Monster Power komt met de eerste volgende patch.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:15:
[...]
Bedankt, nu wil ik het opzoeken in mijn menu maar ik kan nergens de monste setting vinden onder het tabje gameplay.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Dan lijkt het me helemaal geen issue.
Patch just hit the blizzard servers, along with the big mait window on tuesday, (as long as nothing goes wrong) its looking pretty hot for tuesday patch.
Morgen patch? of..?
Morgen patch? of..?
[ Voor 202% gewijzigd door awesom-o op 15-10-2012 14:20 ]
Overwatch profile awesomo#2162
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Goed argument
edit: yes, morgen 3 AM PDT patch.
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 15-10-2012 14:24 ]
Edit ging verkeerd, is aangepast ^^Bosmonster schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:19:
[...]
Goed argument
edit: yes, morgen 3 AM PDT patch.
Tijd is morgen 11:00 hier dan?
[ Voor 7% gewijzigd door awesom-o op 15-10-2012 14:33 ]
http://us.battle.net/d3/e...uts_More_Glory-10_11_2012In Inferno at Monster Power 1 or greater, monsters in every Act will also be bumped up to level 63 and share the same high-end item drop rates.
Dus? Die ilevel 63 monsters doen minder schade en hebben minder hp dan ilevel 63 monsters nu in act 3. Pas op ML2 of 3 wordt dat ongeveer gelijk.
dat is cheap :<MicScott schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:37:
[...]
Dus? Die ilevel 63 monsters doen minder schade en hebben minder hp dan ilevel 63 monsters nu in act 3. Pas op ML2 of 3 wordt dat ongeveer gelijk.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee dat is logisch, anders ontstaat er een enorm gat tussen Hell en MP1 inferno. En laat dat gat nu juist iets zijn wat een probleem was.
Act 3 op MP1 wordt dus makkelijker met dezelfde loot table ;-)MicScott schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:37:
[...]
in 1.05: Game Menu, Options, Gameplay tab. en vink hier 'Enable Monster Power Selection' aan.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:15:
[...]
Bedankt, nu wil ik het opzoeken in mijn menu maar ik kan nergens de monste setting vinden onder het tabje gameplay.
Verwijderd
Vergeet niet dat als je op bv MP4 speelt je een buff krijgt van 100% op je MF en GF tegen 25% op MP1. Lijkt me toch wel aantrekkelijk.Mistymo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:57:
Ergens ook gelezen dat hoger dan moblvl1 farmen ook niet nodig is, en hogere mob lvl alleen leuk is voor de uitdaging/moelijkheidsgraad. Voor farmen ben je gewoon het beste af met lvl1.
Daarnaast krijg je 45% meer xp voor je Paragonlevel en is er 26% kans op een extra drop van een monster.
https://bnetcmsus-a.akama...CZ1K1349891151349.jpg?v=0
Zelfs met de meest zieke gear duurt het gewoon bijzonder lang.Clay schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:54:
En gegarandeerde keys op mp10, good luck with that!
YouTube: Diablo 3 1.05 PTR MP10 Bosses & ElitesFreqAmsterdam schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:56:
[...]
Zelfs met de meest zieke gear duurt het gewoon bijzonder lang.
Ja, ik ben een beetje verschillende passives aan het uitproberen geweest de laatste week. Dit wisselt met de dag..Bosmonster schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:13:
[...]
Hoezo? MP1 is ongeveer gelijk aan huidige Act 3 toch?
Trouwens.. waarom heb je bad medicine ipv jungle fortitude? (JF is altijd 20%)
Wat me verder opvalt aan je build is dat je nul CC hebt. Geen grasp of wall. Vind het dan niet zo raar dat je soms genadeloos afgemaakt wordt als je vijanden niet op afstand kan houden.
Je hebt nu ook op je belangrijkste escape skill (spirit walk) een redelijk nutteloze rune zitten. De extra seconde doet wonderen voor je survivability, die 14% hp doet niet zoveel.
Met je Thing of the Deep zou ik trouwens Gruesome feast droppen voor Grave Injustice.
Al met al mis ik synergy tussen je gear/passives/skills.
Reden dat ik geen grasp of wall gebruik is dat mijn zombie dogs voor aardig wat afleiding zorgen als subtank en ook nog wat healing verzorgen. En dat ik begrepen had dat CCíng behoorlijk generfed zou worden in de patch. Probeer daarom zonder.
Ga idd ook die andere rune op spirit walk nog eens testen.
Maar eh.. heb jij al in de PTR rondgerend en zo ja, hoe ging het?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nope, ik wacht wel even op de patch 
Steek mn tijd liever in Live.
Steek mn tijd liever in Live.
Tot nu toe zijn alle patches nog op woensdag in de EU uitgerold dus ik ga er vanuit dat het dit keer ook het geval is.awesom-o schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:30:
[...]
Edit ging verkeerd, is aangepast ^^
Tijd is morgen 11:00 hier dan?
edit:
wat betreft monster power... als ik naar de percentages kijk is het misschien toch efficienter om mp2 of 3 te doen. Kans op bonus item op mp1 is maar 1% en met 8% op mp2 is dat iig een kans(je) op een drop.
[ Voor 25% gewijzigd door JohnnyV76 op 15-10-2012 15:27 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Tja zal ook een kwestie van gevoel zijn, ik merk zeker dat als ik nu storm armor gebruik, dat ik dan veel vaker moet bewegen uit shit (met 1200 res all, kan ik practisch door 3 laser beams/ rode meuk/ice bombs blijven face tanken) en dat mijn life bij sommige klappen veel sneller daalt dan dat ik energy armor gebruik (780 res all met storm en 1190 met energy armor). Daarom speel ik in party vaak met energy armor en in singleplay met storm armor. In 1.05 kan je op lvl 1-3 met 600-700 res makkelijk uit de voeten, echter met hogere mob lvl zou ik toch weer energy armor pakken (door de nerf gaat ie dan bij mij naar 970 res all).awesom-o schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:05:
[...]
Heb je die res echt nodig in 1.05? Ik heb zelfde build en met 600 buffed (kan ik er iets naast zitten maar kom niet in de buurt van 780 unbuffed) nu nergens last van in a3.
Ik denk dat het niet alleen de res all is maar ook doordat bij energy armor je armor stijgt (bij mij van 3,8 naar bijna 6k) en dat is namelijk net zo belangrijk.
Maar goed, moraal van het verhaal is als je nu in act3 met deze build uit de voeten kan, dan kan je dat helemaal op monsterlvl 1 en hoger is niet rendabel om te farmen.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 30-09 15:37
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Whoa stop!Mistymo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:40:
[...]
Maar goed, moraal van het verhaal is als je nu in act3 met deze build uit de voeten kan, dan kan je dat helemaal op monsterlvl 1 en hoger is niet rendabel om te farmen.
Niet mee eens. Als je dmg hoog genoeg is om op MP3 alles te instahitten kan je dat beter farmen. Anders is het zonde van de mf imho.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Geldt die monster power alleen voor elites, of ook voor normals?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Heb jij PTR gespeeld? Act3 patch 1.04 staat gelijk aan monsterlvl 3 zeg maar in patch1.05. Dus je kan best makkelijk monsterlvl3 farmen als je dus nu act3 kan farmen, echter mob lvl1 = een gigantische nerf, waardoor de farmsnelheid nog sneller gaat, dus effectiever. De snelheid weegt vele malen op tegen die 50%extra mf of beetje extra exp. hogere monsterlvl dan 1 is eigelijk gemaakt voor uitdaging, maar niet voor betere farmresultaten. Er staan heel veel whine posts op blizz forum eu/usa die de extra monster lvl niet bevredigend vinden vanwege de liniaire curf t.o.v. farmsnelheid.Wolf schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:50:
[...]
Whoa stop!
Niet mee eens. Als je dmg hoog genoeg is om op MP3 alles te instahitten kan je dat beter farmen. Anders is het zonde van de mf imho.
Ja tuurlijk kan je alles one shotten op lvl 3 als je dat nu ook al doet, echter de meeste kunnen act3 goed farmen (waaronder ik) maar oneshotten niet alle elite/packs/bosses en dat kan dus practisch op lvl 1 dus wel.
Voor alles (inclusief goblins die op MP10 niet meer te killen zijn).Magic schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:57:
Geldt die monster power alleen voor elites, of ook voor normals?
Ik ken de nummers niet dus dit is even hypothetisch..Mistymo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:58:
[...]
Heb jij PTR gespeeld? Act3 patch 1.04 staat gelijk aan monsterlvl 3 zeg maar in patch1.05. Dus je kan best makkelijk monsterlvl3 farmen als je dus nu act3 kan farmen, echter mob lvl1 = een gigantische nerf, waardoor de farmsnelheid nog sneller gaat, dus effectiever. De snelheid weegt vele malen op tegen die 50%extra mf of beetje extra exp. hogere monsterlvl dan 1 is eigelijk gemaakt voor uitdaging, maar niet voor betere farmresultaten. Er staan heel veel whine posts op blizz forum eu/usa die de extra monster lvl niet bevredigend vinden vanwege de liniaire curf t.o.v. farmsnelheid.
Ja tuurlijk kan je alles one shotten op lvl 3 als je dat nu ook al doet, echter de meeste kunnen act3 goed farmen (waaronder ik) maar oneshotten niet alle elite/packs/bosses en dat kan dus practisch op lvl 1 dus wel.
Maar als je 5sec doet over een elite pack op MP1 en 30sec op MP4. Dan is het alsnog rendabeler om MP4 te spelen.
Zolang je de white mobs oneshot is de tijd die je extra kwijt bent door de elites te verwaarlozen over de totale tijd van je farm run.
De meeste tijd gaat immers zitten in het lopen van pack naar pack en door white mobs heen walsen.
Dus je doet 6x zo lang over een elite. Maar in totaal wordt je run time waarschijnlijk maar 10% langer terwijl je wel bakken meer MF krijgt.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
- Blaat
Hardware Fanaat
Nee heb ptr nog niet gespeeld.Mistymo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:58:
[...]
Heb jij PTR gespeeld? Act3 patch 1.04 staat gelijk aan monsterlvl 3 zeg maar in patch1.05. Dus je kan best makkelijk monsterlvl3 farmen als je dus nu act3 kan farmen, echter mob lvl1 = een gigantische nerf, waardoor de farmsnelheid nog sneller gaat, dus effectiever. De snelheid weegt vele malen op tegen die 50%extra mf of beetje extra exp. hogere monsterlvl dan 1 is eigelijk gemaakt voor uitdaging, maar niet voor betere farmresultaten. Er staan heel veel whine posts op blizz forum eu/usa die de extra monster lvl niet bevredigend vinden vanwege de liniaire curf t.o.v. farmsnelheid.
Ik denk dat ik als de monsters in act 3 slapper worden er niet sneller doorheen ren, mede omdat ik nu al gewoon gelimiteerd wordt door mijn movement speed. Bovendien vind ik er ook geen drol aan als alles te rap neervalt zoals dat nu in act 1 is.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Act 1 is daardoor voor ww barb ook erg lastig. Want alles gaat zo snel dood.. je krijgt nergens fury vanWolf schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:08:
[...]
Nee heb ptr nog niet gespeeld.
Ik denk dat ik als de monsters in act 3 slapper worden er niet sneller doorheen ren, mede omdat ik nu al gewoon gelimiteerd wordt door mijn movement speed. Bovendien vind ik er ook geen drol aan als alles te rap neervalt zoals dat nu in act 1 is.
Ik zag in de notes dat de extra movementspeed van MoE verhoogd is.Wolf schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:08:
[...]
Nee heb ptr nog niet gespeeld.
Misschien dat die 8% wel echt bijdraagt aan je farm efficiëntie en je t verlies van overawe kunt compenseren door een MP lager te gaan spelen..
Fixed.MarcM88 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:00:
[...]
Voor alles (inclusief goblins die op MP10 niet meer door mij te killen zijn).
Ik heb PTR gespeeld en verschillende MP levels uitgeprobeerd. Ik zal zelf schipperen tussen MP4 - MP6 en MP4 zie ik als sweetspot qua efficientie. Maar het verschil qua MF/GF/EXP en extra dropchance is genoeg merkbaar om hogere MP levels te spelen dan MP1. Het gaat om alle factoren bijelkaar opgeteld en zo kan ik niet anders concluderen dan dat je je eigen sweetspot moet uitzoeken wat bij jouw build past.
Weer over rend: om rend crits te zien moet je je white damage numbers aanzetten, dan zie je grote verschillen tussen de damage tics van normale rends en crit rends. Als de eerste tic crit dan crit de hele rend, dus je kan ook rend 'spammen' tot de eerste tic crit. Ik speel niet op deze manier en doe damage numbers uit, maar rend crits zijn dus niet yellow. En het verschil wordt duidelijker hoe meer damage je doet, dus chc/chd zijn bruikbaar voor rend
Verwijderd
een vriend die is ermee gestopt en wou graag al zijn geld verkopen.
20 cent per 1m.
in totaal 200 euro kwijt, nou maar hopen dat de gold prijzen weer omhoog schieten want. Maar ik ben er bijna zeker van dat ik die 200 makkelijk terug verdien.
20 cent per 1m.
in totaal 200 euro kwijt, nou maar hopen dat de gold prijzen weer omhoog schieten want. Maar ik ben er bijna zeker van dat ik die 200 makkelijk terug verdien.
Ik vermoed dat de goldprijs niet echt omhoog zal gaan, integendeel. Maar momenteel geloof ik dat het voor 0,47cent gaat? Op zich toch ook niet misselijk?Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:48:
een vriend die is ermee gestopt en wou graag al zijn geld verkopen.
20 cent per 1m.
Gold wordt als ik het links en rechts lees, heel slecht verkocht. Er is ook weinig reden om gold te kopen. De goede items zijn zo extreem duur, dat het kopen van gold hiervoor ook extreem duur is. Ik verwacht ook geen daling van AH prijzen of stijging van RMAH gold. Er komen per saldo niet veel meer goede items op AH aangezien de hoeveelhdn gekoppeld zijn aan de drops of droprate. Goede, hele goede items zijn praktisch onvetaalbare, alles wat minder is verkoopt niet meer of voor een lage prijs.
Als items op de AH betaalbaarder zouden worden, zouden misschien meer mensen overgehaald worden iets op de RMAH aan gold uit te geven. Aan de andere kant... door paragon en MP na 1.05 komt er alleen nog maar veel meer gold in de game eaardoor de prijs eerder zal dalen dan stijgen. Das mijn idee in ieder geal.
Verder spelen er per dag minder en minder mensen d3... heeft ook zijn invloed op hoeveel er gekocht, verkocht wordt natuurlijk.
Als items op de AH betaalbaarder zouden worden, zouden misschien meer mensen overgehaald worden iets op de RMAH aan gold uit te geven. Aan de andere kant... door paragon en MP na 1.05 komt er alleen nog maar veel meer gold in de game eaardoor de prijs eerder zal dalen dan stijgen. Das mijn idee in ieder geal.
Verder spelen er per dag minder en minder mensen d3... heeft ook zijn invloed op hoeveel er gekocht, verkocht wordt natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 15-10-2012 18:25 ]
Ik heb in de eerste maand van diablo aantal items verkocht op de AH. In totaal voor ca. 80 euro. Dit heb ik alleen met me onwetenheid op de battlenet account laten bijschrijven. Nu kon ik dit dus niet overboeken op me echte bankrekening
Toen had ik maar wat items gekocht en wat gold. (40 miljoen voor iets van 22 euro) en de tijd dat ik de euro's ontving was de koers 1 mil voor 2 euro.
Af en toe verkoop ik nog wel is een item op RMAH voor paar euro en zet deze dan weer om in goud. Soms ligt de koers op de RMAH iets gunstiger. Voorbeeld die slechte roll van mijn Blackthorns chest armor die ik laatste poste was 3 a 5 miljoen gold waard. Op de AH was de goedkoopste 3-4 euro. Ik ving er netto 3,50 euro voor. Dit heb ik omgezet in 7 miljoen gold. Dus toch nog een kleine "winst"
Af en toe verkoop ik nog wel is een item op RMAH voor paar euro en zet deze dan weer om in goud. Soms ligt de koers op de RMAH iets gunstiger. Voorbeeld die slechte roll van mijn Blackthorns chest armor die ik laatste poste was 3 a 5 miljoen gold waard. Op de AH was de goedkoopste 3-4 euro. Ik ving er netto 3,50 euro voor. Dit heb ik omgezet in 7 miljoen gold. Dus toch nog een kleine "winst"
Tja dan moet jij gewoon lekker mp4 spelenHofnar schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:30:
Ik heb PTR gespeeld en verschillende MP levels uitgeprobeerd. Ik zal zelf schipperen tussen MP4 - MP6 en MP4 zie ik als sweetspot qua efficientie. Maar het verschil qua MF/GF/EXP en extra dropchance is genoeg merkbaar om hogere MP levels te spelen dan MP1. Het gaat om alle factoren bijelkaar opgeteld en zo kan ik niet anders concluderen dan dat je je eigen sweetspot moet uitzoeken wat bij jouw build past.
Verwijderd
Muah de nieuwe patch zal ervoor zorgen dat mensen gaan switchen van gear/ build dat kost allemaal geld. Vergeet niet dat de Ah overspoelt gaat raken met betere items dan nu en ook meer legendaries/sets. Dus het word toegankelijker voor een heleboel mensen.
Ik voorspel dat de goldprice 1 week na de nieuwe patch boven de 1 euro komt.
@mistymo
Niet mee eens, met 50k dps unbuffed deed ik een complete a3 in 51min
met 100k was ik 10 min sneller terwijl ik 25min sneller moest zijn.
MP4 op ptr is perfect voor mij a3 run in 45min. Maar wel lekker extra MF en kans op een bonus item.
En de bonus kans maakt ook gebruik van jou MF. Zit momenteel op 495MF plvl+MP+gear+ follower.
Ik voorspel dat de goldprice 1 week na de nieuwe patch boven de 1 euro komt.
@mistymo
MP4 op ptr is perfect voor mij a3 run in 45min. Maar wel lekker extra MF en kans op een bonus item.
En de bonus kans maakt ook gebruik van jou MF. Zit momenteel op 495MF plvl+MP+gear+ follower.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 19:44 ]
zit met 1 oog naar een stream te luisteren en daar kwam net voorbij dat er via diabloprogress en barb chest van eigenaar verwisselt is voor 2,5k euro

Verwijderd
Erg veel lag op het moment. Sowieso al veel last gehad van rubber banding eerder vandaag.
Heb nu mijn grasp ingeruild voor de zombie dogs, het was mij ontgaan dat CC aangepakt gaat worden en zo effectief vond ik grasp toch al niet tegen elites. Ik krijg van de zombie dogs life terug en elites lijken sneller neer te gaan.
Edit: Lag ligt aan Ziggo blijkbaar, mijn up van 4,0 is het dubbele van mijn download
Jammer zou graag nog wat met de zombie dogs willen stoeien.
Heb nu mijn grasp ingeruild voor de zombie dogs, het was mij ontgaan dat CC aangepakt gaat worden en zo effectief vond ik grasp toch al niet tegen elites. Ik krijg van de zombie dogs life terug en elites lijken sneller neer te gaan.
Edit: Lag ligt aan Ziggo blijkbaar, mijn up van 4,0 is het dubbele van mijn download
Jammer zou graag nog wat met de zombie dogs willen stoeien.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 20:34 ]
Ik denk, mits in een party, MP5 wel te doen is.
Ik moet alleen m'n damage upgraden. Heb nu 8 miljoen, veel te weinig om echt iets leuks te kopen voor mijn monk
1k allres is leuk, maar ik merk weinig tov 500-600 allres. Liever meer LoH en armor.
Niemand die a3 runs doet atm die ik kan joinen. Jammer
Ik moet alleen m'n damage upgraden. Heb nu 8 miljoen, veel te weinig om echt iets leuks te kopen voor mijn monk
1k allres is leuk, maar ik merk weinig tov 500-600 allres. Liever meer LoH en armor.
[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 15-10-2012 20:47 ]
Het meest bijzondere hieraan vind ik wel dat je met je oog kan luisterenDeegeeooh schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:43:
zit met 1 oog naar een stream te luisteren en daar kwam net voorbij dat er via diabloprogress en barb chest van eigenaar verwisselt is voor 2,5k euro
Het is nu eenmaal een berekening :-)Mistymo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:14:
[...]
Maar goed het lijkt wel of mp lvl een soort van berekening is wat bij je past, maar die is er gewoon niet als je efficient wilt farmen. Blizz heeft gewoon mp lvl in het leven geroepen om als uitdaging te fungeren en een epeen te creeren van kijk mij eens lvl 10 doen. Maar efficient is het niet om hoger dan lvl 1 te farmen.
Pak stopwatch en ga bijv. 15 minuten farmen op ML 1.
(aantal elites * (1 + (totale MF/100))
Doe dit nu eens op ML 2
Aantal elites zal dalen maar MF stijgt. Hoogste score wint :-)
[ Voor 6% gewijzigd door Moraxv op 15-10-2012 22:00 ]
Wil wel even spelen hoor.RedHat schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:41:
Ik denk, mits in een party, MP5 wel te doen is.
Ik weet niet wat je onder wizz kid verstaat, maar ik design & code games voor de smartphone (iOS&Android). Net afgestudeerd en begin net een game studio. Maar anyway laat je formule maar eens zien?Mistymo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:14:
[...]
Tja dan moet jij gewoon lekker mp4 spelen. Diablo is gewoon een loot/farm game waarbij de snelheid van farmen afgezet moet worden tegen de mogelijk item drops. Hoe je het went of keert er is geen enkele reden om hoger dan mp1 te spelen tenzij je blijkbaar er langer over wilt doen / of een challenge wilt. Ik heb inmiddels aardig wat tijd versleten op ptr en namens mij zijn er nog tal van wizz kids die het hebben berekend. Maar goed het lijkt wel of mp lvl een soort van berekening is wat bij je past, maar die is er gewoon niet als je efficient wilt farmen. Blizz heeft gewoon mp lvl in het leven geroepen om als uitdaging te fungeren en een epeen te creeren van kijk mij eens lvl 10 doen. Maar efficient is het niet om hoger dan lvl 1 te farmen.
MP1 kan onmogelijk het meest efficiënte MP level zijn. De huidige A3 is vergelijkbaar met MP3. Wanneer ik alkaizer runs doe in Archon verdwijnt vrijwel alles direct, veel sneller kan het niet. Ook elites kosten niet meer dan enkele secondes. Naar mijn idee ben ik meer gelimiteerd door movement speed dan door de de monsters.Op z'n minst zou MP3 dan (voor mij) het efficiëntst zijn. Hoewel MP5 ook al zonder problemen ging.
Ik had het niet over wizz kids in de zin van being smart of intellectueel, had het meer over gasten die er een sport van maken om alles in details uit te zoeken wat nou het meest smart is om te doen in patch 1.05.Hofnar schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:21:
[...]
Ik weet niet wat je onder wizz kid verstaat, maar ik design & code games voor de smartphone (iOS&Android). Net afgestudeerd en begin net een game studio. Maar anyway laat je formule maar eens zien?
Maar goed laat iedereen zijn eigen theorie erop los laten, ik de mijne en jullie de andere.
Zoals ik al zei doe de run die je wilt en als je happy bent op lvl 4 in 45 min dan doe je dat, daar zijn de mlvl voor gemaakt. Ik doe liever in 45 min 3x een run.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:35:
@mistymo
Het blijft rng en aangezien de kans op meer farmen, meer kans betekend ga ik liever de snelste weg. Op dit moment zijn spelers met mf cap ook iet gegarandeerd op meer loot.Moraxv schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:58:
[...]
Het is nu eenmaal een berekening :-)
Pak stopwatch en ga bijv. 15 minuten farmen op ML 1.
(aantal elites * (1 + (totale MF/100))
Doe dit nu eens op ML 2
Aantal elites zal dalen maar MF stijgt. Hoogste score wint :-)
Ik heb nog even zitten testen, en Rend is duidelijk alleen gebaseerd op main hand. Verder is te zien dat een paar meppen met Maniac rune op Frenzy ook rend meer damage laat doen. De extra speed van Frenzy heeft geen effect op rend. Strength heeft ook invloed op rend, getest met shield met str in offhand.Hofnar schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:52:
Weer over rend: om rend crits te zien moet je je white damage numbers aanzetten, dan zie je grote verschillen tussen de damage tics van normale rends en crit rends. Als de eerste tic crit dan crit de hele rend, dus je kan ook rend 'spammen' tot de eerste tic crit. Ik speel niet op deze manier en doe damage numbers uit, maar rend crits zijn dus niet yellow. En het verschil wordt duidelijker hoe meer damage je doet, dus chc/chd zijn bruikbaar voor rend
Mijn andere skills heb ik ook even getest met twee verschillende kwaliteit wapens
Revenge: mainhand
Charge: om en om
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Morgen is het zover patch 1.05 live!
bron: - http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6893719940Scheduled Maintenance - Tuesday, October 16:
We will be performing scheduled maintenance for Diablo III starting tomorrow at 3:00 a.m. PDT in order to deploy patch 1.0.5. We anticipate that maintenance will conclude and that all services will be available by approximately 1:00 p.m. PDT.
Important: Please note that you will not be prompted to download patch 1.0.5 until the patch is live in your home region. If you are logging in from a European or Asian client, you will need to wait for this patch to release in that region before it can be installed. Additionally, if your home region is the Americas, you will be unable to log into Europe or Asia using Global Play after patch 1.0.5 is live until those regions have also patched.
For reference, here are the scheduled maintenance times for each region:
The Americas: 3:00 a.m. PDT (10/16) to 1:00 p.m. PDT (10/16)
Europe: 6:00 p.m. PDT (10/16) to 4:00 a.m. PDT (10/17)
Asia: 1:00 p.m. PDT (10/17) to 11:00 p.m. PDT (10/17)
Please note that these times are subject to change. For time zone assistance, please visit: http://everytimezone.com
Up
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik denk dat je onderschat hoe snel mensen farmen. Er zijn nu al mensen die in A3 (dus MP3) hun DPS moeten downscalen, omdat mobs anders te snel dood gaan om hun build up te houden. Zij doen runs niet sneller op een lagere MP, eerder trager!Mistymo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:40:
[...]
Zoals ik al zei doe de run die je wilt en als je happy bent op lvl 4 in 45 min dan doe je dat, daar zijn de mlvl voor gemaakt. Ik doe liever in 45 min 3x een run.
Het gaat er inderdaad om dat je een MP kiest die je SNEL kunt clearen. Dat dat voor jou MP1 is wil niet zeggen dat dat voor iedereen is. Als je net zo snel (of misschien ietsje trager) MP4 farmt, dan is dat je logische sweetspot.
Dus ja, je hebt gelijk als het gaat om dat snelheid de belangrijkste factor is in het farmen. Maar dit moet je wel nog steeds afwegen tegen je MF/XP gains op hogere MP's.
Dus eigenlijk is dat morgen voor de werkenden onder onsMikromanic schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:11:
Morgen is het zover patch 1.05 live!
[...]
bron: - http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6893719940
Zoals bij elke update... we kunnen denk woensdag middag uurtje of 12:00 - 14:00 kunnen inloggen :-)Magic schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:55:
[...]
Dus eigenlijk is dat morgen voor de werkenden onder ons4 a.m. pdt is toch rond 10 uur 'savonds hier?
Up
Ik denk dat ik zelf gewoon op MP2 begin met act 1 en dan t/m act 3 doe en dan kijken hoe makkelijk of moeilijk het gaat. Als het heel soepel gaat dan de volgende run op MP3 en dan kijken hoe dat gaat.
Heb eerst heel lang act 1 gefarmed omdat ik in act 2 te snel dood ging. Dan na een poosje met iets betere gear en andere build act 2 op farm tot dat ook makkelijk ging en onlangs de stap naar act 3 gemaakt waarbij ik kan zeggen dat het nu ook goed te doen is. Zo is het denk ik ook een beetje bedoelt maar wel erg blij dat je straks in elke act kunt farmen met zelfde drop kansen. Weet niet of het vreemd is maar ik heb eigenlijk niet de neiging om diablo te verslaan op inferno. Ben bang dat als ik dat doe ik minder zin heb om te farmen... nu heb ik nog iets van een doel. Volgens mij zijn er ook niet echt voordelen dus wacht er nog maar even mee denk ik
Heb eerst heel lang act 1 gefarmed omdat ik in act 2 te snel dood ging. Dan na een poosje met iets betere gear en andere build act 2 op farm tot dat ook makkelijk ging en onlangs de stap naar act 3 gemaakt waarbij ik kan zeggen dat het nu ook goed te doen is. Zo is het denk ik ook een beetje bedoelt maar wel erg blij dat je straks in elke act kunt farmen met zelfde drop kansen. Weet niet of het vreemd is maar ik heb eigenlijk niet de neiging om diablo te verslaan op inferno. Ben bang dat als ik dat doe ik minder zin heb om te farmen... nu heb ik nog iets van een doel. Volgens mij zijn er ook niet echt voordelen dus wacht er nog maar even mee denk ik
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Yeaaaah 1.05 is hier!
eindelijk een leuke patch
edit: morgen dus
In 1.03 werd hetzelfde verteld, maar desondanks kon ik toen nog 200mil goud verkopen (was toen gestopt, had mijn gear verkocht en goud op rmah gezet). Het duurde wel 3 dagen voordat het weg was.Darth Malak schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 18:20:
Gold wordt als ik het links en rechts lees, heel slecht verkocht.
- Blaat
Hardware Fanaat

Eindelijk act 1 farmen!
Ik heb de laatste tijd wat geexperimenteerd met mijn DH build en ik ben hier op uitgekomen..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/614855
Het is nu een beetje een shotgunhunter geworden omdat ik multishot bijna continu kan spammen.
Voor bosses gebruik ik nog steeds hungering arrow maar voor trash instahit ik bijna alles met mijn shotgun multishot.
Lichtelijk geinspireerd door de build van timeless, die multishot voor discipline regen gebruikt, ben ik voor hatred regen en hatred cost reduction op multishot gegaan icm met extra multishot crit op mijn DML. Het speelt heerlijk weg en alles smelt als chocola in de zon, zeker de grote groepen op de fields of slaughter.
Zo heb ik zeker weer plezier in mijn DH!
Knalt lekker he. Ik heb als het goed is in 1.05 niet zo veel discipline meer nodig dus ga ik terug naar Loaded for Bear of Elemental arrow.Wolf schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:45:
Patch 1.05!
Eindelijk act 1 farmen!
Ik heb de laatste tijd wat geexperimenteerd met mijn DH build en ik ben hier op uitgekomen..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/614855
Het is nu een beetje een shotgunhunter geworden omdat ik multishot bijna continu kan spammen.
Voor bosses gebruik ik nog steeds hungering arrow maar voor trash instahit ik bijna alles met mijn shotgun multishot.
Lichtelijk geinspireerd door de build van timeless, die multishot voor discipline regen gebruikt, ben ik voor hatred regen en hatred cost reduction op multishot gegaan icm met extra multishot crit op mijn DML. Het speelt heerlijk weg en alles smelt als chocola in de zon, zeker de grote groepen op de fields of slaughter.
Zo heb ik zeker weer plezier in mijn DH!
Ik heb er deze ochtend ook niets van gemerkt!
Komt omdat het nog geen woensdag is misschien?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Op de valreep nog even een nieuwe chest gekocht die er redelijk goedkoop opstond (+250 armor, +16 MF). De rest van mn gold bewaar ik voor 1.05, als de prijzen van legendaries en sets waarschijnlijk wel zal dalen.
Nu bijna 200 base MF met 83K dps. Ik ben klaar voor 1.05
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952
Zag trouwens dat health from healthglobes ook gaat werken op potions. Dat maakt mijn Thing of the Deep extra waardevol denk ik nu dat een aardige stat wordt
Nu bijna 200 base MF met 83K dps. Ik ben klaar voor 1.05
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952
Zag trouwens dat health from healthglobes ook gaat werken op potions. Dat maakt mijn Thing of the Deep extra waardevol denk ik nu dat een aardige stat wordt
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 16-10-2012 10:09 ]
Ja is echt superBosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:06:
Vriend van me heeft ook Thing of the Deep, en mijn persoonlijke mening (als Wizard zijnde) is dat het ding overpowered is vanwege zijn 20 yards pickuprange. Als je eenmaal richting een high-end outfit gaat is het lastig om pickup range hoog te houden omdat het affixes op je items opvreet, maar als je met 20 yards rondloopt gaat je survivability hard omhoog omdat je zonder probs alle healthglobes opraaptl
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Aan de andere kant vreet je wel heel veel healthglobes op die je misschien niet nodig hebt omdat je al vol zit. Ik vind het juist prettig als ik de gedropte globes kan doseren 
Ik laat ze ook altijd liggen als ik ze niet nodig heb, vooral omdat ik als wizzard veel moet kiten is het prettig als je onderweg nog een appeltje voor de dorst hebt
Helaas ziet niet iedereen dat in op public games
Ik laat ze ook altijd liggen als ik ze niet nodig heb, vooral omdat ik als wizzard veel moet kiten is het prettig als je onderweg nog een appeltje voor de dorst hebt
[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 16-10-2012 10:23 ]
Thing of the deep is mijn beste investering geweest, sinds die aanschaf heb ik non stop act 3 kunnen farmen en flink wat "goede" items binnen gehaald. Gister weer 2 legendary's gevonden, wel redelijk slechte 1 van de legendary's werd weer gedropt door een goblin
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Kun je voor 1.0.5 je build weer gaan aanpassenWolf schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:45:
Patch 1.05!
Eindelijk act 1 farmen!
Ik ga overigens in 1.0.5 over op een Sentry-build. Hoef ik mijn huidige build amper voor aan te passen:
Hungering Arrow - Shatter Shot
Multishot - Suppression Fire > Sentry - Vigilant Watcher
Companion - Bat Companion
Preparation - Battle Scars
Shadow Power - Gloom
Cluster Arrow - Loaded for Bear
Sharpshooter > Custom Engineering
Archery
Steady Aim
2 skills omwisselen en je hebt een lekkere build. In 18 seconden heb je 3 Sentries staan die allemaal voor 175% weapon damage aan het schieten zijn. Het enige gevaar is een Reflect Damage mob, waarbij de Sentry damage ook gereflect wordt, en je dus op moet letten dat je niet suicide door je Sentries
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik vind arcane on crit dan weer overpowered, dus das dan weer mooi uitgebalanceerdTRG schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:19:
Vriend van me heeft ook Thing of the Deep, en mijn persoonlijke mening (als Wizard zijnde) is dat het ding overpowered is vanwege zijn 20 yards pickuprange. Als je eenmaal richting een high-end outfit gaat is het lastig om pickup range hoog te houden omdat het affixes op je items opvreet, maar als je met 20 yards rondloopt gaat je survivability hard omhoog omdat je zonder probs alle healthglobes opraaptl
Maar als je max apoc wilt i.c.m. goede stats ben je honderdmiljoenmiljard verder. Heb nu 18apoc met 42% chc en dat is echt minimum in 1.05.Bosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:45:
[...]
Ik vind arcane on crit dan weer overpowered, dus das dan weer mooi uitgebalanceerd
Respect dat je nog steeds aant knallen ben, ik zal tegen die tijd ook weer ff komen kijken op mijn barbje.Angeloonie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:40:
[...]
Kun je voor 1.0.5 je build weer gaan aanpassen
Ik ga overigens in 1.0.5 over op een Sentry-build. Hoef ik mijn huidige build amper voor aan te passen:
Shadow Power - Gloom
Archery
Steady Aim
2 skills omwisselen en je hebt een lekkere build. In 18 seconden heb je 3 Sentries staan die allemaal voor 175% weapon damage aan het schieten zijn. Het enige gevaar is een Reflect Damage mob, waarbij de Sentry damage ook gereflect wordt, en je dus op moet letten dat je niet suicide door je Sentries
Heb je al een indicatie welk monsterlvl je gaat gebruiken?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ja, ik ga Sentry ook proberen vanavond. Bijzonder vermakelijk. Heb toch een skillslot over aangezien Vault ToC is generft.
Ik heb ook zin om de Hellfire ring te craften.
[ Voor 9% gewijzigd door FreqAmsterdam op 16-10-2012 11:19 ]
- Angeloonie
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik kan nu zonder veel moeite solo Inferno farmen, en 2,5 MP is gelijk aan huidig Inferno. Dus dat zal 2 of 3 worden als ik solo.Dakreal schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:03:
[...]
Respect dat je nog steeds aant knallen ben, ik zal tegen die tijd ook weer ff komen kijken op mijn barbje.
Heb je al een indicatie welk monsterlvl je gaat gebruiken?
In een volle party met goed gegearde medespelers zullen we waarschijnlijk voor MP 4 gaan.
Maintenance is altijd op woensdag. het vroegst kunnen we de patch dus morgen verwachten, al is het volgens mij niet 100% zeker dat hij morgen live gaat.
"We fixed many things this release. and then we doubled it."
"We fixed many things this release. and then we doubled it."
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
- Blaat
Hardware Fanaat
Morgenmiddag om 13:00 zou het online moeten zijn.An1mA schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:26:
Um, de patch voor ons komt pas morgen of hadden we gisternacht al maintenance op de eu server?
Zie hier en hier.
[ Voor 11% gewijzigd door Blaat op 16-10-2012 11:34 ]
Als ik die vriend moet geloven heeft WD ook geen mana problemen meer als je eenmaal ene Zunimassa set bij elkaar hebtBosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:45:
[...]
Ik vind arcane on crit dan weer overpowered, dus das dan weer mooi uitgebalanceerd
Arcane on crit is idd krachtig, maar zoals iemand anders al opmerkt, is het lastig te krijgen in combinatie met vette items. Zelf heb ik eerst ook een critcal chance build gehad (40% CHC / 350% CHD / 20 APOC), maar ik werkt momenteel met een build die eigenlijk CHC onafhankelijk is, en dat geeft veel meer ruimte om items of skills te wisselen zonder dat je poppetje disfunctioneel wordt. Met de skills prodigy en de runes voor arcane power komt er ook al genoeg arcane power binnen.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Naast wat awesom-o & TRG zeggen, heeft de WD ook nog eens items met mana regen, niks uitgebalanceerd dusBosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:45:
[...]
Nu we dan toch bezig zijn

Hoe zit het eigenlijk met die spirit walk, want hij lijkt me eigenlijk behoorlijk krachtig?
De wizard heeft zoiets als 'unstable anatomy' waarbij je onder de 20% leven alle poppetjes naar achter gooit, maar als het echt hectisch is zal dat je ook niet veel meer helpen om te overleven. Teleport is natuurlijk altijd goed om te overleven, maar een goed getimede vortex neutraliseert dat dan ook weer..
Hoe zit het eigenlijk met die spirit walk, want hij lijkt me eigenlijk behoorlijk krachtig?
De wizard heeft zoiets als 'unstable anatomy' waarbij je onder de 20% leven alle poppetjes naar achter gooit, maar als het echt hectisch is zal dat je ook niet veel meer helpen om te overleven. Teleport is natuurlijk altijd goed om te overleven, maar een goed getimede vortex neutraliseert dat dan ook weer..
Ik (Wizard) heb een tijdje de passive gebruikt die er voor zorgt dat de teleport cooldown gereset wordt zodra je voor meer dan 15% van je life gehit wordt. Zorgt ervoor dat je vrijwel altijd kunt teleporteren wanneer je in de shit zit. Ook als je vlak na een TP weer gevortext wordt. Werkt prima.
Je kan de duur van een run (gesimplificeerd) samenvatten in een soort formule natuurlijk:Mistymo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:40:
[...]
Ik had het niet over wizz kids in de zin van being smart of intellectueel, had het meer over gasten die er een sport van maken om alles in details uit te zoeken wat nou het meest smart is om te doen in patch 1.05.
Maar goed laat iedereen zijn eigen theorie erop los laten, ik de mijne en jullie de andere.
[...]
Zoals ik al zei doe de run die je wilt en als je happy bent op lvl 4 in 45 min dan doe je dat, daar zijn de mlvl voor gemaakt. Ik doe liever in 45 min 3x een run.
[...]
Het blijft rng en aangezien de kans op meer farmen, meer kans betekend ga ik liever de snelste weg. Op dit moment zijn spelers met mf cap ook iet gegarandeerd op meer loot.
(Levellengte / (standaardmovementspeed * bonusmovement)) + ((totaalstandaardhealthmobs * MP) / DPS))
Het is een wat technische benadering, want de precieze cijfers heb je natuurlijk niet, maar als door een verhoging van MP de duur van je run met meer % toeneemt dan het % GF/MF/XP dat je ervoor terugkrijgt is het dus, rekentechnisch gezien, niet rendabel om op dat MP level te spelen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat een extra gokje op een hoger MP level soms kan uitbetalen. Het blijft immers Diablo
Uiteraard laat je in bovenstaande wel wat buiten beschouwing, maar zo zou ik er in het algemeen naar willen kijken.
Lijkt me ook wel tof, tenminste voor de levels waar je dat nodig hebt, voor farmspeed denk dat sentry te slow is.Angeloonie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:40:
[...]
Kun je voor 1.0.5 je build weer gaan aanpassen
Shadow Power - Gloom
Archery
Steady Aim
Hopelijk dekt Gloom dan voldoende bij reflect dmg mobs en anders is wellicht evasive fire met de 25% armor run een optie nu dat backflip eraf is?
Zo. Na een paar blizz-fails die mij HC chars kostten ook maar een SC char gemaakt. Witch doctor, had nooit naar 60 gebracht. Heb alleen een serie wizzies versleten, en een baba (die nog leeft
). Op 60 even wat quick cash verdient door voor 1:3.1 wat van mijn HC gold te verkopen, en daarna voor 2.7:1 weer in te kopen
. Na een uurtje of wat genoeg verdient om mijn SC te kunnen gearen.
Niet de beste gear van alles (gold AH is nogal beperkt
). 81k dps unbuffed, 22.5% CHC, 168% CHD, ~580 all res (uit hoofd), +26%dmg vs elites van SoJ. Nu op zoek naar een betere versie van mijn main hand (echoing fury). Een met int + socket + decent DPS zou mooi zijn
(100% CHD gem er in) en wat meer life.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/flapmo-2738/hero/4078847
Niet de beste gear van alles (gold AH is nogal beperkt
http://eu.battle.net/d3/en/profile/flapmo-2738/hero/4078847
[ Voor 4% gewijzigd door Flapmo op 16-10-2012 13:34 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Heb nog wel een 1060 dps EF met 168 int, 63% CHD en socket in de aanbieding voor je, staat voor 295m op de ahFlapmo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:30:
Nu op zoek naar een betere versie van mijn main hand (echoing fury). Een met int + socket + decent DPS zou mooi zijn(100% CHD gem er in) en wat meer life.
Verwijderd
? de HC AH is toch gold-only? of is dat ondertussen ook voor euros te doen?Flapmo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:30:
Op 60 even wat quick cash verdient door voor 1:3.1 wat van mijn HC gold te verkopen, en daarna voor 2.7:1 weer in te kopen. Na een uurtje of wat genoeg verdient om mijn SC te kunnen gearen.
Ik denk dat hij het via d2jsp heeft gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:52:
[...]
? de HC AH is toch gold-only? of is dat ondertussen ook voor euros te doen?
Verwijderd
ah. hacks.microoo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:53:
[...]
Ik denk dat hij het via d2jsp heeft gedaan
Hoeveel HC goud had je wel niet dat je zó veel gear voor je SCWD kon kopen in één ruk? Daar staat voor ettelijke honderden miljoenen aan gear op je hero-page.
Ik zag net een video op youtube van een wizard die Azmodan 1 hit op inferno. Ik gok dat hij wel blij is met MP10
YouTube: 1 Hit KO Azmodan ( 1.0.4)
YouTube: 1 Hit KO Azmodan ( 1.0.4)
Ik zoek hem iets hoger, sorryDelph schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:49:
[...]
Heb nog wel een 1060 dps EF met 168 int, 63% CHD en socket in de aanbieding voor je, staat voor 295m op de ah
HC AH is gold only jaVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:52:
[...]
? de HC AH is toch gold-only? of is dat ondertussen ook voor euros te doen?
Correct. Ben nog van de generatie D2 (classic + LoD). Heb nog wat vriendjes die ook in d3 zittenmicrooo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:53:
[...]
Ik denk dat hij het via d2jsp heeft gedaan
Valt mee. Het zit niet eens in de buurt van 'perfect' rolls. Maar er is wat doorheen gegaanVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:56:
[...]
ah. hacks.
Hoeveel HC goud had je wel niet dat je zó veel gear voor je SCWD kon kopen in één ruk? Daar staat voor ettelijke honderden miljoenen aan gear op je hero-page.
//edit
voor de oldscholers onder ons. Googlede vandaag even op andariels visage, gewoon om de rolls te bekijken. Mijn auto-click zonder na te denken bracht me bij:

http://classic.battle.net.../items/elite/uhelms.shtml

//edit2
Zie nu pas dat diabloprogress wat betere stats weergeeft
http://www.diabloprogress...-2738/necromonger/4078847
DPS Unbuffed: 81,572.47
+DPS (Poison): 7.00%
+DPS (Fire): 6.00%
+DPS Against Elites: 31.00%
Critical Hit Chance: 27.50%
Critical Damage: 218.00%
Waar zitten die verschillen hem in
[ Voor 23% gewijzigd door Flapmo op 16-10-2012 14:20 ]
- Angeloonie
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Welk verschil zie jij dan? (behalve het kleine DPS verschil)Flapmo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:10:
//edit2
Zie nu pas dat diabloprogress wat betere stats weergeeft
http://www.diabloprogress...-2738/necromonger/4078847
DPS Unbuffed: 81,572.47
+DPS (Poison): 7.00%
+DPS (Fire): 6.00%
+DPS Against Elites: 31.00%
Critical Hit Chance: 27.50%
Critical Damage: 218.00%
Waar zitten die verschillen hem in
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 16-10-2012 14:31 ]
hehe Flapmo, heb dat ook veel gehad. Nu diablo3.com itemguide maar bij mijn bookmarks gezet maar daarvoor gooide ik op google ook altijd automatisch arreat summit als ik iets op wilde zoeken.
CHC 22.5 vs 27.5Angeloonie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:27:
[...]
Welk verschil zie jij dan? (behalve het kleine DPS verschil)
CHD 218 vs 168
maar zie nu dat ene increased by is, en andere gewoon total.
- Blaat
Hardware Fanaat
Klopt, want je hebt natuurlijk 50% base chd en 5% base chc.Flapmo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:17:
[...]
CHC 22.5 vs 27.5
CHD 218 vs 168
maar zie nu dat ene increased by is, en andere gewoon total.
Verwijderd
En straks met pvp word het helemaal een feest :dTRG schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:19:
In de pvp preview dropte er elke x aantal sec health globes.
Met mijn 41 pickup radius en 25k extra health from globes zit ik goed.
Lifesteal is al beter voor een wd met wat dps en straks met pvp nog meer.
Een wd zonder pickup radius is het zelfde als een wizard zonder chc.
Ik heb weinig CHC (17% ofzo, wat niet veel is), maar wals nog steeds met gemak door ACTIII heen, dus het is zeker niet verplicht voor een Wizard. Met een dikke AS increase kom je er ook wel qua LOH en signature spells.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:37:
[...]
Een wd zonder pickup radius is het zelfde als een wizard zonder chc.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Hmm.. kwam tot de conclusie dat alleen Darts naast Ghost bombs eigenlijk een beetje stom is. Nu heb ik namelijk geen echte mana-slurper.
Nu naast Ghost bomb, ook Zombie bears genomen om af en toe mn mana te dumpen bij elites. En dat werkt verdomd goed. Ook nog wat gespeeld met zombie dogs en denk dat ik die er ook maar in houd.
Al met al denk ik zo'n 10-15% van mn runtime afgehaald op deze manier, voornamelijk doordat ik nu veel meet burst-damage heb tegen elites.
Nu naast Ghost bomb, ook Zombie bears genomen om af en toe mn mana te dumpen bij elites. En dat werkt verdomd goed. Ook nog wat gespeeld met zombie dogs en denk dat ik die er ook maar in houd.
Al met al denk ik zo'n 10-15% van mn runtime afgehaald op deze manier, voornamelijk doordat ik nu veel meet burst-damage heb tegen elites.
Jij http://eu.battle.net/d3/en/profile/datura-2219/hero/1235250 hebt dan ook wel insane veel IASTRG schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:11:
[...]
Ik heb weinig CHC (17% ofzo, wat niet veel is), maar wals nog steeds met gemak door ACTIII heen, dus het is zeker niet verplicht voor een Wizard. Met een dikke AS increase kom je er ook wel qua LOH en signature spells.
Wow, ik lees in de patch notes dat energy armor super hard generfed wordt... hoe moet het nu verder met mijn HC melee wizard die al z'n gear in +armor en res heeft....? Best wel gaar...
Hoppa, zojuist m'n laatste Natalya item en wat spul dat tijdens het weekend dropte verkocht, van 5m naar 151m in drie dagen 
Het jeukt nu enorm om het uit te geven maar ik denk dat ik verstandig moet zijn en gewoon even 1.0.5 een weekje aankijken. Wellicht dropt er wel iets leuks en dalen de prijzen de komende week in de AH.
@Goron > Op HC ga je denk ik niet met een hoog monster power level spelen en tot mplvl 3 ongeveer zou Inferno makkelijker zijn dan nu. Als je dus met mplvl uit of op mplvl1 speelt dan zul je ongeveer net zoveel damage krijgen als nu in 1.0.4 en zou je niet zo heel veel moeten merken van de nerf.
Het jeukt nu enorm om het uit te geven maar ik denk dat ik verstandig moet zijn en gewoon even 1.0.5 een weekje aankijken. Wellicht dropt er wel iets leuks en dalen de prijzen de komende week in de AH.
@Goron > Op HC ga je denk ik niet met een hoog monster power level spelen en tot mplvl 3 ongeveer zou Inferno makkelijker zijn dan nu. Als je dus met mplvl uit of op mplvl1 speelt dan zul je ongeveer net zoveel damage krijgen als nu in 1.0.4 en zou je niet zo heel veel moeten merken van de nerf.
Verwijderd
Niks is verplicht maar als je een zeer krachtige passive hebt die gelinkt is aan stats dan....TRG schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:11:
[...]
Ik heb weinig CHC (17% ofzo, wat niet veel is), maar wals nog steeds met gemak door ACTIII heen, dus het is zeker niet verplicht voor een Wizard. Met een dikke AS increase kom je er ook wel qua LOH en signature spells.
Ok, dat klink opzich wel redelijk inderdaad.KneoK schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:10:
Dropte net een witching hour met 139DEX/9IAS/45CHD, binnnen een uur verkocht voor 250 M, kom maar op met 1.05
Snap ik! Die had ik ook wel willen kopen..
Er zat geen vit of een res op hoop ik? Want dan heb je hem nogal undepriced van de hand gedaan.
Er zat geen vit of een res op hoop ik? Want dan heb je hem nogal undepriced van de hand gedaan.
Nee, en misschien had ik iets meer kunnen krijgen maar ben bang voor inflatie als de droprates omhoog gaanMarcvz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:41:
Snap ik! Die had ik ook wel willen kopen..
Ben ik de enige hier die continue disconnects heeft? Heb er dit uur al drie gehad. ELke keer lekker wat NV opgebouwd en dan BAM disconnect. Ben er even klaar mee, ik wacht wel tot morgenavond en dan met de nieuwe patch aan de gang...
I pitty the fools who took my game-station.....
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.