Verwijderd

Neelon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:29:
[...]

[...]

Klinkt lang niet verkeerd moet ik zeggen.
Yesss :D

Vooral dat laatste doet em goed voor mij :D Nu nog wat paragon levels erbij zodat ik straks het hoogst 8+ met max mf kan gaan doen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 17:22 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:17
Immow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:11:
Probleem is dat er geen uitdaging is die de speler juist beloond na een "moeilijke" confrontatie.

Je char gaat niet permanent dood aub goed lezen.

[...]
Het lijkt mij rete irritant als ik een champ pack tegenkom, laatste mob op 100k health, en ik ga dood dus mag ik de dungeon niet meer in. Nee, dit soort dingen werken niet :)

Mijn YouTube

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
kevz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:33:
[...]

Het lijkt mij rete irritant als ik een champ pack tegenkom, laatste mob op 100k health, en ik ga dood dus mag ik de dungeon niet meer in. Nee, dit soort dingen werken niet :)
Hardcore vinden mensen toch ook leuk? Je hoeft het niet perse te spelen. :)

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:17
FreqAmsterdam schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:34:
[...]

Hardcore vinden mensen toch ook leuk? Je hoeft het niet perse te spelen. :)
Precies, en daarom is er hardcore en softcore. Er hoeft niets verandert te worden :P

Mijn YouTube

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
kevz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:39:
[...]

Precies, en daarom is er hardcore en softcore. Er hoeft niets verandert te worden :P
Niet zo conservatief jongen. :P

Verwijderd

kevz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:33:
[...]

Voor jou misschien niet maar met mij velen die dit idee wel geweldig vinden. En ja ik speel ook hardcore, maar ik ken blizzard al wat jaren en ze zijn totaal niet bezig met het stabiel maken van de servers. Tot die tijd blijft mijn char lekker in Trisham ;) en probeer me te vermaken op softcore.

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Zucht, ik heb de laatste 3 weken echt helemaal niks nuttigs kunnen loooten. Zowel op mijn wizard in act 3 als mijn DH in act 2 helemaal niets! Heb meer het gevoel dat ik alleen maar gold aan het farmen ben.

De fun die ik eerst had begint toch wel ernstig te vertroebelen nu. :')

Edit; ik wissel sinds kort dan ook d3 af met d2 voor de nostalgie en puur voor het echt steeds beter gearen van je char, ipv dat je steeds die stomme AH gebruikt.

[ Voor 22% gewijzigd door PcManiaxx op 13-09-2012 18:09 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Woei mijn eerste set item!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BclK8ZWJPnj2FVAOy1wZnnui/full.jpg

Klagen helpt! Prima roll op de poison resist na.

Iemand dit al gezien?

http://eu.battle.net/d3/e...105_Sneak_Peek-13_09_2012

[ Voor 23% gewijzigd door Blaat op 13-09-2012 19:15 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 15:03

amas

Law of Nature: Chaos

sleepwalkerbe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:34:
[...]

Ik doe het ook maar geen nummers van drops 62 en 63 , als je wil zet even een google doc op en ik doe mee met je
Ik ben direct begonnen met test na je bericht te hebben gelezen. De runs die ik nu doe: Tower of the Damned -> Arreat Crater -> Keep Depths -> Core of Arreat -> Azmodan. Met een MF van 389% (incl. NV natuurlijk). Als je een Google doc bestandje aanmaakt zal ik het aanvullen.

Ik had al een spreadsheetje gemaakt voor eigen administratie. Kun je hier ook voor gebruiken. https://docs.google.com/f...woHtkZXFMR00zMzRTREE/edit. Mag je natuurlijk ook als template gebruiken :)

[ Voor 16% gewijzigd door amas op 13-09-2012 20:56 ]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ramzzz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:35:
[...]

Thanx! :D

Ik was er zelf ook al achter dat ik het niet ging redden, maar ben niet zo'n researcher van gear... te weinig tijd om naast spelen nog erg veel te uitzoeken en experimenteren... :/
Ik heb nog niet veel plezier gehad van mijn aanwinsten, wegens tekort aan goud, maar na een potje farmen gaan we het zien! d:)b

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Mijn eerste D3 hardcore character heeft level 60 bereikt, vlak voor siegebraker op hell. Nu op naar inferno.
Heeft iemand een richtlijn voor res all / life voor inferno?
Ik heb alles solo gedaan maar wil misschien ook eens samen spelen, zijn er hier nog die in act 3 op hell zitten?
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/16139719
*O* *O* *O* *O*

Wat een run.. Zo heb je 11 dagen niets, en nu in 1 run 3 legendaries... Crappy Gidbinn, alwéér een Gladiator Fist (4e die ik vind) die voor zijn doen best goed is, en bij Azmodan deze:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/vgpnqs.jpg
Mijn DH is happy :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Iemand nog in voor een runnetje? :P BoBsTaH#2630

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:03

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Angeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:06:
*O* *O* *O* *O*

Wat een run.. Zo heb je 11 dagen niets, en nu in 1 run 3 legendaries... Crappy Gidbinn, alwéér een Gladiator Fist (4e die ik vind) die voor zijn doen best goed is, en bij Azmodan deze:
[afbeelding]
damn, gelijk goede rolls er op ook!!
lekker hoor!!
Mijn DH is jaloers ^^

ohja, vind net crappy frostburn gauntlets.... (+5% cold dmg en iets van 29% extra cold dmg. en voor de rest crap)

Battle.net Spud#2543

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Angeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:06:
*O* *O* *O* *O*

[afbeelding]
Grtz mr ben ik nou gek of heeft die monk bonusses ipv DH? Just wondering... ah.. nvm.. is pAs bij 3de, 4de item....lol begin er aardig uit te raken met maar 30 min online de laatste 1 1/2 week ofzo.. :/

Speel ff niet meer omdat ik toch never nooit iets vind wat of voor iets verkoopt of zelf bruikbaar is... maa klagen helpt dus misschien helpt t vr als ik weer eens een runnetje probeer. :/. Wolf, binnenkort weerbeen keer een runnetje? :)

[ Voor 26% gewijzigd door Darth Malak op 14-09-2012 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Darth Malak schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:50:
[...]

Grtz mr ben ik nou gek of heeft die monk bonusses ipv DH? Just wondering... ah.. nvm.. is pAs bij 3de, 4de item....lol begin er aardig uit te raken met maar 30 min online de laatste 1 1/2 week ofzo.. :/

Speel ff niet meer omdat ik toch never nooit iets vind wat of voor iets verkoopt of zelf bruikbaar is... maa klagen helpt dus misschien helpt t vr als ik weer eens een runnetje probeer. :/. Wolf, binnenkort weerbeen keer een runnetje? :)
Is strikt gesproken een monk set, maar de 2piece is 130dex, wat ook voor een demon hunter een giga bonus is. Net als de 2set van Natalya's (de demon hunter set) 7% crit rate is, wat ook voor een monk een giga bonus is.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:37

Thompson

Beeromaniac

1 butcher run incl. cemetery en festering woods
1 kulle run vanaf blood&sand + belial
1 kulle run vanaf black soulstone + belial

0 items die ook maar twijfelachtig de moeite waard zijn om te bewaren (en ik bewaar iets als ik er 50k+ voor kan krijgen...)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Neelon schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:16:
[...]

Is strikt gesproken een monk set, maar de 2piece is 130dex, wat ook voor een demon hunter een giga bonus is. Net als de 2set van Natalya's (de demon hunter set) 7% crit rate is, wat ook voor een monk een giga bonus is.
Yep...klinkt erg logisch... heb me nooit verdiept in sets aaangezien ik er nog nul heb gevonden en degene op ah schokkend schandalig zielig duur zij... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

En over de Natalya's set gesproken, vind ik net de boots.

96dex, 45 fire, 75 all res, 245 armor. Geen super rolls, maar zeker niet slecht. Kijken of die wil verkopen. In de zelfde run eerder een Lamentation (to crush your enemies, see them driven before you, and to hear the lamentation of our stat rolls...) gevonden die wat meh is, 300-400k misschien.

En verder ben ik wat aan het experimenteren om mn Monk levensvatbaarder te houden. :p

Broek gekocht die bonus op hoeveelheid healing van globes geeft (7-8k) en een ring (1k dps upgrade, en iets van 700 life after kill). Sommige packs gibben me nog steeds, vooral horde + arcane sentries is grappig, en mobs die van nature veel hp hebben met extra life affix (zoals die gorgors) kunnen ook lastig zijn omdat ik nog niet de dps heb om die in de 4-5 seconden van Serenity om te hakken. We komen langzaam in de buurt, dat wel.

En nee, ik werk niet met life on hit, nooit gedaan op de Monk, en dat zal hoogst waarschijnlijk ook nooit gebeuren omdat het meeste van de wapens afkomt, en wapens met en hoge stats, socket en LoH gewoon overpriced zijn.

Als ik doodga is het in 8 van de 10 gevallen toch door een gigantische burst van de mobs waar je met 10k LoH ook niet mee overleeft, in 1 van de 10 gevallen door affix combi's (frozen/jailor + sentries of andere meuk onder mn voeten als Serenity op cooldown is, en als laatste door eigen fouten waar LoH ook niet voor zou hebben geholpen (te vroeg weer ergens induiken bijvoorbeeld).

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even Act 3 run gedaan. Leuk amutje gevonden.. Dat is dan helaas wel weer het enigste :(

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2s76tyh.jpg

Ben benieuwd voor hoeveel dat de deur uit gaat. Ze staan niet onder de 40 mil dus hem maar voor 50 mil BO gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strekie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:04:
Mijn eerste D3 hardcore character heeft level 60 bereikt, vlak voor siegebraker op hell. Nu op naar inferno.
Heeft iemand een richtlijn voor res all / life voor inferno?
Ik heb alles solo gedaan maar wil misschien ook eens samen spelen, zijn er hier nog die in act 3 op hell zitten?
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/16139719
Gewoon rustig kijken hoe het gaat, altijd een escape hebben voor als dingen toch wat gevaarlijk voelen, en als het ok lijkt rustig progressen.
Witch doctors kunnen vrij moeilijk dood, je armor, vit en all res zijn wat laag, maar je hoeft zelf toch niet alles te tanken. Als je hulp nodig hebt oid kun je me gerust adden.
http://eu.battle.net/d3/e...rezooi-2640/hero/14953663
Heb nu 1 quest in act 3 inferno kunnen voltooien, maar het schiet niet op.. Doorfarmen en een beter wapen en dan moet ik er waarschijnlijk wel doorheen kunnen komen. En dan kondigt blizzard aan dat de monster damage verlaagt gaat worden, daar zit ik dus echt niet op te wachten, hardcore is al makkelijk genoeg als monk..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Missie volbracht! Mede dankzij de Triamvurate tip, dus dank daarvoor. Hp mag nu echt wel weer iets opgeschroeft :) Het is wel snel gegaan de afgelopen week, met behulp van alle nieuwe legendaries en het goedkoper worden van de rares.

http://www.diabloprogress...rtexx-2251/Akira/11124151

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/ijt81uw5j/100_K2.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door xV0rtexx op 14-09-2012 02:09 ]

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 20:23

KneoK

Not in a million lightyears

Woohoo, zojuist m'n Barbarian op level 60 gekregen. Toen vorige week mijn Echoing Fury dropte was ik van plan om m'n level 7 barb te levellen en een ww build te maken als afwisseling op het farmen met m'n DH.

Intussen ook al een hele armor set bij elkaar gesprokkeld. Zit nu op 40k damage, 35k life, 1.85AS, 45,5% unbuffed crit (55,5% met WotB), 7k buffed armor, 654 buffed allres, 1673 LoH. Best aardig volgens mij :*) Zit pas in Act 3 Hell.

http://eu.battle.net/d3/e...aoOrdo-2418/hero/17065514

Nu de build nog even onder de knie krijgen, best lastig als alles na een Leap al dood is :D

[ Voor 12% gewijzigd door KneoK op 14-09-2012 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Darth Malak schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:50:
[...]

Altijd in voor runnetjes. Geef maar een beuk als je er klaar voor bent. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij toevallig uitleggen waarom het volgende wapen zo stijgt qua bids? Had het er in gezet voor 100k of iets.
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/3097via.jpg

Ik snap de leuke en vrij hoge stats wel, maar 940 dps en maar krap 1000 max damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:08:
Kan iemand mij toevallig uitleggen waarom het volgende wapen zo stijgt qua bids? Had het er in gezet voor 100k of iets.
[afbeelding]

Ik snap de leuke en vrij hoge stats wel, maar 940 dps en maar krap 1000 max damage?
1. Extreem hoge STR roll.
2. Vit roll.
3. Zeer hoge CHD roll.
4. Zeer hoge LoH roll.

-> Dit alles maakt het wapen veel waard hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Inderdaad. Ik kan je op een briefje geven dat dat wapen een barb meer dps geeft dan een 1700dps wapen zonder stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:18:
Inderdaad. Ik kan je op een briefje geven dat dat wapen een barb meer dps geeft dan een 1700dps wapen zonder stats.
What he says ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 18:26
TheAmassama schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:06:
[...]

Ik ben direct begonnen met test na je bericht te hebben gelezen. De runs die ik nu doe: Tower of the Damned -> Arreat Crater -> Keep Depths -> Core of Arreat -> Azmodan. Met een MF van 389% (incl. NV natuurlijk). Als je een Google doc bestandje aanmaakt zal ik het aanvullen.

Ik had al een spreadsheetje gemaakt voor eigen administratie. Kun je hier ook voor gebruiken. https://docs.google.com/f...woHtkZXFMR00zMzRTREE/edit. Mag je natuurlijk ook als template gebruiken :)
Top! Vanavond aanvullen met mijn data ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 23:17
[afbeelding]

Moet ik toch die wapens maar eens bewaren ik gooi 2h onder 1k dps standaard weg, ongeacht stats.

[ Voor 11% gewijzigd door SMD007 op 14-09-2012 08:48 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 17:19

Mikromanic

Onder de titel

En we gaan weer farmen !

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 14:05

Flapmo

and back is gigi!

[afbeelding]

Dit is zo'n beetje een natte droom voor een WW barb gok ik :). Zoveel LOH en CHD, als je je crit rates goed hebt voor je WW build (zijn vaak >50%) mep je dus de helft van je hits voor gemiddeld (950+STR bonus)*1,84, terwijl je ook even 1750 life per hit opduikelt.

Je had wel iets hoger mogen inzetten ;). Al loopt het gelukkig aardig af (ken de SC prijzen niet).

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 14-09-2012 09:42 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:41:
[...]

Dit is zo'n beetje een natte droom voor een WW barb gok ik :). Zoveel LOH en CHD, als je je crit rates goed hebt voor je WW build (zijn vaak >50%) mep je dus de helft van je hits voor gemiddeld (950+STR bonus)*1,84, terwijl je ook even 1750 life per hit opduikelt.

Je had wel iets hoger mogen inzetten ;). Al loopt het gelukkig aardig af (ken de SC prijzen niet).
Sinds wanneer gebruiken ww barbs 2h wapens dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 17:19

Mikromanic

Onder de titel

Mhmm heb wel heel vaak dat ik opeens disconnected from server ben.. meer mensen last van?

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikromanic schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:49:
Mhmm heb wel heel vaak dat ik opeens disconnected from server ben.. meer mensen last van?
Gister had een vriend van mij hier ook tot 3 keer toe last van...
Blijft heel vervelend, zeker als je wil farmen en je raakt elke keer je NV kwijt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:46:
[...]

Sinds wanneer gebruiken ww barbs 2h wapens dan? :o
Ik gebruik mijn Skorn weleens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:09:
[...]

Gister had een vriend van mij hier ook tot 3 keer toe last van...
Blijft heel vervelend, zeker als je wil farmen en je raakt elke keer je NV kwijt! :(
Gisteravond 3 keer, toen maar gestopt. Dacht dat het aan mij lag. Verdomt irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:50

ChUcKiE

Dus........

Ik heb/had dat ook regelmatig. Dan is het er weer, dan is het dagen weg.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 14:04

-ko-

Leidend Voorwerp

Aanbeland in Nightmare. Waar ik in act 2 nog als een mes door de boter sneed, wordt ik in act 2 helemaal afgeslacht door de elite packs. (dat zijn die blauwe en die gele toch? :+) Normale packs lukt nog wel.

Heb mijn vitality wat geboost omdat ik daar ernstig tekort schoot. Moet nog het eea uitproberen maar dit is mijn build + gear op dit moment. Heeft iemand nog wat tips?

http://eu.battle.net/d3/e...sarBas-2461/hero/10545370

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mierenfokker schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:11:
[...]

Gisteravond 3 keer, toen maar gestopt. Dacht dat het aan mij lag. Verdomt irritant :(
Ik heb nog nergens last van gehad.. *klopt 3 keer onder te tafel* 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ammy gevonden: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GJakL.jpg

Had eerst een amulet van 130int/160vit/8.5chc. Ga er nu zo'n 7k dps op vooruit :) http://eu.battle.net/d3/en/profile/DHH-2994/hero/16193109

Echter...... ben ik niet zo'n fan van attack speed. Ik wil niet blind in dps geloven. Zal ik deze op de AH gooien (denk wel dat ik hier zo'n 25mil voor kan krijgen) en inruilen voor een ammy met chc/chd/int of zal ik deze gewoon gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

ejtnaj schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:23:
Ammy gevonden: [afbeelding]

Had eerst een amulet van 130int/160vit/8.5chc. Ga er nu zo'n 7k dps op vooruit :) http://eu.battle.net/d3/en/profile/DHH-2994/hero/16193109

Echter...... ben ik niet zo'n fan van attack speed. Ik wil niet blind in dps geloven. Zal ik deze op de AH gooien (denk wel dat ik hier zo'n 25mil voor kan krijgen) en inruilen voor een ammy met chc/chd/int of zal ik deze gewoon gebruiken?
7K dps is gewoon veel vooruitgang, ik zou deze gebruiken. iig een paar runs om te testen of het je bevalt. Je kunt hem als dat niet het geval is altijd nog verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Chc, chd én attack speed is zo'n beetje de heilige drie-eenheid. Ik zou hem gebruiken, en áls je hem verkoopt, zal je er wel meer dan 25 mil voor moeten kunnen krijgen, denk ik.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collega's

Kom al dagen niet voorbij Zoltan Kulle Inferno

http://eu.battle.net/d3/e...unknown-2187/hero/6654743

Tips over build welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een verschil tussen IAS op wapens en op andere gear he! Op wapens wordt die IAS meteen meeberekend bij de DPS van het wapen, maar als het op andere items zit, komt het er nog een bovenop, dan heeft het verder geen invloed op de base damage van het wapen ;)

Denk overigens dat die amulet wel meer dan 25mil waard is, tristats zijn mateloos gewild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik ben opzoek naar upgrades maar ik weet niet zo goed wat ik moet upgraden. Ik ben een WW Barb en rag in een dik uurtje door heel act3. Het kan sneller, maar ik ga soms nog dood. Vooral op champs met Molten of Fast affix, het probleem is dat ik de champs niet voldoende kan raken met tornado's en dan te weinig LoH ontvang.

Ik zat eraan te denken mijn Gloves/Amulet of Belt te upgraden. Iemand tips?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jeefke-1575/hero/8744551

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:28:
Collega's

Tips over build welkom
Misschien eens schild in AH zoeken met meer blockrate en wat all resist erop.

En probeer het eens met deze build

http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#aciVRj!Veb!cccccc

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Jay-v schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:29:
Ik ben opzoek naar upgrades maar ik weet niet zo goed wat ik moet upgraden. Ik ben een WW Barb en rag in een dik uurtje door heel act3. Het kan sneller, maar ik ga soms nog dood. Vooral op champs met Molten of Fast affix, het probleem is dat ik de champs niet voldoende kan raken met tornado's en dan te weinig LoH ontvang.

Zou eerder zeggen probeer boots te vinden met 12% run speed dan krijg je ipv 4 tornado's er 5 met sprint = weer meer LoH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

SMD007 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:38:
[...]
Zou eerder zeggen probeer boots te vinden met 12% run speed dan krijg je ipv 4 tornado's er 5 met sprint = weer meer LoH
Dat wist ik niet, mooie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 12:37
Jay-v schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:40:
[...]

Dat wist ik niet, mooie tip!
die boots ga je echt merken. Ik heb sindskort ook een paar loopt fijn. Heb eventueel er nog wel 1tje liggen mocht je intresse hebben.

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:18:
Ik quote deze even, maar dank voor alle reacties.
Hij is uiteindelijk verkocht voor net geen 2 miljoen netto. Behoorlijk lekker.
Ik heb ooit eens gelezen dat vanaf een bepaalde hoeveelheid strenght, die best haalbaar is, weapon damage veel belangrijker wordt in de scaling. Misschien is dit niet correct waardoor de hoge str extra goed is of zo.
Eigenlijk is dat de reden waarom ik de verder zeer mooie stats niet veel waarde toekende.
Zit ik hier nu compleet mis?

('t is natuurlijk maar 2 mil, beetje skorn met str gaat voor 10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 18:30
Ik zou zeker voor wat meer all resist gaan, hoe hoog is die nu gemiddeld?
SMD007 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:31:
[...]

Misschien eens schild in AH zoeken met meer blockrate en wat all resist erop.

En probeer het eens met deze build

http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#aciVRj!Veb!cccccc
Collega's

Tips over build welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

wroekel schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:47:
[...]
die boots ga je echt merken. Ik heb sindskort ook een paar loopt fijn. Heb eventueel er nog wel 1tje liggen mocht je intresse hebben.
Zeker interesse, stuur me anders even een DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:48:
[...]

Ik quote deze even, maar dank voor alle reacties.
Hij is uiteindelijk verkocht voor net geen 2 miljoen netto. Behoorlijk lekker.
Ik heb ooit eens gelezen dat vanaf een bepaalde hoeveelheid strenght, die best haalbaar is, weapon damage veel belangrijker wordt in de scaling. Misschien is dit niet correct waardoor de hoge str extra goed is of zo.
Eigenlijk is dat de reden waarom ik de verder zeer mooie stats niet veel waarde toekende.
Zit ik hier nu compleet mis?

('t is natuurlijk maar 2 mil, beetje skorn met str gaat voor 10)
Volgens mij was ik dat met de STR - DPS kantelpunt verhaal. :P

Volgens mij ligt dat ongeveer rond de 2000 mainstat. Dus een barb met wenig str gaat dit wapen knuffelen en koesteren alsof het zijn vriendin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
Jay-v schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:54:
[...]

Zeker interesse, stuur me anders even een DM?
check je dm :P

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 08-10 18:26

Je mag em ook wel ruilen met mn oude ammie, zie trade topic.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

-ko- schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:15:
Aanbeland in Nightmare. Waar ik in act 2 nog als een mes door de boter sneed, wordt ik in act 2 helemaal afgeslacht door de elite packs. (dat zijn die blauwe en die gele toch? :+) Normale packs lukt nog wel.

Heb mijn vitality wat geboost omdat ik daar ernstig tekort schoot. Moet nog het eea uitproberen maar dit is mijn build + gear op dit moment. Heeft iemand nog wat tips?

http://eu.battle.net/d3/e...sarBas-2461/hero/10545370
Met je gear is opzich niet heel veel mis (voor NM), behalve misschien de socketed amulet, is daar niet wat beters voor te vinden? Voor NM zijn strength/vitality/dps de stats waar je op moet focussen, en m.i. heb je dat prima voor elkaar.

Zijn het alle elite packs die je killen, of zijn het bepaalde typen (bijv: wespen)?

Tips:
  • Cleave, je hebt nu een rune geselecteerd die op basis van critical hit chance werkt, aangezien je nu puur de standaard 5% hebt, is die een beetje nutteloos. Selecteer dus één van de andere runes: Heb je problemen met genoeg fury hebben, dan kies je Reaping Swing, anders zou ik Rupture kiezen.
  • Heb je problemen met de hoeveelheid damage die je ontvangt, dan zou ik eens kijken naar War Cry.
  • Wrath of the Beserker heeft nog geen rune geselecteerd
  • Ik zou Though as Nails kiezen als passive i.p.v. Nerves of Steel. Als ik me niet verrekend heb krijg je daar meer armor van.
  • Ook zou je kunnen kijken naar Inspiring Presence i.p.v. Bloodthirst, ik denk dat je daar meer life voor retour krijgt (en je shouts duren langer).
  • Als je genoeg Fury binnenkrijgt zou je Animosity kunnen ruilen voor Though as Nails / Nerves of Steel (welke van de twee je dan nog niet gekozen hebt).

[ Voor 12% gewijzigd door MatHack op 14-09-2012 12:17 ]

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 09:00
Collega's

Tips over build welkom
Je hebt haast geen all resist! Ook kan je nergens van healen. Als je Revenge zou gebruiken met ignore pain/ignorance is a bliss kan je ook je health weer aanvullen.
Maar het gebrek aan all res is vooral erg!

Ik gebruik de volgende build en kom er makkelijk voorbij (ook al toen ik veel minder dps had):
http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822
Als je het niet aankan neem je ignore pain i.p.v. battle rage.

Btw: ik heb gisteren eindelijk eens een keer de moeite genomen om inferno uit te spelen, maar dat zegt mn profile niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

T7D_Sneezy schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:42:

Btw: ik heb gisteren eindelijk eens een keer de moeite genomen om inferno uit te spelen, maar dat zegt mn profile niet?
Profiles updaten op het moment niet / niet snel / niet geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Neelon schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:37:
En over de Natalya's set gesproken, vind ik net de boots.

96dex, 45 fire, 75 all res, 245 armor. Geen super rolls, maar zeker niet slecht. Kijken of die wil verkopen. In de zelfde run eerder een Lamentation (to crush your enemies, see them driven before you, and to hear the lamentation of our stat rolls...) gevonden die wat meh is, 300-400k misschien.
Lame! Stiekem gewacht tot ik weg was voor al die sets en legendaries droppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:06
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:42:
[...]

Je hebt haast geen all resist! Ook kan je nergens van healen. Als je Revenge zou gebruiken met ignore pain/ignorance is a bliss kan je ook je health weer aanvullen.
Maar het gebrek aan all res is vooral erg!

Ik gebruik de volgende build en kom er makkelijk voorbij (ook al toen ik veel minder dps had):
http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822
Als je het niet aankan neem je ignore pain i.p.v. battle rage.

Ik kan me niet herinneren dat all resist al zo belangrijk was in nightmare act 2 om eerlijk te zijn. Op mijn monk was vooral dex+vit stacken (en weapon dps). En zeker met het gear dat hij aanheeft vind ik het zelfs vreemd dat hij moeite heeft. (ik heb wel geen barb ervaring ^^).

Misschien gewoon je skills eens herbekijken? Of een pickup radius item aandoen om die extra health globes meteen te pakken als ze droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Lointje schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:57:
[...]

Ik kan me niet herinneren dat all resist al zo belangrijk was in nightmare act 2 om eerlijk te zijn. Op mijn monk was vooral dex+vit stacken (en weapon dps). En zeker met het gear dat hij aanheeft vind ik het zelfs vreemd dat hij moeite heeft. (ik heb wel geen barb ervaring ^^).

Misschien gewoon je skills eens herbekijken? Of een pickup radius item aandoen om die extra health globes meteen te pakken als ze droppen?
volgens mij ging mijn post over Zoltan kune op inferno......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:06
Je hebt gelijk, ik was twee vragen door elkaar aan het halen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Jay-v schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:29:

Ik neem aan dat je dan Wotb hebt. Heb je ook wat life leach? Ja maakt in dat geval namelijk iets minder hits, maar wel heel veel dmg. Een item met life leach helpt dan.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:06
Heeft iemand nog tips voor mijn skills of items voor mijn barb? Ik heb het gevoel dat het beter kan :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Noblah-2755/hero/7081374

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Skynick schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:48:
Heeft iemand nog tips voor mijn skills of items voor mijn barb? Ik heb het gevoel dat het beter kan :P

Waarom heb je dat gevoel? Heb je problemen met het killen van mobs/packs? Ga je vaak dood? Wat is je budget?

Wat me in iedergeval opvalt:
- Lage LoH, nu ben je erg afhankelijk van Revenge/potions voor je healing.
- Lage resists, ik zou toch minimaal 800 resists hebben voor a3 als een barb.
- Sprint als keuze, is het niet handiger iets als Ignore Pain daarvoor in de plaats te gebruiken?

[ Voor 28% gewijzigd door MatHack op 14-09-2012 13:05 . Reden: resist regel toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:06
Ik gebruik sprint om sneller overal te komen en op het moment ga ik erg vaak bijna dood bij mobs/packs in act 2. Verder is mijn build gewoon alles killen met frenzy en revenge waardoor ik eigenlijk mijn fury niet gebruik. En ik weet dat ik weinig life on hit heb maar ik weet niet hoe ik aan meer kom zonder enorm veel damage in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

MatHack schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:58:
[...]

Waarom heb je dat gevoel? Heb je problemen met het killen van mobs/packs? Ga je vaak dood? Wat is je budget?

Wat me in iedergeval opvalt:
- Lage LoH, nu ben je erg afhankelijk van Revenge/potions voor je healing.
- Lage resists, ik zou toch minimaal 800 resists hebben voor a3 als een barb.
- Sprint als keuze, is het niet handiger iets als Ignore Pain daarvoor in de plaats te gebruiken?
-Inderdaad meer LoH!
-Resistances zijn prima, met war cry heb je voldoende voor Act3 en 4.
-Of leap met Iron Impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Iemand een idee wat meer oplevert, in Gold, Loot en kansen op legenadry's en set items:
- Farmen Act1 met zeg 200+ MF zonder NV's
- Farmen Act2 met andere gear geeft 35MF zonder NV's
- Farmen Act3 35MF met een party....kost weer regelmatig repairen, maar levert wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 20:56
Act 3 farmen en MF gear swappen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Marcvz op 14-09-2012 13:14 ]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChUcKiE schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:12:
Iemand een idee wat meer oplevert, in Gold, Loot en kansen op legenadry's en set items:
- Farmen Act1 met zeg 200+ MF zonder NV's
- Farmen Act2 met andere gear geeft 35MF zonder NV's
- Farmen Act3 35MF met een party....kost weer regelmatig repairen, maar levert wel op
Haha wilde al reageren op trade topic :P Maar dit topic is er inderdaad beter voor!
Ik heb zelf heel lang A1 gefarmd, omdat ik niet dood ging, snel er doorheen kon rennen zonder moeite. Op gegeven moment heb je toch de juiste upgrades om met dezelfde gear A2 door te lopen. Maar het ligt er aan hoe erg je in MF gear gelooft! Velen hier zullen zeggen dat je gewoon A2 moet doen, omdat het toch rng is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Dus toch Act3, hopen op een leuke party die sterk zijn in het neersabelen van de pack's en elites, ik geef ze dan mijn warcry ;)
Daarna heel snel swappen voordat de laatste elite/pack weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Nou ja, t ligt een beetje aan de snelheid waarmee je een act kan doen.
Als t echt worstelen is om door act 3 heen te komen kun je beter een act lager gaan farmen.

Ik gebruik zelf een tooltje om snel gear te swappen. Duurt nog geen halve seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
Skynick schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:05:
Ik gebruik sprint om sneller overal te komen en op het moment ga ik erg vaak bijna dood bij mobs/packs in act 2. Verder is mijn build gewoon alles killen met frenzy en revenge waardoor ik eigenlijk mijn fury niet gebruik. En ik weet dat ik weinig life on hit heb maar ik weet niet hoe ik aan meer kom zonder enorm veel damage in te leveren.
gems upgraden kost niet mega veel.

met die gear en res zou je geen problemen moeten hebben in act 3, act 2 zou helemaal een makkie moeten zijn.

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
ChUcKiE schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:18:
Dus toch Act3, hopen op een leuke party die sterk zijn in het neersabelen van de pack's en elites, ik geef ze dan mijn warcry ;)
Daarna heel snel swappen voordat de laatste elite/pack weg is?
Ik wil vanavond wel een act 3 run met je doen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Je kunt mij ook toevoegen als je wilt.
Doe regelmatig even een run. Ook overdag.

marcvz#2548

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Marcvz schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:21:
Nou ja, t ligt een beetje aan de snelheid waarmee je een act kan doen.
Als t echt worstelen is om door act 3 heen te komen kun je beter een act lager gaan farmen.

Ik gebruik zelf een tooltje om snel gear te swappen. Duurt nog geen halve seconde.
I don't care als het niet mag (van Blizzard dan natuurlijk), maar waar heb je deze tool vandaan (zelf gemaakt of iets?)

[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 14-09-2012 13:32 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 16:58
EricNL schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:32:
[...]

I don't care als het niet mag (van Blizzard dan natuurlijk), maar waar heb je deze tool vandaan (zelf gemaakt of iets?)
ik ben inderdaad ook wel nieuwsgierig, vooral omdat ik het niet aandurf er zomaar 1 te gebruiken vanwege de drop verhalen die je hoort :)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 14:13
Even google'en en je vindt genoeg links naar OwnedCore of BlizzHackers waar dat mee kan :-)

Eigenlijk kun je het zelf ook maken met AutoIt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:34:
Even google'en en je vindt genoeg links naar OwnedCore of BlizzHackers waar dat mee kan :-)

Eigenlijk kun je het zelf ook maken met AutoIt.
Je weet dat er tooltjes zijn die al je gear utigooien en je dan uitloggen zodat je al je gear kwijt bent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik gebruik murgee's auto mouseclick.

Je geeft gewoon aan waar de mouseclicks moeten komen, slaat dit op en voert het na elkaar uit als je op de sneltoets drukt.
Vrij onschuldig dus :)

[ Voor 67% gewijzigd door Marcvz op 14-09-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
wroekel schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:26:
[...]

gems upgraden kost niet mega veel.

met die gear en res zou je geen problemen moeten hebben in act 3, act 2 zou helemaal een makkie moeten zijn.
als je bijna geen fury gebruikt, kan je ook eens naar de passive bezerker rage kijken. waarschijnlijk beter dan weapon mastery in jouw geval.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 16:42
AutoHotkey is echt supersnel, hier een voorbeeld script:

; script by xxx - works 1920x1080 and 1920x1200 resolutions

; organize your mf items as below:
; ------------------------------------------------
; | |
; | |
; | |
; | |
; ----+----+--------------------------------------
; | |AMMY| | | | | |RING| |
; |HELM|----|any |any |any |any |any |----| -
; | |BELT| | | | | |RING| |
; -----------------------------------------------

; this is because helm (51%) and amulet (40%) have the
; highest mf potential, so swapping these first results in
; more mf if you activate the script late

; alternatively if you don't like this, you can edit the function
; SwapOnce() to use different slots

#singleInstance force
; activation: ^ = Control, ! = Alt, + = Shift - to make control+d as hotkey ^d or control+alt+d = ^!d
^d::
Config()
SwapOnce()
return

; if your screen resolution isn't supported you can easily add it below:
; make a screenshot and look in mspaint (or so) for the dimensions of the
Config() {
global LEFT, TOP, BORD, SLOTW, SLOTH

; get fullscreen resolution
SysGet, resx, 0 ; SM_CXSCREEN
SysGet, resy, 1 ; SM_CYSCREEN
if (resx = 1920 and resy = 1200) {
LEFT = 1357 ; x-coordinate of left-most pixel of the top-left slot in your inventory
TOP = 650 ; y-coordinate of ^
SLOTW = 54 ; width in pixels of a single slot
SLOTH = 54 ; height in pixels of a single slot
BORD = 5 ; distance to stay away from the border
}
else if (resx == 1920 and resy = 1080) {
LEFT = 1413 ; x-coordinate of left-most pixel of the top-left slot in your inventory
TOP = 583 ; y-coordinate of ^
SLOTW = 49 ; width in pixels of a single slot
SLOTH = 49 ; height in pixels of a single slot
BORD = 5 ; distance to stay away from the border
}
}

SwapOnce() {
; remember old mouse position
MouseGetPos, old_pos_x, old_pos_y

; If inventory open, close it
Send {SPACE}

; If hotkey still pressed, unpress all modifiers
Send {ALT up}
Send {CONTROL up}
Send {SHIFT up}

; Inventory
Send i

; Bottom Slot 1 (place helm)
ClickSlot(0, 4, 2)

; Bottom Slot 2 top (place helm amulet)
ClickSlot(1, 4, 1)

; Bottom Slot 2 (put belt)
ClickSlot(1, 5, 1)

; Bottom Slot 3
ClickSlot(2, 4, 2)

; Bottom Slot 4
ClickSlot(3, 4, 2)

; Bottom Slot 5
ClickSlot(4, 4, 2)

; Bottom Slot 6
ClickSlot(5, 4, 2)

; Bottom Slot 7
ClickSlot(6, 4, 2)

; Bottom slot 8
ClickSlot(7, 4, 2)

; Bottom Slot 9 left ring
ClickSlot(8, 4, 1)

; Bottom Slot 9 right ring
Send {ALT down}
ClickSlot(8, 5, 1)
Send {Alt up}

; Close Inventory i
Send i

; move to mid of screen i
MouseMove, %old_pos_x%, %old_pos_y%
}

rng(min,max) {
Random, out, %min%, %max%
return out
}

ClickSlot(slot_hor, slot_ver, slot_vspan) {
global LEFT, TOP, BORD, SLOTW, SLOTH
x := LEFT + SLOTW * slot_hor + rng(BORD, SLOTW - BORD)
y := TOP + SLOTH * slot_ver + rng(BORD, SLOTH * slot_vspan - BORD)
MouseClick, right, %x%, %y%, 1, 0
return
}

Alleen voor echte pro's ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Marcvz schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:34:
Ik gebruik murgee's auto mouseclick.

Je geeft gewoon aan waar de mouseclicks moeten komen, slaat dit op en voert het na elkaar uit als je op de sneltoets drukt.
Vrij onschuldig dus :)
ja.. dat heb ik gedaan met autohotkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:34:
[...]

Je weet dat er tooltjes zijn die al je gear utigooien en je dan uitloggen zodat je al je gear kwijt bent ?
ja maar als je een beetje handig bent begrijp je die autoit scripts wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
De_Bastaard schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:45:
[...]

ja maar als je een beetje handig bent begrijp je die autoit scripts wel :-)
heb t nooit geprobeerd, mja nog een key binden? heb nu al te weinig vingers :) trouwens het is altijd nog niet duidelijk of Blizzard daar ooit een ban voor geeft of niet

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Laatst online: 01-10 12:57
xV0rtexx schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:26:
[...]

Ik neem aan dat je dan Wotb hebt. Heb je ook wat life leach? Ja maakt in dat geval namelijk iets minder hits, maar wel heel veel dmg. Een item met life leach helpt dan.
Hmm, kijkje hier zou je kunnen helpen..

http://www.diablofans.com...leveling-alkaizer-method/

heeft mij wel geholpen om mijn playstyle beter te maken, maar ja ik zit nog in hell te spelen maar
ik heb hierdoor mijn gear veranderd naar meer health als ik hit en het lijkt goed te helpen, maar ik moet
wel steeds een nieuw sterker wapen kopen, loopt wel op in de kosten...

[ Voor 59% gewijzigd door bamboe op 14-09-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Laatst online: 01-10 12:57
Skynick schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:48:

Hangt er van af wat voor problemen je hebt, het lijkt mij dat je dual wield niet zo heel veel uit maakt als je het slechtste wapen verwijderd qua damage dus als je vaak dood gaat kan je misschien beter in een schild investeren met goeie bonussen ik zou zelf een snel wapen 1.50 att/sec kopen met een hogere damage en dan een goed schild er bij, je wapens zijn een beetje low voor infferno, betere gems kost ook niet veel ik loop in hell rond met betere gems, gekocht voor 120k op de auction.

[ Voor 9% gewijzigd door bamboe op 14-09-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 12:58
Voor de mensen die zich vervelen, ik doe nog 1 run met Twitch aan!

http://www.twitch.tv/mouzetc
http://www.diabloprogress...uzetc-2952/mouzetc/230300

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is kut dat de iPhone Twitch app een nieuwer iOS vereist dan dat ik heb ,anders had ik zeker even meegekeken.
Goodluck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Excuus, ik reageer op een bericht dat niet voor mij is zie ik ^^

[ Voor 92% gewijzigd door Marcvz op 14-09-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trollen doen we hier niet.

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 14-09-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
niet normaal hoe hard jij door act3 heen ragt! mag ook wel na die paar honderd uur natuurlijk.
Bedankt voor jouw geniale inzicht.

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 14-09-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Bedankt voor je waardevolle en relevante input, hier kunnen we wat mee. :p

En gewoon misselijk hoe snel alles dood gaat met een 220k dps wizard... Kan mn monk voorlopig alleen van dromen. Die komt self buffed aan een krappe 80k op het moment.

Wat dan wel weer "leuk" is om te zien is dat ze niet onverwoestbaar zijn. :)

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 14-09-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Dus je vind de game slecht?! Wat doet je dan bedenken om het topic met diablo 3 in de titel aan te klikken. Wat mij betreft mogen dit soort trollen wel een ban krijgen.

@mouzetc leuke stream.

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 14-09-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Phantom bows laten liggen, like a boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Leer spellen
  2. Is dit nuttig om te posten in een topic waar alleen maar mensen posten die daadwerkelijk spelen?
  3. Ik ben geen fanboy

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 14-09-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Don't feed the trolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Toch maar gaan voor meer pickup radius? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms is het best shit dat ik er voor gekozen heb om alle 5 de classes goed te willen gearen. Nu zijn mijn chars allemaal wel goed/redelijk, maar niet extréém goed. Mijn DH is veruit de beste en daar zit ook het meeste gold in, maar als ik alles wat ik voor de andere chars aan mijn DH had gespendeerd was die nog veel beter geweest. :P

Ik mag niet klagen met 4 van de 5 chars boven de 25k dps zonder buffs (3 van de 5 boven de 44k), maar toch is het soms wel jammer :P
Aan de andere kant heb ik nu wel weer het gemak dat ik vaak upgrades vindt voor mijn alts, omdat deze net wat minder gegeared zijn. Gisteren/eergisteren bijv. 2 upgrades gevonden (axe/bracers) voor mijn Wizard die ik amper/niet speel, en hoppa, 44k dps zonder moeite te doen :)
Ook van mijn DH heb ik veel gear over kunnen zetten naar mijn Monk (en dit later dan weer vervangen), waardoor je een vliegende start hebt. Zelfde met mijn Wiz en WD. :)

Maar goed, het zorgt er wel lekker voor dat ik alle classes wel goed heb kunnen testen, en daardoor ontdekt heb dat tegen alle verwachtingen in de WD en Monk voor mij toch wel #2 en #3 zijn na de DH, terwijl ik daar eerst de Wiz en Barb had staan pre-release. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 ... 32 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.