Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
Timeless schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:55:
[...]

Dat is toch geen probleem? Ik investeer ook in EHP. Zodra PvP uitkomt heb ik een dikke voorsprong.
Da's waar no. 216 eu wizard nu, pvp dummy :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
xV0rtexx schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:41:
[...]

Da's waar no. 216 eu wizard nu, pvp dummy :)
kijk, dat bedoel ik. Ik zit zelf in de top 500 DH's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Bedoelen jullie met EHP effective health pool?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
tboheeren schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:01:
Bedoelen jullie met EHP effective health pool?
Ja daarin worden dingen als resist en armor ook meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 09:52
wat is een beetje lekkere EHP dan, ik kijk nooit naar die dingen. Als ik het overleef in een game dan is dat goed.

Ik zie dat mijn barb het volgende zou hebben:
  • DPS Unbuffed: 53,173.00
  • world: 50K+ (barb: 21585)
  • Europe: 37644 (barb: 7296)
  • EHP Unbuffed: 539,560
  • world: 50K+ (barb: 43815)
  • Europe: 27518 (barb: 18450
  • PvP Dummy: 143,450
  • world: 50K+ (barb: 23294)
  • Europe: 20040 (barb: 7823)

[ Voor 15% gewijzigd door pstalman op 23-10-2012 13:12 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
pstalman schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:10:
Als ik het overleef in een game dan is dat goed.
Is ook precies wat je nodig hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:10:
wat is een beetje lekkere EHP dan, ik kijk nooit naar die dingen. Als ik het overleef in een game dan is dat goed.
EHP is alleen interessant als je ooit PvP wilt gaan spelen. Als je verder tijdens het gamen het idee hebt dat je wel wat kunt hebben en gewoon lekker kunt spelen zit je EHP goed. Ga je continue dood, dan moet je daar misschien wat aan doen.

Ik focus totaal niet op EHP omdat ik 1) zeer waarschijnlijk geen PvP ga spelen en 2) in party bijna altijd wel een tank heb en ik dus met minder EHP prima door kan.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:16:
[...]

EHP is alleen interessant als je ooit PvP wilt gaan spelen. Als je verder tijdens het gamen het idee hebt dat je wel wat kunt hebben en gewoon lekker kunt spelen zit je EHP goed. Ga je continue dood, dan moet je daar misschien wat aan doen.

Ik focus totaal niet op EHP omdat ik 1) zeer waarschijnlijk geen PvP ga spelen en 2) in party bijna altijd wel een tank heb en ik dus met minder EHP prima door kan.
Doe is een linkje van die tank in je party? ben wel benieuwd, ik rag met 3 vrienden, 2 monks en 1 barb ( en ben zelf barb ). allemaal puur op dps en knallen maar.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Dakreal schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:20:
[...]

Doe is een linkje van die tank in je party? ben wel benieuwd, ik rag met 3 vrienden, 2 monks en 1 barb ( en ben zelf barb ). allemaal puur op dps en knallen maar.
* pstalman zit wel eens in Angeloonie's party als Tank (wel inmiddels al weer 3 weken terug ofzo..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:20:
[...]

Vaak Barbs neeRu of Warzull. En ook Monks Vydra of Illusion.

En idd Patrick ook een tijd terug wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:25:
[...]

Vaak Barbs neeRu of Warzull. En ook Monks Vydra of Illusion.

En idd Patrick ook een tijd terug wel :P
Ja das mooi spul, Skorn ergens in de aanbieding geweest? Ik moet het toch met minder dps stellen ;-) ( en gear tbh :P ) maar dat zijn toch niet echt tanks? ziet er meer uit als gewoon keihard raggen voordat ze bij jou komen haha.

@ below: Komt puur door de ChD ;-) Veel ChD = veel auw, en volgens mij doet een 2-h sowieso meer weapondamage waardoor je str meer waard word qua dps.

[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 23-10-2012 13:30 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkout10
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:13
Neeru heeft exact dezelfde strenght en vit als ik :P alleen zijn damage is zowat het dubbele. Misschien ook maar is een Skorn kopen.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:28:
[...]

Ja das mooi spul, Skorn ergens in de aanbieding geweest? Ik moet het toch met minder dps stellen ;-) ( en gear tbh :P ) maar dat zijn toch niet echt tanks? ziet er meer uit als gewoon keihard raggen voordat ze bij jou komen haha.
Ze gaan wel eens dood (ongeveer verhouding 10:1 in vergelijking met mij :+) maar ze kunnen dik tanken. Alleen zodra het Molten packs zijn wordt het lastig. Alle andere packs zijn niet boeiend, ook met de Infernal Machine bosses kunnen ze gewoon blijven meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
checkout10 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:29:
[...]

Neeru heeft exact dezelfde strenght en vit als ik :P alleen zijn damage is zowat het dubbele. Misschien ook maar is een Skorn kopen.
ik heb zelfs meer en hij doet 70k meer dmg :>
Laatste keer dat ik met hem speelde gebruikte hij nog S/B.

Toch maar eens kijken dan naar iets anders als het zoveel meer dmg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

Ze gaan wel eens dood (ongeveer verhouding 10:1 in vergelijking met mij :+) maar ze kunnen dik tanken. Alleen zodra het Molten packs zijn wordt het lastig. Alle andere packs zijn niet boeiend, ook met de Infernal Machine bosses kunnen ze gewoon blijven meppen.
Klinkt heel erg bekend :) Mooie mensen om mee te runnen, de mensen in mijn/ons team beginnen ook beter gegeared te worden. Ik heb alleen veel meer geluk met drops dan hun....

Er begint dus nu een beetje geargap te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:43
pstalman schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

Laatste keer dat ik met hem speelde gebruikte hij nog S/B.

Toch maar eens kijken dan naar iets anders als het zoveel meer dmg is :)
Patrick, ben jij dat? :)

Ik heb inmiddels al 2 keys of Hate op Mlvl 1 gevonden. Wanneer gaan we runs doen op Act4 voor de laatste ontbrekende sleutel?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Joarie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:49:
[...]

Ik heb inmiddels al 2 keys of Hate op Mlvl 1 gevonden. Wanneer gaan we runs doen op Act4 voor de laatste ontbrekende sleutel?
ja its me. Maar act4 keys? Daar dropt alleen de recipe.

@Hieronder, ja de CHC helpt veel :) Maar het kan nog beter.
Vind wel eens shield met 10% chc en veel meer str, dan zie je gelijk groene getallen met 4 cijfers.
Helaas dan vaak geen All res of een lage block%.

[ Voor 24% gewijzigd door pstalman op 23-10-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkout10
pstalman schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

Toch erg mooie dps met schild!

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Hmm, ik bedoel dat natuurlijk de 3e sleutel. Act 1 & 3 sleutels heb ik inmiddels.
De WD is trouwens weer een stuk sterker geworden door een goedkope Things of the Deep. Zit alleen nu te kijken of ik mijn Zunimassi Boots (legacy) met dex in de verkoop te gooien en daarvoor een intel variant te halen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Afbeeldingslocatie: http://www.gagful.com/uploads/2012_2/1328066763_patrick_is_that_you_gag.jpg

Sorry kon het niet laten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

¿Wat heeft dat met Diablo te maken?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Joarie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:53:
Hmm, ik bedoel dat natuurlijk de 3e sleutel. Act 1 & 3 sleutels heb ik inmiddels.
De WD is trouwens weer een stuk sterker geworden door een goedkope Things of the Deep. Zit alleen nu te kijken of ik mijn Zunimassi Boots (legacy) met dex in de verkoop te gooien en daarvoor een intel variant te halen.
komt vanavond wel goed, ik moet nog volgens mij een a1 en a2 key voor een nieuwe portal.
Hopen dat Zulle weer dan wat dropt, dan kan ik weer een Ring maken.
MicScott schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:56:
[...]

¿Wat heeft dat met Diablo te maken?
dat beesie heeft wel een rare armor en uniq pants aan |:(

[ Voor 22% gewijzigd door pstalman op 23-10-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Joarie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:49:
[...]

Ik duidde op deze reactie, maar blijkbaar wordt mijn humor niet gewaardeerd op deze saaie kantoor dag ;) ok sorry ontopic weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Geeft niet, ik kon hem wel waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Julio-K schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:01:
[...]

Ik duidde op deze reactie, maar blijkbaar wordt mijn humor niet gewaardeerd op deze saaie kantoor dag ;) ok sorry ontopic weer
Ik heb er anders smakelijk om gelachen :+

Heb nog even een vraag over MF op MP levels... ik heb een wizard en denderende gear heb ik niet. Ik ben nog een beetje zoekende naar een goeie build maar dat komt wel. (tips altijd welkom!) Ik moet nu gewoon keihard grinden voor loot & gold aangezien ik gewoon blut ben.

Wat is nu wijsheid? Ik kan act 1 MP1 redelijk doen maar dan kan ik geen MF gear aan. Of moet ik gewoon MP uitzetten en Act 1 gaan grinden met 250% MF gear? (met NV Stacks)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Julio-K schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:01:
[...]

Ik kon er goed mee lachen :)

On-topic: ik lees regelmatig over GOT-parties, zijn deze gewoon ontstaan via deze topic of hebben jullie een apart IRC / TS kanaal ofzo? Als ik dan toch eens in team wil spelen doe ik dat liever niet met random personen, en de meeste van m'n maten zijn gestopt met D3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Gewoon Act 1 met MP 1 doen en die NV stacks binnenhalen. Ik heb daardoor opeens veel leukere gear en ik kan de mobs redelijk goed aan.
Zo net nog een amu gevonden met 150 intel, 7% attack speed, 8,5 crit chance en 250 armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Sfinx- schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:10:
[...]

On-topic: ik lees regelmatig over GOT-parties, zijn deze gewoon ontstaan via deze topic of hebben jullie een apart IRC / TS kanaal ofzo? Als ik dan toch eens in team wil spelen doe ik dat liever niet met random personen, en de meeste van m'n maten zijn gestopt met D3 ;)
Ik zit 24/7/365 (naja, behalve na windows update) @ IRC in #Diablo3.
Daar zitten veel lui die hier ook komen.

Zie ook de notes als je een post maakt:

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Joarie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:11:
Gewoon Act 1 met MP 1 doen en die NV stacks binnenhalen. Ik heb daardoor opeens veel leukere gear en ik kan de mobs redelijk goed aan.
Zo net nog een amu gevonden met 150 intel, 7% attack speed, 8,5 crit chance en 250 armor.
Ok, ik hoor namelijk dat mensen nu per run wel 3 legendaries / sets / goeie items binnenhalen maar dat lukt bij mij niet. Op MP1 heb ik zo'n 175% MF en na 10 butcherruns waarbij ik allerlei caves en dungeons uitkam voor packs heb ik nog geen enkele set, legendary of meer dan een miljoen item gevonden.

(ppssstt, ik geloof d'r niks van dat Blizzard de droprates beter heeft gemaakt!)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkout10
FloydRaalte schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:14:
[...]
(ppssstt, ik geloof d'r niks van dat Blizzard de droprates beter heeft gemaakt!)
Ik wel. Heb sinds 1.05 al zo een 25 legendaries en wat set items gedropt. Dat was voorheen echt nooit zo het geval. Al speel ik nu wel een stuk meer om eerlijk te zijn.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Ik snapte 'm niet maar m'n reactie was verder niet nors bedoeld ofzo.

Ik wil best met je partyen af en toe, de meeste van mijn vrienden spelen ook niet meer. Volgens mij zitten we wel redelijk ongeveer op dezelfde gear, dus dat is ook wel handig. Armory loopt een beetje achter, though. Voeg me maar toe, ik ben vanavond wel weer online. Moos#2298

(Anderen die willen samen spelen mogen me ook toevoegen, uiteraard.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Vanuit GoT is er in het begin een GoT Guild opgericht, alleen hebben Guilds in D3 nog totaal geen nut. Hieruit hebben we toen wel een deel van een TS server gekregen, en daar zitten tegenwoordig weer meer mensen op. Ik heb toen diverse kanalen aangemaakt voor Party's, dus je kunt gewoon met een groepje in een party gaan zodat je alleen elkaar hoort.

Ik kan het enorm aanraden om op TS te komen als je een beetje op een hoge MP wilt gaan spelen. Zo kun je elkaar waarschuwen, en merk je dat alles veel soepeler gaat. Je wilt niet bij een lastige pack gaan stoppen omdat je moet typen. Zeker ook bij de Infernal Machine als je veilig bent om te rezzen, niets typen, gewoon zeggen. :)

Plus dat het natuurlijk onwijs gezellig is, vooral als er iemand dronken is ofzo :P

TS adres is ts3.jovianlegacy.net

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 23-10-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:58
Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:17:
[...]

Vanuit GoT is er in het begin een GoT Guild opgericht, alleen hebben Guilds in D3 nog totaal geen nut. Hieruit hebben we toen wel een deel van een TS server gekregen, en daar zitten tegenwoordig weer meer mensen op. Ik heb toen diverse kanalen aangemaakt voor Party's, dus je kunt gewoon met een groepje in een party gaan zodat je alleen elkaar hoort.

Ik kan het enorm aanraden om op TS te komen als je een beetje op een hoge MP wilt gaan spelen. Zo kun je elkaar waarschuwen, en merk je dat alles veel soepeler gaat. Zeker ook bij de Infernal Machine als je veilig bent om te rezzen, niets typen, gewoon zeggen. :)

TS adres is ts3.jovianlegacy.net
Kan enorm handig zijn inderdaad. Ik doe dat dan met skype met mijn vrienden. Alleen is mijn internet zo slecht dat ik vaak al dood ben voor ik er erg in heb.

Buddy1: "Yo Wolf je ben geresurrect hoor!"
Wolf: "Hoezo ben ik dood dan?"

:+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
ik zal ook weer eens de TS joinen, dan maar zonder boxjes spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ok, ik hoor namelijk dat mensen nu per run wel 3 legendaries / sets / goeie items binnenhalen maar dat lukt bij mij niet. Op MP1 heb ik zo'n 175% MF en na 10 butcherruns waarbij ik allerlei caves en dungeons uitkam voor packs heb ik nog geen enkele set, legendary of meer dan een miljoen item gevonden.

Tip: ga niet al die caves en dungeons uitspitten, maar kies een snelle route en herhaal die. De stacks heb je toch zo binnen.

Tip2: Probeer nu vooral te focussen op Paragon levels. De eerste 20 ofzo zijn behoorlijk rap binnen te halen en dat is ook al weer 60% MF/GF. Alles wat je daarbij nog vindt is mooi meegenomen.

Tip3: Probeer Alkaizer runs (act 3) op MP1. De levels zijn op MP gelijk getrokken, dus Act 3 is niet moelijker dan Act 1. Als dat in het begin zo lijkt, komt het simpelweg doordat je niet gewend bent aan Act 3. In Act 3 kun je veel meer low-health mobs killen, wat je flinke bakken XP oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

dus act3 MP1 is gelijk aan act1 MP1. Ik ging gisteren als boter door die gewone mobs heen zonder MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je doet dus Act 1, dus hier wat tips om je runsnelheid te verhogen.

1. Ga naar Leoric's Manor en loop door de Manor terug naar buiten. Buiten staat altijd 1 bosspack. Binnen kan er ook nog een spawnen als je geluk hebt.
2. Ga naar Cemetary of the Forsaken. Hier kan ook een bosspack spawnen ergens in het midden, dus loop een rondje om dat tempeltje.
3. Ga naar de Cathedral level 3, hier spawned gegarandeerd een pack (iets voor de waypoint of anders na de waypoint richting level 4.
4. Ga naar de Festering Woods, en zoek de 2 dungeons op. Altijd een bosspack.

Dan zit je nu al op in ieder geval 4 stacks gegarandeerd, en in de Festering Woods zijn bijna altijd nog wel 3 packs te vinden. Vervolgens ga je naar Halls of Agony level 2 en doe je de Warden & Butcher. Dan pak je nog even de Keywarden mee en start je een nieuwe run.

Het heeft geen nut om alle dungeons te gaan verkennen voor packs, dat duurt veels te lang.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 23-10-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

TrailBlazer schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:49:
dus act3 MP1 is gelijk aan act1 MP1. Ik ging gisteren als boter door die gewone mobs heen zonder MP
jups

mob lvl is gelijk :) maar door de opbouw van act 3 is het imho voor een mage veel relaxter om te killen, alles is lekker smal, veel chokepoints etc

(waarom heb je trouwens geen armor skill op je wizard?)

@hierboven

voor act 1 doe ik altijd leorics manor voor 1(2) packs, dan festering woods eventueel nog cemetary en dan al 6 packs, dan keywarden en weer opnieuw :P maar dat is alleen om keys te farmen

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 23-10-2012 14:53 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Wie wilt keys farmen? :D

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

tja geen idee eigenlijk deze build bevalt me wel met die LOH op mijn weapon heal ik best wel snel eigenlijk. Als ik Iron skin aanslinger als ik omsingeld ben ik het meeste wel dood voordat die uitgewerkt is.

[ Voor 31% gewijzigd door TrailBlazer op 23-10-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 14-09 17:23
Nou, ben aan t tobben geweest met het maken van een stream en het lijkt nu aardig te werken.
Het is nog wat onwennig en ben de settings nog aan t tweaken. Maar jullie kunnen vast een kijkje nemen en eventueel feedback in de chat geven.

http://www.twitch.tv/marcvz1

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Woeps had idd de topic warning niet gelezen, bedankt voor de reminder ;)

Nuja veel spelen doe ik niet echt meer - vooral in het weekend. Als ik nog wat teammaats zoek zal ik eens inloggen op IRC :) Jammer dat je geen custom ingame chatrooms hebt zoals in SC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marcvz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:55:
Nou, ben aan t tobben geweest met het maken van een stream en het lijkt nu aardig te werken.
Het is nog wat onwennig en ben de settings nog aan t tweaken. Maar jullie kunnen vast een kijkje nemen en eventueel feedback in de chat geven.

Damn, nu weet ik weer hoe chill pick-up radius is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Nee ik reageerd op TB, floyd heeft wel een armor skill :P

Denk dat ik maar eens op zoek moet naar een skorn met lifesteal om mijn huidige te vervangen.
echt met al die utigaven kom ik nooit aan genoeg gold voor een tal rasha relentless pursuit/zunimassa's marrow >_<

edit:
@Bosmonster echt wel vieze verwende WD's met hun thing of the deep }:|

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 23-10-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkout10
Bosmonster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:59:
[...]

Damn, nu weet ik weer hoe chill pick-up radius is :+
Haha dat was het 1e wat ik ook dacht :D

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Marcvz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:55:

Op welke monster power speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MicScott schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:02:
[...]

Op welke monster power speel je?
Ik heb niet gekeken, maar dat staat rechtsbovenin naast inferno, aangeduid als bv (1) --> MP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkout10
Hij speelt op MP3. Dat zie je rechtsbovenin.

Edit: wereldmap van D3 (echt speciaal is die niet) http://1.bp.blogspot.com/...3worldmap+-+Sanctuary.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door checkout10 op 23-10-2012 15:07 ]

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
checkout10 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:01:
[...]

Haha dat was het 1e wat ik ook dacht :D
Nu heb ik zelf wel belachelijk veel als WD (33 volgens mij totaal), maar ik zou als ik hem was wel even investeren in iets met 5-7 extra range. Scheelt je een bak lopen (of een bak gold die je anders laat liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Bij worden zo'n beetje na elke run op wat voor MP, de settings volledig gerest.. Dus kom er regelmatig achter als ik denk.. go wat ben ik UBER en godlike dat ik op normal inferno MP0 aan t hakken ben.. :P

Hoop dat blizz dit snel fixed.. Heb er al meer over gehoord hier.. Zie er echter weinig van terug in de hotfix notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb ik ook, dat is inderdaad vet irri, ik dacht net ook dat ik een vette upgrade gedaan had (had ik ook) maar het was stiekum MP0..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Eindelijke eens wat goeie lewt te pakken! :-D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sjnorre-2695/hero/50682

Zijn hier WD experts die mij wat tips kunnen geven wat ik kan veranderen aan mijn gear en build?
Ik kan nu solo easy MP3 aan en MP4 lukt ook, enkel de bazen zijn redelijk moeilijk, zou ik met deze gear op hogere MP moeten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beve schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:14:
Eindelijke eens wat goeie lewt te pakken! :-D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sjnorre-2695/hero/50682

Zijn hier WD experts die mij wat tips kunnen geven wat ik kan veranderen aan mijn gear en build?
Ik kan nu solo easy MP3 aan en MP4 lukt ook, enkel de bazen zijn redelijk moeilijk, zou ik met deze gear op hogere MP moeten spelen?
Pak een wapen met CHD.

Drop Zombie handler en Vision Quest voor iets nuttigers. (Sacrifice ook trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Bosmonster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:18:
[...]

Pak een wapen met CHD.

Drop Zombie handler en Vision Quest voor iets nuttigers.
Bedank!

Over die passives zat ik al even te twijfelen en te spelen tussen sessies door.
Hoe komt het dat als ik een item heb met extra crit damage dit ZOOOVEEEEL meer DPS geeft dan een item met bijv.attack speed of crit.?

Ergens lijkt het niet te kloppen, als ik bijv een item met 9% crit laat vallen voor een item zonder crit maar met +crit damage, gaat mijn damage toch sterk naarboven.
Ik heb maar 30% crit +- en volgens mij moet je toch veel critten om te kunnen genieten van de extra crit damage?
Of zie ik hier iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beve schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Bedank!

Hoe komt het dat als ik een item heb met extra crit damage dit ZOOOVEEEEL meer DPS geeft dan een item met bijv.attack speed of crit.?

Ergens lijkt het niet te kloppen, als ik bijv een item met 9% crit laat vallen voor een item zonder crit maar met +crit damage, gaat mijn damage toch sterk naarboven.
Ik heb maar 30% crit +- en volgens mij moet je toch veel critten om te kunnen genieten van de extra crit damage?
attackspeed zit in de DPS van het wapen verwerkt, dus dat merk je sowieso niet :P

CHD is een hele belangrijke stat. Als je veel crit en je crits doen 3x zoveel damage (ipv 1,5 keer zoveel) is dat een enorme DPS-boost.

Met 30% crit chance crit je dus ruwweg 1 op de 3x. Met 100% extra CHD is dat dus 30% extra damage die je doet.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 23-10-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Bosmonster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:07:
[...]

Nu heb ik zelf wel belachelijk veel als WD (33 volgens mij totaal), maar ik zou als ik hem was wel even investeren in iets met 5-7 extra range. Scheelt je een bak lopen (of een bak gold die je anders laat liggen).
Ik zit momenteel ook weel op de 34 yard door Thing of The Deep. Ben nu aan het testen hoe het is zonder Grave?? passive maar met de healthglobe passive. Eerste indruk is zeer positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beve schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Bedank!

Even simpel gezegd:

Als je 30% crit hebt, en je doet +150% crit damage, dan doe je dus gemiddeld 45% extra damage.
Heb je 35% crit, dan doe je gemiddeld 52.5% extra damage.
Heb je 30% crit en je doet +200% crit damage, dan doe je gemiddeld 60% extra damage.

Crit% heeft alleen nut als je CHD hebt, en andersom ook, maar CHD is meestal veel hoger dan een crit% op een item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Je bedoelt de hoeveel gold die ik onderweg laat liggen door mn 0 pickup radius?
Het went.. Ik zie het niet eens meer liggen..

Maar is de kwaliteit van de stream een beetje te doen?

Dit was even een snelle run om te testen.
Later op de dag en vanavond ben ik wel langer online. Helaas kan ik niet meer spreken naar 22.30 omdat ik anders mensen wakker maak.
Maar als t goed is zijn er dan wel wat mensen op steam aan t kletsen dus is het wat minder saai ^^
Als ik online ben en je hebt vragen of opmerkingen kun je die natuurlijk altijd in de twitch en/of ingame chat kwijt.
Dan kan ik ze gewoon sprekend beantwoorden. Dat is wat makkelijker dan de 7 tekst gesprekken die ik gister ineens had toen ik online kwam ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:25:
[...]

Ik zit momenteel ook weel op de 34 yard door Thing of The Deep. Ben nu aan het testen hoe het is zonder Grave?? passive maar met de healthglobe passive. Eerste indruk is zeer positief.
Ik doe het ook met Gruesome Feast ipv Grave Injustice. Die laatste is redelijk zinloos als je toch al door trash heen walst, want je hebt er niks aan bij elites/bosses.

Fijne bij die eerste is dat je er niet op hoeft te letten. Het geeft je gewoon vol automatisch 0-50% int-boost tijdens het spelen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 23-10-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Inderdaad dat was ook mijn gedachte aangezien ik nu elites aan het farmen ben.
Misschien maar eens met een barb samenspelen en dan hem lief aankijken dat hij zijn healthglobe-passive aanzet....patrick? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Joarie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:25:
[...]

Neem ze allebei! Grave injustice én gruesome feast. Gaat echt als een tiet. Ik loop nu zelf rond met deze build: http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#WZUdTh!WYT!bbYcYY
Vrij ongebruikelijk, maar een 'alkaizer' run gaat er enorm snel mee. (Wel op MP1, op MP2 word ik gek van de succubus + phase beast combinaties en lijkt reflect damage op een of andere manier ook veel dodelijker.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik ga sowieso geen Spirit Vessel opofferen dus dan is de enige die ervoor in aanmerking komt Jungle passive. Lijkt me wel een grappige combo en het testen waardig.
Gisteren en vandaag ook bezig geweest met Haunt & Locust als second attack (in de plaats van Zombie Bears naast mijn Rain of Toads), maar de damage + vertraging is gewoon niet fijn te noemen als je ZB gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:40:
Ik ga sowieso geen Spirit Vessel opofferen dus dan is de enige die ervoor in aanmerking komt Jungle passive. Lijkt me wel een grappige combo en het testen waardig.
Gisteren en vandaag ook bezig geweest met Haunt & Locust als second attack (in de plaats van Zombie Bears naast mijn Rain of Toads), maar de damage + vertraging is gewoon niet fijn te noemen als je ZB gewend bent.
Ik heb precies hetzelfde. Heb ze beiden genomen, maar Grace Injustice is gewoon totaal doelloos. Alle trash ligt (zelfs op MP4) met 2 a 3 beertjes plat. Spirit Vessel kon ik niet zonder. Al scheelt het 1-2 deaths, dat is zoveel tijd dat die passive het meer dan waard maakt.

Kan je trouwens wel aanraden om Ghost Bombs te pakken naast Bears. Veel meer multi-target DPS. (alle top WD's gebruiken die combo, was ook niet mijn idee :+)

Mijn build (eindelijk battle.net weer eens geupdatet)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952

http://www.diabloprogress.com/hero/aeden-2268/Elfje/2016952

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 23-10-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:27:
Je bedoelt de hoeveel gold die ik onderweg laat liggen door mn 0 pickup radius?
Het went.. Ik zie het niet eens meer liggen..

Maar is de kwaliteit van de stream een beetje te doen?

Dit was even een snelle run om te testen.
Later op de dag en vanavond ben ik wel langer online. Helaas kan ik niet meer spreken naar 22.30 omdat ik anders mensen wakker maak.
Maar als t goed is zijn er dan wel wat mensen op steam aan t kletsen dus is het wat minder saai ^^
Als ik online ben en je hebt vragen of opmerkingen kun je die natuurlijk altijd in de twitch en/of ingame chat kwijt.
Dan kan ik ze gewoon sprekend beantwoorden. Dat is wat makkelijker dan de 7 tekst gesprekken die ik gister ineens had toen ik online kwam ^^
Je bedoelt dat mensen mij dan horen praten? :+
Gezellig 8)7

kwaliteit is volgens mij wel goed hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Mooi, diablo is iets minder crispy. Chat is wat wazig.
Maar moest wat settings in mn drivers veranderen om de framerate acceptabel te krijgen.

Als de stream zo ook goed is zijn we ready om straks wat rondjes te streamen.

Zijn er nog mensen die ernstig op zoek zijn naar een hell fire ring en interesse hebben wat ubers mee te slopen als we gaan streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Marcvz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:58:
Mooi, diablo is iets minder crispy. Chat is wat wazig.
Maar moest wat settings in mn drivers veranderen om de framerate acceptabel te krijgen.

Als de stream zo ook goed is zijn we ready om straks wat rondjes te streamen.

Zijn er nog mensen die ernstig op zoek zijn naar een hell fire ring en interesse hebben wat ubers mee te slopen als we gaan streamen?
1) Worden noobs geaccepteerd
2) Moet ik 3 Machines hebben?

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er vanavond Marc. Tussen 8 uur en 10 uur ben ik ff weg, daarna ben ik er weer as usual!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Hmm, na 10 is lastig voor mij hè.
Maar dan praten jullie maar wat meer ^^

@Dasherman:
Ja hoor. Dan nemen we gewoon 1 noob per keer mee ^^
3 Machines is niet nodig. Maar t wordt wel op prijs gesteld als je ook een portal kunt openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dasherman schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:00:
[...]

1) Worden noobs geaccepteerd
2) Moet ik 3 Machines hebben?
Dit dus :P

mja ik heb bijna weer 1 machine >_< kan alleen 's avonds farmen :P maar voor mijn eigen geweten doe ik liever pas mee als du sook portals kan openen, dan kan ik iig iets bijdragen ^^
Op zich als ik keys heb wil ik graag met andere mensen ook runs doen, heb zelf een 80k damage wizard zeg maar, dus denk dat het voor mij wel max mp4 misschien 5 is wat ik tot nu toe heb getest

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 23-10-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:50:
[...]

Je doet dus Act 1, dus hier wat tips om je runsnelheid te verhogen.

1. Ga naar Leoric's Manor en loop door de Manor terug naar buiten. Buiten staat altijd 1 bosspack. Binnen kan er ook nog een spawnen als je geluk hebt.
2. Ga naar Cemetary of the Forsaken. Hier kan ook een bosspack spawnen ergens in het midden, dus loop een rondje om dat tempeltje.
3. Ga naar de Cathedral level 3, hier spawned gegarandeerd een pack (iets voor de waypoint of anders na de waypoint richting level 4.
4. Ga naar de Festering Woods, en zoek de 2 dungeons op. Altijd een bosspack.

Dan zit je nu al op in ieder geval 4 stacks gegarandeerd, en in de Festering Woods zijn bijna altijd nog wel 3 packs te vinden. Vervolgens ga je naar Halls of Agony level 2 en doe je de Warden & Butcher. Dan pak je nog even de Keywarden mee en start je een nieuwe run.

Het heeft geen nut om alle dungeons te gaan verkennen voor packs, dat duurt veels te lang.
Interesant rondje, wat ik meestal doe is ik zet hem op de quest kazraa barricade, en pak de elites in the festering woods klein rondje daar levert er 3 op, en dan volg ik de questlijn, gaat vrij snel na 1 cave zit je dan op max bonus, maar dat is waarschijnlijk niet de meest optimale route, ik vind hem wel erg leuk met wat afwisseling, eerst buiten en een paar caves, en dan binnen.

Ik denk dat items tussen mp0 en mp1 wel uitmaken, gezien je bij mp1 alle monsters level 63 zijn, over het algemeen vind je dan dus wel beter spul de vraag is of de extra tijd tussen de 2 levels het goedmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:02:

@Dasherman:
3 Machines is niet nodig. Maar t wordt wel op prijs gesteld als je ook een portal kunt openen.
Ja, ik ben er wel nog ff van 7 tot 8.. Zal wel lekker druk zijn als je Sven ook op de chat heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:46:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Heb ze beiden genomen, maar Grace Injustice is gewoon totaal doelloos. Alle trash ligt (zelfs op MP4) met 2 a 3 beertjes plat. Spirit Vessel kon ik niet zonder. Al scheelt het 1-2 deaths, dat is zoveel tijd dat die passive het meer dan waard maakt.
Hmm, nu begin ik toch wel te twijfelen. Persoonlijk ben ik fan van grave injustice vanwege:

- Na elke trash pack kunnen spirit walken om sneller door de wereld te lopen,
- Dikke heals als je een elite pack tussen een hoop trash tegenkomt,
- Dikke mana regen als je een elite pack tussen een hoop trash tegenkomt. Hierdoor kun je ook meer beren spammen.
- Voorkomen is beter dan genezen. Dus heals zijn in mijn ogen beter dan een soort insta-respawn die maar eens per 90 seconden werkt.

Ik ga vanavond maar eens experimenteren. Bedankt voor de input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Ik weet niet of sommige het al door hebben. Maar de gem prijzen met name de radiant star varianten zijn sterk in prijs gedaald. Gerucht gaat dat het door een nieuw exploit komt of hackers die elkaar hacken om een rollback te voor elkaar te krijgen. Iig ik heb nu maar al me gems geupgrade naar een radiant star variant.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bamboe schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:03:
[...]

Interesant rondje, wat ik meestal doe is ik zet hem op de quest kazraa barricade, en pak de elites in the festering woods klein rondje daar levert er 3 op, en dan volg ik de questlijn, gaat vrij snel na 1 cave zit je dan op max bonus, maar dat is waarschijnlijk niet de meest optimale route, ik vind hem wel erg leuk met wat afwisseling, eerst buiten en een paar caves, en dan binnen.
Leuk misschien wel, efficiënt niet. ;) Dus zo'n run om het af te wisselen kan prima om de 5 normale runs oid.
Ik denk dat items tussen mp0 en mp1 wel uitmaken, gezien je bij mp1 alle monsters level 63 zijn, over het algemeen vind je dan dus wel beter spul de vraag is of de extra tijd tussen de 2 levels het goedmaken.
Dat sowieso, ik zou altijd met MP1 spelen, MP0 heeft totaal geen nut. Hogere MP heeft geen zin om te doen als je er niet redelijk snel doorheen komt. In onze party kunnen we ook wel MP6 gaan spelen, maar dat duurt gewoon te lang, dus dan maar MP5 of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkout10
An1mA schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:10:
Ik weet niet of sommige het al door hebben. Maar de gem prijzen met name de radiant star varianten zijn sterk in prijs gedaald. Gerucht gaat dat het door een nieuw exploit komt of hackers die elkaar hacken om een rollback te voor elkaar te krijgen. Iig ik heb nu maar al me gems geupgrade naar een radiant star variant.
Dat heb ik hier al verteld ;)

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
An1mA schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:10:
Oh dat moet ik dan ook ff doen. Wat kosten die emeralds nu dan? Want ik moet er nog 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

@Dasherman:
Add me? Dasherman#2829! Ik zal jullie noob zijn!
Waarschijnlijk kan ik ook wel een portal openen.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Ah ok, heb ik het gemist ;)
Timeless schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:11:
[...]

Oh dat moet ik dan ook ff doen. Wat kosten die emeralds nu dan? Want ik moet er nog 5.
11-12m waren eerst 20m+.

[ Voor 39% gewijzigd door An1mA op 23-10-2012 16:23 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ff over die gems, is het niet handig om het aan te geven bij blizz ipv er misbruik van te maken en uiteindelijk erachter te komen dat die "gehackte/gedupte' gems weer verwijderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkout10
Blizzard weet dit allang. Op de Aziatische servers zijn de beste gems nog maar 400k. Dat zegt genoeg.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
En dus moet je er maar misbruik van maken? :p Ik craft m'n eigen gems wel, dan weet ik zeker dat ze legit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
Dakreal schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:24:
ff over die gems, is het niet handig om het aan te geven bij blizz ipv er misbruik van te maken en uiteindelijk erachter te komen dat die "gehackte/gedupte' gems weer verwijderd worden?
Komt de halvering ook niet gewoon doordat er nu alleen nog maar flawless squares droppen? Als ze nog verder in prijs zakken wordt het wel verdacht...

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
desjaak909 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:27:
[...]

Komt de halvering ook niet gewoon doordat er nu alleen nog maar flawless squares droppen? Als ze nog verder in prijs zakken wordt het wel verdacht...
Dat zijn de kosten niet dude, het craften zelf (letterlijke craften) kost al meer dan 15 mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:15

KneoK

Not in a million lightyears

@Dasherman:
Ik wil tussen 8 en 10 als Bob weg is wel de net-niet noob spelen :p Heb tegen die tijd zeker wel drie machines.

Zal m'n Steam dadelijk sowieso ook even aangooien.

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 23-10-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Hèhè, volgens mij ben jij t stadium van net-niet noob al een behoorlijk tijdje gepasseerd ^^
Kom je dan ook op steam zodat we de voice aan kunnen gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Anders bied ik me ook nog wel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dasherman:
Dan zit je straks met 2 noobs he :9 , ik ben er ook nog 1 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:39:
[...]

Dan zit je straks met 2 noobs he :9 , ik ben er ook nog 1 8)
3 noobs?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Ik ben rond 17:00 thuis en dan ga ik ook knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee Marc is geen noob meer Djerror :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:15

KneoK

Not in a million lightyears

Marcvz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:33:
Hèhè, volgens mij ben jij t stadium van net-niet noob al een behoorlijk tijdje gepasseerd ^^
Kom je dan ook op steam zodat we de voice aan kunnen gooien?
Haha, ok, wellicht wel ja :)

En ja, ik kan inderdaad gewoon met voice spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:40:
Nee Marc is geen noob meer Djerror :+
Bedoelde mezelf ook bobmeister :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Angeloonie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:45:
[...]

Jij biedt je ook overal aan hè? :P
ofc, je weet. Zeker als ik door hoge MP-level ubers gecarried kan worden. Dat hoef ik aan jou niet te vragen ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
microoo schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:50:
[...]

ofc, je weet. Zeker als ik door hoge MP-level ubers gecarried kan worden. Dat hoef ik aan jou niet te vragen ;) :+
Kan je zelf ondertussen niet Mp7 doen ofzo? jij hebt toch ook dikke gearzors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Dakreal schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:58:
[...]

Kan je zelf ondertussen niet Mp7 doen ofzo? jij hebt toch ook dikke gearzors?
Nou Nou, het kan altijd slechter maar laat ik het zo stellen: De anti-RNG goden die ik heb ontmoet in diablo 2, waken nog steeds over me! :P
Pagina: 1 ... 75 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.