Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Bokkie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:21:
[...]

Same here, ik heb spatie als walk button ingesteld dus ik tik dan altijd even heel kort de spatiebalk aan zodat k 1 stap doe
hmm goede tip even proberen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@3xNix: Een echte WW build nemen... dus exact zoals Bobstah heeft.
Uitleg van de build: YouTube: Whirlwind Spec Explained
Hiermee ga je een stuk beter uit de voeten kunnen.
Met WOTB Thrive on Chaos en Fury genererend ben je ook langer imuun voor jailer/freeze, aangezien je bij de keybosses altijd langer bezig bent dan 15 seconden..
Om Fury te genereren met Battlerage: into the fray is het belangrijk zoveel mogelijk CHC te hebben.

Een combo aan LoH/Lifeleech is altijd wel handig, effectiviteit van LoH neemt natuurlijk af naarmate je meer damage doet, dan begint LL interesant te worden, op die grens zit je wel, maar momenteel heb je te weinig health generatoren.
Kijk bv naar een amu met LoH en een wapen/wapens met LL en/of LoH

[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 22-10-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:16:
[...]

Ik gebruik bash met instigation voor snel fury hebben mocht ik zonder zitten.
Als ik jou was zou ik je schild wegdoen en hier een wapen voor zoeken met +8xx +9xx life on hit.
Dan kan je je Rend wegdoen en kan je hier sprint van maken. Mocht je groepje mobs tegen komen sprint aan met run like the wind en dan lekker rondjes draaien met je ww. Tornado`s die uit sprint komen doen namelijk ook mee voor Life on Hit. Ik sta soms frozen of jailed in een pack en zie m`n life gewoon omhoog gaan ;).

Succes :+
Probleem is dat rend echt perfect werkt op bepaalde packs, hit & run tactics e.d.
Of als mobs nogal wegrennen steeds, zoals vliegjes/ shaman en die casters in Vault of the assasin.

Heb sprint wel geprobeerd ipv rend, maar zeker single target is rend toch duidelijk beter...
LoH vind ik niet belangerijk is leuk als het er per ongeluk op zit, maar rend/LS combo doet veel meer.
Zou mischien wel de 2% life van WW af kunnen halen voor meer dps, maar dat durf ik nog niet :)

@Vandread goeie tip ga die vid zeker bekijken als ik vanavond thuis ben.

[ Voor 3% gewijzigd door 3xNix op 22-10-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:49:
Vind het ook wel fijn juist dat ik niks oppak automatisch, maar dat ik even moet bewegen. Dan kan ik de heals tenminste zelf timen :)
Voor WDs en melee classes is dat niet zo'n issue inderdaad. Voor wizzies en DHs lijkt het me wel een verschil maken omdat je veel skills moet channellen en dus óf kunt bewegen óf knallen.
Als WD is het echter ideaal. Even stilstaand firebomben, tot er 5 bolletjes in beeld zijn, één stap en je DPs is 25% hoger voor 10 seconden... Cue the bears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
3xNix schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:54:
[...]

Probleem is dat rend echt perfect werkt op bepaalde packs, hit & run tactics e.d.
Of als mobs nogal wegrennen steeds, zoals vliegjes/ shaman en die casters in Vault of the assasin.

Heb sprint wel geprobeerd ipv rend, maar zeker single target is rend toch duidelijk beter...
LoH vind ik niet belangerijk is leuk als het er per ongeluk op zit, maar rend/LS combo doet veel meer.
Zou mischien wel de 2% life van WW af kunnen halen voor meer dps, maar dat durf ik nog niet :)

Ik gebruik ook een WW barb, en die build werkt alleen maar goed i.c.m. met sprint, beter gezegd is sprint een essentieel onderdeel van de hele build. Als je rend wil blijven gebruiken zou ik op zoek gaan naar een andere build die daar beter bij past ;-)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Iemand nog tips hoe ik mijn dps het best kan verhogen: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468

AS is geen optie meer omdat ik dat al op beide ringen en amulet heb zitten.
Wapen met betere stats zijn onbetaalbaar.
CHC zit al op een kleine 50% buffed.
CHD zit boven de 300%.
En items vervangen met meer strength is ook al bijna niet haalbaar.

Ik weet dus echt niet hoe ik effectief mijn DPS kan verhogen. Heb ongeveer 20m te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:58:
[...]

Voor WDs en melee classes is dat niet zo'n issue inderdaad. Voor wizzies en DHs lijkt het me wel een verschil maken omdat je veel skills moet channellen en dus óf kunt bewegen óf knallen.
Als WD is het echter ideaal. Even stilstaand firebomben, tot er 5 bolletjes in beeld zijn, één stap en je DPs is 25% hoger voor 10 seconden... Cue the bears.
Ik ren gewoon een grote groep in, pop spirit walk en soul harvest en laat de beertjes los. Weg groep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Marcvz schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 23:06:
Hmm, that must be me ^^

Tip 1: Vendor niet je eigen gear.. Zo ben je vrij vlot door je gold heen zonder dat je er iets mee opschiet ^^

Tip 2:
Ik kan niet in je gold voorraad kijken.
Maar koop een chest met vit en laat de allres vallen op je chest. Die zijn niet duur en je HP is erg laag.

Tip 3:
Als je snel aan gold wilt komen is fleet footed toch de passive to go. Je farm snelheid gaat hiermee een stuk omhoog. Desnoods farm je op een MP level lager.

Tip 4:
Je wapens zijn niet best. Deze kun je vrij goedkoop upgraden.
(en misschien overstappen op lifesteal, je nadert de grens dat dit beter werkt dan LoH)
Echoing Fury is een aanrader omdat deze ook je offhand boost (de fear is wel vervelend)

Tip 5:
Je 2e ring.. Die slaat nergens op.
Prijzen van ringen zijn laag op t moment. Vergeet die LoH op je ring en pak iets met des/res/crit en optioneel attack speed.

Tip 6:
Je gloves. Deze kun je ook erg goedkoop upgraden. Al is het maar door dezelfde stats als nu te nemen maar dan met vit erbij.
Op den duur wil je gloves met crit chc, crit dmg en attack speed.. Maar die zijn prijzig.

Tip 7:
Tempest rush zou ik wegdoen.
Voegt niets toe.. Alleen als je hele hoge dps hebt. En zelfs dan vind ik t niet echt fijn spelen.

Tip 8:
Pak ten alle tijden Blinding Flash. Deze stacked met attack speed. Ik krijg bv 70% dmg bonus ipv 30.
En sweeping wind maakt een snapshot van je dps als je deze cast.

Dus je cast eerst blinding flash, daarna sweeping wind en die probeer je natuurlijk up te houden.

Tip 9:
En zonder tempest rush voegt exalted soul ook niets meer toe. Dus dan kun je resolve of fleet footed pakken.

Tip 10:
Als je problemen hebt overeind te blijven kun je dashing strike pakken. Is echt een life saver.
Je kunt overal uit springen, over arcanes jumpen. Ineens aan andere kant van monster gaan staan etc.
Thanks voor de tips. Ga er zeker wat mee doen.

Heb nu zo'n 15M. Even doorsparen en als eerst een wapenupgrade kopen (Echoing Fury met 1000+ DPS met Dex, LoH en Sock). Dat zou al een hele upgrade zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Malt007 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:09:
Iemand nog tips hoe ik mijn dps het best kan verhogen: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468

CHD zit boven de 300%.

Ik weet dus echt niet hoe ik effectief mijn DPS kan verhogen. Heb ongeveer 20m te besteden.
Om te beginnen een wapen met een socket, hoeft echt niet zoveel te kosten.
Daarna kan je gaan werken aan het vervangen van bepaalde items voor betere, en dan beetje bij beetje zal je meer DPS krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CHD zit boven de 300%.

Een wapen met een socket en chd?

Edit: wat Protax (dx5314) zegt dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Klitse op 22-10-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:09:
[...]
Ik ren gewoon een grote groep in, pop spirit walk en soul harvest en laat de beertjes los. Weg groep :P
Ik huppel er in, pop soul harvest, loop er zonder spirit walk weer uit, geniet van de rode bolletjes van het feast en pleur dan de beren los. Als de groep vol blauw zit dan eerst nog even de voodoo voor de beer los gaat. spirit walk heb ik eigenlijk nooit nodig, de pets tanken en als zij het niet getankt krijgen wordt het gebeerd. als dát ook niet afdoende is ga ik de MP verlagen. Maar dat is nog niet nodig.

CHD zit boven de 300%.

Je CHC is echt niet hoog nog, 25% is middenmoot. Daar knu je met 20 M best nog tien tot vijftien procent opgooien, dat verhoogt je damage output behoorlijk. Een beter wapen met socket moet ook kunnen. Dat amulet is leuk maar kan véél beter (geen chc, geen +dam, geen +str) dus dat is wellicht iets om mee te beginnen.
Oh en ik zie net dat je chest Armor echt niet heel goed is. +150 vit en +150 STR + 3x socket en res all is zeker vindbaar.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
dx5314 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:13:
[...]

Om te beginnen een wapen met een socket, hoeft echt niet zoveel te kosten.
Daarna kan je gaan werken aan het vervangen van bepaalde items voor betere, en dan beetje bij beetje zal je meer DPS krijgen.
Kan het nu zo snel niet checken maar 1000 dps base damage + 100+ strength + chd + socket kost volgens mij 100M+ Ik kan me vergissen maar daar zoek ik redelijk vaak naar in de AH. Aangezien ik rend als zeer belangrijke skill gebruik is base damage redelijk essentieel.

Ok CHC dus. Helaas 1 van de duurste stats. Ik ga denk ik eerst op zoek naar een ring met CHC en CHD. De LOH op mijn linkerring is toch minimaal dus die kan ik wel opgeven. Zeker als mijn dps omhooggaat merk ik dat verschil niet eens door de hogere lifesteal. Ben erg huiverig om de AS op mijn ring op te geven, speel liever niet met fury dus een hoge as is wel belangrijk. Ook zit er nu veel vit op die ring dus ik ga op zoek naar 80+ vit + 3-4% chc, 40+ CHD en 7+ AS. Iemand enig idee wat zoiets kost?

Overigens zie ik nu dat er in mijn profiel staat dat ik 90K dps heb maar volgens mij is dat maar 67K in game.

[ Voor 34% gewijzigd door Malt007 op 22-10-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:15:
[...]

Ik huppel er in, pop soul harvest, loop er zonder spirit walk weer uit, geniet van de rode bolletjes van het feast en pleur dan de beren los. Als de groep vol blauw zit dan eerst nog even de voodoo voor de beer los gaat. spirit walk heb ik eigenlijk nooit nodig, de pets tanken en als zij het niet getankt krijgen wordt het gebeerd. als dát ook niet afdoende is ga ik de MP verlagen. Maar dat is nog niet nodig.
Spirit walk is meer als fail safe tegen maniacs, phase beast en dat soort ongein die nog wel eens pijn kan doen. En ik bear natuurlijk midden in de groep, dat vind ik sneller (bears doet ook dps achter je). Geen zin om er eerst weer uit te lopen, zo kan ik in 1x door.

Feast ga ik nog wel oppakken denk ik ipv jungle fort, maar denk niet dat dat heel veel uitmaakt. Iig niet bij trash, want dat ligt toch al in 1 a 2 bear-runs plat. Die crit met 5 stacks soul harvest voor 500K+ (heb bijna 50% chc, dus das met 2 bears praktisch altijd).

Maar goed.. trash is dus niet waar ik me druk om maak of veel winst kan halen. Ik zoek vooral naar manieren om elites sneller neer te krijgen en daar heb ik meestal weinig aan de passives. Voodoo is een optie, maar daar heb ik geen plek voor. Wat heb jij daar voor laten vallen?

Ik kijk qua build/gear nu voornamelijk naar de top WD's op diabloprogress. Daar heb ik ook de bears/ghost bomb combo vandaan gehaald die me heel erg bevalt. Gebruik bears voornamelijk als mana-dump/burst dps en de bombs als bread&butter DPS.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 22-10-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024

CHD zit boven de 300%.

Andariels visage als helm nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3xNix schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:54:
[...]

Ja single targets zijn wat lastiger maar met 12 of 24 % movement speed + sprint aan ben je er zo ;). Dan kunnen ze wel weglopen maar sta je binnen mum van tijd weer voor hun neus. LoH/LS is essentieel als je een WW barb ben en je wilt overleven in act 3. LoH is leuk als je lage damage heb, naarmate je hogere damage krijgt is LS beter. (zoals vaker word gezegd hierzo).

Anyhoe, je zou het maar eens moeten proberen. Ik werd ook knetter gek toen ik elke keer in act 3 dood ging. Toen heb ik op AH voor 3 mil en spear gekocht met 9xx loh en een socket. Base damage was 878 ofzo, crit gem erin en gaan! Gaat je damage ook nog eens omhoog ;).

Let me know how it goes! Ben wel benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:23
echoing fury met LoH is zonde van je gold.
Ik heb ze nog niet gezien met 300+ LoH. En los daarvan, als je sweeping wind gebruikt en boven de 70k dps uitkomt is LS de way to go.

Ik heb zelf maar 3% LS. Alleen op mn offhand.
Dat werkt prima. Gister MP7 ubers gedaan zonder dood te gaan. (met goede 4 man party)
Alleen reflect dmg packs zijn een probleem. 1 reflect dmg monster is een eitje.. Maar 3 tegelijk die je hit met sweeping wind == dood in een aantal sec.

Maar goed, dan loop je er even uit, wacht op serenity en is t ook prima te doen.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:28:
echoing fury met LoH is zonde van je gold.
Ik heb ze nog niet gezien met 300+ LoH. En los daarvan, als je sweeping wind gebruikt en boven de 70k dps uitkomt is LS de way to go.

Ik heb zelf maar 3% LS. Alleen op mn offhand.
Dat werkt prima. Gister MP7 ubers gedaan zonder dood te gaan. (met goede 4 man party)
Alleen reflect dmg packs zijn een probleem. 1 reflect dmg monster is een eitje.. Maar 3 tegelijk die je hit met sweeping wind == dood in een aantal sec.

Maar goed, dan loop je er even uit, wacht op serenity en is t ook prima te doen.
Zo, ben je wakker? Haha >:)
Gister ben ik nog ff doorgegaan, kwam nog 5 legendary`s tegen, maar zijn allemaal crap helaas.
Moet ff paar act 2 key`s hebben en dan kunnen we weer uberen! Vanavond? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:45
Marcvz schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 23:06:
Hmm, that must be me ^^

Tip 1: Vendor niet je eigen gear.. Zo ben je vrij vlot door je gold heen zonder dat je er iets mee opschiet ^^

Tip 2:
Ik kan niet in je gold voorraad kijken.
Maar koop een chest met vit en laat de allres vallen op je chest. Die zijn niet duur en je HP is erg laag.

Tip 3:
Als je snel aan gold wilt komen is fleet footed toch de passive to go. Je farm snelheid gaat hiermee een stuk omhoog. Desnoods farm je op een MP level lager.

Tip 4:
Je wapens zijn niet best. Deze kun je vrij goedkoop upgraden.
(en misschien overstappen op lifesteal, je nadert de grens dat dit beter werkt dan LoH)
Echoing Fury is een aanrader omdat deze ook je offhand boost (de fear is wel vervelend)

Tip 5:
Je 2e ring.. Die slaat nergens op.
Prijzen van ringen zijn laag op t moment. Vergeet die LoH op je ring en pak iets met des/res/crit en optioneel attack speed.

Tip 6:
Je gloves. Deze kun je ook erg goedkoop upgraden. Al is het maar door dezelfde stats als nu te nemen maar dan met vit erbij.
Op den duur wil je gloves met crit chc, crit dmg en attack speed.. Maar die zijn prijzig.

Tip 7:
Tempest rush zou ik wegdoen.
Voegt niets toe.. Alleen als je hele hoge dps hebt. En zelfs dan vind ik t niet echt fijn spelen.

Tip 8:
Pak ten alle tijden Blinding Flash. Deze stacked met attack speed. Ik krijg bv 70% dmg bonus ipv 30.
En sweeping wind maakt een snapshot van je dps als je deze cast.

Dus je cast eerst blinding flash, daarna sweeping wind en die probeer je natuurlijk up te houden.

Tip 9:
En zonder tempest rush voegt exalted soul ook niets meer toe. Dus dan kun je resolve of fleet footed pakken.

Tip 10:
Als je problemen hebt overeind te blijven kun je dashing strike pakken. Is echt een life saver.
Je kunt overal uit springen, over arcanes jumpen. Ineens aan andere kant van monster gaan staan etc.
Ik ga ervanuit dat dit voor mij bedoeld was? komt wel aardig overeen
Nog bedankt voor je tips! Zijn nog genoeg aanpassingen mogelijk maar weinig geld dus dat is een probleem haha heb een beetje omgekeerd geinvesteerd in mn gear :9

Ik snap je punt 1 niet helemaal maar zal wel als een grap bedoeld zijn oid? je noemt met ringen op des/res/crit wat bedoel je met des?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:18
des=dex lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 19:27
Gewoon een ring met desecrator proc erop natuurlijk!

spoiler:
Ik denk ik dat ie dexterity bedoelt.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Wolf schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:39:
[...]

Gewoon een ring met desecrator proc erop natuurlijk!

spoiler:
Ik denk ik dat ie dexterity bedoelt.
ohja ofcourse 8)7 te lang niet gespeeld excuse me haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Iemand zin om later vandaag wat keys te farmen?
Add me: Dasherman#2829

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Malt007 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:16:
[...]

Kan het nu zo snel niet checken maar 1000 dps base damage + 100+ strength + chd + socket kost volgens mij 100M+ Ik kan me vergissen maar daar zoek ik redelijk vaak naar in de AH. Aangezien ik rend als zeer belangrijke skill gebruik is base damage redelijk essentieel.

Ok CHC dus. Helaas 1 van de duurste stats. Ik ga denk ik eerst op zoek naar een ring met CHC en CHD. De LOH op mijn linkerring is toch minimaal dus die kan ik wel opgeven. Zeker als mijn dps omhooggaat merk ik dat verschil niet eens door de hogere lifesteal. Ben erg huiverig om de AS op mijn ring op te geven, speel liever niet met fury dus een hoge as is wel belangrijk. Ook zit er nu veel vit op die ring dus ik ga op zoek naar 80+ vit + 3-4% chc, 40+ CHD en 7+ AS. Iemand enig idee wat zoiets kost?

Overigens zie ik nu dat er in mijn profiel staat dat ik 90K dps heb maar volgens mij is dat maar 67K in game.
Ja, maar je hoeft geen 1000+ DPS wapen te hebben!
Als je voor een 800/900 DPS wapen gaat met een socket, crt, ls of loh en vooral belangrijk sneller is dan je nu hebt, dan ga je zeker al meer DPS doen.
Ik heb mijn oude AXE bijv. vannacht verkocht voor 55M, dat zou echt een upgrade zijn geweest, en die deed 868 DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
heel kort na elkaar een zunimassa's boots en chest armor.. Zou het spel willen dat ik WD ga spelen ofzo? :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:33:
[...]

Gister ben ik nog ff doorgegaan, kwam nog 5 legendary`s tegen, maar zijn allemaal crap helaas.
Jaja, ben ontwaakt.
Nu eerst even werken. Ben vanavond rond 11u sowieso online tot een uur of 2 vannacht.
Daarvoor vast ook wel, maar dan ben ik druk met andere dingen dus komt t co-op runnen er niet echt van ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

maratropa schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:32:
heel kort na elkaar een zunimassa's boots en chest armor.. Zou het spel willen dat ik WD ga spelen ofzo? :)
Nee, die waren voor mijn wizard bedoeld, dus geef maar.:P

Tal rasha's set bonus is wel uber crap zeg :/ beter hadden ze deze gewoon hetzelfde gemaakt zoals het bij de triumverate werkt.
Zie de meeste wizards liever met zunimassa lopen dan met tal's

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
maratropa schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:32:
Dat heb ik telkens met Demon Hunter, ik heb volgens mij zelden iets voor mijn eigen WD gevonden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Het begint me op te vallen dat bepaalde classes júist gear vinden voor andere bepaalde classes.

Zo vind ik met mijn barb ook vaak Zunimassa's set gear pieces en viel het mij daarnaast op dat 2 monks die ik ken met regelmaat juist Barbgear (IK set) vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik vind ook veel IK spul met mijn Monk. :P

Pas 1 niet-barb set item ermee gevonden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:34:
[...]

Jaja, ben ontwaakt.
Nu eerst even werken. Ben vanavond rond 11u sowieso online tot een uur of 2 vannacht.
Daarvoor vast ook wel, maar dan ben ik druk met andere dingen dus komt t co-op runnen er niet echt van ben ik bang.
Ja misschien dat ik ff een uurtje op de bank ga liggen. Was zo niet moe vannacht dat ik maar niet heb geslapen :9 .. Moeheid slaat nu wel toe.. Had je me bericht gezien van vanmorgen? :+

Ik zie je vanaaf wel verschijnen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

De kans off-class gear te vinden is natuurlijk ook inherent groter dan de kans on-class gear te vinden ;)

Heb maar eens wat miljoenen uitgegeven, en dual wield nu ~ 70K met mn monk :Y)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 09:46
Gister een ring bij elkaar gekregen, maar wat een teleurstellling tov de PRT.

Ik heb nog wat rondgezocht, maar blijkbaar was de dmg op de PTR ook al eens aangepast...
Het lijkt bijna niets te doen nu :(
Dus key farmen is imho worthess.
Zie linker ring http://eu.battle.net/d3/en/profile/Patrick-1287/hero/4700482

[ Voor 13% gewijzigd door pstalman op 22-10-2012 14:45 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
pstalman schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:44:
Gister een ring bij elkaar gekregen, maar wat een teleurstellling tov de PRT.

Ik heb nog wat rondgezocht, maar blijkbaar was de dmg op de PTR ook al eens aangepast...
Het lijkt bijna niets te doen nu :(
Dus key farmen is imho worthess.
Zie linker ring http://eu.battle.net/d3/en/profile/Patrick-1287/hero/4700482
Equip hem maar eens op een lvl 1 mannetje. Dan snap je waar die ringen voor bedoeld zijn. ;)

Die proc instahit alles op normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ben ik met je eens helaas.
't Is een leuke afwisseling. Maar ze hadden veel meer kunnen doen met die ringen.

Ik heb ooit, toen 3D nog in ontwikkeling was, een amu voorbij zien komen waar je componentjes in kon doen. (9 stuks geloof ik)
Dat zou veel nuttiger geweest zijn en je bent er nog langer zoet mee ook.
Dan moet je de ring maken. Vervolgens componentjes maken. En uiteindelijk kun je dan een ring maken die ook nog nuttig is.
Een componentje voor crit kan dan bv 1 tot 10% crit chc rollen. Dus je moet nog wel een paar keer t zelfde farmen om een goede te krijgen.
Maar uiteindelijk zet je dus je eigen ring in elkaar. Met de eigenschappen die jij wilt.

Nu krijg je een ring die 99 vd 100 keer niet goed is. Of althans minder dan de nieuwe rare ringen.
En een property die voor je end game char weinig tot geen meerwaarde heeft.

Tuurlijk, voor nieuwe characters is het leuk. Maar met het componentjes idee zou je ook voor dit doel een ring in elkaar kunnen zetten.

Misschien eens voorleggen aan Blizz ^^

(desalniettemin is t een leuke afwisseling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Wolf schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:46:
[...]

Equip hem maar eens op een lvl 1 mannetje. Dan snap je waar die ringen voor bedoeld zijn. ;)

MAar zo boeiend is dat nu toch ook weer niet...

IK probeer ook nog het nut van die uberbosses te vinden ipv het gewone farmen op elke act die je wil tegenwoordig

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Wolf schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:46:
[...]

mja net alsof ik ooit nog een lvl 1 aanmaak :)
Ze hadden het gewoon zo moeten laten, misschien beetje nerfen per Monsterpower lvl.

Wel een pluspunt dat een van de Wardens gister mij een IK helm gaf _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door pstalman op 22-10-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
pstalman schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:50:
[...]

mja net alsof ik ooit nog een lvl 1 aanmaak :)
Ze hadden het gewoon zo moeten laten, misschien beetje nerfen per Monsterpower lvl.

Wel een pluspunt dat een van de Wardens gister mij een IK helm gaf _/-\o_
Ik heb er wel een nieuwe barb mee equipped en ben daarmee op MP10 door normal act 1 gehold. Ik was in een uurtje lvl 27. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:36:
[...]

Nee, die waren voor mijn wizard bedoeld, dus geef maar.:P

Tal rasha's set bonus is wel uber crap zeg :/
Mwah, gebruik nu wel tal head/chest (juist op een WD :+). De attackspeed is lekker en de headpieces zijn ook niet slecht. De setbonus is leuk meegenomen voor mn bombekes.

Maar heb ook 2 setpieces voor zunimashizzle voor de 130 int. De boots zijn gewoon must haves op WD voor de 8% poison damage.

Over die ring: Nee, daar heb ik geen haast mee. Beetje zonde van de tijd om die rommel te farmen (kan ook komen doordat ik 4 keys heb gevonden in 30 kills ofzo op MP3+).

Ik ga wel wat nuttigs doen ipv een ring farmen die het toch nooit gaat halen bij de ringen die ik al heb, tenzij je extreem mazzel hebt met de rolls.

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 22-10-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vandread schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:55:
Word de main stat van de hellfire ring nou ook de main stat van de char waar je de ring mee maakt?
Je kan kiezen. Als je de recipe aan je jeweler hebt gegeven krijg je een aantal opties, elk met de specifieke mainstat die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Wat je ook moet bedenken is dat die ring best wel ernstig goed kan zijn.
standaard veel van je mainstat.

4 random stats ( dus als je geluk hebt, zoals ik. )

- vitality
- Critical Hit
- ChD
- Attack Speed

Dus tja, met wat geluk kun je echt een vette ring fixen.
Maar uiteraard is zoiets beter om mee te levelen, denk ook dat ze daarvoor gemaakt zijn.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaaah dus het kan juist interesant zijn om hem te maken voor een alt-char.
Zeker voor de mensen hier met al vrij goede ringen is de kans dat de ring echt beter is natuurlijk vrij klein :)
Nadeel van een Str ring is dat je hem maar voor 1 char kan gebruiken: de barb.
Intel/dex zijn voor 2 classes bruikbaar ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Dakreal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:57:

- vitality
- Critical Hit
- ChD
- Attack Speed

Dus tja, met wat geluk kun je echt een vette ring fixen.
Maar uiteraard is zoiets beter om mee te levelen, denk ook dat ze daarvoor gemaakt zijn.
mja mijn oude ring is dan beter, want die kan 6 stats :)
Dus ook nog all res en str.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
pstalman schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:00:
[...]

mja mijn oude ring is dan beter, want die kan 6 stats :)
Dus ook nog all res en str.
Str zit er al standaard op he :p (of intel/dex/nogiets)

je kon iets van 4 verschillende ringen craften ( gisteren toevallig recipe gekocht )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Waar halen jullie precies het jeweler plan vandaag om de ring daadwerkelijk te craften? Kan daar op de website van D3 ook niet echt wat over vinden...

Is't ook een drop van de uberbosses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Darker schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:03:
Waar halen jullie precies het jeweler plan vandaag om de ring daadwerkelijk te craften? Kan daar op de website van D3 ook niet echt wat over vinden...

Act 2, vendor die bij spawn area staat in town *kleine meisje* verkoopt recipe voor 2 mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Darker schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:03:

Act 2 kopen van klein meisje.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
TrailBlazer schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:16:
ik vind het wel jammer dat je moet lopen om pots op te pakken zelfs al sta je er naast. Als sorc beweeg ik niet altijd als ik aan het aanvallen ben. Er liggen dan genoeg pots om me heen maar healen ho maar :(
volgens mij kan je ook nog movement onder een key zetten, als je dan tussendoor die key hit,
dan zou je ze moeten op smullen. Ik moet het zelf nog testen maar mij overkomt het nog niet vaak
genoeg daarvoor.

hmm iemand was me al voor, met de spatiebalk, ook een goeie, al gebruik ik die al voor health potions...

[ Voor 9% gewijzigd door bamboe op 22-10-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:06
Dakreal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:57:

- vitality
- Critical Hit
- ChD
- Attack Speed
Kan je een screenshot maken van je ring? Ben wel benieuwd.. kheb zelf maar 1 "goede" van de 7. met 265dex en 32chd

Nu nog wachten op een ring met zulke hoge dex en chd/chc of ias combo. trifactor zo helemaal geil zijn... maar die kans.. Heb ik zelfs na 500 op gepakte ringen niet eens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bannit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 15:26
Iemand die me wil helpen met de Warden in act 4? Ben al de hele dag die plans aan het farmen maar nog geen succes... En dacht probeer eens op MP4 maar daar lukt de warden me niet :( mja heb nu wel 5 stacks dus wil hem wel graag nog neer.

Bannit#2979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Julio-K schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:11:
[...]

Kan je een screenshot maken van je ring? Ben wel benieuwd.. kheb zelf maar 1 "goede" van de 7. met 265dex en 32chd

Nu nog wachten op een ring met zulke hoge dex en chd/chc of ias combo. trifactor zo helemaal geil zijn... maar die kans.. Heb ik zelfs na 500 op gepakte ringen niet eens gehad.
Ik heb nog geen ring gecraft ;-) maar ik heb wel geluk, en daarmee verwijs ik naar een aantal drops van dit weekend van een post die ik in de ochtend gemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Dakreal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:13:
[...]

Ik heb nog geen ring gecraft ;-) maar ik heb wel geluk, en daarmee verwijs ik naar een aantal drops van dit weekend van een post die ik in de ochtend gemaakt heb.
Ok lol, nou veel geluk dan met het craften van je eerste ring >:)

Ik ga denk ik een vit ring craften.. Stel ik krijg +250vit en beetje dex en 1 van de chc/chd/ias. Dan kan ik de vit op een ander item (of meerdere) laten vallen en hier puur voor de dps gaan :) Tis proberen waard..

[ Voor 23% gewijzigd door Julio-K op 22-10-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bannit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 15:26
Okee ik heb de warden neergekregen door rondjes te rennen met springt en die tornado's duurde wel 5 min ofzo maar hij is neer en dropte eindelijk de plans:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Julio-K schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Ok lol, nou veel geluk dan met het craften van je eerste ring >:)

Ik ga denk ik een vit ring craften.. Stel ik krijg +250vit en beetje dex en 1 van de chc/chd/ias. Dan kan ik de vit op een ander item (of meerdere) laten vallen en hier puur voor de dps gaan :) Tis proberen waard..
Daar zat ik dus ook al aan te denken. Ik heb zelf nu 4 ringen gecraft en eigenlijk allemaal crap.

Op 2 koos ik voor dex, en kreeg ik in beide gevallen alsnog een INT+STR roll erbij.. :/
Als ik een Vit ring craft, en ik krijg er dan een random main stat bij is het minder erg, kan ik hem misschien wel op 1 van mijn andere chars wel gebruiken als het geen dex is.

Partymember waarmee ik speel had met zijn 2e ring al een dikke roll. 250+ int, vit, 70 all res en crit% :9~

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Toch blijft het best wel naar dat 99% van de drops slecht zijn. Ik probeer alleen te spelen met zelfgevonden gear. Als je eenmaal begint met de AH, dan is er geen weg terug meer :) Het zou wel tof zijn als je 'prio stats' kunt opgeven voor je een gaming sessions start. Je krijgt dan verhoogde kans op items met die stats. Bijvoorbeeld, je geeft DEX, CHC en CHD op en je rollt meer items met deze stats. De hoogte van de roll is uiteraard nog steeds volledig willekeurig. Op deze manier kun je toch voor jezelf iets meer sturen en de kans op betere items voor jou is dan een stuk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
NeilForeal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:46:
Toch blijft het best wel naar dat 99% van de drops slecht zijn. Ik probeer alleen te spelen met zelfgevonden gear. Als je eenmaal begint met de AH, dan is er geen weg terug meer :) Het zou wel tof zijn als je 'prio stats' kunt opgeven voor je een gaming sessions start. Je krijgt dan verhoogde kans op items met die stats. Bijvoorbeeld, je geeft DEX, CHC en CHD op en je rollt meer items met deze stats. De hoogte van de roll is uiteraard nog steeds volledig willekeurig. Op deze manier kun je toch voor jezelf iets meer sturen en de kans op betere items voor jou is dan een stuk groter.
Ja, dat zou wel mooi zijn, de AH integreren ingame, alleen dan zonder het gold aspec. Hmm ik wil nu graag Dex CHC en ChD, en AS alsjeblieft. Want anders moet ik het ruilen op de AH, en dan kom ik veel ste makkelijk aan mijn items... Oh wacht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeilForeal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:46:
Ik wil graag mijn WD spelen, maar dan zonder gebruik te maken van mn skills, want als ik daaraan begin is er geen weg terug meer :)

Zou fijn zijn als je dat dan aan kunt geven, zodat alle monsters geen damage meer doen.

Moraal: Ruilen van items is onderdeel van de gameplay. Prima dat je voor jezelf kiest om dat onderdeel helemaal te negeren, maar ga dan niet eisen dat de game op zo'n idiote manier aangepast wordt die het voor de mensen die het normaal spelen verziekt.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 22-10-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Pay to lose or play to win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

Voorkeur != zekerheid, het blijft kansberekening en de balans daarin is op oneindig veel mogelijke manieren in te richten ;-) Give it some thought.

Ik ben zelf geen voorstander van de AH, maar ik bash het ook niet. Mensen moeten het zelf weten. De quest for ultimate gear is wat Diablo uiteindelijk is all about. Of je dat nu wilt bereiken door monsters te doden en de items ervan te gebruiken, of door slim te handelen op de AH. Ieder z'n voorkeur. Ik zou het zelf wel leuk vinden als we de drops in beperkte mate kunnen sturen om ons ultieme karakter te 'builden'.
Bosmonster schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:50:
[...]
Moraal: Ruilen van items is onderdeel van de gameplay. Prima dat je voor jezelf kiest om dat onderdeel helemaal te negeren, maar ga dan niet eisen dat de game op zo'n idiote manier aangepast wordt die het voor de mensen die het normaal spelen verziekt.
Eisen, verzieken, idioot? Verder een fijn weekend gehad? Haal svp de nuance uit mijn post.

[ Voor 29% gewijzigd door NeilForeal op 22-10-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeilForeal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:11:
Voorkeur != zekerheid, het blijft kansberekening en de balans daarin is op oneindig veel mogelijke manieren in te richten ;-) Give it some thought.

Ik ben zelf geen voorstander van de AH, maar ik bash het ook niet. Mensen moeten het zelf weten. De quest for ultimate gear is wat Diablo uiteindelijk is all about. Of je dat nu wilt bereiken door monsters te doden en de items ervan te gebruiken, of door slim te handelen op de AH. Ieder z'n voorkeur. Ik zou het zelf wel leuk vinden als we de drops in beperkte mate kunnen sturen om ons ultieme karakter te 'builden'.
Het een sluit het ander uit. Als je alleen maar goede gear krijgt is er geen AH meer nodig. De gameplay is juist op deze manier op elkaar afgestemd. Het gaat niet om "slim handelen op de AH". Het gaat om het ruilen van items die jij vindt met items die iemand anders vindt. AH is slechts een middel om dat te bereiken (ipv via chat bijvoorbeeld). Prima als jij het wilt bereiken zonder te ruilen, maar accepteer dan dat je een extreme minderheid bent en ga niet verwachten dat de game daarop aangepast wordt.

Ik word wel treurig van het idee wat voor items jij allemaal al hebt gevendored die voor andere classes een fortuin waard zouden zijn ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 22-10-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Wat wel jammer is dat mensen in het begin de prijs opgedreven hebben door koopjes op te kopen en daarna voor minimaal 2x de waarde te verkopen. Ooit (in beta?) was het nog zo dat je 24 uur moest wachten voordat je een net aangekocht items kon verhandelen, nu kan dat direct.

En sowieso stuur je de drops al, want jij hebt een idee in je hoofd hoe je je char bouwt. Dus je hebt al duidelijk wat waardevol is in de build en wat niet.
Misschien doe ik het wel anders en vind ik je items waardeloos. (net als reactie hierboven alleen dan andersom :) )

[ Voor 4% gewijzigd door pstalman op 22-10-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

Bosmonster schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:15:
[...]
Ik word wel treurig van het idee wat voor items jij allemaal al hebt gevendored die voor andere classes een fortuin waard zouden zijn ;(
Ik bewaar goede items voor m'n friends, de D2 way ;-) Geven is beter dan nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
dx5314 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:56:
[...]
Ik heb mijn oude AXE bijv. vannacht verkocht voor 55M......
Yay, ik krijg mn geld terug! :+

[ Voor 39% gewijzigd door Klitse op 22-10-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
NeilForeal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:16:
[...]

Ik bewaar goede items voor m'n friends, de D2 way ;-) Geven is beter dan nemen!
Doe ik ook, alleen krijg ik nooit items terug omdat ik al veel beter gegeared ben dan dat zij ooit denken te kunnen vinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Als diablo echt 100% RNG zou zijn, en geen AH zou hebben.. Zou ik nu met mijn DH 50k dps doen ipv 170k of gedwongen een WD of een Barb zijn met de gear die ik vind..

Ik geloof in het rng, maar het klinkt ook logisch dat Blizzard je (top) items voor andere classes laat vinden om zo de handel te stimuleren. Waardoor Blizz uiteraard meer geld verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Wolf schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:17:
[...]

Doe ik ook, alleen krijg ik nooit items terug omdat ik al veel beter gegeared ben dan dat zij ooit denken te kunnen vinden. :+
Ach ja iedereen geeft wel eens iets weg, of zoals laatst een legendary Monk wapen voor 10k gold aan een mede gotter verkopen... Maar toch bewaar ik ook stuff zelf, zoals die Dead man quiver paar dagen terug, heb ook nog 4 andere chars :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

Wolf schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:17:
[...]
Haha, herkenbaar. Heb slechts 1 keer een item ontvangen en ik heb er honderden weggegeven. Maar eigenlijk voelt het weggeven van een item waar iemand echt veel beter van wordt nog beter ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeilForeal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:20:
[...]

Haha, herkenbaar. Heb slechts 1 keer een item ontvangen en ik heb er honderden weggegeven. Maar eigenlijk voelt het weggeven van een item waar iemand echt veel beter van wordt nog beter ;-)
Flinke communistische vriendengroep heb jij :+

Trouwens, weggeven kun je op de AH ook hoor, gewoon te koop zetten voor lage buyout. Maak je vast nog meer arme mensen blij!
Julio-K schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:19:
Als diablo echt 100% RNG zou zijn, en geen AH zou hebben.. Zou ik nu met mijn DH 50k dps doen ipv 170k of gedwongen een WD of een Barb zijn met de gear die ik vind..

Ik geloof in het rng, maar het klinkt ook logisch dat Blizzard je (top) items voor andere classes laat vinden om zo de handel te stimuleren. Waardoor Blizz uiteraard meer geld verdient.
Vergeet niet dat er 4 classes zijn die je op dat moment niet speelt en er maar 1tje is die je op dat moment wel speelt. De kans op items voor andere classes is dus ook een factor 4 groter ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Bosmonster op 22-10-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
NeilForeal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:20:
[...]

+1

Vaak willekeurige mensen via de chat of public game een gear boost gegeven als ik mijn stash wilde opruimen met net niet items die anders naar de vendor gingen en ik te lui was ze te verkopen op de ah.

Wel schattig als ze mij wat terug aan bieden, of al hun goud (lees: 100k) aanbieden voor mijn hulp :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal

NeilForeal

Quay

Bosmonster schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:20:
[...]

Flinke communistische vriendengroep heb jij :+

[...]

Vergeet niet dat er 4 classes zijn die je op dat moment niet speelt en er maar 1tje is die je op dat moment wel speelt. De kans op items voor andere classes is dus ook een factor 4 groter ;)
Ik had er misbruik van moeten maken door iedereen +%MF te geven, dat verhoogd indirect ook de kans dat ik betere items terug krijg ;-)

De kans dat je een item dropt voor een andere class is inderdaad een behoorlijk stuk groter en in die zin is de AH een goed initiatief. Er worden wel woekerprijzen gehanteerd voor de absolute top items, maar als je niet de allerallerbeste hoeft te zijn kun je voor een schappelijk bedrag een leuke upgrade krijgen. Gevolg daarvan is dat je het jezelf erg lastig maakt om zelf upgrades te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeilForeal schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:26:
[...]

Ik had er misbruik van moeten maken door iedereen +%MF te geven, dat verhoogd indirect ook de kans dat ik betere items terug krijg ;-)

De kans dat je een item dropt voor een andere class is inderdaad een behoorlijk stuk groter en in die zin is de AH een goed initiatief. Er worden wel woekerprijzen gehanteerd voor de absolute top items, maar als je niet de allerallerbeste hoeft te zijn kun je voor een schappelijk bedrag een leuke upgrade krijgen. Gevolg daarvan is dat je het jezelf erg lastig maakt om zelf upgrades te vinden.
Ik denk dat je een overdreven negatief beeld hebt bij de AH. De AH is gewoon een ruilplatform. Hoe meer/beter je zelf vindt, hoe beter je er ook voor terugkrijgt (met gold als gestandaardiseerd ruilmiddel).

Woekerprijzen zijn pas woekerprijzen als ze onredelijk zijn, maar dat zijn ze in de meeste gevallen niet. Items met top-rolls (die ZEER zeldzaam zijn), zijn ook simpelweg topprijzen waard. Dat jij dat niet kan betalen, maken het nog geen woekerprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Ik heb net volgens mij een hele goede drop gehad, ik heb totaal geen verstand van DH gear maar als ik de AH moet geloven zal deze 100mil+ waard moeten zijn.. is dit wel een beetje reeel?

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/wlreoi.png

[ Voor 13% gewijzigd door chr0me1 op 22-10-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik vind dat wel meevallen met die woeker prijzen.
Tuurlijk, de perfecte roll van een items staat soms voor miljarden op AH, maar goed, dan noem je ook wat op.
Je kunt nu voor een paar mil al gear kopen waar je prima act 3 mee kan farmen.
Dat was een aantal maanden terug wel anders.

Als iedereen na een weekje farmen de top gear zou hebben is het ook niet leuk.
En als iemand met 5k elite kills net zo goed gegeared is als iemand met 50k elite kills gaat er ook iets mis mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chr0me1 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:31:
Ik heb net volgens mij een hele goede drop gehad, ik heb totaal geen verstand van DH gear maar als ik de AH moet geloven zal deze 100mil+ waard moeten zijn.. is dit wel een beetje reeil?
Nee, denk dat ie maar 1M waard is.

Misschien moet je er even bijzeggen wat het is? ;)

edit na plaatje: ja, die is wel veel waard :) 100M vind ik nog aan de lage kant, maar weet niet zeker hoe geliefd 1-handers zijn bij DH's.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 22-10-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Bosmonster schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:32:
[...]

Nee, denk dat ie maar 1M waard is.

Misschien moet je er even bijzeggen wat het is? ;)
F5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
haha, toeval.. Ik raap net t broertje op. Met LoH ipv crit.
Helaas zonder socket dus de mijne is idd ~1mil waard.

Ik ben niet echt thuis in bogen.. Maar als de prijzen een beetje gelijk zijn aan andere one handers is 100mil opzich niet onredelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, die is best veel waard.

Waarom?

- Best hoge dmg (700-1100 is range)
- max 99% crit dmg (ja ok 100% is max :>)
- max 10 discipline
- Socket

Op de 170 dex na (kan 200 zijn) heb je een zo goed als perfecte roll qua stats. Alleen DPS had nog 100 meer kunnen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 22-10-2012 16:48 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Ja die gaat wel weg voor 100+ M vermoed ik. Fijn ding in combinatie met een Calamity met 1300 dps en een sock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
van deze reacties word ik wel heel vrolijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Timeless schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:16:
[...]

Yay, ik krijg mn geld terug! :+
Uiteraard, ben er vanavond rond 7:30.
Dan gaan we ook ff die bosses afraggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
dx5314 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:45:
[...]

Uiteraard, ben er vanavond rond 7:30.
Dan gaan we ook ff die bosses afraggen :P
Ik denk ik ook zo rond die tijd. Hou maar een plekje vrij in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:34

The Chosen One

Zie signature!

Als ik een public game wil doen staat me quest op Quest 4 Act 2 en als ik zelf een game start kan ik gewoon verder met quest 7.

Zit in nightmare en ben lvl 40. Is er iets veranderd of zo? *confuzzled*

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
The Chosen One schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:46:
Als ik een public game wil doen staat me quest op Quest 4 Act 2 en als ik zelf een game start kan ik gewoon verder met quest 7.

Zit in nightmare en ben lvl 40. Is er iets veranderd of zo? *confuzzled*
Public games zijn gebonden aan je lvl volgens mij.. Dus waarschijnlijk is je level iets te laag voor die quest in een public game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qyxilfer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10-2023
Iemand zin in wat uber runs mp>5? Key runs ook prima, als je nog geen infernals hebt. Wees vrij om me toe te voegen:

xiln#2787

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:33:
[...]

Was vanochtend nog ff lachen man, die legendary regen :D

Ik ga dadelijk ook weer even key hunten, als je vanavond nog een plekkie over hebt dan hou ik me weer aanbevolgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkout10
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01-2023
Ik kwam deze belt tegen op ah, nooit geweten dat ilvl60 zo bizar goed kan zijn!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aRibw.jpg

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
checkout10 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 17:05:
Ik kwam deze belt tegen op ah, nooit geweten dat ilvl60 zo bizar goed kan zijn!
[afbeelding]
wow een belt die ik wel zou willen dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
Net eindelijk mijn eerste inferno machine run gedaan , 3portals 0 drops Q_Q

Maar tijdens het farmen van de keys echt een heerlijke amulet tegen gekomen (staat nu te koop bij de diablo 3 trading topic)

Als ik em verkoop kan ik mn wizard lekker pimpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
qyxilfer schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:51:
Iemand zin in wat uber runs mp>5? Key runs ook prima, als je nog geen infernals hebt. Wees vrij om me toe te voegen:

xiln#2787
Ik zal je adden voor later op de avond, nu kan ik niet. Als anderen nog uberbosses doen vanavond kunnen ze me adden: Zinod #1832

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
er dropte net een suf schild..

En vlak erna...

exact hetzelfde suffe schild!!

?

[ Voor 3% gewijzigd door maratropa op 22-10-2012 17:47 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
maratropa schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 17:47:
er dropte net een suf schild..

En vlak erna...

exact hetzelfde suffe schild!!

?
Grijns, das random, zeggen ze.....

Heb het ook gehad, 2x precies exact dezelfde items.

Mijn conclusie: de loot code of random generator is gewoon bagger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

:o Eerste run vandaag, dropte bij het derde elite pack.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gmUrFwlbeZvqMRmNF2TldpGp/full.jpg

Ik durf 'm bijna niet de ID'en.

Edit: helaas, 1089 dps, 1 socket, geen dex, 88% chc en 11% AS.

[ Voor 16% gewijzigd door KneoK op 22-10-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/3483bjo.jpg

Ik was blij met deze :P sttaat in trading topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Hmm dat wapen echoing fury geeft vaak rond de 15% fear on hit, is dit niet extreem irritant?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Pagina: 1 ... 73 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.