Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Ok mijn geduld is op. :P

Dit is mijn nieuwe gear met de volgende rectificaties:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

- Belt is een witching hour met dex, armor, fire res en max chd.
- Wapens zijn socketed shenlongs met 100% chd gems erin geworden
- Bracers zijn lacuni's met 4% chc, dex en fire res.
- Dps is 118k
- Life is 29k (te laag, ik ben nog aan het bieden op een inna's temperance met vit)

[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 25-10-2012 10:20 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Ted_W schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:02:
[...]

Movement speed is volgens mij gecapped op 25% (behalve als je een shrine pakt of skills gebruikt), dus aan die 34% heb je niet veel extra vergeleken met iemand die 24% heeft (2x 12% items).
Ik heb zoals Wolf zegt inderdaad Fleet Footed voor 10% en 2 items van 12%.

Is vooral erg leuk met Fleeting Shrine, over de 50% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:09:
[...]

Ik denk dat hij de fleet footed passive gebruikt die een monk heeft. Die stackt bovenop de 25%.
Ik kan zijn character niet zien, maar als hij een skill gebruikt voor extra MS dan is het natuurlijk prima (zoals ik ook al aangaf). Wat ik alleen wil zeggen is dat 3 MS items geen zin heeft als het boven de 25% uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 11:20
Ik zit op het moment een beetje vast.
Ik zou graag mijn DPS omhoog wil gooien, ik heb ong. 150m gold te besteden.
Echter weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen, upgrades voor mijn gear zijn lastig te vinden.
Is er iemand die mij misschien zou kunnen adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

Gisteren eindelijk de grote stap naar dual wielding weapons gemaakt en ik hoop voorgoed vaarwel gezegd tegen mijn schild. Ik merk wel dat mijn survivability eronder lijdt, maar 'the awesome factor' is behoorlijk omhoog gegaan :) Ik heb alsnog genoeg LoH en LS om te overleven en ik heb vit gems in m'n pants en chest gepropt. Flinke DPS boost gemaakt en zit nu op 2.35 attacks per second en +34% MS wat allemaal erg lekker is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Quay-1450/hero/16544866

Gisteren een aantal van jullie toegevoegd, aankomend weekend maar eens wat tijd vrij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Al sinds de PTR heb ik me veel meer geconcentreerd op survivability (vit, armor en all res) van mijn wizard vanwege de harde klappen die uitgedeeld worden in hogere MP levels. Daarbij heb ik iets van 20k dps ingeleverd (van 125k naar 105k ongeveer). Nu is monster damage weer met ~25% generfed... Blizzard wilt ons inderdaad bezig laten houden met onze chars :-)

Dit is mijn huidige wizard: http://eu.battle.net/d3/e...yTedMan-2257/hero/2677980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

Ted_W schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:35:
Al sinds de PTR heb ik me veel meer geconcentreerd op survivability (vit, armor en all res) van mijn wizard vanwege de harde klappen die uitgedeeld worden in hogere MP levels. Daarbij heb ik iets van 20k dps ingeleverd (van 125k naar 105k ongeveer). Nu is monster damage weer met ~25% generfed... Blizzard wilt ons inderdaad bezig laten houden met onze chars :-)

Dit is mijn huidige wizard: http://eu.battle.net/d3/e...yTedMan-2257/hero/2677980
Dat is inderdaad erg lekkere defenses en alsnog reteveel DPS :) Speelt denk ik een stuk rustiger dan een glass cannon build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

dx5314 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:29:
Ik zit op het moment een beetje vast.
Ik zou graag mijn DPS omhoog wil gooien, ik heb ong. 150m gold te besteden.
Echter weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen, upgrades voor mijn gear zijn lastig te vinden.
Is er iemand die mij misschien zou kunnen adviseren?
Je lacuni's hebben geen chc, en je offhand kan nog een stuk beter imo, maar afgezien daarvan kijk ik hier likkebaardend naar ;)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Clay schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:40:
[...]

Je lacuni's hebben geen chc, en je offhand kan nog een stuk beter imo, maar afgezien daarvan kijk ik hier likkebaardend naar ;)
Idd, voor 150m moet je hele dikke chc lacuni's kunnen kopen. Voor 100m ook en dan voor het resterende bedrag een betere offhand ritselen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:41:
[...]

Idd, voor 150m moet je hele dikke chc lacuni's kunnen kopen. Voor 100m ook en dan voor het resterende bedrag een betere offhand ritselen.
Lacuni's met CHC zijn vaak niet beter als ik het uitreken.
Mijne hebben namelijk een onwijs hoge STR en VIT rol, wat de CHC compenseert.

Zelfde geld voor mijn offhand, ik heb de afgelopen weken tig wapens uitgerekend, maar alles wat trager is en geen CHD heeft valt sowieso af. Ik kan bijv. een 1000+ DPS zwaard nemen zonder CHD, en dat valt dan vies tegen :(

Echt jammer dat ik niks kan vinden... Zou graag naar de 170K DPS willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:34:
[...]

Pfff ik heb een lvl 60 DH, dus ik mag :+
En daarmee spel je ook op MP5/6?
grapefruit schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:37:
DHs hebben dan wel weer Perfectionist en Boar Companion. Die laatste is in hogere MP levels wat nutteloos omdat 'ie constant sterft, maar Perfectionist is een hele sterke passive.
Grapjas :P

Perfectionist is een kansloze passive. 10% buffs zijn nutteloos, en 10% discipline reduction komt in de praktijk zowat altijd neer op 1 discipline reduction.. Whooptiefuckingdoo :P
Als die buff 20% was geweest OID was het nog wel interessant geweest.

En die Boar Companion is fantastisch... ...op level 60 in Nightmare. In Inferno is dat ding compleet nutteloos omdat hij keihard gesloopt wordt zodra er meer dan 1 monster aanvalt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Als je ze vanuit de AH ff in de chat linkt kan je daarna een game maken, en als je ze dan hovert krijg je het compare screen of je d'r op voor danwel achteruit gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
dx5314 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:44:
[...]

Mijne hebben namelijk een onwijs hoge STR en VIT rol, wat de CHC compenseert.

Zelfde geld voor mijn offhand, ik heb de afgelopen weken tig wapens uitgerekend, maar alles wat trager is en geen CHD heeft valt sowieso af. Ik kan bijv. een 1000+ DPS zwaard nemen zonder CHD, en dat valt dan vies tegen :(

Die vit doet natuurlijk niks voor je damage, en daar kan je best wat van verliezen zo te zien. Volgens mij moeten er echt wel lacuni's te vinden zijn met chc en een vergelijkbare str roll. Dan ga je er in dps echt wel op vooruit.

Wat betreft je offhand, waarom per se een dagger? Je weet dat de ias bonus op je EF effectiever voor je dps is met tragere wapens he?

Al neem je de traagste 1h die er is met 1,2 aps, dan nog ga je naar 1,4 aps+ met ef. Is dat echt zo erg? Als je bijvoorbeeld een goede sun keeper erin plakt weet ik zeker dat je dps omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:19:
Ok mijn geduld is op. :P

Dit is mijn nieuwe gear met de volgende rectificaties:

- Belt is een witching hour met dex, armor, fire res en max chd.
- Wapens zijn socketed shenlongs met 100% chd gems erin geworden
- Bracers zijn lacuni's met 4% chc, dex en fire res.
- Dps is 118k
- Life is 29k (te laag, ik ben nog aan het bieden op een inna's temperance met vit)
Je was al redelijk "buffed" wat was de reden van de omgooi, (behalve dat het leuk is natuurlijk 8) )

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 03:25:
Zo, hier en daar nog een drop en wat donaties van tweakers en we hebben een pagina vol. Ik ben met Marc nog even aan het kijken naar een eerlijke en leuke manier om een paar tweakers/streamkijkers blij te maken.
Ik ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
maratropa schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:50:
[...]

Je was al redelijk "buffed" wat was de reden van de omgooi, (behalve dat het leuk is natuurlijk 8) )
Ik was de looks een beetje zat, en ik wilde af van de echoing fury. Die fear maakte mij helemaal gek (en mijn partymembers ook, zeker met moltenbeesten).

Die cindercoat is iets wat ik gevonden heb. Hij zag er vet uit op mijn monk dus gelijk hele gear omgegooid naar fire res. Nu ben ik fel rood op mijn broekje na. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 10:09
dx5314 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:44:
[...]
Kijk eens of je een ring en/of amulet kan vervangen door een ring en/of amulet met average damage als stat. Zoek in de AH op een average damage van minstens 40. Zou zomaar 10k erbij kunnen geven. Test het eens in een DPS calc.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:49:
[...]

Die vit doet natuurlijk niks voor je damage, en daar kan je best wat van verliezen zo te zien. Volgens mij moeten er echt wel lacuni's te vinden zijn met chc en een vergelijkbare str roll. Dan ga je er in dps echt wel op vooruit.

Wat betreft je offhand, waarom per se een dagger? Je weet dat de ias bonus op je EF effectiever voor je dps is met tragere wapens he?

Al neem je de traagste 1h die er is met 1,2 aps, dan nog ga je naar 1,4 aps+ met ef. Is dat echt zo erg? Als je bijvoorbeeld een goede sun keeper erin plakt weet ik zeker dat je dps omhoog gaat.
Met een WW build draait het in 1.0.5 alleen maar om AS, hoe sneller je hit des te beter.
Zie ook dit filmpje van Moldran:

YouTube: Diablo 3 - 1.0.5 Barbarian WW Spec, Attack Speed Test

Voor mij off hand moet ik dus echt een snel zwaard of een dagger hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
Zijn er nog suggesties voor mijn monk?

http://eu.battle.net/d3/e...hologist-2938/hero/582372 (zoals bekend loopt het profiel wat achter, mijn gloves zijn vervangen met 10% meer crit, geen dex meer maar vitality, was een drop en kleine upgrade!)

Zit zelf te denken om mijn wapens te vervangen met de shenlong set, nog even doorsparen dus!

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Dasherman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:06:
Hoe vinden jullie toch allemaal die 100m+ items? Alles wat ik vind gaat voor 250k de deur uit met wat geluk.
Ik begin het idee te krijgen dat ik iets heel erg verkeerd doe...
ik heb het zelfde probleem als jij, ik merk dat ik na de patch wel meer oranje vind maar groene items ben ik nog nooit tegen gekomen.
De meeste spelers waar we het over hebben zijn level 60 met zeg paragon level 40 of hoger, hun items
zijn ondertussen zo goed dat ze erg veel damage/sec hebben.

Ten eerste is er een kans per item dat een bijzonder item dropt, dat houd in hoe meer items er droppen hoe hoger de kans is dat je een bijzonder item vind.
De spelers waar we het over hebben kunnen in mp3 level nog in one hit een monster doden en lopen dus
continu door act heen monsters te hakken zonder pauze, hierdoor hakken ze ongeveer 5 tot 10 keer meer monsters dood per uur dan jij of ik (dat zou nog zelfs hoger kunnen liggen doordat ze ook veel minder moeite hebben met elites). Gezien het een kans is hebben ze hierdoor 5 tot 10 keer zo veel kans om een bijzonder item te vinden.

Daarnaast is er ook nog iets wat MF heet, als je een hogere mf hebt dan worden de rolls beter op het item, met level 60 en 40 paragon heb je al 120% extra MF dan iemand die net level 60 is.
bij een betere magic find krijg je meer stats op je item, (niet meteen hogere).
De items die dan vallen zijn beter omdat de eigenschappen beter er meer stats op zitten bij een hogere mf.

Bij elkaar zorgt dit er voor dat ze veel meer en veel betere items vinden dan jij en ik, maar ze spelen ook langer en vaker.

edit, had een stukje over mf fout, sorry, hier een link naar betere uitleg er over
http://www.diablofans.com...cy-a-statistical-insight/

[ Voor 8% gewijzigd door bamboe op 25-10-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

bamboe schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:57:
[...]
Daarnaast is er ook nog iets wat MF heet, als je een hogere mf hebt dan worden de rolls beter op het item, met level 60 en 40 paragon heb je al 120% extra MF dan iemand die net level 60 is.
De items die dan vallen zijn beter omdat de eigenschappen beter zijn bij een hogere mf.
Worden de rolls beter van MF? Nee toch? Ik dacht dat MF alleen zorgt voor meer items en meer yellows/legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
Meer MF is meer kans op 6 affixes op een rare, dus meer kans op een $$$ (sorry €€€) item.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
NeilForeal schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:00:
[...]

Worden de rolls beter van MF? Nee toch? Ik dacht dat MF alleen zorgt voor meer items en meer yellows/legendaries.
zover ik begregen heb zijn de kansen op items een percentage en hangen de stats ook af van de MF.
ik zal even opzoeken waar ik dat gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

bamboe schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:02:
[...]

zover ik begregen heb zijn de kansen op items een percentage en hangen de stats ook af van de MF.
ik zal even opzoeken waar ik dat gelezen heb.
Het zou verklaren waarom ik zeker 500 yellows heb gevendored en er maar 2 heb kunnen verkopen haha ;-) Maar als dat zo is ben ik niet blij, dan moet ik maar snel level 100 paragon worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeilForeal schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:00:
[...]

Ik zit tegen de MF cap aan en mijn rolls zijn 10 x beter geworden, maar vooral het aantal affects op een item lijkt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijgen we de MF discussie weer...

MF heeft alléén invloed op het AANTAL stats op een rare. Bijv. of je 4 of 6 stats krijgt. Verder NIET op de hoogte van de roll. Dus je kunt een item krijgen met 6 stats onder de 100 of 6 stats boven de 100, daar heeft MF totaal geen invloed op.

Nog even voor de volledigheid:

Wél door MF:
- Kans op Rares wordt verhoogd.
- Kans op 6-affix rares ipv 4-affix rares wordt verhoogd.
- Kans op Legendary/Set items wordt verhoogd.

NIET door MF:
- Hogere/betere rolls op items.
- Betere stats bij identifyen Legendaries/Sets

[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 25-10-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Laatst online: 02-07 12:03
Zover ik weet krijg je hogere ilvl drops na mate je meer MF krijgt, wat er ook voor zorgt dat je vaker betere drops ziet en betere rolls.

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Na de verkoop van een Immortal kings helm (125) heb ik mijn DH getrakteerd op een nieuwe quiver en een nieuwe manticore. Ik zit nu op 145k dps unbuffed met 400 res all en 50+k life. Nu toch echt mijn linkerring en amulet maar eens upgraden en dan door de 150k ub dps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
dx5314 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:54:
[...]

Met een WW build draait het in 1.0.5 alleen maar om AS, hoe sneller je hit des te beter.

thanx voor het linkie, goed om het side by side te zien,

Waar ik prettig door werd verrast was een stone of jordan met cold damage. Niet alleen door de hoge extra damage tegen elites, maar ook omdat nu al m'n aanvallen inc. tornados vijanden chillen en iets trager maken, waardoor ze ook langer in m'n tornado's staan, en ik meer life en fury terugkrijg..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:00
Hmm, binnenkort toch maar eens met een andere char gaan spelen dan mijn barb; inferno grinden begint ook een beetje monotoom te worden ;)

Echter had ik gehoopt dat een leuke drop de keuze voor een andere char wat eenvoudiger kan maken.
Ik kan dus een WD beginnen (nog nooit gespeeld), een DH van 37 naar 60 brengen of toch mijn wizard die ik naar 60 heb gelevelled en niet meer heb aangeraakt upgraden :)

Welke van deze is het meest geschikt voor grinden ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Angeloonie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:05:
Krijgen we de MF discussie weer...

MF heeft alléén invloed op het AANTAL stats op een rare. Bijv. of je 4 of 6 stats krijgt. Verder NIET op de hoogte van de roll. Dus je kunt een item krijgen met 6 stats onder de 100 of 6 stats boven de 100, daar heeft MF totaal geen invloed op.

Nog even voor de volledigheid:

Wél door MF:
- Kans op Rares wordt verhoogd.
- Kans op 6-affix rares ipv 4-affix rares wordt verhoogd.
- Kans op Legendary/Set items wordt verhoogd.

NIET door MF:
- Hogere/betere rolls op items.
- Betere stats bij identifyen Legendaries/Sets
ja ik zit het net na te lezen hier, ik had het iets fout in mijn post, je krijgt meer stats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bospa01 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:10:
Hmm, binnenkort toch maar eens met een andere char gaan spelen dan mijn barb; inferno grinden begint ook een beetje monotoom te worden ;)

Echter had ik gehoopt dat een leuke drop de keuze voor een andere char wat eenvoudiger kan maken.
Ik kan dus een WD beginnen (nog nooit gespeeld), een DH van 37 naar 60 brengen of toch mijn wizard die ik naar 60 heb gelevelled en niet meer heb aangeraakt upgraden :)

Welke van deze is het meest geschikt voor grinden ?
Op welke lvl speel je in Inferno ?

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sepica schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:05:
Zover ik weet krijg je hogere ilvl drops na mate je meer MF krijgt, wat er ook voor zorgt dat je vaker betere drops ziet en betere rolls.

iLvl is random. Rolls zijn random. Quality (magic, rare met 4 tot 6 affixes, legendary/set) wordt bepaald door MF.

Maar met name die middelste, het aantal affixes, is vaak wat ervoor zorgt dat items echt veel waard zijn, want op een goed item wil je zoveel mogelijk hebben.

Dus MF zorgt er voor dat je wel degelijk meer goede items vindt, maar je zult nog steeds 99% trashen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 25-10-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
dx5314 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:54:
[...]

En een wapen met attack speed, helpt dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
mierenfokker schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:21:
[...]

En een wapen met attack speed, helpt dat ook?
Ja tuurlijk, als het maar rond de 1.4+ snelheid heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:00
cybergi schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:14:
[...]

Op welke lvl speel je in Inferno ?
mp 3/5; maar het gaat er voornamelijk om dat een andere class een speelstijl geeft :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Als ik alle items hier voorbij zie komen en profiles zie, kan ik me alleen maar afvragen, hoe idioot veel spelen jullie wel niet!? Ik haal een paar ton bij elkaar met een avondje spelen, heb miljoenen nodig voor fatsoenlijke upgrades....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DizzyWeb schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:38:
Als ik alle items hier voorbij zie komen en profiles zie, kan ik me alleen maar afvragen, hoe idioot veel spelen jullie wel niet!? Ik haal een paar ton bij elkaar met een avondje spelen, heb miljoenen nodig voor fatsoenlijke upgrades....
2 uurtjes op een avond hier, maar zoveel heb ik ook nog niet gevonden
hoogste wat ik voor een item gevangen heb was gisteren voor mijn danetta's spite 1+M was 1.5m minus de 15% ah cut

de rest allemaal bij elkaar gegrind zeg maar,

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Mja, ik speel met 3 vrienden, want in mijn eentje begint het al zwaar te vervelen... het mag dan "random" zijn, maar de content heb ik nu na 6x alles doorlopen echt wel gezien. Ik zie de lol van eindeloos grinden ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Gemiddeld dropt er voor een uurtje spelen wel een paar miljoen aan spullen, MF is een belangrijke factor zeker als je deze vlak voor de kill nog ff snel kan boosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Kwestie van geluk.

Diablo is namelijk onderhevig aan "non diminishing returns".

Ik modderde wat aan tot ik een keer geluk had met een zieke drop. Dat gaf mij genoeg gold om mijn gear flink te boosten. Het resultaat was sneller farmen en minder doodgaan, waardoor er meer waardevolle items dropten, waardoor ik nog sterker werd... etc...

Je moet dus maar een beetje geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel zelf meestal iets van 2-3 uur per avond doordeweeks, en in het weekend 8-10 uur per dag oid.

Maar ook ik heb cashflow problemen. De meeste items die je vindt zijn geen drol waard. Vindt je een legendary dan heb je misschien 5 mil als hij redelijk is. Alleen als je écht een dikke legendary vindt ben je binnen. Sinds vorige week donderdag iets van 25 legendaries gevonden, en totale opbrengst is ruim minder dan 10 mil..

Upgrades voor mijn DH beginnen bij 40 mil oid, daar moet ik zo'n 2 weken voor spelen. Maar een tijdje terug vond ik een IK belt met goede roll, en die had ik voor 169 mil verkocht. Dan heb je met 1 item de jackpot zeg maar.. Alleen die kans is gewoon erg klein.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 25-10-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
dx5314 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:27:
[...]

Ja tuurlijk, als het maar rond de 1.4+ snelheid heeft...
Ik zie alleen wel heel veel uber DPS barb's in diabloprogress met een Skorn lopen. Dat is dan vanwege de enorme damage die dit ding doet? De rest hebben ze idd overal waar kan IAS op hun gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
mierenfokker schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:00:
[...]

Ik zie alleen wel heel veel uber DPS barb's in diabloprogress met een Skorn lopen. Dat is dan vanwege de enorme damage die dit ding doet? De rest hebben ze idd overal waar kan IAS op hun gear.
Dat doen ze ook vooral om hoog te staan in die rankings...
WW met een skorn gaat echt niet zo fijn als met twee one handers :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
dx5314 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:01:
[...]

Dat doen ze ook vooral om hoog te staan in die rankings...
WW met een skorn gaat echt niet zo fijn als met twee one handers :S
Dus iedere barb op de wereld WW'd? Is het dus toch waar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mierenfokker schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:00:
[...]

Zelfde reden dat alle top DH's met een Manticore rondlopen: insane CHD.

Skorn heeft met socket 300% CHD, Manticore heeft met socket 300% CHD. Tel daarbij de insane damage en insane +str rolls op, en je hebt geen enkel item dat meer DPS geeft.

Disclaimer: heb het hier puur over DPS, niet over build-geschikte wapens :+

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 25-10-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
bamboe schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:11:
[...]

ja ik zit het net na te lezen hier, ik had het iets fout in mijn post, je krijgt meer stats...

Een nieuwe wereld gaat voor mij open na het lezen van deze post, zoveel duidelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

beve schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:17:
[...]
Een nieuwe wereld gaat voor mij open na het lezen van deze post, zoveel duidelijker!
Same here, erg cool om te lezen. Ik ga MF echt even wat serieuzer nemen.

Ik zie ook wel eens een Monk met een Skorn met insane CHD, maar geen LS of LOH. Hoe ga je dat in vredesnaam overleven? :P 500 loh op je amu kan nooit voldoende zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
NeilForeal schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:21:
[...]

Same here, erg cool om te lezen. Ik ga MF echt even wat serieuzer nemen.

Ik zie ook wel eens een Monk met een Skorn met insane CHD, maar geen LS of LOH. Hoe ga je dat in vredesnaam overleven? :P 500 loh op je amu kan nooit voldoende zijn lijkt me.
Insane DPS + pickup radius + extra life from globes = veul health/sec. Het schijnt te werken, ik hou zelf voor de zekerheid nog even aan life steal vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Hoe zit het trouwens met LS op inferno? Is dat nog steeds maar 20% van wat er bij de stats staat?

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Ja, maar met wat hogere dps werkt het prima hoor. Ik dual wield met m'n monk nu 80K met 1.9 aps, 700ish loh, 2.7 ls, en 1.1K regen, ben op mp4 amper neer te krijgen :) Gister in een 4 player game uberghom gefacetankt terwijl uberrakanoth in m'n rug stond te hakken :D

profile is nog oud :\ anders zou ik em ff linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Clay schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:34:
Ja, maar met wat hogere dps werkt het prima hoor. Ik dual wield met m'n monk nu 80K met 1.9 aps, 700ish loh, 2.7 ls, en 1.1K regen, ben op mp4 amper neer te krijgen :) Gister in een 4 player game uberghom gefacetankt terwijl uberrakanoth in m'n rug stond te hakken :D

profile is nog oud :\ anders zou ik em ff linken.
Mijn profile is inmiddels geupdate! *O*

Ik werk weer met 1200-ish loh en dat werkt prima.

Verbeteringen in de planning:
- Vit op mijn inna's pants
- Betere gloves
- Hogere rolls op witching hour
- Wellicht betere boots voor meer dex en armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik speel op dit moment met een DH (Natalya's set) en doe nu niet heel veel dmg. Dit komt denk ik omdat ik te weinig dex heb. Heeft iemand een idee hoe ik, zonder 100mil te spenderen, wat meer dmg kan doen?

Heb me redelijk gefocust op Vit, dit omdat ik met SP (gloom) speel... Kan in m'n eentje MP5 redelijk aan zonder al te vaak dood te gaan, maar moet wel lang hakken.

Hier een link naar mijn char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/lexk-2348/hero/13042382

Bedankt vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Julio-K schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:04:
[...]

Nee, maar als je naar de skills kijkt die ze gebruiken... Zie je toch dat het WW barbs zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:39:
Hi,

Ik speel op dit moment met een DH (Natalya's set) en doe nu niet heel veel dmg. Dit komt denk ik omdat ik te weinig dex heb. Heeft iemand een idee hoe ik, zonder 100mil te spenderen, wat meer dmg kan doen?

Heb me redelijk gefocust op Vit, dit omdat ik met SP (gloom) speel... Kan in m'n eentje MP5 redelijk aan zonder al te vaak dood te gaan, maar moet wel lang hakken.

Hier een link naar mijn char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/lexk-2348/hero/13042382

Bedankt vast!
Je komt dex, chd en een klein beetje chc tekort. Zoveel vit is echt niet nodig. Je kan makkelijk 10k hp droppen en nog steeds doen wat je nu doet.

Begin bij je helm, als je daar bwvs een andariels van 1m in zou plakken zou je opeens 10k meer dps doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Hi,

Bedankt vast!
Meer CHC en CHD.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

En he hebt niet zo super veel Dex. CHC CHD idd is belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Zoals wolf al heeft gezegd heb je inderdaad ook meer vit dat je nodig hebt.
Zoek even de balans op, je leunt nu namelijk iets te ver naar het tank zijn, wat apart is voor een DH.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus eventueel mijn set ring en amulet vervangen voor 1 met chd chc?

Helm vervangen wordt lastig, maakt deel uit van de natalya's set nml, tevens is een helm met socket rond de 40 mil dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:46:
Dus eventueel mijn set ring en amulet vervangen voor 1 met chd chc?

Helm vervangen wordt lastig, maakt deel uit van de natalya's set nml, tevens is een helm met socket rond de 40 mil dacht ik.
Eens met de ring en amulet.

Die 20 extra disc is die crappy helm niet waard imho. Je verliest er teveel andere stats op. En er zit altijd een socket op. Ik vond er laatst een die vergelijkbaar was en die kreeg ik met moeite verkocht voor 800k.

Daar kan je echt wel wat beters voor vinden met meer dex oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:50:
[...]

Eens met de ring en amulet.

Die 20 extra disc is die crappy helm niet waard imho. Je verliest er teveel andere stats op. En er zit altijd een socket op. Ik vond er laatst een die vergelijkbaar was en die kreeg ik met moeite verkocht voor 800k.

Daar kan je echt wel wat beters voor vinden met meer dex oid.
Klein detail:
Het is geen 20 extra disc maar 2 disc/s toch?

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
Dasherman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:52:
[...]

Klein detail:
Het is geen 20 extra disc maar 2 disc/s toch?
Ja hij heeft nog een legacy natalya set!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Erg nice die Legacy's, ik vind ze beter dan de nieuwe variant eigenlijk, qua set bonus.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:07
voor max 1mil heb je ook al een veel betere quiver, laat staan als je meer uitgeeft.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:05

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Hi,

Bedankt vast!
aparte build heb je, gaaf om te zien met legacy Nat's/
Werkt het goed?

Je build icm met je gear maakt imho weinig ruimte voor speling.
Manticore met meer dps en betere quiver. denk dat je al vrij goedkoop een dead mans kan scoren met betere stats.
en pak nieuwe Inna's pants/belt, die hebben hogere rolls dan de legacy die je volgens mij hebt.
Dasherman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:54:
Erg nice die Legacy's, ik vind ze beter dan de nieuwe variant eigenlijk, qua set bonus.
4set bonus van legacy is ontzettend goed, het is alleen zo jammer dat de rolls van de nieuwe set stukje hoger zijn..

[ Voor 14% gewijzigd door TepelStreeltje op 25-10-2012 12:58 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
microoo schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:53:
[...]

Ja hij heeft nog een legacy natalya set!
Ah, dat maakt het verhaal compleet anders.

Dan ben je screwed, want dan ga je niet goedkoop upgrades kunnen vinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
Julio-K schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:04:
[...]

Nee hoor, ik niet ik weiger de cookie cutter build te spelen en doe gewoon wat ik lekker vind spelen. Ondertussen hoop ik erop dat ooit de balans wordt rechtgetrokken, omdat het toch wel blijft voelen als jezelf nerfen als je als barb de WW build niet gebruikt, ook na de laatste patch nog.

Mijn niet-WW barb build, dat nog best goed werkt: http://eu.battle.net/d3/e...etKwaaD-2305/hero/1121035

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Die quiver lijkt mij het makkelijkst en goedkoopst te upgraden.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:00:
[...]

Nee hoor, ik niet ik weiger de cookie cutter build te spelen en doe gewoon wat ik lekker vind spelen. Ondertussen hoop ik erop dat ooit de balans wordt rechtgetrokken, omdat het toch wel blijft voelen als jezelf nerfen als je als barb de WW build niet gebruikt, ook na de laatste patch nog.

Mijn niet-WW barb build, dat nog best goed werkt: http://eu.battle.net/d3/e...etKwaaD-2305/hero/1121035
Respect voor u! _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dasherman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:01:
Die quiver lijkt mij het makkelijkst en goedkoopst te upgraden.
^^ dat.

Je hebt al een Dead Man's Legacy met 200/200 stats, 17+ ias, 9.5+ crit voor 5-10 mil oid.
Lever je wel discipline in, maar levert toch wel wat DPS op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quiver ga ik dan zeker aanpassen naar eentje zonder vit en met meer dex, zelfde geldt voor de ring en amulet. Ook zal ik even kijken naar inna's set!
Thanks voor jullie hulp guys!

En ja die natalya's set speelt erg goed, komt omdat ik die extra discipline eigenlijk gebruik voor extra hatred (preparation met punishment). Dit weer voor extra dmg met cluster arrow met loaded voor bear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Angeloonie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:02:
[...]

^^ dat.

Je hebt al een Dead Man's Legacy met 200/200 stats, 17+ ias, 9.5+ crit voor 5-10 mil oid.
Bovendien is discipline niet meer zo'n issue sinds de patch als je met gloom werkt, omdat de duratie is verhoogd naar 5 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

TepelStreeltje schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:58:
[...]
aparte build heb je, gaaf om te zien met legacy Nat's/
Werkt het goed?

Je build icm met je gear maakt imho weinig ruimte voor speling.
Manticore met meer dps en betere quiver. denk dat je al vrij goedkoop een dead mans kan scoren met betere stats.
en pak nieuwe Inna's pants/belt, die hebben hogere rolls dan de legacy die je volgens mij hebt.

[...]

4set bonus van legacy is ontzettend goed, het is alleen zo jammer dat de rolls van de nieuwe set stukje hoger zijn..
Hoi Sorry dat ik hier op reageer maar wat is er so appart aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Laatst online: 14-04-2024
Angeloonie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:02:
[...]

^^ dat.

Ik heb nog wel een quiver op de AH staan.
iirc 2xx dex/19x vit/9,5%crit/hatred regen/ias 14% (enige jammere) en -cost voor cluster arrow.

Ik stuur je wel een DM wanneer ik thuis ben met de exacte stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Hoe zit het trouwens met Blizzard's beleid rond macros? Wat mag ik wel zetten op mijn extra muisknoppen en wat niet? Mag ik ze überhaupt gebruiken?

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:05

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

cybergi schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:06:
[...]

Hoi Sorry dat ik hier op reageer maar wat is er so appart aan ?
waarom sorry? :+

Zat te kijken en vond de build vreemd, maar toen keek ik verder. in combinatie met de gear werkt hij (volgens mij) erg goed.
apart, omdat je dat niet vaak ziet. meeste gaan voor de standaard build (ik ook) en passen daar hun gear op aan. tis niet de soort van synergie die je ziet bij Camp.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Ik ben trouwens erg jaloers op zijn build/gear...
Mijn DH heeft ongeveer dezelfde dps en maar 2/3 van de vit, stomme goedkope gear xd

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Dasherman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:10:
Hoe zit het trouwens met Blizzard's beleid rond macros? Wat mag ik wel zetten op mijn extra muisknoppen en wat niet? Mag ik ze überhaupt gebruiken?
Grijs gebied, officieel mag het niet met third party software maar wel met de speciale blizzard diablo 3 muis met voorprogrameerbare knoppen. Beetje krom van Blizzard..

Mijn advies, gewoon doen maar niet te bont maken en complete farm sessies scripten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Delph schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:13:
[...]

Grijs gebied, officieel mag het niet met third party software maar wel met de speciale blizzard diablo 3 muis met voorprogrameerbare knoppen. Beetje krom van Blizzard..

Mijn advies, gewoon doen maar niet te bont maken en complete farm sessies scripten :P
Damn, plan spoiled :P

Maar serieuzer:
ik heb ergens iets gelezen over dat het mag door de macros te gebruiken voor 1 druk op een knop, maar dat het niet mag voor meerdere knoppen? Of was dat dan weer voor een ander spel...

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

TepelStreeltje schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:11:
[...]

waarom sorry? :+

Zat te kijken en vond de build vreemd, maar toen keek ik verder. in combinatie met de gear werkt hij (volgens mij) erg goed.
apart, omdat je dat niet vaak ziet. meeste gaan voor de standaard build (ik ook) en passen daar hun gear op aan. tis niet de soort van synergie die je ziet bij Camp.
Wat vind je van mijn gear dan :P als ik het mag vragen staat in me signature de link :) ik heb een paar keer deze build gezien van hem moet ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
ARG nieuwe irritatie....phasebeast zijn echt fuckup...ze slaan harder dan elites en telepoteren ook nog eens......en dan kom je een elite pack van ze tegen met reflect dmg......frustratie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
ReQuiem83 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:16:
ARG nieuwe irritatie....fasebeast zijn echt fuckup...ze slaan harder dan elites en telepoteren ook nog eens......en dan kom je een elite pack van ze tegen met reflect dmg......frustratie...
Fast, extra health en fire chain zijn ze ook leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:00:
[...]

Mooie gear en zo te zienlezen een goeie build. Kun je mij uitleggen hoe je speelt qua skills en speelstijl? Ik ben het namelijk helemaal met je eens dat de WW build veelste overheersend is en ongeveer iedereen dit heeft.

Ik speel zelf met bash en seismic slam op de muisknoppen. Bash om Fury te genereren en Seismic Slam om echt DPS te doen. Plus het houdt de niet elites op afstand door de knockback. Veder groundstomp voor de stun, revenge voor af en toe dikke DPS en uiteraard battlerage en war cry.

Niet echt een goeie build aangezien ik nog niet eens door Act2 kom maar goed. Ik wil hem op den duur nog aanpassen. Ook heb ik crappy gear.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Floyd-1443/hero/2760991

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

ReQuiem83 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:16:
ARG nieuwe irritatie....phasebeast zijn echt fuckup...ze slaan harder dan elites en telepoteren ook nog eens......en dan kom je een elite pack van ze tegen met reflect dmg......frustratie...
Dat zijn de momenten waarop ik spijt heb van het DH zijn, die monks hebben het makkelijker :(

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:04:
[...]

Bovendien is discipline niet meer zo'n issue sinds de patch als je met gloom werkt, omdat de duratie is verhoogd naar 5 sec.
You are correct Sir. Ik merk inderdaad ook dat ik sinds de patch eigenlijk nooit meer een probleem heb met Discipline. Zelfs tegen de SiegeBreaker kan ik met reflect nog erg lang door gaan voordat ik echt even moet stoppen voordat ik suicide en moet wachten op cooldown/regen. :)
cybergi schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:16:
[...]

Wat vind je van mijn gear dan :P als ik het mag vragen staat in me signature de link :) ik heb een paar keer deze build gezien van hem moet ik zeggen...
Je crit chance is redelijk laag, 200k dps ziet er leuk uit, maar het is maar 72k unbuffed. Je hebt verder 600+ resist all, wat erg veel is voor een DH. Vervang je gloves met dex/(ias)/9.5%+CHC/30%+CHD en je gaat al veel DPS er op vooruit. Ook je amulet zou ik vervangen met iets met dex/CHC/CHD of dex/IAS/CHD.

Dump overigens die Sentry rune eens heel snel :P Die is echt dramatisch slecht, kun je beter de cooldown reduction kiezen of de rocket mods.

Verder zou ik Rain of Vengeance dumpen voor Bat companion, je gebruikt Sentry, Rapid Fire en Cluster Arrow, allemaal grote Hatred spenders.

[ Voor 45% gewijzigd door Angeloonie op 25-10-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Welke damage LS'd nou eigenlijk wel en welke niet? Want mijn spike traps lijken mij geen HP te geven met Shadow power aan, maar mijn bolas wel.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Dasherman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:19:
Welke damage LS'd nou eigenlijk wel en welke niet? Want mijn spike traps lijken mij geen HP te geven met Shadow power aan, maar mijn bolas wel.
Shadow power is een beetje bugged in dat opzicht. Het werkt namelijk wel als je EERST shadow power aanzet en dan pas je traps neerlegt. Datzelfde rottige fenomeen had ik met rapid fire. Gloom aanzetten terwijl je rapid fire aan het channelen bent zorgt ervoor dat je lifesteal niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Fantastisch, dat verklaart waarom ik door alles met reflect word gedood als ze door mijn traps lopen, shadow power of niet.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
FloydRaalte schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:17:
[...]

Mooie gear en zo te zienlezen een goeie build. Kun je mij uitleggen hoe je speelt qua skills en speelstijl? Ik ben het namelijk helemaal met je eens dat de WW build veelste overheersend is en ongeveer iedereen dit heeft.

Ik speel zelf met bash en seismic slam op de muisknoppen. Bash om Fury te genereren en Seismic Slam om echt DPS te doen. Plus het houdt de niet elites op afstand door de knockback. Veder groundstomp voor de stun, revenge voor af en toe dikke DPS en uiteraard battlerage en war cry.

Niet echt een goeie build aangezien ik nog niet eens door Act2 kom maar goed. Ik wil hem op den duur nog aanpassen. Ook heb ik crappy gear.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Floyd-1443/hero/2760991
Heb zelf ook geen WW barb, maar heb wel sinds kort war cry ingeruild voor sprint/marathon en dat werkt wel erg lekker, runs gaan stukken sneller. In een team gebruik ik forced march, om iedereen wat sneller te maken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Michael-2678/hero/8757602

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
desjaak909 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:33:
[...]

Heb zelf ook geen WW barb, maar heb wel sinds kort war cry ingeruild voor sprint/marathon en dat werkt wel erg lekker, runs gaan stukken sneller. In een team gebruik ik forced march, om iedereen wat sneller te maken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Michael-2678/hero/8757602
Haha, ik ben de laatste tijd maar begonnen met de profielen van barbs op diabloprogress te bekijken. Die gegevens van b.net zijn altijd in gebuffte toestand. Zo zie ik in iemands profiel 160k dps terwijl het unbuffed maar 86k oid is. Dat relativeert mijn unbuffed dps een beetje, aangezien die hoger is dan de meeste barbs die ik tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
Wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:39:
[...]

Haha, ik ben de laatste tijd maar begonnen met de profielen van barbs op diabloprogress te bekijken. Die gegevens van b.net zijn altijd in gebuffte toestand. Zo zie ik in iemands profiel 160k dps terwijl het unbuffed maar 86k oid is. Dat relativeert mijn unbuffed dps een beetje, aangezien die hoger is dan de meeste barbs die ik tegen kom.
Ja, die van barbs worden standaard al met de passives Ruthless en weapons master gebuffed (die volgens mij iedereen heeft), en soms met battle rage erbij... Op diabloprogess doe ik idd maar 84K ipv 115 in de armory

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 20:14
[...]

Ja dit doe ik ook altijd, maar de sinds de hellfire ring zijn de gegevens van diabloprogress niet meer actueel (aangezien die ring niet in hun systeem staat).

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Als je zelf een hellfire ring draagt en je follower ook, krijg je dan (35%+35*0.2%=)42% extra xp?
Of werkt dat zo niet?

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Dasherman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:49:
Als je zelf een hellfire ring draagt en je follower ook, krijg je dan (35%+35*0.2%=)42% extra xp?
Of werkt dat zo niet?
dat werkt zo ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Dasherman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:49:
Of werkt dat zo niet?
Yes sir!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Nice! Dan moet ik maar eens zorgen dat ik meer orgaantjes krijg....
Na mijn huiswerk dan :(

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 14-09 17:23
Oh, daar heb ik nooit aan gedacht..!
Mn scroundrel eens snel zo'n ging geven dan. Heb er een hele berg liggen.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Vraag over de bepaling van de affixes op een item:

Hebben de diverse affixes bepaalde 'waardes' bij het genereren van een item? Heb een tijd geleden begrepen dat er een soort van budget per item zou zijn?
Kun je die waarde dan enigszins afleiden van de vendorprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
[...]

hmm, bij mij is het net andersom. Die DPS van battle.net is voordat ik begin met meppen, tijdens vechten loopt ie eerst 20% op door de rune op Frenzy, en dan dan nog eens een bak dps extra van de 10% crit die op Revenge zit. De 75% speed van Frenzy is helemaal niet te zien in het DPS cijfer, maar wel 75% meer DPS op single target. Tijdens Wrath of the berserker met Insanity is het helemaal feest, als ik die DPS nou op battle.net kon neerzetten dan leek het nog wat :P

niet dat die DPS cijfers zoveel zeggen, als ik bijvoorbeeld mijn mainhand en offhand omwissel staat er exact dezelfde DPS maar de werkelijke DPS zakt in omdat Rend alleen de mainhand 'ziet'. Zet ik battle rage erop ipv rend dan lijkt het ook heel wat met dat DPS cijfer, maar ondertussen gaat de effectieve DPS dan ook omlaag.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Ik vind DPS inclusief skills nogal misleidend, en ik vind dan ook dat er op profiles DPS zonder skills moet worden getoond en DPS met skills. (apart dus).

Nu lijken DHs met SS zwaar OP, terwijl ze dat helemaal niet zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Dasherman op 25-10-2012 14:10 ]

Quis custodiet custodes?

Pagina: 1 ... 79 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.