@JJerome: ik had eens een vergelijkbare gevonden (wel EU). Ik geloof 65m bid, 85 buyout ofzo. Geen bids tot de laatste minuut, toch voor 72 verkocht geloof ik.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 04-10 13:03
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Hoe belangrijk is EHP nu eigenlijk? Ik gebruik AH niet en kom niet verder dan het begin van act4 hell. Ben dus in act 3 aan het grinden. Ik check nu op verhoging van dps waarbij de EHP niet omlaag gaat. Is dat een goede methode om 99,9% troep van de goede items te scheiden?
Vergeet ook vooral de armor niet, die is belangrijker dan velen denken.Saint_One schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:12:
och dilemma .. eindelijk een pants gevonden met nice all res en 2 socks, zit er geen vitality op verlies er 7000+ health door en me 12% MF .. dus de switch is het niet waard neem ik aan .. aarggh
[afbeelding]
was die Lighting res nu eens vitality ! dan was het super .. zit me net niet mee zonder ah upgrades te vinden ach komt wel gewoon grinden , dan upgraden en belial een schop geven en stukje verder komen , houdt me nog even bezigxV0rtexx schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:05:
[...]
Vergeet ook vooral de armor niet, die is belangrijker dan velen denken.
laat de pants wel in de stash zitten en kijken wanneer het van pas komt.
ty for reply
is er hier soms een WW warrior die met mij the breached keep eens wil doen ? 
ikzelf heb het pas onder de knie, heb nu 41K dps (50K met shout) en ongeveer 850 res all (tag Sideshow#2189)
ikzelf heb het pas onder de knie, heb nu 41K dps (50K met shout) en ongeveer 850 res all (tag Sideshow#2189)
Ik heb je toegevoegd, misschien een andere keerSideShow schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:17:
is er hier soms een WW warrior die met mij the breached keep eens wil doen ?
Hey hey
mijn vriendin en ik spelen ondertussen ook al een tijdje. Zij altijd op haar laptop ik op mijn desktop, afgelopen week propeerde ze ergens anders te spelen met haar laptop (voorheen speelde ze altijd vanuit mijn huis) en toen werd haar battle.net account ineens geblokkeerd.
Vanmiddag alles gefixed en hebben we hier zitten spelen en nu probeert ze weer in te loggen vanuit haar eigen huis en wordt ze weer ineens geblokkeerd.
Iemand enig idee wat er aan de hand is ?
Na dat andere topic hier heb ik even gekeken of er phishing zou kunnen spelen, dit is niet zo. Ook is het niet alsof ze een zwak wachtwoord heeft of via 1 van de bekende hack methodes te pakken is (ze zit niet op D3 fora ofzo en gebruikt een ander wachtwoord voor haar D3 account dan bij andere websites)
mijn vriendin en ik spelen ondertussen ook al een tijdje. Zij altijd op haar laptop ik op mijn desktop, afgelopen week propeerde ze ergens anders te spelen met haar laptop (voorheen speelde ze altijd vanuit mijn huis) en toen werd haar battle.net account ineens geblokkeerd.
Vanmiddag alles gefixed en hebben we hier zitten spelen en nu probeert ze weer in te loggen vanuit haar eigen huis en wordt ze weer ineens geblokkeerd.
Na dat andere topic hier heb ik even gekeken of er phishing zou kunnen spelen, dit is niet zo. Ook is het niet alsof ze een zwak wachtwoord heeft of via 1 van de bekende hack methodes te pakken is (ze zit niet op D3 fora ofzo en gebruikt een ander wachtwoord voor haar D3 account dan bij andere websites)
too weird to live too rare to die
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 20:35
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Je IP wisselt, dat wordt gezien als "verdacht/gevaarlijk" gedrag, dus blokkeren ze je account.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Authenticator gebruiken.... voor zover ik begrepen hebt zorgt die ervoor dat zelfs bij een soms wisselende IP, het vanzelfsprekend toch voor de nodige verificatie zorgt waardoor die automatische block niet optreedt. Want er zit echt geen mannetje naar IP nummers te kijken.. dit wordt automatisch gedaan.terror538 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:02:
Hey hey
Hoe zit dat eigenlijk met Critical Hit chance %? Ik heb een ringetje gevonden met +20% CHC en nog wat andere stats, maar nu geeft hij aan dat ik x aantal meer DPS krijg erdoor. Ik speel zelf eigenlijk niet speciaal op de crits omdat het geen steady dps is maar af en toe. Waarom word het dan wel in de directe stats mee genomen? OK het is wel een average dmg verhoging, maar niet constant en altijd.
Verwijderd
20 chc op een ring ?Bulls schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:07:
Hoe zit dat eigenlijk met Critical Hit chance %? Ik heb een ringetje gevonden met +20% CHC en nog wat andere stats, maar nu geeft hij aan dat ik x aantal meer DPS krijg erdoor. Ik speel zelf eigenlijk niet speciaal op de crits omdat het geen steady dps is maar af en toe. Waarom word het dan wel in de directe stats mee genomen? OK het is wel een average dmg verhoging, maar niet constant en altijd.
Ik denk dat je het over chd hebt maar wil chd/chc zijn de enige 2 stats die stijgen naarmate hoe meer je hebt.
Daarom is alle chc en chd het duurste combo.
Das wel een heel bud algorithme dan.Darth Malak schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:37:
[...]
Authenticator gebruiken.... voor zover ik begrepen hebt zorgt die ervoor dat zelfs bij een soms wisselende IP, het vanzelfsprekend toch voor de nodige verificatie zorgt waardoor die automatische block niet optreedt. Want er zit echt geen mannetje naar IP nummers te kijken.. dit wordt automatisch gedaan.

Facebook e.d. gaan meestal pas mekkeren als je ineens via de Oekraine probeert in te loggen.
Wel goed om te weten dat mocht ik dus ooit naar een lanparty gaan ik dus mijn doos met CD-key moet meenemen om mijn account te unlocken omdat ik dan dus ineens geblokkeerd kan worden

too weird to live too rare to die
haal de authenticator app voor je mobiel (android/IOS).terror538 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:39:
[...]
Das wel een heel bud algorithme dan.
Facebook e.d. gaan meestal pas mekkeren als je ineens via de Oekraine probeert in te loggen.
Wel goed om te weten dat mocht ik dus ooit naar een lanparty gaan ik dus mijn doos met CD-key moet meenemen om mijn account te unlocken omdat ik dan dus ineens geblokkeerd kan worden
kan je overal inloggen zonder problemen.
Battle.net Spud#2543
Het is inderdaad CHD, had me verkeken. Maar vind het vooral vreemd dat in combinatie met Sharpshooter de dmg redelijk veel hoger word dan een ring met wat dmg en dex erin.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:34:
[...]
20 chc op een ring ?
Ik denk dat je het over chd hebt maar wil chd/chc zijn de enige 2 stats die stijgen naarmate hoe meer je hebt.
Daarom is alle chc en chd het duurste combo.
Ik vind Sharpshooter eigenlijk helemaal een beetje vaag.
een vit gem erin, en een dex gem, plus er zit veel meer armor op. denk dat het wel waard isSaint_One schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:12:
och dilemma .. eindelijk een pants gevonden met nice all res en 2 socks, zit er geen vitality op verlies er 7000+ health door en me 12% MF .. dus de switch is het niet waard neem ik aan .. aarggh
[afbeelding]
Sharpshooter verhoogd elke seconde je chc totdat je een critical hit maakt. Dan blijft het een seconde zo hoog, en daarna gaat het terug naar de oude waarde.Bulls schreef op woensdag 12 september 2012 @ 04:06:
[...]
Het is inderdaad CHD, had me verkeken. Maar vind het vooral vreemd dat in combinatie met Sharpshooter de dmg redelijk veel hoger word dan een ring met wat dmg en dex erin.
Ik vind Sharpshooter eigenlijk helemaal een beetje vaag.
je damage wordt berekend als: basedamage (wapen, attack speed, stats etc) + (chc * basedamage * chd)
voorbeeld:
basedamage = 1000
chc = 10%
chd = 100%
totaal = 1000 + (0.10 * 1000 * 1.00) = 1100
met je ring aan zou het dan een chd van 120% zijn dus 1120
Het is trouwens onzin om te zeggen dat het geen stabiele damage is. Als je maar vaak genoeg een muntje opgooit weet je ook zeker dat hij soms op kop valt. Als je vaak genoeg aanvalt weet je zeker dat je crits maakt.
Ik ga straks wat farmen. Wie doet er mee? Voeg me toe -> lootman#2167.
Ben al bezigFreqAmsterdam schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:16:
Ik ga straks wat farmen. Wie doet er mee? Voeg me toe -> lootman#2167.
Up
Ik had gisteren een minder dagje. Eerst denk ik weer een 5 sec. te lang na over een "No-brainer" amulet op de AH die te koop stond voor 3,5M, maar zeker 6x zoveel waard is. Vervolgens een compleet onvruchtbare run (buiten de fun natuurlijk
). En vlak voor het slapen gaan dacht ik een goede buyout te doen op firewalker met 152 int., 130 int. en 12 MS voor 5M. Zijn het de oude
.

Ik heb tijdens een businesstrip naar Rusland zelfs vanuit daar gespeeld, maar wel met authenticator via de Android app.terror538 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:39:
[...]
Eindelijk geluk met de drops en dan meteen een dikke:

De DPS is misschien niet zo hoog maar met 300str en 300 vit leuke rolls en de CHD roll is ook erg hoog! Leuk barb weapon dus maar gebruiken die wel 2handers?

De DPS is misschien niet zo hoog maar met 300str en 300 vit leuke rolls en de CHD roll is ook erg hoog! Leuk barb weapon dus maar gebruiken die wel 2handers?
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Delph schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:12:
Eindelijk geluk met de drops en dan meteen een dikke:
[afbeelding]
Alleen wat je al zegt, ivm WW gebruiken veel barbs geen 2-handers vanwege fury generation..

Maar hij zal dan nog steeds wel flink wat moeten opleveren.
[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 12-09-2012 10:14 ]
Verwijderd
Sorry voor de crosspost : Ik drop zo waar weer eens een set item, maar daar ik natuurlijk geen wizzie ben weet ik totaal niet wat het waard is:

- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Wat vindt de AH ervan?Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:19:
Sorry voor de crosspost : Ik drop zo waar weer eens een set item, maar daar ik natuurlijk geen wizzie ben weet ik totaal niet wat het waard is:
[afbeelding]
Ik weet niet precies wat het waard is wat ik wel wil zeggen is dat deze set bonus SUPER LOMP omschreven is, het doet niet wat veel mensen denken. Dus op je X fire dmg een x boosten. Vriend van me vertelde me dat voor mij is het nu nog steeds niet duidelijk hoe het wel werkt. Ik ben zelf voor de Zunimasa set gegaan maar denk dat Tal Rasha beter is aangezien de WD en WZ alle twee de zelfde set willen hebben en die van Tal Rasha ook meer dps geeft?
[ Voor 3% gewijzigd door Immow op 12-09-2012 10:28 ]
Easy cash: al je rare drops van lvl <20 op AH zetten voor 20-50k buyout
Er zijn zat mensen met cash die een nieuwe char beginnen en meteen een beetje leuke damage willen doen om het proces te versnellen richting Inferno (waaronder ikzelf).
Er zijn zat mensen met cash die een nieuwe char beginnen en meteen een beetje leuke damage willen doen om het proces te versnellen richting Inferno (waaronder ikzelf).
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Jawel dat doet het wel. (De set bonussen tenminste.) Welke dat niet doet is die +6% to holy damage. Die geeft namelijk 6% van je physical dmg als holy damage. Je physicial damage is weapon damage inclusief bonussen aan min/max dmg door bijvoorbeeld je offhand, necklace of ringen, maar niet de +216-265 lightning damage oid die op wapens zitten.Immow schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:25:
Ik weet niet precies wat het waard is wat ik wel wil zeggen is dat deze set bonus SUPER LOMP omschreven is, het doet niet wat veel mensen denken. Dus op je X fire dmg een x boosten. Vriend van me vertelde me dat voor mij is het nu nog steeds niet duidelijk hoe het wel werkt. Ik ben zelf voor de Zunimasa set gegaan maar denk nu toch dat deze toch misschien beter is aangezien de WD en WZ alle twee de zelfde set willen hebben en die van Tal Rasha meer dps geeft?
Om even simpel voorbeeld te geven: stel je hebt 160k dps met een wapen met 50 - 150 (gemiddeld 100) damage en 20 - 100 (gemiddeld 60) elemental damage, zonder damage bonussen van armor of offhand, dan zou +6% to holy damage je dus 6k dps opleveren, omdat het 6% van 100k dps is.
De set bonus van Tal Rasha is gewoon ruk of ze hebben het verkeerd omschreven. Want je moet namelijk een elemental skill doen voor de extra dmg, ipv dat het erbij komt. Maar al die +elemental dmg is underrated, vandaar ook dat de triumvirate de bis source is en niet chantodos force.
hallo,
ik heb een vraag.
ik zie ineens in me mailbox bij ongewenst 2 maitjes van blizzard over diablo.
er staat in het engels in dat ik me account probeer te verkopen en dat ik moet bevestigen dat ik de eigenaar ben, als ik dat niet doe dan zal me account geblokt worden
zijn er meer mensen die dit bericht hebben gehad? en zo ja is het echt of moet ik het meteen verwijderen?
ziet er overgens wel netjes uit en ook met een linkje ma battle net
groetjes
ik heb een vraag.
er staat in het engels in dat ik me account probeer te verkopen en dat ik moet bevestigen dat ik de eigenaar ben, als ik dat niet doe dan zal me account geblokt worden
zijn er meer mensen die dit bericht hebben gehad? en zo ja is het echt of moet ik het meteen verwijderen?
groetjes
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Het is nep. Het zijn mensen die je accountgegevens proberen te achterhalen om zo al je goud en items te gappen.R-utger schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:47:
hallo,
ik heb een vraag.
groetjes
Verwijderd
Uiteraard is dit gewoon Phishing mail en dient genegeerd te worden!R-utger schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:47:
hallo,
ik heb een vraag.
groetjes
Zie Ter info: Diablo III Scam Alert !R-utger schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:47:
hallo,
ik heb een vraag.
groetjes
Wat ik begrepen heb is dat de elemental dmg bij elke attack wordt opgeteld, dus met 100k dps en 6% element x damage komt er 6k dps bijAn1mA schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:45:
De set bonus van Tal Rasha is gewoon ruk of ze hebben het verkeerd omschreven. Want je moet namelijk een elemental skill doen voor de extra dmg, ipv dat het erbij komt. Maar al die +elemental dmg is underrated, vandaar ook dat de triumvirate de bis source is en niet chantodos force.
oke, thanks.
leek wel heel echt, had het al bijna gedaan maar omdat ik het een beetje vaag vond toch maar even checken
super bedankt voor de snelle reacties
leek wel heel echt, had het al bijna gedaan maar omdat ik het een beetje vaag vond toch maar even checken
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Zie mijn post, dit % neemt je bonus elemental dmg op je wapen niet mee.Delph schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:49:
[...]
Wat ik begrepen heb is dat de elemental dmg bij elke attack wordt opgeteld, dus met 100k dps en 6% element x damage komt er 6k dps bij
ALS je ooit gebanned wordt dan zal Blizzard je nooit er eerst een dreigmail over sturen. Dan merk je het vanzelf als je inlogt in het spel. Als je twijfelt, gewoon even het spel opstarten en proberen.R-utger schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:50:
oke, thanks.
Ik had wel gelijk met dat niemand dus snapt lol 
Ik snap die pysical dmg wel maar hoe zit dat met fire etc?
Ik snap die pysical dmg wel maar hoe zit dat met fire etc?
MicScott schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:50:
[...]
Zie mijn post, dit % neemt je bonus elemental dmg op je wapen niet mee.
Adds X% to [type] damage voegt X% van je physical weapon damage (modified by main stat) toe aan je weapon damage als [type] damage aan elke hit.
[type] skills deal X% more damage verhogen de damage van skills van het type [type] met X%
Dus Fire skills deal 6% more damage. Doet helemaal niets als je een frost spell doet en 6% als je een fire spell doet...
En Adds 4% to holy damage. doet altijd hetzelfde bij elke skill.
[type] skills deal X% more damage verhogen de damage van skills van het type [type] met X%
Dus Fire skills deal 6% more damage. Doet helemaal niets als je een frost spell doet en 6% als je een fire spell doet...
En Adds 4% to holy damage. doet altijd hetzelfde bij elke skill.
[ Voor 30% gewijzigd door embee op 12-09-2012 11:00 ]
Constructed: Silver || Limited: Silver
Dank u, het is me nu helemaal duidelijk. Jammer dat jet niet 1 soort kan stacken maar dat de set alles doet :<
embee schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:57:
Adds X% to [type] damage voegt X% van je physical weapon damage (modified by main stat) toe aan je weapon damage als [type] damage aan elke hit.
Ja dat klopt ook, zoals MicScott zegt, alleen heb ik het nu over de set bonus. Dus ik mag +25% dps er bij optellenDelph schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:49:
[...]
Wat ik begrepen heb is dat de elemental dmg bij elke attack wordt opgeteld, dus met 100k dps en 6% element x damage komt er 6k dps bij
Verwijderd
En als je een wapen hebt die +200-400 damage as fire doet, wordt dat ook als elemental damage gezien?
Eerste legendary van vandaag..

Niet zo heel best lijkt me?

Up
Ja en dan krijg je ook een x procent er bij, alleen niet zoveel als je een "black weapon" gebruikt.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:10:
En als je een wapen hebt die 200-400 damage as fire doet, wordt dat ook als elemental damage gezien?
Ik copy paste wel een blue post er over.
The "+x% Elemental Damage" affix works by adding "x%" of your physical damage to your attack, in the form of the damage type listed.
So, really basic example:
Your physical damage is 100, and the item adds +3% Fire damage.You gain 3 extra damage to your attacks as Fire damage.
Things this takes into account:
Rings, mojos, orbs (etc) that have an "X-Y" damage affix (e.g. "1-2 Damage")The base damage range of your weapon, before any elemental damage is added from the affix +Min or +Max affixes on weapons
(Note: It doesn't benefit from "+X-Y Elemental Damage" affixes on weapons.)
Tja...iets voor een monk gok ik. Alleen jammer dat er geen crit of socket op zit.Mikromanic schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:10:
Eerste legendary van vandaag..
[afbeelding]
Maarre, wat betekent nou eigenlijk dit?
Chance to fight through the pain when enemies hit you
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Je krijgt dan tijdelijk een soort Serenity gecast, waardoor je dus even geen damage krijgt.
Het is een versie van Ignore Pain die gecast wordt.:
•Casts the Barbarian spell "Ignore Pain" on you reducing all damage taken by 65% for 5 seconds.
Zie ook: http://www.d3rmt.com/guides/legendary-item-effects-work/
[ Voor 46% gewijzigd door Angeloonie op 12-09-2012 11:23 ]
Mhm het lijkt er op dat je een soort van shield om je heen krijgtJoarie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:16:
[...]
Tja...iets voor een monk gok ik. Alleen jammer dat er geen crit of socket op zit.
Maarre, wat betekent nou eigenlijk dit?
[...]
Up
Verwijderd
Ah okeAn1mA schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:14:
[...]
Ja en dan krijg je ook een x procent er bij, alleen niet zoveel als je een "black weapon" gebruikt.
The "+x% Elemental Damage" affix works by adding "x%" of your physical damage to your attack, in the form of the damage type listed.
Your physical damage is 100, and the item adds +3% Fire damage.You gain 3 extra damage to your attacks as Fire damage.
Rings, mojos, orbs (etc) that have an "X-Y" damage affix (e.g. "1-2 Damage")The base damage range of your weapon, before any elemental damage is added from the affix +Min or +Max affixes on weapons
Argh excuses voor mijn onwetendheid maar deze zin spreekt tegen wat je zegt.
Ik interpreteer het als: Alle gem. damage van ringen amu's source wand bij elkaar optellen en DAAR dan die %fire damage over? Dus de "elemental" damage van je wapen zelf zit al in de "gemmidelde damage" van je wapen en daar zal het dus NIET los over die stat heen gaan?
Ik interpreteer het als: Alle gem. damage van ringen amu's source wand bij elkaar optellen en DAAR dan die %fire damage over? Dus de "elemental" damage van je wapen zelf zit al in de "gemmidelde damage" van je wapen en daar zal het dus NIET los over die stat heen gaan?
An1mA schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:14:
[...]
Ja en dan krijg je ook een x procent er bij, alleen niet zoveel als je een "black weapon" gebruikt.
Zo frusterend als je op je werk zit terwijl je een hoop mooie items op AH hebt staan. Blizz komop met die AH app
Ja dat heb ik ook, maar ik heb wel toegang... Verkoop alleen geen holMistymo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:35:
Zo frusterend als je op je werk zit terwijl je een hoop mooie items op AH hebt staan. Blizz komop met die AH app
Verwijderd
Ik zag op youtube een filmpje waarbij iemand een AH app gebruikte. Vertrouwde het toch niet dus heb et niet geinstalleerdMistymo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:35:
Verwijderd
Teamviewer/logmein werkt perfect hoorMistymo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:35:
Splashtop, dan kan je nog gamen ook ;-)Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:40:
[...]
Teamviewer/logmein werkt perfect hoor
Frusterende is dat je soms denkt Ahhhhhhhh wat een lekker item, die gaat me de jackpot opleveren, je vervolgens weer met beide benen op de grond zet als je een ah pricecheck doet. Ook heb je pas je gold als je het echt verkocht hebt en soms denk ik wel eens het verkoopt nooitdx5314 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:36:
[...]
Ja dat heb ik ook, maar ik heb wel toegang... Verkoop alleen geen hol

Ik hoop dat dit wel mijn jackpotje word.
Verwijderd
Zijn er überhaupt nog mensen die met een shield spelen dan ?Mistymo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:41:
[...]
Frusterende is dat je soms denkt Ahhhhhhhh wat een lekker item, die gaat me de jackpot opleveren, je vervolgens weer met beide benen op de grond zet als je een ah pricecheck doet. Ook heb je pas je gold als je het echt verkocht hebt en soms denk ik wel eens het verkoopt nooit
[afbeelding]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Trutje, 30-60 mil zei ik toch gisteren?Mistymo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:41:
[...]
[afbeelding]
Die van mij is beter en die verkoopt niet voor 30 mil 
Mistymo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:41:
[...]
Frusterende is dat je soms denkt Ahhhhhhhh wat een lekker item, die gaat me de jackpot opleveren, je vervolgens weer met beide benen op de grond zet als je een ah pricecheck doet. Ook heb je pas je gold als je het echt verkocht hebt en soms denk ik wel eens het verkoopt nooit
[afbeelding]
Verwijderd
ook met 34% block chance?Immow schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:44:
Die van mij is beter en die verkoopt niet voor 30 mil
[...]
Wat zal dit waard zijn??

heb me antwoord denk ik al

[ Voor 18% gewijzigd door R-utger op 12-09-2012 11:49 ]
Verwijderd
Volgens mij is er al antwoord gegeven in het trading topic waar je ook dezelfde vraag stelde....R-utger schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:47:
Wat zal dit waard zijn??
[afbeelding]
Gooi die dingen op RMAH , ik kreeg mijne ook niet weg tot ik op RMAH plaatste voor 25€ , mindere stats dan jouwe , wel met 34% block ook
33% block
199 str
78 Resist all
15% life
Defense hoog (weet exact getal niet meer)
199 str
78 Resist all
15% life
Defense hoog (weet exact getal niet meer)
- Blaat
Hardware Fanaat
Hij wilde misschien een second opinion.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:49:
[...]
Volgens mij is er al antwoord gegeven in het trading topic waar je ook dezelfde vraag stelde....
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
Met een beetje geluk 400k. Niet zo veel helaas.R-utger schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:47:
Wat zal dit waard zijn??
[afbeelding]
Verwijderd
Haha, ik ben alleen bang dat zijn wapen daardoor nog steeds minder waard is dan hij hoopte;)
Nee hij is nog niet wegAngeloonie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:44:
[...]
Trutje, 30-60 mil zei ik toch gisteren?Is ie al weg?
Wat ik wel lastig vindt is dat ik het moeilijk te geloven vindt dat iemand opeens 20mio meer zou betalen voor net dat een puntje meer all res. ALs ik AH shop dan kies ik altijd de beste prijs/kwaliteit verhouding ga echt niet 20 mio meer betalen voor 10 vit ofzo, blijkbaar zijn er dus zat mensen die dat gelukkig wel doen. Soms zijn de prijsverschillen zo groot voor zo'n klein beetje meer hahaha.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Heerlijk wat een rekenfestijn D3 soms kan zijn. Vóór mijn upgrades van het weekend was mijn Windforce duidelijk minder goed dan mijn andere boog. Ná de upgrades is Windforce zonder SS gewoon beter dan mijn andere boog.
Grappig hoe wat schuiven met crit% en dmg je stats compleet om kunnen gooien.
WF vs andere boog zonder SS:
107659.67 vs 106583.56 = +1076.11
WF vs andere boog met SS:
199869.62 vs 204502.98 = -4633.36
Vanaf 40% crit chance wordt mijn andere boog weer beter. Aangezien je toch vaak aan het schieten bent, en ik gemiddeld denk ik rond de 40-50% crit schommel bij aanvallen, is het dus ideaal om nu mijn WF te gebruiken.
Plus nog eens het feit dat ik én hatred regen erbij krijg, én knockback, én lifesteal
Ik lever wel 8400 life in, maar goed
Gisteravond daardoor ook een andere build geprobeerd, nu zonder Companion - Bat, heb via WF en Dead Man's Legacy nu 2.5 hatred regen, dit is in principe voldoende om mijn Bat te dumpen, en heb nu Cluster Arrow - Loaded for Bear genomen. Damn
Echt zieke damage doet die zeg. Met crits zit ik meestal ergens tussen de 280-360k
Dat gaat dus erg lekker tegen champions.
Daarnaast Shadow Power - Gloom gepakt ipv Caltrops. Caltrops is in een goede party met pets/tanks toch niet nuttig. Daardoor loop ik nu met Shadow Power én Smoke Screen. Dit is eigenlijk een ideale combi. Voor Arcane, Frozen etc. gebruik ik SS, en voor Reflect of als ik wat healing nodig heb en alles op cooldown zit kan ik mooi SP gebruiken.
WF vs andere boog zonder SS:
107659.67 vs 106583.56 = +1076.11
WF vs andere boog met SS:
199869.62 vs 204502.98 = -4633.36
Vanaf 40% crit chance wordt mijn andere boog weer beter. Aangezien je toch vaak aan het schieten bent, en ik gemiddeld denk ik rond de 40-50% crit schommel bij aanvallen, is het dus ideaal om nu mijn WF te gebruiken.
Plus nog eens het feit dat ik én hatred regen erbij krijg, én knockback, én lifesteal
Ik lever wel 8400 life in, maar goed
Gisteravond daardoor ook een andere build geprobeerd, nu zonder Companion - Bat, heb via WF en Dead Man's Legacy nu 2.5 hatred regen, dit is in principe voldoende om mijn Bat te dumpen, en heb nu Cluster Arrow - Loaded for Bear genomen. Damn

Daarnaast Shadow Power - Gloom gepakt ipv Caltrops. Caltrops is in een goede party met pets/tanks toch niet nuttig. Daardoor loop ik nu met Shadow Power én Smoke Screen. Dit is eigenlijk een ideale combi. Voor Arcane, Frozen etc. gebruik ik SS, en voor Reflect of als ik wat healing nodig heb en alles op cooldown zit kan ik mooi SP gebruiken.

Op een wapen die elemental dmg doet, die doet ook pysical dmg en daar mag je je + elemental dmg er bij optellen. Stel we hebben een wapen met 1200 dps waaronder 200 pyscial dmg en 1000 fire. Dan komt de +elemental dmg alleen bij de 200 er bij en niet bij de fire. Daarom zei ik dat je wel wat dmg er bij krijgt bij elemental wapens, maar niet veel. Snappie?Immow schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:32:
Argh excuses voor mijn onwetendheid maar deze zin spreekt tegen wat je zegt.
[...]
Maar overigens kun je er een beetje mee "cheaten" d.m.v. te swappen met een "black" wapen. Wil je er mee over weten? Moet je even deze draadje door spitten.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Valt niet bepaald onder "cheaten".An1mA schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:09:
[...]
Maar overigens kun je er een beetje mee "cheaten" d.m.v. te swappen met een "black" wapen. Wil je er mee over weten? Moet je even deze draadje door spitten.
En leg dan meteen even uit wat een "black" wapen vandaan komt (wat een idiote term weer, hoe komen ze er op):
Een "black" wapen is gewoon een wapen dat niet bonus holy/electric/fire dmg etc. doet, maar gewoon bonus min/max damage.
Dus ja, dan heb je automatisch meer effect van die bonussen.
Niet echt. Als je erover nadenkt. De authenticator zorgt voor een extra laag in beveiliging. Gezien het grote aantal accounts dat zonder authenticator gehacked wordt heeft blizzard hun detectie hiervoor vrij scherp afgesteld (ben ik wel blij mee eigenlijk). Door een authenticator te gebruiken hoeft niet meer direct een wisselende IP als mogelijk hack attempt afgevlagt te worden maar dient de authenticator als nodige garantie. Zo werken heel veel van dit soort systemen.terror538 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:39:
[...]
En voor de kosten hoef je t niet te laten, phone authenticator apps zijn volgens mij zelfs gratis en een fysieke kost ook geen drol. Fysieke zijn wel veiliger natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 12-09-2012 13:20 ]
Is ook met een knipoogAngeloonie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:15:
[...]
Valt niet bepaald onder "cheaten".
En leg dan meteen even uit wat een "black" wapen vandaan komt (wat een idiote term weer, hoe komen ze er op):
Een "black" wapen is gewoon een wapen dat niet bonus holy/electric/fire dmg etc. doet, maar gewoon bonus min/max damage.
Het is geen bug, dus ook geen abuseAn1mA schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:19:
[...]
Is ook met een knipoogHet is eerder bugabuse.

- Blaat
Hardware Fanaat
Clever use of game mechanics dan.
Wat ik zo raar vind aan de wiz is dat je magie van "Arcane power" komt, maar er zijn geen legendary / set items die dat boosten (dan doel ik op de damage). Net als physical damage (CM wizard build) er zijn naar mijn weten geen items die dat boosten.
Oww vet dan heb ik dus al een ideaal wapen voor als ik ooit mijn source kan upgradenAngeloonie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:15:
[...]
Valt niet bepaald onder "cheaten".
Ik kan nog zoveel upgraden om m'n dps te boosten, dat wordt een lang termijn projectje... maar het leuke is dat ik een per een m'n MF gear kan uitfaseren dankzij paragon, in te wisselen voor chc / as / int. Me gusta
Wat moeten ze dan precies boosten aan arcane power? Want je AP is alleen maar je resource pool, het heeft niks met damage te maken.Immow schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:46:
Wat ik zo raar vind aan de wiz is dat je magie van "Arcane power" komt, maar er zijn geen legendary / set items die dat boosten (dan doel ik op de damage). Net als physical damage (CM wizard build) er zijn naar mijn weten geen items die dat boosten.
Wat ik bedoel is dat er wel items zijn die je cold/fire etc. in damage verbeteren maar niet voor je arcane skils.
Delph schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:55:
[...]
Wat moeten ze dan precies boosten aan arcane power? Want je AP is alleen maar je resource pool, het heeft niks met damage te maken.
Verwijderd
Er zijn ook wapent met arcane dmg bonus hoorImmow schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:00:
Wat ik bedoel is dat er wel items zijn die je cold/fire etc. in damage verbeteren maar niet voor je arcane skils.
[...]
Daar ging de vorige discussie over, die items geven extra elemental damage maar worden niet getriggerd door diezelfde elemental damage. Dus adds x fire damage wordt ook uitgevoerd als je een arcane spell gebruikt.Immow schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:00:
[...]
Verwijderd
Hoe zit het dan met een offhand waar je bonussen hebt van alle elementen tegelijk?Delph schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:12:
[...]
Daar ging de vorige discussie over, die items geven extra elemental damage maar worden niet getriggerd door diezelfde elemental damage. Dus adds x fire damage wordt ook uitgevoerd als je een arcane spell gebruikt.
Dus 5+ fire, 6+ arcana etc etc op 1 item.
Kan je die gewoon bij elkaar optellen?
Sowieso blijft het een beetje vaag.
Edit deze dus:
http://eu.battle.net/d3/en/item/triumvirate
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 14:26 ]
Wat ik zo begrepen heb is dat dan een 11% damage boost, maar het is een beetje vaag gebied...Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:23:
[...]
Hoe zit het dan met een offhand waar je je bonussen hebt van alle elementen tegelijk?
Verwijderd
Bij de site [1] kun je vanaf vandaag kijken wat + elemental dmg doet voor jou!
[1] http://theasiangamer.com/...ar-comparison-calculator/
[1] http://theasiangamer.com/...ar-comparison-calculator/
Op de vorige ~2 bladzijden wordt het uitgelegd. Ook in die link naar het bnet forum.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:23:
[...]
Hoe zit het dan met een offhand waar je bonussen hebt van alle elementen tegelijk?
Edit deze dus:
Verwijderd
Ok tx.MicScott schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:47:
[...]
Op de vorige ~2 bladzijden wordt het uitgelegd. Ook in die link naar het bnet forum.
Trouwens soms zie ik mijn dps veranderen (met mijn inventaris scherm open) tijdens het vechten.
Opeens schiet ie circa 10.000 dps omhoog uit het niks?
Stop ik met attacken dan is mijn dps ook weer gelijk normaal, dus kan ook niet een buff zijn van een medespeler lijkt me dan.
Hoi,
Na alle klasses naar lvl 60 gebracht te hebben, heb ik de WD tot favoriet gekozen.
Maar ik sta nu bij Diablo(Inferno) zelf op de stoep, maar kom er niet door.
Liep er wel redelijk makkelijk naar toe, enchantres mee, met 8000+ dps.
Dit allemaal met de tips en builds die ik hier allemaal al heb langs zien komen.
Daarom wil ik deze first post gelijk gebruiken om jullie tips/advies tav mijn WD build te vragen.
Gold schommelt rond de 3 miljoen, geen vet pot dus.
Mogelijk dat er anders ook iemand is, om samen Diablo in de pan kan hakken.
De build:
http://eu.battle.net/d3/e...nnique-2518/hero/17799597
Alvast bedankt.
Na alle klasses naar lvl 60 gebracht te hebben, heb ik de WD tot favoriet gekozen.
Dit allemaal met de tips en builds die ik hier allemaal al heb langs zien komen.
Daarom wil ik deze first post gelijk gebruiken om jullie tips/advies tav mijn WD build te vragen.
De build:
Alvast bedankt.
Voor dat geld kun je in ieder geval wel een schild vinden met hogere blockrate en all resistance erop, dat zal al wat helpenZennique schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:06:
Hoi,
De build:
Alvast bedankt.
Beeromaniac
Tering dat is wel een heel fijn schild. Het heeft het allemaal, kan alleen nooit aan de vraag voldoen met mijn 1.3 miljoen. Succes met de verkoop!Mistymo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:41:
afbeelding
schild droppen en een fatsoenlijke offhand kopen ^^
Daarbuiten kan je je build aanpassen voor bossfights, control+survivability.
Daarbuiten kan je je build aanpassen voor bossfights, control+survivability.
Ik vind het toch echt een bug. Ik gebruik bv een 900 dps elemental wand en ik switch naar een 1k black wand, dan weer terug naar de elemental wand. De psycial dmg van de black blijft hangen waardoor ik nu meer dps er door krijg. Hoezo is dit geen bug? De pysical dmg van de black wand hoort gewoon niet te blijven na een switch.
Is die damage alleen een visuele fout of blijft de damage ook echt hoger?
Verwijderd
Volgens mij zijn die bonussen niet zichtbare dps, aangezien het niet perse bij elke skill erbij komt.JJerome schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:13:
Is die damage alleen een visuele fout of blijft de damage ook echt hoger?
Verwijderd
Met iets mindere block rates zijn die dingen niet zo duur.Loev schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:09:
[...]
Tering dat is wel een heel fijn schild. Het heeft het allemaal, kan alleen nooit aan de vraag voldoen met mijn 1.3 miljoen. Succes met de verkoop!
Heb er 1 van 28% blockrate te koop staan (en 158 strenght uit mijn hoofd) voor 2 miljoen die niet verkoopt.
Voor 1 miljoen doe ik 'm ook wel van de hand.
Toevallig 2 van deze schilden gevonden op dezelfde avond. Die andere die overigens wel redelijk goed was, wel kunnen verkopen voor 9 miljoen (32% blockrate), die was opzich wel meer waard denk ik.
Ik vind nu legendary's bij de vloot.. 300mf+ helpt toch schijnbaar wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 15:18 ]
Maar het komt dus wel bij elke skill erbij, toch? Feitelijk geeft het je gewoon extra DPS, zoals eerder uitgelegd.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:16:
[...]
Volgens mij zijn die bonussen niet zichtbare dps, aangezien het niet perse bij elke skill erbij komt.
Verwijderd
Misschien wel interesse in hier. Houd je hem even vast?Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:17:
[...]
Met iets mindere block rates zijn die dingen niet zo duur.
Heb er 1 van 28% blockrate te koop staan (en 158 strenght uit mijn hoofd) voor 2 miljoen die niet verkoopt.
Voor 1 miljoen doe ik 'm ook wel van de hand.
Gisteren overigens ook weer wat leuks gevonden. Werd vlak voor het einde van de run gedisconnect, toch nog weer even terug in de party en met maar 3 NV stacks alsnog raak.

Heel nice, Grats.JJerome schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:26:
Gisteren overigens ook weer wat leuks gevonden. Werd vlak voor het einde van de run gedisconnect, toch nog weer even terug in de party en met maar 3 NV stacks alsnog raak.
[afbeelding]
Verwijderd
Zal vanavond kijken en als ie niet is verkocht, sure.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:26:
[...]
Misschien wel interesse in hier. Houd je hem even vast?
Geinig, ik heb deze gisteravond ook gevonden:JJerome schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:26:
[afbeelding]

En deze daarnet:

(exclusief gems natuurlijk
Eindelijk na 5 dagen echt bagger te hebben gevonden weer wat lekkers
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.