Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:04:
[...]

CHC en CHD worden meegenomen in je unbuffed DPS natuurlijk, want ze verhogen je... unbuffed DPS :+

Een goede combinatie CHC/CHD is veruit de beste manier om je DPS te verhogen.
Hmm, ok...

Ik denk dat ik een tijdje gewoon zonder SS moet gaat spelen.. ik speel eigenlijk alleen maar met, en kom denk ik unbuffed op een kleine 80K dmg... wat niet veel is volgens mij..wat gebruiken de mede DH'ers hier als passives?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Madstorm schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:07:
[...]

Hmm, ok...

Ik denk dat ik een tijdje gewoon zonder SS moet gaat spelen.. ik speel eigenlijk alleen maar met, en kom denk ik unbuffed op een kleine 80K dmg... wat niet veel is volgens mij..wat gebruiken de mede DH'ers hier als passives?
Voor snelle MP2 runs archery, tactical advantage en vengeance.
Voor MP5 en hoger wissel ik tactical advantage om voor perfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:05:
[...]

Weet niet waar jij de conclusie vandaan haalt dat ik de items allemaal gekocht heb ?
Kennis heb ik wel maar goed ik kan ook niet alles weten. Ik vind jou arrogantie erg slecht.
Ik heb een aantal items kado gekregen aantal items getrade en 3 items van me spullen gevonden IN game.
Ok, dan bij deze mijn excuses.

Tis alleen al de tweede keer dat je ietwat "apart" uit de hoek komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Madstorm schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:07:
[...]

Hmm, ok...

verschilt nog wel is. perfectionist, tijdens de ubers voor extra life/armor/res/disc.
als ik haast heb gebruik ik die gene waarbij je movemtspeed 60% op vooruit gaat na gebruik van vault.
Vengaence is ook handig voor de extra hatred/disc.
nightstalker is handig als + 40% chc hebt voor disc. restore

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cybergi, als je gear checkt, altijd SS uitzetten..... SS is gewoon jezelf in de maling nemen
Met "mindere" gear heeft het nut maar bij jou niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Vandread schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:12:
Cybergi, als je gear checkt, altijd SS uitzetten..... SS is gewoon jezelf in de maling nemen
Bij monks is het makkelijk, die hebben geen offensive passives die die boel zo zwaar om de tuin leiden als SS. :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:10:
[...]

Ok, dan bij deze mijn excuses.

Tis alleen al de tweede keer dat je ietwat "apart" uit de hoek komt.
Reden waarom ik in dit forum ben is dat ik graag wat wil leren en me zelf beter maken in game.
En natuurlijk mede tweakers in game te leren kennen.
Dit is me eerste char die ik speel in Diablo 3 en heb in het verleden alleen d2 gespeeld op amateur niveau.

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft ook een waardeloze build, sowieso gold gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:12:
Dank je voor de tip :) ja ik zag wel SS geeft meer dps aan maar goed ..ik had tot nu toe altijd het gevoel dat het beter ging er mee .. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:16:
Lekker belangrijk ook al is het zo, hij geeft zelf al aan dat hij getrade/gekocht/gekregen heeft, waarom dan nog zo'n one-liner die _NIETS_ bijdraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:16:
Beetje kinderachtige reactie dit.

Al heeft hij dat wel gedaan, zijn zaak toch? Als je geld over hebt en geen tijd om 12 uur per dag te grinden zie ik geen reden om, als je wilt, er wat centen in te stoppen.

Ik snap de aversie van mensen ertegen hier niet. Je doet er toch niemand kwaad mee?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:22:
[...]

Al heeft hij dat wel gedaan, zijn zaak toch? Als je geld over hebt en geen tijd om 12 uur per dag te grinden zie ik geen reden om, als je wilt, er wat centen in te stoppen.

Ik snap de aversie van mensen ertegen hier niet. Je doet er toch niemand kwaad mee?
Dit is toch een typische reactie van een goldbuyer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het boeit mij ook niet, maar als het zo is, maakt het het een stuk makkelijker communiceren als er eerlijk gedaan wordt.

Ik heb ook gold/items gekocht ooit toen ik de progressie-stop in Inferno spuugzat was (pre 1.03).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:49
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:23:
[...]

Dit is toch een typische reactie van iemand die geen baan heeft en 24/7 zit te gamen op kosten van de samenleving...

Serieus, wordt volwassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 12:45
Oke Ik waag het ook met me Build

http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702

Wat kan ik hieraan aanpassen verbeteren.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonataArctica schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:26:
[...]

Dit is toch een typische reactie van iemand die geen baan heeft en 24/7 zit te gamen op kosten van de samenleving...

Serieus, wordt volwassen.
Wat een lange teentjes hier.

Maar als je dan toch weer items gaat kopen, haal dan zoiets.. Ben je rond de 150 mil klaar

Vile wards
Ice climbers
Andarial
Lacuni
inna pants
rare xbow 14xx with socket
trifecta rings
trifecta gloves
dead mans legacy (met elemental bonus)
witching hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
[...]

En toch krijg je het voor elkaar om compleet mijn punt te missen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 01:27
[...]

Wolf , kan je me ff adden voor wat tips ivm men monk upgraden?

Ik zit qua gear ok maar wil gaan set items kopen en aangezien jij nogal wat getest hebt ermee :)

#sleepwalkerb2326

als je niet wil no harm done :>

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

Maar als je dan toch weer items gaat kopen, haal dan zoiets.. Ben je rond de 150 mil klaar

Vile wards
Ice climbers
Andarial
Lacuni
inna pants
trifecta rings
trifecta gloves
witching hour
Cool. Wil je zo'n setje voor mij ook aanschaffen voor 150M?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:29:
[...]

Cool. Wil je zo'n setje voor mij ook aanschaffen voor 150M?
Is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

Wolf , kan je me ff adden voor wat tips ivm men monk upgraden?

Ik zit qua gear ok maar wil gaan set items kopen en aangezien jij nogal wat getest hebt ermee :)

#sleepwalkerb2326

als je niet wil no harm done :>
Prima hoor. Ik voeg je vanavond wel ff toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Raoul.TLS schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:27:

Gebruik je vaak smokescreen? Is shadowpower voldoende? Ja dan kan je smokescreen weglaten.

Ik zou zelf voor hungering arrow (1na laatste run als je niet veel chc heb anders de laatste)
Ik gebruik nu zelf bolashot (eerst rune=super splashdamages)
probeer eens spiketraps scatter uit zou ik zeggen
en elemental ball ligthing is ook lekker

Ps: beetje te veel argumentum ad hominemss hier op dit forum, wel lief blijven :9

[ Voor 6% gewijzigd door Julio-K op 26-10-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
  • Laatst online: 09:49
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

Vile wards
Ice climbers
Andarial
Lacuni
inna pants
trifecta rings
trifecta gloves
witching hour
Ik koop geen gold/items. Ik doe het met het geld en de items die ik zelf vind of koop/ruil/krijg van vrienden/tweakers. Ik vind alleen dat het een beetje triest is om zo te reageren op mensen die niet zo veel tijd hebben om te gamen en dus wat gold kopen om het niveau van hun maatjes die misschien meer tijd hebben bij te kunnen houden, of omdat ze simpelweg gewoon wat verder in de game willen komen en niet 8 uur per dag kunnen grinden omdat ze ook werk en een sociaal leven hebben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharpshooter is juist leuk om DPS mee te vergelijken :+ Lekker jezelf fucken :P

Het is overigens best een nuttige skill, al kun je maar 3 seconden SS opladen, heb je toch 9% CHC er weer bij. Maar goed, sowieso is het alleen nuttig als je een lage CHC hebt, als je eenmaal boven de 40% CHC zit kun je SS wel dumpen.

Ik heb zelf 47,5% CHC en 186k dps unbuffed. Gooi ik SS aan dan ga ik naar 306k dps, ziet er leuk uit, maar met SS zit je effectief dus ergens tussen de 200k en 220k dps oid als je telkens 2-3 seconden kunt opladen.
Raoul.TLS schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:27:

Ik zou die Mempo vervangen met een Andariels Visage. Voor je amulet kijken of je iets met dex/CHC/IAS of dex/CHC/CHD kunt vinden voor een leuke prijs. Bracers vervangen met iets met minder dex/vit maar mét CHC.

Gloves vervangen met dex/CHC/CHD of dex/IAS/CHD. Zou niet erg duur moeten zijn.
Belt vervangen met iets met meer dex, of met vit erbij (wat je bij andere items misschien verliest).

Maar het grootste aandachtspunt IMO: je Chest Armor vervangen. Zo'n item zou ik direct vendoren, het enige dat er op zit is All res, en dat heb je als DH minder nodig. Zoek een 3-socket armor met 150+dex/100+ vit op, en je DPS gaat er dik op vooruit.

En verder nog 1 van je 2 passives (niet Steady Aim) vervangen met Archery, en óf Smoke Screen, óf Shadow Power gebruiken, niet allebei. Daardoor kun je een Hatred spender als Cluster Arrow of Elemental Arrow er bij nemen. Je hebt nu maar 1 (matige) Hatred skill.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 26-10-2012 14:33 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:32:
Sharpshooter is juist leuk om DPS mee te vergelijken :+ Lekker jezelf fucken :P

Het is overigens best een nuttige skill, al kun je maar 3 seconden SS opladen, heb je toch 9% CHC er weer bij. Maar goed, sowieso is het alleen nuttig als je een lage CHC hebt, als je eenmaal boven de 40% CHC zit kun je SS wel dumpen.

Ik heb zelf 47,5% CHC en 186k dps unbuffed. Gooi ik SS aan dan ga ik naar 306k dps, ziet er leuk uit, maar met SS zit je effectief dus ergens tussen de 200k en 220k dps oid als je telkens 2-3 seconden kunt opladen.

[...]

Ik zou die Mempo vervangen met een Andariels Visage. Voor je amulet kijken of je iets met dex/CHC/IAS of dex/CHC/CHD kunt vinden voor een leuke prijs. Bracers vervangen met iets met minder dex/vit maar mét CHC.

Gloves vervangen met dex/CHC/CHD of dex/IAS/CHD. Zou niet erg duur moeten zijn.
Belt vervangen met iets met meer dex, of met vit erbij (wat je bij andere items misschien verliest).

Maar het grootste aandachtspunt IMO: je Chest Armor vervangen. Zo'n item zou ik direct vendoren, het enige dat er op zit is All res, en dat heb je als DH minder nodig. Zoek een 3-socket armor met 150+dex/100+ vit op, en je DPS gaat er dik op vooruit.

En verder nog 1 van je 2 passives (niet Steady Aim) vervangen met Archery, en óf Smoke Screen, óf Shadow Power gebruiken, niet allebei. Daardoor kun je een Hatred spender als Cluster Arrow of Elemental Arrow er bij nemen. Je hebt nu maar 1 (matige) Hatred skill.
Kan je jouw profile eens linken? Ben aan het kijken naar een DPS set naast m'n MF set voor DH. Kan ik beetje kijken wat een hoge DPS DH heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

[...]

Wolf _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Oke zat ook aan te denken na tip die een ander DH ook kreeg.
Maar op MP8 geb ik het maar tja (omdat ik undergearded ben)
Hunger heb ik gebruikt gister deze dead m gekocht dacht probeer hem uit.
Heb 4 maal Deadman 's 3 met socket en een zonder socket
Weet niet welke ik wil en ga houden.
Sommige extra damage elemental andere straff andere hunger en deze .

maar ss inruilen voor wat ?

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:40
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:35:
[...]

Kan je jouw profile eens linken? Ben aan het kijken naar een DPS set naast m'n MF set voor DH. Kan ik beetje kijken wat een hoge DPS DH heeft.
Een opmerking, met de set van angeloonie ga je wel vaak dood... :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:35:
[...]

Link staat in signature, maar: http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618
microoo schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:36:
[...]

Een opmerking, met de set van angeloonie ga je wel vaak dood... :+ :D
Als je party niet goed genoeg is wel ja :>
Maar het viel gisteren overigens wel mee :+ Niet vaker dan jou dood gegaan volgens mij. ;)

Maar goed, ik ben squishy en dat is af en toe irritant, maar het maakt verder niet veel uit of je nu goede res all hebt of geen, tegen sommige packs ben je gewoon kansloos (o hai Phasebeasts). En ik ga niet 50k dps inleveren om 300 res all er bij te krijgen :P

[ Voor 46% gewijzigd door Angeloonie op 26-10-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1210/21169/T02.png

:+ met mijn sharpshootersletje

[ Voor 14% gewijzigd door Julio-K op 26-10-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:37:
[...]

Link staat in signature, maar: http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618

[...]

Maar het viel gisteren overigens wel mee :+ Niet vaker dan jou dood gegaan volgens mij. ;)

Maar goed, ik ben squishy en dat is af en toe irritant, maar het maakt verder niet veel uit of je nu goede res all hebt of geen, tegen sommige packs ben je gewoon kansloos. En ik ga niet 50k dps inleveren om 300 res all er bij te krijgen :P
Paar hele dure items, en andere zien er in verhouding goedkoop uit. Hoeveel heb je hier in totaal voor betaald?

Die extra damage op rings is wel underrated volgensmij.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:40
Hierbij dan ook nog even mijn build. Heb nu 90 mil verzameld waarvan ik maar eens wat upgrades moet kopen. Wat is het lastige. Ik ga denk ik maar eens beginnen met mijn amu, chest armor, belt en pants. Of toch alles investeren in een manticore....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Micro-2849/hero/13676251

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:40:
[...]

Paar hele dure items, en andere zien er in verhouding goedkoop uit. Hoeveel heb je hier in totaal voor betaald?
Goedkoop is geen enkel item, misschien alleen de Strongarm Bracers, die waren 3 mil oid. Totaal zit er dik 500 mil oid in mijn DH. Deze gear heeft mij iets van 300 mil gekost denk ik.
Wat ik als eerste wil vervangen: Ring met IAS met ring met CHC en Windforce met Manticore (1000+ dps, 100+dex, 2 socks, 80+ CHD). Alle andere items komen later wel een keer.
Die extra damage op rings is wel underrated volgensmij.
Dan sowieso, die damage levert 10x meer op dan hoeveel dex er ook op ringen kan zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 26-10-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:32:

Als je iedere 2 a 3 seconden schiet kak je qua dpS juist in ;)
Dus als je veel kite is het handig, kite je niet veel dan heeft SS minder nut.
Ik kite veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:11
Gister op advies van jullie toch maar Lacuni's aangeschaft met dikke CHC.

Daarnaast ook maar eens iets anders gaan testen, namelijk de Waepon Throw build.
Speelt erg leuk, maar denk dat WW toch meer me voorkeur krijgt.

Nu op zoek naar de volgende upgrade... Maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:45:
[...]

Dat zeg ik toch? Unbuffed 186k zit je met SS effectief op 200-220k niet op 300k+. 2-3 seconden opladen is zo'n 20k dps er bij oid.

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 26-10-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Vandread schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:45:
[...]

Als je efficient speelt, dan rush je juist door een level en schiet je continu, dus heeft het geen zin... Gebruikte het vroeger ook veel in act1 om dat je dan veel loopt en een buff opbouwt en dan een spiketrap neer legt en alles one-shot. Maar nu in act3 of met mp++ is het echt onzin (voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Angeloonie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:37:
[...]

[...]

Maar goed, ik ben squishy en dat is af en toe irritant, maar het maakt verder niet veel uit of je nu goede res all hebt of geen, tegen sommige packs ben je gewoon kansloos (o hai Phasebeasts). En ik ga niet 50k dps inleveren om 300 res all er bij te krijgen :P
Ik vind windforce geweldig heb hem ook jammer genoeg niet genoeg DPS er mee zonder socket ..maar hij is snel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Er is geen WF met Crit damage en Socket

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:54:
[...]

Ik vind windforce geweldig heb hem ook jammer genoeg niet genoeg DPS er mee zonder socket ..maar hij is snel O-)
Knockback + Lifesteal + Hatred Regen = O+

Minder damage, maar Windfroce O+

Je moet gewoon een WF met CHD als random stat vinden, die zijn 10x goedkoper dan een met socket, terwijl je hoge CHD kan krijgen (zie mijn boog, 89%, gekocht voor 15 mil. Met socket was de goedkoopste 45 mil).

[ Voor 25% gewijzigd door Angeloonie op 26-10-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

Ik heb gold gekocht. 100m voor 45 euro, een prikkie! Daar heb ik 'n stuk of vier, vijf items voor gekocht. De rest is "legit". Vroeger verdiende ik miljoenen per dag door te kopen en retraden in het AH, maar daar ging dan ook weer een uur of twee per dag in zitten. Als je dat omrekent naar euro per uur kun je beter wc's gaan schrobben. Is nog minder saai ook.
Nu (sinds 1.05) is het spelen zelf weer een stuk belonender, dus ik denk niet dat ik weer goud ga kopen, maar éénmaal een extra investering van nog eens 50 euro om 'n spel weer een paar honder uur leuk te maken is wat mij betreft een prima te rechtvaardigen besteding van m'n zelf door IRL te werken verdiende geld en een efficientere manier van je tijd besteden dan 50 uur farmen om één item te vinden dat zoiets misschien opbrengt.

Haters gonna hate.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Angeloonie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:59:
[...]

Knockback + Lifesteal + Hatred Regen = O+

Minder damage, maar Windfroce O+

Je moet gewoon een WF met CHD als random stat vinden, die zijn 10x goedkoper dan een met socket, terwijl je hoge CHD kan krijgen (zie mijn boog, 89%, gekocht voor 15 mil. Met socket was de goedkoopste 45 mil).
Zoals ik zij het is een leuke boog :) maar goed ik kwam er niet verder mee jammer genoeg heb hem nog in me stash :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P las net ff de pagina hiervoor (ja op werk he kan niet alles volgen), wat is er mis met gold buy-ers, heb ik zelf ook gedaan en heb er flink wat geld mee VERDIEND, gold kopen en dan craften om de items weer te verkopen is een simpele manier om aan geld te komen (is = was) omdat je een giga start bedrag moet hebben om te gaan craften (plan van sage's = 45m, zonde als je niet minstens 1000 gloves maakt dan of niet...

900 euro verkocht, 600 euro eringestoken... 300 euro winst + 200m gold die ik later nog kreeg van de slechte crafts die ik het niet waard von om te verkopen meteen

't gaat er niet om of je gold koopt het gaat erom wat je ermee doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
dx5314 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:46:
Gister op advies van jullie toch maar Lacuni's aangeschaft met dikke CHC.

Daarnaast ook maar eens iets anders gaan testen, namelijk de Waepon Throw build.
Speelt erg leuk, maar denk dat WW toch meer me voorkeur krijgt.

Nu op zoek naar de volgende upgrade... Maar wat?
Ben ook inmiddels aan zoeken naar vervangen van mijn lacuni's met een lacuni's met CHC. Zijn alleen zo achtelijk duur ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:59:
[...]

Daar verbaas ik me ook altijd over. Een 1 hander met Life steal en socket kost je een fortuin, terwijl je exact hetzelfde wapen zonder socket, maar met 95%+ CHD op kunt pikken voor een prikkie.

Zo heb ik mijn wapen (1h 1077 dps, 100 int, 98% CHD en 3% LL) gekocht voor 30M. En dan bespaar je ook nog 18M ofzo voor de 100% CHD gem (ok inmiddels 7M, maar goed :+). Dus effectief kostte dat ding destijds 12M in verhouding tot gelijke wapens met socket ipv CHD (die voor 60M+ gaan).

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Dat komt omdat ie met 100% CHD gem stuk meer dmg gaat doen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door ReQuiem83 op 26-10-2012 15:07 . Reden: procent teken ^^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Dat is waar , maar je je mist gewoon 100% CHD. Ik had de mijne gekocht met socket voor 52m

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:12
Ik heb nog nooit gold gekocht of iets in de RMAH gekocht of verkocht.
Voor mij is het een spelletje. AH vind ik een prima toevoeging maar dan wil ik deze wel gebruiken met resources die ik ingame vergaard heb. Gold dus.

Als ik items verkocht zou hebben op RMAH omdat de koers daar gunstiger ligt ofzo. Dan zou ik deze euro's ook gewoon als gold zien.
Maar dit situatie is niet voorgekomen (heb hem ook niet opgezocht).

Desalniettemin moet iedereen dat lekker zelf weten.
Het zit er nu eenmaal in.. En als iemand echte muntjes in gear wil steken kan ie in een dag tijd beter gegeared zijn dan iemand met 30k elite kills.
Dat zou mij geen voldoening geven. Maar ik heb er niets tegen als iemand daar anders over denkt.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReQuiem83 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:06:
Dat komt omdat ie met 100% CHD gem stuk meer dmg gaat doen ;)
Ja, want 100% CHD is wel 2% meer dan 98% :P

Het gaat om een socket ipv CHD he, niet ernaast natuurlijk. Dan is het zeker de hoofdprijs.

Gaat erom dat je redelijk cheap een native 90% CHD wapen op kunt pakken voor veel minder dan een wapen zonder CHD, maar met socket.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:03:
:P las net ff de pagina hiervoor (ja op werk he kan niet alles volgen), wat is er mis met gold buy-ers, heb ik zelf ook gedaan en heb er flink wat geld mee VERDIEND, gold kopen en dan craften om de items weer te verkopen is een simpele manier om aan geld te komen (is = was) omdat je een giga start bedrag moet hebben om te gaan craften (plan van sage's = 45m, zonde als je niet minstens 1000 gloves maakt dan of niet...

900 euro verkocht, 600 euro eringestoken... 300 euro winst + 200m gold die ik later nog kreeg van de slechte crafts die ik het niet waard von om te verkopen meteen

't gaat er niet om of je gold koopt het gaat erom wat je ermee doet...
Heb je goed gedaan 300 winst lol netjes :) Snap ook wel aan de andere kant dat mensen het wat minder vinden. Ik kan er alleen bij zeggen er zijn genoeg andere manieren om het geld er uit te gooien...kan je beter wat geld uit geven aan iets wat je echt leuk vind en waar je lange tijd plezier mee kan hebben.
Ik heb den ik voor 70 euro aan gear gekocht...wat ik niet echt super veel vind. Als ik een biertje in Zwitserland ga drinken waar ik nu woon betaal ik op een avond dik 150 euro als het niet meer is......anyway mensen moeten ophouden met haat tegen over de mensen die wel wat geld er in willen stoppen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:07:
[...]

Nee met gem is ie dus 198% dmg ;) als je dezelfde zou kopen maar met socket ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
MicScott schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:01:
[...]

Ik heb gold gekocht. 100m voor 45 euro, een prikkie! Daar heb ik 'n stuk of vier, vijf items voor gekocht. De rest is "legit". Vroeger verdiende ik miljoenen per dag door te kopen en retraden in het AH, maar daar ging dan ook weer een uur of twee per dag in zitten. Als je dat omrekent naar euro per uur kun je beter wc's gaan schrobben. Is nog minder saai ook.
Nu (sinds 1.05) is het spelen zelf weer een stuk belonender, dus ik denk niet dat ik weer goud ga kopen, maar éénmaal een extra investering van nog eens 50 euro om 'n spel weer een paar honder uur leuk te maken is wat mij betreft een prima te rechtvaardige besteding van m'n zelf door IRL te werken verdiende geld en een efficientere manier van je tijd besteden dan 50 uur farmen om één item te vinden dat zoiets misschien opbrengt.

Haters gonna hate.
Waarom zou er iemand moeten gaan haten?

Als jij besluit voor 45,- aan snoep te kopen is er niemand die je scheef aankijkt en vindt iedereen dat je dat zelf moet weten.

Maar zodra het om de RMAH in Diablo 3 gaat wordt 70% van de spelers een moraalridder en springen ze op als een bos vlooien als iemand maar hint naar het feit dat hij er gebruik van maakt.

Ziet iemand hier de scheefheid van in? Juist! Hoe iemand zijn geld uitgeeft zijn jou zaken niet. Het is zelfs ronduit onbeschoft daar een mening over te ventileren. Ik vind dan ook dat iedereen in dat opzicht zijn mening voor zich moet houden.

Want wat is het verschil tussen snoep en diablo 3 items? Je hebt er allebei net zoveel plezier van hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
ReQuiem83 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:08:
[...]

Nee met gem is ie dus 198% dmg ;) als je dezelfde zou kopen maar met socket ;)
Zo-een zoek ik dus nog, maar dan moet ik toch nog even het tienvoudige aan gold bij mekaar zien te krijgen :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:07:
[...]

Het gaat om een socket ipv CHD he, niet ernaast natuurlijk. Dan is het zeker de hoofdprijs.

Gaat erom dat je redelijk cheap een native 90% CHD wapen op kunt pakken voor veel minder dan een wapen zonder CHD, maar met socket.
Ik ga persoonlijk liever voor een primary stat, LL, CHD én een socket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
xV0rtexx schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:10:
[...]

Zo-een zoek ik dus nog, maar dan moet ik toch nog even het tienvoudige aan gold bij mekaar zien te krijgen :)
Wel aansluiten in de rij achter mij ;) (need 1 too)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:10:
[...]

Ik ga persoonlijk liever voor een primary stat, LL, CHD én een socket.
No shit :+

Maar das niet te betalen. Ging erom dat als je een upgrade zoekt voor niet te veel geld, dat native CHD een stuk goedkoper is dan een socket + gem. Om een of andere reden betalen mensen de hoofdprijs voor een socket, terwijl je native CHD veel goedkoper kunt krijgen (gem nog niet eens meegerekend), maar dat in de praktijk exact hetzelfde wapen oplevert.

Zeker in combinatie met LL lijken wapens met socket (nog zonder CHD) echt de pan uit gerezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik snap er ook niks van, als ik nu 4 uur farm dan hopelijk een item van 40 euro kan krijgen dan weet ik wel zeker dat ik dat in veel minder uur met werken bijeen heb... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Zo duur zijn die helemaal niet. Je moet alleen genoegen nemen met een wat lagere dps-waarde, maar die damage haal je er door de extra ~95% crit met gemak weer uit. Alleen te veel mensen staren zich blind op de dps-waarde.

Als mijn wapen bijvoorbeeld 1050 ipv 874 dps had gehad maar geen socket, zou het waarschijnlijk veel meer hebben gekost dan het mij kostte, terwijl m'n dps uiteindelijk lager zou zijn.

Slim shoppen, dat moet je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:09:
[...]

Waarom zou er iemand moeten gaan haten?

Als jij besluit voor 45,- aan snoep te kopen is er niemand die je scheef aankijkt en vindt iedereen dat je dat zelf moet weten.

Maar zodra het om de RMAH in Diablo 3 gaat wordt 70% van de spelers een moraalridder en springen ze op als een bos vlooien als iemand maar hint naar het feit dat hij er gebruik van maakt.

Ziet iemand hier de scheefheid van in? Juist! Hoe iemand zijn geld uitgeeft zijn jou zaken niet. Het is zelfs ronduit onbeschoft daar een mening over te ventileren. Ik vind dan ook dat iedereen in dat opzicht zijn mening voor zich moet houden.

Want wat is het verschil tussen snoep en diablo 3 items? Je hebt er allebei net zoveel plezier van hoor...
Kan niet op de juiste term komen maar dit zijn ook veelal de mensen die roepen:

"kijk die sukkel nou in die vul hier naam van een exotische auto in rijden".

Die blijf je houden en zullen ook elke dag geboren worden ;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:18:
Zo duur zijn die helemaal niet. Je moet alleen genoegen nemen met een wat lagere dps-waarde, maar die damage haal je er door de extra ~95% crit met gemak weer uit. Alleen te veel mensen staren zich blind op de dps-waarde.

Als mijn wapen bijvoorbeeld 1050 ipv 874 dps had gehad maar geen socket, zou het waarschijnlijk veel meer hebben gekost dan het mij kostte, terwijl m'n dps uiteindelijk lager zou zijn.

Slim shoppen, dat moet je doen.
Kweenie, maar tenzij ik serieus DPS wil inleveren ga ik dat niet redden met een redelijk budget.

Daarnaast zijn die carving knives leuk, maar ze zijn veel te snel voor bears (minder dps/mana), dus ook daar lever ik dan in.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

Kweenie, maar tenzij ik serieus DPS wil inleveren ga ik dat niet redden met een redelijk budget.

Dat wapen wat jij hebt kost een fortuin op de AH.
Wat is je budget? Mijn wapen kostte 50 miljoen. Ja, dat is veel, maar het is niet 'onbetaalbaar'. Bovendien ik kon m'n oude wapen met iets meer dps maar 36% minder CHD verkopen voor 30 miljoen. En hoe komt dat? Omdat mensen alleen naar dps kijken. En dat terwijl ik er 10k dps op vooruit ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybergi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:08:
[...]

Heb je goed gedaan 300 winst lol netjes :) Snap ook wel aan de andere kant dat mensen het wat minder vinden. Ik kan er alleen bij zeggen er zijn genoeg andere manieren om het geld er uit te gooien...kan je beter wat geld uit geven aan iets wat je echt leuk vind en waar je lange tijd plezier mee kan hebben.
Ik heb den ik voor 70 euro aan gear gekocht...wat ik niet echt super veel vind. Als ik een biertje in Zwitserland ga drinken waar ik nu woon betaal ik op een avond dik 150 euro als het niet meer is......anyway mensen moeten ophouden met haat tegen over de mensen die wel wat geld er in willen stoppen. |:(
ben ik het ook helemaal met jou eens hoor, als je dat wilt doen moet je dat helemaal zelf weten, ik heb hiervoor dark orbit gespeeld een spel waar gewoon mensen zijn die 3000 euro per maand voor betalen, als jij het geld hebt en jij wilt s'avonds lekker een spelletje spelen zonder maanden te hoeven grinden, prima dan grind ik wel voor je :P maar niet gratis :D.

(1 euro uitgeven is veel als je 10 euro hebt maar net niks als je 10 miljoen hebt)

(nu 800 euro total verdiend ongeveer en dan dat gold dat ik heb verkocht megerekend in de calculatie's, ook mensen genoeg die op mij "haten" omdat ik dingen verkoop ^_^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Wat is je budget? Mijn wapen kostte 50 miljoen. Ja, dat is veel, maar het is niet 'onbetaalbaar'. Bovendien ik kon m'n oude wapen met iets meer dps maar 36% minder CHD verkopen voor 30 miljoen. En hoe komt dat? Omdat mensen alleen naar dps kijken. En dat terwijl ik er 10k dps op vooruit ging.
Sorry had mn post geedit, dacht dat je wapen meer DPS had.

Maar met dit wapen zou ik er voor 50M dus op achteruit gaan op netto bears-DPS, ondanks de extra CHD.

Daarom heb ik nu een trager wapen (1.2) maar met 9% IAS van uiteindelijk 1077 dps.

Wapen (kostte me effectief dus maar 12M destijds):
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:46:
[...]
Dat zeg ik toch? Unbuffed 186k zit je met SS effectief op 200-220k niet op 300k+. 2-3 seconden opladen is zo'n 20k dps er bij oid.
Maar in die 2 seconden doe je geen dps, dus feitelijk verlies je dps.... jatochnietdan?!
Die initiele burst is leuk :)
Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:47:
[...]
Als je efficient speelt, dan rush je juist door een level en schiet je continu, dus heeft het geen zin... Gebruikte het vroeger ook veel in act1 om dat je dan veel loopt en een buff opbouwt en dan een spiketrap neer legt en alles one-shot. Maar nu in act3 of met mp++ is het echt onzin (voor mij).
Kijk naar m'n DH..... das m'n budget "goh ik wil ook eens even met een DH door inferno hobbelen" DH (toevallig met wat dure emeralds, maar die gaan er weer uit.... hoop er wat op te verdienen...)
Ik ben helemaal niet bezig met dikke gear daarop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk mijn nieuwe gloves op de site :D daarmee ook meteen 300 plaatsen gesprongen bij diabloprogress ^_^

http://www.diabloprogress...49-1364/icehunter/1151011

was me laatste craft van de avond hehehe lucky me :D iemand een idee waarvoor dit verkoopt want ik kon gister geen betere vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:31:
[...]

Sorry had mn post geedit, dacht dat je wapen meer DPS had.

Maar met dit wapen zou ik er voor 50M dus op achteruit gaan op netto bears-DPS, ondanks de extra CHD.

Daarom heb ik nu een trager wapen (1.2) maar met 9% IAS van uiteindelijk 1077 dps.

Wapen (kostte me effectief dus maar 12M destijds):
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952
Je zou er inderdaad maar 3657.75 dps op vooruit gaan, en dus minder berendamage doen. Maar als je damage per mana zo belangrijk vindt, waarom loop je dan rond met pierce the veil?

By the way, met die dps en LL moet je eens voor de grap locust swarm proberen ipv honden. Niemand gebruikt dit, maar het is echt een van de bruutste skills die we hebben. Dan kun je flash fire ook meteen omwisselen voor rain of toads of splinters.

[ Voor 15% gewijzigd door MicScott op 26-10-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manticore 1200 83% crit dmg + open socket gesniped voor 5 mil :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:51:
[...]

Je zou er inderdaad maar 3657.75 dps op vooruit gaan, en dus minder berendamage doen. Maar als je damage per mana zo belangrijk vindt, waarom loop je dan rond met pierce the veil?
Omdat pierce the veil effectief maar een vrij kleine opoffering is, die door crits ruimschoots goedgemaakt wordt.

Een veel sneller wapen nemen kost veel meer (dps dan nog even, naast de gold-investering :+)
By the way, met die dps en LL moet je eens voor de grap locust swarm proberen ipv honden. Niemand gebruikt dit, maar het is echt een van de bruutste skills die we hebben. Dan kun je flash fire ook meteen omwisselen voor rain of toads of splinters.
Locust swarm kan ik wel eens proberen. Flash fire vind ik juist een van de chillste skills. Darts vind ik niet fijn meer (te single target, te traag) en Toads vind ik ook te weinig DPS (en ik heb geen LoH dus).

Hmm.. nu weet ik weer waarom ik geen locust heb. Ik gebruik de bombs juist als low-mana tussendoortje, om mana op te sparen voor Bears voor de packs/elites. Locust swarm zou bijna meer een vervanging zijn voor Bears dan bombs gezien het manaverbruik :P

[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Heeft nv of mf nog invloed of je een key krijgt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:56:
Heeft nv of mf nog invloed of je een key krijgt of niet?
nee 10% kans per mp en zonder mp 5% kans dacht ik

ik had trouwens nog een grappige tip voor enchantress, probeer eens een puzzle ring te equippen die spawnt af en toe een "suprise" goblin, werkt zeer goed bij enchantress (andere ook denk ik) en heb al meerdere legends van :D

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Bedenk wel dat je 5 NV moet hebben wil je uberhaupt kans maken op die drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
grapefruit schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:00:
Bedenk wel dat je 5 NV moet hebben wil je uberhaupt kans maken op die drops.
Dat sowieso...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ok ik wil die gast in de misery fields even farmen, volgens mij kan ik dan het beste eerst die 3 tombs in de forsaken cemetery doen toch? Dan heb ik 5nv met wat geluk. Staat die keywarden dan altijd op dezelfde plek? Ergens linksboven in de fields?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:55:
[...]

Omdat pierce the veil effectief maar een vrij kleine opoffering is, die door crits ruimschoots goedgemaakt wordt.

Een veel sneller wapen nemen kost veel meer (dps dan nog even, naast de gold-investering :+)

[...]

Locust swarm kan ik wel eens proberen. Flash fire vind ik juist een van de chillste skills. Darts vind ik niet fijn meer (te single target, te traag) en Toads vind ik ook te weinig DPS (en ik heb geen LoH dus).
Met een wapen van 1.40 attack speed zou je 6.8% meer mana kwijt zijn per punt damage terwijl je met pierce the veil 8.3% meer mana per damage kwijt bent!

Oh:
Hmm.. nu weet ik weer waarom ik geen locust heb. Ik gebruik de bombs juist als low-mana tussendoortje, om mana op te sparen voor Bears voor de packs/elites. Locust swarm zou bijna meer een vervanging zijn voor Bears dan bombs gezien het manaverbruik :P
Maar cast één keer locust, schiet een monster of twee dood, je mana is weer vol door health orbs+ je kunt beertjes spammen terwijl je locust swarm alles in op het scherm langzaam wegvreet. Oh en de LL die je ervan krijgt... :9~

[ Voor 26% gewijzigd door MicScott op 26-10-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:04:
Ok ik wil die gast in de misery fields even farmen, volgens mij kan ik dan het beste eerst die 3 tombs in de forsaken cemetery doen toch? Dan heb ik 5nv met wat geluk. Staat die keywarden dan altijd op dezelfde plek? Ergens linksboven in de fields?
als ik jou was dan zou ik niet cemetery doen maar festering woods, daar zitten 2 tombe's (kleine) met standaard 1 rare, standaard 2-3 rares buiten en nog 1 special event soms :) standaard 4 stacks en met beetje geluk 5 anders moet je die op de fields vinden hehe ook geenp robleem lijkt me zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Je kan ook naar festering woods gaan, meestal haal je daar sowieso 3 a 4 elites soms haal ik hier e 5 ook wel... gegarandeerd 2 door de 2 dungeons die er zitten.

Dammit @ hierboven, was ik weer te laat ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Madstorm op 26-10-2012 16:06 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:04:
[...]

Met een wapen van 1.40 attack speed zou je 6.8% meer mana kwijt zijn per punt damage terwijl je met pierce the veil 8.3% meer mana per damage kwijt bent!
Het gaat om de weapon damage. Jouw wapen is 196-536, is 366 average weapon damage. Mijn wapen is 824 (654-994) average weapon damage. Dat is ruim een factor 2.

Voor bears wil je een wapen met zo hoog mogelijke average weapon damage. In principe zou een 2 hander misschien zelfs beter zijn, als ik niet mn 20 pickup en crit zou missen :P
MicScott schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:04:
[...]

Maar cast één keer locust, schiet een monster of twee dood, je mana is weer vol door health orbs+ je kunt beertjes spammen terwijl je locust swarm alles in op het scherm langzaam wegvreet. Oh en de LL die je ervan krijgt... :9~
Ga er dit weekend eens mee spelen :)

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Yo festering wood en daarna gewoon gaan zoeken op de mystery fields, dan haal je daar ook nog wel 1-2 stacks. Je kan ook daarvoor nog naar leorics mansion gaan daar heb je er ook altijd wel 1-2.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Beter Festering Woods, gaat sneller dan cemetery. Plus bij de cementery heb je aardig wat events die behoorlijk baat hebben bij 5NV. Mocht je nog 1 of 2 NV te kort komen kan je alvast naar Misery Fields gaan en zoeken naar de Key Warden. Je komt altijd wel 1 of 2 packs tegen en mocht je eerst de Key Warden tegen komen dan skip je hem en hoef je later niet te zoeken want hij heeft helaas geen vaste plek.

Zo had ik in Act 2 de hele Oasis uitgekamt en kon ik hem maar niet vinden, bleek hij in een inham te staan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:07:
[...]

Het gaat om de weapon damage. Jouw wapen is 196-536, is 366 average weapon damage. Mijn wapen is 824 (654-994) average weapon damage. Dat is ruim een factor 2.

[...]

Ga er dit weekend eens mee spelen :)
Mijn wapen heeft 298 - 951 damage. Je keek alleen naar de bonus damage. En mijn weapon damage is wel lager, maar ik heb wel meer ticks per seconde (als het goed is?).

Edit: ik probeer je trouwens niet te overtuigen, hoor, maar de feitelijke onjuistheden moeten natuurlijk wel even weggestreken worden ;)

[ Voor 12% gewijzigd door MicScott op 26-10-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:09:
[...]

Mijn wapen heeft 298 - 951 damage. Je keek alleen naar de bonus damage. En mijn weapon damage is wel lager, maar ik heb wel meer ticks per seconde (als het goed is?).
Sorry je hebt gelijk, verkeerd gekeken :) 625 nog wat average. Nog steeds een flink verschil. Bears doen per stuk/hit gewoon je weapon damage en de speed maakt niet zoveel uit (zijn toch al snel en je mana is op voordat je het verschil in attackspeed gaat merken).
Edit: ik probeer je trouwens niet te overtuigen, hoor, maar de feitelijke onjuistheden moeten natuurlijk wel even weggestreken worden ;)
Haha sorry voor de leesfout. Vindt het wel interessant juist, de theorycrafting. Gebeurt niet zo vaak over WD's :)

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:13:
[...]

Sorry je hebt gelijk, verkeerd gekeken :) 625 nog wat average. Nog steeds een flink verschil. Bears doen per stuk/hit gewoon je weapon damage en de speed maakt niet zoveel uit (zijn toch al snel en je mana is op voordat je het verschil in attackspeed gaat merken).
Hmm... Dat denk ik dus niet maar ik heb er ook geen onderzoek naar gedaan. *Gaat het internet afstruinen.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:14:
[...]

Hmm... Dat denk ik dus niet maar ik heb er ook geen onderzoek naar gedaan. *Gaat het internet afstruinen.*
Anders koop ik ook zo'n scheermessie :+

Maar trouwens, waar het mee begon. Je kunt dus blijkbaar een hoop DPS halen uit een relatief goedkoop wapen met native CHD ipv socket (mijn wapen is blijkbaar maar 3.5K dps minder). Als je veel geld te besteden hebt is een goed wapen met CHD + socket altijd beter natuurlijk.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 22:23
Joarie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:39:
[...]

Altijd lastig als mensen in game een andere user name gebruiken dan hier op het forum :)
Ik ben ook regelmatig de weg kwijt wie nou wie is op mijn friendlist.
Ik weet hier wie redhat is.. en voor de rest geen idee :P

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Maar die keywarden staat er wel altijd? Ben nu 3x de fields of misery doorgelopen en ik kan hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:29:
[...]

Ja staat er altijd. In ieder geval met MP, weet niet of die er zonder staat.
Zonder staat hij er ook alleen dropt hij dan niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk wel raar trouwens, waarom zetten ze de key-wardens niet allemaal in act 4 heeft die ook weer wat nut... atm is het eenmalig act 4 uitspelen en klaar is piet

@ samtax, ja hij kan 'm wel droppen maar kans isbijna nihil... then again zo voelt de kans op mp8 ook nog -.-

(eigenlijk atlijd 50/50 of je krijgt 'm of je krijgt 'm niet :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ik heb nu de 1e 2 keys met in totaal 5 pogingen. Die is act 2 had ik eigenlijk per ongeluk, had me nog nooit verdiept in die keys. Nog tips hoe ik het beste quest ik het beste in act3 kan selecteren om met 5nv bij de keywarden uit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:31:
eigenlijk wel raar trouwens, waarom zetten ze de key-wardens niet allemaal in act 4 heeft die ook weer wat nut... atm is het eenmalig act 4 uitspelen en klaar is piet
Zou wel leuk zijn als die een random key zou droppen idd als je de plan al hebt. Dan kun je eventueel ook die nog farmen en aanvullen met de rest (al blijft het een kut act).

Heb nu al 3x de plan gehad :P
Malt007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:36:
Ik heb nu de 1e 2 keys met in totaal 5 pogingen. Die is act 2 had ik eigenlijk per ongeluk, had me nog nooit verdiept in die keys. Nog tips hoe ik het beste quest ik het beste in act3 kan selecteren om met 5nv bij de keywarden uit te komen?
Maakt niet uit, gewoon een late quest. Stacks halen in Keep en dan Stonefort. Is de makkelijkste key, omdat Stonefort super rechtlijnig is.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Malt007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:36:
Vergeet niet dat je minimaal 3 keer elke key nodig hebt. Je moet namelijk minimaal 3 machines craften om 3 portals te openen naar de verschillende locaties. Hier moet je dan hopen dat je OF veel geluk hebt dat alle 3 de locaties een organ geven, OF op MP10 spelen, OF weer opnieuw keys gaan farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
moet je in 1x alledrie die machines doen? Vind het als een hoop werkt klinken eerlijk gezegd. Vind ook al tijden geen legendary's meer ondanks 300mf. Toen 1.05 uitkwam had ik er 2 in een uur en de dagen erna geen enkele meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jk_W schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:38:
[...]

Vergeet niet dat je minimaal 3 keer elke key nodig hebt. Je moet namelijk minimaal 3 machines craften om 3 portals te openen naar de verschillende locaties. Hier moet je dan hopen dat je OF veel geluk hebt dat alle 3 de locaties een organ geven, OF op MP10 spelen, OF weer opnieuw keys gaan farmen :P
hoeft niet, je kan ook 1 machine openen of met 2 maten spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:40:
moet je in 1x alledrie die machines doen? Vind het als een hoop werkt klinken eerlijk gezegd. Vind ook al tijden geen legendary's meer ondanks 300mf. Toen 1.05 uitkwam had ik er 2 in een uur en de dagen erna geen enkele meer.
Voordeel van 3 machines per keer is dat je zeker weet dat je alle drie de bosses hebt. Anders heb je ook kans dat je 3x dezelfde krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Dus na 3x al die bazen verslaan is het nog niet eens zeker dat je zo'n ring kan craften?

Als ik nu 1 portal regel dan zijn er altijd wel gasten hier die er dan ook 1 kunnen fixen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:42:
Dus na 3x al die bazen verslaan is het nog niet eens zeker dat je zo'n ring kan craften?

Als ik nu 1 portal regel dan zijn er altijd wel gasten hier die er dan ook 1 kunnen fixen lijkt me?
Klopt, daarom staan die keys bij mij ook op een laag pitje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik de hele tijde op monster level 4-8 te spelen voor betere/meer legendary drops enzo.
Maar de kans is veel groter als je gewoon op 0/public games gaat spelen!

Veel meer legendary drops bij level 0?

Arghhhh.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:48:
Zit ik de hele tijde op monster level 4-8 te spelen voor betere/meer legendary drops enzo.
Maar de kans is veel groter als je gewoon op 0/public games gaat spelen!

Arghhhh.
Hoe kom je daar bij?
Pagina: 1 ... 82 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.