damned! (Maar mooi voor jou).
Je gaat je nu volledig richten op je monk?
(niet je dh als afwisseling houden?)
[ Voor 29% gewijzigd door gaspit op 31-05-2013 12:26 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
damned! (Maar mooi voor jou).
[ Voor 29% gewijzigd door gaspit op 31-05-2013 12:26 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Als ik naar jouw monk kijk zie ik dat je one with everything gebruikt maar alleen op je amulet heb je +32 Cold res. Op de rest van je items heb je alleen all res zonder additionele res en vraag me dus af of je deze passive niet beter kunt vervangen door een andere gezien die +32 cold res niet heel veel verschil zal maken ten opzichte van de andere passives.cybergi schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:50:
DH wel houden maar met minder goede gear ..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Dan heb je volgens mij uberhaupt al geluk, dat er 1 dropt. En dan is de kans dat het een goede is ook wel heeeel erg klein.Mad-Matt schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:02:
Wilde een Buriza voor m'n follower, maar die zijn nogal prijzig. Dus ik denk, zoek er zelf wel 1.
Act III Nightmare, hoppa eerste run en daar dropt hij, helaas geen echt denderende 7.5 / 53 / 4 ias, maar scheelt me weer ongeveer 10 miljoen
Verwijderd
vit windforce+cold SoJ+stun star of azkaranth+9%as/high vit ring werkt ook primaMad-Matt schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:02:
Wilde een Buriza voor m'n follower, maar die zijn nogal prijzig. Dus ik denk, zoek er zelf wel 1.
Act III Nightmare, hoppa eerste run en daar dropt hij, helaas geen echt denderende 7.5 / 53 / 4 ias, maar scheelt me weer ongeveer 10 miljoen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 11:23 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
*zucht*
Verwijderd
Het ging om lvl 8 legendary bracers met BiS stats (dex vit versie). Had al 11mil geboden wat al absurd veel is voor low lvl gear maar toch werd ik outbid. Ik zacht zojuist dat het gekocht was door een resell troll want hij stond te koop voor 45mil nu.... maar goed, na wat overwegen toch maar besloten die klootzak 45mil te betalen en heb nu toch nog de bracerszzattack schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:14:
dan biedde je waarschijnlijk alsnog minder dan dat ie waard was
gewoon naar waarde bieden, of naar wat je er voor over hebt.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
hij zet hem alleen af en toe op private als hij aan zijn mods wat wil laten zien , voorderest van de tijd staat ie gewoon openZethiel schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:34:
[...]
Je channel is private zie ik, of haal je dat eraf als je gaat streamen ?
[ Voor 34% gewijzigd door Deegeeooh op 01-06-2013 14:11 ]
Goede tip, gedaan en Buriza staat nu te koopVerwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:13:
[...]
vit windforce+cold SoJ+stun star of azkaranth+9%as/high vit ring werkt ook prima
en dan ben je voor 1M wel klaar
Ik doe voor mijn mods aan webcam-striptease, moet toch wat centjes bijverdienen om mijn hobbys te kunnen betalen?Zethiel schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:34:
[...]
Je channel is private zie ik, of haal je dat eraf als je gaat streamen ?
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
ROFLSm0k3r schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:35:
[...]
Ik doe voor mijn mods aan webcam-striptease, moet toch wat centjes bijverdienen om mijn hobbys te kunnen betalen?
Wat is jouw twitch naam en heb ik jou in mijn buddylist of heb jij mij in jouw recent players list, zo ja dan kan je mij een bericht sturen en mag je mee kijken hoe sexy ik mij gedraag
Verwijderd
Ten eerste gefeliciteerd!Zo nu ben ik eindelijk p100 met mijn WD en ben vandaag ook maar eens begonnen met het spelen van mijn monk. Zal weer aardig wat uurtjes farmen en traden worden om die op het niveau van mijn WD te brengen. Zit ook nog erg te experimenteren voor de meest efficiente MP10 build. Merk dat ik nog vrij snel dood ga dus moet ook nog een beetje verder kijken voor EHP want die is nu niet bijster hoog. Nu volgens d3up zijn dit mijn stats:
- 183k dps
- 495k ehp
- 45k life
- 611 All res
- 5.7% lifesteal
Komt omdat een DH ineffectief is en hij veel meer dmg doet tegen mobs door skillsVerwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:40:
[...]
Ten eerste gefeliciteerd!
Maar wat ik me afvraag, hoe krijg je ooit monsters dood op MP10?
Mijn Demon Hunter heeft +- 100k dps meer ( http://eu.battle.net/d3/en/profile/Edwin-2558/hero/12545067 )
en bij mij gaat dat zelfs nog niet snel
[ Voor 88% gewijzigd door Vandread op 01-06-2013 19:46 ]
Verwijderd
WD krijgt door soulharvest en door gruesome feast +- 50% meer int waardoor een WD van 180 k unb dmg naar 300-450k dmg kan gaanVerwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:40:
[...]
Mijn Demon Hunter heeft +- 100k dps meer ( http://eu.battle.net/d3/en/profile/Edwin-2558/hero/12545067 )
.. en dan waren dit alleen de set items ... ?Henkje.doc schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:37:
Na een korte pauze vandaag even zitten stoeien met mijn US character. Lvl 10 barb.
Character had ik voor het laatst aangeraakt in mei 2012 (was toen een starteredition account)
1e public game ingestapt met als resultaat:
..
gold probleem op US is nu ook in een keer opgelost
Gewoon een beetje van die budget guides opzoeken op Youtube en forums:
Ja de DPS van de DH is stuk minder efficient dan van de overige klassen op dit moment. maximaliseren via juiste skills / items is essentieel om een beetje mee te kunnen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:40:
[...]
*zucht*
Nah hoge int en lage fire dmg, dat is nog wel iets waard, denk 1-2mBosmonster schreef op zondag 02 juni 2013 @ 00:52:
Zonder sock zou ik er een brimstone van maken.
Movies: letterboxd
*zucht*
Als je hem verkocht krijgt tussen de tientallen soortgelijken op de AHdesjaak909 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 00:53:
[...]
Nah hoge int en lage fire dmg, dat is nog wel iets waard
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 02-06-2013 01:02 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Vandread op 02-06-2013 01:12 ]
*zucht*
Ik doe precies hetzelfde met mijn WD follower, die heb ik ook zo een puzzlering gegeven. Alleen spelen is saai, maar met die puzzle ring maak je de sessie toch een stuk leukerstingray2012 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 12:08:
Sinds kort een puzzle ring aan mijn follower gegeven. Dat is echt lachen zeg. Maakt het ook een stuk spannender. Meestal komen de goblins als je net een elite of twee in elkaar aan het hakken ben, en dan moet je de keuze maken. Natuurlijk altijd achter dat smurfje aan wat er ook gebeurt
. Kan het iedereen aanraden die al mp10 aankan om het nog wat spannender te maken. Blijft het ook nog een beetje een uitdaging
Gobs van deze ring droppen alleen i61 spullen he? Is nog steeds wel grappig natuurlijk zo'n klein mannetje erbij te hebben in een dik gevechtCaVeFiSh schreef op zondag 02 juni 2013 @ 12:40:
[...]
Ik doe precies hetzelfde met mijn WD follower, die heb ik ook zo een puzzlering gegeven. Alleen spelen is saai, maar met die puzzle ring maak je de sessie toch een stuk leuker
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ja is ook gewoon voor de funMofkees schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:22:
[...]
Gobs van deze ring droppen alleen i61 spullen he? Is nog steeds wel grappig natuurlijk zo'n klein mannetje erbij te hebben in een dik gevecht
Precies, en je pakt af en toe toch wat extra DE
maar dit is ook gelijk een super item... tis boven de GAH limiet zowiezo, mocht je hem willen verkopen dus.krazzix schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:33:
Het is niet te geloven, maar ik heb zowaar een item GEVONDEN die ook daadwerkelijk een behoorlijke upgrade is voor MIJN character![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Laatste keer dat ik een upgrade vond was een Vile Ward toen ik rond de plevel 20 was zo'n 300 speeluurtjes geleden
I want to live forever, so far.. so good.
*zucht*
Een trifecta Pox. Kweet niet wat de status is van de rest van je gear of wat voor class je speelt, maar deze verkoopt voor 2B+krazzix schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:33:
Het is niet te geloven, maar ik heb zowaar een item GEVONDEN die ook daadwerkelijk een behoorlijke upgrade is voor MIJN character![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Laatste keer dat ik een upgrade vond was een Vile Ward toen ik rond de plevel 20 was zo'n 300 speeluurtjes geleden
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 02-06-2013 19:33 ]
Ga ik ook zeker doen, was een +25k DPS upgradeBosmonster schreef op zondag 02 juni 2013 @ 19:32:
Edit: ow, je hebt een aardig gegearde lvl 100 wiz. NM, gewoon zelf gebruiken dan
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
PSN - ps4 : sir_kowlier
Je mag pas bij CLvl30 naar Nightmare en CLvl 50 naar Hell. Misschien kan je tot lvl 50 in normaal grinden om direct naar Hell te gaankowlier schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:47:
dit weekend ook nog eens begonnen met D3, nu een monk van scratch. normal op ml10 doorlopen, ging lekker vlot. wat een aoe machine is die monk
kan je nightmare eigenlijk overslaan? zou graag zo snel mogelijk naar hell/inferno gaan.
heb wel maar 300k gold en geen andere farm chars (een waardeloze DH ergens op stal, maar thats it) dus ik neem aan dat ik eerst wat op hell zal mogen farmen
PSN - ps4 : sir_kowlier
Sm0k3r schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:35:
[...]
Ik doe voor mijn mods aan webcam-striptease, moet toch wat centjes bijverdienen om mijn hobbys te kunnen betalen?
Wat is jouw twitch naam en heb ik jou in mijn buddylist of heb jij mij in jouw recent players list, zo ja dan kan je mij een bericht sturen en mag je mee kijken hoe sexy ik mij gedraag
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Als ik snel kijk zie ik dat je geen enkel item heb met All res. Dus dat moet je echt gaan halen, je hebt al flink veel vit, maar daar heb je niet zoveel aan als je geen enkele All res hebteupje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:49:
Dit weekend weer even lekker doorgespeeld, speel MP2 op het moment. SS heb ik ingewisseld voor Perfectionist, moet zeggen dat dat best lekker gaat. Ga nog wel vrij veel dood helaas, moet ik meer Vit items hebben denken jullie? Sowieso de helm moet vervangen worden, maar daar ben ik hard voor aan het sparen..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/teupje-2393/hero/4241649
Cheeseburger Addict
Add me: Angeloonie#2758.teupje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:49:
Dit weekend weer even lekker doorgespeeld, speel MP2 op het moment. SS heb ik ingewisseld voor Perfectionist, moet zeggen dat dat best lekker gaat. Ga nog wel vrij veel dood helaas, moet ik meer Vit items hebben denken jullie? Sowieso de helm moet vervangen worden, maar daar ben ik hard voor aan het sparen..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/teupje-2393/hero/4241649
All Res is niet interessant voor een DH, klein beetje is leuk maar zou er niet te veel op focussen.Wooldoor schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:51:
[...]
Als ik snel kijk zie ik dat je geen enkel item heb met All res. Dus dat moet je echt gaan halen, je hebt al flink veel vit, maar daar heb je niet zoveel aan als je geen enkele All res heb
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zoals eerder aangegeven heb ik ook nog wat liggen (Andy met sock en 5%fire en Unity), kan zijn dat je me al had proberen toe te voegen maar dat mijn friendlist vol was, heb hem weer opgeschoond dus weer wat ruimteAngeloonie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:54:
[...]
Add me: Angeloonie#2758.
Heb denk ik nog wel wat items die jouw gear verbeteren. Ik zou iig die helm zo snel mogelijk dumpen. Bracers kun je met Strongarm Bracers vervangen, die kosten niets en verhogen je CHC. Heb volgens mij nog wel een paar rondslingeren. Ook een betere helm heb ik zo liggen.
Verwijderd
wel degelijk teld AR mee op een DH zonder kan je nooit geen eerste tik overleven van een desecrator, mortar , molten, posion, ligtning, arcane sentry's , ook teld een 3500-4000 armor mee , andy's zijn zwaar af te raden ook al zijn ze goedkoop dan zou een nats helm met CC nog steeds beter zijn , door de andy's krijg je juist meer dmg en de posion explosion werkt tog niet mee sinds je op ranged blijft , voor mp 1- 3 kan je makkelijk met 300 AR doen ga je hoger raad ik je tog aan om minstens rond de 450 AR ( 500 ) te hebben zodat je de meeste dammage al wegmoffeld voor je je shadow power aan heb staanAngeloonie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:54:
All Res is niet interessant voor een DH, klein beetje is leuk maar zou er niet te veel op focussen.
Helm:teupje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:26:
Thanks allebei :-)
Ik zal jullie vanavond even toevoegen. @desjaak; had je inderdaad al toegevoegd,zal et nog is proberen ;-)
Ben ik het niet (helemaal) mee eens. AR is leuk maar ik speel op MP5 met nagenoeg geen res.Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:24:
[...]
wel degelijk teld AR mee op een DH zonder kan je nooit geen eerste tik overleven van een desecrator, mortar , molten, posion, ligtning, arcane sentry's , ook teld een 3500-4000 armor mee , andy's zijn zwaar af te raden ook al zijn ze goedkoop dan zou een nats helm met CC nog steeds beter zijn , door de andy's krijg je juist meer dmg en de posion explosion werkt tog niet mee sinds je op ranged blijft , voor mp 1- 3 kan je makkelijk met 300 AR doen ga je hoger raad ik je tog aan om minstens rond de 450 AR ( 500 ) te hebben zodat je de meeste dammage al wegmoffeld voor je je shadow power aan heb staan
[ Voor 8% gewijzigd door Grin op 03-06-2013 12:37 ]
Verwijderd
als je als archon verder wilt lopen , zou ik zowiezo 1 passive ( blur ) verandewren naar galvanizing ward , en je heb weinig tot geen AR aan te raden als je archon wilt / cm + - 800 ( 500@ +- op gear , 300@ +- van 3000 int )zodat je je glasscanon aan kan zetten en nog genoeg over hou zowiezo heb je nog 48 lvls te gaan ( x3 ) 147 int wat je er nog bij kan krijgen ( 14 AR )Death3slayer schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:23:
Hey allemaal, Ik ben redelijk nieuw bij tweakers, maar speelde al wel een tijdje diablo3.
Ben op het moment opzoek naar mensen die wat feedback kunnen geven over de gear/skills die ik op het moment gebruik, misschien(hopelijk) komt er nog wel wat leuks uit!
Dit is mijn account op het moment:
http://eu.battle.net/d3/e...tANoob-2574/hero/20190054
De gear die op het moment active is, gebruik ik om een beetje archon te spammen op mp 8-10.
Heb ook nog CM gear in de stash zitten, wel aanzienlijk lagere dps.
Hopelijk kan iemand me nog wat leuke tips geven!
-Death3slayer
Verwijderd
ieder heeft zo ze eigen speelwijze en denkwijze , andy's zijn gewoon af te raden ivm nog meer damage taken dan dat je het kan sustainen , ik ben er meer van hier sta ik en ik doe ff spray and pray en dan loop ik daarna weer verder geen extra ontwijken en troep nodigGrin schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:31:
[...]
Ben ik het niet (helemaal) mee eens. AR is leuk maar ik speel op MP5 met nagenoeg geen res.
En dat gaat echt prima!
Heb een tijdje een Natalya's Sight gehad maar een Andariels Visage speelt toch echt beter!
Daarom heb ik de DH maar weer opgegeven, teveel moeten opletten/kiten en dan weer geen disc hebben voor gloom (of je moet al je passives op disc bijkrijgen zetten), zeker op mp10 niet fijn om elke run een paar keer dood te gaan terwijl ik met dezelfde gear op mijn monk veel minder dood ga.Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:36:
[...]
ieder heeft zo ze eigen speelwijze en denkwijze , andy's zijn gewoon af te raden ivm nog meer damage taken dan dat je het kan sustainen , ik ben er meer van hier sta ik en ik doe ff spray and pray en dan loop ik daarna weer verder geen extra ontwijken en troep nodig
Hear hear!Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:36:
[...]
ieder heeft zo ze eigen speelwijze en denkwijze , andy's zijn gewoon af te raden ivm nog meer damage taken dan dat je het kan sustainen , ik ben er meer van hier sta ik en ik doe ff spray and pray en dan loop ik daarna weer verder geen extra ontwijken en troep nodig
Verwijderd
een of andere ziss op twitch die was erachter gekomen hoe je 60 DE's per uur kan farmendesjaak909 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:42:
[...]
Daarom heb ik de DH maar weer opgegeven, teveel moeten opletten/kiten en dan weer geen disc hebben voor gloom (of je moet al je passives op disc bijkrijgen zetten), zeker op mp10 niet fijn om elke run een paar keer dood te gaan terwijl ik met dezelfde gear op mijn monk veel minder dood ga.
Natuurlijk ook niet eerlijk dat een barb bijvoorbeeld permanent in WotB kan rondlopen en een wiz in archon, maar dat een DH alleen permanent gloom kan ophouden met legacy nat's set
Ben dus maar een WD gestart, nu maar weer DE's grinden, want heb dringend nieuwe gloves, bracers en amu nodig
Ik doe vaak hetzelfde, wellicht daarom dat DH mij zo moeilijk af gaat.Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:36:
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Cheeseburger Addict
Ik bedoel dat je als DH niet moet focussen op AR. Je krijgt automatisch wel AR mee van je items. Bijv. Nat's Boots en Vile Wards en bracers. Ik heb zelf welgeteld 270 all res op m'n DH (218 van 3 items) wat prima is om alle eerste klappen te overleven.Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:24:
[...]
wel degelijk teld AR mee op een DH zonder kan je nooit geen eerste tik overleven van een desecrator, mortar , molten, posion, ligtning, arcane sentry's , ook teld een 3500-4000 armor mee , andy's zijn zwaar af te raden ook al zijn ze goedkoop dan zou een nats helm met CC nog steeds beter zijn , door de andy's krijg je juist meer dmg en de posion explosion werkt tog niet mee sinds je op ranged blijft , voor mp 1- 3 kan je makkelijk met 300 AR doen ga je hoger raad ik je tog aan om minstens rond de 450 AR ( 500 ) te hebben zodat je de meeste dammage al wegmoffeld voor je je shadow power aan heb staan
Verwijderd
In potentie is het natuurlijk een leuk character, ik denk dan altijd aan een Kate Beckinsale achtig type uit Van Helsingsimons schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:53:
[...]
Valt me overigens nog mee Sjaak dat je het nog zo lang hebt vol gehouden
Cheeseburger Addict
Had laatst de film Hansel & Gretel: Witch Hunters gezien, zij had ook een manti (althans zo moest ik tijdens de film, om interessant te doen, telkens opmerken).desjaak909 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:02:
In potentie is het natuurlijk een leuk character, ik denk dan altijd aan een Kate Beckinsale achtig type uit Van Helsing![]()
En dat is natuurlijk ook geen mietje, die spingt gewoon de actie in en schiet alles kapot, maarja dan moet je wel dikke explosies kunnen doen die echt pijn doen en niet zelf meteen op de grond liggen...
Rapid fire is een aardige buff maar valt in het niet bij de buffs die de wiz,barb en wd hebben gekregen.Angeloonie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:05:
Tsss afhakers
DH till I die! (or she does)
Ik verwacht dat Blizzard de DH nog wel wat meer gaat buffen op de een of andere manier. Rapid Fire is in de nieuwe patch echt een goede skill geworden, en ik verwacht meer van dat soort buffjes op andere skills.
Cheeseburger Addict
Zo lang je je alleen op de DH focussed heb je daar geen last vansimons schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:27:
[...]
Rapid fire is een aardige buff maar valt in het niet bij de buffs die de wiz,barb en wd hebben gekregen.
Hoe kom je erop man hahahahahahahasimons schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:27:
[...]
Had laatst de film Hansel & Gretel: Witch Hunters gezien, zij had ook een manti (althans zo moest ik tijdens de film, om interessant te doen, telkens opmerken).
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
naja, meestal speel ik samen in een groep op mp9/10 en dan is het ook wel lekker dat je wat synergie effecten hebt (party buffs) DH'ers en Barb's blinken daar nou niet echt in uit, maar mijn barb doet dan tenminste nog constant veel dmg, zonder dood te gaan. Een DH'er heeft alleen Marked for death, maarja dat is maar 12% meer dmg en kost nog disc ook, terwijl een monk bijvoorbeeld al overawe heeft voor standaard 24% dmg en met spammen 48% en dan heeft die ook nog de palm voor 12% en eventueel guiding lightAngeloonie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:39:
[...]
Zo lang je je alleen op de DH focussed heb je daar geen last van
3 fac zuni gekocht vandaagTimeless schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:43:
Gisteren een bod gedaan op een Witching hour met meer allres. Keek vanochtend in mijn account en zag dat ik zelfs 250m terug had gekregen. Met deze belt kon ik het me veroorloven om andere bracers te gebruiken (met minde allres maar meer dmg). Qua EHP maar heel iets gezakt (nog geen 10k volgens mij) en qua dmg bijna 10k unbuffed omhoog. Nu nog mijn oude WH verkopen en op zoek naar een nieuwe pox.
Cheeseburger Addict
Verwijderd
+- 200m monk TR build mp5 , 30-40 DE per uur VoA runs YouTube: Diablo 3 120 Million Gold Tempest Rush Monk BuildAngeloonie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:44:
Iemand zin om vanavond vanaf een uur of 6 wat runs (geen idee wat) te doen op MP7+? Ik ben zelf een beginnende DH dus kan wel wat hulp gebruiken![]()
Maar serieus: ik wil/moet DE farmen, en hoop dat dit in teamverband wat sneller gaat dan solo.Mocht je zin hebben geeft het dan even aan
Hier of ingame @ Angeloonie#2758.
Ik ook maar met een DH'er erbij schiet dat natuurlijk niet opAngeloonie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:44:
Maar serieus: ik wil/moet DE farmen, en hoop dat dit in teamverband wat sneller gaat dan solo.Mocht je zin hebben geeft het dan even aan
Hier of ingame @ Angeloonie#2758.
*zucht*
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ik doe vaak mp8 werkt nog lekker snel met de dps en ook in groep ram je er door heen .desjaak909 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:02:
als ik de droprate bekijk ziet mp7 er wel goed uit
MP 0: 15.0000%
MP 1: 16.5000%
MP 2: 18.1500%
MP 3: 19.9650%
MP 4: 21.9615%
MP 5: 24.1577%
MP 6: 26.5734%
MP 7: 29.2308%
MP 8: 32.1538%
MP 9: 35.3692%
MP 10: 38.9061%
Ik kan dit bevestigen, aangezien ik onlangs ook weer een tempest rush monk heb gebouwd.Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:49:
[...]
+- 200m monk TR build mp5 , 30-40 DE per uur VoA runs YouTube: Diablo 3 120 Million Gold Tempest Rush Monk Build
*zucht*
Zou eigenlijk even de droprate tegenover de HP moeten zetten. Al zal MP0 wel winnen dandesjaak909 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:02:
als ik de droprate bekijk ziet mp7 er wel goed uit
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 03-06-2013 15:20 ]
Je weet pas echt zeker dat je teveel D3 speelt als je in de auto (liefst in de file) opeens roept:Sm0k3r schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:49:
Hoe kom je erop man hahahahahahaha
Hardware Fanaat
Ik moet altijd lachen als de male monk laag van leven is en "Aid me!" zegt.simons schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:33:
[...]
Je weet pas echt zeker dat je teveel D3 speelt als je in de auto (liefst in de file) opeens roept:
"You cannot stand before me!"
Of als je de hond gaat uitlaten:
"Back to Hell, dog!"
Of de slaapkamer binnen rennen:
"I will not be denied!"
*nerdspeak*
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
*zucht*
Die uitspraken zeggen me niks, maar ik speel dan ook een female WDsimons schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:33:
[...]
Je weet pas echt zeker dat je teveel D3 speelt als je in de auto (liefst in de file) opeens roept:
"You cannot stand before me!"
Of als je de hond gaat uitlaten:
"Back to Hell, dog!"
Of de slaapkamer binnen rennen:
"I will not be denied!"
*nerdspeak*
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 03-06-2013 15:48 ]
Goeie CM wiz doet VOTA MP10 in 6 mins, dat is volgens mij nog steeds de beste build hiervoor.Bosmonster schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:58:
Ben wel benieuwd wat de snelste manier is van DE farmen? Idd een lagere MP VoA runnen? Op MP5 ofzo ren ik daar doorheen als een warm mes door de boter, maar vraag me af hoe efficient dat is voor DE.
*zucht*
Persoonlijk denk ik toch echt dat dit wat sneller isMofkees schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:50:
[...]
Goeie CM wiz doet VOTA MP10 in 6 mins, dat is volgens mij nog steeds de beste build hiervoor.
Verschil per MP is eigenlijk niet zo groot, dus zou gewoon een nemen waarbij je alle elites one-shoot'en kan
[ Voor 18% gewijzigd door Protax op 03-06-2013 16:02 ]
ACT 1 Fields of Misery, en dan vooral zoeken naar Decaying Crypt.CBA schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:06:
Iemand nog een idee voor een goed XP farming run.
Tijdje terug deed ik nog key runs voor XP, deze even beu.
Dan terug wat act 3 keep 2 gedaan maar dit nu terug even beu
Zijn er nog andere runs met veel trash waar je als barb kan blijven gaan ?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
*zucht*
[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 03-06-2013 16:34 ]
...take on the world!
Psies mijn idee. Op MP7 one/twoshot ik elites, op MP8 heb ik de meeste nog steeds binnen de 10 sec neer, echter, begint het alweer zo veel langer te duren (sommige wel eens 15 sec, teleporters bijv of snelle wegrenners) dat ik denk dat voor puur DE farm MP7 efficienter is. Ligt misschien ook nogal aan de class, ranged zullen daar weer minder last van hebben.Mofkees schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:50:
[...]
Goeie CM wiz doet VOTA MP10 in 6 mins, dat is volgens mij nog steeds de beste build hiervoor.
Verschil per MP is eigenlijk niet zo groot, dus zou gewoon een nemen waarbij je alle elites one-shoot'en kan
Bnet pindle#2913
*zucht*
Ah ja Decaying Crypt idd. Das echt gekkenhuisCBA schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:45:
Ja Act 1 Keyrun was Festering Woods en dan Fields of Misery, paar keer Weeping Hollows meegenomen voor de XP maar de mobs zijn daar te traag voor een ww barb vind ik.
Straks eens Leorics proberen en de Decaying Crypt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq