Ik heb het al eerder hier gevraagd en meestal de tips wel opgevolgd maar nu zit ik al een tijdje aardig vast qua gear met mijn barb. Budget is ongeveer tot 500m, maar dat wil ik niet aan 1 item besteden.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468
Er zijn wel een aantal items waar ik voor de hoofdprijs nog iets aan strength kan winnen maar dit levert meestal niet meer dan 1 a 2k aan dps op. In mijn stash zit nog een WH met strength (zonder AR) welke me ruim 20k dps oplevert maar dan merk ik dan ik iets te squishy wordt op >mp6.
Daarnaast wil de LS van 2.9 niet verliezen. Ik speel ook graag met though as nails dus bloodthirst zit er ook niet in, de IK belt wil ik dus het liefste houden.
Ik zou ook nog wel 10k kunnen winnen op me pants en me amu maar de pants kan ik niet missen door de vit en AR van de amu zou ook ergens anders teruggewonnen moeten worden.
Dan blijft eigenlijk alleen de offhand over. Hierop zit maar 2.2% LS op en die kan ik wel missen, zeker als ik mijn dps flink kan optillen.
Mijn vraag is dan ook eigenlijk, welke stats zijn nou belangrijk op een offhand? Ik weet dat de AS effect heeft op ticks van eventuele tornado's die ik wel eens gebruik, maar verder niet op je totale AS.
1200+dps 90+CHD + Socket + 100 + strength + vit is eigenlijk wat ik wil.
30% extra CHD levert me het meeste DPS op gezien mijn ingame 56% chc en 66% 10% met overpower. Ook hoge AS dus CHD is erg belangrijk.
Vit om eventueel mijn pants zwaar up te graden. Met 100 vit op het wapen zou ik meer dan 100 Str op de pants kunnen winnen.
Zou dit een verstandige upgrade zijn of kan ik beter iets anders vervangen om richting de 250-300k unbuffed te gaan?