Gisteren wat dure upgrades voor
mijn DH gehaald. Ben nu buffed eindelijk over de 200k grens heen, door upgrades van 150 naar 204k dps
Unbuffed zit ik nu op 78.8k dps, 32% crit, 238% crit dmg.
Quiver die ik heb kunnen snipen voor 75% van de normale prijs van7 vergelijkbare:

Hoge crit compenseert mooi voor de "maar" +17% ias.
Nieuwe chest met mooie dex, veel vit en ook nog wat mf:

Oude chest had 40 dex en 70 vit minder, en geen MF.
Amulet met dmg/dex/ias/crit dmg:

Heb een paar uur amuletten zitten vergelijken in de DPS calculator, en deze was voor de dps per mil verhouding het allerbeste. De meeste rond die prijs zaten op +10.000-12.000 meer dps (unbuffed), en deze zat op +15.500. Buffed maarliefst +43.000 dps erbij
Verlies wel 100 vit, 60 res all, goldfind en 100 dex t.o.v. mijn huidige amulet, maar die kan ik voor dik 25 mil vast wel verkopen. Jammer dat er geen poison resist op zat (helaas lightning), anders had ik hem naar mijn Monk gezet
Weet nu even niet goed wat ik moet gaan upgraden, wil wel een nieuwe Andariel's met socket, maar die zijn onbetaalbaar. Andere pants wil ik ook wel, maar de upgrade is dan niet heel groot. Ringen zouden kunnen maar kost wat, maar zou ik met de verkoop van mijn huidige ringen wel grotendeels kunnen dekken.
Shoulders kan ik met 30/40 dex wel verhogen, maar ook dat levert relatief weinig gain op voor veel gold. Krijg nu 44 unbuffed dps per dex erbij.
Dan nog mijn boog, ik denk dat dit de makkelijkste upgrade kan worden, als ik hier en een betere gem, en een hogere dps versie voor in de plaats zet kan ik denk ik makkelijk 250k buffed halen.
Iemand tips wat m'n eerste upgrade zou moeten worden?
[
Voor 5% gewijzigd door
Angeloonie op 11-09-2012 09:57
]