Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
damned! (Maar mooi voor jou).
Je gaat je nu volledig richten op je monk?
(niet je dh als afwisseling houden?)

[ Voor 29% gewijzigd door gaspit op 31-05-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

DH wel houden maar met minder goede gear ..

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:28

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wilde een Buriza voor m'n follower, maar die zijn nogal prijzig. Dus ik denk, zoek er zelf wel 1.
Act III Nightmare, hoppa eerste run en daar dropt hij, helaas geen echt denderende 7.5 / 53 / 4 ias, maar scheelt me weer ongeveer 10 miljoen

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
cybergi schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:50:
DH wel houden maar met minder goede gear ..
Als ik naar jouw monk kijk zie ik dat je one with everything gebruikt maar alleen op je amulet heb je +32 Cold res. Op de rest van je items heb je alleen all res zonder additionele res en vraag me dus af of je deze passive niet beter kunt vervangen door een andere gezien die +32 cold res niet heel veel verschil zal maken ten opzichte van de andere passives.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:11

ChUcKiE

Dus........

Mad-Matt schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:02:
Wilde een Buriza voor m'n follower, maar die zijn nogal prijzig. Dus ik denk, zoek er zelf wel 1.
Act III Nightmare, hoppa eerste run en daar dropt hij, helaas geen echt denderende 7.5 / 53 / 4 ias, maar scheelt me weer ongeveer 10 miljoen
Dan heb je volgens mij uberhaupt al geluk, dat er 1 dropt. En dan is de kans dat het een goede is ook wel heeeel erg klein.
Meestal kun je de tijd dat het kost beter zelf doorfarmen en van dat geld en de loot die dat oplevert zo'n boog kopen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:02:
vit windforce+cold SoJ+stun star of azkaranth+9%as/high vit ring werkt ook prima
en dan ben je voor 1M wel klaar :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
gvd ik was aan het bieden op een legend bracer waarvan ik de auction aan het winnen was door meer dan het dubbele van het vorige bod te bieden en dan net op de laatste seconden krijg ik de melding, you have been outbid!!

Afbeeldingslocatie: http://t.qkme.me/3opeqp.jpg

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-10 17:05
dan biedde je waarschijnlijk alsnog minder dan dat ie waard was :P
gewoon naar waarde bieden, of naar wat je er voor over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd laatste 5 seconde en altijd een 3 oneven getallen op het eind toevoegen B.V. : 150 000 023 dan kan je niet outbidded worden en all in meestal als het item het wel waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 11:13
Je channel is private zie ik, of haal je dat eraf als je gaat streamen ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
zzattack schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:14:
dan biedde je waarschijnlijk alsnog minder dan dat ie waard was :P
gewoon naar waarde bieden, of naar wat je er voor over hebt.
Het ging om lvl 8 legendary bracers met BiS stats (dex vit versie). Had al 11mil geboden wat al absurd veel is voor low lvl gear maar toch werd ik outbid. Ik zacht zojuist dat het gekocht was door een resell troll want hij stond te koop voor 45mil nu.... maar goed, na wat overwegen toch maar besloten die klootzak 45mil te betalen en heb nu toch nog de bracers :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zethiel schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:34:
[...]

hij zet hem alleen af en toe op private als hij aan zijn mods wat wil laten zien , voorderest van de tijd staat ie gewoon open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
zowaar leuk bracer upgrade gecraft :)

Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/ifa016gk9/craftbracers.jpg

en een redelijk leuke gele drop als toetje.. dat is lang geleden.. dit wordt vast een mooie drop-dag ik voel 't! :9

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/6wl4k7w7l/ring.jpg

en een persoonlijk mijlpaaltjes.. solo een treasure goblin gesloopt op mp10 met de DH.. kan me niet herinneren dat me dat eerder gelukt is _/-\o_

gisteravond met een tweakersparty van vier door mp9 gerold.. wat gaat dat hard qua xp zeg als iedereen een beetje door kan hakken en niet doodgaat.. 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Deegeeooh op 01-06-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:13:
[...]

vit windforce+cold SoJ+stun star of azkaranth+9%as/high vit ring werkt ook prima
en dan ben je voor 1M wel klaar :P
Goede tip, gedaan en Buriza staat nu te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

Zethiel schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:34:
[...]

Ik doe voor mijn mods aan webcam-striptease, moet toch wat centjes bijverdienen om mijn hobbys te kunnen betalen?

Wat is jouw twitch naam en heb ik jou in mijn buddylist of heb jij mij in jouw recent players list, zo ja dan kan je mij een bericht sturen en mag je mee kijken hoe sexy ik mij gedraag :+

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:35:
[...]

Ik doe voor mijn mods aan webcam-striptease, moet toch wat centjes bijverdienen om mijn hobbys te kunnen betalen?

Wat is jouw twitch naam en heb ik jou in mijn buddylist of heb jij mij in jouw recent players list, zo ja dan kan je mij een bericht sturen en mag je mee kijken hoe sexy ik mij gedraag :+
ROFL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nu ben ik eindelijk p100 met mijn WD en ben vandaag ook maar eens begonnen met het spelen van mijn monk. Zal weer aardig wat uurtjes farmen en traden worden om die op het niveau van mijn WD te brengen. Zit ook nog erg te experimenteren voor de meest efficiente MP10 build. Merk dat ik nog vrij snel dood ga dus moet ook nog een beetje verder kijken voor EHP want die is nu niet bijster hoog. Nu volgens d3up zijn dit mijn stats:
- 183k dps
- 495k ehp
- 45k life
- 611 All res
- 5.7% lifesteal
Ten eerste gefeliciteerd!
Maar wat ik me afvraag, hoe krijg je ooit monsters dood op MP10?
Mijn Demon Hunter heeft +- 100k dps meer ( http://eu.battle.net/d3/en/profile/Edwin-2558/hero/12545067 )
en bij mij gaat dat zelfs nog niet snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:45
Na een korte pauze vandaag even zitten stoeien met mijn US character. Lvl 10 barb.
Character had ik voor het laatst aangeraakt in mei 2012 (was toen een starteredition account)

1e public game ingestapt met als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i8Ypdjw.jpg

gold probleem op US is nu ook in een keer opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hamvraag.... was het nog wat?
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:40:
[...]

Mijn Demon Hunter heeft +- 100k dps meer ( http://eu.battle.net/d3/en/profile/Edwin-2558/hero/12545067 )
Komt omdat een DH ineffectief is en hij veel meer dmg doet tegen mobs door skills :)

[ Voor 88% gewijzigd door Vandread op 01-06-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

WD krijgt door soulharvest en door gruesome feast +- 50% meer int waardoor een WD van 180 k unb dmg naar 300-450k dmg kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Hm, ik zie dat je voor 30 euro heden ten dage 1.000.000.000 gold kan kopen.
Ideaal dus voor als ik weer eens vakantie heb. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Henkje.doc schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:37:
Na een korte pauze vandaag even zitten stoeien met mijn US character. Lvl 10 barb.
Character had ik voor het laatst aangeraakt in mei 2012 (was toen een starteredition account)

1e public game ingestapt met als resultaat:
..
gold probleem op US is nu ook in een keer opgelost :)
.. en dan waren dit alleen de set items ... ?

Dat was niet een heel korte sessie.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36
Ik heb D3 na een pauze van een maandje of 7-8 ook weer eens opgepakt, maarre... Ik snap dus echt niet dat iedereen kennelijk makkelijk boven de 100k DPS doet? Met m'n wizard met (ik dacht) aardige gear kom ik net aan tot 70k DPS en dat is dan ook nog met de magic weapon / sparkflint skills erbij. Bovendien lig in binnen een poep en een zucht om omdat ik maar 45k health heb, maar toch aardig wat resist all. Ik vind de MP wel erg tof, gaat een stuk harder met xp zo! :D

Maar toch... Op MP3 ga ik soms echt al hard dood. Dus wat zijn goede tips voor een (weer beginnende) wizard die nagenoeg geen gold heeft? En dan in de zin van goedkoop gear scoren/builds zodat ik m'n paragon levels kan gaan ophogen en goede gear kan gaan farmen...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
Gewoon een beetje van die budget guides opzoeken op Youtube en forums:

YouTube: Diablo 3 New 20m Gold Wizard Set Build

In dit filmpje zie je een CM Wiz die hij voor 20m bouwt en met gemak mp7 aankan.
Denk dat je eerst even moet bepalen welke build je interessant vindt, Archon speelt makkelijker dan CM maar is misschien iets duurder omdat dit wel heel populair is op het moment!

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
[...]

Ja de DPS van de DH is stuk minder efficient dan van de overige klassen op dit moment. maximaliseren via juiste skills / items is essentieel om een beetje mee te kunnen.

Voor mij werkt op dit moment met de gear die ik heb onderstaand het meest efficient, ik doe chronologisch:(blijf in de caltrops staan tenzij ik moet
vluchten ):

- gloom op
- caltrops - bait the trap (die extra 10%cc scheelt veel!) (gebruikte hier eerst smoke screen voor escape maar kom meestal wel weg nu)
- sentry/guardian (en die spam ik tweemaal wanneer voldoende hatred)
- bola - volatile (imminent doom net even vervelend die extra second soms voor Gloom actief is..) alternatief grenades/tinkerer of entangling/justice voor hatred gen zodat je gemiddeld meer spike traps kunt spammen per tijdseenheid. Beter voor elites, minder voor trash)
-onderstussen dus spike strap - echoing blast spammen.
-en iedere 30 seconden RainofVengeance - beastly bombs.. and every trash dies 8)

passives iig nigthstalker voor je disc, ik gebruik daarnaast nu perfectionist en archery

zou liever perfectionist niet hoeven gebruiken , (zou ik icm deze skillset dan waarschijnlijk cull the weak nemen) maar moet (vooralsnog) om voldoende dmg te doen inna's aan, m'n alles/vit pants kosten teveel dmg en mis dus wat vit/alles..
.
Daarnaast +%bola dmg +%spike trap op deadman's / chest
en voor elites 30% Stone of Jordan met ook +% spike trap.. Je mist wel de crit bij de trash mobs, maar dat maakt caltrops weer goed.

Je hebt aardig wat dmg nodig.. Sinds paar dagen ben ik over de 250K UB heen, Daarvoor ging het net ff te traag. zit nu op iets over de 300 (met vooral gericht op veel 'raw' dmg (hoge dex en min/max wapen) en nu kan ik hiermee MP10 redelijk efficient doen.

Bovenstaande stacks dan behoorlijk qua dmg en met SoJ zie ik crits van 1,3.

Voor het comfortabele wil ik het liefst m'n dex/vit/allres pants gebruiken zodat ik op ca 64K HP zit met 450+ allres. Dat is voldoende. Zit nu op 54 en dat is net aan om grote klappen op te vangen (maar niet tegelijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

deze dropt net, kan iemand mij vertellen wat hij waard is?

Andariels Visage:
366 armor
4.5 crit chance
230 int
48 str
9 ias
48 poison res
40% posion nova when hit
6% more firedmg taken
206 life per sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:31
Bosmonster schreef op zondag 02 juni 2013 @ 00:52:
Zonder sock zou ik er een brimstone van maken.
Nah hoge int en lage fire dmg, dat is nog wel iets waard, denk 1-2m

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 00:53:
[...]

Nah hoge int en lage fire dmg, dat is nog wel iets waard
Als je hem verkocht krijgt tussen de tientallen soortgelijken op de AH :P Misschien mazzel en vang er 100K voor. Allicht meer dan een Brimstone.

Even gekeken, staat er nu eentje op voor 4M BO, maar das een perfecte roll (168 int, 5% fire, socket). Zo goedkoop zijn die dingen :P

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 02-06-2013 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoek maar eens op str mempo's andy met 200+str lage fire dmg en vit ;)
Denk de laatste tijd veel aan Mempo's :P

[ Voor 34% gewijzigd door Vandread op 02-06-2013 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Sinds kort een puzzle ring aan mijn follower gegeven. Dat is echt lachen zeg :D . Maakt het ook een stuk spannender. Meestal komen de goblins als je net een elite of twee in elkaar aan het hakken ben, en dan moet je de keuze maken. Natuurlijk altijd achter dat smurfje aan wat er ook gebeurt :+ . Kan het iedereen aanraden die al mp10 aankan om het nog wat spannender te maken. Blijft het ook nog een beetje een uitdaging :Y

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
stingray2012 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 12:08:
Sinds kort een puzzle ring aan mijn follower gegeven. Dat is echt lachen zeg :D . Maakt het ook een stuk spannender. Meestal komen de goblins als je net een elite of twee in elkaar aan het hakken ben, en dan moet je de keuze maken. Natuurlijk altijd achter dat smurfje aan wat er ook gebeurt :+ . Kan het iedereen aanraden die al mp10 aankan om het nog wat spannender te maken. Blijft het ook nog een beetje een uitdaging :Y
Ik doe precies hetzelfde met mijn WD follower, die heb ik ook zo een puzzlering gegeven. Alleen spelen is saai, maar met die puzzle ring maak je de sessie toch een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
CaVeFiSh schreef op zondag 02 juni 2013 @ 12:40:
[...]

Ik doe precies hetzelfde met mijn WD follower, die heb ik ook zo een puzzlering gegeven. Alleen spelen is saai, maar met die puzzle ring maak je de sessie toch een stuk leuker :)
Gobs van deze ring droppen alleen i61 spullen he? Is nog steeds wel grappig natuurlijk zo'n klein mannetje erbij te hebben in een dik gevecht :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Mofkees schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:22:
[...]

Gobs van deze ring droppen alleen i61 spullen he? Is nog steeds wel grappig natuurlijk zo'n klein mannetje erbij te hebben in een dik gevecht :)
Ja is ook gewoon voor de fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

CaVeFiSh schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:33:
[...]

Ja is ook gewoon voor de fun :)
Precies, en je pakt af en toe toch wat extra DE ;)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krazzer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 10:48

krazzer

Tijd is een illusie

Het is niet te geloven, maar ik heb zowaar een item GEVONDEN die ook daadwerkelijk een behoorlijke upgrade is voor MIJN character :D :D :D

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/ilkpm7nmh/ring.png

Laatste keer dat ik een upgrade vond was een Vile Ward toen ik rond de plevel 20 was zo'n 300 speeluurtjes geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
krazzix schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:33:
Het is niet te geloven, maar ik heb zowaar een item GEVONDEN die ook daadwerkelijk een behoorlijke upgrade is voor MIJN character :D :D :D

[afbeelding]

Laatste keer dat ik een upgrade vond was een Vile Ward toen ik rond de plevel 20 was zo'n 300 speeluurtjes geleden
maar dit is ook gelijk een super item... tis boven de GAH limiet zowiezo, mocht je hem willen verkopen dus.

Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:59
Ik heb nog 8 Infernal machines liggen en vind het zonde om solo ubers te killen. Is er iemand die ook nog een stapeltje IF's heeft liggen en met mijn CMWW wiz wat ubers neer wil leggen?

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krazzix schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:33:

[afbeelding]

Een trifecta Pox. Kweet niet wat de status is van de rest van je gear of wat voor class je speelt, maar deze verkoopt voor 2B+

Grote kans dat het de moeite waard is hem te verkopen en een zooi andere dingen te upgraden :)

Edit: ow, je hebt een aardig gegearde lvl 100 wiz. NM, gewoon zelf gebruiken dan :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 02-06-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krazzer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 10:48

krazzer

Tijd is een illusie

Bosmonster schreef op zondag 02 juni 2013 @ 19:32:
Edit: ow, je hebt een aardig gegearde lvl 100 wiz. NM, gewoon zelf gebruiken dan :P
Ga ik ook zeker doen, was een +25k DPS upgrade :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
De laatste tijd zit ik een beetje voor wapens te kijken en zie ineens redelijk veel gecrafte conquest swords voorbij komen. Hoeveel pogingen hebben jullie hiervoor om eentje rond de 1000-1100 dps met socket, lifesteal en CHD te craften?

Dit weekend mijn eerste legend plan gevonden, de seven sins. Een redelijk waardeloos item, maar hij verkocht toch nog vrij snel voor 15m.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
dit weekend ook nog eens begonnen met D3, nu een monk van scratch. normal op ml10 doorlopen, ging lekker vlot. wat een aoe machine is die monk :p
kan je nightmare eigenlijk overslaan? zou graag zo snel mogelijk naar hell/inferno gaan.
heb wel maar 300k gold en geen andere farm chars (een waardeloze DH ergens op stal, maar thats it) dus ik neem aan dat ik eerst wat op hell zal mogen farmen :)

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Gister Mijn (archon) Wizz van wat gear voorzien. Weet nog niet goed hoe het allemaal werkt maar vermaak me prima. Tips & tricks zijn welkom :)

(die laatste paar lvls voor mn monk kijk ik tegen op :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
kowlier schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:47:
dit weekend ook nog eens begonnen met D3, nu een monk van scratch. normal op ml10 doorlopen, ging lekker vlot. wat een aoe machine is die monk :p
kan je nightmare eigenlijk overslaan? zou graag zo snel mogelijk naar hell/inferno gaan.
heb wel maar 300k gold en geen andere farm chars (een waardeloze DH ergens op stal, maar thats it) dus ik neem aan dat ik eerst wat op hell zal mogen farmen :)
Je mag pas bij CLvl30 naar Nightmare en CLvl 50 naar Hell. Misschien kan je tot lvl 50 in normaal grinden om direct naar Hell te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ben nu al lvl 35, gisteren skeleton king op nightmare op ml10 gedaan.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Sm0k3r schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:35:
[...]

:p m'n twitch naam is Theriat, hem me al geabboneerd op je channel maar heb je niet ingame ofzo hoor.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Dit weekend weer even lekker doorgespeeld, speel MP2 op het moment. SS heb ik ingewisseld voor Perfectionist, moet zeggen dat dat best lekker gaat. Ga nog wel vrij veel dood helaas, moet ik meer Vit items hebben denken jullie? Sowieso de helm moet vervangen worden, maar daar ben ik hard voor aan het sparen..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/teupje-2393/hero/4241649

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
teupje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:49:
Dit weekend weer even lekker doorgespeeld, speel MP2 op het moment. SS heb ik ingewisseld voor Perfectionist, moet zeggen dat dat best lekker gaat. Ga nog wel vrij veel dood helaas, moet ik meer Vit items hebben denken jullie? Sowieso de helm moet vervangen worden, maar daar ben ik hard voor aan het sparen..
Als ik snel kijk zie ik dat je geen enkel item heb met All res. Dus dat moet je echt gaan halen, je hebt al flink veel vit, maar daar heb je niet zoveel aan als je geen enkele All res heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
teupje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:49:
Add me: Angeloonie#2758.
Heb denk ik nog wel wat items die jouw gear verbeteren. Ik zou iig die helm zo snel mogelijk dumpen. Bracers kun je met Strongarm Bracers vervangen, die kosten niets en verhogen je CHC. Heb volgens mij nog wel een paar rondslingeren. Ook een betere helm heb ik zo liggen.
Wooldoor schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:51:
[...]

Als ik snel kijk zie ik dat je geen enkel item heb met All res. Dus dat moet je echt gaan halen, je hebt al flink veel vit, maar daar heb je niet zoveel aan als je geen enkele All res heb :)
All Res is niet interessant voor een DH, klein beetje is leuk maar zou er niet te veel op focussen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Angeloonie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:54:
[...]

Add me: Angeloonie#2758.
Heb denk ik nog wel wat items die jouw gear verbeteren. Ik zou iig die helm zo snel mogelijk dumpen. Bracers kun je met Strongarm Bracers vervangen, die kosten niets en verhogen je CHC. Heb volgens mij nog wel een paar rondslingeren. Ook een betere helm heb ik zo liggen.
Zoals eerder aangegeven heb ik ook nog wat liggen (Andy met sock en 5%fire en Unity), kan zijn dat je me al had proberen toe te voegen maar dat mijn friendlist vol was, heb hem weer opgeschoond dus weer wat ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Thanks allebei :-)

Ik zal jullie vanavond even toevoegen. @desjaak; had je inderdaad al toegevoegd,zal et nog is proberen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death3slayer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-12-2022
Hey allemaal, Ik ben redelijk nieuw bij tweakers, maar speelde al wel een tijdje diablo3.

Ben op het moment opzoek naar mensen die wat feedback kunnen geven over de gear/skills die ik op het moment gebruik, misschien(hopelijk) komt er nog wel wat leuks uit!

Dit is mijn account op het moment:
http://eu.battle.net/d3/e...tANoob-2574/hero/20190054

De gear die op het moment active is, gebruik ik om een beetje archon te spammen op mp 8-10.
Heb ook nog CM gear in de stash zitten, wel aanzienlijk lagere dps.

Hopelijk kan iemand me nog wat leuke tips geven!

-Death3slayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:54:

All Res is niet interessant voor een DH, klein beetje is leuk maar zou er niet te veel op focussen.
wel degelijk teld AR mee op een DH zonder kan je nooit geen eerste tik overleven van een desecrator, mortar , molten, posion, ligtning, arcane sentry's , ook teld een 3500-4000 armor mee , andy's zijn zwaar af te raden ook al zijn ze goedkoop dan zou een nats helm met CC nog steeds beter zijn , door de andy's krijg je juist meer dmg en de posion explosion werkt tog niet mee sinds je op ranged blijft , voor mp 1- 3 kan je makkelijk met 300 AR doen ga je hoger raad ik je tog aan om minstens rond de 450 AR ( 500 ) te hebben zodat je de meeste dammage al wegmoffeld voor je je shadow power aan heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:50

Grin

Ride si sapis.

teupje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:26:
Thanks allebei :-)

Ik zal jullie vanavond even toevoegen. @desjaak; had je inderdaad al toegevoegd,zal et nog is proberen ;-)
Helm:
Zodra je een Andariels Visage hebt met een socket, stop daar dan een Amethyst in, hoef je je niet meer druk te maken over vit.
Boots:
Zorg voor een stel Natalya's Bloody Footprints, zo krijg je een bak dex d'r bij plus de dex van je 3e set item @ Natalya.
Bracers:
Strongarm Bracers met dex van 160+ en CHC van 4.5. Zijn goed te betalen en geven je vast ook life 8/9%.
Amulet:
Zorg voor een met (80+) dex.
Wapen:
Op een manticore moet je wel dex hebben, zijn in overvloed te krijgen. Schiet je dmg weer omhoog.

Zoals je weet heb ik een DH van ongeveer hetzelfde niveau, kijk daar maar een beetje af ;) :
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Grin12-2863/hero/25123247

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:24:
[...]

wel degelijk teld AR mee op een DH zonder kan je nooit geen eerste tik overleven van een desecrator, mortar , molten, posion, ligtning, arcane sentry's , ook teld een 3500-4000 armor mee , andy's zijn zwaar af te raden ook al zijn ze goedkoop dan zou een nats helm met CC nog steeds beter zijn , door de andy's krijg je juist meer dmg en de posion explosion werkt tog niet mee sinds je op ranged blijft , voor mp 1- 3 kan je makkelijk met 300 AR doen ga je hoger raad ik je tog aan om minstens rond de 450 AR ( 500 ) te hebben zodat je de meeste dammage al wegmoffeld voor je je shadow power aan heb staan
Ben ik het niet (helemaal) mee eens. AR is leuk maar ik speel op MP5 met nagenoeg geen res.
En dat gaat echt prima!
Heb een tijdje een Natalya's Sight gehad maar een Andariels Visage speelt toch echt beter!
Edit: Zorg bij een Andariels Visage dat je Fire Damage Taken zo laag mogelijk is!!! Boven de 10 is echt killing. Dus iets van 5-8 FD Taken MET socket. Anders is het idd 10x niks!

[ Voor 8% gewijzigd door Grin op 03-06-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Death3slayer schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:23:
Hey allemaal, Ik ben redelijk nieuw bij tweakers, maar speelde al wel een tijdje diablo3.

Ben op het moment opzoek naar mensen die wat feedback kunnen geven over de gear/skills die ik op het moment gebruik, misschien(hopelijk) komt er nog wel wat leuks uit!

Dit is mijn account op het moment:
http://eu.battle.net/d3/e...tANoob-2574/hero/20190054

De gear die op het moment active is, gebruik ik om een beetje archon te spammen op mp 8-10.
Heb ook nog CM gear in de stash zitten, wel aanzienlijk lagere dps.

Hopelijk kan iemand me nog wat leuke tips geven!

-Death3slayer
als je als archon verder wilt lopen , zou ik zowiezo 1 passive ( blur ) verandewren naar galvanizing ward , en je heb weinig tot geen AR aan te raden als je archon wilt / cm + - 800 ( 500@ +- op gear , 300@ +- van 3000 int )zodat je je glasscanon aan kan zetten en nog genoeg over hou zowiezo heb je nog 48 lvls te gaan ( x3 ) 147 int wat je er nog bij kan krijgen ( 14 AR )
zodra je op de juiste hoeveelheid AR / armor zit zou ik of energy armor - pinpoint gebruiken of als je ook nog eens genoeg armor heb zou ik storm armor - shocking aspect gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
@ Grin, doe af en toe ook al een beetje afkijken bij je ;-)
Van het weekend te mooi weer geweest om te spelen, morgenavond heb ik weer tijd en misschien vanavond nog even, kunnen we weer ff klooien met onze DH's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:31:
[...]

Ben ik het niet (helemaal) mee eens. AR is leuk maar ik speel op MP5 met nagenoeg geen res.
En dat gaat echt prima!
Heb een tijdje een Natalya's Sight gehad maar een Andariels Visage speelt toch echt beter!
ieder heeft zo ze eigen speelwijze en denkwijze , andy's zijn gewoon af te raden ivm nog meer damage taken dan dat je het kan sustainen , ik ben er meer van hier sta ik en ik doe ff spray and pray en dan loop ik daarna weer verder geen extra ontwijken en troep nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:36:
[...]

ieder heeft zo ze eigen speelwijze en denkwijze , andy's zijn gewoon af te raden ivm nog meer damage taken dan dat je het kan sustainen , ik ben er meer van hier sta ik en ik doe ff spray and pray en dan loop ik daarna weer verder geen extra ontwijken en troep nodig :P
Daarom heb ik de DH maar weer opgegeven, teveel moeten opletten/kiten en dan weer geen disc hebben voor gloom (of je moet al je passives op disc bijkrijgen zetten), zeker op mp10 niet fijn om elke run een paar keer dood te gaan terwijl ik met dezelfde gear op mijn monk veel minder dood ga.

Natuurlijk ook niet eerlijk dat een barb bijvoorbeeld permanent in WotB kan rondlopen en een wiz in archon, maar dat een DH alleen permanent gloom kan ophouden met legacy nat's set

Ben dus maar een WD gestart, nu maar weer DE's grinden, want heb dringend nieuwe gloves, bracers en amu nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

[...]

Hear hear!
Je character/build moet bij je spel passen. Daarom ben ik DH: Alles op een afstandje afschieten en zodra ze in de buurt komen dan kite/ren ik als een malloot over het hele scherm (@ 2560*1440). :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

desjaak909 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:42:
[...]

Daarom heb ik de DH maar weer opgegeven, teveel moeten opletten/kiten en dan weer geen disc hebben voor gloom (of je moet al je passives op disc bijkrijgen zetten), zeker op mp10 niet fijn om elke run een paar keer dood te gaan terwijl ik met dezelfde gear op mijn monk veel minder dood ga.

Natuurlijk ook niet eerlijk dat een barb bijvoorbeeld permanent in WotB kan rondlopen en een wiz in archon, maar dat een DH alleen permanent gloom kan ophouden met legacy nat's set

Ben dus maar een WD gestart, nu maar weer DE's grinden, want heb dringend nieuwe gloves, bracers en amu nodig
een of andere ziss op twitch die was erachter gekomen hoe je 60 DE's per uur kan farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ik doe vaak hetzelfde, wellicht daarom dat DH mij zo moeilijk af gaat.
Overigens vwb het bovenstaande, dergelijke lage allres kan wel werken maar als je bijv scavenger's den binnen gaat wandel je um gegarandeerd niet uit.

Face it, DH is gewoon een vreselijk underpowered build, mijn DH is geen mietje maar op hogere mp gewoon erg kwetsbaar. Tenzij je het niet erg vindt om een glimmend kruisje in beeld te hebben en je telkens 25k gold wil aftikken na een farm run, gewoon de DH gebruiken voor low-level mp fun runs....

Valt me overigens nog mee Sjaak dat je het nog zo lang hebt vol gehouden :)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:24:
[...]

Ik bedoel dat je als DH niet moet focussen op AR. Je krijgt automatisch wel AR mee van je items. Bijv. Nat's Boots en Vile Wards en bracers. Ik heb zelf welgeteld 270 all res op m'n DH (218 van 3 items) wat prima is om alle eerste klappen te overleven.

Andy's zijn dikke prima om als starter mee te spelen mits je er een hebt met lage fire damage taken. Ik gebruikte hem zelf ook tot ik mijn Mempo kocht.
Natalya's Helm is geen serieuze optie. Je moet een helm hebben met CHC+IAS wil je een beetje damage gaan doen, en Andariel's is een mooie en goedkope optie hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt DH is nooit eigenlijk geweest om solo high mp's te farmen wil je het wel doen moet je al aan 400k+ dmg unb en genoeg kennis bevatte drm gebruik ik op mijn DH lekker de strafe mp2 build kan er lekker snel DE mee farmen ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
simons schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:53:
[...]

Valt me overigens nog mee Sjaak dat je het nog zo lang hebt vol gehouden :)
In potentie is het natuurlijk een leuk character, ik denk dan altijd aan een Kate Beckinsale achtig type uit Van Helsing :9~

En dat is natuurlijk ook geen mietje, die spingt gewoon de actie in en schiet alles kapot, maarja dan moet je wel dikke explosies kunnen doen die echt pijn doen en niet zelf meteen op de grond liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsss afhakers :P

DH till I die! (or she does :+)

Ik verwacht dat Blizzard de DH nog wel wat meer gaat buffen op de een of andere manier. Rapid Fire is in de nieuwe patch echt een goede skill geworden, en ik verwacht meer van dat soort buffjes op andere skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
DH is wel cool om mee te spelen, maar weet niet of ik het tot evt p100 vol ga houden. Maar dat ligt denk ik niet zo zeer aan de DH maar meer om een andere char te proberen.
Tot nu toe vermaak ik me er prima mee en is deze game me beste koop ooit geweest, heb zelden of nooit een jaar na een release een game zo fanatiek gespeeld nog, en het lijkt allemaal alleen maar beter te worden met patches die er nu zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Het is alleen nog steeds jammer dat ze vrij vroeg in de game inferno zo hard generfed hebben. Zelfs MP10 is niet echt meer heel spannend, ik vraag me af of ze daar niets iets mee kunnen of gaan doen.
Hardcore ben ik klaar mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

desjaak909 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:02:
In potentie is het natuurlijk een leuk character, ik denk dan altijd aan een Kate Beckinsale achtig type uit Van Helsing :9~

En dat is natuurlijk ook geen mietje, die spingt gewoon de actie in en schiet alles kapot, maarja dan moet je wel dikke explosies kunnen doen die echt pijn doen en niet zelf meteen op de grond liggen...
Had laatst de film Hansel & Gretel: Witch Hunters gezien, zij had ook een manti (althans zo moest ik tijdens de film, om interessant te doen, telkens opmerken).
:D
Angeloonie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:05:
Tsss afhakers :P

DH till I die! (or she does :+)

Ik verwacht dat Blizzard de DH nog wel wat meer gaat buffen op de een of andere manier. Rapid Fire is in de nieuwe patch echt een goede skill geworden, en ik verwacht meer van dat soort buffjes op andere skills.
Rapid fire is een aardige buff maar valt in het niet bij de buffs die de wiz,barb en wd hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:27:
[...]

Rapid fire is een aardige buff maar valt in het niet bij de buffs die de wiz,barb en wd hebben gekregen.
Zo lang je je alleen op de DH focussed heb je daar geen last van :+

Ik verwacht dat ze Multishot, Grenades, Chakram, Strafe en Rain of Vengeance wel gaan buffen. Dat zijn echte multi-target skills die nu dramatisch zijn. Dan zou de DH een stuk effectiever moeten gaan worden. Tegen single targets zijn ze al goed, en ook tegen Elite packs (niet-Horde) zijn ze ook wel prima IMO, maar wat meer AOE skills zouden helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Gisteren een bod gedaan op een Witching hour met meer allres. Keek vanochtend in mijn account en zag dat ik zelfs 250m terug had gekregen. Met deze belt kon ik het me veroorloven om andere bracers te gebruiken (met minde allres maar meer dmg). Qua EHP maar heel iets gezakt (nog geen 10k volgens mij) en qua dmg bijna 10k unbuffed omhoog. Nu nog mijn oude WH verkopen en op zoek naar een nieuwe pox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

simons schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:27:
[...]

Had laatst de film Hansel & Gretel: Witch Hunters gezien, zij had ook een manti (althans zo moest ik tijdens de film, om interessant te doen, telkens opmerken).
:D
Hoe kom je erop man hahahahahahaha

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Angeloonie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:39:
[...]

Zo lang je je alleen op de DH focussed heb je daar geen last van :+
naja, meestal speel ik samen in een groep op mp9/10 en dan is het ook wel lekker dat je wat synergie effecten hebt (party buffs) DH'ers en Barb's blinken daar nou niet echt in uit, maar mijn barb doet dan tenminste nog constant veel dmg, zonder dood te gaan. Een DH'er heeft alleen Marked for death, maarja dat is maar 12% meer dmg en kost nog disc ook, terwijl een monk bijvoorbeeld al overawe heeft voor standaard 24% dmg en met spammen 48% en dan heeft die ook nog de palm voor 12% en eventueel guiding light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Timeless schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:43:
Gisteren een bod gedaan op een Witching hour met meer allres. Keek vanochtend in mijn account en zag dat ik zelfs 250m terug had gekregen. Met deze belt kon ik het me veroorloven om andere bracers te gebruiken (met minde allres maar meer dmg). Qua EHP maar heel iets gezakt (nog geen 10k volgens mij) en qua dmg bijna 10k unbuffed omhoog. Nu nog mijn oude WH verkopen en op zoek naar een nieuwe pox.
3 fac zuni gekocht vandaag :) ben achter je aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand zin om vanavond vanaf een uur of 6 wat runs (geen idee wat) te doen op MP7+? Ik ben zelf een beginnende DH dus kan wel wat hulp gebruiken :+ _O-

Maar serieus: ik wil/moet DE farmen, en hoop dat dit in teamverband wat sneller gaat dan solo. :) Mocht je zin hebben geeft het dan even aan :) Hier of ingame @ Angeloonie#2758.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:44:
Iemand zin om vanavond vanaf een uur of 6 wat runs (geen idee wat) te doen op MP7+? Ik ben zelf een beginnende DH dus kan wel wat hulp gebruiken :+ _O-

Maar serieus: ik wil/moet DE farmen, en hoop dat dit in teamverband wat sneller gaat dan solo. :) Mocht je zin hebben geeft het dan even aan :) Hier of ingame @ Angeloonie#2758.
+- 200m monk TR build mp5 , 30-40 DE per uur VoA runs YouTube: Diablo 3 120 Million Gold Tempest Rush Monk Build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Angeloonie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:44:

Ik ook maar met een DH'er erbij schiet dat natuurlijk niet op :X

Ik zal je wel even toevoegen kunnen we wat VOA runs doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben wel benieuwd wat de snelste manier is van DE farmen? Idd een lagere MP VoA runnen? Op MP5 ofzo ren ik daar doorheen als een warm mes door de boter, maar vraag me af hoe efficient dat is voor DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Voa heeft een hoge concentratie elites op een klein gebied, MP zo hoog als je kan zolang je maar neit te lang over de elites doet is denk ik wel een van de meest efficiente plekken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Voor een party wel, solo zal warriors rest sneller zijn aangezien je daar met de portal zo heen kan en daar maar 1 elite zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
als ik de droprate bekijk ziet mp7 er wel goed uit

MP 0: 15.0000%
MP 1: 16.5000%
MP 2: 18.1500%
MP 3: 19.9650%
MP 4: 21.9615%
MP 5: 24.1577%
MP 6: 26.5734%
MP 7: 29.2308%
MP 8: 32.1538%
MP 9: 35.3692%
MP 10: 38.9061%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

desjaak909 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:02:

ik doe vaak mp8 werkt nog lekker snel met de dps en ook in groep ram je er door heen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ik kan dit bevestigen, aangezien ik onlangs ook weer een tempest rush monk heb gebouwd.
Op dit moment heb ik vooral behoefte aan DE's, om items voor mijn wizard (alleen daar kan ik nog upgrades uit halen) te craften.
Ik heb met mijn monk in de vault tussen de 30-40 DE's per uur (doe een run in 3m op MP5), denk niet dat daar een andere plek tegen op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:02:

Zou eigenlijk even de droprate tegenover de HP moeten zetten. Al zal MP0 wel winnen dan :P

Vanavond eerst even level 100 halen (99 nu, nog 300M te gaan!) en dan wordt mn volgende doel zo efficient mogelijk DE's farmen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 03-06-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwa prijs / effort en time snelheid based is mp5 het best om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Sm0k3r schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:49:
Hoe kom je erop man hahahahahahaha
Je weet pas echt zeker dat je teveel D3 speelt als je in de auto (liefst in de file) opeens roept:
"You cannot stand before me!"

Of als je de hond gaat uitlaten:
"Back to Hell, dog!"

Of de slaapkamer binnen rennen:
"I will not be denied!"

*nerdspeak*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
simons schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:33:
[...]

Je weet pas echt zeker dat je teveel D3 speelt als je in de auto (liefst in de file) opeens roept:

"Back to Hell, dog!"

"I will not be denied!"

*nerdspeak*
Ik moet altijd lachen als de male monk laag van leven is en "Aid me!" zegt.

Zijn "Aid me!" lijkt namelijk verdacht veel op "Eat me!" :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey D3 gasten,

Ik lees hier vaak het forum, plaats zelf alleen niet zo veel.
Speel zelf ook D3 sinds het begin, als iemand zin heeft om te gamen add me dan alco#2361

http://eu.battle.net/d3/en/profile/alco-2361/hero/1278773

Ik speek mp10 met:
wd 225k ub dps
cm wiz 205 ub DPS

Ik kan ook helpen met ubers zowel tanken als dps

Alco

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:33:
[...]

"Back to Hell, dog!"

"I will not be denied!"

*nerdspeak*
Die uitspraken zeggen me niks, maar ik speel dan ook een female WD :P

"I smell treasure!" (die blijft dan wel weer hangen, van de scoundrel :P)
(en wanneer die van toepassing is kunnen jullie zelf wel erbij verzinnen)

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 03-06-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Bosmonster schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:58:
Ben wel benieuwd wat de snelste manier is van DE farmen? Idd een lagere MP VoA runnen? Op MP5 ofzo ren ik daar doorheen als een warm mes door de boter, maar vraag me af hoe efficient dat is voor DE.
Goeie CM wiz doet VOTA MP10 in 6 mins, dat is volgens mij nog steeds de beste build hiervoor.

Verschil per MP is eigenlijk niet zo groot, dus zou gewoon een nemen waarbij je alle elites one-shoot'en kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja precies, das ook een beetje mijn verwachting. Elites moeten in paar seconden liggen, maar ook weer niet zo snel dat je teveel overkill hebt. Waarschijnlijk in mijn geval moeten ze max 10M hp hebben ofzo om het efficient te houden, maar weet niet welke MP dat is uit m'n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Mofkees schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:50:
[...]

Goeie CM wiz doet VOTA MP10 in 6 mins, dat is volgens mij nog steeds de beste build hiervoor.

Verschil per MP is eigenlijk niet zo groot, dus zou gewoon een nemen waarbij je alle elites one-shoot'en kan :)
Persoonlijk denk ik toch echt dat dit wat sneller is :P

http://youtu.be/YXmm8Aaf_Sg

[ Voor 18% gewijzigd door Protax op 03-06-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 21:27

CBA

een vat, een vat, een vat !

Iemand nog een idee voor een goed XP farming run.
Tijdje terug deed ik nog key runs voor XP, deze even beu.
Dan terug wat act 3 keep 2 gedaan maar dit nu terug even beu :)

Zijn er nog andere runs met veel trash waar je als barb kan blijven gaan ?

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
CBA schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:06:
Iemand nog een idee voor een goed XP farming run.
Tijdje terug deed ik nog key runs voor XP, deze even beu.
Dan terug wat act 3 keep 2 gedaan maar dit nu terug even beu :)

Zijn er nog andere runs met veel trash waar je als barb kan blijven gaan ?
ACT 1 Fields of Misery, en dan vooral zoeken naar Decaying Crypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf doe ik hele korte runs. Festering Woods voor stacks, dan Leorics (eerste stukje met mega veel van die melee jurken) en dan Fields of Misery. Dat doet me zo'n 100M/uur, tenzij ik die grot tegenkom met die wretching mothers. Daar haal ik alleen al in een kwartier zo'n 50M (de mothers niet direct killen maar eerst bergen zombies laten uitspugen).

Die laatste werkt alleen wel beter denk ik met een WD en een leuke locust plaag die rondgaat en alle mothers activeert zonder ze te killen :P

Weeping Hollows laat ik achterwege. Vind het niet zo'n leuke area en de mobs staan redelijk ver uit elkaar. Maakt blijkbaar voor de xp/uur ook niks uit als ik die weglaat, aangezien Fields de echte XP bom is.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 03-06-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 21:27

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ja Act 1 Keyrun was Festering Woods en dan Fields of Misery, paar keer Weeping Hollows meegenomen voor de XP maar de mobs zijn daar te traag voor een ww barb vind ik.

Straks eens Leorics proberen en de Decaying Crypt.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:50:
[...]

Psies mijn idee. Op MP7 one/twoshot ik elites, op MP8 heb ik de meeste nog steeds binnen de 10 sec neer, echter, begint het alweer zo veel langer te duren (sommige wel eens 15 sec, teleporters bijv of snelle wegrenners) dat ik denk dat voor puur DE farm MP7 efficienter is. Ligt misschien ook nogal aan de class, ranged zullen daar weer minder last van hebben.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CBA schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:45:
Ja Act 1 Keyrun was Festering Woods en dan Fields of Misery, paar keer Weeping Hollows meegenomen voor de XP maar de mobs zijn daar te traag voor een ww barb vind ik.

Straks eens Leorics proberen en de Decaying Crypt.
Ah ja Decaying Crypt idd. Das echt gekkenhuis :P Als ik alleen die kon doen haalde ik 150M+/uur, maar helaas heeft ie geen checkpoint of is er een manier om daar met zekerheid in te komen.
Pagina: 1 ... 218 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.