• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

rodie83 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:48:
[...]

Ach, het is maar 1 letter verschil, zit er niet mee zou ik zeggen :')
2 letters verschil, er zit nog een L tussen :+

Diablo3

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:01
rodie83 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:48:
[...]

Ach, het is maar 1 letter verschil, zit er niet mee zou ik zeggen :')
Nee hoor, het verschil is 3 keer 0, maar dat is ook 0 :P

Home Assistant configuratie

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

heuveltje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:31:
Vraagje

Ik zit een beetje met mijn barbje in mijn maag :)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/tlor-2932/hero/6786794

Ik doe nu a1 runs, en daar vlieg ik door heen.
(Er is een achievent voor butcher onder 2min, ik doe het in 15sec :? LOL)

Maar het probleem is dat ik ramvast zit in a2,(kulle moet nu dood) of tenminste, alles gaat supertraag, bepaalde witmobs lukken al niet eens zonder dood te gaan, bepaalde elites moet ik gewoon gaan zergen.
Meestal is het duik erin, wacht 1 sec (heerlijk lagbulten..) en opeens ben ik dood.
Daarnaast zuip ik potions bij de vleet

Ik heb gister al lopen experimenteren met een shield, maar dan mis ik gewoon veel te veel LOH en echt veel langer hield ik het ook niet uit, andere ofhand (600 dps, maar wel 200VIT en 900LOH) om te kijken of mijn survivability dan hoger word, maar ook dat hielp niet echt.

Nu heb ik iets van 400K Dus er is wel wat budget voor verbetering.
maar ik zie zo snel niet iets, tuurlijk kan ik wel boots met wat meer str vinden, of bracers met wat meer vit.
Maar ik zie niet in hoe dat soort relatief kleine verbeteringen het verschil gaan maken tussen goed te doen, en meteen dood ?

Dus moet ik mijn playstijl/skils omgooien, of wat moet ik aan mijn gear doen ?
je all res en armor zijn wat aan de lage kant, zeker gezien het feit dat je geen Warcry met Impunity gebruikt. En ik denk dat Life % op dit moment meer helpt dan wat vit, maar om daar zeker van te zijn kan je ook een EHP calculator gebruiken. Daar kan je ook vergelijken hoeveel effect een passive heeft op je EHP.

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:24:
http://g1209.hizliresim.com/11/m/d621b.jpg met lifesteal ????
OMG Ben ik blij dat ik al tijden niks heb geupgrade en aan het sparen ben. Maar er zal vast wel weer een botter langs komen en mij eruit bieden :(
Wat een kutding zeg, maar 88 strength en geen Loh. Ik zou niet meer dan 1 miljoen bieden :+

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Ik farm eind act 3 zonder problemen met deze barb: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tim-2345/hero/12977931
Verschillen: minder str, meer vit, Res all en armor balanceerd elkaar wel ongeveer uit.

Verder is het verschil vooral de build denk ik, eerste wat je echt moet doen is war cry impunity gaan gebruiken voor +20% armor en +50% res all. Dat maakt echt een groot verschil.

Verder is op het moment de double tornado build het beste wat je als barb kan doen. Hiervoor kan je nog wel wat meer chc en movement speed gebruiken. Daar zou ik naartoe werken.

400k is niet veel trouwens.. Daar kan je 1 kleine upgrade van kopen..

Verwijderd

mierenfokker schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:19:
[...]

Wat een kutding zeg, maar 88 strength en geen Loh. Ik zou niet meer dan 1 miljoen bieden :+
lifesteal > Loh voor WD.
De hoogste dps met chd/int/socket/lifesteal is momenteel 956 en zulke hoge chd waardes en die gaan al voor 150-250m.
Ik ga van 99k dps na 141k met dit wapen :9~

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Bosmonster schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:58:
[...]

Ik zou het graag hebben :P Zat maar te narren.
Troll ;)

Anyway het is inderdaad zowat de ultieme wizard 1h, buiten dan max AP / AP on crit.

Verwijderd

Sfinx- schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:01:
[...]

Troll ;)

Anyway het is inderdaad zowat de ultieme wizard 1h, buiten dan max AP / AP on crit.
Nou een snellere attack speed doet meer wonderen (bij mij althans) met meer dps nummers dan de hoogte van de dps op het wapen zelf. Een Mace is vrij traag.. (wel lekker voor je arcane pool).
Zie ook mijn post op pag 149.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 15:07 ]

• Sfinx-
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:05:
[...]

Nou een snellere attack speed doet meer wonderen (bij mij althans) met meer dps nummers dan de hoogte van de dps op het wapen zelf. Een Mace is vrij traag.. (wel lekker voor je arcane pool).
Zie ook mijn post op pag 149.
Klopt had ik even niet meegeteld. Maar voor een archon build is AS (buiten voor de DPS increase) onbelangrijk, en is deze mace dus ideaal. Maar goed, het DPS nummer op het wapen houdt reeds rekening met de AS, 1200+ is ziekelijk veel op een 1hander. Tel daar de CHD nog eens bij... ik zou er m'n dps mee verdubbelen ofzo :P

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Sfinx- schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:22:
[...]

Klopt had ik even niet meegeteld. Maar voor een archon build is AS (buiten voor de DPS increase) onbelangrijk, en is deze mace dus ideaal. Maar goed, het DPS nummer op het wapen houdt reeds rekening met de AS, 1200+ is ziekelijk veel op een 1hander. Tel daar de CHD nog eens bij... ik zou er m'n dps mee verdubbelen ofzo :P
Zonder de extra 10% van de gem mee te rekenen zou ik er 30k dps mee op vooruit gaan :9~

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-10 18:46
ik heb ook m'n wand geupdate bereik nu buffed 80k dps. erg lekker act 3 clearen zo toch maar eens proberen de magische 100k te bereiken (A)

Bedenk me net misschien red ik dat wel als ik Galvanizing Ward inruil voor glass canon

[ Voor 24% gewijzigd door SMD007 op 19-09-2012 15:35 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Verwijderd

Wat is een leuke class om de game een keer mee te proberen? (leen even de account van een vriend om te zien of het wat is)

Heb op andere fora al gelezen dat de Demon Hunter behoorlijk populair is wat dit betreft. Maar dat waren behoorlijk oude posts en ik kan me voorstellen dat er in de tussentijd wel wat veranderd is of dat jullie sowieso andere ideeën hebben :)

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:11

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:01:
Wat is een leuke class om de game een keer mee te proberen? (leen even de account van een vriend om te zien of het wat is)

Heb op andere fora al gelezen dat de Demon Hunter behoorlijk populair is wat dit betreft. Maar dat waren behoorlijk oude posts en ik kan me voorstellen dat er in de tussentijd wel wat veranderd is of dat jullie sowieso andere ideeën hebben :)
Speel hetgeen het beste bij je past. Heb je vaker "dit soort" games gespeeld? ik zelf ben meer van de castende typen, veilig op afstand. mijn eerste char was een Witch Doctor (met pets).
sommige rollen een barbarian om meteen 1 op 1 in het geweld te staan.

Monk en Barbarian zijn (voornamelijk) melee classes
demon hunter, wizard, Witch Doctor zijn (voornamelijk) ranged classes.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Sfinx-
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:01:

DH is de klasse waarbij je het minst relaxt kan spelen eigenlijk, je moet constant bewegen en van je vijanden weglopen. Het is ook de enige klasse waarbij je 2 verschillende 'mana' pools hebt die je in evenwicht moet houden door het gebruik van spells. Ik vond dit persoonlijk niet aangenaam om te spelen, echter het is op papier wel de klasse waarmee je het hoogste aantal damage/second kan behalen.

Als je niet al te veel wilt nadenken en snel in de actie wilt duiken raad ik een barbarian aan, brainless hakken in old-school-rpg-style ;)

Verwijderd

Beidde bedankt voor de response;

Heb nog nooit zo'n soort RPG gespeeld (wel zat MMOs) en dus ook niet echt een idee hoe de classes zich verhouden. In MMOs ben ik vaak wel meer een ranged/caster speler dan een melee (in WoW b.v. veel hunter en priest gespeeld)

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:01:
[...]

lifesteal > Loh voor WD.
De hoogste dps met chd/int/socket/lifesteal is momenteel 956 en zulke hoge chd waardes en die gaan al voor 150-250m.
Ik ga van 99k dps na 141k met dit wapen :9~
Hoezo is lifesteal ineens beter? Ik dacht dat het in inferno kompleet nutteloos was?

Mijn YouTube

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 10:20
Hoe gaan ze eigenlijk pvp balancen met de paragon levels? Zouden ze die weglaten of paragons van dezelfde levels tegen mekaar laten knokken?
Uiteraard zal gear in mijn ogen meer impact hebben dan paragon levels maar toch niet onbelangrijk

Inventaris

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

tboheeren schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:26:
Hoe gaan ze eigenlijk pvp balancen met de paragon levels? Zouden ze die weglaten of paragons van dezelfde levels tegen mekaar laten knokken?
Uiteraard zal gear in mijn ogen meer impact hebben dan paragon levels maar toch niet onbelangrijk
Ik denk dat we moeten afwachten wat ze met PvP doen, ze zullen sowieso DPS aan moeten passen, want met huidige stats op karakters van level 60 zou iedereen elkaar one-shotten.

Diablo3

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 10:20
Barthak schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:27:
[...]

Ik denk dat we moeten afwachten wat ze met PvP doen, ze zullen sowieso DPS aan moeten passen, want met huidige stats op karakters van level 60 zou iedereen elkaar one-shotten.
Een soort van resilience stat zoals WoW toevoegen misschien...

Inventaris

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:34

heuveltje

KoelkastFilosoof

kevz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:25:
[...]

Hoezo is lifesteal ineens beter? Ik dacht dat het in inferno kompleet nutteloos was?
Iets met dat LS wel werkt op minions en LOH niet.
Daarnaast is LS niet nutteloos, alleen onder de 90K DPS niet echt lonend T.O.V LOH :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Of health x 100 :p

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• MicScott

MicScott

.Grey.

heuveltje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:28:
[...]

Daarnaast is LS niet nutteloos, alleen onder de 90K DPS niet echt lonend T.O.V LOH :)
Nogal een generalisatie. Het hang van een boel dingen af, inclusief je attack speed en welke skills je gebruikt. In mijn ervaring ligt het keerpunt een stuk eerder dan bij 90k dps.

Verwijderd

kevz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:25:
[...]

YouTube: WD ZB/Sac Infinite Mana
Kijk maar op 2:15 een heel mooi voorbeeld waarom Lifesteal 100x beter is dan loh. En dit was nog met 55k dps unbuffed. En straks met PVP word het al helemaal prachtig.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
heuveltje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:28:
[...]

Iets met dat LS wel werkt op minions en LOH niet.
Stel je hebt een 3% lifesteal wapen, daarvan word 20% effectief gebruikt in inferno. Je hebt dan dus 0.6% LoH van de dps die je doet. Wil je ongeveer 500 LoH dan zul je ongeveer 83K dps moeten doen.

Als je AoE gaat dan zal je dps ook omhoog gaan en ontvang je meer HP.

[ Voor 9% gewijzigd door Alvanosa op 19-09-2012 16:45 ]

PSN: Alvanosa

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:41:
[...]

YouTube: WD ZB/Sac Infinite Mana
Kijk maar op 2:15 een heel mooi voorbeeld waarom Lifesteal 100x beter is dan loh. En dit was nog met 55k dps unbuffed. En straks met PVP word het al helemaal prachtig.
Weet je toevallig welke build dat precies is?

• kevz
MicScott schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:45:
[...]

Hij zal ook vast wel 'Grave Injustice' hebben, dat helpt ook flink :P

Overgens vind ik de bear build ongelovelijk saai dus zal ook nooit zo spelen. Heb het al genoeg gedaan sinds launch, samen met de attackspeed splinter build.

[ Voor 24% gewijzigd door kevz op 19-09-2012 16:47 ]

Mijn YouTube

• MicScott

MicScott

.Grey.

Alvanosa schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:44:
[...]

Stel je hebt een 3% lifesteal wapen, daarvan word 20% effectief gebruikt in inferno. Je hebt dan dus 0.6% LoH van de dps die je doet. Wil je ongeveer 500 LoH dan zul je ongeveer 83K dps moeten doen.

Als je AoE gaat dan zal je dps ook omhoog gaan en ontvang je meer HP.
Die berekening gaat alleen op als je 500 LoH hebt met 1.00 attack speed en je alleen een skill gebruikt die 100% weapon damage doet, en ook nog eens 100% van je LoH geeft. In werkelijkheid gaat het natuurlijk enorm anders.

Het is totaal niet vergelijkbaar want het is afhankelijk van de LoH multiplier van je gebruikte skills, aantal mobs, hoeveel crit/crit dmg je hebt etc. Waar de ene class met een bepaalde skillset te weinig healing krijgt met LS met 60k dps, heeft de andere weer meer dan genoeg.

Een WW barb heeft liefst ook 1000-1200 LoH maar met mijn net wat andere spec kan ik met 0 LoH en LS rondkomen :)

Bnet pindle#2913

• Petaht
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-10 10:19
Is deze afbeelding hier al gedeeld?

http://imageshack.us/a/img689/8853/infographic.jpg

• kevz
Tja, ik vind sowieso dat een WD niet zoveel LoH/Lifesteal nodig heeft, niet meer dan damage reflect mobs kunnen doen. En dan nog gebruik ik skills met life regen als ik wel tegen zulke packs aan loop.
En zo is het. De toekomst ziet er behoorlijk grijs uit kwa games, door het voor iedereen toegankelijk (lees, simpel) te maken. Games verkopen nou eenmaal beter als je ze voor een grotere doelgroep maakt.

[ Voor 50% gewijzigd door kevz op 19-09-2012 17:02 ]

Mijn YouTube

MicScott schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:45:
[...]

Kweenie, zombie bears met grave injustice en in ieder geval spirit vessel, want op de eerste groep elites gaat ie al dood. (en de tweede ook overigens).

Is een leuke build voor trash, maar chaos en enorme luck factor voor elite packs, zoals de video ook mooi laat zien.

Mooi moment om te stoppen met de video overigens, vlak voor die recht in een paar flinke explosies loopt :+

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 19-09-2012 17:06 ]

Verwijderd

kevz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:00:
Tja, ik vind sowieso dat een WD niet zoveel LoH/Lifesteal nodig heeft, niet meer dan damage reflect mobs kunnen doen. En dan nog gebruik ik skills met life regen als ik wel tegen zulke packs aan loop.
Speel je ranged dan heb je gelijk ga close range spelen dan word het een totaal andere verhaal.
Close range is wel veel sneller en leuker je zit midden in het gevecht zombiedogs spawnen non-stop en het enige wat je doet is bear spammen en dogs sacrificen. Eigenlijk komt het neer op hoe meer monsters er op je af komen hoe sterker je word.

http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#fVUdXY!ZeY!cbacYZ
Dit is de build die ik gebruikte in dat filmpje wel heb je er pick-up radius gear voor nodig in het filmpje had ik er 25 en dat werkte goed eigenlijk heeft alles een syn-energy bij dit build . Unbuffed had ik 55k dps buffed ging het na 110k en zon beetje de hele tijd schommel je tussen de 85-110k dps

• kevz
Ik speel ook met een pickup radius build, word inderdaad sterker naar mate de DPS omhoog gaat. Zit nu rond de 55k dps zonder Pierce The Veil. Ben wat in dps gezakt voor meer magic find maar ik denk dat ik dat weer terug ga draaien. Ik ga toch liever een stuk sneller door act3 heen, past ook beter bij Grave Injustice, lekkere continuiteit :)

Mijn YouTube

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:11:
[...]

Speel je ranged dan heb je gelijk ga close range spelen dan word het een totaal andere verhaal.
Close range is wel veel sneller en leuker je zit midden in het gevecht zombiedogs spawnen non-stop en het enige wat je doet is bear spammen en dogs sacrificen. Eigenlijk komt het neer op hoe meer monsters er op je af komen hoe sterker je word.

Dit is de build die ik gebruikte in dat filmpje wel heb je er pick-up radius gear voor nodig in het filmpje had ik er 25 en dat werkte goed eigenlijk heeft alles een syn-energy bij dit build . Unbuffed had ik 55k dps buffed ging het na 110k en zon beetje de hele tijd schommel je tussen de 85-110k dps
Hmm. Ik vind het wel een hele squishy build voor tegen sommige elitepacks. Om nog maar te zwijgen van wat je tegen elites moet doen als je geen honden meer over hebt en je mana op is.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:43
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:11:
[...]

Je hebt geen grave injustice hier? Verder is Bad Medicine met deze build wel erg nice.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:16:
[...]

Je hebt geen grave injustice hier? Verder is Bad Medicine met deze build wel erg nice.
Waarom zou je ooit bad medicine boven jungle fortitude verkiezen? (Tenzij je in een groep zit.)

MicScott schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:17:
[...]

Waarom zou je ooit bad medicine boven jungle fortitude verkiezen? (Tenzij je in een groep zit.)
Waarom niet beiden? Spirit Vessel droppen.

Jungle Fortitude, Grave Injustice en Bad Medicine.

Eventueel als je echt veel LoH/HP/AR hebt kun je BM wel droppen natuurlijk.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:19:
[...]

Ja, oké, maar dan hou je helemaal niks meer over van de build die J.gabro heeft gepost :p

• kevz
Bosmonster schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:19:
[...]

Dit heb ik ook wel eens geprobeerd, en het is best nice, maar toch voor die keren dat ik dood ga wil ik Spirit Vessel hebben. Eerlijk gezegd vind ik SV veel te must-have, hoop dat ze wat gaan balancen want het is gewoon niet leuk dat je altijd 1 passive slot kwijt bent, gaat ten koste van de creativiteit.

Mijn YouTube

kevz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:21:
[...]

Dit heb ik ook wel eens geprobeerd, en het is best nice, maar toch voor die keren dat ik dood ga wil ik Spirit Vessel hebben. Eerlijk gezegd vind ik SV veel te must-have, hoop dat ze wat gaan balancen want het is gewoon niet leuk dat je altijd 1 passive slot kwijt bent, gaat ten koste van de creativiteit.
Ik heb SV nog nooit gehad? :X (ownee, een keertje om pre-1.04 Ghom neer te krijgen)

Als je zo vaak dood gaat dat SV een noodzaak wordt, denk ik dat er iets anders mis is. Met genoeg AR en HP, is de 40% damage reduction juist een stuk prettiger dan een fallback voor doodgaan imho.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 19-09-2012 17:23 ]

• MicScott

MicScott

.Grey.

kevz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:21:
[...]

Ik heb m'n spirit vessel omgeruild voor jungle fortitude omdat ik te vaak doodging zonder dat spirit vessel überhaupt procte :/ En bovendien ga ik nu met jungle fortitude toch zelden dood. Véél minder dan 1 keer per 90 seconden in elk geval. Dan heb ik liever wat meer ademruimte dankzij JF.

Vroegah, toen je nog regelmatig ge-oneshot werd door arcane sentries of mortar, toen was SV onmisbaar. Nu niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door MicScott op 19-09-2012 17:24 ]

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:02:
[...]

Kweenie, zombie bears met grave injustice en in ieder geval spirit vessel, want op de eerste groep elites gaat ie al dood. (en de tweede ook overigens).

Is een leuke build voor trash, maar chaos en enorme luck factor voor elite packs, zoals de video ook mooi laat zien.

Mooi moment om te stoppen met de video overigens, vlak voor die recht in een paar flinke explosies loopt :+
Dat zijn de meeste akelige affixes die elites kunnen hebben voor dit build. Extra health / molten/ arcane /teleport/ fire chains. Hoezo luck? als er geen dogs spawnen bedoel je ? Dan heb je nog altijd je CD als back- up en en zelfs dan er komen altijd wel een paar trash om jou irriteren als je bezig bent .

Spirit Vessel geeft je gewoon ballen waardoor alles sneller gaat. Je zit me een paar keer spirit vessel poppen dat is ook de bedoeling ik ga niet de hele tijd kiten blijf gewoon staan en met 13 fps spelen is ook niet echt fijn :( . Bad medicine en jungle fortidude zijn hele slechte passives.

Ben het eens met KEVZ ja in principe ga je dood maar daarvoor heb je SV voor . En het gaat om farm efficiency en deed met dit build volle a3 runs binnen 1 uur. Jungle fortidude is leuk maar als dood gaat moet je weer dat hele eind lopen.

Dit vind ik dus zo leuk aan een WD je kan er alle kanten mee op zouden ze voor alle andere classes ook moeten doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 17:33 ]

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 13:36
Prachtig plaatje dit! Deze hele loot server conspiracy krijg je nooit de wereld uit, je ziet het zelfde bij roulette in casinos. Als er 4 keer achter elkaar rood valt gaan mensen ineens op rood zetten, terwijl de kans nog steeds een 1/2 is! Bizar maar mensen geloven dit gewoon. En ja er bestaat een kans dat er 20 keer het balletje op rood komt, maar is zeer klein. Het zal heus ergens vallen in een casino ergens in de wereld. Zelfde dus met legendaries in D3

Verwijderd

BodyHammeR schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:46:
[...]

Prachtig plaatje dit! Deze hele loot server conspiracy krijg je nooit de wereld uit, je ziet het zelfde bij roulette in casinos. Als er 4 keer achter elkaar rood valt gaan mensen ineens op rood zetten, terwijl de kans nog steeds een 1/2 is! Bizar maar mensen geloven dit gewoon. En ja er bestaat een kans dat er 20 keer het balletje op rood komt, maar is zeer klein. Het zal heus ergens vallen in een casino ergens in de wereld. Zelfde dus met legendaries in D3
Ik zet dan juist op zwart :D
Komt die niet op zwart dan zet ik mijn vorige inzet x3 nog een keer op zwart en ga zo maar door. Want hij moet toch 1x vallen alleen als die vaker dan 9x op rood ben je wel het haasje.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:05:
[...]

Ik zet dan juist op zwart :D
Komt die niet op zwart dan zet ik mijn vorige inzet x3 nog een keer op zwart en ga zo maar door. Want hij moet toch 1x vallen alleen als die vaker dan 9x op rood ben je wel het haasje.
Hij moet inderdaad wel een keer op zwart vallen, maar de kans dat een willekeurige volgende gok op zwart uitkomt is, is altijd nagenoeg 50% (er is één groen vakje, dus niet precies 50% :P). Alleen omdat de vorige 100 keer steeds rood is geweest maakt de kans dat de volgende keer weer rood is niet groter of kleiner. Goeie kansrekening onthoudt niets.
Bosmonster schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:22:
[...]

Ik heb SV nog nooit gehad? :X (ownee, een keertje om pre-1.04 Ghom neer te krijgen)

Als je zo vaak dood gaat dat SV een noodzaak wordt, denk ik dat er iets anders mis is. Met genoeg AR en HP, is de 40% damage reduction juist een stuk prettiger dan een fallback voor doodgaan imho.
Ik heb ze in mijn survivalspec allebei gekozen: http://eu.battle.net/d3/en/profile/NMe-2605/hero/128435

Ja, mijn gear zuigt. :P

[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 19-09-2012 18:21 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 09:51

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik ben het advies van vanochtend aan het opvolgen en ik vroeg me af wie er een flawless star emerald voor mij kan craften.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-10 18:06

Vidra

Vragen?

Phehistyr schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:27:
Ik ben het advies van vanochtend aan het opvolgen en ik vroeg me af wie er een flawless star emerald voor mij kan craften.
Ja hoor, die kan ik wel voor je craften :)

Vydra#2644

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• kevz
Bosmonster schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:22:
[...]

Mwah, ik speel nogal agressief. Er zit soms zo'n timing-window waar als je voldoende dps heb je net alle mobs dood heb voor dat je hp onder 5% duikt, ik gok niet altijd goed :P

En ja ik heb ook al meerdere keren gehad dat SV niet aanslaat, lag ofzo? Vind het iig wel behoorlijk kut hoe je spel zijn framerate afhangt van de server lag, dan kan SV best fijn zijn :')

Mijn YouTube

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik ben nu een paar dagen in Whimsyshire bezig maar is de loot daar nu echt van Act4 niveau? Ik zit momenteel weer met een inventory van ergens in de lvl 50 gear vol :/

Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik op Hell aan het spelen was.

Specs

• kevz
Naluh! schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:05:
Ik ben nu een paar dagen in Whimsyshire bezig maar is de loot daar nu echt van Act4 niveau? Ik zit momenteel weer met een inventory van ergens in de lvl 50 gear vol :/

Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik op Hell aan het spelen was.
Bad luck. Wel eerst even 5 stacks halen in andere dungeons voordat je daar heen gaat :P

Mijn YouTube

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
kevz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:18:
[...]

Bad luck. Wel eerst even 5 stacks halen in andere dungeons voordat je daar heen gaat :P
Heb ik uiteraard. NV en magicfind hebben overigens geen invloed op het iLVL. Dus ik heb blijkbaar errug veel bad luck met mijn hopen 50-ish drops.

Specs

• kevz
Naluh! schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:37:
[...]

Heb ik uiteraard. NV en magicfind hebben overigens geen invloed op het iLVL. Dus ik heb blijkbaar errug veel bad luck met mijn hopen 50-ish drops.
Mja, ik begrijp ook niet waarom er sowieso low level gear dropped als je high end stuff aan het farmen bent, iets met Blizzard logica.

Mijn YouTube

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:50
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om goede drops te krijgen :P

Zo'n beetje alles wat ik probeer te verkopen ligt onder de 100k en dan nog is het blijkbaar lastig. Upgraden van mijn barb gaat dan ook traag. Begin nu wel wat all resistance te krijgen en dat maakt het spel merkbaar haalbaarder, dus ik heb goede hoop dat ik over 2 weken door act 3 kom (kan niet super veel spelen) :D

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ik speel dan wel niet zoveel... maar ik heb nog geen enkele goede rare gevonden en al helemaal geen legendary (ja 1tje in nightmare difficulty 8)7 )

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
ArcticWolf schreef op donderdag 20 september 2012 @ 07:46:
ik speel dan wel niet zoveel... maar ik heb nog geen enkele goede rare gevonden en al helemaal geen legendary (ja 1tje in nightmare difficulty 8)7 )
Het blijft allemaal random. Laatst zag ik een aantal mensen posten dat ze al 200 speel-uur geen legendary hadden. Ik had toen met mijn 60 speel-uur 2 legendaries op 1 avond in Act 3. Ze waren wel crap, maar sinds deze 2 legendarie's sta ik ook "droog". Is voor mij wel juist een reden om door te blijven gaan. Ik blijf aan het idee vasthouden dat die uber "legendary" nog een keer gaat droppen :D

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
lolgast schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:41:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om goede drops te krijgen :P

Zo'n beetje alles wat ik probeer te verkopen ligt onder de 100k en dan nog is het blijkbaar lastig. Upgraden van mijn barb gaat dan ook traag. Begin nu wel wat all resistance te krijgen en dat maakt het spel merkbaar haalbaarder, dus ik heb goede hoop dat ik over 2 weken door act 3 kom (kan niet super veel spelen) :D
De markt voor items onder de 1m ligt een beetje vast. Er is te weinig vraag en te veel aanbod. Ik merk wel dat items die daarboven ingeschaald worden wel goed verkopen. Gisteren nog een DH cloak verkocht voor 25m, een belt voor 3m en shoulders voor 2m. Alles wat ik onder de 1m op de ah had gezet staat er nog steeds. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Alvanosa
Ach ik vind heel af en toe een legendary, iemand waarmee ik speel heeft bijna elke avond 2 legendaries of een set item. Terwijl ik nog 0 set items heb gezien, en ik vergeleken met hem zeer weinig legendaries krijg. :(

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Alvanosa schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:28:
Ach ik vind heel af en toe een legendary, iemand waarmee ik speel heeft bijna elke avond 2 legendaries of een set item. Terwijl ik nog 0 set items heb gezien, en ik vergeleken met hem zeer weinig legendaries krijg. :(
Ik ken die persoon denk ik O-) (Begint zn naan met een M?

Maar goed, gister nog een legendary, helaas wederom de prijs van een brimstone waard. Ik heb er inmiddels denk ik zo'n 15 gevonden waarvan 1 een set item was.
Duurste die ik tot nu toe gevonden heb was een goldskin waar (waarschijnlijk een botter) 4M voor betaalde.

Niet echt om blij van te worden dus, die legendary items.

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Alvanosa schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:28:
Je mag me gewoon bij naam noemen hoor, ik vind het niet erg dat iedereen weet dat ik blijkbaar de legendaries krijg van iedereen in onze groep :P

There's no place like 127.0.0.1

• Klitse
  • Niet online
MatHack schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:39:
[...]

Je mag me gewoon bij naam noemen hoor, ik vind het niet erg dat iedereen weet dat ik blijkbaar de legendaries krijg van iedereen in onze groep :P
De mazzel die jij hebt is echt ongelofelijk 8)7
Maar hoe meer jij vind, des te beter je gear wordt, des te sneller onze runs. Dus er zit ook een voordeel aan :9

• Alvanosa
Timeless schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:40:
[...]

De mazzel die jij hebt is echt ongelofelijk 8)7
Maar hoe meer jij vind, des te beter je gear wordt, des te sneller onze runs. Dus er zit ook een voordeel aan :9
En hij zou ons eventueel kunnen sponsoren 8)7. Hopelijk krijg ik eens een beetje het geluk dat MatHack heeft, zodat ik mijn barb kan upgraden.

• ArcticWolf
  • Niet online
Mathack heeft mij al gesponsord _/-\o_

• Klitse
  • Niet online
Alvanosa schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:44:
[...]

En hij zou ons eventueel kunnen sponsoren 8)7. Hopelijk krijg ik eens een beetje het geluk dat MatHack heeft, zodat ik mijn barb kan upgraden.
Ben al heel blij dat MatHack m'n gems voor niks upgrade. Jij zou eens een Legendary voor mij moeten vinden. Ik heb er nog een aantal van je tegoed :+

• Sfinx-
Gisteren voor de verandering nog een lvl63 legendary gevonden, ik zag het al helemaal zitten tot ik ging identifiën... een Windforce met zowat de slechtste rol ooit (lage dps, geen dex, geen chd, geen socket... enkel 150int) :F

Was toch nog blij dat er een gek 'm onmiddelijk kocht voor 200k, toch meer waard dan de brimstone die ik al in gedachten had :) Overigens wel leuke shoulders gevonden met gelijkaardige stats van een Vile Ward, moet toch paar miljoen opbrengen.

Verwijderd

Met een budget van 1 tot 1,5 M moet ik aan m'n WD echt iets gaan doen qua resistances en vooral hitpoints. Ik ben nu echt een tank-pet glass cannon WD en alhoewle ik eigenlijk alles makkelijk dood krijg is het probleem een beetje dat als er iemand terug schiet ik in één knal dood kan zijn in Act3.
http://eu.battle.net/d3/e...etterGek-2585/hero/674346

Ik zie voor 1 tot 1,5 M niets wat meer dan een gradueel verschil maakt qua survivability, ziet iemand iets dat ik over het hoofd zie?

Verwijderd

Leuke avond gehad gister, 1e rare dropte gelijk een zunimassa's chest waarmee ik een vriend blij kon maken!

Vervolgens een mooie chest en inna's pants met dex/vit gekocht waardoor ik eindelijk de 100k unbuffed voorbij ben :D 150k...here we come ;)

• Sfinx-
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:04:
Met een budget van 1 tot 1,5 M moet ik aan m'n WD echt iets gaan doen qua resistances en vooral hitpoints. Ik ben nu echt een tank-pet glass cannon WD en alhoewle ik eigenlijk alles makkelijk dood krijg is het probleem een beetje dat als er iemand terug schiet ik in één knal dood kan zijn in Act3.
http://eu.battle.net/d3/e...etterGek-2585/hero/674346

Ik zie voor 1 tot 1,5 M niets wat meer dan een gradueel verschil maakt qua survivability, ziet iemand iets dat ik over het hoofd zie?
Al eens je karakter in een EHP calculator gestopt? Bv. http://www.d3rawr.com (import van je char mogelijk).

Ik denk dat je zwakke punt momenteel je vitality is, 25k HP is veel te weinig voor act3. Vervang om te beginnen die 3 gems al eens met +vit ipv +int, je gaat er lichtjes op achteruit gaan qua dps maar een super cheap survivability boost.

Je helm zorgt ongetwijfeld voor vet veel dps maar zonder socket en zonder life% wel een probleempje voor je vitality. All resist en armor zit wel goed denkik. Boost je HP naar 35k en je zal zien dat je EHP enorm stijgt.

Die gems vervangen alleen zou al een groot verschil moeten opleveren (+120vit), test het eens uit zou ik zeggen :) Heb dezelfde oefening gedaan met mijn Wizard en ik kan nu veel meer tanken dan vroeger.

[ Voor 7% gewijzigd door Sfinx- op 20-09-2012 09:13 ]

Verwijderd

Sfinx- schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:12:
[...]

Al eens je karakter in een EHP calculator gestopt? Bv. http://www.d3rawr.com (import van je char mogelijk).

Ik denk dat je zwakke punt momenteel je vitality is, 25k HP is veel te weinig voor act3. Vervang om te beginnen die 3 gems al eens met +vit ipv +int, je gaat er lichtjes op achteruit gaan qua dps maar een super cheap survivability boost.

Je helm zorgt ongetwijfeld voor vet veel dps maar zonder socket en zonder life% wel een probleempje voor je vitality. All resist en armor zit wel goed denkik. Boost je HP naar 35k en je zal zien dat je EHP enorm stijgt.

Die gems vervangen alleen zou al een groot verschil moeten opleveren (+120vit), test het eens uit zou ik zeggen :) Heb dezelfde oefening gedaan met mijn Wizard en ik kan nu veel meer tanken dan vroeger.
Ik heb nog wel een hele stapel Amethysts liggen die ik kan craften naar Star inderdaad. Dat is eigenlijk geen gek idee.

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:16:
[...]

Ik heb nog wel een hele stapel Amethysts liggen die ik kan craften naar Star inderdaad. Dat is eigenlijk geen gek idee.
Kun je beter van de AH kopen, de amethysts staan onder de crafting costs op de AH (star vanaf flawless squares = 500k cost).

[ Voor 3% gewijzigd door MatHack op 20-09-2012 09:24 ]

There's no place like 127.0.0.1

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Wolf schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:27:
[...]

De markt voor items onder de 1m ligt een beetje vast. Er is te weinig vraag en te veel aanbod. Ik merk wel dat items die daarboven ingeschaald worden wel goed verkopen. Gisteren nog een DH cloak verkocht voor 25m, een belt voor 3m en shoulders voor 2m. Alles wat ik onder de 1m op de ah had gezet staat er nog steeds. :P
Ja, dat idee heb ik ook ja.. voordeel is wel dat je een nieuw char nu redelijk makkelijk geared voor een laag bedrag.

Ik snap trouwens nog steeds niet waarom iedereen verwacht elke dag items te vinden die miljoenen waard zijn.. Als je ze vaak zou vinden waren ze al snel minder waard..

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-10 18:46
tdjager schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:26:
[...]

Ja, dat idee heb ik ook ja.. voordeel is wel dat je een nieuw char nu redelijk makkelijk geared voor een laag bedrag.

Ik snap trouwens nog steeds niet waarom iedereen verwacht elke dag items te vinden die miljoenen waard zijn.. Als je ze vaak zou vinden waren ze al snel minder waard..
Ik vind ook dat niet iedereen items moet vinden die miljoenen waard zijn! alleen ik is voldoende :+

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

Thompson

Beeromaniac

Vind denk ik 1 item per week wat meer dan 1 mil waard zou moeten zijn. Maar nog nooit een echt waardevolle (alhoewel nu misschien een Source, zie Trading topic). Wacht nog op een echt mooie legendary/set die miljoenen waard is. Voor de patch 7 legendaries gevonden, 6x vendor en 1 brimstone. Na de patch 4, 3x vendor en 1 brimstone.

Ben sinds gisteren Paragon lvl 18 op mijn barbarian. Monk is paragon 1 en wizard is nu lvl 52/53 zoiets.

Beeromaniac

Verwijderd

tdjager schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:26:
[...]

Nou, het hoeft voor mij niet speciaal een item om miljoenen te verdienen zijn, het mag ook een vet item zijn wat een persoonlijke upgrade is voor mijn char. :P Maar wat wel jammer is dat 99% van de drops heb je geen reet aan zowel niet voor je zelf als voor andere spelers, in Diablo II viel over het algemeen toch sneller items die je zelf kon gebruiken of wat een verbetering was heb ik het idee. Ook de droprate van een set-item lag daar procentueel hoger, hier moet ik mijn eerste set-item nog zien voorbij komen.

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Om maar even op het hele lootserver verhaal in te haken.
Gisteravond vond ik in één run 3 legendaries, weliswaar niet bijzonder goede (Andariel's, Ivory Tower & The Tormentor) maar ook veel van de loot was iLvl 61 of hoger. Dus maar besloten om die hele act te clearen, inclusief Stonefort. Vond ik daar nog een set monk fist weapon.

Het hele riedeltje bij elkaar zal niet meer dan 20m waard zijn maar toch geen onverdienstelijke run. Ik moest op een gegeven moment wel gniffelen toen dat set item ook nog dropte, normaal doe ik nooit Stonefort.

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 18:12
Gisterenochtend voor het werk nog maar eens D2 opgestart (D3 was down). Man, wat had ik veel problemen met mijn lvl43 necro in Nightmare: bijna geen damage, mijn skellies en golems vielen ook als vliegen en mijn health zakte bijna meteen naar 0.
Van de stats op mijn items werd ik ook niet echt blij :p

Denk dat het toch een heel andere (tragere?) manier van spelen was :)

• Henck37
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 09:01
Wat zou voor mij een goede verbetering zijn, aangezien ik met elite packs best veel moeite heb, en vaak dood g?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tinushka-2205/hero/1771744

heb op het moment niet zoveel gold, maar dan weet ik waar ik het best voor kan gaan sparen..

• Klitse
  • Niet online
Henck37 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:19:
Wat zou voor mij een goede verbetering zijn, aangezien ik met elite packs best veel moeite heb, en vaak dood g?

heb op het moment niet zoveel gold, maar dan weet ik waar ik het best voor kan gaan sparen..
Je hoeft helemaal geen geld uit te geven. Je kunt het beste Smokescreen of Shadowpower-Gloom gebruiken.
1 van de 2 is eigenlijk wel een verplichting als DH. Hiermee kun je langer overleven en dus meer damage doen.

En Brooding vervangen door Archery. Vervolgens wat CHD gaat stacken (goed icm archery en 2 1-handers en Sharpshooter).

Kijk anders eens naar mijn build

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661

[ Voor 13% gewijzigd door Klitse op 20-09-2012 10:26 ]

• ArcticWolf
  • Niet online
Henck37 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:19:

weinig DPS en geen CHC (heb ik zelf ook last van met m'n DH :p)

http://eu.battle.net/d3/e...ticWolf-2324/hero/3285653

al moet ik zeggen dat Gloom best wel handig is tegen elites :P

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gister zowaar met een groepje act III volledig gecleared, al moet ik zeggen dat ik er wel een beetje achteraan hobbelde. Uiteraard was de loot weer om te huilen. Ik kan me van vroeger nog wel herinneren in Diablo 1 dat het echt spannend was om een item te identifiën, maar in Diablo 3 is het gewoon niet eens leuk meer. De kans op een item wat daadwerkelijk een upgrade voor jezelf is is zo achterlijk klein dat je die runs meer doet voor gold / AH'able items om vervolgens op diezelfde AH je centjes weer in te ruilen voor een upgrade. Blizzard wil spelers het gevoel geven dat er in elke hoek een prachtig item zou kunnen liggen. Nou, dat gevoel heb ik eerlijk gezegd helemaal niet. Ik heb vooral het gevoel dat er op de AH altijd een beter item ligt en dat ik me helemaal de tering moet spelen om zo'n item te kunnen bekostigen.

/Getting bored.

• skoozie

skoozie

SCSI

Gisteren na een hele avond niets boeiends te vinden viel er vlak voor ik wilde stoppen nog een legendary...
Ging er 6k dps op vooruit, zit ook nog bleed damage op, welke niet via de profile pagina niet te zien is.

enig idee wat zoiets op zou kunnen brengen als ik hem beu ben?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11074313/D3/Skorn.JPG

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Verwijderd

Hierdoor krijg ik gewoon weer zin in Diablo II :P Ben het er helemaal mee eens. Nu zijn er viable builds oke, maar ook BIS items, wat ik gewoon haat. Daardoor zijn sommige items zoveel waard, terwijl in Diablo 2 verschillende items voor hele verschillende builds geschikt waren :)

Verwijderd

skoozie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:00:
Gisteren na een hele avond niets boeiends te vinden viel er vlak voor ik wilde stoppen nog een legendary...
Ging er 6k dps op vooruit, zit ook nog bleed damage op, welke niet via de profile pagina niet te zien is.

[afbeelding]
Je had er een CHD gem in moeten steken.
Dan was je DPS nog veel hoger geweest :)

Aangezien die LoH toch niet veel helpt bij die AS ;)

• xV0rtexx
  • Laatst online: 01-10 19:14
Ik doe maar weer een beklacht over de drops. De vorige keer leverde mij dat bijna 100m aan items op in 1 dag. De afgelopen 1,5 week ben ik niet verder gekomen dan 3 items met een totale waarde van ongeveer 12m, dus het wordt wel weer tijd voor wat moois :).

De teller staat nu op 21 legendaries, waarvan er 5 goed waren. pLvl wizard 28 en pLvl barb 26.

xVortexx D3

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
xV0rtexx schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:07:
Ik doe maar weer een beklacht over de drops. De vorige keer leverde mij dat bijna 100m aan items op in 1 dag. De afgelopen week ben ik niet verder gekomen dan 3 items met een totale waarde van ongeveer 12m, dus het wordt wel weer tijd voor wat moois :).

De teller staat nu op 21 legendaries, waarvan er 5 goed waren. pLvl wizard 28 en pLvl barb 26.
Not sure if serious.

Of speel je 60+ uur per week?

Overwatch profile awesomo#2162

• skoozie

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:06:
[...]

Je had er een CHD gem in moeten steken.
Dan was je DPS nog veel hoger geweest :)

Aangezien die LoH toch niet veel helpt bij die AS ;)
Het is voor mijn WD, de dex is jammer.
Momenteel mis ik life steal / loh. ik tank toch niet en als ik een klap krijg kan ik mooi rustig aan wat health terug krijgen op deze manier. CHD is inderdaad beter voor meer damage, maar dan moet ik op andere items life steal zien te vinden...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• xV0rtexx
awesom-o schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:13:
[...]

Not sure if serious.

Of speel je 60+ uur per week?
Ik speel gemiddeld ongeveer 4 uur per dag.

xVortexx D3

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
xV0rtexx schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:17:
[...]

Ik speel gemiddeld ongeveer 4 uur per dag.
Volgens mij is 12m per week dan ruim boven gemiddeld en mag je met een 100m dagje al helemaal niet klagen :+ Ik zou er voor tekenen iig.

Overwatch profile awesomo#2162

• ronniebastard
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-02 19:54

ronniebastard

Yarrrrrr

awesom-o schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:19:
[...]

Volgens mij is 12m per week dan ruim boven gemiddeld en mag je met een 100m dagje al helemaal niet klagen :+ Ik zou er voor tekenen iig.
Ik ook!

Diablo 3 Barb

• xV0rtexx
awesom-o schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:19:
[...]

Dat was ook direct bij verre mijn beste dag sinds 19-5 :). Lithany 42m en zuni boots 40m + nog wat klein spul, die onthouden we hè ;) .

xVortexx D3

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
skoozie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:00:

[afbeelding]
Verkopen en er een gelijkwaardige Skorn met int voor terugkopen en dan met een emerald moet het een huge dmg boost zijn :)

• gaspit
  • Laatst online: 14-04-2024
xV0rtexx schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:07:
Ik doe maar weer een beklacht over de drops. De vorige keer leverde mij dat bijna 100m aan items op in 1 dag. De afgelopen week ben ik niet verder gekomen dan 3 items met een totale waarde van ongeveer 12m, dus het wordt wel weer tijd voor wat moois :).

Dan klaag ik bij deze mee... (kom op legendary!)

• Immow
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 12:54
Mijn advies koop een set-item broek met LOH of een amu, grote voordeel is dat de wapens een hogere DPS kunnen hebben omdat je daar geen stats op inlevert, b.v. 1 hander met CHC en socket en je mainstat. Deze zijn vaak ook betaalbaar.
skoozie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:15:
[...]

Het is voor mijn WD, de dex is jammer.
Momenteel mis ik life steal / loh. ik tank toch niet en als ik een klap krijg kan ik mooi rustig aan wat health terug krijgen op deze manier. CHD is inderdaad beter voor meer damage, maar dan moet ik op andere items life steal zien te vinden...
Gisteren zowaar voor het eerst in tijden écht met m'n Wizard gespeeld in Act 3. :P
Had daarvoor een paar kleine upgrades van de AH gehaald voor een ~10 mil totaal. Een nieuwe source (Triumvirate met 6/6/6 en redelijke +damage), linker ring, boots en chest.

Zie: http://eu.battle.net/d3/e...geloonie-2758/hero/973436

Vooral mijn chest ben ik blij mee, die heb ik voor 1,5 mil gewonnen, terwijl vergelijkbare armors voor veel en veel meer dan dat weg gaan.
Blijft mooi, mensen zien alleen de sockets en kijken niet naar de base stats :P 152 int + 2 Star gems is beter dan armor met een 100 int + 3 Star gems :+ Zelfs met max lvl gems scheelt het dan nog niet enorm veel. Maar zelfs met 2 sockets was dit nog een koopje :*)

Verder dus een nieuwe ring met 3,5% crit, 28%^CHD, 19-53(!) bonus damage en 77 int, dat was de duurste voor 5 mil, ook een aflopende auction, en van alle ringen die t/m 10 mil te koop waren was dit de allerbeste, en dan heb ik hem ook nog eens goedkoper dan de rest. :P

Boots waren een snelle vervanging met mijn Ashaera's boots die ik nog altijd droeg. Boots waren 500k geloof ik, dus prima tot ik iets met movement speed vind.

In ieder geval heb ik nu een redelijke crit%, dus kan nu goed gebruik maken van Critical Mass, waardoor het echt een eitje kan zijn (let op: kan, want ik moet nog gigantisch wennen aan de Wizard). Het is echt bizar hoe vaak je Frost Nova kunt spammen als je een beetje crit. In principe kan ik mobs perma-frosten als ik goed time. Vanavond maar eens m'n skills omwisselen, RMB voor frost nova is niet handig, dus maar Magic Weapon of Force Armor daar op zetten, zit liever met mijn vingers bij 1 & 2 voor Diamond Skin en Frost Nova :)

Ik denk overigens dat ik vanavond mijn helm maar ga vervangen met een arcane power on crit/int/res all/crit>3%/socket.
Merk dat ik nu vaak geen Arcane Power heb, dus dat is best irritant, en als je ~9 van de 94 arcane power per crit terug krijgt gaat dat gigantisch hard natuurlijk. :D
En eigenlijk wil ik ook nog een wapen met +min/max damage ipv holy etc. om meer effect te krijgen de Triumvirate :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kan ik beter zo'n groene en of rode flawless star op de AH kopen of iemand laten maken op dit moment? (want ik las hier dat de roze op de AH goedkoper was dan zelf maken/laten maken?)

specs

maratropa schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:49:
Kan ik beter zo'n groene en of rode flawless star op de AH kopen of iemand laten maken op dit moment? (want ik las hier dat de roze op de AH goedkoper was dan zelf maken/laten maken?)
Alles behalve Amethysts zijn goedkoper om zelf te maken. Emeralds zijn gigantisch duur :P

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ah thanx.. Eindelijk 30M gescoord met verkoop dus ik kan beetje sjoppen.. Ik zal iig te denken aan wat beter gems in mijn wapens.. Maar farmen act 3 gaat best ok dus ik hoef niet perse meteen van al m'n geld af.

Of wat zouden jullie als eerste upgraden aan deze met het oog op farmen?: (heb dus maar 30M)
http://eu.battle.net/d3/e...atropa-2921/hero/10922743

specs

• Immow
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 12:54
Leuk om te horen Angeloonie, welkom bij de wiz fam. :3
Immow schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:57:
Leuk om te horen Angeloonie, welkom bij de wiz fam. :3
Daar hoorde ik al lang bij :+

Het is dat ik m'n beste MF-gear en veel paragon op mijn DH wil hebben, anders zou ik al mijn classes wel spelen. :P

Wat dat betreft is het toch best jammer dat je paragon niet per account is, want nu is het minder aantrekkelijk om met een alt te gaan spelen als die 0 paragon is, terwijl je main bijv. al 20 is, en dus 60% mf meer heeft. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 20-09-2012 12:00 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.