Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bulls schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:13:
[...]

Dat hoeft niet zo te zijn, er worden wel 2x zoveel van dat item gedropt maar dat betekend niet dat ze in dezelfde verhouding vielen als voorheen, als de Uber rolls misschien net 5% van de totalen vertegenwoordigden, dan zullen ze volgens jou theorie wel 2x zovaak droppen maar dat is dan nog steeds maar 10% in dit geval, de meest hoge rolls zullen echt niet net zo vaak vallen als de meest lage.
Er is niks gezegd over verhoudingen, alleen dat de droprate verdubbeld werd. Maar als je wilt mierenneuken: bij gelijkblijvende verhoudingen in de rolls zullen zowel crap rolls als uber rolls 2x zo vaak voorkomen als voorheen.

Als uber rolls toen een aandeel van 5% hadden hebben ze dat nu overigens nog steeds, alleen droppen ze vaker.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Naluh! schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:25:
[...]

Er is niks gezegd over verhoudingen, alleen dat de droprate verdubbeld werd. Maar als je wilt mierenneuken: bij gelijkblijvende verhoudingen in de rolls zullen zowel crap rolls als uber rolls 2x zo vaak voorkomen als voorheen.

Als uber rolls toen een aandeel van 5% hadden hebben ze dat nu overigens nog steeds, alleen droppen ze vaker.
Het is geen mierenneuken, je doet een verdubbeling af alsof het nu een legendary en uber gallore is en iedereen het nu gaat hebben.

Als ik nu 2x zoveel legendaries ga vinden dan ik al had, dan zal ik wellicht binnen een paar maand 4 looten misschien 5 yeey....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Bulls schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:29:
[...]

Het is geen mierenneuken, je doet een verdubbeling af alsof het nu een legendary en uber gallore is en iedereen het nu gaat hebben.

Als ik nu 2x zoveel legendaries ga vinden dan ik al had, dan zal ik wellicht binnen een paar maand 4 looten misschien 5 yeey....
Nu haal je 2 dingen door elkaar. Of jij of ik het een goed of slecht iets vinden verandert niks aan de cijfers. Jij bedenkt er ineens veranderende verhoudingen terwijl er geen enkele aanwijzing is dat die verhoudingen zijn veranderd. Blizzard geeft alleen aan dat de droprate verdubbeld is en zegt niks over verhoudingen van crap of uber rolls.

Dus verduidelijk ik mijn uitspraak even zodat jij daar niet meer over kan mierenneuken ;) .

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Marcvz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:17:
Samen met S4er0 2x infernal machine gedaan. Ghom.. En Skeleton King..
Op monster power 4. Was een eitje eigenlijk.
Helaas maar van 1 een ingredient gekregen.. Dus nu weer keys sparen :)
dat heb je snel gedaan.. :) ok je moet dus iedere keer opnieuw de drie keys farmen? hmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:59
Vind net een leuk amulet voor mijzelf, zie in de AH dat er al zijn met 10CHC en 100 CHD, dat gaat leuk worden

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/mkwuwy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 20:56
Ja, het beste farm je 3 setjes keys zodat je alle portal tegelijk kunt beuken.
Snelste is natuurlijk met meerdere mensen.
Je farmt solo de keys en dan in een party gebruik je allemaal elkaars portal.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Marcvz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:44:
Ja, het beste farm je 3 setjes keys zodat je alle portal tegelijk kunt beuken.
Snelste is natuurlijk met meerdere mensen.
Je farmt solo de keys en dan in een party gebruik je allemaal elkaars portal.
ok thanks :) voorlopig heb ik er 1 na een volle dag spelen op ML2 dus dat wordt nog ff doorwerken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
thriller schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:44:
Vind net een leuk amulet voor mijzelf, zie in de AH dat er al zijn met 10CHC en 100 CHD, dat gaat leuk worden

[afbeelding]
Die zullen iig in het begin nog wel aan de prijs zijn vermoed ik :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Naluh! schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:48:
[...]

Die zullen iig in het begin nog wel aan de prijs zijn vermoed ik :P
Goedkoopste Buyout is 125 miljoen, denk dat ik de mijne er ook maar even op zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Dit is toch ook wel erg lekker om snel 60 te worden :)

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/29yjdco.png

@mierenfokker: zeg dat! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door bakbakbak op 17-10-2012 21:35 ]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Dat is niet bakbak :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Help! kheb de infernal machine maar weet niet waar de ingang is in new tristam? Het hoort toch achter die healer te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Klopt, maar soms is ie bugged.. Bij ons deed ie het de eerste keer ook niet.
Je kunt als t goed is die deur inslaan..

Als dat niet werkt, nieuwe game maken en opnieuw 5 stacks halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ben ik nou gek of klopt er iets niet? Ik zie nergens die MP selection staan?!
Hij heeft hem net wel 100% geupdate naar 1.05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

An1mA schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:03:
[...]

Bij 1.04 kon je weg komen met 10 apoc nu moet je toch echt wel 20+ hebben of de rune mist breeze gebruiken. Ook raad je aan slow time te gebruiken met de rune die je as boost. Verder zo'n 2 aps en 40+ chc. Kan bij 1.05 nog redelijk elites perm freeze, maar minder hard dan 1.04. Vind echt jammer dat blizz de proc rate van meteor generfed heeft, speelde echt leuk voor de nerf op ptr :(

Iets anders, nu zijn de drop rates van legendaries hoger en dat is blijkbaar ook niet goed? Mij hoor je niet klagen, word alles dadelijk nog enigs zin betaalbaar.

@Darth Malak, al op fullscreen window mode gespeeld? Voor mij een wereld van verschil, wellicht ook vsync aanvinken bij options.
Yep dat doe ik altijd al.. fullscreen met vsync.. ook andere opties geprobeert.. Gebruik ook D3Doverrider. Mja.. zal wel aan mijn notebook liggen.. Die was 2 jaar geleden TOP of the bill. nu kennelijk niet meer.. :P
ArcticWolf schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:07:
Haha.. had ik met mn noob play ook last van vandaag.. Eerst ff vinkje aanzetten in options, gameplay.. MP selection.

[ Voor 16% gewijzigd door Darth Malak op 17-10-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

ArcticWolf schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:07:
Je moet t aanzetten in de opties, onder 'Elective mode'.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ow :+

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Laatst online: 13-12-2024
Lol 3x fields of misery gedaan. 2 keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:59
Nou mijn melee wiz die voorheen act 1 kon tanken als een baas kan nu de prullebak in. Stomme kut nerf op energy armor is echt groot qua impact. Erg jammer >_<

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb weer eens een keer plan: staff of herding opgepakt, maar kan hem nu niet meer op de grond gooien, en ook niet verkopen (had hem al een keer geleerd) Hoe kom je er nu van af?
bakbakbak schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:22:
Dit is toch ook wel erg lekker om snel 60 te worden :)

[afbeelding]

@mierenfokker: zeg dat! ;)
Ja dat was ik dom vergeten, had een lekker boogje gekocht met 15 level reduced, zit ik 2 uur lang sloom door alles te facerollen terwijl het op MP6 net zo makkelijk gaat FFFFUUUU, nouja andere keer maar weer verder.

[ Voor 57% gewijzigd door Bulls op 17-10-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kap ermee voor vandaag.

7 legendaries, maar de key uit Act 2 wilde maar niet droppen na 6 pogingen (5x op 3 en 1x op 4..)

Uiteindelijk crashten we met de hele party tegelijk naar desktop, wat ook redelijk apart was..

Was een goede dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:35

Thompson

Beeromaniac

3 butcher runs (cemetery, festering woods, leorics manor + quest) gedaan op MP1. Niks nuttigs gevonden maar wel duidelijk veel meer lvl61+ items :) 1 keer ook de fields of misery met de Key kerel gepakt, helaas geen key.

Van de week denk ik eindelijk maar eens het spel "uitspelen" Diablo op inferno verslaan :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Deegeeooh schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:41:
[...]

dat heb je snel gedaan.. :) ok je moet dus iedere keer opnieuw de drie keys farmen? hmmm.
Beetje te vergelijken met Uber Tristram, moest je ook 3 parts voor een key en 3 keys voor een portal (kon ze wel traden daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:24
Zo, uitgespeeld met m'n barb. Act 3 & 4 gingen redelijk eenvoudig vandaag. Zeker aangezien er enkele personen in de party zaten met paragorn 20+, waardoor ze waarschijnlijk ook wel goede gear hadden.
Zoals altijd was Diablo wel een eitje, alleen de shadows iets moeilijker.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 11:57
Dussssssssss

1e keer de Act 1 keywarden dropt direct de Key + een setring -> Litany of the Undaunted met 168str en 70 all res e.d.

Even later.. gewoon wéér een Litany of Undaunted :o ... ik hoop echt niet dat het zo enorm blijft regenen met deze items, slecht voor de waarde!

Nog ietsje later... set belt; Tal Rasha's Brace.. maar die zijn niet zo bijzonder volgens de AH..

Bizarre drops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Darker schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:49:
Dussssssssss

1e keer de Act 1 keywarden dropt direct de Key + een setring -> Litany of the Undaunted met 168str en 70 all res e.d.

Even later.. gewoon wéér een Litany of Undaunted :o ... ik hoop echt niet dat het zo enorm blijft regenen met deze items, slecht voor de waarde!

Nog ietsje later... set belt; Tal Rasha's Brace.. maar die zijn niet zo bijzonder volgens de AH..

Bizarre drops!
lekker toch :)

bij mij de eerste uren ook zo, maar ik meen te merken dat het alweer op zn retour is met deze overdadige lootregen.. . je kunt het merken aan de stat rolls van de rares, die zijn als het legendaries regent, ook even opvallend beter..

alhoewel het overall beter zal zijn dan pre patch door de betere mogelijke rolls op sommige items en hogere dropkans op legendaries, is dit niet representatief.

lijkt op een kopie van wat er gebeurde toen 104 uit was. tactiek van Blizzard of feature van het "balancing" lootsysteem, wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:10

KneoK

Not in a million lightyears

Ik denk dat ik mijn sweetspot wel gevonden heb op mplvl 3 wat snelheid, mf en xp betreft. Mp 4 en 5 gaan ook nog prima maar duren gewoon te lang om echt rendabel te zijn, ik zal hooguit op die levels spelen om keys te vergaren.

Heb wel al twee keer een disconnect gehad maar daar staan wel weer twee legendaries tegenover :) Een Won Khim Chop Suey dinges met 760 dps en 23% lightning damage, niet echt bijzonder dus. Zojuist dropte echter dit juweeltje:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4JLpPlnggi6BhA6LfvH44w9o/full.jpg

Int en vit zijn redelijk maar vooral de armor is, als ik de AH er op nasla, uitzonderlijk hoog. Heb 'm op het moment maar even voor 75m/150m op de AH gezet, we zien wel wat er van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
AlexV schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:50:
Wat hebben de CM wizards nu eigenlijk voor build? Hebben jullie je build gehouden zoals hij was of veranderd? Ik moet zeggen dat het nu inderdaad een stuk waardelozer speelt, vooral die proc rate van tornado is waardeloos nu. Iemand al alternatieven?
Hmm moet eerlijk zeggen dat ik niet echt heel veel last ervan heb. Ik gebruik nog steeds dezelfde build, echter heb nu rune WW genomen. Ben nu net klaar met keys farmen en alles ging best goed. Heb keys gefarmed op mplvl10 voor de 100% drops in een 4 man party, waarbij ik als CM wizz alles tankte. Trouwens wat een hp moet je dan wegwerken bij die packs pfffffff :) Heb 3 Uberbosses gedaan op mplvl 8 en alle 3 gemold (de laatste duurde wel fucking lang, combo Siegebreaker / Zoltun Kulle en met 3 wizzards ook niet erg makkelijk. Ik tankte practisch hele fight beide)

Zo status, heb nog 4 keys over, en alvast 1 deel van de ring te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:10

KneoK

Not in a million lightyears

Heb zojuist mijn eerste Infernal Machine gemaakt, morgen maar eens kijken of daar wat uit wil komen :) Heb trouwens voor het plan en twee keys maar éénmaal hoeven rennen, de key in Act 1 moest ik twee keer proberen voordat 'ie dropte. Dit op MP4.

En net nog een legendary drop!!! Gladiator Gloves, mijn vijfde paar inmiddels :/

[ Voor 56% gewijzigd door KneoK op 18-10-2012 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:11
2x Keywarden act 1 gedaan en 1x in act 2 maar geen keys voor mij op MP2 :(
3 Legendaries gevonden over de hele avond dus drop rate is merkbaar beter.
1x Empyrean Messenger 800 DPS spear... bleh
1x 600 DPS Sever
1x Manticore 1300 DPS maar zonder dex roll :S

Na een volledige act 1 run en act 2 tot aan de oasis vind ik dat MP2 ongeveer tussen act 2 en 3 in zit qua 1.04. Act 2 ging voorheen makkelijker al dual wieldend en act 3 was niet goed te doen met dezelfde build.

hoog level rares vliegen wel om je oren maar nu eerst maar eens die stomme keys farmen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Gekkenwerk met de legendaries. Ik heb gister gelukkig een deel van de handel kunnen verkopen. Stormshield ging nog voor 115m. De Ah is 1 grote chaos nu. Gisteren mijn barb nog geupgrade voor 5m en dat zou
dit weekend nog 50m zijn geweest.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Goed, mensen vroegen om mijn bevindingen, dus hier zijn mijn bevindingen.

Ik heb eerst even voor wat items geshopt op de ah en daar heb ik een nieuwe mainhand, gloves en boots uit kunnen slepen.

Toen ben ik aan de slacht gegaan op MP3. Het voelde exact aan als Act 3 met 1.04 dus dat ging rete snel. Elites liggen met enkele seconden plat, white trash wordt ge-instahit en de keywardens zijn een eitje. Ik heb gelijk alle drie de keys gefarmd op MP3 (dropten alle drie de eerste keer, RNG) en de recipe dropte na de tweede run. Dus gelijk een infernal machine gecraft en toen ben ik aan het testen geslagen met MP.

Het ging als volgt:
MP1: Te makkelijk. Elites gaan in 2 sec neer.
MP2: Te makkelijk. Elites gaan in 4 sec neer.
MP3: Speelt fijn. Elites duren 5-10 sec afhankelijk van hoezeer ze wegrennen.
MP4: Speelt fijn, maar iets langzamer.
MP5: Merkbaar langzamer maar goed te doen.
MP6: Comfortabel maar te traag om efficient te zijn. Elites duren 15-30 sec en white trash kost 3 klappen, dit is te langzaam.
MP7: Moet gaan oppassen hele nare elite combo's kunnen voor gekite zorgen.
MP8: Laatste level dat nog geen corpse run is. Ik kan ongeveer 10 sec in een molten blijven staan voordat ik mijn serenity in moet zetten. Dat is in principe genoeg om flink wat damage te doen, maar elites kosten 1 minuut of meer. Is de MF absoluut niet waard.
MP9: Elites doen veel pijn en hebben al astronomisch veel hp. Vaak sterf ik al voordat ik 40% van de HP van de elites eraf heb.
MP10: Niet te doen, tenzij ik mantra of evasion met hard target aanzet, dan kom ik nog ergens. Anders sterf ik te vaak om de repaircosts eruit te halen. Elites zijn een "pain in de behind" en zijn slecht neer te krijgen. Dan is mijn 121k dps opeens niet meer zoveel. :|

MP10 voelt een beetje als de eerste keer dat ik met een 4 party inferno ging doen met mijn 15k dps DH. Te veel deaths en duurt minuten. De sweet spot lijkt zoals Marcvz al zei rond de MP3 te liggen. De killsnelheid verschilt niet zoveel met Mp1 en 2, dat is die 75% mf meer dan waard.

Nu alleen nog kijken op welk niveau ik de uberbosses wil doen. We gaan het zien. Dit alles met deze gear trouwens:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:57
Wat een gear :D
Bewust zo weinig resistance? nvm monk natuurlijk :D
Naja alles is in een paar klappen dood natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Sinned123 op 18-10-2012 08:36 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sinned123 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:35:
Wat een gear :D
Bewust zo weinig resistance?
Naja alles is in een paar klappen dood natuurlijk.
Weinig resistance? Ik zit op 720, lijkt me toch niet weinig met mijn dps.

Edit: Ah, ninja edit is ninja!

[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 18-10-2012 08:36 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 08:06

TrailBlazer

Karnemelk FTW

damn wat voel ik me een prutser zeg als ik al jullie berichten zie. Mijn wizzard heeft gewoon moeite met MP1 in act1. whites geen probleem maar uniques zijn echt killing voor me. Wel vaag want zonder MP solo ik act1 zonder problemen tegewoordig en met 14% extra damage ga ik aan de lopende band dood door unqiues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Wolf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:36:
[...]

Weinig resistance? Ik zit op 720, lijkt me toch niet weinig met mijn dps.

Edit: Ah, ninja edit is ninja!
Sorry probeerde nog ninja edit.
Ik heb laatste tijd te weinig monk gespeeld, was one with everything vergeten :D

Welke act speel je trouwens?

[ Voor 4% gewijzigd door Sinned123 op 18-10-2012 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Moet nog zoeken wat te doen met mijn mage op MP1 act 1
normale mobs zijn pis easy, maar merk wel dat ik niet meer kan facetanken met energy armor en de crit coefcient nerf

Blades critten wel veel, maar de procrate is toch niet genoeg om energy armor op te houden en de 5% dmg as heatlh is niet genoeg afhankelijk van de elite affixes
Maar even zoeken naar een nieuw wapen met lifeleech.

Disintegrate werkt wel erg nice, doet veel damage, crit ook veel, maar idd de res nerf maakt mijn tekort aan resall en armor pijnlijk duidelijk. Maar eens kijken wat andere armors voor mij doen vanavond

Act3 zonder mp te gebruiken is nu trouwens wel erg simpel :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10 16:54

Anno

Griefmaker#2862

Zijn er nog meer mensen die last hebben van lage droprates bij de keywarden in Act 2. Met MP3 in Act 1 key na de tweede kill. Daarna naar MP3 Act 2, 8 kills geen key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
AnnoHoekstra schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:47:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van lage droprates bij de keywarden in Act 2. Met MP3 in Act 1 key na de tweede kill. Daarna naar MP3 Act 2, 8 kills geen key.
Ik had de key in act 2 in 1x op MP3. RNG is a bitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Wolf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:48:
[...]

Ik had de key in act 2 in 1x op MP3. RNG is a bitch.
Inderdaad, hopelijk heb ik vanavond meer geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik zie het al vaker langskomen en het zal vast een noob vraag zijn, maar wat is RNG?

Net mijn 4 legendary sinds gisterenavond.
Dat is al bijna evenveel als 350uur d3 bij elkaar.

[ Voor 36% gewijzigd door Sinned123 op 18-10-2012 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sinned123 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:58:
Ik zie het al vaker langskomen en het zal vast een noob vraag zijn, maar wat is RNG?

Net mijn 4 legendary sinds gisterenavond.
Dat is al bijna evenveel als 350uur d3 bij elkaar.
Random Number Generator. :)

Nieuwe t.net *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
Xah'rith key warden is echt veel te sterk, schaalt echt niet bij de elites in dezelfde level. Als ie met body's gooit = death

[ Voor 9% gewijzigd door ReQuiem83 op 18-10-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
ReQuiem83 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:02:
Xah'rith key warden is echt veel te sterk, schaalt echt niet bij de elites in dezelfde level. Als ie met body's gooit = death
Dat doet idd wel aardig wat damage hoewel ik er niet dood aan ga. Meer dan azmodan in ieder geval. goed kijken of hij het gaat doen en dan wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ReQuiem83 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:02:
Je hebt ook wel een klein beetje weinig all res en armor. :P

Nofi natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om alle odds tegen te gaan en te kijken of blizz controle heeft over de drops.
Gisteren 12 uurtjes farmen geen key runs maar non stop alkaizer runs.

In totaal 26 legendaries geen set items.
En ja hoor de eerste upgrade voor mijn char is gedropt de laatste keer dat het gebeurde was in hell mode.
Witching ahour :D

Nu maar hopen dat de drop rates niet alleen op de eerste dag van de patch zo goed zijn.

Mijn WD
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ZULU-2654/hero/1821935
Volgende upgrade moet een manajuna knife worden met 1k+ dps en socket.
Nu ff wachten totdat de Ah er mee overspoelt raak en dan 1 leuke eruit happen :9~

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 08:24

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:26:
Om alle odds tegen te gaan en te kijken of blizz controle heeft over de drops.
Gisteren 12 uurtjes farmen geen key runs maar non stop alkaizer runs.

In totaal 26 legendaries geen set items.
En ja hoor de eerste upgrade voor mijn char is gedropt de laatste keer dat het gebeurde was in hell mode.
Witching ahour met max roll chd en ias 100 int life% en Magic find :D

Nu maar hopen dat de drop rates niet alleen op de eerste dag van de patch zo goed zijn.
26 legendaries :O

Ik heb gisteren een 3 a 4 uurtjes gespeeld misschien iets meer.. heb geen één legendary gezien.

Komt misschien ook omdat ik act 1 farm met MP 1. En zelf dat is al redelijk lastig (maar wel te doen). Ik denk gewoon dat mijn char gear heeft wat in de prullenmand kan.. :'(

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrailBlazer schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:38:
damn wat voel ik me een prutser zeg als ik al jullie berichten zie. Mijn wizzard heeft gewoon moeite met MP1 in act1. whites geen probleem maar uniques zijn echt killing voor me. Wel vaag want zonder MP solo ik act1 zonder problemen tegewoordig en met 14% extra damage ga ik aan de lopende band dood door unqiues.
Komt omdat de mob level naar 63 wordt gebumped op mp1. Dit maakt act 1 mp1 stukken moeilijker dan pre patch. Mobs hebben veel meer life en doen veel meer damage. Ik kan het weten, want ik ben voor de overgang naar hardcore overgestapt, denkende dat ik na de patch op mp1 mezelf kon gaan gearen / progressen. Dat lukt, maar het valt vies tegen. Al meerdere <10% gehad, waar ik prepatch mijn life niet zag bewegen. :)
Als je karakter act 3 al aan kon voor de patch, dan is het gehele spel gemakkelijker geworden zolang je monsterpower onder 3 blijft. Zat je echter op act 1, dan is het spel op mp1 een stuk lastiger.
MP0 is echter zo kansloos, dus tja, dan maar een risicootje toch? :)

volgende post zal wel een R.I.P. zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Met deze droprates baal ik een beetje dat ik weken lang goud heb gespaard en dat een week voor de patch allemaal uitgegeven heb. Aan de ene kant hoop ik dat de prijzen laag blijven maar voor me gemoedsrust mogen de prijzen wel even gigantisch stijgen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:29:
[...]

26 legendaries :O

Ik heb gisteren een 3 a 4 uurtjes gespeeld misschien iets meer.. heb geen één legendary gezien.

Komt misschien ook omdat ik act 1 farm met MP 1. En zelf dat is al redelijk lastig (maar wel te doen). Ik denk gewoon dat mijn char gear heeft wat in de prullenmand kan.. :'(
Ik loop wel 500 mf buffed rond.
Speel op mp4 en alkaizer runs doen ik in 13min.Dus farm efficiëntie ligt wel hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
gister ook wat key runs gestart op ML4 in A1 met 4 man.
Ging wel lekker, dropten in totaal 4 legendaries, Dus gemiddeld 1 voor iedereen :)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:17
Nog geen legandaries gevonden maar met MP4 is de game wel weer ontzettend leuk op mijn barb :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup vroeger toen ik 2 elite packs tegenkwam werd ik blij :D
Nu denk ik wel ff na voordat ik overal in zerg en moet weer wat vaker ontwijken skills gebruiken wat toch leuker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 04-10 13:28

Flapmo

and back is gigi!

Een tweaker met 50 mil op zak die dat even wil aanwenden om iets van de AH te plukken voor mij? Moet even snel 50mil vergaren maar gebruikelijke kanalen zijn nog offline. Staat een item op de AH wat ik voor die prijs zeker wil hebben :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:17
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:38:
Yup vroeger toen ik 2 elite packs tegenkwam werd ik blij :D
Nu denk ik wel ff na voordat ik overal in zerg en moet weer wat vaker ontwijken skills gebruiken wat toch leuker is.
Yep, ik zit overigens nu wel met het issue dat alle upgrades idioot duur zijn :(
Maar dat is misschien ook een goed moment om met een andere char te beginnen / verder te gaan :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:39
Gisteren dus ook druk aan het farmen gegaan na de patch resultaat:

1x alle 3 de infernal machines gedaan ( khull en Siege biest zijn HARD :O )

4 legendary waaronder een set helm Inna's glory waar ik een mede monk mee heb blij gemaakt.
de andere 3 legendary leverden 3 brimstones op.

1 craft item voor de ring.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 11:57
Is er wellicht iemand met een Skon +/- 1200+ DPS / Socket / LIFESTEAL / CHD die hem even zou willen uitlenen ter test? Ik kan iets ter ruil geven van vergelijkbare waarde indien nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
gisteravond idd lekker wezen keyfarmen met zn 4e drops, waren lekker..
in 1 run zelfs 2 legendaries. hoewel mplvl4 voor mij alleen te hoog is ging t met zn 4en wel redelijk :)

Tag: MadxCat#1754-----D3 Armory-----Diablo Progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 01:40:
[afbeelding]

Int en vit zijn redelijk maar vooral de armor is, als ik de AH er op nasla, uitzonderlijk hoog. Heb 'm op het moment maar even voor 75m/150m op de AH gezet, we zien wel wat er van komt.
wat grappig. gisterenavond mijn eerste set-item ooit, en mijn tweede legendary in Inferno ooit, gevonden: de bijpassende mojo. Met rolls die op de AH maar één keer geëvenaard worden, en die staat voor 129M (en mist nog twee dingen die de mijne wel heeft: socket en hogere mana/sec regen)
99M zonder buyout erop gegooid gisteren, vanavond maar eens kijken of ik in één kap 50x rijker dan ooit ben geworden. (ik heb m'n personal best van 1M naar 2M gebracht door van de AH twee wpaens te kopen voor 200K (samen) en te verpatsen voor 1,2 M (samen)... :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Balen, een bot is zo te zien bezig geweest. Hele serie is weg.

Stond een thing of the deep; 275 int / 149 vit, +80-370 dmg, 8.5 crit voor 50 mil op de AH. Balen dat ik het geld ff niet had QQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Flapmo schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:06:
Balen, een bot is zo te zien bezig geweest. Hele serie is weg.

Stond een thing of the deep; 275 int / 149 vit, +80-370 dmg, 8.5 crit voor 50 mil op de AH. Balen dat ik het geld ff niet had QQ.
Je denkt toch ook niet dat iemand je 'even' 50 mil leent? :P

Ik heb gisteren zelf ook gespeelt, jaja.. na een tijdje.
Uiteindelijk 1 legendary en wat meuk, het begint er langzaam op te lijken dat het spel de beta fase uitkomt. Nu alleen nog PvP en dan is het eindelijk af.

Spreek jullie weer over 6 maanden ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AnnoHoekstra schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:47:
Inmiddels 9 Act 2 keywarden kills op MP3/4 en geen key. Wordt wel beetje frusti zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Dakreal schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:08:
[...]

Je denkt toch ook niet dat iemand je 'even' 50 mil leent? :P

Ik heb gisteren zelf ook gespeelt, jaja.. na een tijdje.
Uiteindelijk 1 legendary en wat meuk, het begint er langzaam op te lijken dat het spel de beta fase uitkomt. Nu alleen nog PvP en dan is het eindelijk af.

Spreek jullie weer over 6 maanden ;-)
Waarom niet? Hij koopt item wat veel meer waard is. later traden we gewoon voor 50 mil het item. Mocht ik niet opdagen dan heeft hij een item wat voor meer verkocht kan worden (100mil+ staat de rest voor met die stats, tot 250mil).

Als ik cash heb denk ik daar geen twee seconde over na hoor :). Help ik graag iemand. Er zijn hier zat mensen die de nodige (100en)miljoenen klaar hebben staan denk ik.

@Bosmonster, troost je. MP3 stuk of 20 act1 kills, nog geen key :X. bad luck :(. Heb 1x een act3 kill gedaan op MP4, hele party krijgt behalve ik :+.

[ Voor 12% gewijzigd door Flapmo op 18-10-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Welke runs doen jullie voor de keys ? Tot nu toe gebruik ik de volgende

ACT1 - Festering woods (3-4 elites) > Leoric Mansions ( soms 1 elite, buiten altijd 1) > Leoric's Hunting Grounds (1 -2 elites) > Fields of Missery (Keywarden)
ACT2 - Desolate sands > Vault of the Assassin (5 elites) > Dahlgur Oasis (Keywarden)
ACT3 - Keep level 3 (3 - 4 elites) > Keep level 2(2 elites) > Stonefort (Keywarden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Hoe zit het met de key drops.
Had net mazzel en bij mijn 1e act1 run direct een key.
Moet ik eerst de andere verzamelen of kan ik farmen totdat ik 3 act1 keys heb en dan op naar de volgende?

Is het sowieso handig om 5NV te hebben, schaalt dit mee voor de key drops? of geld alleen die bonus item modifier?
Dan worden de keys voor de andere acts een stuk lastiger, denk niet dat ik mp3 red op act3 en 4.

Trouwens net bij een act2 normal farm run eindelijk een leoric's signet gevonden, helaas zijn de prijzen flink gezakt, laatste keer dat ik keek was het 50m. Nu kreeg ik er 18m voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Sinned123 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:06:
Hoe zit het met de key drops.
Had net mazzel en bij mijn 1e act1 run direct een key.
Moet ik eerst de andere verzamelen of kan ik farmen totdat ik 3 act1 keys heb en dan op naar de volgende?

Is het sowieso handig om 5NV te hebben, schaalt dit mee voor de key drops? of geld alleen die bonus item modifier?
Dan worden de keys voor de andere acts een stuk lastiger, denk niet dat ik mp3 red op act3 en 4.

Trouwens net bij een act2 normal farm run eindelijk een leoric's signet gevonden, helaas zijn de prijzen flink gezakt, laatste keer dat ik keek was het 50m. Nu kreeg ik er 18m voor.
Je kan meerdere van dezelfde keys verzamelen dus je kan gewoon ACT1 blijven doen.

Je moet 5Nv hebben, anders vallen de keys niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Ik heb gister de infernal machine gedaan. MP4 en gelukkig een ring craft ding gekregen..

Ik heb weer een nieuwe machine, maar het is dus totaal random welke bosses je krijgt?

En als je met 3 man co-op alle drie een machine gebruikt krijg je ze dus alle drie en moet je dan kieze of mag je ze alle drie doen?

En als je dood gaat mag je dan opnieuw proberen of heb je pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Wolf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:18:
[...]

Je hebt ook wel een klein beetje weinig all res en armor. :P

Nofi natuurlijk.
Wat je ziet is mijn MF gear ^^

[ Voor 46% gewijzigd door ReQuiem83 op 18-10-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Bosmonster schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:12:
[...]

Inmiddels 9 Act 2 keywarden kills op MP3/4 en geen key. Wordt wel beetje frusti zo..
Same here gisteren.. Wel lekker voor je XP ;) edit: of niet eigelijk omdat je steeds opnieuw stacks opbouwt

Die infernal machine duurt nog ff zo :) denk dat ik eerder bij iemand in z'n party
meeloop dan dat ik zelf een infernal machine heb op deze manier :P

Vannacht (denk als dank voor de lange zit :*) ) als klap op de vuurpijl nog even een upgrade voor
mn amu gedropt na eerst al mn linker ring upgrade te hebben gehad..
lekkur hoor 10%CHC

En los van de belachelijke hoeveelheid goeie drops echt een super patch! ML/infernal machine/ AH improvements / follower dmg .... hoop te doen en weer uitdagend! Ook slim wat Blizzard doet: nieuwe items/betere stats zodat iedereen verder kan upgraden en zo langzaam de hogere ML in kan, perspectief hebben en daarmee weer Bliz' AH spekken. Iedereen weer even blij. (als de droprate idd ook iets beter wordt dan <105).

en DH skills: top! Ben erg enthousiast over Sentry, opent een andere speelstijl, is leuk én kicks ass. Ook de boar pet is nuttig als tank maar nog niet veel mee gespeeld. Daarnaast met beter survivability denk ik een uitstekend geslaagde zet waarmee een DH kan doen waar 'ie goed in is: veel dmg van afstand doen. De extra runspeed van gloom is hierbij super! Ik gebruikt vault niet eens noch smokescreen.. Ik ren gewoon alles eruit :p Op hogere ML (4 is goed te doen) zal ik denk ik wel wat extra defense skills (/support) moeten gebruiken. Heb ToC nauwelijks gemist, al had ik al afgeleerd die veel te gebruiken ;)

build nu: http://eu.battle.net/d3/e...egeeooh-2270/hero/1343005

hoe zijn de andere DH ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Julio-K schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:21:
Ik heb gister de infernal machine gedaan. MP4 en gelukkig een ring craft ding gekregen..

Ik heb weer een nieuwe machine, maar het is dus totaal random welke bosses je krijgt?

En als je met 3 man co-op alle drie een machine gebruikt krijg je ze dus alle drie en moet je dan kieze of mag je ze alle drie doen?

En als je dood gaat mag je dan opnieuw proberen of heb je pech?
Als je dood gaat kan je hem opnieuw doen, zolang je de game niet beëindigd kan je het blijven proberen. Om ervoor te zorgen dat je alle 3 de realms krijgt kan je 3 infernal machines maken en ze alle 3 achter elkaar doen (ook makkelijker omdat je dan maar 1x die 5NV hoeft te halen). Je kan per sessie iedere realm 1x oproepen dus krijg je ze alle 3 als je 3 infernal machines hebt.

@pepijnb, heb je infernal machines al geprobeerd? Ik kom er niet doorheen om MP3 als demon hunter zijnde ben je toch te squishy tegen de uber bosses.

ToC mis ik trouwens ook niet, alles gaat erg snel neer op MP1.

[ Voor 11% gewijzigd door thriller op 18-10-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2022

Bubblewrap

Pretty in pink
Ik heb nog wel een miljoentje of 100 maar die slinger ik mooi weer de auction house op! Morgen weer een dag om gold te verdienen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 08:50
net een irritante bug ontdekt: Leap generate geen fury meer (terwijl het er wel staat).

Verder nog een kleine beetje geinvesteerd (heb al 30 uur niks meer gevonden, dus voor 5e maar 10mn gold gekocht) in mijn barb met een nieuwe Belt en rechter ring, nu maar even wachten wat 1.0.5 doet met de AH voordat ik verder ga upgraden.
http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
2de legandary drop voor vandaag. De eerste was een waardeloze hellrack

Afbeeldingslocatie: http://www.requiemweb.nl/Image/Website/drop.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:01
T7D_Sneezy schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:29:
net een irritante bug ontdekt: Leap generate geen fury meer (terwijl het er wel staat).

Verder nog een kleine beetje geinvesteerd (heb al 30 uur niks meer gevonden, dus voor 5e maar 10mn gold gekocht) in mijn barb met een nieuwe Belt en rechter ring, nu maar even wachten wat 1.0.5 doet met de AH voordat ik verder ga upgraden.
http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822
Hangt ervan af waar je Leap cast. In town geeft het namelijk geen fury (ook al niet voor de patch).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Toch al behoorlijk wat uurtjes gefarmed.. Helaas is 1.05 een grote teleurstelling qua loot.. Niks geen legendaries, sets, bruikbare items... MP2 A3 is goed te doen maar merk vooralsnog dus geen enkele verbetering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Mijn bevindingen komen, zoals verwacht, overeen met die van Wolf.

Maar ik wil wel even de kant tekening maken dat keys farmen niet hetzelfde is als loot/xp farmen.
Doe één van de twee. En farm keys op een hogere MP.
Heb gister wat zitten klokken tijdens co-op act 1 key runs en daar was MP5 het meest efficiënt.

Gemiddeld elke 8 minuten konden we de warden neerhalen met 5NV. En dan heb je dus 50% key drop chance.
Act 1 en 2 zijn het snelst co-op. Act 3 solo.

Voor gewone xp/loot farm runs is een lagere MP efficiënter. MP3 speelt het lekkerst.
MP 1 en 2 zijn te easy.. Misschien wat efficiënter als ik mn build er op aanpas. Maar nu is alles te snel dood om spirit te krijgen.

Belangrijkste. Speel op t MP dat je leuk vind. En een keertje echt wat skills moeten gebruiken ipv als een blind paard overal doorheen rennen is ook wel leuk.

Uber bosses waren easy op MP4. Vandaag maar eens op MP5 proberen.
Maar deze wil je ook in een party doen. Des te meer portals kun je openen met dezelfde key-farm-tijd.
En je bent dus een beetje afhankelijk van t MP dat je party members aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Ik zoek dus een party voor de portels(MP4 of 5) ik farm the keys op 4..., waarschijnlijk voor morgen, dan heb ik 3x 3 keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
thriller schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:24:
[...]

Als je dood gaat kan je hem opnieuw doen, zolang je de game niet beëindigd kan je het blijven proberen. Om ervoor te zorgen dat je alle 3 de realms krijgt kan je 3 infernal machines maken en ze alle 3 achter elkaar doen (ook makkelijker omdat je dan maar 1x die 5NV hoeft te halen). Je kan per sessie iedere realm 1x oproepen dus krijg je ze alle 3 als je 3 infernal machines hebt.

@pepijnb, heb je infernal machines al geprobeerd? Ik kom er niet doorheen om MP3 als demon hunter zijnde ben je toch te squishy tegen de uber bosses.

ToC mis ik trouwens ook niet, alles gaat erg snel neer op MP1.
Nee nog niet.. druk geweest met loot farmen en keyruns gister (en ik heb er nu ééntje :p)
Ben wel benieuwd... vermoed dat ik meer vit / survivability nodig heb... maar ML3 en 4 gaan solo ok, dus we gaan het zien... ML1 en 2 loop ik zo doorheen. Geloof dat ML3>4 m'n sweet spot is op dit moment.. hoger ga ik denk ik solo niet overleven, nog niet geprobeerd..

Denk ook bij uitstek party infernal machine? combo met freeze wiz lijkt me ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Deegeeooh schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:02:
[...]

Nee nog niet.. druk geweest met loot farmen en keyruns gister (en ik heb er nu ééntje :p)
Ben wel benieuwd... vermoed dat ik meer vit / survivability nodig heb... maar ML3 en 4 gaan solo ok, dus we gaan het zien... ML1 en 2 loop ik zo doorheen. Geloof dat ML3>4 m'n sweet spot is op dit moment.. hoger ga ik denk ik solo niet overleven, nog niet geprobeerd..

Denk ook bij uitstek party infernal machine? combo met freeze wiz lijkt me ideaal :)
Party lijkt mij inderdaad het beste, zeker omdat je dan minder keys nodig hebt en inderdaad met iemand die de bosses op afstand kan houden, doe ik wel lekker damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees weinig barb ervaringen, voel mij nogal squishy (naja eric hierboven is pas echt squishy maar die kan op afstand blijven ;)) heb enkel nog MP1 gedaan, ging wel prima in act1 en act2.
Merk wel dat ik tegen die keybos in act1 nogal moeite had... en reflect gaat ook wel hard...

Waar zou ik momenteel het meeste baat bij hebben om te upgraden zodat ik MP2/3 goed aan kan?
Of moet ik m'n DH gewoon gaan pimpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Zijn er mensen die vanavond wat key runs willen doen? Voorkeur gaat uit naar MP4-5
Dit is mijn char http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ziming-2981/hero/16923080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Holy shit!! Monsterlevel 1 op inferno maakt echt een enorm verschil. Bijna geRIPt met mn HC char. Ik had wat act1 runs op level 0 gedaan, en dat ging als een fluitje van een cent. Dus ik had in die monsterlvl tabel gekeken, en lvl1 zou maar 14% extra dmg geven dus dat zou prima moeten gaan. Maar bij de tweede champion pack ging ik al bijna dood...

Daarna las ik pas dat alles ook lvl63 wordt als je ML1 aanzet. Dat maakt blijkbaar echt een enorm verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vandread schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:27:
Ik lees weinig barb ervaringen, voel mij nogal squishy (naja eric hierboven is pas echt squishy maar die kan op afstand blijven ;)) heb enkel nog MP1 gedaan, ging wel prima in act1 en act2.
Merk wel dat ik tegen die keybos in act1 nogal moeite had... en reflect gaat ook wel hard...

Waar zou ik momenteel het meeste baat bij hebben om te upgraden zodat ik MP2/3 goed aan kan?
Of moet ik m'n DH gewoon gaan pimpen :+
iig nog wat chc er bij lijkt me? M'n barb is ook best snel dood ALS ik niet mep of damage doe en dus geen health er bij krijg, maar zolang je maar blijft spammen blijf ik goed in leven in act 3. Jij hebt veel meer STR en VIT dan mij; dus toch wat VIT (of str)inleveren zodat je ook wat meer CHD of iig damage kan krijgen? Want meer damage voor hun is minder damage voor jou :)

[ Voor 10% gewijzigd door maratropa op 18-10-2012 14:48 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feitelijk is mijn chc door m'n axe niet veel lager als die van jou.
Maar jou attackspeed is veel hoger dus jou LoH is effectiever. (1.44 tov 2.06)

Merk dat Fury opzich niet het grootste probleem is, maar life up houden wel lastig kan zijn.

Wotb ToC wil ook nog wel eens probleem zijn omdat je minder verbruikt genereer je ook minder.
Misschien dat ik Nerves of steel inruil voor Boon of Bulkathos zodat ik continu supersayan kan zijn.

Denk dat ik iets meer CHC nodig heb maar voornamelijk meer STR & CHD en uiteindelijk lifeleech gaan gebruiken als ik eenmaal genoeg damage doe.

edit: zie dat je ge-edit hebt, nee ik wil nergens op achteruit gaan ;)
Denk dat ik de gok ga nemen en 2 wapens ga zoeken met flink str, chd en LL

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 18-10-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Marcvz schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:45:
Mijn bevindingen komen, zoals verwacht, overeen met die van Wolf.

Maar ik wil wel even de kant tekening maken dat keys farmen niet hetzelfde is als loot/xp farmen.
Doe één van de twee. En farm keys op een hogere MP.
Heb gister wat zitten klokken tijdens co-op act 1 key runs en daar was MP5 het meest efficiënt.

Gemiddeld elke 8 minuten konden we de warden neerhalen met 5NV. En dan heb je dus 50% key drop chance.
Act 1 en 2 zijn het snelst co-op. Act 3 solo.

Voor gewone xp/loot farm runs is een lagere MP efficiënter. MP3 speelt het lekkerst.
MP 1 en 2 zijn te easy.. Misschien wat efficiënter als ik mn build er op aanpas. Maar nu is alles te snel dood om spirit te krijgen.

Belangrijkste. Speel op t MP dat je leuk vind. En een keertje echt wat skills moeten gebruiken ipv als een blind paard overal doorheen rennen is ook wel leuk.

Uber bosses waren easy op MP4. Vandaag maar eens op MP5 proberen.
Maar deze wil je ook in een party doen. Des te meer portals kun je openen met dezelfde key-farm-tijd.
En je bent dus een beetje afhankelijk van t MP dat je party members aankunnen.
Voornamelijk mee eens. Key farmen doe je het liefst op zon hoog mogelijke mplvl. Ik farmde keys op mplvl10 vanwege de 100% drops en dat met 4 man party (3wizzards+1DH). Wees niet verbaasd dan met mobs van 170mio hp :) of packs van 3x80mio hp. Ook de uberbosses runnen op zo'n hoog mogelijke mplvl want uiteindelijk doe je het maar voor een ding en das de ring, dus hoe meer kans hoe zekerder. Zou toch klote zijn dat je 3 keys farmed + plan en dan uberbosses doet waar je dan 50/50 kans hebt. Ik heb de ubers gedaan op mp8 (3xgerund). Let wel op dat ubers echt wel een pain in the ass kunnen zijn, heb op de combo siege/zoltan wel een paar keer de nv stacks moeten refreshen omdat we nog wel eens doodgingen.

Farmen daarentegen tjaaaaa doe ik nog gewoon op mp1 :) inmiddels na 3 farmrondjes op act1 voor de gein 5 legends en 1 set mogen looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 08:24

Madstorm

Derping all the way!

Mistymo schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:14:
[...]

Farmen daarentegen tjaaaaa doe ik nog gewoon op mp1 :) inmiddels na 3 farmrondjes op act1 voor de gein 5 legends en 1 set mogen looten.
Hmm,, wat is dan je MF? ik denk dat het mij daar gewoon aan ligt.. ik heb gisteren ook meerdere rondes op Act 1 (MP1) gedaan. Ik had helemaal niks nada noppes. Nou opzich geen probleem, maar in mijn diablo "carriere" heb ik in totaal 2 legendaries (crap) mogen looten, en nog nooit een set item gezien.
Maar ik zet gewoon door, vanavond weer een paar rondjes.. ik zelf heb met buff 170MF dacht ik.

En als jullie act 1 farmen doen jullie dan elk gebied? of juist een paar gebieden? ik doorloop bij alle gebieden van act 1.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
ja ik merk ook dat de droprates veel beter zijn zelfs op monster level 0, ik kwam nu zelfs door geheel act 3 solo, waar ik eerst in het midden van act 2 vast zat, later maar even act 4 proberen.
Nu nog maar even hopen dat ik een wapen upgrade kan vinden binnenkort gezien ik net te weinig damage doe om act1 op mp1 te zetten, ik ga daar nog net te vaak dood. (ik zit nu op 30k en ik denk dat het rond de 50k moet zijn voor mp1 goed te kunnen spelen.)

Ps als er spelers zijn die ook nog niet zo goed zijn en wel willen samen spelen in act1 inferno met mp1 laat het dan even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Madstorm schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Hmm,, wat is dan je MF? ik denk dat het mij daar gewoon aan ligt.. ik heb gisteren ook meerdere rondes op Act 1 (MP1) gedaan. Ik had helemaal niks nada noppes. Nou opzich geen probleem, maar in mijn diablo "carriere" heb ik in totaal 2 legendaries (crap) mogen looten, en nog nooit een set item gezien.
Maar ik zet gewoon door, vanavond weer een paar rondjes.. ik zelf heb met buff 170MF dacht ik.

En als jullie act 1 farmen doen jullie dan elk gebied? of juist een paar gebieden? ik doorloop bij alle gebieden van act 1.
MIjn MF is niet zo hoog, ben pas paragon lvl 48. dus 48x3 = 144 + 75 van de nv stacks + wat 20 van legs geloof ik en heb nog wat op mijn mf gloves. Dus denk rond de 290. Wel lache toen ik de key runs deed zag ik de mf over de 500 gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Mistymo schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:14:
[...]

Voornamelijk mee eens. Key farmen doe je het liefst op zon hoog mogelijke mplvl. Ik farmde keys op mplvl10 vanwege de 100% drops en dat met 4 man party (3wizzards+1DH). Wees niet verbaasd dan met mobs van 170mio hp :) of packs van 3x80mio hp. Ook de uberbosses runnen op zo'n hoog mogelijke mplvl want uiteindelijk doe je het maar voor een ding en das de ring, dus hoe meer kans hoe zekerder. Zou toch klote zijn dat je 3 keys farmed + plan en dan uberbosses doet waar je dan 50/50 kans hebt. Ik heb de ubers gedaan op mp8 (3xgerund). Let wel op dat ubers echt wel een pain in the ass kunnen zijn, heb op de combo siege/zoltan wel een paar keer de nv stacks moeten refreshen omdat we nog wel eens doodgingen.

Pfft, en maar zeuren om de nerfs die wizards. MP10 hoef ik niet eens te proberen, en dan heb ik best high end gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Irritant dat je op de AH niet meer expire time oner de 5 uur 53 kan zien, is dit geen bug?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Goron schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:44:
Holy shit!! Monsterlevel 1 op inferno maakt echt een enorm verschil. Bijna geRIPt met mn HC char. Ik had wat act1 runs op level 0 gedaan, en dat ging als een fluitje van een cent. Dus ik had in die monsterlvl tabel gekeken, en lvl1 zou maar 14% extra dmg geven dus dat zou prima moeten gaan. Maar bij de tweede champion pack ging ik al bijna dood...

Daarna las ik pas dat alles ook lvl63 wordt als je ML1 aanzet. Dat maakt blijkbaar echt een enorm verschil...
Dat is goed om te weten! Het is niet dat je het even test op hc.. blijf ik ook nog even op Monterlevel 0. Wel goede ervaringen aan drops op Monsterlevel 0? Heb nog niet echt op inferno kunnen spelen.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 01-10 10:50
Wolf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:40:
[...]

Pfft, en maar zeuren om de nerfs die wizards. MP10 hoef ik niet eens te proberen, en dan heb ik best high end gear.
De nerfs voor wiz raakt de mensen met mid/low-end gear, high-end een tikkie minder. Net zoals dat bij de barb is. Gewoon zodat de mensen sneller iets op de rmah kopen =)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooldoor schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:41:
Irritant dat je op de AH niet meer expire time oner de 5 uur 53 kan zien, is dit geen bug?
Nee. Daarvoor was downtime vanwege de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Wolf schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:40:
[...]

Daarom heb ik ook intensief getest op ptr om te kijken hoe hard de nerf zou zijn en dat viel toen eigelijk wel mee, vandaar dat ik ook mijn build heb gehouden met een aanpassing. Omdat de procs minder zijn, ben ik alvast gaan testen met apoc 30 en dat werkt prima.

Ik zou echt niet weten hoe andere ubers runnen zonder CM/Freeze wizz in party op hoge mplvl. Want gister waren we alleen succesvol omdat ik zo beetje alles freezde en klappen opving zodat de rest kon opletten op de omgeving en elkaar konden ressen. Mijn tip als je dus echt op hoge lvl ubers wilt farmen zoek een goede wizzard voor je party :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 01-10 10:50
En een monk voor de moc ^^

Btw, wie gebruikt hier een Stone of Jordan bij elites/bosses? Ik tenminste, werkt wel chill.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Blijft vooral geluk volgens mij. Ik heb nu 2 redelijk waardeloze legendaries gevonden en dat was beide keren met 3 NV terwijl ik met 5 NV maar aan 293% MF kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
An1mA schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:53:
En een monk voor de moc ^^

Btw, wie gebruikt hier een Stone of Jordan bij elites/bosses? Ik tenminste, werkt wel chill.
/me Volunteers!

Ik heb al 1 infernal machine gemaakt en wel best in een party met een cm wiz op mp10 een boss hakken. :)

Ik gebruik MOC toch al standaard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Pff Keywarden A3 op mp 7 is echt kansloos. ijs, ijs, ijs... dood. :)

Yeah dood, nu nog 30 sec. wachten om te reviven :D

[ Voor 28% gewijzigd door xV0rtexx op 18-10-2012 16:06 ]

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Heb 3 infernal machine. MP4/5 ligt aan hoe lastig het is. Morgen gehele dag online :) add: requiem#2768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wooldoor schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:41:
Misschien is er in die tijdspanne niks op het auction house gezet omdat de servers toen down waren? :)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Pagina: 1 ... 68 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.