Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

RedHat schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:39:
[...]

Dat komt dan eigenlijk goed uit. Ik neigde naar 2x fist of azturan, wordt nu dus 1x echoing fury, 1x fist of azturan.

Heb ik Ias, CHD( Een hoop) en nog een béétje LoH :)
Hoe red je het trouwens met zo weinig life on hit en LS? Ik ben daar echt ontzettend afhankelijk van, ondanks m'n 70% armor en 55% resist en 42k health.

Er zijn vaak best wel wat leuke Echoing Fury's of Fists te koop, maar zonder LS of LoH ga ik er niet aan beginnen. Heb een axe die me 6k dps meer geeft, maar die heeft 2%LS en geen loh en daarmee maak ik het mezelf al een stuk lastiger. Ik speel nu met shield en een onehander met 3%LS en 700loh (+340 loh op necklace) en dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
NeilForeal schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:29:
[...]

Hoe red je het trouwens met zo weinig life on hit en LS? Ik ben daar echt ontzettend afhankelijk van, ondanks m'n 70% armor en 55% resist en 42k health.

Er zijn vaak best wel wat leuke Echoing Fury's of Fists te koop, maar zonder LS of LoH ga ik er niet aan beginnen. Heb een axe die me 6k dps meer geeft, maar die heeft 2%LS en geen loh en daarmee maak ik het mezelf al een stuk lastiger. Ik speel nu met shield en een onehander met 3%LS en 700loh (+340 loh op necklace) en dat gaat prima.
Daar waar ik op geboden heb heeft zo'n 300LoH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik weet het is al honderden keren voorbij gekomen over het gebruiken van mf in multiplayer sessies.
Ik heb nu weer een discussie op het werk hier over.

Het is toch heel simpel gezegd “ ik heb 100%mf hij 0% dan is het voor de opgestarte sessie 50%”

Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:27:
[...]

Ik kwam gisteren tot dezelfde conclusie met die build. In mijn eentje op MP1 was het een ware festijn. Maar toen ik de MP4 game van Patrick joinde moest ik toch heel hard rennen voor mijn leven bij enkele elites/bosses. Ik zou dan toch de Jungle passive pakken ipv Grave Injustice.
Je hebt Pierce the Veil en Spirit vessel toch al? Dan is het meer een keuze tussen Gruesome Feast en Jungle fort. Als je die 15% van Jungle echt nodig hebt, dan moet je die nemen, anders zou ik Feast pakken voor de dps.
De Ghost Bomb gaf mij te weinig ticks ten opzichte van Rain of Toads waardoor mijn LOH niet effectief genoeg was. Ook vond ik de damage niet bijster interessant voor gerichte aanvallen.
Met Splash Fire maai je vrij snel hele groepen neer, maar ik weet niet wat je DPS is. Bij mij crit de eerste hit voor tegen de 200K (nog los van de 6 bounces), dus dat is ook single target nog best ok. Maar goed, ik heb momenteel ook geen LoH meer, dus alles draait om DPS voor de Life Steal :P

Ga denk ik wel even spelen met Darts weer misschien naast de Bears. Heb ik ook meer aan de 8% poison van mn zunimassa's trails.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 24-10-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:42:
Sorry ik weet het is al honderden keren voorbij gekomen over het gebruiken van mf in multiplayer sessies.
Ik heb nu weer een discussie op het werk hier over.

Het is toch heel simpel gezegd “ ik heb 100%mf hij 0% dan is het voor de opgestarte sessie 50%”

Of mis ik iets?
Mf is niet gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Hoe gaan de demon hunters hier om met reflect elites?
Elke keer als ik die tegen kom ga ik weer 3x dood.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dan had ik het helemaal mis en ben ik iemand mijn excuses verschuldigd.

Dank je voor de snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Ben nog steeds heel erg in dubio of ik nou al moet gaan dualwielden met m'n monk, of toch nog ff mn shield moet houden :P

Dualwield zit ik op 75K, en moet ik nodig mijn offhand en gloves vervangen om significant meer dps te kunnen doen, maar qua aura kies je dan toch eerder voor evasion met backlash dan een overawe. Vooral omringd door mobs zie ik mn life als een jojo op en neer gaan.

Met shield zit ik op zo'n 60K, en zeker in een party met wat meer dps'ers ben ik voor m'n teammates een veel handigere tank als ik gewoon een healing aura oid pak, en sta ik ook mobs te facetanken waar anderen de bek van openvalt.

keuzes, keuzes ...

Werkt overawe eigenlijk met LS samen? de wording is immers "take more damage", je listed dps gaat er niet van omhoog.

[ Voor 5% gewijzigd door Clay op 24-10-2012 11:52 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:49
Bosmonster schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:42:
[...]

Je hebt Pierce the Veil en Spirit vessel toch al? Dan is het meer een keuze tussen Gruesome Feast en Jungle fort. Als je die 15% van Jungle echt nodig hebt, dan moet je die nemen, anders zou ik Feast pakken voor de dps.

[...]

Met Splash Fire maai je vrij snel hele groepen neer, maar ik weet niet wat je DPS is. Bij mij crit de eerste hit voor tegen de 200K (nog los van de 6 bounces), dus dat is ook single target nog best ok. Maar goed, ik heb momenteel ook geen LoH meer, dus alles draait om DPS voor de Life Steal :P

Ga denk ik wel even spelen met Darts weer misschien naast de Bears. Heb ik ook meer aan de 8% poison van mn zunimassa's trails.
Ik heb eigenlijk nooit Pierce The Veil gebruikt, ik zat altijd te spelen met de volgende 3:
- Bad Medicine (+Big Stinker)
- Grave Injustice
- Spirit Vessel

Mijn base damage is op dit moment zo'n 30k en ik crit met mijn beertjes ongeveer 100km, en dat is dan incl de Zunnimassa boots bonus. De build is er meer op geënt dat ik straffeloos midden in de actie kan blijven staan waarbij ik genoeg LOH heb om mijn pool weer aan te vullen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:36

Tornado1.0

Work in progress

Dasherman schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:47:
Goed je leven in de gaten houden, en zonodig ShadowPower/ Preparation met Battle Scars of een potion/healt globe gebruiken. Of genoeg liferegen of LoH hebben, maar dat heb ik zelf weinig :p Oja, kijk uit dat je jezelf niet onehit met aanvallen als Cluster Arrow of wijlen Cindertrails :+

[ Voor 10% gewijzigd door Tornado1.0 op 24-10-2012 11:52 ]

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren geprobeerd wat keys te farmen met 2 anderen op MP4.
Ik: act 2 key, paar act 3 keys, plan van act 4.
maatje 1: 6x act 1 keys, act 2 key.
maatje 2: act 2 key, 2x act 3 key.

6x act 4 gedaan voor de plans, maar natuurlijk dropte hij niet voor de anderen. Hij dropte wel 3x voor mij terwijl ik hem al had :X.
Stuk of 7x act 1 gedaan om die key voor mij te krijgen, maar natuurlijk dropte die niet :(. Damn you RNG!

Maar ja, het gaat gelukkig lekker snel op MP4 dus dat valt weer mee. Ook nog een paar legendary drops die niet fantastisch zijn. Enige nuttige drop was de Staff met GF & MF voor mijn follower :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Jerry schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:52:
Gisteren geprobeerd wat keys te farmen met 2 anderen op MP4.
Ik: act 2 key, paar act 3 keys, plan van act 4.
maatje 1: 6x act 1 keys, act 2 key.
maatje 2: act 2 key, 2x act 3 key.

6x act 4 gedaan voor de plans, maar natuurlijk dropte hij niet voor de anderen. Hij dropte wel 3x voor mij terwijl ik hem al had :X.
Stuk of 7x act 1 gedaan om die key voor mij te krijgen, maar natuurlijk dropte die niet :(. Damn you RNG!

Maar ja, het gaat gelukkig lekker snel op MP4 dus dat valt weer mee. Ook nog een paar legendary drops die niet fantastisch zijn. Enige nuttige drop was de Staff met GF & MF voor mijn follower :P.
Ja daarom is het jammer dat ze bind on account zijn, als je ze nou niet op de AH kon is dar aan toe, maar ook niet eens op de grond droppen. Zal wel leuker zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:49:
[...]

Ik heb eigenlijk nooit Pierce The Veil gebruikt, ik zat altijd te spelen met de volgende 3:
- Bad Medicine (+Big Stinker)
- Grave Injustice
- Spirit Vessel

Mijn base damage is op dit moment zo'n 30k en ik crit met mijn beertjes ongeveer 100km, en dat is dan incl de Zunnimassa boots bonus. De build is er meer op geënt dat ik straffeloos midden in de actie kan blijven staan waarbij ik genoeg LOH heb om mijn pool weer aan te vullen.
Ah ok, dat is dan een groot verschil met 125K, dan wordt je build ook iets anders :P Bears critten nu voor 500-700K afhankelijk van Gruesome Feast stacks.

LoH had ik eerst, maar heb ik laten vallen in ruil voor meer DPS voor met Life Steal. Deed ook niet zo heel veel zonder Raining Toads (de enige WD skill waarmee je optimaal van LoH gebruik kunt maken eigenlijk) en daar ben ik geen enorme fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Clay schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:47:
Ben nog steeds heel erg in dubio of ik nou al moet gaan dualwielden met m'n monk, of toch nog ff mn shield moet houden :P

Dualwield zit ik op 75K, en moet ik nodig mijn offhand en gloves vervangen om significant meer dps te kunnen doen, maar qua aura kies je dan toch eerder voor evasion met backlash dan een overawe. Vooral omringd door mobs zie ik mn life als een jojo op en neer gaan.

Met shield zit ik op zo'n 60K, en zeker in een party met wat meer dps'ers ben ik voor m'n teammates een veel handigere tank als ik gewoon een healing aura oid pak, en sta ik ook mobs te facetanken waar anderen de bek van openvalt.

keuzes, keuzes ...

Werkt overawe eigenlijk met LS samen? de wording is immers "take more damage", je listed dps gaat er niet van omhoog.
Ja want LS zorgt ervoor dat alle schade die jij veroorzaakt wordt omgezet in leven.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 10:09
Hell yeah. :D
Ik heb nu 3% LL op mijn monk en een beetje regeneration en dat is ruim voldoende.
Heal werkt namelijk op effectief gedane schade en overawe werkt daar goed aan mee.

LL is ook een leuke stat om op de groei te kopen. Met elk stukje DPS wat je erbij regelt heal je weer harder.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Gisteren EINDELIJK weer eens een leuke run gehad. Ik deed continu MP level 2 zonder MF gear. Dan zat ik op zo'n 150% MF en ging ik per pack zeker wel 1x dood. Nu heb ik een stapje terug gedaan en op MP level 1 MET MF gear een run gedaan. Dan zat ik op 275% en blijf ik veel langer leven.

Ik heb het gevoel dat er verschil zit in drops wanneer je solo of multiplayer speelt... zal wel onzin zijn maar gisteren in multiplayer toch een Stormshield (met lage vit helaas) en schaeferss-hammer (best goeie role) gevonden! Eindelijk weer motivatie om te spelen...

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 12:05
Clay schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:47:

keuzes, keuzes ...

Volgens mij werkt overawe niet door op je LS.

Ik ben zelf ook Monk, dualwielder, ca.75K DPS 2.9LS + 800 LOH, 750 AllR en ik facetank uberbosses in 4 player party op mp3/4. Dan gebruik ik ook nog eens gewoon overawe.
Ik heb geen eens super attack speed (1.81) maar met sweeping wind kom ik niet echt in de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Tornado1.0 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:50:
[...]

Goed je leven in de gaten houden, en zonodig ShadowPower/ Preparation met Battle Scars of een potion/healt globe gebruiken. Of genoeg liferegen of LoH hebben, maar dat heb ik zelf weinig :p Oja, kijk uit dat je jezelf niet onehit met aanvallen als Cluster Arrow of wijlen Cindertrails :+
Gloom is the (only) way to go for me! 15% life leech compenseert ruim de 10%? damage.

Als ik niet oplet en gloom vergeet en ik mijn spiketrap scatter crit met 3x 650k op een elite met reflect, one shot ik me zelf inderdaad 8)7

Die gloom nerf/buff is alleen maar goed uitgepakt! van 3 naar 5 seconden scheelt een hoop ondanks de halvering van de dmg reduction en lifeleech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

DjMark schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:57:
[...]

Volgens mij werkt overawe niet door op je LS..
Alle schade wordt percentueel omgezet in life door life steal.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 12:05
MicScott schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:59:
[...]

Alle schade wordt percentueel omgezet in life door life steal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
RedHat schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:17:
[...]

Tegen mij kun je gewoon altijd zeggen dat je geen zin hebt of single wilt. Een spelletje spelen moet wel leuk zijn, voor iedereen. Anders heeft het weinig zin :)

Ik kan op MP3 single redelijk tanken. Maar zodra ik in party zit moet ik wel iemand bij me hebben die een beetje voor de DPS zorgt. Dit is nog wel eens een probleem. Nu ga ik dus ook over na hoge CHC/CHD. Hoop deze week de 100k aan te tikken :)
Had het ook niet specifiek over Gotters hoor :) Help je graag en je weet ik deel ook graag gratis items uit.
Ach 100k dps is leuk, maar dat heb ik ook niet hoor. Hebzelf maar een schamele unbuffed dps van 88k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:30
Dasherman schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:47:
Shadow power met gloom en reflect damage doet je niets meer. Moet je natuurlijk wel op tijd door krijgen dat er ergens een pack staat met damage reflect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Gisteren mijn IK setje gecompleteerd met een helm. Daarnet de 100% CHD gems in mijn wapens gedaan en zit nu op 88k dps unbuffed. Nu nog een keer hopen op goede ringen craften:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Odoacr-2769/hero/1716754 (nog niet geupdate)

Alleen nog een keer mijn pants upgraden en mijn lacuni's met CHC vervangen. En misschien een goede Vile Ward :) Grr gold probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Als iemand zin heeft in een paar rondjes farmen, mag me toevoegen madstorm#2335
Solo doe ik meestal MP 1 in act 1, ik denk dat ik wel naar MP 2 kan... maar ben het alleen spelen een beetje beu

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:21:
Solo doe ik meestal MP 1 in act 1, ik denk dat ik wel naar MP 2 kan... maar ben het alleen spelen een beetje beu
Ik zal je deze avond adden. Eveneens solo MP1 act1/act3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Klinkt wel als een goed plan! Ik weet nog niet of ik vanavond kan, maar altijd alleen spelen gaat op den duur ook vervelen :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik voeg je ook toe, ben zelf ook lekker MP1 aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

Helaas zijn een boel vrienden van mij ook gestopt met spelen en m'n friends list is soms akelig leeg. Het lijkt me leuk om wat mensen te hebben om samen mee te spelen. Ik ga vanavond ook maar even wat 'friends list management' doen :) Ik speel Monk en ik speel eigenlijk altijd MP1 voor de snelheid en de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Korte vraag over identieke legendary's: Ik heb ergens opgevangen dat je niet 2 dezelfde legendary weapons kunt gebruiken. Geld dat ook voor rings? Ik sta namelijk op het punt om een 2de Oculus Ring te kopen maar ik heb zo'n voorgevoel dat dit niet gaat werken. Heeft iemand nog een goed advies qua goedkope rings voor een Wizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:49:
Korte vraag over identieke legendary's: Ik heb ergens opgevangen dat je niet 2 dezelfde legendary weapons kunt gebruiken. Geld dat ook voor rings? Ik sta namelijk op het punt om een 2de Oculus Ring te kopen maar ik heb zo'n voorgevoel dat dit niet gaat werken. Heeft iemand nog een goed advies qua goedkope rings voor een Wizard?
Yep dit geld voor alle legendary's (weapons, armor, ornaments)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-08 12:01
Ik zit vanavond ook online met een maat van me. Allebei farmen we op MP1. BT is Hool#2900

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Is er al iemand bezig met de nieuwe dmg multiplier? Ben erg benieuwd welke MP ik nu moet doen, MP5 ging me aardig af, alleen was de elemental dmg toch erg hard soms. Mp4 was redelijk goed te doen, en mp3 was eigenlijk ideaal. Zit nu te denken over MP5 of MP6, maar zal het vanavond pas echt merken denk ik.

Zit nu met mn barb over de 100k dmg, en met BattleRage aan over de 120k volgens mij.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 14-09 17:23
De dmg nerf (of bug fix zoals blizz t noemt) zou eigenlijk niets moeten veranderen aan de MP die je speelt.

Als je speelt voor de uitdaging is 'ik vind het leuker' een prima argument en geldt deze post niet voor jou.
Maar als je speelt om loot/xp, dan wil je zo veel mogelijk in korte tijd killen. En dan zit je toch op een lage MP waar de dmg al geen issue meer voor je is.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Whoops, volgens mij heb ik iemand per ongelukt geweigerd.. iemand met de naam Glue ofzo.. mijn fout, je mag (als je wil) mij opnieuw toevoegen, of dat je mij jouw BT geeft voeg ik je toe..
tboheeren schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:51:
Ik zit vanavond ook online met een maat van me. Allebei farmen we op MP1. BT is Hool#2900
Toegevoegd ;)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:06

Thompson

Beeromaniac

Hier nog een Act 1 MP1 speler. Barb of Wiz speel ik mee :)
Meer Tweakers zijn altijd welkom in mijn friendslist. Thompson#2265

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51
tboheeren schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:51:
Same here tbeast#1352

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:50:
[...]

Yep dit geld voor alle legendary's (weapons, armor, ornaments)
Dat is wel handig om te weten, niet dat mijn Wizard veel geluk heeft met Legendaries... het enige dat ik tot nu toe heb gevonden van dien aard zijn een lvl 42 (of 43) recipe voor een set en een paar lowbie legendaries op mijn alts (ring & speer)

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik vraag me af wie van jullie solo speelt met een follower met max MF?
Als ik het zo even snel bekijk kun je nog best wat MF aan je follower overhouden:

Amu 40%
Rings (2x) 36%
Shield 20%
Weapon 20% tot 30% (geen idee?)

Totaal zit je dan toch op zo'n 110% tot 120% MF waar je effectief 1/5de deel van overhoud. Toch weer dik 20% MF of meer in de pocket!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Madstorm schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Whoops, volgens mij heb ik iemand per ongelukt geweigerd.. iemand met de naam Glue ofzo.. mijn fout, je mag (als je wil) mij opnieuw toevoegen, of dat je mij jouw BT geeft voeg ik je toe..
Haha dat was ik :P. mijn BT is Glau#2700

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:18:
Als ik het zo even snel bekijk kun je nog best wat MF aan je follower overhouden:

Amu 40%
Rings (2x) 36%
Shield 20%

Totaal zit je dan toch op zo'n 110% tot 120% MF waar je effectief 1/5de deel van overhoud. Toch weer dik 20% MF of meer in de pocket!
Mijn follower geeft me 21% MF, dus solo spelen is een prima optie. Maar multi is vaak ook leuk.

Wapen kan tot 50/50 GF/MF gaan overigens (die legendary staff). En die heb ik ook op mn Enchantress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ArchangelINC #2253 add me ik ben yltijd op zoek naar gezellige mensen om te farmen :)

http://eu.battle.net/d3/e...ngelINC-2253/hero/7996915

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17

Amu 40%
Rings (2x) 36%
Shield 20%

Jep, m'n follower zit op 27% MF. Sunkeeper 1h mace geeft 45% en die zijn vrij goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

Amu 40%
Rings (2x) 36%
Shield 20%

Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je follower dood gaat. Is dan de MF tijdelijk weg? Of de buffs? Dan heb je er dus ook baat bij om je follower wat survivability te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:24
Ik vind het ook leuk om wat actievere mensen in mijn friendlist te hebben, speel weer wat vaker sinds 1.05
CaspervanC#2232

[ Voor 46% gewijzigd door caspervc op 24-10-2012 14:29 ]

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ja, ik speel met scoundrel.
Helaas is er geen MF wapen voor hem beschikbaar.
Maar 1% crit = 2000dps
1% IAS = 900 DPS.

Dus een logische keuze voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeilForeal schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je follower dood gaat. Is dan de MF tijdelijk weg? Of de buffs? Dan heb je er dus ook baat bij om je follower wat survivability te geven.
Nee, blijft altijd aanwezig ook als ie op de grond ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Net even Zolten Kulle en Siegebreaker op MP4 gedaan met 2 vrienden, maar we hebben nog een beetje te lage dps (40k-50k gemiddeld) dus het duurde even :P. Uiteindelijk wel neergekregen door Kulle naar de andere kant van de kamer te kiten. Geen drops voor mij, maar een maat van me kreeg het eerste deel van de legendary ring.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Jerry schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:32:
Net even Zolten Kulle en Siegebreaker op MP4 gedaan met 2 vrienden, maar we hebben nog een beetje te lage dps (40k-50k gemiddeld) dus het duurde even :P. Uiteindelijk wel neergekregen door Kulle naar de andere kant van de kamer te kiten. Geen drops voor mij, maar een maat van me kreeg het eerste deel van de legendary ring.
Het is een klote matchup.
Gisteren siegebreaker getankt zodat de rest zolten kulle kon neermaaien.
Volgens mij is dat inderdaad de beste tactiek.
Maar je hebt dan sowieso een barb nodig met voldoende LL of LoH.

Is de update voor het nerfen van de mp levels al doorgevoerd?
Ik zie niks gebeuren in mijn game client.
Of is het een server side aanpassing?

[ Voor 10% gewijzigd door Sinned123 op 24-10-2012 14:36 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:28:
[...]
Zijn er mensen die met iets anders spelen dan de enchantress?
3% crit is vele malen beter dan 3% attack speed voor een Witch Doctor met veel CHD. Die keuze is dus redelijk snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
[...]

Templar baby! Ik heb eigenlijk nooit met andere followers gespeeld, maar als ik dat lees over de scoundrel en dps boost dan moet ik daar eens naar kijken. Op het moment 190k+ dps met marauders rage die toch constant aan staat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

MicScott schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:36:
[...]
3% crit is vele malen beter dan 3% attack speed voor een Witch Doctor met veel CHD. Die keuze is dus redelijk snel gemaakt.
"A POWERFUL ENEMY WE HAVE LAID LOW" > dps ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
En de fantastische uitspraak "I see bitches ahead" is eigenlijk ook wel een rede om haar mee te nemen.
Tot Sven me er op wees was het me nog niet opgevallen. Maar sindsdien hoor ik niet anders meer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Check, niet max maar wel een aardig nummer --> ongeveer 20% MF erbij.

Ik speel als Wizard met de Templar, in de eerste plaats voor de gratis heals en in de tweede plaats als tank. Lang houdt hij het niet vol maar meestal voldoende om zorgeloos te kunnen dps'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marcvz schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:29:
Maar 1% crit = 2000dps
1% IAS = 900 DPS.

Onee? http://us.battle.net/d3/en/item/sun-keeper :P

Crap ik zweer dat ik templar las... wtf! Nvm iig :)

Crit is voor mij ook beter maar speel met de chantress voor de extra armor EN de dmg increase :)

[ Voor 19% gewijzigd door porn* op 24-10-2012 14:49 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Maar 1% crit = 2000dps
1% IAS = 900 DPS.

Toen ik nog minder dps deed enchantress genomen omdat die het meeste damage gaf en armor.
Nu kom ik er hierdoor achter dat de scoundral 1k dps meer geeft met mijn setup :X
Maar ga wel 400armor achteruit, geloof niet dat ik dat waard vind.

Templar is mijn inziens pas bruikbaar als de resource management het in ieder geval op het zelfde niveau haalt, heb niet de indruk dat het heel veel scheelt.

[ Voor 13% gewijzigd door Sinned123 op 24-10-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Sinned123 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:34:
[...]

Het is een klote matchup.
Gisteren siegebreaker getankt zodat de rest zolten kulle kon neermaaien.
Volgens mij is dat inderdaad de beste tactiek.
Maar je hebt dan sowieso een barb nodig met voldoende LL of LoH.

Is de update voor het nerfen van de mp levels al doorgevoerd?
Ik zie niks gebeuren in mijn game client.
Of is het een server side aanpassing?
Ik heb Zolten Kulle getanked/gekite als barb. Terwijl een wizard + monk combo Siegebreaker afgemaakt hebben. Het is idd een klote matchup, want die tornados die Kulle, maakt zijn erg pijnlijk :X.

En de MP levels is een server hotfix, geen idee of die er al door is...

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 24-10-2012 14:52 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
Blizzard wil dat ik door blijf spelen met m'n barb, want dit heb ik eergister gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/34sh53b.jpg

Ik twijfel om te sellen aangezien ik met een 13xx skorn speel. Misschien eerst MP10 bosses ermee tanken om hem ff gebruikt te hebben ;)

En deze twee heb ik gister in een run gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/jh4sa8.jpg

Ik was aan het teleporten na de keywarden in act3 tot er een pack mij kwam aanvallen en die dropte de EF... 'alsjeblieft cadeautje' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Jerry schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:52:
[...]

Ik heb Zolten Kulle getanked/gekite als barb. Terwijl een wizard + monk combo Siegebreaker afgemaakt hebben. Het is idd een klote matchup, want die tornados die Kulle, maakt zijn erg pijnlijk :X.

En de MP levels is een server hotfix, geen idee of die er al door is...
The wizard monk combo moet afhankelijk van een gear siegebreaker ook kiten. Terwijl ik als barb kon blijven staan en facetanken.

Kulle is echter een stuk lastiger door die vetragings bubbels die hij loslaat.
Als er dan ineens 2 tornado's en een vuurbal op je afkomen doet dat echt veel pijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Maar 1% crit = 2000dps
1% IAS = 900 DPS.

O god, kom er dus nu pas achter dat CHC en IAS etc op je follower ook jouw statts beinvloed! Dacht dat MF en GF de enige 2 waren ;( Ookkkaaayyyyyyy wordt D3 weer een stukkie interessanter! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Hofnar schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:25:
[...]

Jep, m'n follower zit op 27% MF. Sunkeeper 1h mace geeft 45% en die zijn vrij goedkoop :)
Ik weet nu wat ik vanavond ga kopen op de AH >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

FloydRaalte schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:59:
[...]

O god, kom er dus nu pas achter dat CHC en IAS etc op je follower ook jouw statts beinvloed! Dacht dat MF en GF de enige 2 waren ;( Ookkkaaayyyyyyy wordt D3 weer een stukkie interessanter! 8)7
Dat doen ze niet, maar ze hebben skills die je 3% CHC of IAS geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

MicScott schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:00:
[...]

Dat doen ze niet, maar ze hebben skills die je 3% CHC of IAS geven.
Ach het was ook te mooi om waar te zijn... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
FloydRaalte schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:49:
Ligt er maar net aan wat je goedkoop vindt natuurlijk. Als het om dmg increase gaat zijn ringen met IAS + CHD altijd erg betaalbaar. Als het gaat om een ring die CHC bevat, dan kies ik vaak voor IAS + CHC omdat deze praktischer (meer twisters) en goedkoper zijn dan CHC + CHD.

Voor defence is de zunimassa's pox natuurlijk fijn. 1 met armor en all res is al te vinden voor 8m

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
[...]

Scoundrel met een windforce, speelt erg leuk :)

PS. Ik heb nog 8 infernal machines, alleen kom ik met mijn glass canon deamon hunter niet ver op hogere MP levels. Mocht iemand mij willen/kunnen helpen dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
porn* schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:47:
[...]

Onee? http://us.battle.net/d3/en/item/sun-keeper :P

Crap ik zweer dat ik templar las... wtf! Nvm iig :)

Crit is voor mij ook beter maar speel met de chantress voor de extra armor EN de dmg increase :)
Sinds wanneer kan de scoundrel een 1 handed mace equipen?

Nvm, zie dat je de post al gewijzigd hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Marcvz op 24-10-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Sinned123 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

The wizard monk combo moet afhankelijk van een gear siegebreaker ook kiten. Terwijl ik als barb kon blijven staan en facetanken.

Als er dan ineens 2 tornado's en een vuurbal op je afkomen doet dat echt veel pijn :D
Snap niet waarom iedereen altijd zegt dat een barb moet tanken :). Ik als wizzard facetank practisch elke boss zodat dpsers lekker voluit kunnen gaan (wel opletten op siege ivm reflect damage). Word zelfs dagelijks doodgespamd of ik niet even ubers voor gasten wil tanken.

Siege/Zulle + Ghom/Rak tank ik lekker naast mekaar en door de perma freeze bewegen ze vaak niet eens gedurende hele fight. Skellie en Magda is andere koek, die zijn helaas niet naast mekaar te tanken/freezen omdat die steeds verplaatsen. Daar tank ik gewoon wat op dat moment nodig is.

Hoor juist van heel veel gasten dat een freeze wizzard juist veel relaxter tankt dan een barb/monk zodat hun(dps) lekker hun gang kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Laatst online: 09-09 21:10
Elke keer dat ik zo'n retard ww-barb tegenkom, verlaat ik omdat die toch alleen maar solo't in een party-game. Dat zijn geen goeie tanks, andere barbs wellicht wel maar die moet ik nog tegenkomen.

Een tank is er niet alleen om te overleven (klappen op te vangen) maar ook om de aandacht van monsters te trekken, en het liefst te herden. CM-wiz kan dat met freeze, monk met cyclone strike. Dat zijn mijn favoriete tanks. De beste tank waar ik mee speel is een monk die nauwelijks dps doet, maar omdat hij goed kan herden, zijn het de snelste runs waar ik aan deelneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

thriller schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:04:
[...]

PS. Ik heb nog 8 infernal machines, alleen kom ik met mijn glass canon deamon hunter niet ver op hogere MP levels. Mocht iemand mij willen/kunnen helpen dan hoor ik het graag.
Hoeveel DPS heb je ? wat is profile ?
Welke lvl haal je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
Mistymo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:05:
[...]

Snap niet waarom iedereen altijd zegt dat een barb moet tanken :). Ik als wizzard facetank practisch elke boss zodat dpsers lekker voluit kunnen gaan (wel opletten op siege ivm reflect damage). Word zelfs dagelijks doodgespamd of ik niet even ubers voor gasten wil tanken.

Siege/Zulle + Ghom/Rak tank ik lekker naast mekaar en door de perma freeze bewegen ze vaak niet eens gedurende hele fight. Skellie en Magda is andere koek, die zijn helaas niet naast mekaar te tanken/freezen omdat die steeds verplaatsen. Daar tank ik gewoon wat op dat moment nodig is.

Hoor juist van heel veel gasten dat een freeze wizzard juist veel relaxter tankt dan een barb/monk zodat hun(dps) lekker hun gang kunnen gaan.
Nu ga je nog meer spam krijgen :p Maareh klinkt goed, jij tankt en dan doe ik smash crit spam, 1 - 1.3M crits. Dat is diablo 105; wizz tankt en barb doet dps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 20:16
[...]

Ik wil wel eens mee, mijn DPS is minder maar kan het lang uithouden. (Kan ook meer DPSen en iets minder lang uithouden als je dat wil :p). Speel Sword and Board Barbarian.

Edit: Bibje#2115 als je wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
[...]

Add me maar: Zinod #1832. Ik heb een paar infernal machines en ik ben geen ww barb. M'n profile is niet up to date en daar staat nog ww waar ik toen ff voor de lol mee speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
[...]

De uitzondering bevestigd de regel.
Tuurlijk kan je met andere classes tanken, maar geef toe dat is een minderheid.
ejtnaj schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:15:
Elke keer dat ik zo'n retard ww-barb tegenkom, verlaat ik omdat die toch alleen maar solo't in een party-game. Dat zijn geen goeie tanks, andere barbs wellicht wel maar die moet ik nog tegenkomen.

Een tank is er niet alleen om te overleven (klappen op te vangen) maar ook om de aandacht van monsters te trekken, en het liefst te herden. CM-wiz kan dat met freeze, monk met cyclone strike. Dat zijn mijn favoriete tanks. De beste tank waar ik mee speel is een monk die nauwelijks dps doet, maar omdat hij goed kan herden, zijn het de snelste runs waar ik aan deelneem.
Wie heeft het hier over een WW-Barb, dat is gewoon een dps'er in mijn ogen.
Ik heb toen gear heel duur was alleen maar getankt, maar geloof me dat word saai.
Nu probeer ik een beetje van beiden, op naar de 100k unbuffed met schild.
Ik moest daardoor wel flink veel block inleveren (JL en HoC zijn ruk om een flinke dps te krijgen).
Je kan trouwens ook prima zonder schild de tank spelen, maar dan heb je wel een shitload aan life regen nodig.

[ Voor 37% gewijzigd door Sinned123 op 24-10-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Ach DHH wij tweeen samen hebben geen tanks nodig, wij zijn tanks/dps bijelkaar :) Maar die runs met die Vortex monk was ook wel chill.
Hofnar schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:15:
[...]

Nu ga je nog meer spam krijgen :p Maareh klinkt goed, jij tankt en dan doe ik smash crit spam, 1 - 1.3M crits. Dat is diablo 105; wizz tankt en barb doet dps ;)
Haha als jij 1mio crit vindt ik het best.
Sinned123 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:23:
[...]

De uitzondering bevestigd de regel.
Tuurlijk kan je met andere classes tanken, maar geef toe dat is een minderheid.
Omdat iedereen barb speelt ofzo? Bedoel je dat als minderheid, want ik volg je even niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
dat de verhouding tank / dps'er bij een barb wat meer in verhouding ligt.
Dan bij een wizard,witch doctor of demon hunter, waar het overgrote deel gewoon dps'er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Sinned123 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

De monk + wizard tankten siegebreaker. Frost nova = OP :P.
En ik kan lekker snel rondrennen waardoor alles wat Kulle naar mij gooide me amper raakte :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vind het wel grappig om te zien wat jullie tanks noemen..als ik dan naar de stats kijke is het nog steeds minder dan wat mijn DH doet ...
Leg mij nou eens uit wat jullie onder een tank verstaan ? veel hp ? veel ress all ? veel DPS ? veel van alles ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik ga de stream weer aangooien.
Als er mensen zijn die willen joinen, vragen hebben, whatever. Check twitch en shoot.
Je kunt me ook ingame aanspreken en/of in steam adden als je voice chat hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
minder van wat?
Er zijn meerdere wegen die naar Rome lijden, gewoon iemand die de klappen voor de party opvangt.
Hoe? maakt niet uit. Als het maar goed gebeurd.
DPS is dan van secundair belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybergi schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:33:
Vind het wel grappig om te zien wat jullie tanks noemen..als ik dan naar de stats kijke is het nog steeds minder dan wat mijn DH doet ...
Leg mij nou eens uit wat jullie onder een tank verstaan ? veel hp ? veel ress all ? veel DPS ? veel van alles ?
Een hoge EHP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ok dus zoals je zegt er zijn meer wegen naar Rome ...Maar wat is een ideale tank in jullie ogen als je dat zo mag vragen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
cybergi schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:33:
Ik heb mijn build gebouwd om te tanken als wizz. Ik teleport in een groep/Boss dan gebruik ik Frost Nova (Freeze) zodat ze niet meer van hun plek afkomen en ondertussen vang ik geen damage omdat Diamond Skin eigenlijk continue aanstaat en doe ik ondertussen best wel aardige DPS. Hierdoor kan bijvoorbeeld jij als Demon Hunter continue dps zonder te hoeven rennen. Dit versta ik onder "tanken".

Als jij zegt dat jouw stats beter zijn, dan vraag ik mij af hoe jij mobs/packs/elites/Bosses/Ubers als DH zou tanken met jouw skills.

Waar het om gaat is dat je de aandacht van mobs/bosses verlegd naar jou als "tank" zodat anderen in je party niet hoeven op te letten dat de mobs/boss jou raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
cybergi schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:39:
Ok dus zoals je zegt er zijn meer wegen naar Rome ...Maar wat is een ideale tank in jullie ogen als je dat zo mag vragen... :)
Ik vind de ideale tank een CM wizzard, omdat de mobs dan perma freeze zijn en dus in feitte niks meer doen (geen dps, geen spells, geen charge) en aangezien je met freeze hele groepen tegelijk kan aoen en daarmee hele groepen uitschakeld ben ik van mening dat een wizz de beste tank is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
cybergi schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:15:
[...]

Hoeveel DPS heb je ? wat is profile ?
Welke lvl haal je ?
http://eu.battle.net/d3/e...c22269-2212/hero/11290959

Ik doe 150K DPS iets meer als ik mijn hellfire ring vervang, ik kan op MP5 spelen, maar de uberbosses zijn om MP3 niet eens te doen voor mij (1 keer raak schieten en het is einde verhaal).

Ik heb dus echt een tank nodig.

@Bibje#211,Zinod#1832 Ik zal jullie straks toevoegen, ben vanavond rond 8 uur weer online en morgen de hele dag

[ Voor 10% gewijzigd door thriller op 24-10-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

+2412 Dexterity
+545 Resistance to All Elements
+655 Vitality
Regenerates 1717 Life per Second
+1750 Armor

48k life :)

Met deze build kan ik echt recht in de mobs staan en gewoon killen zonder issues...ja ik moet healen maar ik kom niet makkelijk in de problemen er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Mistymo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:45:
[...]

Ik vind de ideale tank een CM wizzard, omdat de mobs dan perma freeze zijn en dus in feitte niks meer doen (geen dps, geen spells, geen charge) en aangezien je met freeze hele groepen tegelijk kan aoen en daarmee hele groepen uitschakeld ben ik van mening dat een wizz de beste tank is :)
Ik was in de veronderstelling dat ze de wizard in patch 1.04 flink hadden generfed en dat permafrost niet meer mogelijk was :X
Als dat nog steeds mogelijk is tja, dan met afstand.
Word weer tijd voor cold immune's net zoals in D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thriller schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:45:
[...]

Ik doe 150K DPS iets meer als ik mijn hellfire ring vervang, ik kan op MP5 spelen, maar de uberbosses zijn om MP3 niet eens te doen voor mij (1 keer raak schieten en het is einde verhaal).

Je hebt een EHP van maar 133K. Dat is echt heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 20:14
[...]
Ice wizards zijn zo bizar fijn! nog niet zo lang geleden kwam ik met wat randoms bij uberbosses aan. En die ice mage die weinig hp/damage had bleek gigantisch fijn. Hij had zowat 90% van de tijd die bazen bevroren. Daar kan geen barb/monk tank tegenop natuurlijk :P
ejtnaj schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:15:
ww-barbs zijn dan ook dspers. Je moet niet alle barbs als tanks bekijken, want dan kom je aardig bedrogen uit. Sinds 1.03 zijn barb tanks ook aardig uit de mode.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
thriller schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:45:
[...]

Dan ben je wel Echte glass canon.. Ik doe veel dps, maar kan toch veel hebben voor een DH. Revive nog regelmatig sommige WWbarb "tanks". 8)

Als jij door alles wordt ge-oneshot is wel je eigen keuze? Ik zou toch iets meer vit/res/armor stacken en wat dps inleveren. Lijkt mij niet leuk spelen, maar dit is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Julio-K schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:50:
[...]

Dan ben je wel Echte glass canon.. Ik doe veel dps, maar kan toch veel hebben voor een DH. Revive nog regelmatig sommige WWbarb "tanks". 8)

Als jij door alles wordt ge-oneshot is wel je eigen keuze? Ik zou toch iets meer vit/res/armor stacken en wat dps inleveren. Lijkt mij niet leuk spelen, maar dit is mijn mening.
Ik heb er alleen last van met de uber bosses, tot MP3 kan ik spelen zonder dood te gaan.
Bosmonster schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:48:
[...]

Je hebt een EHP van maar 133K. Dat is echt heel weinig.
Ja klopt, ik heb me ook puur gefocust op damage en dat gaat goed op MP1. Ga mijn demon hunter ook niet aanpassen.

Ik ga denk ik sparen voor een leuke setje voor mijn barb.

[ Voor 42% gewijzigd door thriller op 24-10-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Sinned123 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:48:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat ze de wizard in patch 1.04 flink hadden generfed en dat permafrost niet meer mogelijk was :X
Als dat nog steeds mogelijk is tja, dan met afstand.
Word weer tijd voor cold immune's net zoals in D2.
Wizzards zijn inderdaad generfed in de zin van dat proc % van crits drastisch zijn verlaagd, waardoor het dus lastiger is om CM op te houden. Dus in 1.04 kon practisch elke wizzard met goedkope gear deze build, echter in 1.05 kunnen alleen goed gegearde wizzards dit nog vol houden. Vandaar dat er zoveel wizzards nu dit niet meer kunnen en whinen dat hun uber spec niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
cybergi schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:47:
+2412 Dexterity
+545 Resistance to All Elements
+655 Vitality
Regenerates 1717 Life per Second
+1750 Armor

48k life :)

Met deze build kan ik echt recht in de mobs staan en gewoon killen zonder issues...ja ik moet healen maar ik kom niet makkelijk in de problemen er mee.
Je bent in ieder geval geen glas cannon, maar tank nee niet bepaald.... daarvoor heb je te weinig damage reduction. Dodge is leuk, maar je kan nog steeds als je pech hebt 6x achter elkaar geraakt worden.
En wat doet 1700 life per second als je per seconde 2x zo hard geraakt word?
Je doet 193k unbuffed, wtf waarom zou je uberhaupt tank willen zijn.
Hoogste wat ik tot nog toe heb gezien.

[ Voor 14% gewijzigd door Sinned123 op 24-10-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Nou ja veel mensen zeuren over de Sharpshooter waarom weet ik eigenlijk niet...
Ben wel trots op me DH :) ben alleen op zoek naar een betaalbare Manticore die een beetje meer dextery heeft zodat ik op de 200k DPS kom :) Ik zie een tank als een persoon die IDD veel kan hebben...
Daarom vroeg ik ook eerst..wat is een tank in jullie ogen...voor mij betekend dat veel kracht veel HP en bescherming geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Sinned123 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

Je bent in ieder geval geen glas cannon, maar tank nee niet bepaald....
Je doet 193k unbuffed, wtf waarom zou je uberhaupt tank willen zijn.
Hoogste wat ik tot nog toe heb gezien.
Maatje van mij zit op 220k dps unbuffed als DH en die gaat nog regelmatig de pijp uit :) DH's hebben gewoon geen tank skillz. Trouwens wat zegt dps van een DH nou?, ik mol packs sneller met maar 88k dps dan die maat van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Jij kan blijven staan, als je geoneshot kan worden ren je voor elke scheet weg :p
Ik doe 70kdps maar doe ook relatief veel, omdat je eigenlijk altijd in het midden van de mobs staat, hoe meer hoe beter.
cybergi schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:58:
Nou ja veel mensen zeuren over de Sharpshooter waarom weet ik eigenlijk niet...
Ben wel trots op me DH :) ben alleen op zoek naar een betaalbare Manticore die een beetje meer dextery heeft zodat ik op de 200k DPS kom :) Ik zie een tank als een persoon die IDD veel kan hebben...
Daarom vroeg ik ook eerst..wat is een tank in jullie ogen...voor mij betekend dat veel kracht veel HP en bescherming geven.
HP vind ik wel het minst belangrijk eigenlijk.
Dan kijk ik liever naar EP.
1% block zoveel op dat je daar echt veel HP voor nodig hebt.

[ Voor 61% gewijzigd door Sinned123 op 24-10-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mistymo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:58:
[...]

Maatje van mij zit op 220k dps unbuffed als DH en die gaat nog regelmatig de pijp uit :) DH's hebben gewoon geen tank skillz. Trouwens wat zegt dps van een DH nou?, ik mol packs sneller met maar 88k dps dan die maat van me :)
Het is niet zo lastig om daar heen te komen op 220k DPS maar dan heb je dus minder van andere dingen....ik ken ook een paar gasten maar hebben dan bijna geen HP meer ...of weinig Ress all ...etc...Ik heb altijd gekeken dat ik veel ress all heb en leven EN Dextery...waar andere DH niet naar kijken waarom snap ik eerlijk gezegd niet.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybergi schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:00:
[...]

Het is niet zo lastig om daar heen te komen op 220k DPS maar dan heb je dus minder van andere dingen....ik ken ook een paar gasten maar hebben dan bijna geen HP meer ...of weinig Ress all ...etc...Ik heb altijd gekeken dat ik veel ress all heb en leven EN Dextery...waar andere DH niet naar kijken waarom snap ik eerlijk gezegd niet.
:X
DPS e-peen en kosten denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
je hebt ook wel verschrikkelijk gruwelijke gear hoor, 1 item is duurder dan alles wat ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Een tank is in mijn ogen:

Een Tank mag/kan niet doodgaan en houden de mobs bezig/tegen zodat de rest er op los kan knallen. DPS heeft een lage prioriteit.

Dus wie zegt dat ie Tankt en dood gaat, is in mijn ogen een slechte tank ;) (de 3xfrozen/jailer/arcane/descecrator uitzondering daar gelaten)
Pagina: 1 ... 77 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.