Het antwoord op reflect is dus Shadow Power + Gloom. Resistance heb je niet nodig als je niet geraakt wordt.Odysseus253 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:01:
Shadowpower...Smokescreen... i will look into that!
@SMD007: het is moeilijk m'n resistance te verhogen zonder dat het tenkoste gaat van bijvoorbeeld dex of critical hit chance. En het is ook niet zo dat ik daar nou super veel van heb..
@Angeloonie: Mortars heb ik meestal geen last van icm Vault. Wat wel heel irritant is is Reflect Damage. Dan moet ik stoppen met attacken omdat ik anders zelf dood ga![]()
Ik ga opzoek naar een nieuwe quiver!!
En daarvoor heb je dus Smokescreen of Shadow Power nodig. Dan kun je blijven attacken.Odysseus253 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:01:
@Angeloonie: Mortars heb ik meestal geen last van icm Vault. Wat wel heel irritant is is Reflect Damage. Dan moet ik stoppen met attacken omdat ik anders zelf dood ga
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Maak daar maar €1,1/mil vanWolf schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:01:
[...]
Ik geloof dat de huidige euro/miljoen zo rond de 1,40 ligt dus ik heb effectief 7m per wapen betaald.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
helpt loh of life regen ook? mja DH doet altijd zulke enorme damage, kan LOH en regen waaschijnlijk niet tegen opTimeless schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:02:
[...]
En daarvoor heb je dus Smokescreen of Shadow Power nodig. Dan kun je blijven attacken.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Naast 20% dmg as life heb je met gloom ook nog eens 65% damage reduction.Mofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:04:
[...]
helpt loh of life regen ook? mja DH doet altijd zulke enorme damage, kan LOH en regen waaschijnlijk niet tegen op
Heb eigenlijk zelf nog niet getest met een loh wapen op mijn dh eerlijk gezegd. Maar omdat ik niet zo heel veel hp en resall heb vermoed ik dat het zonde is van het itembudget op een wapen voor mij.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
- Angeloonie
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Voor een high-dps DH is lifesteal veel beter. Ik merk zelf dat als ik low health heb en m'n Windforce gebruik, ik met 1 Multishot al bijna al m'n life terugheb als ik een grote groep raak. Met LoH was dat stukken minder.Mofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:04:
[...]
helpt loh of life regen ook? mja DH doet altijd zulke enorme damage, kan LOH en regen waaschijnlijk niet tegen op
heeft iemand uitgerekend hoeveel LOH/LS nodig is om op damage reflect gasten continue te kunnen schieten? of is dat nooit genoeg ?Angeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:07:
[...]
Voor een high-dps DH is lifesteal veel beter. Ik merk zelf dat als ik low health heb en m'n Windforce gebruik, ik met 1 Multishot al bijna al m'n life terugheb als ik een grote groep raak. Met LoH was dat stukken minder.
- Angeloonie
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Dat hangt enorm af van je eigen damage.. Hoe meer damage, hoe meer LoH/LS je nodig hebtMofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:10:
[...]
heeft iemand uitgerekend hoeveel LOH/LS nodig is om op damage reflect gasten continue te kunnen schieten? of is dat nooit genoeg ?
Er is wel berekend bij hoeveel DPS LoH niet meer effectief is t.o.v. LS
[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 11-09-2012 11:12 ]
Reflect en LS schalen allebei lineair met je gedane damage, volgens mij. Dus in principe zou er een percentage life steal moeten zijn waarop reflect damage je geen nettoschade meer doet.Angeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:11:
[...]
Dat hangt enorm af van je eigen damage.. Hoe meer damage, hoe meer LoH/LS je nodig hebtDenk niet dat daar iets over te zeggen valt.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 04-10 13:03
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
In mijn ervaring is de lifesteal van gloom genoeg om dmg reflect te negeren en er zelfs van mij de healen.MicScott schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:13:
[...]
Reflect en LS schalen allebei lineair met je gedane damage, volgens mij. Dus in principe zou er een percentage life steal moeten zijn waarop reflect damage je geen nettoschade meer doet.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Had ik als WD ook maar gloomWolf schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:14:
[...]
In mijn ervaring is de lifesteal van gloom genoeg om dmg reflect te negeren en er zelfs van mij de healen.
Verwijderd
Tips voor het opwaarderen van mijn Barbarian? Loop vast aan het einde van Act III. Stats buffed (impunity).

L/S scalet ook mee, dus je daar kan je op focussen dan? zowiezo voor jou is LS effectiever... de grens ligt zo een beetje bij 80~120K DPS dacht ik.Angeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:11:
[...]
Dat hangt enorm af van je eigen damage.. Hoe meer damage, hoe meer LoH/LS je nodig hebtDenk niet dat daar iets over te zeggen valt.
Ik heb met minder stats maar meer LoH A3 kunnen clearen. Dus denk dat je vooral in die hoek moet zoeken. Je hebt wel wat regen gear maar weinig LoH.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:15:
Tips voor het opwaarderen van mijn Barbarian? Loop vast aan het einde van Act III. Stats buffed (impunity).
[afbeelding]
je all res en amr zijn best hoog al. ik denk dat LOH nog veel hoger kan. en block %, als je tank speelt.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:15:
[afbeelding]
(geloof niet dat je met 20% CHC een aggresieve barb bent)
Ik vrees dat mijn vraag ondergesneeuwd is geraakt door het gratis item geweld van Mouzetc (nog bedankt voor de items van de vorige keer trouwens!) maar zou iemand nog even naar mijn build willen kijken?
gustaveau schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:41:
Ik zit momenteel redelijk vast in act 3, als ik heel voorzichtig ben lukt het nog wel, maar ik hoef maar 1 elite tegen te komen en ik ben vrij snel dood.
Heeft iemand nog tips wat betreft mijn uitrusting of skills?
http://eu.battle.net/d3/e...staveau-2402/hero/4904356
- Angeloonie
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Dat klopt niet. Er is een max % lifesteal, en die scaled wel mee, maar gaat niet genoeg zijn.MicScott schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:13:
[...]
Reflect en LS schalen allebei lineair met je gedane damage, volgens mij. Dus in principe zou er een percentage life steal moeten zijn waarop reflect damage je geen nettoschade meer doet.
Voorbeeld:
Damage: 100.000
3% lifesteal: 3.000
10% reflect damage: 10.000
Netto damage: 7.000
Damage: 150.000
3% lifesteal: 4.500
10% reflect damage: 15.000
Netto damage: 10.500
Damage: 200.000
3% lifesteal: 6.000
10% reflect damage: 20.000
Netto damage: 14.000
M.a.w.: hoe meer dps, hoe hoger je lifesteal moet zijn om bij te blijven. Hij scaled wel mee, maar de verhouding niet. Alleen als de lifesteal/reflect damage percentages gelijk zouden zijn klopt dat, maar dat is niet zo.
Voor mij is LS inderdaad vele malen beter. Grens was idd bij mij 90k dps.Mofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:16:
[...]
L/S scalet ook mee, dus je daar kan je op focussen dan? zowiezo voor jou is LS effectiever... de grens ligt zo een beetje bij 80~120K DPS dacht ik.
nope, geen legacy, gewoon een nieuweAngeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:44:
100k? wtf?
Sowieso een Legacy neem ik aan?
Tsja, het verschil is dan ook groot.. waarschijnlijk 100 dex minder, 3% crit minder. 100 dex is bij mij 4432 dmg unbuffed, 3% crit 4314 unbuffed. Totaal scheelt dat dus al 8746 unbuffed.. Dus ja, je hebt hem dan wel goedkoop, maar scheelt ook gigantisch in unbuffed dps
dat het 8K dmg scheelt vind ik prima, mij scheelde het bijna 18M
Smokescreen is een van de meest briljante skills die er is voor een DH. Je kan door bijna alles heen lopen als je Smokescreen aan hebt. (lasers, molten, weet ik veel wat nog meer).
dus als je moeite hebt met blijven leven, pop die! als je veel crit hebt is Night stalker leuke passive om er bij te pakken (ipv SS). ook mooi voor meer vaults
Battle.net Spud#2543
Dit is idd makkelijk. Je defence (All res/Armor) is al overkill voor endgame, maar je kunt eigenlijk niet zonder 800 LOH meer.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:15:
[afbeelding]
- Angeloonie
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Dafuq.. 100k is dan echt heeel cheap. Kun je dikke winst op makenTepelStreeltje schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:21:
[...]
nope, geen legacy, gewoon een nieuwe
Maarja, 8k dmg voor 18 mil is de beste gold/dps ratio die je kunt krijgen
CorrectieSmokescreen is een van de meest briljante skills die er is voor een DH. Je kan door bijna alles heen lopen als je Smokescreen aan hebt. (lasers, molten, weet ik veel wat nog meer).
Hoewel je wel gelijk hebt dat Smokescreen goed is moet ik toch eerlijk bekennen dat Shadow Power een stuk beter is:TepelStreeltje schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:21:
[...]
nope, geen legacy, gewoon een nieuwe
Smokescreen is een van de meest briljante skills die er is voor een DH. Je kan door bijna alles heen lopen als je Smokescreen aan hebt. (lasers, molten, weet ik veel wat nog meer).
dus als je moeite hebt met blijven leven, pop die! als je veel crit hebt is Night stalker leuke passive om er bij te pakken (ipv SS). ook mooi voor meer vaults
- Werkt langer.
- Zorgt voor heal.
- Werkt tegen reflect.
Met Shadow Power + Gloom kun je min of meer hetzelfde als SS maar dan 2 x zo lang!
- Blaat
Hardware Fanaat
Als je in een desecrator staat met smoke screen ga je nog steeds dood hoor.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
[quote]Angeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:20:
[...]
/quote]
Wat we willen zeggen is dat je de 3% moet verhogen met weapon en uniques, en de 10% moet verlagen door allres en armor, zo breng je die 2 op gelijke hoogte en daarmee kan je dus continue schieten.
mja in theorie klinkt alles erg simpel natuurlijk:)
[...]
/quote]
Wat we willen zeggen is dat je de 3% moet verhogen met weapon en uniques, en de 10% moet verlagen door allres en armor, zo breng je die 2 op gelijke hoogte en daarmee kan je dus continue schieten.
Werkt Smokescreen precies hetzelfde als Spirit Walk bij de WD? Bij die laatste namelijk kun je niet door de walls heenlopen van een mob met Waller affix.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
- Angeloonie
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Daar ben ik het niet mee eens, met Shadow Power ben je kansloos tegen o.a. Vortex mobs. Je krijgt constant damage die je moet compenseren, met Shadow Power krijg je gewoon 0 damage. Arcane orbs? Boeiend. Frozen? Boeiend. Mortar? Boeiend.FreqAmsterdam schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:24:
[...]
Hoewel je wel gelijk hebt dat Smokescreen goed is moet ik toch eerlijk bekennen dat Shadow Power een stuk beter is:
- Werkt langer.
- Zorgt voor heal.
- Werkt tegen reflect.
Met Shadow Power + Gloom kun je min of meer hetzelfde als SS maar dan 2 x zo lang!
Met Shadow Power ga je 1) al deze damage gewoon krijgen en 2) deze damage moeten compenseren met aanvallen, waardoor je ook niet kunt vluchten.
Shadow Power is een hele leuke skill, maar Smoke Screen werkt voor mij in ieder geval 10x beter. Ik heb liever geen damage dan dat ik mijzelf moet blijven healen. Enige voordeel van Shadow Power imo is dat het beter is tegen Reflect Damage mobs.
Als je ná Smoke Screen blijft staan wel jaWolf schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:24:
Als je in een desecrator staat met smoke screen ga je nog steeds dood hoor.
Voor een DH is 9% lifesteal de max, maar dan moet je dus wel een passive opofferen hiervoor. Anders 6%. Je kunt het blijven compenseren, maar je gaat in de praktijk nooit meer lifesteal hebben dan dat je dmg krijgt verwacht ik.Mofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:24:
Je kunt idd ook niet door walls heen.Joarie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:25:
[...]
Werkt Smokescreen precies hetzelfde als Spirit Walk bij de WD? Bij die laatste namelijk kun je niet door de walls heenlopen van een mob met Waller affix.
[ Voor 63% gewijzigd door Angeloonie op 11-09-2012 11:29 ]
Met smokescreen ook niet. Voor de rest invulnerable en onzichtbaar.Joarie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:25:
[...]
De verhoudingen blijven steeds hetzelfde hoorAngeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:20:
[...]
M.a.w.: hoe meer dps, hoe hoger je lifesteal moet zijn om bij te blijven. Hij scaled wel mee, maar de verhouding niet. Alleen als de lifesteal/reflect damage percentages gelijk zouden zijn klopt dat, maar dat is niet zo.
Het enige verschil met een reflect damage pack doodmaken met hoge dps of met lage dps, is dat de health pools van jullie allebei sneller omlaag gaat. En voor veel classes zou dat juist een voordeel zijn, omdat je zo meer dps kan doen in de tijd van je defensive cooldowns. Zo kun je dus meer schade van reflect damage mitigeren.
had er 2 gekocht, eentje was iets minder, die ligt nu als brimstone in mijn stash.Angeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:23:
[...]
Dafuq.. 100k is dan echt heeel cheap. Kun je dikke winst op maken
Maarja, 8k dmg voor 18 mil is de beste gold/dps ratio die je kunt krijgenDus tsja..
[...]
Correctie
probleem is dat ik geen 18m heb (net aan 3...) dus zoveel dps winst kan ik gewoon simpelweg niet betalen. Beetje de Catch22 van D3, zonder goeie gear vind je geen goede gear zodat je goede gear kan vinden (of om te verkopen/kopen)
And I stand corrected good sir!
Was altijd beetje voorzichtig met SmokeScreen, gisteren beetje meer mee gaan spelen, 8 arcane sentries op scherm doet je desperate knoppen rammen doen
Battle.net Spud#2543
- Angeloonie
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ipv verhouding bedoelde ik eigenlijk het verschilMicScott schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:29:
[...]
De verhoudingen blijven steeds hetzelfde hoorElke keer 1 op 3. Als reflect damage inderdaad 10% is, dan zou 10% life steal dus altijd genoeg moeten zijn. Alleen is 10% life steal volgens mij niet haalbaar, dat is dan weer jammer.
10% kan niet, voor een DH is 9% de max met passive, anders 6% van items.
Correct, maar mijn ervaring is toch anders. Ik heb heel erg lang gespeeld met SS en pas sinds kort overgestapt op SP. Sinds mijn overstap ga ik een stuk minder dood.Angeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:26:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens, met Shadow Power ben je kansloos tegen o.a. Vortex mobs. Je krijgt constant damage die je moet compenseren, met Shadow Power krijg je gewoon 0 damage. Arcane orbs? Boeiend. Frozen? Boeiend. Mortar? Boeiend.
Met Shadow Power ga je 1) al deze damage gewoon krijgen en 2) deze damage moeten compenseren met aanvallen, waardoor je ook niet kunt vluchten.
Shadow Power is een hele leuke skill, maar Smoke Screen werkt voor mij in ieder geval 10x beter. Ik heb liever geen damage dan dat ik mijzelf moet blijven healen. Enige voordeel van Shadow Power imo is dat het beter is tegen Reflect Damage mobs.
Vortex i.c.m. bijvoorbeeld arcane orbs counter ik door SP aan te zetten en daarna weg te vaulten. Frozen is makkelijk te ontwijken en Mortar ook.
Misschien is het een kwestie van persoonlijke voorkeur.
- Angeloonie
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Dat is het sowieso wel denk ik. Ook je speelstijl is belangrijk. Ik ben zelf een aggressieve speler, en zoek altijd de vijand op. Ik diende eerst vaak zelfs als tank met mijn DH omdat ik het minste snel dood ging van iedereenFreqAmsterdam schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:31:
[...]
Correct, maar mijn ervaring is toch anders. Ik heb heel erg lang gespeeld met SS en pas sinds kort overgestapt op SP. Sinds mijn overstap ga ik een stuk minder dood.
Vortex i.c.m. bijvoorbeeld arcane orbs counter ik door SP aan te zetten en daarna weg te vaulten. Frozen is makkelijk te ontwijken en Mortar ook.
Misschien is het een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Ik heb ze allebei geprobeerd, maar voor mij persoonlijk vind ik SS lekkerder werken, maar misschien moet ik SP nog eens een kans geven
En Vault.. tsja, die is na de ToC nerf straks toch niet zo interessant meer, dus ik speel nu alweer zonder
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 11-09-2012 11:34 ]
Dat is waar. Mogelijk zal ik na de nerf weer terug switchen naar SS. Overigens ben ik zelf ook wel redelijk 'aggresief', maar met SP kan dat ook prima hoor. Ik moet zeggen dat ik vrij weinig meer kite tegenwoordig, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de uitstekende gear die ik inmiddels heb. Ook ik ga zelden dood t.o.v. 'melee' classes als monks ed. juist door een skill als shadow power. En solo is het helemaal een eitje, een elite mob killen gaat als volgt:Angeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:34:
[...]
Dat is het sowieso wel denk ik. Ook je speelstijl is belangrijk. Ik ben zelf een aggressieve speler, en zoek altijd de vijand op. Ik diende eerst vaak zelfs als tank met mijn DH omdat ik het minste snel dood ging van iedereen
Ik heb ze allebei geprobeerd, maar voor mij persoonlijk vind ik SS lekkerder werken, maar misschien moet ik SP nog eens een kans geven
En Vault.. tsja, die is na de ToC nerf straks toch niet zo interessant meer, dus ik speel nu alweer zonder
SP, schieten, SP, schieten, SP, schieten, Preparation, schieten, SP, schieten etc.
Meestal na de 2e SP is de elite mob al stuk.
Verwijderd
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de keuze nogsteeds lastig blijf vinden, ze hebben allebei goede eigenschappen. Heb ze 'n poos allebei gebruikt maar dat vind ik nu wat overdreven..Angeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:34:
[...]
Dat is het sowieso wel denk ik. Ook je speelstijl is belangrijk. Ik ben zelf een aggressieve speler, en zoek altijd de vijand op. Ik diende eerst vaak zelfs als tank met mijn DH omdat ik het minste snel dood ging van iedereenDan heb je meer aan invulnerability dan aan healing. Sta je wat meer achter dan kun je idd beter healing hebben
Als tank gebruik ik uiteraard SP, 65% dmg reduction plus 20% LS voor 3 sec is geweldig. Als dps heb ik de voorkeur voor SS, zeker in group play. Dan kun je aggro van je afkrijgen, zodat ze naar de tank teruglopen.
Ik heb gisteravond voor 1.5mil nog deze cloak op de kop getikt:
(helaas heeft deze legendary geen +disc, had graag 60 disc gehad haha)

Deze gebruik ik voor m'n tank build, zit nu op de 1100 life regen, 900 LoH, 34k health en 4.3k armor (laatste niet helemaal zeker) en oja, +24% MS
Van Timeless nog 'n fijn schild gekocht dus ben gisteravond nog aardig geupgrade!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 11:49 ]
NVM
Weer lekker act 3 farmen vandaag!
[ Voor 170% gewijzigd door Mikromanic op 11-09-2012 11:53 ]
Up
Klopt had een foutje gemaakt ! ;-)An1mA schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:58:
[...]
Bij mij niet, nog wat spul gekocht namelijk.
Up
heb dit net gekocht voor me barb (zonder gem), wat denken jullie dat t kost?

Verwijderd
ehm 5-10 mil ?Mofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:05:
[afbeelding]
mss wel veel meer ivm met hoge str.... iig nuts wapen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 12:07 ]
1,6MMofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:05:
[afbeelding]
Met of zonder Gem?Mofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:05:
[afbeelding]
Zonder gem 500k, met gem voor zelfde bedrag = domme verkoper
Verwijderd
Hoe komen jullie op die lage bedragen ? 250 + str en een socket + LoH ...met 900 dps! Dat is makkelijk 10 mil toch ?
denk dat je er wel 20-30 voor kan krijgen met wat geluk
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 12:11 ]
soms heb ik het idee dat jullie een andere AH gebruiken dan ik hoor.T7D_Sneezy schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:08:
[...]
Met of zonder Gem?
Zonder gem 500k, met gem voor zelfde bedrag = domme verkoper
als jullie soortgelijke wapens met door jullie genoemde prijzen willen verkopen, dan ben ik altijd klaar voor, met zelfs 10% fee boven op. Ik heb ~ 6M betaald.
- Angeloonie
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Iedereen kijkt puur naar DPS, terwijl 262 str veel meer is dan hetzelfde zwaard met 1000-1100 dps maar zonder str
En dat is niet eens zo heel veel als ik naar de AH prijzen kijk. Leuk prikkertje voor de barbaar idd.Mofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:11:
[...]
soms heb ik het idee dat jullie een andere AH gebruiken dan ik hoor.![]()
als jullie soortgelijke wapens met door jullie genoemde prijzen willen verkopen, dan ben ik altijd klaar voor, met zelfs 10% fee boven op. Ik heb ~ 6M betaald.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
6M is zeker een mooie prijs voor dit wapen. Ik schatte laag, omdat ik gokte op een echt koopje voor je
Verwijderd
En een paar posts eerder zeg je zelf 'een paar honderd K'Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:10:
Hoe komen jullie op die lage bedragen ? 250 + str en een socket + LoH ...met 900 dps! Dat is makkelijk 10 mil toch ?
Mooi zwaardje!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 12:22 ]
Nice sniping skills, en nu voor 300% winst door verkopen, dat ken hendigMofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:11:
[...]
soms heb ik het idee dat jullie een andere AH gebruiken dan ik hoor.![]()
Verwijderd
net dat ik accept drukte, zag ik de hoge str...ging ik maar edit modeVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:21:
[...]
En een paar posts eerder zeg je zelf 'een paar honderd K'edit: nvm je hebt et aangepast
Mooi zwaardje!
Verwijderd
Speel met Rend - Bloodlust voor zover je dat nog niet doet. Maakte Act 3 voor mijn Barb met minder stats gemakkelijk te doen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:15:
[afbeelding]

Na een week weer een legendary gevonden. Is het wat? Niet echt zeker?
Edit: Hmm daar ga ik niet al te veel te voor krijgen
[ Voor 19% gewijzigd door stfnz op 11-09-2012 12:29 ]
Miljoentje of 2-3 gok ik als ik naar vergelijkbare Andariels kijk.stfnz schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:26:
[afbeelding]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 09-10 11:40
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Ligt eraan, main stat waarde degradeert wel.Angeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:12:
Iedereen kijkt puur naar DPS, terwijl 262 str veel meer is dan hetzelfde zwaard met 1000-1100 dps maar zonder str
Verwijderd
Precies 260 str is het zelfde als een wapen met 1140 dps zonder str. En meestal als je ze weg sniped en weer zet op alleen bid er genoeg mensen zijn die het weten :dAngeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:12:
Die zou ik erg graag van je over willen nemen!stfnz schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:26:
[afbeelding]
Edit: Hmm daar ga ik niet al te veel te voor krijgen
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
yep, was laat en ik denk dat niemand wakker wasAn1mA schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:21:
[...]
Nice sniping skills, en nu voor 300% winst door verkopen, dat ken hendig
heb nog 2 dikke items te koop staan. tri-stats ring met perf. IAS 9% en CHC 4.5% (CHD 25% denk ik), en een paar zuni boots met 50 AR 160 INT/80 VIT. Op zich weinig concurrentie op AH maar toch raak je die niet kwijt, merk dat alles weer een beetje afkewlt na de hype van 1.04.
Ik heb inderdaad moeite mijn sword te upgraden. Zit 195 int op. Heb jij ergens een berekening/tabel van hoeveel dps ik zou moeten hebben zonder int?Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:37:
[...]
Precies 260 str is het zelfde als een wapen met 1140 dps zonder str. En meestal als je ze weg sniped en weer zet op alleen bid er genoeg mensen zijn die het weten :d
- Blaat
Hardware Fanaat
Ach, ik heb ook 3m winst gemaakt op een wapen dat ik voor 70k van de ah had geplukt. Zat een 2,1m gem in en het wapen zelf leverde 1m op.
Op die manier kan iedereen rijk worden.
- Angeloonie
- Nu online
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Haha iddWolf schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:43:
Ach, ik heb ook 3m winst gemaakt op een wapen dat ik voor 70k van de ah had geplukt. Zat een 2,1m gem in en het wapen zelf leverde 1m op.

Of zijn gewoon vergeten de gem eruit te halen.Angeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:44:
[...]
Haha iddLaatste tijd ook een paar keer items gezien met gems die duurder waren dan de buyout
Die mensen snappen het duidelijk niet
(me ook al 2 gevendored op die manier
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
dam -4187.04 als je 195 INT wegneemtejtnaj schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:43:
[...]
Ik heb inderdaad moeite mijn sword te upgraden. Zit 195 int op. Heb jij ergens een berekening/tabel van hoeveel dps ik zou moeten hebben zonder int?
Nee ik bedoel, wat voor een dps moet een wapen hebben als ik een upgrade wil doen, en die upgrade dan zonder int is?Mofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:48:
[...]
dam -4187.04 als je 195 INT wegneemtkom je dan uit op 33324.57
- Blaat
Hardware Fanaat
Lastig verhaal met mainstats op wapens imho. Als je namelijk al veel mainstat hebt is het denk ik veel nuttiger om een hoger dps wapen te nemen of voor CHD+socket te gaan.Mofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:48:
[...]
dam -4187.04 als je 195 INT wegneemtkom je dan uit op 33324.57
Ikzelf heb al bijna 2000 dex van mijn gear. Dan is het voor mij zinvoller op chd+hoge dps te nemen.
Ik weet niet precies waar het kantelpunt ligt maar voor mijn huidige wapens was de overweging simpel. 650dps met 150 dex, loh, socket en chd, of 900dps met loh, socket en chd.
[ Voor 16% gewijzigd door Blaat op 11-09-2012 12:56 ]
Verwijderd
Zit er int op die ring ?Mofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:41:
[...]
yep, was laat en ik denk dat niemand wakker wasDaarmee ben ik nu wel 50% meer effectief geworden in A3, dus eerst maar ff zelf gebruiken.
heb nog 2 dikke items te koop staan. tri-stats ring met perf. IAS 9% en CHC 4.5% (CHD 25% denk ik), en een paar zuni boots met 50 AR 160 INT/80 VIT. Op zich weinig concurrentie op AH maar toch raak je die niet kwijt, merk dat alles weer een beetje afkewlt na de hype van 1.04.
Jammer dat je die zuniboots niet eerder te koop had staan. Uhm wat was de upgrade voor je boots ? Of speel je geen int ?
Misschien wil ik wel de boots of je ring, wat is je battletag of wil jij mij toevoegen?Mofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:41:
[...]
yep, was laat en ik denk dat niemand wakker wasDaarmee ben ik nu wel 50% meer effectief geworden in A3, dus eerst maar ff zelf gebruiken.
als je alles gelijk houdt -195 INT, moet je ervoor zorgen dat je gem. damage 140 omhoog moet hebben, dus 280 op min of 280 op max, let op, puur dam, niet dps dus. je hebt een 1.4 APS wapen dus je moet 957+ 140*1.4 = ca. 1150 DPS wapen hebben om gelijke DPS op je char te kunnen doen.ejtnaj schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:51:
[...]
Nee ik bedoel, wat voor een dps moet een wapen hebben als ik een upgrade wil doen, en die upgrade dan zonder int is?
- Blaat
Hardware Fanaat
Maar als hij dus al 2800 int zou hebben zou een wapen van 1055 dps dezelfde dps increase geven. Het is een kwestie van balans en prioriteiten.Mofkees schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:58:
[...]
als je alles gelijk houdt -195 INT, moet je ervoor zorgen dat je gem. damage 140 omhoog moet hebben, dus 280 op min of 280 op max, let op, puur dam, niet dps dus. je hebt een 1.4 APS wapen dus je moet 957+ 140*1.4 = ca. 1150 DPS wapen hebben om gelijke DPS op je char te kunnen doen.
Verwijderd
En dat maakt voor mij het spelletje juist zo leuk! Tuurlijk heb je betere items, maar items zijn vaak wel goed/beter in een bepaalde context! lekker min/maxen !Wolf schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:00:
[...]
Maar als hij dus al 2800 int zou hebben zou een wapen van 1055 dps dezelfde dps increase geven. Het is een kwestie van balans en prioriteiten.
Ja ok. Ik denk dat het duidelijk is dat ik meer int moet hebben voor meer dps. Heeft iemand een leuke int belt in de aanbieding?
Ik heb ook gemerkt dat je soms mazzel kunt hebben met het vinden van een wapen met veel (lees 250+) main stat. Zo heb ik mijn linkerklauw voor 1M buyout kunnen snipen (853.3 DPS, +275 dex, 2.7 lifesteal, socket).
Het is mij nog niet gelukt om een betere klauw te vinden met meer DPS en hoge main stat, socket en leech. De enige kandidaten staan er met bid-only op en er zijn duidelijk meer kapers op de kust. Voor onder de 12M niet te krijgen dus.
Het is mij nog niet gelukt om een betere klauw te vinden met meer DPS en hoge main stat, socket en leech. De enige kandidaten staan er met bid-only op en er zijn duidelijk meer kapers op de kust. Voor onder de 12M niet te krijgen dus.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
@ An1mA & gabro
Later vanavond dan... mijn tag is NeooeN#2211
ring heb ik nog een plaatje, aurora dissent

.. boots nog geen screenshot.
sorry is niet de bedoeling hier reclame te maken
Later vanavond dan... mijn tag is NeooeN#2211
ring heb ik nog een plaatje, aurora dissent

.. boots nog geen screenshot.
sorry is niet de bedoeling hier reclame te maken
Ik heb mijn huidige nog met 193 int., 34 All res en 9% life. Ik zoek nog een nieuwe met meer All res en life/vit. of een betaalbare Witching Hour.ejtnaj schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:02:
Ja ok. Ik denk dat het duidelijk is dat ik meer int moet hebben voor meer dps. Heeft iemand een leuke int belt in de aanbieding?
Verwijderd
Voor WD is er geen keerpunt van int. We krijgen voor ieder 10 int er 5 gratis bij met de juiste build.
Ring eindelijk verkocht. Nu een grote som gold. Nu nog iets vinden om het aan uit te geven
Lastig om upgrade te vinden voor normale prijs.
Laat diegene die je ring gekocht hebt nu net hetzelfde zeggenspookz0r schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:39:
Ring eindelijk verkocht. Nu een grote som gold. Nu nog iets vinden om het aan uit te gevenLastig om upgrade te vinden voor normale prijs.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Haha naja was een setring, denk dat hij voor die prijs betere had kunnen vinden
Maja niet mijn probleem als ze kunnen bieden.
[ Voor 21% gewijzigd door spookz0r op 11-09-2012 13:51 ]
zo heb me zelf over de 1 miljoen gegrind zonder iets noemens waardigs te hebben gevonden , heeft iemand nog gear tips voor me , ik heb betere bracers maar verlies dan mijn magic find van 11% daarom nog niet gebruikt.
http://eu.battle.net/d3/e...aintOne-2213/hero/3142745
ik heb vanmorgen voor naar het werk gaan even de op de AH dawn gescoord voor bid 43 duizend gold stond op <2 minuten think fast .. vanmiddag maar eens kijken of het wel ooit een upgrade is of dat ik het net zo snel weer op ah gooi
ik heb vanmorgen voor naar het werk gaan even de op de AH dawn gescoord voor bid 43 duizend gold stond op <2 minuten think fast .. vanmiddag maar eens kijken of het wel ooit een upgrade is of dat ik het net zo snel weer op ah gooi
Ik heb ook nooit geluk met dure drops maar wat ik doe is gewoon voor 50k zonder buyout op de AH dumpen en dan maar zien wat er gebeurt. zo heb ik toch regelmatig 1m+ sales. Misschien dat ik soms te weining krijg maar dat boeit me niet zo.Saint_One schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:11:
zo heb me zelf over de 1 miljoen gegrind zonder iets noemens waardigs te hebben gevonden , heeft iemand nog gear tips voor me , ik heb betere bracers maar verlies dan mijn magic find van 11% daarom nog niet gebruikt.
och nee ik heb ook minder goeie drops verkocht voor 10.000 tot 30.000 gold heb tch niks beters om in de auction te zetten .. elk stukje gold is er 1Yokidrink schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:43:
[...]
Ik heb ook nooit geluk met dure drops maar wat ik doe is gewoon voor 50k zonder buyout op de AH dumpen en dan maar zien wat er gebeurt. zo heb ik toch regelmatig 1m+ sales. Misschien dat ik soms te weining krijg maar dat boeit me niet zo.
Ik ben onlangs begonnen met de WD, zou je kunnen toelichten op welke build je doelt?Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:37:
Voor WD is er geen keerpunt van int. We krijgen voor ieder 10 int er 5 gratis bij met de juiste build.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Iemand die op NA server speelt en mij kan vertellen wat dit juweeltje waard is? Zulke items zijn lastig om een waarde voor te bepalen. Het is de 2e hoogste DPS 1 hander voor Barbarians op dit moment.

Vergelijkbare met socket staat er op voor 500m+, die van mij staat er nu al enkele dagen op voor 90m bid en 140m buyout. Lijkt mij een redelijke prijs gezien de strength + damage roll.

Vergelijkbare met socket staat er op voor 500m+, die van mij staat er nu al enkele dagen op voor 90m bid en 140m buyout. Lijkt mij een redelijke prijs gezien de strength + damage roll.
Geen ChD, geen LoH en geen socket voor een CHD gem. Lijkt mij eerlijk gezegd niet heel bijzonder dus denk dat zelfs 1M al teveel is.JJerome schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:31:
Iemand die op NA server speelt en mij kan vertellen wat dit juweeltje waard is? Zulke items zijn lastig om een waarde voor te bepalen. Het is de 2e hoogste DPS 1 hander voor Barbarians op dit moment.
[afbeelding]
Verwijderd
1360 dps met 200+ str lijkt me aardig te compenseren voor CHD hoorTiMMieJ schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:33:
[...]
Geen ChD, geen LoH en geen socket voor een CHD gem. Lijkt mij eerlijk gezegd niet heel bijzonder dus denk dat zelfs 1M al teveel is.
1M voor bijna hoogste DPS wat er te vinden is? Met ook nog eens 200+ strength? Die CHD, LoH & Sock halen ze wel van hun offhand met een WW build.
Lol, voor 1 mil neem ik hem direct over. Deze zou toch echt meer op moeten leveren. Probeer anders de RMAH eens?TiMMieJ schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:33:
[...]
Geen ChD, geen LoH en geen socket voor een CHD gem. Lijkt mij eerlijk gezegd niet heel bijzonder dus denk dat zelfs 1M al teveel is.
Ik zou m vendoren voor 3377
It's scientifically known, that base improves the tase of cheezes!
Kan helaas geen gebruik maken van de RMAH. Ik speel op de NA server terwijl ik daar niet woon. Achteraf zonde maar nog geen zin gehad om te levelen op de EU servr.
?JJerome schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:37:
Kan helaas geen gebruik maken van de RMAH. Ik speel op de NA server terwijl ik daar niet woon. Achteraf zonde maar nog geen zin gehad om te levelen op de EU servr.
Paypal is toch World-Wide geldig?
1100 dps 1h wapens ZONDER sockets/lifesteal/chd beginnen ergens rond de 1-5m volgens mij. 1200 dps zal ergens rond de 10-20m zitten, en 1300dps ergens rond de 30-50m.JJerome schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:31:
[afbeelding]
Probleem voor jou is dat de mensen die het spel snappen en zoveel geld hebben je wapen niet willen kopen omdat de belangrijke affixes ontbreken. Echter, er zijn genoeg mensen die wel veel (gekochte) miljoenen / euros hebben die zich laten verleiden door de hoge DPS. Als ik zelf zoiets zou vinden zou ik hem voor 250 euro op de RMAH zetten en elke dag 25 euro zakken.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Langzaamaan maar zakken richting de 50m dan. Hoopte wel minimaal dat er voor te krijgen.
Hoge DPS wapens is inderdaad CHD, LOH en socket het belangrijkste. Hoge Str/Vit/Dex rolls zijn ook leuk maar lang niet zo waardevol als een goede roll op die andere 3. Als ik een gok zou moeten doen zou ik zeggen rond de 60mil
Beeromaniac
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 22-09 15:51
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Wat iedereen vergeet te melden over die spear: een fatsoenlijke barb wil die niet omdat het een spear is en er ook nog eens geen CHD en socket in zit. Spear = geen extra 10% crit van de passive = crap voor een WW barb (=merendeel van de barbs afaik nog steeds).
Kijk zelf maar eens naar een spear met 200 str, CHD en een socket, vergelijk die prijzen maar eens met axes/maces met gelijke stats. Factor 5-10 hoger? Sommigen pakken zoiets voor de offhand maar niet met die stats, en voor een WW barb is het al helemaal een statstick, maw weapon dmg boeit veel minder.
Een 950 dps wapen met 200 str, socket en 60+ CHD is dan volgens mij al beter, maar dat ligt een beetje aan je totale stats. Ik ben van een 950 dps wapen met 90 str en socket naar een 820 wapen met wat vit, 165 str, 70 CHD en 100 CHD gem in de socket gegaan en ben er zeker 7k dmg op vooruit gegaan, ondanks de flinke damage loss van het wapen zelf. De hoge dmg maakt wat goed maar zeker niet de gigantische increase die tot een max van 200 CHD geeft (socket + max 100 op wapen zelf).
Kijk zelf maar eens naar een spear met 200 str, CHD en een socket, vergelijk die prijzen maar eens met axes/maces met gelijke stats. Factor 5-10 hoger? Sommigen pakken zoiets voor de offhand maar niet met die stats, en voor een WW barb is het al helemaal een statstick, maw weapon dmg boeit veel minder.
Een 950 dps wapen met 200 str, socket en 60+ CHD is dan volgens mij al beter, maar dat ligt een beetje aan je totale stats. Ik ben van een 950 dps wapen met 90 str en socket naar een 820 wapen met wat vit, 165 str, 70 CHD en 100 CHD gem in de socket gegaan en ben er zeker 7k dmg op vooruit gegaan, ondanks de flinke damage loss van het wapen zelf. De hoge dmg maakt wat goed maar zeker niet de gigantische increase die tot een max van 200 CHD geeft (socket + max 100 op wapen zelf).
[ Voor 18% gewijzigd door porn* op 11-09-2012 16:20 ]
Bnet pindle#2913
Daar had ik dus nog niet eens over nagedacht. 150m was het advies van een high level (WW) Barb gezien strength & damage roll. Het wapen is iig genoeg waard om de komende week mijn AH slot in te nemen maar ik zal dus wel een flink stuk omlaag moeten.
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 22-09 15:51
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Gewoon proberen wat de gek ervoor geeft. Maar een insane bedrag wordt het vast niet want mensen die zoveel gold hebben weten echtwel hoe ze hem moeten waarderen
Maargoed misschien heb je mazzel hoge dps maakt mensen wel eens gek
Bnet pindle#2913
Daarom is het ook jammer dat ie niet op de RMAH kan. Daar zitten nog mensen zonder verstand van wapens en toch geld. Die kopen zoiets waarschijnlijk blind.porn* schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:33:
Gewoon proberen wat de gek ervoor geeft. Maar een insane bedrag wordt het vast niet want mensen die zoveel gold hebben weten echtwel hoe ze hem moeten waarderenMaargoed misschien heb je mazzel hoge dps maakt mensen wel eens gek
Heb je niet toevallig een kennis die hem voor je op de RMAH kan zetten en vervolgens in Gold kan omzetten?
och dilemma .. eindelijk een pants gevonden met nice all res en 2 socks, zit er geen vitality op verlies er 7000+ health door en me 12% MF .. dus de switch is het niet waard neem ik aan .. aarggh

[ Voor 5% gewijzigd door Saint_One op 11-09-2012 17:13 ]
Gooi hem anders even door een EHP calculatorSaint_One schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:12:
och dilemma .. eindelijk een pants gevonden met nice all res en 2 socks, zit er geen vitality op verlies er 7000+ health door en me 12% MF .. dus de switch is het niet waard neem ik aan .. aarggh
[afbeelding]
(Zoals deze http://www.d3rawr.com/ehp )
[ Voor 4% gewijzigd door MicScott op 11-09-2012 17:16 ]
Dit, en doe dat ook even met een voor jou betaalbare hoeveelheid Vit-gems.MicScott schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:15:
[...]
Gooi hem anders even door een EHP calculator
(Zoals deze http://www.d3rawr.com/ehp )
Aan de andere kant, dit is er wel één die je alleen voor moeilijke content aan wilt trekken dan, niet voor het farmen door de MF. Als je nu al zo door Act 3 / 4 heen loopt, heeft het helemaal geen zin.
ik speel solo en farm in act2 en dat gaat prima , kom alleen Belial niet voorbij, in me vrije uurtjes (niet veel) farm ik rond de road to alcarnus (eerste deel)djunicron schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:20:
[...]
Dit, en doe dat ook even met een voor jou betaalbare hoeveelheid Vit-gems.
Aan de andere kant, dit is er wel één die je alleen voor moeilijke content aan wilt trekken dan, niet voor het farmen door de MF. Als je nu al zo door Act 3 / 4 heen loopt, heeft het helemaal geen zin.
ik ga eens naar die calculator kijken
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.