• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
An1mA schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:43:
Die axe is erg lekker zeg, kun je beter als main weapon gebruiken en een emerald in stoppen.
Oh oeps, verkeerd om in gedaan :X Heb de emerald in mijn secondary axe.

Thanks!!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
mierenfokker schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:40:
[...]

Geinig, ik heb deze gisteravond ook gevonden:

[afbeelding]

En deze daarnet:

[afbeelding]
(exclusief gems natuurlijk :P)

Eindelijk na 5 dagen echt bagger te hebben gevonden weer wat lekkers :)
Ah, mazzelpik. Jij hebt nog een aardige nuttige random roll met die regen.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Zo, als ik straks thuis ben ga ik even een paar rondjes Act 3 Inferno farmen.
Mocht er iemand zin hebben om mee te gaan, post dan even je battle tag en dan voeg ik je toe als ik online ben.

Ik heb een DH met 50k dps unbuffed, en 169k DPS met SS. (215% MF met 5 stacks). Act 3 gaat prima, op de belachelijke combinatie van een Soul Ripper (die likkende beesten) met Extra Health - Reflect Damage - Fast - Horde/Minions na... :)

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:34:
[...]
Zal vanavond kijken en als ie niet is verkocht, sure.
Laat me de stats maar even weten via DM. :)
Basic str - 29% Storms zijn al erg goedkoop te krijgen / snipen met bids zie ik.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Met die gear kun je diablo makkelijk verslaan, maar diablo is een beetje een apart gevecht voor ons voodoo people. Het probleem is dat je zelfs als je oplet wel af en toe redelijk wat damage pakt, dus dat wil je kunnen healen en mitigaten. Diablo heeft ook geen enrage timer, dus je kunt je tijd nemen.

Persoonlijk heb ik voor Diablo deze build gebruikt:

http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#aiUeYT!cae!aacacZ

Splinters: beste single target dps en frogs' range is wat te beperkt. Meestal wil je zo ver bij diablo weg zijn als je kunt.

Hex + hedge magic. Voor de heals. Maar nog belangrijker, voor je shadow clones. Pop hedgemagic wanneer er een shadow clone is en burn die modderfokker down.

Spirit walk + heal als panic button.

Haunt + consuming spirit is een constante bron van dps en heals.

Dogs + leeching beasts: meer heals en damage + je pets leiden diablo af terwijl jij van afstand damage doet.

Garguantuan: tankt die shit voor je. Kies de rune die je wilt.

Blood ritual: constante heals, baby, yeah.

Jungle fort: minder damage = beter.

Spirit vessel voor als je per ongeluk toch iets opfokt, en natuurlijk 2 seconden minder cd op spirit walk.

Tactiek:
P1:
Blijf zo veel mogelijk bij diablo uit de buurt. Je pets houden hem wel bezig, over het algemeen. Wat je eigenlijk ten alle tijden wilt, is dat er een gat in de vloer zit tussen jou en diablo, zodat hij om moet lopen om bij je te komen (geldt ook voor in P2), en sommige van zijn verschillende ranged attacks je niet kunnen raken. Doe dps met splinters en gebruik haunt + je andere healing skills + orbs om jezelf te healen. Als je in een kooi komt, popt spirit vessel, ookal maakt zijn kooi je nooit echt dood, maar brengt hij je naar 1hp. Pop dus meteen nadat je in een kooi komt spirit walk of een health potion zodat zijn volgende hit je niet doodmaakt.

P2: Zorg ervoor dat spirit walk, hex en je pets bruikbaar zijn op het moment dat er een shadow clone spawnt. Gebruikt hex, doe zo veel mogelijk dmg terwijl de clone een kip is, en pop voor de zekerheid als hij dan nog niet dood is ook even je spirit walk. Als je écht die clones dan niet doodkrijgt, moet je van ze wegrennen. Ze blijven dan 1 minuut rondlopen, daarna despawnen ze.

P3: zelfde als P1, behalve dat hij een soort turbolaz0r gebruikt. Verstop je achter die "scherven" rechts en links van het midden, want die laser gaat daar niet doorheen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:46

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Pet of summons bij Diablo is sowieso gg. Z'n AI weet er niet echt raad mee. :)

Met een paar honderd k, in ieder geval onder de miljoen, gold kan je als WD wel Diablo en de rest van inferno clearen. Zoek op int + vit + res all + life regen + een build als deze.

[ Voor 62% gewijzigd door Gundogan op 12-09-2012 16:30 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:24:
Pet of summons bij Diablo is sowieso gg. Z'n AI weet er niet echt raad mee. :)

Met een paar honderd k, in ieder geval onder de miljoen, gold kan je als WD wel Diablo en de rest van inferno clearen. Zoek op int + vit + res all + life regen + een build als deze.
met die build zou ik ook voor de thorns gaan. En eerlijk gezegd zou ik Leeching beasts nemen ipv dat burning - 3x 2% is nog steeds 6% damage/sec. Dat is zo'n beetje verwaarloosbaar, terwijl 4,5% life steal (50% van 9%) (2,25% voor het hondje en 2,25% voor jou) met een beetje redelijke DPS nog wel redelijk aantikt - en zover ik het kan zien is de hondjes-life-steal niet generfed in Inferno, want ik heb geen LoH en geen life steal behalve Leeching Beasts en als mijn hondjes iets beginnen te bijten knalt m'n health globe direct vol.

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:59
Hallo allemaal, ik heb een vraag over mijn barbarian. Op het moment speel ik met een 1 handed en shield met een vrij eenvoudige build en ik vroeg mij af of jullie suggesties hebben qua skills en gear. Ik heb het gevoel alsof ik mijn character niet echt goed benut.

Hier is mijn character http://eu.battle.net/d3/en/profile/Noblah-2755/

Edit: linkje werkt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Skynick op 12-09-2012 17:01 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb met mijn barb (Plevel 6) nog altijd erg veel moeite met champions en uniques op inf act 3, behalve in goede parties waarin er stunned, frozen of anderszins immobilized wordt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ramzzz-1894/hero/1809388

Iemand nog ideeën?
Skynick schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:50:
Hallo allemaal, ik heb een vraag over mijn barbarian. Op het moment speel ik met een 1 handed en shield met een vrij eenvoudige build en ik vroeg mij af of jullie suggesties hebben qua skills en gear. Ik heb het gevoel alsof ik mijn character niet echt goed benut.

Hier is mijn character <A HREF="http://eu.battle.net/d3/en/profile/Noblah-2755/">Noblah</A>
Je linkje doet het niet.

[ Voor 50% gewijzigd door Ramzzz op 12-09-2012 16:52 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:47:
[...]

met die build zou ik ook voor de thorns gaan. En eerlijk gezegd zou ik Leeching beasts nemen ipv dat burning - 3x 2% is nog steeds 6% damage/sec. Dat is zo'n beetje verwaarloosbaar, terwijl 4,5% life steal (50% van 9%) (2,25% voor het hondje en 2,25% voor jou) met een beetje redelijke DPS nog wel redelijk aantikt - en zover ik het kan zien is de hondjes-life-steal niet generfed in Inferno, want ik heb geen LoH en geen life steal behalve Leeching Beasts en als mijn hondjes iets beginnen te bijten knalt m'n health globe direct vol.
Thorns schaalt volgens mij ook naar beneden met inferno. In ieder geval maakte het bij mij niet uit of ik 10k thorns had of nul, echt beter werd het niet. En met voldoende life regen (1.5-2k is makkelijk te doen) blijven je dogs altijd in leven, behalve bij misschien super burst damage (suicide fallen in act3 bijvoorbeeld, maar daar heal je niet tegenop), dus is leeching ook niet nodig en kan je net zo goed voor de meeste dps gaan. Maar leeching is inderdaad handig bij minder liferegen.

@sword and board barbs:

800-1000 res all buffed en dan één van de drie:

- LoH
- life regen
- Block + skills die een beetje life regen geven naast revenge (charge + dreadnought rune of rend + life steal rune bijvoorbeeld).

DPS maakt niet uit. 10k is genoeg.

Anders gewoon 2H + rend gaan of WW met dualwield als je meer dps wilt gaan doen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 12-09-2012 16:58 ]

• Zennique
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-01-2024
MicScott schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:14:
[...]

Met die gear kun je diablo makkelijk verslaan, maar diablo is een beetje een apart gevecht voor ons voodoo people. Het probleem is dat je zelfs als je oplet wel af en toe redelijk wat damage pakt, dus dat wil je kunnen healen en mitigaten. Diablo heeft ook geen enrage timer, dus je kunt je tijd nemen.
Done!
Mijn dank grenst aan hondsdolheid!!
_/-\o_
Dacht echt dat ik meer power nodig had, maar geduld is een nog beter wapen zo blijkt!.

Nou kan ik al farmend mijn overige klasses upgraden, nogmaals dank!

D3

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 11:18

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ramzzz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:51:
Ik heb met mijn barb (Plevel 6) nog altijd erg veel moeite met champions en uniques op inf act 3, behalve in goede parties waarin er stunned, frozen of anderszins immobilized wordt.

Iemand nog ideeën?

[...]

Je linkje doet het niet.
Weinig ChC met een WW build is niet heel handig. Daarnaast is je all res erg laag en je LoH werkt ook niet echt mee volgens mij. Dus daar zou ik aan gaan werken. Ringen met ChC, Wapen Mace of Axe met weapon master is 10% winst op ChC. Voor de rest armor met wat meer All ress ook gebruiken. Dan gaat je dps snel omhoog.

En als passives misschien kijken naar Ruthless, Animosity en Weapons master.

[ Voor 5% gewijzigd door TiMMieJ op 12-09-2012 16:57 ]

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:59
Ik vraag mij trouwens ook af, is een ww build niet heel erg saai om te gebruiken?

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Zennique schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:53:
[...]

Done!
Mijn dank grenst aan hondsdolheid!!
_/-\o_
Dacht echt dat ik meer power nodig had, maar geduld is een nog beter wapen zo blijkt!.

Nou kan ik al farmend mijn overige klasses upgraden, nogmaals dank!
Woot! Gefeliciteerd! Blij dat ik kon helpen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:52:
[...]
Thorns schaalt volgens mij ook naar beneden met inferno. In ieder geval maakte het bij mij niet uit of ik 10k thorns had of nul, echt beter werd het niet. En met voldoende life regen (1.5-2k is makkelijk te doen) blijven je dogs altijd in leven, behalve bij misschien super burst damage (suicide fallen in act3 bijvoorbeeld, maar daar heal je niet tegenop), dus is leeching ook niet nodig en kan je net zo goed voor de meeste dps gaan. Maar leeching is inderdaad handig bij minder liferegen.
Hangt ook nogal af van de rest van je stat natuurlijk. Ik heb 1100 life regen, en dat is echt bij lange na niet genoeg in act 2, met 4K armor en 500~600 res all. Dan moet je wel serieus armor meebrengen en hoge res.all om het met 2K/sec te kunnen.

• mierenfokker
Ramzzz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:51:

Iemand nog ideeën?

[...]

Je linkje doet het niet.
Niet om je te beledigen hoor maar ik denk dat je gear nog niet geschikt is voor act 3. Als je me toevoegt zal ik eens even kijken of ik nog wat upgrades voor je heb (for free) :)
Idealiter wil een barb namelijk een axe/mace vanwege de chc.

Mijn tag is odoacr#2769

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:05
Wat is zo'n beetje het minimum wat je nodig hebt voor act 3 inferno als je een barb bent?

Ik speel nu door act 2 en het gaat mij eigenlijk vrij makkelijk af.
Linkje: http://eu.battle.net/d3/e...eFrank-2252/hero/13412325

[ Voor 27% gewijzigd door Dark Master op 12-09-2012 17:28 ]

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• phawieze
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10 08:00
Zojuist een financiele klapper gemaakt! Deze verkocht voor 10M!

Nu heb ik dus zo'n 8M te spenderen. Voordat ik het allemaal over de balk smijt (ben ik nogal goed in). Gaarne jullie advies.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paulus-2658/hero/3158454

Bovenstaand mijn build. Niet helemaal up-to-date, zojuist nieuwe chest en goedkoop wapen met loh gekocht om te kijken hoe het speelt (volgens mij ook een koopje).

Heb nu unbuffeed 28k dps, 3550 armor, ~550 res, 37k life, 800 regen en 500 loh,
Met buf (prismatic armor) 28k dps, 5600 armor, ~730 res, 37k life, 1100 regen en 500 loh.

Ga voor een build waarbij als wiz waarbij je die whirlwinds spamt en vertrouwt op de crits om cooldown van explosive blast, frost nova en diamond skin te verkorten. (voornamelijk omdat ik veel wil prakken).

Nu vermoed ik dat het voornaamste probleem is dat ik maar 17,5 CHC en 200 CHD heb? Waar kan ik dan het beste in investeren of is 8M dan te weinig om een echt goede build te krijgen? Ter verdere info (indien nog niet genoeg ;) Act 2 lukt aardig, maar in act 3 geven de meeste elites solo toch iets te veel moeite en moet ik vooral vertrouwen op mijn archon powers.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

mierenfokker schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:18:
[...]

Niet om je te beledigen hoor maar ik denk dat je gear nog niet geschikt is voor act 3. Als je me toevoegt zal ik eens even kijken of ik nog wat upgrades voor je heb (for free) :)
Idealiter wil een barb namelijk een axe/mace vanwege de chc.

Mijn tag is odoacr#2769
Thanx! :D

Ik was er zelf ook al achter dat ik het niet ging redden, maar ben niet zo'n researcher van gear... te weinig tijd om naast spelen nog erg veel te uitzoeken en experimenteren... :/

[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 12-09-2012 18:37 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

http://www.diablofans.com/

Wooth ptr voor pvp.

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Goeie genade, ik dacht gisteren 'eventjes' de missende stukjes voor de Staff of Herding te verzamelen. Ben zeker al een keer of 15 in de Caverns of Frost geweest en nog steeds geen Chiltara gevonden, en dan schijnt het ook nog eens zo te zijn dat het niet eens zeker is of ze de Gibbering Gemstone dropped. :/

Specs

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:17
@MicScott

Ik ben het met de meeste dingen eens, alleen naar mijn mening is de Splinter rune echt overrated geworden :)
Ik gebruik nu Leaping Spiders, dat is echt super noob friendly aangezien je niet kan missen -> 100% efficient.

Natuurlijk smaken verschillen. Maar voor alle andere WD's die niet weten welke signature-spell ze nou eigenlijk moeten gebruiken, geef de springende spinnetjes een kans :)

Wat voor/nadelen:
- In act3 kan je ze van hoogte af naar beneden gooien (is dat nou een exploit of niet?)
- Je pets kunnen in smalle dungeons deuren blokeren terwijl jij spinnen gooit die vanzelf de weg vinden
- Damage is meer dan voldoende
- Hoogste efficiëntie van alle signature spells (naar mijn mening)
- Als je weet dat er een mob aan komt, bijv een worm uit de grond, kan je al 5-6x spiders neer zetten en die vreten hem binnen 1.5 seconde op.
- Er zit ook een nadeel aan, damage is niet direct, kleine vertraging van 1 tot 1.5 seconde.

Meer springt me eigenlijk niet te binnen :P
Naluh! schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:50:
Goeie genade, ik dacht gisteren 'eventjes' de missende stukjes voor de Staff of Herding te verzamelen. Ben zeker al een keer of 15 in de Caverns of Frost geweest en nog steeds geen Chiltara gevonden, en dan schijnt het ook nog eens zo te zijn dat het niet eens zeker is of ze de Gibbering Gemstone dropped. :/
Gewoon volhouden. Ik moest echt 20 runs doen voordat de secret cave verscheen, en dan nog hopen dat je item dropped :')
Maar 't is wel een verademing die afwisseling, worth it!

[ Voor 23% gewijzigd door kevz op 12-09-2012 19:01 ]

Mijn YouTube

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
phawieze schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:10:
Zojuist een financiele klapper gemaakt! Deze verkocht voor 10M!

Nu heb ik dus zo'n 8M te spenderen. Voordat ik het allemaal over de balk smijt (ben ik nogal goed in). Gaarne jullie advies.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paulus-2658/hero/3158454

Bovenstaand mijn build. Niet helemaal up-to-date, zojuist nieuwe chest en goedkoop wapen met loh gekocht om te kijken hoe het speelt (volgens mij ook een koopje).

Heb nu unbuffeed 28k dps, 3550 armor, ~550 res, 37k life, 800 regen en 500 loh,
Met buf (prismatic armor) 28k dps, 5600 armor, ~730 res, 37k life, 1100 regen en 500 loh.

Ga voor een build waarbij als wiz waarbij je die whirlwinds spamt en vertrouwt op de crits om cooldown van explosive blast, frost nova en diamond skin te verkorten. (voornamelijk omdat ik veel wil prakken).

Nu vermoed ik dat het voornaamste probleem is dat ik maar 17,5 CHC en 200 CHD heb? Waar kan ik dan het beste in investeren of is 8M dan te weinig om een echt goede build te krijgen? Ter verdere info (indien nog niet genoeg ;) Act 2 lukt aardig, maar in act 3 geven de meeste elites solo toch iets te veel moeite en moet ik vooral vertrouwen op mijn archon powers.
Tot eergisteren had ik altijd de standaard kiting build en dacht laat ik eens wat anders doen. Heb inmiddels 6x act3 runs gedaan en dat ging wonderwel goed af. Ik hebzelf maar iets van 24k life, 4k armor, 680 res all eeen beetje regen en 300loh (dus eigelijk alles minder dan jij hebt behalve de res all en unbuffed). Mijn dps is echter een stuk hoger (58k unbuffed, 32,5%ChC en 225 CHD). Ik zou dan ook wat meer ChC zoeken als ik jou was, want je bent met die build wel afhankelijk van je crits.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Naluh! schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:50:
Volgens mij is de drop rate wel redelijk hoog, 50% of hoger geloof ik. Ik ken in elk geval weinig mensen die haar als spawn hadden zonder dat het ding dropte.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Naluh!
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:12:
[...]

Volgens mij is de drop rate wel redelijk hoog, 50% of hoger geloof ik. Ik ken in elk geval weinig mensen die haar als spawn hadden zonder dat het ding dropte.
Met de 'mazzel' die ik op dit moment heb is 50% nog erg laag ;)

Specs

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Naluh! schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:21:
[...]

Met de 'mazzel' die ik op dit moment heb is 50% nog erg laag ;)
Na alle tijd die ik nodig had voor het verzamelen heb ik geen medelijden met je ben ik bang. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Vanochtend onderstaande 'Dawn' op AH te pakken gekregen. Stond op bid van <55.000 met een 5mln buyout. Vlak voor einde bid gedaan van 250.000 en voor 189.000 had ik hem! 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NGkEs.jpg

Wat ik niet begrijp is waarom deze Dawn zoveel minder damage geeft dan de twee xbows die ik nu al heb:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Sezdb.jpg

Natuurlijk hebben die xbows CHD die bij Dawn ontbreekt, maar Dawn heeft veel meer DPS, en het verschil in dexterity met de 1h xbow is bijna te verwaarlozen. Bovendien heeft Dawn IAS. Zeker met de 2h xbow vind ik het verschil (althans, wat het lijkt te gaan worden, ik ben pas lvl57 dus kan ze nog niet dragen) opvallend.
Iemand een verklaring?

Wilde de beide xbows die ik had gaan verkopen, maar misschien wordt het nu dan toch de Dawn die op AH gaat. Moet volgens mij best wat meer opleveren dan 189k... :9~

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:17
Ik zou gaan kijken welke het beste aanvoelt, met kiten bijvoorbeeld zal de attack speed van de Dawn hem op #1 zetten. De andere geven betere crit damage wat alleen van waarde is met voldoende crit kans. Beide hebben hun nut :)

Mijn YouTube

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
HetBiggie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:33:
Vanochtend onderstaande 'Dawn' op AH te pakken gekregen. Stond op bid van <55.000 met een 5mln buyout. Vlak voor einde bid gedaan van 250.000 en voor 189.000 had ik hem! 8)

[afbeelding]

Wat ik niet begrijp is waarom deze Dawn zoveel minder damage geeft dan de twee xbows die ik nu al heb:

[afbeelding]

Natuurlijk hebben die xbows CHD die bij Dawn ontbreekt, maar Dawn heeft veel meer DPS, en het verschil in dexterity met de 1h xbow is bijna te verwaarlozen. Bovendien heeft Dawn IAS. Zeker met de 2h xbow vind ik het verschil (althans, wat het lijkt te gaan worden, ik ben pas lvl57 dus kan ze nog niet dragen) opvallend.
Iemand een verklaring?

Wilde de beide xbows die ik had gaan verkopen, maar misschien wordt het nu dan toch de Dawn die op AH gaat. Moet volgens mij best wat meer opleveren dan 189k... :9~
De IAS is al meegenomen in de DPS, dat zegt dus niets. Waarschijnlijk maak je overigens gebruik van Sharpshooter waardoor je altijd 100% crit chance hebt, wanneer je niet schiet. Die 50% crit damage is dan ineens een hoop. Uiteindelijk zal voor het grootste gedeelte van je schoten die Dawn beter zijn.

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
kevz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:37:
Ik zou gaan kijken welke het beste aanvoelt, met kiten bijvoorbeeld zal de attack speed van de Dawn hem op #1 zetten. De andere geven betere crit damage wat alleen van waarde is met voldoende crit kans. Beide hebben hun nut :)
Thx! Voorlopig zal het wel bij kiten blijven... 8)
JJerome schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:40:
[...]
De IAS is al meegenomen in de DPS, dat zegt dus niets. Waarschijnlijk maak je overigens gebruik van Sharpshooter waardoor je altijd 100% crit chance hebt, wanneer je niet schiet. Die 50% crit damage is dan ineens een hoop. Uiteindelijk zal voor het grootste gedeelte van je schoten die Dawn beter zijn.
Ah, goed gedacht, ja! Heb even SS als skill gedeselecteerd en dan doet Dawn inderdaad een stuk meer damage dan de andere twee bogen. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht! |:(
Zonder SS heb ik (nog maar) 17% CHC, maar met archery als skill erbij wordt dat 27%. Misschien toch maar SS laten zitten.

Zal zodra ik lvl60 ben ook eens kijken wat het effect is van de beide 1handers tegelijk...

• Naluh!
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:23:
[...]

Na alle tijd die ik nodig had voor het verzamelen heb ik geen medelijden met je ben ik bang. :+
:P

Tja, het blijft een raar gebeuren, dat hele 'random'. De eerste 5 runs kreeg ik steeds de Caverns of Frost en steeds op dezelfde plek. Ik dacht dus dat het een fixed spawnpoint was in eerste instantie.

Edit: en hij is gedropped! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Naluh! op 12-09-2012 21:53 ]

Specs

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Moraxv schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:40:
Hoe belangrijk is EHP nu eigenlijk? Ik gebruik AH niet en kom niet verder dan het begin van act4 hell. Ben dus in act 3 aan het grinden. Ik check nu op verhoging van dps waarbij de EHP niet omlaag gaat. Is dat een goede methode om 99,9% troep van de goede items te scheiden?
Heeft iemand hier nog een reactie op te geven?

• Gundogan

Gundogan

Moraxv schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:37:
[...]

Heeft iemand hier nog een reactie op te geven?
Als je dood bent, kan je geen damage doen. :)

Hangt er verder vanaf welke class en build je hebt en hoeveel gold/geld je voor gear kan uitgeven.

Dit is voor inferno. Hell moet je kunnen uitspelen zonder je druk te hoeven maken om ehp en dps. Softcore uiteraard dan.

[ Voor 15% gewijzigd door Gundogan op 12-09-2012 22:49 ]

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Gundogan schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:46:
[...]

Als je dood bent, kan je geen damage doen. :)

Hangt er verder vanaf welke class en build je hebt en hoeveel gold/geld je voor gear kan uitgeven.

Dit is voor inferno. Hell moet je kunnen uitspelen zonder je druk te hoeven maken om ehp en dps. Softcore uiteraard dan.
Hangt inderdaad volledig van je klasse af. Als DH moet je namelijk 2x niets all resist en 2x niets vitality hebben. Als barb/monk daarentegen geraak je geen meter ver zonder 30k HP / 300 AR in act1 inferno. Wizard / WD zweeft daar zo'n beetje tussen ;)

*edit*

Nieuwe source, +10k damage 8) Met dank voor de Triumvirate tip.

Vandaag 2e lvl60+ legendary gevonden, stormshield met zowat de allerslechste roll die je kan bedenken. Alsnog 500k voor gekregen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Sfinx- op 12-09-2012 23:52 ]

Verwijderd

Er is vannacht maintenance maar er loopt een auction die ik heel graag zou willen hebben. Die tijdens de maintenance eindigt word die verlengt of moet ik gewoon voordat de server down gaan mijn geld erop zetten.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:25:
Er is vannacht maintenance maar er loopt een auction die ik heel graag zou willen hebben. Die tijdens de maintenance eindigt word die verlengt of moet ik gewoon voordat de server down gaan mijn geld erop zetten.
Auctions lopen gewoon door tijdens maintainance voor zover mij bekend is.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Mistymo
Laat wel weer eens zien dat ik a) kopers op AH niet snap of b) Items niet goed kan inschatten. Misschien dat een van jullie iets aan mij kan uitleggen.

Ik had gister dus een legendary gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://i940.photobucket.com/albums/ad243/raymondhouben/MonkFistweapon.jpg

Vervolgens op AH gekeken voor hoeveel ik hem zou kunnen verkopen en dacht nog laat ik hem maar voor 5 mio bid erop zetten, maar zal toch wel niet verkocht worden. Er staan er wel 50 of meer op de AH en na het filteren ongeveer 10. Goedkoopste op de AH met sock/loh is Buy out 1,9 mio en de duurste buy out 10 mio (wel allemaal met lagere dps). Wat schets mijn verbazing dat na paar uur er een current bid is van 10 mio, weer wat later 16 mio, op dit moment 22,5mio met nog 10 uur te gaan. Snap ik iets niet of is dit zo,n goed monk wapen?

Naja vindt het natuurlijk prachtig, maar snappen doe ik het niet :)

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Een van de basis attacks van monks is met lightning. Die extra damage komt dus goed van pas, LoH erop en een socket voor CHD gem :D DPS ook netjes.

[ Voor 7% gewijzigd door spookz0r op 13-09-2012 00:54 ]

• Mistymo
spookz0r schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:47:
Een van de basis attacks van monks is met lightning. Die extra damage komt dus goed van pas, LoH erop en een socket voor CHD gem :D DPS ook netjes.
Maar die LoH is toch niet noemenswaardig? Of komt het door de dps op wapen dat deze zoveel duurder maakt? meeste zijn rond de 700 dps namelijk.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:46

Thompson

Beeromaniac

Gewild wapen vanwege de lightning dmg zoals al aangegeven. En dan wordt het zoeken naar een zo hoog mogelijk DPS icm de "nodige" stats LOH/CHD/Socket/Dex, en daar heeft deze er 3 van :) Dus inderdaad een erg leuk wapen voor een monk.

Beeromaniac

Verwijderd

Mistymo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:44:
Laat wel weer eens zien dat ik a) kopers op AH niet snap of b) Items niet goed kan inschatten. Misschien dat een van jullie iets aan mij kan uitleggen.

[afbeelding]

Vervolgens op AH gekeken voor hoeveel ik hem zou kunnen verkopen en dacht nog laat ik hem maar voor 5 mio bid erop zetten, maar zal toch wel niet verkocht worden. Er staan er wel 50 of meer op de AH en na het filteren ongeveer 10. Goedkoopste op de AH met sock/loh is Buy out 1,9 mio en de duurste buy out 10 mio (wel allemaal met lagere dps). Wat schets mijn verbazing dat na paar uur er een current bid is van 10 mio, weer wat later 16 mio, op dit moment 22,5mio met nog 10 uur te gaan. Snap ik iets niet of is dit zo,n goed monk wapen?

Bid wars. Je zit een item en het is precies die jij op dit moment nodig hebt.

Simpel voorbeeld er is een leuk wapen op de ah nu 35m en nog paar uurtjes geloof mij ook al gaat de prijs na 60m dan gooi ik er nog 10m bovenop. Want ik weet dat ik em later kan verkopen voor 60m en momenteel gaat die mij veel wint opleveren voor 10m :)

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Zo, ik heb eindelijk het eerste deel gekocht van de items die ik nog wil kopen. Ik heb de spirit stone Inna's Radiance gekocht en ga daarmee gelijk door de 50k dps barriere heen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Volgende items:
- Inna's temperance (broekje, daarmee zou ik door de 60k dps heen moeten gaan).
- Vergelijkbaar amulet met meer chc (7+ betekent 65k+ dps)
- Goed passende witching hour

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

Gisteren voor het eerst sinds de patch een set item gevonden. Level 63 chest. En maar hopen op IK, Tals of Zuni voor mijn characters... Blackthorne *zucht*. Lage vit roll, geen mainstat, attacker takes damage, maar wel 3 sockets. Toch 5 mil netto, voor mij heel wat. :)
Helaas weer niet die klapper, of een fijn item, maar was leuk om eens een 63 set te zien.

• Blaat
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 07:59:
Gisteren voor het eerst sinds de patch een set item gevonden. Level 63 chest. En maar hopen op IK, Tals of Zuni voor mijn characters... Blackthorne *zucht*. Lage vit roll, geen mainstat, attacker takes damage, maar wel 3 sockets. Toch 5 mil netto, voor mij heel wat. :)
Helaas weer niet die klapper, of een fijn item, maar was leuk om eens een 63 set te zien.
Ach, ondanks mijn mf heb ik na 25 paragon levels maar liefst 0 set items zien droppen. RNG is a bitch.

Ook ik blijf stug doorspelen tot die klapper dropt. Er zal toch ooit wel eens een 10m+ item voor mij moeten droppen? Het is statistisch gezien onmogelijk dat het niet gebeurt. :P

Ik ben het wel met de overheersende mening eens dat stug doorgrinden nog niet "rewarding" genoeg is. Paragon levels zijn imho niet genoeg om mij spelende te houden, er moet af en toe wel wat leuke loot droppen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Gister voor het eerst weer begonnen, maar had geen zin om m'n monk verder te spelen.

Na wat rondlezen las ik iets over een Double tornado barbarian, nu was mijn barb net in het begin van inferno gekomen en had verder niet veel gear (en ik heb zelf ook bijna geen ingame gold).

Na 2 uurtjes in a1, uiteindelijk z'on 600k uitgegeven aan gear met dit resultaat:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sabrac-2206/hero/1427125

Nu vraag ik me echter af, wat is de goedkoopste upgrade die ik nu kan krijgen (ik zit op 20k xD, maar een beetje farmen kan dat zo oplossen)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Verwijderd

Ik denk ringen met crit chance. Dat zal je veel bang-for-buck geven voor een whirl build.

Ik net door de zure appel heen en voor 8 mil Vile Wards met pickup range gekocht. Toch wel leuk voor mijn WD. M'n duurste aanschaf tot nu toe. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 08:32 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

HetBiggie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:33:

[afbeelding]

[afbeelding]

Iemand een verklaring?

Nice :) probeer al een week ofzo een 800+ dps Dawn met 150+dex en socket te snipen voor onder de 600k, maar grijp iedere keer naast.

Besloten om maar voornamelijk mijn monk te focussen aangezien ik daarmee aanzienlijk sneller farm op dit moment dan mijn andere chars. Nu alleen nog wat leuke critringen vinden voor een leuke prijs en daar wat mee experimenteren.

Ongemerkt gaat de goldflow toch wel rap omhoog met alleen butcher runs. Niet zoveel als eerst met act3 runs met volle gold find gear, maar krijg per run meer gold binnen dan ik verwacht had, van drops/vendor meuk.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• souldemon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-03 13:16
duurde hier op nieuwe char ook tot paragon 10 voor er weer wat dropte (vile ward met max roll)
staat int trading topic om te checken of et echt zoveel waard is als ah aangeeft :) kon iig een geboden 21mln vinden en stats stuk minder met nog hoop uur te gaan rest stond er op voor 100mln maar geen bods

set item's is ook zuur als je tal's guardianship vind en dan AH op duikt

@ barb boven me
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sould3-2700/hero/19384926
staat in act 4 dus je bent er bijna act 3 kom je loh te kort ( en heb life afther kill welke toch ook nie kan missen ) omdat me loh aan lage kant is
steentjes in je wapens eens upgraden zeker met je crit chance/atackspeed stats daar win jij het meeste nu

is et trouwens nieuws sinds vandaag dat paragon levels op profile te zien zijn of zie ik dat nu pas ?

Verwijderd

Ok, dit begint er nu toch wel stoer uit te zien!
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/ojqpaf.jpg

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wolf schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:08:
[...]

Ach, ondanks mijn mf heb ik na 25 paragon levels maar liefst 0 set items zien droppen. RNG is a bitch.

Ook ik blijf stug doorspelen tot die klapper dropt. Er zal toch ooit wel eens een 10m+ item voor mij moeten droppen? Het is statistisch gezien onmogelijk dat het niet gebeurt. :P

Ik ben het wel met de overheersende mening eens dat stug doorgrinden nog niet "rewarding" genoeg is. Paragon levels zijn imho niet genoeg om mij spelende te houden, er moet af en toe wel wat leuke loot droppen.
Ik heb gister ook 6 runs (geen volledige a3 overigens) gedaan. Had m'n hele stash vol rares (61+) en er was niet 1 item dat voor meer dan 200k verkocht kon worden. Nu kun je zeggen dat het maar 1 dag was, maar gisteren vond ik ook al niks. Nouja, ik vond gister wel een legendary, bleek het een Balefire Caster. Dus die zit nu als brimstone in mn stash. *zucht*

Maar we gaan gewoon stug door met grinden. Ik moet nog 800 dps voor de magische grens van 100k dps buffed (zonder ss). 76k dps unbuffed.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Even nogmaals een kleine dank u naar mouzetc voor de gratis items. Ik heb gisteren act 2 probleemloos gecleared. Daarvoor ging ik nog bij bijna elke champion dood, behalve de easy combo's! Het is echt een wereld van verschil.

Nu eens zien hoe pijnlijk act 3 wordt :D

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:26:
Ik denk ringen met crit chance. Dat zal je veel bang-for-buck geven voor een whirl build.

Ik net door de zure appel heen en voor 8 mil Vile Wards met pickup range gekocht. Toch wel leuk voor mijn WD. M'n duurste aanschaf tot nu toe. :)
souldemon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:43:
duurde hier op nieuwe char ook tot paragon 10 voor er weer wat dropte (vile ward met max roll)
staat int trading topic om te checken of et echt zoveel waard is als ah aangeeft :) kon iig een geboden 21mln vinden en stats stuk minder met nog hoop uur te gaan rest stond er op voor 100mln maar geen bods

set item's is ook zuur als je tal's guardianship vind en dan AH op duikt

@ barb boven me
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sould3-2700/hero/19384926
staat in act 4 dus je bent er bijna act 3 kom je loh te kort ( en heb life afther kill welke toch ook nie kan missen ) omdat me loh aan lage kant is
steentjes in je wapens eens upgraden zeker met je crit chance/atackspeed stats daar win jij het meeste nu

is et trouwens nieuws sinds vandaag dat paragon levels op profile te zien zijn of zie ik dat nu pas ?
Gems upgraden is inderdaad iets waar ik overheen gekeken heb, kan zo 50 % meer crit dmg bij in ieder geval :).

Eens kijken of ik een goedkope ring met een leuke crit chance ergens kan vinden :P
Zat daarnaast te denken aan een andere 2e wapen (700+ LoH + CHD / Socket)

In ieder geval bedankt :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• mierenfokker
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 08:47:
Ok, dit begint er nu toch wel stoer uit te zien!
[afbeelding]
Ehm ik zie een Skorn, een Vile ward en wat immortal kings dingetjes. Klopt dit :) ?

• Blaat
mierenfokker schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:19:
[...]

Ehm ik zie een Skorn, een Vile ward en wat immortal kings dingetjes. Klopt dit :) ?
Ik meende dit er ook in te herkennen. Alleen volgens mij speelt Acht op lage kwaliteit want de textures zien er 100x lelijker uit dan bij mijn, dit maakt het herkennen wel lastiger. :P

Verwijderd

Skorn en Vile wel. :) De rest zijn met name rares, geen IK hoor.

@hierboven: Ach, ik zie nu dat DarkD3 aan staat. Dat geeft een niet al te best plaatje. Komt ook nog eens van m'n laptop af, waar ik op lagere settings speel.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jaxe-2229/hero/1221871

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 09:26 ]

• mierenfokker
Doe eens een linkje naar de armory van je character :)

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Ik gisteren een uurtje of 3 act 3 gefarmed en heb ik wel 5 legendaries gevonden zeker, waarvan 1 set item (tal rasha neck). Alle 4 de legendary items zijn jammer genoeg salvaged, maar de neck heeft gelukkig toch nog 8.5M gold opgeleverd. Jammer dat de legendaries nog steeds vaak baggerzooi zijn ...

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Middnight schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:22:
Ik gisteren een uurtje of 3 act 3 gefarmed en heb ik wel 5 legendaries gevonden zeker, waarvan 1 set item (tal rasha neck). Alle 4 de legendary items zijn jammer genoeg salvaged, maar de neck heeft gelukkig toch nog 8.5M gold opgeleverd. Jammer dat de legendaries nog steeds vaak baggerzooi zijn ...
5 legends op 3 uur en je klaagt 8)7 |:(

Random is random maar damn wat wil je dan?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Klitse
  • Niet online
sleepwalkerbe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:24:
[...]

Ik deed 4 uur en had er niet 1. Gemiddeld gezien klopt de RNG dan wel aardig. :X

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Mistymo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:44:

[afbeelding]

Het mooie van dit wapen is met de cookie-cutter monk spec, is dat onze aanvallen lightning bases zijn. Dit wapen is dus erg onderschat. Ik gebruik deze als off-hand en ik zou er niet snel vanaf willen.

Bonus op de door jouw gevonden:

- max dex roll
- nagenoeg maximale dps roll
- maximale 6% to lightning damage roll
- socket

Was pas echt een leuke als lightning skills do % more damage meer richting de max van 25% was geweest, maar zondermeer heb je een zeer degelijk wapen gevonden. De meeste die ik zie hebben mindere stats.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
sleepwalkerbe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:24:
[...]

Ik ben best gelukkig met de neck die me toch 7.5M netto opgeleverd heeft, maar ik ben nu paragon lvl 34 en heb ongeveer een 10-tal legendaries droppen gehad, waarvan de eerste tot de laatste een brimstone van 50k gold opgeleverd heeft. Er is ook niet veel plezier aan legendaries vinden als deze totaal waardeloos zijn hoor.

Edit: Behalve volledig gek worden als een legendary dropt om dan tot de ontdekking te komen dat al de opwinding tevergeefs was ...

PS: Ik hoop dat klagen over drops inderdaad de drop chance verbeterd :P

[ Voor 15% gewijzigd door Middnight op 13-09-2012 09:30 ]

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb er intussen alweer een uurtje of 20 opzitten zonder legendary. Ach mijn barb begint langzaam aan klaar te worden om act 3 uit te spelen en act 4 wellicht ook en mijn wizard is bijna lvl 60 dus ik vermaak me nog prima :)

Beeromaniac

• mierenfokker
Ik had 5 dagen lang echt dikke vendor crap, en toen viel mijn chest armor en maakte mijn dag weer goed. En gisteren een 1147dps axe, met 5% attack speed, 231 strenght en een socket. Leek wel of Blizzard die 5 dagen goed wilde maken :P

• Klitse
  • Niet online
mierenfokker schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:29:
Ik had 5 dagen lang echt dikke vendor crap, en toen viel mijn chest armor en maakte mijn dag weer goed. En gisteren een 1147dps axe, met 5% attack speed, 231 strenght en een socket. Leek wel of Blizzard die 5 dagen goed wilde maken :P
Kijk, uiteindelijk komt een "bad streak" altijd ten einde. Ik zit hopelijk ook aan het einde (die van mij duurt nu ook al 4 dagen) want mijn AH loopt leeg :)

• Blaat
Timeless schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:31:
[...]

Kijk, uiteindelijk komt een "bad streak" altijd ten einde. Ik zit hopelijk ook aan het einde (die van mij duurt nu ook al 4 dagen) want mijn AH loopt leeg :)
Bij mij staat er nog maar 1 item op de ah van 200k. En dat met elke dag minstens 3 act 3 runs met 270% mf. :')

• mierenfokker
Wolf schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:36:
[...]

Bij mij staat er nog maar 1 item op de ah van 200k. En dat met elke dag minstens 3 act 3 runs met 270% mf. :')
En de items die je wilt hebben worden met de week duurder. Wil nog de boots van de immortal king of de belt, maar die krengen zijn allemaal 40m of duurder :(

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 17:19

Mikromanic

Onder de titel

Ik zoek nog immortal kings irons met chd.. dus als iemand een aanbieding heeft :-)

Up

• Petaht
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10 09:15
Gister voor het eerst Diablo op inferno verslagen, ik weet niet wat ik ervan moet vinden. De battle duurde wel lang ( 2 tank-achtige barbs, beide 20kdps ). Maar het feit dat we beide amper dood gingen maakte het een stukje saaier. Het werd wel spannend op een bepaald moment, dat was toen de mirrors kwamen. Maar voor de rest leek het net alsof ik tegen een elite stond te vechten met extra health. Desondanks was het wel leukxD

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Wolf schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:36:
[...]

Een beetje bad luck zou ik zeggen. Ik heb ondertussen dik 300MF en dat lijkt echt wel op te brengen, ik zit toch aan 1à2 items/inventory van 500k gemiddeld en heb in 10 runs 2 legendaries gevonden. Dit in contrast met de tientallen runs daarvoor met <200MF waarbij ik meestal alles mocht vendoren.
Middnight schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:28:
PS: Ik hoop dat klagen over drops inderdaad de drop chance verbeterd :P
Daar heb ik patent op! :(

:+

Bij deze: gisteren weer act 3 runs gedaan, en wederom geen enkel nuttig item. Zelfs niet 50k-AH-waardige items..

Enige buit: 400K gold ofzo, en ik ben nu gewend aan m'n nieuwe skillindeling 8)7
(altijd handig om Companion op de plaats van Shadow Power te zetten, om vervolgens Companion te casten en dood te gaan _O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 13-09-2012 10:08 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

ook maar eens even mn profile posten.

ik heb een mooie vile ward op bid staan die komt als volgende upgrade 200plus dex

http://eu.battle.net/d3/en/profile/tyrlith-2195/hero/7492701

ik vind overigens gemiddeld 2 legendaries per dag, met tussen 2/6 uur speeltijd.

als iemand nog zin heeft om a3 af en toe te farmen mag hij mn battletag wel toevoegen
Tyrlith#2195

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 10:10 ]

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:09:
ook maar eens even mn profile posten.

ik heb een mooie vile ward op bid staan die komt als volgende upgrade 200plus dex

http://eu.battle.net/d3/en/profile/tyrlith-2195/hero/7492701

ik vind overigens gemiddeld 2 legendaries per dag, met tussen 2/6 uur speeltijd.

als iemand nog zin heeft om a3 af en toe te farmen mag hij mn battletag wel toevoegen
Tyrlith#2195
Probeer is met mantra of conviction + overtawe als je genoeg armor hebt (lijkt me wel) , doe je 24% of 48% meer dmg :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Immow
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 12:54
Ik heb al 3 sunkeepers gevonden (allemaal slecht gerold), zijn er nog meer mensen die hoge ilevel legendary meerdere malen vinden?

ps weten jullie nog goede proxy, op werk kan ik niet op alle sites ;_;

Verwijderd

Immow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:14:
Ik heb al 3 sunkeepers gevonden (allemaal slecht gerold), zijn er nog meer mensen die hoge ilevel legendary meerdere malen vinden?

ps weten jullie nog goede proxy, op werk kan ik niet op alle sites ;_;
2 Vile wards in paar dagen tijd gevonden vorige week...

• Blaat
Ik heb twee "crappy-brimstone-messerschmidt's-reavers" gevonden...

• Klitse
  • Niet online
2x Ivory tower in 2 dagen. (ook de enige 2 legendary's in die 2 dagen).

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb wel 2 van dezelfde waardeloze wand gevonden, een voor 1.04 en 1 erna. Zitten beiden nog in m'n stash (lvl 59 dacht ik dus salvagen heeft geen nut...)

Beeromaniac

Verwijderd

Ik vond gisteren een Echoing Fury, met een niet zo bijzondere roll.. toch stond vergelijkbaar pas vanaf 2.5mil op AH, dus heb het er voor 2mil opgezet.. Wie weet :P Was pas m'n 2e legendary na 14 paragon levels :P En m'n 1e was ook totaal crap....

Maar zit zonder NV op 111% MF, dusja dat moet nog hoger eigenlijk, over langere periode gezien vinden mensen met hogere MF toch meer waardevolle items heb ik het gevoel ;)

• mierenfokker
Als ik met mijn enchantress speel, krijg ik daar zo'n 25% extra MF van. Dan zit ik op (even zo uit mijn hoofd) 240MF met 5NV. Mijn gevoel is dat dat net het omslagpunt is dat er echt lekkere drops zijn.

Verwijderd

mierenfokker schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:25:
Als ik met mijn enchantress speel, krijg ik daar zo'n 25% extra MF van. Dan zit ik op (even zo uit mijn hoofd) 240MF met 5NV. Mijn gevoel is dat dat net het omslagpunt is dat er echt lekkere drops zijn.
Xephirian Amulet en The Grand Vizier op je enchantress zeker? :P Dat heb ik ook, maar voor de rest nog geen MF amuletten/ringen dusja zit nu op 16% van m'n enchantress :)

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:13:
[...]

Probeer is met mantra of conviction + overtawe als je genoeg armor hebt (lijkt me wel) , doe je 24% of 48% meer dmg :)
ja die wissel ik af, backlash is beter voor solo though

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 17:11
M'n eerste 1.04 legendary en m'n derde in totaal. And it's crap.. :)

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2i79r8p.jpg

Nu wel voldoende credit opgebouwd voor een mooi Inna's of Sage's set item vind ik(nog 0 set items gevonden), dus vanavond weer vol goede moed verder..

Running \ Cycling: Strava

Verwijderd

Valt met op dat je met die set items vaak een lage vitality hebben (althans die betaalbaar zijn..) dus heb er maar van afgezien en koop nu gewoon de beste legendary's lvl 63, die behalve kwa prijs goedkoper zijn en kwa stats vaak ook (balans tussen dps/survibilty), tenminste voor mijn Wizard vind ik dat. Bedoel probeer maar een betaalbare set item met res all, mf en hoge nummers in je main stat + een aardige vit te kopen..

En de dmg bonus tegen elites vind ik ook wel aardig.

Gister een villa ward gekocht voor 7 miljoen (bieden) met 175 intel, 78 res all + 20mf.

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:58
iemand hier die ervaring heeft met ww barbs. Begin nu lekker gear op te bouwen en ga nagenoeg niet meer dood in act3 tenzij ik weer aan het rubberbanden ben.

Zit nu ook te kijken naar gear upgrades, of gaan voor een goede mainhand of wat losse items upgraden.

Mocht iemand nog een tip hebben wat te upgraden hoor ik het graag:P

http://eu.battle.net/d3/e...elFUBAR-2337/hero/8595910

Diablo 3 profiel

Verwijderd

gkoers schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:35:
M'n eerste 1.04 legendary en m'n derde in totaal. And it's crap.. :)
Zo 1 heb ik ook gevonden, schiet wel een mooie bol af en toe (met een mooi geluidje) ;)

• gkoers
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:40:
[...]

Zo 1 heb ik ook gevonden, schiet wel een mooie bol af en toe (met een mooi geluidje) ;)
Ga ik dat nog even testen voordat ik 'm omsmelt naar een brimstone. ;)

Verwijderd

gkoers schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:42:
[...]

Ga ik dat nog even testen voordat ik 'm omsmelt naar een brimstone. ;)
ik bied wel 100k hoor, hoewel ik dr geen reet aan heb :P maar is meer waard dan een brimstone toch !

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Wel een dikke attackspeed, 1.65 :) Volgens mij inderdaad echt wel meer waard dan een brimstone.

Beeromaniac

Verwijderd

Thompson schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:03:
Wel een dikke attackspeed, 1.65 :) Volgens mij inderdaad echt wel meer waard dan een brimstone.
Ik koop juist een zo'n laag mogelijke attack speed (1h) wapen (1.20) en zo weinig mogelijk extra attack speed.

Zo kan ik een main spell (in mijn geval arcane torrent of ray of frost, andere verbruiken teveel arcane) voor wizard continue gebruiken zonder dat mijn arcane op raakt en dus een plek over hou in mijn 6 keuzes voor iets anders/extra's.
Niet het beste voor je dps totaal (zit nu op 85k dps) maar als je een dubbele wapen dmg spell (210 wapen dmg) continue kan gebruiken (tegeonover bv een magic missle (free spell) (110 wapen dmg) , doe je het beter dan vermoeden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 11:11 ]

• R-utger
  • Laatst online: 26-09 20:45
eindelijk na 55+ uur spelen me eerst legendary gevonden :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bmkTk.jpg

Iemand een idee wat het waard is? op de ah kom ik er niet echt uit, prijzen staan er zo verschillend
(ik schat zelf rond een 1mill. maar heb er weinig verstand van)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

R-utger schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:10:
eindelijk na 55+ uur spelen me eerst legendary gevonden :)

[afbeelding]

Iemand een idee wat het waard is? op de ah kom ik er niet echt uit, prijzen staan er zo verschillend
(ik schat zelf rond een 1mill. maar heb er weinig verstand van)
Str is hoog (110/111)
Vit is gemiddeld (68/71)
Armor is laag (163/175)
Dmg reduction is perfect (20/20)
Lightning reduction is gemiddeld (6/7)
Shock Pulse is gemiddeld (34/50)
Frenzy dmg is laag (6/9)

Zoek op str+vit en je zult wel wat vinden. Denk zelf dat 1 mil misschien wel erg veel is.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
vanochtend voor ik de deur uit ging nog even snel de AH af geschuimt stond op 3min left er een leuke legendary 2h crossbow voor nog 95.000 bid er op , had niet snel de calculator bij de hand dus heb 110.000 geboden en gewonnen gem er in gestopt

maar helaas heb ik een rare 2hander die meer dmg doet (84k ipv 78k)) , ik vermoed dat ik hem dus maar weer op ah gooi (voor iets meer dan dat ik hem gekocht heb)

tevens wat upgrades met allres gear aan getrokken, begint al ergens op te lijken ;)

http://eu.battle.net/d3/e...aintOne-2213/hero/3142745

[ Voor 4% gewijzigd door Saint_One op 13-09-2012 11:23 ]

• R-utger
Angeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:13:
[...]

Str is hoog (110/111)
Vit is gemiddeld (68/71)
Armor is laag (163/175)
Dmg reduction is perfect (20/20)
Lightning reduction is gemiddeld (6/7)
Shock Pulse is gemiddeld (34/50)
Frenzy dmg is laag (6/9)

Zoek op str+vit en je zult wel wat vinden. Denk zelf dat 1 mil misschien wel erg veel is.
thanks voor de reactie, ik probeer hem anders gewoon voor 1 mill en dan zie ik wel
speel trouwens op de american server, weet niet of dat nog weel verscheelt?

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• wroekel
R-utger schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:25:
[...]

thanks voor de reactie, ik probeer hem anders gewoon voor 1 mill en dan zie ik wel
speel trouwens op de american server, weet niet of dat nog weel verscheelt?
volgens mij zijn de prijzen enz een stuk anders. Heb je al op de ah gezocht naar soortgelijke ?

Diablo 3 profiel

• gkoers
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:43:
[...]

ik bied wel 100k hoor, hoewel ik dr geen reet aan heb :P maar is meer waard dan een brimstone toch !
Ik zal eens op de AH kijken vanavond, gister heel snel gekeken en zag max 150k staan. Ben alleen niet zo bekend met de brimstone prijzen atm.

• Klitse
  • Niet online
gkoers schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:47:
[...]

Ik zal eens op de AH kijken vanavond, gister heel snel gekeken en zag max 150k staan. Ben alleen niet zo bekend met de brimstone prijzen atm.
Onder de 60k volgens mij op dit moment.

Verwijderd

gkoers schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:47:
[...]

Die zit ergens rond de 50k volgens mij. Zit nu op m'n werk dus kan ook niks opzoeken qua waarde :P maar vind het toch zonde om zo'n item weg te gooien.. Plus kheb een wizard in de maak, die nu al lvl 32 is, jaja! Misschien een leuk instappertje ;)

• R-utger
wroekel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:29:
[...]

volgens mij zijn de prijzen enz een stuk anders. Heb je al op de ah gezocht naar soortgelijke ?
Heb hem gewoon voor 1 mill. erop gezet
binnen 20 minuten verkocht :D
heb nog nooit boven 1 mill gehad op me rekening :P
nu rustig kijken voor wat nieuws

• wroekel
R-utger schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:57:
[...]

Heb hem gewoon voor 1 mill. erop gezet
binnen 20 minuten verkocht :D
heb nog nooit boven 1 mill gehad op me rekening :P
nu rustig kijken voor wat nieuws
haha ik ken dat gevoel. Ik logde vanmorgen in en zag dat er ook wat dingen verkocht waren zat op de 10mil.
net nieuwe necky gekocht, wat mf gear voor enchantress en voor de rest sparen voor betere shoulders haha

Diablo 3 profiel

Pagina: 1 ... 30 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.