Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ik heb vanavond ook weer nieuwe bracers weten te craften voor mijn monk. Helaas 4.5% chc ipv 6 maar verder zijn het hele nette bracers: 262 dex, 128 vit, 76 All res en 4.5% chc. Denk dat ik nu eerst maar verder ga craften met amuletten. Hopen dat ik daar ook een high dps all res exemplaar uit kan vissen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:07:
Problem solved :P
http://www.diabloprogress.com/item/35974483
IC met movement speed....
Beter dan lacuni's met epic IC's
Kan je linkje ff niet bekijken ivm op mijn werk en foon vergeten. :P
Zijn dat een beetje goede boots? Ik houd mijn ogen toch maar open voor IC's met MS, maar er moet bij mij ook een flinke bak VIT op zitten, omdat ik anders wel heel veel ergens anders moet compenseren (bijna 170 uit mijn hoofd). Dan nog een trifecta Hellfire ring/amu ofzo en ik kan mijn Lacuni's weg doen. :+

Gisteren trouwens voor het eerste ubers gedaan op MP10, samen met retlaw als monk, een CM/freeze wiz en een HOTA barb (ragebasss, is dat iemand van hier?) Hele run inclusief stacks opbouwen in 20 minuten. Niet slecht, dacht ik. :) Sowieso was dat de eerste keer dat ik serieus iets op MP10 deed en dat viel me niet tegen. Met mijn survivability zat het wel goed, maar damage mag nog wel ff hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Laatst ook eens begonnen met een HC char, dat brengt echt wel wat meer spanning met me mee, je let veel meer op je hp en loopt veel rustiger overal doorheen. Ik heb een monk gekozen zodat ik me toch nog wat veilig voel door buffs en defensive abilities. Normal ging snel maar in nightmare ben ik al stuk voorzichtiger :) Benieuwd hoe lang m'n monk zal leven.

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:07:
[...]

Kan je linkje ff niet bekijken ivm op mijn werk en foon vergeten. :P
Zijn dat een beetje goede boots? Ik houd mijn ogen toch maar open voor IC's met MS, maar er moet bij mij ook een flinke bak VIT op zitten, omdat ik anders wel heel veel ergens anders moet compenseren (bijna 170 uit mijn hoofd). Dan nog een trifecta Hellfire ring/amu ofzo en ik kan mijn Lacuni's weg doen. :+

Gisteren trouwens voor het eerste ubers gedaan op MP10, samen met retlaw als monk, een CM/freeze wiz en een HOTA barb (ragebasss, is dat iemand van hier?) Hele run inclusief stacks opbouwen in 20 minuten. Niet slecht, dacht ik. :) Sowieso was dat de eerste keer dat ik serieus iets op MP10 deed en dat viel me niet tegen. Met mijn survivability zat het wel goed, maar damage mag nog wel ff hoger.
Zowiezo ben jij frapant vooruit gegaan ;)
Je EHP/DMG verhouding is heel netjes.

IC zijn: 174str/74v/73ar/12%life/12%ms/17mf :+
Voor 4 euro, was nog van m'n "gem koop" geld omdat ik geen zin had te grinden voor gems tot ik een ons woog en ze toch geen drol meer koste. Dus nu zijn m'n euro's op gelukkig :P
Heb nog 100m, maar eens kijken voor betere WH.

Ik kon op MP10 aardig mee komen, alleen Magda is behoorlijk listig, dus dan kan jij het zeker!

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 13-06-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:01:
[...]

Zowiezo ben jij frapant vooruit gegaan ;)
Je EHP/DMG verhouding is heel netjes.

IC zijn: 174str/74v/73ar/12%life/12%ms/17mf :+
Voor 4 euro, was nog van m'n "gem koop" geld omdat ik geen zin had te grinden voor gems tot ik een ons woog en ze toch geen drol meer koste. Dus nu zijn m'n euro's op gelukkig :P
Heb nog 100m, maar eens kijken voor betere WH.

Ik kon op MP10 aardig mee komen, alleen Magda is behoorlijk listig, dus dan kan jij het zeker!
Damn, voor vier euro is dat een hele nette aankoop! Mooi werk. :)

Een paar lucky drops hebben mijn goudvoorraad flink aangevuld en ik heb met sommige dingen een klein beetje 'gesmokkeld' via RMAH. :+ Ben erg blij met het resultaat. Over die EHP/DMG-verhouding: is er een richtlijn?

Weer eens samen farmen trouwens? Is alweer een tijdje geleden dat wij samen speelden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Is het heel lastig om in je eentje zo'n Hellfire ring te bemachtigen? Lijkt me wel leuk om te hebben als ie goeie stats heeft, en anders om alts te levelen. Heb D3 sinds een week of 3 weer opgepakt en heb er weer behoorlijk schik van. Mijn DPS is ook wel gestegen de afgelopen periode, maar met 112k nog steeds niet om over naar huis te schrijven, laat staat m'n survivability :X

Wel goedkoop wat items kunnen scoren op de AH en zodoende wat beter geworden, maar nu stagneert het wat (ook door gebrek aan gold). Eergister dus begonnen met keyruns, best leuk en weer iets om voor te gaan, maar helaas nog geen key drops op MP6. Hoger wil ik met mijn gear eigenlijk ook nog niet gaan, maar hoe lang gaat het dan duren voor ik alles bij elkaar heb, laat staan een uber kan verslaan voor die ring?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:27:
Is het heel lastig om in je eentje zo'n Hellfire ring te bemachtigen? Lijkt me wel leuk om te hebben als ie goeie stats heeft, en anders om alts te levelen. Heb D3 sinds een week of 3 weer opgepakt en heb er weer behoorlijk schik van. Mijn DPS is ook wel gestegen de afgelopen periode, maar met 112k nog steeds niet om over naar huis te schrijven, laat staat m'n survivability :X

Wel goedkoop wat items kunnen scoren op de AH en zodoende wat beter geworden, maar nu stagneert het wat (ook door gebrek aan gold). Eergister dus begonnen met keyruns, best leuk en weer iets om voor te gaan, maar helaas nog geen key drops op MP6. Hoger wil ik met mijn gear eigenlijk ook nog niet gaan, maar hoe lang gaat het dan duren voor ik alles bij elkaar heb, laat staan een uber kan verslaan voor die ring?
Gewoon niet doen in je eentje. Het kost je in de eerste plaats drie keer zoveel machines, waarschijnlijk nog veel meer als je lager dan MP10 gaat doen. De baten wegen niet op tegen de kosten, als je op lage MP gaat spelen. Daarnaast duurt het gewoon teringlang in je eentje, tenzij je een top-speler bent. En dat ben je niet met 112k dps. :)

Er zijn hier genoeg mensen die samen met je keyruns en/of ubers willen doen. Kost jou hooguit 1 machine per run. Of je gaat rondhangen op Sm0k3r's stream. Die helpt mensen aan een ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Deadsmell schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:23:
[...]

Over die EHP/DMG-verhouding: is er een richtlijn?
Als de vijanden eerder doodvallen dan jij, dan heb je genoeg :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In je eentje is het lastig ja :+ topic staat vol voorbeelden en mensen die kunnen helpen met ubers.
Deadsmell schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:23:
[...]
Over die EHP/DMG-verhouding: is er een richtlijn?

Weer eens samen farmen trouwens? Is alweer een tijdje geleden dat wij samen speelden. :)
Neuh er is niet echt een richtlijn, genoeg barbs die squishy as hell maar met veel DPS het doen, maar lekker is anders.

Ben 1,5 week weg geweest en ben waarschijnlijk maandag pas weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:49:
[...]

Als de vijanden eerder doodvallen dan jij, dan heb je genoeg :)
Mooi verwoord, zal ik aan denken bij het upgraden! d:)b

@Vandread: kom het in publiic games regelmatig tegen dat mensen heel hard onderuit gaan tegen beesten die rake klappen uitdelen (bijv. Magda's spawns) of door de elemental damage van die bomen. Als ik dat overleef en ook een paar rake klappen van Magda's vliegjes en beams aan kan, dan ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+ Wat is nou die hellfire ring precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Het is zeker aan te raden om iig ubers in een groepje te doen: als drie mensen ieder een machine hebben, kan je achter elkaar alle drie de portals openen en is één machine dan ook één ring (op mp10). Sm0k3r heeft mij hierbij geholpen: heel snel en leuk om te doen (en overigens een leuke stream ook!)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:28:
:+ Wat is nou die hellfire ring precies?
Zoek in de blogs op battle.net maar eens naar de post over patch 1.0.5 / 'Infernal Machine event' (oid), daarin worden ubers en de ring tot in detail uitgelegd.

Kort gezegd is het een ring drie je kunt craften van drie organen van uber bosses. Ring geeft je +35% bonus xp, schiet sporadisch een bal hellfire af en rollt de gekozen primary stat + een aantal random rolls. Een goede hellfire ring geeft een enorme boots aan je epeen en is daarom erg gewild. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 13-06-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Misschien een stomme vraag, maar rollen jullie de ring op je primary stats of op vit?

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ervig schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:37:
Misschien een stomme vraag, maar rollen jullie de ring op je primary stats of op vit?
Vit kun je doen voor een follower (nu geef ik mijzelf dus ineens een idee lol!), maar anders zou ik altijd main stat rollen. Aangezien die stat dan dus gegarandeerd erg hoog is.

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 13-06-2013 11:43 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same here. Altijd primary. Ik wil VIT op mijn armor hebben en andere zaken op ringen en wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Dat dacht ik eigenlijk al :) Goed om te weten... vanavond 700k bij elkaar grinden en dan een ring maken (en hopen op een redelijke rol!)...750k trouwens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ervig schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:43:
Dat dacht ik eigenlijk al :) Goed om te weten... vanavond 700k bij elkaar grinden en dan een ring maken (en hopen op een redelijke rol!)...750k trouwens 8)
Heb je alle organs al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Ja, drie maal (maar wellicht wacht ik met de andere 2 ringen tot na de itemization patch...) Heb helaas alleen gold uitgegeven aan een nieuwe helm dus nog even sparen, maar gaat vanavond vast goed de goede kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Itemization patch kan nog best lang duren en heeft niet gegarandeerd invloed op gecrafte items (tenzij mijn info achterhaald is). Beter om nu een leuke ring te craften en daarmee door te levellen. Heb je ook sneller meer inkomsten om je volgende te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik maak nooit iets anders dan str ringen (main char) ... straks maak ik een vit ring met tristat.... en dan zit je mooi the fuuuuuuuuuuuuuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Vanavond met een paar leuke drops dan een mooie dex ring. Ik laat jullie wel weten wat het geworden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krazzer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 10:48

krazzer

Tijd is een illusie

Deadsmell schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:50:
Itemization patch kan nog best lang duren en heeft niet gegarandeerd invloed op gecrafte items (tenzij mijn info achterhaald is). Beter om nu een leuke ring te craften en daarmee door te levellen. Heb je ook sneller meer inkomsten om je volgende te craften.
Ik zo sowieso nu niet dingen gaan laten die misschien veranderd worden in 1.09, je kan beter jezelf nu zo sterk mogelijk maken, zodat wat er ook in 1.09 komt, je het efficiënter kan doen dan wanneer je minder sterk bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je precies die organs krijgen dan :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Angeloonie schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:03:
Of voeg me even toe en dan schuif ik je wat gold toe :P
:) Donaties mogen natuurlijkaltijd, maar zijn echt niet noodzakelijk (mocht er een stapeltje naast me vallen, dan pak ik het wel graag op, haha). Ik ben nu iig (na een flinke afwezigheid) met heel veel plezier weer aan het spelen (en hoe langer dat duurt hoe beter 8) ). Ik voeg je vanavond iig voor de gezelligheid toe.

[ Voor 17% gewijzigd door Ervig op 13-06-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Ervig schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:00:
Vanavond met een paar leuke drops dan een mooie dex ring. Ik laat jullie wel weten wat het geworden is :)
Mijn eerste HF ring was wel een VIT. De kans dat je een crappy ring rollt is namelijk 91293891x groter dan dat een top ring wordt, wat meer DPS levert dan een ring van zeg maar 500k in AH. Eigenlijk gebruik je dus die ring slot voor 35% EXP :)

Zeker als je ook van plan bent nog andere chars naar 60 te brengen kan je een VIT ring overwegen. Word je ge-boost, is het erg lame (meer vertraging) dat je om elke 2 mins ge-revived moet worden :). Vit ring houdt je wel langer in leven. Deze ring kan dus door alle chars gebruikt worden.

Mja tegewoordig regel je al snel een HF ring, dus misschien maakt t niet meer zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op hardcore zou een VIT ring wel degelijk een vet item zijn, zeker voor een nieuw karakter. Maar op sc zie ik het nut er niet zo van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:43
Mijn archon wizard: link or link, iemand verbeterpunten?

Deze gloves gister gecrafed naar 500 pogingen dus mag niet klagen gok ik :P alleen jammer van de dex. Heb nog betere bracers liggen alleen dan verlies ik 12ms, en dat is met farmen niet fijn. Dus nu eerst sparen voor een nieuw wapen en dan voor nieuwe lacuni's :+

[ Voor 9% gewijzigd door Knuckless op 13-06-2013 12:21 ]

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:34
Knuckless schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:20:
Mijn archon wizard: link or link, iemand verbeterpunten?

Deze gloves gister gecrafed naar 500 pogingen dus mag niet klagen gok ik :P alleen jammer van de dex. Heb nog betere bracers liggen alleen dan verlies ik 12ms, en dat is met farmen niet fijn. Dus nu eerst sparen voor een nieuw wapen en dan voor nieuwe lacuni's :+
Ik zou als ik jouw was een Tal Rasha's Relentless Persuit gebruiken in combinatie met inna's temperance voor de % attackspeed. Mocht je dan HP tekort komen kun je altijd switchen naar een Mempo met evt. een % life gem erin.

Als iemand een andere mening heeft dan hoor ik het graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:43
infidel011 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:25:
[...]

Ik zou als ik jouw was een Tal Rasha's Relentless Persuit gebruiken in combinatie met inna's temperance voor de % attackspeed. Mocht je dan HP tekort komen kun je altijd switchen naar een Mempo met evt. een % life gem erin.

Als iemand een andere mening heeft dan hoor ik het graag :D
Die optie heb ik al aan zitten denken, maar als ik beide doe kost me dit veel te veel EHP. Alleen een Tal Rasha's Relentless Persuit te kopen is wel een optie denk ik. :P Om een Mempo te vinden waardoor ik meer damage doe moet ik wel heel diep in de buidel tasten ;) misschien een Tal Rasha's Guise of Wisdom zoals ik nu heb alleen dan inplaats van Cold res, AR nemen.

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knuckless schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:31:
[...]

Die optie heb ik al aan zitten denken, maar als ik beide doe kost me dit veel te veel EHP. Alleen een Tal Rasha's Relentless Persuit te kopen is wel een optie denk ik. :P Om een Mempo te vinden waardoor ik meer damage doe moet ik wel heel diep in de buidel tasten ;) misschien een Tal Rasha's Guise of Wisdom zoals ik nu heb alleen dan inplaats van Cold res, AR nemen.
Voor EHP mag je beginnen met die MF gem uit je helm te halen :/ Gooi daar een Amethyst in en hoppa minimaal 15% life erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ervig schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:43:
Da's een goeie... moet zelf de recipe ook nog kopen dus ook nog ff wat gold bij elkaar farmen voor ik uberhaupt de ring maar kan maken :P

Ik ga eens ff kijken of ik vanavond nog voldoende tijd heb om dit voor elkaar te krijgen...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Vraag of je kiest voor mainstat of vit is volgens mij gewoon waar je behoefte aan hebt. Kan me zomaar bedenken dat op non-craftable items je genoeg mainstat hebt tov vit, dan is vit helemaal niet zo'n gekke keus. Op mijn DH heb ik een vit amu, met chc,chd en as, waarom? omdat ik simpelweg genoeg dps had en voor survivability ik meer baat had bij vit.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Knuckless schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:31:
[...]

je kunt wel naar een ander wapen kijken denk ik.. Gezien de items die je draagt, moet dat betaalbaar zijn een zwaardje of een axe met CD/SOC/LS en zelfs INT.

Nu overstappen naar Tal armor is mss niet helemaal verstandig, ene met zoveel stats en AR kost echt veel $, en je verliest ermee ook nog eens 55 AR set bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:45:
Vraag of je kiest voor mainstat of vit is volgens mij gewoon waar je behoefte aan hebt. Kan me zomaar bedenken dat op non-craftable items je genoeg mainstat hebt tov vit, dan is vit helemaal niet zo'n gekke keus. Op mijn DH heb ik een vit amu, met chc,chd en as, waarom? omdat ik simpelweg genoeg dps had en voor survivability ik meer baat had bij vit.
Meeste mensen zien het zo: vit, AR en armor pakken op slots waar het kan (shoulders, chest, etc). Op jewelry gaan ze dan volledig voor dps en geen EHP stats, maakt het gearen wat makkelijker. Idee daarbij is dat je daar dan max AS, CHC, CHD op kan pakken en minder naar survival stats hoeft te zoeken op items waar je liever eerst voor dps stats gaat.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:45:
Voordeel voor jou is dat je 3 belachelijk goed gegearde chars heb die ieder op een eigen mainstat leunen, dus maak je een epic vit amu met dex/str/int dan kan je hem altijd wel gebruiken.
Voor iemand met maar 1 main char is de bruikbaarheid dan al beperkter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
zo bijna 500 DE's bij elkaar gefarmd, ga vanavond dus INT amu's maken. Het doel is

of een 9as/9cc/800+LOH of 9as/9cc met puur DPS stats, die dus meer DPS geeft dan mijn huidige.

eens kijken of het lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
(jarig!)
CM wizards willen dat graag. Liever dan lifesteal omdat ze heel veel proccen en weinig dmg doen naar verhouding.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:52:
Weer wat geleerd ;)

Ben nu wel voor het eerst met een andere class bezig. Heb inmiddels een level 16 Barb die huishoudt op mp10 normal (das echt retesimpel trouwens met HF, zelfs zonder AH vooralsnog).
Brr eerste wat ik normaal doe is MS boots kopen :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep maar dat heb ik met elke char. Op lvl <20-25 heb je gewoon nog geen movement speed increases van skills voor vrijwel alle classes.
Kijk ook gelijk ff naar die lvl 10 (?) leg belt en bracers, erg leuk voor barb en ik gok dat ze erg cheap zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door porn* op 13-06-2013 16:00 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal nog niet zo naar gekeken had. Level momenteel ongeveer iedere groep en had alleen gekeken naar Cain setje.

Wilde ook geen miljoenen uitgeven voor iets waar ik 10 minuten wat aan heb :P

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 13-06-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-10 16:31
Bosmonster schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:08:
Moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal nog niet zo naar gekeken had. Level momenteel ongeveer iedere groep en had alleen gekeken naar Cain setje.

vanaf lvl 15 ff een helm met sock scoren

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
(jarig!)
Bosmonster schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:08:

Cains set kan ik craften als je daarin interesse hebt. Gewoon mats aanleveren en gaan.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:00

Flapmo

and back is gigi!

Pfoe. Een tijd uit D3 geweest omdat het wat saai was (speel niet vaak genoeg om echt party-play te gaan). Nu kriebelt het toch weer, zag ik ineens public key parties (heb je vast weinig aan, maargoed). Nog meer schokkende dingen gemist? Is een CM wiz nog steeds the way to go? Las wel dat archon eindelijk in partyplay kan en dat PVP er is :?.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-10 16:31
Bosmonster schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:16:
[...]

Heeft het echt nut voor levelen? Of is het te beperkt?

En kan die Cain's helm met socket rollen? :P
heeft zeker nut, en cain helm kan met sock

[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 13-06-2013 16:19 ]

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:48

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Na de monk een heel eind gebracht te hebben net ff wizz opgepakt.
Met wat hulp omgegooid naar CM.. Maar is wel even wat anders zeg.. Wel leuk, maar moet er nog even goed voor zitten. Vooral survivability is nog ver te zoeken...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wat ik het best met 10M kan doen om deze WD build toch wat beter te maken?
onlangs achter gekomen dat attack speed helemaal niet goed is voor WD :F

Opties:
-Skorn met LS (mis ik wel mn 9.5% van mn ukhapian)
-zuni vision met crit
-manajuma carving knife met socket

Dacht ook aan een pox maar die zijn onbetaalbaar met redelijke stats. Heeft t nog zin om amuletten te craften aangezien ik daar geen CC op heb? Kwas wel happy met de rest van de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou gloves craften. Attackspeed wil je zoals gezegd niet, dus dan is het een kwestie van INT+CHC+CHD craften. Daar ga je al veel mee winnen. En ook amu kan idd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is niks mis met attack speed, maar het nut is vrij beperkt voor een Bears build. Wat je wel wilt is een zo traag mogelijk wapen met zo hoog mogelijke base damage. Die Carving knife is dus het tegenovergestelde.

Als je de mogelijkheid had onbeperkt te spammen was IAS wel lekker, maar nu is de beperking toch je mana, niet hoe snel je kunt casten :P Uiteindelijk scheelt het je voornamelijk gewoon geld in upgrades.

Verder mis je een aantal vitale onderdelen voor een WD (mbt mana regen):

- pickup radius (daarom is de thing of the Deep BiS), en de Grave Injustice passive.
- 4/4 Zuni bonus

Ik snap trouwens niet dat je kan leven zonder Soul Harvest...

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 13-06-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel (niet lachen) ik speelde tot paragon50 met weinig mana kostende attacks. Maar kbleef steken rond de MP3. Toen ging ik eens op utube kijken of dat niet anders kon en zag de bears build en nu ik kan toch vrij eenvouding (ook in groups) door MP5 heen.

1ste aankoop gedaan. Manajuma carving knife met slot ipv IAS voor 4M. Nog 3k damage omhoog ook oOo

@Angeloonie: OK we gaan wat gloves craften =)
@Bosmonster: Beetje normale BIS items zijn toch al zo godsgruwelijk duur dat ik met 10M (nu 6M) niet echt iets nuttigs kan kopen? Ik zal mn dogs eens vervangen door soul harvest. Eens kijken hoe t speelt. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Bedankt mensen! :)

[ Voor 69% gewijzigd door Mofkees op 13-06-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-10 09:16
Mofkees schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:47:
zo bijna 500 DE's bij elkaar gefarmd, ga vanavond dus INT amu's maken. Het doel is

of een 9as/9cc/800+LOH of 9as/9cc met puur DPS stats, die dus meer DPS geeft dan mijn huidige.

eens kijken of het lukt :)
En? :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Laatst online: 30-04 16:53
wat zijn de gangbare farmplaatsen voor goeie items?
atm farm ik festering woods -> fields of misery op MP3 (nog wat te laat in ehp en dps om hoger vlot te doen).
er droppen wel heel wat yellows, maar nog niets gezien waarvan ik kon zeggen, ja, een lvl60 zou dat weleens kunnen gebruiken.

en zijn die keywardens enzo de moeite? heb nu 1 key, maar weet bijgod niet waarvoor dat dient en of ik er iets mee ben :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 15:37

zwik

randomized

De keywardens kunnen een sleutel laten vallen en de keywarden in Act 4 een BS plan. Vervolgens kan je een machine bouwen. Met een machine kan je een portal open naar een uber. Om alle ubers te kunnen doen heb je minstens 3 machines nodig.

De bosses die je tegenkomt bij de ubers kunnen organs droppen. Met deze organs en een JC plan die je bij squirt kan kopen kan je hellfire ringen in elkaar klussen. Voor meer details kan je deze post bij Blizzard lezen: http://eu.battle.net/d3/en/blog/10057535/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plek maakt niet uit, optimaal is veel mobs slachten (en dan met name white mobs als je voor itemdrops gaat). Voor A1 ga ik tegenwoordig ook naar Festering Woods voor stacks, dan town noordelijk uitlopen (Weeping Hollow?) - de dungeons daar - dan noordelijke exit cemetary - westelijke exit zodat je de Fields of Misery nog ff kan clearen. Sommige dungeons zijn de moeite waard, sommige niet, zie je vanzelf!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Laatst online: 30-04 16:53
decaying crypts heb ik al gedaan in fom. dat was wel geinig. 2 paragon lvls gehaald :p (zit wel nog maar aan lvl 6 ofzo, dus gaat nog vlot....). nu hopen dat ik ooit eens een legendary krijg. ben er nog maar 2 tegengekomen, beiden item lvl 16 ofzo :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowlier schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:01:
decaying crypts heb ik al gedaan in fom. dat was wel geinig. 2 paragon lvls gehaald :p (zit wel nog maar aan lvl 6 ofzo, dus gaat nog vlot....). nu hopen dat ik ooit eens een legendary krijg. ben er nog maar 2 tegengekomen, beiden item lvl 16 ofzo :p
Die is lekker ja! Als je een level of 20-30 verder bent vloek je als er je "al" een kwartier geen hebt gevonden :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:51:
Plek maakt niet uit, optimaal is veel mobs slachten (en dan met name white mobs als je voor itemdrops gaat). Voor A1 ga ik tegenwoordig ook naar Festering Woods voor stacks, dan town noordelijk uitlopen (Weeping Hollow?) - de dungeons daar - dan noordelijke exit cemetary - westelijke exit zodat je de Fields of Misery nog ff kan clearen. Sommige dungeons zijn de moeite waard, sommige niet, zie je vanzelf!
Scheelt tijd als je via cemetary teleport, ipv town uitlopen. :) Zelf pak ik Leoric's mansion altijd als eerste, dan zit ik na Festering woods meestal al op vijf stacks. Vervolgens Weeping hollow en fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Gisteren pech op HC, werd door poison van twee of drie Toxic Constructs tegelijk geraakt in The Storm Halls en was instantly dood. Zag niet eens hp er af gaan, was gewoon in één keer poef, dood...

Gelukkig nog in normal, dus niet heel veel tijd aan kwijt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 15:37

zwik

randomized

Als ik zo lees een beetje af en toe heb ik nog veel te doen in Diablo, set items scoren, andere mannetjes levelen, hardcore. Hellfire ringen bij elkaar klussen, achievement hunten. Voorlopig hoef ik me nog niet te vervelen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:03:
[...]

Scheelt tijd als je via cemetary teleport, ipv town uitlopen. :) Zelf pak ik Leoric's mansion altijd als eerste, dan zit ik na Festering woods meestal al op vijf stacks. Vervolgens Weeping hollow en fields.
Goede tip! Mja Leorics is alleen een pack, gaat mij met name om de white mobs, en zoals je zegt heb je toch 4/5 stacks na de Woods. Maar zal het voor de gein eens proberen :)
Kid Jansen schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:05:
Gisteren pech op HC, werd door poison van twee of drie Toxic Constructs tegelijk geraakt in The Storm Halls en was instantly dood. Zag niet eens hp er af gaan, was gewoon in één keer poef, dood...

Gelukkig nog in normal, dus niet heel veel tijd aan kwijt geraakt.
Ai da's balen :(

Ik ben ff gestopt met HC sinds ik al een paar keer op SC ben doodgegaan doordat ik, terwijl ik whirlwind, ineens 10-30 (!!) sec "lagged" blijf hangen. Geen internetlag, PC is ook ok, maar D3 hangt gewoon. Ik kan doorrennen maar regen niet meer van dps, genereer ook geen tornado's meer, dan gaat het hard al heb je alleen maar een groep white mobs om je heen.

Tot ze de bugs/lag oplossen ga ik geen risico nemen met m'n HC barbje :/

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja, dat is die irritante ww bug. Ging er gisteren ook dood door, omdat ik door alle damage getalletjes mijn poppetje niet meer kon ziet en dus niet door had dat ww het niet meer deed.

Op aanraden van Mofkees maar eens mijn build omgegooid om dat HOTA-gedoe eens uit te proberen. :)
Heb nu Bash vervangen door HOTA - Smash en War Cry vervangen door Overpower - Killing spree.

Speelt heel anders en ik heb af en toe flinke opstartproblemen omdat ik Bash mis. Paar klappen uitdelen om genoeg fury voor Battle Rage te genereren en dan gaat HOTA al af en ben ik mijn fury weer kwijt.
Maar als het eenmaal draait, dan gaat het wel lekker. Ik heb het idee dat ik best veel baat bij Overpower heb, door de extra crit chance. Naar mijn idee ga ik daardoor een stukje sneller door de mobs op MP10. Binnenkort maar eens ubers proberen hiermee.

Is wel meer button bashen zeg. Ik ga maar geen CM wiz maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Je kan denk ik beter Hota thunderstrike proberen. Smash is goed voor single targets, maar meestal sta je toch tegenover een groep en dan is thunderstrike beter. Vooral de stun werkt lekker.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal het eens proberen. Smash leek mij handiger omdat ik HOTA voornamelijk voor elites gebruik. Voor grote mobs gebruik ik whirlwind, geboost door overpower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik die build ook (naja, voor group play geen Overpower maar Warcry), en ook Thunderstrike. Smash is iets sneller maar de meeste vertraging zit hem in renners of van die heel snel om je heen bewegende mobs, dan is Thunderstrike veel beter imo. De winst van Smash weegt het niet op tegen de winst van Thunderstrike bij die paar irritante mobs.

Overigens, ligt ook aan wat je doet, bijv. die Whirlwindende mobs in A2 MOET je wel stunnen wil je ze een beetje snel neerhebben, wanneer ze draaien krijgen ze maar 10% dmg ofzo. Zo zijn er meer situaties waar stuns TE handig zijn :)

[ Voor 41% gewijzigd door porn* op 14-06-2013 09:59 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Deadsmell schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:54:
Ik zal het eens proberen. Smash leek mij handiger omdat ik HOTA voornamelijk voor elites gebruik. Voor grote mobs gebruik ik whirlwind, geboost door overpower.
Maar elites komen met 3 of 4 als champions en rares hebben 4+ minions. Met Thunderstrike raak je dan vaak wel 2 of meer tegelijk, maar met Smash vaak niet. dus uiteindelijk doe je dan meer damage met Thunderstrike.

Ook bij ubers gebruik ik tegenwoordig geen Smash meer. Thunderstrike is namelijk sowieso handiger bij de 5NV halen en bij de ubers ook bij 2 van de 3. Maghda en Leoric spawnen minions en kan je vaak ook wel naast elkaar zetten om te killen, zodat je allebei raakt. Ghom en Raka kan je eigenlijk altijd naast elkaar zetten, maar kan je haast niet tegelijk raken met Smash. Daarnaast spawnen die ook minions.

Alleen Kulle en SB trekken we vaak uit elkaar en die hebben ook geen minions.

Okee, die Thunderstrike voegt dan vrijwel niks toe ten opzichte van helemaal geen skill rune bij die uber gevechten, maar je doet alsnog meer damage dan met Smash. Daarnaast clearen we eigenlijk altijd ook Fields of Misery in uberruns en daar is Thunderstrike heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké, ik ben overtuigd. Straks ff switchen. Thanks allen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het eigenlijk met die reduced level requirement? Ik heb net een crappy fist weapon met level requirement reduced by 13 gevonden. Heeft verder lage dex, 64 CHD, 13 life/spirit en lifesteal. Kan zoiets nog wat opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Deadsmell schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:05:
Hoe zit het eigenlijk met die reduced level requirement? Ik heb net een crappy fist weapon met level requirement reduced by 13 gevonden. Heeft verder lage dex, 64 CHD, 13 life/spirit en lifesteal. Kan zoiets nog wat opleveren?
Ik verwacht niet dat zo'n wapen veel opleverd, maar lvl reduced kan wel veel opleveren. Laatst nog een Inna's pants met lvl reduced verkocht voor 50m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timeless schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:11:
[...]

Ik verwacht niet dat zo'n wapen veel opleverd, maar lvl reduced kan wel veel opleveren. Laatst nog een Inna's pants met lvl reduced verkocht voor 50m.
Waarom zou iemand dat doen vraag ik me af??? Leuk dat je dan 10-16 levels OP bent, daarna kun je een betere kopen voor 25k? En een OP wapen alleen al voor max 400k geeft je een veel grotere boost.

Die wapens waren ooit best wat waard maar tegenwoordig staan er zoveel op de AH, moet je wel een hele goeie hebben wil ie veel waard zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 14-06-2013 11:15 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
porn* schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:14:
[...]

Waarom zou iemand dat doen vraag ik me af??? Leuk dat je dan 10-16 levels OP bent, daarna kun je een betere kopen voor 25k? En een OP wapen alleen al voor max 400k geeft je een veel grotere boost.

Die wapens waren ooit best wat waard maar tegenwoordig staan er zoveel op de AH, moet je wel een hele goeie hebben wil ie veel waard zijn.
Dat vroeg ik me ook al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Wapens die ook op lvl 60 nog best redelijk zouden zijn (maar niet echt goed) kunnen alsnog heel veel opleveren met reduced lvl req 18.

Crappy zooi blijft vaak ook met red lvl req crappy zooi.
porn* schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:14:

Omdat ik meeste characters gewoon heb gespeeld naar inferno in plaats van heb laten rushen. Dan ben je blij als je halverwege NM ineens overal doorheen kan rennen op MP10.

Op lvl42-43 is het voor mij altijd vaste prik om een ilvl62 of 63 wapen met zo hoog mogelijk damage en APS (1.45+), socket en reduced lvl req 17-18 te kopen. Radiant Star Ruby er in en knallen.

Tot nu toe heb ik die eigenlijk altijd weer met winst kunnen verkopen als ik lvl 60 werd (15% AH fee meegerekend)

[ Voor 71% gewijzigd door Kid Jansen op 14-06-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
Het is gewoon wat een gek ervoor geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kid Jansen schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:16:
Omdat ik meeste characters gewoon heb gespeeld naar inferno in plaats van heb laten rushen. Dan ben je blij als je halverwege NM ineens overal doorheen kan rennen op MP10.

Op lvl42-43 is het voor mij altijd vaste prik om een ilvl62 of 63 wapen met zo hoog mogelijk damage en APS (1.45+), socket en reduced lvl req 17-18 te kopen. Radiant Star Ruby er in en knallen.

Tot nu toe heb ik die eigenlijk altijd weer met winst kunnen verkopen als ik lvl 60 werd (15% AH fee meegerekend)
Dat was wat ik zei: een wapen kopen voor max 400k en je bent OP. Waarom zou je dan 50M extra uitgeven om ipv 12k dps 14k dps te doen voor die paar lvls???? Misschien als je de Bill Gates van D3 bent maar anders... why???

@Protax en Time btw wat zijn die wizards van jullie smerig goed gegeared alweer zeg bah! :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
Thanks! Wij hebben beide op het juiste moment toegeslagen.
Op het moment dat we zagen dat Archon gebuffed zou worden, zijn we direct begonnen met het bouwen van onze karakters.
Ik ben al tijden op zoek naar een upgrade, d.m.v. crafts en het kopen van unid items, maar helaas kan ik niets meer vinden of betalen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
porn* schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:31:
[...]

@Protax en Time btw wat zijn die wizards van jullie smerig goed gegeared alweer zeg bah! :P
Merci. Moet nog wel een keer een nieuwe pox maarja, gold op he.
Maar ik moet zeggen dat het wel veel makkelijker speelt dan een DH op mp10 zeg. MP10 solo is zelfs goed te doen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:07
Deze 2 juweeltjes uit een unid pack verkregen, ik ben happy ^^
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/a6dbf88e0b58688a3cab97b6ea98464a.jpg

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
An1mA schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:50:
Deze 2 juweeltjes uit een unid pack verkregen, ik ben happy ^^
[afbeelding]
Lucky Bastard. Mooi man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik weet dat jullie flink zijn gaan investeren (en levelen) net voor die patch. Upgrades zoeken lijkt me vrij frustrerend ja als ik zo de craftables zie.

@Anima gz mooie dingetjes ja :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:53:
Wow dat zijn mooie vondsten! Wat moeten die boots doen? :P
Voor zover ik weet zijn die boots minimaal 1miljard waard. En wellicht wel 2 or meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Timeless schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:54:
[...]

Voor zover ik weet zijn die boots minimaal 1miljard waard. En wellicht wel 2 or meer.
Dat zou ik wel willen ja, sown 700+ mil =)

*EDIT*
heb de 8% elemental dmg over mn hoofd gezien, dan kan het best meer dan 1bil waard zijn =)

[ Voor 16% gewijzigd door An1mA op 14-06-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
An1mA schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:11:
[...]

Dat zou ik wel willen ja, sown 700+ mil =)

*EDIT*
heb de 8% elemental dmg over mn hoofd gezien, dan kan het best meer dan 1bil waard zijn =)
en hoeveel un-id will's/trails' had je wel/niet gekocht dan? :)

Die 25/10 will is zeker ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Mofkees schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:24:
[...]

en hoeveel un-id will's/trails' had je wel/niet gekocht dan? :)

Die 25/10 will is zeker ook niet verkeerd.
10 unid gekocht en tja kassa !!! De chant gebruik nu zelf, was een upgrade.

[ Voor 7% gewijzigd door An1mA op 14-06-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
An1mA schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:25:
[...]

pfff... dat is inderdaad netjes.

Nieuwe CM trend is toch LS dagger trouwens? :)

Ik heb de indruk dat LOH niet meer op "shielded" mobs werkt, dat was wel een van de belangrijkste voordelen van LOH t.o.v. LS, maar de twisters geven nu ook veel minder life terug in een gevecht met shielded mobs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 13:33
[...]

Nice! waar heb je die unids gekocht? tradingchannel in d3 of d2jsp ofzo?

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Mofkees schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:32:
[...]

pfff... dat is inderdaad netjes.

Nieuwe CM trend is toch LS dagger trouwens? :)

Ik heb de indruk dat LOH niet meer op "shielded" mobs werkt, dat was wel een van de belangrijkste voordelen van LOH t.o.v. LS, maar de twisters geven nu ook veel minder life terug in een gevecht met shielded mobs...
Probeer maar eens een leuke cm dagger te vinden waarvan je geen dps verliest. Ik had een tijdje met een ls sword gespeeld maar op 2.5 en dat is gewoon bagger. Ik kijk dagelijks naar een cm dagger, maar de goede staan meestal op 3rd party sites helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
[...]

Doe je die boots niet op je WD dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Silverscope schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:41:
Nice! waar heb je die unids gekocht? tradingchannel in d3 of d2jsp ofzo?
Op tradingchannel wordt geregeld dat soort acties gedaan, het laat zich raden waar al die unids vandaan komen....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Timeless schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:44:
[...]

Doe je die boots niet op je WD dan?
Heb ik al goede boots op en veel meer ehp geeft dat me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

anima pm gestuurd

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Pagina: 1 ... 224 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.