Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
@Axewi en Deadsmell

Bedankt voor jullie uitleg, dat is erg duidelijk. Zal me voornamelijk focussen op strenght met mijn barb. Vitaly is mooi meegenomen. Wanneer ik nightmare, hell en inferno bereik zal het vanzelf wel duidelijk zijn.

Is het trouwens zo dat als ik met 1 char diablo op normal versla en ik vervolgens naar nightmare ga, elke andere char ook naar nightmare kan gaan? Dus stel ik versla met mijn barbarian diablo op normal en ik ga naar nightmare, kan ik dan met een andere char welke nog geen diablo heeft verslagen ook naar nightmare gaan? Ik vind het op normal namelijk zo makkelijk.

En zou ik btw wel met Monster power aan spelen of niet? Het gaat natuurlijk wel langzamer als ik er langer over doe mobs te killen aangezien ze meer health hebben. Daarentegen krijg ik wel meer exp en betere items. Of kan ik beter gewoon om normal (0) spelen en zo z.s.m. naar inferno knallen? (aangezien daar de end game is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Coevering schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:08:
Is het trouwens zo dat als ik met 1 char diablo op normal versla en ik vervolgens naar nightmare ga, elke andere char ook naar nightmare kan gaan? Dus stel ik versla met mijn barbarian diablo op normal en ik ga naar nightmare, kan ik dan met een andere char welke nog geen diablo heeft verslagen ook naar nightmare gaan? Ik vind het op normal namelijk zo makkelijk.
Nope dat is niet het geval, je mag weer opnieuw beginnen! Maar zo moeilijk is dat niet aangezien je items via je stash kan overgooien, leuke items om ff te rushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 13:33
Coevering schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:08:
@Axewi en Deadsmell

Bedankt voor jullie uitleg, dat is erg duidelijk. Zal me voornamelijk focussen op strenght met mijn barb. Vitaly is mooi meegenomen. Wanneer ik nightmare, hell en inferno bereik zal het vanzelf wel duidelijk zijn.

En zou ik btw wel met Monster power aan spelen of niet? Het gaat natuurlijk wel langzamer als ik er langer over doe mobs te killen aangezien ze meer health hebben. Daarentegen krijg ik wel meer exp en betere items. Of kan ik beter gewoon om normal (0) spelen en zo z.s.m. naar inferno knallen? (aangezien daar de end game is)
Ik zou gewoon lekker op mp0 beginnen en het verhaal goed doorlopen. Later kan je altijd nog mp aanzetten.
Geniet van de spelervaring en neem de tijd :-)

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja tbh als je een beetje ontdekkend bent krijg je van MP0 meer dan zat exp om eigenlijk niets opnieuw te hoeven doen omdat je als te laag level aan de volgende moeilijkheidsgraad begint. Toen ik eens op MP4 begonnen was ging ik volgens mij 10 levels later NM in dan voorheen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
Tja, ik zou inderdaad op normal voor de ervaring gaan!
Mocht je het te makkelijk vinden kan je natuurlijk wel het mp omhoog doen tot waar je het leuk vind :)

Je moet per nieuwe char wel weer helemaal opnieuw door normal > nightmare > hell > inferno heen ja, maar als je eenmal 1 char in inferno heb heb je items die het een stuk sneller maken voor nieuwe characters :)

Voor nu, gewoon lekker spelen probeer vooral ook alle skills!.
tip: zet bij de opties onder gameplay even elective mode aan dit zorgt ervoor dat je skills uit de zelfde catagorie kan kiezen en niet maar 1 per catagorie :)

je mag me ook toevoegen in game als je vragen hebt, of gewoon samen wil spelen met iemand.
Axewi#2874

[ Voor 8% gewijzigd door Axewi op 29-05-2013 16:27 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen monster power beschikbaar kwam, ben ik al vrij snel (met enkele tussenstappen) naar MP10 gegaan, op Normal, Nightmare en Hell. Heeft bij mij de spelervaring alleen maar verbeterd, al had ik toen wel al een karakter in Nightmare. Het is wel een leukere uitdaging. MP0 is gewoon te gemakkelijk.

Maar goed, dat verschilt per persoon natuurlijk. Kwestie van uitproberen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 29-05-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
Is het normaal dat een transactie heel lang kan duren? Ik kocht gisteren avond twee verschillende Shenlong fists waarvan eentje direct bij de items kwam te staan om naar je stash te versturen maar de andere was er nog niet. Misschien duurt het even dacht ik zo maar nu de volgende avond heb ik hem nog steeds niet ontvangen... is er iets mis gegaan? Het gaat hier om de EU hardcore AH.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:38:
Is het normaal dat een transactie heel lang kan duren? Ik kocht gisteren avond twee verschillende Shenlong fists waarvan eentje direct bij de items kwam te staan om naar je stash te versturen maar de andere was er nog niet. Misschien duurt het even dacht ik zo maar nu de volgende avond heb ik hem nog steeds niet ontvangen... is er iets mis gegaan? Het gaat hier om de EU hardcore AH.
Kan wel eens 1-2 dagen duren ja, althans, heb ik ook wel eens gehad (HC). Echter heb het ook wel eens gehad dat ik op een item heb geboden en het blijkbaar niet gewonnen had, maar ook geen refund kreeg. Heb het nog met een GM opgenomen met transaction ID erbij, maar uiteindelijk me d'r maar bij neergelegd, ging maar om 5M ofzo.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Goed nieuws, net kwam hij eindelijk in het lijstje te staan... duurde wel lang zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:31
Sir_Hendro schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:38:
het helpt soms om nog wat goedkope prut te kopen

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar ligt het aan dan? Ik heb dat tot nu toe alleen nog maar meegemaakt op RMAH. Dan kwam er check door Bliz overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die misschien de ubers willen doen? Liefst ook mensen die ook IM's hebben. Ik heb zelf wel een paar IM's, maar ik stik er niet in en heb ze nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ouch weer wat stoms kom ik nu tegen. Ik dacht leuk laat ik een marquise ruby maken voor low lvl weapons met socket om ze lekker OP te maken, blijkt achteraf dat bij het switchen van weapon het je per keer 5mil gold kost!!!! What da hell?!! De gem zelf zo duur maken ok... maar de remove gem optie ook zo duur maken da hell are they thinking?!! Dan toch maar liever een radient star in prut gear....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:05:
Zijn er mensen die misschien de ubers willen doen? Liefst ook mensen die ook IM's hebben. Ik heb zelf wel een paar IM's, maar ik stik er niet in en heb ze nog nooit gedaan.
Jawel. Ik ben over vijf minuten online. Maar dan hebben we nog wel iemand nodig die meer damage doet dan ik, zodat we MP8 een beetje rap kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:05:
je kan naar de stream van Sm0k3r komen (http://nl.twitch.tv/x4er0) hij helpt mensen met mp10 uberboosts, heb je voor 1IM een hele ring

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superstition voor de grap eens ingeruild voor Brawler. Speelt heerlijk, maar die irritante bomen zijn opeens gevaarlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:50:
[...]

je kan naar de stream van Sm0k3r komen (http://nl.twitch.tv/x4er0) hij helpt mensen met mp10 uberboosts, heb je voor 1IM een hele ring
Ik wil niet gecarried worden, daar is geen lol aan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:06
Nou, toch maar niks uitgegeven aan mijn barb en mijn monk maar even gegeared.

http://eu.battle.net/d3/e...alt007-1204/hero/21030176

Ik kan nu prima op mp5 los, misschien zelfs mp6. Maar wat moet ik upgraden voor mp7 en eventueel mp8?

Heb nog 130m over.

[ Voor 4% gewijzigd door Malt007 op 29-05-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Malt007 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:50:
Nou, toch maar niks uitgegeven aan mijn barb en mijn monk maar even gegeared.

http://eu.battle.net/d3/e...alt007-1204/hero/21030176

Ik kan nu prima op mp5 los, misschien zelfs mp6. Maar wat moet ik upgraden voor mp7 en eventueel mp8?

Heb nog 130m over.
je wilt als monk voor hogere MP's eigenlijk op beide wapens LS, maar zonder wat uit te geven kan je ook resolve ipv sixth sense nemen dat scheelt denk ik ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Zo nu ben ik eindelijk p100 met mijn WD en ben vandaag ook maar eens begonnen met het spelen van mijn monk. Zal weer aardig wat uurtjes farmen en traden worden om die op het niveau van mijn WD te brengen. Zit ook nog erg te experimenteren voor de meest efficiente MP10 build. Merk dat ik nog vrij snel dood ga dus moet ook nog een beetje verder kijken voor EHP want die is nu niet bijster hoog. Nu volgens d3up zijn dit mijn stats:
- 183k dps
- 495k ehp
- 45k life
- 611 All res
- 5.7% lifesteal

http://eu.battle.net/d3/e...vefish-2679/hero/26846058

Er valt nog flink wat te winnen op mijn bracers en amulet. Ook ben ik nu pas paragon lvl 16 dus er komt nog eens 252 dex en 168 vit bij tot lvl 100. Momenteel nog maar 600M te besteden dus denk niet daar nog upgrades voor te kunnen scoren. Ga dat denk ik maar gebruiken om te craften want dat is ook een gigantische goldsink :P Vanmiddag 214 bracers gecraft en degene die ik nu draag waren de beste.

[ Voor 3% gewijzigd door CaVeFiSh op 29-05-2013 22:48 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteren met een andere barbarian act III lopen farmen, tot MP3 gaat het nog wel goed. M'n DPS is nog erg slecht (38k buffed) maar dat komt nog wel. In ieder geval 2 legendary's gevonden, waarvan ik 1 (2H mighty weapon) best goed kon gebruiken: http://eu.battle.net/d3/e...idhiki-1496/hero/27206950
Is er trouwens een handige volgorde van gear upgraden, heb namelijk nog steeds een helm van lvl 41 xD
Heb nu 1mil, dus kan vanavond in ieder geval eens even kijken naar een betere helmet upgrade

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:59
Nidhiki schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:02:
Gisteren met een andere barbarian act III lopen farmen, tot MP3 gaat het nog wel goed. M'n DPS is nog erg slecht (38k buffed) maar dat komt nog wel. In ieder geval 2 legendary's gevonden, waarvan ik 1 (2H mighty weapon) best goed kon gebruiken: http://eu.battle.net/d3/e...idhiki-1496/hero/27206950
Is er trouwens een handige volgorde van gear upgraden, heb namelijk nog steeds een helm van lvl 41 xD
Heb nu 1mil, dus kan vanavond in ieder geval eens even kijken naar een betere helmet upgrade
Mocht je nog upgrades zoeken ik heb er wel een paar die je zo mag hebben, waaronder een IK riem en helm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik heb nog IK gloves liggen en volgens mij ook nog wel een IK chest. Heb je al bijna een complete set. :)

Als je trouwens Wind Shear vervangt door Hurricane en een goedkope Inna's pants of boots met MS scoort, dan whirlwind je een stuk sneller.

[ Voor 77% gewijzigd door Deadsmell op 30-05-2013 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Geloof dat ik nog wel boots heb... Misschien nog wel meer. Ben ook vnvd nog wel ff online.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

CaVeFiSh schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:47:
Zo nu ben ik eindelijk p100 met mijn WD en ben vandaag ook maar eens begonnen met het spelen van mijn monk. Zal weer aardig wat uurtjes farmen en traden worden om die op het niveau van mijn WD te brengen. Zit ook nog erg te experimenteren voor de meest efficiente MP10 build. Merk dat ik nog vrij snel dood ga dus moet ook nog een beetje verder kijken voor EHP want die is nu niet bijster hoog. Nu volgens d3up zijn dit mijn stats:
- 183k dps
- 495k ehp
- 45k life
- 611 All res
- 5.7% lifesteal

http://eu.battle.net/d3/e...vefish-2679/hero/26846058

Er valt nog flink wat te winnen op mijn bracers en amulet. Ook ben ik nu pas paragon lvl 16 dus er komt nog eens 252 dex en 168 vit bij tot lvl 100. Momenteel nog maar 600M te besteden dus denk niet daar nog upgrades voor te kunnen scoren. Ga dat denk ik maar gebruiken om te craften want dat is ook een gigantische goldsink :P Vanmiddag 214 bracers gecraft en degene die ik nu draag waren de beste.
CONGRATS :) _/-\o_

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Oh thanks allemaal, mijn battletag is Nidhiki#1496 dus jullie mogen me toevoegen. Ik ben vanavond ook nog wel online als het goed is :D En Whirlwind met Hurricane is ook een goed plan ja, windshear werkte nu wel fijn omdat ik nog niet veel fury op kan brengen ;)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nidhiki schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:00:
Oh thanks allemaal, mijn battletag is Nidhiki#1496 dus jullie mogen me toevoegen. Ik ben vanavond ook nog wel online als het goed is :D En Whirlwind met Hurricane is ook een goed plan ja, windshear werkte nu wel fijn omdat ik nog niet veel fury op kan brengen ;)
Als je nog 12% MS erbij krijgt en Hurricane neemt, dan is dat waarschijnlijk geen probleem meer. Je genereert dan meer tornadoes, die fury inbrengen bij een crit (door Battle Rage).

Ik voeg je vanavond wel toe, maar ben misschien pas laat online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Deadsmell schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:05:
[...]

Als je nog 12% MS erbij krijgt en Hurricane neemt, dan is dat waarschijnlijk geen probleem meer. Je genereert dan meer tornadoes, die fury inbrengen bij een crit (door Battle Rage).

Ik voeg je vanavond wel toe, maar ben misschien pas laat online.
Is de procrate van tornado's daar niet veel te laag voor?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt er denk ik vanaf hoe je whirlwind. Als ik met whirlwinden een klein gebied bestrijk en veel vijanden raak, dan schiet mijn fury echt omhoog en zie ik hem ook niet meer zakken tot alles dood is. Heeft ook andere oorzaken natuurlijk, maar naar mijn idee dragen de tornadoes er wel goed aan bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Hebben jullie nog tips voor mij? Weet even niet meer wat ik moet upgraden.

Barb

Heb momenteel 70 miljoen dus daar kom ik waarschijnlijk niet ver mee. Maar als ik weet waar ik voor moet sparen kan ik daar rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:00
Een vraag aan de experts hier. Maakt het nog uit op welk niveau/act je gaat craften? Of is het echt geluk hebben om een meesterlijke amulet of ring te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Nyazzin schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:45:
Een vraag aan de experts hier. Maakt het nog uit op welk niveau/act je gaat craften? Of is het echt geluk hebben om een meesterlijke amulet of ring te maken?
nee dat maakt niet uit als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

thriller schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:36:
Hebben jullie nog tips voor mij? Weet even niet meer wat ik moet upgraden.

Barb

Heb momenteel 70 miljoen dus daar kom ik waarschijnlijk niet ver mee. Maar als ik weet waar ik voor moet sparen kan ik daar rekening mee houden.
ik zou ice climbers nemen kijken dat je met move speed krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
cybergi schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:55:
[...]

ik zou ice climbers nemen kijken dat je met move speed krijgt..
Ah bedankt, wist niet dat ze movement speed hadden op ice climbers :), is kijken of ik leuke kan vinden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ice climbers met movement speed zijn duur :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

niet altijd ;) goed kijken ;) met 70 mill kan je wel wat krijgen ..
plus due extra bonus op zijn schoenen stellen niets voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Heb maar even goedkope gekocht om te kijken wat het doet, toch ruim 6K extra damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Netjes, wissel ook nog even je wapens EF is je mainhand geeft je toch weer extra CHC en ik denk ook extra DPS.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

thriller schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:06:
Heb maar even goedkope gekocht om te kijken wat het doet, toch ruim 6K extra damage
blijf craften bracers ;) die zijn nog niet goed genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Wooldoor schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:21:
Netjes, wissel ook nog even je wapens EF is je mainhand geeft je toch weer extra CHC en ik denk ook extra DPS.
Ga er iets op achteruit kwa dps (1K), maar extra CHC is idd wel handig.
cybergi schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:27:
[...]

blijf craften bracers ;) die zijn nog niet goed genoeg :)
Ja ik craft me suf, maar heb nog geen betere gevonden en ik heb nooit genoeg de :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Even heel wat anders -> ik speel nu met een kleine portable 'laptop' muis omdat ik de apple muis helemaal niks vind, maar dat speelt toch niet helemaal lekker...

Ik wil niet teveel uitgeven, maar het hoeft ook geen hele erge budget muis te zijn. Ik vroeg me af waar jullie mee spelen en of iemand nog tips heeft?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

retlaw schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:47:
Even heel wat anders -> ik speel nu met een kleine portable 'laptop' muis omdat ik de apple muis helemaal niks vind, maar dat speelt toch niet helemaal lekker...

Ik wil niet teveel uitgeven, maar het hoeft ook geen hele erge budget muis te zijn. Ik vroeg me af waar jullie mee spelen en of iemand nog tips heeft?!
ik gebruik de Diablo Muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thriller schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:45:
[...]

[...]

Ja ik craft me suf, maar heb nog geen betere gevonden en ik heb nooit genoeg de :-(
d3rawr zegt dat je er met een switch 8 dps op achteruit gaat, maar dat je 'true dps' een enorme boost krijgt.

@retlaw: ik speel met de Logitech MX518 gaming muis. Werkt erg prettig. De opvolger daarvan is volgens mij wel gunstig geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

cybergi schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:49:
[...]

ik gebruik de Diablo Muis :)
wat is daar het voordeel van?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

retlaw schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:52:
[...]

wat is daar het voordeel van?
cool ...en macros in de muis ;)

http://steelseries.com/pr...elseries-diablo-iii-mouse

[ Voor 17% gewijzigd door cybergi op 30-05-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool is natuurlijk heel belangrijk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik ga de muizen zo eens bekijken! Macros is vooral voor een wizz handig toch?
Of programmeer je de knoppen 1,2,3,4 ook in je muis dan? Hmm duidelijk dat ik me nog even in moet lezen...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

retlaw schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:58:
Ik ga de muizen zo eens bekijken! Macros is vooral voor een wizz handig toch?
Of programmeer je de knoppen 1,2,3,4 ook in je muis dan? Hmm duidelijk dat ik me nog even in moet lezen...
als je geen G19 hebt is het wel handig met binden ...op de muis.

Ik heb deze muis gekocht omdat ik fan was en een steel serie muis is niet verkeerd :) (3 millions clicks ) ;)
verder is het zeker handig met een cm wiz ;) maar goed dat betekend niet dat het mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-10 15:02
thriller schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:45:
[...]

[...]

Heb jij geen problemen om in leven te blijven met deze DPS, omdat je maar 3 % Lifesteal hebt hebt?
Of speel je op een wat lager MP level?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Shao Kahn schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:38:
[...]

Heb jij geen problemen om in leven te blijven met deze DPS, omdat je maar 3 % Lifesteal hebt hebt?
Of speel je op een wat lager MP level?
Ik speel op mp6, maar heb 5,6 % lifesteal 2,6 van mijn echoing fury en 3 van bloodthirst. Op mp6 ga ik nooit dood, op mp7 af en toe

Als muis gebruik ik trouwens deze Logitech Performance Mouse MX ligt lekker in de hand en heeft een aantal programmeerbare knoppen

[ Voor 21% gewijzigd door thriller op 30-05-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:47:

Ik zweer zelf (ook op m'n Macs) bij de MX518. Een game-muis die al jaren bestaat en niet al te duur is. Is gewoon lekker groot met fijne knoppen en weinig weerstand.

Die muis van Apple is mijns inziens idd een drama. Daar heb ik binnen een half uur kramp van omdat ie zo klein en plat is. En hij is erg onhandig met gamen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 30-05-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-10 15:02
thriller schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:40:
[...]

Ik speel op mp6, maar heb 5,6 % lifesteal 2,6 van mijn echoing fury en 3 van bloodthirst. Op mp6 ga ik nooit dood, op mp7 af en toe

Als muis gebruik ik trouwens deze Logitech Performance Mouse MX ligt lekker in de hand en heeft een aantal programmeerbare knoppen
Ah sorry, ik keek over de LS op je EF heen. :z

Gisteren een rare verkocht voor 25 mil die ik voor 1 mil gekocht had, begint ergens op te lijken.
Sword had 940DPS, socket, 2.5 LS , 11 % IAS en 43 CHD.

Werd wel heel snel verkocht voor buyout dus ben bang dat ik nog meer had kunnen vangen ;(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:42:
[...]

Ik zweer zelf (ook op m'n Macs) bij de MX518. Een game-muis die al jaren bestaat en niet al te duur is. Is gewoon lekker groot met fijne knoppen en weinig weerstand.

Die muis van Apple is mijns inziens idd een drama. Daar heb ik binnen een half uur kramp van omdat ie zo klein en plat is. En hij is erg onhandig met gamen.
Seconded :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Dan ga ik daar maar eens voor kijken. In de pricewatch staat ie niet meer, misschien in de winkels nog wel te verkrijgen?! Anders is de G500 de opvolger geloof ik.
Maar de Diablo muis is ook wel leuk... Ga binnenkort wel even naar een winkel, kan ik er gelijk eentje meenemen. Het is toch bijna vaderdag, dus kan ik een mooi presentje voor mezelf uitzoeken!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

retlaw schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:59:
[...]

Dan ga ik daar maar eens voor kijken. In de pricewatch staat ie niet meer, misschien in de winkels nog wel te verkrijgen?! Anders is de G500 de opvolger geloof ik.
Maar de Diablo muis is ook wel leuk... Ga binnenkort wel even naar een winkel, kan ik er gelijk eentje meenemen. Het is toch bijna vaderdag, dus kan ik een mooi presentje voor mezelf uitzoeken!
G700 of G600 nuff said

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 08:46
[...]

G500 speelt heerlijk, ligt lekker in de hand, heeft alleen geen macro functie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De G400 is de officiele opvolger van de MX518. Die is ook vanaf 3 tientjes ofzo in de pricewatch te vinden.

De G500 heeft bijvoorbeeld een vliegwiel als scrollwheel, wat ik persoonlijk niet fijn vind.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 30-05-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De G400 en G500 zijn al opgevolgd door de G400s en de G500s. De G400/G400s is trouwens stukken beter dan de G500/G500s. Zie: Gamingmuizen [Deel 2].G700/G700s is leuk als je persee draadloos wilt, maar voor de rest is hij even brak als de G500/G500s. Hoewel het in D3 allemaal niet zoveel boeit.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:44:
[...]

De G500 heeft bijvoorbeeld een vliegwiel als scrollwheel, wat ik persoonlijk niet fijn vind.
Dat kan je aan- en uitzetten he :P Ik vind persoonlijk de G500 een heerlijke gaming muis!!

Heb al een poos geen Diablo gespeeld, ruim een halfjaar... Is er veel veranderd in die tijd? Qua PvP of extra mogelijkheden? Mijn 180k dps DH zal weinig meer voorstellen vrees ik zo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Try it, ben ook na maanden weer begonnen een week of 3 terug, en het bevalt goed!
Ik lees ook vaker berichten van mensen die weer begonnen zijn en zich er goed mee amuseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:17:
De G400 en G500 zijn al opgevolgd door de G400s en de G500s. De G400/G400s is trouwens stukken beter dan de G500/G500s. Zie: Gamingmuizen [Deel 2].G700/G700s is leuk als je persee draadloos wilt, maar voor de rest is hij even brak als de G500/G500s. Hoewel het in D3 allemaal niet zoveel boeit.
G700 heb ik bedraad altijd, batterij zit er niet eens in waardoor mijn muis lichter is.

Dat is beste van deze muis, je kan hem bedraad houden.

edit: Hey en nu ik eraan denk, waar de fuk is mijn BT dongle van deze muis want ik heb een BT dongle nodig!!!

Bijna 1 gekocht, nu ik antwoord op jouw post kom ik er achter dat mijn muis draadloos gebruikt kan worden 7(8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Sm0k3r op 30-05-2013 14:36 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Deadsmell schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:54:
[...]

Allereerst MP level op 10 zetten, tot Inferno. Dat kan je met een nieuw karakter prima aan. In Normal, Nightmare en Hell hoef je zelden terug te schakelen. Je zult merken dat het levellen dan een stuk sneller gaat.

Voor de rest: veel skills/wapens/etc uitproberen om alles te leren kennen. Beetje aanklooien en kijken wat je het beste bevalt. Nuttige tips komen wel als je level 60 bent. :)
Ik ben inmiddels level 13, maar op MP10 red ik het niet hoor.. op MP7/8 is het al een fucking hell.. speel monk! O+

al mijn equips zijn blues op een yellow na, doe ik dan wat verkeerd of zijn de stats van mijn equips gewoon crap?

ps: @sm0k3r ik heb je tip helaas niet kunnen opvolgen.. must... play... :D

[ Voor 12% gewijzigd door xheroxkefx op 30-05-2013 14:42 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xheroxkefx schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:40:
[...]

Ik ben inmiddels level 13, maar op MP10 red ik het niet hoor.. op MP7/8 is het al een fucking hell.. speel monk! O+
Hehe, komt zeker omdat je begonnen bent op een lage of geen MP? Had ik met mijn wiz tenminste. Normal uitgespeeld zonder MP, toen kon ik op Nightmare niets beginnen op MP10.

Gewoon spelen waar je je lekker bij voelt. Je komt vanzelf aan bij lvl 60 en Inferno en vanaf daar wordt toch alles anders. :)

Edit: link je profiel eens?

Het is logisch dat je op lvl 13 nog grotendeels blauwe items hebt. De rares komen vanzelf. Hoef je je niet druk om te maken. Gewoon zorgen dat je wat van je main stat + vit hebt en wat damage doet. De rest is op lvl 13 bijzaak.

[ Voor 18% gewijzigd door Deadsmell op 30-05-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

[...]

al mijn equips zijn blues op een yellow na, doe ik dan wat verkeerd of zijn de stats van mijn equips gewoon crap?

Welke tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
Sm0k3r schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:02:
[...]

Ophouden nu je nog niet te diep in het spel zit, zoek een ander spel want dit spel zuigt het leven uit je!!!

Je bent gewaarschuwd en gaat verder op eigen risico.

:+
oOo

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Oh en aangezien je net bent begonnen heb ik een hellfire ring voor jou, of iig ik kan je helpen aan een hellfire ring.

Je bent nog onder de para 20 en voor lage lvl spelers heb ik mijn machines bewaard.

Ik weet niet zeker of ik vandaag ga streamen maar kans bestaat, denk dat ik in de loop van de dag toch wel berichtjes krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
Sm0k3r schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:55:
[...]

Oh en aangezien je net bent begonnen heb ik een hellfire ring voor jou, of iig ik kan je helpen aan een hellfire ring.

Je bent nog onder de para 20 en voor lage lvl spelers heb ik mijn machines bewaard.

Ik weet niet zeker of ik vandaag ga streamen maar kans bestaat, denk dat ik in de loop van de dag toch wel berichtjes krijg.
oke oke, je gaat wel heel hard.. hellfire ring? para 20? ik ben echt noob nog :+
stream je ook? ook op twitch of iets dergelijks? dan ga ik je lekker volgen 8)

**para20 = paragon 20? (boven level 60 begint paragon toch?)

[ Voor 4% gewijzigd door xheroxkefx op 30-05-2013 14:59 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:55:
[...]

Sterker nog hij is zelfs nog geen normaal level 60, dus een helffire ring voor hem regelen zit er niet in. Iets beter lezen. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:02:
[...]

Sterker nog hij is zelfs nog geen normaal level 60, dus een helffire ring voor hem regelen zit er niet in. Iets beter lezen. :P
Niet zo blaten jij bijdehandje, zie jij ergens in de post waar ik op heb gereageerd dat hij het had over "normale" lvl's itt "para" lvls.

Ik zie alleen mp10 staan en lvl 13, verder zie ik niks en ook al speelt hij pas sinds kort heeft hij nergens aangegeven hoeveel hij al heeft gespeeld, misschien heeft hij wel 72 uur non-stop gespeeld en is hij lvl60 para 13.

Nu jij weer! >:)

edit: maar ik hou nog steeds van je hoor knuppel (NO HOMO)

[ Voor 4% gewijzigd door Sm0k3r op 30-05-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

xheroxkefx schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:58:
[...]

oke oke, je gaat wel heel hard.. hellfire ring? para 20? ik ben echt noob nog :+
stream je ook? ook op twitch of iets dergelijks? dan ga ik je lekker volgen 8)

**para20 = paragon 20? (boven level 60 begint paragon toch?)
www.twitch.tv/x4er0

En ik heb nog wapens voor je zodra je lvl 60 bent geworden die jou in leven zullen houden.

1 met +900 LoH en die andere met +700 LoH en beide zitten op de 800DPS dus kan je zonder stress XP farmen. Oh en hebben ook LS maar heb je maar een beetje aan want je zit nog lang niet in de hoge regionen qua DPS, attack speed en LoH zijn voor jou "the way to go".

edit: Ok ik weet niet waar ze zijn, net gecheckt en heb ze kennelijk uitgeleend maar weet niet meer aan wie, sorry 8)7

Ik heb alsnog wapens voor je maar met minder LoH maar wel meer DPS, had het liever andersom gezien.

[ Voor 13% gewijzigd door Sm0k3r op 30-05-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
baal er nog steeds van dat de dex zo laag is, maar wat een EHP bom 8)
http://www.diabloprogress.com/item/34832219

[ Voor 15% gewijzigd door desjaak909 op 30-05-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
desjaak909 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:58:
baal er nog steeds van dat de dex zo laag is, maar wat een EHP bom 8)
http://www.diabloprogress.com/item/34832219
Dikke EHP inderdaad als je maar 3 items draagt. :P

Vast niet de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
Sm0k3r schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:16:
[...]

Niet zo blaten jij bijdehandje, zie jij ergens in de post waar ik op heb gereageerd dat hij het had over "normale" lvl's itt "para" lvls.

Ik zie alleen mp10 staan en lvl 13, verder zie ik niks en ook al speelt hij pas sinds kort heeft hij nergens aangegeven hoeveel hij al heeft gespeeld, misschien heeft hij wel 72 uur non-stop gespeeld en is hij lvl60 para 13.

Nu jij weer! >:)

edit: maar ik hou nog steeds van je hoor knuppel (NO HOMO)
jerry! jerry! :P
subbed! :)

ik laat wel weten als ik level 60 bereik :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
Gister toch maar besloten om ook mijn monk naar P100 te gaan brengen (met de monk is mijn D3 avontuur tenslotte begonnen).
Het een monk gebouwd, geen idee of ik op de juiste manier bezig ben maar ik kon redelijk staande blijven op MP10.

http://www.diabloprogress...tax-2556/Svetlana/1924304

Tips wat betreft gear zijn van harte welkom.
Ook ben ik benieuwd wat nou de beste build is voor single play, en voor teamplay.

Gr,
Protax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Ik deed altijd eerst even een aantal keer de eerste 3 subquests (t/m kill wretched mother) beginnend op MP6 en dan langzaam opbouwend naar MP10 tot ik iets van level 7 was. Daarna even wat items shoppen op AH en MP10 is een eitje.

Belangrijkste keerpunt is als je level 42 wordt, want dan kan je op sommige itemslots infernogear aan (reduced lvl req heeft max van -18). Zowel m'n DH als WD deden daardoor op lvl 42 al iets van 30k damage.

Verder is lvl 15 belangrijk, want dan kan je ruby in wapen doen voor dikke damage en in helm voor meer experience. (Genzaniku uitgezonderd, waarmee je op lvl 9 al socketed wapen kan hebben, want de goedkoopste op AH nu is 49M gold BO)

Overigens heb je redelijk wat gold nodig om meteen op lvl 60 MP10 aan te kunnen, moet je toch denken aan minimaal 500M. Als je ook MF op items wil stacken nog stuk meer.

EDIT: Op WD, DH en Wiz kan je zelfs op lvl8 al socketed wapen hebben zie ik met de Uskang boog, overigens ook erg duur. Monk kan op lvl10 de Balance diabo gebruiken, die heb je al voor 1M gold.

[ Voor 9% gewijzigd door Kid Jansen op 30-05-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je eerst playthrough naar inferno boeit geen reet hoe je speelt, zou vooral niets van de AH halen, leer je niets van.

Tuurlijk is MP10 easy als je al gems hebt hogere niveau's.... die je wel hebt als je een tijd speelt.
Dan is 1m ook niet veel, maar als je net begint is 1m een vermogen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje over SoJ: de omschrijving van de elemental affix suggereert dat je elemental damage moet doen om van de betreffende affix gebruik te kunnen maken. De verhalen hier op het forum hadden me een ander beeld gegeven, namelijk dat je de elemental damage als bonus krijgt, ook als je die damage nog niet doet. Wat is waar?

'Adds 5–6% to Poison Damage'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, dat is geinig! Thanks voor de link. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

sup? :P

Inmiddels Paragon 51 dus toch een aardig eindje opgeschoten. Ik moet alleen nog wat meer craften voor een betere bracer/gloves/shoulders. Ik wou dat ik geluk kon gemmen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anu schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:28:
Try it, ben ook na maanden weer begonnen een week of 3 terug, en het bevalt goed!
Ik lees ook vaker berichten van mensen die weer begonnen zijn en zich er goed mee amuseren :)
Ik krijg er serieus weer zin in nu ik dit allemaal lees haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Vandread schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:28:
Je eerst playthrough naar inferno boeit geen reet hoe je speelt, zou vooral niets van de AH halen, leer je niets van.

Tuurlijk is MP10 easy als je al gems hebt hogere niveau's.... die je wel hebt als je een tijd speelt.
Dan is 1m ook niet veel, maar als je net begint is 1m een vermogen....
Eerste playthrough is ander verhaal, maar voor latere characters vind ik het leuker om echt te spelen, dan om te power levelen. Maar om wel een beetje tempo er in te houden en zorgen dat ik snel level twink ik dan wel een beetje en speel ik op MP10.

Je kan het dan zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wil, afhankelijk van hoe vaak je upgrades koopt en hoeveel je er aan uit geeft. Om het nog wel beetje spannend te houden ga ik dan vaak heel erg glass canon, zodat je met hele grote groepen of meerdere special packs tegelijk nog wel beetje op moet letten, maar het killen over het algemeen heel erg snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, heb een bod van 31,5 milj op mijn trifecta IK gloves met 91 STR gekregen. Blij dat ze toch nog verkopen. En daarmee is het ook meteen het duurste item dat ik ooit verkocht heb. :P

Eens zien of ik daarvoor een leuke tWH kan krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsmell op 31-05-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:25

scorpie

Supra Addict

Hmm mijlpaal voor m'n ma.. afgelopen week level 100 geworden :+ :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 15:37

zwik

randomized

Ben gisteren begonnen met het verzamelen van alle lore en quest boekjes. Zitten best wel interessante verhaallijnen in het spel eigenlijk. Ben hier maar aan begonnen omdat ik op het moment niet echt weet waar ik op moet letten om m'n gear te upgraden ;) . En in de tussentijd met de boekjes scoren kan ik toch nog een beetje paragon levels farmen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die heb ik tijdens mn eerste playthroughs vorig jaar al allemaal opgepakt en gelezen :P

Mis er door de bugs toen nog wel een paar die ik ook niet meer kan oppakken volgens mij. Net als ik wat dialogs mis die ik niet meer kan starten. Misschien ooit met een nieuwe char.

Wil denk ik toch een keer een WW barb beginnen zodra mn WD 100 is (nu 95).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Sir_Hendro schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:42:
Ouch weer wat stoms kom ik nu tegen. Ik dacht leuk laat ik een marquise ruby maken voor low lvl weapons met socket om ze lekker OP te maken, blijkt achteraf dat bij het switchen van weapon het je per keer 5mil gold kost!!!! What da hell?!! De gem zelf zo duur maken ok... maar de remove gem optie ook zo duur maken da hell are they thinking?!! Dan toch maar liever een radient star in prut gear....
Als het om wapens gaat die je na upgrade weg doet, dan hoef je hem niet uit de socket te halen bij de jeweler. Ga gewoon naar de blacksmith en salvage het wapen. Dan haalt hij hem ook gratis uit de socket voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Als er mensen hier zijn die een paar leuke upgrades nodig hebben voor de DH ik ga alles verkopen op me DH. behalve de Cycle Revenge ring en mempo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ik zoek nog een helm met socket, wat heb je in de aanbieding?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

teupje schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:20:
Ik zoek nog een helm met socket, wat heb je in de aanbieding?
2 andarials met 5% fire dmg Dex met socket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 14:13
cybergi schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:15:
Als er mensen hier zijn die een paar leuke upgrades nodig hebben voor de DH ik ga alles verkopen op me DH. behalve de Cycle Revenge ring en mempo
Ik heb wel belangstelling in je amulet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Xarzo schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:23:
[...]

Ik heb wel belangstelling in je amulet!
pm me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Manti sold ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
Zou ik graag willen doen... hoe?

Je mag me ook toevoegen in diablo. Whopper#2392

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
Gloves lijken me ook wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bosmonster schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:33:
Doe mij de shoulders en bracers maar.
leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 15:37

zwik

randomized

Stelletje aasgieren ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Crell schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:40:
[...]

Als het om wapens gaat die je na upgrade weg doet, dan hoef je hem niet uit de socket te halen bij de jeweler. Ga gewoon naar de blacksmith en salvage het wapen. Dan haalt hij hem ook gratis uit de socket voor je :)
Helaas gaat dat het niet worden omdat ik non lvl60 BiS gear verzamel en daar veel gold voor betaal :P

Pagina: 1 ... 217 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.