Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:22:
[...]

Nee eigenlijk niet. Zelfs voor de 4-setbonus is dat het item dat je weglaat.

Er zijn 2 hele goede legendary off-hands, namelijk thing of the deep (20 pickup) en ukhadinges serpent (max dps)
fuuuuuuuuucckkkk

ukhadinges is dus juist wel gewild,..... >_< heb er een met redelijke stats voor 500k verkocht... :/ 250k bid 500 bo ... ding was binnen 10 mins weg |:(

btw occulus is een poep source had er een gekocht om te testen, maar wat een bagger :/ hopelijk kan ik hem vooor 500k weer verkopen, dan verlies ik alleen de ah cut

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 26-10-2012 10:27 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Bokkie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:26:
[...]

fuuuuuuuuucckkkk

ukhadinges is dus juist wel gewild,..... >_< heb er een met redelijke stats voor 500k verkocht... :/ 250k bid 500 bo ... ding was binnen 10 mins weg |:(

btw occulus is een poep source had er een gekocht om te testen, maar wat een bagger :/ hopelijk kan ik hem vooor 500k weer verkopen, dan verlies ik alleen de ah cut
Wat noem jij redelijke stats? Als avg damage zeer matig is kunnen de overige rolls nog zo goed zijn maar gaat ie inderdaad voor poep verkopen. :) Valt me ook op dat thing of the deep behoorlijk in prijs gezakt is.. net zoals zovele legendaries natuurlijk... Kocht ik er een paar weken geleden 1 voor 6 mil.. Is nu nog geen mil meer waard..

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 26-10-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Gisteren met wat verschillende tweakers gespeeld.. Maar ik heb gisteravond in totaal iets van 5 a 6 keer een "crash" gehad, waardoor ik terug op het inlog scherm kom van Diablo. Meestal na het opnieuw inloggen join ik meteen de party weer. Iemand bekend met dit probleem? kan momenteel niet op D3 forum komen ivm blokkade op werk :9

Oh, en ik weet zeker dat mijn internet er niet uitvliegt omdat ik hiernaast ook nog op teamspeak zit, die gewoon doorloopt.

[ Voor 16% gewijzigd door Madstorm op 26-10-2012 10:34 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gisteren even samengespeeld met een paar tweakers, was leuk! Ook meteen mijn eerste mega-item gescoord: een Immortal King's handschoenen met 186 Str, 10% crit, 7% attack speed en nog wat. Hopelijk verkoopt ie gauw :D

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:34:
Gisteren met wat verschillende tweakers gespeeld.. Maar ik heb gisteravond in totaal iets van 5 a 6 keer een "crash" gehad, waardoor ik terug op het inlog scherm kom van Diablo. Meestal na het opnieuw inloggen join ik meteen de party weer. Iemand bekend met dit probleem? kan momenteel niet op D3 forum komen ivm blokkade op werk :9
Als het goed is hebben ze vannacht met de patch een berg crash-fixes opgelost. Heb er ook erg last van gehad..

Voorbeeld van een goede Ukhadinges roll:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bZLvKUAiTgJIHPaB1hJSHaJn/full.jpg

:9

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja gisterenavond even kort een A3 runnetje opgestrart maar de lag spikes waren zo heftig dat het soms meer dan een seconde duurde voordat een item wat ik op wilde oppakken ook in mn inventory belande, zelfde met m'n gewone skills... Zal idd wel met wat server activiteiten te maken hebben gehad.
Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:34:
[...]

Als het goed is hebben ze vannacht met de patch een berg crash-fixes opgelost. Heb er ook erg last van gehad..

Voorbeeld van een goede Ukhadinges roll:

[afbeelding]

:9
Haha.. Ja die is zon beetje wel max denk ik.. Ja IK WIL!! :P

Is die van jou bosmonster? Zo ja, gratz :)

[ Voor 45% gewijzigd door Darth Malak op 26-10-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Met wie heb ik gister zitten gamen van tweakers ? LOL

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:28:
Ja nou ja, moet je nog steeds wel een goede roll hebben natuurlijk. Voordeel van die ukhadinges is dat ie tot over de 400 kan en volgens mij ook 10% CHC.
DPS technisch is de ukhadinges beter dan thing of the deep, ik denk alleen dat ik niet meer kan spelen zonder de pickup radius van de thing of the deep. Het is zo lekker dat je niet op een item hoeft te staan om het op te pakken :P

Gister nog even een nieuw wapen gekocht, Mace met 91 CHD, socket, 109 int, 8% increase damage en 1012 dps. Werk erg lekker in combinatie met beertjes.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:37:
Met wie heb ik gister zitten gamen van tweakers ? LOL
Altijd lastig als mensen in game een andere user name gebruiken dan hier op het forum :)
Ik ben ook regelmatig de weg kwijt wie nou wie is op mijn friendlist.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darth Malak schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:36:

Haha.. Ja die is zon beetje wel max denk ik.. Ja IK WIL!! :P

Is die van jou bosmonster? Zo ja, gratz :)
Haha I wish! Dat ding is denk ik een miljard+ waard.

Die is van de nr 1 WD op diabloprogress :)

Ik geef vooralsnog ook de voorkeur voor de Thing of the Deep. Stuk betaalbaarder en de pickup is heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Darth Malak schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:31:
[...]

Wat noem jij redelijke stats? Als avg damage zeer matig is kunnen de overige rolls nog zo goed zijn maar gaat ie inderdaad voor poep verkopen. :) Valt me ook op dat thing of the deep behoorlijk in prijs gezakt is.. net zoals zovele legendaries natuurlijk... Kocht ik er een paar weken geleden 1 voor 6 mil.. Is nu nog geen mil meer waard..
Max dmg zat in de 390 weet ik, was geen 400 maar maar wel hoger dan 390 10crit 5% dmg elites en gaf korting op zombiecharger de rest weet ik niet meer.

Ging er vanuit dat hij niet zo gewild was.ach volgende keer beter

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Joarie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:39:
[...]

Altijd lastig als mensen in game een andere user name gebruiken dan hier op het forum :)
Ik ben ook regelmatig de weg kwijt wie nou wie is op mijn friendlist.
haha same, naja mijn D3 account heeft zelfde gebruikersnaam als ik hier heb dus zal voor tweakers niet zo moeilijk zijn om mij ter herkennen :D

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:39:
[...]

Ik geef vooralsnog ook de voorkeur voor de Thing of the Deep. Stuk betaalbaarder en de pickup is heerlijk.
Hehe.. Dat dacht ik al ja... En idd zonder die pickup radius blijft er wel heel erg weinig over van de survivability van onze WD's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 05:15:
Het zou inderdaad tof zijn als we als eerste met een volle tweakers party de übers kunnen omleggen op MP10. Ik ben ook benieuwd naar wat de hotfix verandert aan de moeilijkheid, met een beetje geluk kan ik wat LS inruilen voor extra dps.

Ik heb ook in het tradetopic even een post gemaakt over de give away, hopelijk krijgen we er nog wat aanmeldingen bij.

Je huidige fury ging je aan mij doneren toch? Erg tof van je :+

Ik spreek je sowieso morgen weer (of straks moet ik eigenlijk zeggen).
Ik wil op zich wel een keer meedoen om een poging te wagen, volgens mij heb ik kneok al in mijn friendlist, speel DH. Weet niet wanneer jullie een nieuwe poging doen, maar ik zal pas a.s. weekend kunnen. Heb atm een auction lopen op een Natalya boots met 18x dex en 60-ish vita waardoor ik (hopelijk) tegen de 175K dps zal aantikken zonder Sharpshooter en steady aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:40
Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:39:
[...]

Nog een voordeel van die uktralalala serpent. Hij kan ook de cost van zombie charger verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darth Malak schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:40:
[...]

Hehe.. Dat dacht ik al ja... En idd zonder die pickup radius blijft er wel heel erg weinig over van de survivability van onze WD's...
Geloof niet dat hij zich erg druk maakt om survivability met bijna 450K 484K unbuffed DPS :+

http://kr.battle.net/d3/ko/profile/Reco-3548/hero/16926729

Maar goed.. z'n hele gear staat te koop, voor het luttele bedrag van 60 miljard gold :+

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik wil morgen lekker een aantal key runs gaan doen. Ben een 90k unbuffed DH en ieder die graag mee wilt doen, mag mij toevoegen. Mijn battle-tag is JkW#2338

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Jk_W schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:46:
Ik wil morgen lekker een aantal key runs gaan doen. Ben een 90k unbuffed DH en ieder die graag mee wilt doen, mag mij toevoegen. Mijn battle-tag is JkW#2338
Add my ook ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Kweet niet... Die zombie charger... Vind het nog steeds niet prettig spelen.. Die beren lopen zo vaak vast tegen obstakels, smalle passages (keeps, crater).. Dat je volgens mij toch wel veel DPS verliest op die manier. In het verleden was het natuurlijk veel erger voor die fix van de beertjes maar vind het nog steeds zeer matig spelen. Plus je moet je soms toch in een situatie verplaatsen, dicht bij een boss, pack wat niet echt comfortabel aanvoelt. Bij siegebraker/azmodan lijkt het me ook vrij zinloos gezien de damage die ze doen close range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:12:
[...]
Als mijn internet beter zou zijn zou ik graag meedoen.
Heel m'n internet(tweakdsl) klapte er nog wel eens uit dinsdag/woensdag avond Ik klapte er heel vaak uit gisteren weer, gelukkig had ik nog een Linksys modem liggen, Zyxel ding van tweakdsl aan de kant en het leek weer goed te gaan.
Vanavond of van het weekend weer even proberen.

Gisteren eindelijk een leuke drop voor m'n barb, een amu met ~150str / 7ias / 9.5 chc

Opzich was ik ook blij met een belt met 465 armor / 2.9ll / 161 str / 66AR / 53 phys res.
LL lijkt nu wel te helpen :)

Armory update trouwens retetraag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darth Malak schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:49:
Kweet niet... Die zombie charger... Vind het nog steeds niet prettig spelen.. Die beren lopen zo vaak vast tegen obstakels, smalle passages (keeps, crater).. Dat je volgens mij toch wel veel DPS verliest op die manier. In het verleden was het natuurlijk veel erger voor die fix van de beertjes maar vind het nog steeds zeer matig spelen. Plus je moet je soms toch in een situatie verplaatsen, dicht bij een boss, pack wat niet echt comfortabel aanvoelt. Bij siegebraker/azmodan lijkt het me ook vrij zinloos gezien de damage die ze doen close range.
DPS verliezen? Een enkele bear one-hit al trash :) Daarnaast gebruik je ze alleen voor elites/grote groepen natuurlijk. Tussendoor blijf je gewoon lekker fire bombs gooien.

Zelfs op MP3 is een enkele mana-pool aan bears soms genoeg om een complete elite-pack neer te krijgen! (in luttele secondes dus!)

Het is wel even uitvogelen hoe je ze het beste kunt inzetten. Juist bij bijvoorbeeld siegebreaker/azmodan doen ze ziek veel DPS doordat alle 3 de beer-kolonnes door de target heen gaan. De close range heb je eigenlijk geen last van. Je pets pakken die hits wel op en anders heb je nog 3 seconden spirit walk. Genoeg om je hele mana pool te dumpen in bears en een paar miljoen damage te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:36:
Ja gisterenavond even kort een A3 runnetje opgestrart maar de lag spikes waren zo heftig dat het soms meer dan een seconde duurde voordat een item wat ik op wilde oppakken ook in mn inventory belande, zelfde met m'n gewone skills... Zal idd wel met wat server activiteiten te maken hebben gehad.
same here, was geen beginnen aan dus ging maar sage's gesture's craften en zelfs een upgrade gehad (perfect affix role)

8,5 cc
33 cd
200+ armor
60+ res all
80+ vit
125 dex

helaas is mijn profile nog niet aangepast.

mochten er nog mensen zin hebben af en toe lekker te komen knallen kun je mij ook adden maar wel berichtje erbij waar je van komt graag ^_^ 125k dps unbuffed + goede defense :D (profile staan in handtekening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Darth Malak schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:49:
Je kunt ook je build erop aanpassen zodat je wel wat langer dicht in de buurt kunt blijven van de te raken monsters. Ook Spirit Walk gebruiken om even onkwetsbaar te zijn terwijl je spamt is ook een hele fijne.

Tegenwoordig ben ik er ook achter dat je zelfs met beren kunt kiten. Dat doe ik voornamelijk met die charging oversized buffels(?) van Act1 Highlands. Gewoon rennen, kort stilstaan, omdraaien, beren casten in tegengestelde richting (alwaar de beesten naartoe lopen), weglopen, incasseren van hits (en eventueel LS/LOH), repeat.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:43:
[...]

Ik wil op zich wel een keer meedoen om een poging te wagen, volgens mij heb ik kneok al in mijn friendlist, speel DH. Weet niet wanneer jullie een nieuwe poging doen, maar ik zal pas a.s. weekend kunnen. Heb atm een auction lopen op een Natalya boots met 18x dex en 60-ish vita waardoor ik (hopelijk) tegen de 175K dps zal aantikken zonder Sharpshooter en steady aim.
Mijn 210k unbuffed was helaas niet genoeg.. Hoewel het denk niet aan mijn dps lag ;)

Kheb een stone of jordan weten te snipen voor 8m!! met 29% procent against elites en 9% bolashot (quiver ook 11%)

Dan zou mijn effectieve dmg op 260k+ unbuffed moeten uitkomen tegen de ubers, dus ik zeg kom maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:52:
[...]

DPS verliezen? Een enkele bear one-hit al trash :) Daarnaast gebruik je ze alleen voor elites/grote groepen natuurlijk. Tussendoor blijf je gewoon lekker fire bombs gooien.

Zelfs op MP3 is een enkele mana-pool aan bears soms genoeg om een complete elite-pack neer te krijgen! (in luttele secondes dus!)

Het is wel even uitvogelen hoe je ze het beste kunt inzetten. Juist bij bijvoorbeeld siegebreaker/azmodan doen ze ziek veel DPS doordat alle 3 de beer-kolonnes door de target heen gaan. De close range heb je eigenlijk geen last van. Je pets pakken die hits wel op en anders heb je nog 3 seconden spirit walk. Genoeg om je hele mana pool te dumpen in bears en een paar miljoen damage te doen.
Maar uh... lijkt me dat de reflect damage van siegebreaker nogal hard aankomt dan... Maar ik ga ze zeker nog eens proberen. Heb zo'n beetje met van alles geexperimenteerd de laatste tijd.. Zelfs met spirit barage... lol.
Joarie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:52:
[...]

Je kunt ook je build erop aanpassen zodat je wel wat langer dicht in de buurt kunt blijven van de te raken monsters. Ook Spirit Walk gebruiken om even onkwetsbaar te zijn terwijl je spamt is ook een hele fijne.

Tegenwoordig ben ik er ook achter dat je zelfs met beren kunt kiten. Dat doe ik voornamelijk met die charging oversized buffels(?) van Act1 Highlands. Gewoon rennen, kort stilstaan, omdraaien, beren casten in tegengestelde richting (alwaar de beesten naartoe lopen), weglopen, incasseren van hits (en eventueel LS/LOH), repeat.
Klopt... Ik gebruik spirit walk nog te weinig als moment om juist veel damage te doen. Gebruik het nog 99% van de tijd meer om ergens weg te rennen met m'n staart tussen de benen.. :P Dat kan idd een gemist moment zijn.

Edit:>> yep wat hierna ook wordt gezegd :)

[ Voor 30% gewijzigd door Darth Malak op 26-10-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vroeg me trouwens af, iedereen die hier 200k + dps demon hunter heeft hoeveel survivability hebben jullie (life/res etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Darth Malak schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:55:
[...]

Maar uh... lijkt me dat de reflect damage van siegebreaker nogal hard aankomt dan... Maar ik ga ze zeker nog eens proberen. Heb zo'n beetje met van alles geexperimenteerd de laatste tijd.. Zelfs met spirit barage... lol.
Die reflect damage van siegebreaker voel je niet als je je bears smijt tijdens je spiritwalk zoals hij voorstelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ja reflect mobs moet je wel mee oppassen. Wat ik bij siegebreaker doe is de bears loslaten met spirit walk en dan weer afstand en bombs.

In 2 a 3 bear-runs istie dan wel neer op MP3.

edit: vergeet ook niet dat life steal met bears ook wonderen doet. Als ik bijna geen HP heb, gebruik spirit walk en spam bears, dan zit ik direct weer vol health :)

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:56:
ik vroeg me trouwens af, iedereen die hier 200k + dps demon hunter heeft hoeveel survivability hebben jullie (life/res etc.)
Gister bij kulle ben ik 2 keer dood gegaan (komt door de hardeballen van Kulle op MP10 pre-hotfix, had iedereen last van) en heb een monk en een barb gerevived ;)

45khp 500 res all, nu met die stone of jordan ring. 58 discipline! (normaal is 30) Wat betekent dat ik onwijs veel gloom gebruik. Ik sta elites te facetanken :) dankzij die 15% life leech. Ik hoor veel verbaasde mensen als ze met mij spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Ik zie met LOH (ca 1200) dat de beertjes net zoveel ticks genereren, mits ze alle drie een doel raken, als met Rain of Toads. Dus zelfs daarmee worden beertjes viable. Het enige wat me op dat moment nekt is gewoon de enorme mana-drain die Toads natuurlijk niet hebben waardoor je een veel betere constante flow van Life hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:01:
Ik zie met LOH (ca 1200) dat de beertjes net zoveel ticks genereren, mits ze alle drie een doel raken, als met Rain of Toads. Dus zelfs daarmee worden beertjes viable. Het enige wat me op dat moment nekt is gewoon de enorme mana-drain die Toads natuurlijk niet hebben waardoor je een veel betere constante flow van Life hebt.
Ik combineer momenteel standaard regen (iets van 700/sec volgens mij) met 3% LL.

Facetanken zoals met Toads is het inderdaad niet, dus je geeft wel survivability op, maar krijgt er mega-dps voor terug, met name tegen grote groepen.

Zelfs de phasebeasts zijn geen probleem meer. Als ik een grote groep zie haal ik ze met spirit walk bij elkaar en laat wat beren los in de groep en ze zijn neer. Voorheen was het met elke pack rennen geblazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Stone of Jordan FTW!! Echt een aanrader voor iedere class! Mijn bolashot(eerste rune) op elite's geeft nu 350-550k crits, waar dus die 28% + 9% in zit verwerkt. Je dps op papier daalt wel, dus staat je zelf daar niet blind op. Maar je merkt het onwijs in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:09:
Stone of Jordan FTW!! Echt een aanrader voor iedere class! Mijn bolashot(eerste rune) op elite's geeft nu 350-550k crits, waar dus die 28% + 9% in zit verwerkt. Je dps op papier daalt wel, dus staat je zelf daar niet blind op. Maar je merkt het onwijs in de praktijk.
Ik heb er een gevonden en aan marcvz gegeven voor de giveaway. Als iemand er dus een wil. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Wolf schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:11:
[...]

Ik heb er een gevonden en aan marcvz gegeven voor de giveaway. Als iemand er dus een wil. :)
ok netjes! weet je welke specs nog?

Het is namelijk een drama om een goeie te vinden voor de juiste prijs.. Je kan namelijk niet selecteren op een bepaalde stat. Gister nacht gesorteerd op buy out, begint bij 500k en 46 pagina's 1 voor 1 tegen gekomen kom je bij de 10m uit, dus er zijn denk ik wel 150 pagina's vol mee. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:14:
[...]

ok netjes! weet je welke specs nog?

Het is namelijk een drama om een goeie te vinden voor de juiste prijs.. Je kan namelijk niet selecteren op een bepaalde stat. Gister nacht gesorteerd op buy out, begint bij 500k en 46 pagina's 1 voor 1 tegen gekomen kom je bij de 10m uit, dus er zijn denk ik wel 150 pagina's vol mee. Succes!
De mijne had geloof ik poison dmg, 22% extra elite dmg, extra fury en weapon throw cost reduction. Niet de beste roll dus, prima dus voor de giveaway. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:09:
Ik heb er laatst 1 met cold damage ook voor 8M gehaald, wel zonder barb bonus maar die zijn veel duurder. Los van de 30% is voor een WW barb die 5% cold damage echt super omdat je tornado's ook chillen en dus vijanden langer in zich houden = meer fury en health!

En elites is waar je extra DPS wil

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:00:
[...]

Gister bij kulle ben ik 2 keer dood gegaan (komt door de hardeballen van Kulle op MP10 pre-hotfix, had iedereen last van) en heb een monk en een barb gerevived ;)

45khp 500 res all, nu met die stone of jordan ring. 58 discipline! (normaal is 30) Wat betekent dat ik onwijs veel gloom gebruik. Ik sta elites te facetanken :) dankzij die 15% life leech. Ik hoor veel verbaasde mensen als ze met mij spelen...
dat doe je wel netjes, ik vindt zelf inderdaad discipline erg handig (full nats ftw). ik weet dat mijn gear al niet verkeerd is en vraag me nu dus echt af wat voor gear jij hebt, diabloprogress ftw :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:56:
Kijk maar in me profile :)

staat in me signature :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:14
Nice!

Inna's Favor gevonden >:)

Nu alleen even kijken of het het waard is om op m'n Monk te zetten aangezien ik dan op resists moet inleveren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:20:
[...]

dat doe je wel netjes, ik vindt zelf inderdaad discipline erg handig (full nats ftw). ik weet dat mijn gear al niet verkeerd is en vraag me nu dus echt af wat voor gear jij hebt, diabloprogress ftw :)
Leuke build :) je off hand is erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:22:
[...]

Kijk maar in me profile :)

staat in me signature :)
met sharpshooter, steady aim en archery is het redelijk makkelijk om jou dps te krijgen, dat vindt ik nog niet eens hoog om eerlijk te zijn, unbuffed heb jij slechts 72k dps dus das niet echt heel veel
cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:24:
[...]

Leuke build :) je off hand is erg goed :)
dankje, oh inderdaad leuk vond er zelf 1 met soortgelijke stats en heb die netjes bij de AH ingewisseld :P (15% att. speed geen ellemental arrow), me gloves zijn echter beter (zie eerdere post) maar nog niet geupdate :D (long long way to go :P )

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Jk_W schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:46:
Even snel wat gems verwisseld en ik ben een 95k unbuffed DH geworden met een goede survivability :)
Zin om morgen weer lekker te gaan knallen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:14
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2m51fuf.jpg

:D

41% CHC *O*

[ Voor 11% gewijzigd door De_Bastaard op 26-10-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:25:
[...]

met sharpshooter, steady aim en archery is het redelijk makkelijk om jou dps te krijgen, dat vindt ik nog niet eens hoog om eerlijk te zijn, unbuffed heb jij slechts 72k dps dus das niet echt heel veel

[...]

dankje, oh inderdaad leuk vond er zelf 1 met soortgelijke stats en heb die netjes bij de AH ingewisseld :P (15% att. speed geen ellemental arrow), me gloves zijn echter beter (zie eerdere post) maar nog niet geupdate :D (long long way to go :P )
Kijk eens verder dan je neus lang is :) heb veel hp en Ress all ..CHC ...CHD wat minder ben nu op 100..
Ik heb geen last om hoge lvl te spelen op Inferno...
en ja het kan beter maar happy met me gear ben ik nog steeds :)

Verder heb ik ook nog andere gear dan wat je nu ziet :)

[ Voor 3% gewijzigd door cybergi op 26-10-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:20:
[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Gekkekip-1955/hero/150148

maar kweenie of alles klopt want switch some tussen mijn hellfire ring in game, + die jordan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:33:
[...]

Kijk eens verder dan je neus lang is :) heb veel hp en Ress all ..CHC ...CHD wat minder ben nu op 100..
Ik heb geen last om hoge lvl te spelen op Inferno...
en ja het kan beter maar happy met me gear ben ik nog steeds :)

Verder heb ik ook nog andere gear dan wat je nu ziet :)
ja maar je hebt geen 200k dps, je kan nog zo'n goede survivabillity hebben zonder de dps heb je er ook weinig aan en zul je toch trager zijn, ik ben persoonlijk sinds patch 1.05 slechts 1 maal doodgegaan (oke oke 5 x maar 4 x door disconnects dus dat telt niet) en een hoop meer dps, dus zou het raar zijn om te kijken naar iemand met minder dps ;), ik zeg ook niet dat je gear slecht is ik zeg alleen dat het niet god-like is ^^

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:54:
[...]

Mijn 210k unbuffed was helaas niet genoeg.. Hoewel het denk niet aan mijn dps lag ;)

Kheb een stone of jordan weten te snipen voor 8m!! met 29% procent against elites en 9% bolashot (quiver ook 11%)

Dan zou mijn effectieve dmg op 260k+ unbuffed moeten uitkomen tegen de ubers, dus ik zeg kom maar op :)
Met Steady Aim en Archery haal ik de 200k DPS, maar ik vind de passive perfectionist wel fijn om langer te blijven staan en niet ge-oneshot te worden door Ubers (op MP6). Ook kan ik i.c.m. Nightstalker hierdoor bijna de hele tijd SP aanhouden (55,5% CHC).
Hoe bevalt Stone of Jordan? Ik heb een dergelijke ring nooit uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

ja maar je hebt geen 200k dps, je kan nog zo'n goede survivabillity hebben zonder de dps heb je er ook weinig aan en zul je toch trager zijn, ik ben persoonlijk sinds patch 1.05 slechts 1 maal doodgegaan (oke oke 5 x maar 4 x door disconnects dus dat telt niet) en een hoop meer dps, dus zou het raar zijn om te kijken naar iemand met minder dps ;), ik zeg ook niet dat je gear slecht is ik zeg alleen dat het niet god-like is ^^
Zoals ik zij ik heb nog andere ringen die ik gebruik dan kom ik op 210 DPS met die skills..
Ik gebruik deze set meer voor magic find ..etc
über GOD like is deze set zeker niet maar zeker ook niet slecht :)
En ben tot nu toe ook maar 1 keer dood gegaan.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door cybergi op 26-10-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 20:18

Dark Angel

Corvette LS Power

[...]

[...]

Klopt... Ik gebruik spirit walk nog te weinig als moment om juist veel damage te doen. Gebruik het nog 99% van de tijd meer om ergens weg te rennen met m'n staart tussen de benen.. :P Dat kan idd een gemist moment zijn.

Edit:>> yep wat hierna ook wordt gezegd :)
Anders moet je eens met ons mee spelen speel altijd met meerder WD's Darkangelnl#2829

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:40:
[...]

Met Steady Aim en Archery haal ik de 200k DPS, maar ik vind de passive perfectionist wel fijn om langer te blijven staan en niet ge-oneshot te worden door Ubers (op MP6). Ook kan ik i.c.m. Nightstalker hierdoor bijna de hele tijd SP aanhouden (55,5% CHC).
Hoe bevalt Stone of Jordan? Ik heb een dergelijke ring nooit uitgeprobeerd.
Ben bezig met een uber run op mp6 atm. Kheb crits van me spiketrap rond de 850k voorbij zien komen en bola 500k, en die extra discipline is ook lekker. Kortom kopen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:34:
[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Gekkekip-1955/hero/150148

maar kweenie of alles klopt want switch some tussen mijn hellfire ring in game, + die jordan
ik weet wat ik weten moet en ben dus allang blij :P ik moet me crit chance wat gaan upgraden (jij zit op 55 o.o), ik denk dat dat een goed idee zal zijn voor een mooie minder dan 200m kostende upgrade
cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:40:
[...]

Zoals ik zij ik heb nog andere ringen die ik gebruik dan kom ik op 210 DPS met die skills..
Ik gebruik deze set meer voor magic find ..etc
über GOD like is deze set zeker niet maar zeker ook niet slecht :)
En ben tot nu toe ook maar 1 keer dood gegaan.. :)
dat je met sharpshooter extreem hoge dps haalt is niet zo gek, persoonlijk zou ik ook rond de 300k zitten al zet ik deze aan, echter denk ik dat ik met 300k dps en jou skill-base niet mijn gebruikelijke 40 min. mp 4 act 3 kan doen gewoonweg omdat ik te traag zou lopen ^_^.

(in normale games is sharpshooter nog handig omdat de burst vaak hoog genoeg is om dingen te 1-shotten, als je echter mp 6-7 gaat spelen zie ik het nut niet meer echt omdat die zoveel life hebben dat dat niet meer mogelijk is vandaar dat ik het liever vermijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Iemand zin in een run? Heb geen zin om alleen te runnen. Ik kan volgens mij elk MP wel aan. DH met 145k 156k dps unbuffed, 400res all, 4300 armor en 54k life.

klitse#2345

[ Voor 4% gewijzigd door Klitse op 26-10-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:44:
[...]

Ben bezig met een uber run op mp6 atm. Kheb crits van me spiketrap rond de 850k voorbij zien komen en bola 500k, en die extra discipline is ook lekker. Kortom kopen dus!
Hmm mijn huidige build is http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ziming-2981/hero/16923080 betekent dat ik mijn natalya ring moet inleveren als ik een SoJ wil gebruiken.
Probleem met mijn build is dat ik weinig ruimte heb voor veranderingen. Heb nu genoeg geld om een natalya boots te upgraden voor eentje met +/- 180-190 dex en een handjevol vita waardoor ik straks met alleen archery op +/- 175k DPS zal uitkomen. Maar dan... Elke upgrade (amu, glove, Inna's set) zal per stuk 100 tot 150 Mil kosten.

Zal voor mij heel lastig worden om de 250k DPS aan te tikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He wat rot voor je :+
Zou eens kijken naar een amu met CHC en CHD
Inna's belt is leuk, maar met Witching hour, denk dat je met CHD meer wint dan met die dex EN er zit attack speed op.
Dual socket Manticore? ^^

Verder heb je echt een geweldige combo van sets, heel slim gedaan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 26-10-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:24:
[...]

Hmm mijn huidige build is http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ziming-2981/hero/16923080 betekent dat ik mijn natalya ring moet inleveren als ik een SoJ wil gebruiken.
Probleem met mijn build is dat ik weinig ruimte heb voor veranderingen. Heb nu genoeg geld om een natalya boots te upgraden voor eentje met +/- 180-190 dex en een handjevol vita waardoor ik straks met alleen archery op +/- 175k DPS zal uitkomen. Maar dan... Elke upgrade (amu, glove, Inna's set) zal per stuk 100 tot 150 Mil kosten.

Zal voor mij heel lastig worden om de 250k DPS aan te tikken
Je amu/boots/chest kunnen veel beter.. Helaas krijg je door je manticore de 8%holy damage niet, omdat het geen "black" weapon is. Zoek een amu met chd en je zal flink vooruit gaan, aangezien je hoge chc.

Ik lever ook 20k dps in op papier door die jordan, maar je gaat erin de praktijk wel op vooruit.

iets anders.. Gister had ik me boots te koop staan voor 39m, had nu nog paar uur te gaan. Dus ik dacht cancel hem even en zet hem op 37,5m. Na 10 min verkocht! Mensen kopen sneller volgens mij als een item er net op staat, dat heb ik namelijk zelf ook, omdat je het gevoel hebt dat je de eerste bent die hem ziet (sniped). Dus het kan toch handig zijn om af en toe je ah te refreshe en de items erop nieuw op te zetten. (mits het item goed is geprijsd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Vandread schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:35:
He wat rot voor je :+
Zou eens kijken naar een amu met CHC en CHD
Inna's belt is leuk, maar met Witching hour, denk dat je met CHD meer wint dan met die dex EN er zit attack speed op.
Dual socket Manticore? ^^

Verder heb je echt een geweldige combo van sets, heel slim gedaan :)
Ik deed net een witching hour om, maar ik verloor 6k dps. Doordat ik de set bonus van inna kwijt zou raken. Geldt dus denk ik ook voor zch. Tenzij je een super roll hebt met high dex ias chd. maar dan kan je wel ff sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:36:
[...]

Je amu/boots/chest kunnen veel beter.. Helaas krijg je door je manticore de 8%holy damage niet, omdat het geen "black" weapon is. Zoek een amu met chd en je zal flink vooruit gaan, aangezien je hoge chc.

Ik lever ook 20k dps in op papier door die jordan, maar je gaat erin de praktijk wel op vooruit.

iets anders.. Gister had ik me boots te koop staan voor 39m, had nu nog paar uur te gaan. Dus ik dacht cancel hem even en zet hem op 37,5m. Na 10 min verkocht! Mensen kopen sneller volgens mij als een item er net op staat, dat heb ik namelijk zelf ook, omdat je het gevoel hebt dat je de eerste bent die hem ziet (sniped). Dus het kan toch handig zijn om af en toe je ah te refreshe en de items erop nieuw op te zetten. (mits het item goed is geprijsd.)
klopt inderdaad wat je zegt persoonlijk probeer ik dingen binnen 2 uur te verkopen, zelfs ga ik soms zelfs zo ver dat ik zelf al bied (ander account) zodat mensen mijn dingen eerder kopen (oh daar is al op geboden dan wil ik 'm wel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat er geen legendaries meer van 'vaste' objecten konden vallen? Eergisteren zowel van een corpse in act 1 (dead villager fields of misery) en op de fields of slaughter van zo'n manneke met een blauw vraagteken op z'n kop. Weliswaar crappendaries, maar het geeft toch een leuk gevoel.... Geldt dit nu ook weer voor weaponracks en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:42:
Ik dacht dat er geen legendaries meer van 'vaste' objecten konden vallen? Eergisteren zowel van een corpse in act 1 (dead villager fields of misery) en op de fields of slaughter van zo'n manneke met een blauw vraagteken op z'n kop. Weliswaar crappendaries, maar het geeft toch een leuk gevoel.... Geldt dit nu ook weer voor weaponracks en dergelijke?
dacht ik niet (sinds patch niet gezien) en daar ben ik niet blij mee xD heb denk ik pre-1.04 wel 30 legends gehad van die doosjes, rekjes en voornamelijk pile of bones (190 euro stormshield :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:45:
[...]

ik weet wat ik weten moet en ben dus allang blij :P ik moet me crit chance wat gaan upgraden (jij zit op 55 o.o), ik denk dat dat een goed idee zal zijn voor een mooie minder dan 200m kostende upgrade

[...]

dat je met sharpshooter extreem hoge dps haalt is niet zo gek, persoonlijk zou ik ook rond de 300k zitten al zet ik deze aan, echter denk ik dat ik met 300k dps en jou skill-base niet mijn gebruikelijke 40 min. mp 4 act 3 kan doen gewoonweg omdat ik te traag zou lopen ^_^.

(in normale games is sharpshooter nog handig omdat de burst vaak hoog genoeg is om dingen te 1-shotten, als je echter mp 6-7 gaat spelen zie ik het nut niet meer echt omdat die zoveel life hebben dat dat niet meer mogelijk is vandaar dat ik het liever vermijd)
Sorry maar 99k unbuffed kan echt nooit 300k worden als je sharshooter aan zet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:44:
[...]

dacht ik niet (sinds patch niet gezien) en daar ben ik niet blij mee xD heb denk ik pre-1.04 wel 30 legends gehad van die doosjes, rekjes en voornamelijk pile of bones (190 euro stormshield :D)
Ze droppen nog gewoon hoor. Gister 2 x andreal visage en een windforce van pile of bones en twee chests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:44:
[...]

Jawel, als je veel chd hebt en bijna geen chc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:46:
[...]

Ze droppen nog gewoon hoor. Gister 2 x andreal visage en een windforce van pile of bones en twee chests.
oh ik dacht dat dit in patch 1.04 was veranderd... sindsdien iig geen 1 meer gehad :?
cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:44:
[...]

we hebben het ook niet alleen over sharpshooter, er komt eerst nog 50% cd bij en dan nog 20% damage, of dit precies 300k wordt weet ik ook niet, ik weet alleen dat het niet echte dps is omdat dit in een gevecht dat langer dan 10 seconden duurt mijn gemiddelde dps dan een stuk lager is dan de 300k die wordt aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:46:
[...]

Bizar, heb ik dus nog nooit gehad...

Ben benieuwd of royal catacombs op MP10 ineens weer viable wordt :+

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:51:
[...]

Bizar, heb ik dus nog nooit gehad...

Ben benieuwd of royal catacombs op MP10 ineens weer viable wordt :+
Ik moet hier wel bij vermelden dat ik rond loop met base 375% mf (cap) + daarbij de mp levels en nv stacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:58:
[...]

375% base cap? Is die verhoogd?
Naar mijn weten is hij altijd 375% geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:58:
[...]

375% base cap? Is die verhoogd?
300+ 5nv stacks, altijd al geweest.. nu kan je met mp10 op 675% uit komen dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:59:
[...]

300+ 5nv stacks, altijd al geweest.. nu kan je met mp10 op 675% uit komen dacht ik zo
Hij zegt 375 base, exclusief NV.

Naar mijn weten is 300 de cap voor base. Sinds de patch ook inclusief follower MF.

Ik zit zelf op 250 ongeveer nu exclusief nv/mp, dus redelijk dicht bij de cap.

Daarnaast heeft MF geen invloed op chests/destructibles. Dit hebben ze lang geleden al verwijderd voor de chest-farmers. Dus gaat deze hele discussie al nergens over.

Legendaries uit chests halen is puur mazzel, dus als je er 3 op een dag uit trekt is dat redelijk bizar.

[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:00:
[...]

Hij zegt 375 base, exclusief NV.

Naar mijn weten is 300 de cap voor base. Sinds de patch ook inclusief follower MF.

Ik zit zelf op 250 ongeveer nu exclusief nv/mp, dus redelijk dicht bij de cap.
ok, my bad.

Ik kon me wil herinneren dat ik met met follower 389 heb gehad. Maar ik loop niet meer met MFgear rond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:03:
[...]

ok, my bad.

Ik kon me wil herinneren dat ik met met follower 389 heb gehad. Maar ik loop niet meer met MFgear rond..
Yeah kan, follower ging voor de patch nog over de cap heen, dus als je 14% van je follower had, zit je idd op 389 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:59:
[...]

Naar mijn weten is hij altijd 375% geweest.
dat is toch al inclusief NV stacks? :)

edit:Ah, ninjaposting hierzo... dacht hetzelfde als bosmonster

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Dus kort om ik moet meer CHD hebben ..ik heb nu wel veel CHC...maar blijkbaar helpt dat niet genoeg...om me DPS omhoog te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 17:10
Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:36:
[...]

Die holy damage krijg je volgens mij wel hoor, alleen niet over de extra poison damage. Het is dus iets minder dan 8% maar het helpt wel.

@cybergi, volgens mij heb jij meer CHC nodig zodat je vaker critical hits maakt.

[ Voor 8% gewijzigd door thriller op 26-10-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:16:
Dus kort om ik moet meer CHD hebben ..ik heb nu wel veel CHC...maar blijkbaar helpt dat niet genoeg...om me DPS omhoog te krijgen 8)7
CHC is een beetje nutteloos zonder CHD natuurlijk. Het is belangrijk daar een goede balans in te hebben.

Geloof ooit gelezen te hebben dat de factor idealiter (iig als je niet zoveel geld hebt en moet kiezen) 10:1, CHD:CHC te hebben.

Dus als je 30% CHC hebt, wil je 300% CHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

heeft iemand hier nog gear over met CHD en CHC

[ Voor 9% gewijzigd door cybergi op 26-10-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wel redelijk wat free items, dus als je je # post voeg ik je wel toe.

Het liefst geef ik het weg aan noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:33:
Ik heb nog wel redelijk wat free items, dus als je je # post voeg ik je wel toe.

ArchangelINC #2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:32:
heeft iemand hier nog gear over met CHD ?
Ik kan niet je profiel zien (zit op het werk QQ), ik neem aan dat je chd op al je ornaments hebt zitten (ringen, amu)? En natuurlijk op je wapen .Dan blijft er alleen nog The witching hour over waar je chd op kan hebben .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat jij een "uber" set had???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:39:
[...]

:X ss zegt al genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

Alle items legendary/set behalve het amulet. Die heeft geen gratis items voor noobs nodig, lijkt me :9

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

[...]

Sarcasme mode on ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Innitieel niet totdat ik de post van MicScott las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry hoor maar:
cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:32:
heeft iemand hier nog gear over met CHD en CHC
Dit verwacht je niet van iemand met full legendary/set :X

Of was jij diegene die de char/gear had gekregen/gekocht? Volgens mij kwamen we vorige keer ook al tot die conclusie namelijk...

Wees dan gewoon eerlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Nope..maar goed ik heb me build dus verkeerd gebouwd ..
Ik dacht tot dat ik op DiabloProgress keek dat ik een zeer nette build had..maar als ik dan naar andere DH kijk hier op het forum moet ik zeggen dat ondangs me best goede items ik niet op geneog DPS kom unbuffed. Conclusie is dus verder sleutelen.

Ik wil niet te veel op me HP inleveren en ook niet te veel op me Ress all..

[ Voor 11% gewijzigd door cybergi op 26-10-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:57:
Nope..maar goed ik heb me build dus verkeerd gebouwd ..
Ik dacht tot dat ik op DiabloProgress keek dat ik een zeer nette build had..maar als ik dan naar andere DH kijk hier op het forum moet ik zeggen dat ondangs me best goede items ik niet op geneog DPS kom unbuffed. Conclusie is dus verder sleutelen.
Precies, gewoon nog een paar honderd euro tegenaan gooien, komt het allemaal goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Conclusie is dex stacken en attack speed dan dacht ik? Dat zijn dan de enige twee waarmee je, je unbuffed DMG omhoog haalt dacht ik (buiten je dmg van je wapen om)

Of vergeet ik dan nog belangrijke factors?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:58:
[...]

Precies, gewoon nog een paar honderd euro tegenaan gooien, komt het allemaal goed ;)
Beetje jammer ...maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Madstorm schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:59:
Conclusie is dex stacken en attack speed dan dacht ik? Dat zijn dan de enige twee waarmee je, je unbuffed DMG omhoog haalt dacht ik (buiten je dmg van je wapen om)

lol, je vergeet Dé belangrijkste: CHC

Ik zou die amu vervangen door 1 met veel CHD en wat chc, en op je gloves ook wat chc/chd/ias als kan. Ja kan wel iets res al laten vallen. Ik heb nu 500 en dat gaat prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:40
Madstorm schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:59:

Critical Hit Chance en Damage doet mogelijk net zoveel als attack speed, misschien nog wel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:01:
[...]

Idd.

Maar goed.. leg jij anders eens het enorme verschil tussen je kennis/skill en je peperdure gear uit?

Toch niet raar dat we een dergelijke conclusie trekken?
wat is peperduur als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:00:
[...]

lol, je vergeet Dé belangrijkste: CHC

Ik zou die amu vervangen door 1 met veel CHD en wat chc, en op je gloves ook wat chc/chd/ias als kan. Ja kan wel iets res al laten vallen. Ik heb nu 500 en dat gaat prima!
Ja maar dat klopt dan toch niet?

Als je je CHC stackt heb je meer kans op Crits te maken, en hoge crits maak je door CHD te hebben. Maar daarvan wordt je unbuffed DMG toch niet hoger van? of ben ik nou in de war.. :?

Of ik zit teveel met SS in me hoofd dat die me in de war gooit, dat zou best kunnen..

[ Voor 7% gewijzigd door Madstorm op 26-10-2012 14:04 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Als je je CHC stackt heb je meer kans op Crits te maken, en hoge crits maak je door CHD te hebben. Maar daarvan wordt je unbuffed DMG toch niet hoger van? of ben ik nou in de war.. :?

Of ik zit teveel met SS in me hoofd dat die me in de war gooit, dat zou best kunnen..
CHC en CHD worden meegenomen in je unbuffed DPS natuurlijk, want ze verhogen je... unbuffed DPS :+

Een goede combinatie CHC/CHD is veruit de beste manier om je DPS te verhogen.
Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:02:
[...]

wat is peperduur als ik vragen mag? :)
ok ok, het valt wel mee. Maar goedkope rommel is het niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:49
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:33:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eversor-2578/hero/8783469

Ik weet niet of dat noob genoeg is? ;-) Mijn items geef ik doorgaans bij een upgrade weer door aan andere noob-maatjes

Edit: kan vandaag alleen niet meer online komen ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door SonataArctica op 26-10-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:01:
[...]

Idd.

Maar goed.. leg jij anders eens het enorme verschil tussen je kennis/skill en je peperdure gear uit?

Toch niet raar dat we een dergelijke conclusie trekken?
Weet niet waar jij de conclusie vandaan haalt dat ik de items allemaal gekocht heb ?
Kennis heb ik wel maar goed ik kan ook niet alles weten. Ik vind jou arrogantie erg slecht.
Ik heb een aantal items kado gekregen aantal items getrade en 3 items van me spullen gevonden IN game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Madstorm schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Klopt deels, maar we hebben nu toch over die Demonhuter? Die gebruikt sharpshooter (=100%critchance=1schotweg=20sec opbouw=fail=nepsteskill ooit)

Hij heeft dan 190k dps, dus hij heeft wel wat chd, maar maar zonder SS waarschijnlijk maar de helft..

Je moet inderdaad een goede balans vinden. vaak is CHC-CHD 30-300 of 40-400 wel een goede richtlijn.
Pagina: 1 ... 81 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.