Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 18:15
Kan iemand mij uitleggen waarom ik zo snel doodga met mijn WD?

http://eu.battle.net/d3/e...Killer-2292/hero/21283010

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat je bijna geen health hebt en geen Jungle Fortitude?

Vraag me af hoe je aan al die legendaries komt :X Account gekocht of gekregen neem ik aan?

Weet het goed gemaakt. Geef mij die gear, dan leer ik jou hoe je met een WD speelt in ruil ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 16-10-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:36

Flapmo

and back is gigi!

Bosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:42:
Omdat je bijna geen health hebt en geen Jungle Fortitude?

Vraag me af hoe je aan al die legendaries komt :X
+en geen DPS om alles om te leggen voor het echt gevaarlijk wordt :).

Denk dat ik ook maar mijn uhkapian serpent omruil voor een thing of the deep. Pickup radius is toch wel handig :). Al kost het me wat DPS.

@hieronder
Oeps, last 16k :+.

Dan is hij gewoon slecht :p. Play more HC! ;). Met 80k en evenveel life drop ik nooit. Ook niet als ik gewoon 4man a3 farm, en zeker niet met spirit vessel. Misschien een extra summon nemen, je dogs zijn vrij snel door vermoed ik. Andere optie is wat LoH en dan poison of fire dogs.

[ Voor 45% gewijzigd door Flapmo op 16-10-2012 22:56 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:47:
[...]

+en geen DPS om alles om te leggen voor het echt gevaarlijk wordt :).
Geen DPS? 170k... Das meer dan 2x zoveel als ik en ik doe act 3 met 2 vingers in mn neus :P

Miljard aan gear op die WD en hij vraagt zich af waarom die zo vaak dood gaat? Smells fishy :+

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 16-10-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ok. ik heb een theorie.. En ik meen dit serieus. Ik geloof n.l. dat blizzard individuele spelers flagged als ze kritisch zijn tov blizzard, op forums of in tickets. Ik ben er verder 110% van overtuigt dat deze flag vevolgens gebruikt wordt om te bepalen of er iets fataoenlijks dropt. En dus een bijv. -500% kans als die flag er is. En ja ik ben kritisch geweest in tickets op batltle net in voor wow en mogelijk in d3. De reden waarom ik denk dat blizz dit doet is dat ze bang zijn voor negative publiciteit, forum posts of wat dan ook.

Ik geloof dit omdat ik echt zolangzamerhand geen flauw benlmheb waarom ik na 330+ uur, paragon 21+ op wd en 6 ofzo op monk totaal maar liefst 25 mil maxmheb weten te verkopen in 5 bruikbare items....

Ik wordt echt hyper depressief van die continue stroom van ook nog eens veelal dezelfde spelers van die verkopen van 250 mil. Of deze verkopen en posts zijn overdrven, verzonnen of ik ben paranoid...:/

Ik hoop toch op een paar serieuze reacties. Ik denk nl dat IK zeker reden heb tot klagen of me afvragen WAAROM, dit in tegenstelling tot sommige klagers hier. :) excuses voor de type fouten maar die ipad3 typed echt voor geen meter...

[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Darth Malak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:49:
Ok. ik heb een theorie.. En ik meen dit serieus. Ik geloof n.l. dat blizzard individuele spelers flagged als ze kritisch zijn tov blizzard, op forums of in tickets. Ik ben er verder 110% van overtuigt dat deze flag vevolgens gebruikt wordt om te bepalen of er iets fataoenlijks dropt. En dus een bijv. -500% kans als die flag er is. En ja ik ben kritisch geweest in tickets op batltle net in voor wow en mogelijk in d3. De reden waarom ik denk dat blizz dit doet is dat ze bang zijn voor negative publiciteit, forum posts of wat dan ook.

Ik geloof dit omdat ik echt zolangzamerhand geen flauw benlmheb waarom ik na 330+ uur, paragon 21+ op wd en 6 ofzo op monk totaal maar liefst 25 mil maxmheb weten te verkopen in 5 bruikbare items....

Ik wordt echt hyper depressief van die continue stroom van ook nog eens veelal dezelfde spelers van die verkopen van 250 mil. Of deze verkopen en posts zijn overdrven, verzonnen of ik ben paranoid...:/

Ik hoop toch op een paar serieuze reacties. Ik denk nl dat IK zeker reden heb tot klagen of me afvragen WAAROM, dit in tegenstelling tot sommige klagers hier. :) excuses voor de type fouten maar die ipad3 typed echt voor geen meter...
_/-\o_ for the fucked up mind & theorie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:16
Ik had dit een tijdje geleden ook al voor gelegd, maar er is gewoon niets over te discussiëren. Volgens mij worden de drops artificieel laag gehouden per klasse, dus op mijn WD dropt er nooit een snake offhand etc.
Het spel is zo beroerd saai geworden, na allerlei builds gespeeld te hebben, is het 20x act3 farmen voor 1 verkoopbaar item voor mij reden geweest dit spel niet meer op te starten. De manier waarop traden geforceerd word via RMAH (zodat Blizz lekker rijk kan worden) staat mij echt niet aan.

[/endrant]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met killsnelheid, efficientie en zoveel mogelijk met 5 stacks doen. Daar zijn nu eenmaal sommige classes beter in dan andere, het valt me wel op dat 1 langere run meestal betere resultaten geeft dan meerdere korten ivm de 5nv die je door blijft gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik denk dat mensen dropkansen bij anderen overschatten. Afgezien van de progamers en mensen met gelijke uren denk ik dat de meesten biljardairs het uit de handel verkregen hebben. Met een uurtje of 3-5 per dag zul je nu eenmaal niet elke 2 dagen een 200mil item vinden.

300 uur zonder iets is wel een tikkie bad luck. Ervan iitgaande dat je goede runspeed hebt en juiste routes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:56:
Zweetsok, hoe lang doe jij eigenlijk over een run? Aantal uur speeltijd zegt natuurlijk niet zoveel als we niet weten hoe snel je killt of met hoeveel MF.
Volgens mij zit ik,met 5 stacks zo rond de 191 mf met huidige paragon. En ik kill het meeste redelijk snel.. Ga af en toe dood op vervelende pack of vanwege slaperigheid.. :p Maar ik denk dat ik niet erg extreem veel langzamer run dan wanner de runs die we samen doen. Tenzij af en toe doodgaan een zware impact heeft op drops.

Tja, en tis niet of ik niet farm.. je wordt geen p20 zonder te farmen.. t zijn of a3 siegebraker runs of volledige siegebreaker azmodan runs.. pak alles mee, keeps, fields of slaughter, bridge, etc..

[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Delph schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:59:
Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met killsnelheid, efficientie en zoveel mogelijk met 5 stacks doen. Daar zijn nu eenmaal sommige classes beter in dan andere, het valt me wel op dat 1 langere run meestal betere resultaten geeft dan meerdere korten ivm de 5nv die je door blijft gebruiken.
Dat is het hele doel van die stacks, maar wat het tegenhoud is het spel leuk houden zodat je af en toe ff een bosskill kan doen. Nu is het meer van goh, ff diablo 3 opstarten, en dan een paar uur later pas stoppen want je bent geforceerd die stacks te halen en een hele run te doen wil het hele spel nut hebben :')

Nee, ik vind persoonlijk Diablo 3 een gefaald product, het voelt gewoon Beta aan, teveel gefocussed op nonstop farmen en de RMAH, bleh :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik geloof dit omdat ik echt zolangzamerhand geen flauw benlmheb waarom ik na 330+ uur, paragon 21+... of ik ben paranoid...:/
Nouja, ik ben paragon lvl 43 (overigens na 108 uur, wat doe jij verkeerd :P?) en heb ook pas 1 set item geloot wat ik heb kunnen verkopen voor 30mil. Maar ik denk dat je paranoid bent :+. Diablo is random en dat kan frustrerend zijn, ik hoop dat het na 1.05 iets verbeterd. Het zal natuurlijk altijd random blijven maar het verschil is momenteel te groot naar mijn mening.

Hoe zit het trouwens met je MF gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

kevz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:04:
[...]

Dat is het hele doel van die stacks, maar wat het tegenhoud is het spel leuk houden zodat je af en toe ff een bosskill kan doen. Nu is het meer van goh, ff diablo 3 opstarten, en dan een paar uur later pas stoppen want je bent geforceerd die stacks te halen en een hele run te doen wil het hele spel nut hebben :')

Nee, ik vind persoonlijk Diablo 3 een gefaald product, het voelt gewoon Beta aan, teveel gefocussed op nonstop farmen en de RMAH, bleh :P
Teveel gefocust op farmen en traden? Heb jij wel eens gekeken wat diablo voor (end)game is? Dat is het hele doel van het spel ;) .

5stacks duurt ook eerdwr minuten dan uren overigens. Een run duurt wel langer dan in d2. Maar hier ben ik wel blij om, elke 1.57 min een nieuwe game maken met naam a133 a134 etc is ook vermoeiend :). Ik vind D3 de goede kant op gaan nu legendaries gebuffed zijn en best in slot ddiscussies opkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 16-10-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:42:
Vraag me af hoe je aan al die legendaries komt :X Account gekocht of gekregen neem ik aan?
Als je iets verder kijkt zie je dat hij ook een barb heeft met een full armor IK set.... para 32 en 170k dmg...
Denk dat dat z'n goede begin is geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Alles lijkt nu te zijn gefocused op damage. Wou dat ik zoveel damage deed :)

Maar 22k life is laag. Als ik inferno speel zie ik niemand met 22k, 90% heeft 35k of hoger (melee klasses hebben eerder 50k zelfs). En als ik even je resistance bij elkaar optel is die ook laag. Probeer 400 resis all te hebben, dan heb je in ieder geval de tijd om een flinke klap te overleven.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Flapmo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:08:
[...]

Teveel gefocust op farmen en traden? Heb jij wel eens gekeken wat diablo voor (end)game is? Dat is het hele doel van het spel ;) .

5stacks duurt ook eerdwr minuten dan uren overigens. Een run duurt wel langer dan in d2. Maar hier ben ik wel blij om, elke 1.57 min een nieuwe game maken met naam a133 a134 etc is ook vermoeiend :). Ik vind D3 de goede kant op gaan nu legendaries gebuffed zijn en best in slot ddiscussies opkomen.
Ik weet echt wel wat voor spel Diablo is hoor, dat hoef je mij niet te vertellen. Feit is gewoon dat je met D2 niet aan die beroerde stacks vast zat, er veeeeeel meer customizability was, en dat je in D3 enorm moet focusses op efficient act3 runs doen. Het is allemaal veel te cookie-cutter, en haalt wat creativiteit weg, daar was D2LOD beter in IMHO. Tja, ik vind het gewoon niet zo'n goed spel als het had kunnen zijn. Misschien wat patches en het word weer wat leuker.

Dus, each to their own. Ik speel bijv. al 10+ jaar Quake, ik haal daar veel meer adrenaline uit dan (voor mij) dit slaapverwekkende Diablo 3 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door kevz op 16-10-2012 23:13 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Jay-v schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:07:
[...]

Nouja, ik ben paragon lvl 43 (overigens na 108 uur, wat doe jij verkeerd :P?) en heb ook pas 1 set item geloot wat ik heb kunnen verkopen voor 30mil. Maar ik denk dat je paranoid bent :+. Diablo is random en dat kan frustrerend zijn, ik hoop dat het na 1.05 iets verbeterd. Het zal natuurlijk altijd random blijven maar het verschil is momenteel te groot naar mijn mening.

Hoe zit het trouwens met je MF gear?
Tja zoals ik al zei, iets van 191 ofzo met 5 stacks en mn p20 level... Geen gold om dit te verbeteren en er niet op achteruit te gaan qua stats.. iets van 8 mil nu.. max ooit 20 mil.

Ena ja die 330 uur is totaal op wd en monk en nog iets van uurtjes op wizz.. dus idd aanzienlijk veel minder tuurlijk sinds 1.04 patch.. :)

http://eu.battle.net/d3/e...weetsok-2203/hero/4413997

[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

kevz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:12:
[...]

Ik weet echt wel wat voor spel Diablo is hoor, dat hoef je mij niet te vertellen. Feit is gewoon dat je met D2 niet aan die beroerde stacks vast zat, er veeeeeel meer customizability was, en dat je in D3 enorm moet focusses op efficient act3 runs doen. Het is allemaal veel te cookie-cutter, en haalt wat creativiteit weg, daar was D2LOD beter in IMHO. Tja, ik vind het gewoon niet zo'n goed spel als het had kunnen zijn. Misschien wat patches en het word weer wat leuker.

Dus, each to their own. Ik speel bijv. al 10+ jaar Quake, ik haal daar veel meer adrenaline uit dan (voor mij) dit slaapverwekkende Diablo 3 ;)
Wat was er aan D2 meer customizable? Begrijp me niet verkeerd, skilltree vond ik beter dan dit maar customizability? Of je deed baalruns of ubertrist. Dat deed je dan met minimaal een telesoso of hammerdin met enigma. Je tele snel naar boss en legt hem om. Mepho was al snel te crappy drops dus baal of ubers was enige. Tsja, ik zeg niet dat dat slecht was, maar het is ook niet spannender of beter dan nu denk ik. Vergeet niet dat daar ook aardig wat patches zijn geweest. Classic was ook niet alles bij d2. gems en later sojs traden in trade chat. Lekker spammen met #### eromheen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 17:01

KneoK

Not in a million lightyears

Darth Malak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:13:
[...]

Tja zoals ik al zei, iets van 191 ofzo met 5 stacks en mn p20 level... Geen gold om dit te verbeteren en er niet op achteruit te gaan qua stats.. iets van 8 mil nu.. max ooit 20 mil.

Ena ja die 330 uur is totaal op wd en monk en nog iets van uurtjes op wizz.. dus idd aanzienlijk veel minder tuurlijk sinds 1.04 patch.. :)

http://eu.battle.net/d3/e...weetsok-2203/hero/4413997
Het blijft toch voor een groot gedeelte ook efficiëntie. Jij hebt bijvoorbeeld na 209 uur bijna 6000 elite kills. Ik heb op m'n barb na 124 uur al ruim 8000 elite kills. Da's 2000 keer extra kans op een goeie drop in iets meer dan de helft van de speeltijd, trashmobs niet eens meegerekend.
Het is echt niet zo dat bij sommige mensen om de haverklap goeie loot dropt, het grootste gedeelte zal gewoon goeie farmroutes hebben en killen zo snel als het kan zoveel mogelijk mobs en champs.

Ik heb in totaal zo'n 500 uur gespeeld en ook maar een paar echte klappers gemaakt. De rest komt van kleine verkopen en zo nu en dan spelen op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

y0ukn0w schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:11:
[...]

Alles lijkt nu te zijn gefocused op damage. Wou dat ik zoveel damage deed :)

Maar 22k life is laag. Als ik inferno speel zie ik niemand met 22k, 90% heeft 35k of hoger (melee klasses hebben eerder 50k zelfs). En als ik even je resistance bij elkaar optel is die ook laag. Probeer 400 resis all te hebben, dan heb je in ieder geval de tijd om een flinke klap te overleven.
Ja gebruik een van de online calculators. o.a.

http://www.d3rawr.com/

en je zult zien wat meer vit, ar en armor met je EHP = effective hitpoints doet... Moar EHP = live

Oh en natuurlijk eenmgoede thing of the deep met hoge dmg, int, vit en pick radius = win. En passive gebruiken die gebruik maakt van die radius.. health globes zijn voornaamste defense van WD.

En ik merk zelf dat 800 loh te weinig is in ieder geval met bombs.. ga binnenkort mocht ik wat gold hebben lifesteal maar weer eens proberen.. werkt kennelijk veel beter, zeker met hoge dps... in jouw geval dan...de mijne hopelijk in de toekomst.

[ Voor 24% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
Darth Malak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:03:
[...]

Volgens mij zit ik,met 5 stacks zo rond de 191 mf met huidige paragon. En ik kill het meeste redelijk snel.. Ga af en toe dood op vervelende pack of vanwege slaperigheid.. :p Maar ik denk dat ik niet erg extreem veel langzamer run dan wanner de runs die we samen doen. Tenzij af en toe doodgaan een zware impact heeft op drops.

Tja, en tis niet of ik niet farm.. je wordt geen p20 zonder te farmen.. t zijn of a3 siegebraker runs of volledige siegebreaker azmodan runs.. pak alles mee, keeps, fields of slaughter, bridge, etc..
191 MF is niet echt iets waar je goede items bij zult vinden, wil je echt iets vinden moet je het opkrikken tot boven de 320 of 350 heb ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

bamboe schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:21:
[...]

191 MF is niet echt iets waar je goede items bij zult vinden, wil je echt iets vinden moet je het opkrikken tot boven de 320 of 350 heb ik ergens gelezen.
8 mil gold = impossible... Maar eh peroonlijk en ook van verwchillende hier heb ik nooit verschil gemerkt tussen geen MF en veel of behoorlijk wat MF.. Maa ja, d3 wordt zeker na de komende patch nog meer een game waar alleen nog maar iets te vindenis met extreem hoge mf, paragon dus betekent de dood voor de casual payer.

kriparrian heeft hier videos aan gewijd... en hij speelde volledig zonder MF

[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2012 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10 18:40
Darth Malak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:25:
[...]

8 mil gold = impossible... Maar eh peroonlijk en ook van verwchillende hier heb ik nooit verschil gemerkt tussen geen MF en veel of behoorlijk wat MF.. Maa ja, d3 wordt zeker na de komende patch nog meer een game waar alleen nog maar iets te vindenis met extreem hoge mf, paragon dus betekent de dood voor de casual payer.

kriparrian heeft hier videos aan gewijd... en hij speelde volledig zonder MF
Was toch gelijk al bekend, hoe blizzard altijd alles zit aan te passen om hun auction onzin maar overeind te houden?
Paragon bonus voor gold en mf, en ja hoor, duurde misschien iets langer dan week, maar daarna waren de gold drops toch lager dan voor de patch, waren de drops ook weer omlaag gehaald etc.
Sigaar uit eigen doos, maar je schiet er dus weinig mee op, behalve, dat je nu gewoon paragon levels nodig hebt, i.p.v. dat het iets extra is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 12:42
Ik ben vanmorgen begonnen aan een AH tool die mij verteld waar ik het beste in kan handelen, hoeveel winst of verlies erop zit en is erg flexiebel aan te passen bij eventuele updates. Ook zie je hoe je het voordeligst de gem kan maken om maximale winst te ontvangen. De eerste volledige versie heb ik een uurtje geleden afgerond en werkt echt fantastisch! Ben al aardig aan het verdienen.

Screenshot van mijn Diablo 3 AH Advisor:
Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/diablo3/ah_tool_v10.jpg

Dit is vooral leuk om extra gold te verdienen als je op het werk bent. Dan kan je op deze wijze extra gold binnen halen of gewoon fulltime er mee werken ala Wallstreet :P

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-10-2012 01:25 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
LOL verkoop dit maar even door aan de goldfarmers, zou ik zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Laatst online: 09-09 21:10

Ik heb ook 330 uur erop zitten. 13300 elite kills. Dat is toch wel >40% meer elite kills dan jij. En toch heb ik maar iets meer dan 10% meer totale kills dan jij. Je moet echt wat doen aan je farmroutes.

Je zegt ook dat je het verschil niet merkt in veel-weing mf, en daardoor nu geen mf draagt. Dat is een beetje krom, omdat je door geen mf meer te dragen, je eigen punt gaat bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 12:42
LOL koopt er zojuist iemand mijn hele batch aan gems in 1x weg omdat ik de laagste prijs hanteer, kassa! :P

Dit waren er 65 stuks met ieder 750 gold winst dus dat maakt 48,750 gold. Misschien nog niet zo een gigantisch bedrag maar ik hoop spoedig nog grotere aantallen op te kunnen verkopen (moet ik eerst voldoende kunnen inkopen voor een gunstige prijs wat ik via de tool dus kan bijhouden ^^ ).

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Erg mooie tool heb je gemaakt. :9~
Sir_Hendro schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:40:
Ik ben vanmorgen begonnen aan een AH tool die mij verteld waar ik het beste in kan handelen, hoeveel winst of verlies erop zit en is erg flexiebel aan te passen bij eventuele updates. De eerste volledige versie heb ik een uurtje geleden afgerond en werkt echt fantastisch! Ben al aardig aan het verdienen.

Screenshot van mijn Diablo 3 AH Advisor:
[afbeelding]

Dit is vooral leuk om extra gold te verdienen als je op het werk bent. Dan kan je op deze wijze extra gold binnen halen of gewoon fulltime er mee werken ala Wallstreet :P

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Haha die tool. Ik kan de meeste alvast vertellen, koop de gems in doordeweeks. Waarschijnlijk zo rond donderdag. En verkoop ze in het weekend laat op zaterdag of ergens vroeg op zondag;).

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Is de patch al live in europa?
Zit nog in het buitenland zonder D3 maar dit zou betekenen dat mijn weekend plots druk wordt :D

na een drietal weken terug D3 open gooien en gaan raggen

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
sleepwalkerbe schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 07:34:
Is de patch al live in europa?
Zit nog in het buitenland zonder D3 maar dit zou betekenen dat mijn weekend plots druk wordt :D

na een drietal weken terug D3 open gooien en gaan raggen
Ja, je kan hem nu downloaden alleen zijn de gameservers nog niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
En nu is het wachten tot de game servers weer online komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Kan iemand mij vertellen hoeveel MB de patch is? Dat bepaalt namelijk in welke volgorde ik vanmiddag mijn klusjes ga afwerken dankzij mijn belachelijk slechte internet. :P

Gisteravond nog een leuk set item gevonden:

Immortal King's Irons
+188 Strength
+10% Critical Hit Chance
+33% Critical Hit Damage
+40 Lightning Resist
+288 Life Regeneration Per Second

Is een goede roll zo te zien. Als er vit of all res op had gezeten had ie perfect geweest. :>

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
geen idee, hij is al klaar hier, zo'n kleine 10 min(50Mbit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
150MB dacht ik.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
:X

Dat duurt bij mij anderhalf uur om te downloaden! :P

Dan maar download aanzetten en dan boodschappen doen. :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 03-10 18:04
Darth Malak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:25:
[...]
Nee joh... maar als je 191MF hebt met 5NV (75%) en 20 paragon (60%) dan heb je dus op je gear slechts 56% MF en dat is echt heul weinig. Met 8m kun je echt wel goed investeren in MF... zoveel heb ik nog niet eens uitgegeven en heb op dit moments iets van 325%MF met 5NV en 15 paragon. Als je goed kunt farmen is het helemaal niet erg om er qua stats op achteruit te gaan en heb je meer aan de MF dan aan de stats. Als je zoekt op All resist en MF en dan nog wat main stat of vit dan vind je vaak best goedkope items voor onder de miljoen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Moet..... spelen..... NU...... 1.0.5..... Sneeeellll :(

Patch is in ieder geval binnen, nu is het wachten op het moment dat de gameservers weer beschikbaar zijn. Helaas nog wachten tot 1 uur vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Ik dacht gisteren mijn 30e crappendary op rij te hebben toen er in het bruin shield stond, maar schijnbaar zijn stormshields met perfecte roll toch nog in trek.

Dus zo vlak voor de patch mijn eerste 100m+ item!!

Stormshield - 9,5 chc, 32 block chance, 190 str., 70 all res.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 14:51

Mikromanic

Onder de titel

FreqAmsterdam schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:09:
Moet..... spelen..... NU...... 1.0.5..... Sneeeellll :(

Patch is in ieder geval binnen, nu is het wachten op het moment dat de gameservers weer beschikbaar zijn. Helaas nog wachten tot 1 uur vanmiddag.
Waiting the same as you :-) het KAN zijn dat die de servers om 10 uur al online zijn... maarja we wachten af!

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 08:36:
[...]

Nee joh... maar als je 191MF hebt met 5NV (75%) en 20 paragon (60%) dan heb je dus op je gear slechts 56% MF en dat is echt heul weinig. Met 8m kun je echt wel goed investeren in MF... zoveel heb ik nog niet eens uitgegeven en heb op dit moments iets van 325%MF met 5NV en 15 paragon. Als je goed kunt farmen is het helemaal niet erg om er qua stats op achteruit te gaan en heb je meer aan de MF dan aan de stats. Als je zoekt op All resist en MF en dan nog wat main stat of vit dan vind je vaak best goedkope items voor onder de miljoen.
Ik heb afgelopen weekend voor mijn WD wat gear gekocht en heb nu kaal 77 GF en 189 MF en daar komen de NV stack en de Paragonlevels (lvl 10 nu) nog bij. Totale kosten nog geen 300.000 gold en Act 1 gaat met twee vingers in de neus met de rug naar het scherm. Zeker nu ik grasp ingeruild heb voor 3 zombie dogs. Butcher was eerst elke keer kantje boord maar nu ligt ie gestrekt voor hij het zelf weet.

Ik denk dat mijn doel straks niet het clearen van Inferno wordt maar gewoon kijken of ik Act 1 op een zo hoog mogelijk MP level uit kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

Guys, We kunnen inloggen!!!!!

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 16:54
Shhh! Hij download nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

ejtnaj schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 01:00:
[...]

Ik heb ook 330 uur erop zitten. 13300 elite kills. Dat is toch wel >40% meer elite kills dan jij. En toch heb ik maar iets meer dan 10% meer totale kills dan jij. Je moet echt wat doen aan je farmroutes.

Je zegt ook dat je het verschil niet merkt in veel-weing mf, en daardoor nu geen mf draagt. Dat is een beetje krom, omdat je door geen mf meer te dragen, je eigen punt gaat bevestigen.
Ik zeg niet dat ik geen MF draag.. maar helaas maar ietsmvan 191% met gear en paragon en 5 nv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat het startscherm al 2 minuten op initializing, er wordt geen patch gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Oi!! niet zeggen... er zijn ook mensen die de hele dag moeten werken hoor /sad face

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:30:
[...]

Ik zeg niet dat ik geen MF draag.. maar helaas maar ietsmvan 191% met gear en paragon en 5 nv.
Eeen voordeel is dat als je op MP4 gaat zitten je sowieso al 100MF er bij krijgt en je haalt dan ook sneller Paragonlevels wat ook meehelpt. Level 10 is niet hoog maar levert wel al 30% extra MF op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 16:02

Phreak

KTM SuperDuke

JohnnyV76 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:32:
[...]

Oi!! niet zeggen... er zijn ook mensen die de hele dag moeten werken hoor /sad face
Met hem ;w

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

JohnnyV76 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 08:36:
[...]

Helaas met 8 mil kan ik helemaal nietsmupgraden zonder niet zwaar achteruit te gaan op mijn stats en farming snelheid. En zo goed gaat het nu ook weer niet. Het is net aan met een death of 3 soms per ronde.

Upgrades zonder MF zitten voor mijn gear al in de 20+ mil per item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:32:
[...]

Eeen voordeel is dat als je op MP4 gaat zitten je sowieso al 100MF er bij krijgt en je haalt dan ook sneller Paragonlevels wat ook meehelpt. Level 10 is niet hoog maar levert wel al 30% extra MF op.
Hah. Tja, vrees dat MP1 al zwaar genoeg gaat zijn als ik de nerfs zo bekijk.. Maar goed, we gaan t zien. En ik ziet niet op paragon 10 maar 20. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 13:42
Download ook is beina klaar.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ik speel inmiddels. Alkaizer run op monster level 4 gaat prima bij mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Lol, een movement speed en pickup radius shire ^^. Heb de ptr niet gedaan maar heb hier niet over gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
ReQuiem83 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:52:
Lol, een movement speed en pickup radius shire ^^. Heb de ptr niet gedaan maar heb hier niet over gelezen?
Stond ook in de patch notes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 16:54
10 minuutjes aan het spelen en deze dropt al http://imgur.com/1txTK. Al mijn 3e upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:01:
En XP shrines weer terug op inferno natuurlijk :)
Hoeveel legendaries heb je al? ^^

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel enthousiast op MP4 begonnen maar ik doe wel effe een stapje terug :) Dat viel vies tegen op lvl 4, ik kite me suf met 28k damage. Genoeg uitdaging voor de boeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MP4 is speelbaar, naar niet heel snel. Vooral de elites hebben belachelijk veel HP.

Bijna 5 stacks!

edit: met 5 stacks eens Fields of Misery kijken voor de trophy :)

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:14:
MP4 is speelbaar, naar niet heel snel. Vooral de elites hebben belachelijk veel HP.

Bijna 5 stacks!
Jij hebt ongetwijfeld betere gear dan ik, zelfs op MP2 is veel lastiger dan dat hetzelfde gebied gisteren was. Gisteren kreeg ik mijn Garg niet dood en nu legt ie het af tegen een pack met drie van die dikke jongens. Mijn zombie dogs zijn al helemaal snel verdwenen. No way dat MP 2-3 vergelijkbaar is met wat het tot gisteren was.
Geeft niet, ik begin gewoon op lvl 1 en ga dan stapje voor stapje omhoog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:28:
[...]

Jij hebt ongetwijfeld betere gear dan ik, zelfs op MP2 is veel lastiger dan dat hetzelfde gebied gisteren was. Gisteren kreeg ik mijn Garg niet dood en nu legt ie het af tegen een pack met drie van die dikke jongens. Mijn zombie dogs zijn al helemaal snel verdwenen. No way dat MP 2-3 vergelijkbaar is met wat het tot gisteren was.
Geeft niet, ik begin gewoon op lvl 1 en ga dan stapje voor stapje omhoog. :)
Maar speelde je gisteren in act 1, 2 of 3?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:29
Iemand anders waarbij de Authenticator niet meer goed werkt na patch? Ik gebruik dat ding op mijn GSM, maar na het invullen van de token geeft ie telkens aan dat m'n login verkeerd is 8)7.

Ook op de website krijg ik 'Authenticator value invalid.'.

[ Voor 14% gewijzigd door De_Bastaard op 17-10-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
De_Bastaard schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:32:
Iemand anders waarbij de Authenticator niet meer goed werkt na patch? Ik gebruik dat ding op mijn GSM, maar na het invullen van de token geeft ie telkens aan dat m'n login verkeerd is 8)7.

Ook op de website krijg ik 'Authenticator value invalid.'.
heb je hem al eens opnieuw gesynct? wil bij mij wel eens helpen.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
xV0rtexx schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:12:
Ik dacht gisteren mijn 30e crappendary op rij te hebben toen er in het bruin shield stond, maar schijnbaar zijn stormshields met perfecte roll toch nog in trek.

Dus zo vlak voor de patch mijn eerste 100m+ item!!

Stormshield - 9,5 chc, 32 block chance, 190 str., 70 all res.
Ik hoop dat hij verkoopt in patch 1.05. Want in 1.04 lag de schildjes markt helemaal op zijn kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Sorry ik kan dit echt niet serieus nemen. Denk je nou echt dat Blizzard individuele accounts gaat evalueren en micromanagen als ze 10 miljoen (of meer) licenties van een game verkopen? Afgezien van het feit dat het gewoon niet te doen is financieel, slaat het ook nog eens helemaal nergens op.

Laat je ook niet gek maken door 'al die spelers' die 250m verdienen met item verkopen. Iedereen die ik ken heeft na 100 uur spelen hooguit 1 of 2 keer meer als 10m gevangen voor een item. Nu ken ik toevallig iemand die 200m deed afgelopen weekend, maar dat is het dan ook. Daarbij zullen 'al die spelers' als het even kan allemaal even driftig forums posten als ze dan eindelijk een dikke verkoop maken. Dat wekt de indruk dat het aan de lopende band gebeurt.

Als je meer miljoenen wil, maak dan 50 euro over naar Blizzard en koop 100 miljoen gold. Daar is niets mis mee. Als je een spel maanden intensief speelt dan kan je ook heus wel nog een keer de aankoopsprijs uitgeven om 4 uberitems te kopen (als je ook nog eens de perfecte rolls wil van 100m dan ben je gewoon niet snel tevreden). En als dat niet bevalt, ga dan tijd steken in de AH, ik maak er zelf makkelijk 10-20m per dag mee met minimaal werk. In het weekend heb je dan weer 100m te besteden, en dat maakt zon avondje weer leuk.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Axewi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:40:
[...]

heb je hem al eens opnieuw gesynct? wil bij mij wel eens helpen.
Ah kijk, dat was het :-) Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
3/4de van de elites die ik kreeg op act1 inferno hadden reflect dmg (MP4)....de eerste op actII ook alweer :( heb mijn key of destruction al wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:29:
[...]

Maar speelde je gisteren in act 1, 2 of 3?
Act 1. Nu ook en op MP1 is het ook iets lastiger. Ik denk dat je MP0 met de moeilijkheidsgraad tot gisteren moet stellen en waar ze MP2-3 vandaan hebben gehaald is mij een raadsel. Ik kwam dat op verschillende sites tegen dat het vergelijkbaar zou zijn.
MP1 is wel goed te doen voor mij en bied meer uitdaging dan tot gisteren omdat de elites duidelijk meer HP hebben.
Vanavond maar eens gaan kijken of er met mijn beperkte budget wat meer damage te halen is op het AH.
Tot nu toe alleen maar lvl 60+ rares geloot. Geen upgrades maar dat er geen lvl 51 rommel meer tussen zit geeft al hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:00:
[...]

Act 1. Nu ook en op MP1 is het ook iets lastiger. Ik denk dat je MP0 met de moeilijkheidsgraad tot gisteren moet stellen en waar ze MP2-3 vandaan hebben gehaald is mij een raadsel.
Ah, maar die MP2-3 ging meer over ACT 3. Alle monsters worden namelijk met MP1 of hoger meteen level 63 (het level van de monsters in act 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:02:
[...]

Ah, maar die MP2-3 ging meer over ACT 3. Alle monsters worden namelijk met MP1 of hoger meteen level 63 (het level van de monsters in act 3).
Nice, kreeg ik met mijn act1 gear meteen act 3 voor mijn kiezen :)
Ik vind het een mooie uitdaging naar een hoger MP level toe te werken en dat kan nu gelukkig allemaal in act 1 en eventueel in act 2. Act 3 en 4 boeien me niet zo.
Voor mij is de game alleen maar beter en leuker geworden na deze en de vorige patch. Nu nog de artisans nuttig maken en een mystic erbij voor wat mooie enchants en het is voor mij prima. PvP zal ik zelf niet gaan doen want mijn skills zijn ruk maar het lijkt me wel mooi om de streams er van te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, butcher op MP4 haalde ik de enrage timer niet. En dat was met zombie bears :+

Poging twee :P

Na 4 pogingen geef ik het maar op denk ik. Voelt weer als vroegah :P

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Ben ik toch weer Diablo 3 aan het updaten, 'tis net zo'n love-hate relationship :')

Is kijken of dit monster power spul wat is ^^

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Als ik dit zo lees allemaal zit er voor mij weer een financiële tegenslag aan te komen bij de overgang van patch. Vanavond kan ik het pas zien. Hopelijk dat het goed gemaakt wordt met een paar mooie drops :).

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androxia
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 21:49
Tijd gaat zooooooo langzaam nu ik op werk zit :P

Vanavond toch maar uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReQuiem83 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:57:
3/4de van de elites die ik kreeg op act1 inferno hadden reflect dmg (MP4)....de eerste op actII ook alweer :( heb mijn key of destruction al wel
Reflect was al een drama, maar nu helemaal.. Ik moet serieus 20x mn eigen health pool compenseren ofzo... Ze droppen niet meer healthglobes lijkt het, dus reflect is nu praktisch onmogelijk geworden, tenzij je honderden miljoenen in life steal/LoH kunt stoppen, of als je een barb/monk bent natuurlijk, want blizzard houdt erg van melee classes blijkt wel weer.

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:40:
[...]

Reflect was al een drama, maar nu helemaal.. Ik moet serieus 20x mn eigen health pool compenseren ofzo... Ze droppen niet meer healthglobes lijkt het, dus reflect is nu praktisch onmogelijk geworden, tenzij je honderden miljoenen in life steal/LoH kunt stoppen, of als je een barb/monk bent natuurlijk, want blizzard houdt erg van melee classes blijkt wel weer.
Sorry?

DH krijgt er extra def bij en heeft nog steeds zijn 15% lifesteal voor 5 sec.

Monks kunnen reflect niet meer dodgen ondanks dat dex hun main defense is en twee van hun belangrijkste defensive passives zijn generft.

Liefde voor melee? Ik dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
Wolf schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:46:
[...]

Sorry?

DH krijgt er extra def bij en heeft nog steeds zijn 15% lifesteal voor 5 sec.

Monks kunnen reflect niet meer dodgen ondanks dat dex hun main defense is en twee van hun belangrijkste defensive passives zijn generft.

Liefde voor melee? Ik dacht het niet.
Je hebt natuurlijk altijd mensen die even hun frustraties kwijt moeten omdat het niet wil lukken ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nice, op MP3 is het al een stuk leuker in Act 1. Hopelijk vindt je daar dan ook goede loot vergeleken met Act 3 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat willen mensen dan, dat het allemaal makkelijk is? Krijg je weer gezeik dat het spel niet moeilijk genoeg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:49:
[...]

Je hebt natuurlijk altijd mensen die even hun frustraties kwijt moeten omdat het niet wil lukken ;-)
Ja, moest het ff kwijt :P

Blijkbaar is het voor monks ook wat minder. Maar goed.. Van mij mogen ze reflect er gewoon uithalen. Het schaalt voor geen meter met hoge DPS en maakt bepaalde gear gewoon noodzakelijk.

Gelukkig heb ik nog 32M gespaard, dus vrees dat ik dit nu toch in een Life Steal wapen moet gaan stoppen :( Gaat wel ten koste van mn DPS vrees ik voor dat geld.

M'n tactiek nu met reflect: DPS, portal -> healer, DPS, etc. :+

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd wat de whirly barbs gaan wijzigen
Ik moest al een betere offhand, denk dat ik meteen m'n main hand moet vervangen met een mighty weapon.
Vervolgens eens kijken naar helm/legs/torso, belt met leech ofzo.. daarna ringen/amu..
Zal m'n LoH/LL wel moeten upgraden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
http://www.diabloprogress.com/hero/vuurzee-2115/Zuse/5125354

Battle.net profile is pleite? zal wel met de patch te maken hebben hoop ik....

En ben benieuwd naar die dubbele uberbosses, zal wel taai worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
@bosmonster: Misschien moet je even wat anders gaan spelen bij packs met reflect? Kan me voorstellen dat als je als een gek gaat AoE-en je enorm veel damage gereflect krijgt maar wellicht als je je wat meer op 1 champ per keer focussed je incoming damage veel lager zal zijn?

Ben nu ondertussen ook wel benieuwd. Denk nog steeds dat ik het beste gewoon op MP2 kan beginnen. Hopelijk kan ik dual wieldend met mn Sun Keeper prima door Act 1 en 2 komen maar hou mn storm shield wel op zak. Zodra ik een leuke skorn op de kop kan tikken gooi ik mn build een beetje om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:03:
@bosmonster: Misschien moet je even wat anders gaan spelen bij packs met reflect? Kan me voorstellen dat als je als een gek gaat AoE-en je enorm veel damage gereflect krijgt maar wellicht als je je wat meer op 1 champ per keer focussed je incoming damage veel lager zal zijn?
Speciaal voor reflect mobs mn hele build omgooien dus?

Das nu juist het probleem. Reflect duwt je, of je het wilt of niet, een kant op qua gear/build. En dat lijkt me nu juist niet de bedoeling.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:53:
[...]

Blijkbaar is het voor monks ook wat minder. Maar goed.. Van mij mogen ze reflect er gewoon uithalen. Het schaalt voor geen meter met hoge DPS en maakt bepaalde gear gewoon noodzakelijk.

Gelukkig heb ik nog 32M gespaard, dus vrees dat ik dit nu toch in een Life Steal wapen moet gaan stoppen :( Gaat wel ten koste van mn DPS vrees ik voor dat geld.

Hmm, ik vraag me af hoe mijn barb nu zou performen. Ik had sowieso met 1.0.4 al geen last van reflects. Is er trouwens een reden dat de profile pages het niet meer doen? dat zou toch om 11.00 weer up zijn?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
xV0rtexx schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:24:
Als ik dit zo lees allemaal zit er voor mij weer een financiële tegenslag aan te komen bij de overgang van patch. Vanavond kan ik het pas zien. Hopelijk dat het goed gemaakt wordt met een paar mooie drops :).
ik verwacht dat er meer gold in het systeem gaat komen, ik speel zelf nog op inferno act 1,
(rest was te zwaar voor me),net even gespeeld en mp op 1 gezet, het lijkt alsof er meer gold in de game gaat komen want alle Gele items waren bijna 1000 meer gold waard dan normaal.
(nu nog even mijn overlevings kansen om hoog schroeven zodat het niet op gaat aan repairs..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Ben bij de key warden van act3(MP4)...man wat een pain in the butt is hij....als ie zijn AOE = death

[ Voor 12% gewijzigd door ReQuiem83 op 17-10-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:53:
[...]

Misschien werkt het wel om een extra wapen mee te nemen met minder dps, maar enorm hoge life leach / life on hit. Die gebruiken bij reflect dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:06:
[...]
Speciaal voor reflect mobs mn hele build omgooien dus?

Das nu juist het probleem. Reflect duwt je, of je het wilt of niet, een kant op qua gear/build. En dat lijkt me nu juist niet de bedoeling.
Nee dat zeg ik niet. Je moet alleen je speelstijl iets aanpassen als je een reflect pack tegenkomt. Dat zal ook vast kunnen zonder je build aan te moeten passen toch? Blind volle bak AoEen en doodgaan of even iets minder volle bak gaan zodat je minder incoming damage krijgt en die damage kan out-healen. Dan duren de packs wellicht iets langer maar dan heb je die maar gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

Zo eindelijk inferno machine gecraft.. duurde wel eventjes

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
bamboe schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:15:
[...]

ik verwacht dat er meer gold in het systeem gaat komen, ik speel zelf nog op inferno act 1,
(rest was te zwaar voor me),net even gespeeld en mp op 1 gezet, het lijkt alsof er meer gold in de game gaat komen want alle Gele items waren bijna 1000 meer gold waard dan normaal.
(nu nog even mijn overlevings kansen om hoog schroeven zodat het niet op gaat aan repairs..)
Ja, maar de koopkracht blijft gelijk ;) En de items die ik nu te koop heb staan kunnen zeker in waarde afnemen. Gelukkig wel hoge EHP items, daar had ik dan wel weer rekening mee gehouden :).

Het stormshield dat ik gister vond is alleen zo'n twijfelgeval. Het zou zomaar kunnen dat die juist nog veel meer waard gaat worden, maar het kan ook zijn dat alle Barbs WW of throw gaan spelen en de lage vraag naar schilden blijft.

Zou een schild voor PVP handig zijn als Barb zijnde?

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mikromanic schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:22:
Zo eindelijk inferno machine gecraft.. duurde wel eventjes
Eindelijk? De patch is net een paar uur uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:18:
[...]

Nee dat zeg ik niet. Je moet alleen je speelstijl iets aanpassen als je een reflect pack tegenkomt. Dat zal ook vast kunnen zonder je build aan te moeten passen toch? Blind volle bak AoEen en doodgaan of even iets minder volle bak gaan zodat je minder incoming damage krijgt en die damage kan out-healen. Dan duren de packs wellicht iets langer maar dan heb je die maar gehad.
Ik ben een WD met ghost bombs en zombie bears. Heb geen single target spells :)

Maar goed, vond net een koopje op de AH voor 30M. 1.31 speed, 1077 dps, 100 int, 3% life steal en 98% CHD.

Mn oude wapen is praktisch gelijk in DPS, maar zonder de Life Steal, maar haalt dat uit de socket en Gem. Die Gem alleen al is bijna 20M waard, dus kon zo bijna kosteloos upgraden naar +3% life steal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic

Mikromanic

Onder de titel

MicScott schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:23:
[...]

Eindelijk? De patch is net een paar uur uit...
Mmhmm ja idd... best snel

Nu nog iemand vinden die monster level 10 aan kan bij de bosses.. zodat ik gegarandeerde drops heb voor de hellfire ring.

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Krijg wel nu meteen na 30min spelen een Ping en een oranje laserbeam die omhoog straalt,
waardeloos masker omdat ik net op mp0 was gaan spelen in act 2,
Maar het is daar nu echt wel gemakkelijker geworden om verder te gaan waar ik eerst vast zat en te vaak dood ging.

have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vandread schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:59:
Ben benieuwd wat de whirly barbs gaan wijzigen
Ik moest al een betere offhand, denk dat ik meteen m'n main hand moet vervangen met een mighty weapon.
Vervolgens eens kijken naar helm/legs/torso, belt met leech ofzo.. daarna ringen/amu..
Zal m'n LoH/LL wel moeten upgraden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
http://www.diabloprogress.com/hero/vuurzee-2115/Zuse/5125354

Battle.net profile is pleite? zal wel met de patch te maken hebben hoop ik....

En ben benieuwd naar die dubbele uberbosses, zal wel taai worden :P
Ik dacht ik doe even snel een potje met m'n barb, MP4, core of arreat, tower level 1, arreat crater 2 tot ik 5 NV had en toen naar de keep depths 2.

Ik denk dat ik even niets veranderd. Whirwinden gaat beter, sprint heeft idd minder Loh tot gevolg, minder Fury merk ik eigenlijk niet. (En dat met 2 daggers) http://eu.battle.net/d3/e...atropa-2921/hero/10922743

MP4 is misschien net wat te traag, ga wel wat meer dood. WOTB en blijven bewegen is wel echt nodig. En hem aan houden is ook niet zo heel moeilijk zolang je maar bovenop de vijanden blijft zitten.

Seccubi vind ik nu het meest arelaxed zo even snel bekeken. Ik kan nu niet meer frontaal in hun projectielen lopen. :)

Er dropte wel METEEN zo'n beetje in depths 2 een set source, Tal-Rasha's unwavering glare met 213 DMG, 270 int, 9.0 chc, 10 apoc, 9% specral blade.

Dat belooft wat. LOOOT

Veel LAG ook idd..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Ligt het overgens aan mij dat er nog steeds load-lag is? HDD kan het niet bijbenen lijkt wel :/

Had gehoopt dat dit minder zou zijn. Als ik een hardcore char had, dan had ik (weer) dood geweest B)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Mikromanic schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:30:
[...]

Mmhmm ja idd... best snel

Nu nog iemand vinden die monster level 10 aan kan bij de bosses.. zodat ik gegarandeerde drops heb voor de hellfire ring.
Dat vroeg ik me nog af. Kun je op MP10 de keys halen om de ubers vervolgens op b.v. MP5 te verslaan?

xVortexx D3

Pagina: 1 ... 65 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.