Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:33
Sm0k3r schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:20:
[...]

Kolere zeg, wat een mazzel heb jij met craften.

edit: ik moest nogmaals kijken naar die ring, als die ook nog average damage had dan had ik je uitgescholden hahahahahaha :+
wat, jij als EHP junk wil liever dmg dan res :?

Maar het craften gaat inderdaad best lekker, ook mijn bracers ben ik erg tevreden over, gloves en amu's kunnen nog wel beter

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Gister was ik geloof ik eens de gelukkige:
- Mempo met 3,5 ChC + Dex (Socket ofc). Deze is inmiddels verkocht voor 500m
- Zuni Helm met 6 ChH + 250+ Int + 12% life + Socket (volgens mij ook nog Vit). Staat nog op de AH startend vanaf 450m.
- Lacuni Bracers met ChC. Weet alleen niet meer hoeveel ChC alleen.

In 1 run had ik 12 legendaries! Ben alleen wel bang dat ik dit voorlopig niet meer ga evenaren, maar als alles verkoopt kan ik wel m'n Archon Wizard weer een stukkie upgraden :)

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Mannen, sinds gister begonnen met diablo 3, nog handige tips voor een newb? :-P ben nu level 11, barb en speel op monster level 2

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xheroxkefx schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:49:
Mannen, sinds gister begonnen met diablo 3, nog handige tips voor een newb? :-P ben nu level 11, barb en speel op monster level 2
Allereerst MP level op 10 zetten, tot Inferno. Dat kan je met een nieuw karakter prima aan. In Normal, Nightmare en Hell hoef je zelden terug te schakelen. Je zult merken dat het levellen dan een stuk sneller gaat.

Voor de rest: veel skills/wapens/etc uitproberen om alles te leren kennen. Beetje aanklooien en kijken wat je het beste bevalt. Nuttige tips komen wel als je level 60 bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Één tip: Gewoon lekker spelen! Speel het spel door op alle moeilijkheidsgraden zodat je het spel leert kennen. Puur door alleen al ervaring leer je een hoop in het spel. Pas zodra je level 60 bent en in Inferno bent aangeland kunnen we je echt goede tips gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Beste tips die ik je kan geven:

Geniet van door het spel heen spelen, doe waar je zin in hebt en laat je niet verleiden in het nu al proberen de beste build te hebben.

Voordat je inferno haalt is dat allemaal niet belangrijk. Tot die tijd, speel en geniet!

Edit: With ^ dus. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

Ophouden nu je nog niet te diep in het spel zit, zoek een ander spel want dit spel zuigt het leven uit je!!!

Je bent gewaarschuwd en gaat verder op eigen risico.

:+

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:02:
[...]

Ophouden nu je nog niet te diep in het spel zit, zoek een ander spel want dit spel zuigt het leven uit je!!!

Je bent gewaarschuwd en gaat verder op eigen risico.

:+
Jij zwartkijker!

Dat jij nou geen enkel ander spel leuk vindt. :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
EricNL schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:41:
Gister was ik geloof ik eens de gelukkige:
- Mempo met 3,5 ChC + Dex (Socket ofc). Deze is inmiddels verkocht voor 500m
- Zuni Helm met 6 ChH + 250+ Int + 12% life + Socket (volgens mij ook nog Vit). Staat nog op de AH startend vanaf 450m.
- Lacuni Bracers met ChC. Weet alleen niet meer hoeveel ChC alleen.

In 1 run had ik 12 legendaries! Ben alleen wel bang dat ik dit voorlopig niet meer ga evenaren, maar als alles verkoopt kan ik wel m'n Archon Wizard weer een stukkie upgraden :)
Zo, lekker zeg. kan je nog meer upgraden. Dat wordt nog eens wat met die archon wiz van jou.
Wat gaat je volgende upgrade worden? WH? Wapen? Boots met @res?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Timeless schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:05:
[...]

Zo, lekker zeg. kan je nog meer upgraden. Dat wordt nog eens wat met die archon wiz van jou.
Wat gaat je volgende upgrade worden? WH? Wapen? Boots met @res?
Gister van Protax het advies gekregen om m'n Chest te upgraden voor ééntje met meer Armor. Ik heb gelijk zitten kijken en ik heb al een flinke Armor upgrade voor ~100M.

Daarna ga ik denk ik eerst m'n WH upgraden. Gisteren stonden er een aantal leuke op tussen de 600-800m welke mij een upgrade van 10K (!!!) DPS gaven. Gaat nu inderdaad steeds meer de goede kant op.

Alleen is er één maar: ik speel niet meer zonder een party van 4 (just kiddin') 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Timeless schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:37:
Gisteren een nieuw wapen kunnen scoren en 17k dps er op vooruit gegaan naar 352k ub dps.
http://www.diabloprogress.com/item/35039643

Nou de oude nog verkopen en gaan zoeken naar een nieuwe pox / WH.
Very nice! Dat zou ik voor de barb niet heel vervelend vinden :9

DH stuff allemaal kwijtgeraakt?

edit: laatst nog een tijdje zwaardjes zitten craften (paar 100 ofzo) en dan wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt hoe klein de kans is dat je een topend item craft.. Maar toch wel ff leuk om te doen.. Al die net-niet gelukt pogingen die je over houdt en dan alsnog salvaged :P

[ Voor 26% gewijzigd door Deegeeooh op 28-05-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
@ de tweakerts die me de tips gaven, dankje! zal ik zeker doen :))

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:32:
[...]
Met die amu had ik flinke mazzel. :)

Life erbij wordt aan gewerkt. Ik ben regelmatig shoulders aan het craften om life te winnen, maar tot dusver geen succes. Wel een paar keer in de buurt gekomen, maar dan leverde ik te veel armor in. Ik hoop iets met 300 STR, 600 armor, VIT en resall te craften.

Bestaat de kans dat je een dubbele STR roll kunt krijgen op VIT shoulders?
Vit shoulders kunnen 300str rollen, maar heb al gemerkt dat hoger dan 150 niet vaak voor komt :P
Je kan je inna's inruilen voor pants met 100/150vit, zijn nog betaalbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben voor 20k gold ineens 12k unbuffed (nouja met barb passive er nog wel bij) er op vooruit gegaan. Zag ineens een Skorn langskomen die qua stats zo goed als identiek was als die ik al had alleen deze had iets van 40% meer crt damage :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:51:
[...]

Vit shoulders kunnen 300str rollen, maar heb al gemerkt dat hoger dan 150 niet vaak voor komt :P
Stond al op de planning. :) Maar ik moet eerst even geluk hebben met het verkopen van items, want ik ben echt platzak. En met 100 - 200k gold per run schiet het niet echt op. Gelukkig droppen er al een stuk meer legendaries. Heb er nu regelmatig vier of vijf na een uurtje of twee spelen. Nu de kwaliteit nog iets omhoog, maar dat komt ook wel als mijn MF toeneemt.

Laatst vond ik trifecta IK gloves, met een lage STR roll (90 ofzo). Ik had verwacht dat die ook wel iets op zouden leveren, maar ze verkopen voor geen meter. Zeker te hoog op ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:30
Vandread schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:51:
[...]

Kan meevallen, dit was ongeveer de 5e shoulder die ik craftte:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hair-2152/hero/2038987

Nu nog een keer mazzel met amu's :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Deegeeooh schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:19:
[...]

Very nice! Dat zou ik voor de barb niet heel vervelend vinden :9

DH stuff allemaal kwijtgeraakt?
Ik moet mijn armor en 2 ringen nog verkopen, dan is alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Mannen, weer even een update van m'n DH. Speel nu op MP2 en dat gaat prima. Ik weet dat mijn passive skils met SS niet echt het meest ideale zijn, maar zonder SS zak ik naar iets van 85k damage. Heb niet veel te besteden nog voor nieuwe aankopen, maar zijn er volgens jullie goedkope <1milj upgrades voorhanden die m'n DH wat verder brengen?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/teupje-2393/hero/4241649

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
teupje schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:42:
Mannen, weer even een update van m'n DH. Speel nu op MP2 en dat gaat prima. Ik weet dat mijn passive skils met SS niet echt het meest ideale zijn, maar zonder SS zak ik naar iets van 85k damage. Heb niet veel te besteden nog voor nieuwe aankopen, maar zijn er volgens jullie goedkope <1milj upgrades voorhanden die m'n DH wat verder brengen?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/teupje-2393/hero/4241649
denk dat inna's pants en belt en nat's boots, misschien strongarm bracers makkelijk voor minder dan 1m te krijgen zijn

Heb nog wel een Unity en een Andy helm met sock voor je liggen die je wel mag hebben, voeg me maar toe ben vanavond wel online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Thanks! Vandaag helaas geen tijd om thuis achter de pc te kruipen. Zal je toevoegen als ik weer even achter de pc kan kruipen de komende dagen :)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Deadsmell schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:57:
[...]

Stond al op de planning. :) Maar ik moet eerst even geluk hebben met het verkopen van items, want ik ben echt platzak. En met 100 - 200k gold per run schiet het niet echt op. Gelukkig droppen er al een stuk meer legendaries. Heb er nu regelmatig vier of vijf na een uurtje of twee spelen. Nu de kwaliteit nog iets omhoog, maar dat komt ook wel als mijn MF toeneemt.

Laatst vond ik trifecta IK gloves, met een lage STR roll (90 ofzo). Ik had verwacht dat die ook wel iets op zouden leveren, maar ze verkopen voor geen meter. Zeker te hoog op ingezet.
LK irons kunnen een hele hoge STR roll hebben dus het is zonde als die erg laag is.Liever hoge Str dan de CHD die erop zit dan. Kan je ze eens linken?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Is er nog volk dat op HC speelt? Van t weekend heb ik men char terug opgepikt na enkele maanden en ik moet zeggen: die nieuwe monster density is leuk! Ik speel momenteel op MP1 en ga dat zo even houden tot ik wat MF gear kan ruilen voor meer survivability.
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/16139719

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooldoor schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:11:
[...]

LK irons kunnen een hele hoge STR roll hebben dus het is zonde als die erg laag is.Liever hoge Str dan de CHD die erop zit dan. Kan je ze eens linken?
Het gaat om deze. Vorige week was de laagste buyout voor een vergelijkbare enkele honderden miljoenen. Vond het ook al vreemd, maar als iemand het er voor over heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Ok ik heb ze vergeleken met mijn king irons die ik voor 1-2 miljoen van de AH heb geplukt met 118 STR, 10 CHC en 22 CHD en zou er 2,283.51 DPS op voorruit gaan. Paar 100 miljoen is wel heel veel voor die 2.2k DPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, ik begon al zoiets te vermoeden. Maar eens ff een prijsverlaging doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupertje30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01-2015
hoi tweakers
ik heb hulp nodig omtrent verbeteringen in mijn equipments

dit is wat ik momenteel gebruik :http://eu.battle.net/d3/en/profile/hpkaka-2533/hero/12268639

heb een budget van 100millioen te besteden
hoop op een reactie/reacties vanuit jullie immers feedback/tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Axewi schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:32:
afgelopen weekend geswitched naar een skorn, wil een rend/hota build.
Werd namelijk gek! (en mijn maten ook) van de fear op de echoing fury..

Moet nog wel erg wennen aan de attack speed van de skorn maar rend is geweldig! mijn hp zakt niet eens meer het is gewoon instant full

nu mijn oude 2 wapens zien te verkopen zodat ik hopelijk kan gaan kijken naar een duurdere skorn.
vergeet niet dat je je hele build moet gaan verwanderen naar zo veel mogelijk ias minimaal is 27% ias nodig om je skorn te kunnen supporten hoger is alleen maar lekkerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-10 16:13
paupertje30 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:05:
hoi tweakers
ik heb hulp nodig omtrent verbeteringen in mijn equipments

dit is wat ik momenteel gebruik :http://eu.battle.net/d3/en/profile/hpkaka-2533/hero/12268639

heb een budget van 100millioen te besteden
hoop op een reactie/reacties vanuit jullie immers feedback/tips zijn welkom.
Je kunt voor niet al te veel geld makkelijk nieuwe shoulders craften. Heb ik laatst ook gedaan, koste me misschien 5m ofzo en ik ging er bijna 3~4k damage op vooruit. Wat ik ook zojuist gedaan heb op mijn WD is m'n random rare pants ( te vergelijken met die van jouw ) geswitched met inna's temperance wat mijn WD zo'n 4~5k extra damage gaf, dit ging echter ten koste van wat HP/Defence maar het is het overwegen waard =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor een WD zou ik geen inna's nemen. De IAS is redelijk zinloos (behalve voor leuke paperdoll getalletjes). Beter kun je op je pants iets pakken met massive int/vit/AR en sockets (zoals depth diggers). De pants die je nu hebt zijn prima overigens, al natuurlijk wel erg gericht op vit, maar dat is op dit moment nog niet zo'n issue.

Voor 100M kun je eenvoudig je gloves upgraden bijvoorbeeld naar iets met meer richting de 10chc/50chd. Dat zijn nu misschien nog geen mega-upgrades, maar hoe meer CHC/CHD je opbouwt, hoe meer upgrades gaan tellen, dus probeer per items zoveel mogelijk tegen de max aan te zitten als het om die stats gaat.

[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 28-05-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:11:
[...]

vergeet niet dat je je hele build moet gaan verwanderen naar zo veel mogelijk ias minimaal is 27% ias nodig om je skorn te kunnen supporten hoger is alleen maar lekkerder
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/1635539
Volgens bnet heb ik: +42%
ik kan nog op 1 ring en nog op mijn amulet en nog op mijn bracers extra.
maar ik moet eerst mijn 2 oude one handers verkopen voordat ik weer budget heb :P

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Axewi schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:23:
[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/1635539
Volgens bnet heb ik: +42%
ik kan nog op 1 ring en nog op mijn amulet en nog op mijn bracers extra.
maar ik moet eerst mijn 2 oude one handers verkopen voordat ik weer budget heb :P
een mooie ls skorn zit je tog al gelijk aan 300-600 mill te denke dan heb je iets wat relaxt gaat ookal zijn er barbs die blind op hun bloodthirst + rend uit gaan en die nemen 400 str + vit skorn wat ik eigenlijk niet eens wil anraden want dan zou je je teveel moeten gaan weglopen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:49:
[...]

een mooie ls skorn zit je tog al gelijk aan 300-600 mill te denke dan heb je iets wat relaxt gaat ookal zijn er barbs die blind op hun bloodthirst + rend uit gaan en die nemen 400 str + vit skorn wat ik eigenlijk niet eens wil anraden want dan zou je je teveel moeten gaan weglopen etc
Tja.. niet iedereen heeft 300+ mil :-( ik ben al lang blij dat ik 10+ mil had..
en ik moet zeggen i.c.m. hota en rend kan ik aardig mijn weg vinden met deze skorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mwah, bloodthirst + rend + belt = toch wel heel veel tanken hoor. Op MP9 (speel ik liever niet omdat mijn dps te laag is) tank ik praktisch alles, het enige wat ik niet kan tanken is op de bron van een Arcane Sentry staan zodat je constant de damage krijgt. Maar triple molten stack en dat soort onzin is geen probleem. Ik gebruik een 1360dps 3xx str 3xx intel (jeej all res) skorn met 180%chd (+90% van gem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Zo mijn WD is alweer bijna op p100 nog zo een 130M XP te gaan, maar dat komt morgen wel weer :) Daarna is mijn monk aan de beurt. Tot nu toe al een aardige gear bij elkaar gespaard:

http://eu.battle.net/d3/e...vefish-2679/hero/26846058

Nu nog ff hopen op een bracer met All res,chc en hoge base stats. Ik ben ik nog steeds experimenterende met de skills.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Maar eens een beetje op hardcore aangeprutst, back to basics zonder gold en gems :) Monkje is nu 50 en klaar met nightmare, typisch low-dps, high survivability verhaal aan het worden waarbij Diablo minuten lang duurde met mijn nog-geen-2k dps :p

Tot nu toe 1 echt eng momentje meegemaakt, net voor Diablo. Ineens was daar een Horde Mortar Corrupted Angel pack met een hoop trash (waaronder die vuige nightmare beasts en die Morlu... meteor-gevallen). Een horde corrupted angels is niet wat je wil, iedere keer knockback als er weer eens eentje naar je toe streept. Wat ze dus iedere 2 seconden doen want ze zijn met veel. Ineens was ik blij met het netjes helemaal clearen van de zone, was een hoop kitewerk.

Oh en een keer weggeport en een toch al verse zone ff opnieuw geladen toen er 3 packs precies aan het begin net naast elkaae stonden met een combo frozen/arcane enchanted/jailer/desecrator. Dat vond ik toch niet nodig.

Toch wel lollig, dat hardcore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:04:
[...]

Mwah, bloodthirst + rend + belt = toch wel heel veel tanken hoor. Op MP9 (speel ik liever niet omdat mijn dps te laag is) tank ik praktisch alles, het enige wat ik niet kan tanken is op de bron van een Arcane Sentry staan zodat je constant de damage krijgt. Maar triple molten stack en dat soort onzin is geen probleem. Ik gebruik een 1360dps 3xx str 3xx intel (jeej all res) skorn met 180%chd (+90% van gem).
Als je minimaal zo'n 200k dps hebt (buffed) kun je met een 2h makkelijk overleven met alleen LS op belt, enige waar je op moet letten is dat je rend crit. Zoja, blijven refreshen (voor hij eraf valt dan blijft hij critten) en je bent zowat godmode aan het spelen :P Als je rend niet crit is de healing echt aanzienlijk minder en vaak alleen genoeg als je hem op ERG veel mobs hebt zitten (wat niet meer zo'n probleem is tegenwoordig maar opletten met de paar elites zonder adds).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
CaVeFiSh schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:30:
Zo mijn WD is alweer bijna op p100 nog zo een 130M XP te gaan, maar dat komt morgen wel weer :) Daarna is mijn monk aan de beurt. Tot nu toe al een aardige gear bij elkaar gespaard:

http://eu.battle.net/d3/e...vefish-2679/hero/26846058

Nu nog ff hopen op een bracer met All res,chc en hoge base stats. Ik ben ik nog steeds experimenterende met de skills.
Oh 130m?! eitje! doen we gelijk mijn laatste 7 levels even :)

Mooie gear op je monk hoor, ben nu al jaloers. (allee :'( n ~20% fear gaat niet cool zijn :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
porn* schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:11:
[...]

Als je minimaal zo'n 200k dps hebt (buffed) kun je met een 2h makkelijk overleven met alleen LS op belt, enige waar je op moet letten is dat je rend crit. Zoja, blijven refreshen (voor hij eraf valt dan blijft hij critten) en je bent zowat godmode aan het spelen :P Als je rend niet crit is de healing echt aanzienlijk minder en vaak alleen genoeg als je hem op ERG veel mobs hebt zitten (wat niet meer zo'n probleem is tegenwoordig maar opletten met de paar elites zonder adds).
ik zit gebuffed op 210K ofzo, mijn ervaring was idd ook dat ik prima kon volhouden.
en doordat ik niet constant een pack fear heb ik het idee dat ik nog veel sneller ben ook.
Ik moet alleen even mijn witte dmg numbers weer aanzetten want een rend die crit hit nog steeds met witte nummers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
ApOE schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 07:06:
[...]

Oh 130m?! eitje! doen we gelijk mijn laatste 7 levels even :)

Mooie gear op je monk hoor, ben nu al jaloers. (allee :'( n ~20% fear gaat niet cool zijn :9)
Ja ik weet het, die fear is wel hoog. Maar een goede yellow die ook maar een beetje in de buurt komt gaat me 2B kosten en deze kon ik voor 350M kopen. Uiteraard is het wel iets op mijn verlanglijstje, maar zal weer ff moeten sparen :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
Even een vraagje, kan je nou 2x de "shenlong's relentless assault" dragen als dual wield (het is een set fist weapon)? Of krijg je dan weer zo een melding dat je niet 2x het zelfde type legendary wapen kan gebruiken?

[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Hendro op 29-05-2013 09:33 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sir_Hendro schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:31:
Even een vraagje, kan je nou 2x de "shenlong's relentless assault" dragen als dual wield? Of krijg je dan weer zo een melding dat je niet 2x het zelfde type legendary wapen kan gebruiken?
Nee. Alle legendaries en set items zijn unique equipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Sir_Hendro schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:31:
Even een vraagje, kan je nou 2x de "shenlong's relentless assault" dragen als dual wield? Of krijg je dan weer zo een melding dat je niet 2x het zelfde type legendary wapen kan gebruiken?
kan niet, je kan wel de legend en assault dragen.
Zodra erbij staat "unique equipped" dan kan je er maar 1 dragen.
Wel kan je de legacy en de nieuwe dragen maar bij set items hebben ze die vaak een andere naam gegeven dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Axewi schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:33:
[...]

kan niet, je kan wel de legend en assault dragen.
Zodra erbij staat "unique equipped" dan kan je er maar 1 dragen.
Wel kan je de legacy en de nieuwe dragen maar bij set items hebben ze die vaak een andere naam gegeven dacht ik.
In het geval van Shenlongs wil je geen legacy dragen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ah kut dan heb ik er voor nks twee gekocht... ik moet dus dan een shenlong's fist of legend kopen... foutje!! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sir_Hendro schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:35:
Ah kut dan heb ik er voor nks twee gekocht... ik moet dus dan een shenlong's fist of legend kopen... foutje!! :X
Ah joh, daar leer je van.

Voortaan wel eerst vragen dan kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Een vriend me in D3 zei ooit eens dat een maat van hem deze dual wield deed maar waarschijnlijk had die maat dan dus een "relentless assault" + "shenlong's fist of legend".

Ik wilde het gisteren nog testen maar eentje van de twee transacties moest blijkbaar nog door Blizzard gecontrolleerd worden omdat die niet meteen bij mijn gekochte items stond. Misschien vanmiddag dan eindelijk wel. Dan kan ik hem dus meteen weer terug op het AH zetten. Wel irritant dat je soms op Blizzard moet wachten met aankopen. Denk je een leuke upgrade te kopen moet je wachten op Blizzard voor een nutteloze controle. Als het om echt geld ging kan ik het wel begrijpen maar waarom doen ze dat ook met gold buyouts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
...ook al zijn er barbs die blind op hun bloodthirst + rend uit gaan...
Mijn barb heeft ook allen maar rend en bloodthirst, geen life steal meer op items, toch run ik probleemloos MP10.

Ik heb nog wel een IK Bash belt in m'n stash liggen met 3% ls en 80 ar, maar gebruik toch liever m'n WH. Scheelt heel wat damage en ik heb die extra protection en ls gewoon niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bosmonster schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:20:
Voor een WD zou ik geen inna's nemen. De IAS is redelijk zinloos (behalve voor leuke paperdoll getalletjes). Beter kun je op je pants iets pakken met massive int/vit/AR en sockets (zoals depth diggers). De pants die je nu hebt zijn prima overigens, al natuurlijk wel erg gericht op vit, maar dat is op dit moment nog niet zo'n issue.

Voor 100M kun je eenvoudig je gloves upgraden bijvoorbeeld naar iets met meer richting de 10chc/50chd. Dat zijn nu misschien nog geen mega-upgrades, maar hoe meer CHC/CHD je opbouwt, hoe meer upgrades gaan tellen, dus probeer per items zoveel mogelijk tegen de max aan te zitten als het om die stats gaat.
ben ik het niet mee eens moet ik zeggen de Depthdiggers zijn leuk voor de all ress ja maar ik zou meer voor blacktorns gaan. meer vit en life on hit maakt het uiteinlijke makkelijker om in leven te blijven.

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Kid Jansen schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:44:
[...]

Mijn barb heeft ook allen maar rend en bloodthirst, geen life steal meer op items, toch run ik probleemloos MP10.

Ik heb nog wel een IK Bash belt in m'n stash liggen met 3% ls en 80 ar, maar gebruik toch liever m'n WH. Scheelt heel wat damage en ik heb die extra protection en ls gewoon niet nodig.
Ik merk het meteen als ik mijn bloodthirst uit zet en alleen de lifesteal van rend en mijn off hand heb. Maar ik mis dan ook flink wat All ress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik merk het ook zeker wel, met LS van IK-belt erbij is m'n hp eigenlijk constant vol, want alles wat er af gaat komt er ook meteen weer bij (en ook nog eens een stuk sneller). Zonder die LS van belt moet ik heel af en toe een pot nemen, bijvoorbeeld met reflect packs met extra health (of die van zichzelf al veel hp hebben).

Met die LS van belt erbij ga ik ook gewoon echt nooit dood, met m'n WH wil dat nog wel eens gebeuren, meestal één keer op twee lange runs. Maar het sneller killen weegt wel op tegen de tijd die ik daar dan aan kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Axewi schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 07:39:
[...]

ik zit gebuffed op 210K ofzo, mijn ervaring was idd ook dat ik prima kon volhouden.
en doordat ik niet constant een pack fear heb ik het idee dat ik nog veel sneller ben ook.
Ik moet alleen even mijn witte dmg numbers weer aanzetten want een rend die crit hit nog steeds met witte nummers :?
Jep erg irritant zou fijn zijn als ze die geel maakten zodat de onscreen spam wat minder is :/

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
porn* schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:38:
[...]

Jep erg irritant zou fijn zijn als ze die geel maakten zodat de onscreen spam wat minder is :/
Pft. Ik heb de dmg numbers uitgezet. Door alle nummertjes zag ik de monsters niet meer en ik weet toch wel dat ik veel dmg doe.

Met richting de 500k buffed maak ik me daar niet zo druk meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:41:
[...]

Pft. Ik heb de dmg numbers uitgezet. Door alle nummertjes zag ik de monsters niet meer en ik weet toch wel dat ik veel dmg doe.

Met richting de 500k buffed maak ik me daar niet zo druk meer over.
Jep maar als je survivability van crit rends afhangt wil je ze toch graag zien :P Maar alle rend dmg is wit dus normal dmg dus.. megaspam :(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 13:33
Beste allemaal,

Na enkele honderden uren te hebben gespeeld met een wizard, wd en barb wilde ik toch graag ook de monk uitproberen. Tot nu toe bevalt het prima :P

Ik vroeg mij af of er iemand tips heeft voor wat betreft een redelijke gear voor mp 3-5.

Ik wil de monk gaan gebruiken voor snelle keyruns / farmruns op mp lvl 3-4 ( of hoger als ik genoeg gear kan kopen )

Ik heb ongeveer 600 mil te besteden.

Heb inmiddels op diverse fora al het één en ander gelezen maar de tips lopen nogal uiteen.

Alvast dank voor de evt reacties!

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Silverscope schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:45:

Ik heb ongeveer 600 mil te besteden.

Heb inmiddels op diverse fora al het één en ander gelezen maar de tips lopen nogal uiteen.
deze guide kwam laatst langs, zit wel goed in elkaar wat betreft de aankoop van gear
http://zisspire.com/diabl...php/242-Budget-Set-Guides

bracers, gloves, amu's proberen te craften

[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 29-05-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 13:33
desjaak909 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:49:
[...]

deze guide kwam laatst langs, zit wel goed in elkaar wat betreft de aankoop van gear
http://zisspire.com/diabl...php/242-Budget-Set-Guides

bracers, gloves, amu's proberen te craften
Thx! Zitten denk ik wel veel handige tips bij.

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik noem 1b build nou niet bepaald budget, maar kan aan mij liggen. Budget is naar mijn mening <50M voor al je gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Kid Jansen schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:01:
Ik noem 1b build nou niet bepaald budget, maar kan aan mij liggen. Budget is naar mijn mening <50M voor al je gear.
het is ook niet budget in de zin van goedkoop maar in de zin van een begroting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Minder dan 1b voor je complete gear is mijn inziens ook al budget hoor. Dat is minder dan 100m per item, waar je al vrij snel aan zit als je een boven de mp7 wil kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:01

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Toch hier ook weer eens even om advies vragen :)

Mijn barb is nu PL 72, en ik kan op MP10 goed farmen. Toch wil ik uiteraard nog upgraden, budget 200M. Iemand nog goed gear advies?

Tweede vraag, ik ben een tijd terug van HoTA overgestapt op WW, en voor de white mobs werkt dat erg goed. Toch miste ik HoTA, en nu zelf een Hybrid build gemaakt (en ja, startup is even lastig. :F ) Met WW is WoTB permanent op te houden, maar als ik wat elites moet killen, ga ik terug naar HoTA, maar daar is het fury-management op dit moment niet goed, ik krijg niet genoeg fury binnen.

Iemand enig idee hoe ik dat beter krijg, of hoe ik een effiecientere farm build kan maken? ;)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik kon laatst toen ik nog met m'n Skorn speelde op barb ook al makkelijk MP10 en toen zat ik op iets van 400M totaal. Nu met 2x 1h en nog wat andere upgrades zit ik op iets van 1.5b. MP7 speelde ik met iets van 30M al met gemak.

Zeker als je gloves, shoulders, bracers en amu craft kan je heel wat besparen. Met beetje geluk (en heel wat DE) heb die 4 slots dan voor 200M al goed gevuld.
Sparhawk schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:35:
Mijn barb is nu PL 72, en ik kan op MP10 goed farmen. Toch wil ik uiteraard nog upgraden, budget 200M. Iemand nog goed gear advies?
Vooral je amu kan echt een heel stuk beter. Ik weet niet hoeveel DE je hebt, maar daar zou je wel iets voor kunnen craften. Een echt goede zal je heel wat pogingen kosten, maar denk dat het krijgen van een upgrade niet zo moeilijk moet zijn in dit geval.

Verder zou je kunnen kijken of je je wapens nog kan upgraden, maar dan moet je waarschijnlijk wel eerst je huidige wapens verkopen.

[ Voor 47% gewijzigd door Kid Jansen op 29-05-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Kid Jansen schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:36:
Ik kon laatst toen ik nog met m'n Skorn speelde op barb ook al makkelijk MP10 en toen zat ik op iets van 400M totaal. Nu met 2x 1h en nog wat andere upgrades zit ik op iets van 1.5b. MP7 speelde ik met iets van 30M al met gemak.

Zeker als je gloves, shoulders, bracers en amu craft kan je heel wat besparen. Met beetje geluk (en heel wat DE) heb die 4 slots dan voor 200M al goed gevuld.
Barbs is een iets ander verhaal aangezien die lifesteal niet per-se op hun wapens hoeven hebben. Monks wel. Dat maakt een wereld van verschil in kosten van wapens.

De kit van een barb is ook beter geschikt voor 2h setups dan die van een monk.

En laten we wel wezen, het craften van redelijk goede items (pakweg 100 crafts per item = 7,5m per item gemiddeld) kost ook behoorlijk wat gold. Ik denk dat ik inmiddels een miljoen of 200 weg heb gecraft aan stront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Wolf schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:41:
Ik denk dat ik inmiddels een miljoen of 200 weg heb gecraft aan stront.
Ik ook wel iets van 125M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909

Iemand enig idee hoe ik dat beter krijg, of hoe ik een effiecientere farm build kan maken? ;)
Heb je problemen om wotb op te houden met HotA? dan heb je meer attack speed nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Laatst online: 13-07 18:48
Toch hier ook weer eens even om advies vragen :)

Mijn barb is nu PL 72
Wat wordt hier bedoeld met PL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Coevering schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:02:
[...]

packetloss 72%

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Coevering schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:02:
[...]

paragon level. ( levels die je krijgt na lvl 60 te zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
Aha! En voegt dit nog wat toe aan je stats? Of is dit meer voor de status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Off-topic:
Dit heeft mij toch even een lach-momentje bezorgt op kantoor. *Collega's die je raar aan kijken als je ineens vol begint te proesten :)*
Coevering schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:20:
Elk Paragon level geeft je:
+ 3% Gold Find
+ 3% Magic Find
+ 3 Main Stat (Dexterity, Intelligence, Strength)
+ 2 Vit (???)
En nog wat andere troep :)

Oftewel: Als je Paragon 100 bent heb je altijd 300% Magic Find en 300% Gold Find en 300 extra Strength/Int/Dex. Het is dus zeker de moeite waard!

[ Voor 47% gewijzigd door EricNL op 29-05-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 02-10 15:37

zwik

randomized

Coevering schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:20:
Jazeker, je stats gaan omhoog en tevens gaan je gold en magic find omhoog :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Kid Jansen schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:36:
Vooral je amu kan echt een heel stuk beter. Ik weet niet hoeveel DE je hebt, maar daar zou je wel iets voor kunnen craften. Een echt goede zal je heel wat pogingen kosten, maar denk dat het krijgen van een upgrade niet zo moeilijk moet zijn in dit geval.

Verder zou je kunnen kijken of je je wapens nog kan upgraden, maar dan moet je waarschijnlijk wel eerst je huidige wapens verkopen.
Heb op dit moment 4DE :). Alles opgegaan aan gloves en shoulders. Mee eens dat de amu beter kan, maar de 40% MF is wel erg leuk...

Wapens upgraden gaat moeilijk worden. OH kan beter, maar dat gaat ook veel geld kosten, aangezien daar sock, LS en CHD op zit.... MH zit ook nog extra vit roll op, dus als ik die wil upgraden ook redelijk onbetaalbaar binnen mijn budget.

Ik zit er over te denken om een Life gem in de helm te stoppen, en dat compenseert de vit roll op de EF weer, maar schiet ook allemaal niet echt op
desjaak909 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:47:
[...]

Heb je problemen om wotb op te houden met HotA? dan heb je meer attack speed nodig
Nee, fury management. En let op, is hybrid build.
Even voor jou, AS = 2.19 of 2.34 afhankelijk van welk wapen, dus daar zit ik al aardig hoog

[ Voor 59% gewijzigd door Sparhawk op 29-05-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Sparhawk schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:28:
[...]

Even voor jou, AS = 2.19 of 2.34 afhankelijk van welk wapen, dus daar zit ik al aardig hoog
Ik zal die build vanavond wel ff testen, kijken hoe het gaat met mijn fury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Sparhawk schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:28:

heb vrijwel dezelfde build, alleen minder cc door de dagger in mijn MH. Tegelijkertijd heb ik wat meer AS.

hoe bedoel je precies fury management?

Ik doe meestal WW'en in een pack en dan gelijk HoTA. Door de Brawler passive zijn de whites vrijwel allemaal in 2/3 klappen dood. (MP9 doe ik meestal). Bij elites kan het zijn dat er maar 1 of 2 overblijft, daar kan ik niet altijd HoTA uphouden (WoTB geen probleem, maar bij HoTA gaat de fury omlaag). Doe meestal ff een paar rondje RLtW/WW en dan is fury weer vol. Voor mij is WW dus alleen om fury te genereren en uit een "block" situatie te ontsnappen.

Je hebt meer CC en zult eigenlijk niet zo vaak met een lege fury pool zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het met een HOTA build niet altijd zo dat je na een paar klappen moet switchen naar een andere attack omdat je fury op is? Met Battle Rage/Into the fray beperk je de drain wel tot 5 fury per hit (als je crit), of kan je het met die fury generation passive helemaal compenseren oid?

Edit: +1% CHC per fury van HOTA zelf over het hoofd gezien. Maar dan nog, is dat genoeg om oneindig up te houden?

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsmell op 29-05-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Deadsmell schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:52:
Is het met een HOTA build niet altijd zo dat je na een paar klappen moet switchen naar een andere attack omdat je fury op is? Met Battle Rage/Into the fray beperk je de drain wel tot 5 fury per hit (als je crit), of kan je het met die fury generation passive helemaal compenseren oid?

Edit: +1% CHC per fury van HOTA zelf over het hoofd gezien. Maar dan nog, is dat genoeg om oneindig up te houden?
Nee je hebt eigenlijk nog overpower nodig met de 10% crit change rune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:52:

Dat huidige monster density valt dat enorm goed mee aangezien je (tenminste met de hota - thunderstrike rune) meerdere keren per attack crit.

Tegen single targets (vb Ubers) helpt dan weer een SOJ met reduced hota cost enorm om te blijven gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:06
Ik heb het al eerder hier gevraagd en meestal de tips wel opgevolgd maar nu zit ik al een tijdje aardig vast qua gear met mijn barb. Budget is ongeveer tot 500m, maar dat wil ik niet aan 1 item besteden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468

Er zijn wel een aantal items waar ik voor de hoofdprijs nog iets aan strength kan winnen maar dit levert meestal niet meer dan 1 a 2k aan dps op. In mijn stash zit nog een WH met strength (zonder AR) welke me ruim 20k dps oplevert maar dan merk ik dan ik iets te squishy wordt op >mp6.
Daarnaast wil de LS van 2.9 niet verliezen. Ik speel ook graag met though as nails dus bloodthirst zit er ook niet in, de IK belt wil ik dus het liefste houden.
Ik zou ook nog wel 10k kunnen winnen op me pants en me amu maar de pants kan ik niet missen door de vit en AR van de amu zou ook ergens anders teruggewonnen moeten worden.
Dan blijft eigenlijk alleen de offhand over. Hierop zit maar 2.2% LS op en die kan ik wel missen, zeker als ik mijn dps flink kan optillen.
Mijn vraag is dan ook eigenlijk, welke stats zijn nou belangrijk op een offhand? Ik weet dat de AS effect heeft op ticks van eventuele tornado's die ik wel eens gebruik, maar verder niet op je totale AS.

1200+dps 90+CHD + Socket + 100 + strength + vit is eigenlijk wat ik wil.

30% extra CHD levert me het meeste DPS op gezien mijn ingame 56% chc en 66% 10% met overpower. Ook hoge AS dus CHD is erg belangrijk.
Vit om eventueel mijn pants zwaar up te graden. Met 100 vit op het wapen zou ik meer dan 100 Str op de pants kunnen winnen.

Zou dit een verstandige upgrade zijn of kan ik beter iets anders vervangen om richting de 250-300k unbuffed te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
EricNL schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:20:
[...]
Elk Paragon level geeft je:
+ 3% Gold Find
+ 3% Magic Find
+ 3 Main Stat (Dexterity, Intelligence, Strength)
+ 2 Vit (???)
En nog wat andere troep :)

Oftewel: Als je Paragon 100 bent heb je altijd 300% Magic Find en 300% Gold Find en 300 extra Strength/Int/Dex. Het is dus zeker de moeite waard!
Meer dan duidelijk dankjewel! Ik neem aan dat je pas aan je paragon levels kan beginnen nadat je klaar bent met Inferno?

Ik ben net begonnen en heb nu een level 13 barb op normal met MP 5/6. Moet nog een hoop leren. Bijvoorbeeld hoe ik mijn wapens kies en vergelijk. Ik heb nu de keuze tussen onderstaande;

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2ro0zsz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/9jdp91.jpg

Welke kies ik?

BTW; Hoe doen jullie zo mooi die items posten. Gewoon screenshot, naar je diablo 3 screenshot map, bewerken met paint en uploaden? Moeten snellere manieren voor zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

desjaak909 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:37:
[...]
Ik zal die build vanavond wel ff testen, kijken hoe het gaat met mijn fury
Ok, tnx Leuke barb heb je trouwens... :) Ik gok dat jij de elites echter zo snel neer hebt, dat jij geen problemen hebt met HoTA en fury management
Wooldoor schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:21:
[...]
Nee je hebt eigenlijk nog overpower nodig met de 10% crit change rune.
Heb ik ook :)
Mofkees schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:46:
[...]

heb vrijwel dezelfde build, alleen minder cc door de dagger in mijn MH. Tegelijkertijd heb ik wat meer AS.

hoe bedoel je precies fury management?

Ik doe meestal WW'en in een pack en dan gelijk HoTA. Door de Brawler passive zijn de whites vrijwel allemaal in 2/3 klappen dood. (MP9 doe ik meestal). Bij elites kan het zijn dat er maar 1 of 2 overblijft, daar kan ik niet altijd HoTA uphouden (WoTB geen probleem, maar bij HoTA gaat de fury omlaag). Doe meestal ff een paar rondje RLtW/WW en dan is fury weer vol. Voor mij is WW dus alleen om fury te genereren en uit een "block" situatie te ontsnappen.

Je hebt meer CC en zult eigenlijk niet zo vaak met een lege fury pool zitten...
Exact wat je zegt, ik kan dus niet altijd HoTA ophouden. WoTB lukt uitstekend, maar als je ubers dood moet krijgen met HoTA zonder fury, gaat het erg langzaam :X

Misschien toch ook iets vaker tegen ubers omheen WW, puur voor de fury.. Leuke tip, dank
Malt007 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:45:
Ik heb het al eerder hier gevraagd en meestal de tips wel opgevolgd maar nu zit ik al een tijdje aardig vast qua gear met mijn barb. Budget is ongeveer tot 500m, maar dat wil ik niet aan 1 item besteden.

Mijn eerste gok is dat als je je Unity vervangt voor eentje met CHD, je qua (paperdoll) DPS vooruitgang gaat zien. Weet echter niet hoe je met de ticks uit gaat komen en wat het effectief doet.

[ Voor 58% gewijzigd door Sparhawk op 29-05-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees

Er zijn wel een aantal items waar ik voor de hoofdprijs nog iets aan strength kan winnen maar dit levert meestal niet meer dan 1 a 2k aan dps op. In mijn stash zit nog een WH met strength (zonder AR) welke me ruim 20k dps oplevert maar dan merk ik dan ik iets te squishy wordt op >mp6.
Daarnaast wil de LS van 2.9 niet verliezen. Ik speel ook graag met though as nails dus bloodthirst zit er ook niet in, de IK belt wil ik dus het liefste houden.
Ik zou ook nog wel 10k kunnen winnen op me pants en me amu maar de pants kan ik niet missen door de vit en AR van de amu zou ook ergens anders teruggewonnen moeten worden.
Dan blijft eigenlijk alleen de offhand over. Hierop zit maar 2.2% LS op en die kan ik wel missen, zeker als ik mijn dps flink kan optillen.
Mijn vraag is dan ook eigenlijk, welke stats zijn nou belangrijk op een offhand? Ik weet dat de AS effect heeft op ticks van eventuele tornado's die ik wel eens gebruik, maar verder niet op je totale AS.

1200+dps 90+CHD + Socket + 100 + strength + vit is eigenlijk wat ik wil.

30% extra CHD levert me het meeste DPS op gezien mijn ingame 56% chc en 66% 10% met overpower. Ook hoge AS dus CHD is erg belangrijk.
Vit om eventueel mijn pants zwaar up te graden. Met 100 vit op het wapen zou ik meer dan 100 Str op de pants kunnen winnen.

Zou dit een verstandige upgrade zijn of kan ik beter iets anders vervangen om richting de 250-300k unbuffed te gaan?
dat droomwapen van jou is er niet, en als ze d'r zijn, zeker niet voor 500M. De meeste CD+Soc wapens met hoge DPS zijn i62 crafts, die gaan dus niet naar 90+CD. En wil je daar niet meer LS? Lijkt mij niet handig. Juist met meer DPS is dat nodig omdat je meer damage terugkrijgt van RD mobs.

1. Je hebt helemaal geen MS. Tja tis mss jouw speelstijl, maar tis eigenlijk niet zo handig.
2. Je kunt evt. een Mempo met 250 str nemen oid en dan een inna pants met VIT nemen. Zo kan je evt. voor je derde passive bloodthirst/brawler of iets anders hebben. LS moet toch echt min. 5% zijn.
3. Ga zeker niet snel VIT op wapens nemen. Tis leuk dat te hebben, maar je moet niet afhankelijk van de VIT daarop worden.
4. Met je huidige LS kan je wat minder Armor/AR nemen hoor, ik zou gerust puur op DPS een goeie amu kopen/craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:06
Sparhawk schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:00:
[...]

Mijn eerste gok is dat als je je Unity vervangt voor eentje met CHD, je qua (paperdoll) DPS vooruitgang gaat zien. Weet echter niet hoe je met de ticks uit gaat komen en wat het effectief doet.
Die unity is lastig te vervangen door de hoge avg dmg en de hoge strength. Ik zou wel kunnen kijken naar een unity met 8% as wat ongeveer 3-6K dps oplevert, alleen dat kost wel weer de absolute hoofdprijs. Ik hoop eigenlijk op een betere HF ring met chc. Nu heb ik er een die ik afwissel met de unity met str, as en CHD maar daar verlies ik nog wel wat dps mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks voor de verduidelijking van de HOTA build @ hierboven! :)

Coevering schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:54:
[...]

Meer dan duidelijk dankjewel! Ik neem aan dat je pas aan je paragon levels kan beginnen nadat je klaar bent met Inferno?

Ik ben net begonnen en heb nu een level 13 barb op normal met MP 5/6. Moet nog een hoop leren. Bijvoorbeeld hoe ik mijn wapens kies en vergelijk. Ik heb nu de keuze tussen onderstaande;

[afbeelding]
[afbeelding]

Welke kies ik?

BTW; Hoe doen jullie zo mooi die items posten. Gewoon screenshot, naar je diablo 3 screenshot map, bewerken met paint en uploaden? Moeten snellere manieren voor zijn toch?
Paragon levellen begint automatisch als je de gewone level 60 bereikt hebt. Maakt niet uit of je in Hell of Inferno zit.

Wapens en andere zaken vergelijken kan je het beste doen met een calculator zoals http://www.d3rawr.com/ of http://bios-gaming.de/d3dps/ of http://d3up.com/ en er zijn nog wel meer. Ik gebruik zelf de eerste, die geeft bakken vol info en werkt prettig.

Omdat ik op mijn werk zit kan ik je plaatjes niet zien, maar je komt er met die linkjes vast wel uit. :+

Edit: je MP level kan vast zonder problemen naar 10. Level je wat sneller + andere bonussen.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 29-05-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Sparhawk schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:00:
[...]

Exact wat je zegt, ik kan dus niet altijd HoTA ophouden. WoTB lukt uitstekend, maar als je ubers dood moet krijgen met HoTA zonder fury, gaat het erg langzaam :X

Misschien toch ook iets vaker tegen ubers omheen WW, puur voor de fury.. Leuke tip, dank
Als ik ubers doe heb ik HotA op rechtermuisknop en die houd ik gewoon het hele gevecht ingedrukt, maak me verder ook nooit zo druk over geen fury, hij slaat dan vanzelf weer wat normale slagen en dan weer een HotA, mooiste is als een CM ze samen freezed, dan zit je altijd met volle fury en gaat het wel sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:09:
[...]

dat droomwapen van jou is er niet, en als ze d'r zijn, zeker niet voor 500M. De meeste CD+Soc wapens met hoge DPS zijn i62 crafts, die gaan dus niet naar 90+CD. En wil je daar niet meer LS? Lijkt mij niet handig. Juist met meer DPS is dat nodig omdat je meer damage terugkrijgt van RD mobs.
Volgens mij kun je met al die stats geen 1200+ dps meer rollen idd, als je de vit weglaat wel (dmg proc + %dmg proc).
desjaak909 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:21:
[...]

Als ik ubers doe heb ik HotA op rechtermuisknop en die houd ik gewoon het hele gevecht ingedrukt, maak me verder ook nooit zo druk over geen fury, hij slaat dan vanzelf weer wat normale slagen en dan weer een HotA, mooiste is als een CM ze samen freezed, dan zit je altijd met volle fury en gaat het wel sneller
Da's wel een beetje misleidend, de poster bedoelt volgens mij met fury management dat je eigenlijk genoeg regent en dus constant kunt HotA-en zonder white hits, wat volgens mij sowieso erg lastig te halen is. Met OP en WotB op kun je 75-80% CHC halen (was er nou een 75% cap trouwens?), zelfs met een 2H heb je dan momenten op een single elite dat je zonder fury kunt komen te zitten, met 2x 1H sneller gezien je sneller slaat = meer fury/second cost.

Die ene passive dat je meer fury genereert helpt al best wat, maar zoals reeds een keer geopperd is, kun je met zo'n hybrid spec beter een rondje eromheen sprinten en dan pas weer door-HotA-en, zit je fury meteen weer vol.

[ Voor 51% gewijzigd door porn* op 29-05-2013 14:26 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:21:
[...]

Volgens mij kun je met al die stats geen 1200+ dps meer rollen idd, als je de vit weglaat wel (dmg proc + %dmg proc).
Is dat zo? Mijn wapen heeft ook int/vit/chd/ls/sock met 1070 dps. Er is toch geen extra roll nodig om die dps hoger te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:29:
[...]

Is dat zo? Mijn wapen heeft ook int/vit/chd/ls/sock met 1070 dps. Er is toch geen extra roll nodig om die dps hoger te krijgen?
Afaik om hem boven de 1200ish te krijgen heb je zowel dmg proc nodig (min/max of ele) en een %dmg proc erbij, maar alweer ff geleden dat ik dat gechecked heb durf m'n hand er ff niet voor in 't vuur te steken :P

LS + sock + CHD + dmg + %dmg + str + vit = 7 procs volgens mij kan dat nl. niet :)

Oh 1070 ik las 1200 van bovenstaande poster, tot hoe hoog je met een enkele dmg proc komt durf ik zo niet te zeggen.

[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 29-05-2013 14:33 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
min/max/+% heb je sowieso nodig voor redelijke damage, maar daarnaast kun je nog 5 attributes rollen. Naast sock/chd hou je er dus nog 3 over om te verdelen.

Wist niet dat +dmg% dubbel kon rollen :)

Die van mij heeft, theoretisch gezien, zelfs 8 rolls (weet niet of min/max black damage als 1 roll wordt gezien, maar anders is 7 dus wel mogelijk)

[ Voor 45% gewijzigd door Bosmonster op 29-05-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Coevering schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:54:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Welke kies ik?

Paragon levels begin je automatisch aan zodra je lvl 60 bereikt hebt hier hoef je niets voor te doen, behalve dan mobs killen :)

wat betreft de items, aan het bovenste wapen begrijp ik dat je een barbarian speelt?
in dat geval wil je str op items en vit, later in eind hell komt daar wat armor en/of allresist bij.
Zodra je aan inferno begind (vanaf lvl 60) word het spel anders en wil je anders naar je items gaan kijken.

items linken doe ik inderdaad of met een screenshot, of als je het item draagt kan je je profiel linken.
mijn profiel:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/

jouw profiel:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Accountnaam-battletag/

wat betreft de 2 items die je linkt:
onderste item is beter als je het mij vraagt, waarom:
het dps getal (16.1) zijn alle dmg gerelateerde dingen in berekend zoals de poison damage.
verder heeft deze vit (life), life on hit, en life steal en als bonus extra xp per kill.
Het bovenste item wat je linkt heeft meer dps (18) maar heeft verder geen extra's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 14:13
Even een vraagje:

Ik gebruik op mijn DH een Windforce. Hier heb ik nu een emerald inzitten maar ik wil deze misschien vervangen door een Ruby. Is dit verstandig om te doen?

Mijn profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Whopper-2392/hero/913065

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Xarzo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:45:
Even een vraagje:

Ik gebruik op mijn DH een Windforce. Hier heb ik nu een emerald inzitten maar ik wil deze misschien vervangen door een Ruby. Is dit verstandig om te doen?

Tja bereken het op D3up.com en je merkt het vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Axewi schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:44:
[...]

...

wat betreft de items, aan het bovenste wapen begrijp ik dat je een barbarian speelt?
in dat geval wil je str op items en vit, later in eind hell komt daar wat armor en/of allresist bij.
Zodra je aan inferno begind (vanaf lvl 60) word het spel anders en wil je anders naar je items gaan kijken.

...

wat betreft de 2 items die je linkt:
onderste item is beter als je het mij vraagt, waarom:
het dps getal (16.1) zijn alle dmg gerelateerde dingen in berekend zoals de poison damage.
verder heeft deze vit (life), life on hit, en life steal en als bonus extra xp per kill.
Het bovenste item wat je linkt heeft meer dps (18) maar heeft verder geen extra's
VIT op wapens is juist af te raden, omdat dat het upgraden bemoeilijkt. Het neemt daarnaast een random roll in beslag die beter besteed kan worden aan een andere stat. Beter om VIT op de armor items te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xarzo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:45:
Even een vraagje:

volgens d3up verlies je er 700 dps mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Deadsmell schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:51:
[...]

VIT op wapens is juist af te raden, omdat dat het upgraden bemoeilijkt. Het neemt daarnaast een random roll in beslag die beter besteed kan worden aan een andere stat. Beter om VIT op de armor items te stacken.
klopt, maar in dit geval gaat het om iemand die net lvl 13!? is en dan is het allemaal wat minder belangrijk. daar rolt toch nog geen crit dmg of socket op wapens :)
ook zal hij van die 8 vit wel niet afhankelijk worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Axewi schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:54:
[...]

klopt, maar in dit geval gaat het om iemand die net lvl 13!? is en dan is het allemaal wat minder belangrijk. daar rolt toch nog geen crit dmg of socket op wapens :)
ook zal hij van die 8 vit wel niet afhankelijk worden. :)
Klopt. Maar dan snapt 'ie het alvast voor als 'ie level 60 wordt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909

Tja, om dps te winnen zal je toch aan inna's pants moeten (zou je zo'n 12k dps opleveren), dan moet je dus extra vit pakken op shoulders, boots en bracers. En gewoon je tWH weer aandoen en bloodthirst gebruiken dan zit je al rond de 200k unbuffed.

Wat je verder al zei, op je amu is nog wel dik te winnen, dus craften maar
edit: op je bracers kan je ook nog zo'n 80str en 1%chc winnen

[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 29-05-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Deadsmell schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:55:
[...]

Klopt. Maar dan snapt 'ie het alvast voor als 'ie level 60 wordt. :+
Daar heb je gelijk in :)
Daarom had ik het in mijn vorige post ook al aangegeven dat hij op inferno op andere dingen moet gaan letten.
Maar voor nu maar 1 tip voor hem, Doe rustig aan en bekijk alles rustig en ga voor de ervaring op normal! je 2e char kan je altijd nog rushen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:51:
[...]

Je moet er niet specifiek naar op zoek gaan, maar als extra roll is het natuurlijk mooi meegenomen. Ik was er ook niet naar op zoek, maar kon deze niet laten liggen toen ik hem zag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 14:13
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:51:
[...]

volgens d3up verlies je er 700 dps mee :)
Ok niet zo verstandig dan. Geldt dit trouwens ook voor alle skills's die %weapon damage doen? Ik dacht namelijk dat een ruby dit verhoogde. De emerald is toch alleen voor de crits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:59:
[...]

Je moet er niet specifiek naar op zoek gaan, maar als extra roll is het natuurlijk mooi meegenomen. Ik was er ook niet naar op zoek, maar kon deze niet laten liggen toen ik hem zag :P
Tja, maar dat is ook wel een heel vet speertje natuurlijk. Al had ik daar als ww barb natuurlijk liever IAS gezien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, join net een public game. Someone has been busy

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cM2vS3X4DHOS7ZkNMNLoeC3o/medium.jpg
Pagina: 1 ... 216 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.