Oh oeps, verkeerd om in gedaanAn1mA schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:43:
Die axe is erg lekker zeg, kun je beter als main weapon gebruiken en een emerald in stoppen.

Thanks!!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Oh oeps, verkeerd om in gedaanAn1mA schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:43:
Die axe is erg lekker zeg, kun je beter als main weapon gebruiken en een emerald in stoppen.
Ah, mazzelpik. Jij hebt nog een aardige nuttige random roll met die regen.mierenfokker schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:40:
[...]
Geinig, ik heb deze gisteravond ook gevonden:
[afbeelding]
En deze daarnet:
[afbeelding]
(exclusief gems natuurlijk)
Eindelijk na 5 dagen echt bagger te hebben gevonden weer wat lekkers
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Laat me de stats maar even weten via DM.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:34:
[...]
Zal vanavond kijken en als ie niet is verkocht, sure.
Met die gear kun je diablo makkelijk verslaan, maar diablo is een beetje een apart gevecht voor ons voodoo people. Het probleem is dat je zelfs als je oplet wel af en toe redelijk wat damage pakt, dus dat wil je kunnen healen en mitigaten. Diablo heeft ook geen enrage timer, dus je kunt je tijd nemen.Zennique schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:06:
De build:
http://eu.battle.net/d3/e...nnique-2518/hero/17799597
Alvast bedankt.
[ Voor 62% gewijzigd door Gundogan op 12-09-2012 16:30 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
met die build zou ik ook voor de thorns gaan. En eerlijk gezegd zou ik Leeching beasts nemen ipv dat burning - 3x 2% is nog steeds 6% damage/sec. Dat is zo'n beetje verwaarloosbaar, terwijl 4,5% life steal (50% van 9%) (2,25% voor het hondje en 2,25% voor jou) met een beetje redelijke DPS nog wel redelijk aantikt - en zover ik het kan zien is de hondjes-life-steal niet generfed in Inferno, want ik heb geen LoH en geen life steal behalve Leeching Beasts en als mijn hondjes iets beginnen te bijten knalt m'n health globe direct vol.Gundogan schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:24:
Pet of summons bij Diablo is sowieso gg. Z'n AI weet er niet echt raad mee.
Met een paar honderd k, in ieder geval onder de miljoen, gold kan je als WD wel Diablo en de rest van inferno clearen. Zoek op int + vit + res all + life regen + een build als deze.
[ Voor 8% gewijzigd door Skynick op 12-09-2012 17:01 ]
Je linkje doet het niet.Skynick schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:50:
Hallo allemaal, ik heb een vraag over mijn barbarian. Op het moment speel ik met een 1 handed en shield met een vrij eenvoudige build en ik vroeg mij af of jullie suggesties hebben qua skills en gear. Ik heb het gevoel alsof ik mijn character niet echt goed benut.
Hier is mijn character <A HREF="http://eu.battle.net/d3/en/profile/Noblah-2755/">Noblah</A>
[ Voor 50% gewijzigd door Ramzzz op 12-09-2012 16:52 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Thorns schaalt volgens mij ook naar beneden met inferno. In ieder geval maakte het bij mij niet uit of ik 10k thorns had of nul, echt beter werd het niet. En met voldoende life regen (1.5-2k is makkelijk te doen) blijven je dogs altijd in leven, behalve bij misschien super burst damage (suicide fallen in act3 bijvoorbeeld, maar daar heal je niet tegenop), dus is leeching ook niet nodig en kan je net zo goed voor de meeste dps gaan. Maar leeching is inderdaad handig bij minder liferegen.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:47:
[...]
met die build zou ik ook voor de thorns gaan. En eerlijk gezegd zou ik Leeching beasts nemen ipv dat burning - 3x 2% is nog steeds 6% damage/sec. Dat is zo'n beetje verwaarloosbaar, terwijl 4,5% life steal (50% van 9%) (2,25% voor het hondje en 2,25% voor jou) met een beetje redelijke DPS nog wel redelijk aantikt - en zover ik het kan zien is de hondjes-life-steal niet generfed in Inferno, want ik heb geen LoH en geen life steal behalve Leeching Beasts en als mijn hondjes iets beginnen te bijten knalt m'n health globe direct vol.
[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 12-09-2012 16:58 ]
Done!MicScott schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:14:
[...]
Met die gear kun je diablo makkelijk verslaan, maar diablo is een beetje een apart gevecht voor ons voodoo people. Het probleem is dat je zelfs als je oplet wel af en toe redelijk wat damage pakt, dus dat wil je kunnen healen en mitigaten. Diablo heeft ook geen enrage timer, dus je kunt je tijd nemen.
Weinig ChC met een WW build is niet heel handig. Daarnaast is je all res erg laag en je LoH werkt ook niet echt mee volgens mij. Dus daar zou ik aan gaan werken. Ringen met ChC, Wapen Mace of Axe met weapon master is 10% winst op ChC. Voor de rest armor met wat meer All ress ook gebruiken. Dan gaat je dps snel omhoog.Ramzzz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:51:
Ik heb met mijn barb (Plevel 6) nog altijd erg veel moeite met champions en uniques op inf act 3, behalve in goede parties waarin er stunned, frozen of anderszins immobilized wordt.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ramzzz-1894/hero/1809388
Iemand nog ideeën?
[...]
Je linkje doet het niet.
[ Voor 5% gewijzigd door TiMMieJ op 12-09-2012 16:57 ]
Woot! Gefeliciteerd! Blij dat ik kon helpen.Zennique schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:53:
[...]
Done!
Mijn dank grenst aan hondsdolheid!!
![]()
Dacht echt dat ik meer power nodig had, maar geduld is een nog beter wapen zo blijkt!.
Nou kan ik al farmend mijn overige klasses upgraden, nogmaals dank!
Verwijderd
Hangt ook nogal af van de rest van je stat natuurlijk. Ik heb 1100 life regen, en dat is echt bij lange na niet genoeg in act 2, met 4K armor en 500~600 res all. Dan moet je wel serieus armor meebrengen en hoge res.all om het met 2K/sec te kunnen.Gundogan schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:52:
[...]
Thorns schaalt volgens mij ook naar beneden met inferno. In ieder geval maakte het bij mij niet uit of ik 10k thorns had of nul, echt beter werd het niet. En met voldoende life regen (1.5-2k is makkelijk te doen) blijven je dogs altijd in leven, behalve bij misschien super burst damage (suicide fallen in act3 bijvoorbeeld, maar daar heal je niet tegenop), dus is leeching ook niet nodig en kan je net zo goed voor de meeste dps gaan. Maar leeching is inderdaad handig bij minder liferegen.
Niet om je te beledigen hoor maar ik denk dat je gear nog niet geschikt is voor act 3. Als je me toevoegt zal ik eens even kijken of ik nog wat upgrades voor je heb (for free)Ramzzz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:51:
Ik heb met mijn barb (Plevel 6) nog altijd erg veel moeite met champions en uniques op inf act 3, behalve in goede parties waarin er stunned, frozen of anderszins immobilized wordt.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ramzzz-1894/hero/1809388
Iemand nog ideeën?
[...]
Je linkje doet het niet.
[ Voor 27% gewijzigd door Dark Master op 12-09-2012 17:28 ]
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Thanx!mierenfokker schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:18:
[...]
Niet om je te beledigen hoor maar ik denk dat je gear nog niet geschikt is voor act 3. Als je me toevoegt zal ik eens even kijken of ik nog wat upgrades voor je heb (for free)![]()
Idealiter wil een barb namelijk een axe/mace vanwege de chc.
Mijn tag is odoacr#2769
[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 12-09-2012 18:37 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Gewoon volhouden. Ik moest echt 20 runs doen voordat de secret cave verscheen, en dan nog hopen dat je item droppedNaluh! schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:50:
Goeie genade, ik dacht gisteren 'eventjes' de missende stukjes voor de Staff of Herding te verzamelen. Ben zeker al een keer of 15 in de Caverns of Frost geweest en nog steeds geen Chiltara gevonden, en dan schijnt het ook nog eens zo te zijn dat het niet eens zeker is of ze de Gibbering Gemstone dropped.
[ Voor 23% gewijzigd door kevz op 12-09-2012 19:01 ]
Tot eergisteren had ik altijd de standaard kiting build en dacht laat ik eens wat anders doen. Heb inmiddels 6x act3 runs gedaan en dat ging wonderwel goed af. Ik hebzelf maar iets van 24k life, 4k armor, 680 res all eeen beetje regen en 300loh (dus eigelijk alles minder dan jij hebt behalve de res all en unbuffed). Mijn dps is echter een stuk hoger (58k unbuffed, 32,5%ChC en 225 CHD). Ik zou dan ook wat meer ChC zoeken als ik jou was, want je bent met die build wel afhankelijk van je crits.phawieze schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:10:
Zojuist een financiele klapper gemaakt! Deze verkocht voor 10M!
Nu heb ik dus zo'n 8M te spenderen. Voordat ik het allemaal over de balk smijt (ben ik nogal goed in). Gaarne jullie advies.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paulus-2658/hero/3158454
Bovenstaand mijn build. Niet helemaal up-to-date, zojuist nieuwe chest en goedkoop wapen met loh gekocht om te kijken hoe het speelt (volgens mij ook een koopje).
Heb nu unbuffeed 28k dps, 3550 armor, ~550 res, 37k life, 800 regen en 500 loh,
Met buf (prismatic armor) 28k dps, 5600 armor, ~730 res, 37k life, 1100 regen en 500 loh.
Ga voor een build waarbij als wiz waarbij je die whirlwinds spamt en vertrouwt op de crits om cooldown van explosive blast, frost nova en diamond skin te verkorten. (voornamelijk omdat ik veel wil prakken).
Nu vermoed ik dat het voornaamste probleem is dat ik maar 17,5 CHC en 200 CHD heb? Waar kan ik dan het beste in investeren of is 8M dan te weinig om een echt goede build te krijgen? Ter verdere info (indien nog niet genoegAct 2 lukt aardig, maar in act 3 geven de meeste elites solo toch iets te veel moeite en moet ik vooral vertrouwen op mijn archon powers.
Volgens mij is de drop rate wel redelijk hoog, 50% of hoger geloof ik. Ik ken in elk geval weinig mensen die haar als spawn hadden zonder dat het ding dropte.Naluh! schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:50:
Goeie genade, ik dacht gisteren 'eventjes' de missende stukjes voor de Staff of Herding te verzamelen. Ben zeker al een keer of 15 in de Caverns of Frost geweest en nog steeds geen Chiltara gevonden, en dan schijnt het ook nog eens zo te zijn dat het niet eens zeker is of ze de Gibbering Gemstone dropped.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Met de 'mazzel' die ik op dit moment heb is 50% nog erg laagNMe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:12:
[...]
Volgens mij is de drop rate wel redelijk hoog, 50% of hoger geloof ik. Ik ken in elk geval weinig mensen die haar als spawn hadden zonder dat het ding dropte.
Na alle tijd die ik nodig had voor het verzamelen heb ik geen medelijden met je ben ik bang.Naluh! schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:21:
[...]
Met de 'mazzel' die ik op dit moment heb is 50% nog erg laag
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
De IAS is al meegenomen in de DPS, dat zegt dus niets. Waarschijnlijk maak je overigens gebruik van Sharpshooter waardoor je altijd 100% crit chance hebt, wanneer je niet schiet. Die 50% crit damage is dan ineens een hoop. Uiteindelijk zal voor het grootste gedeelte van je schoten die Dawn beter zijn.HetBiggie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:33:
Vanochtend onderstaande 'Dawn' op AH te pakken gekregen. Stond op bid van <55.000 met een 5mln buyout. Vlak voor einde bid gedaan van 250.000 en voor 189.000 had ik hem!![]()
[afbeelding]
Wat ik niet begrijp is waarom deze Dawn zoveel minder damage geeft dan de twee xbows die ik nu al heb:
[afbeelding]
Natuurlijk hebben die xbows CHD die bij Dawn ontbreekt, maar Dawn heeft veel meer DPS, en het verschil in dexterity met de 1h xbow is bijna te verwaarlozen. Bovendien heeft Dawn IAS. Zeker met de 2h xbow vind ik het verschil (althans, wat het lijkt te gaan worden, ik ben pas lvl57 dus kan ze nog niet dragen) opvallend.
Iemand een verklaring?
Wilde de beide xbows die ik had gaan verkopen, maar misschien wordt het nu dan toch de Dawn die op AH gaat. Moet volgens mij best wat meer opleveren dan 189k...
Thx! Voorlopig zal het wel bij kiten blijven...kevz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:37:
Ik zou gaan kijken welke het beste aanvoelt, met kiten bijvoorbeeld zal de attack speed van de Dawn hem op #1 zetten. De andere geven betere crit damage wat alleen van waarde is met voldoende crit kans. Beide hebben hun nut
Ah, goed gedacht, ja! Heb even SS als skill gedeselecteerd en dan doet Dawn inderdaad een stuk meer damage dan de andere twee bogen. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht!JJerome schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:40:
[...]
De IAS is al meegenomen in de DPS, dat zegt dus niets. Waarschijnlijk maak je overigens gebruik van Sharpshooter waardoor je altijd 100% crit chance hebt, wanneer je niet schiet. Die 50% crit damage is dan ineens een hoop. Uiteindelijk zal voor het grootste gedeelte van je schoten die Dawn beter zijn.
NMe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:23:
[...]
Na alle tijd die ik nodig had voor het verzamelen heb ik geen medelijden met je ben ik bang.
[ Voor 3% gewijzigd door Naluh! op 12-09-2012 21:53 ]
Heeft iemand hier nog een reactie op te geven?Moraxv schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:40:
Hoe belangrijk is EHP nu eigenlijk? Ik gebruik AH niet en kom niet verder dan het begin van act4 hell. Ben dus in act 3 aan het grinden. Ik check nu op verhoging van dps waarbij de EHP niet omlaag gaat. Is dat een goede methode om 99,9% troep van de goede items te scheiden?
Als je dood bent, kan je geen damage doen.Moraxv schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:37:
[...]
Heeft iemand hier nog een reactie op te geven?
[ Voor 15% gewijzigd door Gundogan op 12-09-2012 22:49 ]
Hangt inderdaad volledig van je klasse af. Als DH moet je namelijk 2x niets all resist en 2x niets vitality hebben. Als barb/monk daarentegen geraak je geen meter ver zonder 30k HP / 300 AR in act1 inferno. Wizard / WD zweeft daar zo'n beetje tussenGundogan schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:46:
[...]
Als je dood bent, kan je geen damage doen.
Hangt er verder vanaf welke class en build je hebt en hoeveel gold/geld je voor gear kan uitgeven.
Dit is voor inferno. Hell moet je kunnen uitspelen zonder je druk te hoeven maken om ehp en dps. Softcore uiteraard dan.
[ Voor 17% gewijzigd door Sfinx- op 12-09-2012 23:52 ]
Verwijderd
Auctions lopen gewoon door tijdens maintainance voor zover mij bekend is.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:25:
Er is vannacht maintenance maar er loopt een auction die ik heel graag zou willen hebben. Die tijdens de maintenance eindigt word die verlengt of moet ik gewoon voordat de server down gaan mijn geld erop zetten.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
[ Voor 7% gewijzigd door spookz0r op 13-09-2012 00:54 ]
Maar die LoH is toch niet noemenswaardig? Of komt het door de dps op wapen dat deze zoveel duurder maakt? meeste zijn rond de 700 dps namelijk.spookz0r schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:47:
Een van de basis attacks van monks is met lightning. Die extra damage komt dus goed van pas, LoH erop en een socket voor CHD gemDPS ook netjes.
Beeromaniac
Verwijderd
Bid wars. Je zit een item en het is precies die jij op dit moment nodig hebt.Mistymo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:44:
Laat wel weer eens zien dat ik a) kopers op AH niet snap of b) Items niet goed kan inschatten. Misschien dat een van jullie iets aan mij kan uitleggen.
Ik had gister dus een legendary gevonden.
[afbeelding]
Vervolgens op AH gekeken voor hoeveel ik hem zou kunnen verkopen en dacht nog laat ik hem maar voor 5 mio bid erop zetten, maar zal toch wel niet verkocht worden. Er staan er wel 50 of meer op de AH en na het filteren ongeveer 10. Goedkoopste op de AH met sock/loh is Buy out 1,9 mio en de duurste buy out 10 mio (wel allemaal met lagere dps). Wat schets mijn verbazing dat na paar uur er een current bid is van 10 mio, weer wat later 16 mio, op dit moment 22,5mio met nog 10 uur te gaan. Snap ik iets niet of is dit zo,n goed monk wapen?
Naja vindt het natuurlijk prachtig, maar snappen doe ik het niet
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
Hardware Fanaat
Ach, ondanks mijn mf heb ik na 25 paragon levels maar liefst 0 set items zien droppen. RNG is a bitch.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 07:59:
Gisteren voor het eerst sinds de patch een set item gevonden. Level 63 chest. En maar hopen op IK, Tals of Zuni voor mijn characters... Blackthorne *zucht*. Lage vit roll, geen mainstat, attacker takes damage, maar wel 3 sockets. Toch 5 mil netto, voor mij heel wat.
Helaas weer niet die klapper, of een fijn item, maar was leuk om eens een 63 set te zien.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 08:32 ]
NiceHetBiggie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:33:
Vanochtend onderstaande 'Dawn' op AH te pakken gekregen. Stond op bid van <55.000 met een 5mln buyout. Vlak voor einde bid gedaan van 250.000 en voor 189.000 had ik hem!![]()
[afbeelding]
Wat ik niet begrijp is waarom deze Dawn zoveel minder damage geeft dan de twee xbows die ik nu al heb:
[afbeelding]
Natuurlijk hebben die xbows CHD die bij Dawn ontbreekt, maar Dawn heeft veel meer DPS, en het verschil in dexterity met de 1h xbow is bijna te verwaarlozen. Bovendien heeft Dawn IAS. Zeker met de 2h xbow vind ik het verschil (althans, wat het lijkt te gaan worden, ik ben pas lvl57 dus kan ze nog niet dragen) opvallend.
Iemand een verklaring?
Wilde de beide xbows die ik had gaan verkopen, maar misschien wordt het nu dan toch de Dawn die op AH gaat. Moet volgens mij best wat meer opleveren dan 189k...
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb gister ook 6 runs (geen volledige a3 overigens) gedaan. Had m'n hele stash vol rares (61+) en er was niet 1 item dat voor meer dan 200k verkocht kon worden. Nu kun je zeggen dat het maar 1 dag was, maar gisteren vond ik ook al niks. Nouja, ik vond gister wel een legendary, bleek het een Balefire Caster. Dus die zit nu als brimstone in mn stash. *zucht*Wolf schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:08:
[...]
Ach, ondanks mijn mf heb ik na 25 paragon levels maar liefst 0 set items zien droppen. RNG is a bitch.
Ook ik blijf stug doorspelen tot die klapper dropt. Er zal toch ooit wel eens een 10m+ item voor mij moeten droppen? Het is statistisch gezien onmogelijk dat het niet gebeurt.
Ik ben het wel met de overheersende mening eens dat stug doorgrinden nog niet "rewarding" genoeg is. Paragon levels zijn imho niet genoeg om mij spelende te houden, er moet af en toe wel wat leuke loot droppen.
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:26:
Ik denk ringen met crit chance. Dat zal je veel bang-for-buck geven voor een whirl build.
Ik net door de zure appel heen en voor 8 mil Vile Wards met pickup range gekocht. Toch wel leuk voor mijn WD. M'n duurste aanschaf tot nu toe.
Gems upgraden is inderdaad iets waar ik overheen gekeken heb, kan zo 50 % meer crit dmg bij in ieder gevalsouldemon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:43:
duurde hier op nieuwe char ook tot paragon 10 voor er weer wat dropte (vile ward met max roll)
staat int trading topic om te checken of et echt zoveel waard is als ah aangeeftkon iig een geboden 21mln vinden en stats stuk minder met nog hoop uur te gaan rest stond er op voor 100mln maar geen bods
set item's is ook zuur als je tal's guardianship vind en dan AH op duikt
@ barb boven me
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sould3-2700/hero/19384926
staat in act 4 dus je bent er bijna act 3 kom je loh te kort ( en heb life afther kill welke toch ook nie kan missen ) omdat me loh aan lage kant is
steentjes in je wapens eens upgraden zeker met je crit chance/atackspeed stats daar win jij het meeste nu
is et trouwens nieuws sinds vandaag dat paragon levels op profile te zien zijn of zie ik dat nu pas ?
Ehm ik zie een Skorn, een Vile ward en wat immortal kings dingetjes. Klopt ditVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:47:
Ok, dit begint er nu toch wel stoer uit te zien!
[afbeelding]
Hardware Fanaat
Ik meende dit er ook in te herkennen. Alleen volgens mij speelt Acht op lage kwaliteit want de textures zien er 100x lelijker uit dan bij mijn, dit maakt het herkennen wel lastiger.mierenfokker schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:19:
[...]
Ehm ik zie een Skorn, een Vile ward en wat immortal kings dingetjes. Klopt dit?
Verwijderd
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 09:26 ]
5 legends op 3 uur en je klaagtMiddnight schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:22:
Ik gisteren een uurtje of 3 act 3 gefarmed en heb ik wel 5 legendaries gevonden zeker, waarvan 1 set item (tal rasha neck). Alle 4 de legendary items zijn jammer genoeg salvaged, maar de neck heeft gelukkig toch nog 8.5M gold opgeleverd. Jammer dat de legendaries nog steeds vaak baggerzooi zijn ...
Ik deed 4 uur en had er niet 1. Gemiddeld gezien klopt de RNG dan wel aardig.sleepwalkerbe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:24:
[...]
5 legends op 3 uur en je klaagt![]()
![]()
Random is random maar damn wat wil je dan?
Het mooie van dit wapen is met de cookie-cutter monk spec, is dat onze aanvallen lightning bases zijn. Dit wapen is dus erg onderschat. Ik gebruik deze als off-hand en ik zou er niet snel vanaf willen.Mistymo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:44:
Laat wel weer eens zien dat ik a) kopers op AH niet snap of b) Items niet goed kan inschatten. Misschien dat een van jullie iets aan mij kan uitleggen.
Ik had gister dus een legendary gevonden.
[afbeelding]
Vervolgens op AH gekeken voor hoeveel ik hem zou kunnen verkopen en dacht nog laat ik hem maar voor 5 mio bid erop zetten, maar zal toch wel niet verkocht worden. Er staan er wel 50 of meer op de AH en na het filteren ongeveer 10. Goedkoopste op de AH met sock/loh is Buy out 1,9 mio en de duurste buy out 10 mio (wel allemaal met lagere dps). Wat schets mijn verbazing dat na paar uur er een current bid is van 10 mio, weer wat later 16 mio, op dit moment 22,5mio met nog 10 uur te gaan. Snap ik iets niet of is dit zo,n goed monk wapen?
Naja vindt het natuurlijk prachtig, maar snappen doe ik het niet
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Ik ben best gelukkig met de neck die me toch 7.5M netto opgeleverd heeft, maar ik ben nu paragon lvl 34 en heb ongeveer een 10-tal legendaries droppen gehad, waarvan de eerste tot de laatste een brimstone van 50k gold opgeleverd heeft. Er is ook niet veel plezier aan legendaries vinden als deze totaal waardeloos zijn hoor.sleepwalkerbe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:24:
[...]
5 legends op 3 uur en je klaagt![]()
![]()
Random is random maar damn wat wil je dan?
[ Voor 15% gewijzigd door Middnight op 13-09-2012 09:30 ]
Beeromaniac
Kijk, uiteindelijk komt een "bad streak" altijd ten einde. Ik zit hopelijk ook aan het einde (die van mij duurt nu ook al 4 dagen) want mijn AH loopt leegmierenfokker schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:29:
Ik had 5 dagen lang echt dikke vendor crap, en toen viel mijn chest armor en maakte mijn dag weer goed. En gisteren een 1147dps axe, met 5% attack speed, 231 strenght en een socket. Leek wel of Blizzard die 5 dagen goed wilde maken
Hardware Fanaat
Bij mij staat er nog maar 1 item op de ah van 200k. En dat met elke dag minstens 3 act 3 runs met 270% mf.Timeless schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:31:
[...]
Kijk, uiteindelijk komt een "bad streak" altijd ten einde. Ik zit hopelijk ook aan het einde (die van mij duurt nu ook al 4 dagen) want mijn AH loopt leeg
En de items die je wilt hebben worden met de week duurder. Wil nog de boots van de immortal king of de belt, maar die krengen zijn allemaal 40m of duurderWolf schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:36:
[...]
Bij mij staat er nog maar 1 item op de ah van 200k. En dat met elke dag minstens 3 act 3 runs met 270% mf.
Up
Een beetje bad luck zou ik zeggen. Ik heb ondertussen dik 300MF en dat lijkt echt wel op te brengen, ik zit toch aan 1à2 items/inventory van 500k gemiddeld en heb in 10 runs 2 legendaries gevonden. Dit in contrast met de tientallen runs daarvoor met <200MF waarbij ik meestal alles mocht vendoren.Wolf schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:36:
[...]
Bij mij staat er nog maar 1 item op de ah van 200k. En dat met elke dag minstens 3 act 3 runs met 270% mf.
Cheeseburger Addict
Daar heb ik patent op!Middnight schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:28:
PS: Ik hoop dat klagen over drops inderdaad de drop chance verbeterd
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 13-09-2012 10:08 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 10:10 ]
Probeer is met mantra of conviction + overtawe als je genoeg armor hebt (lijkt me wel) , doe je 24% of 48% meer dmgVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:09:
ook maar eens even mn profile posten.
ik heb een mooie vile ward op bid staan die komt als volgende upgrade 200plus dex
http://eu.battle.net/d3/en/profile/tyrlith-2195/hero/7492701
ik vind overigens gemiddeld 2 legendaries per dag, met tussen 2/6 uur speeltijd.
als iemand nog zin heeft om a3 af en toe te farmen mag hij mn battletag wel toevoegen
Tyrlith#2195
Verwijderd
2 Vile wards in paar dagen tijd gevonden vorige week...Immow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:14:
Ik heb al 3 sunkeepers gevonden (allemaal slecht gerold), zijn er nog meer mensen die hoge ilevel legendary meerdere malen vinden?
ps weten jullie nog goede proxy, op werk kan ik niet op alle sites ;_;
Hardware Fanaat
Beeromaniac
Verwijderd
Verwijderd
Xephirian Amulet en The Grand Vizier op je enchantress zeker?mierenfokker schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:25:
Als ik met mijn enchantress speel, krijg ik daar zo'n 25% extra MF van. Dan zit ik op (even zo uit mijn hoofd) 240MF met 5NV. Mijn gevoel is dat dat net het omslagpunt is dat er echt lekkere drops zijn.
Verwijderd
ja die wissel ik af, backlash is beter voor solo thoughsleepwalkerbe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:13:
[...]
Probeer is met mantra of conviction + overtawe als je genoeg armor hebt (lijkt me wel) , doe je 24% of 48% meer dmg
Running \ Cycling: Strava
Verwijderd
Verwijderd
Zo 1 heb ik ook gevonden, schiet wel een mooie bol af en toe (met een mooi geluidje)gkoers schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:35:
M'n eerste 1.04 legendary en m'n derde in totaal. And it's crap..
Ga ik dat nog even testen voordat ik 'm omsmelt naar een brimstone.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:40:
[...]
Zo 1 heb ik ook gevonden, schiet wel een mooie bol af en toe (met een mooi geluidje)
Verwijderd
ik bied wel 100k hoor, hoewel ik dr geen reet aan hebgkoers schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:42:
[...]
Ga ik dat nog even testen voordat ik 'm omsmelt naar een brimstone.
Beeromaniac
Verwijderd
Ik koop juist een zo'n laag mogelijke attack speed (1h) wapen (1.20) en zo weinig mogelijk extra attack speed.Thompson schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:03:
Wel een dikke attackspeed, 1.65Volgens mij inderdaad echt wel meer waard dan een brimstone.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 11:11 ]
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Cheeseburger Addict
Str is hoog (110/111)R-utger schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:10:
eindelijk na 55+ uur spelen me eerst legendary gevonden
[afbeelding]
Iemand een idee wat het waard is? op de ah kom ik er niet echt uit, prijzen staan er zo verschillend
(ik schat zelf rond een 1mill. maar heb er weinig verstand van)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 4% gewijzigd door Saint_One op 13-09-2012 11:23 ]
thanks voor de reactie, ik probeer hem anders gewoon voor 1 mill en dan zie ik welAngeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:13:
[...]
Str is hoog (110/111)
Vit is gemiddeld (68/71)
Armor is laag (163/175)
Dmg reduction is perfect (20/20)
Lightning reduction is gemiddeld (6/7)
Shock Pulse is gemiddeld (34/50)
Frenzy dmg is laag (6/9)
Zoek op str+vit en je zult wel wat vinden. Denk zelf dat 1 mil misschien wel erg veel is.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
volgens mij zijn de prijzen enz een stuk anders. Heb je al op de ah gezocht naar soortgelijke ?R-utger schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:25:
[...]
thanks voor de reactie, ik probeer hem anders gewoon voor 1 mill en dan zie ik wel
speel trouwens op de american server, weet niet of dat nog weel verscheelt?
Ik zal eens op de AH kijken vanavond, gister heel snel gekeken en zag max 150k staan. Ben alleen niet zo bekend met de brimstone prijzen atm.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:43:
[...]
ik bied wel 100k hoor, hoewel ik dr geen reet aan hebmaar is meer waard dan een brimstone toch !
Onder de 60k volgens mij op dit moment.gkoers schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:47:
[...]
Ik zal eens op de AH kijken vanavond, gister heel snel gekeken en zag max 150k staan. Ben alleen niet zo bekend met de brimstone prijzen atm.
Verwijderd
Die zit ergens rond de 50k volgens mij. Zit nu op m'n werk dus kan ook niks opzoeken qua waardegkoers schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:47:
[...]
Ik zal eens op de AH kijken vanavond, gister heel snel gekeken en zag max 150k staan. Ben alleen niet zo bekend met de brimstone prijzen atm.
Heb hem gewoon voor 1 mill. erop gezetwroekel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:29:
[...]
volgens mij zijn de prijzen enz een stuk anders. Heb je al op de ah gezocht naar soortgelijke ?
haha ik ken dat gevoel. Ik logde vanmorgen in en zag dat er ook wat dingen verkocht waren zat op de 10mil.R-utger schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:57:
[...]
Heb hem gewoon voor 1 mill. erop gezet
binnen 20 minuten verkocht
heb nog nooit boven 1 mill gehad op me rekening![]()
nu rustig kijken voor wat nieuws
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq