Ja, het doet ook damage, al is het niet bijzonder veel.Sabrac schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:25:
[...]
Burn the ground you walk on.
Dus terwijl je loopt doe je een molten effect? Doet dit zelf ook schade aan anderen of is het slechts iets visueels?
Edit: Hmm, ik geloof dat het nu wel duidelijk is.
[ Voor 7% gewijzigd door Rone op 29-08-2012 14:27 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Ik vond het op zich best leuk spelen maar het voelde heel slap en stond geregeld zonder fury...
iemand reacties op de build zelf?
Ik weet dat de gear op mijn characters niet geweldig is maar vind level-en leuker dan farmen =)
Ben nu bezig een DH naar 60 te krijgen en dan enkel nog een Monk om elke char op 60 te hebben.
Je kunt je paragon levelen nu ;-)skoozie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:29:
Is iedereen een WW-Barb? zijn er meer mensen die een Ranged Weapon Throw Barb gebruiken?
Ik vond het op zich best leuk spelen maar het voelde heel slap en stond geregeld zonder fury...
Ik weet dat de gear op mijn characters niet geweldig is maar vind level-en leuker dan farmen =)
Ben nu bezig een DH naar 60 te krijgen en dan enkel nog een Monk om elke char op 60 te hebben.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Niet slecht, maar ook niet bepaald goed.
Een DH met 200k base dps krijgt 50k dps against elites bijFreqAmsterdam schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:34:
Hehe, eindelijk weer eens een legendary gedropt, maar wel een beetje een vreemde:
[afbeelding]
Voelt niet hetzelfde aan imo.
Vandaag voor het eerst een legendary gevonden
@Skoozie voor heel weinig gold kan jou barb heel makkelijk geupgrade worden..
Verwijderd
Da's een hele leuke voor DH's die Bola Shot met de Thunder Ball rune gebruikenFreqAmsterdam schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:34:
Hehe, eindelijk weer eens een legendary gedropt, maar wel een beetje een vreemde:
[afbeelding]
Dat is het plan ja.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:37:
[...]
Da's een hele leuke voor DH's die Bola Shot met de Thunder Ball rune gebruiken30% extra dmg tegen elites!
Daar kan geen CHC/CHD ring tegenop
(swappen als je elites tegenkomt ofzo)
Verwijderd
Ik heb van de week een barb variant verkocht voor 20 mil, maar daar had ik wel aardig hoge roll's opFreqAmsterdam schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:34:
[afbeelding]
met:
+177
+201
+44%
+162
+167
+168
+166
+10% IAS
+16% life
Best een leuk ding ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Pics or it didnt happen.scorpie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:54:
M'm ma loopt nu met deze rond: http://eu.battle.net/d3/en/item/the-grandfather
met:
+177
+201
+44%
+162
+167
+168
+166
+10% IAS
+16% life
Best een leuk ding ;p
voor ranged Barb moet je echt veeeeeel CHC hebben om fury via die "no escape" terug te krijgen. Wat ook belangrijk is, is de belt. Je moet zeker een belt nemen met de stats Weapon Throw Fury - x. x=5 is de hoogste wat je kunt hebben. Je hebt op SoJ of Skull Grasp tegenwoordig ook de reduced fury maar gezien je huidige gears lijken die onbetaalbaar.skoozie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:29:
Is iedereen een WW-Barb? zijn er meer mensen die een Ranged Weapon Throw Barb gebruiken?
Unforgiving en Animosity heb je maar eentje nodig, en dan een mace/axe nemen met weapon master voor de verhoogde CHC. Je kunt dus beter wapen + shield gebruiken, want op shield krijg je ook alweer CHC om je fury op peil te houden. Of geld sparen om die 300 blah spear te kopen.
ben nu ook een beetje ermee aan 't kloten maar zo effectief als WW kan je alleen maar hopen na patch 5.3.45
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
*hap denied*
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Ik gebruik mijn 1 t/m 4 hotkeys voor Smoke Screen, Preparation, Caltrops en Shadow Power, dus ik heb maar plek voor 1 hatred generator, en 1 hatred spender. Op dit moment gebruik ik Entangling Shot (Chain Gang) als generator, en Elemental Arrow (Ball Lightning) als spender.
Ik heb geprobeerd om Bola Shot als generator te gebruiken, maar dan mis ik een directe attack, Hungering Arrow heb ik ook lang gebruikt, maar probeer nu even Entangling Shot, deze doet minder dps, maar enemy slow + passive Cull the Weak, geeft toch wel aardige dps, en dus meer controle. Maar nu dus geen ruimte om bola shot te proberen..
Waarom smokescreen en shadowpower?Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:12:
Zijn er hier uberhaupt DH's die met Bola Shot spelen?
Ik gebruik mijn 1 t/m 4 hotkeys voor Smoke Screen, Preparation, Caltrops en Shadow Power, dus ik heb maar plek voor 1 hatred generator, en 1 hatred spender. Op dit moment gebruik ik Entangling Shot (Chain Gang) als generator, en Elemental Arrow (Ball Lightning) als spender.
Ik heb geprobeerd om Bola Shot als generator te gebruiken, maar dan mis ik een directe attack, Hungering Arrow heb ik ook lang gebruikt, maar probeer nu even Entangling Shot, deze doet minder dps, maar enemy slow + passive Cull the Weak, geeft toch wel aardige dps, en dus meer controle. Maar nu dus geen ruimte om bola shot te proberen..
Verwijderd
Mja, smokescreen in 't geval van frozen, mortars en fast mobs.. Shadow power vooral in het geval van lage health, reflect mobs
Jij gebruikt maar een van beide?
Beide lijkt mij een beetje overbodig. Ik gebruik nu smokescreen, maar ik denk dat ik overstap naar Shadown Power met Gloom. Ik heb anders geen antwoord op reflect mobs (waar ik nu regelmatig op dood ga).Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:25:
[...]
Mja, smokescreen in 't geval van frozen, mortars en fast mobs.. Shadow power vooral in het geval van lage health, reflect mobs
ipv smokescreen vault met trail of cindersVerwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:25:
[...]
Heb ook wat geexperimenteerd met ss + sp maar beide is toch wel overkill over algemeen, als je met sp en prep niet overleefd maakt die ss ook niet veel meer uit (iig met mijn gear
dus maar weer wat andere combos proberen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Reflect mobs zijn inderdaad lastig, ik wil nog wel eens naar een low-dps boog met veel LoH switchen, zodat ik relatief minder damage reflected krijg, en veel health erbij, waardoor het een soort van in evenwicht kan komenFreqAmsterdam schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:28:
[...]
Beide lijkt mij een beetje overbodig. Ik gebruik nu smokescreen, maar ik denk dat ik overstap naar Shadown Power met Gloom. Ik heb anders geen antwoord op reflect mobs (waar ik nu regelmatig op dood ga).
Vergat te zeggen dat SS ook voor jailers heel fijn is
Maar het is denkik wel een goed idee om een van beide ervan te schrappen!
Trail of Cinders, heb het geprobeerd, maar vond het nou niet echt een steady dps doenerBokkie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:29:
[...]
ipv smokescreen vault met trail of cinders
Heb ook wat geexperimenteerd met ss + sp maar beide is toch wel overkill over algemeen, als je met sp en prep niet overleefd maakt die ss ook niet veel meer uit (iig met mijn gear)
dus maar weer wat andere combos proberen.
ToC btw is echt mijn favo nu, het is wel een link om zo door de mobs heen te springen, maar het is ook gelijk een skill om weg te komen, en dan doe je nog enorm veel dmg als je word achtervolgd.
[ Voor 36% gewijzigd door syntesia op 29-08-2012 15:42 ]
Trail of Cinders damage is ook niet steady, het is gewoon insane veel damage.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:39:
[...]
Reflect mobs zijn inderdaad lastig, ik wil nog wel eens naar een low-dps boog met veel LoH switchen, zodat ik relatief minder damage reflected krijg, en veel health erbij, waardoor het een soort van in evenwicht kan komen![]()
Vergat te zeggen dat SS ook voor jailers heel fijn isGloom is wel mooi die 65% incoming dmg reduction, maar liever heb ik totale immuniteit.. alleen is SS maar 1 sec, tegenover 3 sec SP.
[...]
Trail of Cinders, heb het geprobeerd, maar vond het nou niet echt een steady dps doenerMaar inderdaad, ze kosten allebei 14 disc, waardoor ik al snel m'n prep pop, en maar hoop dat ie geen cd heeft... Vanavond maar eens allebei proberen, en zien welke het beste werkt, SS vs SP
Ik gebruik trail of cinders als "doubletap" dus heen en terug, kost mij wel flink wat disc, maar de damage is aanzienlijk hoor, mits je uiteraard een high dps wapen heb, nu valt die van mij wel mee, maar ik zie toch genoeg damage om hem te blijven gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:39:
[...]
Trail of Cinders, heb het geprobeerd, maar vond het nou niet echt een steady dps doenerMaar inderdaad, ze kosten allebei 14 disc, waardoor ik al snel m'n prep pop, en maar hoop dat ie geen cd heeft... Vanavond maar eens allebei proberen, en zien welke het beste werkt, SS vs SP
Die strategie is mijn HC DH fataal gewordenBokkie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:44:
[...]
Ik gebruik trail of cinders als "doubletap" dus heen en terug, kost mij wel flink wat disc, maar de damage is aanzienlijk hoor, mits je uiteraard een high dps wapen heb, nu valt die van mij wel mee, maar ik zie toch genoeg damage om hem te blijven gebruiken.
Zojuist even gedaan om te checken. Drops zijn nog steeds niveau A3/A4 neem ik aan. Bij 248 MF (inc. NV) 17 rares en er waren er ongeveer 5 van whites/wolkjes.BodyHammeR schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:52:
Zijn er nog mensen het pony level aan het farmen sinds patch 1.0.4?
Hoe zijn de dropsdaar, ala act 3?
Deze zat er bij:

Edit: Het wapen is ook nog een upgrade voor de Wiz. 99258,73 dmg full buff nu
[ Voor 7% gewijzigd door xV0rtexx op 29-08-2012 16:00 ]
Ik gebruik ook nog steeds SS en SP samen, ideale combinatie. Zo lang mogelijk SP ophouden en als je echt in het nauw gedreven wordt dan is SS een veilige en snelle escape. Heerlijk bij jailer/mortar/arcane/frozen en als algemene damage ontduiker omdat je aan vrijwel alle damage ontsnapt en direct een poosje de aggro kwijt bent.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:39:
[...]
Reflect mobs zijn inderdaad lastig, ik wil nog wel eens naar een low-dps boog met veel LoH switchen, zodat ik relatief minder damage reflected krijg, en veel health erbij, waardoor het een soort van in evenwicht kan komen![]()
Vergat te zeggen dat SS ook voor jailers heel fijn isGloom is wel mooi die 65% incoming dmg reduction, maar liever heb ik totale immuniteit.. alleen is SS maar 1 sec, tegenover 3 sec SP.
[...]
Trail of Cinders vind ik ook echt super. Demonic Tremors in Act III gaan in één keer dood als ik een keer over ze heen Vault. Ook is het enorm handig tegen elites. Ik gebruik het een beetje als Caltrops, laat de elites achter me aan rennen en gebruik dan Vault zodat ze er doorheen moeten rennen. Dat doet echt massive damage, sommige packs zijn vrijwel direct dood, sommige packs zitten meteen op 50% hp.
Je zou eventueel Night Stalker of Vengeance als passive kunnen gebruiken als Discipline regen.
Het gaat ook niet altijd even goedBarthak schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:51:
[...]
Die strategie is mijn HC DH fataal gewordenhet gaat als een trein en in SC denk ik dat het zeker goed te doen is.
Multishot als disc regen kan ook werken, maar dan moet je wel veel mobs tegenover je hebben om een beetje rendabel te zijn >_<
edit:
@hieronder ja trails stacken
[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 29-08-2012 15:58 ]
Verwijderd
Ik gebruik nu n 1140 dps bow, dus zou opzich lekker moeten werken dan, 1 'doubletap' kost bijna de helft van je disc.. en stacken die cinders, zodat je 2x die dps doet?Bokkie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:44:
[...]
Ik gebruik trail of cinders als "doubletap" dus heen en terug, kost mij wel flink wat disc, maar de damage is aanzienlijk hoor, mits je uiteraard een high dps wapen heb, nu valt die van mij wel mee, maar ik zie toch genoeg damage om hem te blijven gebruiken.
EDIT:
Wow dan ben ik wel benieuwd wat jou dps is ;P Want volgens mij red ik dat bij lange na niet, met 64k dpsKneoK schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:55:
[...]
Trail of Cinders vind ik ook echt super. Demonic Tremors in Act III gaan in één keer dood als ik een keer over ze heen Vault. Ook is het enorm handig tegen elites. Ik gebruik het een beetje als Caltrops, laat de elites achter me aan rennen en gebruik dan Vault zodat ze er doorheen moeten rennen. Dat doet echt massive damage, sommige packs zijn vrijwel direct dood, sommige packs zitten meteen op 50% hp.
Je zou eventueel Night Stalker of Vengeance als passive kunnen gebruiken als Discipline regen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 16:00 ]
http://eu.battle.net/d3/e...pookz0r-2554/hero/5671369BodyHammeR schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:11:
[...]
wat voor char speel je ? linkje van je build?
Gok te weinig armor + dps
103k zonder Sharpshooter, 179k métVerwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:57:
[...]
Ik gebruik nu n 1140 dps bow, dus zou opzich lekker moeten werken dan, 1 'doubletap' kost bijna de helft van je disc.. en stacken die cinders, zodat je 2x die dps doet?Klinkt toch wel interessant ja, vanavond toch maar weer eens proberen...:D
EDIT:
[...]
Wow dan ben ik wel benieuwd wat jou dps is ;P Want volgens mij red ik dat bij lange na niet, met 64k dps
Het is sowieso wel aan te raden om extra discipline op je gear te hebben en/of één of twee Discipline regen passives te gebruiken als je drie Disc zuipers gebruikt. Vault/ToC is gratis damage maar je moet wel donders goed weten wanneer je het moet gebruiken. Als je een grote mob in vault dan ben je gewoon direct dood omdat je geen invulnerability krijgt of je hebt net je laatste Discipline opgemaakt met een vault en dan kom je ineens in de problemen en heb je geen escape.
Nee, ik heb ToC nog nooit zien critten... en gebruik het erg veelsyntesia schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:44:
ToC kan die trouwens critten ??
Hoe dan ook, ik dood b.v. de Butcher ermee, op Inferno is dat 5x rollen (soms 4x!?) en hij is dood. En dat met 39k dps, 84k met SS. (dus best gare gear)
Ondanks dat ik dan niet verder aanval, vliegen er wel gele dmg cijfers om z'n oren, geregeld over de 100k. Je ziet het balkje ook (gesmooth) sneller lopen zo nu en dan.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 15:37
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Ik gebruik Bola Shot met Acid Strike sinds 1.0.4, en het werkt in co-op play met 3-4 spelers heel erg goed. Met 2 of minder spelers is hij wat minder interessant omdat je mobs meestal met een paar hits al killed, maar je door Bola te lang moet wachten. Met Acid Strike heb je in feite wel een multishot Bola, die 3*160% damage doet per attack.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:12:
Zijn er hier uberhaupt DH's die met Bola Shot spelen?
Ik ga vanavond echter weer Hungering Arrow proberen, kijken wat ik het fijnste vindt.
Overigens is een ToC build icm Shadow Power, Preparation en Smoke Screen -of- Companion (Bat), ideaal bij gebruik van Multishot - Suppression Fire waarbij je met een paar Multishots je hele discipline bol weer vol hebt, zodat je weer verder kunt vaulten of dmg kunt ontwijken. Ik heb gewoon 30 discipline, maar echt in uitzonderingen is m'n discipline op. Hatred is bijna nooit op met de Bat, dus kan ik er altijd wel een Multishot uitgooien voor Discipline, en anders heb ik vaak Preparation ook nog als laatste redmiddel.
[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 29-08-2012 17:13 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ooh die is niet verkeerd!xV0rtexx schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:55:
[...]
Zojuist even gedaan om te checken. Drops zijn nog steeds niveau A3/A4 neem ik aan. Bij 248 MF (inc. NV) 17 rares en er waren er ongeveer 5 van whites/wolkjes.
Deze zat er bij: [afbeelding]
Edit: Het wapen is ook nog een upgrade voor de Wiz. 99258,73 dmg full buff nu
misschien kunnen we voor de afwisseling keertje dat pony level doen, jij hebt blijkbaar de infernal staff
Zelf heb ik niet zo een hoge damage, echter mn resist zit wel rond de 400 of rond de 500, gebaseerd op als ik wel paar mf items aantrek of eigenlijk niks. Zit dan vaak met 41 a 45k lifepoints en damage rond de 38k zonder ss. (tja, moet nog steeds betere boog en andere dex/crit upgrades)FreqAmsterdam schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:28:
[...]
Beide lijkt mij een beetje overbodig. Ik gebruik nu smokescreen, maar ik denk dat ik overstap naar Shadown Power met Gloom. Ik heb anders geen antwoord op reflect mobs (waar ik nu regelmatig op dood ga).
Ik gebruik al een oudere build:
vault+cinder(das nieuw), spiked traps (scatter), Smokescreen(lingering fog), Preparation(battle scars)
Als rechtermuis: evasive fire met covering fire, linker muis: cluster arrow met loaded for the bears.
(de spiked traps met scatter is trouwens de enige die goed is, de rest is gewoon qua hatred te duur, 3 traps voor 30 hatred is ok, 30 hatred per trap= te duur. Beetje maf, hoe rap ze die kosten afgeraffeld hebben om spel maar uit te brengen, zonder er gewoon goed na te kijken en er balans in te stoppen)
Reflect damage mob, spiked trap, ff 1sec wachten(of langer als beestjes nog naar trap moeten lopen, smokescreen clicken en dan heb je dus op het moment, dat de spiked traps afgaan, geen damage op jezelf.
Cluster arrows kun je zo ook gebruiken.
Reflect is dus oppassen, maar is echt mee te leven als DH, als glasscannon is denk ik de smokescreen de enige optie op het wel te overleven, maar ik hou niet zo van glasscannon.
oh ja passives: tactical advantage, steady aim en archery, blijf het zonde vinden, dat ze de passive niet beter naar gekeken hebben, zodat we meer opties hadden om te kiezen. Steady aim zit ik al te dubben om te laten vallen, op inferno heb je door de snelle beestjes toch vaak al iets binnen de 20 yards zitten, maar ja meeste passives zijn gewoon flauwekul, of ze doen te weinig of hun effect duurt te kort.
[ Voor 8% gewijzigd door bangkirai op 29-08-2012 17:30 ]
ja te weinig armor, en te veel vitality... ik zou meer DEX halen (op je belt of helm ofzo), via Seize the Initiative is dat dus ook weer extra armor en dps.. daarnaast kan je overwegen om een shield te gaan halen, geeft je block, res, armor , dex, en eventueel crit ch. je overleeft het dan veel makkelijker. Ook zou ik als passive resolve pakken, geeft je 25% damage reduction als jij damage doet. Daarnaast heb ik ook een tijdje rond gelopen met een enchantress, geeft je redelijk wat armor bonus.. verder mantra of healing voor extra resistance.spookz0r schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:34:
[...]
http://eu.battle.net/d3/e...pookz0r-2554/hero/5671369
Gok te weinig armor + dps
mocht je er wat aan hebben, dit is mijn build
http://eu.battle.net/d3/e...yHammeR-2181/hero/2432639
succes!
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
20 yards is niet heel veel he, in ieder geval minder dan je mogelijk zou verwachten:bangkirai schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:28:
[...]
Steady aim zit ik al te dubben om te laten vallen, op inferno heb je door de snelle beestjes toch vaak al iets binnen de 20 yards zitten,

Wow gaaf plaatje, geeft dus precies aan ,wat ik bedoel... hmm misschien vanavond maar droppen gelijkAngeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:35:
[...]
20 yards is niet heel veel he, in ieder geval minder dan je mogelijk zou verwachten:
[afbeelding]
Verwijderd
De wapens zijn daar een hele goede voorbeeld van. 6 uren nadat patch 1.04 online was zag je dat de ah vol zat met uber wapens 900dps chd en socket combo´s schoten als paddestoelen.Nou zou je na 1 week verwachten dat de ah overspoeld is met zulke wapens maar dat is dus niet het geval.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik bedoelde juist dat 20 yards helemaal niet zo veel is, dus je nog steeds heel vaak de bonus krijgtbangkirai schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:36:
[...]
Wow gaaf plaatje, geeft dus precies aan ,wat ik bedoel... hmm misschien vanavond maar droppen gelijk
Veel mensen denken ook dat als ze de ene run 2 legendaries krijgen en daarna 2 maanden geen meer dat Blizz de droprates verandert heeftAn1mA schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:52:
Dat denken wel weer mensen, rng my ass dus.
Geloof er echt geen zak van dat de AH invloed heeft en voor dat ik er ook maar iets van ga geloven wil ik strakke onderbouwing zien met cijfers.
Verwijderd
Haha, volgens mij staat ie juist te tanken ofzo ;pAngeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:52:
[...]
Ik bedoelde juist dat 20 yards helemaal niet zo veel is, dus je nog steeds heel vaak de bonus krijgt
Maar Evasive Fire is ook wel interessant nu je het zegt, zeker met de rune voor meerdere arrows per keer, of reduced disc als je backflipt!bangkirai schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:28:
[...]
vault+cinder(das nieuw), spiked traps (scatter), Smokescreen(lingering fog), Preparation(battle scars)
Als rechtermuis: evasive fire met covering fire, linker muis: cluster arrow met loaded for the bears.
(de spiked traps met scatter is trouwens de enige die goed is, de rest is gewoon qua hatred te duur, 3 traps voor 30 hatred is ok, 30 hatred per trap= te duur. Beetje maf, hoe rap ze die kosten afgeraffeld hebben om spel maar uit te brengen, zonder er gewoon goed na te kijken en er balans in te stoppen)
Ik ga vanavond eens drastische experimenten doen haha! Thnx voor alle info mensen
het is misschien wel complex in elkaar gezet maar handig en eerlijk vind ik het niet. Het zal spelers die veel spelen erg bevoordelen en spelers die niet heel veel spelen sterk benadelen.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:51:
Het schijnt zo te zien dat de AH effect heeft op de drops.Toen net patch 1.04 uitkwam waren er weinig goede legendaries en je zag dat heel veel mensen echt goede legendaries vonden.Naarmate de AH voller en voller werd met goede gear lijkt het erop dat de ingame drops weer slechter worden. Eigenlijk een best handig systeem dat zichzelf onderhoud.
De wapens zijn daar een hele goede voorbeeld van. 6 uren nadat patch 1.04 online was zag je dat de ah vol zat met uber wapens 900dps chd en socket combo´s schoten als paddestoelen.Nou zou je na 1 week verwachten dat de ah overspoeld is met zulke wapens maar dat is dus niet het geval.
Oeh, da's best tof. Ik heb Multishot eigenlijk nooit bekeken en heb net even een build met Bola/Acid, Multishot/Suppression, SP/Gloom, Prep/Backup plan, Vault/ToC en Companion/Bat geprobeerd en dat speelt wel enorm leuk. Ik moet alleen veel meer opletten omdat Bola me niet direct LoH van gloom geeft en ik Multishot niet zoveel kan spammen als Elemental Arrow.Angeloonie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:08:
Overigens is een ToC build icm Shadow Power, Preparation en Smoke Screen -of- Companion (Bat), ideaal bij gebruik van Multishot - Suppression Fire waarbij je met een paar Multishots je hele discipline bol weer vol hebt, zodat je weer verder kunt vaulten of dmg kunt ontwijken. Ik heb gewoon 30 discipline, maar echt in uitzonderingen is m'n discipline op. Hatred is bijna nooit op met de Bat, dus kan ik er altijd wel een Multishot uitgooien voor Discipline, en anders heb ik vaak Preparation ook nog als laatste redmiddel.
Zolang dit niet in een blue post staat weet je niet of het vermoeden juist is. Mensen zijn per definitie gevoelig voor complot theorieën, en de Diablo community is geen uitzondering.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:51:
Het schijnt zo te zien dat de AH effect heeft op de drops.Toen net patch 1.04 uitkwam waren er weinig goede legendaries en je zag dat heel veel mensen echt goede legendaries vonden.Naarmate de AH voller en voller werd met goede gear lijkt het erop dat de ingame drops weer slechter worden. Eigenlijk een best handig systeem dat zichzelf onderhoud.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
De patch notes hadden het alleen over MF, dat niet langer verdeeld werd, maar gold find staat nergens?
Verwijderd
"If we say "a player should have X power in Y amount of time through drops" and completely ignore that the time factor can be reduced by simply having access to more drops through trading and the auction house, players would be gearing up far quicker than we've determined they should. It has nothing to do with the auction house per se, but the general ease at which players have access to more items than they would without it and us needing to keep that in mind while balancing drops. It would be rather poorly thought out if we balanced drops completely ignoring all of the ways players can gear up, and trading is certainly one of them."Naluh! schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:00:
[...]
Veel mensen denken ook dat als ze de ene run 2 legendaries krijgen en daarna 2 maanden geen meer dat Blizz de droprates verandert heeft.
Geloof er echt geen zak van dat de AH invloed heeft en voor dat ik er ook maar iets van ga geloven wil ik strakke onderbouwing zien met cijfers.
Van een CM zelf
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Beiden worden niet meer gedeeld.bangkirai schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:19:
Weet iemand, of gold find percentages nog steeds gedeeld worden door iedereen in de groep?
De patch notes hadden het alleen over MF, dat niet langer verdeeld werd, maar gold find staat nergens?
Best grappig, als ik normaal een duur item koop, dan zet ik hem voordat ik naar werk ga altijd weer op de AH, voor netto de aanschafprijs + meer.
Gisteren een boog gekocht voor 30 mil, en vanmorgen op de AH gezet voor 37,5 mil. Gewoon om te kijken of het nut heeft. En ja hoor, hij was verkocht. Hoppa, 1.9 mil winst
Tnx, nu nog ff wat gear scoren.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Zoals ik vanmorgen ook al aangaf: ze hebben met de droprates [u]rekening gehouden met[/i] de AH, dat betekent niet dat de droprates afhankelijk zijn van de AH.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:46:
[...]
"If we say "a player should have X power in Y amount of time through drops" and completely ignore that the time factor can be reduced by simply having access to more drops through trading and the auction house, players would be gearing up far quicker than we've determined they should. It has nothing to do with the auction house per se, but the general ease at which players have access to more items than they would without it and us needing to keep that in mind while balancing drops. It would be rather poorly thought out if we balanced drops completely ignoring all of the ways players can gear up, and trading is certainly one of them."
Van een CM zelf
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 20:27
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Alleen dit is wel een beetje jammer.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Zien er best goed uit imo. In ieder geval een stuk beter dan mn Helm of Command die ik nog steeds geen verfje kan geven...Wolf schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 19:18:
Zo. Ik heb betere shoulders gekocht. Vile ward! Meer dmg, meer armor, iets minder leven en helaas geen mf, maar dat komt vanzelf wel met paragon.
[afbeelding]
En, mn Enchantress gaat wel heel graag dood nu.
[ Voor 12% gewijzigd door Neelon op 29-08-2012 19:41 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Nice, gratz!Wolf schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 19:18:
Zo. Ik heb betere shoulders gekocht. Vile ward! Meer dmg, meer armor, iets minder leven en helaas geen mf, maar dat komt vanzelf wel met paragon.
[afbeelding]
- Echt betere gear heb ik eigenlijk niet nodig (ok ik moet Diablo nog slachten maar dat is gewoon een kwestie van geen zin gehad het echt te proberen)
- Droprates back to normal (or my luck changed kan ook )
- na mn initieel enthousiasme, de Paragon levels missen 1 heel belangrijk ingrediënt: incentive om ze te halen. Anders dan dat ik niet meer hoef te switchen naar MF gear, waarmee ik nu ook al op de max zit.. dezelfde levels, dezelfde drops, dezelfde moeilijkheid... is er eigenlijk geen. Anders dan dat het kan..
- Act 3 heb ik nou toch écht wel gezien.
Misschien dat ik toch HC maar eens ga proberen, en ik heb ook nog wat achievements te halen, maar softcore.. ik merk dat ik steeds sneller afhaak..
Tijd voor nieuwe content.
ik heb een vraag voor mij vriendin die barb speelt en aangezien ik geen barb heb op 60 kan ik haar helaas ook niet helpen.
Ik denk zelf dat het in de armor zit want de resistance lijkt mij zelf persoonlijk goed.
Ook probeer ik een goede dps build te vinden maar zover op google met de WW builds nog niets kunnen vinden, misschien dat ze op damage convert to health kan proberen te leunen.
Kan iemand mij/haar een paar tips proberen te geven en misschien de duim regels voor een barb proberen voor te stellen qua stats wijze.
[url]http://eu.battle.net/d3/e...hannie-1105/hero/10274872
[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 29-08-2012 20:38 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Bloodthirst vervangen voor Nerves of Steel.Kadardar schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:38:
Hey allemaal
ik heb een vraag voor mij vriendin die barb speelt en aangezien ik geen barb heb op 60 kan ik haar helaas ook niet helpen.
Ik denk zelf dat het in de armor zit want de resistance lijkt mij zelf persoonlijk goed.
Ook probeer ik een goede dps build te vinden maar zover op google met de WW builds nog niets kunnen vinden, misschien dat ze op damage convert to health kan proberen te leunen.
Kan iemand mij/haar een paar tips proberen te geven en misschien de duim regels voor een barb proberen voor te stellen qua stats wijze.
Probeer meer Ruby Stars erin te stoppen.
Misschien dat ze nog wat anders kan vinden voor haar ring, Fate Device.. iets met meer stats (en hoger).
Verder zou ik het zo gauw niet weten. Ik kom ook maar stapje bij stapje verder.
Misschien dat ze iets in mijn barb ziet wat der van pas komt?
http://eu.battle.net/d3/e...iveGeek-1925/hero/6656606
Ze mag me ook toevoegen. Heb misschien nog wel wat ringen of andere items liggen.
[ Voor 7% gewijzigd door NegativeFreak op 29-08-2012 21:02 ]
Ghom is toch best wel irritant solo en in party kom ik nou niet de meest slimme mensen tegen.. (lees: rondrennen er ervoor zorgen dat het hele level onder de poison zit

Link: http://eu.battle.net/d3/e...Stalker-2523/hero/8520970
Merk dat de stats op bovenstaande link wat achter lopen daarom nog even een screen:

Heb geen tips voor een wizard, zit daarmee pas op lvl10.schaapiej schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:48:
Tips voor mijn Wizard in Act 3 Inferno?
Ghom is toch best wel irritant solo en in party kom ik nou niet de meest slimme mensen tegen.. (lees: rondrennen er ervoor zorgen dat het hele level onder de poison zit)
Link: http://eu.battle.net/d3/e...Stalker-2523/hero/8520970
Merk dat de stats op bovenstaande link wat achter lopen daarom nog even een screen:
[afbeelding]
Kan je altijd helpen om voorbij Ghnom te komen. Ik ren niet zo rond...
Het eerste wat ik denk is: "pak iig 2 wapens met life on hit ipv maar één."Kadardar schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:38:
Hey allemaal
Thanks voor de hulpNegativeFreak schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:45:
[...]
Bloodthirst vervangen voor Nerves of Steel.
Probeer meer Ruby Stars erin te stoppen.
Misschien dat ze nog wat anders kan vinden voor haar ring, Fate Device.. iets met meer stats (en hoger).
Verder zou ik het zo gauw niet weten. Ik kom ook maar stapje bij stapje verder.
Misschien dat ze iets in mijn barb ziet wat der van pas komt?
http://eu.battle.net/d3/e...iveGeek-1925/hero/6656606
Ze mag me ook toevoegen. Heb misschien nog wel wat ringen of andere items liggen.
het eerste wat ons opviel was dat je geen fury dumper had waardoor we tough as nails hebben veranderd naar berserkers rage
Het werkt dus, natuurlijk zijn andere tips altijd nog welkom om te proberen natuuurlijk
Hmm daar hebben jullie een goed punt. Ik loop altijd met Full Rage, misschien ook wel iets voor mij.Kadardar schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:05:
[...]
Thanks voor de hulpwe hebben jou build even gekopieerd om te kijken hoe het werkt
het eerste wat ons opviel was dat je geen fury dumper had waardoor we tough as nails hebben veranderd naar berserkers rageextra damage op volle fury en moet zeggen het werk verdomd goed. waar ze eerst werd geslacht voor een off er feest overleeft ze nu
Het werkt dus, natuurlijk zijn andere tips altijd nog welkom om te proberen natuuurlijk
Zo helpen we elkaar ^^
Edit: Leuk voor mijn enchantress, alhoewel ik nooit loop met een follower. Speel ook nauwelijks in mijn eentje
[ Voor 39% gewijzigd door mierenfokker op 29-08-2012 21:14 ]
D3 Monk Monkeyballs
De ene dag geluk, de andere dag pech. Kan niet altijd goed gaan, zo denk ik erover. Heb ook 5 weken lang gelopen zonder legendary en maar 3 upgrades gevonden voor mijn DH en Barb in deze weken. Maar het spelen samen met mijn vrienden/collega's maakt het gewoon leukSkellie_King schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:13:
Pfff Wat begin ik dit spel steeds minder leuk te vinden... Ene dag veel 60+ items..nu Alleen Maar 55 en minder crap. Wat is dit toch. Lijkt wel of je niks leuks meer mag vinden, en alles van ah moet halen. Oh overigens met + 200 MF..
Spel uberhaupt al uitgespeeld? Heb je alle chars al naar 60? Heb je alle Achievements? Hardcore geprobeerd?Skellie_King schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:13:
Pfff Wat begin ik dit spel steeds minder leuk te vinden... Ene dag veel 60+ items..nu Alleen Maar 55 en minder crap. Wat is dit toch. Lijkt wel of je niks leuks meer mag vinden, en alles van ah moet halen. Oh overigens met + 200 MF..
Qua verhaal is het misschien allemaal hetzelfde maar er zitten genoeg andere uitdagingen in.
Zo ben ik bezig met een dure hobby, alle gems 1 stapje hoger dan stars krijgen...
http://eu.battle.net/d3/e...uter143-1706/hero/1472860
de meeste mobs zijn zo dood, bij de wat taaiere gebruik ik ToC icm torturous ground. Met rain of vengeance erbij is het dan redelijk damage wat ze krijgen. Blauwe / gele beesten met tailer / fast / teleport zijn eigenlijk wel vaak een probleem... zeker als ik solo speel.
Ja, dit begint mij ook mateloos te irriteren. Waarom hebben ze de AH in de eerste plaats erin gestopt. Verneukt naar mijn mening de belevenis het hele spel. Je grind en farmt om goede items te vinden, niet om te farmen tot je stikt van het geld en alles zodanig van een supermarkt pluktSkellie_King schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:13:

In Diablo2 gebeurde hetzelfde, alleen dan via websites en ingame trade. Nu gebeurt het via de AH. Maakt weinig verschil imo.PcManiaxx schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:32:
[...]
Ja, dit begint mij ook mateloos te irriteren. Waarom hebben ze de AH in de eerste plaats erin gestopt. Verneukt naar mijn mening de belevenis het hele spel. Je grind en farmt om goede items te vinden, niet om te farmen tot je stikt van het geld en alles zodanig van een supermarkt plukt
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Het gaat niet om het handelen, het gaat over de afhankelijkheid ervan.Neelon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:33:
[...]
In Diablo2 gebeurde hetzelfde, alleen dan via websites en ingame trade. Nu gebeurt het via de AH. Maakt weinig verschil imo.
Businessmodel voor gameplay.
niet hetzelfde, daar ging maar fractie van de spelers via die websites en ingame trade handelen, de rest interesseerde dat niet.Neelon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:33:
[...]
In Diablo2 gebeurde hetzelfde, alleen dan via websites en ingame trade. Nu gebeurt het via de AH. Maakt weinig verschil imo.
Na 3-4 dagen non-stop Butcher runs te doen op Act 1 Inferno besloot ik om mijn 35 iLevel 63's te gaan identifyen. Ik maak geen grapje: 0 van de 35 items zouden meer dan 50k opleveren. Of tewel, allemaal troep.
Vervolgens kwam ik op het idee om eens een kijkje te gaan nemen in Act 2 Inferno. Dit is absoluut een drama! Ik heb tegen 12 Elitepacks/Champs gevochten. Van deze 12, hadden er 11 Reflect Damage en 6 van deze 12 packs bestonden uit de onsterfelijke Deceivers (beesten die onzichtbaar worden, niet te hitten zijn, vrijwel altijd "Fast" hebben en met 80 tegelijk komen).
Ik weet serieus niet meer hoe ik nu uberhaupt een beetje progress kan maken. Ik heb 1 miljoen op de bank staan, en blijkbaar loot ik gewoon niet een maal een item wat ook maar in de buurt van "bruikbaar" komt. Mocht er iemand tips of suggesties hebben, dan zou ik dat zeer waarderen!
http://eu.battle.net/d3/e...dSkyNL-2786/hero/18693936
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Je wapen kan inderdaad behoorlijk geupgrade worden zonder al te groot budget. Daarnaast gewoon alles wat blauw/geel is oprapen en vendoren, dan maar een keer vaker naar de vendor, maar het levert je per run behoorlijk wat extra geld op.EricNL schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:47:
Man man man wat een drama avond wat betreft Diablo 3.
Na 3-4 dagen non-stop Butcher runs te doen op Act 1 Inferno besloot ik om mijn 35 iLevel 63's te gaan identifyen. Ik maak geen grapje: 0 van de 35 items zouden meer dan 50k opleveren. Of tewel, allemaal troep.
Vervolgens kwam ik op het idee om eens een kijkje te gaan nemen in Act 2 Inferno. Dit is absoluut een drama! Ik heb tegen 12 Elitepacks/Champs gevochten. Van deze 12, hadden er 11 Reflect Damage en 6 van deze 12 packs bestonden uit de onsterfelijke Deceivers (beesten die onzichtbaar worden, niet te hitten zijn, vrijwel altijd "Fast" hebben en met 80 tegelijk komen).
Ik weet serieus niet meer hoe ik nu uberhaupt een beetje progress kan maken. Ik heb 1 miljoen op de bank staan, en blijkbaar loot ik gewoon niet een maal een item wat ook maar in de buurt van "bruikbaar" komt. Mocht er iemand tips of suggesties hebben, dan zou ik dat zeer waarderen!
/edit: En een gem in je broek stoppen, en die in je chest ook gelijk verhogen.
Beeromaniac
EDIT: Ik hoorde zojuist iemand "bargain-hunten" zeggen? Ik heb zojuist dit op de kop getikt voor maar liefst 111.111 gold:
2-Handed Bow
922 DPS
159 Dex
113 Vit
Critical Hit Damage %96
Deze was ongeveer zo'n 600-700k goedkoper dan de andere items die er stonden, dus ik heb direct op de "BUY NOW" knop gedrukt. Is dit beter?
[ Voor 24% gewijzigd door EricNL op 29-08-2012 23:04 ]
Life on Hit kan je heel erg helpen. Daarnaast kan je doormiddel van een socket op het wapen goedkoop meer critical hit damage krijgen (gem van 140k is al 60% dacht ik)EricNL schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:02:
Wat is volgens jullie het belangrijkste waar ik op moet letten om een leuke 2 hander te kopen? Ik kijk eigenlijk voornamelijk naar bows vanwege de hogere attack speed. Daarnaast zoek ik vaak op minimaal 100 Dex, en ik wil er eigenlijk niet op achteruit gaan met Crit Damage dus zet ik de filter op 80. Als ik dan max buyout op bijvoorbeeld 900k zet, dan kan ik maximaal een 2 handed bow kopen met 993 DPS, 100 Dex en rond de 85 Crit Damage (nu staat er toevallig ook een met % Damage (is dat erg belangrijk?)).
Beeromaniac
Ik mag toch aannemen dat je op de hoogte bent dat lvl 61, 62 wapens sinds de patch dezelfde damage range kunnen rollen als lvl 63 items right? het klinkt een beetje alsof je alleen geinteresseerd bent in lvl63 items en alleen die oppikt? Misschien begrijp ik je verkeerd. Verder leuke rolls op lvl 60, 61 items kunnen toch echt voor grof geld verkopen...EricNL schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:47:
Uiteraard pak ik ook de level 61 en 62 rares op. Ik vond het alleen leuk om een hele stash-page vol met iLevel 63's te sparen. Vandaag had ik 1 hele pagina vol, en ben ik ze gaan identifyen. Wat er uit kwam was echt een drama, maar goed. Ik heb wat handige tips gekregen hier, en ik ben er weer zo'n 13k DPS op vooruit gegaan. Ik ga morgen nog een keer Act 2 proberen, alleen ben ik bang dat Life on Hit, of 300k DPS ook niet zullen helpen tegen Writhing Deceivers. Die beesten zijn vrijwel onmogelijk voor Demon Hunters.Darth Malak schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:11:
[...]
Ik mag toch aannemen dat je op de hoogte bent dat lvl 61, 62 wapens sinds de patch dezelfde damage range kunnen rollen als lvl 63 items right? het klinkt een beetje alsof je alleen geinteresseerd bent in lvl63 items en alleen die oppikt? Misschien begrijp ik je verkeerd. Verder leuke rolls op lvl 60, 61 items kunnen toch echt voor grof geld verkopen...
Ja en alle 61+ blues oppikken en mochten ze slecht zijn kun je ze toch lekker salvagen bij de blacksmith voor essences die ook t een en ander waard zijn. Misschien heb of vind je een keer een leuk BS plan en ku je zelf iets maken en gebruiken of verkopen. Als je CTRL indrukt kun je al zien wat voor items er op de grond liggen (klinkt triviaal maar er zijn best veel mensen die dat niet weten).EricNL schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:18:
[...]
Uiteraard pak ik ook de level 61 en 62 rares op. Ik vond het alleen leuk om een hele stash-page vol met iLevel 63's te sparen. Vandaag had ik 1 hele pagina vol, en ben ik ze gaan identifyen. Wat er uit kwam was echt een drama, maar goed. Ik heb wat handige tips gekregen hier, en ik ben er weer zo'n 13k DPS op vooruit gegaan. Ik ga morgen nog een keer Act 2 proberen, alleen ben ik bang dat Life on Hit, of 300k DPS ook niet zullen helpen tegen Writhing Deceivers. Die beesten zijn vrijwel onmogelijk voor Demon Hunters.
[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 29-08-2012 23:25 ]
Blijf zo het spel wel leuk vinden ^^
Ik kan je vertellen dat ik eeuwen heb zitten worstelen met Act3. Act1 was eitje, Act2 ging wel, maar Act 3 was echt drama. Toen ben ik op aanraden van iemand hier rend gaan proberen. Loop nu redelijk fluitend door act 3 heen, paar keer dood gegaan, maar is meer vanwege mijzelfKadardar schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:38:
Hey allemaal
Hier mijn build nu
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Naar jou build gekeken is het ook niet gek dat je snel dood gaat op reflect damage.EricNL schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:47:
Je mist namelijk shadow power voor mij gevoel met gloom. deze zorgen voor 65% minder damage en ook van reflect.
Aangezien je dps heel erg hoog is knal je je eigen ook zo snel dood
Ook als je je DPS wilt boosten zou ik gaan voor tumble met trail of cinders. deze zorgen voor nog meer dps en met behulp van shadow power kan je 2 keer snel er door tumblen zonder al teveel damage en 4,4k damage per sec uitkomen al met een 899 wapen volgens mij berekening. Jouwe is not wat hoger
Formule = Weapon damage / 100 x 1500(omdat flame of cinders 1500% van je weapon damage doet)
Maar als zo harde dps kan dat heel erg gevaarlijk zijn met reflect dus dat is ff kijken hoe je dat gaat regelen
ok heb je gebookmarked in mijn browser. morgen ff kijken of als we eventueel vast lopen eens proberenSparhawk schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:37:
[...]
Ik kan je vertellen dat ik eeuwen heb zitten worstelen met Act3. Act1 was eitje, Act2 ging wel, maar Act 3 was echt drama. Toen ben ik op aanraden van iemand hier rend gaan proberen. Loop nu redelijk fluitend door act 3 heen, paar keer dood gegaan, maar is meer vanwege mijzelf
Hier mijn build nu
Thanks voor je reply/hulp ^^
[ Voor 14% gewijzigd door Kadardar op 29-08-2012 23:47 ]
Legendaries: 0
1M+ rares: 0
Bleh...
Beeromaniac
Heb er al een paar van ingeslagen
En ik gister maar klagen over de drops, sinds gister 4 legendary drops. 3 van vandaag, waaronder deze. Maar gaat denk ik in de verkoop wil er 1 met sock, word even door sparen

[ Voor 9% gewijzigd door An1mA op 29-08-2012 23:57 ]
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 17:38
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Je moet eigenlijk wat meer hp hebben, en je bracers zijn ook maar sosoEricNL schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:18:
[...]
Uiteraard pak ik ook de level 61 en 62 rares op. Ik vond het alleen leuk om een hele stash-page vol met iLevel 63's te sparen. Vandaag had ik 1 hele pagina vol, en ben ik ze gaan identifyen. Wat er uit kwam was echt een drama, maar goed. Ik heb wat handige tips gekregen hier, en ik ben er weer zo'n 13k DPS op vooruit gegaan. Ik ga morgen nog een keer Act 2 proberen, alleen ben ik bang dat Life on Hit, of 300k DPS ook niet zullen helpen tegen Writhing Deceivers. Die beesten zijn vrijwel onmogelijk voor Demon Hunters.
Wat betreft de rares, tja de meeste 63s zijn bij mij ook ronduit slecht. Kwestie van snel genoeg die rares binnenharken, ik haal op 1 A3 run toch zeker wel 3-4 volle invs aan 61 en hoger binnen, soms zit er niks goeds bij maar vaak heb je wel 1-2 goede items en een handjevol verkoopbare prut.
Bnet pindle#2913
Ingame screenie plz! Dit soort items ziet er wel tof uitAn1mA schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:57:
[...]
Heb er al een paar van ingeslagenMet mouz en protax geprobeerd, voor barb is ie wel bruikbaar maar voor wiz te langzaam helaas.
En ik gister maar klagen over de drops, sinds gister 4 legendary drops. 3 van vandaag, waaronder deze. Maar gaat denk ik in de verkoop wil er 1 met sock, word even door sparen
[afbeelding]
Zit op paragon 6 geloof ik en toch weer zo'n 6mil binnengeharkt, allemaal sub 500k items, gewoon vlot verkopen, niet te lang mee meuten. Hoop op een boeiendere drop natuurlijk maar ach....Thompson schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:55:
Paragon levels: 8
Legendaries: 0
1M+ rares: 0
Bleh...
[ Voor 24% gewijzigd door Vandread op 30-08-2012 01:12 ]
Niet voor mezelf, maar voor doorverkoop. 200 start, 250BO. Hopen dat ie verkoopt! En anders gezien ik toch aan 't sparen ben, verlaag ik het bedrag gewoon elke dag met 10mil.

En 2 dagen geen legendary gevonden. Start ik vanaaf een solo potje -> 2 binnen 5min
[ Voor 17% gewijzigd door mouzetc op 30-08-2012 02:06 ]
Signature
Daarstraks stuk verder gekomen in act 3, had de game maar open gezet voor public aangezien het niet wilde. Ben nu bij Ghom aangekomen.
[ Voor 34% gewijzigd door spookz0r op 30-08-2012 03:01 ]
Ik zit al een poosje na te denken over die 1500% weapon damage maar gewoon 15xWP/3 is het zeker niet. Als ik die berekening loslaat op mijn 1421dps xbow dan kom ik op iets meer dan 7k per seconde uit. Dat klopt dus totaal niet als ik de werkelijke damage output zie. Een Demonic Tremor (rond de 480k hp) in Act III ligt in de eerste seconde na een goedgemikte Vault al in stukjes op de grond. Daar heb ik minstens 4 crit Hungering Arrows van 100k+ voor nodig als hij z'n shield niet aan heeft. Non-crit hits zie ik altijd boven de 100k raken.Kadardar schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:45:
[...]
Naar jou build gekeken is het ook niet gek dat je snel dood gaat op reflect damage.
Je mist namelijk shadow power voor mij gevoel met gloom. deze zorgen voor 65% minder damage en ook van reflect.
Aangezien je dps heel erg hoog is knal je je eigen ook zo snel dood
Ook als je je DPS wilt boosten zou ik gaan voor tumble met trail of cinders. deze zorgen voor nog meer dps en met behulp van shadow power kan je 2 keer snel er door tumblen zonder al teveel damage en 4,4k damage per sec uitkomen al met een 899 wapen volgens mij berekening. Jouwe is not wat hoger
Formule = Weapon damage / 100 x 1500(omdat flame of cinders 1500% van je weapon damage doet)=de damage over per tick van je tumble
Maar als zo harde dps kan dat heel erg gevaarlijk zijn met reflect dus dat is ff kijken hoe je dat gaat regelen
[...]
ok heb je gebookmarked in mijn browser. morgen ff kijken of als we eventueel vast lopen eens proberen
Thanks voor je reply/hulp ^^
Stel u voor als ze de drop rates beteren of dat we meer kwaliteitsvolle items identifyen ... wat zou dat leuk zijn! Hebben we dan een leuk item droppen maar is het ook niets waard door het overaanbod van goeie items.
Dan kunnen we opnieuw beginnen klagen omdat het looting-system slecht in elkaar zit ...
- Blaat
Hardware Fanaat
Ik denk dat je fout zit.Middnight schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 07:38:
Als we de mening van sommige mensen hier zouden volgen ivm met loot drops, zou het spel nog veel slechter zijn. Als je nu iets droppen hebt van matige kwaliteit is de kans al heel groot dat het niets meer waard is op Auction house.
Stel u voor als ze de drop rates beteren of dat we meer kwaliteitsvolle items identifyen ... wat zou dat leuk zijn! Hebben we dan een leuk item droppen maar is het ook niets waard door het overaanbod van goeie items.
Dan kunnen we opnieuw beginnen klagen omdat het looting-system slecht in elkaar zit ...
Het hekele punt zit namelijk in het feit dat je nooit iets bruikbaars voor jezelf vindt. Ik weet dat het een ander spel is maar neem Diablo 2 als voorbeeld. Daar werd ook levendig gehandeld maar kon je prima goede gear verzamelen door zelf te grinden. Daar is nu absoluut geen sprake van want dan kom je act 1 inferno nog niet eens door.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Diablo 3 != Diablo 2Wolf schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:14:
[...]
Ik denk dat je fout zit.
Het hekele punt zit namelijk in het feit dat je nooit iets bruikbaars voor jezelf vindt. Ik weet dat het een ander spel is maar neem Diablo 2 als voorbeeld. Daar werd ook levendig gehandeld maar kon je prima goede gear verzamelen door zelf te grinden. Daar is nu absoluut geen sprake van want dan kom je act 1 inferno nog niet eens door.
Diablo 3 is verbonden aan de auction house en het maakt nu eenmaal een deel van het spel uit ... Je hoeft niet alle upgrades droppen hebben op je farm runs. Je kan evengoed leuke items vinden voor andere classes en deze door verkopen waarna je een leuk item voor je eigen class kan kopen. Als iedereen super loot zou vinden, dan zou deze op zich ook niets meer waard zijn door het overaanbod ervan.
- Blaat
Hardware Fanaat
Maar het punt is dus dat er NOOIT upgrades voor jezelf droppen.Middnight schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:19:
[...]
Diablo 3 != Diablo 2
Diablo 3 is verbonden aan de auction house en het maakt nu eenmaal een deel van het spel uit ... Je hoeft niet alle upgrades droppen hebben op je farm runs. Je kan evengoed leuke items vinden voor andere classes en deze door verkopen waarna je een leuk item voor je eigen class kan kopen. Als iedereen super loot zou vinden, dan zou deze op zich ook niets meer waard zijn door het overaanbod ervan.
Ik ben het eens met het sentiment dat upgrades vinden veel leuker is dan upgrades kopen. Een goede balans hierin zou imho zijn 50% eigen vonst 50% ah. Dan zijn de droprates optimaal in mijn ogen.
Nu zijn we ongeveer een "Lottery" en een "Auction House" aan het spelen.
Over die lottery gesproken. Ik zie nu dat ook Anima opeens een rits legendaries vindt. Dit is nou al de zoveelste keer dat ik hoor dat mensen dagenlang niks vinden en dan opeens overspoeld worden. Het is mij ook overkomen. Die rng is net zo random als de getalletjes op mijn klok.
[ Voor 13% gewijzigd door Blaat op 30-08-2012 08:28 ]
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.