangrijker dan MF. Hoe sneller je shit doodmaakt, hoe meer items er droppen, hoe meer kans op goede items. Hoeveel dps doe je nu? Ik zit op 133k nu en alles gaat retesnel op MP3.

On a sidenote. Van farmen komt weinig terecht atm. Mijn internet wordt alsmaar slechter en ik sta op de vooravond van een verhuizing. Voordat ik weer fatsoenlijk "in the loop ben" heeft iedereen mijn monkje vast alweer ingehaald. Dat is nu al bezig. P-levelen komt weinig van omdat ik zelden goed kan spelen. :(
Ik speel best vaak maar heb niet de goede items die ik nodig heb :(
Ik heb nu 50K dps en 260MF met die bonus van elit kills.

En de items die je nodig heb zijn onbetaalbaar.
Mijn battletag is Kogeltje #2662
Speel nu het meeste met DH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:58
Nice! Gisteren nog derstond gloves gevonden met DEX, 40% Poison resistance, 45% CHD en 10% CHC.

Eens kijken of die wil verkopen op de AH :D

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Bosmonster schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:04:
[...]

Jammer dat er geen CHD/slot op zit, anders was je rijk :)
Attackspeed bonus en een socket of hoge chd had idd ziek geweest, vraag me af dat uberhaupt mogelijk is om zo te rollen...heb ze iig nog niet gezien :9

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
awesom-o schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:08:
[...]

Attackspeed bonus en een socket of hoge chd had idd ziek geweest, vraag me af dat uberhaupt mogelijk is om zo te rollen...heb ze iig nog niet gezien :9
Attackspeed en een sock kan niet. Hij heeft maar 1 random stat.

http://us.battle.net/d3/en/item/chantodos-will

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:04:
[...]

Jammer dat er geen CHD/slot op zit, anders was je rijk :)
Tja... zonder een slot en/of CHD lijken items bij voorbaat tegenwoordig praktisch waardeloos te zijn... Wat me ook opvalt dat de kwaliteit van rares zo zuigt sinds de patch.. Vooral wapens eingelijk nooit meer een 1H boven de 700K gevonden, laat staan met CHD of socket.. Zelfde voor 2H. Maar ik zal t me wel verbeelden.. :) Moet zeggen, het is al in ieder geval erg leuk toch vrij regelmatig eens dat leuke geluidje te horen en die light beam boven een item :)

[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 01-11-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:11:
[...]

Dan is IAS en dicht bij max damage zo gek nog niet :)
Zeker niet voor CM wizards. Die hebben graag snelle wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogeltje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-05-2022
Staat er ergens een woordenboek voor alle afkortingen :P
Ik ken z nog niet allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Darth Malak schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:10:
[...]

Tja... zonder een slot en/of CHD lijken items bij voorbaat tegenwoordig praktisch waardeloos te zijn... Wat me ook opvalt dat de kwaliteit van rares zo zuigt sinds de patch.. Vooral wapens eingelijk nooit meer een 1H boven de 700K gevonden, laat staan met CHD of socket.. Zelfde voor 2H. Maar ik zal t me wel verbeelden.. :)
Of ze worden sneller dan het licht van de AH of gekocht of je hebt gelijk. Want ik heb dezelfde ervaring. Ik heb lang voor patch 1.0.5 een 1h spear gekocht met ~1150 black DPS, 178 INT en 64% CHD. Als ik puur op vergelijkbare stats zoek is de hoogste DPS die ik kan vinden in de AH onder de 1000 DPS, en ook nog hartstikke duur. En dat is niet alleen gisteren, maar als sinds patch 1.0.5. Verder merk ik dat in mijn act III farmruns dat ik welliswaar veel 1h'ers vind, maar het nog niet is voorgekomen dat er 1 boven de 1k DPS rolled, ongeacht de stats. Dat kan natuurlijk RNG zijn, maar ik vind het wel opvallend dat in de AH het ook vrij leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:40
rodie83 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:15:
[...]

Of ze worden sneller dan het licht van de AH of gekocht of je hebt gelijk. Want ik heb dezelfde ervaring. Ik heb lang voor patch 1.0.5 een 1h spear gekocht met ~1150 black DPS, 178 INT en 64% CHD. Als ik puur op vergelijkbare stats zoek is de hoogste DPS die ik kan vinden in de AH onder de 1000 DPS, en ook nog hartstikke duur. En dat is niet alleen gisteren, maar als sinds patch 1.0.5. Verder merk ik dat in mijn act III farmruns dat ik welliswaar veel 1h'ers vind, maar het nog niet is voorgekomen dat er 1 boven de 1k DPS rolled, ongeacht de stats. Dat kan natuurlijk RNG zijn, maar ik vind het wel opvallend dat in de AH het ook vrij leeg is.
ik heb zelf ook nog nooit een 1 hander boven de 1000dmg gevonden. Voor mn barb heb ik een 1240 DPS 1h sword met socket en veel hoger zie je ze vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Ik vond laatst een fist weapon met 1204 dps, 100 dex, 150 vit en een socket.

Ik heb hem er 5x opnieuw op moeten zetten voor hij verkocht voor 15m.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 21:54
Timeless. Is het lastig om die hellfire ring te krijgen met die stats erop? Ik heb me tot nu toe nog niet bezig gehouden met de ubers maar het ziet er zeer interessant uit die ring.

8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:02
Darth Malak schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:10:
[...]
Tja... zonder een slot en/of CHD lijken items bij voorbaat tegenwoordig praktisch waardeloos te zijn... Wat me ook opvalt dat de kwaliteit van rares zo zuigt sinds de patch.. Vooral wapens eingelijk nooit meer een 1H boven de 700K gevonden, laat staan met CHD of socket.. Zelfde voor 2H. Maar ik zal t me wel verbeelden.. :) Moet zeggen, het is al in ieder geval erg leuk toch vrij regelmatig eens dat leuke geluidje te horen en die light beam boven een item :)
Gevoel heb ik ook ja.
De meeste rares hebben bij mij zoiets: 70str, 80dex, 70int, 50vit en dan nog een bepaalde resist erop en thorns oid. Zie echt enorm veel items die dus veel verschillende stats erop hebben met een waarde van rond de 70. Als ik dat zie dan kijk ik al niet verder. Zelfs al zit er 70 AR op dan nog wil niemand zoiets hebben.
Voor upgrades kijk ik nu ook bijna alleen maar naar set items en legendaries. Rares kunnen nog steeds erg goed zijn maar een rare met goede stats is enorm prijzig. Legendaries met hun (over het algemeen) betere rolls zijn makkelijker te vinden.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:27:
[...]

Gevoel heb ik ook ja.
De meeste rares hebben bij mij zoiets: 70str, 80dex, 70int, 50vit en dan nog een bepaalde resist erop en thorns oid. Zie echt enorm veel items die dus veel verschillende stats erop hebben met een waarde van rond de 70. Als ik dat zie dan kijk ik al niet verder. Zelfs al zit er 70 AR op dan nog wil niemand zoiets hebben.
Voor upgrades kijk ik nu ook bijna alleen maar naar set items en legendaries. Rares kunnen nog steeds erg goed zijn maar een rare met goede stats is enorm prijzig. Legendaries met hun (over het algemeen) betere rolls zijn makkelijker te vinden.
Dat is ongeveer wat ik laatst ook zei over de Vile Wards. Er zijn zoveel legendaries nu in omloop en dat wordt alleen maar meer. En met hun redelijke fixed stats zijn die al snel een stuk goedkoper dan goede rares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Macfreakje schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:25:
Timeless. Is het lastig om die hellfire ring te krijgen met die stats erop? Ik heb me tot nu toe nog niet bezig gehouden met de ubers maar het ziet er zeer interessant uit die ring.
was de 6e die ik crafte. Heb er nu 12 en dit was veruit de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
Timeless schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:37:
[...]

was de 6e die ik crafte. Heb er nu 12 en dit was veruit de beste.
Dat valt me nog wel mee. Kost het veel tijd om alle keys te farmen en één plan? Ik neem aan dat de mats voor de hellfire ring 100% drop chance hebben van de ubers?

8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Macfreakje schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:46:
[...]

Dat valt me nog wel mee. Kost het veel tijd om alle keys te farmen en één plan? Ik neem aan dat de mats voor de hellfire ring 100% drop chance hebben van de ubers?
Nee. De dropkans daarvoor is afhankelijk van MP, net als bij de keys.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Iemand nog goeie tips wat ik het beste kan doen om de 100K te gaan doorbreken? heb atm zo'n 50M te besteden. http://eu.battle.net/d3/e...eterned-1455/hero/1627426

Ik wil sowieso m'n amu gaan upgraden, daar kan ik rond de 10M toch wel zo'n 5 a 10K dps uit halen, maar ik vraag me af wat een potentiele LoH drop voor gevolgen gaat hebben (al was het met 750 zonder die unity nog prima). Verder zijn de lacuni's niet bijstergoed, maar als ik die drop moet ik aan movementspeed boots gaan. Natalya's zijn een optie, maar de ring met chc is onbetaalbaar.

Verder moet ik denk ik ook eens die gems verder gaan upgraden :)

Belangrijkste upgrade blijft denk ik toch mn main, maar een ~900 dex, CHD, socket & LS wapen is moeilijk voor een leuke prijs te vinden ...

die dps is btw met de BoH bonus, 't zit zonder op 76.

[ Voor 3% gewijzigd door Clay op 01-11-2012 12:00 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:43
Na gister gezien te hebben dat ik een amulet had verkocht voor 14mil vond ik het eens tijd om mijn stoffige tank barb op te rapen.

Heb na wat nadenken alles maar in mijn stash gedrukt en voor 10 mil een ww barb gemaakt.
resultaat: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/1635539
na wat proberen en wennen kan ik nu makkelijk en snel mp3 doen.

nu zit ik met 2 vraagjes:
wat is de meest efficiënte farm route voor een ww barb?
en welk deel van mijn gear moet ik als eerste upgraden zodra ik weer gold heb?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Clay schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:58:
Iemand nog goeie tips wat ik het beste kan doen om de 100K te gaan doorbreken? heb atm zo'n 50M te besteden. http://eu.battle.net/d3/e...eterned-1455/hero/1627426

Ik wil sowieso m'n amu gaan upgraden, daar kan ik rond de 10M toch wel zo'n 5 a 10K dps uit halen, maar ik vraag me af wat een potentiele LoH drop voor gevolgen gaat hebben (al was het met 750 zonder die unity nog prima). Verder zijn de lacuni's niet bijstergoed, maar als ik die drop moet ik aan movementspeed boots gaan. Natalya's zijn een optie, maar de ring met chc is onbetaalbaar.

Verder moet ik denk ik ook eens die gems verder gaan upgraden :)

Belangrijkste upgrade blijft denk ik toch mn main, maar een ~900 dex, CHD, socket & LS wapen is moeilijk voor een leuke prijs te vinden ...
Je mist voornamelijk CHD. Je kan er ook nog wel wat chc bij hebben. Gloves met CHD erbij hoeven niet zo duur meer te zijn.

Voor de rest een main wapen met socket. Maar zoals ze zelf zegt, dit is duur.

Check mijne anders even (let op, niet geupdate).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 01-11-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Wat mij opvalt trouwens is dat bijna niemand met +experience gems in zijn helm socket speelt. Ik snap dat je voor 27% MF (die velen in hun helm gestopt hebben) 9 paragorn levels goed moet maken zeg maar maar ik vind de extra xp (heb een 31% gem erin) toch wel erg fijn. Of een mob 10k xp of 13k xp geeft scheelt toch een boel. Zeker in stukken waar grote groepen mobs rondlopen moet dat toch t paragorn levellen aanzienlijk versnellen. Waarom gebruiken jullie geen xp gem?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
JohnnyV76 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:21:
Wat mij opvalt trouwens is dat bijna niemand met +experience gems in zijn helm socket speelt. Ik snap dat je voor 27% MF (die velen in hun helm gestopt hebben) 9 paragorn levels goed moet maken zeg maar maar ik vind de extra xp (heb een 31% gem erin) toch wel erg fijn. Of een mob 10k xp of 13k xp geeft scheelt toch een boel. Zeker in stukken waar grote groepen mobs rondlopen moet dat toch t paragorn levellen aanzienlijk versnellen. Waarom gebruiken jullie geen xp gem?
Volgens mij is de gem in een helm geen monster experience maar bonus experience increase. Dat geeft alleen extra XP op bonussen zoals kill streaks en objects destroyed. Dan 10x liever MF ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Omdat 5 stacks ook al +75% is, je gaat dus van 175 naar 200'ish, zoveel scheelt dat niet :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Macfreakje schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:23:
[...]

Volgens mij is de gem in een helm geen monster experience maar bonus experience increase. Dat geeft alleen extra XP op bonussen zoals kill streaks en objects destroyed. Dan 10x liever MF ja.
Dit lijkt mij niet correct. Heb je hier een bron van? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Eigelijk heb je drie fases in deze game in mijn ogen.

Fase 1) Lvl, spel ontdekken tot je 60 bent
Fase 2) Gearen zodat je inferno kan farmen
Fase 3) Gear upgraden als zijnde BiS.

Fase 1 vondt ik best leuk, maar op een gegeven moment wel het idee van pffffff alweer dezelfde levels, maar ja wetende dat het doel / spel pas begint op lvl 60 ga je door.

Fase 2) Was een pain in the ass om maar met beperkte middelen de gear te krijgen zodat je in act 3 kon farmen, man wat een muur was het zeg om ook maar act 2 door te komen.

Fase 3) Nu is dit echt wel het leukste gedeelte, niks moet meer maar alles kan. Lekker snel farmen op mp3/4, uitdaging op mp10 (wat tergend langzaam gaat), Ubers mollen voor afwisseling. Mooiste is dat je met de gear gewoonweg alles kan en niet meer hoeft. Dus nu gaat het enkel nog om die paar % sneller/beter/meer en das een leuke uitdaging maar geen verplichting.

Ikzelf zit nu in die fase 3 en das best chill, ik log elke dag en ben soms helemaal niet aan het farmen, maar gewoon mensen helpen met ubers of andere dingen. AH doorlopen of gewoon lekker chatten. De druk van moeten farmen voor lvl/gear is nu een stuk minder (Wil alleen eigelijk nog paragon 100 hebben binnenkort).

Hoe staan jullie hierin, hebben jullie andere prioriteiten, andere doelstellingen of kunnen jullie je hierin vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die zin heeft om een beginner (lvl55) even door hell te rennen? kom nu niet door de elites heen en kan mijn 60 gear nog niet aan. (Sirian#2355)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macfreakje schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:23:
[...]

Dit is complete bs. Ga maar eens kijken bij de top10 spelers, het lijkt mij stug dat deze allemaal het fout hebben en dus volgens jou met de verkeerde gem in hun helm spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:21:
XP gem is leuk in het begin, tot level 25-30 misschien max, als de levels vrij snel komen.

Daarna wil je toch max MF gaan hebben en boeit een leveltje meer of minder niet zo erg. Daarnaast speel je vaak op hogere MP's (MP3-5) en 5NV, waarin je dus al heel veel +XP hebt. Dat maakt de bonus van de gem nog kleiner. Procentueel neemt de waarde van de XP gem dus vrij snel af als je beter wordt. (ipv 10 -> 13K, wordt het 20 -> 23K bijvoorbeeld).

En natuurlijk: uiteindelijk speel je voor de loot en de lol. En MF geeft nu eenmaal meer van dat ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 01-11-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Macfreakje schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:46:
[...]

Zoals Wolf al zegt; de dropchance is afhankelijk van het monsterpower waar je op speelt.
MP0 = 5%
MP1 = 10%
MP2 = 20%
.......
MP10 = 100%

Bosses gingen voorheen altijd op MP5 maar tegenwoordig op MP7 net als de keys.
Als we hele avonden (lees een uur of 3) keyruns /uberbosses doen kan ik meestal 1 a 2 ring maken.
Dus het duurt wel ff.

En dan over de gem in je helm. Ik heb er gewoon een Amethyst in zitten. Kan de life goed gebruiken op MP7.
Zonder kan ik denk ik beter MP5 farmen wat dus het verschil in MF niet goed maakt en de XP ook niet.

Als ik snelle runs op MP1 of 2 doe dan wissel ik m wel eens om met een XP gem. MF gem gebruik ik niet meer. Snelheid levert meer op dan MF%

[ Voor 24% gewijzigd door Klitse op 01-11-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:30:
[...]

Dit is complete bs. Ga maar eens kijken bij de top10 spelers, het lijkt mij stug dat deze allemaal het fout hebben en dus volgens jou met de verkeerde gem in hun helm spelen.
Ze hebben het niet fout, maar als je op MP3 speelt bijvoorbeeld en 5NV hebt, krijg je ongeveer 10% extra XP bovenop alle bonusses. Dan heb ik liever MF of life%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:27:
Iemand die zin heeft om een beginner (lvl55) even door hell te rennen? kom nu niet door de elites heen en kan mijn 60 gear nog niet aan. (Sirian#2355)
Heb je al eens gekeken op de AH voor een wapen met -level requirement op die manier kan je veel dps doen en makkelijk door hell heen rennen met je ogen dicht.

doe anders eens een link naar je profiel, misschien kan je een aantal skills veranderen waardoor het makkelijker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:30:
[...]

Nee jullie hebben gelijk, ik had het ooit gelezen maar blijkt dus niet waar te zijn. Heb me er even in verdiept maar nogsteeds is een Ruby in je helm echt waardeloos. Het kan leuk zijn tot level 10 maar daarna echt niks meer waard.

Je moet er rekening mee houden dat je van je 5 stacks al 75% extra xp krijgt. Met een gem erin dus ongeveer 100%(hangt natuurlijk af van je gem). Voor zo'n klein verschil kan je veel beter 25%+ MF nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 18:56
lol ik weet niet hoor... maar +exp gem lijkt toch de enige manier om enigsinds sneller door die paragon levels heen te komen.

Ik zit nu op barb op 47 of 48 paragon en moet iets van 78 mio exp halen voor een lvl....

Rekenvoorbeeldje:

te halen: 78 mio exp
1 kill geeft normaal 1000 exp (geen idee maar stel)
dan doe je die kill met 5 NV -> 75% bonus
1 kill geeft dan 1750 exp.
Stel je hebt de hellfire ring -> 35% bonus
1 kill geeft dan 2100 exp.
Stel je kan hogere MP levels aan -> 100% bonus op mp6 ofzo?
1 kill geeft dan 3100 exp.

Dan de socket bonus -> zit bij mij nu 25% gem in moet die nog upgraden...
1 kill geeft dan 3350 exp.
Dit scheelt dus tov de rest een 3350/3100 * 100% = 8 % ruim....

Anders heb je MF gem die je 25 MF geeft....
Standaard op NV5 + mp6 = iets van 250 mf? -> dus een 10% increase op dropkansen.... probleem hierin zit in het laatste... als je 0.00001 kans hebt op drop wordt een 250% of 275% -> 0.000025 of 0.0000275.

Dit is zo'n klein verschil in de toch al lage dropkans dat ik liever snel exp heb

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Mistymo schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:25:
Hoe staan jullie hierin, hebben jullie andere prioriteiten, andere doelstellingen of kunnen jullie je hierin vinden?
Dit is precies hoe ik erin sta, ik ben inmiddels zover dat er weinig dingen zijn die je niet kan doen. Stiekem is dit nu het leukst want ik kan doen waar ik zin in heb. Dat klinkt een beetje raar alsof dat niet eerder kon want het is een spelletje maar voorheen kon je alleen levellen (levels, items of paragon). Paragon 100 vind ik niet zo belangrijk, daar kom ik wel een keertje of niet.

Daarom wissel ik nu lekker af met keyhunten, uber bosses, farmen of socializen. Daarnaast is het soms ook wel leuk om een random game te joinen en zo een groep er doorheen boosten en met complimenten beloond worden... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Bosmonster schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:32:
[...]
XP gem is leuk in het begin, tot level 25-30 misschien max, als de levels vrij snel komen.

Daarna wil je toch max MF gaan hebben en boeit een leveltje meer of minder niet zo erg. Daarnaast speel je vaak op hogere MP's (MP3-5) en 5NV, waarin je dus al heel veel +XP hebt. Dat maakt de bonus van de gem nog kleiner. Procentueel neemt de waarde van de XP gem dus vrij snel af als je beter wordt.

En natuurlijk: uiteindelijk speel je voor de loot en de lol. En MF geeft nu eenmaal meer van dat ;)
Ik zit ook pas op PL22 :)
Toch wil ik hier nog wel even op ingaan. Het voordeel van Paragon is dat je op een gegeven moment MF gear kunt gaan uitfaseren voor gear zonder MF met dus meer ruimte voor betere stats. Hoe je het ook wendt of keert als je van 0 tot 100 Paragon levelled ben je met 30% meer xp toch een stuk sneller bij de 100 waardoor je ook sneller MF gear kunt uitfaseren.

Ik denk ook niet dat je veel verschil zult merken tussen 360% MF of 390% MF maar ondertussen levert elke kill je meer xp op waardoor uiteindelijk het verschil in MF is goedgemaakt door de extra paragon levels.

Wat waarschijnlijk het verschil maakt is hoe de bonus van je helm meegeteld wordt.
Dus zoiets als:

Stel een mob geeft 5000 xp standaard.
Zonder gem in je helm maar met andere buffs (NV) heb je +100% experience gained.
Deze mob zou dan 5000+5000 = 10.000 xp geven.

Nu stop je een 30% gem in je helm.
Deze mob geeft dan niet 10.000 + 30% = 13.000 xp
maarrr... 5000 +130% = 11.500 xp

Je krijgt dus voor je 30% gem effectief maar 15% extra xp. In dat opzicht misschien niet de moeite waard.
Zo werkt MF trouwens ook omdat het ook over base value gaat.

Moeite waard om eens te testen met eenzelfde mob. Kijken hoeveel xp met en zonder gem ze opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Axewi schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:36:
[...]

Heb je al eens gekeken op de AH voor een wapen met -level requirement op die manier kan je veel dps doen en makkelijk door hell heen rennen met je ogen dicht.

doe anders eens een link naar je profiel, misschien kan je een aantal skills veranderen waardoor het makkelijker gaat.
Daar heb ik geen geld voor ;) normale mobs gaan niet snel maar krijg ik allemaal wel neer, de meeste champs ook wel, alleen ik kan geen fout maken anders ben ik dood.

gebruik atm:
Grenades - Cluster Grenades
Multishot - Suppression Fire
Shadow Power - Gloom
Vault - Tumble
Sentry - Spitfire turret
Preparation - Backup Plan

Archery
Ballistics
Perfectionist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
mijn andere chars over de 100k dps krijgen... DH is nu zover.
Nu mijn WD nog. (heb 2 bids open op AH voor nieuwe armor en offhand)
En daarna ooit de monk (gewoon dh items overzetten) en de Wiz (deel WD items overzetten).

Ik kan de Barb nog wel verbeteren, maar dat zal per item minimaal 300m kosten. En ja dat is zonde.
Vind het al super dat al mijn andere chars selffound items hebben (behalve de gems en 2sock manticore)

[ Voor 4% gewijzigd door pstalman op 01-11-2012 13:18 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Iemand nog tips voor mijn barb: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468

Zou niet weten hoe ik betaalbaar aan meer CHD kom zonder op andere stats keihard in te leveren. Verder kan ik met een budget dat nooit meer dan 20m is niks upgraden wat echt helpt. Buffed zit ik boven de 50% chc tegenwoordig en volgens mij iets van 400 chd. Maar ondanks dat maar 84k dps. Lijkt erop dat ik dus fors meer str. nodig heb alleen das is redelijk onhaalbaar met de prijzen van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Malt007 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:15:
Iemand nog tips voor mijn barb: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468

Zou niet weten hoe ik betaalbaar aan meer CHD kom zonder op andere stats keihard in te leveren. Verder kan ik met een budget dat nooit meer dan 20m is niks upgraden wat echt helpt. Buffed zit ik boven de 50% chc tegenwoordig en volgens mij iets van 400 chd. Maar ondanks dat maar 84k dps. Lijkt erop dat ik dus fors meer str. nodig heb alleen das is redelijk onhaalbaar met de prijzen van tegenwoordig.
Je hebt wat ias nodig! Dan zal je dps aardig omhoog gaan me dunkt. ;)

Je kan ook wel een echoing fury gebruiken, maar ik denk dat fatsoenlijke varianten daarvan te duur voor je gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Wolf schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:17:
[...]

Je hebt wat ias nodig! Dan zal je dps aardig omhoog gaan me dunkt. ;)

Je kan ook wel een echoing fury gebruiken, maar ik denk dat fatsoenlijke varianten daarvan te duur voor je gaan zijn.
IAS icm CHD CHC is echt onbetaalbaar voor mij. Op jullie advies in CHC en CHD geinvesteerd en daarbij denk ik 10 tot 12% IAS ingeleverd. Hiermee trouwens wel 20k dps omhoog gegaan. Nou maar weer goed de AH in de gaten houden voor een amu met alle 3 de stats.

Hoeveel zijn de stats met add xx-xx damage eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Malt007 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:21:
[...]
Hoeveel zijn de stats met add xx-xx damage eigenlijk?
Underrated. Deze stat is uitermate nuttig en kan je dps met gemak 10%-15% omhoog gooien. Je betaalt er niet veel extra voor dus ik zou daar naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Laatst online: 09-09 21:10
Delph schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:55:
[...]Dit is precies hoe ik erin sta, ik ben inmiddels zover dat er weinig dingen zijn die je niet kan doen. Stiekem is dit nu het leukst want ik kan doen waar ik zin in heb. Dat klinkt een beetje raar alsof dat niet eerder kon want het is een spelletje maar voorheen kon je alleen levellen (levels, items of paragon). Paragon 100 vind ik niet zo belangrijk, daar kom ik wel een keertje of niet.

Daarom wissel ik nu lekker af met keyhunten, uber bosses, farmen of socializen. Daarnaast is het soms ook wel leuk om een random game te joinen en zo een groep er doorheen boosten en met complimenten beloond worden... :D
Yes tzelfde hier. Heb je trouwens de troll build geprobeerd? Ga in een game met alleen barbs zitten. Gebruik Wave of Force-Teleporting Wave icm Mirror Images en TP-Fracture. De images casten waves, monsters teleporten overal random naartoe --> Dr. Chaos has arrived mauahahah

Ook probeer ik nu heel veel verschillende builds in MP2/3. Chain Lightning, Arcane, Cold Wiz, Meteor, Orb; alles komt nu voorbij en het is dan echt niet erg om qua dps wat in te leveren als je toch rond de 150k zit. Het leuke is dat je het farmen kan combineren met experimenteren, en ik merkte dat dat echt niet in 1.04 kon.

Ik weet nog niet wat mijn doel is, maar uiteraard zit ik globaal gezien te farmen om de allerbeste gear te krijgen. Sinds mijn 'grote' belt-upgrade laatst, heb ik alleen kleine upgrades uitgevoerd zoals wat meer chc in mijn helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:40
Wolf schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:23:
[...]

Underrated. Deze stat is uitermate nuttig en kan je dps met gemak 10%-15% omhoog gooien. Je betaalt er niet veel extra voor dus ik zou daar naar kijken.
Precies, dat daar niet meer op gelet wordt snap ik niet. Ik had een ring, later kocht ik dezelfde ring maar dan met 31-61 dmg en dat scheelde echt veel dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, na mijn verkoop van de shoulders die ik een weekje terug gevonden had (verkocht uiteindelijk voor 50mil, 43.5m netto) heb ik besloten om mijn tank DH te pimpen! Gisteren gedaan, moest even wachten op de armory update, maar hier is ie dan eindelijk:

Mijn tank DH!

Nu met 58.6k health, 700 allres, 44k DPS. Kan Act 3 nu op MP6 spelen, in desecrators blijven staan mits er genoeg om me heen staat.

Bevalt mij heel erg, vooral solo, multiplayer heb ik er nog niet echt mee gespeeld.
Ik moet mijn passive Numbing Traps nog even aanpassen, omdat ik sinds vannacht mijn Grenades heb ingewisseld voor Bola Shot. Any ideas what to pick? Ik zou opzich wel Night Stalker willen, maar heb maar 33% CHC. (inclusief Natalya set bonus)

Alle tips, adviezen enzo zijn welkom ofc :D Zie het opzich wel zitten om een keer met een paar dps'ers op stap te gaan om deze build te proberen met wat anderen erbij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
T7D_Sneezy schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:28:
[...]

Precies, dat daar niet meer op gelet wordt snap ik niet. Ik had een ring, later kocht ik dezelfde ring maar dan met 31-61 dmg en dat scheelde echt veel dmg.
Hoe kon je ook alweer zoeken op de min/max damage stat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

JohnnyV76 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:59:
[...]

Hoe kon je ook alweer zoeken op de min/max damage stat?
average damage filter

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:00:
[...]

Daar heb ik geen geld voor ;) normale mobs gaan niet snel maar krijg ik allemaal wel neer, de meeste champs ook wel, alleen ik kan geen fout maken anders ben ik dood.

gebruik atm:
Grenades - Cluster Grenades
Multishot - Suppression Fire
Shadow Power - Gloom
Vault - Tumble
Sentry - Spitfire turret
Preparation - Backup Plan

Archery
Ballistics
Perfectionist
Ik ben niet zo bekend met demon hunters helaas.
is die grenades niet een wat meer close range skill? of heb ik dat mis.
maar goed een leuk wapen staan op de ah vanaf 20k ofzo de laatste keer dat ik keek.
je moet niet te veel eisen stellen aan hell gear, voldoende hp en voldoende dps.

je mag me gerust toevoegen, ik weet alleen niet of ik vanavond kan helpen met een rondje hell.

Axewi#2874

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:23:
[...]

Het is vooral dat hoe meer CHC/CHD/IAS je hebt, hoe waardevoller base-damage ook weer wordt.

Het is een mooie stat iig waar weinig op gelet wordt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 01-11-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:28:
[...]

Jep damage op ring scheelt zeker een hoop, zeker in combinatie met elemental % bonussen (tis immers "black" damage), IAS en CHC/CHD. Misschien dat ik me daar ook maar weer wat meer op ga focussen, die ringetjes zijn best te betalen volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 21-09 14:56
rodie83 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:23:
[...]

Jep damage op ring scheelt zeker een hoop, zeker in combinatie met elemental % bonussen (tis immers "black" damage), IAS en CHC/CHD. Misschien dat ik me daar ook maar weer wat meer op ga focussen, die ringetjes zijn best te betalen volgens mij :)
Wat bedoel je daar mee?
Profiteert een frostburn van normale damage dan en niet van bijvoorbeeld poison damage?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-09 08:34

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Waarom is een Hellfire ring zo goed? Als ik de statts bekijk dan valt me dat best tegen i.v.m. andere legendary of set rings... Komt dat puur door die 35% + XP?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Sinned123 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:25:
[...]

Wat bedoel je daar mee?
Profiteert een frostburn van normale damage dan en niet van bijvoorbeeld poison damage?
Ik heb het dan over de bonussen die bijvoorbeeld op een Storm Crow en Triumvirate zitten (adds x% to lightning/fire/cold/poison damage. Die worden alleen berekend over "black" damage, dus niet over de +lightning/fire/cold/poison damage op een wapen.

Voorbeeld: je hebt op je Triumvirate de volgende stats:

+6% to lightning damage
+6% to fire damage
+6% to cold damage

Dat is samen 18%. Over een ring die standaard 30-60 damage geeft, wordt dat met die bonussen 35-70 damage. En daar gaat vervolgens je CHC/CHD/IAS en standaardmodifier (int, str, dex) weer overheen. Basedamage bijplussen is bijna nooit een onverstandig plan.

[ Voor 27% gewijzigd door rodie83 op 01-11-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@floyd Basestat is hoog zijn en XP kan handig zijn en er zit geen lvl requierment op.....
Als de random rolls goed zijn kan die dus redelijk episch zijn, maar het is altijd leuk voor bv een nieuwe char te levelen.

[ Voor 44% gewijzigd door Vandread op 01-11-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Lord_T schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:53:
lol ik weet niet hoor... maar +exp gem lijkt toch de enige manier om enigsinds sneller door die paragon levels heen te komen.

Ik zit nu op barb op 47 of 48 paragon en moet iets van 78 mio exp halen voor een lvl....

Rekenvoorbeeldje:

[rekenvoorbeeld]

Dit is zo'n klein verschil in de toch al lage dropkans dat ik liever snel exp heb
Ik heb laatst eens een rekensommetje gemaakt over het nut van de ruby.
Zie hieronder de resultaten van verschillende switchmomenten:
Uitgangspunt van deze grafiek is even 30m xp per uur, maar de resultaten veranderen niet als het meer of minder is.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/rsg41l.jpg

Ik heb me hierbij gericht op de MF als gevold van de gekozen gems en para levels.
De blauwe lijn is als je tot l100 blijft lopen met een ruby. Zoals je ziet heb je dan absoluut altijd het laagste magic find van alle opties. Een switch van een rode naar gele gem bij level 35 blijkt hierin net het optimale te zijn, maar het verschil is zo klein dat je het op de grafiek niet kan zien. (ik heb een google doc als mensen het interesant vinden)

Dit is nog zonder Monster power trouwens, en zonder hellfire ring. Dit zijn twee aanpassingen waardoor het nut van de xp gem minder wordt.

Conclusie is dus:
voor max magic find bij l35 switchen naar gele gem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
DHH probeer eens pinpoint, echt lachen zie je opeens 70%chc voorbij komen, en ook wel handig omdat je toch + armor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:12
JohnnyV76 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:56:
[...]

Ik zit ook pas op PL22 :)
Toch wil ik hier nog wel even op ingaan. Het voordeel van Paragon is dat je op een gegeven moment MF gear kunt gaan uitfaseren voor gear zonder MF met dus meer ruimte voor betere stats. Hoe je het ook wendt of keert als je van 0 tot 100 Paragon levelled ben je met 30% meer xp toch een stuk sneller bij de 100 waardoor je ook sneller MF gear kunt uitfaseren.

Ik denk ook niet dat je veel verschil zult merken tussen 360% MF of 390% MF maar ondertussen levert elke kill je meer xp op waardoor uiteindelijk het verschil in MF is goedgemaakt door de extra paragon levels.

Wat waarschijnlijk het verschil maakt is hoe de bonus van je helm meegeteld wordt.
Dus zoiets als:

Stel een mob geeft 5000 xp standaard.
Zonder gem in je helm maar met andere buffs (NV) heb je +100% experience gained.
Deze mob zou dan 5000+5000 = 10.000 xp geven.

Nu stop je een 30% gem in je helm.
Deze mob geeft dan niet 10.000 + 30% = 13.000 xp
maarrr... 5000 +130% = 11.500 xp

Je krijgt dus voor je 30% gem effectief maar 15% extra xp. In dat opzicht misschien niet de moeite waard.
Zo werkt MF trouwens ook omdat het ook over base value gaat.

Moeite waard om eens te testen met eenzelfde mob. Kijken hoeveel xp met en zonder gem ze opleveren.
Heb even snel een test gedaan met azmodan. Deze geeft 90.000 XP zonder bonus

Met 151% bonus (MP1 + 31% gem + hellfire ring + 5NV) geeft deze 225900 XP wat dus gewoon 151 % extra is.

0% geeft 90000 xp
31% geeft 117900 xp
120% geeft 198000 xp
151% geeft 225900 xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
Mistymo schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:30:
[...]

DHH probeer eens pinpoint, echt lachen zie je opeens 70%chc voorbij komen, en ook wel handig omdat je toch + armor hebt.
70 is wel heel veel ;), dan moet je al aan de nat. set als wizard :). Ik gebruik ook vaak pinpoint inderdaad, als de armor wel nodig is, maar de all res niet.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

FloydRaalte schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:25:
Waarom is een Hellfire ring zo goed? Als ik de statts bekijk dan valt me dat best tegen i.v.m. andere legendary of set rings... Komt dat puur door die 35% + XP?
En het feit dat ze niet level bound zijn dus je kunt ze vrolijk op een lvl 1 char droppen en snel gaan power levelen... Maar ja, ik heb me er ook nog niet echt mee bezig gehouden want op mijn huidige paragon 29 ben ik niet zo gecharmeerd om een hoop chc, chd etc in te leveren voor die 35% exp. Tenzij je natuurlijk een uber ring craft met vette chc of chd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 21-09 14:56
Je hebt met een hellfire ring al 1 goede basis stat gegarandeerd.
35% is een leuk extra'tje.
Verder heb je 4 random properties om hem op te leuken.

Een rare kan maximaal 6 properties hebben, dus die is potentie wel altijd beter.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17
Ik vind het leuk om verschillende builds te spelen als barb. Bijvoorbeeld 2H mode keys farmen of throw build act3 doen. En een andere x uberbosses tanken of een keertje ww build door keeps 2 heen voor een flinke massacre score ;) Het is boeiend om wat te experimenteren met abilities en erachter komen wat wel aardig werkt en wat niet. Daarnaast ben je natuurlijk op zoek naar upgrades, maar ik zal nooit sparen voor bis items. Variatie houdt het spelletje interessant.

Enneh zie ik daar mp3/4 ipv mp1? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Hofnar schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:54:
[...]

Enneh zie ik daar mp3/4 ipv mp1? :P
Komt omdat ik meestal met anderen speel die ugh het nodig vinden om op mp3/4 te farmen :)
xV0rtexx schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:46:
[...]

70 is wel heel veel ;), dan moet je al aan de nat. set als wizard :). Ik gebruik ook vaak pinpoint inderdaad, als de armor wel nodig is, maar de all res niet.
50% vanuit gear, 15% met frost nova rune + 5% van pinpoint, das makkelijk te halen dus zonder nat set :)
Dat je als melee wizz toch vaak tussen allerlei mobs (5) staat en de chc met pinpoint 55% is, zit je eigelijk 80% van een run met 70%chc te zwaaien, de gele cijfers vliegen dan rond en omdat onze build op crits zijn gebasseerd vanwege CM zit je eigelijk nooit op een cooldown.

[ Voor 16% gewijzigd door Mistymo op 01-11-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 11:40
Even een vraagje: Hoe lang blijven items in je 'completed' tab staan in de AH als ze niet verkopen. Dit omdat ik een tijdje niet online ben en geen zin om daardoor items te verliezen. Ik geloof dat dit 48 uur is, maar ik kan het zo 1-2-3 niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Mistymo schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:55:
[...]

50% vanuit gear, 15% met frost nova rune + 5% van pinpoint, das makkelijk te halen dus zonder nat set :)
Dat je als melee wizz toch vaak tussen allerlei mobs (5) staat en de chc met pinpoint 55% is, zit je eigelijk 80% van een run met 70%chc te zwaaien, de gele cijfers vliegen dan rond en omdat onze build op crits zijn gebasseerd vanwege CM zit je eigelijk nooit op een cooldown.
Ik vind alleen die in melee range staan niet zo lekker. Ik ben meer van de movementspeed/archon/CM build. 90% uptime op archon is wel erg lekker en voor 9/10 elite packs ook prima. Alleen de damagereflecters zijn wat minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

microoo schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:57:
Even een vraagje: Hoe lang blijven items in je 'completed' tab staan in de AH als ze niet verkopen. Dit omdat ik een tijdje niet online ben en geen zin om daardoor items te verliezen. Ik geloof dat dit 48 uur is, maar ik kan het zo 1-2-3 niet vinden.
Totdat je het eruit haalt, je zal nooit zomaar items/geld kwijtraken door te lang te laten staan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
rodie83 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:57:
[...]

Ik vind alleen die in melee range staan niet zo lekker. Ik ben meer van de movementspeed/archon/CM build. 90% uptime op archon is wel erg lekker en voor 9/10 elite packs ook prima. Alleen de damagereflecters zijn wat minder :P
Ja kan ook lekker zijn maar hoe knal jij bijvoorbeeld op mp 7/8 erdoorheen, bedoel dan is je archon toch al afgelopen en sta je dan met een singularity spell 10 min te hakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op donderdag 01 november 2012 @ 02:34:
Ik leef vooral mee met Bob.. ^^
Gun die jongen zo z'n IK chest. Bij voorkeur een top roll zodat ie gelijk BiS heeft.

Ik heb een matige IK helm en bijzonder goede depth diggger opgeraapt vandaag.
Verder was het niet veel.. Ook niet zoveel gefarmt eigenlijk. Meer uber runs gedaan met tweakers/viewers.
marc.. Ik ben nog steeds saggo! :+
Zit maar te farmen en te farmen.. Marc van IK helm, Koen vind een IK chest.. En wat vind ik? f*ckng frostburn met niet eens een mainstat! En dat allemaal in dezelfde game.

;w Diablo ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Axewi schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:03:
[...]

Ik ben niet zo bekend met demon hunters helaas.
is die grenades niet een wat meer close range skill? of heb ik dat mis.
maar goed een leuk wapen staan op de ah vanaf 20k ofzo de laatste keer dat ik keek.
je moet niet te veel eisen stellen aan hell gear, voldoende hp en voldoende dps.

je mag me gerust toevoegen, ik weet alleen niet of ik vanavond kan helpen met een rondje hell.

Axewi#2874
grenades is closerange ja, ben nu wel lvl 60 dankzij Immow. Maar met 9k dps en 40k hp gaat inferno niet echt lekker als solo DH xD dus als ik met iemand mee kan rennen gaat het veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Mistymo schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:01:
[...]

Ja kan ook lekker zijn maar hoe knal jij bijvoorbeeld op mp 7/8 erdoorheen, bedoel dan is je archon toch al afgelopen en sta je dan met een singularity spell 10 min te hakken?
Ik ben maar een MP1/2/3 slacker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eu.battle.net/d3/en/profile/wiked-2352/hero/13655404 Iemand een idee wat ik het best zou veranderen om minder snel dood te gaan ? En kan ik met deze built al iets meer aan dan gewoon infero ?

Meer amor of meer vitality ?

Ik heb nu 10K minder life en 1600 int. 2900 armor 535 vit 41 K damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:19
Ik heb op mijn Wizz een nieuw amulet gehaald 100m armer maar wel meer dmg puur omdat er meer intel op zit dan mn vorige en deze ook CHC heeft. Ik had dus het zelfde amulet maar dan met minder intel en geen chc. Wat een verschil met 174k dmg of met 191k dmg rond te knallen. Denk dat ik ML6 nu met gemak aan kan. Kon ik altijd al wel maar sommige elite's waren nog wel eens een probleem.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:21:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/wiked-2352/hero/13655404 Iemand een idee wat ik het best zou veranderen om minder snel dood te gaan ? En kan ik met deze built al iets meer aan dan gewoon infero ?

Meer damage :)

sneller killen dan dat jij gekilled kan worden, mijn stats zijn veel minder, maar met mijn archon build zat ik zelfbuffed wel op de 90k dps :) je kan best wat vit opofferen voor meer dps, meer critchance bijvoorbeeld

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:03:
[...]

grenades is closerange ja, ben nu wel lvl 60 dankzij Immow. Maar met 9k dps en 40k hp gaat inferno niet echt lekker als solo DH xD dus als ik met iemand mee kan rennen gaat het veel beter.
Ik ga sowieso vanavond nog wel een paar rondjes doen en wat mij betreft mag je mee.
Ben denk ik rond 19:00 ergens online, voeg me maar toe.

ik denk dat het makkelijker speelt om ranged skills te gebruiken, heb je meer kite ruimte.

ps: is de alkaizer route de beste farm route of geld dat alleen voor xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:21:

Ik zou me niet richten op meer armor of vitality (zit wel snor), maar op meer DPS en een andere speelstijl. Je hebt namelijk wat te weinig CHC om lekker met CM te kunnen tanken, maar wel genoeg om de cooldowns van Archon te reduceren. In dat licht is explosive blast niet functioneelen kan je beter teleport (mirror images) gebruiken om jezelf een wat makkelijkere escape te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Axewi schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:26:
[...]

Ik ga sowieso vanavond nog wel een paar rondjes doen en wat mij betreft mag je mee.
Ben denk ik rond 19:00 ergens online, voeg me maar toe.

ik denk dat het makkelijker speelt om ranged skills te gebruiken, heb je meer kite ruimte.

ps: is de alkaizer route de beste farm route of geld dat alleen voor xp?
Alkaizer is ook voor farmen vrij gunstig gezien de nagenoeg overal hoge mobdichtheid. Als je meer elites wil zou ik bijvoorbeeld keep depths level 1 er ook bijpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En die 2 handed staff met strength kun je voor 50K nog 5x beter upgraden lijkt me. Dit is vendor trash..

Een 1200 dps 2-hander met chd/int/socket kost tegenwoordig niks meer. Maar uiteindelijk wil je naar een snelle one-hander met source natuurlijk.

Wat dat betreft, ik heb nog wel wat wands/sources die je mag hebben.

Aeden#2268

[ Voor 56% gewijzigd door Bosmonster op 01-11-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
eindelijk een keer met eigen ogen gezien dat er ook spontaan dupes ontstaan en dat die dus niet alleen maar 'in Azie' worden gehackt ;)

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimage.org/594cu589t/dupe.jpg

Trouwens net een handig truukje ontdekt bij de keywarden in Dahlgur Oasis: zorg dat er geen andere mobs meer in de buurt zijn en laat z'n anti projectile bubble net in beeld komen (vanaf boven of de zijkant werkt 't makkelijkst). Hij 'ziet' je dan net niet en vervolgens is het linkermuis ingedrukt houden en tijd voor een hapje of slokje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:29:
En die 2 handed staff met strength kun je voor 50K nog 5x beter upgraden lijkt me. Dit is vendor trash..

Een 1200 dps 2-hander met chd/int/socket kost tegenwoordig niks meer.
Ik heb een andere staf
986/dmps
304 intel
attack speed 10 %
loh 1300
chd 130%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Deegeeooh schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:31:
eindelijk een keer met eigen ogen gezien dat er ook spontaan dupes ontstaan en dat die dus niet alleen maar 'in Azie' worden gehackt ;)

[afbeelding]

Trouwens net een handig truukje ontdekt bij de keywarden in Dahlgur Oasis: zorg dat er geen andere mobs meer in de buurt zijn en laat z'n anti projectile bubble net in beeld komen (vanaf boven of de zijkant werkt 't makkelijkst). Hij 'ziet' je dan net niet en vervolgens is het linkermuis ingedrukt houden en tijd voor een hapje of slokje :P
Heb je die 2 keer gevonden of weet je nu hoe je ze "duped" ?, ik heb namelijk ook wel eens 2 keer hetzelfde item gevonden maar geen idee hoe dat toen gebeurde :s

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deegeeooh schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:31:

[afbeelding]

... was dit een dupe of toevallig 2 maal exact dezelfde items die op de grond vallen, dat 2e is namelijk een bekende bug wat soms gebeurd na een kleine lag in het spel (then again in diablo 2 was kleine lag in het spel ook vaak duping) waardoor 2 keer dezelfde items worden gegenereerd.

anyways, hoop dat blizzard niet op mijn account kijkt want heb 5 maal een stormshield gevonden in 2 dagen straks beschuldiggen ze mijn nog :P

(helaas allemaal poep natuurlijk maarja dat zijn ze allemaal behalve 34% block met crit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-08 17:10
Die is er al uit volgens mij, was een bug met linked hp affix, als je ze alle 2 of 3 tegelijk killde had
je kans op zon drop bug.

Nog iemand interesse om vanavond mp7 te runnen?

Met mijn barbie : http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nivea-2148/hero/883207

Moet nog wel wat keys hunten op mp7 ook, ben vanaf 18:00 ongeveer beschikbaar.

Add me ingame Nivea#2148
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:42:
[...]

... was dit een dupe of toevallig 2 maal exact dezelfde items die op de grond vallen, dat 2e is namelijk een bekende bug wat soms gebeurd na een kleine lag in het spel (then again in diablo 2 was kleine lag in het spel ook vaak duping) waardoor 2 keer dezelfde items worden gegenereerd.

anyways, hoop dat blizzard niet op mijn account kijkt want heb 5 maal een stormshield gevonden in 2 dagen straks beschuldiggen ze mijn nog :P

(helaas allemaal poep natuurlijk maarja dat zijn ze allemaal behalve 34% block met crit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:42:
[...]

Had de_bastaard niet eens een dupe set item drop ? Geloof dat 1 daarvan zeker voor 75 mil verkocht.. Kijk dat zijn nu eens bruikbare lag, bug, drops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KarmaPolice schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:49:
Die is er al uit volgens mij, was een bug met linked hp affix, als je ze alle 2 of 3 tegelijk killde had
je kans op zon drop bug.
[...]
bij mij was het een ander geval denk ik, ik kreeg 2 drops tegelijkertijd dubbel bij normale mobs.

eerst dropte het ene pakweg 15 paces van elkaar, precies toen ik de naam kon zien bleef mijn scherm hangen en zag ik ze nogmaals droppen op precies dezelfde plek (mobs waren ook weer levend maar werden meteen gekilld door een lightning ball) en precies dezelfde rolls (wat nog wel lekker was was een wizzard head met 4,5 crit, 150 int, socket en 60 res all :D).

leuke build btw eens wat anders dan ww :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankzij de AH nu op 60k hp en 25k dps voor 35k gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Zethiel schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:42:
[...]

Heb je die 2 keer gevonden of weet je nu hoe je ze "duped" ?, ik heb namelijk ook wel eens 2 keer hetzelfde item gevonden maar geen idee hoe dat toen gebeurde :s
Nee dat weet ik niet...

Deze dropte spontaan tijdens een xp run, in dezelfde area, vlak na elkaar.. ik weet helaas niet of het direct na elkaar was.

Dacht dat die 'bug' eruit was.. maar leuk om een keer zelf te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je als je barbarian Alles solo kunnen doen of multiplayer?
Want als ik solo ga red ik niet en dan ga ik te snel dood anders moet ik opnieuw beginnen en alles solo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:12:
Want als ik solo ga red ik niet en dan ga ik te snel dood anders moet ik opnieuw beginnen en alles solo doen.
... je hoeft niets :) behalve soms naar de wc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:12:
Als je het solo niet aankunt, maar multi wel, betekent het dat degenen waar je mee speelt beter zijn dan jij :P

Hard, maar waar..

Over het algemeen zou solo makkelijker (of in ieder geval sneller) moeten zijn zelfs.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 01-11-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:13:
[...]

Als je het solo niet aankunt, maar multi wel, betekent het dat degenen waar je mee speelt beter zijn dan jij :P

Hard, maar waar..
Maar dan komen de monsters op me af en dan ga ik dood omdat ze met ze alle teveel damage doen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:13:
[...]

Hard, maar waar..
niet per se, de life van de mobs worden 70% hoger en er blijven net zoveel mobs waardoor je ze dus eerder dood hebt, daarnaast hoef je er i.p.v. 4 maar 2 te tanken b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 24-09 23:48

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:14:
[...]
Maar dan komen de monsters op me af en dan ga ik dood omdat ze met ze alle teveel damage doen,
Moet je wegrennen! Je hebt niet voor niets sprint. oOo oOo _O-

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:16:
[...]

Moet je wegrennen! Je hebt niet voor niets sprint. oOo oOo _O-
Hoe wil dat ik ga vechten als ik moet wegrennen xD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:17:
[...]
Sprint met die wervelwinden rune haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:14:
[...]
je kan moeilijk verwachten dat de monsters stil blijven staan :P
link anders je profiel eens of plaats je battletag als je niet weet hoe je je profiel moet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Axewi schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:18:
[...]

je kan moeilijk verwachten dat de monsters stil blijven staan :P
link anders je profiel eens of plaats je battletag als je niet weet hoe je je profiel moet vinden :)
http://eu.battle.net/d3/e...vision-2993/hero/20200193

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:17:
[...]
Af en toe een overpowertje met reflect damage rune en ignore pain met reflect damage rune :*) Terugvechten is zooo 104 :P

[ Voor 5% gewijzigd door Hofnar op 01-11-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hofnar schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:24:
[...]

Af en toe een overpowertje met reflect damage rune en ignore pain met reflect damage rune :*) Terugvechten is zooo 104 :P
Ik zal eens kijkje nemen maar het kan dus gewoonsolo =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
in je rechter wapen kan je een hogere gem stoppen voor extra damage.
misschien een schild dragen als je meer tanky wil zijn.
meer hp kan ook helpen, ik zie net dat ik op mijn lvl 29 wd al 2,5K heb.
je amulet en linker ring hebben geen echte stats.

Met elke character kan je diablo 3 solo uitspelen, de een wat makkelijker dan de ander.

[ Voor 9% gewijzigd door Axewi op 01-11-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:28:
[...]
Ik zal eens kijkje nemen maar het kan dus gewoonsolo =)
Ik moet zeggen dat ik ook wel bang ben als ik solo speel.... maar dan doe ik ignore pain aan en dan roep ik heel hard tegen de mobs.. Kom dan! Kom dan jonguh!!!... en als het uitwerkt wegsprinten.
Pagina: 1 ... 91 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.