Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikromanic schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:22:
Zo eindelijk inferno machine gecraft.. duurde wel eventjes
En nu wil je horen? "wow jij bent echt goed". Sorry voor de sjacho opmerking maar ik heb nooit begrepen waarvoor mensen zoiets posten. Het voegt niks toe (zelfde als mijn comment ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Dont feed the troll :+

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 14:51

Mikromanic

Onder de titel

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:36:
[...]

En nu wil je horen? "wow jij bent echt goed". Sorry voor de sjacho opmerking maar ik heb nooit begrepen waarvoor mensen zoiets posten. Het voegt niks toe (zelfde als mijn comment ;) )
Nee, heb alleen geluk (-:

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
xV0rtexx schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:35:
[...]

Dat vroeg ik me nog af. Kun je op MP10 de keys halen om de ubers vervolgens op b.v. MP5 te verslaan?
Volgens mij:

Kun je de keys overal scoren, alleen de dropkans is lager. Je kunt vervolgens een nieuwe game maken voor de infernal machine dingetjes.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind mikro niet echt een trol xD Ik zou ook trots zijn als ik het nu al geflikt had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Zo, MP6 is nog wel te doen voor mij. Hoger nog niet geprobeerd.
Overigens had ik bij de warden van Act1 gelijk een key. Vergeet niet dat je NV5 nodig hebt wil er een key droppen. Of het een gegarandeerde drop is of niet weet ik niet.

Mijn build overigens nog voor monks die willen verbeteren:
http://www.diabloprogress...lsau-2341/Hellsau/3995094
Vervang als je veel doodgaat, overawe met dodge en hard target. Ben met deze build zeer ver gekomen!

EDIT: Hoor nu van een vriend dat hij het al 3x heeft geprobeerd bij de warden uit act1 met NV5 en dat hij geen drop kreeg. Dus geen gegarandeerde drop. Overigens ook MP6.

[ Voor 15% gewijzigd door hellsau op 17-10-2012 12:51 ]

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:48:
[...]

Ik vind mikro niet echt een trol xD Ik zou ook trots zijn als ik het nu al geflikt had :)
Wil ook niemand jaloers maken of zo iets.. vertel alleen dat die keys en plan makkelijk te krijgen is met monster level 3. :)

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:25
Speel(de) zelf ook Monk, ben wel benieuwd hoe iemand met echt goede Monk gear als Wolf bijvoorbeeld het nu doet :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eu.battle.net/d3/e...calypso-1841/hero/9286553

Met mijn Demon Hunter kan ik enkel voorlopig MP 2 doen in Act 1 Inferno. Het wordt nog zoeken in mijn build om effectief te kunnen farmen, Voorlopig geen key drop gehad van Warden maar ik ben dan ook niet van plan om infernal machine te doen aangezien ik nog werk zal hebben aan mijn gear. :3.

Acalypso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hellsau schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:49:
Zo, MP6 is nog wel te doen voor mij. Hoger nog niet geprobeerd.
Overigens had ik bij de warden van Act1 gelijk een key. Vergeet niet dat je NV5 nodig hebt wil er een key droppen. Of het een gegarandeerde drop is of niet weet ik niet.
Op MP6 heb je 60% kans op een drop. Ik had helaas geen drop op MP4.

5NV is noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Vergeet ook niet alle bosses nog eens om te leggen. Hebben betere loot drops de eerste keer en iedereen is gereset zodat een kill als eerste keer telt.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:03
The_Fes schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:55:
Speel(de) zelf ook Monk, ben wel benieuwd hoe iemand met echt goede Monk gear als Wolf bijvoorbeeld het nu doet :)
* Blaat ego voelt zich gestreeld!

:+

Ik ben ook benieuwd. Ik moet nog een goed mainhand wapen kopen (heb wat gespaard) met lifesteal en chd+socket want daar zit nu een zelfgevonden sever in. Die 25% dmg tegen demons maakt een hoop goed in Act 3 maar daar kom ik niet ver mee in Act 1.

Ik had eerst een fist of az'turrasq, maar ik miste de lifesteal toch wel een beetje als ik achter een molten wegrenbeest aan aan het hollen was.

Ik doe nu 87k dps met die Sever (met lifesteal, dus dikke life on kill) en Eboing Flurry. Wat best een prestatie is met maar 150% chd in totaal. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Blaat op 17-10-2012 13:08 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:05:
Holiemolie. Life Steal is de bom.

Paar zombie bears en ik ben weer op max health. Merk niks meer van de eerste reflect mob die ik tegenkwam :+

Met dank aan de gek die dat wapen verkocht voor 30M :+
Please elaborate, welk wapen heb je het over? :P

Ik moet zeggen dat Grave Injustice nu wel aardig nutteloos geworden is. Moeilijkheidsgraad omhoog, farm snelheid naar beneden, bah. Ik had nog wel zoveel uitgegeven voor 45yd pickup range 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door kevz op 17-10-2012 13:14 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:47
Net even Realm of Turmoil geprobeerd op monster level 3, maar daar is voor mij geen doorkomen aan. Nu maar opnieuw die keys verzamelen en het op monster level 1 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:56:
http://eu.battle.net/d3/e...calypso-1841/hero/9286553

Met mijn Demon Hunter kan ik enkel voorlopig MP 2 doen in Act 1 Inferno. Het wordt nog zoeken in mijn build om effectief te kunnen farmen, Voorlopig geen key drop gehad van Warden maar ik ben dan ook niet van plan om infernal machine te doen aangezien ik nog werk zal hebben aan mijn gear. :3.
Jij leunt ook extreem zwaar op Sharshooter met jou build...
Unbuffed is je dmg behoorlijk laag, vooral voor een DH
http://www.diabloprogress...pso-1841/Acalypso/9286553
Ik heb ooit een DH gestart omdat ik een aardige boog vond:
http://www.diabloprogress...uurzee-2115/Siren/5772613
Nooit meer dan 200k verder in geinvesteerd, mijn dex is 200 lager terwijl m'n dmg hoger is, primair door meer CHC. Verder ook amper mee gespeeld omdat ik met m'n barb makkelijker uit de voeten kan.

Wat jij nodig hebt is CHC ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Refelect damage is insane gewoon niet meer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Ik hoor et al, vanavond ook maar direct een LS wapen aanschaffen. Dat had ik al willen doen, maar ik zocht op 1000+ DPS met dubbele CHD of 1150 DPS met soc. en dat was al onbetaalbaar. Toch maar wat dps inleveren dan :).

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 23:27
maratropa schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:35:
[...]

Ik dacht ik doe even snel een potje met m'n barb, MP4, core of arreat, tower level 1, arreat crater 2 tot ik 5 NV had en toen naar de keep depths 2.

Ik denk dat ik even niets veranderd. Whirwinden gaat beter, sprint heeft idd minder Loh tot gevolg, minder Fury merk ik eigenlijk niet. (En dat met 2 daggers) http://eu.battle.net/d3/e...atropa-2921/hero/10922743

MP4 is misschien net wat te traag, ga wel wat meer dood. WOTB en blijven bewegen is wel echt nodig. En hem aan houden is ook niet zo heel moeilijk zolang je maar bovenop de vijanden blijft zitten.

Seccubi vind ik nu het meest arelaxed zo even snel bekeken. Ik kan nu niet meer frontaal in hun projectielen lopen. :)

Er dropte wel METEEN zo'n beetje in depths 2 een set source, Tal-Rasha's unwavering glare met 213 DMG, 270 int, 9.0 chc, 10 apoc, 9% specral blade.

Dat belooft wat. LOOOT

Veel LAG ook idd..
Juist omdat je daggers draagt merk je niet dat je minder fury krijgt, ze hebben namelijk de fury cost van WW zo aangepast dat het verschil in fury gebruik tussen snelle en trage wapens kleiner wordt.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xV0rtexx schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:33:
Ik hoor et al, vanavond ook maar direct een LS wapen aanschaffen. Dat had ik al willen doen, maar ik zocht op 1000+ DPS met dubbele CHD of 1150 DPS met soc. en dat was al onbetaalbaar. Toch maar wat dps inleveren dan :).
LS maakt echt een wereld van verschil. Het is eigenlijk noodzakelijk nu met de DPS die je tegenwoordig doet en de HP die monsters hebben op hogere MP's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:26:
[...]

Jij leunt ook extreem zwaar op Sharshooter met jou build...
Unbuffed is je dmg behoorlijk laag, vooral voor een DH
http://www.diabloprogress...pso-1841/Acalypso/9286553
Ik heb ooit een DH gestart omdat ik een aardige boog vond:
http://www.diabloprogress...uurzee-2115/Siren/5772613
Nooit meer dan 200k verder in geinvesteerd, mijn dex is 200 lager terwijl m'n dmg hoger is, primair door meer CHC. Verder ook amper mee gespeeld omdat ik met m'n barb makkelijker uit de voeten kan.

Wat jij nodig hebt is CHC ^^
Merci voor de tips! Ik leun inderdaad nogal op Sharpshooter, een verkeerde redenering van mijn gedachten. Met je tips zal ik hierbij mijn gear verder uitbouwen. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/awp07q.png

Dit hier heb ik verkocht voor 3.5m geloof ik. Goedkoopste dat er stond in AH terwijl andere rings voor 9 - 10m.

Had ik eigelijk de prijs nog hoger kunnen zetten en wat maakt er zo speciaal op dat ring eigelijk want zo goed zijn de stats toch niet?

Acalypso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster voor een WD altijd al geweest in combo met zombie bears.

zelfs met 50k unbuffed had ik heals van 4-5k.

Ik zit momenteel op mp4 te farmen evensnel als in 1.04 zoek nog een zunni helmet met chc en 200+ int.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:14
Even een vraag voor de experts, welk monster power level staat gelijk aan normal inferno? is dat mp0? iemand zei 3 tegen mij , maar hoe zit het nu echt?

Voor de rest ben ik heel erg tevreden over de patch :) zoals gewoonlijk nog geen set/legendary's gezien, maar wie weet :D

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn eerste Legendary. Helaas voor een DH en die speel ik niet. Speel nu op MP1 en het was met 283% MF en 3 NV stacks.
Heb al wel een andere Mojo gehaald. Gaat ten koste van 18% MF maar die 2400 damage extra is het mij wel waard.
Ander wapen moet ik nog even voor sparen, heb nog maar 4 miljoen over nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek82 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:39:
Even een vraag voor de experts, welk monster power level staat gelijk aan normal inferno? is dat mp0? iemand zei 3 tegen mij , maar hoe zit het nu echt?

Voor de rest ben ik heel erg tevreden over de patch :) zoals gewoonlijk nog geen set/legendary's gezien, maar wie weet :D
MP1 is al lastiger dan Act 1 gisteren. Blijkbaar is MP2-3 gelijk aan act 3 tot gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:35:
[...]
Merci voor de tips! Ik leun inderdaad nogal op Sharpshooter, een verkeerde redenering van mijn gedachten. Met je tips zal ik hierbij mijn gear verder uitbouwen. ;)

[afbeelding]

Dit hier heb ik verkocht voor 3.5m geloof ik. Goedkoopste dat er stond in AH terwijl andere rings voor 9 - 10m.

Had ik eigelijk de prijs nog hoger kunnen zetten en wat maakt er zo speciaal op dat ring eigelijk want zo goed zijn de stats toch niet?

Acalypso.
Verder natuurlijk de standaard dingen zoals vit/armor/AR etc. Zorgen dat je iets van leech hebt wellicht.

Tradevragen eigenlijk hier zijn: [PC] Diablo 3 Trading topic
Die ring is erg goed..... had je meer voor kunnen vangen vrees ik, alle stats zijn nuttig voor een barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Eigenlijk is er niets veranderd aan de difficulty Inferno act1 zonder monster lvl, op monster level 1 is het duidelijk moeilijker dan gisteren.

Vooral die lag (HDD loading geraleteerd??) is op hardcore lévensgevaarlijk heb ik al mogen ondervinden, gelukkig kunnen ontsnappen maar het schol niet veel.

Kom momenteel echt damage tekort helaas zijn er nauwelijks goede 1h's met intelligence, een socket en life on hit beschikbaar :/

[ Voor 17% gewijzigd door -AzErTy- op 17-10-2012 13:49 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:47
En dan vind je een Hellrack met socket :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

En dan dropt dr helemaal nix bij The Realm of Turmoil xD!

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

Jawel, maar zit op monster level 3.. had nog moeite ook.. denk dat t beter is om goede groep te zoeken

Dus wie wil? :)

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Mikromanic schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:56:
[...]

Jawel, maar zit op monster level 3.. had nog moeite ook.. denk dat t beter is om goede groep te zoeken

Dus wie wil? :)
je meot toch opnieuwe nu een machine bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Schaapje_BlaaT schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:33:
[...]

Juist omdat je daggers draagt merk je niet dat je minder fury krijgt, ze hebben namelijk de fury cost van WW zo aangepast dat het verschil in fury gebruik tussen snelle en trage wapens kleiner wordt.
Oja idd :) Ik bedoelde eigenlijk dat ik geen bijlen gebruik en dus ook niet die extra 10% chc er bij heb wat ook weer in meer fury resulteert.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
Visgek82 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:39:

Mijn ervaring, MP0 is lager, en MP1 is sterker.
Ik ben begonnen in act 1 en mp1 was echt sterker dan hoe het er voor was, ik ging vaker dood.
maar de items die je vind zijn wel veel meer waard.
Daarna verder gegaan in Act2 op mp0 om te zien of ik de verhaal lijn verder kon spelen, het was stukken gemakkelijker, waar ik eerder meer reparatie kosten had dan inkomsten, (lees als continu dood ging)
kon ik nu door naar act 3 en daar de vuurtjes gemakkelijk aansteken.

maar ja ben zelf een wussy, dus hogere levels kan ik je niet aan helpen..

[ Voor 4% gewijzigd door bamboe op 17-10-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
MP4 Act 1 hier nu geen probleem. Wilt dat nu zeggen dat de rest van de acts makkelijker is geworden als je op MP0 blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 13:42
En wat vindt je voor een DH (want wil het misschien wel van je overnemen)
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:42:
[...]

MP1 is al lastiger dan Act 1 gisteren. Blijkbaar is MP2-3 gelijk aan act 3 tot gisteren.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

Delph schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:01:
[...]

je meot toch opnieuwe nu een machine bouwen?
Yep opnieuw de 3 keys vinden :)

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
De_Bastaard schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:09:
MP4 Act 1 hier nu geen probleem. Wilt dat nu zeggen dat de rest van de acts makkelijker is geworden als je op MP0 blijft?
In de PTR merkte ik geen verschil tussen A1 of A3.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
De_Bastaard schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:09:
Ja stukken gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Oké,

Is dit overigens wat waard, geen dex dus valt wel tegen zou ik zeggen ... ? Zit op m'n werk dus kan t niet checken :(

Afbeeldingslocatie: http://www.bassius.nl/Pics/Diablo/hellrack.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 13:25
Ik volg het topic aardig goed maar heb net even gemist waarvoor die keys zijn en wat die machine inhoudt. Kan iemand me dat even kort vertellen svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img208/130/skornu.png

is dit wat voor m'n barbarian? Buyout is 2m..

[ Voor 25% gewijzigd door Scallius op 17-10-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Wil hem wel van je overnemen

gebuik WF maar misschien is dit beter
De_Bastaard schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:13:
Oké,

Is dit overigens wat waard, geen dex dus valt wel tegen zou ik zeggen ... ? Zit op m'n werk dus kan t niet checken :(

[afbeelding]

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raoul.TLS schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:10:
En wat vindt je voor een DH (want wil het misschien wel van je overnemen)

[...]
Een chest:
129 dext
59 fire resist
47 resist to all
5% life
173 armor
+13% goldfind
177 life/second
Melee attackers take 1687 dmg/hit

Zou ook niet weten wat zo'n chest waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:13:
Oké,

[afbeelding]
100k als je geluk hebt. Ik had 2 dezelfde (iets hogere dps) ook met socket die ik op het laatst maar ge "brimstone'd" heb om nog wat te verdienen er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Wel of geen sockets en dan vergelijk ik het met wat ik heb

wil hem wel van je overnemen (als je een plaatje heb)
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:19:
[...]

100k als je geluk hebt. Ik had 2 dezelfde (iets hogere dps) ook met socket die ik op het laatst maar ge "brimstone'd" heb om nog wat te verdienen er aan.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scallius schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:16:
[afbeelding]

is dit wat voor m'n barbarian? Buyout is 2m..
Is wat voor een Monk daar er alleen dex op zit en geen strength.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raoul.TLS schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:21:
Wel of geen sockets en dan vergelijk ik het met wat ik heb

wil hem wel van je overnemen (als je een plaatje heb)

[...]
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
[PC] Diablo 3 Trading topic

(en er is een edit knop samtax)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatsui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
Kun je Monster Power in Hell dusdanig aanpassen dat er goede loot dropts? Ik moet mijn DH nodig gearen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akatsui schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:25:
Kun je Monster Power in Hell dusdanig aanpassen dat er goede loot dropts? Ik moet mijn DH nodig gearen. :9
Voor elk level MP krijg je 10% extra MF en GF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 11:07
kan act 1 mp 1 inferno niet eens meer aan XD. weet ook van geen god meer hoe ik moet spelen met mn DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol anders verwijs je naar iets totaal anders.......
En nee de edit knop was hier niet nodig daar ik reageer op een andere post van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Speel nu Act 1 op MP6, best goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akatsui schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:25:
mp werkt alleen maar op inferno niet op lagere niveau's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:33:
[...]

mp werkt alleen maar op inferno niet op lagere niveau's
Nee, MP werkt overal, alleen op inferno krijg je meer MF/GF

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoe wordt die MF meegerekend ? Dat zie je niet terug in je stats toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Haha toch lachen dat heel veel spelers opeens moeite hebben om op een bepaalde mplvl te gaan spelen. Paar pagina's terug schreef ik al dat het beste qua farmsnelheid is om op lvl 1 te spelen. Toen riepen zo velen, nee niet mee eens want mp3/4 staat gelijk aan huidige act3. Dus als ik nu act3 kan farmen dan kan ik ook met gemak zelfde farmsnelheid spelen op mp3/4. Dus niet!! Maar dat is ook niet erg, speel gewoon mp1 en farm 2x zo snel, dus meer kans op items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Wel, wat nu ook een enorm voordeel is, als je een altje gaat levelen, wat tot eind hell gewoon een boring grind is omdat het veel te makkelijk is, kun je dus bijvoorbeeld beginnen op mp4. krijg je nog een mooie bonus voor ook en het zal zeker niet zo easy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:03
Mistymo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:38:
Haha toch lachen dat heel veel spelers opeens moeite hebben om op een bepaalde mplvl te gaan spelen. Paar pagina's terug schreef ik al dat het beste qua farmsnelheid is om op lvl 1 te spelen. Toen riepen zo velen, nee niet mee eens want mp3/4 staat gelijk aan huidige act3. Dus als ik nu act3 kan farmen dan kan ik ook met gemak zelfde farmsnelheid spelen op mp3/4. Dus niet!! Maar dat is ook niet erg, speel gewoon mp1 en farm 2x zo snel, dus meer kans op items.
Volgens mij protesteerde ik heel erg. :P

En ik moet nog proberen hoe het gaat. Maar het zou me niet raar lijken als het wel ok gaat op hogere mp met mijn dik monkje. ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
heb het key gedeelte ook gemist, maar ben net wel een boss Xarax the keykeeper tegen gekomen,
na een 40k reparatie en 3k aan items had hij niets bijzonders op zich, behalve dan dat hij me compleet
in de pan hakte keer op keer. (iets van 10-15 keer doodgegaan tot ik hem had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
In PTR kon ik samen met Anima makkelijk uit de voeten op MP5.
Denk dat we nog wel een niveau hoger aan kunnen en dan nog redelijk snel er doorheen gaan.
Is het niveau dan anders geworden bij de release van 1.0.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 28-09 20:56
Wolf schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:40:
[...]

En ik moet nog proberen hoe het gaat. Maar het zou me niet raar lijken als het wel ok gaat op hogere mp met mijn dik monkje. ;)
Dat kan wel eens tegenvallen.. MP1 is zeker niet de sweet spot voor ons.. Maar MP5 ook niet.
(ik zeg niet dat ie niet te doen is hoor, t is prima te doen. Maar t gaat pak trager)
Ik ben nu 4 aan het doen en dat gaat al te langzaam eigenlijk.
Dus ik denk dat het MP3 wordt.
Hoewel het ook wel leuk is om echt te moeten slaan ipv overal gewoon met sweeping wind langs te lopen.

Droprates zijn wel merkbaar hoger. 3 legendary's in een halve run.
En de ID tijd die verkort is vind ik ook echt een verademing.

[ Voor 5% gewijzigd door Marcvz op 17-10-2012 14:44 ]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:05

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Langzaam kruipt de tijd voorbij... nog 1 uur en 15 min en ik kan naar huis van werk :)

Diablo time \o/ (+ weekend)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
En nu Messerschmidt gevonden :(

1000+ damage, 300str. ... misschien leuk voor templar? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Wolf schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:40:
[...]

Je hebt gelijk als je zegt dat het gaat, bedoel ik kan op mp10 spelen en mol dan nog packs/bosses echter dat duurt zo vreselijk lang en daarbij ook deaths dat het totaal niet lonend is. Wat ik bedoel te zeggen is dat mensen zich blind staren op die mp lvl's en blijkbaar iets hebben van hoe hoger hoe meer imbah ik ben. Ik zeg het nogmaals al kan je mp4/5/6/7/8/9/10 aan het meest effiecient is gewoon keihard raggen op mp1 en zo snel mogelijk packs naar de eeuwige jachtvelden sturen. Hoe je het went of keert als je mp3/4 kan dan kan je ook mp1, echter ben je daar dan 2x zo snel. Laat je niet misleiden door die 50%/75% extra MF want dat zet toch geen zoden aan de dijk als een run 2x zo lang duurt.

Wil je uitdaging, ga dan hoger spelen, wil je farmen kies gewoon 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Heb me nog totaal niet verdiept in dat hele key gebeuren en dat ding dat je kunt craften. Waar droppen die onderdelen nu eigenlijk? In alle acts? en op champs of gewone mobs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Vandread schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:46:
@de_bastaard
Templar wil een 1h ;) volgens mij krijg je er geeneens een brimstone uit :P
Owja, shit ... level 59 vereist :X.

Hoe zit dat nu met die MF van Monster levels? Wordt op de achtergrond berekend? Ik heb nu MP6 Act 1 maar m'n MF is er niet meer op geworden in m'n stats.

Denk dat ik toch maar eens naar Act 2 of 3 over moet gaan, Act 1 is wel erg makkelijk en Act 2 zou betere loot moeten geven :)

[ Voor 37% gewijzigd door De_Bastaard op 17-10-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:29
Wat me opvalt in de laatste posts is dat MP2 niet genoemd wordt. Het is OF MP1 voor de snelheid of MP3+ voor uitdaging etc. Als ik kijk naar de bonussen en drop kansen lijkt mij juist MP2 het meest optimale maar bijna iedereen hier doet alsof die niet bestaat :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik heb de indruk dat je echt al brakke gear moet hebben om Act 1 niet op minimaal MP5+ te kunnen doen. Ik dacht begin maar met 2, maar dat ging enorm soepel. Nu op 6 en het is nog steeds 2 vingers in de neus ... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
De_Bastaard schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:54:
Ik heb de indruk dat je echt al brakke gear moet hebben om Act 1 niet op minimaal MP5+ te kunnen doen. Ik dacht begin maar met 2, maar dat ging enorm soepel. Nu op 6 en het is nog steeds 2 vingers in de neus ... .
Ik denk dat dit ook nogal afhankelijk is van het soort char. Ik kon met mijn wizard wel mp 7 aan, maar om nou te zeggen dat, dat soepel ging.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Laat me raden,monk of barb? Tja laten we wel zijn D3 is een gear game en niet veel skills nodig. Zeker niet voor bepaalde classes.. Facetanken, stil blijven staan, paar knoppen indrukken totdat alles platligt is natuurlijk vrij gemakkelijik. Ik vind daarom m'n WD ook lekkerder spelen.. Is tenminste nog wel skill nodig om te overleven. 1 seconden in troep staan op a3 is dood of bengelend aan t lijntje... Ook wel frustrerend soms natuurlijk als je ziet hoe sommige classes alles steamrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja Monk inderdaad, ik heb overigens met facetanken genoeg problemen in Act 3 waar ik zie dat bijvoorbeeld Wizards er weer in no-time doorheen blazen. Monk is niet heilig hoor :+ ! Descecrator + andere stats maken je echt af.

[ Voor 11% gewijzigd door De_Bastaard op 17-10-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Darth Malak schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:57:
[...]Laat me raden,monk of barb? Tja laten we wel zijn D3 is een gear game en niet veel skills nodig. Zeker niet voor bepaalde classes.. Facetanken, stil blijven staan, paar knoppen indrukken totdat alles platligt is natuurlijk vrij gemakkelijik. Ik vind daarom m'n WD ook lekkerder spelen.. Is tenminste nog wel skill nodig om te overleven. 1 seconden in troep staan op a3 is dood of bengelend aan t lijntje... Ook wel frustrerend soms natuurlijk als je ziet hoe sommige classes alles steamrollen.
...maar die classes zitten wel met de uberitems dus begin je 't nu te begrijpen hoe D3 in elkaar zit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Dan ben jij een van de weinige die met 2 vingers in de neus en supersnel mp5+ kan doen. Ik zou je aanraden om gewoon 10 te pakken om uitdaging te hebben.

Ik heb denk ik een gear van 800mio+, Ik kan in 4 man party act 3 alles met gemak/snelheid soloen (met mijn snelheid hobbelt iedereen er achter aan) vraag maar aan mede tweakers die gerund hebben met mij.
Maar butcher op 5/6 levert alweer problemen op, kan niet eens meer stilstaan door de DS die niet up blijft door de proc nerf, dus moet ik moven en dat kost tijd. Bosses hebben opeens zoveel meer hp op 5/6+ dat het gewoon niet loont, in die tijd kan je alweer een halve run hebben gedaan.

Maar goed, snap nog steeds niet waarom men hoger dan lvl 1 wilt farmen behalve dan op forum te kunnen zeggen ik kan mp6,7,8,9,10 aan met 2 vingers in mijn neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Kolere, wat heb ik een lol met die 3 turrets. elite packs etc smelten gewoon weg nu , heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:05:
Blegh, haat Act 4. Kan hem net doen op MP3, maar de plan wil maar niet droppen..
Een uberboss als ik thuiskom zou leuk zijn :+ hihi

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:05:
[...]

Maar goed, snap nog steeds niet waarom men hoger dan lvl 1 wilt farmen behalve dan op forum te kunnen zeggen ik kan mp6,7,8,9,10 aan met 2 vingers in mijn neus.
Omdat als je MP3 net zo met 2 vingers in je neus doet als MP1, MP3 toch een stuk efficienter is.

1-hit is 1-hit. Dat gaat echt niet sneller op een lager level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
[...]

Dan ben jij een van de weinige die met 2 vingers in de neus en supersnel mp5+ kan doen. Ik zou je aanraden om gewoon 10 te pakken om uitdaging te hebben.

Ik heb denk ik een gear van 800mio+, Ik kan in 4 man party act 3 alles met gemak/snelheid soloen (met mijn snelheid hobbelt iedereen er achter aan) vraag maar aan mede tweakers die gerund hebben met mij.
Maar butcher op 5/6 levert alweer problemen op, kan niet eens meer stilstaan door de DS die niet up blijft door de proc nerf, dus moet ik moven en dat kost tijd. Bosses hebben opeens zoveel meer hp op 5/6+ dat het gewoon niet loont, in die tijd kan je alweer een halve run hebben gedaan.

Mmmm Butcher doe ik niet, ik houd het altijd bij de mobs en champions. Overigens dacht ik dat je per MP level er 10% mf bij krijgt? Vandaar dat ik hoger MP doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De_Bastaard schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:09:
[...]

Overigens dacht ik dat je per MP level er 10% mf bij krijgt? Vandaar dat ik hoger MP doe.
25% :P

Ik ga overigens MP 3 of 4 (in party) spelen. Ik heb dan dezelfde snelheid als ik in 1.0.4 zou hebben, maar kan mijn normale gear dan grotendeels aanhouden en boven de 300% MF blijven. Op MP 4 kan ik 100% MF van mijn items af laten, waardoor mijn farmsnelheid dus gewoon hoger wordt, omdat ik o.a. mijn amulet zonder MF, maar met +50k dps weer aan kan gaan doen.

Qua MF levert MP4 dan niets op, maar qua DPS, bonus XP en grotere kans op bonus items wel degelijk.

[ Voor 52% gewijzigd door Angeloonie op 17-10-2012 15:14 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Blegh, haat Act 4. Kan hem net doen op MP3, maar de plan wil maar niet droppen..
Op welk MP level en welke act zat je nu te farmen. En hoe is dit te doen? Zit net op t punt voor t eerst d3 ff op te starten na de patch. Denk dat ik maar MP2 in A1 ofzo effe ga proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10 16:54

Anno

Griefmaker#2862

Welke gear heb jij ? Ik wil even een vergelijking doen met mijn eigen WD om te kijken op welke MP ik vanavond ga starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:07:
[...]

Omdat als je MP3 net zo met 2 vingers in je neus doet als MP1, MP3 toch een stuk efficienter is.

1-hit is 1-hit. Dat gaat echt niet sneller op een lager level.
Maar jij 1 hit niet op bosses dus wat is er efficienter dan? Stel jij kan in 10 klappen butcher neer rammen bijvoorbeeld op mp3 (wat zowiezo al niet lukt) en op mp1 doe je dat dan in 3 klappen, dan ben je gewoon sneller met mp1 hoe je het went of keert. Snelheid = efficient = meer loot en daar doet die 50% extra mf niks aan af. Maar goed, doe lekker je ding ik geef alleen een tip (lees forums er maar op na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darth Malak schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:10:
[...]

Op welk MP level en welke act zat je nu te farmen. En hoe is dit te doen? Zit net op t punt voor t eerst d3 ff op te starten na de patch. Denk dat ik maar MP2 in A1 ofzo effe ga proberen. :)
Heb alleen MP3 en 4 geprobeerd. Trash is in beiden makkelijk, maar elites vond ik op 4 iets teveel health hebben om interessant te zijn. Was niet heel moeilijk, maar duurde gewoon te lang. MP3 nu voelt al wat beter, maar denk dat 1 of 2 uiteindelijk voor mijn crappy WD een stuk beter is :P

5 stacks krijgen in Act 4 is gewoon kut...

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:11:
[...]

Maar jij 1 hit niet op bosses dus wat is er efficienter dan? Stel jij kan in 10 klappen butcher neer rammen bijvoorbeeld op mp3 (wat zowiezo al niet lukt) en op mp1 doe je dat dan in 3 klappen, dan ben je gewoon sneller met mp1 hoe je het went of keert. Snelheid = efficient = meer loot en daar doet die 50% extra mf niks aan af. Maar goed, doe lekker je ding ik geef alleen een tip (lees forums er maar op na).
Je hebt wel erg tunnelvisie. Het gaat om de hele run-lengte. Die is niet zozeer afhankelijk van elites of bosses, maar van hoe snel je door trash heen gaat. Voor sommige classes gaat het zelfs sneller op hogere levels, als mobs iets meer HP hebben (zoals WW barbs als ik het goed begrijp)...

Als je 2 minuten langer over een MP3 run doet van een half uur, maar krijgt wel extra MF/XP/etc, dan is dat alsnog waard natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Lol nu nog uit zien te vissen waar je dat MP kunt selecteren.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bij change quest, onderaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:00

ChUcKiE

Dus........

En bij options->gameplay eerst selecteren uiteraard.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:13:
[...]

Je hebt wel erg tunnelvisie. Het gaat om de hele run-lengte. Die is niet zozeer afhankelijk van elites of bosses, maar van hoe snel je door trash heen gaat.

Als je 2 minuten langer over een MP3 run doet van een half uur, maar krijgt wel extra MF/XP/etc, dan is dat wel waard natuurlijk.
trash is niet het doel de packs en elites/bosses wel. Je maakt mij niet wijs dat je die packs/bosses/elites one shot op lvl 3 (je zegt net in vorige post dat je op lvl 4 problemen hebt en 3 te doen is).

5 packs voor NV, dan nog gemiddeld 12 andere packs during run en dan nog ghom/siege/cydea/azmodan. Dat zijn 21 hardere/meer HP monsters. Daar doe jij op mp3 meer dan 2 minuten over t.o.v. mp1 op een volle run. Denk dat je ongeveer 30% langere run hebt en dat zou op jouw 30 min zomaar 9 a 10 minuten zijn en dat voor 50% meer MF? pffffff lekker efficient. Ik deed een volledige act 3 in 27 minuten. Nu op mp1 iets sneller en op mp3 doe ik er opeens bijna 45 min over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Is erg wazig.. Zie alleen de gebruikelijke setting zoals inferno, hell etc.. :P

</endnabtalk>

AH ja.. gevind.

[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 17-10-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

[...]
Ik ben het denk ik niet helemaal met je eens. Ik heb het nog niet gespeeld, 1.05, maar ik denk dat als je je MP kan verhogen waarbij je KPH minder dan 25% zakt, het meer rendement heeft om in MP te stijgen.

Ik stel me voor dat ik bijvoorbeeld ACT1 beter met een hoge MP kan doen waarbij ik er nog steeds doorheen blaas, en zo richting de 500% MF kan gaan. Ik vond al veel legendaries in de cave runs in fields of misery, maar met 500% MF en double legendary droprates moet dit nog veel rendabeler worden.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
was MF niet gecapped op 350-400 ofzo?
Pagina: 1 ... 66 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.