Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Op zich kun je met een tele wiz ook snel farmen. Ik doe a3 runnetjes in een half uur. Wel vanaf "Heart of the Sin" moet ik toegeven.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Delph schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:49:
[...]

Ik mis de synergie in je build, een 1h+s werkt beter met snelle cast spells zoals arcane orb, voor desintegrate beter een hoge dps 2h.
Persoonlijk vind ik Astral Presence zonde van de skill, daar kan je veel beter andere skills voor kiezen.
En heb je nu je MF set op je char want ik vind minder dan 200 AR wel extreem laag...

edit: zolang je geen AP on crit of CM build hebt is een hoge chc nutteloos zonder hoge chd. Je zou hier ongeveer een 1:10 ratio op moeten houden
Kijk daar heb ik wat aan. Sowieso wordt mijn volgende upgrade een wapen met socket en/of CHD. Arcane Orb zat ik sowieso al over de twijfelen dus zal eens kijken of dat lekkerder werkt. AR is iets van 400 na armor spell. Ik heb nu niet mn MF gear aan, dit is het beste wat ik heb. Er loopt nog wel een bieding op een riem met 80 AR. Geld is wel helemaal op dus moet eerst weer wat verkopen voor ik weer wat kan upgraden. Ik heb nog wel een hoop items die verkoopbaar lijken (voor rond de 1m), maar niets verkoopt. Dit terwijl ik toch altijd laag ga zitten in vergelijking.

Wat raad je aan als skill op de plek van Astral Presence?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20
Hoe duur is fatsoenlijke gear voor een Wizard dan :? Mijn gear die ik nu op de Monk heb ik vast best wat waard, maar hoeveel exact, wouldn't know ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:47:
Welk soort Character is nu eigenljk na de patch het best voor te MF'en?

Ik heb nog altijd alleen maar mijn Monk, maar moet toch zeggen dat alhoewel het makkelijker is geworden ik met mijn Monk met MF gear nog altijd niet Act 2 of 3 door kan farmen.

Act 1 gaat prima, maar 2 nog altijd een pita.

Misschien toch maar een ander character maken hiervoor :? Welk?
Ik zou als ik jou was gewoon de class spelen die je zelf het leukst vind...Want ook al gaat farmen wat sneller met class a dan met class b...het moet ook wel leuk zijn om het farmen vol te houden!

Uiteindelijk is elke class viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
JJerome schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:03:
[...]

Kijk daar heb ik wat aan. Sowieso wordt mijn volgende upgrade een wapen met socket en/of CHD. Arcane Orb zat ik sowieso al over de twijfelen dus zal eens kijken of dat lekkerder werkt. AR is iets van 400 na armor spell. Ik heb nu niet mn MF gear aan, dit is het beste wat ik heb. Er loopt nog wel een bieding op een riem met 80 AR. Geld is wel helemaal op dus moet eerst weer wat verkopen voor ik weer wat kan upgraden. Ik heb nog wel een hoop items die verkoopbaar lijken (voor rond de 1m), maar niets verkoopt. Dit terwijl ik toch altijd laag ga zitten in vergelijking.

Wat raad je aan als skill op de plek van Astral Presence?
Je hebt geen echte skills waar je op cool downs zit te wachten dus CM valt sowieso af dus hou je drie opties over:

Illusionist: Wanneer je tijdens het kiten in de problemen zit en je teleport zit op cooldown dan bij de eerste de beste tik van15% hp wordt hij gereset. Dit is een echte life saver
Galvanizing ward: 310 extra regen per seconde, dit gaat best hard zeker als je al wat regen op je items hebt. Onmisbaar tegen reflect packs
Blur: Mocht het kiten niet lekker werken dan kan je met deze skill meer klappen opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
De gear die ik wil is vrij prijzig, maar ik merk dat ik teveel properties op één item wil. Moet het eigenlijk meer verspreiden, dat zou goedkoper zijn.

Voor mij is alles prijzig overigens, 2m is het hoogste bedrag wat ik ooit heb gehad. Nu nog maar 100k over. Elk item wat ik kan verkopen voor een paar 100k is dus al heel wat voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 10:31
De_Bastaard schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:05:
Hoe duur is fatsoenlijke gear voor een Wizard dan :? Mijn gear die ik nu op de Monk heb ik vast best wat waard, maar hoeveel exact, wouldn't know ...
Je kunt natuurlijk wellicht een deel van je dex-gear van je Monk op een DH gebruiken..... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
De_Bastaard schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:05:
Ik ben uitgespeeld met 10mil aan gear fyi, volgens mij kan je voor 2à3mil al een act2 farmsetje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:08:
[...]

Ik zou als ik jou was gewoon de class spelen die je zelf het leukst vind...Want ook al gaat farmen wat sneller met class a dan met class b...het moet ook wel leuk zijn om het farmen vol te houden!

Nouja met mijn 'vecht' gear lukt het nog wel enigsinds om solo door Act 2 of 3 te rennen. Als ik nog een Monk + Barb bij me heb zit ik op 1100 All resist en dan valt het allemaal reuze mee. Het probleem doet zich dus voor als ik gear ga wisselen voor MF gear. Voor Melee is het uitermate duur om MF gear te kopen, aangezien ik niet echt toe kan leggen op dex/vit of resists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:08:
[...]

Helemaal waar. Ik vind het ook niet altijd leuk om met de Barb op 50% move speed overal dom doorheen te rennen, maar dan kun je nog altijd weer met de andere char gaan spelen.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik heb wat moeite in Act3 met m'n Monk. Ik vraag me af of m'n stats wel degelijk genoeg zijn om in Act3 rond te trappelen. Wie speelt er nog met Monk en op welke stats focussen jullie ? Ik heb 48K Health en m'n all Resist staat dicht bij 600 (581 of zo), lijkt me toch genoeg ? Misschien moet ik meer LOH gaan stacken, zit nu op een kleine 320 dacht ik

http://eu.battle.net/d3/e...harmpion-2525/hero/698722

[ Voor 9% gewijzigd door Blackminister op 29-08-2012 11:14 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Blackminister schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:12:
Ik heb wat moeite in Act3 met m'n Monk. Ik vraag me af of m'n stats wel degelijk genoeg zijn om in Act3 rond te trappelen. Wie speelt er nog met Monk en op welke stats focussen jullie ? Ik heb 48K Health en m'n all Resist staat dicht bij 600 (581 of zo), lijkt me toch genoeg ? Misschien moet ik meer LOH gaan stacken, zit nu op een kleine 320 dacht ik

http://eu.battle.net/d3/e...harmpion-2525/hero/698722
Ik zou als ik jou wat zowieso eens goed kijken naar het stacken van resists. Je mist op je broek en schoenen normale resist + all resist. LoH is ook (veel) te weinig, kijk eens naar een wapen met LoH of een goed amulet met hoge LoH etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:02
Ik heb 1100 life on hit en hogere resist met monk maar ik wordt ook in stukken gehakt in act 3 :(

http://eu.battle.net/d3/e...pookz0r-2554/hero/5671369

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:11:
[...]

Nouja met mijn 'vecht' gear lukt het nog wel enigsinds om solo door Act 2 of 3 te rennen. Als ik nog een Monk + Barb bij me heb zit ik op 1100 All resist en dan valt het allemaal reuze mee. Het probleem doet zich dus voor als ik gear ga wisselen voor MF gear. Voor Melee is het uitermate duur om MF gear te kopen, aangezien ik niet echt toe kan leggen op dex/vit of resists.
Ik focus zelf niet zo erg op MF gear. Ik heb wel me enchantress volledig MF gear gegeven maar zelf ga ik er liever 2x zo snel door heen dan dat ik een paar % meer kans heb op Legendary's en 6 prop items. Die MF komt vanzelf wel met paragon levels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
spookz0r schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:19:
Ik heb 1100 life on hit en hogere resist met monk maar ik wordt ook in stukken gehakt in act 3 :(

Wat is je totale res all ?
Je dps is wat laag en kan via verschillende pretty cheap upgrades omhoog gehaald worden.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:28
spookz0r schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:19:

Pas Je breath of Heaven aan, met blazing wrath, bijna altijd 15% meer DMG. Je sweeping wind aanpassen naar cyclone, of kies voor Master of Wind. Probeer anders eens met een shield te spelen. Ik heb er misschien nog wel eentje liggen die je mag hebben. Krijg je al gauw 1000+ armor mee. Daarnaast moet je dan wel je passives aanpassen omdat guardians path dan vrij nutteloos is. Je zou deadly reach ook nog kunnen vervangen voor Mangle-Concussion. Mobs doen dan 20% DMG.

zie ook: http://eu.battle.net/d3/en/profile/YaaD-2873/hero/3613103

[ Voor 31% gewijzigd door YaaD op 29-08-2012 11:26 ]

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
sleepwalkerbe schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:21:
[...]

Wat is je totale res all ?
Je dps is wat laag en kan via verschillende pretty cheap upgrades omhoog gehaald worden.
716, kan er nog schild bij doen dat zit ik op 870. Maar dan minder LoH. Heb in AH al zitten kijken om idd dingen te upgraden maja het is allemaal zo godsgruwelijk duur en lastig om sommige items te vervangen :P
YaaD schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:22:
[...]

Pas Je breath of Heaven aan, met blazing wrath, bijna altijd 15% meer DMG. Je sweeping wind aanpassen naar cyclone, of kies voor Master of Wind. Probeer anders eens met een shield te spelen. Ik heb er misschien nog wel eentje liggen die je mag hebben. Krijg je al gauw 1000+ armor mee. Daarnaast moet je dan wel je passives aanpassen omdat guardians path dan vrij nutteloos is.

Die heb ik ;)

Misschien meer defensive skills. Zal eens kijken. Kan ook nog wat gems craften.

[ Voor 42% gewijzigd door spookz0r op 29-08-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
xV0rtexx schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:56:
[...]

Ik denk dat, ondanks alle verandering in P1.04, de WW-barb nog steed de beste farm machine is. Ik heb die van mijn voor 18m gegeard. M.u.v. 1 wapen, 770 DPS, 900 LOH, 77 CHD en soc.
WW barb gaat niet alleen ontzettend hard, maar het speelt ook erg leuk, welke fury builder ehb jij? ik gebruik zelf nu Cleave met +3 fury voor elke extra target, vind ik net iets leuker dan bash.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:52:
Ik heb een vraag, waar volgens mij meer mensen mee zitten. Ik weet van mijn character (level 60 barb) dat de ringen onder de maat zijn. Ik vind het echter moeilijk om een upgrade te vinden in de AH, omdat op de huidige ringen crit chance (ring 1) en attack speed (ring 2) zitten. In het AH kun je niet zien of een ring daadwerkelijk een upgrade is. Hoe lossen jullie dit op?
Je kunt bijv. deze calculator gebruiken: http://www.bios-gaming.de/d3dps/

Hier geef je de main stat op je items en andere dmg verhogende stats van je items in. Rechtsboven kun je dan een items kiezen om mee te vergelijken, waarna je het verschil in DPS t.o.v. je huidige gear kunt zien. Deze calculator is zéér accuraat!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan act 3 redelijk makkelijk aan met m'n monk..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/DeDi-2437/hero/689757

Met NV en follower buff zit ik aan 395% magic find.
Niet dat dat wat uitmaakt want legendaries willen niet echt droppen..

Natuurlijk ga ik wel eens dood aan sommige affix combinaties maar dat valt best mee, molten vind ik nog het vervelendst.

1400 LoH helpt iig enorm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Overigens een andere vraag, ik speel altijd op de NA server i.v.m. de mensen die ik vanuit SC2 daar al kende. Wil nu toch ook maar eens een hero gaan levelen op de EU server (kan ik nog eens farmen met wat tweakers ;-)). Ik zie het alleen totaal niet zitten om alles weer helemaal van voor af aan te spelen. Weet iemand nog wat truukjes om het allemaal iets te versnellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:28:

Natuurlijk ga ik wel eens dood aan sommige affix combinaties maar dat valt best mee, molten vind ik nog het vervelendst.

Zal eens kijken naar LOH... En ja, die molt is nu verschrikkelijk zwaar geworden!! Ik kon er vroeger beter tegen :9

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Volgens mij doe ik echt wat fout dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dakreal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:26:
[...]

WW barb gaat niet alleen ontzettend hard, maar het speelt ook erg leuk, welke fury builder ehb jij? ik gebruik zelf nu Cleave met +3 fury voor elke extra target, vind ik net iets leuker dan bash.
Ik ben net van Cleave terug naar Bash. Maakt het wat makkelijker om snel fury op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:27
Act 3 faceroll hiero met mijn monk.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

33k dps, 8300 armor, 810 all res, 29k hp, 1600loh en 290%mf met stacks.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54

Ik dacht dat 375% maximale MF was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Jay-v schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:32:
[...]

Ik ben net van Cleave terug naar Bash. Maakt het wat makkelijker om snel fury op te bouwen.
Klopt, lees ook regelmatig hier:

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4941137526

Zie je alle ontwikkelingen rond de WW build ;-)

Grtz,
Protax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delph schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:32:
[...]

Ik dacht dat 375% maximale MF was...
Er zit nog een bug in het spel die de magic find van je follower niet meetelt voor de 300% cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:34:
[...]

Er zit nog een bug in het spel die de magic find van je follower niet meetelt voor de 300% cap.
Die is alleen visueel dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:34:
[...]

Die is alleen visueel dacht ik
Dat weet ik niet, als dat zo is zit ik aan de max in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
YaaD schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:22:
[...]

Pas Je breath of Heaven aan, met blazing wrath, bijna altijd 15% meer DMG. Je sweeping wind aanpassen naar cyclone, of kies voor Master of Wind. Probeer anders eens met een shield te spelen. Ik heb er misschien nog wel eentje liggen die je mag hebben. Krijg je al gauw 1000+ armor mee. Daarnaast moet je dan wel je passives aanpassen omdat guardians path dan vrij nutteloos is.

Dit advies is opzich wel ok maar je kan niet zomaar Cyclone nemen met zo weinig CHC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Hij geeft aan dat ze bij de droprates rekening houden met de AH. Door een te hoge droprate zouden er te snel te veel goede items kunnen zijn, waardoor mensen via de AH enorm snel betere gear kunnen krijgen.
Legendary droprates mogen best laag zijn, echter is de leidende gedachte nu dat de AH niet teveel overspoeld moet worden, terwijl de filosofie juist het plezier van spelers op de eerste plaats zou moeten zetten. Dat is wat mij betreft nog steeds de grootste fout aan Diablo 3.

De echt zieke legendaries zijn zo duur dat alleen die-hard spelers ze ooit zouden kunnen veroorloven, voor de rest van de spelers is het een kwelling om die dingen in de AH te zien staan, wetend dat je ze waarschijnlijk nooit gaat hebben. Zelfs minder significante upgrades zijn al gauw 5 a 10 miljoen, wat voor een casual speler toch al een fors bedrag is.

Nou ben ik geen handelaar, en dus ben ik arm. Aan de andere kant ben ik geen noob, en heb ik wel Inferno uitgespeeld. Kort samengevat echter staat de huidige economie je - wat mij betreft - gewoon niet toe om verschillende chars te gearen en gewoon leuke dingen uit te proberen. Het is eindeloos farmen in de hoop op een gelukje, en dan kan je 1 item kopen.

Als die droprates stijgen vind je zelf ook eens wat, dalen de prijzen, en heeft iedereen meer lol. Ik zie het probleem daar echt niet van :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:27

Tip voor jou trouwens: Armor!

Die is veel te laag! Verhoog dat naar 8k en je speelt act 3 alsof het normal is.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:41:
[...]

Tip voor jou trouwens: Armor!

Die is veel te laag! Verhoog dat naar 8k en je speelt act 3 alsof het normal is.
ik weet het, maar dit is m'n MF gear m'n normale gear heeft meer armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
JJerome schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:25:
Zo. Ik heb veels te veel gold betaald voor veels te slechte gear. Doe nu wel 10K meer DPS, heb meer AR, en 33% crit chance. Wel 20K HP er voor in moeten leveren. En al m'n gold.

http://us.battle.net/d3/en/profile/Disco-1371/hero/6274980

Iemand nog tips? Vooral qua skills.
De vraag is eerst hoe je wil spelen, echt als dmg wizard of als tank wizard.

Ik zag dat je huidige skills die van een dmg wizard zijn.

1. Ik zou blizzard en disintegrate niet samen gebruiken, omdat je Arcane dan snel op is.
2. Dan kun je de Arcane passive uitzetten. Ik gebruik zelf altijd Galvenazing ward voor de 310 regen en xtra tijd van buffs.
3. Als je geen All res. van 600 + unbuffed hebt, altijd energy armor + prism. armor gebruiken.
4 magic missile gebruik in nooit solo, omdat je in inferno veel mobs tegelijk wil hitten. Piercing Orb blijft het beste. In een team kan het wel aangezien je dan vaak rustig kan blijven schieten.
5. Disintergrate is een goede skill bij lage AS en blizzard is met de cold dmg passive natuurlijk erg prettig.
6. Teleport fracture is bijna onmisbaar in deze setting/ maar diamond skin (+ xtra absorb kan ook).
7. Mijn pauze zit erop, loop anders een keer mee Tweakernaam + #2251 :P

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Clay schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:38:
[...]

Legendary droprates mogen best laag zijn, echter is de leidende gedachte nu dat de AH niet teveel overspoeld moet worden, terwijl de filosofie juist het plezier van spelers op de eerste plaats zou moeten zetten. Dat is wat mij betreft nog steeds de grootste fout aan Diablo 3.

De echt zieke legendaries zijn zo duur dat alleen die-hard spelers ze ooit zouden kunnen veroorloven, voor de rest van de spelers is het een kwelling om die dingen in de AH te zien staan, wetend dat je ze waarschijnlijk nooit gaat hebben. Zelfs minder significante upgrades zijn al gauw 5 a 10 miljoen, wat voor een casual speler toch al een fors bedrag is.

Nou ben ik geen handelaar, en dus ben ik arm. Aan de andere kant ben ik geen noob, en heb ik wel Inferno uitgespeeld. Kort samengevat echter staat de huidige economie je - wat mij betreft - gewoon niet toe om verschillende chars te gearen en gewoon leuke dingen uit te proberen. Het is eindeloos farmen in de hoop op een gelukje, en dan kan je 1 item kopen.

Als die droprates stijgen vind je zelf ook eens wat, dalen de prijzen, en heeft iedereen meer lol. Ik zie het probleem daar echt niet van :)
Ik zie hier eigenlijk 1 grote post met afgunst, Hun hebben meer dan ik en dat mag niet!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:57:
[...]

Ik zie hier eigenlijk 1 grote post met afgunst, Hun hebben meer dan ik en dat mag niet!
Ik zie eerder een casual speler die ook inziet dat de AH de hele spelbeleving verpest :P 99% van de end-game spelers gebruikt geen enkel zelfgevonden item, alleen maar AH spul, wat door iemand anders toevallig gevonden is.
Ik vond de charme altijd om mijn eigen upgrades te vinden, wat door deze droprates/rolls bijna onmogelijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

Nee, vind ik niet. Hij heeft er in principe gelijk in dat de echt goede gear nu vooral te krijgen is voor de slimme handelaren, en pas op de tweede plaats voor de goede spelers of farmers. Andersom zou dat een beter gevoel van effort vs reward geven, en zou het het spel zelf leuker maken voor een grote groep spelers. Nu hebben veel spelers namelijk niet het gevoel dat ze door meer te spelen en/of beter te worden zelf ook uiteindelijk betere gear gaan krijgen, en dat is toch wel een drijvende factor achter het succes van een goede Diablo-stijl rpg.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:01:
[...]

Ik zie eerder een casual speler die ook inziet dat de AH de hele spelbeleving verpest :P 99% van de end-game spelers gebruikt geen enkel zelfgevonden item, alleen maar AH spul, wat door iemand anders toevallig gevonden is.
Ik vond de charme altijd om mijn eigen upgrades te vinden, wat door deze droprates/rolls bijna onmogelijk is!
Uiteindelijk moet Blizzard natuurlijk ook het commercieel belang in het achterhoofd houden. Centjes, daar gaat het om in de wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ik ben het ook met Clay eens. Je moet wel in de AH om gear te vinden aangezien er niets dropped. In de AH kost het dan weer ontzettend veel gold of je moet net een keer mazzel hebben. Volgens mij heb ik mijn hele gear in de AH bij elkaar gesprokkeld met mazzeltjes omdat ik in de game niets nuttigs kreeg.

Denk dat als er eindelijk PvP is dat je gold AH helemaal kan vergeten en dat de RMAH dan vol staat met alle goede items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

mierenfokker schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:03:
[...]

Uiteindelijk moet Blizzard natuurlijk ook het commercieel belang in het achterhoofd houden. Centjes, daar gaat het om in de wereld
Het grootste gedeelte van de AH-trades loopt nog gewoon via de gold AH en daar verdient blizz geen cent op, dus dat gaat niet helemaal op. Bovendien, als de massa het voor gezien houdt omdat er alleen maar via het AH gear te krijgen is, gaat de groep potentiele AH-gebruikers drastisch omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 17:19

Mikromanic

Onder de titel

Drops zijn weer dramatisch... ilvl 63s met 400 dps~ terwijl ilvl 62 tot 800 komen..

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Angeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:26:
[...]

Je kunt bijv. deze calculator gebruiken: http://www.bios-gaming.de/d3dps/

Hier geef je de main stat op je items en andere dmg verhogende stats van je items in. Rechtsboven kun je dan een items kiezen om mee te vergelijken, waarna je het verschil in DPS t.o.v. je huidige gear kunt zien. Deze calculator is zéér accuraat!
Bedankt voor de tip! Je ziet ook meteen de knelpunten van je items en waar je het beste kan upgraden!
zo zie ik dat attackspeed je een flinke DPS increase kan geven. geweldig!

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

[...]
Het is en blijft een lastig onderwerp. Zelf speel ik casual (max 10-15 uur per week), en ik heb praktisch nooit een goede drop.

Maar wat is de definitie een goede drop eigenlijk? Als je op de AH kijkt, dan wordt je referentiekader gevuld met items die het BESTE zijn van MILJOENEN spelers. Dat je die waarschijnlijk nooit gaat vinden is logisch. Maar helaas verpest het je definitie van goede drop, en daarmee ook je gevoel bij identifien.

Neemt niet weg dat de AH een volwaardige economie is, inclusief speculaties en eigenschappen die je ook in de echte economie ziet. Het mag dan wel anoniem zijn, ik vind ik het echt vreselijk dynamisch en interessant. Daarbij ook veel kudos voor het feit dat bepaalde legendaries nu post 1.04 ook echt legendarisch zijn omdat ze per direct tientallen miljoenen opleveren. De drie legendaries die ik post 1.04 heb gevonden waren helaas niet echt top, maar ik had wel weer 3 keer dat gevoel van LEGENDARRRRRIEEEEEEE!!!! :)

Ze hadden veel ellende kunnen voorkomen door een online-offline modus aan te bieden. Dus je speelt als het ware het spel 'offline' omdat je geen AH en traden hebt, en hebt daarbij een dusdanig vergrote droprate, dat je in een goed avondje spelen altijd wel wat interessante legendaries vind. Maar toch 'online' tegen piracy etc. Gemiste kans vind ik.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Meer een post van iemand die, net als ik, vindt dan de droprates wel iets omhoog mogen. Of dat er in ieder geval aan gesleuteld mag worden, zodat de kans op betere drops in ieder geval iets verhoogd wordt.

Zoals ik ook al eerder zei: Angeloonie in "[PC] Diablo 3 - Deel 30"
Nu kreeg ik in de dagen na die post dus 2 legendaries, maar die waren allebei zo crappy dat ik er samen maar 150K voor heb gekregen -O- Dus dan treden punt 1 en 4 weer in werking :P
Angeloonie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:58:
;(

Gisteren weer 4-5 uur gespeeld, en 0 bruikbare items gevonden, en misschien 1 verkoopbare.. Echt wtf. Ik ben blij dat er duidelijk meer rares droppen, maar ik vind dat:

1) Ze op Inferno geen <lvl 60 items meer moeten laten droppen. (misschien m.u.v. ringen/amulets) Deze items zijn allemaal compleet nutteloos.

2) Ze de droprate van Legendaries gewoon moeten verhogen/verdubbelen (zelfs dan ga je ze nog amper vinden).

3) Ze een aantal affixes moeten schrappen, bijv. "level requirement reduced by", "reflect damage" en "+xp per kill" op lvl 60+ items. Niemand heeft iets aan die crap items, "lvl req" items zijn leuk, maar je hebt er geen zak aan als lvl 60, en dat ben je toch binnen 2 of 3 dagen. Als deze niet meer op hoge lvl items spawnen scheelt dat weer een aantal combinaties en vergroot de kans op een nuttig item.

4) Ze alle wapens moeten laten droppen met minimaal een +damage modifier. De waarde kan dan nog steeds laag zijn (dus een 500 DPS wapen), maar dan heb je in ieder geval al meer kans op wat nuttigs. Op dit moment krijg je <200dps wapens van lvl 63.. Echt totale waanzin.

5) Ze moeten zorgen dat een lvl 63 rare minimaal met 4/5 affixes rollen, ipv met 2 of 3. De kans dat je dan 5 crap stats krijgt is nog steeds gigantisch, maar dan is de kans op wat nuttigs in ieder geval groter.

Kortom: randomness is echt wel leuk, maar op deze manier is er gewoon té veel randomness, waardoor het gewoon niet meer leuk is om te grinden. Als er gewoon betere items droppen maakt het voor de economie geen zak uit, je zult altijd wel upgrades kunnen vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 29-08-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:23
[b][message=38829878,noline]Maar wat is de definitie een goede drop eigenlijk? Als je op de AH kijkt, dan wordt je referentiekader gevuld met items die het BESTE zijn van MILJOENEN spelers. Dat je die waarschijnlijk nooit gaat vinden is logisch. Maar helaas verpest het je definitie van goede drop, en daarmee ook je gevoel bij identifien.
Ik zie het probleem (nog) niet: ik heb t AH nog nooit bezocht, en mijn stash zit dan ook vol met spul waarvan ik denk: leuk item, dat kan ik misschien wel eens gebruiken als ik meer XXX nodig heb. Mocht ik wel rondkijken op AH, zou ik die dingen misschienn meteen vendoren/salvagen, maar nu ben ik er gewoon gelukkig mee (als casual speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dakreal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:26:
[...]

Hmm, echt waar? Ik heb momenteel een halve WW/tank-build omdat de MF gear een fatsoenlijke build wel erg duur maakt, maar daarmee gaat het godsgruwelijk traag. Heb het idee dat ik niet goed speel. Mijn build die ik nu gebruik:

http://eu.battle.net/d3/e...ragulus-2158/hero/3148365

Als ik er een echte WW-build van wil maken, ruil ik zwaard + shield in voor 2 wapens met beiden +900 LoH, maar ga er dan wel op achteruit in CHD (slechts 1x70% ipv het wapen wat ik nu links equip) en CHC (9% op het shield). Dan is met skill-buffs wel aan de krappe kant als ik ook nog wil overleven (35% IIRC). En de leap-skill wordt dan vervangen door ww uiteraard.

Wat zou hier nou voor niet al te veel geld (paar M) aan te verbeteren zijn dusdanig dat het een stuk rapper gaat? Ik heb naast deze gear i.i.g. nog 2 wapens met elke +900LoH, een hoop +str, en 1 socket met +70% CHD.

En dan wil ik eigenlijk act3 farmen, act2 vind ik zo irritant met die rottige wasps, en act3 heeft veel meer plekken met grote hoeveelheden creatures in een klein gebiedje.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Je moet het ook zo zien dat goeie items niet de economie uitgaan, en dat een verhoging van de drops dus een directe invloed heeft op de economie.

Ik ben zelf ook een casual speler, en ik vind het prima zo. Ik speel voor het spel, het lekker beuken van mobs en de kans op items en so far vind ik genoeg rares/troep whatever spullen om het leuk te houden. ben nu P6 op mijn barb. dat zegt denk ik wel genoeg hoe ik speel :p

Ik zie hier gewoon hetzelde probleem als in WoW met de mensen, mensen konden niet bij de ' goeie ' items, want dat koste teveel tijd. Ja als je niet veel kan spelen, dan moet je ook niet verwachten dat je alles krijgt. Als je part time werkt krijg je ook geen fulltime salaris.

[ Voor 28% gewijzigd door Dakreal op 29-08-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:16:
[...]

Meer een post van iemand die, net als ik, vindt dan de droprates wel iets omhoog mogen. Of dat er in ieder geval aan gesleuteld mag worden, zodat de kans op betere drops in ieder geval iets verhoogd wordt.

Zoals ik ook al eerder zei: Angeloonie in "[PC] Diablo 3 - Deel 30"
Nu kreeg ik in de dagen na die post dus 2 legendaries, maar die waren allebei zo crappy dat ik er samen maar 150K voor heb gekregen -O- Dus dan treden punt 1 en 4 weer in werking :P

[...]
100% met jou punten eens :) Als dit nou eens officieel gesuggereerd zou worden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 15:43

Elp

TRG schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:13:
[...]

Het is en blijft een lastig onderwerp. Zelf speel ik casual (max 10-15 uur per week), en ik heb praktisch nooit een goede drop.

Maar wat is de definitie een goede drop eigenlijk? Als je op de AH kijkt, dan wordt je referentiekader gevuld met items die het BESTE zijn van MILJOENEN spelers. Dat je die waarschijnlijk nooit gaat vinden is logisch. Maar helaas verpest het je definitie van goede drop, en daarmee ook je gevoel bij identifien.
Ik ben ook een casual speler maar ik vind dus wel regelmatig goede drops (5-10m items). Dan ben ik toch een beetje benieuwd naar welke 'runs' je doet en met hoeveel MF?

Ter indicatie, ik speel met +237% MF (exclusief NV) en doe vooral runs in Act I. Butcher doe ik niet zo vaak, duurt me te lang. Ik check vaak Leoric's Manor en die twee stages daar zuidelijk van, dan nog Festering Woods en Cemetery of the Forsaken. Duurt ongeveer 20 minuten.
Hier vind ik dus redelijk vaak goede items, als ik kijk naar m'n Auction log dan verkoop ik toch elke week wel voor een miljoentje of 10-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Elp schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:22:
[...]

Ik ben ook een casual speler maar ik vind dus wel regelmatig goede drops (5-10m items). Dan ben ik toch een beetje benieuwd naar welke 'runs' je doet en met hoeveel MF?

Ter indicatie, ik speel met +237% MF (exclusief NV) en doe vooral runs in Act I. Butcher doe ik niet zo vaak, duurt me te lang. Ik check vaak Leoric's Manor en die twee stages daar zuidelijk van, dan nog Festering Woods en Cemetery of the Forsaken. Duurt ongeveer 20 minuten.
Hier vind ik dus redelijk vaak goede items, als ik kijk naar m'n Auction log dan verkoop ik toch elke week wel voor een miljoentje of 10-15
Volgens mij is MF gear daar echt wel handig voor aangezien je meer kans hebt op rare/legendary items en teveneens een kans hebt op meer affixes.

Ik farm a3 met MF gear (200% MF zonder NV) en ik verdien toch ook wel een gemiddeld van 20-50M per week. Soms heb ik momenten dat ik 100-300 rare items na elkaar enkel maar junk heb, maar soms steekt er dan eens iets uit. Het is en blijft random ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:20:
Je moet het ook zo zien dat goeie items niet de economie uitgaan, en dat een verhoging van de drops dus een directe invloed heeft op de economie.
Het heeft invloed ja, maar de economie stort niet in.
Stel iedereen krijgt bij elke champion pack een gegarandeerde Legendary. Dan nóg blijft er zo veel variatie mogelijk, dat het dan streven naar perfectie wordt. Je 200 dex Legendary wil je dan vervangen met een 250 dex versie daarvan. M.a.w. er zullen altijd upgrades blijven bestaan, en met de random affixes op Legendaries zul je nooit de "perfecte roll" hebben voor iedereen, want iedereen zoekt andere random stats.

Bij Diablo II zag je dit ook, iedereen had dezelfde items, maar dan nog ging je zoeken naar betere versies om zo je char nog beter te maken :)
Ik ben zelf misschien nog wel meer cuasual dan jou Angelooni, en ik vind het prima zo. Ik speel voor het spel, het lekker beuken van mobs en de kans op items en so far vind ik genoeg rares/troep whatever spullen om het leuk te houden. ben nu P6 op mijn barb. dat zegt denk ik wel genoeg hoe ik speel
Ik casual? Waar? :+ Nou ja, de afgelopen maanden tot 1.0.4 misschien :P

Ik vind het spel ook nog wel leuk, maar het gebrek aan nuttige items maakt het wel minder leuk. Het handelen in items is 1 van de core dingen in het spel, maar als je niets nuttigs vindt, dan wordt het lastig. :P

Daarom zou ik wat kleine veranderingen willen zien in de drops, zodat je gewoon net wat meer kans hebt op nuttige items, ipv items die je de merchant nog niet zou willen aansmeren. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 29-08-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
brama schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:18:
[...]

Hmm, echt waar? Ik heb momenteel een halve WW/tank-build omdat de MF gear een fatsoenlijke build wel erg duur maakt, maar daarmee gaat het godsgruwelijk traag. Heb het idee dat ik niet goed speel. Mijn build die ik nu gebruik:

http://eu.battle.net/d3/e...ragulus-2158/hero/3148365

Als ik er een echte WW-build van wil maken, ruil ik zwaard + shield in voor 2 wapens met beiden +900 LoH, maar ga er dan wel op achteruit in CHD (slechts 1x70% ipv het wapen wat ik nu links equip) en CHC (9% op het shield). Dan is met skill-buffs wel aan de krappe kant als ik ook nog wil overleven (35% IIRC). En de leap-skill wordt dan vervangen door ww uiteraard.

Wat zou hier nou voor niet al te veel geld (paar M) aan te verbeteren zijn dusdanig dat het een stuk rapper gaat? Ik heb naast deze gear i.i.g. nog 2 wapens met elke +900LoH, een hoop +str, en 1 socket met +70% CHD.

En dan wil ik eigenlijk act3 farmen, act2 vind ik zo irritant met die rottige wasps, en act3 heeft veel meer plekken met grote hoeveelheden creatures in een klein gebiedje.
Ik heb even je gear bekeken, het ziet er goed uit en alles is wel vertegenwoordigd, nadeel is alleen dat het medium stats zijn.

Probeer je str boven de 1500 te krijgen, dat geeft al een sloot dps. En voor Act 3 raad ik voor solo play wel minimaal 30k dps aan (base).
Angeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:29:
[...]

Stel iedereen krijgt bij elke champion pack een gegarandeerde Legendary. Dan nóg blijft er zo veel variatie mogelijk, dat het dan streven naar perfectie wordt. Je 200 dex Legendary wil je dan vervangen met een 250 dex versie daarvan. M.a.w. er zullen altijd upgrades blijven bestaan, en met de random affixes op Legendaries zul je nooit de "perfecte roll" hebben voor iedereen, want iedereen zoekt andere random stats.

Bij Diablo II zag je dit ook, iedereen had dezelfde items, maar dan nog ging je zoeken naar betere versies om zo je char nog beter te maken :)

[...]

Ik casual? Waar? :+ Nou ja, de afgelopen maanden tot 1.0.4 misschien :P

Ik vind het spel ook nog wel leuk, maar het gebrek aan nuttige items maakt het wel minder leuk. Het handelen in items is 1 van de core dingen in het spel, maar als je niets nuttigs vindt, dan wordt het lastig. :P

Daarom zou ik wat kleine veranderingen willen zien in de drops, zodat je gewoon net wat meer kans hebt op nuttige items, ipv items die je de merchant nog niet zou willen aansmeren. ;)
Ik heb m'n post nog een stukje bijgewerkt hehe ;-) maar okay, ik ben ook gewoon een Casual speler en ik zie geen problemen. Maar ik speel niet meer om de beste te zijn, maar om plezier te hebben. Dat scheelt al een hoop.

[ Voor 37% gewijzigd door Dakreal op 29-08-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyBelgium
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 10:58
Kan iemand me misschien wat advies geven over de items en skills van men monk? Ik heb het momenteel al enorm lastig in Act 1 van inferno...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
PsyBelgium schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:44:
Kan iemand me misschien wat advies geven over de items en skills van men mock? Ik heb het momenteel al enorm lastig in Act 1 van inferno...
Shield:

~ 17% block met 4700 blockdamage
veeel meeer resists, en probeer wat op dex te focussen ipv VIT :)

Mik op minimaal 400 of meer resist, dan wordt act 2 ook meteen haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Kan iemand me misschien wat advies geven over de items en skills van men mock? Ik heb het momenteel al enorm lastig in Act 1 van inferno...
Afwisselende build :) Leuk om te zien.

Probeer je all res eens te verhogen. Stack daarnaast eens een resist naar keuze, je bent nu al op weg met arcane! Ik zou je vanavond wel op weg kunnen helpen als je wilt. dan geef ik je ingame wat uitleg :)

ingame Battletag: YaaD#2873. Geldt ook voor andere monks die misschien wat uitleg willen :)

[ Voor 7% gewijzigd door YaaD op 29-08-2012 12:49 ]

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Kan iemand me misschien wat advies geven over de items en skills van men monk? Ik heb het momenteel al enorm lastig in Act 1 van inferno...
Als je One with Everything neemt als passive kan je de resits nog met 20% boosten. Als je dan op 1 type resist stacked bv cold of fire heb je snel een hoge resist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Laatst online: 10-10 08:28
Heren monks, gaarne jullie mening mbt gear en op de build.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MaceNL-2951/hero/2918573

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
spookz0r schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:49:
[...]

Als je One with Everything neemt als passive kan je de resits nog met 20% boosten. Als je dan op 1 type resist stacked bv cold of fire heb je snel een hoge resist.
Dat doe je niet met die passive. Dat doe je met Mantra of Healing - Time of Need :)

All with everything is bedoelt om 1 ress te stacken en dan strak te trekken met all ress

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Ik zou nu vooral aan je CHC/CHD gaan werken, dat verhoogt je DPS een heleboel

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Je zou iets kunnen doen aan je chest. Fire ress met all ress erop en je bent weer 100 ress rijker :)

CHC op je shield, hogere DPS op je weapon en wellicht wat meer LoH inbouwen? Al wel knap dat je zover bent gekomen met deze build en items!

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyBelgium
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 10:58
Ok, dan ga ik resists beginnen stacken en 'Beacon of Ytar' vervangen door 'One with Everything'. Kan ik trouwens ergens terug vinden welke invloed die resists hebben op de damage die ik ontvang, en hoeveel er ik minimum nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
PsyBelgium schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:55:
Ok, dan ga ik resists beginnen stacken en 'Beacon of Ytar' vervangen door 'One with Everything'. Kan ik trouwens ergens terug vinden welke invloed die resists hebben op de damage die ik ontvang, en hoeveel er ik minimum nodig heb?
Op internet zijn genoeg sites te vinden die een minimum aangeven voor elke act. Arcane resist, blockt automatisch Arcane DMG. als je dus all res stackt, reist je dus alle soorten DMG :)

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:01:
Ik zie eerder een casual speler die ook inziet dat de AH de hele spelbeleving verpest :P
Angeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:16:
Meer een post van iemand die, net als ik, vindt dan de droprates wel iets omhoog mogen.
Ik zie iig een goeie discussie ;)

Maar zonder dollen, woorden als kwelling en arm komen misschien negatief over, maar zijn niet afgunstig of ziekerig bedoeld. Het is een "kwelling" omdat je het wil hebben, en ik ben relatief "arm" omdat ik steeds rond de 10m regio hang :) Misschien moet ik eens doorsparen en niet telkens een kleine upgrade kopen, en natuurlijk vind ik met regelmaat dingen die voor een paar ton of miljoen verkopen; ik vermaak me an sich best hoor :)

Ik probeer het echter ook een beetje beschouwend te benaderen, en naar mijn mening zou jij als speler nog veel meer lol hebben als je van alles wat er te vinden valt ook daadwerkelijk eens iets vond, en niet niet alles moest kopen na oeverloze goldfarmsessies :) Ik vind dat ik Diablo 3 mag vergelijken met 2, en het zoeken naar legendaries mag vergelijken met trapezohedrons farmen in FF13. Waarom had ik daar wel plezier aan, en hier minder?

Voor mij is een deel van het antwoord dat de droprates van legendaries (en plans etc) zijn gebaseerd op alle players bij elkaar icm de AH, en een "gewenst aanbod" (whatever that may be) van Blizzard. Rekenkundig werkt dat, maar het voor jou als individu levert dat zo weinig op dat je wel eens het idee krijgt dat je tijd zit te verspillen. Er zijn bergen met boeken volgeschreven over feedback- en beloningssystemen, en hoewel ik ze niet allemaal gelezen heb durf ik te beweren dat Diablo 3 het (nog) een stuk beter kan doen dan nu.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
YaaD schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:55:
[...]

Je zou iets kunnen doen aan je chest. Fire ress met all ress erop en je bent weer 100 ress rijker :)

CHC op je shield, hogere DPS op je weapon en wellicht wat meer LoH inbouwen? Al wel knap dat je zover bent gekomen met deze build en items!
Stats zijn meer dan genoeg om Inferno mee uit te spelen o_o.

Snap bij veel dat massive res / LoH stacken niet. Heb zelf inferno voor patch 1.0.3 (voor de inferno nerf dus) met 400 all resist, 300 LoH en 22k dps uitgespeeld. Nu zit m'n dps wat lager maar rest is hetzelfde gebleven.

Tuurlijk kan ik de elites niet met ogen dicht aan, maar beetje slim positioneren en het lukt zo :).

[EDIT] Natuurlijk als je makkelijk wil farmen wil je meer van dat soort dingen om het sneller te laten gaan, maar zijn zeker geen vereisten :).

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 29-08-2012 13:08 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
Uiteraard kijk ik wel is voor een wapen maar die zijn nogal boven mijn budget. Wellicht dat er ooit 1 dropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
YaaD schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:53:
[...]

Dat doe je niet met die passive. Dat doe je met Mantra of Healing - Time of Need :)

All with everything is bedoelt om 1 ress te stacken en dan strak te trekken met all ress
Idd even vergist in de benaming. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Elp schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:22:
[...]

Heb eerst ACT I met 350% MF gespeeld, speel nu ACT III met 50% MF. Met praktisch nooit bedoel ik dus maar 1 of 2 >1m items per week. Dat is echt heel weinig op vele honderden items. Van die 10-15 uur per week zit ik ongeveer de helft op de AH, dus heel veel uren maak ik ook niet als farmtijd. De AH is gewoon veel rendabeler, daar haal je met een beetje traden haal je zo 10m per dag binnen.

EDIT: Ik heb in mij algehele speeltijd pas 2x een item gehad wat meer als 5m opbracht. 1x een set item en 1x een jeweler plan. Er is natuurlijk de kans dat ik dingen 'gemist' heb en voor te weinig verkocht heb, maar dat zal me denk ik niet heel vaak gebeurt zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door TRG op 29-08-2012 13:31 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-10 14:46
Ik ben mn barb aan het ombouwen naar een WW barbarian, maar heb nog vrij veel moeite met elite die molten, fire chain of enig ander fire attack hebben. Heb gisteren act 1 inferno met em gefinished, maar denk dat ik nog (lang) niet klaar ben voor ACT II dus mijn vraag wat moet ik direct even upgraden bij mn barb

Ben ook af en toe nog vrij vlot door mn rage heen waardoor ik weer over moet op het bashen van mobs.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paladin-2285/hero/4612882

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Angeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:29:
[...]

Uiteindelijk maakt dat volgens mij niets uit..
Als het aanbod supergoede items hoger wordt gaat de prijs gewoon omlaag. Er zullen altijd (bijna) perfecte items zijn die zo zeldzaam zijn dat ze enorm duur zijn. Dit is naar mijn mening ook geen probleem, maar er kunnen twee dingen gebeuren met jouw oplossing:

- er komen veel meer bijna perfecte items en echt perfecte items blijven zeldzaam: gevolg is dat bijna perfect goedkoper wordt en helemaal perfect net zo duur blijft. probleem schuift dus op.

of

- er komen veel meer perfecte items --> prijs zakt --> iedereen haalt de max gear voor zijn char en we zijn klaar met het spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

SMD007 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:20:
Ik ben mn barb aan het ombouwen naar een WW barbarian, maar heb nog vrij veel moeite met elite die molten, fire chain of enig ander fire attack hebben. Heb gisteren act 1 inferno met em gefinished, maar denk dat ik nog (lang) niet klaar ben voor ACT II dus mijn vraag wat moet ik direct even upgraden bij mn barb

Ben ook af en toe nog vrij vlot door mn rage heen waardoor ik weer over moet op het bashen van mobs.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paladin-2285/hero/4612882
Je hebt meer CRIT% nodig, dat is de reden waarom je te weinig Fury hebt.
Waar is je Life on Hit?
Meer All resist.

Zoek even op youtube naar "Double Tornado barb gearing guide".

Ik zou sowieso je wapens verkopen en LoH wapens ervoor terug kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Jay-v op 29-08-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-10 13:13

ChUcKiE

Dus........

Wellicht is het daarom een idee om het iLvl niveau mee te laten groeien met het paragon niveau, zodat je de echt allerbeste items pas op het eind krijgt en ook alleen verkrijgbaar voor degene die er de meeste tijd aan besteden.

Het probleem met de anagedragen oplossingen is dat er altijd verschil blijft bestaan tussen casual en fulltime players en daar zou dan ook het verschil in opbrengst moeten zitten (aantal of kwaliteit).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-10 14:46
Jay-v schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:23:
[...]

Je hebt meer CRIT% nodig.
Minimaal 1100/1200 LoH.
Meer All resist.

Zoek even op youtube naar "Double Tornado barb gearing guide"
Oke thanks! Ga vanavond ff AH afstruinen.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
SMD007 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:26:
[...]

Oke thanks! Ga vanavond ff AH afstruinen.
Idd, vooral LoH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Jay-v schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:23:
[...]

Zoek even op youtube naar "Double Tornado barb gearing guide".
Of alles wat Kripparian en Moldran te vertellen hebben in hun channels.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
SMD007 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:20:
Ik ben mn barb aan het ombouwen naar een WW barbarian
Heb ik pas ook gedaan en het is geweldig. WW-barb is, naar mijn idee, leuker spelen dan Revenge-barb.

Je hebt inderdaad wel veel meer crit chance nodig om te kunnen functioneren. Met ongeveer 40% crit chance en een beetje attack speed kun je genoeg crits scoren om meer fury binnen te krijgen dan je spendeert. Ook kun je dan je Wrath of the Beserker langer te laten duren.

Daarnaast kun je meer life on hit en resistances gebruiken. Ook zou het geen kwaad kunnen om wat strength in te leveren voor vitality. 30k damage is meer dan je nodig hebt en 26k life is niet erg veel. Beter wat langzamer killen en wat minder dood zijn dan andersom. Daarnaast kun je je survivabilty verhogen door Overpower met Crushing Advance te gebruiken. Daarmee is, mits je voldoende life on hit hebt, molton alleen maar fijn. Die damage die je neemt reflect je namelijk, en daarvoor krijg je weer HP. Molton geeft je dan dus HP. :) Werkt overigens ook perfect bij Ghom zijn poison.

Check als je wilt mijn barb: http://eu.battle.net/d3/en/profile/LUH3417-1147/hero/897997 Hij is by no means God's gift to sanctuary, maar ik kan met relatief gemak act 3 inferno solo doorraggen. Merk ook op dat ik geen fury generator als main skill heb. Dat is in het begin enorm wennen, maar geeft je wel weer ruimte voor een extra skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Sabrac schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:06:
[...]

Stats zijn meer dan genoeg om Inferno mee uit te spelen o_o.

Snap bij veel dat massive res / LoH stacken niet. Heb zelf inferno voor patch 1.0.3 (voor de inferno nerf dus) met 400 all resist, 300 LoH en 22k dps uitgespeeld. Nu zit m'n dps wat lager maar rest is hetzelfde gebleven.

Tuurlijk kan ik de elites niet met ogen dicht aan, maar beetje slim positioneren en het lukt zo :).

[EDIT] Natuurlijk als je makkelijk wil farmen wil je meer van dat soort dingen om het sneller te laten gaan, maar zijn zeker geen vereisten :).
Hij vroeg om wat opbouwend commentaar op zijn gear, dus naar mijn beste weten gegeven. Dat was het eerste wat me opviel. Het zou er inderdaad met de huidige gear wel kunnen, maar met betere gear gaat het makkelijker natuurlijk

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dakreal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:32:
[...]

Ik heb even je gear bekeken, het ziet er goed uit en alles is wel vertegenwoordigd, nadeel is alleen dat het medium stats zijn.

Probeer je str boven de 1500 te krijgen, dat geeft al een sloot dps. En voor Act 3 raad ik voor solo play wel minimaal 30k dps aan (base).
Dank voor je advies. Ja, magic gear heb ik pas recent aangeschaft, en zit pas een paar M in. Het loont wel de moeite om daar upgrades voor te vinden, maar dat zal dan wel even duren aangezien ik "AH, the game" een beetje achter me gelaten heb.

Ik ga dat ene wapen wat ik nu heb zonder LoH maar met 140+% CHD wel houden en aanvullen met een +900LoH wapen met +str en 70% CHD gem. Vermoed dat de dmg dan ook al flink omhoog gaat. Samen met de amulet heb ik dan ook 1500LoH wat genoeg moet zijn. En dan beetje bij beetje de MF gear upgraden.

[ Voor 3% gewijzigd door brama op 29-08-2012 13:41 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
YaaD schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:38:
[...]

Hij vroeg om wat opbouwend commentaar op zijn gear, dus naar mijn beste weten gegeven. Dat was het eerste wat me opviel. Het zou er inderdaad met de huidige gear wel kunnen, maar met betere gear gaat het makkelijker natuurlijk
Elke reactie wordt op prijs gesteld, ik zit nu vast bij Diablo, kom niet voorbij de 2e fase bij de 3e keer dat je shadow spawned.

Komt wel goed, misschien heb ik 1 dezer dagen geluk en dropped er wat wat ik voor veel kan verkopen en daar een dik DPS doendelifeonhittendemegamindyvet wapen voor kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Even een beetje een stomme vraag, maar hoe krijgen jullie al te zien wat het item is op de grond. Ik kan het pas zien in mijn stash. Is dat een optie ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
mierenfokker schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:42:
Even een beetje een stomme vraag, maar hoe krijgen jullie al te zien wat het item is op de grond. Ik kan het pas zien in mijn stash. Is dat een optie ergens?
CTRL Toets indrukken

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Dankje :). Maar geen optie dat dit standaard al zo gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Laatst online: 07-10 13:36
Zijn er nog mensen het pony level aan het farmen sinds patch 1.0.4?

Hoe zijn de dropsdaar, ala act 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 21:52
Dat lijkt me juist vervelend.. al die items op de grond, overal waar je cursor heen gaat zo'n "itemlink" is toch ook niet echt handig lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 13:28

skoozie

SCSI

mierenfokker schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:46:
[...]

Dankje :). Maar geen optie dat dit standaard al zo gebeurd?
Als ik me niet vergis:

Met ALT kan je de naam en de kleur zien.
met CTRL kan je de stats van witte en blauwe items zien.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skoozie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:58:
[...]

Als ik me niet vergis:

en als je daar nog eens DEL bij indrukt, klapt ie uit het spel ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ik geeft het op. Wordt zo hard geslacht in act 3 dat het geen nut meer heeft om ermee verder te gaan. Wat ik ook probeer ik red het gewoon niet. Zonde van de tijd en gold. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 13:28

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:00:
[...]

en als je daar nog eens DEL bij indrukt, klapt ie uit het spel ;o
Heb ik vaak gehad bij World of Tanks, ALT zag je het, met TAB zag je wat anders. en geregeld mijn desctop gezien tijdens het spelen!

ik heb ingesteld dat ALT toggled tussen altijd de namen op de grond laten zien en de namen niet laten zien.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:44
skoozie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:58:
[...]

Als ik me niet vergis:

Dat CTRL wist ik niet.
+1 behulpzaam :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Maar weer act 1 farmen met de hoop ooit wat te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skoozie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:07:
[...]

Heb ik vaak gehad bij World of Tanks, ALT zag je het, met TAB zag je wat anders. en geregeld mijn desctop gezien tijdens het spelen!

ik heb ingesteld dat ALT toggled tussen altijd de namen op de grond laten zien en de namen niet laten zien.
Hahah ja herkenbaar! of spellen waarbij je de shift vaak achter elkaar indrukt, krijg je opeens een sneltoets popup :(
Ik gebruik tegenwoordig spatiebalk ipv shift om stil te staan, lekker makkelijk met m'n duim te regelen, plus geen kans op zulke gare popups enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Laatst online: 07-10 13:36
spookz0r schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:04:
Ik geeft het op. Wordt zo hard geslacht in act 3 dat het geen nut meer heeft om ermee verder te gaan. Wat ik ook probeer ik red het gewoon niet. Zonde van de tijd en gold. :/
wat voor char speel je ? linkje van je build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:10
gisteren voor het eerst ww op me barb gespeeld, na half uurtje wennen begon het met een andere ww farmen in act 2, act 3 heb ik niet genoeg gear voor erg leuk te worden. Meteen ook een erg leuke dagger offhand gevonden.

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:08:
Maar weer act 1 farmen met de hoop ooit wat te vinden.
Zullen we gewoon een verzoek indienen bij Blizzard voor een Single Player implementatie met hogere droprates. Dan beïnvloedt het de markt niet, maar kunnen we toch nog eens de VOLDOENING krijgen van mooie items vinden, beter worden, en dat soort dingen, ookal spelen we maar een paar uur per week :P

Ik snap dat de hardcore spelers niet willen dat dit in het multiplayer spel gebeurt, omdat ze zich dan niet kunnen onderscheiden van de casuals, maar voor de casuals is het veel leuker, om even een uurtje lekker Diablo te doen en toch wat vaker tegen iets leuks aan te lopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
YaaD schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:38:
[...]

Sorry, was niet per sé bedoelt op het advies dat je aan Maze specifiek gaf, maar meer dat iedereen LoH en Resists stacken adviseert :).

Zelfde met CHC / CHD stacken als je damage wilt, vindt het erg jammer dat iedereen dezelfde wegen neemt en er geen andere opties worden geprobeert :P. Maar goed, dan zijn deze suggesties natuurlijk wel de 'meest' efficiente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

eerste Legendary sinds patch :P
http://eu.battle.net/d3/en/item/fire-walkers

169 Str
64 Dex
24 Int
46 Fire Res
60 AR
12% Speed
Melee Dam -4%

[ Voor 32% gewijzigd door Cthulhu op 29-08-2012 14:27 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Burn the ground you walk on.

Dus terwijl je loopt doe je een molten effect? Doet dit zelf ook schade aan anderen of is het slechts iets visueels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:25:
[...]

Burn the ground you walk on.

Dus terwijl je loopt doe je een molten effect? Doet dit zelf ook schade aan anderen of is het slechts iets visueels?
Het doet ook echt damage, net als alle andere speciale effecten :)

Pagina: 1 ... 10 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.