Sharpshooter is juist leuk om DPS mee te vergelijken

Lekker jezelf fucken
Het is overigens best een nuttige skill, al kun je maar 3 seconden SS opladen, heb je toch 9% CHC er weer bij. Maar goed, sowieso is het alleen nuttig als je een lage CHC hebt, als je eenmaal boven de 40% CHC zit kun je SS wel dumpen.
Ik heb zelf 47,5% CHC en 186k dps unbuffed. Gooi ik SS aan dan ga ik naar 306k dps, ziet er leuk uit, maar met SS zit je effectief dus ergens tussen de 200k en 220k dps oid als je telkens 2-3 seconden kunt opladen.
Ik zou die Mempo vervangen met een Andariels Visage. Voor je amulet kijken of je iets met dex/CHC/IAS of dex/CHC/CHD kunt vinden voor een leuke prijs. Bracers vervangen met iets met minder dex/vit maar mét CHC.
Gloves vervangen met dex/CHC/CHD of dex/IAS/CHD. Zou niet erg duur moeten zijn.
Belt vervangen met iets met meer dex, of met vit erbij (wat je bij andere items misschien verliest).
Maar het grootste aandachtspunt IMO: je Chest Armor vervangen. Zo'n item zou ik direct vendoren, het enige dat er op zit is All res, en dat heb je als DH minder nodig. Zoek een 3-socket armor met 150+dex/100+ vit op, en je DPS gaat er dik op vooruit.
En verder nog 1 van je 2 passives (niet Steady Aim) vervangen met Archery, en óf Smoke Screen, óf Shadow Power gebruiken, niet allebei. Daardoor kun je een Hatred spender als Cluster Arrow of Elemental Arrow er bij nemen. Je hebt nu maar 1 (matige) Hatred skill.
[
Voor 5% gewijzigd door
Angeloonie op 26-10-2012 14:33
]