Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 20:14
Sinned123 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:02:
je hebt ook wel verschrikkelijk gruwelijke gear hoor, 1 item is duurder dan alles wat ik heb.
Ja hij heeft zwaar mooie gear, daarmee zou ik zelfs nog wel dh willen spelen (is mijn minst favoriete klas).

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wat ik erg leuk aan DH vind is dat hij lekker snel is ....
Ben nu een Witch DOC aan het lvl die vind ik ook erg cool...weet alleen nog niet welke passive skills en skills het beste werken er voor ....DH heb ik alleen gespeeld :/

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybergi schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:07:
Wat ik erg leuk aan DH vind is dat hij lekker snel is ....
Ben nu een Witch DOC aan het lvl die vind ik ook erg cool...weet alleen nog niet welke passive skills en skills het beste werken er voor ....DH heb ik alleen gespeeld :/
Gewoon alles proberen :) Ik switch ook nog regelmatig van skills. Je kunt wel uitgaan van wat mensen zeggen, maar wat je persoonlijk fijn vindt spelen is veel belangrijker.

Verder kan het helpen eens bij gelijk-gegearde WD's te kijken op diabloprogress om te zien wat zij doen. Soms zie je dan ineens combinaties van skills/passives waarvan je denkt "hey, das slim :P"

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 24-10-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Snel? wat bedoel je daarmee? Attackspeed? Movement? Dat is toch allemaal verbonden aan je gear een heeft niet veel met een DH te maken toch? Of duid je op bepaalde skills?

Ik ben niet bepaald snel, en heb meer een chc/chd build als DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

O-) Ja ga ik ook wel doen hoor :) maar goed me eerste lvl 60 is me fav :) en blijft het ook alleen al voor de gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Move speed/ skills/ attack speed
Heb nog een paar andere bogen :) hangt er een beetje vanaf welke act ik speel.
Verder maakt hij ook erg veel DM...dus ja je maakt sneller een kill er mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bosmonster schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:13:
[...]

Haha, na een tijdje WD spelen wil je toch geen DH meer :+
LOL....nou ja vind hem wel echt leuk de WD....moet ik zeggen....weet niet de BARB vind ik niet zo cool..
Monk heeft ook echt leuke skills etc .....Anyway genoeg tijd om alles uit te proberen :P

DH rulez LOL :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Mistymo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:45:
[...]
Ik vind de ideale tank een CM wizzard, omdat de mobs dan perma freeze zijn en dus in feitte niks meer doen (geen dps, geen spells, geen charge) en aangezien je met freeze hele groepen tegelijk kan aoen en daarmee hele groepen uitschakeld ben ik van mening dat een wizz de beste tank is :)
Ik kan een beetje zelfverheerlijking wel waarderen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En sinds wanneer is CC gelijk aan tanken?

Dat je als ranged CC hebt is logisch lijkt me, maar dat maakt je nog geen tank.

Maar goed.. D3 kent geen aggro-systeem, dus eigenlijk heb je in z'n geheel geen tanks.

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 24-10-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
NeilForeal schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:16:
[...]

Ik kan een beetje zelfverheerlijking wel waarderen ;-)
Blij dat je de humor er van in ziet :) Maar aan de andere kant meen ik het ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Mistymo op 24-10-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:33
Bosmonster schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:13:
[...]

Haha, na een tijdje WD spelen wil je toch geen DH meer :+
Mijn ervaring toen ik na 150+ uur eindelijk eens een andere char ging spelen, een DH:

WD
"Oh shit, een enge mob...laat ik eens Spirit Walk aandoen, rustig uit de jail/desc/wall/frozen wandelen naar een plek die mij goed uitkomt én ondertussen dmg doen zodat mijn health bol ook weer vol is als ik weer terug kom in het rijk der levenden.....pompiedom
DH
"Oh shit, een enge mob...laat ik deze skill gebruiken die verdacht veel op Spirit Walk lijkt, iets met Shadow Power...hey waarom krijg ik alsnog klappen?....oh shit oh shit oh shit....dan maar snel die skill gebruiken waarbij ik wegrol....hey, maar daar wil ik niet naartoe rollen, daar is het nog drukker/dodelijk...OH SHIT!....revive me pls

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Joarie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:27:
[...]

Mijn ervaring toen ik na 150+ uur eindelijk eens een andere char ging spelen, een DH:

WD

[...]

DH

[...]
LOL :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Mistymo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

Wizzards zijn inderdaad generfed in de zin van dat proc % van crits drastisch zijn verlaagd, waardoor het dus lastiger is om CM op te houden. Dus in 1.04 kon practisch elke wizzard met goedkope gear deze build, echter in 1.05 kunnen alleen goed gegearde wizzards dit nog vol houden. Vandaar dat er zoveel wizzards nu dit niet meer kunnen en whinen dat hun uber spec niet meer werkt.
Vooral de Archon CM build is nu eigenlijk geen optie meer. Vroeger had je aan 25% CHC genoeg om wat twisters te spammen en je kon weer verder. Ik ben er nog steeds niet aan uit wat nu de beste optie is in de tussentijd. Toevallig nog Archon wizards met hetzelfde probleem?

Ik ben weer overgeschakeld naar Evocation en Arcane Orb, met Tap the Source & Prism op Diamond Skin kost 1 orb slechts 13AP. Daar kom ik dus een aardig eindje mee, maar tegen vervelende elites kan ik wel eens zonder AP komen te zitten (ik heb slechts 9AP on crit en 25% CHC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
Bosmonster schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:21:
En sinds wanneer is CC gelijk aan tanken?

Dat je als ranged CC hebt is logisch lijkt me, maar dat maakt je nog geen tank.

Maar goed.. D3 kent geen aggro-systeem, dus eigenlijk heb je in z'n geheel geen tanks.
Bij die uber bosses kan je nog wel zoiets als tanken doen omdat er 2 bosses zijn. Mijn niet-WW barb kan met een schild prima op 1 van de 2 bosses staan meppen terwijl de anderen boss nummer 2 neerhalen. Ik facetank dan ghom of de siege breaker, bij skelly king/maghda mept iedereen op de skelly king vanwege maghda's shield, en is van tanken eigenlijk geen sprake. Dat was voor de nerf op mp5, zou dus nu op mp7 moeten kunnen. Op mp10 vreten ze me vermoedelijk op, dat heb ik nog niet geprobeerd :P

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

Joarie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:27:
[...]

WD

[...]

DH

[...]
Monk
Hee cool, enge mobs. Laat ik midden tussen de mobs in gaan staan ondanks dat ze chains, frozen, molten en plagued zijn en laat ik mijn kop gebruiken om damage te incasseren. I think that will work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Eindelijk een dikke drop gevonden. Een immortal kings helm met 80 all res! Die gaat me hopelijk dik over de 100M opleveren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

8)7 waarom draag je hem niet zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Ik wil niet hoogmoedig klinken ;) maar DH (en misschien WD en Wiz ook) vergen de meeste skills naar mijn mening. Ten eerste heb je twee soorten skills die gebruik maken van hatred of discipline. Je moet hier een juiste verhouding tussen vinden en zorgen dat je ze allebei maximaal gebruikt.

Ten tweede doordat je kwetsbaarder bent is stil staan geen optie
Ten derde Je moet ook nog is mikken om van afstand raak te schieten :P

DH zijn ook wel de meeste egocentrische class, helaas bijna geen skills/passives die medespelers helpen (zoals een warcry van een barb).

Maar door de moeilijkheid blijft het wel een leuke uitdaging, en nog een plus punt is dat je veeeel meer variateit hebt in viable builds van verschillende skills dan die barbs die ik alleen maar rondjes zie draaien. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 15:48
er zit er anders 1 op dit forum die weapon throw en ancient spear gebruikt en volgens mij nog goed ook.
Omdat er toevallig 1 cookiecutter build is die iedereen gebruikt, is het niet per definitie zo dat er niet voldoende variatie is.

In 1.03 gebruikte iedereen de CM Wizard.....

Dat is al sinds diablo2 zo en na elke patch was er weer een andere build die boven kwam drijven.
Zo heb ik toen een lighting ama, hammerdin, ironbarb etc gespeeld.

De drops waren zo dramatisch dat je niet eens mogelijkheden hebt om veel te experimenteren.
Dat word nu langzamerhand wat beter.

[ Voor 12% gewijzigd door Sinned123 op 24-10-2012 16:49 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Julio-K schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:43:
Ik wil niet hoogmoedig klinken ;) maar DH (en misschien WD en Wiz ook) vergen de meeste skills naar mijn mening. Ten eerste heb je twee soorten skills die gebruik maken van hatred of discipline. Je moet hier een juiste verhouding tussen vinden en zorgen dat je ze allebei maximaal gebruikt.

DH zijn ook wel de meeste egocentrische class, helaas bijna geen skills/passives die medespelers helpen (zoals een warcry van een barb).

Maar door de moeilijkheid blijft het wel een leuke uitdaging, en nog een plus punt is dat je veeeel meer variateit hebt in viable builds van verschillende skills dan die barbs die ik alleen maar rondjes zie draaien. :F
Ben het hier wel mee eens moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Hey, kan iemand mij wat tips geven over hoe ik verder kan komen met mijn Barb.
Ik wil overschakelen naar WW spec, maar heb er nog niet genoeg LoH of LS voor. Bij welke dps is het beter om om te schakelen naar LS? en hebben jullie nog wat quick wins wat ik qua gear aanpassingen kan doen?

Ik heb op dit moment alleen weinig geld te besteden (nog niet veel gefarmed) al heb ik wel een item wat maar dan 25M waard is op Ah staan atm.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yerap-2894/hero/1852893

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

With skill requirements comes occasional frustration :) But the absence of it can cause boredom!

Ik heb een tijd DH gespeeld. Erg tof, maar zeker in Inferno erg pittig. Als ik moe werd kon ik niet meer spelen omdat alles zo enorm aankwam op microtimings. Ik speel nu Monk en ik facetank veel. HEERLIJK! Soms moet je wel even wegstappen en een tactische plek kiezen, maar het is veel minder stressvol en ik heb er meer plezier in.

Respect voor DHs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
:+
Geen barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Yerap schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:48:
Ik wil overschakelen naar WW spec, maar heb er nog niet genoeg LoH of LS voor. Bij welke dps is het beter om om te schakelen naar LS? en hebben jullie nog wat quick wins wat ik qua gear aanpassingen kan doen?

Ik heb op dit moment alleen weinig geld te besteden (nog niet veel gefarmed) al heb ik wel een item wat maar dan 25M waard is op Ah staan atm.

Alvast bedankt
fantastische timing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Ja dat merk ik savonds/snachts ook wel is, maar gelukkig zit het aardig ingebakken na bijna 500u DH.

Soms twijfel ik wel eens om een barb te zijn om lekker te kunnen tanken! Maar geen zin in dat hele lvlproces + paragon en kost me een hoop gold.

PS: waarom bestaat er geen AH app??

[ Voor 7% gewijzigd door Julio-K op 24-10-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:50:
Ja dat merk ik savonds/snachts ook wel is, maar gelukkig zit het aardig ingebakken na bijna 500u DH.

Soms twijfel ik wel eens om een barb te zijn om lekker te kunnen tanken! Maar geen zin in dat hele lvlproces + paragon en kost me een hoop gold.
gewoon ff tank DH gear kopen :) is ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel met een barb maar eigenlijk vind ik een DH wel erg leuk om mee te spelen, dus die speel ik voor de leuten, even door inferno op MP0 heen hobbelen, hoop dat ik nog het een en ander vind onderweg.

Mijn barb is tank geweest 100k hp en 500-600ar unbuffed maar dmg was ook maar 10k, dus dat schoot niet op, leuk in groepen maar op inferno pre 1.04(of 3...) in je uppie echt niet grappig, liep tegen de enrage timers aan....

Main was ooit wizard... maar dat generf werd ik beetje kriegel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Binnen een week is mijn monk absurd hard gegroeid dps-wise. Met buffs zit ik ver over de 100k heen. Ik heb wel echt goeie drops gehad en kon goede gear kopen. Een van die drops was btw een lvl 58 chest die voor 20M wegging, dus ik raap tegenwoordig alle rare's op.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hellsau-2341/hero/3995094

Hier heb ik wel veel voor moeten opofferen. Ik ben geen tank monk meer en heb best weinig resistance. Maar MP4 gaat zeer rap en ga, mits ik goed uitkijk af en toe, nooit dood.

Ik moet ook zeggen dat ik hier uitermate veel plezier in heb. Het steeds maar weer opkrikken van mijn dps en mijn build goed in balans houden dat ik nog wel wat schade kan hebben. Om uiteindelijk flink veel dps te doen en een hoog mp level aan te kunnen.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:52:
[...]

gewoon ff tank DH gear kopen :) is ook leuk!
Dat heb ik inderdaad gedaan pre 1.0.3 patch (toen Ghom verschikkelijk was voor de meeste) heb ik een onehanderbow gekocht met veel 900loh en een shield voor de extra vit/res (totaal 750) en nog een amu met extra loh en attackspeed. Dit in combinatie met grenades (rune dat je er drie gooit) voor de extra hits :). Zo heb ik Ghom en Diablo solo kunnen verslaan met 25k dps haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:41
Iemand nog tips om mijn WD verder up te graden?

http://eu.battle.net/d3/e...ieFrank-2252/hero/5152629

Op dit moment kan ik mp4 of 5 makkelijk aan maar blijf liever op 3 voor de farmsnelheid. Upgrades die ik nog zie op de AH zijn allemaal 10m+ of duurder....

Liefst heb ik nog iets meer crit gezien ik mijn offhand nu heb geswitched ben ik er 8% op achteruit gegaan wat betreft crit.

Dus als iemand nog een goedkope upgrade voor mij ziet of kent dan hoor ik dat graag. :)

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat je zelf al zegt: Veel meer CHC.

Waarom heb je een offhand genomen zonder crit? 8% crit maakt die setbonus meer dan goed.

En natuurlijk CHC op je amu/rings zoeken. (en bij voorkeur op je helm, maar dat breekt je setbonus die dan wel weer redelijk is)

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 24-10-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Jammer dat de armory niet up to date is, want anders had ik een viable barb 2h build kunnen laten zien.

Met 2H HotA/Smash slacht je elites sneller dan ww, rend gebruik je als aoe damage en heal, met charge clear je groups, battlerage 30% meer damage, superstition passive zorgt ervoor dat elites met elemental affixes, desecrator het liefst, mijn favo zijn want dan kan ik non-stop hota spammen, je kan ook een ability zoals charge vervangen voor iets anders; overpower synergised met hota crits, etc. Het is daardoor ook kneedbaarder dan een ww build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sfinx- schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:30:
[...]

Vooral de Archon CM build is nu eigenlijk geen optie meer. Vroeger had je aan 25% CHC genoeg om wat twisters te spammen en je kon weer verder. Ik ben er nog steeds niet aan uit wat nu de beste optie is in de tussentijd. Toevallig nog Archon wizards met hetzelfde probleem?

Ik ben weer overgeschakeld naar Evocation en Arcane Orb, met Tap the Source & Prism op Diamond Skin kost 1 orb slechts 13AP. Daar kom ik dus een aardig eindje mee, maar tegen vervelende elites kan ik wel eens zonder AP komen te zitten (ik heb slechts 9AP on crit en 25% CHC).
Ik speel op dit moment disintegrate archon, gaat best lekker tot en met mp3 that is, hoger nog niet geweest ivm maar 80k dps unbuffed

cirtical mass;glass canon;astral presence

http://eu.battle.net/d3/e...nbaatar-1668/hero/1585277

ben eigenlijk op zoek naar een storm crow met -5 cost op disintegrate en een skorn met lifesteal
op mp3 duurt het soms wat langer voor ik weer archon kan, op mp2 kan ik eigenlijk nonstop archon

veel maakt het niet uit, want disintegrate doet genoeg dmg en crystal shell houden me wel lang genoeg in leven.

vaak vergeet ik zelfs weer archon te activeren omdat disintegrate zo goed werkt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 24-10-2012 17:23 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
WW-Barb (blijkbaar zijn er 2 soorten barbs in Diablo :P):

Even een bash bij een poppetje, battle cry en zet WoTB aan, Whirlwind-whirlwind-run-whirlwind-whirlwind pomptiedomtiedom hee ik word een beetje duizelig :o.. Doe af en toe een warcry om mijn overige partyleden wat meer resist te geven, zijn zij ook weer blij :P . Na 60 rondjes draaien is elite exit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

mierenfokker schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:22:
[...]
WW-Barb (blijkbaar zijn er 2 soorten barbs in Diablo :P):

Even een bash bij een poppetje, battle cry en zet WoTB aan, Whirlwind-whirlwind-run-whirlwind-whirlwind pomptiedomtiedom hee ik word een beetje duizelig :o.. Doe af en toe een warcry om mijn overige partyleden wat meer resist te geven, zijn zij ook weer blij :P . Na 60 rondjes draaien is elite exit :*)
Een barbie-go-round, a.k.a. "The Last Ride".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
ow wat heb ik een hekel aan reflect dmg en fasebeasts.....die fasebeasts heb ik meer probelemen mee dan met elite packs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Eindelijk door de 100k dps unbuffed heen! *O*

En dan nog moet ik op MP1 spelen omdat ik op MP2 op een of andere manier constant mezelf oneshot met reflect damage... Is het percentage damage reflect in MP2 soms hoger?

Ook lijkt het alsof er veel minder items droppen in MP2 dan in MP1, maar dit schaar ik voorlopig nog maar even onder 'patronen zien die er niet zijn'...

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yerap schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:48:

Alvast bedankt
Je hebt vaak toch nog iets van een combinatie aan LS+LOH nodig.
LS werkt bv niet op shielded goldies/blues.
Zowiezo is LS pas echt handig vanaf de 50k dps, liefst een stuk hoger.
Zoek een slappe offhand met veel loh en chc / str.
De CHC die je kwijt raakt opvangen door ringen met CHC
Str & Vit moeten gewoon omhoog

Je bracers zijn zowiezo een nobrainer om te upgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:58:
[...]

Dat heb ik inderdaad gedaan pre 1.0.3 patch (toen Ghom verschikkelijk was voor de meeste) heb ik een onehanderbow gekocht met veel 900loh en een shield voor de extra vit/res (totaal 750) en nog een amu met extra loh en attackspeed. Dit in combinatie met grenades (rune dat je er drie gooit) voor de extra hits :). Zo heb ik Ghom en Diablo solo kunnen verslaan met 25k dps haha
Yeah XD Het is echt een ondergewaardeerde build.. Ik kon ook solo naar diablo stampen ermee, alleen in fase 2 van dat gevecht word ik telkens ge-oneshot door mezelf :P Maar dat was 1.0.4, dus ga het binnenkort weer eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Weer een fijn helmpje gevonden :D

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/aemtud.png

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

MicScott schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:40:
Eindelijk door de 100k dps unbuffed heen! *O*

En dan nog moet ik op MP1 spelen omdat ik op MP2 op een of andere manier constant mezelf oneshot met reflect damage... Is het percentage damage reflect in MP2 soms hoger?

Ook lijkt het alsof er veel minder items droppen in MP2 dan in MP1, maar dit schaar ik voorlopig nog maar even onder 'patronen zien die er niet zijn'...
Ik heb zoals eerder gepost ook serieus veel probleem met reflect packs sinds de patch.. Moet enorm oppassen. Speel maar op mp3 maar combis met reflect, arcane en molten of iets dergelijks zijn verdomde lastig. Lijkt wel of ze reflect veel zwaarder gebuffed hebben. Voor de patch had ik er geen problemen mee.

Ga maar weer terug naar jungle fortitude want dat heb ik wel nodig... solo iig.

[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 24-10-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Hmm ik zit even wat wapens te zoeken met hoge damage, socket, crit damage en lifesteal. En onder de 100m kom je eigenlijk niks tegen behalve dan the butchers sickle. Die heeft een extra affix: change to drag enemies to you when attacking.
Dit lijkt me wel een hele fijne affix (in de meeste gevallen). Iemand die met dit wapen speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil niet hoogmoedig klinken ;) maar DH (en misschien WD en Wiz ook) vergen de meeste skills naar mijn mening.
O+ Mee eens.

Wil niet zeggen dat ik uberskills heb, maar de figuren die DH's uitlachenen omdat ze squishy zijn moeten eerst zelf maar eens een DH gaan spelen.

Je hebt echt 0 defensive skills om te buffen. Het enige dat je kunt doen is damage negeren (Smoke Screen) of door middel van leech hopen dat je jezelf snel genoeg kunt healen (Shadow Power).

Verder zijn er gewoon geen skills waarmee je armor, resist oid kunt buffen zoals bijv. een Barb met Warcry, Wizard met Energy Armor of Monk met Aura's. Die kunnen dus bijna automatisch al veel meer incasseren dan een DH, dus ben je als DH aangewezen op veel DPS om te zorgen dat alles dood is voordat het bij je kan komen, anders ben je fucked.

Ik speel sinds het begin DH en vindt het nog steeds leuk, alleen wel jammer als mensen een beetje lacherig gaan doen als je dood gaat.

Ook wel jammer dat we totaal geen partybuffs hebben, want alle andere classes hebben die wel op een manier (Freeze/Aura/Warcry/Totem etc.). Enige dat de DH heeft is een matige life regen en damage reduction op de Sentry, en die is totaal niet de moeite waard.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Angeloonie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:28:
[...]

Wil niet zeggen dat ik uberskills heb, maar de figuren die DH's uitlachenen omdat ze squishy zijn moeten eerst zelf maar eens een DH gaan spelen.
Hahahahahahahaha Zo ik heb je even uitgelachen squishy Angeloonie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooldoor schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:27:
Hmm ik zit even wat wapens te zoeken met hoge damage, socket, crit damage en lifesteal. En onder de 100m kom je eigenlijk niks tegen behalve dan the butchers sickle. Die heeft een extra affix: change to drag enemies to you when attacking.
Dit lijkt me wel een hele fijne affix (in de meeste gevallen). Iemand die met dit wapen speelt?
Ja maar doet niet zoveel in mijn WW build, het stun effect is af en toe een leuke toevoeging als ik bash gebruik.
Met iets van 20% proc rate en dual wield is het eigenlijk maar 10% proc rate zal maar zeggen, zet dus geen zoden aan de dijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Angeloonie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:33:
[...]

Nee, je moet eerst een DH spelen, dan pas mag het. :P
Pfff ik heb een lvl 60 DH, dus ik mag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
DHs hebben dan wel weer Perfectionist en Boar Companion. Die laatste is in hogere MP levels wat nutteloos omdat 'ie constant sterft, maar Perfectionist is een hele sterke passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
grapefruit schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:37:
DHs hebben dan wel weer Perfectionist en Boar Companion. Die laatste is in hogere MP levels wat nutteloos omdat 'ie constant sterft, maar Perfectionist is een hele sterke passive.
Whaha ja ze hebben die Companion zogenaamd gebuffed lol, 3 hits dood op mp5 en een cooldown van 30sec.

Ik gebruik zelf ook perfectionist, ik dacht/hoopte alleen dat ze de vit/res/armor increase met 25% zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu als passive Perfectionist, Archery en Nightstalker, samen met de boar companion en guardian turret om mn defense te buffen. Als main damage gebruik ik alleen bola shot en turret en tot nu toe bevalt deze build mij prima. Heb vanaf de patch veel zitten experimenteren met verschillende setup en voor mijn gevoel is dit het meest efficient.

Ik heb alle classes op lvl60 en ben het ermee eens dat DH en WD de moeilijkste classes zijn om mee te spelen omdat deze classes de enige zijn die niet sustained damage kunnen doen. Het is leuk dat een DH 'makkelijk' 100k dps doet, maar als je klappen moet blijven ontwijken, is je 100k DPS effectief misschien maar 50k DPS. Een wiz/monk/barb die 50k DPS doet, doet effectief misschien zelfs meer omdat zij veel meer damage kunnen vangen en dus sustained damage blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Allemachtig wat zijn gems goedkoop geworden!

Een radiant star emerald koste een week of wat geleden nog 18 mil.. nu 9 mil! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Volgens mij zijn de damage reductions al ingevoerd? Ik heb net Siegebreaker op MP10 gemold met de 3% ls passive waardoor ik niet dood kon. Het duurde ongeveer 130 sec, vooral omdat ie me steeds oppakt, ik ga ff testen hoe lang de andere bosses duren.

Edit: Azmodan duurde ook ongeveer 130 sec. Ik moest met ls skorn spelen en superstition, minder dps dus. Ik zag m'n health heen en weer vliegen tijdens z'n poeltjes dus ik was opgelucht met de kill :D

[ Voor 35% gewijzigd door Hofnar op 24-10-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Flinke progressie (vind ik 8) ) sinds 1.0.5 , (en die is inderdaad ook wel goed geweest voor de diversiteit in de WW build), na wat leuke drops, aankopen en getweak kan ik ineens 162K tegen elites uitdelen (ik zat lang op max de helft ofzo) terwijl ik Warcry heb kunnen droppen voor overpower wat eigenlijk heel leuk werkt met die 10% extra chc en je kan hem tenminste vaak en offensief gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door maratropa op 24-10-2012 20:07 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Greed strikes again ;w

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2md2was.jpg

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Darker schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:15:
Allemachtig wat zijn gems goedkoop geworden!

Een radiant star emerald koste een week of wat geleden nog 18 mil.. nu 9 mil! :o
Ik kan het nog steeds geen koopje noemen :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Zo bezig met een uberboss fight op MP8! met 2 echte barb tanks en 2 Dh's 160k +

rakanoth had 262Miljoen hp pff

edit: 3/3 loont het toch die 80% :9

[ Voor 14% gewijzigd door Julio-K op 24-10-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
Sfinx- schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:30:
[...]

Nee daar heb ik helemaal geen last van. Ik gebruik tegenwoordig wel vaak die archon met 100 sec. cooldown + evocation. Voornamelijk in teams.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
zijn er nog die willen runnen vandaag? Nog 2 zou mooi zijn. al genoeg

[ Voor 13% gewijzigd door Sinned123 op 24-10-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Sinned123 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:12:
zijn er nog die willen runnen vandaag? Nog 2 zou mooi zijn.
Dat zeg je net te laat. Heb niet iemand anders uitgenodigd en wij zoeken nog 1 iemand voor wat farm/key runs. Bij voorkeur een DD aangezien er 2 barbs zijn.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
xV0rtexx schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:05:
[...]

Nee daar heb ik helemaal geen last van. Ik gebruik tegenwoordig wel vaak die archon met 100 sec. cooldown + evocation. Voornamelijk in teams.
Kan ik geloven dat je er geen last van hebt... met 47,5CHC :P Ik hou het bij Teleport Archon, handig om snel uit een vervelende situatie weg te geraken.

Toch maar eens zoeken naar een CHC/CHD amulet, dan ga ik wel moeten inboeten op ofwel MF of LoH om het betaalbaar te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
xV0rtexx schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:15:
[...]

Dat zeg je net te laat. Heb niet iemand anders uitgenodigd en wij zoeken nog 1 iemand voor wat farm/key runs. Bij voorkeur een DD aangezien er 2 barbs zijn.
waren zelf ook met zijn 2en was dus niet handig geweest.
wat is een DD? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Sinned123 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:22:
[...]

waren zelf ook met zijn 2en was dus niet handig geweest.
wat is een DD? :x
damage dealer

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Iemand zin in Ubers? Ik kan één portal openen. MP5 bij voorkeur.

Ik mis het /f a commando van D2 :D

[ Voor 22% gewijzigd door RedHat op 24-10-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil je er voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:21

Dark Angel

Corvette LS Power

Vandaag eindelijk mijn eerst ring kunnen maken.
op het laatst had ik van 2 items 5 stuks en van die gene die miste geen.
Afbeeldingslocatie: http://i640.photobucket.com/albums/uu130/MarkoC70T5/losse%20fotos/RING.jpg
Nog wel een redelijk rol.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
WOW! vond net deze amu!!!

Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1210/21071/tWDjwZd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb mn scoundrel maar eens in het nieuw gestoken na de tips hier. DPS gaat er met crit ongeveer 1500 op vooruit. De scoundrel zelf doet nu 13.3K dps, tegenover 7K van mn enchantress, maar geeft wel 5% minder MF.

Leuke 1311 dps windforce en skullding ring. Lekker gegeard nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:33
Jeej mijn 2e legendary sinds de patch! (met slechts 2 NV, 17 paragon, uit een chest).

Helaas een Barb belt, de Ageless Might met een Dex roll 8)7
Sowieso wat moet je met zo'n belt die standaard geen strength rolt? Die gaat waarschijnlijk naar de shredder als mijn stash vol is.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelde net met iemand mee die vond een IK belt, leuke roll met 287 str.
En maar mopperen over z'n drops :P ik moet ook meer mopperen geloof ik geen moer gedropt vanavond... en als klap op de vuurpijl klapte mn internet eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaloersssssss :9 :9 :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Hij staat op de AH voor 275m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Bosmonster schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:35:
Heb mn scoundrel maar eens in het nieuw gestoken na de tips hier. DPS gaat er met crit ongeveer 1500 op vooruit. De scoundrel zelf doet nu 13.3K dps, tegenover 7K van mn enchantress, maar geeft wel 5% minder MF.

Leuke 1311 dps windforce en skullding ring. Lekker gegeard nu :P
hmm, ik weet niet wat beter is, het is soms wel fijn om de bosses in kippetjes te zien veranderen
of dat een charmed monster 30k damage doet op een ander in plaats van jou.
maar ik denk wel dat je gelijk hebt en 13.3k dps veel beter is.

[ Voor 5% gewijzigd door bamboe op 25-10-2012 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Hoe vinden jullie toch allemaal die 100m+ items? Alles wat ik vind gaat voor 250k de deur uit met wat geluk.
Ik begin het idee te krijgen dat ik iets heel erg verkeerd doe...

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Zo blij met mijn laatste drop dat ik het toch niet kan laten deze ook hier te showen :P
Nu nog een prijs verzinnen...

Afbeeldingslocatie: http://img803.imageshack.us/img803/3255/44804812.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net nog ff een stuk of 5 keyruns A1 gedaan, maar dat stomme ding wil maar niet droppen. Heb wel eindelijk m'n lag gefixed na al die tijd, kan nu makkelijk MP5 farmen \o/ Nog maar even volharding tonen voor de laatste keys dus :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Vandaag mijn 1e hellfire ring gescoord.
Is er ergens een klassement voor de gaarste :(
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/htZxD13G5hIcZbBGG610l3A2/thumb.jpg

Later is nog deze quiver gedropt.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vA6yBAWF1FEYjhfrk89Ua9Aw/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Wooldoor schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:57:
[...]

Hij staat op de AH voor 275m
nee 199m ;)

135m tweakersprijs :)

[ Voor 9% gewijzigd door Julio-K op 25-10-2012 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:48

KneoK

Not in a million lightyears

Zo, hier en daar nog een drop en wat donaties van tweakers en we hebben een pagina vol. Ik ben met Marc nog even aan het kijken naar een eerlijke en leuke manier om een paar tweakers/streamkijkers blij te maken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jV5z1Sd2UXLXmLAHfABwIk1S/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 14:26
Gister avond was het weer goed raak voor mij! 6 legend drops een daarvan was een chantodo's Force http://us.battle.net/d3/en/item/chantodos-force met zeer goede rolls (helaas niet beter als de off-hand die ik nu heb) die ik aan een mede wizzard heb weggegeven. Zo is Diablo wel weer leuk. Ik vroeg me ook af of de key masters ook legends EN een key konden droppen antw is ja :)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:43
Hardcore nieuws:

Gisteren was ik weer bezig mijn hc monkje naar 60 te krijgen en was op dat moment 58. Ik had redelijk goede gear met dikke LoH en deed daarmee act 3 hell keep lvl 1 op MP7. De exp bar vloog vol als een gek en al gauw *ding* 59. Even snel op AH kijken en twee nette fist weapons gekocht van 950 dps en redelijke LoH (600 totaal). Toen verhoogde ik MP7 naar MP10 en ging verder met exp farmen in de keep lvl1 en kon nu ook de elites makkelijk dood krijgen maar dan ineens...

Ik loop een grote kamer in die onwijs vol zit met white mobs dus ik *exp kassa!!* :9~ maar ik zie terwijl ik alles dood sla dat mijn health een beetje hard naar beneden zakt en ik zag de oorzaak, in deze kamer stonden ook heel veel van die stekelvarkens van die naalden naar mij te schieten en dat alles werd me een beetje teveel qua incoming damage dus ik wilde snel weg omdat mijn hp al naar 15% schoot maar ik kwam niet ver, een stekelvarken schoot een naald in mijn rug raak en het was voorbij... ik ben dood door een stekelvarken! -O-

Ik wil toch echt een lvl 60 monk gvd! Dus meteen een nieuwe gemaakt en ben act1 direct op MP10 gaan spelen. Wederom exp vliegt mij om de oren en was binnen no-time lvl 20. Kreeg de Butcher snel neer met 200dps en 3k hp op MP10. Toen was het 02:00 ofwel 'ga eens heel gauw naar bed' tijd :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Sir_Hendro schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:46:
Hardcore nieuws:

Gisteren was ik weer bezig mijn hc monkje naar 60 te krijgen en was op dat moment 58. Ik had redelijk goede gear met dikke LoH en deed daarmee act 3 hell keep lvl 1 op MP7. De exp bar vloog vol als een gek en al gauw *ding* 59. Even snel op AH kijken en twee nette fist weapons gekocht van 950 dps en redelijke LoH (600 totaal). Toen verhoogde ik MP7 naar MP10 en ging verder met exp farmen in de keep lvl1 en kon nu ook de elites makkelijk dood krijgen maar dan ineens...

Ik loop een grote kamer in die onwijs vol zit met white mobs dus ik *exp kassa!!* :9~ maar ik zie terwijl ik alles dood sla dat mijn health een beetje hard naar beneden zakt en ik zag de oorzaak, in deze kamer stonden ook heel veel van die stekelvarkens van die naalden naar mij te schieten en dat alles werd me een beetje teveel qua incoming damage dus ik wilde snel weg omdat mijn hp al naar 15% schoot maar ik kwam niet ver, een stekelvarken schoot een naald in mijn rug raak en het was voorbij... ik ben dood door een stekelvarken! -O-

Ik wil toch echt een lvl 60 monk gvd! Dus meteen een nieuwe gemaakt en ben act1 direct op MP10 gaan spelen. Wederom exp vliegt mij om de oren en was binnen no-time lvl 20. Kreeg de Butcher snel neer met 200dps en 3k hp op MP10. Toen was het 02:00 ofwel 'ga eens heel gauw naar bed' tijd :P
Damn dat is kut!
RIP monk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Heb gisteren Inferno Act 1 op LVL 10 gespeeld....ik moet zeggen dat het nog best lastig is ...2 deamon Hunter en 1 Barb en het was echt knallen om Elite en normale mobs te killen....vind het best een goede challange moet ik zeggen....wat ik me af vraag of het echt zo veel meer xp gaat geven als je op dit lvl speeld...weet iemand wat het beste lvl is om te spelen ? IVM ook met repair kosten etc...drops en gold ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Sinned123 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:33:
Vandaag mijn 1e hellfire ring gescoord.
Is er ergens een klassement voor de gaarste :(
[afbeelding]
Die win ik vast!! Gisteren een ring gemaakt met wat armor extra en goldfind :')
cybergi schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:59:
Heb gisteren Inferno Act 1 op LVL 10 gespeeld....ik moet zeggen dat het nog best lastig is ...2 deamon Hunter en 1 Barb en het was echt knallen om Elite en normale mobs te killen....vind het best een goede challange moet ik zeggen....wat ik me af vraag of het echt zo veel meer xp gaat geven als je op dit lvl speeld...weet iemand wat het beste lvl is om te spelen ? IVM ook met repair kosten etc...drops en gold ?
De Barb was ik (voordat ik ineens zag dat het tijd was om te fitnessen), duurde idd wel erg lang.. MP1 is het beste voor XP :). Ook voor loot is dat volgens mij het beste.
Julio-K schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:58:
[...]

nee 199m ;)

135m tweakersprijs :)
Doe je ook op afbetalen? :*)

[ Voor 56% gewijzigd door mierenfokker op 25-10-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

mierenfokker schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:06:
[...]
MP1 is het beste voor XP :). Ook voor loot is dat volgens mij het beste.
Dat hoeft niet. Als je op MP3 net zo goed alles oneshot is die XP bonus mooi meegenomen en dan heeft het geen nadelen. Voor iedereen ligt 'the sweet spot' ergens anders ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

je moet denk ik spelen op het niveau dat je de meeste witte monster oneshot. Je verspilt dan de minste DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krazzer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-08 13:53

krazzer

Tijd is een illusie

Gisteren een epische faal van mij :(

Ik had eindelijk na een hoop farmen op MP2 3 keys en een plan een infernal machine kunnen maken.

Ik krijg die 2 bosses, zoltun kulle en dat beest met die 2 first weapons en na een lang en zwaar gevecht eindelijk verslagen.

En wat droppen ze? Wat gold, één rare en 2 blues, geen organ.

Toen besefte ik me, dat ik een nieuwe game was begonnen en geen nephalem valor had, oeps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

krazzix schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:17:
Gisteren een epische faal van mij :(

Ik had eindelijk na een hoop farmen op MP2 3 keys en een plan een infernal machine kunnen maken.

Ik krijg die 2 bosses, zoltun kulle en dat beest met die 2 first weapons en na een lang en zwaar gevecht eindelijk verslagen.

En wat droppen ze? Wat gold, één rare en 2 blues, geen organ.

Toen besefte ik me, dat ik een nieuwe game was begonnen en geen nephalem valor had, oeps :P
Hahaha nice :D

So far een stuk of 10 act 1 warden's koud gemaakt, 0 keys. Maar ach, het komt vanzelf. Gisteren wel brute pants (Inna's Temperance) met 12% MS en decent rolls. Zit nu op +34% MS, zo heerlijk is dat! Eigenlijk wel de fijnste stat in the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Wordt jullie b.net profile nog geupdate?

Ik heb mijn hele gear omgegooid en ik wil het showen, maar mijn profile update al 12 uur niet. :(

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:36:

Ik heb mijn hele gear omgegooid en ik wil het showen, maar mijn profile update al 12 uur niet. :(
Nee die van mij loopt ook achter, is niet echt een touw aan vast te knopen hoe snel ze weer up to date zijn..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Wolf schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:36:

Mijne is al bijna 2 dagen niet meer up-to-date, dus je bent niet alleen ;)

Gisteren helaas op de valreep outbid op een leuke amulet met 8CHC/70CHD/300Loh/+damage en nog wat main stats, maar wel een goedkoop ringetje gescoord waardoor mijn buffed dps nu boven de 100k zit *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
volgens mij moet je netjes uitloggen en niet alt+f4'en, althans daar lijkt het op.
Er zit in ieder geval niet een vast patroon in.

Ik weet niet meer wie, maar iemand hier met ubergear heeft al sinds 9augus oid geen refresh gehad op zijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ik heb het zelfde problem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

mierenfokker schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:06:
[...]

Die win ik vast!! Gisteren een ring gemaakt met wat armor extra en goldfind :')

[...]

De Barb was ik (voordat ik ineens zag dat het tijd was om te fitnessen), duurde idd wel erg lang.. MP1 is het beste voor XP :). Ook voor loot is dat volgens mij het beste.

[...]

Doe je ook op afbetalen? :*)
Het was kort maar cool :) we moeten maar eens verder spelen samen :) hehehe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

KneoK schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 03:25:
Zo, hier en daar nog een drop en wat donaties van tweakers en we hebben een pagina vol. Ik ben met Marc nog even aan het kijken naar een eerlijke en leuke manier om een paar tweakers/streamkijkers blij te maken.

[afbeelding]
Jezus dat ziet er echt uberziek uit zo'n stash vol met Legendarys! Leuk dat jullie dit doen. Ik doe in ieder geval mee met wat voor spel of methode jullie ook bedenken :P

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik doe een poging op MP7...wat duurt het lang zeg.....elites met meer dan half mil aan health...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

mp7 is goed te doen voor mij maar 10 is echt ...hardcore lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
So far een stuk of 10 act 1 warden's koud gemaakt, 0 keys. Maar ach, het komt vanzelf. Gisteren wel brute pants (Inna's Temperance) met 12% MS en decent rolls. Zit nu op +34% MS, zo heerlijk is dat! Eigenlijk wel de fijnste stat in the game.
Movement speed is volgens mij gecapped op 25% (behalve als je een shrine pakt of skills gebruikt), dus aan die 34% heb je niet veel extra vergeleken met iemand die 24% heeft (2x 12% items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Ted_W schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:02:
[...]

Movement speed is volgens mij gecapped op 25% (behalve als je een shrine pakt of skills gebruikt), dus aan die 34% heb je niet veel extra vergeleken met iemand die 24% heeft (2x 12% items).
Ik denk dat hij de fleet footed passive gebruikt die een monk heeft. Die stackt bovenop de 25%.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 10:09
ReQuiem83 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:56:
Ik doe een poging op MP7...wat duurt het lang zeg.....elites met meer dan half mil aan health...
Ik ben gisteravond eens op MP7 achter het recept voor de infernal device aangegaan. Ik ben er duidelijk nog niet klaar voor. Uiteindelijk lukte het wel na 100k repairs (en een leuke Vile Ward erbij), maar het is alsof je walvissen doodslaat met een natte krant.

Ik denk dat ik MP10 nog maar eventjes laat voor wat het is...

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Pagina: 1 ... 78 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.