Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 20:56
Mistymo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:20:
[...]

trash is niet het doel de packs en elites/bosses wel. Je maakt mij niet wijs dat je die packs/bosses/elites one shot op lvl 3 (je zegt net in vorige post dat je op lvl 4 problemen hebt en 3 te doen is).

5 packs voor NV, dan nog gemiddeld 12 andere packs during run en dan nog ghom/siege/cydea/azmodan. Dat zijn 21 hardere/meer HP monsters. Daar doe jij op mp3 meer dan 2 minuten over t.o.v. mp1 op een volle run. Denk dat je ongeveer 30% langere run hebt en dat zou op jouw 30 min zomaar 9 a 10 minuten zijn en dat voor 50% meer MF? pffffff lekker efficient. Ik deed een volledige act 3 in 27 minuten. Nu op mp1 iets sneller en op mp3 doe ik er opeens bijna 45 min over.
Ik ben het in deze met wolf eens hoor.
De meeste tijd van je run zit in het lopen en door white mobs heen beuken.
Zolang je die white mobs blijft one shotten mogen de elites best iets langer duren.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
De_Bastaard schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:23:
was MF niet gecapped op 350-400 ofzo?
6725 nu ;) @ Johhny, dat zeg ik :P

[ Voor 8% gewijzigd door xV0rtexx op 17-10-2012 15:37 ]

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Marcvz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:24:
[...]

Ik ben het in deze met wolf eens hoor.
De meeste tijd van je run zit in het lopen en door white mobs heen beuken.
Zolang je die white mobs blijft one shotten mogen de elites best iets langer duren.
Als je white mobs op lvl 3 oneshot, dan oneshot je op lvl 1 ook. Dan zit de snelheid winst dus in die 20 elites/packs/bosses. Dat is wat ik zeg en daar doet die 50%mf niks aan af qua efficiency. Tuurlijk als je zegt het zal me een drol wezen dat ik langer doe over packs/elites/bosses dan maakt het inderdaad niks uit. Mijn punt gaat over meest efficient farmen en niet of je een pack wel kunt mollen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:15
bijna goed :)

375% gebaseerd op je gear en Paragon level en 250% van MP10 dus max is 625%.

[ Voor 42% gewijzigd door JohnnyV76 op 17-10-2012 15:32 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Ik heb een berekeningetje gedaan waaruit blijkt dat MP3 optimaal is om sleutels te farmen. Voor mij is MP 2 waarschijnlijk optimaal, omdat ik momenteel act2 farm.
In deze berekening laat ik vluchten/sterven/kiten en reistijd uit de berekening, omdat deze elkaar min of meer uitbalanceren. ;)

MPlifekilling speedruns/keyefficiency ratio
11501.51015
22252.25511.25
33263.263.310.758
44574.572.511.425
56396.39212.78

[ Voor 4% gewijzigd door winkbrace op 17-10-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Mistymo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:31:
[...]

Als je white mobs op lvl 3 oneshot, dan oneshot je op lvl 1 ook. Dan zit de snelheid winst dus in die 20 elites/packs/bosses. Dat is wat ik zeg en daar doet die 50%mf niks aan af qua efficiency. Tuurlijk als je zegt het zal me een drol wezen dat ik langer doe over packs/elites/bosses dan maakt het inderdaad niks uit. Mijn punt gaat over meest efficient farmen en niet of je een pack wel kunt mollen of niet.
Je moet de extra tijd die je voor elites nodig hebt over je totale run berekenen.
Dat zal dan maar een heel klein percentage over je totale run zijn.
En dat weegt niet op tegen de extra kans op bonus item en mf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Al dat gedoe over efficiency... Ga toch lekker spelen en HAVE FUN! :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
Darth Malak schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:18:
Lol nu nog uit zien te vissen waar je dat MP kunt selecteren.. :P
hier staat dat uitgelegd.. :)

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6678857882

kort door de bocht,
in game options aanzetten me vinkje (via esc)
dan met Quest selectie de MP level kiezen.
(kind kan de was doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Marcvz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:33:
[...]

Je moet de extra tijd die je voor elites nodig hebt over je totale run berekenen.
Dat zal dan maar een heel klein percentage over je totale run zijn.
En dat weegt niet op tegen de extra kans op bonus item en mf.
Ik zou zeggen test hetzelf, ga eens een mp1 run doen en leg 20 packs om, en ga eens een mp3 run doen en kijk eens naar het verschil qua tijd. op mp1 doe ik 25,3 min en op mp3 doe ik 42,7 min en op mp6 1h 18 min.

Dat zijn geen paar minuten verschil over de hele run (17 minuten tussen mp1/mp3) wat bijna dus een nieuwe run zou zijn. Maar goed ben misschien niet zo uber als jullie guys qua gear, waarschijnlijk 2 shotten jullie elke pack ipv 1 shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Laatst online: 24-08 15:17
JohnnyV76 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:37:
Je hebt groot gelijk.
Maar dat kan nog niet onder werktijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
JohnnyV76 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:37:
Gelijk heb je, maar je mag toch je mede tweakers helpen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Mistymo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

Ik zou zeggen test hetzelf, ga eens een mp1 run doen en leg 20 packs om, en ga eens een mp3 run doen en kijk eens naar het verschil qua tijd. op mp1 doe ik 25,3 min en op mp3 doe ik 42,7 min en op mp6 1h 18 min.

Dat zijn geen paar minuten verschil over de hele run (17 minuten tussen mp1/mp3) wat bijna dus een nieuwe run zou zijn. Maar goed ben misschien niet zo uber als jullie guys qua gear, waarschijnlijk 2 shotten jullie elke pack ipv 1 shot.
Dat is waarschijnlijk heel het punt.
Als 50% van je run bestaat uit elites beuken (qua tijd) dan gaat het hard.
Maar in t geval van Wolf en mij is dat echt maar een fractie.. Een elite pack is binnen 3 seconden down.
Dus t percentage dat we daar mee bezig zijn ten opzichte van de tijd die we met white mobs en lopen bezig zijn is veel kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen moeite met MP1 en hoop de komende tijd mijn gear te verbeteren voor hoger MP levels. Ik heb echter wel moeite met zowel de gewone als elite berserkers. Ze hebben een slag nodig om mij neer te krijgen maar ik kan me niet voorstellen dat ze 60k per hit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ben lekker een nieuwe HC char aan het levelen met monster level 5 gaat prima. Wat een verademing dat normal nu uitdagend gemaakt kan worden. Moest al even oppassen bij de jar of souls :). Ga kijken hoever ik kom zonder de AH te gebruiken met de extra% mf die je nu krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:46
Hmm, zo te zien is iedereen bezig met de monster power aan het levellen. Er zijn helemaal geen public games op Inferno momenteel.

Jammer dat je niet met meerdere spelers op een hoger monster power level kunt spelen.
Heb geen moeite met MP1 en hoop de komende tijd mijn gear te verbeteren voor hoger MP levels. Ik heb echter wel moeite met zowel de gewone als elite berserkers. Ze hebben een slag nodig om mij neer te krijgen maar ik kan me niet voorstellen dat ze 60k per hit doen.
De normale berserkers kunnen mijn DH ook gewoon one-hitten. Heb ongeveer 26k HP, dus kan me voorstellen dat een elite op MP1 wel 60k damage kan doen.

[ Voor 50% gewijzigd door Jan_V op 17-10-2012 15:51 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Marcvz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:40:
[...]

Een elite pack is binnen 3 seconden down.
Dan hebben jullie waarschijnlijk uber gear en doe je 500k dps :) Dacht dat ik geen verkeerde gear had maar ik beuk ze echt niet in 3 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Laatst online: 01-10 13:42
ow kan dat niet dacht dat je een open game kon maken op bv level 10 en dan gaan hakken.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Jan_V schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:50:
Jammer dat je niet met meerdere spelers op een hoger monster power level kunt spelen.
Dat kan wel. De originele maker van de game bepaald de mplvl. Diegen die joined speelt dus op het niveau van de maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-10 14:00

ChUcKiE

Dus........

Maar dat zijn toch geen public games, maar games van vrienden die ze open stellen voor je (inviten/joinen)?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-10 13:28

Flapmo

and back is gigi!

MP3 gaat mij nog prima af. Maar white trash ligt met mijn ghost bomb niet meer in 1-2 casts :(. Twijfel of ik eentje terug moet of gewoon MP3 en white trash iets meer casts moet pakken. Zombie bears hakt ze wel in 1-2 sec neer :).

Na 3 rondjes overigens geen key van warden in a1 :(. (MP3, 5NV)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Laatst online: 09-09 21:10
Mistymo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:55:
[...]

Dat kan wel. De originele maker van de game bepaald de mplvl. Diegen die joined speelt dus op het niveau van de maker.
phew ik dacht al

vanavond online? ik ben benieuwd, de ptr had ik overgeslagen dus dit gaat leuk worden hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaringen met een WD en life steal en LoH? Ik wordt van internet niets wijzer. De een zegt dat je met pets niets aan LoH hebt omdat alle damage die ze doen niet bij jouw maar bij de pets terecht komen. De ander ontkent dat vervolgens weer.
Life stealing is alleen maar goed als je 70K damage doet of meer en dat wordt door een ander weer ontkend want het hangt af van AoE of single target.

ik wil 2 miljoen aan een wapen spenderen om mijn damage van 31K in MF gear omhoog te brengen en wil ook mijn survivability wat verhogen omdat de pets te makkelijk neer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:16

Dark Angel

Corvette LS Power

Mistymo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

Dan hebben jullie waarschijnlijk uber gear en doe je 500k dps :) Dacht dat ik geen verkeerde gear had maar ik beuk ze echt niet in 3 sec.
Gisteren met Marcvz gespeeld ik lag in 3 sec op de grond met een pack en hij was al door naar de volgende >:)

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:27

Thompson

Beeromaniac

Zijn er al screens van die ringen die gemaakt kunnen maken met dat Infernal Machine gedoe?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:10
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:09:
Iemand ervaringen met een WD en life steal en LoH? Ik wordt van internet niets wijzer. De een zegt dat je met pets niets aan LoH hebt omdat alle damage die ze doen niet bij jouw maar bij de pets terecht komen. De ander ontkent dat vervolgens weer.
Life stealing is alleen maar goed als je 70K damage doet of meer en dat wordt door een ander weer ontkend want het hangt af van AoE of single target.

ik wil 2 miljoen aan een wapen spenderen om mijn damage van 31K in MF gear omhoog te brengen en wil ook mijn survivability wat verhogen omdat de pets te makkelijk neer gaan.
LOH heeft nul komma nul zin met pets. De LOH komt niet bij jou dan. De pets hebben er alleen baat bij als je die "Thorns" (geloof ik) passive aanzet. Life steal kan ik je zo niet zeggen, maar ik weet zeker dat die ook niet bij jou terecht komt.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Mistymo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

Nou ja, er zijn uitzonderingen.. Shielding en dat soort toestanden vertragen de boel wel..
Maar een een pack bij elkaar blijft en je ze allemaal hit met sweeping wind.. Dan zal t niet veel meer zijn.
Ik heb net act 3 op MP3 gedaan en dat gaat sneller dan MP4.. De white mobs zijn dan weer precies goed om doorheen te lopen.

@Wolf
Benieuwd wat jouw bevindingen zijn. Maar MP3 lijkt voor mij de sweet spot.
Misschien dat MP1 efficiënter is als je MoE met movement speed kunt pakken ipv overawe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:29
Wtf wat een drops :-)

Waar was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Euphoric Star Crown of Pain. :+

Speciaal voor masochistische monks. :D

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoeveel mf ?

Ik zit met mijn monk nu op 200% ofzo met NV's ... niet bijzonder veel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Denk dat we moeten gaan klagen dat de droprates te hoog zijn nu ^^
Heb nu een gemiddelde van 3 legendary's per run over 3 runs..

Benieuwd wat dat met de prijzen doet over een paar dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Pff klote zeg,, Komt de nieuwe patch uit op de derde dag van je 3 weken vakantie in een ander werelddeel.

Nouja, Ik kan straks tenminste items goedkoop uit een gestabiliseerde AH halen, hopelijk :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
ja zo kom ik natuurlijk nooit van m'n D3 verslaving af >:)

Gewoon van alles te doen weer _/-\o_
meteen 10 minuten na live set item nats en bracers en een mooie int helm..het kan niet op.

en gloom met shadow glide + 24% runspeed is erg lekker rondrennen.

4e run ML2 act1 voor de key nu. denk dat het weer laat wordt vannacht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
ejtnaj schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:06:
[...]

phew ik dacht al

vanavond online? ik ben benieuwd, de ptr had ik overgeslagen dus dit gaat leuk worden hoop ik
Ja tuurlijk ben ik online :) Gaan we samen wel ff wat runs doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 07:27

Thompson

Beeromaniac

Weet iemand wat dat irritante "ping" geluid is wat je de hele tijd krijgt?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:18:
Plan is binnen :)

[afbeelding]

Gelijk een set-item erbij, helaas niet heel bijzonder volgens mij:

[afbeelding]
Haha.. wie is die knap uitziende andere char daar in beeld.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:11:
[...]

LOH heeft nul komma nul zin met pets. De LOH komt niet bij jou dan. De pets hebben er alleen baat bij als je die "Thorns" (geloof ik) passive aanzet. Life steal kan ik je zo niet zeggen, maar ik weet zeker dat die ook niet bij jou terecht komt.
Maar alles wat ik zelf raak met bv Locust Swarm en darts heeft toch wel effect op mijzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:10
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:13:
[...]

Maar alles wat ik zelf raak met bv Locust Swarm en darts heeft toch wel effect op mijzelf?
Darts sowieso bij elke hit, maar ik weet niet hoe vaak de hitproc is van Locust Swarm. Mijn ervaring was dat deze wel vele malen lager was dan bij Rain of Toads.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Nou ik ging dus spelen zonder AH met monsterlevel 5. Vind een legendary item! Ziet er cool uit nu met die lichtbundel erboven. Blijkt het echt een legendarisch slecht item te zijn:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fliiy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:14:
[...]

Darts sowieso bij elke hit, maar ik weet niet hoe vaak de hitproc is van Locust Swarm. Mijn ervaring was dat deze wel vele malen lager was dan bij Rain of Toads.
Dan spaar ik wel verder, heeft weinig zin om dan te upgraden. Kan ik beter in meer life regeneration op mijn gear investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goron schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:16:
Nou ik ging dus spelen zonder AH met monsterlevel 5. Vind een legendary item! Ziet er cool uit nu met die lichtbundel erboven. Blijkt het echt een legendarisch slecht item te zijn:

[afbeelding]
Tip: je zat op act 1 normal ipv act 1 inferno :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Na een aantal runs nog geen key :(. Bad luck. Enige wat dropte en niet direct vendor trash was was een ring (en wat 2-4mil meuk :+), en daarvan heb ik geen idee wat de prijs is (als het al iets is).

Ring te bewonderen in trade topic :).
Flapmo in "[PC] Diablo 3 Trading topic"

[ Voor 4% gewijzigd door Flapmo op 17-10-2012 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Angeloonie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:24:
[...]

Tip: je zat op act 1 normal ipv act 1 inferno :+
Ja, nieuwe char dus :D. Maar blizzard had me toch wel 1 stat mogen geven... ik hoor nu continu het trololol liedje in m'n hoofd, gezongen door Jay Wilson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:25:
2 legendaries in 30 minuten...

Die zijn dus echt niks meer waard dalijk.. want het zijn de enige fixed drops ongeveer..
t gaat weer even lekker, net als na live gaan 104 trouwens.. even afwachten hoe het over een tijdje is met de droprate.

hier is de stand 1 set, 2 legendaries en de eerste key :)

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimage.org/tzaoyzeof/Diablo_III_2012_10_17_17_23_38_61.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
die laaste key warden voor de plans, 5x op MP3 nothing...tevens lijkt minor imgae niet te werken op die boss....hij rent steeds achter mij aan ipv mijn image's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatsui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

Voor elk level MP krijg je 10% extra MF en GF.
Danku! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 11:13
Deegeeooh schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:31:
[...]

t gaat weer even lekker, net als na live gaan 104 trouwens.. even afwachten hoe het over een tijdje is met de droprate.

hier is de stand 1 set, 2 legendaries en de eerste key :)

[afbeelding]
Plaatje is niet echt goede kwaliteit :'(

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er ligt een sleutel.... thats it....

Kongor is trouwens op MP8 met een party bezig met die uberbosses, best ziek:
http://nl.twitch.tv/kingkongor

[ Voor 60% gewijzigd door Vandread op 17-10-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Legendary gladiator gloves :z

Edit, wel al de 3e vandaag :X. Overigens is het spel ook wel serieus makkelijker geworden! Eerst had ik de grootste moeite met Act 3 en nu ga ik er vrij rap doorheen op MP2.

[ Voor 75% gewijzigd door De_Bastaard op 17-10-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
heren WD: wat doet deze ongeveer?

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimage.org/xqf60jme5/thing.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:40:
Met die damage, 1-2M als je mazzel hebt.

Ze moeten richting de 300 gaan. Dit is een beetje als een legendary wapen met 750dps zeg maar..
thanks.. geen verstand van WD gear :P

Wel een leuke rare drop trouwens, helaas geen chc maar toch wel goeie roll

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimage.org/jyflb49bb/hood.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-10 15:37
Dat de droprate omhoog gegaan is staat vast, ik vind in een 1,5 uur speeltijd 3 legendaries (met MP3 op 270MF), terwijl ik in de afgelopen maanden er in totaal maar 10 gevonden heb o.i.d.

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Deegeeooh schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:42:
[...]

thanks.. geen verstand van WD gear :P

Wel een leuke rare drop trouwens, helaas geen chc maar toch wel goeie roll

[afbeelding]
Ik had tijden geleden een dergelijke helm, was zonder socket helaas niet veel waard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-10 08:58
Wat hebben de CM wizards nu eigenlijk voor build? Hebben jullie je build gehouden zoals hij was of veranderd? Ik moet zeggen dat het nu inderdaad een stuk waardelozer speelt, vooral die proc rate van tornado is waardeloos nu. Iemand al alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Blijkbaar zijn ze bij mij de droprate vergeten. Krijg nog steeds alleen maar meuk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 16:56

KneoK

Not in a million lightyears

Zo, even flink wat geld uitgegeven om m'n Barb te boosten, heb dus wat leuke items te koop:

Edit: haha, dit is niet het trade topic...

Om het toch nog nuttig te maken, ik ben nu helemaal van LoH afgestapt. Heb nu 99k unbuffed damage, 120 LoH van m'n Bul-Kathos Wedding Band en 5,7% lifesteal en mplvl 2 is echt een eitje.

Dadelijk maar eens wat runs op mp4 proberen.

Iemand zin om vanavond wat keys te hunten of wat loot runs te doen?

[ Voor 105% gewijzigd door KneoK op 17-10-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
En weer een legendary ... Burning Axe of Sankis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Valt me toch een beetje tegen op MP2 act 1. Dual wield met LoH werkt op zich goed maar incoming damage is toch wel wat pittig... al een paar keer dood gegaan waar ik dat voorheen in act 1 niet voor elkaar zou krijgen.
Drops wel veel beter... al heel veel ilvl63 gezien maar tot nu toe allemaal crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 27-09 14:11
Mijn eerste set item ooit \o/ zunmassa's vision

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-10 16:14
Meh. hele middag gespeeld en wederom niets gevonden. de kwaliteit van de drops lijkt wel wat hoger, maar Visgek heeft nog steeds zero set items en slechts 2 lowlevel bagger legendary's (in de 1.0.0 versie zelfs nog).

Meh :(

Wel een para leveltje erbij.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

JohnnyV76 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:52:
Valt me toch een beetje tegen op MP2 act 1. Dual wield met LoH werkt op zich goed maar incoming damage is toch wel wat pittig... al een paar keer dood gegaan waar ik dat voorheen in act 1 niet voor elkaar zou krijgen.
Drops wel veel beter... al heel veel ilvl63 gezien maar tot nu toe allemaal crap.
Haha ja, ik heb straks in a1 met mp2 ook een keermt loodje gelegd tegen een vervelend packje... Was een aparte ervaring om mn totempje zo te zien in a1. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
Visgek82 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:55:
Meh. hele middag gespeeld en wederom niets gevonden. de kwaliteit van de drops lijkt wel wat hoger, maar Visgek heeft nog steeds zero set items en slechts 2 lowlevel bagger legendary's (in de 1.0.0 versie zelfs nog).

In de halve middag wat ik gespeeld heb resultaat 0,0...blijf pech hebben. Heb inmiddels wel alle key's + plan voor infernal machine

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:53:
Mijn eerste set item ooit \o/ zunmassa's vision
Geef maar :P

Moet nog 1 key trouwens. Plan en Act 1/3 keys heb ik inmiddels. Alles op MP3. Nu eerst even eten.

Trouwens die Act 3 keywarden is redelijk gestoord :X

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Visgek82 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:55:

beetje weinig tijd om conclusies te trekken lijkt me.. en set items.. ik heb vanochtend m'n tweede gevonden.. na ~ 550 uur spelen... Legendaries droppen echt wel regelmatig tegenwoordig vergeleken met pre 104.. Maar regelmatig als in 1 per 10 uur gemiddeld ofzo zou ik zeggen op basis van de afgelopen weken. Met af en toe uitschieters naar boven of beneden.

Net na live gaan van een patch heb ik wel sterk de indruk dat de droprate hoger is.. viel na 104 ook op, afgaande op alle posts met drops.Misschien dat het (geresette?) loot systeem zich dan na een tijdje balanceert ofzo stel ik me voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Droprate is zeker omhoog. Paar uur gespeeld vandaag, 3 legendaries.

Trouwens blijf ik wel bij Act 3 farmen. Verreweg de meeste XP. Act 1 schoot echt niet op wat dat betreft. Te weinig mobs. De grote groepen in Act 3 geven bergen XP.

[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
De_Bastaard schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:52:
En weer een legendary ... Burning Axe of Sankis :X
En nu Natalya's Sight >:) met socket :)

Score van vandaag:

4 Legendaries
1 Set

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
ik bedoel maar.. weliswaar geen key (try 3), maar een crossbow... :)

1 set, 1 key, 3 legendaries so far

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimage.org/3u3719r37/crossbow.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Deegeeooh op 17-10-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Haha first try met NV5 in de field. Dropt gelijk de key en nog een flawless star topaz plan :o
MP3 trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
mierenfokker schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:17:
Haha first try met NV5 in de field. Dropt gelijk de key en nog een flawless star topaz plan :o
MP3 trouwens
hey da's flauw ik moest 5 keer lopen :P

hmm vroeger was ik hier blij mee geweest maar nu niet meer >:)

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimage.org/eanwhhknt/hellrack.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Deegeeooh schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:08:
[...]

beetje weinig tijd om conclusies te trekken lijkt me.. en set items.. ik heb vanochtend m'n tweede gevonden.. na ~ 550 uur spelen... Legendaries droppen echt wel regelmatig tegenwoordig vergeleken met pre 104.. Maar regelmatig als in 1 per 10 uur gemiddeld ofzo zou ik zeggen op basis van de afgelopen weken. Met af en toe uitschieters naar boven of beneden.

Net na live gaan van een patch heb ik wel sterk de indruk dat de droprate hoger is.. viel na 104 ook op, afgaande op alle posts met drops.Misschien dat het (geresette?) loot systeem zich dan na een tijdje balanceert ofzo stel ik me voor...
Ik hoop niet dat alles nu snel gaat droppen en vervolgens na een paar dagen weer alsvanouds niets te vinden is.

Ik wil niet verplicht worden nu meteen diehard volgas te gaan farmen om maar geen deel van de taart te missen. Deze droprates moeten gewoon zo blijven en vervolgens past de markt zich daar wel op aan, en niet: er mogen nu 10000 van elke legendary extra geloot worden, first come first serve. Dat zal echt bagger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik ben bang dat Legendarys binnenkort ook geen drol meer voorstellen, na een uurtje spelen alweer 2 legendarys erbij..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
De_Bastaard schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:14:
[...]

En nu Natalya's Sight >:) met socket :)

Score van vandaag:

4 Legendaries
1 Set

*D
Daar is dus niks legendary meer aan binnenkort :')

Slechte zet van Blizzard

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wooldoor schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:21:
Ik ben bang dat Legendarys binnenkort ook geen drol meer voorstellen, na een uurtje spelen alweer 2 legendarys erbij..
Dat was in D2 ook het geval, de goede rolls blijven nog steeds schaars neem ik aan, maar om gewoon nooit wat te vinden schiet ook niet op. In D2 vond je gewoon meerdere uniques in een run, en dat is ook gewoon leuk. ookal zijn het waardeloze items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Bulls schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:23:
[...]

Dat was in D2 ook het geval, de goede rolls blijven nog steeds schaars neem ik aan, maar om gewoon nooit wat te vinden schiet ook niet op. In D2 vond je gewoon meerdere uniques in een run, en dat is ook gewoon leuk. ookal zijn het waardeloze items.
Tja, wat is een goede roll? Stel een legendary rollt 170-200 op de main stat. Dat betekent dat de helft boven de 185 zal rollen. Is 195 dan een goede roll en 188 niet?

Face it, er is niks legendary of unique's aan items die om de haverklap droppen. Ik vind het echt een faal van Blizzard....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 13:39
Nog geen enkele set of legendary gezien hoor, dus zover ik zie, is droprate echt niet aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Of het op SC een goede of een slechte zet is, durf ik niet te zeggen. Op HC is het zeker wel een goede zet. Goede gear is daar lastig te vinden in de AH, het is er gewoon niet, of gewoon erg duur. Zeker als je naar Legendaries en sets kijkt, de goede items staan er vaak maar 1 of twee keer, voor belachelijke prijzen.. dus wmb goede zaak!

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
bangkirai schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:30:
Nog geen enkele set of legendary gezien hoor, dus zover ik zie, is droprate echt niet aangepast.
Jij hebt dan ook altijd pech Bang :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Joarie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:11:
[...]

Ik heb dit niet meer getest. Maar is dit in 1.04 weg gegaan? Kan me herinneren dat Burning dogs aura en poison dogs nog wel gaven. Weet ook dat er generft is in 1.04, maar ik dacht dat alleen alles naar 10% was gegaan, ipv 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Je kan in act2 ook een design: Hellfire ring kopen bij dat kleine vrouwtje wat in patch 1.03 nog niet was. Wat is dat voor design?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Ja, want zo snel kun je daar al een oordeel over vellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
De droprate voor legendaries is verdubbeld aldus de patchnotes :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
2x0 is nog steeds 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:46
Mistymo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:55:
[...]

Wellicht wanneer je games van Friends joined, maar de knop 'Open Game to Public' is disabled wanneer je met Monster Power Level speelt met de melding 'Unable to set the game access mode while the game has some monster power level set.'

De kleine wijzigingen van 1.0.5 vind ik trouwens wel goed. Ik zie nu naast m'n avatar welk beestje ik heb gesummoned, identify'en gaat een stuk sneller en heb ineens een weer legendary gevonden (crap, maar toch...).
Skills moet ik nog even nakijken, maar het lijkt alsof ik met m'n barbarian nu gewoon in een Arcane Sentry met Molton onder me kan blijven staan zonder echt veel HP te verliezen (mits ik door blijf slaan op de monsters + ik speelde vanmiddag even Act 1 dus niet helemaal representatief).

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Klopt, alleen is de kans niet nul. :)

Ik zie net dat mijn follower na de patch ongeveer 2x zoveel damage doet overigens.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 13:39
De_Bastaard schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:31:
[...]

Jij hebt dan ook altijd pech Bang :')
Dat klopt, daarom zeg ik altijd, dat die random generator gewoon dikke knudde is :D
Of ze hebben special edition accounts gebugged :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
mierenfokker schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:17:
MP3 trouwens
En na 2 keer met NV5 in de Dalgur Oasis dropt weer een key. Nog een legendary drop trouwens die crap was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

De blacksmith is in ieder geval blij met alle repairs.. Lol A2 is behoorlijk pijnlijk zelfs met MP2.. Nou ja pijnlijk genoeg om het niet efficient te maken. Jammer dat de love van blizzard alleen naar melee classes uitgaat.. WD's hadden wel wat meer mogen hebben. Reflect damage anyone... :P

Ik hoop dat ze snel het droppen van health globes gaan vergroten want die zijn hard nodig. Oh en het lijkt alsof alles heel laggy/jerky/choppy is na patch... continue framedrops e.d.

[ Voor 23% gewijzigd door Darth Malak op 17-10-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Naluh! schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:27:
[...]

Tja, wat is een goede roll? Stel een legendary rollt 170-200 op de main stat. Dat betekent dat de helft boven de 185 zal rollen. Is 195 dan een goede roll en 188 niet?

Face it, er is niks legendary of unique's aan items die om de haverklap droppen. Ik vind het echt een faal van Blizzard....
Ik noem een goede roll, zoals in D2 de perfs of bijna perf. Net boven de helft is geen goede roll, doe dan op zijn minst 75% van wat mogelijk is maar ik denk zelfs eerder tussen de 90% en 100% van wat mogelijk is wat een goede roll gevonden wordt.

En dan slaat een goede roll natuurlijk niet alleen op de main stat aantal maar vooral op de random affixes die gunstig uitvallen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 17-10-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 01-10 10:50
AlexV schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:50:
Wat hebben de CM wizards nu eigenlijk voor build? Hebben jullie je build gehouden zoals hij was of veranderd? Ik moet zeggen dat het nu inderdaad een stuk waardelozer speelt, vooral die proc rate van tornado is waardeloos nu. Iemand al alternatieven?
Bij 1.04 kon je weg komen met 10 apoc nu moet je toch echt wel 20+ hebben of de rune mist breeze gebruiken. Ook raad je aan slow time te gebruiken met de rune die je as boost. Verder zo'n 2 aps en 40+ chc. Kan bij 1.05 nog redelijk elites perm freeze, maar minder hard dan 1.04. Vind echt jammer dat blizz de proc rate van meteor generfed heeft, speelde echt leuk voor de nerf op ptr :(

Iets anders, nu zijn de drop rates van legendaries hoger en dat is blijkbaar ook niet goed? Mij hoor je niet klagen, word alles dadelijk nog enigs zin betaalbaar.

@Darth Malak, al op fullscreen window mode gespeeld? Voor mij een wereld van verschil, wellicht ook vsync aanvinken bij options.

[ Voor 7% gewijzigd door An1mA op 17-10-2012 20:08 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Bulls schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:00:
[...]

Ik noem een goede roll, zoals in D2 de perfs of bijna perf. Net boven de helft is geen goede roll, doe dan op zijn minst 75% van wat mogelijk is maar ik denk zelfs eerder tussen de 90% en 100% van wat mogelijk is wat een goede roll gevonden wordt.
Het verschil in de praktijk tussen een roll van 188 en 195 ga je niet eens merken. En verder, als je de drop rates verdubbeld dan worden rolls van 195 net zoveel minder zeldzaam dan rolls van 175. Dus ALLES wordt minder zeldzaam, simple as that.
En dan slaat een goede roll natuurlijk niet alleen op de main stat aantal maar vooral op de random affixes die gunstig uitvallen.
En ook die zullen dus 2 keer zoveel dan eerst gunstig uitvallen. Ubergear for everyone :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wat is dat toch steeds met "Proc coefficient" gedoe? Betekend dat de xx% weapon damage is veranderd? Waarom staat er dan niet gewoon van 175% naar 150% bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
An1mA schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:03:

Iets anders, nu zijn de drop rates van legendaries hoger en dat is blijkbaar ook niet goed? Mij hoor je niet klagen, word alles dadelijk nog enigs zin betaalbaar.
Weet je wat, laten we ze verhonderdvoudigen! Dan wordt alles hartstikke goedkoop1!!1!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Naluh! schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:10:
[...]

Het verschil in de praktijk tussen een roll van 188 en 195 ga je niet eens merken. En verder, als je de drop rates verdubbeld dan worden rolls van 195 net zoveel minder zeldzaam dan rolls van 175. Dus ALLES wordt minder zeldzaam, simple as that.

[...]
En ook die zullen dus 2 keer zoveel dan eerst gunstig uitvallen. Ubergear for everyone :P
Dat hoeft niet zo te zijn, er worden wel 2x zoveel van dat item gedropt maar dat betekend niet dat ze in dezelfde verhouding vielen als voorheen, als de Uber rolls misschien net 5% van de totalen vertegenwoordigden, dan zullen ze volgens jou theorie wel 2x zovaak droppen maar dat is dan nog steeds maar 10% in dit geval, de meest hoge rolls zullen echt niet net zo vaak vallen als de meest lage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Samen met S4er0 2x infernal machine gedaan. Ghom.. En Skeleton King..
Op monster power 4. Was een eitje eigenlijk.
Helaas maar van 1 een ingredient gekregen.. Dus nu weer keys sparen :)

Pagina: 1 ... 67 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.