Een echte guild hebben we niet ... maar een vrij grote groep tweakers zit op een team speak serverBombtrack schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:00:
Hey daar,
Ik heb sinds launch D3 liggen, maar ben vrij snel na het behalen van lvl 60 afgehaakt. Nu ben ik echter weer begonnen en moet zeggen dat blizzard er alsnog iets moois van heeft weten te maken. Zit nu op mn Barb op PL 26 en heb 'redelijke' gear. Doe nu voornamelijk MP5 act 1 runs, maar als je public games joined kom je altijd halverwege binnen of is alles al gecleared. Daar werd ik een tikje moe van. Heb nog wat mensen proberen te recruiten voor een farming party...maar weinig geluk.
Toen dacht ik....T.net zal ook vast een D3 forum hebben en wat zag...zelfs een guild. Jammer alleen dat de link daarnaar niet reageert, maar ach. Met de kans dat ik hier in het verkeerde topic loop te posten:
Iemand interesse om misschien zo nu en dan eens een farm run te doen op mp4-6? Tag: Bombtrack#2553
Ik heb je toegevoegd in-game.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX