Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wolf schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:31:
[...]

Dat proberen we nou de hele tijd te zeggen, dat is dus niet waar.
Dat kun je wel proberen te zeggen, maar het is wel waar. Als je 300 res all hebt, heb je 50% reduction. Als je 600 res all hebt, heb je 66.67% reduction. Van 50% naar 66.67% is dus geen verdubbeling van de damage reduction, en ook geen gelijk percentage van de incoming damage. Als je 1200 res all hebt, heb je een damage reduction van 80%. Dat is wederom geen 66.67% maar 60%. Nog een verdubbeling (2400 res all) levert je 89% reduction op. Dit is 55% van de overgebleven damage.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

JJerome schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:08:
Ik ben pas sinds de patch weer eens D3 gaan spelen en het heeft me gelijk weer te pakken. Alleen wil ik graag wat beter A3 runs kunnen doen. In een party met 3 of meer gaat het prima, met z'n 2en is het vaak alleen lastig. Ik speel wizard overigens.

Ik probeer een goede mix tussen MF en andere stats te krijgen, zoals iedereen, maar MF boeit me wat minder voor A3.
Kan iemand me zo snel even wat tips geven over skills (zowel passive als active) die ik echt moet veranderen en/of wat voor gear ik naar moet kijken?

Momenteel:

33k DPS (met force weapon + glass cannon)
63k HP
5700 Armor (met armor spell)
200 Res all (weinig, ik weet het)

http://us.battle.net/d3/en/profile/Disco-1371/hero/6274980 (Laatste keer uit game gegaan met nog wat MF gear aan)

Ik wil gaan richten op meer DPS, minder HP. Maar zelfs met 63k HP ga ik nog redelijk vlot dood. Moet ik gaan kijken naar Armor / Res all + int?
Moet ik het ook in de 2 handers zoeken of 1h met source?
Je hebt echt veel te veel hp voor act 3. Ga voor meer res en lever hp in.

Ik speel met 32k dps, 24k hp en het gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Angeloonie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:33:
[...]
Toads icm Zombie Dogs & Gargantuan is ideaal. Zij zullen over het algemeen de route naar jou blokkeren voor de monsters, waarna die vast staan en jij rustig kunt gaan channelen. De DPS van Toads is gewoon enorm, ook omdat het meer dan 1 monster raakt als ze op een kluitje staan.

En met 300 LoH merk duidelijk dat Rain of Toads ook goed werkt voor LoH, ik zie mijn levensbolletje echt volstromen als ik ga channelen.
En dit is toch ook wat het idee achter de WD was? Een soort medium range class? De Monk en Barb voornamelijk close range, hoewel je er mid mee kunt gaan, Wiz en DH voornamelijk long range, terwijl je er semi-close / mid mee kunt gaan.

Natuurlijk kan je gaan kiten met firebombs, haunt of hoe die DoT skill ookalweer heet, maar het is naar mijn idee toch bedoeld als een "zombie bears" afstand vechtertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Sfinx- schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:30:
[...]

Wat is je basis MF? Hoe hoger je basis MF hoe hoger de kans op legendaries, al blijft het een marginale kans ;) Bij mij zijn er 2 gedropt tijdens het killen van grote groepen white mobs, zit op paragon 7.

Helaas lvl 53 & 58 dus auto-vendor ;(
Hahaha, met zijn MF zit het wel goed. Hij is gewoon jinxed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Joarie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:35:
[...]

Poei, 250 all res. Geen wonder dat A3 lastig wordt. Ik heb die opgeschroefd naar 550 minimaal om lekker rond te kunnen lopen. Je leunt wel heel zwaar op MF build. Is dit je main MF character?

Plague of Toads (rain rune) is goed te doen met LOH. De proc hiervan ligt gevoelsmatig beter dan bij Zombie Bears. Plus dat het bijna dezelfde range heeft als Acid Cloud en sneller te spammen is (tegen lagere manakosten). Ik heb zelf ook de AR speed omhoog gegooid (terwijl nog steeds mijn manabol niet afneemt door genoeg mana regen, zonder de VQ passive) zodat ik nog meer DPS kan doen.
Volgens mij zit ik rond de 480 AR (nog ff gechecked 420-530) res.. Ja die moeten omhoog daarom ben ik ook zo op zoek naar nieuwe chest/pants... EN tja, main char.. Was t oorspronkelijk wel, toen werd t mn monk maar nu vind ik de WD lekekrder spelen, meer veranderingen tov monk.

En mijn MF built is mijn main built.. Die amulet kan ik er nog afgooien voor zo'n 5K dps meer maar volgens mij zit t dps wise opzich wel aardig goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 28-08-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Angeloonie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:33:
[...]

Toads icm Zombie Dogs & Gargantuan is ideaal. Zij zullen over het algemeen de route naar jou blokkeren voor de monsters, waarna die vast staan en jij rustig kunt gaan channelen. De DPS van Toads is gewoon enorm, ook omdat het meer dan 1 monster raakt als ze op een kluitje staan.

En met 300 LoH merk duidelijk dat Rain of Toads ook goed werkt voor LoH, ik zie mijn levensbolletje echt volstromen als ik ga channelen.
Op zich werkt dat meestal inderdaad prima. Maar je hebt ook mobs die dankzij plagued en incinerator/arcane je pets binnen 10 seconden doodhebben, en dan moet je gaan kiten. En op die momenten heb ik liever splinters of firebomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Krullebol.nl schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:26:
Zijn er meer mensen die last hebben dat de muis slecht reageert in D3?
Ik heb dit volgens mij sinds patch 1.04 en in Windows nergens last..
Muis ook al uit elkaar gehaald voor de zekerheid, maar geen vuil bij de lens/laser.. Heb trouwens een Logitech MX-510
Nu je het zegt... Ik heb het ook regelmatig. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
@ Sfinx, Base MF van mijn Barb is ~200.

@ JJerome, Er is veel mogelijk sinds P1.04

Ik speel zelf nu voornamelijk met Archon, maar daar moet je wel ong. 50k dmg voor hebben. Als ik geen archon heb gebruik ik Piercing Orb, Diamond Skin (icm. Crit. Mass), de laatste twister (hoge proc.) en dmg buffs.

In een team ben ik nu ook bezig vanalles te proberen. Alle hydra's zijn leuk. Magic missile blijft een aantrekkelijke skill.

Ik hou niet zou van knoppen rammen, maar er zijn nog steeds allerlei mogelijkheden als tank wizard (zie YT).

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
MicScott schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:45:
[...]

Op zich werkt dat meestal inderdaad prima. Maar je hebt ook mobs die dankzij plagued en incinerator/arcane je pets binnen 10 seconden doodhebben, en dan moet je gaan kiten. En op die momenten heb ik liever splinters of firebomb.
Ik heb echt heel zelden dat ik mijn Gargantuan moet resummonen in een 4-player game. In Act1&2 is dat bijna niet eens aan de orde. Het verbaast me nu hoe taai die rakkers zijn geworden door de patch.
Waarvan profiteren ze nou eigenlijk? Ik kom maar tot een paar:

- Vitality (een gegeven feit sinds de patch, formule is me even ontschoten (en kan ik op het werk niet opzoeken))
- Armor (ook een bepaalde formule)
- Thorn & Life per second (alleen als de passive gekozen wordt)
- All res??
- LOH??
- Crit chance??
- Attack Speed??

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Ik heb dat som ook, dat het lijkt dat me muis niet reageert. Heb zelf een mx518.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:45:
[...]

De enige mobs waar mijn pets dood gaan zijn de Molten mobs, plagued, arcane e.d. doen maar heel weinig damage op pets. Dus als je zelf gewoon veel hp/resist/armor (waar je pets ook bonussen van krijgen), dan zouden ze echt amper dood moeten gaan. Behalve als je misschien dubbele championspacks op je af krijgt.

Zombie Dogs krijgen 35% bonus van jouw life.
Gargantuan krijgt 50% bonus van jouw life.

Beiden hebben een cap met hoeveel damage ze per hit kunnen krijgen. Deze cap wordt verhoogd a.d.h.v. jouw resists/armor.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 28-08-2012 16:58 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 13:28

skoozie

SCSI

Mijn G9 heeft geregeld dat hij disconnect en daarna weer reconnect.
Dat heeft hij soms ook in windows.

Heb van een oude G5 waar de draad van kapot was maar een nieuw leven ingeblazen door de draad te repareren.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:28:
[...]
Ik vind toads niet zo geweldig om mee te spelen omdat de range nogal klein is,
de Rian of toads (of frogs of wee tik veel) komt gewoon waar je cursos is, dus je stuurt je pets naar voren om de vijand op z'n plek te houden en houdt je muisknop erop in en hij wordt volkomen afgesproeid met kikkertjes.
De varianten waar die dingen voor je neus verschijnen en daar wat kansloos rondhupsen vind ik ook redelijk useless - als het beestje in bereik van je kikkers komt, ben jij in bereik van het beestje. Dat is niet goed voor je.
en omdat je het moet chanellen. Splinters of firebombs met flash fire is beter omdat je ermee kunt stuttersteppen. (Steeds een klein stapje doen, omdraaien, schieten, enz.)
Firebomb doet nog altijd veel te weinig schade, zelfs met roll the bones, om als AoE effect te boeken. RoT stackt met zichzelf dus als je een beest één seconde op z'n plek houdt krijgt hij anderhalve seconde damage... Rain is misschien de enige kikkervorm die werkt, maar hij werkt dan ook wel écht. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
An1mA schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:52:
Ik heb dat som ook, dat het lijkt dat me muis niet reageert. Heb zelf een mx518.
G400, geen van dit soort problemen gemerkt.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Angeloonie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:56:
[...]

De enige mobs waar mijn pets dood gaan zijn de Molten mobs, plagued, arcane e.d. doen maar heel weinig damage op pets. Dus als je zelf gewoon veel hp/resist/armor (waar je pets ook bonussen van krijgen), dan zouden ze echt amper dood moeten gaan. Behalve als je misschien dubbele championspacks op je af krijgt.

Zombie Dogs krijgen 35% bonus van jouw life.
Gargantuan krijgt 50% bonus van jouw life.

Beiden hebben een cap met hoeveel damage ze per hit kunnen krijgen. Deze cap wordt verhoogd a.d.h.v. jouw resists/armor.
Klopt, maar als je gargantuan midden tussen molten/in incinerator/plagued van 3-4 elites tegelijk staat, gaat die damage echt wel heel hard. Het is dan meer dat je heel veel kleine hits krijgt dan een paar grote hits. En op die momenten, ookal gebeurt het zelden, wil ik liever toch wel een beetje kunnen kiten. En dat gevoel mis ik met rain of toads.

En ik vind de range van RoT dus te laag. Als ik klik op de rand van m'n scherm, vallen de toads nog 5 yards dichter bij mij. Maar als ik darts schiet, dan gaan die nog een half scherm ofzo verder. En flash fire bounced ook nog een flink aantal yards voorbij je scherm, als daar vijanden zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door MicScott op 28-08-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:58:
[...]

de Rian of toads (of frogs of wee tik veel) komt gewoon waar je cursos is, dus je stuurt je pets naar voren om de vijand op z'n plek te houden en houdt je muisknop erop in en hij wordt volkomen afgesproeid met kikkertjes.
De varianten waar die dingen voor je neus verschijnen en daar wat kansloos rondhupsen vind ik ook redelijk useless - als het beestje in bereik van je kikkers komt, ben jij in bereik van het beestje. Dat is niet goed voor je.

[...]

Firebomb doet nog altijd veel te weinig schade, zelfs met roll the bones, om als AoE effect te boeken. RoT stackt met zichzelf dus als je een beest één seconde op z'n plek houdt krijgt hij anderhalve seconde damage... Rain is misschien de enige kikkervorm die werkt, maar hij werkt dan ook wel écht. :9
All those in favor say "ribbit!" :+

Je teamgenoten worden trouwens wel knetterGek van het geluid van die spell :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:00:
[...]

Klopt, maar als je gargantuan midden tussen molten/in incinerator/plagued van 3-4 elites tegelijk staat, gaat die damage echt wel heel hard. Het is dan meer dat je heel veel kleine hits krijgt dan een paar grote hits. En op die momenten, ookal gebeurt het zelden, wil ik liever toch wel een beetje kunnen kiten. En dat gevoel mis ik met rain of toads.

En ik vind de range van RoT dus te laag. Als ik klik op de rand van m'n scherm, vallen de toads nog 5 yards dichter bij mij. Maar als ik darts schiet, dan gaan die nog een half scherm ofzo verder. En flash fire bounced ook nog een flink aantal yards voorbij je scherm, als daar vijanden zijn.
Helemaal mee eens. Ik kan ook niet zonder de range van Darts (of Skulls) in Act 3 of 4. Rain of toads is alleen leuk voor een tank build met LoH. Pets zijn trouwens ook vrij rap dood in 3/4. Heb de Gargantuan nu wel voor de DPS erbij, maar echt een pet-class kan ik het nog niet noemen. Daarvoor zou je ook buffs/heals en meer controle over je pets moeten kunnen hebben (bijvoorbeels zoals in WoW).

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 28-08-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry maar ik vind de bovenstaande posts echt onzin.

Ik heb al uren in party's gespeeld met mijn WD in Act 3/4 sinds 1.0.4, en mijn pets zijn echt niet squishy. Ze kunnen prima overleven en damage uitdelen. Maar ook solo is het prima te doen als je zelf gewoon goede HP/armor/res hebt. Als je die niet hebt kan ik het mij wel voorstellen dat het niet werkt nee.

Als je zelf 50K hp hebt, dan krijgt je Gargantuan dus 25K hp extra en je dogs 17.5k. Combineer dat met een hoge max dmg reduction per hit en ze overleven echt veel. Combineer dat met Jungle Fortitude (-20% damage) en Zombie Handler (+20% HP) ze gaan nog langer mee.

WD pet builds zijn absoluut viable. Natuurlijk zul je ze moeten recasten om de zoveel tijd, maar daar zou je geen last van hebben, tegen die tijd is je timer al lang gereset. En anders moet je dus gaan zorgen dat je gewoon meer hp/armor/res hebt of meer dps doet zodat de champions eerder dood zijn.

FYI, dit is mijn build en gear: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/12161779

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 28-08-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Merken jullie ook dat de drops 2 -3 dagen na de patch gewoon afschuwelijk zijn? Komen vrij veel meldingen van de bnet forum van wel. Sommige beweren ook dat blizz dit expres doet. Ik heb gewoon ever sinds 1.04 kut drops :p http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5207771730 http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5208752224

[ Voor 7% gewijzigd door An1mA op 28-08-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 25-09 04:09
An1mA schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:23:
Merken jullie ook dat de drops 2 -3 dagen na de patch gewoon afschuwelijk zijn? Komen vrij veel meldingen van de bnet forum van wel. Sommige beweren ook dat blizz dit expres doet. Ik heb gewoon ever sinds 1.04 kut drops :p http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5207771730 http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5208752224
Vind het nog te vroeg om te oordelen maar op zondag had ik 3 legends en een goeie ammy in een run. Voor de rest nog niks nuttigs gevonden en wel al P12

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 07:13
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:25:
[...]

Vind het nog te vroeg om te oordelen maar op zondag had ik 3 legends en een goeie ammy in een run. Voor de rest nog niks nuttigs gevonden en wel al P12
Paragon lvl 12 hier (of op een paar kills na) en 0,0 legendary. Wel al 2x een jeweler design (en de dag voor de patch een jeweler design + set pants)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik merk wel dat de drops toegenomen zijn, maar dat er niet echt bruikbare dingen tussen zitten, dus meer drops (ook van witte mobs soms gele drops) en meer troep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:00:
[...]
All those in favor say "ribbit!" :+

Je teamgenoten worden trouwens wel knetterGek van het geluid van die spell :)
Ik speel Diablo 3 alleen als ik er wat bij doe - meestal film of serie kijken of audioboek horen, dus het geluid staat gewoon uit bij mij. Als zij er gek van worden moeten ze ook maar af en toe een serietje kijken, of een film. Diablo3 spelen is echt geweldig voor m'n Kijkachterstand, die loopt zienderogen achteruit. En als je film klaar is, ben je door de Act heen. Mooi toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
net deze kunnen snipen voor 4mil, mooie upgrade voor mn enchantress!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O9uqY.png

[ Voor 7% gewijzigd door YbonG op 28-08-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:22:
Sorry maar ik vind de bovenstaande posts echt onzin.

Ik heb al uren in party's gespeeld met mijn WD in Act 3/4 sinds 1.0.4, en mijn pets zijn echt niet squishy. Ze kunnen prima overleven en damage uitdelen. Maar ook solo is het prima te doen als je zelf gewoon goede HP/armor/res hebt. Als je die niet hebt kan ik het mij wel voorstellen dat het niet werkt nee.

Als je zelf 50K hp hebt, dan krijgt je Gargantuan dus 25K hp extra en je dogs 17.5k. Combineer dat met een hoge max dmg reduction per hit en ze overleven echt veel. Combineer dat met Jungle Fortitude (-20% damage) en Zombie Handler (+20% HP) ze gaan nog langer mee.

WD pet builds zijn absoluut viable. Natuurlijk zul je ze moeten recasten om de zoveel tijd, maar daar zou je geen last van hebben, tegen die tijd is je timer al lang gereset. En anders moet je dus gaan zorgen dat je gewoon meer hp/armor/res hebt of meer dps doet zodat de champions eerder dood zijn.

FYI, dit is mijn build en gear: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/12161779
Ik heb betere gear dan jij en mn pets houden het, zelfs met Jungle Fortitude en Zombie Handler niet langer dan een paar seconden vol tegen een champion pack in Act 4. Ik zuig dit ook niet uit mn duim :P

Recasten kan ik een keer doen als ik mazzel heb, maar uiteindelijk ben ik weer aan het rennen voor mn leven alsof ik net aan Inferno begonnen ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YbonG schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:36:

[afbeelding]
Dat is een mooi dingetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:35

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Bosmonster schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:42:
[...]

Ik heb betere gear dan jij en mn pets houden het, zelfs met Jungle Fortitude en Zombie Handler niet langer dan een paar seconden vol tegen een champion pack in Act 4. Ik zuig dit ook niet uit mn duim :P

Recasten kan ik een keer doen als ik mazzel heb, maar uiteindelijk ben ik weer aan het rennen voor mn leven alsof ik net aan Inferno begonnen ben :P
Fierce loyalty gebruiken met veel life regen (2k) met wat res all (600) en je pets gaan niet dood tenzij ze in desecrator gaan staan. Ook de aoe dots van Azmodan en Diablo vinden ze niet leuk. Maar voor de rest zijn ze zowat immortal. Jungle fortitude is niet nodig.

Mijn WD (dikke overkill voor de huidige content):

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Gundogan-2826/hero/783252

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 28-08-2012 18:07 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Uhm, nee dat heb je niet (wel qua dps). Je hebt 38k hp, ik 49k. 372 res all vs 552 res all. 2856 armor vs 2976 armor. Je hebt alleen meer dps, maar niet meer survivability ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb betere gear dan jij [...]
Angeloonie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:05:
[...]

Uhm, nee dat heb je niet. [...]
Ik zou zeggen vecht het uit in pvp :D Oh wacht is er nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, momenteel is gear sowieso wat overkill. Dé manier om momenteel aan 100Mil te komen uit één item is niet Inferno, maar Normal runs. Zijn hier ook al mensen bezig? Ook al de kortdurende vreugde gevoeld van het juiste item type, om vervolgens Manard Heal te ID-en? ;)

Reken maar dat ik die ring trouwens meteen zou verkopen, kan je toch beter enkel met een Ruby in je helm gaan rondlopen. Hype-prijzen zijn leuk, maar het blijven hypes. (aan de andere kant gold verliest ook keihard z'n waarde, maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Angeloonie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:05:
[...]

Uhm, nee dat heb je niet (wel qua dps). Je hebt 38k hp, ik 49k. 372 res all vs 552 res all. 2856 armor vs 2976 armor. Je hebt alleen meer dps, maar niet meer survivability ;)
Ik denk dat het daar ook wel veel mee te maken heeft dat jouw pets het langer uithouden aangezien je een behoorlijke bak vit heeft, res, armor etc... allemaal dingen waar je pets direct van profiteren. Dat is ook nog het manco van mijn built en daarom gaan ook mijn pets in A3 vrij vaak, vrij snel dood (zeker de zombie dogs die ik bijna continue moet respawnen). Ze zijn er veel op vooruit gegaan maar zijn met niet ubergear nog steeds behoorlijk kwetsbaar. Hangt er zeker ook van af of je solo speelt of in een party. Hoe meer potentiele tanks, hoe langer je pets het ook zullen uithouden.

Ik heb zeker ook nog behoorlijk meer vit en AR nodig en verwacht dan ook een behoorlijke vooruitgang te zien in mijn pet levensduur.

Maar ik ben al lang blij dat de WD weer terug is uit de dood.. Is nu lekker speelbaar en zelfs behoorlijk fun. Ga zometeen toch nog eens wat aanklooien met wat andere mains (splinters, firebombs).
Gundogan schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:00:
[...]
Fierce loyalty gebruiken met veel life regen (2k) met wat res all (600) en je pets gaan niet dood tenzij ze in desecrator gaan staan. Ook de aoe dots van Azmodan en Diablo vinden ze niet leuk. Maar voor de rest zijn ze zowat immortal. Jungle fortitude is niet nodig.

Mijn WD (dikke overkill voor de huidige content):

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Gundogan-2826/hero/783252
Werkt dat een beetje lekker die grave injustice?, is het het echt waard om veel van je gear om te gaan gooien om in die pickup range te investeren?

[ Voor 21% gewijzigd door Darth Malak op 28-08-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:43
Ff simpel houden met armor reduktie.
Stel:
Je hebt X armor en je zit op 70% percent damage reduktie.
Als je dan X+Y armor krijgt en kom je op 72% damage reduktie.

Dan zeggen dus sommigen in de verschillende posts hierboven: tja, dat levert maar 2 percent damage reduktie op, das niet de moeite waard.

Echter, zo moet je het dus niet bekijken, want in het eerste geval komt 30 percent van de totale damage door.
Deze 30 percent is wel op dat moment de volle damage die je ontvangt!
Door de armor reductie van x+Y armor, komt van de totale damage nog 100-72=28 percent door.

Je verbetering door Y armor is dus ((30-28)/30)*100 percent=6.7 percent verbetering t.o.v. van je oude gear.

Heel simpel, je moet het dus net omgekeerd bekijken, niet naar reduktie, maar hoeveel damage je tegenhoud t.o.v. van je oude situatie.

PS: als dit niet duidelijk is, dan raad ik je in elk geval aan om nooit eve te spelen, dit is namelijk basis kennis in eve :D

[ Voor 7% gewijzigd door bangkirai op 28-08-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Ik wil ook even via deze weg desjaak909 bedanken voor het gratis schild :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

YbonG schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:36:

[afbeelding]
Zojuist een vergelijkbare gesniped voor 5M, stond er net een paar minuten op zo te zien. 331INT, 45MF, 1230DPS. Ook maar de rest afgemaakt voor mn Enchantress en MF amulet en ringen gehaald. Heeft me samen met de Staff iets meer dan 6M gekost, maar het gaf me wel een verbetering van 24MF voor mezelf, oftewel 8 paragon levels waard aan MF.

Ik gok dat ik die 6M er in die 8 levels wel weer uit heb gehaald (ben nu p.level 20). :p

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
ja. Dat idee heb ik ook.

De eerste dagen na de patch kreeg ik echt significant meer goede drops vergeleken met de maanden (!) ervoor, en gemiddeld hoorde en las ik dat ook om me heen.

Nu lijkt het weer wat meer back to normal ofzo.
..
Blizzard heeft vast nagedacht over de correlatie droprate / inkomsten AH / customer satisfaction.. wat het mechaniek is zal altijd wel speculatie blijven.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-10 19:56
Ik speel dus zonder AH/RMAH , en kan wel merken dat er , vooral meer dropt. of het beter is , zover wil ik niet gaan. Er droppen regelmatig redelijke upgrades , maar echter uber items heb ik nog niet mogen zien. Heb vandaag de butcher gekilled op Hell (hardcore) , en die dropte 2 blauwe. beetje jammer dus, maar ik kan 'm wel redelijk veilig farmen. de weg ernaar toe is een ander verhaal, sommige boss packs zijn redelijk zwaar voor mijn barb (2200 dps, 32k health, zero resist). Maar we gaan vrolijk door, gezien er totaal geen alternatief is voor D3.

Edit : voor de mensen met interesse, die mijn post nog kunnen herinderen over het feit dat ik in mijn totale cariere slechts 2 legendary's heb gehad en verder niets, daar is nog niets aan veranderd. ook sinds 1.0.4 , geen legendary/plan/set gezien. en daarvoor dus ook niet :)

[ Voor 20% gewijzigd door Visgek82 op 28-08-2012 20:16 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even in te haken op de EHP/damagereduction (en LoH) discussie, wat ik iig in de praktijk heb ondervonden is dat EHP/DR rechtevenredig staat aan je dps.

Ik ben pre 1.03 begonnen met EHP te stacken tot aan 2.4 EHP, toen de inferno nerfs kwamen ben ik steeds meer EHP gaan swappen voor dps.

Nu doe ik zoveel dps dat ik echt nog weinig defense nodig heb, ik heb rond de 500~600 ar, geen LoH, geen defensive passives en wals door act3 en 4, bijna altijd zonder dood te gaan. (misschien 1x in de 5 runs of zo).

Wat ik dus als tip zou geven aan mensen die moeite hebben met progress; niet te veel EHP/DR stacken maar dps, dps, dps!

Mijn char:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Remko-2173/hero/754165

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Ik heb ook nog een vraag:
Krijg je meer paragon xp als je rode gems in je helm stopt? of geld dat alleen voor normaal xp?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:40:
Ik heb ook nog een vraag:
Krijg je meer paragon xp als je rode gems in je helm stopt? of geld dat alleen voor normaal xp?
Ja dat geldt ook voor de XP voor paragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Deegeeooh schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:45:
[...]

ja. Dat idee heb ik ook.

De eerste dagen na de patch kreeg ik echt significant meer goede drops vergeleken met de maanden (!) ervoor, en gemiddeld hoorde en las ik dat ook om me heen.

Nu lijkt het weer wat meer back to normal ofzo.
dat denk ik ook, eerst hebben ze de legendary/set item kraan open gezet om mensen lekker te maken, en die weer net zo snel dichtgedraaid. Niet dat er wat nuttigs voor mij dropte, maar ik zag wel blues met 200-400 aan primary stats de eerste dag, nu is alles weer terug bij af. Vanavond weer lvl5x rares en ilvl63 wapens met 300dps en dat in A3 :')

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:02:
[...]

dat denk ik ook, eerst hebben ze de legendary/set item kraan open gezet om mensen lekker te maken, en die weer net zo snel dichtgedraaid. Niet dat er wat nuttigs voor mij dropte, maar ik zag wel blues met 200-400 aan primary stats de eerste dag, nu is alles weer terug bij af. Vanavond weer lvl5x rares en ilvl63 wapens met 300dps en dat in A3 :')
Same here, eerste 2 runs na de patch 3 legendaries gevonden. Volgende dagen niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Heb echt nu het gevoel zoals ik altijd heb met de oudejaars staatsloterij. Vol goede moed koop ik elk jaar een lot en denk goh ik zou best dit jaar wel eens kunnen winnen (euforie) en als dan de uitzending er is dan zie ik na 1 minuut alweer dat het kansloos is :)

Elke dag start ik met goede moed een farm ronde en met de soms mooie drops hier op het forum en een AH vol heerlijk spul denk ik dit wordt mijn ronde. Echter na 10 minuten en 5 yellow items verder zakt de moed mij weer in de schoenen en denk wat een klote drops, toch ga ik door en na act1/2/3 gecleared te hebben kom ik weer met beide benen op de grond en concludeer weer dat er weer geen enkel item ook maar in de buurt komt van wat verkocht kan worden op de AH.

Wetende dat het mogelijk is om uber items te kunnen looten ga je maar door en door, echter lijkt het wel op een loterij (staatsloterij) dat je elke keer daarna denkt van wat is de lol achteraf, vandaar dat als ik een dagje niet speel ik eigelijk ook helemaal niet het idee heb dat ik wat mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

ivm die conspiracy ...ik moet toch ook bekennen, op dag 1 van patch 104, ik METEEN een set item vast had .. weliswaar met kutstats, was 200K waard ofzo, maar toch

als ik nu kijk naar mijn drops, act 2 inferno, na 15 minuten spelen daarnet had ik slechts 4 rares, waarvan 1 lvl51 (!!!) mace met 120dps (!!!) en een lvl55. De andere was een lvl60 en lvl62, compleet waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is best simpel als wd heb je niet 1 speel stijl maar zul je met je . Je zult moeten beslissen wat je wilt gaan doen. Wil je dat je pets kunnen tanken dan zul je voor de hybirld build moeten gaan LOH/AR/Armor stacken. Wil je dps dan zul je aan INT chd/chc niet genoeg hebben. Maar heb je pick radius/ mana reg / max mana ook nog eens nodig.Misschien dat je jou profiel linkt daarmee kan ik je verder helpen want de WD is bere sterk.

Mijn defence stats zijn
40k hp
450 ar
4k armor
Ik gebruik geen 1 passive voor mijn pets of life reg.
En ze kunnen makkelijk 5-6 klappen vangen van de zwaarste gasten uit a3.Maar ik blaas ze liever op werkt in combo met pick radius als een trein. Als jou gear op dps is ingesteld kun je het beste wat pick-up radius gear pakken ( minimaal 20 ) en crappy darts vervangen voor leuke skills.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
SideShow schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:45:
ivm die conspiracy ...ik moet toch ook bekennen, op dag 1 van patch 104, ik METEEN een set item vast had .. weliswaar met kutstats, was 200K waard ofzo, maar toch

als ik nu kijk naar mijn drops, act 2 inferno, na 15 minuten spelen daarnet had ik slechts 4 rares, waarvan 1 lvl51 (!!!) mace met 120dps (!!!) en een lvl55. De andere was een lvl60 en lvl62, compleet waardeloos.
Ohh dan ligt het dus niet aan mij.. ik schrok ook al van de droprate! en de erbarmelijke slechte drops.
Ik heb nog een flink stuk te gaan. Zit nu op act 2 inferno.. en het is redelijk goed te doen.
Gewoon goed opletten wat ik doe met me Barb en dan komt het wel goed

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Als ik WW wizard wil spelen, welke off hand kan ik dan beter gebruiken?

http://eu.battle.net/d3/e...Caramba-2590/hero/1751036

Ik heb nog een andere off hand met meer dmg/life en 8 AP on crit, maar zonder crit hit chance..
Persoonlijk denk ik deze, omdat gebrek aan ap niet echt het probleem is, meer de crit proc. Sowieso is mijn chc nogal laag.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Mistymo schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:30:
Heb echt nu het gevoel zoals ik altijd heb met de oudejaars staatsloterij. Vol goede moed koop ik elk jaar een lot en denk goh ik zou best dit jaar wel eens kunnen winnen (euforie) en als dan de uitzending er is dan zie ik na 1 minuut alweer dat het kansloos is :)

Elke dag start ik met goede moed een farm ronde en met de soms mooie drops hier op het forum en een AH vol heerlijk spul denk ik dit wordt mijn ronde. Echter na 10 minuten en 5 yellow items verder zakt de moed mij weer in de schoenen en denk wat een klote drops, toch ga ik door en na act1/2/3 gecleared te hebben kom ik weer met beide benen op de grond en concludeer weer dat er weer geen enkel item ook maar in de buurt komt van wat verkocht kan worden op de AH.

Wetende dat het mogelijk is om uber items te kunnen looten ga je maar door en door, echter lijkt het wel op een loterij (staatsloterij) dat je elke keer daarna denkt van wat is de lol achteraf, vandaar dat als ik een dagje niet speel ik eigelijk ook helemaal niet het idee heb dat ik wat mis.
Ik vind het mooi verwoord en heb precies hetzelfde gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Je spiegelt het toch onbewust met de droprates van Diablo 2 LOD. Daar was het niet zozeer óf je een set-item/legendary kreeg, maar of je er een perfecte roll van had. Maar goed, daar waren end-game levels (>95) en runes ook niet voor de normale sterveling weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Angeloonie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:45:
Veel zeuren over drops helpt, na mijn post met rake pijnpunten van de drops vond ik 2 legendaries in de 3 dagen daarop _O-
Haha.. epic... and gratz, iets leuks daarbij?

ps. misschien goed om een d3 drop zeur topic te openen? Komt t snel allemaal goed.. :p

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 28-08-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

En net hier ook weer 2 legendaries en 2 bruikbare rares gevonden. Jullie verhalen gaan dus niet op :P

Like they say; random is random. En ja, rng kan soms echt een bitch zijn.

Kortom; je loot iets met super rolls of het is gewoon crap.

Heb zelf ook periodes gehad dat echt niks dropte en juist als je blijft volharden, dropt die ene item die je portomonnee en/of je gevoel van bevrediging rijkelijk vullen :)

Edit; dit was met 278% MF in act 2.

[ Voor 4% gewijzigd door PcManiaxx op 28-08-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
PcManiaxx schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:55:
En net hier ook weer 2 legendaries en 2 bruikbare rares gevonden. Jullie verhalen gaan dus niet op :P

Like they say; random is random. En ja, rng kan soms echt een bitch zijn.

Kortom; je loot iets met super rolls of het is gewoon crap.

Heb zelf ook periodes gehad dat echt niks dropte en juist als je blijft volharden, dropt die ene item die je portomonnee en/of je gevoel van bevrediging rijkelijk vullen :)

Edit; dit was met 278% MF in act 2.
pics or it didn't happen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Joarie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:29:
Je spiegelt het toch onbewust met de droprates van Diablo 2 LOD. Daar was het niet zozeer óf je een set-item/legendary kreeg, maar of je er een perfecte roll van had. Maar goed, daar waren end-game levels (>95) en runes ook niet voor de normale sterveling weggelegd.
Ook meteen een groot verschil met D3.. of je nu Paragon level 1 of 100 bent.. het game level (en de kwaliteit van drops blijft gelijk, ervan uitgaande dat je je MF op hetzelfde % houdt..

Kortom: graag nieuwe levels met een hogere drop% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Hoeveel damage komt er bij zonder sharpshooter?
Dat zal een bak minder zijn dan die 4k of niet?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 10:31
Vandread schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:53:
Is me nog niet overkomen dat ik spontaan iets op m'n merc vond.... hoe doe je dat? Spelen ze zelf ofzo?
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Het is ook niet een gaar item ofzo :P
Merc heeft ook meer baat bij meer dex toch?

[ Voor 37% gewijzigd door Sinned123 op 28-08-2012 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die zit er al sinds week 2 oid op :P Heb wel vaker spul op m'n mercs gestopt die achteraf best OK waren :+
Sinned123 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:35:
Hoeveel damage komt er bij zonder sharpshooter?
Dat zal een bak minder zijn dan die 4k of niet?
Zonder SS volgens mij 1,5-2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Enige wat je opoffert is resistance, verder is ie beter denk ik.
Als je je dat kan veroorloven moet je het uiteraard doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Angeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:00:
Resists zijn nu 335-413, met wat 360-370 er tussenin..
Hoeveel damage doe je dan?
Als je van bijv 80k naar 84k gaat en vervolgens je resistances met ruim 1/6e afnemen, tja dan zou ik het wel weten.
Onder de 300 is wel erg weinig vind ik persoonlijk.
Kan net het verschil zijn tussen wel of niet geonehit worden, als je 60k hp praten we nergens over trouwens :D

[ Voor 13% gewijzigd door Sinned123 op 29-08-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik denk dat je het gebrek aan res harder mist dan die 2% extra damage.
Vind het nog verbaasinwekkend dat je niet eens 100% glass canon bent met die damage :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met genoeg hp (40-50k) en zo'n 250 allres moet je prima rond kunnen komen als DH, ik zou het persoonlijk denk ik doen. Heb je nog steeds ruimte om 2 klappen op te vangen maar kun je lekker doorbeuken :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 15:08

KneoK

Not in a million lightyears

Sinned123 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:10:
Ik denk dat je het gebrek aan res harder mist dan die 2% extra damage.
Vind het nog verbaasinwekkend dat je niet eens 100% glass canon bent met die damage :x
Als je met 300 allres niet overleeft dan overleef je ook niet met 350 allres als Demon Hunter. Hoewel de crit chance en damage niet zo hoog zijn voor een amulet verhoogt de nieuwe toch je damage output. Ik zou zelf die amulet dan ook zeker gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Angeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:47:
Net even gekeken, en zonder SS is het +1450 dps :P
Op naar de 100k zou ik zeggen :p Ik zit zelf nu op 102k zonder SS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
KneoK schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:44:
[...]

Als je met 300 allres niet overleeft dan overleef je ook niet met 350 allres als Demon Hunter. Hoewel de crit chance en damage niet zo hoog zijn voor een amulet verhoogt de nieuwe toch je damage output. Ik zou zelf die amulet dan ook zeker gebruiken.
Het kan afhankelijk van je HP 1 klap schelen.
Met mijn speelwijze zou ik het doen, maar ik ben dan ook niet een goede DH speler :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sinned123 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 01:12:
[...]

Het kan afhankelijk van je HP 1 klap schelen.
Met mijn speelwijze zou ik het doen, maar ik ben dan ook niet een goede DH speler :D
Da's waar, maar dan zit je ook wel op het absolute randje van survivability :)

Ik denk dat Angeloonie's DH al behoorlijk endgame geared is, dan kun je wel tegen een stootje of heb je een tactiek ontwikkeld om de stootjes te ontwijken. Ikzelf gebruik bijvoorbeeld Gloom als main defense, heb volgens mij zo rond de 290 minimum allres, en investeer dus alles in damage output voor zover dat nog lukt met mijn steeds meer krimpende budget.

Zelf trouwens een uurtje geleden ook nog een mooie amulet gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BTBwNfisdYBlMiqHFYVPeyqa/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door KneoK op 29-08-2012 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Zat toevallig in de "known issue" list te bekijken en er stond het volgender onder andere tussen. "Wizard - Hydra: If you have Life on Hit gear and your Hydra attacks the monster you will get no HP."
Maar dat was toch altijd al zo of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 21:28

Thompson

Beeromaniac

An1mA schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 01:41:
Zat toevallig in de "known issue" list te bekijken en er stond het volgender onder andere tussen. "Wizard - Hydra: If you have Life on Hit gear and your Hydra attacks the monster you will get no HP."
Maar dat was toch altijd al zo of niet soms?
Als ze het gaan aanpassen dat hydra wel life on hit geeft wordt dat wel ideaal voor de wizard. Als je ver dood bent, kiten en Hydra neergooien, dmg doen en healen tegelijk.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 17:19

Mikromanic

Onder de titel

Vandaag gaan we dagje act3 farmen... kijken wat het resultaat word!

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 14-10 20:27
Woei!

Ik heb een upgrade voor mijn shoulders op de ah gevonden! Soortgelijke stats maar dan met veel meer dex en vit. Alleen geen buyout. Hopen dat ik geluk heb met bidden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Hallo, ik volg hier het topic regelmatig en denk wel dat jullie me kunnen helpen met men vraag:
Ik ben Act 3 beginnen spelen omdat ik de andere acts wat beu aan t geraken ben. Ik heb de indruk dat ik iets te veel dood ga maar het probleem is dat de stat die, in mijn ogen, omhoog moet armor is en dat zit zeer verspreid. Ik ben ook quasi blut dus wat denken jullie dat ik in deze build best probeer te upgraden? Ik heb momenteel 600K :-)
Ik ben ook nog aan het uitzoeken wat de beste skills zijn voor men build, pre patch was ik een VQ WD met dire bats. De build die ik nu heb daar wissel ik hex nog al eens voor soul harvest. De passives daar zou ik idealieter nog iets van mana regen hebben want dat mis ik ook nog wat in men items.
http://eu.battle.net/d3/e...keJakke-2991/hero/1692600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:43

scorpie

Supra Addict

Ik kan af en toe m'n DH lvl'en (zit nu op 48), maar wordt wel een beetje jaloers dat jullie aan het farmen zijn :P
Vind m'n WD build maar niks, heeft lame gear en ik heb geen geld voor nieuw spul, dus ik wacht met farmen tot m'n DH klaar is. Maarja, dat kan nog wel even duren met de speeltijden die ik erop nahoud :+

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronniebastard
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10 15:40

ronniebastard

Yarrrrrr

Gelukkig heb ik mijn vriendin ook Diablo kunnen laten spelen.
Alleen kan ze volgens mij nog ietsje meer eruit halen.
Aangezien ik niks weet van een DH weet wellicht hebben jullie nog wat tips voor haar?
http://eu.battle.net/d3/e...enevvV-2933/hero/14494305

Diablo 3 Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
"What I said, and what is true, is that with far more players and an increased proliferation of item trade, we have to factor in how many items are being found by players and how quickly a player can gear up by 'sourcing' items from others through trade and the convenience of the gold auction house."
Bron: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5150764997?page=11

Er is dus een factor in het drop systeem die bepaald dat je minder kans hebt op goede items als je gebruik maakt van de AH?

Of begrijp ik dat nou verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronniebastard schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:58:
Gelukkig heb ik mijn vriendin ook Diablo kunnen laten spelen.
Alleen kan ze volgens mij nog ietsje meer eruit halen.
Aangezien ik niks weet van een DH weet wellicht hebben jullie nog wat tips voor haar?
http://eu.battle.net/d3/e...enevvV-2933/hero/14494305
Grenadier passive vervangen met Steady Aim. Hot Pursuit vervangen met Archery.
Fan of Knives dumpen voor Preparation - Battle Scars.

Kan nog wel meer verzinnen, maar dat zijn de grootste pijnpunten IMO.
FreqAmsterdam schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:00:
"What I said, and what is true, is that with far more players and an increased proliferation of item trade, we have to factor in how many items are being found by players and how quickly a player can gear up by 'sourcing' items from others through trade and the convenience of the gold auction house."

Er is dus een factor in het drop systeem die bepaald dat je minder kans hebt op goede items als je gebruik maakt van de AH?

Je leest dingen die er niet staan. Hij geeft aan dat ze bij de droprates rekening houden met de AH. Door een te hoge droprate zouden er te snel te veel goede items kunnen zijn, waardoor mensen via de AH enorm snel betere gear kunnen krijgen.

[ Voor 42% gewijzigd door Angeloonie op 29-08-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronniebastard

ronniebastard

Yarrrrrr

Angeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:01:
[...]

Thanks!
En gearwise wel alles een beetje in orde?

Diablo 3 Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronniebastard schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:03:
[...]

Thanks!
En gearwise wel alles een beetje in orde?
Ik zou een helm met socket zoeken, zodat je daar meer life uit kan halen.
Verder heeft ze (te) veel resist all, daar kan ze best wat voor inruilen voor attack speed (gloves, ringen) of life (belt, pants). Zou niet al te duur moeten zijn om daar wat voor te vinden. Zeker met een trage crossbow is IAS fijn om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronniebastard

ronniebastard

Yarrrrrr

Angeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:05:
[...]

Verder heeft ze (te) veel resist all, daar kan ze best wat voor inruilen voor attack speed (gloves, ringen) of life (belt, pants). Zou niet al te duur moeten zijn om daar wat voor te vinden. Zeker met een trage crossbow is IAS fijn om te hebben.
Nou helemaal top!
Bedankt voor de hulp.
Ik ga vanavond ff met haar aan de bak ;)

Diablo 3 Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

FreqAmsterdam schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:00:

Al wat er staat is dat bij het bepalen van de drop chances/affix creation er rekening is gehouden met het feit dat spelers gear heel gemakkelijk kunnen ruilen op het AH. Dat betekent dat drop chances van upgrades lager moeten zijn dan wanneer handel niet mogelijk was. Anders wordt het spel te kort.

Dus in het kort: 'De drop chances zijn zo laag omdat je makkelijk gear kunt krijgen dat iemand anders gevonden heeft.'

Ik zie nergens staan dat de servers automatisch drop chances veranderen aan de hand van wat er op het AH gebeurt.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:05:
[...]

Ik zou zelf eerder + xp doen in je socket....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:18:
[...]

Ik zou zelf eerder + xp doen in je socket....
Eens, ik ben zelfs van mening dat als je er life in wil doen, dat je beter op zoek kan gaan naar een % life suffix op helm ipv socket. Die zijn een stuk goedkoper :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 07:13
heb nieuw wapen, 8m. DPS wordt steeds maar beter :)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Patrick-1287/hero/4700482

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Geen 2-h meer? :P vind het wel een hoop geld hoor voor dat wapen ;-) maar als je er maar plezier van hebt! Lukt het al om act 3 te farmen?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 14-10 20:27
Ik vond net een mooi empirisch document over hoe mf werkt in Diablo 3.

Misschien voor mensen nuttig om te lezen, omdat de data van experimenten komt en meer info biedt dan de blue posts van bliz. :)

http://www.diablofans.com...cy-a-statistical-insight/

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 08-10 14:10
Angeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:01:
[...]

[...]

Je leest dingen die er niet staan. Hij geeft aan dat ze bij de droprates rekening houden met de AH. Door een te hoge droprate zouden er te snel te veel goede items kunnen zijn, waardoor mensen via de AH enorm snel betere gear kunnen krijgen.
En dat is denk ik een grote flaw van hett spel, je wordt min of meer verplichtt de AH te gebruiken, waardoor je minder upgrades zelf vind, waardoor grinden nutteloos lijkt.. Dat heb ik al vaker aangegeven, de AH heeft een te grote invloed op het spel.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
aicaramba schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:18:
[...]

En dat is denk ik een grote flaw van hett spel, je wordt min of meer verplichtt de AH te gebruiken, waardoor je minder upgrades zelf vind, waardoor grinden nutteloos lijkt.. Dat heb ik al vaker aangegeven, de AH heeft een te grote invloed op het spel.
En vroeger ruilde je je spullen bij elkaar in ellenlange tradegames of via d2jsp, mensen gingen er ook niet zelf naar op zoek ;-) *naja pas NA dat ze gear hadden gekocht om te farmen*.

Ik zie het probleem niet zo, traden heeft altijd invloed op een spel en hoe snel mensen gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
T7D_Sneezy schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:49:
[...]

Revenge op rechtermuisknop zetten, Seismic slam opofferen voor ignore pain met ignorance is a bliss.
Ook meer LoH zou wel fijn zijn als je vaak dood gaat (richting 1k per hit).
Ook uberhaupt meer life is fijn als revenge barb (je healt namelijk 5% van je max life per hit, dus hoe hoger life, hoe beter)
Thanks, heeft geholpen. Act 2 is een walk in the park nu.
Maar nu nog Act 3 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Zo. Ik heb veels te veel gold betaald voor veels te slechte gear. Doe nu wel 10K meer DPS, heb meer AR, en 33% crit chance. Wel 20K HP er voor in moeten leveren. En al m'n gold.

http://us.battle.net/d3/en/profile/Disco-1371/hero/6274980

Iemand nog tips? Vooral qua skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:25
Ik was gisteren best blij: met mijn lvl39 monk (Nightmare, Act 2) een 2hander gevonden. Ging van 477 damage naar 700 damage en kreeg er n flinke slof health bij. En daarna (op lvl40) de helft van de helath er terug af maar wel 100 damage erbij.
Goed dagje geweest dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Wolf schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:13:
Ik vond net een mooi empirisch document over hoe mf werkt in Diablo 3.

Misschien voor mensen nuttig om te lezen, omdat de data van experimenten komt en meer info biedt dan de blue posts van bliz. :)

http://www.diablofans.com...cy-a-statistical-insight/
Dankje. Naar zoiets was ik op zoek, ik ga het eens even op mijn gemak doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:37
Welk soort Character is nu eigenljk na de patch het best voor te MF'en?

Ik heb nog altijd alleen maar mijn Monk, maar moet toch zeggen dat alhoewel het makkelijker is geworden ik met mijn Monk met MF gear nog altijd niet Act 2 of 3 door kan farmen.

Act 1 gaat prima, maar 2 nog altijd een pita.

Misschien toch maar een ander character maken hiervoor :? Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
JJerome schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:25:
Zo. Ik heb veels te veel gold betaald voor veels te slechte gear. Doe nu wel 10K meer DPS, heb meer AR, en 33% crit chance. Wel 20K HP er voor in moeten leveren. En al m'n gold.

http://us.battle.net/d3/en/profile/Disco-1371/hero/6274980

Iemand nog tips? Vooral qua skills.
Ik mis de synergie in je build, een 1h+s werkt beter met snelle cast spells zoals arcane orb, voor desintegrate beter een hoge dps 2h.
Persoonlijk vind ik Astral Presence zonde van de skill, daar kan je veel beter andere skills voor kiezen.
En heb je nu je MF set op je char want ik vind minder dan 200 AR wel extreem laag...

edit: zolang je geen AP on crit of CM build hebt is een hoge chc nutteloos zonder hoge chd. Je zou hier ongeveer een 1:10 ratio op moeten houden

[ Voor 9% gewijzigd door Delph op 29-08-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Ik heb een vraag, waar volgens mij meer mensen mee zitten. Ik weet van mijn character (level 60 barb) dat de ringen onder de maat zijn. Ik vind het echter moeilijk om een upgrade te vinden in de AH, omdat op de huidige ringen crit chance (ring 1) en attack speed (ring 2) zitten. In het AH kun je niet zien of een ring daadwerkelijk een upgrade is. Hoe lossen jullie dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
lolgast schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:52:
Ik heb een vraag, waar volgens mij meer mensen mee zitten. Ik weet van mijn character (level 60 barb) dat de ringen onder de maat zijn. Ik vind het echter moeilijk om een upgrade te vinden in de AH, omdat op de huidige ringen crit chance (ring 1) en attack speed (ring 2) zitten. In het AH kun je niet zien of een ring daadwerkelijk een upgrade is. Hoe lossen jullie dit op?
Door te werken met calculators. Je kunt ze een paar post terug wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
De_Bastaard schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:47:

Ik heb nog altijd alleen maar mijn Monk, maar moet toch zeggen dat alhoewel het makkelijker is geworden ik met mijn Monk met MF gear nog altijd niet Act 2 of 3 door kan farmen.

Hm ik betwijfel of er een specifieke klasse is die gemakkelijker kan farmen dan een ander, dat zou toch betekenen dat de game imbalanced is.

Als het gaat over snel farmen zou ik voor een ranged class kiezen aangezien deze het meest damage doen en dus het snelst progressen. Wizard en DH zijn daar beide goed in, wizard speelt wat relaxter omdat je voldoende defensive skills hebt (armor, resists, ...) en dus tegen een stootje kan, DH speelt nog sneller wegens (insane hoge) dps maar speelt veel intensiever want wordt zo geoneshotted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
De_Bastaard schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:47:

Ik denk dat, ondanks alle verandering in P1.04, de WW-barb nog steed de beste farm machine is. Ik heb die van mijn voor 18m gegeard. M.u.v. 1 wapen, 770 DPS, 900 LOH, 77 CHD en soc.

xVortexx D3

Pagina: 1 ... 9 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.