YesssNeelon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:29:
[...]
[...]
Klinkt lang niet verkeerd moet ik zeggen.
Vooral dat laatste doet em goed voor mij
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 17:22 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
YesssNeelon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:29:
[...]
[...]
Klinkt lang niet verkeerd moet ik zeggen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 17:22 ]
Het lijkt mij rete irritant als ik een champ pack tegenkom, laatste mob op 100k health, en ik ga dood dus mag ik de dungeon niet meer in. Nee, dit soort dingen werken nietImmow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:11:
Probleem is dat er geen uitdaging is die de speler juist beloond na een "moeilijke" confrontatie.
Je char gaat niet permanent dood aub goed lezen.
[...]
Hardcore vinden mensen toch ook leuk? Je hoeft het niet perse te spelen.kevz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:33:
[...]
Het lijkt mij rete irritant als ik een champ pack tegenkom, laatste mob op 100k health, en ik ga dood dus mag ik de dungeon niet meer in. Nee, dit soort dingen werken niet
Precies, en daarom is er hardcore en softcore. Er hoeft niets verandert te wordenFreqAmsterdam schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:34:
[...]
Hardcore vinden mensen toch ook leuk? Je hoeft het niet perse te spelen.
Niet zo conservatief jongen.kevz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:39:
[...]
Precies, en daarom is er hardcore en softcore. Er hoeft niets verandert te worden
Verwijderd
Voor jou misschien niet maar met mij velen die dit idee wel geweldig vinden. En ja ik speel ook hardcore, maar ik ken blizzard al wat jaren en ze zijn totaal niet bezig met het stabiel maken van de servers. Tot die tijd blijft mijn char lekker in Trishamkevz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:33:
[...]
Het lijkt mij rete irritant als ik een champ pack tegenkom, laatste mob op 100k health, en ik ga dood dus mag ik de dungeon niet meer in. Nee, dit soort dingen werken niet
[ Voor 22% gewijzigd door PcManiaxx op 13-09-2012 18:09 ]
Hardware Fanaat
[ Voor 23% gewijzigd door Blaat op 13-09-2012 19:15 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik ben direct begonnen met test na je bericht te hebben gelezen. De runs die ik nu doe: Tower of the Damned -> Arreat Crater -> Keep Depths -> Core of Arreat -> Azmodan. Met een MF van 389% (incl. NV natuurlijk). Als je een Google doc bestandje aanmaakt zal ik het aanvullen.sleepwalkerbe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:34:
[...]
Ik doe het ook maar geen nummers van drops 62 en 63 , als je wil zet even een google doc op en ik doe mee met je
[ Voor 16% gewijzigd door amas op 13-09-2012 20:56 ]
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Ik heb nog niet veel plezier gehad van mijn aanwinsten, wegens tekort aan goud, maar na een potje farmen gaan we het zien!Ramzzz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:35:
[...]
Thanx!
Ik was er zelf ook al achter dat ik het niet ging redden, maar ben niet zo'n researcher van gear... te weinig tijd om naast spelen nog erg veel te uitzoeken en experimenteren...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Cheeseburger Addict
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
damn, gelijk goede rolls er op ook!!Angeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:06:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een run.. Zo heb je 11 dagen niets, en nu in 1 run 3 legendaries... Crappy Gidbinn, alwéér een Gladiator Fist (4e die ik vind) die voor zijn doen best goed is, en bij Azmodan deze:
[afbeelding]
Mijn DH is happy
Battle.net Spud#2543
Grtz mr ben ik nou gek of heeft die monk bonusses ipv DH? Just wondering... ah.. nvm.. is pAs bij 3de, 4de item....lol begin er aardig uit te raken met maar 30 min online de laatste 1 1/2 week ofzo..Angeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:06:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een run.. Zo heb je 11 dagen niets, en nu in 1 run 3 legendaries... Crappy Gidbinn, alwéér een Gladiator Fist (4e die ik vind) die voor zijn doen best goed is, en bij Azmodan deze:
[afbeelding]
Mijn DH is happy
[ Voor 26% gewijzigd door Darth Malak op 14-09-2012 00:01 ]
Is strikt gesproken een monk set, maar de 2piece is 130dex, wat ook voor een demon hunter een giga bonus is. Net als de 2set van Natalya's (de demon hunter set) 7% crit rate is, wat ook voor een monk een giga bonus is.Darth Malak schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:50:
[...]
Grtz mr ben ik nou gek of heeft die monk bonusses ipv DH? Just wondering... ah.. nvm.. is pAs bij 3de, 4de item....lol begin er aardig uit te raken met maar 30 min online de laatste 1 1/2 week ofzo..
Speel ff niet meer omdat ik toch never nooit iets vind wat of voor iets verkoopt of zelf bruikbaar is... maa klagen helpt dus misschien helpt t vr als ik weer eens een runnetje probeer.. Wolf, binnenkort weerbeen keer een runnetje?
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Beeromaniac
Yep...klinkt erg logisch... heb me nooit verdiept in sets aaangezien ik er nog nul heb gevonden en degene op ah schokkend schandalig zielig duur zij...Neelon schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:16:
[...]
Is strikt gesproken een monk set, maar de 2piece is 130dex, wat ook voor een demon hunter een giga bonus is. Net als de 2set van Natalya's (de demon hunter set) 7% crit rate is, wat ook voor een monk een giga bonus is.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon rustig kijken hoe het gaat, altijd een escape hebben voor als dingen toch wat gevaarlijk voelen, en als het ok lijkt rustig progressen.strekie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:04:
Mijn eerste D3 hardcore character heeft level 60 bereikt, vlak voor siegebraker op hell. Nu op naar inferno.
Heeft iemand een richtlijn voor res all / life voor inferno?
Ik heb alles solo gedaan maar wil misschien ook eens samen spelen, zijn er hier nog die in act 3 op hell zitten?
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/16139719
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 01:50 ]
[ Voor 13% gewijzigd door xV0rtexx op 14-09-2012 02:09 ]
[ Voor 12% gewijzigd door KneoK op 14-09-2012 06:20 ]
Hardware Fanaat
Altijd in voor runnetjes. Geef maar een beuk als je er klaar voor bent.Darth Malak schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:50:
[...]
Grtz mr ben ik nou gek of heeft die monk bonusses ipv DH? Just wondering... ah.. nvm.. is pAs bij 3de, 4de item....lol begin er aardig uit te raken met maar 30 min online de laatste 1 1/2 week ofzo..
Speel ff niet meer omdat ik toch never nooit iets vind wat of voor iets verkoopt of zelf bruikbaar is... maa klagen helpt dus misschien helpt t vr als ik weer eens een runnetje probeer.. Wolf, binnenkort weerbeen keer een runnetje?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
Verwijderd
1. Extreem hoge STR roll.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:08:
Kan iemand mij toevallig uitleggen waarom het volgende wapen zo stijgt qua bids? Had het er in gezet voor 100k of iets.
[afbeelding]
Ik snap de leuke en vrij hoge stats wel, maar 940 dps en maar krap 1000 max damage?
Hardware Fanaat
Verwijderd
What he says ^^Wolf schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:18:
Inderdaad. Ik kan je op een briefje geven dat dat wapen een barb meer dps geeft dan een 1700dps wapen zonder stats.
Top! Vanavond aanvullen met mijn dataTheAmassama schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:06:
[...]
Ik ben direct begonnen met test na je bericht te hebben gelezen. De runs die ik nu doe: Tower of the Damned -> Arreat Crater -> Keep Depths -> Core of Arreat -> Azmodan. Met een MF van 389% (incl. NV natuurlijk). Als je een Google doc bestandje aanmaakt zal ik het aanvullen.
Ik had al een spreadsheetje gemaakt voor eigen administratie. Kun je hier ook voor gebruiken. https://docs.google.com/f...woHtkZXFMR00zMzRTREE/edit. Mag je natuurlijk ook als template gebruiken
Moet ik toch die wapens maar eens bewaren ik gooi 2h onder 1k dps standaard weg, ongeacht stats.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:08:
Kan iemand mij toevallig uitleggen waarom het volgende wapen zo stijgt qua bids? Had het er in gezet voor 100k of iets.
[afbeelding]
Ik snap de leuke en vrij hoge stats wel, maar 940 dps en maar krap 1000 max damage?
[ Voor 11% gewijzigd door SMD007 op 14-09-2012 08:48 ]
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Up
Dit is zo'n beetje een natte droom voor een WW barb gok ikVerwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:08:
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 14-09-2012 09:42 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Sinds wanneer gebruiken ww barbs 2h wapens dan?Flapmo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:41:
[...]
Dit is zo'n beetje een natte droom voor een WW barb gok ik. Zoveel LOH en CHD, als je je crit rates goed hebt voor je WW build (zijn vaak >50%) mep je dus de helft van je hits voor gemiddeld (950+STR bonus)*1,84, terwijl je ook even 1750 life per hit opduikelt.
Je had wel iets hoger mogen inzetten. Al loopt het gelukkig aardig af (ken de SC prijzen niet).
Up
Verwijderd
Gister had een vriend van mij hier ook tot 3 keer toe last van...Mikromanic schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:49:
Mhmm heb wel heel vaak dat ik opeens disconnected from server ben.. meer mensen last van?
Ik gebruik mijn Skorn weleensVerwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:46:
[...]
Sinds wanneer gebruiken ww barbs 2h wapens dan?
Gisteravond 3 keer, toen maar gestopt. Dacht dat het aan mij lag. Verdomt irritantVerwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:09:
[...]
Gister had een vriend van mij hier ook tot 3 keer toe last van...
Blijft heel vervelend, zeker als je wil farmen en je raakt elke keer je NV kwijt!
Wa Doede Nou
Verwijderd
Ik heb nog nergens last van gehad.. *klopt 3 keer onder te tafel*mierenfokker schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:11:
[...]
Gisteravond 3 keer, toen maar gestopt. Dacht dat het aan mij lag. Verdomt irritant
7K dps is gewoon veel vooruitgang, ik zou deze gebruiken. iig een paar runs om te testen of het je bevalt. Je kunt hem als dat niet het geval is altijd nog verkopen.ejtnaj schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:23:
Ammy gevonden: [afbeelding]
Had eerst een amulet van 130int/160vit/8.5chc. Ga er nu zo'n 7k dps op vooruithttp://eu.battle.net/d3/en/profile/DHH-2994/hero/16193109
Echter...... ben ik niet zo'n fan van attack speed. Ik wil niet blind in dps geloven. Zal ik deze op de AH gooien (denk wel dat ik hier zo'n 25mil voor kan krijgen) en inruilen voor een ammy met chc/chd/int of zal ik deze gewoon gebruiken?
Verwijderd
Verwijderd
Er is een verschil tussen IAS op wapens en op andere gear he! Op wapens wordt die IAS meteen meeberekend bij de DPS van het wapen, maar als het op andere items zit, komt het er nog een bovenop, dan heeft het verder geen invloed op de base damage van het wapenejtnaj schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:23:
Had eerst een amulet van 130int/160vit/8.5chc. Ga er nu zo'n 7k dps op vooruithttp://eu.battle.net/d3/en/profile/DHH-2994/hero/16193109
Echter...... ben ik niet zo'n fan van attack speed. Ik wil niet blind in dps geloven. Zal ik deze op de AH gooien (denk wel dat ik hier zo'n 25mil voor kan krijgen) en inruilen voor een ammy met chc/chd/int of zal ik deze gewoon gebruiken?
Misschien eens schild in AH zoeken met meer blockrate en wat all resist erop.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:28:
Collega's
Kom al dagen niet voorbij Zoltan Kulle Inferno
http://eu.battle.net/d3/e...unknown-2187/hero/6654743
Tips over build welkom
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Zou eerder zeggen probeer boots te vinden met 12% run speed dan krijg je ipv 4 tornado's er 5 met sprint = weer meer LoHJay-v schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:29:
Ik ben opzoek naar upgrades maar ik weet niet zo goed wat ik moet upgraden. Ik ben een WW Barb en rag in een dik uurtje door heel act3. Het kan sneller, maar ik ga soms nog dood. Vooral op champs met Molten of Fast affix, het probleem is dat ik de champs niet voldoende kan raken met tornado's en dan te weinig LoH ontvang.
Ik zat eraan te denken mijn Gloves/Amulet of Belt te upgraden. Iemand tips?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jeefke-1575/hero/8744551
Dat wist ik niet, mooie tip!SMD007 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:38:
[...]
Zou eerder zeggen probeer boots te vinden met 12% run speed dan krijg je ipv 4 tornado's er 5 met sprint = weer meer LoH
die boots ga je echt merken. Ik heb sindskort ook een paar loopt fijn. Heb eventueel er nog wel 1tje liggen mocht je intresse hebben.
Verwijderd
Ik quote deze even, maar dank voor alle reacties.Wolf schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:18:
Inderdaad. Ik kan je op een briefje geven dat dat wapen een barb meer dps geeft dan een 1700dps wapen zonder stats.
SMD007 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:31:
[...]
Misschien eens schild in AH zoeken met meer blockrate en wat all resist erop.
En probeer het eens met deze build
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#aciVRj!Veb!cccccc
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:28:
Collega's
Tips over build welkom
Zeker interesse, stuur me anders even een DM?wroekel schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:47:
[...]
die boots ga je echt merken. Ik heb sindskort ook een paar loopt fijn. Heb eventueel er nog wel 1tje liggen mocht je intresse hebben.
Hardware Fanaat
Volgens mij was ik dat met de STR - DPS kantelpunt verhaal.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:48:
[...]
Ik quote deze even, maar dank voor alle reacties.
Hij is uiteindelijk verkocht voor net geen 2 miljoen netto. Behoorlijk lekker.
Ik heb ooit eens gelezen dat vanaf een bepaalde hoeveelheid strenght, die best haalbaar is, weapon damage veel belangrijker wordt in de scaling. Misschien is dit niet correct waardoor de hoge str extra goed is of zo.
Eigenlijk is dat de reden waarom ik de verder zeer mooie stats niet veel waarde toekende.
Zit ik hier nu compleet mis?
('t is natuurlijk maar 2 mil, beetje skorn met str gaat voor 10)
check je dmJay-v schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:54:
[...]
Zeker interesse, stuur me anders even een DM?
Je mag em ook wel ruilen met mn oude ammie, zie trade topic.ejtnaj schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:23:
Met je gear is opzich niet heel veel mis (voor NM), behalve misschien de socketed amulet, is daar niet wat beters voor te vinden? Voor NM zijn strength/vitality/dps de stats waar je op moet focussen, en m.i. heb je dat prima voor elkaar.-ko- schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:15:
Aanbeland in Nightmare. Waar ik in act 2 nog als een mes door de boter sneed, wordt ik in act 2 helemaal afgeslacht door de elite packs. (dat zijn die blauwe en die gele toch?) Normale packs lukt nog wel.
Heb mijn vitality wat geboost omdat ik daar ernstig tekort schoot. Moet nog het eea uitproberen maar dit is mijn build + gear op dit moment. Heeft iemand nog wat tips?
http://eu.battle.net/d3/e...sarBas-2461/hero/10545370
[ Voor 12% gewijzigd door MatHack op 14-09-2012 12:17 ]
There's no place like 127.0.0.1
Je hebt haast geen all resist! Ook kan je nergens van healen. Als je Revenge zou gebruiken met ignore pain/ignorance is a bliss kan je ook je health weer aanvullen.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:28:
Collega's
Tips over build welkom
Profiles updaten op het moment niet / niet snel / niet geheel.T7D_Sneezy schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:42:
Btw: ik heb gisteren eindelijk eens een keer de moeite genomen om inferno uit te spelen, maar dat zegt mn profile niet?
Lame! Stiekem gewacht tot ik weg was voor al die sets en legendaries droppenNeelon schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:37:
En over de Natalya's set gesproken, vind ik net de boots.
96dex, 45 fire, 75 all res, 245 armor. Geen super rolls, maar zeker niet slecht. Kijken of die wil verkopen. In de zelfde run eerder een Lamentation (to crush your enemies, see them driven before you, and to hear the lamentation of our stat rolls...) gevonden die wat meh is, 300-400k misschien.
Ik kan me niet herinneren dat all resist al zo belangrijk was in nightmare act 2 om eerlijk te zijn. Op mijn monk was vooral dex+vit stacken (en weapon dps). En zeker met het gear dat hij aanheeft vind ik het zelfs vreemd dat hij moeite heeft. (ik heb wel geen barb ervaring ^^).T7D_Sneezy schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:42:
[...]
Je hebt haast geen all resist! Ook kan je nergens van healen. Als je Revenge zou gebruiken met ignore pain/ignorance is a bliss kan je ook je health weer aanvullen.
Maar het gebrek aan all res is vooral erg!
Ik gebruik de volgende build en kom er makkelijk voorbij (ook al toen ik veel minder dps had):
http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822
Als je het niet aankan neem je ignore pain i.p.v. battle rage.
Btw: ik heb gisteren eindelijk eens een keer de moeite genomen om inferno uit te spelen, maar dat zegt mn profile niet?
volgens mij ging mijn post over Zoltan kune op inferno......Lointje schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:57:
[...]
Ik kan me niet herinneren dat all resist al zo belangrijk was in nightmare act 2 om eerlijk te zijn. Op mijn monk was vooral dex+vit stacken (en weapon dps). En zeker met het gear dat hij aanheeft vind ik het zelfs vreemd dat hij moeite heeft. (ik heb wel geen barb ervaring ^^).
Misschien gewoon je skills eens herbekijken? Of een pickup radius item aandoen om die extra health globes meteen te pakken als ze droppen?
Ik neem aan dat je dan Wotb hebt. Heb je ook wat life leach? Ja maakt in dat geval namelijk iets minder hits, maar wel heel veel dmg. Een item met life leach helpt dan.Jay-v schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:29:
Ik ben opzoek naar upgrades maar ik weet niet zo goed wat ik moet upgraden. Ik ben een WW Barb en rag in een dik uurtje door heel act3. Het kan sneller, maar ik ga soms nog dood. Vooral op champs met Molten of Fast affix, het probleem is dat ik de champs niet voldoende kan raken met tornado's en dan te weinig LoH ontvang.
Ik zat eraan te denken mijn Gloves/Amulet of Belt te upgraden. Iemand tips?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jeefke-1575/hero/8744551
Waarom heb je dat gevoel? Heb je problemen met het killen van mobs/packs? Ga je vaak dood? Wat is je budget?Skynick schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:48:
Heeft iemand nog tips voor mijn skills of items voor mijn barb? Ik heb het gevoel dat het beter kan![]()
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Noblah-2755/hero/7081374
[ Voor 28% gewijzigd door MatHack op 14-09-2012 13:05 . Reden: resist regel toegevoegd ]
-Inderdaad meer LoH!MatHack schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:58:
[...]
Waarom heb je dat gevoel? Heb je problemen met het killen van mobs/packs? Ga je vaak dood? Wat is je budget?
Wat me in iedergeval opvalt:
- Lage LoH, nu ben je erg afhankelijk van Revenge/potions voor je healing.
- Lage resists, ik zou toch minimaal 800 resists hebben voor a3 als een barb.
- Sprint als keuze, is het niet handiger iets als Ignore Pain daarvoor in de plaats te gebruiken?
[ Voor 4% gewijzigd door Marcvz op 14-09-2012 13:14 ]
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Verwijderd
Haha wilde al reageren op trade topicChUcKiE schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:12:
Iemand een idee wat meer oplevert, in Gold, Loot en kansen op legenadry's en set items:
- Farmen Act1 met zeg 200+ MF zonder NV's
- Farmen Act2 met andere gear geeft 35MF zonder NV's
- Farmen Act3 35MF met een party....kost weer regelmatig repairen, maar levert wel op
gems upgraden kost niet mega veel.Skynick schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:05:
Ik gebruik sprint om sneller overal te komen en op het moment ga ik erg vaak bijna dood bij mobs/packs in act 2. Verder is mijn build gewoon alles killen met frenzy en revenge waardoor ik eigenlijk mijn fury niet gebruik. En ik weet dat ik weinig life on hit heb maar ik weet niet hoe ik aan meer kom zonder enorm veel damage in te leveren.
Ik wil vanavond wel een act 3 run met je doen hoorChUcKiE schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:18:
Dus toch Act3, hopen op een leuke party die sterk zijn in het neersabelen van de pack's en elites, ik geef ze dan mijn warcry
Daarna heel snel swappen voordat de laatste elite/pack weg is?
I don't care als het niet mag (van Blizzard dan natuurlijk), maar waar heb je deze tool vandaan (zelf gemaakt of iets?)Marcvz schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:21:
Nou ja, t ligt een beetje aan de snelheid waarmee je een act kan doen.
Als t echt worstelen is om door act 3 heen te komen kun je beter een act lager gaan farmen.
Ik gebruik zelf een tooltje om snel gear te swappen. Duurt nog geen halve seconde.
[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 14-09-2012 13:32 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
ik ben inderdaad ook wel nieuwsgierig, vooral omdat ik het niet aandurf er zomaar 1 te gebruiken vanwege de drop verhalen die je hoortEricNL schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:32:
[...]
I don't care als het niet mag (van Blizzard dan natuurlijk), maar waar heb je deze tool vandaan (zelf gemaakt of iets?)
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Verwijderd
Je weet dat er tooltjes zijn die al je gear utigooien en je dan uitloggen zodat je al je gear kwijt bent ?De_Bastaard schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:34:
Even google'en en je vindt genoeg links naar OwnedCore of BlizzHackers waar dat mee kan :-)
Eigenlijk kun je het zelf ook maken met AutoIt.
[ Voor 67% gewijzigd door Marcvz op 14-09-2012 13:36 ]
als je bijna geen fury gebruikt, kan je ook eens naar de passive bezerker rage kijken. waarschijnlijk beter dan weapon mastery in jouw geval.wroekel schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:26:
[...]
gems upgraden kost niet mega veel.
met die gear en res zou je geen problemen moeten hebben in act 3, act 2 zou helemaal een makkie moeten zijn.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
ja.. dat heb ik gedaan met autohotkeyMarcvz schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:34:
Ik gebruik murgee's auto mouseclick.
Je geeft gewoon aan waar de mouseclicks moeten komen, slaat dit op en voert het na elkaar uit als je op de sneltoets drukt.
Vrij onschuldig dus
ja maar als je een beetje handig bent begrijp je die autoit scripts wel :-)Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:34:
[...]
Je weet dat er tooltjes zijn die al je gear utigooien en je dan uitloggen zodat je al je gear kwijt bent ?
heb t nooit geprobeerd, mja nog een key binden? heb nu al te weinig vingersDe_Bastaard schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:45:
[...]
ja maar als je een beetje handig bent begrijp je die autoit scripts wel :-)
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Hmm, kijkje hier zou je kunnen helpen..xV0rtexx schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:26:
[...]
Ik neem aan dat je dan Wotb hebt. Heb je ook wat life leach? Ja maakt in dat geval namelijk iets minder hits, maar wel heel veel dmg. Een item met life leach helpt dan.
[ Voor 59% gewijzigd door bamboe op 14-09-2012 14:07 ]
Hangt er van af wat voor problemen je hebt, het lijkt mij dat je dual wield niet zo heel veel uit maakt als je het slechtste wapen verwijderd qua damage dus als je vaak dood gaat kan je misschien beter in een schild investeren met goeie bonussen ik zou zelf een snel wapen 1.50 att/sec kopen met een hogere damage en dan een goed schild er bij, je wapens zijn een beetje low voor infferno, betere gems kost ook niet veel ik loop in hell rond met betere gems, gekocht voor 120k op de auction.Skynick schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:48:
Heeft iemand nog tips voor mijn skills of items voor mijn barb? Ik heb het gevoel dat het beter kan![]()
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Noblah-2755/hero/7081374
[ Voor 9% gewijzigd door bamboe op 14-09-2012 14:16 ]
Signature
Verwijderd
't is kut dat de iPhone Twitch app een nieuwer iOS vereist dan dat ik heb ,anders had ik zeker even meegekeken.mouzetc schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:16:
Voor de mensen die zich vervelen, ik doe nog 1 run met Twitch aan!
http://www.twitch.tv/mouzetc
http://www.diabloprogress...uzetc-2952/mouzetc/230300
[ Voor 92% gewijzigd door Marcvz op 14-09-2012 14:28 ]
niet normaal hoe hard jij door act3 heen ragt! mag ook wel na die paar honderd uur natuurlijk.mouzetc schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:16:
Bedankt voor jouw geniale inzicht.
[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 14-09-2012 15:50 ]
Bedankt voor je waardevolle en relevante input, hier kunnen we wat mee.
[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 14-09-2012 15:51 ]
Dus je vind de game slecht?! Wat doet je dan bedenken om het topic met diablo 3 in de titel aan te klikken. Wat mij betreft mogen dit soort trollen wel een ban krijgen.
[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 14-09-2012 15:51 ]
Phantom bows laten liggen, like a boss.mouzetc schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:16:
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 14-09-2012 15:51 ]
Toch maar gaan voor meer pickup radius?mouzetc schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:16:
Cheeseburger Addict
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq