Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Schrodingers Cat gaat erom dat je rekening houdt dat ie wel is gedropt... en ik hou daar geen rekening mee dus ren ik door als ik 't niet zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ejtnaj schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:03:
Schrodingers Cat gaat erom dat je rekening houdt dat ie wel is gedropt... en ik hou daar geen rekening mee dus ren ik door als ik 't niet zie :)
Was ook meer op JJerome's situatie gericht. Hij houdt er wel rekening mee dat hij gedropped is. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Ja klopt. Maar als iets gedropt is, en hij gaat terug en vindt iets, dan vervalt de paradox. En als ie doorgaat, dan vervalt het ook aangezien je er geen rekening meer mee houdt. Toch? ... Pfff ik weet niet meer. Quantum Mech was een tijdje terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJans
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-08 16:21
Wolf schreef op maandag 17 september 2012 @ 08:20:
[...]

Ik heb een DH die slechtere stats heeft op het eerste gezicht dan de vraagsteller. Toch heb ik totaal geen moeite met act 2. Het probleem bij hem zit imho bij te weinig DPS.

Shadow Power - Gloom werkt met lifesteal. Er staat wel vrolijk in dat profiel dat hij 80k dps doet, maar dat is met SS aan. Ik zie bijna geen CHC op zijn gear zitten (een quiver zonder CHC? Wtf?) dus zonder SS zal de DPS dramatisch laag zijn. Dat betekent dus dat er in een gevecht bijna geen leven bij komt. Meer DPS dus door CHC te stacken!

Ik doe zelf 45k dps zonder SS en ik facetank alles prima. Bovendien kill je shit gewoon sneller. :)
Bedankt voor je tips. De 80k is inderdaad door SS. Ik ben zo vrij geweest je net als friend toe te voegen. Wellicht dat we een keer samen kunnen spelen en dat je nog wat tips voor me hebt. Ik zag ook je advies om even een tijdje in hell te farmen om geld bij elkaar te rapen. Dat zal ik inderdaad ook moeten doen. Teller staat nu op 20k nadat ik gister 300k gestoken heb in AR items. Ik doe vast iets fout als ik zo hoor wat voor bedragen mensen neertellen voor gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ejtnaj schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:08:
Ja klopt. Maar als iets gedropt is, en hij gaat terug en vindt iets, dan vervalt de paradox. En als ie doorgaat, dan vervalt het ook aangezien je er geen rekening meer mee houdt. Toch? ... Pfff ik weet niet meer. Quantum Mech was een tijdje terug
Als je gaat checken weet je het, dat is hetzelfde als de doos met de kat openen. :P Als je doorgaat weet je het nog steeds niet, want hij kan er dan nog steeds wel of niet zijn, je hebt immers niet gechecked :+

Maar goed, beetje ingewikkelde materie voor maandagochtend en Diablo 3 in het algemeen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

ik kan nu eindelijk act 3 "farmen" - ga wel nog af en toe dood, voor in the breached keep
maar, het is wel een aangename afwisseling, na weken act 2 (ben casual)
gisteren 2 runs gedaan .... valt me wel op dat je meer lvl 62 en 63 krijgt .... voor de rest ze wel nog allemaal even crap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:54
Hi folks,

Even een vraagje aan de hardcore players hier.
Gisteravond was ik aan het spelen en kwam in de kelder van Adria's huis een Black Mushroom tegen.
Deze heb ik opgepakt, maar kan er verder niets mee. Iemand een idee, of gewoonweg droppen en vergeten?

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

apollo13 schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:17:
Hi folks,

Gisteravond was ik aan het spelen en kwam in de kelder van Adria's huis een Black Mushroom tegen.
Deze heb ik opgepakt, maar kan er verder niets mee. Iemand een idee, of gewoonweg droppen en vergeten?
Dit is een ingredient voor de Staff of Herding.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Hi folks,

Is een item voor de secret level staff als ik me niet vergis.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi folks,

Dit is een ingrediënt van de Staff of Herding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 21:17
SideShow schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:17:
ik kan nu eindelijk act 3 "farmen" - ga wel nog af en toe dood, voor in the breached keep
maar, het is wel een aangename afwisseling, na weken act 2 (ben casual)
gisteren 2 runs gedaan .... valt me wel op dat je meer lvl 62 en 63 krijgt .... voor de rest ze wel nog allemaal even crap :)
Same here, ik ga echt enorm vaak dood in Act 3 vergeleken met Act 2. Items zijn nog klote ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Laatst online: 12:54
Neelon schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:18:
[...]

Is een item voor de secret level staff als ik me niet vergis.
@All, dank voor jullie snelle reacties, deze gaat dus in mijn stash. _/-\o_

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:31:
[...]

Same here, ik ga echt enorm vaak dood in Act 3 vergeleken met Act 2. Items zijn nog klote ook :+
In mijn boekje betekend dit nog steeds dat je een stapje terug moet doen. Meer als 4 keer dood per run betekend dat je er geld op verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:39:
[...]

In mijn boekje betekend dit nog steeds dat je een stapje terug moet doen. Meer als 4 keer dood per run betekend dat je er geld op verliest.
Ligt er aan hoe lang je run is natuurlijk :P

In een halve act 3 run ga ik vast wel vaker dan 4x dood :P Een volle repair (10x dood) kost mij rond de 35.000 gold, dat is dus ~35 hoopjes gold oppakken.

Maar goed, bij sommige packs ga ik al 4x dood, en dan nog maak ik winst. Als je per run iets van 200k gold ophaalt kun je dus meer dan 50x dood gaan voordat je verlies maakt. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 17-09-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja echt balen :-) Melee is niet altijd de beste klasse ... wie o wie geeft mij 300m voor m'n upgrades? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:46

Thompson

Beeromaniac

Iemand vond het laatst helemaal oneerlijk dat monks/barbs 35% (dacht ik?) reduced damage hebben. Maarja, de ranged classes hoeven niet in molten/plagued etc. te staan om damage te kunnen doen tegen elites...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:39:
[...]

Als ik een Alkaizer run doe heb ik meestal 200k-300k aan gold drops alleen. Zelfs met 2 volle reparaties (wat nog nooit is voorgekomen tot nu toe) is het puur winst.
Thompson schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:46:
Iemand vond het laatst helemaal oneerlijk dat monks/barbs 35% (dacht ik?) reduced damage hebben. Maarja, de ranged classes hoeven niet in molten/plagued etc. te staan om damage te kunnen doen tegen elites...
Ik vind het helemaal oneerlijk dat ik als monk niet op afstand kan blijven staan zodat ik overal in moet gaan staan...

[ Voor 34% gewijzigd door Neelon op 17-09-2012 12:49 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Neelon schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:47:
[...]

Als ik een Alkaizer run doe heb ik meestal 200k-300k aan gold drops alleen. Zelfs met 2 volle reparaties (wat nog nooit is voorgekomen tot nu toe) is het puur winst.

[...]

Ik vind het helemaal oneerlijk dat ik als monk niet op afstand kan blijven staan zodat ik overal in moet gaan staan...
Zonder al teveel een welles/nietes discussie te willen starten: vaak ontkom je er niet aan dat je als ranged class ook te maken krijgt met melee klappen (indien fast, teleport, etc.) en dat je daardoor ook linea recta de poep in wordt getrokken. Het verschil in armor met melee classes en die 30% (was het geloof ik) is dan wel heel sterk te merken. Het spel balanceert dan ook wat beter wat mij betreft in multiplayer - in singleplayer hebben, zo lijkt het voor mij, barbs het toch iets makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 23:17
Ik heb rond de 220% GF en krijg met een volle act 3 run 500.000 tot 1m gold. Daarvan kan ik wel paar x dood gaan. IMO GF is nog beter dan MF als je gold hebt haal je in AH gewoon je item naar keuze terwijl als je MF hebt moet je maar geluk hebben dat er een item voor je dropt EN dat ie ook nog bruikbaar is. (Al geef ik toe zelf een goed item vinden geeft wel veel leukere kick, maar met current drop rates is dat bijna niet te doen)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Laatst online: 02-09 15:30
rodie83 schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:00:
[...]

Zonder al teveel een welles/nietes discussie te willen starten: vaak ontkom je er niet aan dat je als ranged class ook te maken krijgt met melee klappen (indien fast, teleport, etc.) en dat je daardoor ook linea recta de poep in wordt getrokken. Het verschil in armor met melee classes en die 30% (was het geloof ik) is dan wel heel sterk te merken. Het spel balanceert dan ook wat beter wat mij betreft in multiplayer - in singleplayer hebben, zo lijkt het voor mij, barbs het toch iets makkelijker.
barbs hebben het momenteel vooral makkelijker omdat ze zo achterlijk snel door kunnen raggen, en dus ontzettend efficient clearen. Niet omdat ze minder damage vangen, je moet echt behoorlijk meer klappen vangen dan ranged om damage te kunnen doen, die 35% is niet hetgene wat ervoor zorgt dat barbs het makkelijker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thompson schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:46:
Gelukkig hebben ranged classes geen last van Mortar, Teleport, Firechains, Vortex, Arcane, en vaak ook Molten. ;)

Die damage reduction is natuurlijk bedacht voor tanks, dus niet meer dan logisch. Maar los daarvan blijven de ranged classes wel erg squishy. Tegen die Hulking Phasebeasts moet ik het toch echt afleggen als het er 3 of 4 zijn en ik mijn MF-gear aan heb. Als ik slecht time met Shadow Power (65% damage reduction) dan wordt ik ook vaak gewoon geoneshot.

Een gemiddelde barb kan daar gewoon zijn lunch gaan eten voordat hij dood gaat :P

Maar goed, met 1.0.5 worden de defensive skills ook onder handen genomen, dus ik ben benieuwd.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 17-09-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
YbonG schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:07:
[...]

barbs hebben het momenteel vooral makkelijker omdat ze zo achterlijk snel door kunnen raggen, en dus ontzettend efficient clearen. Niet omdat ze minder damage vangen, je moet echt behoorlijk meer klappen vangen dan ranged om damage te kunnen doen, die 35% is niet hetgene wat ervoor zorgt dat barbs het makkelijker hebben.
Jaja, we worden al generfed:

War Cry - Impunity: Bonus resistance reduced from 50% to 20%.

Hopelijk is iedere niet Barb weer blij nu!
Helaas hebben andere spelers in multiplayer games hier ook last van.
Maar aangezien het spel minimaal 25% generfed wordt, heb je waarschijnlijk ook een stuk minder resistance nodig.

Ben benieuwd naar die nieuwe patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
dx5314 schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:11:
[...]

Maar aangezien het spel minimaal 25% generfed wordt, heb je waarschijnlijk ook een stuk minder resistance nodig.

Waar haal je die 25% want ik ben al ff op zoek naar zo'n getallen :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

sleepwalkerbe schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:15:
[...]

Waar haal je die 25% want ik ben al ff op zoek naar zo'n getallen :)
http://www.diablofans.com...nuses-and-monster-damage/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:08:
[...]

Gelukkig hebben ranged classes geen last van Mortar, Teleport, Firechains, Vortex, Arcane, en vaak ook Molten. ;)

Die damage reduction is natuurlijk bedacht voor tanks, dus niet meer dan logisch. Maar los daarvan blijven de ranged classes wel erg squishy. Tegen die Hulking Phasebeasts moet ik het toch echt afleggen als het er 3 of 4 zijn en ik mijn MF-gear aan heb. Als ik slecht time met Shadow Power (65% damage reduction) dan wordt ik ook vaak gewoon geoneshot.

Een gemiddelde barb kan daar gewoon zijn lunch gaan eten voordat hij dood gaat :P
Inderdaad ik heb m op mijn barb nu gemiddeld 900/ 1000 al res buffed met warcry en impunity rune en met die affixes geen problemen meer, mijn probleem is het dps verhaal ik kan nog steeds niet Act 2 in en heb ook niet miljoenen klaar liggen om CHC en CHD gear te kopen, laat staan met LOH er nog bij en 99% van de items die droppen per run is prut.in Act 1 dus je krijgt nooit een kans op die Legendary of item wat tegelijk je virtuele kas vult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 21:54
SMD007 schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:06:
Ik heb rond de 220% GF en krijg met een volle act 3 run 500.000 tot 1m gold. Daarvan kan ik wel paar x dood gaan. IMO GF is nog beter dan MF als je gold hebt haal je in AH gewoon je item naar keuze terwijl als je MF hebt moet je maar geluk hebben dat er een item voor je dropt EN dat ie ook nog bruikbaar is. (Al geef ik toe zelf een goed item vinden geeft wel veel leukere kick, maar met current drop rates is dat bijna niet te doen)
Volgens mij is gold find inderdaad een wat stabielere inkomsten bron. Laatst had ik legendary drops van enkele mob en het waren allebei poep items. De andere dag dropt een legendary en die is gelijk 40-50m waard. Je moet veels te veel geluk hebben. Edit: aan de andere kant denk ik dat het juist zo laag moet zijn anders is de AH zo vol. Het is immers niet wow met elke realm een aparte AH.

[ Voor 8% gewijzigd door Macfreakje op 17-09-2012 13:20 ]

8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Daar staat toch helemaal niks van 25% reduced incoming damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

Edit, oeps, ik heb zelf je post niet goed gelezen :)

[ Voor 8% gewijzigd door MicScott op 17-09-2012 13:20 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

sleepwalkerbe schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:19:
[...]

Laatste stuk onder How much is enough?
As it happens, we’re going to reduce all damage in Inferno by at least 25%. Players who want to be the toughest damage mitigators in the game can continue to use defensive skills and get a sizable bonus for doing so. Players who want to use other skills can do so without sacrificing such a massive amount of survivability. Class builds that don't currently use heavy mitigation skills such as Smoke Screen-focused demon hunters or Gargantuan-tanking witch doctors will find their survivability has gone up considerably due to reduced incoming monster damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 17:11
[...]

Staat toch echt: As it happens, we’re going to reduce all damage in Inferno by at least 25%

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Neelon schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:20:
[...]

Laatste stuk onder How much is enough?

[...]
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 my bad , heb er over gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
[...]

As it happens, we’re going to reduce all damage in Inferno by at least 25%. Players who want to be the toughest damage mitigators in the game can continue to use defensive skills and get a sizable bonus for doing so. Players who want to use other skills can do so without sacrificing such a massive amount of survivability. Class builds that don't currently use heavy mitigation skills such as Smoke Screen-focused demon hunters or Gargantuan-tanking witch doctors will find their survivability has gone up considerably due to reduced incoming monster damage.

SORRY: Vergeten te F5en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
MicScott schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:20:
[...]

Edit, oeps, ik heb zelf je post niet goed gelezen :)
;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
dx5314 schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:23:
[...]

3de al , bedankt move along no stupidty here :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
[...]

ik ben geen niet-barb :P speel zelf ook een barb, en het idee achter die nerf is om defensive skills minder verplicht te maken, waardoor je meer offensive skills kan gebruiken, niet om barbs te nerfen. (War Cry minder goed, mobs van zichzelf al 25% minder damage -> war cry sneller te droppen voor bvb rend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YbonG schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:07:
[...]

Barbs en monks kunnen wel wat meer dmg pakken, maar moeten ook meer moeite doen om leuke dps cijfertjes neer te zetten. Ik had al vrij snel 60k dps op m'n DH met vrij crappy gear, voor hetzelfde bedrag had ik nog niet de helft van de dps aan gear op m'n barb. Beetje tank vs glass cannon verhaal met net iets andere verhoudingen ;)
Heb nu eindelijk 100k dps op m'm barb en daar heb ik toch wel ffies over gedaan (naja, icm. MF op de gear dan).
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:17:
[...]

Inderdaad ik heb m op mijn barb nu gemiddeld 900/ 1000 al res buffed met warcry en impunity rune en met die affixes geen problemen meer, mijn probleem is het dps verhaal ik kan nog steeds niet Act 2 in en heb ook niet miljoenen klaar liggen om CHC en CHD gear te kopen, laat staan met LOH er nog bij en 99% van de items die droppen per run is prut.in Act 1 dus je krijgt nooit een kans op die Legendary of item wat tegelijk je virtuele kas vult.
Wat zijn je overige stats? Ik farm A3 makkelijk met 500 allres, 45k hp en 5,7% LL (heb geen LoH scheelt veel in kosten/crit dmg). Wel 100k dps dus met cry/rage, dat maakt het wel stukken makkelijker natuurlijk.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
Even een newbie vraagje,
Graag zou ik willen weten hoe je het snelst meer gold kan krijgen, is dat door magic find of gold find als je
in act III van hell level zit te runnen. (of zou ik act 1 inferno moeten doen)

Ik zit nog steeds vast in act II inferno, het gaat nu wel iets beter nu ik wat items van iemand hier heb gekregen, maar ik weet daardoor dat ik gewoon beter spul moet hebben om verder te kunnen
gaan, en dat hoort ook zo, (helaas gaan ze inferno met de volgende patch het simpeler maken)
Maar wat is beter om gold te krijgen, na 5 elites zit ik met de bonus op 301 magic find,
maar de spullen die ik in act III hell difficulty vind zijn niet echt goed.
Is het beter om naar een gold bonus over te stappen of leveren de items meer gold op bij het verkopen. (de gele items zijn meestal rond de 500 gold met uitschieters tot 1200).

is er iemand die dit heeft uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat net een beetje na te denken over de nieuwe "players 8" functie in 1.0.5, hiermee willen ze je dus de mogelijkheid geven de difficulty hoger maken en ook de loot beter maken. Alleen hoe gaan ze dat laatste doen denken jullie?

Worden in de loot-tables de kansen op rares/legendaries gewoonweg iets verhoogd met elke stap, of buffen ze NV met bijv 5% per stack per stap (dus 25% per stap bij 5 stacks)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Angeloonie schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:31:
Zat net een beetje na te denken over de nieuwe "players 8" functie in 1.0.5, hiermee willen ze je dus de mogelijkheid geven de difficulty hoger maken en ook de loot beter maken. Alleen hoe gaan ze dat laatste doen denken jullie?

Worden in de loot-tables de kansen op rares/legendaries gewoonweg iets verhoogd met elke stap, of buffen ze NV met bijv 5% per stack per stap (dus 25% per stap bij 5 stacks)?
Ik gok dat de loottables op de wip gaan op dat ogenblik. Voor die 25% mf doet niemand de moeite om moeilijkere mobs te slashen. OF dat denk ik toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Over het algemeen kan mijn Monk gewoon blijven staan en de boel kort en klein slaan, maar wanneer je in Act 3 wat suffix combo's tegenkomt die niet heel relaxed zijn raak je toch al snel in de problemen.

Act 2 is geen probleem, tanken kan prima ... maar het duurt wel een stuk langer om een pack te killen vergeleken met DH of Wiz.... aan de andere kant heb je weer geen last van Reflect damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
De_Bastaard schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:34:
Over het algemeen kan mijn Monk gewoon blijven staan en de boel kort en klein slaan, maar wanneer je in Act 3 wat suffix combo's tegenkomt die niet heel relaxed zijn raak je toch al snel in de problemen.

Act 2 is geen probleem, tanken kan prima ... maar het duurt wel een stuk langer om een pack te killen vergeleken met DH of Wiz.... aan de andere kant heb je weer geen last van Reflect damage :)
Nee maar molten en descenerator bij elkaar , eventueel met nog een leuke arcane bij is toch niet zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
bamboe schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:31:
Even een newbie vraagje,
Graag zou ik willen weten hoe je het snelst meer gold kan krijgen, is dat door magic find of gold find als je
in act III van hell level zit te runnen. (of zou ik act 1 inferno moeten doen)

Ik zit nog steeds vast in act II inferno, het gaat nu wel iets beter nu ik wat items van iemand hier heb gekregen, maar ik weet daardoor dat ik gewoon beter spul moet hebben om verder te kunnen
gaan, en dat hoort ook zo, (helaas gaan ze inferno met de volgende patch het simpeler maken)
Maar wat is beter om gold te krijgen, na 5 elites zit ik met de bonus op 301 magic find,
maar de spullen die ik in act III hell difficulty vind zijn niet echt goed.
Is het beter om naar een gold bonus over te stappen of leveren de items meer gold op bij het verkopen. (de gele items zijn meestal rond de 500 gold met uitschieters tot 1200).

is er iemand die dit heeft uitgeprobeerd?
Eerlijk gezegd vind ik de drops pas interessant worden in act 3 inferno. Dus je kan beter was MF inwisselen voor betere stats en doorgaan met je progress of meer gold find en in act 1 gaan farmen.

8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
ejtnaj schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:58:
Als ik tussen mijn items kijk, zie ik dat ik twee lvl61 items (ammy en chest) aanheb, de rest lvl62.

Ik ben zelf ook gestopt met items <61 oprapen. Omdat:
- Het heen en weer naar de vendor gaan duurde me te lang, en het uitblijven van een uberitem valt meer op als je zoveel items gaan identifyen.
- Het geld dat <61 items oplevert is niet zoveel, het gros van mijn geld komt toch van het verkopen van een aantal dure gear.
hmm kan ik een keer meelopen en die items oppakken die je laat liggen?
ondertussen kan ik ook nog wel wat rondzwaaien met een hakbijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:17:
[...]

Zoals porn ook zegt, laat je poppie eens zien wat 1000 is veels te veel de helft is idd ook al goed..

voeg me anders toe ik heb onderhand wel wat niet gebruikte chc en of loh gear liggen denk ik.

Maratropa#2921

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:26:

Wat zijn je overige stats? Ik farm A3 makkelijk met 500 allres, 45k hp en 5,7% LL (heb geen LoH scheelt veel in kosten/crit dmg). Wel 100k dps dus met cry/rage, dat maakt het wel stukken makkelijker natuurlijk.
Ik zit op 18k dps en op 31K Hp zie http://eu.battle.net/d3/e...ck1967-2316/hero/14629109 voor speciefiekere info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
bamboe schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:36:
[...]

Dat kan niet, jij ziet de drops niet die een ander laat liggen. Dan zou hij ze alsnog op moeten pakken en weer neer moeten gooien en dat duurt dus nog langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 17:11
[...]

Your loot is your own he, dus dat kost extra tijd. Vind niet iedereen leuk :)

Maar als je 's avonds een keer een run wilt doen, ACT 1/2/3 ofzo, dan voeg je mij maar ff toe Koers#2213. Alles wat geen miljoenen waard is en wil ik wel delen indien het een upgrade voor je is.

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
sleepwalkerbe schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:35:
[...]

Nee maar molten en descenerator bij elkaar , eventueel met nog een leuke arcane bij is toch niet zo leuk :)
Klopt, verre van eigenlijk :P

Gisteren had ik vampiric/arcane/molten/poison :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJans
  • Laatst online: 09-08 16:21
De_Bastaard schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:42:
[...]

Klopt, verre van eigenlijk :P

Gisteren had ik vampiric/arcane/molten/poison :(
Waar zie je zo snel waar je tegen aan loopt in een mob ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Bij een elite staat het onder zijn naam :) Een normale mob heeft deze affixes niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

JJans schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:43:
[...]

Waar zie je zo snel waar je tegen aan loopt in een mob ?
Staat netjes onder de naam van de mob, in het midden bovenin het scherm :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Macfreakje schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:35:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik de drops pas interessant worden in act 3 inferno. Dus je kan beter was MF inwisselen voor betere stats en doorgaan met je progress of meer gold find en in act 1 gaan farmen.
Is het dan beter om voor gold find of magic find te gaan?

@gkoers, ja ik wil wel een keertje mee lopen om te zien hoe dat gaat friend request in onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lage dps en hp, daar zou ik mee beginnen. Je gloves, neck en ringen moeten veel beter. Liefst met crit/crit dmg, op gloves en neck wil je eigenlijk minimaal 7 CHC hebben (hoogste mogelijke slots samen met schild). Je wapen is niet geweldig, wil je eigenlijk een bak str/vit/crit dmg/socket op (2 of 3 van de 4).

Verder zou je erover kunnen denken wat allres gear te vervangen voor meer str/vit spul, je hebt toch zat res. Of je shield ditchen voor een 2e wapen met veel str/vit/crit dmg.

Misschien heb ik nog wel wat voor je liggen aan ringen/amu/wapen, zal je vanavond wel ff toevoegen dan zal ik 'ns kijken.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
porn* schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:55:
[...]

Lage dps en hp, daar zou ik mee beginnen. Je gloves, neck en ringen moeten veel beter. Liefst met crit/crit dmg, op gloves en neck wil je eigenlijk minimaal 7 CHC hebben (hoogste mogelijke slots samen met schild). Je wapen is niet geweldig, wil je eigenlijk een bak str/vit/crit dmg/socket op (2 of 3 van de 4).

Verder zou je erover kunnen denken wat allres gear te vervangen voor meer str/vit spul, je hebt toch zat res. Of je shield ditchen voor een 2e wapen met veel str/vit/crit dmg.

Misschien heb ik nog wel wat voor je liggen aan ringen/amu/wapen, zal je vanavond wel ff toevoegen dan zal ik 'ns kijken.
wat is trouwens jouw ventje? Hebbie linkje? :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Laatst online: 10:48
Beste mensen,

Tips om mijn Witch doctor klaar te maken om act 3 beter te farmen.
Het enigste wat ik mij kan bedenken is toch echt meer hp iets meer res, natuurlijk meer dps. Maar het gaat altijd ten koste van andere skills.

Iemand enig idee welk stuk gear ik het best eerst kan upgraden?

Linkje: http://eu.battle.net/d3/e...ieFrank-2252/hero/5152629

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
bamboe schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:46:
[...]

Is het dan beter om voor gold find of magic find te gaan?

@gkoers, ja ik wil wel een keertje mee lopen om te zien hoe dat gaat friend request in onderweg.
GF is toch wat stabielere inkomen als MF. Met meer MF heb je alleen maar meer kansen om leuke items te rollen. GF geeft altijd meer geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Macfreakje schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:03:
[...]

GF is toch wat stabielere inkomen als MF. Met meer MF heb je alleen maar meer kansen om leuke items te rollen. GF geeft altijd meer geld.
MF is inderdaad vrij waardeloos - geeft alleen hogere kans op betere item classes en meer affixes. Met ilvl heeft het helaas niks te maken.

[ Voor 37% gewijzigd door rodie83 op 17-09-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:32:
[...]

Ik gok dat de loottables op de wip gaan op dat ogenblik. Voor die 25% mf doet niemand de moeite om moeilijkere mobs te slashen. OF dat denk ik toch :)
Ik bedoel 25% per stap he, dus elke "player" extra is 25% MF extra.
Als je dus solo speelt en players 8 doet, heb je 7 players extra, dus 7 * 25% MF = 175% MF erbij.
Als je coop speelt met 4 spelers en dan players 8, heb je 4 spelers en dus 100% mf erbij. Dat kan een flink verschil gaan maken.

Dan heb je het over flink wat meer MF :)

Maarja, het hangt er ook vanaf hoe en wanneer je die "players 8" kan doen. Ze noemen het "players 8" als verwijzing naar D2, maar daar kon je ook met 8 spelers, dus het zal wel niet zo werken.
Plus dat het waarschijnlijk niet zomaar te wijzigen is, anders gaat iedereen voor een bosskill oid even snel "players 8" aanzetten voor betere loot. Dus het zal wel bij het aanmaken van een game aangegeven moeten worden.
[...]

GF is leuk, maar als je doordat je meer MF hebt een legendary vindt die je voor 10 mil kwijt kan, kun je daar met geen goldfind% tegenop farmen... Ook al vindt je in de uren er op geen nuttige items meer. Die 10 mil + de normale hoeveelheid goud die je zou vinden zijn meer dan je ooit met goldfind er bij gaat krijgen.

Edit: dit is overigens in het algemeen bedoeld. Op alle difficulties buiten Inferno zou ik idd ook voor GF gaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 17-09-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Bij mij dropt er zo nu en dan +/- 1500 gold. Dat is denk ik met in totaal 100% GF. Wat zijn de drops met 300%? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mierenfokker schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:16:
Bij mij dropt er zo nu en dan +/- 1500 gold. Dat is denk ik met in totaal 100% GF. Wat zijn de drops met 300%? :)
Met ~175% heb ik meestal drops tussen de 1000 en 2000. Ga ik uit van 1500 gemiddeld, dan zou je met 300% dus iets van 2500 gemiddeld hebben, drops tussen de 2000 en 3000.

Maar goed, je kunt dan nog steeds die crappy drops van 250, 300 etc. krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

mierenfokker schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:16:
Met 210% GF (inc NV) zit ik op +/- 2100 gold.

Max GF is 375%, dus dat zou dan grofweg 4k gold per stack worden ofzo, als het compleet lineair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Covi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 15:17
Dark Master schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:01:
Beste mensen,

Het enigste wat ik mij kan bedenken is toch echt meer hp iets meer res, natuurlijk meer dps. Maar het gaat altijd ten koste van andere skills.

Ik zou mij in eerste instanties concentreren op je boots en je helm.
Tracht voor je helm zeker eentje te scoren met high INT, high RA en een socket om daarin een +% Life gem te stoppen.
Idem voor je boots: Momenteel heb je enkel immers de INT en de movement speed als goede mods hierop, tracht deze te behouden maar uit te breiden met VIT en RA.

In beide gevallen kan je normaal voor een niet al te hoog budget een goede rare hiervoor op de kop tikken.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt bij GF idd gewoon lineair de drops die je krijgt vermenigvuldigen. Dus met 375% GF zal er 4,75x meer gold droppen.

Betekent idd wel nog steeds dat als er normaal 20 was gedropt, die dan +/-95 is maar.

Als je puur voor GF gaat kun je overigens ook beter andere onderdelen farmen. Bijvoorbeeld Areat alleen, misschien zelfs Hell als je veel op moet geven voor max GF.

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 17-09-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maratropa schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:59:
[...]

wat is trouwens jouw ventje? Hebbie linkje? :)
Bij deze. Wat is jouw poppetje? :)

Edit: de prowlers zijn sucky dat weet ik maar ik vond ze, ben ze nu aan het testen en moet eigenlijk zeggen dat ze veel te goed zijn voor een sprint buildje, moet ik nog een keer betere voor zoeken ;) Of een Tyreal's he.. keuzes keuzes :)

[ Voor 29% gewijzigd door porn* op 17-09-2012 14:26 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Angeloonie schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:11:
[...]

Maarja, het hangt er ook vanaf hoe en wanneer je die "players 8" kan doen. Ze noemen het "players 8" als verwijzing naar D2, maar daar kon je ook met 8 spelers, dus het zal wel niet zo werken.
Plus dat het waarschijnlijk niet zomaar te wijzigen is, anders gaat iedereen voor een bosskill oid even snel "players 8" aanzetten voor betere loot. Dus het zal wel bij het aanmaken van een game aangegeven moeten worden.
Hmmm, alhoewel aangegeven wordt dat het systeem overeenkomt met "players 8" in D2, hoop ik toch dat het niet dezelfde schaling betreft als in multiplayer. Dat zou namelijk alleen betekenen dat mobs meer health krijgen. Voor mijn Monk bijvoorbeeld zou dat dan niet moeilijker zijn, alleen langduriger. Mijn Monk zijn survivability is er niet van afhankelijk hoe snel hij mobs kan killen (en dat is maar goed ook, want hij killt met geologische snelheden.)

Maar goed, we zullen zien hoe het precies geimplementeerd gaat worden.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Laatst online: 10:48
Covi schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:21:
[...]

Ik zou mij in eerste instanties concentreren op je boots en je helm.
Tracht voor je helm zeker eentje te scoren met high INT, high RA en een socket om daarin een +% Life gem te stoppen.
Idem voor je boots: Momenteel heb je enkel immers de INT en de movement speed als goede mods hierop, tracht deze te behouden maar uit te breiden met VIT en RA.

In beide gevallen kan je normaal voor een niet al te hoog budget een goede rare hiervoor op de kop tikken.
Dankje voor de tips, ik had niet verwacht dat de boots en helm zo slecht waren. Gezien ik veel life regen stack, Ik zou eens browsen op de AH de boots had ik namelijk gewonnen op bid voor maar 111k. Koopje dacht ik zo. Maar zo te zien zijn er een veel betere alternatieven.

Bedankt nogmaals voor de tips!

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
porn* schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:24:
[...]

Bij deze. Wat is jouw poppetje? :)

Edit: de prowlers zijn sucky dat weet ik maar ik vond ze, ben ze nu aan het testen en moet eigenlijk zeggen dat ze veel te goed zijn voor een sprint buildje, moet ik nog een keer betere voor zoeken ;) Of een Tyreal's he.. keuzes keuzes :)
ben jaloers :(
zit zelf nu op dit: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yb0ng-2272/hero/930911
maar vind het erg moeilijk om te upgraden zonder in de tientallen miljoenen terecht te komen.. (want die heb ik niet!), heb je toevallig nog tips?

edit: zie net dat ik geen MH aan heb, dat is ook een mace met 900dps, 70% critdmg en een socket.

[ Voor 6% gewijzigd door YbonG op 17-09-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
[...]
Natuurlijk mag je meelopen, voeg me maar toe: DHH#2994. Echter ga ik niet alles voor je oprapen en opnieuw op de grond gooien omdat: zie mijn eerste opmerking, duurt te lang. Als ik doorga heb ik een redelijk hoge killrate, en jij dus meer drops per tijd, dus daar kan je wèl van genieten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ejtnaj schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:29:
[...]

Natuurlijk mag je meelopen, voeg me maar toe: DHH#2994. Echter ga ik niet alles voor je oprapen en opnieuw op de grond gooien omdat: zie mijn eerste opmerking, duurt te lang. Als ik doorga heb ik een redelijk hoge killrate, en jij dus meer drops per tijd, dus daar kan je wèl van genieten 8)
Die killrate gaat ook wel naar beneden he, met een extra speler erbij die alleen maar spul opraapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
[...]

Ik weet niet hoor. Als ik na ga dat ik in totaal waarschijnlijk 100 mio aan items heb verzameld via drops, verkopen, trades etc. dan is veel meer dan al het goud dat ik heb opgeraapt x3. Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor de meesten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Bosmonster schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:30:
[...]Die killrate gaat ook wel naar beneden he, met een extra speler erbij die alleen maar spul opraapt :P
Tja ik speel meestal met andere spelers die niet zoveel dps doen, en ik vind dat ik redelijk rap erdoorheen ga. Misschien geen Mouzetc-snelheden, maar wel snel al zeg ik 't zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ejtnaj schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:33:
[...]

Ik weet niet hoor. Als ik na ga dat ik in totaal waarschijnlijk 100 mio aan items heb verzameld via drops, verkopen, trades etc. dan is veel meer dan al het goud dat ik heb opgeraapt x3. Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor de meesten hier.
Je kunt factor 4 a 5 halen met GF he en als je je runs erop aanpast kun je flink wat binentrekken met een stuk mindere gear.

Maar goed, het is wel reeeettteeeee-saaaaiiii grindwerk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Kan iemand mij trouwens vertellen wat het verschil is op de amulets en ringen van:
6-12 damage
12 minimum damage
12 maximum damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
mierenfokker schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:37:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat het verschil is op de amulets en ringen van:
6-12 damage
12 minimum damage
12 maximum damage
t verschil zit hem in de 'avg damage'

18/2 = 9
12/2 = 6
12/2 = 6

elk resultaat is de gemiddelde bijkomende dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YbonG schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:28:
[...]

ben jaloers :(
zit zelf nu op dit: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yb0ng-2272/hero/930911
maar vind het erg moeilijk om te upgraden zonder in de tientallen miljoenen terecht te komen.. (want die heb ik niet!), heb je toevallig nog tips?

edit: zie net dat ik geen MH aan heb, dat is ook een mace met 900dps, 70% critdmg en een socket.
Wat wil je upgraden? Je hebt geen MH weapon aan dus kan je dmg niet zien (nu 24k, met wapen en je buffs zal dat zeker... 35k zijn?). Beetje meer HP zou fijn zijn maar verder ziet het er best netjes uit. Als je dat wilt upgraden zonder stats en MF erop achteruit te gaan kan dat prijzig zijn ja :)

Ringen en amu zou je nog kunnen zoeken met x-y dmg erbij maar wordt ook prijzig grapje ben ik bang :P Evt je offhand swappen voor 1 met CHD ipv de LoH maar ook dat is niet goedkoop helaas.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

mierenfokker schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:37:
6-12 damage
12 minimum damage
12 maximum damage
+6-12 damage levert gemiddeld +9 damage per hit, de andere twee gemiddeld +6. Vermenigvuldig dit met je AS en je hebt je bonus DPS als gevolg van de affix.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
porn* schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:39:
[...]

Wat wil je upgraden? Je hebt geen MH weapon aan dus kan je dmg niet zien (nu 24k, met wapen en je buffs zal dat zeker... 35k zijn?). Beetje meer HP zou fijn zijn maar verder ziet het er best netjes uit. Als je dat wilt upgraden zonder stats en MF erop achteruit te gaan kan dat prijzig zijn ja :)

Ringen en amu zou je nog kunnen zoeken met x-y dmg erbij maar wordt ook prijzig grapje ben ik bang :P Evt je offhand swappen voor 1 met CHD ipv de LoH maar ook dat is niet goedkoop helaas.
Dmg is 48.3k zonder buffs, 58k met shout.

Eigenlijk het enige is dat ik nog net iets te squishy ben, ik ga vaker dood dan ik zou willen (doodgaan = tijd verliezen). Dus ik wil eigenlijk net iets tankier, maar zonder dmg te verliezen. En dat blijkt knap lastig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YbonG schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:42:
[...]

Eigenlijk het enige is dat ik nog net iets te squishy ben, ik ga vaker dood dan ik zou willen (doodgaan = tijd verliezen). Dus ik wil eigenlijk net iets tankier, maar zonder dmg te verliezen. En dat blijkt knap lastig :p
Je zou kunnen kijken naar upgrades met armor, dat is nu (nog) niet zo duur als allres. Maar op zich is je AR en armor genoeg, ik zou persoonlijk liever 5-10k meer HP willen hebben dan :)

Gebruik zelf geen classic WW spec maar een variatie erop Leap/Charge voor mobility en met Rend - Blood Bath als main healing (op 3 mobs = 50k vol binnen 4 seconden), daardoor kun je al je LoH of LL ditchen als je wilt voor andere stats als dmg/vit/res. Weet alleen niet of je een skill kunt missen ;) Denk dat vooral een k of 10 extra HP veel zullen schelen.

Edit: Je kunt het meeste winnen van wapens qua vit, maar je rechter wapen is al best aardig dus vraag is of je op je MH nog wat kunt winnen.

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 17-09-2012 14:49 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
ejtnaj schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:33:
[...]

Deze speler die speelt op Hell en Act 1 inferno, Tuurlijk ik heb ook veel meer geld verdient aan drops maar niet in Act 1, maar daar moet je ook weer tijd insteken door de items te taxeren en verkopen. Lukt ook niet in 1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds 1.0.3 eigenlijk niet meer met mijn Barb gespeeld, maar wil toch wel wat proberen in 1.0.4 act 3.
Wat raden jullie mij aan qua skills en gearchanges? In 1.0.2 heb ik hem als onwijze tank gebouwd en dat werkte eigenlijk prima, maar weet niet of dat 1) nog nuttig is en 2) wel handig is in 1.0.4 :)

Linkje naar mijn Barb: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5739911

Waar moet ik meer op focussen en wat kan minder? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Heeft iemand tips voor mijn built, zit nu act 2 Inferno, en wordt in kleine ruimtes makkelijk geslacht door de elites.
Dit is mijn profile
http://eu.battle.net/d3/e...LAWLESS-2374/hero/2584042

Gaarne tips

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

simons schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:41:
Heeft iemand tips voor mijn built, zit nu act 2 Inferno, en wordt in kleine ruimtes makkelijk geslacht door de elites.
Dit is mijn profile

Gaarne tips
Je moet meer de focus leggen op de combinatie STR + VIT + ResA voor je armor. Dat zou je al veel meer survivability geven en hoeft niet veel te kosten in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Dit is mijn profile

Gaarne tips
Je hebt eigenlijk één heel groot probleem: vitality (en zoals hierboven gesteld, res all).

[ Voor 4% gewijzigd door rodie83 op 17-09-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Dit is mijn profile

Gaarne tips
Je mist veel Vit/AR. Daarnaast is naar mijn mening LoH echt nodig als meelee class in hogere levels.
Kijk ter vegelijking eens naar mijn Barb. Ben ongeveer net zo ver als dat jij bent maar mijn vit is bijna 3x zo hoog:
http://eu.battle.net/d3/e...etsrek-2548/hero/15632632.

Dan heb ik misschien wel 10K minder Dmg, maar als je niet overleeft heb je ook niks aan een hoge Dmg

[ Voor 24% gewijzigd door Netsrek op 17-09-2012 15:48 . Reden: vergelijking eigen barb ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
porn* schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:46:
[...]

Je zou kunnen kijken naar upgrades met armor, dat is nu (nog) niet zo duur als allres. Maar op zich is je AR en armor genoeg, ik zou persoonlijk liever 5-10k meer HP willen hebben dan :)

Gebruik zelf geen classic WW spec maar een variatie erop Leap/Charge voor mobility en met Rend - Blood Bath als main healing (op 3 mobs = 50k vol binnen 4 seconden), daardoor kun je al je LoH of LL ditchen als je wilt voor andere stats als dmg/vit/res. Weet alleen niet of je een skill kunt missen ;) Denk dat vooral een k of 10 extra HP veel zullen schelen.

Edit: Je kunt het meeste winnen van wapens qua vit, maar je rechter wapen is al best aardig dus vraag is of je op je MH nog wat kunt winnen.
http://eu.battle.net/d3/e...atropa-2921/hero/10922743

zit nog lang niet op jouw damage maar eigenlijk gaat het zo ook prima farmen in act 3, toen ik laatst eindelijk bilial en azmodan enzo probeerde was dat ook te simpel, gewoon beetje rondjes rennen.. Alleen voor Ghom had ik rend nodig..

Jij heb vooral idioot meer STR dan ik, zal ik toch eens meer in moeten investeren..

Ik vond ook kort na elkaar 2 lacuni prowlers, ik vind ze wel ok

Ik zat ook af te vragen of ik niet iets met rend moet proberen, eens kijken of ik zonder warcry kan..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Netsrek schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:45:
[...]

Je mist veel Vit/AR. Daarnaast is naar mijn mening LoH echt nodig als meelee class in hogere levels.
Owkej dank voor de bovenstaande berichten, kunnen jullie gezien mijn built (armor) aangeven waar ik mogelijk moet op investeren. Ik bedoel kreeg altijd de tips om de CHC en CHD zo hoog mogelijk te knallen, ga ik zoeken op items met combo STR/VIT en CHC dan is de spoeling al behoorlijk dun of idioot duur.

Welk item(s) zouden jullie eruit halen?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Covi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 15:17
Dit is mijn profile

Gaarne tips
Ik sluit me aan bij de vorige posters : je mist vooral VIT.
Je hebt in totaal wel een leuke +33% life maar omdat je nauwelijks VIT hebt, is dit nauwelijks merkbaar.
Je passive om VIT om te zetten in Armor geeft hierdoor echt geen goede return on investment want je krijgt maar +400 armor nu bij....wat te weinig is.

Ik denk dat je misschien als eerste item moet proberen om een betere helm te vinden.
Eentje met +STR, +VIT, RA en een socket.

Eventueel ook kijken of je deze Stormshield niet kan inruilen voor eentje die boven de 30% Block zit.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
YbonG schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:42:
[...]

je hebt Bash als DPS display, en porn heeft furious charge. daar heb je al 25% DPS "verschil" :)

Heb je op main ook al LOH? anders kan je een schild nemen met CHC + STR, ikgeloof dat je daarmee al meer DPS kan scoren. dual wield is niet voor iedereen gelijk een DPS +. En je gaat zeker minder dood met een schild.

je hebt maar EEN MF item, en dat is de ring. 18% is echt verwaarloosbaar, dus in plaats daarvan kan een IAS (6/7%)+CHC (3.5%) + str oid nemen voor weinig.. CHC 4,x met IAS 8/9 is dan wel duur.

Jouw gear voor een WW barb is toch niet zo slecht :)

bij mij heb ik alleen voor de gloves +/- 5M en het schild +/- 4M betaald, de rest allemaal onder 1M.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/neooen-2211/hero/9811308

37k DPS is met Frenzy, dus vertaald naar Bash is toch wel bijna 50k.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Master schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:01:
Beste mensen,

Ik vind het eigenlijk nogal bizar dat jij Act3 aan het farmen bent met een WD die serieus minder DPS doet dan de mijne (zelfs minder dan nu nu ik merk dat er nog MF gear op zit) en bijna een derde minder armor heeft. Ik ga in Act3 continue naar de knoppen, en jij bent het aan het farmen. Hoe de poep doe je dát dan...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:54:
[...]

Ik vind het eigenlijk nogal bizar dat jij Act3 aan het farmen bent met een WD die serieus minder DPS doet dan de mijne (zelfs minder dan nu nu ik merk dat er nog MF gear op zit) en bijna een derde minder armor heeft. Ik ga in Act3 continue naar de knoppen, en jij bent het aan het farmen. Hoe de poep doe je dát dan...
Hij gebruikt een volledige pet tank build, dus hij kan een uur stilstaan te dpsen zonder veel moeite :P

En ik zie dat hij zijn followers niet gegeared heeft, dus ik vermoed multiplayer met een glass cannon ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door kevz op 17-09-2012 15:57 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maratropa schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:46:
[...]

http://eu.battle.net/d3/e...atropa-2921/hero/10922743

zit nog lang niet op jouw damage maar eigenlijk gaat het zo ook prima farmen in act 3, toen ik laatst eindelijk bilial en azmodan enzo probeerde was dat ook te simpel, gewoon beetje rondjes rennen.. Alleen voor Ghom had ik rend nodig..

Jij heb vooral idioot meer STR dan ik, zal ik toch eens meer in moeten investeren..

Ik vond ook kort na elkaar 2 lacuni prowlers, ik vind ze wel ok

Ik zat ook af te vragen of ik niet iets met rend moet proberen, eens kijken of ik zonder warcry kan..
Je zou kunnen kijken naar meer crit dmg op ringen en verder vooral str idd. Je boots bijv zijn heel netjes maar hebben helemaal geen str - dat scheelt onderaan de streep best wat ;)
Mofkees schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:50:
[...]

je hebt Bash als DPS display, en porn heeft furious charge. daar heb je al 25% DPS "verschil" :)
Wat maakt dat uit?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
porn* schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:56:
[...]

Je zou kunnen kijken naar meer crit dmg op ringen en verder vooral str idd. Je boots bijv zijn heel netjes maar hebben helemaal geen str - dat scheelt onderaan de streep best wat ;)

[...]

Wat maakt dat uit?
links att. wordt weergegeven. furious charge is 195% damage en Bash 160%. dus toch bijna een-kwart meer ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:58:
[...]

links att. wordt weergegeven. furious charge is 195% damage en Bash 160%. dus toch bijna een-kwart meer ....
Dat heeft geen invloed op je paperdoll dps weergave :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevz schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:55:
[...]
Hij gebruikt een volledige pet tank build, dus hij kan een uur stilstaan te dpsen zonder veel moeite :P
Maar de mijne zit daar niet ver vandaan, en ik doe 46K DPS - dat is de helft meer dan hij. Ik vecht ook alles op range en laat m'n petjes alle kopklopperij doen.
En ik zie dat hij zijn followers niet gegeared heeft, dus ik vermoed multiplayer met een glass cannon ofzo.
Dat zou kunnen, maar in multiplayer krijg ik vaak zat 'n kont nóg harder getrappeld omdat er allemaal mensen met 20K DPS mee komen doen :(
Vanavond toch eens met die skills rotzooien om te kijken of dat niet handiger kan.
Maak een WD en kom meepraten. O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
Ik heb geen verstand van barbs :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Volgens mij kan je nog prima door met tanken, de gear is prima. De DPS is laag, maar in multiplayer wordt dat wel opgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
porn* schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:59:
[...]

Dat heeft geen invloed op je paperdoll dps weergave :)
erm dacht van wel :) kan helaas niet uittesten nu.

maar je DPS display is wel met de active skill modifier, en dat is toch je linker muisknop skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mofkees schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:05:
[...]
erm dacht van wel :) kan helaas niet uittesten nu.
Ik weet anders vrij zeker van niet, want er staat bij mij 46K DPS of ik nou firebomb, spinnetjes, kikkers of darts gebruik.
maar je DPS display is wel met de active skill modifier, en dat is toch je linker muisknop skill.
:N
Pagina: 1 ... 36 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.