Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik met je eens, want bij een dh geeft bv sharpshooter ook een beetje een vertekend beeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
Dasherman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:09:
Ik vind DPS inclusief skills nogal misleidend, en ik vind dan ook dat er op profiles DPS zonder skills moet worden getoond en DPS met skills. (apart dus).

Nu lijken DHs met SS zwaar OP, terwijl ze dat helemaal niet zijn.
Daar hebben we diabloprogress.com voor ;)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
xV0rtexx schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:13:
[...]

Daar hebben we diabloprogress.com voor ;)
helaas nemen die niet de hellfire rings mee, waardoor ik op 115kunbuffed uitkom terwijl die 179k in de armory is.. Ja ik weet dat hier de passives wel in zitten. maar als nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Blizzard's eigen armory moet imo toch echt beter zijn dan zo'n 3rd party site.
Vooral omdat dit vrij simpel te implementeren moet zijn.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dasherman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:15:
Blizzard's eigen armory moet imo toch echt beter zijn dan zo'n 3rd party site.
Vooral omdat dit vrij simpel te implementeren moet zijn.
Tsja, Battle.net toont gewoon je actuele DPS met je actuele buffs e.d. Dus dat klopt gewoon..
Julio-K schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:14:
[...]

helaas nemen die niet de hellfire rings mee, waardoor ik op 115kunbuffed uitkom terwijl die 179k in de armory is.. Ja ik weet dat hier de passives wel in zitten. maar als nog..
Ach, een Hellfire ring zal met een gemiddelde roll toch niet een gigantisch verschil maken. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
Al die cijfers zeggen zowieso bar weinig over de werkelijke DPS. Als je de hele tijd moet rondrennen doe je bijvoorbeeld al een stuk minder DPS dan als je gewoon kan doormeppen, om maar eens wat te noemen. Of AOE skills, dat doet nogal wat extra DPS vergeleken met single target.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Op diabloprogress staat "Last Time Played: 14 days ago''. Hoe fix ik dit? En ik dacht dat de armory achterliep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:40:
Al die cijfers zeggen zowieso bar weinig over de werkelijke DPS.
Dat wel, maar je krijgt wel een goede indicatie (zo lang je het binnen dezelfde class vergelijkt). Je bent dan altijd aan dezelfde soort skills gebonden, waardoor je een aardig beeld kunt krijgen of iemand op ongeveer een vergelijkbaar niveau zit.
Ik heb daarnaast ook liever iemand met 150k unbuffed dps in mijn party die met enige regelmaat dood gaat, dan iemand met 50k unbuffed die niet dood gaat.
Hofnar schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:43:
Op diabloprogress staat "Last Time Played: 14 days ago''. Hoe fix ik dit? En ik dacht dat de armory achterliep..
De grote "Update now" knop gemist rechts? :P

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 25-10-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dip
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-01-2023

dip

shut up ulé

Hofnar schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:43:
Er staat een "update now" knop :)

te laat 8)7

It's scientifically known, that base improves the tase of cheezes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Angeloonie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:45:
[...]

Dat wel, maar je krijgt wel een goede indicatie (zo lang je het binnen dezelfde class vergelijkt). Je bent dan altijd aan dezelfde soort skills gebonden, waardoor je een aardig beeld kunt krijgen of iemand op ongeveer een vergelijkbaar niveau zit.
Ik heb daarnaast ook liever iemand met 150k unbuffed dps in mijn party die met enige regelmaat dood gaat, dan iemand met 50k unbuffed die niet dood gaat.

[...]

De grote "Update now" knop gemist rechts? :P
Dat hangt er vanaf hoe vaak die dood gaat en waar :P

Ik heb liever iemand met 100k dps die dankzij zijn buffs continu 200k doet dan iemand met 150k unbuffed dps zonder buffs trouwens, dus unbuffed DPS is ook niet alles.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:56:
[...]

Ik heb liever iemand met 100k dps die dankzij zijn buffs continu 200k doet dan iemand met 150k unbuffed dps zonder buffs trouwens, dus unbuffed DPS is ook niet alles.
Het feit dat dat verschil bestaat tussen classes betekent imho dat er onbalans is in het spel.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:57:
[...]

Het feit dat dat verschil bestaat tussen classes betekent imho dat er onbalans is in het spel.
Verschillen tussen classes betekenen niet per definitie onbalans. Zolang je onder de streep maar niet teveel verschil hebt in efficientie in het farmen. (Wat natuurlijk op dit moment zeker wel het geval is...)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Diablo is inderdaad erg unbalanced, wat ik zeer tegen vind vallen van Blizzard.
Monks en wizards hebben het te makkelijk en DHs te moeilijk imo.
Ik vond altijd dat van alle games Blizzard games namelijk de beste balance hadden, maar Diablo stelt in dat opzicht teleur.
(Bij Warcraft en Starcraft vind ik die balance trouwens nog zo goed als perfect)

[ Voor 43% gewijzigd door Dasherman op 25-10-2012 15:07 ]

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
MicScott schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:00:
[...]

Verschillen tussen classes betekenen niet per definitie onbalans. Zolang je onder de streep maar niet teveel verschil hebt in efficientie in het farmen. (Wat natuurlijk op dit moment zeker wel het geval is...)
En welke char is momenteel het meest efficient ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:56:
[...]

Die persoon met 150k unbuffed doet in jouw geval dan 300k dps ;) Dus het verschil blijft gelijk :P

Maar goed, dat bedoel ik ook, bij 100k DPS heb je al een beter idee van de effectiviteit en gaan de andere stats wat interessanter worden. Bij grote verschillen kun je gewoon snel een conclusie trekken, als de verschillen minder dan 50k worden worden andere stats al wat belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
liever iemand die 50k dps doet in echt niet dood gaat, dan iemand die 100kdps dood en 4 keer moet revive ;)

50k continue is meer dan een dooie dps'er = geen dps

[ Voor 3% gewijzigd door Julio-K op 25-10-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:07
"When your dead you deal 0 dps" zo'n idee? :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:12
Je kunt eigenlijk alleen per class de stats vergelijken.
Daarom kijk ik ook alleen naar de monk rank lijst en niet die van andere classes.
En dan gaat het vervolgens om de unbuffed dps. Hoe je daar dan mee speelt qua build is aan de speler.

Maar buffed dps neemt ook je follower mee en zelfs shires als je uitlogt als je die actief hebt volgens mij.
Dus dat geeft geen goed beeld.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Dasherman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:01:
Diablo is inderdaad erg unbalanced, wat ik zeer tegen vind vallen van Blizzard.
Monks en wizards hebben het te makkelijk en DHs te moeilijk imo.
Ik vond altijd dat van alle games Blizzard games namelijk de beste balance hadden, maar Diablo stelt in dat opzicht teleur.
(Bij Warcraft en Starcraft vind ik die balance trouwens nog zo goed als perfect)
DH's te moeilijk?

De statistieken spreken deze beweringen tegen. De tweede paragon lvl 100 ter wereld was een DH en in de top 50 van de wereld qua heroscore staan bar weinig monks.

Ik denk dat je je mening even moet reviseren.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-09 11:49
Ik heb me aangemeld op GoTD3, maar dat lijkt wel een spam forum met al die belachelijke reclame. Dus probeer ik het maar eens via deze weg.

Heeft iemand eens tijd om samen met mij naar mijn gevonden spulltjes te kijken. Ik puil helemaal uit van items, maar ik durf zelf weinig weg te gooien, want ik heb er bijna geen verstand van. Ik speel daar ietsje te weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Items checken kan iedereen.
Met rechts erop klikken, find similar, de nutteloze stats verwijderen en op search klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:07:
[...]

Die persoon met 150k unbuffed doet in jouw geval dan 300k dps ;) Dus het verschil blijft gelijk :P

Maar goed, dat bedoel ik ook, bij 100k DPS heb je al een beter idee van de effectiviteit en gaan de andere stats wat interessanter worden. Bij grote verschillen kun je gewoon snel een conclusie trekken, als de verschillen minder dan 50k worden worden andere stats al wat belangrijker.
Licht het niet een beetje ook aan wat je "buffed" noemt? Ik zie extra damage uit skills/items etc waar ik wel altijd op kan rekenen meer als "standaard damage" Volgens mij heb ik bijv. best veel "buff" bovenop mijn base damage, maar dat is er wel practisch altijd; terwijl ik stilstaand 66K damage doe, kan ik altijd rekenen op battle rage, overpower en elite dmg extra's zodat ik bijna altijd op iig 92K zit, en tegen elites op 119K . De frenzy en WOTB extra's daarbovenop zie ik wel echt als "buffs" omdat die minder continu zijn.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

maratropa schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

Licht het niet een beetje ook aan wat je "buffed" noemt? Ik zie extra damage uit skills/items etc waar ik wel altijd op kan rekenen meer als "standaard damage" Volgens mij heb ik bijv. best veel "buff" bovenop mijn base damage, maar dat is er wel practisch altijd; terwijl ik stilstaand 66K damage doe, kan ik altijd rekenen op battle rage, overpower en elite dmg extra's zodat ik bijna altijd op iig 92K zit, en tegen elites op 119K . De frenzy en WOTB extra's daarbovenop zie ik wel echt als "buffs" omdat die minder continu zijn.
Over het algemeen wordt onder "unbuffed dps" de dps verstaan die je zou hebben als je geen skills hebt (actief of passief.)

Deze kun je zien op bijvoorbeeld diabloprogress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Heeft iemand een PC voor deze neck? Kan niets vergelijkbaars vinden en als ik iets vind dat er op lijkt is de prijs debiel (in de 100 miljard).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hfKKa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik vind het ook raar dat men het over buffed en unbuffed hebben. Mijn Glass Cannon passive is even permanent als de wapen dat ik gebruik. Je dps is gewoon het getalletje in je inventory. Ik vind een buff altijd iets dat ik van een andere character krijg, bijvoorbeeld een barb die mij extra armor geeft. Anyways, it's a question of semantics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Laatst online: 09-09 21:10
grapefruit schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:26:
Heeft iemand een PC voor deze neck? Kan niets vergelijkbaars vinden en als ik iets vind dat er op lijkt is de prijs debiel (in de 100 miljard).

[afbeelding]
Wauw. Zonder de dex was het al een mega-score geweest. Dit moet je zo goed mogelijk zien uit te buiten nu de markt zo volatiel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

[afbeelding]
Ik zou beginnen bij 500m, en als hij na 2 periodes niet is verkocht steeds wat verlagen. Hoog inzetten kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

sorry hoor mat dat ding is echt niet zo veel waard ...beetje over de top in mijn ogen

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Die Amulet die ik om heb .Hoeveel zou deze waard zijn dan ?

[ Voor 48% gewijzigd door cybergi op 25-10-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
cybergi schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:32:
sorry hoor mat dat ding is echt niet zo veel waard ...beetje over de top in mijn ogen
Wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:31:
[...]
Hoog inzetten kan geen kwaad.
Dat jij het er niet voor zou geven is een ander verhaal. Misschien doet een of andere gek dat wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Blaat op 25-10-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[afbeelding]
Probeer eens een search zonder strength en met andere resistances? Arcane/Lightning/Poison in plaats van cold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
MicScott schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Over het algemeen wordt onder "unbuffed dps" de dps verstaan die je zou hebben als je geen skills hebt (actief of passief.)

Deze kun je zien op bijvoorbeeld diabloprogress.com
Ah ik zie het thanx, dan doe ik maar een magere 41K :P Maarja zo zie je maar, dit lage unbuffed getal verhuld dat ik wel altijd rond de 100K doe.. aaanyway..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
maratropa schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:37:
[...]

Ah ik zie het thanx, dan doe ik maar een magere 41K :P Maarja zo zie je maar, dit lage unbuffed getal verhuld dat ik wel altijd rond de 100K doe.. aaanyway..
Als we zo gaan redeneren doe ik altijd rond de 250k dps. Maar aangezien die dmg nooit te zien is bij mijn stats moet je ergens de grens trekken om te vergelijken.

Het makkelijkst is gewoon iedereen zonder buffs vergelijken. Dat geeft de beste indicatie van de kwaliteit van iemands gear.

[ Voor 12% gewijzigd door Blaat op 25-10-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 22:23
Wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

Als we zo gaan redeneren doe ik altijd rond de 250k dps. Maar aangezien die dmg nooit te zien is bij mijn stats moet je ergens de grens trekken om te vergelijken.

Het makkelijkst is gewoon iedereen zonder buffs vergelijken. Dat geeft de beste indicatie van de kwaliteit van iemands gear.
Het doet me denken aan streamers in 1.03 die vertelden dat ze 1mil dps deden en dan hadden ze iets van 50k buffed damage. Maar dan ging het om.. er staan hier nu 20 beesten en die gaan binnen blabla plat. Ja dat gaat helemaal nergens meer om toch? :P

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
MarcM88 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:42:
[...]

Het doet me denken aan streamers in 1.03 die vertelden dat ze 1mil dps deden en dan hadden ze iets van 50k buffed damage. Maar dan ging het om.. er staan hier nu 20 beesten en die gaan binnen blabla plat. Ja dat gaat helemaal nergens meer om toch? :P
Nouja wat Wolf zegt zolang je maar op dezelfde manier "meet" dan kun je vergelijken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
MarcM88 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:42:
[...]

Ja zo kan ik het ook. Ik doelde op daadwerkelijke single target dps. Ik heb mijn overawe en sweeping wind die niet terug te zien zijn op mijn dps getalletje.

Gewoon unbuffed vergelijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
Wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:44:
[...]

Ja zo kan ik het ook. Ik doelde op daadwerkelijke single target dps. Ik heb mijn overawe en sweeping wind die niet terug te zien zijn op mijn dps getalletje.

Gewoon unbuffed vergelijken dus.
Wat dacht je van een wizard in archon :P. Wat wel leuk is, een simpele boss/pack op mp 10 doen kijken hoeveel HP hij heeft en dat delen door de tijd die je erover doet. Zo zag ik op YT een CM wiz die tot 2,47m dps kwam.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17
Wat grappig dat je zelf op 'update' moet drukken bij diabloprogress... alles gaat toch vanzelf tegenwoordig :P

Aardig verschil idd tussen de armory en progress :

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zinod-1832/hero/416138

http://www.diabloprogress.com/hero/zinod-1832/Zinod/416138

Dat is trouwens mijn 2h build voor mp5, warcry zorgt voor 9k+ armor. Op mp3 drop ik warcry voor Marathon... wat is dat toch heerlijk sprinten geblazen :)

Edit: Ik gebruik liever superstition ipv animosity: je krijgt meer fury als er ranged/elemental mobs zijn dan met animosity naar mijn ervaring

[ Voor 14% gewijzigd door Hofnar op 25-10-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Gisteren jullie raad opgevolgd en voor nog geen half miljoen MF gear gekocht voor mijn follower. Dat zet nog best zoden aan de dijk zeg! Totaal 29% MF extra :)
Rings kunnen tot 20% MF volgens mij, maar worden dan ook veel duurder. Mijn Sunkeeper heeft 43% en kan max 44% hebben geloof ik. Die was me te duur... deze koste 250k. Misschien dat ik dan de 30% zou kunnen halen maar die ene procent weegt niet af tegen de kosten.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y8rszWK1R4O15yKZes5tHkpg/full.gif?nohitcount=1

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Julio-K schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:09:
liever iemand die 50k dps doet in echt niet dood gaat, dan iemand die 100kdps dood en 4 keer moet revive ;)

50k continue is meer dan een dooie dps'er = geen dps
Dus je hebt liever iemand die 90.000.000 damage per run (30 minuten) doet maar niet dood gaat, dan iemand die 178.400.000 damage per run doet (30 minuten - 4*4sec*100k dps) en je 4x moet reviven? Dan mag je de DPS die jij verliest doordat je revived er ook nog wel afhalen. Laten we er 170 mil van maken dan. :P

Typisch. :P
maratropa schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

Unbuffed is bij DH's erg handig om te zien omdat je door SS een vertekend beeld ziet.
Bij andere classes is het wat minder interessant, omdat er inderdaad passives/nagenoeg permanent skills (Magic Weapon) zijn waardoor je altijd die buffed damage hebt. Maar goed, dat maakt dan ook niet meer uit, omdat het dan bij alle andere chars in dezelfde class ook er af gehaald wordt, dus kun je nog steeds goed vergelijken. Je kunt dan in ieder geval kijken wat je DPS is als je al je skills zou dumpen ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Angeloonie op 25-10-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Angeloonie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:13:
[...]

Dus je hebt liever iemand die 90.000.000 damage per run (30 minuten) doet maar niet dood gaat, dan iemand die 178.400.000 damage per run doet (30 minuten - 4*4sec*100k dps) en je 4x moet reviven? Dan mag je de DPS die jij verliest doordat je revived er ook nog wel afhalen. Laten we er 170 mil van maken dan. :P

Die gast die steeds dood gaat zit natuurlijk constant te voorkomen dat die sterft door weg te rennen van het gevaar, en doet op die momenten geen DPS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:43:
[...]

Die gast die steeds dood gaat zit natuurlijk constant te voorkomen dat die sterft door weg te rennen van het gevaar, en doet op die momenten geen DPS :P
Dat zal de andere speler waarschijnlijk ook wel moeten doen ;)

Maar goed, een groot verschil in unbuffed DPS is gewoon minder effectief, of je nou dood gaat of niet. Een 130k of 150k unbuffed char maakt niet veel uit, maar tussen 50k en 100k ga je duidelijk verschil in runsnelheid merken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Ik zou deze gebruiken en mij jou amu geven :*)

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Angeloonie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:13:
[...]

[...]
Sorry ik had het over boss fights :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:51:
[...]

Dat zal de andere speler waarschijnlijk ook wel moeten doen ;)

Maar goed, een groot verschil in unbuffed DPS is gewoon minder effectief, of je nou dood gaat of niet. Een 130k of 150k unbuffed char maakt niet veel uit, maar tussen 50k en 100k ga je duidelijk verschil in runsnelheid merken :P
Dat vind ik wel een interessante test eigenlijk (niet om te pimpen maar oprecht benieuwd); ik heb dus unbuffed beswel een karig aantal maar ik farm best rap. (vind ik zelf natuurlijk :P ) Is er niet een bepaalde run op een bepaald MP die ik kan doen en timen, en wat anderen ook?

Oh wacht er zit natuurlijk altijd random verschil in levels.. dat is bijna niet gelijk te trekken..

[ Voor 5% gewijzigd door maratropa op 25-10-2012 16:59 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Core Areat, Tower of the Damned 1, The Bridge en Rakkis Crossing zijn altijd gelijk qua layout.
Je zou dan een soort van alkaizer run doen zonder the Keeps en Areat Crater 2.

Dan kun je aardig vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
Marcvz schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:16:
Items checken kan iedereen.
Met rechts erop klikken, find similar, de nutteloze stats verwijderen en op search klikken ;)
Ik wist dit niet, :o het is wel een heel makelijk "tooltje"'

Pricecheck vragen deed ik al niet vaak, maar hoeft nu echt bijna niet meer.

Het werkt zeker goed bij rare's

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Voor de gein keer public gespeeld (MP0) en was aardig verbaasd over hoe snel mijn xp bar liep :o maar wat wil je ook met dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.requiemweb.nl/Image/Website/Screenshot001.jpg

Kill streaks helpen super voor je xp ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 18:50
valt wel tegen toch? 16k xp is 2 normale mobs killen dus pas bij een factor 10 hoger zou het een beetje interessant worden.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:14

KneoK

Not in a million lightyears

ReQuiem83 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:17:
Voor de gein keer public gespeeld (MP0) en was aardig verbaasd over hoe snel mijn xp bar liep :o maar wat wil je ook met dit:

[afbeelding]

Kill streaks helpen super voor je xp ^^
Het is een beetje water naar de zee enzo, 16k xp is op Inferno natuurlijk helemaal niets, maar wel leuk om te doen. Vooral Keeps 2 kan leuk oplopen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fIxB3y42pCwQX7iOP0s9HSHU/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Kneok en ik gaan binnenkort een legendary giveaway houden onder tweakers.
Er is ook nog een donateur waarvan Kneok me volgens mij de naam niet verteld heeft.

Al met al zal dit minstens een hele tab vol legendary's zijn (waarschijnlijk meer)
Variërend van brimstone materiaal tot items die mogelijk een paar miljoen opbrengen.

Deze willen we weggeven aan 2 minder gegearde spelers. Deze zullen tegelijk een game invite krijgen en dan is t de vraag wie het snelste kan rapen ^^
Dit is ter zijne tijd allemaal te zien op de stream.

Er is alleen nog een ding waar we niet uitkomen.
Hoe selecteren we de 2 winnaars?

We hebben over een prijsvraag oplossing nagedacht. Maar misschien hebben jullie suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Marcvz schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:38:
Er is ook nog een donateur waarvan Kneok me volgens mij de naam niet verteld heeft.

Al met al zal dit minstens een hele tab vol legendary's zijn (waarschijnlijk meer)
Variërend van brimstone materiaal tot items die mogelijk een paar miljoen opbrengen.

Deze willen we weggeven aan 2 minder gegearde spelers. Deze zullen tegelijk een game invite krijgen en dan is t de vraag wie het snelste kan rapen ^^
Dit is ter zijne tijd allemaal te zien op de stream.

We hebben over een prijsvraag oplossing nagedacht. Maar misschien hebben jullie suggesties?
Zou het niet leuker zijn om het eerlijk te verdelen? (Niet dat ik iets nodig heb, maar just saying.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook nog wel een paar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Mij lijkt het idee van zo-snel-mogelijk-oprapen wel leuk eigenlijk.

Eerlijk verdelen is saai, en niet leuk om naar te kijken (wel leuk voor de winnaars trouwens).

[ Voor 42% gewijzigd door Dasherman op 25-10-2012 17:44 ]

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Bedoel je onder de 2 winnaars?
Nee, dat maakt niet zoveel uit. Nu is het aan de spelers om te zorgen dat ze plaats hebben en een beetje op de hoogte zijn welke legendary's leuk kunnen rollen en welke eigenlijk altijd crap zijn.

En als dit goed gaat. Gaan we het zeker vaker doen.
Het is voornamelijk bedoeld voor spelers die nog steeds met een paar 100k rond moeten komen.
Die hebben er wat aan als ze ineens voor een paar mil aan sellable gear hebben.
Als je zo iemand 1 item van 200k geeft schiet hij/zij er nog niets mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Marcvz schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:44:
Nee, dat maakt niet zoveel uit. Nu is het aan de spelers om te zorgen dat ze plaats hebben en een beetje op de hoogte zijn welke legendary's leuk kunnen rollen en welke eigenlijk altijd crap zijn.

Het is voornamelijk bedoeld voor spelers die nog steeds met een paar 100k rond moeten komen.
I volunteer.

Als jullie een arme speler nodig hebben zal ik met plezier die rol vervullen!

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Marcvz schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:44:

Nee ik bedoel op first come first serve basis, oid. Nu wordt het een beetje dit:

Lekker vernederend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

De legendaries blijven zoals het nu gaat nog wel droppen dus bij succes kunnen we dit inderdaad vaker doen.

De gulle donateur is overigens awesom-o. Ik heb 'm sowieso al een eervolle vermelding beloofd als we de give away gaan doen :)

Het gaat er natuurlijk om om spelers met een kleine gold stash te helpen maar daarnaast moet het natuurlijk ook iets leuks zijn om op de stream te laten zien en laten we eerlijk zijn, zo'n Cash Grab ziet er natuurlijk veel leuker uit.

We kunnen ook voor een halve stash spelen bijvoorbeeld, dan kunnen we vier tweakers blij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52

Overlaatst zag ik een streamer een dergelijke giveaway organiseren en die gebruikte een roulette-selectie in zijn chat, dat zit blijkbaar ingebouwd in twitch.tv ? Voorwaarde was dat je dus actief in de chat zat.

Hij had dus een kamer vol gelegd met legendaries/rares en daar konden er dan 2 winnaars 'losgehen' tot alles opgeraapt was. Best grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Mjah, ik heb ook zo'n selectie systeem (is een chrome plugin)
Dat zou kunnen.
Maar het nadeel daarvan is dat er ook buitenlandse kijkers op de stream zitten af en toe.
En we willen het echt onder tweakers doen.

Vandaar dat we een andere selectie methode zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Is het mogelijk om te zien hoeveel gold iemand heeft?
Want anders kun je een prijsvraag nemen zoals "Hoeveel gold heb ik?" of je kunt ons de laatste 6 cijfers laten raden.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Maak er dan iets leuks van. Een paint contest bijvoorbeeld. Of een dichtwedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Een online competitie in een flashgame op spele.nl?:p

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Dasherman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:02:
Een online competitie in een flashgame op spele.nl?:p
Of je dropt die legendaries allemaal in de kamer van de butcher op MP10 zodat het hilarisch wordt om te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Haha, jaja, zodat ze uiteindelijk meer kwijt zijn aan repair costs dan dat ze er wat mee opschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Levert wel leuke beelden op in je stream, ik denk dat je een kijkcijfer dichtheid scoort waar Boer zoekt Vrouw jaloers op is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Tja kan je het niet beter geven aan iemand die het echt kan gebruiken ipv 2 graaiers te selecteren, die het vervolgens gewoon de AH op gooien?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
Vandaag een goede Echoing Fury gesniped, alleen met Int roll maar wel met 98x dps, net geen 500 ll met sock natuurlijk, 10% fear voor 6M. Heb hem op AH gezet voor 11M. We will see :P

Wordt voor mij toch een combinatie van Fist of Ass'Turan met 100% crit gem erin en Shenglong denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 20:00
Dit is mijn barb: http://eu.battle.net/d3/e...eteefje-2605/hero/2777242

Zins recentelijk ben ik overgestap van een aantal skill naar deze build omdat ik een mighty weapon vond. ( voorheen had ik revenge met rend en die heb ik veranderd naar battlecry en wotb)

Nou heb ik een 1 handed weapon die ik kan omruilen voor mijn shield en dan heb ik met battlecry 45k dps i.v.m 35k dps. Behoorlijk verschil dus maar ik heb sterk het idee dat ik minder snel ben met mijn whirlwind en ook veel minder snel fury opbouw. Begrijpelijk dat ik minder fury opbouw aangezien ik minder vaak met de main hit, omdat die afwissel met de offhand.

Stomme vraag mischien maar je kan maar 1 mighty weapon equippen ?

Zijn er hier barb experts die mij wat advies willen geven, dus of ik beter kan gaan voor dual wield of bij een mighty weapon en shield kan blijven?

En zijn er nog mensen die wat runs op die mp evels wil doen en farmen voor keys etc. Die kunnen mijn toevoegen: Raceteefje #2605 ( ik heb nog geen runs gedaan op levels dus weet niet waar mijn nivo ligt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Sinned123 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:33:
Tja kan je het niet beter geven aan iemand die het echt kan gebruiken ipv 2 graaiers te selecteren, die het vervolgens gewoon de AH op gooien?
We willen mensen met mindere gear een kans geven om een stapje omhoog te doen.
Of ze iets kunnen gebruiken van de gear of het verkopen en zo een upgrade kunnen kopen maakt niet uit.

Aanmeldingen gaan via PM.
Deze kun je vanaf nu naar mij sturen en Kneok en ik bepalen op basis van gear en paragon level of je mee loot.

We zullen ruim van tevoren bekend maken wanneer de giveaway plaats vindt.
Hoe we op dat moment de loting doen hoor je dan.
Een optie die ik nu overweeg is om toch gewoon de loting plugin voor twitch te gebruiken en te kijken of de uitgelote speler voorkomt om onze lijst met aanmeldingen.

Het is in ieder geval wel handig als je een Twitch account hebt en daar in de stream chat kunt reageren.
Anders is de kans groot dat de loting plugin je niet oppikt.

Link naar de stream staat in mijn signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Waarom zijn de drops zoooooooooo fucked :) Heb al weer een tijdje geen noemenswaardige legends/sets gehad, dus weer eens even tijd om te klagen!! Wil weer eens een jackpotje binnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-09 14:58

ChUcKiE

Dus........

Is er trouwens nog iemand die zich sinds de patch bezig houdt met het zoeken/farmen van Leoric's Signet??
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6606902450

Het lijkt erg achterhaald, maar op difficulty Normal met MP10 en je MF gear kom ik met NV% zo aan de 475% MF. Wellicht is dit nu ineens een stuk interessanter geworden zo'n ring te scoren.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

ChUcKiE schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:31:
Is er trouwens nog iemand die zich sinds de patch bezig houdt met het zoeken/farmen van Leoric's Signet??
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6606902450

Het lijkt erg achterhaald, maar op difficulty Normal met MP10 en je MF gear kom ik met NV% zo aan de 475% MF. Wellicht is dit nu ineens een stuk interessanter geworden zo'n ring te scoren.
Ow, die ken ik niet, maar hij ziet er erg interessant uit, nu wil ik er ook een!

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-09 14:58

ChUcKiE

Dus........

Tsja het is altijd de vraag of en zo ja wanneer die valt en of gewoon farmen/paragon levelen niet beter/sneller is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
ja hoor en gevonden ook, eentje met 23%, vervolgens verkocht voor 18m.
De eerste de beste run op 1.05 met 10mp.
Had het eerder een keer of 5 geprobeerd in patch 1.04
Heb een monk met max mf gear ingericht met een damage aura.
Ik hoef dan alleen rond te rennen.
Uiteraard met run speed.
http://eu.battle.net/d3/e...inned79-1833/hero/3760755

Waarschuwing het is oersaai, maar in tijd en returns heeft het me meer opgeleverd dan act3 runs.
Toen ik begon leverde de gaarste ringen 50m op en kon oplopen tot boven de 100m.

De legendary's lichten trouwens voor een paar seconde op, op de minimap

Ik vroeg me trouwens af, heeft increased pickup range ook invloed op de omvang van aura's?

[ Voor 49% gewijzigd door Sinned123 op 25-10-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Welke quest ben je doorheen gerend?

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Tsja, wat mij betreft is normaal farmen en Paragon levellen op het moment veel winstgevender, zeker nu met de extra MP level XP en XP van stacks.
Die ringen zullen steeds minder gaan opleveren en alle drops op normal zijn verwaarloosbaar. Een Act 3 run op MP3 doe ik in een kwartiertje ongeveer, dat levert me gegarandeerd een volle inventory aan rares op. Als je bijvoorbeeld eens in de tien uur zo'n ring vind dan heb ik in dezelfde tijd 40 volle inventories en een grote kans dat er in die 40 runs een paar legendaries droppen. Met alle gold drops en verkopen aan de vendor zit ik dan waarschijnlijk al makkelijk aan de 18m en je moet wel vreselijk pech hebben als er in die 40 inventories niet een paar items zitten die voor meer dan een miljoen verkopen.

Ik blijf er nog steeds bij, killing speed/kills per hour is het beste om geld te verdienen en dat hoeft echt niet op een hoog MP level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Dasherman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:13:
Welke quest ben je doorheen gerend?
Ik begin ergens voor de helft tot en met desolate sands.
Ik vond hem bij Magda.
Ik heb wel begrepen dat desolate sands de hoogste kans zou moeten hebben, zaak is dus om daar met 5NV rond te lopen.
KneoK schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:14:
Tsja, wat mij betreft is normaal farmen en Paragon levellen op het moment veel winstgevender, zeker nu met de extra MP level XP en XP van stacks.
Die ringen zullen steeds minder gaan opleveren en alle drops op normal zijn verwaarloosbaar. Een Act 3 run op MP3 doe ik in een kwartiertje ongeveer, dat levert me gegarandeerd een volle inventory aan rares op. Als je bijvoorbeeld eens in de tien uur zo'n ring vind dan heb ik in dezelfde tijd 40 volle inventories en een grote kans dat er in die 40 runs een paar legendaries droppen. Met alle gold drops en verkopen aan de vendor zit ik dan waarschijnlijk al makkelijk aan de 18m en je moet wel vreselijk pech hebben als er in die 40 inventories niet een paar items zitten die voor meer dan een miljoen verkopen.

Ik blijf er nog steeds bij, killing speed/kills per hour is het beste om geld te verdienen en dat hoeft echt niet op een hoog MP level.
Mee eens hoor, maar dit is gewoon hersenloos rondlopen, hoef letterlijk nergens op te letten.
De keren dat ik het gedaan heb was tijdens europa cup wedstrijden.
De wedstrijd te saai om voor de volle 100% te bekijken, dan is dit prima multi tasking.
Zonder drops krijg je er letterlijk 0 voor terug.
Paar maanden terug was dit zeer lucratief, maar de droprate gooide behoorlijk roet in het eten.
Nu zijn de drop kansen hoger, en zijn de prijzen gedaald.

[ Voor 80% gewijzigd door Sinned123 op 25-10-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Ik heb er weer een rondje Barb pimpin' op zitten. Nieuw zwaard, armor en bracers Ben nu eindelijk tevreden met 90k DPS, 65k life, aardige armor en boven de 800 all res (na warcry/impunity).
Kan nu flink tanken en ook rake klappen uitdelen en dat wordt in partyplay aardig gewaardeerd.

http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822

Graag wil ik nog soortgelijke boots maar dan met 12% movement speed maar die zijn erg duur! Misschien dat iemand hier nog wat heeft liggen voor een tweakers prijs?

Ben nu een beetje aan het experimenteren met Furious Charg/dreadnought in plek van Leap/iron impact en ik moet zeggen dat het goed bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Sinned123 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:18:
[...]

Ik begin ergens voor de helft tot en met desolate sands.

[...]

Mee eens hoor, maar dit is gewoon hersenloos rondlopen, hoef letterlijk nergens op te letten.
De keren dat ik het gedaan heb was tijdens europa cup wedstrijden.
De wedstrijd te saai om voor de volle 100% te bekijken, dan is dit prima multi tasking.
Zonder drops krijg je er letterlijk 0 voor terug.
Paar maanden terug was dit zeer lucratief, maar de droprate gooide behoorlijk roet in het eten.
Nu zijn de drop kansen hoger, en zijn de prijzen gedaald.
Ga ik dan ook maar eens doen, ik kan die XP wel waarderen, en de eventuele gold die ik van spares zou kunnen krijgen ook trouwens.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Wat denken jullie, nu radiant stars kopen voor 7-9 M? Of wachten? Zouden ze er wat aan doen met het onderhoud morgen? Of blijven ze dalen? Glazen bol aub! :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
sorry verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door Julio-K op 25-10-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

maratropa schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:37:
Wat denken jullie, nu radiant stars kopen voor 7-9 M? Of wachten? Zouden ze er wat aan doen met het onderhoud morgen? Of blijven ze dalen? Glazen bol aub! :)
Dit is ook mijn dilemma, als ze namelijk weer teruggaan naar hun oude prijs kan ik tamelijk eenvoudig mijn gold verdubbelen.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapmans
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 19:58
Wie wil mij helpen deze Barb build strakker te trekken. Ik ben concreet op zoek naar advies over 1. skills (active en passive) en suggesties waar op te concentreren vwb gear.

Thx!

http://eu.battle.net/d3/e...aapmans-2791/hero/2216726

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik en sinned zijn op zoek naar een 3e en/of4e voor paar bosses. Saens#2928

/edit vol

[ Voor 8% gewijzigd door stok op 25-10-2012 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 21:52

Thompson

Beeromaniac

Jaapmans schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:20:
Wie wil mij helpen deze Barb build strakker te trekken. Ik ben concreet op zoek naar advies over 1. skills (active en passive) en suggesties waar op te concentreren vwb gear.

Thx!

Voeg me maar even toe Thompson#2265. Heb nog wel wat spullen die je kunt hebben (gratis uiteraard) en dan kan ik je ook nog wat tips geven :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
http://nl.twitch.tv/marcvz1

mp10 uberboss stream! met tweakers

edit: helaas niet gelukt, kulle met 420m hp down, maar de enrage timer van siege breaker slurpt letterlijk je hp leeg..

[ Voor 48% gewijzigd door Julio-K op 26-10-2012 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Julio-K schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 02:06:
http://nl.twitch.tv/marcvz1

mp10 uberboss stream! met tweakers

edit: helaas niet gelukt, kulle met 420m hp down, maar de enrage timer van siege breaker slurpt letterlijk je hp leeg..
Het was leuk geprobeerd, maar zelfs met 170k damage en 8,6% lifesteal werd de reflect damage na de enrage timer gewoon teveel. Alleen de reflect was niet echt het probleem, maar ik kreeg er gewoon te weinig meer bij na een flinke damage spike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
We proberen t snel nog eens.
Morgen, na de patch, is het wellicht makkelijker. Hoewel ik dat ergens jammer vind..
Volgens mij zijn we dan wel de eerste full GoT party die de ubers op MP10 neerleggen.
Dat is een mooi streven.
Als de fury morgen nog op de AH staat koop ik hem denk.
Dan ga ik over de 150k unbuffed.. En dat is unbuffed met sweeping wind a lot zoals de monks onder ons weten.

Een andere party zou makkelijker zijn.. Maar eigenlijk wil ik t juist met all GoT players doen.
Dus tot morgen Kneok ;)

Ik heb reeds 2 aanmeldingen voor de giveaway binnen gekregen.
We praten hier over zo'n 80 legendary's, maybe more, dus hier mogen nog best wat aanmeldingen bij komen.

Stuur mij een PB met je battle tag en/of een link naar je armory.
Verdere details volgen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Het zou inderdaad tof zijn als we als eerste met een volle tweakers party de übers kunnen omleggen op MP10. Ik ben ook benieuwd naar wat de hotfix verandert aan de moeilijkheid, met een beetje geluk kan ik wat LS inruilen voor extra dps.

Ik heb ook in het tradetopic even een post gemaakt over de give away, hopelijk krijgen we er nog wat aanmeldingen bij.

Je huidige fury ging je aan mij doneren toch? Erg tof van je :+

Ik spreek je sowieso morgen weer (of straks moet ik eigenlijk zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
KneoK schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 05:15:
Het zou inderdaad tof zijn als we als eerste met een volle tweakers party de übers kunnen omleggen op MP10. Ik ben ook benieuwd naar wat de hotfix verandert aan de moeilijkheid, met een beetje geluk kan ik wat LS inruilen voor extra dps.

Ik heb ook in het tradetopic even een post gemaakt over de give away, hopelijk krijgen we er nog wat aanmeldingen bij.

Je huidige fury ging je aan mij doneren toch? Erg tof van je :+

Ik spreek je sowieso morgen weer (of straks moet ik eigenlijk zeggen).
Deze was dinsdag al toegepast, gezien de warden in act3 na dinsdag veel minder dmg deed.
http://eu.battle.net/d3/e...ixes_-_October-19_10_2012

[ Voor 6% gewijzigd door ReQuiem83 op 26-10-2012 05:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:34
Kan iemand me vertellen wat ik eens moet veranderen aan mijn items/skills?
Ik heb het idee dat het allemaal niet zo slecht is, maar het farmen duurt allemaal zo lang!

http://eu.battle.net/d3/e...staveau-2402/hero/4904356

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

gustaveau schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:08:
Ik heb het idee dat het allemaal niet zo slecht is, maar het farmen duurt allemaal zo lang!

Teveel all res in verhouding tot je int en vit.

Zou je all res gear nog niet verkopen, maar upgrade je gems, en besluit wat voor speelstijl je op wil qua skills

Wil je je huidige skills en speelstijl aanhouden, probeer wat chc en chd te regelen, en wissel je shield in voor een source met een hoge max dmg en apoc

tldr: offer 150 a 200 allres en 100/150 vit op voor int (500 int erbij ), chc en chd

edit: vraag aan witchdocters, is er uberhaupt een reden om de zunimassa's string of skulls te gebruiken? (heb er 1 gevonden namelijk maar volgens mij verkoopt dat ding net zo goed als vriezers op antarctica... >_< )

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 26-10-2012 08:43 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gustaveau schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:08:

persoonlijk zou ik willen gaan voor wat crit chance / damage, dat boost je dps heel erg goed. daarnaast is wat minder resist niet erg hoor meeste wizzards hebben rond 400 dacht ik :).

en mp 10 is inderdaad pittig, heb eenmaal gedaan, (op ptr) toen een streamer me uitnodigde, maar gaat me niet nogmaals lukken ben ik bang (behalve dan skeleton king, die is gewoon te simpel en kan in mp 10 solo odmat ie geen enrage heeft :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:34
Ok, dan ga ik toch maar eens op zoek naar wat meer CHD en CHC. Ik heb nog wel een aardige source liggen, alleen mis ik dan toch wel veel VIT van mijn schild.

Zou ik qua skills nog aanpassingen moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Als mensen een beetje willen farmen add me :) zou graag eens een paar sleutels willen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Marcvz schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 03:47:
We proberen t snel nog eens.
Morgen, na de patch, is het wellicht makkelijker. Hoewel ik dat ergens jammer vind..
Volgens mij zijn we dan wel de eerste full GoT party die de ubers op MP10 neerleggen.
Dat is een mooi streven.
Als de fury morgen nog op de AH staat koop ik hem denk.
Dan ga ik over de 150k unbuffed.. En dat is unbuffed met sweeping wind a lot zoals de monks onder ons weten.

Een andere party zou makkelijker zijn.. Maar eigenlijk wil ik t juist met all GoT players doen.
Dus tot morgen Kneok ;)

Ik heb reeds 2 aanmeldingen voor de giveaway binnen gekregen.
We praten hier over zo'n 80 legendary's, maybe more, dus hier mogen nog best wat aanmeldingen bij komen.

Stuur mij een PB met je battle tag en/of een link naar je armory.
Verdere details volgen later.
Als mijn internet beter zou zijn zou ik graag meedoen. Met mijn andere gloves zit ik op 120k dps unbuffed, wat imho genoeg zou moeten zijn voor een monk, dankzij de dikke dps boost van sweeping wind.

Ik heb in ieder geval mijn bijdrage geleverd aan de giveaway. Ben benieuwd hoe snel de 14 legs en set item die ik je heb gegeven over de toonbank gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Jaapmans schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:20:

Thx!

Deze gear was misschien leuk op hell maar op inferno heb je hiermee niks te zoeken,
Ik weet niet wat je budget is maar als eerste zou ik je shoulders weg doen, die slaan echt nergens op.
Eigenlijk moet je al je gear vervangen, add me maar op Sneez0r#2848, ik heb nog wel wat liggen voor je.

Qua skills heb je ook een wirwar. Je moet echt beslissing wat voor build je wilt hebben.
-Cleave/board sweep is prima.
-WW heeft geen nut met je gear en is je moet voortaan ook erg goede gear hebben wil je dat goed doen.
-Ik zou een keuze maken tussen leap en furious charge.
-Warcry/impunity als skill nemen (zeker als je res al laag zijn)
-WOTB nemen
-Revenge/provocation voor healing.

Kort samengevat moet je hele barb op de schop. Zoek op internet naar wat verschillende builds en maak een keuze, voor gear kan je me toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:17:
[...]

edit: vraag aan witchdocters, is er uberhaupt een reden om de zunimassa's string of skulls te gebruiken? (heb er 1 gevonden namelijk maar volgens mij verkoopt dat ding net zo goed als vriezers op antarctica... >_< )
Nee eigenlijk niet. Zelfs voor de 4-setbonus is dat het item dat je weglaat.

Er zijn 2 hele goede legendary off-hands, namelijk thing of the deep (20 pickup) en ukhadinges serpent (max dps)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2012 10:23 ]

Pagina: 1 ... 80 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.