Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09 19:48

Vidra

Vragen?

Bombtrack schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:00:
Hey daar,
Ik heb sinds launch D3 liggen, maar ben vrij snel na het behalen van lvl 60 afgehaakt. Nu ben ik echter weer begonnen en moet zeggen dat blizzard er alsnog iets moois van heeft weten te maken. Zit nu op mn Barb op PL 26 en heb 'redelijke' gear. Doe nu voornamelijk MP5 act 1 runs, maar als je public games joined kom je altijd halverwege binnen of is alles al gecleared. Daar werd ik een tikje moe van. Heb nog wat mensen proberen te recruiten voor een farming party...maar weinig geluk.

Toen dacht ik....T.net zal ook vast een D3 forum hebben en wat zag...zelfs een guild. Jammer alleen dat de link daarnaar niet reageert, maar ach. Met de kans dat ik hier in het verkeerde topic loop te posten:
Iemand interesse om misschien zo nu en dan eens een farm run te doen op mp4-6? Tag: Bombtrack#2553
Een echte guild hebben we niet ... maar een vrij grote groep tweakers zit op een team speak server :)

Ik heb je toegevoegd in-game.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 16:50

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Vidra schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:26:
[...]
Een echte guild hebben we niet ... maar een vrij grote groep tweakers zit op een team speak server :)

Ik heb je toegevoegd in-game.
Ah, ik zag al een invite voorbij komen. Thanks! Ik zal teamspeak ook weer eens aanzwengelen en dan verder dit topic niet meer bevuilen met mijn gezwets :)

Tot in-game!

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Bombtrack schreef op zondag 26 mei 2013 @ 18:05:
[...]

Ah, ik zag al een invite voorbij komen. Thanks! Ik zal teamspeak ook weer eens aanzwengelen en dan verder dit topic niet meer bevuilen met mijn gezwets :)

Tot in-game!
Uiteraard mag je gewoon meepraten hier

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Even tureluurs van het WW weer even terug naar de DH. Vorige week een paar goede tanky pants gescoord. Weliswaar lever ik uiteraard wat dmg in, maar die zijn nu wel mede basis om MP10 te kunnen spelen. Ik gebruik nu deze build na wat experimenteren die het beste resultaat in combinatie met deze gear geeft tot nu toe. Speel met 63K health/261K dps (met archery) / 52 C. Mijn resist is aan de lage kant ~400 maar in deze combinatie kan ik vrijwel alles facetanken. Mag nog wel wat sneller, ben aan het kijken naar wapen, maar ben helemaal niet ontevreden, ga erg weinig dood. Waarbij smoke screen de redder in nood is bij lastige affix combo's. Trashmobs zijn geen enkel probleem, waarbij beastly bombs alles neermaait.

testje gedaan uber ghom was nog ff iets te veel gevraagd solo, maar dat was nog zonder SS> Moet een eind komen nu. (solo)

grenades voor hatred gen/aoe dmg in combo met spike trap/echoing blast

Ben benieuwd waar andere DH's op MP10 mee spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Ik ben er zo lang uitgeweest dat ik al het bovenstaande in het topic niet meer begrijp. Het is echte end-game talk geworden hier. Wat natuurlijk logisch is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Deegeeooh schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:04:
Even tureluurs van het WW weer even terug naar de DH. Vorige week een paar goede tanky pants gescoord. Weliswaar lever ik uiteraard wat dmg in, maar die zijn nu wel mede basis om MP10 te kunnen spelen. Ik gebruik nu deze build na wat experimenteren die het beste resultaat in combinatie met deze gear geeft tot nu toe. Speel met 63K health/261K dps (met archery) / 52 C. Mijn resist is aan de lage kant ~400 maar in deze combinatie kan ik vrijwel alles facetanken. Mag nog wel wat sneller, ben aan het kijken naar wapen, maar ben helemaal niet ontevreden, ga erg weinig dood. Waarbij smoke screen de redder in nood is bij lastige affix combo's. Trashmobs zijn geen enkel probleem, waarbij beastly bombs alles neermaait.

testje gedaan uber ghom was nog ff iets te veel gevraagd solo, maar dat was nog zonder SS> Moet een eind komen nu. (solo)

grenades voor hatred gen/aoe dmg in combo met spike trap/echoing blast

Ben benieuwd waar andere DH's op MP10 mee spelen?
Ik speelde (ben mn DH aan het verkopen) meestal bola-shot en spiketraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:10
Het heeft een hele lange tijd geduurd dat ik dit kon zeggen, maar dankzij de patch weet eindelijk mijn WD wat OP is :+

Tjonge jonge, nog nooit het afgelopen jaar mijn trouwe WD een crit van >1M zien maken (eerder 100k), maar dankzij de update van de Bats is het heel makkelijk geworden. Basisdamage is 94k maar met de healthglobe buff en Spirit buff haal ben ik opeens een nuttige toevoeging aan een run.

Enige irritante zijn van die medespelers met Chance on Fear en Knockback...de range van die bats is niet zo groot en om effectief te zien moet hij een aantal tiks actief zijn.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:55:
Het heeft een hele lange tijd geduurd dat ik dit kon zeggen, maar dankzij de patch weet eindelijk mijn WD wat OP is :+

Tjonge jonge, nog nooit het afgelopen jaar mijn trouwe WD een crit van >1M zien maken (eerder 100k), maar dankzij de update van de Bats is het heel makkelijk geworden. Basisdamage is 94k maar met de healthglobe buff en Spirit buff haal ben ik opeens een nuttige toevoeging aan een run.

Enige irritante zijn van die medespelers met Chance on Fear en Knockback...de range van die bats is niet zo groot en om effectief te zien moet hij een aantal tiks actief zijn.
mis komt het omdat ju nu weet hoe je het mis moet spele sinds er weer meerdere WD streamers zijn , ik deed in begin al met me WD ook al 1 mill crits + ( medio 1.0.4 ) met gewoon de bears skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:55:

CoB is inderdaad een monster skill. Met Bears was 1M wel haalbaar, maar veel meer werd het niet. Nu zit ik in multiplayer vaak op crits van 4-5M.

Wel moeten je medespelers een beetje meewerken idd. Ook Freeze is vaak vervelend, omdat alles gefreezed wordt terwijl het uit elkaar staat, ipv dat alles de gehaktmolen in drentelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik kijk eigenlijk geen streams. Ik probeer meestal na een patch weer een aantal nieuwe combinaties waarbij ik de effectiviteit ervan bekijk en of het een beetje in mijn speelstijl past.
Merkte wel dat ik té defensief ingesteld was en dat ik ook de passives wel wat offensiever kon kiezen. Daarnaast heb ik nu minder pets wat ook de algemene damage ten goede komt.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-10 20:24
Bosmonster schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:13:
[...]

Wel moeten je medespelers een beetje meewerken idd. Ook Freeze is vaak vervelend, omdat alles gefreezed wordt terwijl het uit elkaar staat, ipv dat alles de gehaktmolen in drentelt...
Pull monk erbij en alles verdwijnt binnen no time in die gehaktmolen :9

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ja, een pull monk is nog steeds mijn ideale runpartner.

Idd...het is af en toe net gehaktmolenwerk bij smalle steegjes :+

Hmm, goed plan om ook die laatste dogs eruit te trappen. Eens kijken wat ik daarvoor het beste kan nemen wat me wel helpt. Het liefst wil jij tijdens het casten van CoB niks anders casten omdat je dan weer je aanloopkosten moet aftikken qua mana.

[ Voor 50% gewijzigd door Joarie op 27-05-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
desjaak909 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:14:
[...]

Pull monk erbij en alles verdwijnt binnen no time in die gehaktmolen :9
Beetje vermoeiend. Elke party waar ik in terechtkom willen ze dat ik cyclone strike aanzet. Ik snap dat het een nuttige skill is maar mijn andere skills zijn net zo nuttig. :P

Ik voel me zo gebruikt als ik er dan weer intuin. :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Beetje in het straatje van:

- Baba shout!
- Sorc tele!
- Monk pull!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wolf schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:16:
[...]

Beetje vermoeiend. Elke party waar ik in terechtkom willen ze dat ik cyclone strike aanzet. Ik snap dat het een nuttige skill is maar mijn andere skills zijn net zo nuttig. :P

Ik voel me zo gebruikt als ik er dan weer intuin. :+
Ach, na de run gewoon even een half uur onder de douche gaan staan :+

Binnenkort runnen met een Wizard erbij, andere maan heeft nu bijna een wiz op 60, dan een monk/wiz/baba combo, even kijken hoe we dan het beste de setup kunnen maken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Waarom moeten monks het altijd doen! Barbs kunnen ook hun "Ground Stomp - Wrenching Smash" gebruiken. Doet hetzelfde.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat ze dan weer zeuren dat warcry niet gebruikt wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maakt niet uit, als ze maar meewerken met de WD :+

Kunnen die zich ook eens belangrijk voelen voor het eerst in een jaar, ipv aan de kant toekijken en af en toe een buff in de groep mikken :P

[ Voor 59% gewijzigd door Bosmonster op 27-05-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Precies! All hail the Witch Doctor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:27:
Maakt niet uit, als ze maar meewerken met de WD :+

Kunnen die zich ook eens belangrijk voelen voor het eerst in een jaar, ipv aan de kant toekijken en af en toe een buff in de groep mikken :P
Alleen als ze ook dat totemding neerzetten :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Bosmonster schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:34:
[...]

Ah joh, meestal is alles al dood voor ik op die knop kan drukken :+
Bij ubers niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Ubers? Doen mensen nog ubers??? Dat heeft toch helemaal geen zin meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elites/bosses is ook de enige keer dat ik eigenlijk buffs neerplant, de rest is, zelfs op MP10, niet echt een uitdaging meer.
Timeless schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:46:
Voor de lol denk ik :P

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 27-05-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Om anderen te helpen wel degelijk. En het is af en toe wel een grappige afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Je hebt nog 8 char slots zonder Plvl 100 :) een goeie HF ring kunnen die nog goed gebruiken.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Mofkees schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:59:
[...]

Je hebt nog 8 char slots zonder Plvl 100 :) een goeie HF ring kunnen die nog goed gebruiken.
Een hellfire ring voegt niet zo veel meer toe hoor. De XP Bonus die je nu krijgt van je NV stacks samen met de XP bonus van een 4man party is ruim voldoende om binnen 100 uur para 100 te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timeless schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:00:
[...]

Een hellfire ring voegt niet zo veel meer toe hoor. De XP Bonus die je nu krijgt van je NV stacks samen met de XP bonus van een 4man party is ruim voldoende om binnen 100 uur para 100 te bereiken.
Van lvl 1 tot lvl 60 is er geen NV. :P

Dan is een hellfire ring wel degelijk nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ja maar hoeveel mensen moeten er nog een char naar lvl 60 levelen? Het merendeel heeft dat inmiddels toch al wel gedaan? Of zijn er nog genoeg mensen die niet all-the-way gaan t/m Inferno?

(zo'n speler was ik vroeger wel met Diablo 2...wist ik veel dat er toen nog 2 moeilijkheidsgraden achterna kwamen :+)

Ik mis alleen nog een lvl 60 Monk in mijn rijtje, maar absoluut niet de drang om met zo'n class te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Nou toch nog een leuke nats kunnen scoren voor mijn monk. Weer 2600DPS erbij. Man goede Nat's ringen met IAS, CHC, CHD en avarage damage zijn gewoon niet meer te vinden op GAH. en zie je een goede dan staat ie er net op en is de buyout al op 2Miljard gezet. zijn wel populair die ringetjes. Kan nog wat dex winnen op mijn boots, en wat extra DPS op mijn WKL, maar daarna houd het wel op. Zie niet zo snel dat ik nog betere gloves en amu kan craften, die zijn al lekker :9~ Voorlopig maar de laatste Plvl ophalen en hierna mijn WD naar Plvl100 brengen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
stingray2012 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:06:
Nou toch nog een leuke nats kunnen scoren voor mijn monk. Weer 2600DPS erbij. Man goede Nat's ringen met IAS, CHC, CHD en avarage damage zijn gewoon niet meer te vinden op GAH. en zie je een goede dan staat ie er net op en is de buyout al op 2Miljard gezet. zijn wel populair die ringetjes. Kan nog wat dex winnen op mijn boots, en wat extra DPS op mijn WKL, maar daarna houd het wel op. Zie niet zo snel dat ik nog betere gloves en amu kan craften, die zijn al lekker :9~ Voorlopig maar de laatste Plvl ophalen en hierna mijn WD naar Plvl100 brengen.
Oei die gloves zijn lekker. Ik wou dat ik zoiets had gecraft. +1000 crafts verder en pas 2x trifecta gecombineerd met poepstats.

Je gear kan zeker nog wel beter. Maar daarvoor zal je euro's moeten gaan uitgeven.

Kijk anders even naar mijn gear (negeer de wapens, dit zijn crappy placeholders voor tot na de itemization patch) misschien dat je inspiratie op doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

De Hellfire ring is nog steeds de enige ring die hoger kan rollen en dus BiS kan zijn en zodoende dat mensen mij nog steeds om hulp vragen, zij sparen de materialen op en willen dan 50 á 100 ringen in 1x maken.

Als ik op zoek ga naar een upgrade voor mij in de vorm van een ring op diabloprogress krijg ik bovenaan de lijst alleen maar Hellfire ringen, zegt genoeg dus.

Hoge average damage, hoge DEX, attack %, chc en chd: http://www.diabloprogress...are_to_btag=&sortby=score

edit: dit is de upgrade met die nummer 1 hellfire ring

+12,697.65DPS Change

+823.88EHP Change

[ Voor 5% gewijzigd door Sm0k3r op 27-05-2013 13:10 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sm0k3r schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:05:
[...]

De Hellfire ring is nog steeds de enige ring die hoger kan rollen en dus BiS kan zijn en zodoende dat mensen mij nog steeds om hulp vragen, zij sparen de materialen op en willen dan 50 á 100 ringen in 1x maken.

Als ik op zoek ga naar een upgrade voor mij in de vorm van een ring op diabloprogress krijg ik bovenaan de lijst alleen maar Hellfire ringen, zegt genoeg dus.

Hoge average damage, hoge DEX, attack %, chc en chd: http://www.diabloprogress...are_to_btag=&sortby=score

edit: dit is de upgrade met die nummer 1 hellfire ring

+12,697.65DPS Change

+823.88EHP Change
En hoevaak heb jij al geprobeerd om een betere te maken? En is het gelukt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat als je kijkt hoe weinig goede hellfire ringen er zijn je ongeveer weet hoe groot de kans is om een dergelijke quadfecta te rollen..

Als het lukt is het mooi, maar mijns inziens loont het niet echt. Tenzij je echt niks beters te doen hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:13:
[...]

En hoevaak heb jij al geprobeerd om een betere te maken? En is het gelukt? :+
Nooit meer, ik heb alleen maar tijdens mijn trip naar paragon lvl 100 hellfire ringen gemaakt en was na +/- 30 á 40 DEX ringen gestopt met craften want ik vond het zonde van mijn geld en er kwam toen nog geen brimstone uit.

Mijn monk liep rond met de ring die ik voor mijn Barb wou maken, crafte 1x een STR ring en dit kwam eruit: http://www.diabloprogress.com/item/32754917

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Sm0k3r schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:05:
[...]

zelfs mijn HF ring doet jou 3,6k minder dps dan jouw Unity (als ik Dex ipv STR neem) http://www.diabloprogress.com/item/22841376

jij hebt waarschijnlijk al 100en ringen gemaakt, wat is jouw beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

De reden waarom er zo weinig hellfire ringen op diabloprogress staan is omdat de materialen moeilijker te krijgen zijn dan de andere materialen voor overige gear, moest dit echt uitgelegd worden?

Ik zelf na tig bossruns kan geen eens 200 - 300 of 500 ringen maken terwijl ik wel al ruim 1000 gloves heb gecraft ofzo en tig tallen bracers.

Dus kans is net zo groot als alle overige gear maar probeer maar aan de materialen te komen.

Wat heb ik met mijn materialen gedaan vraagt vast wel iemand af, VIT ringen gemaakt, kijk maar naar mijn followers: http://eu.battle.net/d3/en/profile/X4er0-2475/hero/2707243

En nog steeds niet die ene wat ik wou, ik kreeg tijdens het craften van vit ringen tri-fecta's die ik veel eerder nodig had maar dan als DEX, nu wil ik een hele simpele, super hoge VIT + socket en attackspeed maar wat doet het spel om mij extra te naaien, offensieve ringen geven!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

desjaak909 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:15:
[...]

zelfs mijn HF ring doet jou 3,6k minder dps dan jouw Unity (als ik Dex ipv STR neem) http://www.diabloprogress.com/item/22841376

jij hebt waarschijnlijk al 100en ringen gemaakt, wat is jouw beste?
Jij mist average damage maar verder is het een super ring kerel >:)

edit: oh en +/- 30 DEX ringen en toen ik de STR ring had gecraft was ik klaar en content en liep gewoon daarmee rond, i know het is te triest voor woorden dat een Monk met een STR ring rond loopt maar hij was goed genoeg en ik had de XP bonus nodig want ik wou zsm para 100 worden met mijn monk.

[ Voor 27% gewijzigd door Sm0k3r op 27-05-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Bosmonster schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:15:
Denk dat als je kijkt hoe weinig goede hellfire ringen er zijn je ongeveer weet hoe groot de kans is om een dergelijke quadfecta te rollen..

Als het lukt is het mooi, maar mijns inziens loont het niet echt. Tenzij je echt niks beters te doen hebt :P
Ik heb ook niks beters te doen dan uberboosts voor de mensen en mijn maten aan XP te helpen als ik klaar ben met de uberboosts, ik ben paragon lvl 100, mijn gear is bijna compleet dus gebruik nu mijn char. om mensen te helpen en heb al genoeg mensen aan goede ringen geholpen.

Gear farmen is verdomd saai en ubers zijn het minst saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:21:
[...]

Jij mist average damage maar verder is het een super ring kerel >:)
Doe eens niet dubbelposten tripleposten! :P

[ Voor 4% gewijzigd door Blaat op 27-05-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:23:
[...]

Doe eens niet dubbelposten. :P
Ik post niet dubbel, als het geen response was op iemand en het telkens losse posts zijn dan was jouw post valide maar nu niet, het zijn telkens gerichte posts.

En nee ik ga niet telkens 1 post editten dmv het copy pasten van de quote ;)

edit: Zoals je zelf weet edit ik vaak genoeg mijn eigen posts omdat ik zoals nu nog iets wou toevoegen. :P

edit2: Ik geef zelf ook nog aan wat ik extra hebt toegevoegd zodat je niet hoeft te zoeken naar de extra info.

[ Voor 23% gewijzigd door Sm0k3r op 27-05-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd zo fijn die public games , lekker voor de xp bonus , alleen weten ze niet dat hun '' gear'' er niet aan toe is en ze weten nooit hoe ze effiecient kunnen clearen ze gaan alleen maar kriskras door de maps heen en staan 20 minute afk in town gewoon te hatelijk voor woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geloof dat ik in een jaar tijd 2x een pub game heb gestart. Daarna nooit meer. Liever nog solo, en anders met wat anderen die online zijn. Er is meestal wel een leuke MP10 game open (ok.. misschien niet om deze tijd :P)

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 27-05-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Wolf schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:47:
[...]

Oei die gloves zijn lekker. Ik wou dat ik zoiets had gecraft. +1000 crafts verder en pas 2x trifecta gecombineerd met poepstats.

Je gear kan zeker nog wel beter. Maar daarvoor zal je euro's moeten gaan uitgeven.

Kijk anders even naar mijn gear (negeer de wapens, dit zijn crappy placeholders voor tot na de itemization patch) misschien dat je inspiratie op doet.
Zo te zien het verschil in CHD :) die van jou is een stuk hoger. Echter mijn IAS en CHC is weer hoger. Zit dus echt in de ringen met extra CHD. Ik vind wel tri ringen, maar de DPS is altijd lager als diegene die ik nu gebruik. Die WKL van mij scheelt natuurlijk ook, maar die doet 22% + 6% extra lightning damage.Scheelt al gauw zo'n 60K DPS die je niet ziet. Dan zit ik ook unbuffed al op de 300K DPS. Ga als een mes door de boter op MP9, MP10 gaat ook maar dan duurt het mij net te lang :+ Kan trouwens nergens een goed verhaal vinden over die WKL. Sommige zweren erbij en andere vinden het niets. Ik vind die tornado's echter prachtig en zou niet zonder willen spelen :o

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:35:
altijd zo fijn die public games , lekker voor de xp bonus , alleen weten ze niet dat hun '' gear'' er niet aan toe is en ze weten nooit hoe ze effiecient kunnen clearen ze gaan alleen maar kriskras door de maps heen en staan 20 minute afk in town gewoon te hatelijk voor woorden
Ik was voorheen juist de "fucker" die het potje verpest door in 1x door de map te rennen en zij mij niet kunnen bijbenen, public stond toen nog op MP0 en ik zette dan fleet foot aan en submission.

Dit deed ik altijd als alle bekende all off-line zijn en ik mijn roes nog moet uitzitten hehehehehehe

"pls slow down", "can we do this event pls" etc etc hahahahahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

stingray2012 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:38:
[...]

Zo te zien het verschil in CHD :) die van jou is een stuk hoger. Echter mijn IAS en CHC is weer hoger. Zit dus echt in de ringen met extra CHD. Ik vind wel tri ringen, maar de DPS is altijd lager als diegene die ik nu gebruik. Die WKL van mij scheelt natuurlijk ook, maar die doet 22% + 6% extra lightning damage.Scheelt al gauw zo'n 60K DPS die je niet ziet. Dan zit ik ook unbuffed al op de 300K DPS. Ga als een mes door de boter op MP9, MP10 gaat ook maar dan duurt het mij net te lang :+ Kan trouwens nergens een goed verhaal vinden over die WKL. Sommige zweren erbij en andere vinden het niets. Ik vind die tornado's echter prachtig en zou niet zonder willen spelen :o
Als monk WKL FTW!!!

Maar je moet dan geen waarde hechten aan paper DPS want je gaat omlaag in paper DPS maar echt goed omhoog (met een goede WKL dan) in E(ffective)DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Sm0k3r schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:40:
[...]

Als monk WKL FTW!!!

Maar je moet dan geen waarde hechten aan paper DPS want je gaat omlaag in paper DPS maar echt goed omhoog (met een goede WKL dan) in E(ffective)DPS.
Ik ben al blij met de WKL die ik nu heb. het is verdomd moeilijk om een goede te vinden, voordat ie al weg is, of waar je niet meer op kan bieden. Zoek een dikke in de 950DPS range met 25% en 6% met een socket en LS. Een monk moet twee LS wapens hebben (vind ik persoonlijk dan :o ) er komt een tijd dan krijg ik er een te pakken (en dan word de boel weer generfd :X )

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
stingray2012 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:38:
[...]

Mijn CHC is ook hoger. ;)

Ik doelde voornamelijk op het verschil in EHP. Ik heb pakweg het equivalent aan 100AR meer. Dat maakt in mijn ervaring op MP10 best wel uit.

WKL is voor de cookie cutter build BIS, simpel. De reden dat ik er geen meer heb is omdat deze waarschijnlijk gebuffed gaat worden (ilvl63 ipv ilvl62) en mijn toenmalige WKL best veel waard was. Zelfde geldt voor mijn EF. Dex EF worden waarschijnlijk ook minder waard met de komst van de sledgefist op ilvl63. Ik wilde dus toen de wapens nog veel waard waren ze verkopen, en er vervolgens als de patch is geweest iets beters er voor terug kopen.

Met mijn oude wapens deed ik 290k ub paperdoll en ik had 24% op mijn WKL zitten. Die 6% lightning damage wordt bij de paperdoll meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:49:
[...]

Ik doelde voornamelijk op het verschil in EHP. Ik heb pakweg het equivalent aan 100AR meer. Dat maakt in mijn ervaring op MP10 best wel uit.

WKL is voor de cookie cutter build BIS, simpel. De reden dat ik er geen meer heb is omdat deze waarschijnlijk gebuffed gaat worden (ilvl63 ipv ilvl62) en mijn toenmalige WKL best veel waard was. Zelfde geldt voor mijn EF. Dex EF worden waarschijnlijk ook minder waard met de komst van de sledgefist op ilvl63. Ik wilde dus toen de wapens nog veel waard waren ze verkopen, en er vervolgens als de patch is geweest iets beters er voor terug kopen.

Met mijn oude wapens deed ik 290k ub paperdoll en ik had 24% op mijn WKL zitten. Die 6% lightning damage wordt bij de paperdoll meegenomen.
dan moet ik me wkl ook verkopen :) ik kom met skorn nu op 300 + dps unbuffed met wkl en wapen die ik nu heb met top gear op 256 k dps en met soj net boven de 200 k dps ...met mempo :)

ik wil erst zien dan geloven :) met de nieuwe patch :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

cybergi schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:55:
[...]

dan moet ik me wkl ook verkopen :) ik kom met skorn nu op 300 + dps unbuffed met wkl en wapen die ik nu heb met top gear op 256 k dps en met soj net boven de 200 k dps ...met mempo :)

ik wil erst zien dan geloven :) met de nieuwe patch :)
Ik ga daarom ook nog niks verkopen en omlaag gaan in waarde, mweh denk het niet, de andere worden gewoon duurder.

Geen feit maar mijn theorie en zodoende blijf ik lekker doorspelen met mijn gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Wolf schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:49:
[...]

Sorry je CHC is ook hoger had ze even naast elkaar staan en heb verkeerd gekeken 8)7 .Ik gebruik natuurlijk "one with everything" hierdoor zit mijn AR op 616. volgens mij zit mijn EHP wel lekker. En natuurlijk kan ik MP10 makkelijk aan maar dan ben ik twee a drie minuten bezig met een elite. Op mp9 sla ik ze binnen 90 seconden plat :D Dat scheelt al gauw tussen de 10 en 15 minuten per run. Meer runs is afijn ... je kent het verhaal :) Yep ik snap je verhaal betreffende het verkopen. 11 miljard is niet weing. Maar het kan nog zo lang duren voordat die patch er is, en voorlopig heb ik er nog veel plezier van.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:24:
Waarom moeten monks het altijd doen! Barbs kunnen ook hun "Ground Stomp - Wrenching Smash" gebruiken. Doet hetzelfde.
Goh hebben monks dan een 12s cooldown op cyclone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vandread schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:06:
[...]

Goh hebben monks dan een 12s cooldown op cyclone....
Nee, maar wel een resource probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:06:
[...]

Nee, maar wel een resource probleem.
vind ik niet als je innas en soj neemt heb je genoeg spirit :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
cybergi schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:14:
[...]

Wat in het geval van inna's een DPS loss inhoudt voor mij. SOJ is een beetje lastig, maar DPS tegen whites vind ik op dit moment belangrijker dan elites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I feel your pain :+ was me ook al opgevallen.
Overigens kan je wel meer spirit genereren maar het gaat altijd ten koste van iets, een skill of dps.
Op je gear opvangen is ook lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Vandread schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:29:
I feel your pain :+ was me ook al opgevallen.
Overigens kan je wel meer spirit genereren maar het gaat altijd ten koste van iets, een skill of dps.
Op je gear opvangen is ook lastig.
je kan daarom het beste met 2 monks in een party zitten, 1tje die lekker overawe spammed dan kan de andere zich met implosion bezighouden en mantra of healing + Guiding Light nemen en dan 2 WD's voor dubbele totem _/-\o_ of een CM wiz

Nog DH'ers met tips voor de beste MP10 build?
http://www.diabloprogress...ichael-2678/Anna/28098167

[ Voor 10% gewijzigd door desjaak909 op 27-05-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
cybergi schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:14:
[...]

bedoel je met inna's regen op helm of de set bonus van SW spirit reductie?

@Wolf:

Whites?? je moet ook niet proberen in je eentje een 4P MP10 game te clearen :) Anders moet je met 300k DPS toch alle whites bijna one-shotten?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Mofkees schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:35:
[...]

bedoel je met inna's regen op helm of de set bonus van SW spirit reductie?

@Wolf:

Whites?? je moet ook niet proberen in je eentje een 4P MP10 game te clearen :) Anders moet je met 300k DPS toch alle whites bijna one-shotten?
Niet alle whites. Die rotbomen en stieren sterven niet binnen 2 klappen. Duurt lang! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Sm0k3r schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:23:
[...]

Ik heb ook niks beters te doen dan uberboosts voor de mensen en mijn maten aan XP te helpen als ik klaar ben met de uberboosts, ik ben paragon lvl 100, mijn gear is bijna compleet dus gebruik nu mijn char. om mensen te helpen en heb al genoeg mensen aan goede ringen geholpen.

Gear farmen is verdomd saai en ubers zijn het minst saai.
Hier sluit ik mij bij aan :) Ben inmiddels plvl 100 en help graag andere mensen :) Gisteren nog een paar mensen geholpen met ubers ... gewoon omdat het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Word erg gewaardeerd!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik help mijn maten per definitie als ik met ze speel, want ik doe 3x hun DPS. :P

Verder: eerst mezelf aan plvl 100 helpen. Dat gaat al traag genoeg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:50:
Ik help mijn maten per definitie als ik met ze speel, want ik doe 3x hun DPS. :P

Verder: eerst mezelf aan plvl 100 helpen. Dat gaat al traag genoeg. :+
Ga dan eens efficient farmen, dan ben je er zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timeless schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:51:
[...]

Ga dan eens efficient farmen, dan ben je er zo.
Fixed it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dit weekend ook wel minimaal op de 90 te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Damn moet toch eens mezelf weer motiveren om te spelen! Ben weer op me andere hobby overgestapt...3D films kijken :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:02:
Je bent 87, das in een weekend naar de 100 :P

Ik speel niet zo heel veel en ben sinds 1.08 al van 83 naar 95 gegaan. De XP stroomt binnen nu.
Hoe krijg je het toch voor elkaar om zo snel te gaan. Als ik op dezelfde manier als jij farm (MP5 solo doe je toch?), dan mag ik al blij zijn met 1 level in 2 uren. En ik heb nogwel veel meer bonus xp als ik mijn hellfire ring aan trek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, farm tegenwoordig MP9, of MP10 in groep (dan gaat het helemaal snel).

Denk gemiddeld zo'n 100M/uur, dus das 2 a 3 uur voor een level de laatste 10.

Dus das de afgelopen 3 weken zo'n 10 uur/week.

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 27-05-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:34:
[...]

Hoe krijg je het toch voor elkaar om zo snel te gaan. Als ik op dezelfde manier als jij farm (MP5 solo doe je toch?), dan mag ik al blij zijn met 1 level in 1 à 2 uren. En ik heb nogwel veel meer bonus xp als ik mijn hellfire ring aan trek. :)
maak je gear dat je mp 10 kan surviven je hoeft niet geweldig veel damage te doen zolang je maar public / een maat heb die de damage kan doen van 2-3 personen , grp van 4 heeft meeste xp bonus ik pak solo mp 10 atm 1 - 1,5 lvl per uur a1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Bosmonster schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:33:
Van 3D naar D3 is niet zo'n hele grote verandering :P
Hahaha. Het is dat ik een nieuwe speakersysteem heb gekocht van Jamo voor me entertainment systeem thuis! Oude speakerset van jamo waren 8 jaar oud :P

En van me vriendin mocht het jeujjj :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Xtr3me4me schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:40:
[...]

Hahaha. Het is dat ik een nieuwe speakersysteem heb gekocht van Jamo voor me entertainment systeem thuis! Oude speakerset van jamo waren 8 jaar oud :P

En van me vriendin mocht het jeujjj :P
Ik ben laatste tijd ook weer meer films aan het kijken, ben op 1ste plek film-nerd en dan game-nerd, eigenlijk gedeelde eerste plek, dan komen de tekenfilms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:34:
[...]

Hoe krijg je het toch voor elkaar om zo snel te gaan. Als ik op dezelfde manier als jij farm (MP5 solo doe je toch?), dan mag ik al blij zijn met 1 level in 2 uren. En ik heb nogwel veel meer bonus xp als ik mijn hellfire ring aan trek. :)
Doe eens witchinghour scoren en Bloodthirst passive gebruiken ;) win je zo 20k dps mee.
Veranderd je DPS eigenlijk als je je offhand in je mainhand doet? Dat heb je minder last van Fear denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:54:
[...]

Doe eens witchinghour scoren en Bloodthirst passive gebruiken ;) win je zo 20k dps mee.
Veranderd je DPS eigenlijk als je je offhand in je mainhand doet? Dat heb je minder last van Fear denk ik.
de wapen met hoogste avg damage zou in de main hand thuishoren sinds hierop de meeste skills gebaseerd zijn , ben je een sprint barb dan wil je je snelste wape in je offhand hebben ivm ticks op de gespawnde tornados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Sm0k3r schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:53:
[...]

Ik ben laatste tijd ook weer meer films aan het kijken, ben op 1ste plek film-nerd en dan game-nerd, eigenlijk gedeelde eerste plek, dan komen de tekenfilms.
Ik merkte het, de meeste films die ik voorbij hoorde komen vrijdag heb ik nog nooit van gehoord :P Maar bij mij word de 1e plek gedeeld tussen game-nerd en auto-nerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:36:
[...]

maak je gear dat je mp 10 kan surviven je hoeft niet geweldig veel damage te doen zolang je maar public / een maat heb die de damage kan doen van 2-3 personen , grp van 4 heeft meeste xp bonus ik pak solo mp 10 atm 1 - 1,5 lvl per uur a1
Geen idee eigenlijk. Heb voor de gein eens een COTA run op MP10 gedaan en daar bleef ik gemakkelijk overeind, ook bij de elites. Maar of dat representatief is... Omdat ik niet genoeg dps doe, heb ik het idee dat ik daarmee anderen tot last ben. Richt me daarom liever op MP7. Dat kan ik solo snel farmen zonder dood te gaan.

Vandread schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:54:
[...]

De WH is één van mijn upgrade plannen. Ik heb meerdere items op de planning staan, maar momenteel geen goud meer over. Ik moet nu dus heel veel gaan farmen. :)

Volgens d3rawr maakt wapens switchen bij mij niet uit. Maar ook al doe ik dat, dan heeft het toch geen effect op fear? Omdat bij tornadoes naar het laatst gebruikte wapen gekeken wordt.

Edit: tDPS is +6580 volgens d3rawr, bij een switch. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Nou weer eens 100 amuletten gemaakt, en nummer 98 was raak. Plus 8000 life en plus 8000 DPS. De avarage damage op zo'n amuletje maakt een hoop goed :9~ . Verlies wel 8% ias, maar dat weegt hier wel tegenop. Gelijk mijn boots gedumpd en nieuwe aangeschaft. Die 2500 life kon ik nu wel missen en weer 50 Dex erbij. Paperdoll over de 250K DPS met mijn cookiecutter :+

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Even een ander vraagje, misschien weet een van jullie het antwoord. Als ik mijn monk even bekijk op d3raw krijg ik de mededeling "the atrocity (mijn ring) has a hidden bonus damag affix" Nou vond ik het al raar. Ik had ongeveer dezelfde ring voordat ik deze had maar deze doet 13K DPS meer :+ . Kun je nog ergens zien wat dan die bonus is. Ben gewoon erg nieuwsgierig geworden :o .

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 15:21
stingray2012 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:49:
Even een ander vraagje, misschien weet een van jullie het antwoord. Als ik mijn monk even bekijk op d3raw krijg ik de mededeling "the atrocity (mijn ring) has a hidden bonus damag affix" Nou vond ik het al raar. Ik had ongeveer dezelfde ring voordat ik deze had maar deze doet 13K DPS meer :+ . Kun je nog ergens zien wat dan die bonus is. Ben gewoon erg nieuwsgierig geworden :o .
Er is dan een hidden stat die niet in Diablo te zien is, maar wel aanwezig is. In jou geval is het een +30 Minimum damage, ook te zien hier op je char: http://d3up.com/b/680208 (en je ring ook maar gelijk gelinkt: http://d3up.com/i/10104031)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel is de avg dmg als je de ring opzoekt in de AH?
Deadsmell schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:19:
[...]
De WH is één van mijn upgrade plannen. Ik heb meerdere items op de planning staan, maar momenteel geen goud meer over. Ik moet nu dus heel veel gaan farmen. :)

Volgens d3rawr maakt wapens switchen bij mij niet uit. Maar ook al doe ik dat, dan heeft het toch geen effect op fear? Omdat bij tornadoes naar het laatst gebruikte wapen gekeken wordt.

Edit: tDPS is +6580 volgens d3rawr, bij een switch. :o
Kan er ook even niets over vinden helaas.

Trouwens.... DAMN die amu van je :o had ik nou gezegd dat je op amu's veel kan winnen? :P
Geeft mij +14k dmg :9
Je hebt wel nodig wat life erbij nodig ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Vandread op 27-05-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die mee willen spelen?

TangH#2948

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:09:
[...]

ben je een sprint barb dan wil je je snelste wape in je offhand hebben ivm ticks op de gespawnde tornados
Volgens is dat niet zo... de snelheid van je ticks van je sprint tornado's worden bepaald door je laatst gebruikte wapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

was afgelopen week ook maar weer begonnen met spelen, dit was de 3e amulet die ik gemaakt heb _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/b4b3d787071b29db21da93c96b9ab1db.png

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 10:50

Mad-Matt

TheDoctor#2181

lucky fucker :P

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

SumBeam schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:07:
[...]

Er is dan een hidden stat die niet in Diablo te zien is, maar wel aanwezig is. In jou geval is het een +30 Minimum damage, ook te zien hier op je char: http://d3up.com/b/680208 (en je ring ook maar gelijk gelinkt: http://d3up.com/i/10104031)
Dank voor het antwoord, kan ik tenminste rustig slapen :z Er zijn zoveel sites waar je je damage en zo op kan bekijken deze ook maar toegevoegd aan mijn favorieten.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister 60 geworden op m'n barb, mijn eerste lvl 60 (speel nog maar een maand) Direct even inferno geprobeerd, ging best prima met 9k DPS. Maar als je dan de MP al naar 1 zet wordt het direct al pittiger. Heb toen een andere barb ontmoet, die gaf mij paar items waardoor ik direct op 32k DPS zit, nu kunnen we samen lekker door MP1 draaien en samen verder gearen :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:09:
Hoeveel is de avg dmg als je de ring opzoekt in de AH?

[...]

Kan er ook even niets over vinden helaas.

Trouwens.... DAMN die amu van je :o had ik nou gezegd dat je op amu's veel kan winnen? :P
Geeft mij +14k dmg :9
Je hebt wel nodig wat life erbij nodig ;)
Met die amu had ik flinke mazzel. :)

Life erbij wordt aan gewerkt. Ik ben regelmatig shoulders aan het craften om life te winnen, maar tot dusver geen succes. Wel een paar keer in de buurt gekomen, maar dan leverde ik te veel armor in. Ik hoop iets met 300 STR, 600 armor, VIT en resall te craften.

Bestaat de kans dat je een dubbele STR roll kunt krijgen op VIT shoulders?

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 28-05-2013 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Gisteren een nieuw wapen kunnen scoren en 17k dps er op vooruit gegaan naar 352k ub dps.
http://www.diabloprogress.com/item/35039643

Nou de oude nog verkopen en gaan zoeken naar een nieuwe pox / WH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Pfft. Iedereen heeft zo te zien wel eens geluk gehad met craften.

* Blaat niet...

De enige soort-van-fatsoenlijke-craft die ik heb gedaan zijn mijn bracers. Voor de rest heb ik alleen meer diarree gecraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
afgelopen weekend geswitched naar een skorn, wil een rend/hota build.
Werd namelijk gek! (en mijn maten ook) van de fear op de echoing fury..

Moet nog wel erg wennen aan de attack speed van de skorn maar rend is geweldig! mijn hp zakt niet eens meer het is gewoon instant full

nu mijn oude 2 wapens zien te verkopen zodat ik hopelijk kan gaan kijken naar een duurdere skorn.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Deadsmell schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:32:
[...]

Bestaat de kans dat je een dubbele STR roll kunt krijgen op VIT shoulders?
je kan mazzel hebben en zoiets krijgen http://www.diabloprogress.com/item/26766559

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, dat is een lekkere! Ben trouwens benieuwd of je met een bak armor niet beter af bent dan met physical resistance, maar mooi item!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Deadsmell schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:43:
Damn, dat is een lekkere! Ben trouwens benieuwd of je met een bak armor niet beter af bent dan met physical resistance, maar mooi item!
Ja, is zeker een mooi item, helaas niet van mij, maar 1 van de beste vit shoulders op diablo progress :-( Maar hoop zoiets nog te craften, al ben ik al redelijk tevreden over mijne http://www.diabloprogress.com/item/34682739

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Lekker, vooral die + life erbij

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:50:
[...]

Ja, is zeker een mooi item, helaas niet van mij, maar 1 van de beste vit shoulders op diablo progress :-( Maar hoop zoiets nog te craften, al ben ik al redelijk tevreden over mijne http://www.diabloprogress.com/item/34682739
Dat zijn ook geen verkeerde shoulders! Beter kan natuurlijk, maar met 65k life mag je volgens mij niet klagen. Zie jij op MP10 je life wel eens onder de helft droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Deadsmell schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:57:
[...]

Dat zijn ook geen verkeerde shoulders! Beter kan natuurlijk, maar met 65k life mag je volgens mij niet klagen. Zie jij op MP10 je life wel eens onder de helft droppen?
Klopt, 65k is wel lekker, maar craft gewoon door voor betere, heb ook nog zoiets met dex nodig

Eigenlijk alleen bij die gezellige bomen, maniacs en als Siege me oppakt weer neergooid en kulle het plafond tegelijk naar beneden laat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

desjaak909 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:02:
[...]

Klopt, 65k is wel lekker, maar craft gewoon door voor betere, heb ook nog zoiets met dex nodig

Eigenlijk alleen bij die gezellige bomen, maniacs en als Siege me oppakt weer neergooid en kulle het plafond tegelijk naar beneden laat komen
Kolere zeg, wat een mazzel heb jij met craften.

Zowel de hellfire ring op jouw barb als de schouders, er waren hier dacht ik mensen die iets zeiden of vroegen over de hellfire ringen, check die van hem maar (hem = desjaak909).

edit: ik moest nogmaals kijken naar die ring, als die ook nog average damage had dan had ik je uitgescholden hahahahahaha :+

[ Voor 9% gewijzigd door Sm0k3r op 28-05-2013 10:22 ]

Pagina: 1 ... 215 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.