Goed, mensen vroegen om mijn bevindingen, dus hier zijn mijn bevindingen.
Ik heb eerst even voor wat items geshopt op de ah en daar heb ik een nieuwe mainhand, gloves en boots uit kunnen slepen.
Toen ben ik aan de slacht gegaan op MP3. Het voelde exact aan als Act 3 met 1.04 dus dat ging rete snel. Elites liggen met enkele seconden plat, white trash wordt ge-instahit en de keywardens zijn een eitje. Ik heb gelijk alle drie de keys gefarmd op MP3 (dropten alle drie de eerste keer, RNG) en de recipe dropte na de tweede run. Dus gelijk een infernal machine gecraft en toen ben ik aan het testen geslagen met MP.
Het ging als volgt:
MP1: Te makkelijk. Elites gaan in 2 sec neer.
MP2: Te makkelijk. Elites gaan in 4 sec neer.
MP3: Speelt fijn. Elites duren 5-10 sec afhankelijk van hoezeer ze wegrennen.
MP4: Speelt fijn, maar iets langzamer.
MP5: Merkbaar langzamer maar goed te doen.
MP6: Comfortabel maar te traag om efficient te zijn. Elites duren 15-30 sec en white trash kost 3 klappen, dit is te langzaam.
MP7: Moet gaan oppassen hele nare elite combo's kunnen voor gekite zorgen.
MP8: Laatste level dat nog geen corpse run is. Ik kan ongeveer 10 sec in een molten blijven staan voordat ik mijn serenity in moet zetten. Dat is in principe genoeg om flink wat damage te doen, maar elites kosten 1 minuut of meer. Is de MF absoluut niet waard.
MP9: Elites doen veel pijn en hebben al astronomisch veel hp. Vaak sterf ik al voordat ik 40% van de HP van de elites eraf heb.
MP10: Niet te doen, tenzij ik mantra of evasion met hard target aanzet, dan kom ik nog ergens. Anders sterf ik te vaak om de repaircosts eruit te halen. Elites zijn een "pain in de behind" en zijn slecht neer te krijgen. Dan is mijn 121k dps opeens niet meer zoveel.
MP10 voelt een beetje als de eerste keer dat ik met een 4 party inferno ging doen met mijn 15k dps DH. Te veel deaths en duurt minuten. De sweet spot lijkt zoals Marcvz al zei rond de MP3 te liggen. De killsnelheid verschilt niet zoveel met Mp1 en 2, dat is die 75% mf meer dan waard.
Nu alleen nog kijken op welk niveau ik de uberbosses wil doen. We gaan het zien. Dit alles met deze gear trouwens:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.