Verwijderd

Even een vraagje. Wat zijn ongeveer de gear eisen qua dps/gear voor met een wizard te starten aan act 2 inferno. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar zelfs in het begin zijn de gewone mobs al vrij lastig (vooral die lacuni). Ik ben ooit aan act 1 inferno begonnen met 10k dps en in act 2 heb ik zo een beetje hetzelfde gevoel als ik toen had in act 1.
Ik zit zo rond de 23k dps, 20k health en mijn resists zijn , nu ja laag. Ik wil gewoon een idee hebben waar ik me op moet richten om min of meer een kans te hebben zonder bij elke mob pack een corpse run te moeten doen. Bij elites heb ik er geen probleem mee om te kiten tot ze van vermoeidheid doodvallen.
En tot nu toe blijf ik volharden in het niet gebruiken van de AH, kwestie van de levensduur van het spel een beetje te verlengen :p

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:18:
Even een vraagje. Wat zijn ongeveer de gear eisen qua dps/gear voor met een wizard te starten aan act 2 inferno. Ik heb het een paar keer geprobeerd maar zelfs in het begin zijn de gewone mobs al vrij lastig (vooral die lacuni). Ik ben ooit aan act 1 inferno begonnen met 10k dps en in act 2 heb ik zo een beetje hetzelfde gevoel als ik toen had in act 1.
Ik zit zo rond de 23k dps, 20k health en mijn resists zijn , nu ja laag. Ik wil gewoon een idee hebben waar ik me op moet richten om min of meer een kans te hebben zonder bij elke mob pack een corpse run te moeten doen. Bij elites heb ik er geen probleem mee om te kiten tot ze van vermoeidheid doodvallen.
En tot nu toe blijf ik volharden in het niet gebruiken van de AH, kwestie van de levensduur van het spel een beetje te verlengen :p
Ik zit met deze build nu ook in act.2 inferno

http://us.battle.net/d3/en/profile/Rutger-2174/hero/23335197

ik moet wel nog me defence verbeteren met een armor spell omdat ik nu al heel vaak dood ga :-(
denk dus dat je heel veel moet gaan farmen of toch de ah moet gebruiken wil je een beetje door act. 2 heen kunnen komen.

act.1 vloog ik trouwens nog door heen, act.2 is duidelijk een stuk moeilijker

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:30
Ik zit zo rond de 23k dps, 20k health en mijn resists zijn , nu ja laag.
Ik speel zelf geen wizard, maar dit lijkt me het grootste probleem.
20k hp is erg laag als je resists en/of armor ook aan de lage kant zijn.

Alles wat een defense upgrade is equippen lijkt me het beste advies, aangezien je geen AH wilt gebruiken.
Je DPS is prima, maar ookal dropt dat wat dan is act 2 nog steeds prima te doen.

Ik geloof dat voor een barb de minimum dps zelfs maar 13k was om Belial neer te halen voor de enrage timer.

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Arachnan schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:29:
[...]

Ik speel zelf geen wizard, maar dit lijkt me het grootste probleem.
20k hp is erg laag als je resists en/of armor ook aan de lage kant zijn.

Alles wat een defense upgrade is equippen lijkt me het beste advies, aangezien je geen AH wilt gebruiken.
Je DPS is prima, maar ookal dropt dat wat dan is act 2 nog steeds prima te doen.

Ik geloof dat voor een barb de minimum dps zelfs maar 13k was om Belial neer te halen voor de enrage timer.
23K hp is genoeg hoor. Mijn Wizard heeft op dit moment 27,5k hp al is het streven 30+k hp. Ook met weinig defence kun je wel door A2 inferno komen, maar dat is zeer afhankelijk van je skills. Toen ik begon in A2 gebruikte ik mirror skin en teleport fracture om maar niet geraakt te worden. Gebruik altijd prismatic armor (niet die 35% dmg, die is namelijk generft) als je All res laag is. Gebruik uiteraard geen glass cannon, maar kies voor Galvenazing ward en Blur.

Als je veel tijd kwijt bent met het ontwijken van attacks kun je gebruik maken Arcane Orb met de tap skill zonder leeg te raken.

Je streven moet zijn. 750 all res (met buff), zo veel mogelijk armor (tot 7,5k maar daar kom je niet zomaar aan), iets om jezelf weer leven te geven tegen reflect damage en natuurlijk zoveel mogelijk dmg ;)

xVortexx D3

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18
Kan iemand me een goede skill adviseren voor de Witch doctor?
Ik ben vandaag in act 2 inferno beland, dit was mijn build http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#SUYdRT!UWa!ZabZZa
Mijn hondjes gaan te snel dood, dus die skill moet vervangen worden, ik ben nu aan het experimenteren met mass confusion en dan de unstable realm rune (45 seconden cool down) en het is best prettig als een elite een seconde of 3 voor jou vecht.

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 17:19

Mikromanic

Onder de titel

Dit nog iets waard?

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/fcqr83.png

^^

Up

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Nee, niks waard. Geef maar aan mij. ;(
Rob_Dielemans schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:20:
Ik ben vandaag in act 2 inferno beland, dit was mijn build http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#SUYdRT!UWa!ZabZZa
Mijn hondjes gaan te snel dood, dus die skill moet vervangen worden, ik ben nu aan het experimenteren met mass confusion en dan de unstable realm rune (45 seconden cool down) en het is best prettig als een elite een seconde of 3 voor jou vecht.
Link dan ook naar je Hero op B.net ;)
Hondjes zijn in act 3 bij mij prima viable, dus act 2 moet al helemaal te doen zijn. Maar weet niet met wat voor gear je rondloopt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• xV0rtexx
Grapjas :P . Erg mooie find. Ik weet niks van DH's, maar deze is wel heel erg fraai.

xVortexx D3

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Die is zeker wel wat waard ja. Vrij hoge dps en Dex!. Kun je gemakkelijk even zoeken op de AH.

Gewoon 150 dex invoeren en sorteren op dps. Socket is standaard en Int heb je niet heel veel aan. CHD is ook gemiddeld.

• Rob_Dielemans
Angeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:26:
[...]

Link dan ook naar je Hero op B.net ;)
Hondjes zijn in act 3 bij mij prima viable, dus act 2 moet al helemaal te doen zijn. Maar weet niet met wat voor gear je rondloopt.
Oh wacht, ik heb net allemaal nieuwe gear gekocht, ik ga even mijn hondjes terugzetten en testen of het beter werkt. Kan ik ergens terug lezen exact wat mijn summons overnemen van mijn eigen stats (leven, all resist, etc)

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

Thompson

Beeromaniac

Manticore is toch ook het enige wapen waarop je een dubbele socket kunt hebben?

Beeromaniac

• Klitse
  • Niet online
Thompson schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:31:
Manticore is toch ook het enige wapen waarop je een dubbele socket kunt hebben?
Yep.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

Thompson

Beeromaniac

Mooi weet ik dat ook weer gelijk :)
Wel dik als je een hoge CHD al op je wapen hebt en dan 2 socket's. 2-hander kan tot max. 200CHD? Dan kun je dus 350~400 CHD hebben op je wapen :D

Beeromaniac

• Petaht
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10 09:15
verkeerd gelezen

[ Voor 93% gewijzigd door Petaht op 13-09-2012 13:37 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Petaht schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:36:
[...]

2handers kunnen tot 200, dacht ik :?
2h crossbows niet.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik vind 't wel een geschikte build eigenlijk. Weinig op aan te merken. Wat is je profiel en wat voor een moeilijkheden loop je tegenaan?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:13
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#SUXdRT!UZd!ZacZZa

Ik zou meer voor deze build gaan. Je hebt in no time de zombie dogs om je heen op deze manier. je hebt er 1tje extra en ze hebben meer HP.

Ik ben wel pas lvl 40 WD zelf dus weinig ervaring hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door SMD007 op 13-09-2012 13:38 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Klitse
  • Niet online
Thompson schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:35:
[...]

Mooi weet ik dat ook weer gelijk :)
Wel dik als je een hoge CHD al op je wapen hebt en dan 2 socket's. 2-hander kan tot max. 200CHD? Dan kun je dus 350~400 CHD hebben op je wapen :D
bijna correct, 100%CHD of x-bows is max, ik heb buffed nu 412% chd: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661

[ Voor 3% gewijzigd door Klitse op 13-09-2012 13:42 ]

• MicScott

MicScott

.Grey.

SMD007 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:38:
[...]

http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#SUXdRT!UZd!ZacZZa

Ik zou meer voor deze build gaan. Je hebt in no time de zombie dogs om je heen op deze manier. je hebt er 1tje extra en ze hebben meer HP.
Dat lijkt me een extreem slecht idee. De zombie dogs die je krijgt als je geen summon skill hebt, hebben namelijk geen rune en ook geen "force armor". Dus die zijn écht zo dood. Om nog maar te zwijgen over 30% damage reduction op jezelf die je zo misloopt.

[ Voor 7% gewijzigd door MicScott op 13-09-2012 13:39 ]

• SMD007
MicScott schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:39:
[...]

Dat lijkt me een extreem slecht idee. De zombie dogs die je krijgt als je geen summon skill hebt, hebben namelijk geen rune en ook geen "force armor". Dus die zijn écht zo dood. Om nog maar te zwijgen over 30% damage reduction op jezelf die je zo misloopt.
Zoals ik zei weing ervaring met mn lvl 40 WD maar ze houden het bij mij tot nu toe nog prima uit zit ook pas in ACT 3 NM dus.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Rob_Dielemans
MicScott schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:37:
[...]

Ik vind 't wel een geschikte build eigenlijk. Weinig op aan te merken. Wat is je profiel en wat voor een moeilijkheden loop je tegenaan?
Ik ben pas begin deze week begonnen aan een Witch doctor en in record tijd tot inferno gekomen (20 uur speeltijd), deze build is ook op een natuurlijke wijze ontstaan.
Gisteren dan door act 1 heen gebriesd. Al mijn gear heb ik gevonden en gecraft of had ik nog in mijn stash zitten. omdat ik nog geen week met de WD speel dacht ik dat er iets mis was met mijn build. Maar ik heb net een paar upgrades gedaan (ik had maar 20K health en zo) kijk maar naar mijn crappy gear
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zhirek-2393/hero/19978392 die Dai-katana staat wel stoer, lijkt meer op een lightsaber als ik er mee rond ren

Het ziet er nu een stuk beter uit en ik ga act2 verder proberen zo

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Veel hangt af van je build, ik ga ervan uit dat je een klassieke kite build gebruikt met hydra/blizzard/magic missile of iets gelijkaardig. Tot eind act1 kan je perfect overleven zonder all resist items en voldoende int/vit. Vanaf act2 heb je nood aan all resist, dit hoeft niet extreem veel te zijn maar geloof me, 300 all resist --> 50% damage reduction in act2, dat is het verschil tussen 1shotted of 2shotted ;) In act2 heb je veel meer elemental damage zoals fire, poison en lightning en daar moet je echt aan wennen.

In eerste instantie moet je dus je resistances/armor upgraden, ongetwijfeld is het meeste van je gear nog <lvl60 en dus met weinig armor en geen resist.

Bij het vergelijken van items: armor / all resist hebben beide hetzelfde effect, verhouding is ongeveer 10/1. Dus stel je huidige shoulders zijn 100int/50vit/150armor, probeer dit te vervangen met gelijkaardige (of meer) int/vit maar met op zijn minst 200armor of 20all resist. Doe die oefening voor al je gear en je geraakt zonder probleem aan die +300AR. Je zal merken dat lvl60 items standaard al meer armor hebben dan je huidige gear.

Wat richtcijfers:
- damage: 23k dps is op zich al niet verkeerd, 30k is ideaal om te progressen
- armor: probeer 3k armor (unbuffed) te halen - met energy armor wordt dit nog eens 50% meer
- resistance: 300AR is een minimum
- int: 1500 (remember, 10int geeft je 1 all resist dus niet te onderschatten!)
- vit & life% --> 30k HP, in combinatie met force armor kan je dan 3-4 hits aan (mits bovenstaande vereisten)

Succes!
Rob_Dielemans schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:30:
[...]

Oh wacht, ik heb net allemaal nieuwe gear gekocht, ik ga even mijn hondjes terugzetten en testen of het beter werkt. Kan ik ergens terug lezen exact wat mijn summons overnemen van mijn eigen stats (leven, all resist, etc)
Zombie dogs krijgen 35% van jouw HP erbij, Gargantuan 50%.
Zombie dogs hebben standaard 10k life, Gargantuan 30k.
Heb jij dus 50k life, dan hebben je dogs 27,5k HP en je Gargantuan 55k.

Daarnaast nemen ze 1:1 jouw damage reduction waardes over. Heb jij 50% damage reduction en 50% resist, dan werkt dit direct ook op de damage die je pets krijgen.

M.a.w.: hoe meer life en armor/resistances jij hebt, hoe sterker je dogs worden.

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:37:
[...]
Ik vind het een bizarre build. Wat wil je met Vision Quest als je geen zombie charger of bats gebruikt.
Siphon heeft nauwelijks nog zin op dit niveau, je krijgt er zo weinig leven van terug dat je beter een andere Rune kunt pakken voor Soul Harvest.
Humongoid is een leuke rune voor grote groepen, maar tegen rares en bosses doe je onvoldoende damage. Restless Giant is wellichthandiger - grotere damage output jegens bossbeestjes :)
Je Hondjes hebben Life Link. Dat is op zich geen grote fout, maar met Leeching Beasts krijg je meer health binnen, en zij ook. Met Life Link gaan zij ook dood als jij schade vangt.

Dit is mijn (huidige) build, deze werkt lekker met pets en een DPS van 40500 unbuffed.
SMD007 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:40:
[...]
Zoals ik zei weing ervaring met mn lvl 40 WD maar ze houden het bij mij tot nu toe nog prima uit zit ook pas in ACT 3 NM dus.
Niet lullig bedoeld heh, maar op level 40 in Nightmare speel je écht een heel ander spel dan op level 60 in A2 Inferno. Als je daar zelf niet bent met een class die er goed werkt moet je eigenlijk niet teveel advies willen geven, want dingen waar jij nog geen last van hebt werken serieus anders op Inferno. Het gaat niet meer alleen om je skillset, maar ook om je gear bijvoorbeeld.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 14:29 ]

• Rob_Dielemans
Angeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:15:
[...]

Zombie dogs krijgen 35% van jouw HP erbij, Gargantuan 50%.
Zombie dogs hebben standaard 10k life, Gargantuan 30k.
Heb jij dus 50k life, dan hebben je dogs 27,5k HP en je Gargantuan 55k.

Daarnaast nemen ze 1:1 jouw damage reduction waardes over. Heb jij 50% damage reduction en 50% resist, dan werkt dit direct ook op de damage die je pets krijgen.

M.a.w.: hoe meer life en armor/resistances jij hebt, hoe sterker je dogs worden.
Dank u. Ik ben nu al wat verder in act 2 en het gaat nu wel goed genoeg. Het probleem waren vooral die insecten in de eerste paar gebieden die mij deden twijfelen aan mijn build, Ik heb wat nieuwe gear gekocht en ben van 20K Health naar 31K gegaan en mijn all resist is iets van 350 naar 500 gegaan en het werkt nu best prettig. ik doe 22K damage en na een volle soul harvest iets boven de 30K. Dit is wel voldoende om act 2 door te komen

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:25:
[...]

Ik vind het een bizarre build. Wat wil je met Vision Quest als je geen zombie charger of bats gebruikt.
Siphon heeft nauwelijks nog zin op dit niveau, je krijgt er zo weinig leven van terug dat je beter een andere Rune kunt pakken voor Soul Harvest.
Humongoid is een leuke rune voor grote groepen, maar tegen rares en bosses doe je onvoldoende damage. Restless Giant is wellichthandiger - grotere damage output jegens bossbeestjes :)
Je Hondjes hebben Life Link. Dat is op zich geen grote fout, maar met Leeching Beasts krijg je meer health binnen, en zij ook. Met Life Link gaan zij ook dood als jij schade vangt.

Dit is mijn (huidige) build, deze werkt lekker met pets en een DPS van 40500 unbuffed.
Acid cloud is ook een gigantische manaslurper. Siphon ben ik het inderdaad mee eens, daar kun je betere alternatieven voor kiezen, die had ik even over het hoofd gezien.
Restless giant is ook mijn favoriet, maar humongoid is zeker een optie, vooral omdat met wat lagere dps, je m.i. best voor steady dps in plaats van burst dps kan gaan. Life link vind ik persoonlijk beter dan leeching beasts: voorkomen is beter dan genezen. En als jij doodgaat, gaan je hondjes sowieso ook dood :) Maar het hangt natuurlijk ook af van wat voor een andere bronnen je nog health krijgt.

• Rob_Dielemans
MicScott schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:30:
[...]

Acid cloud is ook een gigantische manaslurper. Siphon ben ik het inderdaad mee eens, daar kun je betere alternatieven voor kiezen, die had ik even over het hoofd gezien.
Restless giant is ook mijn favoriet, maar humongoid is zeker een optie, vooral omdat met wat lagere dps, je m.i. best voor steady dps in plaats van burst dps kan gaan. Life link vind ik persoonlijk beter dan leeching beasts: voorkomen is beter dan genezen. Maar dit ligt er natuurlijk ook aan uit wat voor een andere bronnen je nog health krijgt.
Jullie hebben gelijk, ik kwam er net achter dat de Siphon rune niet lekker werkt, ik vervang hem denk ik door vengeful spirit. en ik ga leeching beasts testen omdat ze dan langer mee moeten kunnen. de rest laat ik staan want het werkt prettig

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:25:
[...]

Ik vind het altijd juist leuk om niet de standaard builds te proberen, en kijken hoever ik kom :P Dit heb ik nog nooit iemand anders zien doen namelijk, maar kom er toch vrij makkelijk door A3 mee :P En krijg er in public games altijd wel leuke reacties op :P

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:15
Wat is nou tegenwoordig de beste build voor barbarians die nog niet zulke goede gear heeft

http://eu.battle.net/d3/en/profile/lorune-2844/hero/110953 <-- Dit is me armory link om je een idee te geven van wat voor gear ik heb (heb ook letterlijk niks anders als dit :D)

Ik hoor veel over die WW spec, maar daar heb je zo een 40% crit voor nodig en daar kom ik echt nog niet aan

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:36:
[...]

Ik vind het altijd juist leuk om niet de standaard builds te proberen, en kijken hoever ik kom :P Dit heb ik nog nooit iemand anders zien doen namelijk, maar kom er toch vrij makkelijk door A3 mee :P En krijg er in public games altijd wel leuke reacties op :P
Geen rune op je mirror images?

Verwijderd

Rob_Dielemans schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:34:
[...]
Jullie hebben gelijk, ik kwam er net achter dat de Siphon rune niet lekker werkt, ik vervang hem denk ik door vengeful spirit. en ik ga leeching beasts testen omdat ze dan langer mee moeten kunnen. de rest laat ik staan want het werkt prettig
Ik heb naast mijn lietsiebiesties nog 1200 health p sec (mede door Blood ritual) en geen LoH en LifeSteal. Dat is nog wel even een itempje.

20K dps was trouwens in mijn ervaring écht niet voldoende om A2 door te komen, Belial schopt mij zelfs met resistance in de 600+ en 58% damage resist, en 40K dps nog steeds helemaal m'n kont als ik niet héél voorzichtig ben.

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:37:
[...]

Geen rune op je mirror images?
oh jee ik link de verkeerde character :P die is nog maar lvl 30 ofzo... zal 'm even fixen ;)
Edit: nu klopt ie :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 14:41 ]

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Terence(x) schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:36:
Wat is nou tegenwoordig de beste build voor barbarians die nog niet zulke goede gear heeft

http://eu.battle.net/d3/en/profile/lorune-2844/hero/110953 <-- Dit is me armory link om je een idee te geven van wat voor gear ik heb (heb ook letterlijk niks anders als dit :D)

Ik hoor veel over die WW spec, maar daar heb je zo een 40% crit voor nodig en daar kom ik echt nog niet aan
40 % crit is makkelijker dan je denkt

Basis - 5 %
Wrath of the berserker - 10 %
Battle Rage - 3 %
Weapon master + Axe of Mace - 10 %
Ruthless - 5 %

Op die manier zit je, zonder gear, al op 33 % crit chance :).
Dan heb je alleen nog maar 7 % extra nodig vanuit je gear :D

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

[...]

Op level 30 is dat cute, maar op lvl 60 ga je keihard falen met zo'n build :P Er zijn een aantal builds waarbij je met 1 of 2 skills zou kunnen variëren, maar echte exotische builds die succesvol zijn heb je bijna niet.

Heuj stiekem nu je DH linken he :P

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 13-09-2012 14:55 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
[...]

Ik vind het ook heerlijk om van alles te proberen, daarom speel ik ook de WD. Wel kost het me vaak veel gold als ik een leuke build vind die toch net niet suitable is voor inferno act3 farm. Mijn huidige build gebruik ik nu een weekje ongeveer, maar zit er over na te denken om weer is het roer om te gooien. The beauty of Diablo! (ondanks dat ik het een geldgraaierij game vind van blizzard met hun AH :P )

Mijn YouTube

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 15:03

amas

Law of Nature: Chaos

Dit is mijn huidige DH: http://eu.battle.net/d3/e...enguin-2466/hero/16381375. Ik heb bijna de 100k DPS grens bereikt, zonder SS dan hè ;) Ik zit echter al een tijd te zoeken naar items met movement speed. Maar die dingen zijn zo vreselijk duur :(. Vooral die Lacuni Prowlers zijn heel interessant. Laatst zag ik er één op staan met 134 dex en 97 VIT voor 25M. Helaas te laat...
Mja, mijn boots zijn best wel goed dacht ik zo, het probleem is dus dat ik tientallen miljoenen moet gaan uitgeven voor dezelfde boots maar dan met movement speed. Is de movement speed het echt waard?

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

TheAmassama schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:03:
Dit is mijn huidige DH: http://eu.battle.net/d3/e...enguin-2466/hero/16381375. Ik heb bijna de 100k DPS grens bereikt, zonder SS dan hè ;) Ik zit echter al een tijd te zoeken naar items met movement speed. Maar die dingen zijn zo vreselijk duur :(. Vooral die Lacuni Prowlers zijn heel interessant. Laatst zag ik er één op staan met 134 dex en 97 VIT voor 25M. Helaas te laat...
Mja, mijn boots zijn best wel goed dacht ik zo, het probleem is dus dat ik tientallen miljoenen moet gaan uitgeven voor dezelfde boots maar dan met movement speed. Is de movement speed het echt waard?
Ligt er aan hoe je speelt en of je solo speelt of in coop.
Als je veel solo speelt is movement speed eigenlijk wel verplicht voor kiten e.d. Als je bijna altijd samen speelt dan is movement speed minder interessant. Mijn MF boots hebben geen movement speed, en dat merk ik alleen als de rest van mijn groep dood is bij een elite :P

Maarreh: jouw boots hebben al movement speed? ;) En zo heel goed zijn ze nou ook weer niet :P Hij is nu geupdate :+

Boots zijn wel nice. Heb zelf vergelijkbare met movement speed: http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618
Zoiets is volgens mij rond de 25-30 mil oid.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 13-09-2012 15:12 ]

• Klitse
  • Niet online
je kunt ook nog kijken naar een Inna's Temperance pants. Die van mij waren 30M en daar zit ook movementspeed op. Verder zit er nog increased attack speed en 1% CHC op. Volgens mij een van de beste pants voor een DH.

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 15:03

amas

Law of Nature: Chaos

Timeless schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:08:
[...]

je kunt ook nog kijken naar een Inna's Temperance pants. Die van mij waren 30M en daar zit ook movementspeed op. Verder zit er nog increased attack speed en 1% CHC op. Volgens mij een van de beste pants voor een DH.
Dank je, zal ik eens naar kijken.
Angeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:06:
[...]

Maarreh: jouw boots hebben al movement speed? ;) En zo heel goed zijn ze nou ook weer niet :P Hij is nu geupdate :+
Ja, ik zag net dat ik mn MF gear nog aan had. Heb ze even gewisseld. Nu staan ze er wel op :) :z

[ Voor 51% gewijzigd door amas op 13-09-2012 15:09 ]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:52:
[...]

Op level 30 is dat cute, maar op lvl 60 ga je keihard falen met zo'n build :P Er zijn een aantal builds waarbij je met 1 of 2 skills zou kunnen variëren, maar echte exotische builds die succesvol zijn heb je bijna niet.

Heuj stiekem nu je DH linken he :P
Haha ja sorry, had m'n verkeerde character gelinkt :P Bedoelde de DH build, met grenades, en allerlei LoH/damage reduction abilities enzo :P 't is lastig omdat er niet echt fijne defensive passives zijn, maar werkt toch lekker :)
Timeless schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:08:
[...]

Ik heb nu de The Inquisitor legendary cloak, geeft ook 12% MS :D Helaas heeft ie alleen geen +discipline.. Wil eigenlijk nog richting de 60 disc gaan, wat blijkbaar alsnog kan dankzij SoJ.

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Sabrac schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:40:
[...]

40 % crit is makkelijker dan je denkt

Basis - 5 %
Wrath of the berserker - 10 %
Battle Rage - 3 %
Weapon master + Axe of Mace - 10 %
Ruthless - 5 %

Op die manier zit je, zonder gear, al op 33 % crit chance :).
Dan heb je alleen nog maar 7 % extra nodig vanuit je gear :D
Ik vind niet dat je WotB mee kan tellen :P. Maar een mooi amuletje met 7% CHC en wat LOH (500) helpt. Daarnaast gloves met 6-10% CHC en je bent er :)

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:34:
Tijd voor een flinke Barb-nerf, anders begin ik er ook eentje..
Dat was mijn plan voor vanavond.

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:36:
[...]

Dat was mijn plan voor vanavond.
Precies mijn gedachte

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Bosmonster schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:34:
Tijd voor een flinke Barb-nerf, anders begin ik er ook eentje..
Vergelijkbaar top-geared wizards/monks/demonhunters/witchdoctors zie ik net zo, of bijna net zo snel door de acts heen huppelen.

Het is niet zozeer de class, maar de gear.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Neelon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:39:
[...]

Vergelijkbaar top-geared wizards/monks/demonhunters/witchdoctors zie ik net zo, of bijna net zo snel door de acts heen huppelen.

oneens! ik heb max movespeed monk met 95k dps unbuffed..en ik beat een WW Barb met constant sprint up echt niet...

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:39:
Barbs zijn voor spelers die niets kunnen, dus maar een barb starten.

* Angeloonie rent :+
Proberen weg te rennen van een barb klinkt optimistisch ;)

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Wow! Ik kan echt niet begrijpen hoe jij op de 100K dps komt zonder Sharpshooter. Zou jij eens naar mijn build kunnen kijken: http://eu.battle.net/d3/e...dSkyNL-2786/hero/18693936
Wat is nu het grote verschil waarom ik zonder Sharpshooter maar tot 50K dps kom?
Iemand een suggestie wat voor mij een belangrijke upgrade zou kunnen zijn (hoogste prio). Ik ben absoluut geen mega-multi-miljonair, maar kan natuurlijk best wat sparen. Ik heb op dit moment zo'n 1,4miljoen :(...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:40:
[...]

oneens! ik heb max movespeed monk met 95k dps unbuffed..en ik beat een WW Barb met constant sprint up echt niet...
Tempest Rush monks zie ik het anders toch wel doen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Neelon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:42:
[...]

Tempest Rush monks zie ik het anders toch wel doen.
Ja kan inderdaad ook suboptimale gear met veel spirit regen gaan kopen ... ipv gewoon voluit gaan op een barb ;)
EricNL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:42:
[...]

Wow! Ik kan echt niet begrijpen hoe jij op de 100K dps komt zonder Sharpshooter. Zou jij eens naar mijn build kunnen kijken: http://eu.battle.net/d3/e...dSkyNL-2786/hero/18693936
Wat is nu het grote verschil waarom ik zonder Sharpshooter maar tot 50K dps kom?
Grootste verschil is dat hij crit chance heeft, en jij niet. Door een hogere crit% wordt SS steeds minder effectief. Met 50% crit chance als basis heb je dus al 50% van je SS damage te pakken.

Jij 9% crit, hij 41,5%. Dat houdt dus in dat hij al 32,5% van de SS damage in zijn DPS zonder SS kan rekenen.

Jij hebt weer meer crit damage, maar daar heb je in de praktijk dus maar heel weinig aan als je maar 9% kans hebt om die te triggeren.

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 13-09-2012 15:48 ]

Neelon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:39:
[...]

Onzin. Zelfs met de beste gear die ik zou kunnen hebben ga ik geen 1M crits doen en de snelheid halen van een WW-barb.

Het is niet voor niets dat een WW-barb binnen twee weken paragon 100 was...

Er is iets niet helemaal juist met de balans op het moment.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:43:
[...]

Ja kan inderdaad ook suboptimale gear met veel spirit regen gaan kopen ... ipv gewoon voluit gaan op een barb ;)
Met de juiste gear gaat het net zo hard als met de draaitol barbarians. Kijk maar eens naar Rukrow bijvoorbeeld.

• Klitse
  • Niet online
EricNL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:42:
[...]

Iemand een suggestie wat voor mij een belangrijke upgrade zou kunnen zijn (hoogste prio). Ik ben absoluut geen mega-multi-miljonair, maar kan natuurlijk best wat sparen. Ik heb op dit moment zo'n 1,4miljoen :(...
Jij kunt inderdaad het best investeren in CHC gear. Ringen/Gloves/Amulet/Braces/Quiver/Helm

Verwijderd

Neelon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:46:
[...]

Met de juiste gear gaat het net zo hard als met de draaitol barbarians. Kijk maar eens naar Rukrow bijvoorbeeld.
Dat ziet er idd aardig uit, het verschil is de 1000mil gear + die daar nodig is en het feit dat je met normale gear dat ook haalt op WW barb...

• EricNL
ChC gear it is... Alleen jammer dat Gear met Dex+ChC+ChD gigantisch duur is. Ach ja, houdt het spel wel leuk. Ik kan Act 3 prima farmen dus ik blijf rustig hopen op die uber-drops die mij ineens een Dagobert Duck maken :)

Verwijderd

EricNL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:50:
ChC gear it is... Alleen jammer dat Gear met Dex+ChC+ChD gigantisch duur is. Ach ja, houdt het spel wel leuk. Ik kan Act 3 prima farmen dus ik blijf rustig hopen op die uber-drops die mij ineens een Dagobert Duck maken :)
Handschoentjes met 9% of 10% crit change (zonder critical damage) en hoge Dex, zijn nog wel betaalbaar en zou al flink moeten helpen.

• FreqAmsterdam
CHD + CCH zijn erg belangrijk voor een DH. :)

Mijn DH nog iets meer geperfectioneerd vandaag: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lootman-2167/hero/2521700

Nieuwe boots. :)

Ik wil nog lacuni's prawlers voor de extra movement speed (en natuurlijk IAS) en de ring van natalyas set zodat ik er nog 130 DEX bij krijg.

Edit: En bijna 100k dps unbuffed volgens http://www.diabloprogress.com/hero/lootman-2167/Loot/2521700

[ Voor 47% gewijzigd door FreqAmsterdam op 13-09-2012 15:59 ]

• Klitse
  • Niet online
EricNL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:50:
Je kan best wat dex inleveren voor CHC. je zult zien dat je dmg toch omhoog gaat.
Kijk maar naar mijn DH. Ik heb maar 1761 dex en toch 100k dps zonder ss.

• EricNL
Timeless schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:55:
[...]

Je kan best wat dex inleveren voor CHC. je zult zien dat je dmg toch omhoog gaat.
Kijk maar naar mijn DH. Ik heb maar 1761 dex en toch 100k dps zonder ss.
Linkje naar je profile please :)?
Toen ik begon met mijn Demon Hunter was Sharpshoot mateloos populair, omdat je behoorlijk goedkoop, toch veel damage kan doen.
Begrijp ik nu eigenlijk dat Sharpshooter steeds minder wordt gebruikt, en je liever 100k DPS unbuffed hebt, dan 150-170k DPS met volle Sharpshooter?

Er zit natuurlijk ergens het "schakelpunt"...

[ Voor 33% gewijzigd door EricNL op 13-09-2012 16:01 ]

• Klitse
  • Niet online
EricNL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:59:
[...]

Linkje naar je profile please :)?
Toen ik begon met mijn Demon Hunter was Sharpshoot mateloos populair, omdat je behoorlijk goedkoop, toch veel damage kan doen.
Begrijp ik nu eigenlijk dat Sharpshooter steeds minder wordt gebruikt, en je liever 100k DPS unbuffed hebt, dan 150-170k DPS met volle Sharpshooter?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661
Punt is dat je de "volle" sharpshooter niet vaak bereikt. Eingelijk alleen als je even geen mobs tegenkomt. Daardoor lijkt 170k dps met SS wel indrukwekkend maar gemiddeld doe je natuurlijk veel minder dmg.

Er zit natuurlijk een omslagpunt maar dat is afhankelijk van CHC/CHD/Dex/ias enz.

[ Voor 21% gewijzigd door Klitse op 13-09-2012 16:07 ]

• xV0rtexx
Niet allemaal een WW Barb beginnen. Het is al zo dringen op de AH, dan komt het trading topic ook in gevaar :P

Mijn Wizard komt met 24 ms niet aan de snelheid van mijn barb. Allicht met teleport - wormhole dat het nog iets sneller kan.

En ja, met een Barb kun je met veel minder geld gear kopen om snel door A3 te walsen, maar als ik naar bijvoorbeeld Niguyen kijk zou dat zomaar in de buurt kunnen komen van een Barb kwa snelheid (monk, WD weet ik niet).

xVortexx D3

• mierenfokker
  • Laatst online: 13-12-2024
Bosmonster schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:45:
[...]

Onzin. Zelfs met de beste gear die ik zou kunnen hebben ga ik geen 1M crits doen en de snelheid halen van een WW-barb.

Het is niet voor niets dat een WW-barb binnen twee weken paragon 100 was...

Er is iets niet helemaal juist met de balans op het moment.
Zijn dat er veel dan, die 1 miljoen crits doen? Dat zijn gewoon de uber barbs. Ik haal 200k crits, maar zie wizards veel meer damage doen en praktisch onverwoestbaar zijn door hun schild die continue aanstaat. Moet dat nu ook generfd worden?
EricNL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:59:
[...]

Het is het beste om veel crit% te hebben voor extra damage in de basis. Door middel van SS had iedereen ineens "veel damage". Alleen was dat vertekend en slechts 1 seconde lang, want daarna zakt de dps weer dramatisch omlaag omdat de crit chance dan weer 0% (of 10% oid) is.
Het is dus belangrijk om een hoge base damage en hoge crit% te hebben. Hierdoor zul je zonder SS al veel vaker critten, en dus standaard al meer damage doen, zonder dat je SS moet opladen.

Het omslachtpunt voor SS zit bij mij rond de 40% crit. Dit is bij mij de gemiddelde crit% tijdens het vechten waarop SS weer gereset wordt. Ik zit nu op 32% crit, maar als ik deze weet te boosten naar 38-40% ga ik denk ik SS vervangen met wat anders.

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 13-09-2012 16:09 ]

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:07:
[...]

Het is het beste om veel crit% te hebben voor extra damage in de basis. Door middel van SS had iedereen ineens "veel damage". Alleen was dat vertekend en slechts 1 seconde lang, want daarna zakt de dps weer dramatisch omlaag omdat de crit chance dan weer 0% (of 10% oid) is.
Het is dus belangrijk om een hoge base damage en hoge crit% te hebben. Hierdoor zul je zonder SS al veel vaker critten, en dus standaard al meer damage doen, zonder dat je SS moet opladen.

Het omslachtpunt voor SS zit IMO rond de 40% crit%. Dit is bij mij de gemiddelde crit% tijdens het vechten waarop SS weer gereset wordt.
Hou ook rekening met het feit dat je een andere passive kunt gebruiken als je geen SS meer gebruikt. Dus dan heb je ineens ruimte voor bijvoorbeeld Vengeance waardoor je weer meer hatred spenders kunt knallen en dus weer meer dmg kunt doen. Het echte omslagpunt van SS kan dus nog wel eens lager liggen dan 40%

• An1mA
  • Laatst online: 08-10 18:26
Blijkbaar was dit nog niet gepost, maar zouden m'n mede-tweakers dit ook willen testen? Ik wil graag een spreadsheet maken met daarin de droprates.
Gewoon per run de server ip en aantal items noteren met de level erbij. Pak zelf geen 61 op, dus ik hou alleen 62,63 en legendary bij. Zo kunnen we zelf testen of het echt "rng" is ja of nee. Je kunt het me melden via een DM en graag 5+ ip's per dm ofzo.

Voorbeeld
Server IP
64

Level
63 = 2
62 = 7
Legendary = 0

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:30
Die 1m crits, is dat niet een proc van bijvoorbeeld Sever?

http://us.battle.net/d3/en/item/sever

"Any attack that was going to kill a monster will now instead cause a massive critical hit.
Combined with life steal you can be healed for over 100,000+ each time a monster dies.
The damage however is purely for show as the monster would have died regardless."

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Arachnan schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:11:
Die 1m crits, is dat niet een proc van bijvoorbeeld Sever?

http://us.battle.net/d3/en/item/sever

"Any attack that was going to kill a monster will now instead cause a massive critical hit.
Combined with life steal you can be healed for over 100,000+ each time a monster dies.
The damage however is purely for show as the monster would have died regardless."
Ja. Last Breath heeft het ook volgens mij.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Timeless schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:10:
[...]

Hou ook rekening met het feit dat je een andere passive kunt gebruiken als je geen SS meer gebruikt. Dus dan heb je ineens ruimte voor bijvoorbeeld Vengeance waardoor je weer meer hatred spenders kunt knallen en dus weer meer dmg kunt doen. Het echte omslagpunt van SS kan dus nog wel eens lager liggen dan 40%
Klopt, daarom verschilt het ook per situatie/build/gear. Voor mij is denk ik rond de 40% het echte omslagpunt, maar misschien is het wel al bij 35%. Dan kan ik namelijk met Vengeance 3x Cluster Arrow schieten, dus weer meer damage doen.

Maar goed, het blijft erg lastig om dit exacte punt te kunnen bepalen. :)

• Immow
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 12:54
Wizard met Archon explosion rune (1600% weapon dmg) kan ook hard critten :3

Dacht in de 3 mil, maar dat is maar een 1 moment :<

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Diablo3

• xV0rtexx
Immow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:19:

Ik zag laatst Method (vrij zeker) een build daarop baseren. Best grappig, maar dan moet je elke x archon weer cancelen. Hij deed heb 1x per pack, maar volgens mij kill ik de packs met 60% van zijn damage even snel met improved archon.

xVortexx D3

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

We’ll have articles in the coming days providing all the details on the upcoming patch, but we wanted to give you a sneak peek at what major features to expect.

Defensive Skill Changes

In our eternal quest to promote build diversity; we’ll be making changes to defensive skills across the board while simultaneously reducing incoming damage. The net result is a survivability buff for players, and an increase in build options as defensive abilities become less “mandatory.”

New Event: Infernal Machine

The Infernal Machine is a device that will allow level-60 players to battle “uber” versions of some of Sanctuary’s most nefarious bosses. While the rewards for defeating these bosses will be great, some assembly is required.

New System: Monster Power

Similar to the “Players 8” command in Diablo II, the Monster Power system is designed to give players more control over how challenging enemies are in each difficulty.

This and more is coming in Patch 1.0.5! Stay tuned for all the gory details.
Klinkt lang niet verkeerd moet ik zeggen.

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 17:11
Nog meer damage reduction, elke patch maken ze inferno makkelijker. Onbegrijpelijke zet.

Verder wel leuke opties hoor.

Running \ Cycling: Strava

• kevz
  • Nu online
Nou dat word act4 farmen binnenkort :P

Mijn YouTube

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-10 17:29
Infernal machine klinkt als een nieuwe game mode

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
An1mA schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:11:
Blijkbaar was dit nog niet gepost, maar zouden m'n mede-tweakers dit ook willen testen? Ik wil graag een spreadsheet maken met daarin de droprates.
Gewoon per run de server ip en aantal items noteren met de level erbij. Pak zelf geen 61 op, dus ik hou alleen 62,63 en legendary bij. Zo kunnen we zelf testen of het echt "rng" is ja of nee. Je kunt het me melden via een DM en graag 5+ ip's per dm ofzo.

Voorbeeld
Server IP
64

Level
63 = 2
62 = 7
Legendary = 0
Ik doe het ook maar geen nummers van drops 62 en 63 , als je wil zet even een google doc op en ik doe mee met je

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Verwijderd

Wimploo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:34:
Infernal machine klinkt als een nieuwe game mode
Volgens mij hebben ze het over de iphone 5.

• kevz
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:42:
[...]

Volgens mij hebben ze het over de iphone 5.
ctrl c ctrl v iphone 4, verkoop het als 5, kassa :')

ot, leuk dat ze meer build-diversity willen, maar ik hoop niet dat het nu een snore fest gaat worden :O

Mijn YouTube

• Gundogan

Gundogan

gkoers schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:30:
[...]

Nog meer damage reduction, elke patch maken ze inferno makkelijker. Onbegrijpelijke zet.

Verder wel leuke opties hoor.
Ja, maar als de andere twee toevoegingen echt een uitdaging worden, kan het nog best interessant worden. :)

Dan krijg je eigenlijk dus: normal -> nightmare -> hell -> inferno -> inferno 'player 8' / inferno infernal machine -> inferno 'player 8' + infernal machine.

• Sfinx-
Immow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:19:

... en niet aan te raden versus Reflect Damage :+ Ik heb een tijdje met explosion gespeeld om heel snel elites neer te krijgen, maar ben dan toch naar teleport overgeschakeld om uit jailor + arcane + desecrator weg te geraken, en om geen insta-kills te hebben als ik het per ongeluk bij een reflect damage elite pop.

*edit*
New Event: Infernal Machine

The Infernal Machine is a device that will allow level-60 players to battle “uber” versions of some of Sanctuary’s most nefarious bosses. While the rewards for defeating these bosses will be great, some assembly is required.
Dat klinkt eindelijk als een end-game uitdaging (die er nu niet echt meer is). Hopelijk met bijhorende drops 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Sfinx- op 13-09-2012 16:49 ]

• MicScott

MicScott

.Grey.

An1mA schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:11:

Voorbeeld
Server IP
64

Level
63 = 2
62 = 7
Legendary = 0
Mensen zoeken altijd patronen waar ze niet zijn in de lootdrops van dit soort games. Ik zou er niet teveel van verwachten. That being said wil ik best aan dit experiment meewerken.

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 17:11
Gundogan schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:46:
[...]

Ja, maar als de andere twee toevoegingen echt een uitdaging worden, kan het nog best interessant worden. :)

Dan krijg je eigenlijk dus: normal -> nightmare -> hell -> inferno -> inferno 'player 8' / inferno infernal machine -> inferno 'player 8' + infernal machine.
Dat wel, maar wat is dan het nut van Inferno, ooit bedacht als de extra challenge na het "normale spel" = 1e 3 diffculties. Inmiddels is inferno gewoon de 4e difficulty geworden en is er niks speciaal meer aan.

Running \ Cycling: Strava

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 16:42
MicScott schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:47:
[...]

Mensen zoeken altijd patronen waar ze niet zijn in de lootdrops van dit soort games. Ik zou er niet teveel van verwachten. That being said wil ik best aan dit experiment meewerken.
Maar het werkt toch echt, als je rot drops hebt, log je uit en in en dan heb je ineens een stuk meer high level drops :)

• MicScott

MicScott

.Grey.

dx5314 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:50:
[...]

Maar het werkt toch echt, als je rot drops hebt, log je uit en in en dan heb je ineens een stuk meer high level drops :)
Die anekdote schaar ik onder mijn vorige post.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
[...]

Ik weet ook nog niet of het klopt , heb momenteel 5 ips met hun bevindingen staan

Op zich is het geen werk , na de run doe ik snel ff een netstatje en zet erbij of ik goeie of slechte drops had , en legends of set drops , done , next run :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• kevz
  • Nu online
[...]

True, maar er was ook een tijd waar er echt absurd veel quivvers dropte, dat tov met zeer weinig witchdoc offhands.... Ik vind wd offhands nog steeds beroerd weinig droppen. Sterker nog, ik alle 200+ uur die ik gespeeld heb heb ik nog nooit een offhand upgrade gevonden, alles via de AH gekocht (waar ik trouwens alleen maar koppijn van krijg door zeer slechte filter mogelijkheid)

Mijn YouTube

• MicScott

MicScott

.Grey.

kevz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:51:
[...]

True, maar er was ook een tijd waar er echt absurd veel quivvers dropte, dat tov met zeer weinig witchdoc offhands.... Ik vind wd offhands nog steeds beroerd weinig droppen. Sterker nog, ik alle 200+ uur die ik gespeeld heb heb ik nog nooit een offhand upgrade gevonden, alles via de AH gekocht (waar ik trouwens alleen maar koppijn van krijg door zeer slechte filter mogelijkheid)
Er was ook een tijd dat er buitensporig veel quivers dropte, dit is zelfs aangegeven als bug(fix) in patch 1.04.

• Gundogan

Gundogan

gkoers schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:50:
[...]

Dat wel, maar wat is dan het nut van Inferno, ooit bedacht als de extra challenge na het "normale spel" = 1e 3 diffculties. Inmiddels is inferno gewoon de 4e difficulty geworden en is er niks speciaal meer aan.
Dat is waar. Ik ben ook teleurgesteld in de hoeverre inferno is generfed in plaats van geoptimaliseerd (= maak act1 moeilijker en niet de rest makkelijker en kijk meer naar specifieke elite + affix combos), zeker na alle gecreëerde hype er om heen. Maar hopelijk komt er nu weer wat extra uitdaging in het spel.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 13-09-2012 17:02 ]

• Sfinx-
gkoers schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:50:
[...]

... niet akkoord. Aan het begin van Inferno zit je na 2 dagen spelen, maar uitspelen doe je (zonder even je portefeuille open te trekken) toch 10x langer over, op zijn minst. Spreken we toch van +100u ofzo. Dat noem ik toch een extra challenge.

Je spreekt nu alsof inferno een eitje is, maar iedereen die voor het eerst in inferno aankomt moet eens goed slikken toch :P

Bovendien is dat rekening gehouden met het gebruik van de AH, zonder lijkt me pas echt een uitdaging ;)

• kevz
  • Nu online
Gundogan schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:00:
[...]

Dat is waar. Ik ben ook teleurgesteld in de hoeverre inferno is generfed in plaats van geoptimaliseerd (= maak act1 moeilijker en niet de rest makkelijker), zeker na alle gecreëerde hype er om heen. Maar hopelijk komt er nu weer wat extra uitdaging in het spel.
Zo werkt Blizzard's business model, zie World of Warcraft. Ze houden het even moeilijk voor de hardcore spelers, dan enkele maanden later word alles generfed voor het grote volk. Zo blijft iedereen happy. Ja het zijn valse beloftes hier en daar, maar welk enorm groot gamesbedrijf doet dit niet? Sad but true.

Mijn YouTube

• SMD007
Gundogan schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:00:
[...]

Dat is waar. Ik ben ook teleurgesteld in de hoeverre inferno is generfed in plaats van geoptimaliseerd (= maak act1 moeilijker en niet de rest makkelijker), zeker na alle gecreëerde hype er om heen. Maar hopelijk komt er nu weer wat extra uitdaging in het spel.
Ze hadden naar mijn mening met de beta gewoon moeten zeggen hier is het complete spel tot zo ver. Jullie hebben 30 dagen de tijd om het spel te testen. Op die manier zouden alle aspecten van de game wel getest worden. Sommigen gaan dan zo snel mogelijk 60 proberen te worden enz en dan hadden ze in de beta al wel gezien dat ze de game nog lang niet af hadden. ipv t/m lvl 13 first boss act 1

• Immow
Doe mij maar een gelaagde dungeon met SC permadeath (ga je dood mag je die instance niet meer in), elke laag die je cleared schiet je MF met 50 omhoog zonder cap; worden de monsters moeilijker en nemen toe in aantal.

Dan heb je teminste wat aan je skill en epische battles.

• kevz
  • Nu online
Immow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:07:
Doe mij maar een gelaagde dungeon met SC permadeath (ga je dood mag je die instance niet meer in), elke laag die je cleared schiet je MF met 50 omhoog zonder cap; worden de monsters moeilijker en nemen toe in aantal.

softcore heet softcore voor een reden :')

Mijn YouTube

• FreqAmsterdam

Dat is serieus een heel goed idee! Want!!

Edit: Maar dan misschien wel met een wat minder snelle stijging van MF. Misschien 10% per stage ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door FreqAmsterdam op 13-09-2012 17:12 ]

• Immow
Probleem is dat er geen uitdaging is die de speler juist beloond na een "moeilijke" confrontatie.

Je char gaat niet permanent dood aub goed lezen.
kevz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:08:
[...]

softcore heet softcore voor een reden :')

• Sfinx-

Is op zich een aardig idee, al zou ik geen 'permadeath' voorzien maar een time-penalty (5minuten, 15minuten, ...) Anders is het echt wel een HC instance versie ;) Dan val je dus terug op een lager niveau en verlies je de bijhorende extra stacks.
Pagina: 1 ... 31 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.