Kan iemand mij uitleggen waarom ik zo snel doodga met mijn WD?
http://eu.battle.net/d3/e...Killer-2292/hero/21283010
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
*zucht*
[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 16-10-2012 22:47 ]
+en geen DPS om alles om te leggen voor het echt gevaarlijk wordtBosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:42:
Omdat je bijna geen health hebt en geen Jungle Fortitude?
Vraag me af hoe je aan al die legendaries komt
[ Voor 45% gewijzigd door Flapmo op 16-10-2012 22:56 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
*zucht*
Geen DPS? 170k... Das meer dan 2x zoveel als ik en ik doe act 3 met 2 vingers in mn neusFlapmo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:47:
[...]
+en geen DPS om alles om te leggen voor het echt gevaarlijk wordt.
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 16-10-2012 22:52 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2012 22:51 ]
*zucht*
Darth Malak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:49:
Ok. ik heb een theorie.. En ik meen dit serieus. Ik geloof n.l. dat blizzard individuele spelers flagged als ze kritisch zijn tov blizzard, op forums of in tickets. Ik ben er verder 110% van overtuigt dat deze flag vevolgens gebruikt wordt om te bepalen of er iets fataoenlijks dropt. En dus een bijv. -500% kans als die flag er is. En ja ik ben kritisch geweest in tickets op batltle net in voor wow en mogelijk in d3. De reden waarom ik denk dat blizz dit doet is dat ze bang zijn voor negative publiciteit, forum posts of wat dan ook.
Ik geloof dit omdat ik echt zolangzamerhand geen flauw benlmheb waarom ik na 330+ uur, paragon 21+ op wd en 6 ofzo op monk totaal maar liefst 25 mil maxmheb weten te verkopen in 5 bruikbare items....
Ik wordt echt hyper depressief van die continue stroom van ook nog eens veelal dezelfde spelers van die verkopen van 250 mil. Of deze verkopen en posts zijn overdrven, verzonnen of ik ben paranoid...:/
Ik hoop toch op een paar serieuze reacties. Ik denk nl dat IK zeker reden heb tot klagen of me afvragen WAAROM, dit in tegenstelling tot sommige klagers hier.excuses voor de type fouten maar die ipad3 typed echt voor geen meter...
Volgens mij zit ik,met 5 stacks zo rond de 191 mf met huidige paragon. En ik kill het meeste redelijk snel.. Ga af en toe dood op vervelende pack of vanwege slaperigheid..Bosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:56:
Zweetsok, hoe lang doe jij eigenlijk over een run? Aantal uur speeltijd zegt natuurlijk niet zoveel als we niet weten hoe snel je killt of met hoeveel MF.
[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2012 23:07 ]
Dat is het hele doel van die stacks, maar wat het tegenhoud is het spel leuk houden zodat je af en toe ff een bosskill kan doen. Nu is het meer van goh, ff diablo 3 opstarten, en dan een paar uur later pas stoppen want je bent geforceerd die stacks te halen en een hele run te doen wil het hele spel nut hebbenDelph schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:59:
Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met killsnelheid, efficientie en zoveel mogelijk met 5 stacks doen. Daar zijn nu eenmaal sommige classes beter in dan andere, het valt me wel op dat 1 langere run meestal betere resultaten geeft dan meerdere korten ivm de 5nv die je door blijft gebruiken.
Nouja, ik ben paragon lvl 43 (overigens na 108 uur, wat doe jij verkeerdDarth Malak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:49:
Ok. ik heb een theorie.. En ik meen dit serieus. Ik geloof n.l. dat blizzard individuele spelers flagged als ze kritisch zijn tov blizzard, op forums of in tickets. Ik ben er verder 110% van overtuigt dat deze flag vevolgens gebruikt wordt om te bepalen of er iets fataoenlijks dropt. En dus een bijv. -500% kans als die flag er is. En ja ik ben kritisch geweest in tickets op batltle net in voor wow en mogelijk in d3. De reden waarom ik denk dat blizz dit doet is dat ze bang zijn voor negative publiciteit, forum posts of wat dan ook.
Ik geloof dit omdat ik echt zolangzamerhand geen flauw benlmheb waarom ik na 330+ uur, paragon 21+... of ik ben paranoid...:/
Teveel gefocust op farmen en traden? Heb jij wel eens gekeken wat diablo voor (end)game is? Dat is het hele doel van het spelkevz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:04:
[...]
Dat is het hele doel van die stacks, maar wat het tegenhoud is het spel leuk houden zodat je af en toe ff een bosskill kan doen. Nu is het meer van goh, ff diablo 3 opstarten, en dan een paar uur later pas stoppen want je bent geforceerd die stacks te halen en een hele run te doen wil het hele spel nut hebben![]()
Nee, ik vind persoonlijk Diablo 3 een gefaald product, het voelt gewoon Beta aan, teveel gefocussed op nonstop farmen en de RMAH, bleh
[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 16-10-2012 23:10 ]
Als je iets verder kijkt zie je dat hij ook een barb heeft met een full armor IK set.... para 32 en 170k dmg...Bosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:42:
Vraag me af hoe je aan al die legendaries komtAccount gekocht of gekregen neem ik aan?
Alles lijkt nu te zijn gefocused op damage. Wou dat ik zoveel damage deedmartinzweep schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:38:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik zo snel doodga met mijn WD?
MHW: Jay
Ik weet echt wel wat voor spel Diablo is hoor, dat hoef je mij niet te vertellen. Feit is gewoon dat je met D2 niet aan die beroerde stacks vast zat, er veeeeeel meer customizability was, en dat je in D3 enorm moet focusses op efficient act3 runs doen. Het is allemaal veel te cookie-cutter, en haalt wat creativiteit weg, daar was D2LOD beter in IMHO. Tja, ik vind het gewoon niet zo'n goed spel als het had kunnen zijn. Misschien wat patches en het word weer wat leuker.Flapmo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:08:
[...]
Teveel gefocust op farmen en traden? Heb jij wel eens gekeken wat diablo voor (end)game is? Dat is het hele doel van het spel.
5stacks duurt ook eerdwr minuten dan uren overigens. Een run duurt wel langer dan in d2. Maar hier ben ik wel blij om, elke 1.57 min een nieuwe game maken met naam a133 a134 etc is ook vermoeiend. Ik vind D3 de goede kant op gaan nu legendaries gebuffed zijn en best in slot ddiscussies opkomen.
[ Voor 6% gewijzigd door kevz op 16-10-2012 23:13 ]
Tja zoals ik al zei, iets van 191 ofzo met 5 stacks en mn p20 level... Geen gold om dit te verbeteren en er niet op achteruit te gaan qua stats.. iets van 8 mil nu.. max ooit 20 mil.Jay-v schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:07:
[...]
Nouja, ik ben paragon lvl 43 (overigens na 108 uur, wat doe jij verkeerd?) en heb ook pas 1 set item geloot wat ik heb kunnen verkopen voor 30mil. Maar ik denk dat je paranoid bent
. Diablo is random en dat kan frustrerend zijn, ik hoop dat het na 1.05 iets verbeterd. Het zal natuurlijk altijd random blijven maar het verschil is momenteel te groot naar mijn mening.
Hoe zit het trouwens met je MF gear?
[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2012 23:14 ]
Wat was er aan D2 meer customizable? Begrijp me niet verkeerd, skilltree vond ik beter dan dit maar customizability? Of je deed baalruns of ubertrist. Dat deed je dan met minimaal een telesoso of hammerdin met enigma. Je tele snel naar boss en legt hem om. Mepho was al snel te crappy drops dus baal of ubers was enige. Tsja, ik zeg niet dat dat slecht was, maar het is ook niet spannender of beter dan nu denk ik. Vergeet niet dat daar ook aardig wat patches zijn geweest. Classic was ook niet alles bij d2. gems en later sojs traden in trade chat. Lekker spammen met #### eromheenkevz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:12:
[...]
Ik weet echt wel wat voor spel Diablo is hoor, dat hoef je mij niet te vertellen. Feit is gewoon dat je met D2 niet aan die beroerde stacks vast zat, er veeeeeel meer customizability was, en dat je in D3 enorm moet focusses op efficient act3 runs doen. Het is allemaal veel te cookie-cutter, en haalt wat creativiteit weg, daar was D2LOD beter in IMHO. Tja, ik vind het gewoon niet zo'n goed spel als het had kunnen zijn. Misschien wat patches en het word weer wat leuker.
Dus, each to their own. Ik speel bijv. al 10+ jaar Quake, ik haal daar veel meer adrenaline uit dan (voor mij) dit slaapverwekkende Diablo 3
Het blijft toch voor een groot gedeelte ook efficiëntie. Jij hebt bijvoorbeeld na 209 uur bijna 6000 elite kills. Ik heb op m'n barb na 124 uur al ruim 8000 elite kills. Da's 2000 keer extra kans op een goeie drop in iets meer dan de helft van de speeltijd, trashmobs niet eens meegerekend.Darth Malak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:13:
[...]
Tja zoals ik al zei, iets van 191 ofzo met 5 stacks en mn p20 level... Geen gold om dit te verbeteren en er niet op achteruit te gaan qua stats.. iets van 8 mil nu.. max ooit 20 mil.
Ena ja die 330 uur is totaal op wd en monk en nog iets van uurtjes op wizz.. dus idd aanzienlijk veel minder tuurlijk sinds 1.04 patch..
http://eu.battle.net/d3/e...weetsok-2203/hero/4413997
Ja gebruik een van de online calculators. o.a.y0ukn0w schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:11:
[...]
Alles lijkt nu te zijn gefocused op damage. Wou dat ik zoveel damage deed
Maar 22k life is laag. Als ik inferno speel zie ik niemand met 22k, 90% heeft 35k of hoger (melee klasses hebben eerder 50k zelfs). En als ik even je resistance bij elkaar optel is die ook laag. Probeer 400 resis all te hebben, dan heb je in ieder geval de tijd om een flinke klap te overleven.
[ Voor 24% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2012 23:43 ]
191 MF is niet echt iets waar je goede items bij zult vinden, wil je echt iets vinden moet je het opkrikken tot boven de 320 of 350 heb ik ergens gelezen.Darth Malak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:03:
[...]
Volgens mij zit ik,met 5 stacks zo rond de 191 mf met huidige paragon. En ik kill het meeste redelijk snel.. Ga af en toe dood op vervelende pack of vanwege slaperigheid..Maar ik denk dat ik niet erg extreem veel langzamer run dan wanner de runs die we samen doen. Tenzij af en toe doodgaan een zware impact heeft op drops.
Tja, en tis niet of ik niet farm.. je wordt geen p20 zonder te farmen.. t zijn of a3 siegebraker runs of volledige siegebreaker azmodan runs.. pak alles mee, keeps, fields of slaughter, bridge, etc..
8 mil gold = impossible... Maar eh peroonlijk en ook van verwchillende hier heb ik nooit verschil gemerkt tussen geen MF en veel of behoorlijk wat MF.. Maa ja, d3 wordt zeker na de komende patch nog meer een game waar alleen nog maar iets te vindenis met extreem hoge mf, paragon dus betekent de dood voor de casual payer.bamboe schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:21:
[...]
191 MF is niet echt iets waar je goede items bij zult vinden, wil je echt iets vinden moet je het opkrikken tot boven de 320 of 350 heb ik ergens gelezen.
[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2012 23:26 ]
Was toch gelijk al bekend, hoe blizzard altijd alles zit aan te passen om hun auction onzin maar overeind te houden?Darth Malak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:25:
[...]
8 mil gold = impossible... Maar eh peroonlijk en ook van verwchillende hier heb ik nooit verschil gemerkt tussen geen MF en veel of behoorlijk wat MF.. Maa ja, d3 wordt zeker na de komende patch nog meer een game waar alleen nog maar iets te vindenis met extreem hoge mf, paragon dus betekent de dood voor de casual payer.
kriparrian heeft hier videos aan gewijd... en hij speelde volledig zonder MF
[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-10-2012 01:25 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik heb ook 330 uur erop zitten. 13300 elite kills. Dat is toch wel >40% meer elite kills dan jij. En toch heb ik maar iets meer dan 10% meer totale kills dan jij. Je moet echt wat doen aan je farmroutes.Darth Malak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:49:
Ik geloof dit omdat ik echt zolangzamerhand geen flauw benlmheb waarom ik na 330+ uur, paragon 21+ op wd en 6 ofzo op monk totaal maar liefst 25 mil maxmheb weten te verkopen in 5 bruikbare items....
Ik wordt echt hyper depressief van die continue stroom van ook nog eens veelal dezelfde spelers van die verkopen van 250 mil. Of deze verkopen en posts zijn overdrven, verzonnen of ik ben paranoid...:/
Ik hoop toch op een paar serieuze reacties. Ik denk nl dat IK zeker reden heb tot klagen of me afvragen WAAROM, dit in tegenstelling tot sommige klagers hier.excuses voor de type fouten maar die ipad3 typed echt voor geen meter...
GTA VI - All aboard the hype train!!
Sir_Hendro schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:40:
Ik ben vanmorgen begonnen aan een AH tool die mij verteld waar ik het beste in kan handelen, hoeveel winst of verlies erop zit en is erg flexiebel aan te passen bij eventuele updates. De eerste volledige versie heb ik een uurtje geleden afgerond en werkt echt fantastisch! Ben al aardig aan het verdienen.
Screenshot van mijn Diablo 3 AH Advisor:
[afbeelding]
Dit is vooral leuk om extra gold te verdienen als je op het werk bent. Dan kan je op deze wijze extra gold binnen halen of gewoon fulltime er mee werken ala Wallstreet
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Ja, je kan hem nu downloaden alleen zijn de gameservers nog niet online.sleepwalkerbe schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 07:34:
Is de patch al live in europa?
Zit nog in het buitenland zonder D3 maar dit zou betekenen dat mijn weekend plots druk wordt![]()
na een drietal weken terug D3 open gooien en gaan raggen
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
God does not play dice
Hardware Fanaat
-AzErTy- schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 08:30:
150MB dacht ik.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Nee joh... maar als je 191MF hebt met 5NV (75%) en 20 paragon (60%) dan heb je dus op je gear slechts 56% MF en dat is echt heul weinig. Met 8m kun je echt wel goed investeren in MF... zoveel heb ik nog niet eens uitgegeven en heb op dit moments iets van 325%MF met 5NV en 15 paragon. Als je goed kunt farmen is het helemaal niet erg om er qua stats op achteruit te gaan en heb je meer aan de MF dan aan de stats. Als je zoekt op All resist en MF en dan nog wat main stat of vit dan vind je vaak best goedkope items voor onder de miljoen.Darth Malak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:25:
[...]
8 mil gold = impossible... Maar eh peroonlijk en ook van verwchillende hier heb ik nooit verschil gemerkt tussen geen MF en veel of behoorlijk wat MF.. Maa ja, d3 wordt zeker na de komende patch nog meer een game waar alleen nog maar iets te vindenis met extreem hoge mf, paragon dus betekent de dood voor de casual payer.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Waiting the same as you :-) het KAN zijn dat die de servers om 10 uur al online zijn... maarja we wachten af!FreqAmsterdam schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:09:
Moet..... spelen..... NU...... 1.0.5..... Sneeeellll
Patch is in ieder geval binnen, nu is het wachten op het moment dat de gameservers weer beschikbaar zijn. Helaas nog wachten tot 1 uur vanmiddag.
Up
Verwijderd
Ik heb afgelopen weekend voor mijn WD wat gear gekocht en heb nu kaal 77 GF en 189 MF en daar komen de NV stack en de Paragonlevels (lvl 10 nu) nog bij. Totale kosten nog geen 300.000 gold en Act 1 gaat met twee vingers in de neus met de rug naar het scherm. Zeker nu ik grasp ingeruild heb voor 3 zombie dogs. Butcher was eerst elke keer kantje boord maar nu ligt ie gestrekt voor hij het zelf weet.JohnnyV76 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 08:36:
[...]
Nee joh... maar als je 191MF hebt met 5NV (75%) en 20 paragon (60%) dan heb je dus op je gear slechts 56% MF en dat is echt heul weinig. Met 8m kun je echt wel goed investeren in MF... zoveel heb ik nog niet eens uitgegeven en heb op dit moments iets van 325%MF met 5NV en 15 paragon. Als je goed kunt farmen is het helemaal niet erg om er qua stats op achteruit te gaan en heb je meer aan de MF dan aan de stats. Als je zoekt op All resist en MF en dan nog wat main stat of vit dan vind je vaak best goedkope items voor onder de miljoen.
Up
Shhh! Hij download nogMikromanic schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:28:
Guys, We kunnen inloggen!!!!!
Ik zeg niet dat ik geen MF draag.. maar helaas maar ietsmvan 191% met gear en paragon en 5 nv.ejtnaj schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 01:00:
[...]
Ik heb ook 330 uur erop zitten. 13300 elite kills. Dat is toch wel >40% meer elite kills dan jij. En toch heb ik maar iets meer dan 10% meer totale kills dan jij. Je moet echt wat doen aan je farmroutes.
Je zegt ook dat je het verschil niet merkt in veel-weing mf, en daardoor nu geen mf draagt. Dat is een beetje krom, omdat je door geen mf meer te dragen, je eigen punt gaat bevestigen.
Verwijderd
Oi!! niet zeggen... er zijn ook mensen die de hele dag moeten werken hoor /sad faceMikromanic schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:28:
Guys, We kunnen inloggen!!!!!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Eeen voordeel is dat als je op MP4 gaat zitten je sowieso al 100MF er bij krijgt en je haalt dan ook sneller Paragonlevels wat ook meehelpt. Level 10 is niet hoog maar levert wel al 30% extra MF op.Darth Malak schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:30:
[...]
Ik zeg niet dat ik geen MF draag.. maar helaas maar ietsmvan 191% met gear en paragon en 5 nv.
Met hemJohnnyV76 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:32:
[...]
Oi!! niet zeggen... er zijn ook mensen die de hele dag moeten werken hoor /sad face
Noobmeter WoT: Froekie
Helaas met 8 mil kan ik helemaal nietsmupgraden zonder niet zwaar achteruit te gaan op mijn stats en farming snelheid. En zo goed gaat het nu ook weer niet. Het is net aan met een death of 3 soms per ronde.JohnnyV76 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 08:36:
[...]
Nee joh... maar als je 191MF hebt met 5NV (75%) en 20 paragon (60%) dan heb je dus op je gear slechts 56% MF en dat is echt heul weinig. Met 8m kun je echt wel goed investeren in MF... zoveel heb ik nog niet eens uitgegeven en heb op dit moments iets van 325%MF met 5NV en 15 paragon. Als je goed kunt farmen is het helemaal niet erg om er qua stats op achteruit te gaan en heb je meer aan de MF dan aan de stats. Als je zoekt op All resist en MF en dan nog wat main stat of vit dan vind je vaak best goedkope items voor onder de miljoen.
Hah. Tja, vrees dat MP1 al zwaar genoeg gaat zijn als ik de nerfs zo bekijk.. Maar goed, we gaan t zien. En ik ziet niet op paragon 10 maar 20.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:32:
[...]
Eeen voordeel is dat als je op MP4 gaat zitten je sowieso al 100MF er bij krijgt en je haalt dan ook sneller Paragonlevels wat ook meehelpt. Level 10 is niet hoog maar levert wel al 30% extra MF op.
Stond ook in de patch notes hoor.ReQuiem83 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:52:
Lol, een movement speed en pickup radius shire ^^. Heb de ptr niet gedaan maar heb hier niet over gelezen?
*zucht*
Hoeveel legendaries heb je al? ^^Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:01:
En XP shrines weer terug op inferno natuurlijk
Overwatch profile awesomo#2162
Verwijderd
*zucht*
[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 10:28 ]
Verwijderd
Jij hebt ongetwijfeld betere gear dan ik, zelfs op MP2 is veel lastiger dan dat hetzelfde gebied gisteren was. Gisteren kreeg ik mijn Garg niet dood en nu legt ie het af tegen een pack met drie van die dikke jongens. Mijn zombie dogs zijn al helemaal snel verdwenen. No way dat MP 2-3 vergelijkbaar is met wat het tot gisteren was.Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:14:
MP4 is speelbaar, naar niet heel snel. Vooral de elites hebben belachelijk veel HP.
Bijna 5 stacks!
Maar speelde je gisteren in act 1, 2 of 3?Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:28:
[...]
Jij hebt ongetwijfeld betere gear dan ik, zelfs op MP2 is veel lastiger dan dat hetzelfde gebied gisteren was. Gisteren kreeg ik mijn Garg niet dood en nu legt ie het af tegen een pack met drie van die dikke jongens. Mijn zombie dogs zijn al helemaal snel verdwenen. No way dat MP 2-3 vergelijkbaar is met wat het tot gisteren was.
Geeft niet, ik begin gewoon op lvl 1 en ga dan stapje voor stapje omhoog.
[ Voor 14% gewijzigd door De_Bastaard op 17-10-2012 10:33 ]
Cheeseburger Addict
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
*zucht*
heb je hem al eens opnieuw gesynct? wil bij mij wel eens helpen.De_Bastaard schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:32:
Iemand anders waarbij de Authenticator niet meer goed werkt na patch? Ik gebruik dat ding op mijn GSM, maar na het invullen van de token geeft ie telkens aan dat m'n login verkeerd is.
Ook op de website krijg ik 'Authenticator value invalid.'.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Ik hoop dat hij verkoopt in patch 1.05. Want in 1.04 lag de schildjes markt helemaal op zijn kopxV0rtexx schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:12:
Ik dacht gisteren mijn 30e crappendary op rij te hebben toen er in het bruin shield stond, maar schijnbaar zijn stormshields met perfecte roll toch nog in trek.
Dus zo vlak voor de patch mijn eerste 100m+ item!!
Stormshield - 9,5 chc, 32 block chance, 190 str., 70 all res.
Sorry ik kan dit echt niet serieus nemen. Denk je nou echt dat Blizzard individuele accounts gaat evalueren en micromanagen als ze 10 miljoen (of meer) licenties van een game verkopen? Afgezien van het feit dat het gewoon niet te doen is financieel, slaat het ook nog eens helemaal nergens op.Darth Malak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:49:
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Ah kijk, dat was het :-) Tnx!Axewi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:40:
[...]
heb je hem al eens opnieuw gesynct? wil bij mij wel eens helpen.
Verwijderd
Act 1. Nu ook en op MP1 is het ook iets lastiger. Ik denk dat je MP0 met de moeilijkheidsgraad tot gisteren moet stellen en waar ze MP2-3 vandaan hebben gehaald is mij een raadsel. Ik kwam dat op verschillende sites tegen dat het vergelijkbaar zou zijn.MicScott schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:29:
[...]
Maar speelde je gisteren in act 1, 2 of 3?
Ah, maar die MP2-3 ging meer over ACT 3. Alle monsters worden namelijk met MP1 of hoger meteen level 63 (het level van de monsters in act 3).Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:00:
[...]
Act 1. Nu ook en op MP1 is het ook iets lastiger. Ik denk dat je MP0 met de moeilijkheidsgraad tot gisteren moet stellen en waar ze MP2-3 vandaan hebben gehaald is mij een raadsel.
Verwijderd
Nice, kreeg ik met mijn act1 gear meteen act 3 voor mijn kiezenMicScott schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:02:
[...]
Ah, maar die MP2-3 ging meer over ACT 3. Alle monsters worden namelijk met MP1 of hoger meteen level 63 (het level van de monsters in act 3).
*zucht*
[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 11:17 ]
*zucht*
Reflect was al een drama, maar nu helemaal.. Ik moet serieus 20x mn eigen health pool compenseren ofzo... Ze droppen niet meer healthglobes lijkt het, dus reflect is nu praktisch onmogelijk geworden, tenzij je honderden miljoenen in life steal/LoH kunt stoppen, of als je een barb/monk bent natuurlijk, want blizzard houdt erg van melee classes blijkt wel weer.ReQuiem83 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:57:
3/4de van de elites die ik kreeg op act1 inferno hadden reflect dmg (MP4)....de eerste op actII ook alweerheb mijn key of destruction al wel
[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 11:42 ]
Hardware Fanaat
Sorry?Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:40:
[...]
Reflect was al een drama, maar nu helemaal.. Ik moet serieus 20x mn eigen health pool compenseren ofzo... Ze droppen niet meer healthglobes lijkt het, dus reflect is nu praktisch onmogelijk geworden, tenzij je honderden miljoenen in life steal/LoH kunt stoppen, of als je een barb/monk bent natuurlijk, want blizzard houdt erg van melee classes blijkt wel weer.
Je hebt natuurlijk altijd mensen die even hun frustraties kwijt moeten omdat het niet wil lukken ;-)Wolf schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:46:
[...]
Sorry?
DH krijgt er extra def bij en heeft nog steeds zijn 15% lifesteal voor 5 sec.
Monks kunnen reflect niet meer dodgen ondanks dat dex hun main defense is en twee van hun belangrijkste defensive passives zijn generft.
Liefde voor melee? Ik dacht het niet.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
*zucht*
Ja, moest het ff kwijtDakreal schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:49:
[...]
Je hebt natuurlijk altijd mensen die even hun frustraties kwijt moeten omdat het niet wil lukken ;-)
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 11:56 ]
*zucht*
Speciaal voor reflect mobs mn hele build omgooien dus?JohnnyV76 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:03:
@bosmonster: Misschien moet je even wat anders gaan spelen bij packs met reflect? Kan me voorstellen dat als je als een gek gaat AoE-en je enorm veel damage gereflect krijgt maar wellicht als je je wat meer op 1 champ per keer focussed je incoming damage veel lager zal zijn?
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2012 12:08 ]
Hmm, ik vraag me af hoe mijn barb nu zou performen. Ik had sowieso met 1.0.4 al geen last van reflects. Is er trouwens een reden dat de profile pages het niet meer doen? dat zou toch om 11.00 weer up zijn?Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:53:
[...]
Ja, moest het ff kwijt
Blijkbaar is het voor monks ook wat minder. Maar goed.. Van mij mogen ze reflect er gewoon uithalen. Het schaalt voor geen meter met hoge DPS en maakt bepaalde gear gewoon noodzakelijk.
Gelukkig heb ik nog 32M gespaard, dus vrees dat ik dit nu toch in een Life Steal wapen moet gaan stoppenGaat wel ten koste van mn DPS vrees ik voor dat geld.
M'n tactiek nu met reflect: DPS, portal -> healer, DPS, etc.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
ik verwacht dat er meer gold in het systeem gaat komen, ik speel zelf nog op inferno act 1,xV0rtexx schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:24:
Als ik dit zo lees allemaal zit er voor mij weer een financiële tegenslag aan te komen bij de overgang van patch. Vanavond kan ik het pas zien. Hopelijk dat het goed gemaakt wordt met een paar mooie drops.
[ Voor 12% gewijzigd door ReQuiem83 op 17-10-2012 12:17 ]
Misschien werkt het wel om een extra wapen mee te nemen met minder dps, maar enorm hoge life leach / life on hit. Die gebruiken bij reflect dmg.Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:53:
[...]
Ja, moest het ff kwijt
Blijkbaar is het voor monks ook wat minder. Maar goed.. Van mij mogen ze reflect er gewoon uithalen. Het schaalt voor geen meter met hoge DPS en maakt bepaalde gear gewoon noodzakelijk.
Gelukkig heb ik nog 32M gespaard, dus vrees dat ik dit nu toch in een Life Steal wapen moet gaan stoppenGaat wel ten koste van mn DPS vrees ik voor dat geld.
M'n tactiek nu met reflect: DPS, portal -> healer, DPS, etc.
Nee dat zeg ik niet. Je moet alleen je speelstijl iets aanpassen als je een reflect pack tegenkomt. Dat zal ook vast kunnen zonder je build aan te moeten passen toch? Blind volle bak AoEen en doodgaan of even iets minder volle bak gaan zodat je minder incoming damage krijgt en die damage kan out-healen. Dan duren de packs wellicht iets langer maar dan heb je die maar gehad.Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:06:
[...]
Speciaal voor reflect mobs mn hele build omgooien dus?
Das nu juist het probleem. Reflect duwt je, of je het wilt of niet, een kant op qua gear/build. En dat lijkt me nu juist niet de bedoeling.
Up
Ja, maar de koopkracht blijft gelijkbamboe schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:15:
[...]
ik verwacht dat er meer gold in het systeem gaat komen, ik speel zelf nog op inferno act 1,
(rest was te zwaar voor me),net even gespeeld en mp op 1 gezet, het lijkt alsof er meer gold in de game gaat komen want alle Gele items waren bijna 1000 meer gold waard dan normaal.
(nu nog even mijn overlevings kansen om hoog schroeven zodat het niet op gaat aan repairs..)
Eindelijk? De patch is net een paar uur uit...Mikromanic schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:22:
Zo eindelijk inferno machine gecraft.. duurde wel eventjes
*zucht*
Ik ben een WD met ghost bombs en zombie bears. Heb geen single target spellsJohnnyV76 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:18:
[...]
Nee dat zeg ik niet. Je moet alleen je speelstijl iets aanpassen als je een reflect pack tegenkomt. Dat zal ook vast kunnen zonder je build aan te moeten passen toch? Blind volle bak AoEen en doodgaan of even iets minder volle bak gaan zodat je minder incoming damage krijgt en die damage kan out-healen. Dan duren de packs wellicht iets langer maar dan heb je die maar gehad.
Mmhmm ja idd... best snelMicScott schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:23:
[...]
Eindelijk? De patch is net een paar uur uit...
Up
Ik dacht ik doe even snel een potje met m'n barb, MP4, core of arreat, tower level 1, arreat crater 2 tot ik 5 NV had en toen naar de keep depths 2.Vandread schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:59:
Ben benieuwd wat de whirly barbs gaan wijzigen
Ik moest al een betere offhand, denk dat ik meteen m'n main hand moet vervangen met een mighty weapon.
Vervolgens eens kijken naar helm/legs/torso, belt met leech ofzo.. daarna ringen/amu..
Zal m'n LoH/LL wel moeten upgraden.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
http://www.diabloprogress.com/hero/vuurzee-2115/Zuse/5125354
Battle.net profile is pleite? zal wel met de patch te maken hebben hoop ik....
En ben benieuwd naar die dubbele uberbosses, zal wel taai worden
Dat vroeg ik me nog af. Kun je op MP10 de keys halen om de ubers vervolgens op b.v. MP5 te verslaan?Mikromanic schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:30:
[...]
Mmhmm ja idd... best snel
Nu nog iemand vinden die monster level 10 aan kan bij de bosses.. zodat ik gegarandeerde drops heb voor de hellfire ring.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq