• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Daarom zijn de fury's met ~10 procent fear ook duurder dan die met ~20 ^^

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Angeloonie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:44:
[...]

Als je een Barb of Monk bent wel ja :P
hmm voor een WD dus ook aangezien je alles het liefst op een hoop hebt

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Marcvz

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
word er nog een run gedaan bij de uberbosses mp5a6?
Als je nog een plekje hebt ben ik geinterreseerd.

Sinned79#1833

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:10
Angeloonie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:44:
[...]

Als je een Barb of Monk bent wel ja :P
Onzin, nergens last van :)

Verwijderd

De laatste dagen runs gedaan op Mp2 - 4, geen enkele legendary tegengekomen, wel rares die beetje bij beetje verkochten. Ik hou het voorlopig bij Mp2, ik weet van hoe hoger je Mp, hoe meer kans je hebt op legendaries maar bij Mp 4 doe ik in een uur Festery Woods, Cemetery, Agony level 1 en daar moest ik de laatste keer stoppen want de elites, hola. -.-

Legendaries mogen gerust keer droppen bij mij want anders is het weer gelijk patch 1.04. Rng ftw!

Acalypso.

http://eu.battle.net/d3/e...calypso-1841/hero/9286553

• DJskippy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-01 23:27
Hey dit is een aparte verandering: monster power wordt 25% gereduceerd in inferno:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6933236334#1

Dan kan ik hopelijk ook MP4 aan :)

Laatste dagen geprobeerd een tweede infernal machine te bemachtigen, maar de key van act 2 dropt maar niet... :(

Eerste keer infernal machine was in een public game met drie mensen die ik niet kende... ze wisten ook eerst niet dat er een infernal machine was, en nadat we Magda en Co neer hadden wilden ze prompt nog een keer.... ;)

Verder nog 1 bruikbaar set item gevonden: Bul Kathos.

Dit is mijn Monk: http://eu.battle.net/d3/en/profile/LiquidGuy-1538/hero/8199955

[ Voor 12% gewijzigd door DJskippy op 22-10-2012 20:18 ]

• Sinned123
DJskippy schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:15:
Hey dit is een aparte verandering: monster power wordt 25% gereduceerd in inferno:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6933236334#1

Dan kan ik hopelijk ook MP4 aan :)

Laatste dagen geprobeerd een tweede infernal machine te bemachtigen, maar de key van act 2 dropt maar niet... :(

Eerste keer infernal machine was in een public game met drie mensen die ik niet kende... ze wisten ook eerst niet dat er een infernal machine was, en nadat we Magda en Co neer hadden wilden ze prompt nog een keer.... ;)

Verder nog 1 bruikbaar set item gevonden: Bul Kathos.

Dit is mijn Monk: http://eu.battle.net/d3/en/profile/LiquidGuy-1538/hero/8199955
Gisteren voor het eerst ubers gedaan op mp5 en dat ging best.
Dan kan dat dus nu naar 7 :P
Gratis meer kans op boss items is altijd prima.

Verwijderd

iemand die vandaag nog ubers doet ?

MP7 is mijn max

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 20:22 ]

• Sinned123
Ik heb net een open sollicitatie gedaan, maar niemand reageert :D

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-01 23:23
En weer een drop !
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/30wxxdc.jpg
uiteraaard te koop, in trading topic

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:54:
De laatste dagen runs gedaan op Mp2 - 4, geen enkele legendary tegengekomen, wel rares die beetje bij beetje verkochten. Ik hou het voorlopig bij Mp2, ik weet van hoe hoger je Mp, hoe meer kans je hebt op legendaries maar bij Mp 4 doe ik in een uur Festery Woods, Cemetery, Agony level 1 en daar moest ik de laatste keer stoppen want de elites, hola. -.-

Legendaries mogen gerust keer droppen bij mij want anders is het weer gelijk patch 1.04. Rng ftw!

Acalypso.

http://eu.battle.net/d3/e...calypso-1841/hero/9286553
Mijn ervaring is dat het belangrijkste is dat je volume draait. MF, mp level, etc, het maakt minder uit dan gewoon veel ventjes mollen.. Je kunt beter op MP1 de dichtbevolkte gebieden in act3 veel doen, als je dat aankan, dan stukken uit act 1 waar je veel moet lopen en niks sloopt.

specs

• Sinned123
ik krijg zelf zelden een legendary drop van een boss of een special pack.
Ze komen voor 80% bij mij uit white mobs, hoe drukker hoe beter dan ligt er ineens een legendary zonder dat je het door hebt.

Dat is geen verkeerde drop baelrog :D

• maratropa
  • Niet online
Sinned123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:55:
ik krijg zelf zelden een legendary drop van een boss of een special pack.
Ze komen voor 80% bij mij uit white mobs, hoe drukker hoe beter dan ligt er ineens een legendary zonder dat je het door hebt.

Dat is geen verkeerde drop baelrog :D
Idd bij mij vallen ze alleen maar uit witte mobs en zelf uit een kistje (inna's helm geval), ik heb de laatste dagen wel een bruin/groen item per run

(voor het idee @acalypso; 1 run = core of arreat, eerste tower level 1, als ik dan nog geen 5NV heb een andere tower en dan de keep depths en de bridge of korsikk en/of areat creater 2, en dan overnieuw, op infinate repeat.. :) Al het andere is minder efficient..)

[ Voor 4% gewijzigd door maratropa op 22-10-2012 21:05 ]

specs

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
maratropa schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:02:
[...]

Idd bij mij vallen ze alleen maar uit witte mobs en zelf uit een kistje (inna's helm geval), ik heb de laatste dagen wel een bruin/groen item per run

(voor het idee @acalypso; 1 run = core of arreat, eerste tower level 1, als ik dan nog geen 5NV heb een andere tower en dan de keep depths en de bridge of korsikk en/of areat creater 2, en dan overnieuw, op infinate repeat.. :) Al het andere is minder efficient..)
Is dat niet vreselijk saai? Ik moest meteen denken aan http://www.darklegacycomics.com/346.html :p

• maratropa
  • Niet online
Bundin schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:18:
[...]

Is dat niet vreselijk saai? Ik moest meteen denken aan http://www.darklegacycomics.com/346.html :p
Nouja dat stripje heeft een punt hoor, ik sta af en toe op het punt om er mee te stoppen. (Niet dat ik echt veel speel, daarom ook die wens voor efficientie..)

Maar het enigste leuke aan Diablo is het farmen naar items en dat zo efficient mogelijk. Daar haal ik vertier uit. Anderen vinden dat idd saai. Maar dan moet je niet klagen dat er geen legendary's droppen. :> ( dat deed ik ook trouwens maar de droprate is nu wel lekker)

specs

• Sinned123
Je hebt nog niet eens diablo op inferno genakt :P
Misschien moet je dat eens proberen.

Op hoeveel mp farm je eigenlijk?

• maratropa
  • Niet online
Sinned123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:34:
Je hebt nog niet eens diablo op inferno genakt :P
Misschien moet je dat eens proberen.

Op hoeveel mp farm je eigenlijk?
Hehe ja want dat boeit me niet echt eigenlijk, ik heb Diablo al 1000 keer moeten verslaan > Boooring :)

Oja, op MP2 op dit moment.

specs

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Gebruikt er hier overigens iemand macro's om MF gear te switchen?

Zit erover te denken om dat ook eens te proberen :)

Specs

• floorjd
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-02-2020
Kan iemand me nog tips geven? Het gaat nog wel tot Diablo inferno, maar Diablo zelf krijg ik niet stuk..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Floor-2500/hero/3093756

• maratropa
  • Niet online
Nog zoiets, een paar posts geleden klaagde ik over een EXACTE dubbele drop schilden, ik dacht prut schilden. Maar ik ging voor de lol eens kijken, dezelfde specs vind ik niet op de ah (en ik zoek zonder dex en die DH buff), en andere met meer CHC en minder vit zijn eigenlijk bestwel duur. Is dat reeel? Heb ik toch 2 degelijke cloontjes?

Afbeeldingslocatie: http://www.gladiool.dds.nl/jpg/d3/Screenshot007.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door maratropa op 22-10-2012 22:31 ]

specs

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
maratropa schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 22:30:
Nog zoiets, een paar posts geleden klaagde ik over een EXACTE dubbele drop schilden, ik dacht prut schilden. Maar ik ging voor de lol eens kijken, dezelfde specs vind ik niet op de ah (en ik zoek zonder dex en die DH buff), en andere met meer CHC en minder vit zijn eigenlijk bestwel duur. Is dat reeel? Heb ik toch 2 degelijke cloontjes?

[afbeelding]
Aardige schildjes, op de block chance na dan... En dat is wat schilden gewild maakt, voor mij tenminste. Als barb wil je wel wat meer dan 18% block chance.

Specs

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-01 11:57
Al 12 runs act4 keywarden op mp3, nog steeds geen luck :/ Met die hotfix wordt mp4 ws makkelijker dan mp3 nu is. Het gaat dan wel om de special abilities, maar laat dat nu juist zijn waar ik altijd stuk van ga :)

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:39
maratropa schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 22:30:

[afbeelding]
Leuk schild hoor! CHC en all res had wat hoger gemogen, dan was het echt een topper!
Lijkt aardig op de mijne:
http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822

Prijzen zijn met schilden echt lastig in te schatten. Als ik zoek op de stats van mijn schild (minus intel) dan vind ik nooit een betere. En als er dan af en toe een betere opstaat moet ie meteen 200 miljoen kosten.

Heb mijn barb getrakteerd op een nieuw zwaard! Nu unbuffed 64k dmg, na battle rage 83k en met WOTB 200k!

Verwijderd

Galen2850 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 22:34:
Al 12 runs act4 keywarden op mp3, nog steeds geen luck :/ Met die hotfix wordt mp4 ws makkelijker dan mp3 nu is. Het gaat dan wel om de special abilities, maar laat dat nu juist zijn waar ik altijd stuk van ga :)
Heb je wel 5 stacks Nephalem Valor voordat je die gast beukt?

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-12-2025
Zoo!! Na eerst een attackspeed, crit, crit damage gloves gevonden te hebben.. nu ook een ring met deze stats!!

Zou iemand deze items kunnen pricechecken? Extreem veel geluk denk ik?!

http://tinypic.com/r/wtg3gg/6

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:57

KneoK

Not in a million lightyears

Galen2850 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 22:34:
Wth? Gaan ze het nu nóg makkelijker maken?
T7D_Sneezy schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:28:
[...]

Heb mijn barb getrakteerd op een nieuw zwaard! Nu unbuffed 64k dmg, na battle rage 83k en met WOTB 200k!
Hoe kom jij in vredesnaam op 200k met WotB? Ik zit op 130k Battle Raged en kom met WotB dan op 165k uit...

[ Voor 31% gewijzigd door KneoK op 23-10-2012 00:31 ]

• Sinned123
Ik zit ook net boven de 200k en heb 67K dps.
Wij gebruiken een andere rune dan jij ;)
Ik zou zeggen probeer hem eens met insanity.

En berserkers rage, met de maurauders rage rune.

[ Voor 38% gewijzigd door Sinned123 op 23-10-2012 01:36 ]

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-12-2025

Mikromanic

Onder de titel

Heren & Damens,

Misschien kunnen jullie me verder op weg helpen..

Sinds Patch 1.04 heb ik vaak (dit gebeurd meestal 15-30 minuten ingame. )last van dat me scherm zwart word tijdens het spelen en moet heel me computer opnieuw opstarten (terwijl het gesprek in skype of muziek wel nog doorgaat).

Systeem: Win7 64x
CPU: i7 870 @ 2.93Ghz
AMD Raedon 6450

Iemand met de zelfde evaring? Of iemand een oplossing laat het me weten..

Up

Verwijderd

Mikromanic schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:30:
Heren & Damens,

Sinds Patch 1.04 heb ik vaak (dit gebeurd meestal 15-30 minuten ingame. )last van dat me scherm zwart word tijdens het spelen en moet heel me computer opnieuw opstarten (terwijl het gesprek in skype of muziek wel nog doorgaat).

AMD Raedon 6450

Vreemd.. Misschien update driver videokaart?

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-12-2025

Mikromanic

Onder de titel

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:31:
[...]

Vreemd.. Misschien update driver videokaart?
Done geen succes.. me vid temp = 65 graden dus daarin ligt het ook niet.

Up

Verwijderd

Mikromanic schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:32:
[...]

Done geen succes.. me vid temp = 65 graden dus daarin ligt het ook niet.
Dan zou ik het niet weten 8)7

Verwijderd

Zou iemand een price check kunnen geven voor dit: Verwijderd in "[PC] Diablo 3 Trading topic"

Srry voor de schaamteloze cross-post

• KneoK

KneoK

Sinned123 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:33:
Ik zit ook net boven de 200k en heb 67K dps.
Wij gebruiken een andere rune dan jij ;)
Ik zou zeggen probeer hem eens met insanity.

En berserkers rage, met de maurauders rage rune.
Aah, natuurlijk, de Insanity rune. Stom, niet aan gedacht :D

• Marcvz
Gelukkig ben ik eigenlijk altijd nog wakker rond deze tijd.
Mooi ringetje kunnen snipen.. Jammer dat de armory zo traag update tegenwoordig, had graag even D3 progress bekeken.
150k unbuffed is nodig om de europese monk top 100 te halen. Dat moet toch te doen zijn deze week :D

Nadeel is dat de kans dat ik nu nog een bruikbare hell fire ring ga craften helemaal klein is geworden.
Desalniettemin is het een leuke bezigheid en vind ik doorgaans de nodige bruine en groene items tijdens t key farmen met Bob (tot frustratie van hem) dus daar gaan we vrolijk mee door.

Ik vroeg vandaag aan Bob of er misschien behoefte zou zijn aan een GoT streamer na het vertrek van Mouzetc.
Maar ik kan die vraag beter hier stellen natuurlijk.

Als ik dat op touw zet dan zal daar t nodige geouwehoer met mede D3 tweakers te horen zijn en doen we natuurlijk de nodige giveaways onder kijkers, uberruns met kijkers etc.
Maar, ik heb geen zin om zoals de top streamers heel de dag in t engels te praten en er echt serieus op vaste uren mee bezig te zijn.

Laat me even weten of er interesse in is.

[ Voor 4% gewijzigd door Marcvz op 23-10-2012 03:16 ]

• KneoK

KneoK

Ik vind het vaak wel leuk om op de achtergrond een stream aan te hebben van high level gameplay.

Heb vanmiddag weer een triootje übers gedaan met wat tweakers en wederom 3/3 mats. Helaas viel de ring behoorlijk tegen. Daarna maar weer gaan key hunten, heb weer 3 Act 1, 3 Act 2 en 2 Act 3 keys.

Ga morgenavond dus nog even een Act 3 key farmen en daarna weer wat über rondjes doen. Als jij of andere tweakers mee willen doen dan hoor ik het wel.

Oh, en met alle voor mijzelf nutteloze legendaries die op het moment droppen was ik van plan een voorraadje aan te leggen en binnenkort ook maar een legendary give away te doen. Het doel is om in ieder geval 1 pagina van m'n stash vol te hebben dus het kan nog even een paar dagen duren maar tot nu toe gaat het lekker.

[ Voor 26% gewijzigd door KneoK op 23-10-2012 04:37 ]

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-01 19:52

TrailBlazer

Karnemelk FTW

gisteren in laats van Act1 op MP1 Act3 zonder MP gedaan en dat ging eigenlijk heel soepel. Wel apart dat je ook de keywarden krijgt zonder MP. Wat is het verschil in XP van monsters tov ACT1 MP1 en ACT3 MP0?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

TrailBlazer schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 07:45:
gisteren in laats van Act1 op MP1 Act3 zonder MP gedaan en dat ging eigenlijk heel soepel. Wel apart dat je ook de keywarden krijgt zonder MP. Wat is het verschil in XP van monsters tov ACT1 MP1 en ACT3 MP0?
op MP1 krijg je 20% meer exp Mp1 maakt act1 maakt act 1 gelijk aan act zeg maar + 10% extra exp en de andere bonus

http://eu.battle.net/d3/e...uts_More_Glory-11_10_2012

Maar als je er dus meer dan 20% langer over doet of vaker doodgaat is het dus niet rendabel.

Ik heb trouwens mijn meeste legendaries gevonden in mp0 act3 met publics en dat was allemaal toen ik paragon 20+ was, geen extra mf op mijn gear

Had gisteren iets raars, ik farm de act3 key eigenlijk altijd in publics.aangezien ik er lekker door kan raggen en als ik dan te careless ben ik gewoon kan spawnen op een van de andere spelers }> Maar gisteren hadden we 5 stacks en waren bij de 1e catapult en ineens dropte iedereen/gingen ze weg. Er kwam ook niemand voor in de plaats terug.

Andere mensen dit wel eens gehad?

Ook met 2 andere een Act3 op MP3 gedaan en dat ging nog besst aardig, hoewel het duidelijk langer duurt voor de mobs dood zijn is het wel toen, maar wua tijd duurt het toch net te lang om ode 10% extra dropkans waard te zijn.

Wel een Danetta's spite gevonden en een andariel's even kijken wat dat opbrengt op de AH.

Ook maar weer wat upgrades voor mijn DH gekocht. hoewel het lastig is om daar weer in te komen met spelen aangezien de wizard op dit moment gewoon pewpew lazors raggen is op MP2 :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 23-10-2012 08:12 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:46
Bokkie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:08:
[...]

op MP1 krijg je 20% meer exp

Maar als je er dus meer dan 20% langer over doet of vaker doodgaat is het dus niet rendabel.

Had gisteren iets raars, ik farm de act3 key eigenlijk altijd in publics.aangezien ik er lekker door kan raggen en als ik dan te careless ben ik gewoon kan spawnen op een van de andere spelers }> Maar gisteren hadden we 5 stacks en waren bij de 1e catapult en ineens dropte iedereen/gingen ze weg. Er kwam ook niemand voor in de plaats terug.

Ook met 2 andere een Act3 op MP3 gedaan en dat ging nog besst aardig, hoewel het duidelijk langer duurt voor de mobs dood zijn is het wel toen, maar wua tijd duurt het toch net te lang om ode 10% extra dropkans waard te zijn.

Wel een Danetta's spite gevonden en een andariel's even kijken wat dat opbrengt op de AH.

Ook maar weer wat upgrades voor mijn DH gekocht. hoewel het lastig is om daar weer in te komen met spelen aangezien de wizard op dit moment gewoon pewpew lazors raggen is op MP2 :P
Hadde wij gister ook. Bij 3 van de 4 spelers crashte d3 toen er een elite plat ging. Het gekke is dat er na reconnect ook geen loot lag, nv was wel behouden.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-01 19:52

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Bokkie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:08:
[...]

op MP1 krijg je 20% meer exp Mp1 maakt act1 maakt act 1 gelijk aan act zeg maar + 10% extra exp en de andere bonus

Ik heb trouwens mijn meeste legendaries gevonden in mp0 act3 met publics en dat was allemaal toen ik paragon 20+ was, geen extra mf op mijn gear

ik wil eigenlijk andariels wel eens proberen maar geen zin om hem meteen te kopen. Kan ik die van jou even leasen?

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik snap nog steeds niet hoe het helemaal werkt met public games en MP levels. Zodra ik een MP3 game aanmaak dan kan ik hem niet open zetten voor Public games.
En zodra ik een public game join zie ik er nooit een met Monster Power. Is het allemaal mogelijk om via invites en private party's MP levels te spelen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-01 23:03
Marcvz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 03:14:
Mooi ringetje kunnen snipen.. Jammer dat de armory zo traag update tegenwoordig, had graag even D3 progress bekeken.
150k unbuffed is nodig om de europese monk top 100 te halen. Dat moet toch te doen zijn deze week :D

Nadeel is dat de kans dat ik nu nog een bruikbare hell fire ring ga craften helemaal klein is geworden.
Desalniettemin is het een leuke bezigheid en vind ik doorgaans de nodige bruine en groene items tijdens t key farmen met Bob (tot frustratie van hem) dus daar gaan we vrolijk mee door.

Ik vroeg vandaag aan Bob of er misschien behoefte zou zijn aan een GoT streamer na het vertrek van Mouzetc.

Als ik dat op touw zet dan zal daar t nodige geouwehoer met mede D3 tweakers te horen zijn en doen we natuurlijk de nodige giveaways onder kijkers, uberruns met kijkers etc.
Maar, ik heb geen zin om zoals de top streamers heel de dag in t engels te praten en er echt serieus op vaste uren mee bezig te zijn.

Ik heb zelf ook over streamen nagedacht. Het kan alleen niet omdat mijn internet zo gruwelijk slecht (100kbit lijn) is. Binnenkort ga ik verhuizen en dan komt daar hopelijk verandering in.

Verder lijkt het me een strak plan. Ik zou ook wel mee kunnen doen met dat soort runs als mijn lag niet al te erg is en ik denk dat Smok3r er ook wel voor te poken is. Ik vind zelden upgrades voor mezelf en veel waardevolle items geef ik weg aan irl vrienden atm dus dat kan ik ook aan medetweakers doen.

Het resultaat van sinterklaas spelen is wel dat ik geen rooie cent heb nu. Dus upgrades kopen zit er niet in. Ik verkeer ook in dubio wat ik moet doen om op hogere dps uit te komen. Ergens vind ik dat ik genoeg dps doe, maar de concurrentie van jou kant stimuleert mij om ook te upgraden. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

TrailBlazer schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:15:
[...]

ik wil eigenlijk andariels wel eens proberen maar geen zin om hem meteen te kopen. Kan ik die van jou even leasen?
Heb hem gisteravond op de ah gezet >_<. maar als ie vanavond niet verkocht is mag je hem van mij wel lenen om te proberen

RedHat schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:12:
[...]

Hadde wij gister ook. Bij 3 van de 4 spelers crashte d3 toen er een elite plat ging. Het gekke is dat er na reconnect ook geen loot lag, nv was wel behouden.
Volgens mij was dat met mij ook. Voor mij was dat ook al de tweede keer op dat punt... Vorige keer was het de hele party, nu was het niet iedereen.

Die bug mogen ze er wel uithalen...

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 23-10-2012 08:21 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wooldoor schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:19:
Ik snap nog steeds niet hoe het helemaal werkt met public games en MP levels. Zodra ik een MP3 game aanmaak dan kan ik hem niet open zetten voor Public games.
En zodra ik een public game join zie ik er nooit een met Monster Power. Is het allemaal mogelijk om via invites en private party's MP levels te spelen?
MP games akn je alleen private doen, alle publics zijn MP0

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Gisteren een berg Uberruns gedaan met wat andere tweakers. 3 ringen kunnen maken. Alle 3 vielen ze weer tegen. Heb er nu 5 waarvan er niet 1 ias/chc/chd/loh heeft. Vanavond maar weer een paar doen en hopen op een goeie.

Wel een nieuwe helm kunnen snipen die me 10k ub dps gaf. Ik zit nu op 130k ub. Helaas is de armory nog niet geupgrade. Ik hoop nu door de 10000 hero score te gaan op Diabloprogress.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-01 06:37
Gister bij de eerste pack in de 1ste run al een uniq, en een van de laatste packs in deze game een set item. Pants van Inna ofzo.
Later nog een uniq (of 2?) en een set ring... gaat dus weer goed.

https://d4armory.io/Player/803500

Timeless schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:38:
Gisteren een berg Uberruns gedaan met wat andere tweakers. 3 ringen kunnen maken. Alle 3 vielen ze weer tegen. Heb er nu 5 waarvan er niet 1 ias/chc/chd/loh heeft. Vanavond maar weer een paar doen en hopen op een goeie.

Wel een nieuwe helm kunnen snipen die me 10k ub dps gaf. Ik zit nu op 130k ub. Helaas is de armory nog niet geupgrade. Ik hoop nu door de 10000 hero score te gaan op Diabloprogress.
En dan vraag ik me dus af of je niet beter in die tijd gewoon farm-runs kunt doen en een trifactor ring kunt kopen :+

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:21:
[...]

En dan vraag ik me dus af of je niet beter in die tijd gewoon farm-runs kunt doen en een trifactor ring kunt kopen :+
Ik wil gewoon een goede int ring krijgen zodat ik ook een wd kan levellen, dan heb ik van alle classes een 60 :P

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09-2025
Ik vind het een leuk idee Marcvz, mits er een beetje animo naar is. Misschien even poll openen hier? Als er maar 5 mensen die er naar kijken lijkt me ook niet de moeite.

Mijn hulp heb je, met de bosses en de give-aways. Wel leuk om de undergeaered tweakers te helpen of te boosten met bossfights.

Ik ga deze week een nieuwe headset bestellen zal ik ook wel is op ts/skype komen. Iemand nog tips? Kheb begrepen dat de Logitech G930 wel Dé headset is, of zijn er nog andere (lees: iets goedkopere) van goede kwaliteit?

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:10
Julio-K schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:26:
Ik vind het een leuk idee Marcvz, mits er een beetje animo naar is. Misschien even poll openen hier? Als er maar 5 mensen die er naar kijken lijkt me ook niet de moeite.

Mijn hulp heb je, met de bosses en de give-aways. Wel leuk om de undergeaered tweakers te helpen of te boosten met bossfights.

Ik ga deze week een nieuwe headset bestellen zal ik ook wel is op ts/skype komen. Iemand nog tips? Kheb begrepen dat de Logitech G930 wel Dé headset is, of zijn er nog andere (lees: iets goedkopere) van goede kwaliteit?
Ik heb nieuws voor jullie... Mouzetc komt zeer binnenkort waarschijnlijk weer terug ;-)

• pstalman
Julio-K schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:26:

zijn er echt mensen die de stream bekijken :X
Speel toch liever zelf.

• Blaat
dx5314 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:28:
[...]

Ik heb nieuws voor jullie... Mouzetc komt zeer binnenkort waarschijnlijk weer terug ;-)
Ergens verbaast het me niet.

Niet dat ik ooit naar zijn streams heb gekeken oid maar je kan niet wegblijven van Diablo als je l33t gear hebt gehad. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Julio-K
pstalman schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:29:
[...]

Speel toch liever zelf.
Wat al eeder is vermeld.. Zijn er genoeg die tussen door even kijken, of een tweede scherm hebben en tijdens het spelen een stream open hebben staan en leuk vinden om hier naar te kijken/luisteren/leren. En je kan bijvoorbeeld een give away doen, met 50 items die je verloot onder de kijkers/tweakers één keer per week op een vaste tijd o.i.d.

Of als je als beginner toch met moeite keys hebt verzameld op een laag MP is het misschien wel leuk om die te kunnen boosten met uberbosses op bijv. MP7 voor betere drop kansen..

[ Voor 14% gewijzigd door Julio-K op 23-10-2012 09:35 ]

• pstalman
Julio-K schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:33:
[...]

Wat al eeder is vermeld.. Zijn er genoeg die tussen door even kijken, of een tweede scherm hebben en tijdens het spelen een stream open hebben staan en leuk vinden om hier naar te kijken/luisteren/leren. En je kan bijvoorbeeld een give away doen, met 50 items die je verloot onder de kijkers/tweakers één keer per week op een vaste tijd o.i.d.
voor een give away heb je echt die stream niet nodig, je kunt dat gewoon hier op het forum doen.

Wolf schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:32:
[...]

Ergens verbaast het me niet.

Niet dat ik ooit naar zijn streams heb gekeken oid maar je kan niet wegblijven van Diablo als je l33t gear hebt gehad. :P
Wat me wel verbaast is dat ie gestopt is vlak voor de 1.05 patch.

Maar goed.. met wat zn oude gear destijds opgeleverd heeft koopt ie nu weer beter terug :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hmz met die 25% dmg nerf ga ik denk ik ipv energy armor overstappen op storm armor met power of the storm.

Als ik dan ook nog een item met -5 cost op disintegrate kan vinden kan ik oneindig gratis disintegrate spammen knallen :P (12 ap er tick heb ik) dan heb ik ook geen apoc meer nodig :9

• Klitse
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:21:
[...]

Vast wel, maar dat doe ik al zo lang dat dit een welkome afwisseling is.
Ik heb nog wel een alkaizer run gedaan met Protax gisteravond op MP1 voor de XP. Wat ging dat snel zeg. Alles 1-shotten.
dx5314 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:28:
[...]
Wilde het laatst nog vragen maar dacht naaaaah die zien we nooit meer :P
Hebtie nog gold dan?

Ik heb overigens het idee dat door de populariteit van de barb, gear voor barbs duurder is, maar eigenlijk heb ik even moeite om de markt bij te houden, geen idee wat er nou gaande is.
Denk dat een DH momenteel relatief betaalbaar te gearen is.
30m op de bank en geen idee waar ik het aan uit moet geven voor m'n barb
Gisteren een uur door de AH gebrowsed, maar kwam niks tegen waarvan ik dacht, "ja dat moet ik hebben!" of "dat is een puik prijsje"

Overigens kijk ik wel eens streams als ik met iets anders bezig ben, mouze horen mopperen over z'n pc en z'n stream is gewoon grappig :+ kingkongor heeft nog wel eens nuttige opmerkingen maar is verder niet echt leuk om naar te kijken, neemt het allemaal zo serieus.

[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 23-10-2012 10:15 ]

Ik begin steeds meer te geloven dat de legendary kraan in het weekend dichtgedraaid wordt. :P

Donderdag en vrijdag 5/4 (of 6/5?) legendaries gevonden. Zaterdag 4, zondag 3 terwijl we echt de hele dag hadden gespeeld met minimaal 4 man. Gisteravond dropte er in ons TS kanaal met 6 man echt om de paar minuten een legendary. Heb er zelf 7 gevonden. Volgens mij hadden we er binnen een uur of 2 iets van 20 gevonden.

Aparte was ook wel weer dat het echt allemaal crappy rolls waren, te bizar voor woorden, gewoon niets bruikbaars er tussen. Hoogste verkoopbare was 8 mil waard, maar de rest allemaal <1 mil. :/

Ook apart: ik had maar liefst 3 WD items gevonden. Crappy Visage of Giyua, redelijke Thing of the Deep, meest crappy Manajuma's Gory Fetch die je kon bedenken...
En dan nog een crappy lvl 63 Lamentation, redelijke roll Skysplitter zonder socket, matige Immortal King Gloves, matige Skull Grasp.

Bij elkaar misschien 5 mil waard oid (Thing of the Deep was nog de beste).
Vandread schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:14:
Denk dat een DH momenteel relatief betaalbaar te gearen is.
Grapjas :P

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 23-10-2012 10:16 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Als er al een logica in drops zit, dan is het volgens mij dat de droprates aangepast worden aan het aantal spelers. Hoe meer spelers online, hoe minder er voor je dropt. Alsof het verdeeld moet worden.

Had vorige week vakantie en met overdag spelen vielen er continu legendaries. Als ik nu in het weekend of 's-avonds speel is het een heel stuk minder.
Bosmonster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:16:
Als er al een logica in drops zit, dan is het volgens mij dat de droprates aangepast worden aan het aantal spelers. Hoe meer spelers online, hoe minder er voor je dropt. Alsof het verdeeld moet worden.

Had vorige week vakantie en met overdag spelen vielen er continu legendaries. Als ik nu in het weekend of 's-avonds speel is het een heel stuk minder.
Daar hadden we het gisteren idd ook over. Stel er moeten 10.000 legendaries per uur droppen (ik noem maar wat), als je dan met 100.000 man online bent heb je minder kans dan wanneer er 1.000 man online is.

Maar goed, ik weet dat ik hier onzin vertel want het is gewoon heerlijk random allemaal :P

Tja jij zit nu tegen de top van de markt aan, welke MP kan je aan?

Met m'n barb red ik 3 redelijk, die keygasten zijn nog wel eens een pain in the ass (vooral die van act3).
En dan ben ik zal maar zeggen medium+ gegeared.

Volgens mij als ik m'n 30m uitgeef aan m'n DH, waar ik tot nu toe misschien 200k aan heb uitgegeven kan ik volgens mij nog wel hoger aan...

• Julio-K
Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:18:
[...]

Daar hadden we het gisteren idd ook over. Stel er moeten 10.000 legendaries per uur droppen (ik noem maar wat), als je dan met 100.000 man online bent heb je minder kans dan wanneer er 1.000 man online is.

Maar goed, ik weet dat ik hier onzin vertel want het is gewoon heerlijk random allemaal :P
Hmm ik ervaar echt het zelfde als jou. En die theorie over het aantal drops/spelers kan wel is kloppen. Vorige week was ik donderdag/vrijdag vrij en die dagen hebben mij aardig rijk gemaakt. Op zondag maar 1 legend en gister ook maar 1 (crap).

Ook vind ik als DH allemaal zunimassa's en immortal kings. En ken paar WD's en barbs die vinden alleen maar natalya's en inna's.. Het zou ook wel passen in de strategie van Blizzard, om de ruil te stimuleren. (RMAH fee en gold sink)

Hmm maarja zal wel tussen de oortjes zitten en moet rationeel blijven denken O-)

En Vendread.. Blijf lekker bij je Barb, DH lijkt misschien wel goedkoper, maar met 30m kom je misschien ook bij mp3 uit en dan zit je met het zelfde probleem en 30 m minder :+

Ik solo nu makkelijk met mp5 en group play(goed team) bosses mp6/7, maar dit heeft wel honderden gekost.

Solo als DH doe ik niet eens ubers, ondanks mijn 550res all 4000 armor 40k life en aardig veel gloom facetank ik best veel packs. Maar je blijft toch een DH die wat éénmaal wat squishier zijn dan de rest..

[ Voor 20% gewijzigd door Julio-K op 23-10-2012 10:33 ]

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:14
Ja zo vond ik met mijn main character (WD) ook Zunimassa's...maar dan met een dex roll :+
Hetzelfde gold dit weekend ook voor de Andariel Visage, die had ook een dex roll. Maar het zal wel toeval zijn ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

En ik ga weer spelen, iemand zin in keys farmen?

Quis custodiet custodes?

Julio-K schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:25:
[...]
Ook vind ik als DH allemaal zunimassa's en immortal kings. En ken paar WD's en barbs die vinden alleen maar natalya's en inna's.. Het zou ook wel passen in de strategie van Blizzard, om de ruil te stimuleren. (RMAH fee en gold sink)
Dan ga ik toch maar eens met m'n DH spelen, krijg ik tenminste wat ik nodig heb.
Klopt trouwens wel wat je zegt, met m'n barb vond ik Zuni & Nat armor... jammer dat die Nat armor geen boeiende stock specs heeft, Zuni's en IK zijn wat dat betreft vrij snel gewoon goed.

• Julio-K
Vandread schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:32:
[...]

Dan ga ik toch maar eens met m'n DH spelen, krijg ik tenminste wat ik nodig heb.
Klopt trouwens wel wat je zegt, met m'n barb vond ik Zuni & Nat armor... jammer dat die Nat armor geen boeiende stock specs heeft, Zuni's en IK zijn wat dat betreft vrij snel gewoon goed.
Lees ff 3 posts terug, heb ik wat ge-edit.
Vandread schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:20:
[...]

Tja jij zit nu tegen de top van de markt aan, welke MP kan je aan?
In party kan ik 6 wel aan, maar meestal spelen we 5, en solo kan ik 5 denk ik ook wel aan, monsters zouden dan snel genoeg moeten neergaan in m'n DPS gear, maar dan mis ik weer MF :P
Volgens mij als ik m'n 30m uitgeef aan m'n DH, waar ik tot nu toe misschien 200k aan heb uitgegeven kan ik volgens mij nog wel hoger aan...
Denk niet dat je MP3 of 4 aan kan met die DH als je er 30 mil insteekt, je life is laag, weinig crit%, lage DPS.. Maar goed, als dat 200k was is het niet slecht :)
Ik kan met geluk 1 upgrade vinden voor 30 mil :P

Enige wat ik gekocht heb (1.04) zijn de amu/quiver/helm, om m'n SS dps op te schroeven ;)
Rest gevonden/gekregen(broek&shoulders)

Maar hoor ik daar een uitdaging? :P
Vandread schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:32:
[...]

Dat is logisch te verklaren (de kans op andere class-items is 4x zo groot natuurlijk). Maar merk daar niet veel van. Vond laatst nog een Andariels met dikke int-roll op mn WD, dus niks mis mee :) Heb zelfs aardig wat items gevonden die ik zelf nu gebruik (amu en ring bijvoorbeeld).

Maar het drukte-argument is niet zo heel ver gezocht.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 23-10-2012 10:46 ]

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10-2025
Julio-K schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:25:
[...]

Hmm ik ervaar echt het zelfde als jou. En die theorie over het aantal drops/spelers kan wel is kloppen. Vorige week was ik donderdag/vrijdag vrij en die dagen hebben mij aardig rijk gemaakt. Op zondag maar 1 legend en gister ook maar 1 (crap).
herkenbaar gevoel. Ik speel juist 's avonds en weekenden(krijg je als je geen scholier meer bent) en krijg echt serieus geen legendary drops...de paar die dropen zijn vaak niets waard. De RNG heeft wat met mijn account ofzo ^^

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-01 11:57
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:32:
[...]

Heb je wel 5 stacks Nephalem Valor voordat je die gast beukt?
Yes, altijd 5 stax. Haal wel altijd eerst Tyrael op bij het laatste wp omdat hij gewoon een badassmofo is om erbij te hebben, verder is act4 gewoon baf. Maar zelfs in het casino met rood/zwart wil het nog wel is 10x rood worden, dus gewoon blijven proberen :) De hotfix wordt morgen hier deployed toch?

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09-2025
Monster Power Bonus Damage Reduced in Inferno
We posted earlier about an incoming nerf to all Monster Power damage from monsters. Here are the exact numbers by which monster damage will be nerfed and you can also check out the full post here for a more detailed explanation.

MP1: 109.60% (down from 114%)
MP2: 120.12% (down from 130%)
MP3: 131.65% (down from 148%)
MP4: 144.29% (down from 169%)
MP5: 158.14% (down from 193%)
MP6: 173.32% (down from 220%)
MP7: 189.96% (down from 250%)
MP8: 208.20% (down from 285%)
MP9: 228.18% (down from 325%)
MP10: 250.09% (down from 371%)

Overwatch profile awesomo#2162

• Julio-K
awesom-o schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:49:
We posted earlier about an incoming nerf to all Monster Power damage from monsters. Here are the exact numbers by which monster damage will be nerfed and you can also check out the full post here for a more detailed explanation.

OMG, gaan ze eerst MP introduceren om de er een "endgame" van te maken. Zodat je eerst weer maanden mag looten om MP10 aan te kunnen (niet dat het effecient is om te spelen, maar goed).. Gaan ze het na 6 dagen al weer makkelijker maken.. :F

• ReQuiem83
Ik vlieg nu vrij snel door MP4 heen(XP/drop runs), elites kosten mij 30 sec ofzo. Mits het geen reflect dmg elites zijn...MP5/6 doe ik de key's. Ben benieuwd, denk dat ik wel naar MP7 kan na de patch

• ReQuiem83
Julio-K schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:52:
[...]

OMG, gaan ze eerst MP introduceren om de er een "endgame" van te maken. Zodat je eerst weer maanden mag looten om MP10 aan te kunnen (niet dat het effecient is om te spelen, maar goed).. Gaan ze het na 6 dagen al weer makkelijker maken.. :F
Omdat dit een bug is ;)
ReQuiem83 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:52:
Ik vlieg nu vrij snel door MP4 heen(XP/drop runs), elites kosten mij 30 sec ofzo. Mits het geen reflect dmg elites zijn...MP5/6 doe ik de key's. Ben benieuwd, denk dat ik wel naar MP7 kan na de patch
Doe nu meestal MP3, omdat daar alles nog steeds wegsmelt. Helaas gaat de HP niet naar beneden generft worden :P

Denk wel dat ik naar MP4 ga voor farmruns.

• Julio-K
Wat is de bug? Dat ze "per ongeluk" de verkeerde percentages hebben ingevoerd?

• Blaat
Julio-K schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:55:
Ik zou zeggen lees het hele verhaal. Maar omdat ik zo aardig ben vat ik het voor je samen:

Tijdens de ptr kwamen ze er achter dat elemental dmg niet meeschaalde met MP. Dat hebben ze met de release gecorrigeerd maar merkten toen vervolgens dat de totale bedoelde dmg output te hoog was geworden, dus nerfen ze het een beetje.

• pstalman
dus na de patch (is ie nu actief) maar gelijk richting MP6 ofzo ipv 4 voor de normale runs.

Iemand trouwens de butcher al gedaan met MP7 of hoger?
Ik vond het best klote, eerst met 2 man en ja de andere had niet echt super dps. En nog 1x een poging alleen en haalde het direct de eerste keer, maar de grond stond al wel 5 minuten in de fik.

[ Voor 66% gewijzigd door pstalman op 23-10-2012 11:01 ]

• pstalman
Bosmonster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

Als die damage echt zoveel uitmaakt voor je ;) De HP gaat niet omlaag, dus het gaat niet ineens sneller ofzo.
niet voor mij, maar anderen in het team :)
MP4 is nog steeds 1 pack in de tijd van WOTB neer.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Patchdag in eu is op woensdag dus denk dat wij hem morgen pas krijgen deze hotfix

• Julio-K
Bosmonster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

Als die damage echt zoveel uitmaakt voor je ;) De HP gaat niet omlaag, dus het gaat niet ineens sneller ofzo.
Inderdaad, farmen gaat er niet sneller door.. het is handig met grouplay tegen ubers op een hoog level en het verkrijgen van NV5

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
pstalman schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:02:
[...]

niet voor mij, maar anderen in het team :)
MP4 is nog steeds 1 pack in de tijd van WOTB neer.
Met Thrive on Chaos rag je wel meer neer hopelijk? Of had jij een andere build dan de gewoonlijke? :)

Gisteren ook weer een tijdje kunnen spelen.
weer 2 upgrades kunnen fixen, headslot (andariels voor 120k gold, lol)
en mooie legs.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Dakreal-2729/hero/49884

Dps begint nu in de goodie regiones te komen! :D

[ Voor 28% gewijzigd door Dakreal op 23-10-2012 11:09 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• pstalman
Dakreal schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:06:
[...]

Met Thrive on Chaos rag je wel meer neer hopelijk? Of had jij een andere build dan de gewoonlijke? :)
ik gebruik de Insanity Rune. Scheelt te veel in dmg (witte mobs zijn toch al 1 hit) tov Thrive on Chaos.
180k of 300k scheelt te veel.

• Dakreal
pstalman schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:09:
[...]

ik gebruik de Insanity Rune. Scheelt te veel in dmg (witte mobs zijn toch al 1 hit) tov Thrive on Chaos.
180k of 300k scheelt te veel.
Ah insanity ben ik mee gestopt :) Als mobs in 1 hit dood gaan zit je op een te lage MP te knallen :p

Heb een variante op de standaard WW build, bevalt ontzettend goed.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Blaat
Dakreal schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:13:
[...]
Als mobs in 1 hit dood gaan zit je op een te lage MP te knallen :p
Ik speel al op MP10 met mijn nieuwe WW barbje op normal (inmiddels lvl 33 en bijna door act 3 heen, gaat rete snel) en toch instahit ik alles al. Wat moet ik dan? :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wolf schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:22:
[...]

Ik speel al op MP10 met mijn nieuwe WW barbje op normal (inmiddels lvl 33 en bijna door act 3 heen, gaat rete snel) en toch instahit ik alles al. Wat moet ik dan? :P
Naast je heirloom hellfire ring alleen witte items gebruiken :P

• Dakreal
Wolf schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:22:
[...]

wachten todat je lvl 60 ticked, en dan inferno op MP10 doen :p

• pstalman
[...]

Ah insanity ben ik mee gestopt :) Als mobs in 1 hit dood gaan zit je op een te lage MP te knallen :p

Heb een variante op de standaard WW build, bevalt ontzettend goed.
daarom speel ik soms op MP7, dan is het minimaal 4 of 5 hits tot max 10 hits op een witte.
Alleen is Cydaea dan zo irri met haar retreat skills.

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07-2025
[...]

Als mobs in 1 hit dood gaan zit je op een te lage MP te knallen :p
Euh waarom? Hoe sneller je kan farmen hoe meer kans op drops toch ;) Of bedoel je voor de uber bosses... dat is een ander verhaal.

• Dakreal
Sfinx- schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:45:
[...]

Euh waarom? Hoe sneller je kan farmen hoe meer kans op drops toch ;) Of bedoel je voor de uber bosses... dat is een ander verhaal.
voor WW-build wil je niet dat je mobs in 1 klap dood gaan ;-)

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-12-2025
awesom-o schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:49:

Nee waarom, heb ik met miljoenen geïnvesteerd in mijn ehp..., gelukkig nog geen nieuwe gloves gekocht. Die kunnen weer zonder all res.

xVortexx D3

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08-2025
Gister weer wat upgrades gekocht waardoor mijn APS nu eindelijk boven de 2.50 zit. Samen met 45% chc valt de uiteindelijke twister nerf reuze mee voor mijn wizard. :)

Als laatste moet ik nog wat IAS op mijn amulet krijgen en misschien toch wel Lacuni's. Voorheen een beetje huiverig omdat mijn Strongarm vele betere EHP opleveren maar met de MP nerf moet het mogelijk zijn. In tegenstelling tot Vortexx wel net nieuwe AR gloves gekocht :(

• Klitse
  • Niet online
xV0rtexx schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:52:
[...]

Nee waarom, heb ik met miljoenen geïnvesteerd in mijn ehp..., gelukkig nog geen nieuwe gloves gekocht. Die kunnen weer zonder all res.
Dat is toch geen probleem? Ik investeer ook in EHP. Zodra PvP uitkomt heb ik een dikke voorsprong.

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Ik ben aan gekomen bij mijn 4e hellfire ring. Deze is eindelijk fatsoenlijk! :)
28-61 damage -- 219 strenght -- 415 loh -- 4% life. Ik ben er blij mee!
Mikromanic schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:30:
Heren & Damens,

AMD Raedon 6450

Probeer de max fps eens op 50 te zetten. Ik las in een topic dat dit het probleem kan verhelpen/verminderen.
pstalman schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:29:
[...]

Speel toch liever zelf.
Toen Kungen nog D3 streamde was het erg vermakelijk! :) hij op hardcore samen met Dirge die nogal onhandig is.. zijn bijna dood acties zijn hilaries! :D
YouTube: Kungen and Dirge almost dying
Julio-K schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:55:
De abilities van monsters doen te veel schade. Hun normale hits zijn prima. Maar ipv het probleem te fixen nerfen ze alles. Waarschijnlijk omdat het makkelijker is, want in ptr hadden ze dit probleem ook al.

Edit: iemand al iets gehoord over de radiant star dupe/exploit?
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5723623547?page=1

Dat die dingen 400k zijn op de Aziatische server is niet gezond..

[ Voor 5% gewijzigd door MarcM88 op 23-10-2012 12:01 ]

D3 account

Verwijderd

Marcvz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 03:14:

Ja het frustreert me inderdaad, maar we gaan er alsnog vrolijk mee door 8) .
Ik kan je ook wel helpen met wat items! Jammerste is alleen dat het pas leuk word rond een uur of 0:00 en dat je dan niet meer kan lullen :+

Anyhoe, ik zeg doen.. Ik doe wel vrolijk mee _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1 ... 74 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.