Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 111K dmg unbuffed en met warcry wordt dat 152K en dat gaat probleemloos. Kan zelfs tussen twee groepen champions overleven mits ze niet freezen en wallen tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-10 00:17

MetalPool

Boe!

Ok dan is dat dus mijn probleem want unbuffed zit ik op 30k dmg joh....
Enige tips om mijn dmg snel omhoog te krikken?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Life steal is toch maar 20% op inferno?
Dacht dat life on hit beter was toch?
Zit daar nu op 1499 mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnas-A schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:15:
Life steal is toch maar 20% op inferno?
Dacht dat life on hit beter was toch?
Zit daar nu op 1499 mee
vanaf de 100k dmg word lifesteal steeds effectiever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnas-A schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:10:
Ok dan is dat dus mijn probleem want unbuffed zit ik op 30k dmg joh....
Enige tips om mijn dmg snel omhoog te krikken?
Je kunt nu in het AH makkelijk items vergelijken en voor jou zal het niet duur zijn om richting 70K te gaan unbuffed. Daarna wordt het wel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ik ga mijn best doen!
Thnx voor zover :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

@Kohaku kan je mij misschien jou poppetje linken?
Of iets zodat ik je items enzo kan zien....
Kan ik een beetje zien waar ik me op moet focussen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 07:39
zit een beetje te twijfelen tussen diablo 3 en path of exile. POE is natuurlijk volledig gratis en volgens mij moeilijker als ik zo hier en daar lees. maar op de een of andere manier denk ik dat een betaald products toch iets beter zal zijn. iemand die hier een mening over heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal je toch zelf uit moeten proberen. Als je interesse in D3 hebt, dan heb ik nog wel een quest pass voor je.

[ Voor 49% gewijzigd door Deadsmell op 06-06-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnas-A schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:38:
@Kohaku kan je mij misschien jou poppetje linken?
Of iets zodat ik je items enzo kan zien....
Kan ik een beetje zien waar ik me op moet focussen :D
Onder mijn bericht staat mijn link naar mijn battlenet pagina. Mijn gear kun je als richtpunt gebruiken. Als je echt goed wilt worden moet je bij anderen kijken want ik heb ook regelmatig hulp nodig en zit nog lang niet op MP10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Hallo! Ik post hier niet zoveel maar ik heb wanhopig wat tips nodig voor mijn gear, ik ben sinds kort weer begonnen en heb wat gold te besteden +- 400mil waar kan ik dit het beste op zetten om mijn DPS meer dan 3k te verhogen.. of moet ik mijn gear drastisch veranderen?

http://eu.battle.net/d3/e...lackstar-2593/hero/290499

Gloves kan een stuk beter maar die wil ik liever craften maar verder???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:59
Weer een nieuw record gehaald. In dit geval sterkste lvl 16 wizard :D

http://eu.battle.net/d3/e...Hendro-2551/hero/28475433

Mede dankzij een legacy witching hour die ik net heb kunnen scoren :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
chr0me1 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:30:
Hallo! Ik post hier niet zoveel maar ik heb wanhopig wat tips nodig voor mijn gear, ik ben sinds kort weer begonnen en heb wat gold te besteden +- 400mil waar kan ik dit het beste op zetten om mijn DPS meer dan 3k te verhogen.. of moet ik mijn gear drastisch veranderen?

http://eu.battle.net/d3/e...lackstar-2593/hero/290499

Gloves kan een stuk beter maar die wil ik liever craften maar verder???
Helm vervangen door een Andy's of Mempo, die 4 set bonus heb je toch niet perse nodig en zeker niet met je huidige skillset. Daar zit behalve SW tenslotte geen enkele dure skill tussen dus je verbruikt denk ik veel minder spirit dan je genereert.
Belt evt vervangen door een witching hour, zal ook zeker een flinke dps boost zijn.
Daarna zal de meeste winst toch op je wapens te halen zijn en dat kost behoorlijk wat.
Misschien kijken of je een redelijk geprijsde WKL kunt vinden, je doet voornamelijk lightning damage dus de bonus van een WKL tikt flink aan op je daadwerkelijke dps, ook al zie je dit niet terug in de paperdoll.

[ Voor 5% gewijzigd door Nephalem op 07-06-2013 00:49 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Nephalem schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 00:47:
[...]

Helm vervangen door een Andy's of Mempo, die 4 set bonus heb je toch niet perse nodig en zeker niet met je huidige skillset. Daar zit behalve SW tenslotte geen enkele dure skill tussen dus je verbruikt denk ik veel minder spirit dan je genereert.
Belt evt vervangen door een witching hour, zal ook zeker een flinke dps boost zijn.
Daarna zal de meeste winst toch op je wapens te halen zijn en dat kost behoorlijk wat.
Misschien kijken of je een redelijk geprijsde WKL kunt vinden, je doet voornamelijk lightning damage dus de bonus van een WKL tikt flink aan op je daadwerkelijke dps, ook al zie je dit niet terug in de paperdoll.
thnx voor je tips, een goede witching hour of mempo die mij meer dan 3k meer dmg geven zonder verlies aan EHP kosten meer dan 400mil.. miss kan ik wel een keer naar een WKL kijken idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister van een vriend een Legi Xbow gekregen. De Manticore, met een socket. Weet zelf niet echt hoe super goed het is.. maar dit zijn de stats:

1256.4 DPS
+51 maximum damage.
+280 -478 Poison Damage
+38% damage
+190 Dex
Increased attackspeed by 11%
CHD Increased by 92%

Gem:Increased CHD by 100%

Is dit een beetje wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-10 09:16
Sir_Hendro schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 00:43:
Weer een nieuw record gehaald. In dit geval sterkste lvl 16 wizard :D

http://eu.battle.net/d3/e...Hendro-2551/hero/28475433

Mede dankzij een legacy witching hour die ik net heb kunnen scoren :9
Vind het wel cool hoe jij het spel voor jezelf interessant houdt (en dat bedoel ik zonder sarcasme)
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:48:
Gister van een vriend een Legi Xbow gekregen. De Manticore, met een socket. Weet zelf niet echt hoe super goed het is.. maar dit zijn de stats:

1256.4 DPS
+51 maximum damage.
+280 -478 Poison Damage
+38% damage
+190 Dex
CHD Increased by 92%

Is dit een beetje wat?
Ligt eraan welk wapen je hiervoor had, hoeveel geld je hebt, hoeveel dps je doet en aan je critrate. Dit ding kost geen fortuin maar als je pas 60 bent geworden lijkt het me een zeer aardige starters manti. Then again ik speel geen DH dus what do i know :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Shao Kahn schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:10:
[...]
Ligt eraan welk wapen je hiervoor had, hoeveel geld je hebt, hoeveel dps je doet en aan je critrate. Dit ding kost geen fortuin maar als je pas 60 bent geworden lijkt het me een zeer aardige starters manti. Then again ik speel geen DH dus what do i know :)
Dat is een mooie manti om mee te starten.
Voor de toekomst kun je gaan zoeken naar een 2-socket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Vraagje, ben rustig aan 5 HC chars aan het levelen, monk/baba/wd/wiz/dh
En deze zijn nu allemaal rond levl 50, en in A1 Hell

Wat kan ik nu het beste doen?
A1 farmen tot level 60 en wat proberen te craften?
of
Toch zonder levl 60 crafts Hell doorstampen?
Speel momenteel MP3-5 ligt een beetje aan met welke ik speel, monk/baba durf ik nog niet hoger dan MP3

PS. Ik maak geen gebruik van de AH, helemaal nooit en niet van plan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

Deadsmell schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:10:
Spelen de Witch Doctors hier eigenlijk met de scoundrel, of heeft een andere follower om één of andere reden de voorkeur?
Als je de scoundrel goed geared is hij beste follower voor iedereen als end game char.

Enchantress is goed voor de trip richting para 100, zit je al boven de 95 dan kan je als je wilt al switchen naar de scoundrel.

Dit is mijn scoundrel MAAR hij is zo extreem gegeared omdat ik mensen help met uberboosts, dit is niet nodig voor farmen: http://eu.battle.net/d3/en/profile/x4er0-2475/hero/2707243

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:48:

1256.4 DPS
+51 maximum damage.
+280 -478 Poison Damage
+38% damage
+190 Dex
CHD Increased by 92%

Is dit een beetje wat?
:) Dan snap je nu dat het wel meeviel toen ik die windforce aan je doorgaf 8) Maar aardige starter mati ja, al zal je misschien wel aan de snelheid moeten wennen

Happymoos#2738

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

100K DPS staat gelijk aan 600LoH, heb je geen AoE damage en sla je snel dan is LoH beter dan LS, zit je al ver boven de 200K dan switchen naar LS.

Monks kunnen al langzaam aan switchen naar LS als ze al over de 100K DPS zitten want hun sweaping wind is dan de health bron.

edit: als ik frozen ben houdt mijn sweaping wind mij in leven en goed ook, zegt genoeg ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Sm0k3r op 07-06-2013 09:53 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:47:
[...]

Als je de scoundrel goed geared is hij beste follower voor iedereen als end game char.

Enchantress is goed voor de trip richting para 100, zit je al boven de 95 dan kan je als je wilt al switchen naar de scoundrel.

Dit is mijn scoundrel MAAR hij is zo extreem gegeared omdat ik mensen help met uberboosts, dit is niet nodig voor farmen: http://eu.battle.net/d3/en/profile/x4er0-2475/hero/2707243
Gear op mn scoundrel zal me (als WD iig) een worst wezen. Liefst heb ik eigenlijk dat ie altijd dood is, want ik wil alleen de 3% CHC buff, dus denk dat ik al zn vit spul er ook nog af ga halen :P

Met Cloud of Bats wil je dat mobs op jou af komen en niet op je follower. Daarom heb ik de pets ook al in de ban gedaan. Freeze-shizzle op de scoundrel is al helemaal irritant met die build :)

Voordeel: tis lekker goedkoop :+

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

[...]

Kan je gezien de gear keuze van de Enchantress en de Scoundrel kunnen toelichten wat de meerwaarde is? Ik heb geen idee wat de gear voor effect heeft op de Enchantress/Scoundrel, ja MF/GF werken door is dat ook zo met damage etc?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je scoundrel geef je een Buriza en een Star of Azkaranth. Deze hebben % to freeze on hit, waarmee hij letterlijk vijanden bevriest. Combineer dat met ringen met de hoogst mogelijke attack speed en je scoundrel bevriest continue alles.
Enige andere dat belangrijk is is zorgen voor veel HP zodat hij niet dood gaat. Dus in feite zoek je ringen met vit/life%+9% IAS.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Angeloonie schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:29:
Je scoundrel geef je een Buriza en een Star of Azkaranth. Deze hebben % to freeze on hit, waarmee hij letterlijk vijanden bevriest. Combineer dat met ringen en een amulet met de hoogst mogelijke attack speed en je scoundrel bevriest continue alles.
Enige andere dat belangrijk is is zorgen voor veel HP zodat hij niet dood gaat. Dus in feite zoek je ringen met vit/life%+9% IAS.
Zoals die van mij?

Mijn Scoundrel heeft +/- 1300 LoH en 106K health

Mijn Enchantress heeft 196K health hehehehehe Ik gebruik haar alleen voor Kulle/ Breaker gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

simons schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:21:
[...]

Kan je gezien de gear keuze van de Enchantress en de Scoundrel kunnen toelichten wat de meerwaarde is? Ik heb geen idee wat de gear voor effect heeft op de Enchantress/Scoundrel, ja MF/GF werken door is dat ook zo met damage etc?
Mijn Enchantress had een hellfire ring voor XP bonus en vit, Grand Vizier als wapen met max MF/GF en alle overige gear had ook max MF/GF, nadat ik 95 ben geworden ging ik over op Scoundrel en toen was star en buriza nog helemaal niks waard MWUHAHAHAHAHA die had ik toen gekocht voor 50K gold en Buriza voor 10m en later verkocht voor 300m!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
simons schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:21:
[...]

Je krijgt alleen GF/MF/EXP bonus mee. Voor de rest gaat de 3% APS buff weg als de dame op de grond ligt, terwijl de 3% CHC wel blijft als de Scoundrel dood is.

In geval van Scoundrel kan je dus met de buriza setup veel mobs "perm-freezen". Dat is vooral handig voor EF-gebruikers. Dus je wil hem dan zo lang mogelijk levend houden, vandaar de LOH gem en VIT in alle overige slots. Freeze effect krijg je vaker met de AS items. Ik meen te herinneren dat WF met SOJ (Edit: Cold SOJ dus) ook een optie is. WF is natuurlijk sneller maar SOJ doet alleen cold damage, is dus wat minder effectief.

Bij WD (of Wiz), wil je eigenlijk alle mobs bij jou laten komen, dan is het beter dat de follower gewoon dood is terwijl je nog steeds zijn buff hebt :)

Volgens mij is DPS van je followers gewoon te negeren, zeker in hogere MP's :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Mofkees schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:34:
[...]

Je krijgt alleen GF/MF/EXP bonus mee. Voor de rest gaat de 3% APS buff weg als de dame op de grond ligt, terwijl de 3% CHC wel blijft als de Scoundrel dood is.

In geval van Scoundrel kan je dus met de buriza setup veel mobs "perm-freezen". Dat is vooral handig voor EF-gebruikers. Dus je wil hem dan zo lang mogelijk levend houden, vandaar de LOH gem en VIT in alle overige slots. Freeze effect krijg je vaker met de AS items. Ik meen te herinneren dat WF met SOJ ook een optie is. WF is natuurlijk sneller maar SOJ doet alleen cold damage, is dus wat minder effectief.

Bij WD (of Wiz), wil je eigenlijk alle mobs bij jou laten komen, dan is het beter dat de follower gewoon dood is terwijl je nog steeds zijn buff hebt :)

Volgens mij is DPS van je followers gewoon te negeren, zeker in hogere MP's :)
Alle buffs blijven ook al ligt ze op de grond, de buffs verdwijnen pas echt als je de melding krijgt dat jouw follower terug naar dorp is gegaan, oftewel een vriend is in jouw spel gekomen.

De buff van de enchantress is gebaseerd op 40 yards, dus als je te ver van haar lichaam bent levend of dood dan verlies je de APS buff, dus kennelijk is dat jou opgevallen want je blijft niet naast haar lichaam staan als ze op de grond ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Sm0k3r schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:37:
[...]

Alle buffs blijven ook al ligt ze op de grond, de buffs verdwijnen pas echt als je de melding krijgt dat jouw follower terug naar dorp is gegaan, oftewel een vriend is in jouw spel gekomen.

De buff van de enchantress is gebaseerd op 40 yards, dus als je te ver van haar lichaam bent levend of dood dan verlies je de APS buff, dus kennelijk is dat jou opgevallen want je blijft niet naast haar lichaam staan als ze op de grond ligt ;)
mwoa, heb zelf getest, zelfs als je naast haar "body" staat, gaat de APS buff gewoon weg hoor... dat is tenminste volgens de char stat sheet. Dat kan natuurlijk ook een bedrog zijn :)

Ik had die 3% nodig voor CM WIZ B/P, maar tis dus niet betrouwbaar op die manier.

Kan vanavondnog eens kijken of mijn geheugen me in de steek laat. Waarschijnlijk allang perm-schade daar vanwege vroeger eet-/drinkgedrag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die aura verdwijnt volgens mij idd als ze dood is, aangezien het een buff/aura is van de enchantress zelf.

Bij de scoundrel is het meer een soort passive.

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Mofkees schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:44:
[...]

mwoa, heb zelf getest, zelfs als je naast haar "body" staat, gaat de APS buff gewoon weg hoor... dat is tenminste volgens de char stat sheet. Dat kan natuurlijk ook een bedrog zijn :)

Ik had die 3% nodig voor CM WIZ B/P, maar tis dus niet betrouwbaar op die manier.

Kan vanavondnog eens kijken of mijn geheugen me in de steek laat. Waarschijnlijk allang perm-schade daar vanwege vroeger eet-/drinkgedrag:)
Ik heb al heel lang niet meer met de Enchantress speed buff gespeeld dus is het misschien gewijzigd maar iig vorig jaar niet, ik speel met kippen magie, zij maakt van Kulle om de zoveel tijd een kip, is voor mij beter zodat ik de breaker enkele seconden voor mijzelf heb ;)

edit: mijn oude enchantress gaf mij toen een goede armour bonus maar die is ook generfed.... pffff

[ Voor 5% gewijzigd door Sm0k3r op 07-06-2013 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Sm0k3r schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:47:
[...]

Ik heb al heel lang niet meer met de Enchantress speed buff gespeeld dus is het misschien gewijzigd maar iig vorig jaar niet, ik speel met kippen magie, zij maakt van Kulle om de zoveel tijd een kip, is voor mij beter zodat ik de breaker enkele seconden voor mijzelf heb ;)

edit: mijn oude enchantress gaf mij toen een goede armour bonus maar die is ook generfed.... pffff
Die kippen magie, werkt dat ook op SB? dat lijkt me echt hilarisch als het zo is ... Die armour buff is nog steeds leuk, maar voor 1.0.3.oid was dat gewon OP, en toen had ze ook 10% APS bonus geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Mofkees schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:51:
[...]

Die kippen magie, werkt dat ook op SB? dat lijkt me echt hilarisch als het zo is ... Die armour buff is nog steeds leuk, maar voor 1.0.3.oid was dat gewon OP, en toen had ze ook 10% APS bonus geloof ik.
Speed was altijd laag, het was de armour buff wat merkbaar was.

Kippen magie werkt niet op breaker, ze stunt en verward hem maar geen kippen transformatie, dat werkt alleen op Kulle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ah, hoge aps en veel freeze, dat moet lekker spelen. Was ik ook even mee aan het experimenteren, maar ik ben nog niet verder komen dan een mixje van wat cold damage en immobilize. Windforce is een beetje irritant met die knockback.

Ik zit momenteel een beetje te twijfelen of ik weer terug moet naar de enchantress of niet. Ik heb net namelijk een IK belt omgeruild voor een tWH en Superstition verwisseld Bloodthirst. Speelt toch weer iets anders. Eens kijken wat de enchantress nu voor me doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat duurt het trouwens gigantisch lang om zes perfect star rubies van flawless squares te maken. Ben al bijna een half uur bezig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kost miljoenen extra en dat goud kan ik heel goed voor andere dingen gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Deadsmell schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:14:
Wat duurt het trouwens gigantisch lang om zes perfect star rubies van flawless squares te maken. Ben al bijna een half uur bezig. :P
Wees blij dat je niet voor elke craft op de knop meer hoef te drukken :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooldoor schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:18:
[...]

Wees blij dat je niet voor elke craft op de knop meer hoef te drukken :P
Oh, dat ben ik zeker weten, haha! :)

Angeloonie schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:18:
Idd, gewoon lekker craften en ondertussen een potje schijten oid. :)
Of een kan koffie leegzuipen. :P

[ Voor 105% gewijzigd door Deadsmell op 07-06-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Deadsmell schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:11:
[...]

Ah, hoge aps en veel freeze, dat moet lekker spelen. Was ik ook even mee aan het experimenteren, maar ik ben nog niet verder komen dan een mixje van wat cold damage en immobilize. Windforce is een beetje irritant met die knockback.

Ik zit momenteel een beetje te twijfelen of ik weer terug moet naar de enchantress of niet. Ik heb net namelijk een IK belt omgeruild voor een tWH en Superstition verwisseld Bloodthirst. Speelt toch weer iets anders. Eens kijken wat de enchantress nu voor me doet.
Een tip voor alle mensen die een scoundrel willen gebruiken, koop geen freeze star maar stun, werkt hetzelfde en is nu nog goedkoop.

De freeze chance van de star is niet simpelweg op te tellen bij de freeze chance van de buriza, het is 1 van de 2 telkens dus stun werkt hetzelfde.

Mijn maat Maffedaffie heb ik een stun star gegeven en die kan het beamen want stun en freeze hebben dezelfde werking, de vijand staat stil. Soms worden ze blauw met ijspegels en daarna willen ze bewegen en hebben ze opeens sterretjes boven hun hoofd.

Dus betaal je niet suf aan een freeze star en koop een stun voordat iedereen opeens op zoek gaat naar stun stars.

Een goede stun star is al te koop voor enkele tonnen of miljoenen terwijl een freeze star in de +100m zit, onwetendheid is zo goed voor ons als koper/ verkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Sm0k3r schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:41:
[...]

Een tip voor alle mensen die een scoundrel willen gebruiken, koop geen freeze star maar stun, werkt hetzelfde en is nu nog goedkoop.

De freeze chance van de star is niet simpelweg op te tellen bij de freeze chance van de buriza, het is 1 van de 2 telkens dus stun werkt hetzelfde.

Mijn maat Maffedaffie heb ik een stun star gegeven en die kan het beamen want stun en freeze hebben dezelfde werking, de vijand staat stil. Soms worden ze blauw met ijspegels en daarna willen ze bewegen en hebben ze opeens sterretjes boven hun hoofd.

Dus betaal je niet suf aan een freeze star en koop een stun voordat iedereen opeens op zoek gaat naar stun stars.

Een goede stun star is al te koop voor enkele tonnen of miljoenen terwijl een freeze star in de +100m zit, onwetendheid is zo goed voor ons als koper/ verkoper ;)
klinkt meer als een oproep dat we met z'n allen alle Stun Stars opkopen van de AH, dan even wat geblaat op b.net forum voor de hippe en dik cashen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:02

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik heb eigenlijk nog nooit echt op de gear van de followers gelet... Kreeg laatst wel ingame een tip mbt magic find.
Heb de scoundrel voor de 3% chc, wat is het voordeel van de enchantress? de attack speed of nog meer?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Mofkees schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:57:
[...]

klinkt meer als een oproep dat we met z'n allen alle Stun Stars opkopen van de AH, dan even wat geblaat op b.net forum voor de hippe en dik cashen >:)
Nee niet opkopen, er zijn niet veel hoge stun stars en die zijn niet te flippen want ze zijn niet duur en zullen ook niet duur worden als dit nergens anders wordt gepost.

Deze tip is voor eigen gebruik, stelletje kapitalisten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

retlaw schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:22:
Ik heb eigenlijk nog nooit echt op de gear van de followers gelet... Kreeg laatst wel ingame een tip mbt magic find.
Heb de scoundrel voor de 3% chc, wat is het voordeel van de enchantress? de attack speed of nog meer?
De Echantress gaf je een goede defense buff maar dat is nu ook niet meer zo, de enchantress is goed voor melee chars omdat zij ranged is en de Grand Vizier hoge MF en GF heeft, voor ranged gasten heb je daarvoor de Templar, die kan je een sunkeeper geven en die doet hetzelfde en waarom goed voor ranged zeg ik; omdat hij dan op vijanden af rent en jij ze dan op afstand kan afknallen. Je kan van de Templar een tank maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor de tips! Die Buriza's zijn echt gigantisch duur zeg. Heb er eentje met 5.7% freeze genomen. Meer had ik er niet voor over (of kon ik niet betalen). Eens zien hoe dat speelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 07-06-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:02

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sm0k3r schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:30:
[...]

De Echantress gaf je een goede defense buff maar dat is nu ook niet meer zo, de enchantress is goed voor melee chars omdat zij ranged is en de Grand Vizier hoge MF en GF heeft, voor ranged gasten heb je daarvoor de Templar, die kan je een sunkeeper geven en die doet hetzelfde en waarom goed voor ranged zeg ik; omdat hij dan op vijanden af rent en jij ze dan op afstand kan afknallen. Je kan van de Templar een tank maken.
dit geeft weer nieuwe inzichten! Leuk hoor. Een sunkeeper heb ik nog wel in mijn stash, dus dat gaan we sowieso even proberen dan! En ook maar even kijken wat een buriza doet...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:04:
Thanks voor de tips! Die Buriza's zijn echt gigantisch duur zeg. Heb er eentje met 5.7% freeze genomen. Meer had ik er niet voor over (of kon ik niet betalen). Eens zien hoe dat speelt.
5,7% ga je denk ik niet genoeg merken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Na tijden lurken toch maar weer eens Diablo uit de kast gehaald en met mijn Monk gaan spelen. Ik ben nu Act2 aan het doorlopen op MP1 en denk dat het wel moet lukken om nu eindelijk inferno eens uit te spelen met dit basis setje. Nu helaas < 500k over. Sommige elites blijven lastig. Tips (zowel build als gear, ook al kan ik met dat laatste qua budget nu niets) graag :-)

(ps het is zo lang geleden dat die zaken als infernal machines echt weer helemaal nieuw voor me zijn...maar goed daar kijken we na het doorlopen van inferno wel weer eens naar)

[ Voor 25% gewijzigd door Ervig op 07-06-2013 14:28 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Ervig schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:13:
Na tijden lurken toch maar weer eens Diablo uit de kast gehaald en met mijn Monk gaan spelen. Ik ben nu Act2 aan het doorlopen op MP1 en denk dat het wel moet lukken om nu eindelijk inferno eens uit te spelen met dit basis setje. Nu helaas < 500k over. Sommige elites blijven lastig. Tips (zowel build als gear, ook al kan ik met dat laatste qua budget nu niets) graag :-)

(ps het is zo lang geleden dat die zaken als infernal machines echt weer helemaal nieuw voor me zijn...maar goed daar kijken we na het doorlopen van inferno wel weer eens naar)
Als overleven op dit moment een probleem is kan je beter twee 1h wapens kopen met dikke life on hit. Dat is niet zo duur meer op dit moment en met 1500+ life on hit kan je tot mp4 met gemak overleven.

Je mist ook het een en ander aan resist. Voeg me anders even toe (Blaat#2925) dan gaan we vanavond even kijken of ik je een boost kan geven qua items.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Wolf schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:56:
[...]

Als overleven op dit moment een probleem is kan je beter twee 1h wapens kopen met dikke life on hit. Dat is niet zo duur meer op dit moment en met 1500+ life on hit kan je tot mp4 met gemak overleven.

Je mist ook het een en ander aan resist. Voeg me anders even toe (Blaat#2925) dan gaan we vanavond even kijken of ik je een boost kan geven qua items.
Ik voeg je direct even toe en ben vanavond sowieso rond 19:30 online om wat te spelen en zou het leuk vinden om te joinen!

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Angeloonie schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:31:
[...]

5,7% ga je denk ik niet genoeg merken :P
Veels te laag, vanaf 10% zie je af en toe jouw vijanden bevriezen.

15% is mooi en helemaal mooi i.c.m. een socket zoals die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tac
  • Laatst online: 30-03 11:39

Tac

Ervig schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:13:
... Tips (zowel build als gear, ook al kan ik met dat laatste qua budget nu niets) graag :-)
Misschien iets voor je, kijk eens naar mijn profile. Moet alleen wel vermelden dat ik alleen op het US realm speel.

VYCansMajors#1828

Iig denk ik dat je er wel wat uit zou kunnen halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tac op 07-06-2013 16:13 . Reden: grammer ... bleh ]

10900k | Liquid Freezer II 360 | 32GB TridentZ 3600Mhz C16 | Gigabyte Aorus Master Z490 | Gigabyte Aorus 2080ti | Acer Predator Z35P | Corsair 1000W Platinum | Samsung 950 PRO 256GB | Samsung 850 EVO 256GB | Samsun 860 EVO 1TB | Samsung 970 EVO 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

!nf!d3l schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:47:
[...]

Misschien iets voor je, kijk eens naar mijn profile. Moet alleen wel vermelden dat ik alleen op het US realm speel.

VYCansMajors#1828

Iig denk ik dat je er wel wat uit zou kunnen halen.
Haha, ik vond eerst dit (leuk wapen!), maar heb je gevonden hier. Ik ga vanavond ook jouw skills eens proberen maar vind zelf sweeping wind op rechtermuisknop wel fijn werken.

(edit: ik neem aan dat jouw setje wel behoorlijk wat meer heeft gekost dan die van mij :D?)

[ Voor 6% gewijzigd door Ervig op 07-06-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tac

Tac

Hoop dat je er wat aan hebt ;) Ik loop tegenwoordig met redelijk gemak door MP10 heen in deze setup ...

Je kunt ook spelen met maar 2 prim. attacks icm combo strike, heb ik ook een tijd gedaan zodat je serinity en/of blinding flash kunt blijven gebruiken.

Oh en btw ... waarom ik mijn meest gebruikte prim. attack op mijn rechtermuis heb zitten is:

Auto-attack every mob in vicinity / direction of mouse ;)

Dit kan ik echt niet laten lopen, pak niets meer op wat ik niet op wil pakken wat heel vaak gebeurde toen ik m'n prim. attack nog op linkermuis had staan.

Misschien ook een tip voor je ... want elke keer m'n inventory tijdens een map legen omdat deze vol zat met blue's en whites wilde ik toch echt niet meer ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Tac op 07-06-2013 16:26 . Reden: wat vergeten te noteren. ]

10900k | Liquid Freezer II 360 | 32GB TridentZ 3600Mhz C16 | Gigabyte Aorus Master Z490 | Gigabyte Aorus 2080ti | Acer Predator Z35P | Corsair 1000W Platinum | Samsung 950 PRO 256GB | Samsung 850 EVO 256GB | Samsun 860 EVO 1TB | Samsung 970 EVO 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:33

ChUcKiE

Dus........

Sm0k3r schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:32:
[...]

Mijn Enchantress had een hellfire ring voor XP bonus en vit, Grand Vizier als wapen met max MF/GF en alle overige gear had ook max MF/GF, nadat ik 95 ben geworden ging ik over op Scoundrel en toen was star en buriza nog helemaal niks waard MWUHAHAHAHAHA die had ik toen gekocht voor 50K gold en Buriza voor 10m en later verkocht voor 300m!!!!
Jo Sm0K3r, om toch even deze discussie (welke follower, vanaf welk pLvL, welke gear et cetera) wat meer inhoud te geven, ben ik benieuwd of de inzichten, zoals jij ze toen had (en ook goed waren toen) nog steeds gelden voor dit moment (patch 1.0.8).

Ik zit namelijk zelf ook te twijfelen tussen de Enchantress, met 25% GF/ en 25% MF bijdrage incl 3% AS als ze niet dood is tov de Scoundrel met 3% CHC en freeze mogelijkheid.

Toen jij nog lvl 95 was, speelde je volgens mij vornamelijk ergens tussen MP1 en MP5, waren er nog diverse buffs actief en werd EXP, GF en MF niet echt hoger bij een hogere MP level, zoals dat nu het geval is.

Ter overweging een aantal aandachtspunten, standpunten om de situatie meer naar 1.0.8 te brengen:
Uitgangspunt: Ik speel zelf continue op MP10, zit rond de 530 GF en MF volgens mij. +Exp staat ook hoog, in een 4 mans party volgens mij richting 1150%. Ik zit nu zo rond pLvl 77.

Ik kan dus kiezen om een Echantress mee te nemen en er extra GF en MF door te krijgen incl wat AS (als ze leeft of in de buurt ligt). Hiermee kom ik dan uit op een 550% GF en MF. Ik merk dat beduidend in de grotere stapels Gold. AS toename merk ik ook wel, zeker bij HoTA.

Als ik de scoundrel neem, heb ik 3% CHC extra, iets wat me direct een aardige DPS boost geeft en, als hij leeft zorgt hij voor freeze, nog niet extreem lang/veel maar het heeft wel een positief effect op mijn fear vna mijn EF.

Een +EXP ring op mijn followers levert me op MP10 niet echt veel extra's meer op. Volgens mij kun je in die situatie beter kiezen voor AS en VIT ringen, of je moet een hellfire craften met AS, VIT, AR en socket.

Beide followers zijn redelijk gegeared, afgeleid van de gear die jij ze bij jou gegeven hebt.

Wat zou in deze situatie en nu met patch 1.0.8 volgens de geleerden hier op het forum de keuze voor de follower zijn, puur bij het farmen en waarom?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tac

Tac

Ervig schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:20:
[...]

(edit: ik neem aan dat jouw setje wel behoorlijk wat meer heeft gekost dan die van mij :D?)
Och ... het enige wat ik daadwerkelijk gekocht heb is mijn witching hour en mijn chest en pants ... voor de rest alles zelf gevonden ... wapens gekregen van een kennis. Mijn eigen zwaarden zaten daar iets van 100 dps onder. Zelfde geld eigenlijk voor mijn wiz en barb welke ik eigenlijk niet speel. Bijna alles zelf gevonden (lacuni op wiz gekregen en shoulders op barb gekregen).

Kan zeker niet klagen over wat ik allemaal vind, maar ... damn wat is het lastig om die nat's ring met crit te vinden en die mempo met 6% crit .... grrrr @ RNG ... common blizz ... gimme some !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

windforce+stun star + cold dmg SoJ werkt ook prima, en dan ben je voor 1M klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Als tank is de enchantress met een Maximus ook nog steeds een interessante keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Wolf schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:56:
[...]

Wolf, was gezellig om even met je bij te kletsen. Super bedankt voor de tips en natuurlijk ook voor die mooie upgrades waardoor ik niet meer zo tegen die muur aanloop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Ervig schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:31:
[...]

Wolf, was gezellig om even met je bij te kletsen. Super bedankt voor de tips en natuurlijk ook voor die mooie upgrades waardoor ik niet meer zo tegen die muur aanloop!
Geen probleem. Misschien zie ik je op de t.net ts! :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woeeiiii, dikke EHP/DPS upgrade gescoord :)
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/23wqudv.jpg

Zat te twijfelen tussen het upgraden van mijn Manticore of een ander item, maar bijna 10k DPS erbij, én EHP erbij op m'n amu kon ik niet weerstaan :P

Duurt alleen wel erg lang voordat hij in m'n Completed tabje komt zeg :/ Uur geleden al gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Ja, Ik krijg constant Input limit reached errors als ik probeer in te loggen, wellicht server probleem.

en dat net als ik een extreem rustige dag op het werk heb en ik mijn Diablo laptop heb meegenomen -O-

[ Voor 33% gewijzigd door Shao Kahn op 08-06-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom er ook niet in terwijl het de afgelopen twee dagen geen probleem was toen die tekst over inlogproblemen er ook al stond. Hoop dat ze het snel fixen want nu zie je weer eens het nadeel van de always-online verplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 16:31

Mad-Matt

TheDoctor#2181

en hier

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die tekst staat er al 2 dagen, je zou verwachten dat het probleem dan opgelost zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vreemd ja, die tekst staat er al 2 dagen, nergens last van (behalve toen het net gestart was (woensdag) en nu kan blijkbaar niemand hier meer iets. Fijn inderdaad die online-verplichting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, 1 huis verder zelfde provider etc.... wel erin zxonder problemen... Raaaaaaaarrrrrrrrrrr

Edit: En eruitgegooid en nu dezelfde melding...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 10:39:
Die tekst staat er al 2 dagen, je zou verwachten dat het probleem dan opgelost zou zijn.
Wellicht pakken ze het per regio aan en was de afgelopen dagen oost europa aan de beurt ofzo en nu west?? Ik weet het ook niet jongens ik lul maar wat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shao Kahn schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 10:57:
[...]

Wellicht pakken ze het per regio aan en was de afgelopen dagen oost europa aan de beurt ofzo en nu west?? Ik weet het ook niet jongens ik lul maar wat >:)
Wat bedoel je met aanpakken? Het probleem oplossen of zorgen dat je niet in kunt loggen? Want dat inloggen lukte tot vandaag wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, ik had even uitgelogd om DiabloProgress te updaten en nu kom ik er niet meer in. Grr. Afgelopen dagen overigens geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 11:01:
[...]

Wat bedoel je met aanpakken? Het probleem oplossen of zorgen dat je niet in kunt loggen? Want dat inloggen lukte tot vandaag wel :)
Blizz constateert een probleem op de servers dus slingeren ze die melding op het inlogscherm. Vervolgens gaan ze het probleem oplossen maar doen ze dat eers op de servers voor oost europa ( of alles ten zuiden van 51e breedtegraad, dat is natuurlijk ook een zeer reele optie).

Dus dan kan oosteuropa niet inloggen (of alles ten zuiden van de 51e breedtegraad) en wij wel, ondanks die melding) en daarna beginnen ze aan west europa en als gevolg daarvan kunnen wij niet inloggen (of alles ten noorden van de 51e breedtegraad).

Disclaimer1: ik heb geen idee wat de 51e breedtegraad is en ben te lui om te googlen.
Disclaimer2: ik geloof zelf geen hol van mijn bovenstaande verhaal
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou op de Amerikaanse server een barb of zo kunnen starten maar heb geen zin om na Act 1 door te gaan want Act 1 is eigenlijk de enige die ik echt leuk vind.

Overigens ligt Brussel op de 51ste breedtegraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Ik zit erin, maar enorme lag. Gelukkig speel ik geen hardcore. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

gelukt, en weinig lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farmen gaat steeds beter. Net even gemeten en ik haal 73 milj. xp/uur in Mansion, Woods, Weeping Hollow en Fields (zonder crypt), op MP8 solo. Hele run duurde 42 minuten. Op naar Paragon 100. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 08-06-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
voor de mensen die even lol willen hebben:

ik ben nu level 5 en net begonnen. lees hier wel mee maar heb nog geen idee wat jullie allemaal bedoelen.

speel een Monk en weet in ieder geval dat dexerty belangrijk is. dat staat namelijk bij het kopje "dexerty"
ook zowaar iemand gehad die zei dat ik dual wield best kon doen, maar er pas naar moet kijken op level 60 en nu gewoon dps wapens nodig zou hebben.

eerste stappen zijn gezet. op naar de 60 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Bosmonster schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:18:
Succes! Vergeet niet, zeker de eerste keer tot 60, gewoon te genieten van de game. Je keuzes zijn nog niet zo belangrijk, dus probeer ook zelf vanalles uit!
Ik zou bijna denken dat je impliceert dat genieten van de game na de eerste walkthrough lastig zou kunnen zijn :+

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
is er eigenlijk een "beste" companion voor een Monk. heb nog geen companion nu maar schijn er snel 1 te krijgen. Nu nog aan het werk, maar vanavond en morgen ben ik vast een stuk verder in het spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt een templar die als tank kan fungeren. Die kan je ook healen maar dat wordt na de eerste keer Diablo verslaan al nutteloos.
De enchantress geeft je 3% attackspeed en de scoundrel geeft je 3% extra crit chance. Je zou tussen die laatste twee kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:27
Lol.. vanmiddag nog wat zitten stoeien met mijn barb. Begint wel erg tanky te worden :)

http://www.diabloprogress...en-2835/Carantan/17016767

Moet een aantal keuze's maken waar ik nog niet echt uit op ben. Huidige speelt nu wel lekker (ook met sprint vervangen door rend), maar ja mp10 duurt wel even (half uurtje per key, 5 nv krijgen en de keywarden).

Budget is dankzij een lucky verkoop wel weer boven de 60 mil. Toch maar eens gaan stoeien met langer WoTb omhoog krijgen.

Viel mij overigen op dat de laatste dagen er veel rings lijken te droppen, maar dat zal wel rng en door het mooie weer komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:07
@Henkje.doc je hebt 0, nada movementspeed. Speelt dat niet verrot?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

jaydenjarno schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:55:
is er eigenlijk een "beste" companion voor een Monk. heb nog geen companion nu maar schijn er snel 1 te krijgen. Nu nog aan het werk, maar vanavond en morgen ben ik vast een stuk verder in het spel :D
Als monk natuurlijk Scoundrel asl end game char omdat hij chc meegeeft en dat is lekker voor Sweeping Wind en CYCLONES, als ik vecht is scherm lekker blauw hehehehe

Ben je nog aan het lvlen dan zou ik persoonlijk voor enchantress gaan, kleed haar lekker aan met veel MF en GF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
An1mA schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 20:07:
zo die doet ook weer eens wat hier :) Welcome Back ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste tijd wel leuk gold verdienen met die prijs schommelingen van gems (emerald).

Als ze +- 4k per stuk zijn koop ik er 10000+ in. Als ze dan weer op +- 7k per stuk staan verkoop ik ze weer.
Toch snel 20mil winst voor een paar keer klikken en wat geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:07
Mofkees schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 20:12:
[...]

zo die doet ook weer eens wat hier :) Welcome Back ?
Voor een onbepaalde tijd ben ik terug in Diablo world ja, haha.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:27
An1mA schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 20:07:
Een bewuste keuze. Heb er eigenlijk geen last van. Kan nog wel eens kijken wat dps doet met lacuni en boots met movementspeed. Tot op heden nog niet echt last van gehad en met sprint werk
t het nog wel aardig. Mijn DH heeft dit overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF...

Amulet dat ik vanmorgen rond 9 uur kocht staat nu nog steeds niet in mijn Completed tabje :/
Meer dan 12 uur later dus.. Jeez..

Ik mag hopen dat hij er morgenochtend staat of anders m'n enorme bak met geld terug is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

gebeurd vaker, koop iets enorm goedkoops, vaak geeft dat de server een trap onder z'n donder en komt hij ertussen te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Angeloonie schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 22:44:
WTF...

Amulet dat ik vanmorgen rond 9 uur kocht staat nu nog steeds niet in mijn Completed tabje :/
Meer dan 12 uur later dus.. Jeez..

Ik mag hopen dat hij er morgenochtend staat of anders m'n enorme bak met geld terug is :X
koop wat goedkope shit (blauwe items) van AH en in veel gevallen kan het wel helpen om de items sneller in je Completed tab te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 22:45:
gebeurd vaker, koop iets enorm goedkoops, vaak geeft dat de server een trap onder z'n donder en komt hij ertussen te staan
:D

Thanks voor de tip :D

Met een gem lukte het niet, maar een random blue amulet wel :)

En WTF, ingame is het item nog beter :D Tooltip op de AH klopt dus ook weer niet (misschien door follower?)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2vu0i91.jpg

#rank in Unbuffed DPS voor DH van 393 naar 293 :D Nu 371k unbuffed en 672k EHP. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 08-06-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 22:48:
[...]

:D

Thanks voor de tip :D

Met een gem lukte het niet, maar een random blue amulet wel :)

En WTF, ingame is het item nog beter :D Tooltip op de AH klopt dus ook weer niet (misschien door follower?)

[afbeelding]

#rank in Unbuffed DPS voor DH van 393 naar 293 :D Nu 371k unbuffed en 672k EHP. :)
Erg nice!

En idd, follower rekent ie niet mee. Normaal merk je dat verschil praktisch niet, tenzij je een item hebt met veel CHD (zoals deze :P)
Pagina: 1 ... 221 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.