Leuk idee voor de botters ...Angeloonie schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:57:
[...]
Hij geeft alleen aan dat je beloond moet worden als je er tijd in steekt.
Verwijderd
Daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik vind dat je alleen beloond moet worden als je dat verdient.Angeloonie schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:57:
[...]
Hij geeft alleen aan dat je beloond moet worden als je er tijd in steekt. Zodat je niet 100000000 uur speelt zonder dat je bruikbare items krijgt.
Nu is 100000000 uur natuurlijk overdreven, maar bijv. 40 uur spelen zonder een upgrade of écht waardevol item (dus niet een 500K dingetje) slaat nergens op.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 08:33
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Dat is een ander probleem waar Blizzard serieuzer mee om moet gaan. Je kunt niet iets níet doen voor normale spelers omdat je daar ook botters mee gaat bevoordelen.
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:00:
[...]
Daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik vind dat je alleen beloond moet worden als je dat verdient.

Dan mag je mij dus nu gaan uitleggen wanneer iemand het "verdiend"? Als je Azmodan op Inferno killed zonder damage te krijgen? Als je je character mooie kleurtjes hebt gegeven? Als je je netjes gedraagd in de chat en gratis items weggeeft?
[ Voor 43% gewijzigd door Angeloonie op 03-09-2012 12:03 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
qua kans niet als je het ziet als 50% (Ja/nee).Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:56:
[...]
Het aantal uren dat je het spel speelt zegt toch niks over de kans dat je een item vind ?
stel je voor dat je een dobbelsteen gooit met alleen een 1 en een 2. Je kans is 50% dat je een 2 gooit, echter hoe vaker je gooit de kans meer aannemelijk wordt dat je een 2 gooit, echter elke keer dat je gooit is het 50% wel of niet.
En wanneer verdien je dat dan, in jouw ogen?Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:00:
[...]
Daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik vind dat je alleen beloond moet worden als je dat verdient.
Als je € te spenderen hebtMicScott schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:01:
[...]
En wanneer verdien je dat dan, in jouw ogen?
Verwijderd
Kijk als ik net act 3 kan farmen en ik doe 3 uur over een ronde zonder MF, verwacht ik niet veel goede items.MicScott schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:01:
[...]
En wanneer verdien je dat dan, in jouw ogen?
Als ik het 2x zo snel doe, op me puntjes loop, alle blue's laat liggen, geen tijd heb om geld op te rapen en dan in die 3 uur een legendary vind, vind ik dat verdient.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
En wat heb je nodig om het in 1,5 ipv 3 uur te runnen? Juist.. Goede items..Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:03:
[...]
Kijk als ik net act 3 kan farmen en ik doe 3 uur over een ronde zonder MF, verwacht ik niet veel goede items.
Als ik het 2x zo snel doe, op me puntjes loop, alle blue's laat liggen, geen tijd heb om geld op te rapen en dan in die 3 uur een legendary vind, vind ik dat verdient.
Die je dus niet verdiend volgens jou.
M.a.w., je zult nooit naar de 1,5 uur gaan omdat je geen drops verdiend, die drops verdien je alleen door het sneller te runnen, maar dat gaat niet omdat je geen goede drops krijgt, dus doe je er 3 uur over.
En dan begint de redenatie weer opnieuw.
[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 03-09-2012 12:05 ]
Ik geloof dat dat het geval is bij affixes zoals die op Fragment of Destiny.MicScott schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:54:
[...]
Ik dacht juist dat als je bijvoorbeeld een spell gebruikt die poison damage doet, en je heb +10% poison damage, dat je poison spells 10% extra damage zouden doen. Maar zo simpel is het blijkbaar niet.
Jammer genoeg hab ik nog niet zoiets kunnen vinden voor poison...
Constructed: Silver || Limited: Silver
Leuke redenatie, echter met meer keren gooien ga je die percentage wel benaderen. Anders zou kansberekening natuurlijk niet werkenMistymo schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:00:
[...]
qua kans niet als je het ziet als 50% (Ja/nee).
stel je voor dat je een dobbelsteen gooit met alleen een 1 en een 2. Je kans is 50% dat je een 2 gooit, echter hoe vaker je gooit de kans meer aannemelijk wordt dat je een 2 gooit, echter elke keer dat je gooit is het 50% wel of niet.
Wet van de grote aantallen
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:03:
[...]
Kijk als ik net act 3 kan farmen en ik doe 3 uur over een ronde zonder MF, verwacht ik niet veel goede items.
Verwijderd
Ja precies:P nee...ik snap jullie punt nu wel, ik denk dat ik dan super veel geluk heb gehad ofzo.MicScott schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:06:
[...]
Dus je verdient het pas om goede items te vinden als je al goede items hebt?
Ik heb 160 uur gespeeld in totaal. Diablo dood gemaakt pre 1.0.3 en kan nu lekker snel act 3 farmen en heb de tijd van me leven.
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert. Het is duidelijk wat hier gebeurt ;-)Angeloonie schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:57:
[...]
Hij geeft alleen aan dat je beloond moet worden als je er tijd in steekt. Zodat je niet 100000000 uur speelt zonder dat je bruikbare items krijgt.
Nu is 100000000 uur natuurlijk overdreven, maar bijv. 40 uur spelen zonder een upgrade of écht waardevol item (dus niet een 500K dingetje) slaat nergens op.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik was een tijd lang ook teleurgesteld over de drops. Tot ik pre patch in twee dagen 4 legendaries vond en één set item.
Nu heb ik mijn build zo aangepast dat ik bijna alles 1 shot kill. Op die manier gaat farmen zo snel dat je naast het grote aantal rares dat je vind, ook nog eens een grote hoeveelheid gold farmed.
En ik vind nu ook daadwerkelijk upgrades voor mijzelf. (Gloves, Crossbow & Helm zijn self found)
Farmen met mediocore gear, is gewoon veel te inefficiënt. Je killed gewoon veel minder elite packs per uur, daarnaast ga je ook vaker dood.
Dus ja het kan een tijdje duren, maar als je één keer bingo heb, word het spel al snel leuker.
Mijn DH: http://eu.battle.net/d3/en/profile/PnCcC-2835/hero/4691024
Nu heb ik mijn build zo aangepast dat ik bijna alles 1 shot kill. Op die manier gaat farmen zo snel dat je naast het grote aantal rares dat je vind, ook nog eens een grote hoeveelheid gold farmed.
En ik vind nu ook daadwerkelijk upgrades voor mijzelf. (Gloves, Crossbow & Helm zijn self found)
Farmen met mediocore gear, is gewoon veel te inefficiënt. Je killed gewoon veel minder elite packs per uur, daarnaast ga je ook vaker dood.
Dus ja het kan een tijdje duren, maar als je één keer bingo heb, word het spel al snel leuker.
Mijn DH: http://eu.battle.net/d3/en/profile/PnCcC-2835/hero/4691024
Ik denk dat ik al aan 350-400 uur zit met mijn barbarian en ik heb nog altijd super veel plezier. Ter info: mijn drops zijn altijd baggerzooi.
Als je wat minder focust op de kwaliteit van de drops maar wat meer op je class / build en een manier zoekt waarop een run je een uitdaging heeft, dan zal je zowiezo veel meer plezier hebben.
Voor mij is dit momenteel ofwel speedrun en proberen mijn eigen tijd te verbreken ofwel met een vriend wat gek doen en elkaar proberen om te leggen met fallen maniacs in a3.
Zeuren zal je plezier echt niet verbeteren ... En als je het spel echt de moeite niet meer vind, dan is het tijd om misschien over te stappen naar een ander game die je wel weer plezier geeft.
Als je wat minder focust op de kwaliteit van de drops maar wat meer op je class / build en een manier zoekt waarop een run je een uitdaging heeft, dan zal je zowiezo veel meer plezier hebben.
Voor mij is dit momenteel ofwel speedrun en proberen mijn eigen tijd te verbreken ofwel met een vriend wat gek doen en elkaar proberen om te leggen met fallen maniacs in a3.
Zeuren zal je plezier echt niet verbeteren ... En als je het spel echt de moeite niet meer vind, dan is het tijd om misschien over te stappen naar een ander game die je wel weer plezier geeft.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ja grappig. Je snapt wat ik bedoel. Een item vinden dat 500K oplevert is natuurlijk leuk, maar al dat het enige item is in vele uren spelen slaat het natuurlijk nergens op.Dakreal schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:12:
[...]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert. Het is duidelijk wat hier gebeurt ;-)
Maar goed, Blizzard is zelf ook niet tevreden met de drops. Dus het zal in een toekomstige patch nog wel aangepast gaan worden. Tot die tijd blijf ik gewoon met ijdele hoop farmen hoor
[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 03-09-2012 12:18 ]
Gewoon nee. Jij begrijpt niets van Diablo.
Verwijderd
Heeft iemand toevallig wat tips qua gear voor mijn recent opgepoetste Barb?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jaxe-2229/hero/830721
Ik speel eigenlijk enkel m'n Wiz en WD, maar wil ze alle drie een beetje up to date houden.
De build ben ik van overtuigd, en ik vind m'n stats redelijk in orde.
In game:
DPS: 25.000 met Battle Rage.
All res: 1.000+
Life: 52.000
Armor: 7.300
Ik zou graag de volgende boots in willen passen, die ik gisteren vond:

Ergens wil ik dan echter all-res terughalen en niet onder de 50.000 life komen. Ik dacht eerst aan mijn linker ring, maar ik verlies ontzettend snel veel damage, tenzij ik bedragen moet spenderen die ik niet uit wil geven (jewelery is duur). Mijn bracers zou nog een optie zijn, maar deze heb ik zelf gevonden en zij qua str/vit stats heerlijk.
Een helm met socket, all res / str / vita of iets dergelijks zou ook super zijn, maar wederom zeer duur denk ik.
En daarbij, ik wil niet mijn 63 look breken.
Ik speel eigenlijk enkel m'n Wiz en WD, maar wil ze alle drie een beetje up to date houden.
In game:

Ergens wil ik dan echter all-res terughalen en niet onder de 50.000 life komen. Ik dacht eerst aan mijn linker ring, maar ik verlies ontzettend snel veel damage, tenzij ik bedragen moet spenderen die ik niet uit wil geven (jewelery is duur). Mijn bracers zou nog een optie zijn, maar deze heb ik zelf gevonden en zij qua str/vit stats heerlijk.
Een helm met socket, all res / str / vita of iets dergelijks zou ook super zijn, maar wederom zeer duur denk ik.
En daarbij, ik wil niet mijn 63 look breken.

weer de maandelijkse "betere drops aub" posts 
Wat mij betreft drops alles 10x beter dan nu. Random stats op items zorgen er voor dat dit nodig is.
Of random stats wat meer statisch maken en de drops een klein beetje verhogen.
Maar gister dus
http://us.battle.net/d3/en/item/strongarm-bracers
http://us.battle.net/d3/en/item/skycutter
En een radiant design (4de design in 1 week)
Een 6 stats BS armor
Een 6 stats Wiz offhand
En wat random spul voor mijn monk.
Tevens een nieuw shield gekocht (ben nu weer arm...) voor 5m. Iets meer str/vita en block ammount tov de oude. Bezig nog met een ring, maar heb niet zoveel geld meer.
Je mist res op je linker ring en bracers. MIsschien dat het kan helpen in het ontvangen van minder dmg.
Verder snap ik je passives niet. Je moet minimaal 1 (in je build) defensive, dus + armor, passive gebruiken. Misschien wel 2 (voor a3/a4)
En persoonlijk zou ik Ignore pain op de rechtermuis knop zetten (samen met Rend is dit gelijk full HP)
Wat mij betreft drops alles 10x beter dan nu. Random stats op items zorgen er voor dat dit nodig is.
Of random stats wat meer statisch maken en de drops een klein beetje verhogen.
Maar gister dus
http://us.battle.net/d3/en/item/strongarm-bracers
http://us.battle.net/d3/en/item/skycutter
En een radiant design (4de design in 1 week)
Een 6 stats BS armor
Een 6 stats Wiz offhand
En wat random spul voor mijn monk.
Tevens een nieuw shield gekocht (ben nu weer arm...) voor 5m. Iets meer str/vita en block ammount tov de oude. Bezig nog met een ring, maar heb niet zoveel geld meer.
wow wat een HP heb jij, 30k is ruim voldoende.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:20:
Je mist res op je linker ring en bracers. MIsschien dat het kan helpen in het ontvangen van minder dmg.
Verder snap ik je passives niet. Je moet minimaal 1 (in je build) defensive, dus + armor, passive gebruiken. Misschien wel 2 (voor a3/a4)
En persoonlijk zou ik Ignore pain op de rechtermuis knop zetten (samen met Rend is dit gelijk full HP)
[ Voor 36% gewijzigd door pstalman op 03-09-2012 12:31 ]
Tuurlijk en jij snapt alles over Diablo, snap niet dat je de sarcasme niet ziet in die post. Trouwens wat valt er te snappen aan diabloFreqAmsterdam schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:20:
[...]
Gewoon nee. Jij begrijpt niets van Diablo.
Dat zeg ik niet. Overigens faal je dan jammerlijk om je sarcasme kenbaar te maken in je post.Mistymo schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:24:
[...]
Tuurlijk en jij snapt alles over Diablo, snap niet dat je de sarcasme niet ziet in die post. Trouwens wat valt er te snappen aan diablo
Het begint nu - een tijdje na de patch 1.0.4 - voor de meesten te dagen dat de kans op leuke drops nog steeds minimaal is, en dat is een vervelende constatering.pstalman schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:22:
weer de maandelijkse "betere drops aub" posts
Pre patch had ik het wel gezien met SC (Diablo neer, geen doel meer om voor te farmen), ik ben pas terug gestart met het vooruitzicht op betere item rolls, meer gebalanceerde builds en natuurlijk de 'goudkoorts' om zo'n vette legendary te vinden.
Ik ben een tijdje geleden gestopt met blues en rares <lvl60 op te rapen, wat voor een aardige tijdswinst zorgt maar het kan alsnog een hele run duren (1h) om een inventory vol te krijgen met +260MF. Het lijkt me echter performanter dan telkens alle brol te gaan salvagen, en met voldoende gold pickup range heb je er nog aardig wat gold bij verdiend ook.
Uiteindelijk is er nu reeds een guaranteed rare drop bij het killen van elites (met 5NV's), waarom geen guaranteed legendary drop inbouwen na het killen van x aantal elites? De onfortuinlijken onder ons hebben dan toch nog iets om naar uit te kijken, terwijl je nu in theorie 1000u kan spelen zonder één legendary te vinden.
Verwijderd
Of elke 5 of 10 paragon levels 1 guarantee legendary, dan is er toch steeds een reden om weer verder te spelen, omdat je weet dat er in iedergeval iets zal zijn (al zijn veel legendaries ook bagger, waar andere bij voorbaat al goed zijn).
Waar haal jij vandaag dat je nu gegarandeerd een rare drop krijgt bij het killen van een elite?? Dat heb ik nog niet meegemaakt

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Leuke stats, ik vind alleen je allress en hp erg hoog in vergelijking met je dpsVerwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:20:
Ik speel eigenlijk enkel m'n Wiz en WD, maar wil ze alle drie een beetje up to date houden.De build ben ik van overtuigd, en ik vind m'n stats redelijk in orde.
In game:
[afbeelding]
En daarbij, ik wil niet mijn 63 look breken.![]()
[afbeelding]
ik ging eerst ook voor een max defensive build, na act 1 inferno werkt dat helaas niet meer.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Dakreal-2729/hero/49884
Dit is de huidige situatie. Focus wat meer op dps en probeer je armor/res verhouding 10:1
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dat is al een tijdje zo. 5 NV = gegarandeerd een rare.ArcticWolf schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:45:
Waar haal jij vandaag dat je nu gegarandeerd een rare drop krijgt bij het killen van een elite?? Dat heb ik nog niet meegemaakt
*edit*ArcticWolf schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:45:
"In exchange, all champion and rare packs will now drop a bonus guaranteed Rare item when you have your full five stacks of Nephalem Valor"
http://us.battle.net/d3/e...ign_Preview-6_6_2012#blog
[ Voor 26% gewijzigd door Sfinx- op 03-09-2012 12:49 ]
ah
ik ben pas bij level 41, newbie @ D3
heb wel 2 legendary drops gehad

ik ben pas bij level 41, newbie @ D3
heb wel 2 legendary drops gehad
[ Voor 31% gewijzigd door ArcticWolf op 03-09-2012 12:51 ]
Geen probleem
Inderdaad, op lagere levels heb je geen enkele garantie. Maar de echte game start pas als je lvl60 bent
Verwijderd
Thanks. M'n DPS is redelijk gemakkelijk te upgraden als ik een CHD wapen pak, maar die Axe heb ik zelf gevonden en... tja. Soms overwint de rede niet.Dakreal schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:45:
[...]
Leuke stats, ik vind alleen je allress en hp erg hoog in vergelijking met je dps
ik ging eerst ook voor een max defensive build, na act 1 inferno werkt dat helaas niet meer.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Dakreal-2729/hero/49884
Dit is de huidige situatie. Focus wat meer op dps en probeer je armor/res verhouding 10:1
Overigens gaat dit prima door Act 2 heen, wellicht niet zo snel als mijn WD of Wizard, maar niet op een snelheid dat het me irriteert in vergelijking. Ga zeker proberen mijn armor te verhogen, maar alle prijzen voor up/sidegrades liggen nu buiten m'n bereik voor een altje.

No waySfinx- schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:52:
Geen probleemInderdaad, op lagere levels heb je geen enkele garantie. Maar de echte game start pas als je lvl60 bent
Zo episch heb ik al een tijd niet meer gegamed
ik zou elke dag zoeken naar amu + ring met str/vita/res all en wat chc (en als het kan chd) en hopen op iets goedkoop. Een A1 pack run moet toch 100k+ voor jou opleveren, dus 10-15 runs en je kan misschien net 1 ring kopen... dus volgende week zit je dps op 30kVerwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:53:
[...]
Thanks. M'n DPS is redelijk gemakkelijk te upgraden als ik een CHD wapen pak, maar die Axe heb ik zelf gevonden en... tja. Soms overwint de rede niet.Zal eens in de AH kijken of ik een soortgelijke met CHD kan pakken.
Overigens gaat dit prima door Act 2 heen, wellicht niet zo snel als mijn WD of Wizard, maar niet op een snelheid dat het me irriteert in vergelijking. Ga zeker proberen mijn armor te verhogen, maar alle prijzen voor up/sidegrades liggen nu buiten m'n bereik voor een altje.Of ik verlies juist DPS. Lastig...
En tevens je bracer vervangen.
De rest komt vanzelf.
Bij deze, was "sarcastisch" bedoeld als antwoord op een eerdere post.FreqAmsterdam schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:32:
[...]
Dat zeg ik niet. Overigens faal je dan jammerlijk om je sarcasme kenbaar te maken in je post.
Laten we maar stoppen over wie gelijk heeft m.b.t. de RNG/Drops discussie. Er zijn gewoon 2 kampen. 1 kamp die het prima vind en ander kamp die er moeite mee heeft zoals het gaat. Denk wel als er niks veranderd dat dan de playerbase opeens gehalveerd word
Dit ja ^^Dakreal schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:54:
[...]
No wayDe echte game begint op het moment dat je het opstart. Ik vond het echt wel epic toen ik eindelijk kon inloggen 15 mei 00.40. Barbje herboren, en knallen maar.
Zo episch heb ik al een tijd niet meer gegamedNaja nu met Gw2 kom ik ook aardig op dat niveau
Ik vind het jammer dat D3 zo kort is... ik ben misschien meer een RTS gamer, maar opeens was ik bij Diablo /bam/ afgelopen
ik weet nog dat ik echt zo'n wtf momentje had
De eerste keer wel idd. Dan is alles nog nieuw en spannend.Dakreal schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:54:
[...]
No wayDe echte game begint op het moment dat je het opstart. Ik vond het echt wel epic toen ik eindelijk kon inloggen 15 mei 00.40. Barbje herboren, en knallen maar.
Zo episch heb ik al een tijd niet meer gegamedNaja nu met Gw2 kom ik ook aardig op dat niveau
Ga je ook voor het verhaal en de loot.
Maar als je een alt wil hebben, word dat wel zo saai en herhalend
De verhaal lijn ken je al, dus die boeit niet, de dialogen skip je meteen.
Hou je alleen veel vervelend geren over voor een verhaal wat je niet boeit.
En als je een beetje weet wat je doet, zit er totaal 0 uitdaging in normaal, want dat is zo simpel.
Hetzelfde geld voor NM en hell met minmale uitgaven op de AH.
Het is allemaal veel te simpel IMHO , waardoor het echt voelt als een 30uur durende sleur om tot de interesante delen te komen
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Een miljoen uitgeven is geen probleem, maar ik zie niets relevants in die slots. Tenminste, iets dat me echt verder brengt. Bracers bijvoorbeeld. Ik kan nu voor 500.000 een BO doen voor:pstalman schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:55:
[...]
ik zou elke dag zoeken naar amu + ring met str/vita/res all en wat chc (en als het kan chd) en hopen op iets goedkoop. Een A1 pack run moet toch 100k+ voor jou opleveren, dus 10-15 runs en je kan misschien net 1 ring kopen... dus volgende week zit je dps op 30k
En tevens je bracer vervangen.
De rest komt vanzelf.
140 str / 138 vita / 46 res all / 40 poison res / armor (33x total). Dan verlies ik crit en mf. Sidegrade. Dan moet elders een DPS item toevoegen, maar die kan ik ook weer niet vinden. Tenminste, sub 1.000.000. Of ik zoek natuurlijk in de verkeerde slots!
Misschien die bracers toch maar aanschaffen?
Kan natuurlijk ook zijn dat mijn gear op een punt zit dat ik in miljoenen moet denken ipv tonnen voor redelijke upgrades. En die spendeer ik liever aan m'n WD.
mja instant lvl 60 is ook niet leuk...heuveltje schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:01:
[...]
De eerste keer wel idd. Dan is alles nog nieuw en spannend.
En als je een beetje weet wat je doet, zit er totaal 0 uitdaging in normaal, want dat is zo simpel.
Het is allemaal veel te simpel IMHO , waardoor het echt voelt als een 30uur durende sleur om tot de interesante delen te komen
Ik heb van elke char 1 gemaakt op SC om snel lvl 60 te worden.
En nu bezig met hetzelfde voor HC (sinds 104 alleen nog mijn WD gebruikt en een nieuwe monk gemaakt).
Op HC heb ik niet zo'n haast, en maakt het niet uit dat ik 2 maanden over lvl 60 doe (terwijl het in 1 weekend kan).
Moet toch zeggen dat Hell aan het begin '~17 mei' echt wel pittig was hoor, ben daar echt vaak doodgegaan. En boeie, sinds wanneer was diablo 2 moeilijk? als je gear had stroomde je door de acts heen. laat staan het boost gedeelte. Zelfs eindcontent was niet moeiljk voor patch 1.10 (daarna ook niet echt).heuveltje schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:01:
[...]
De eerste keer wel idd. Dan is alles nog nieuw en spannend.
Games zijn ook niet meer de games van vroeger, vroeger konden ze het zo moeilijk mogelijk maken. Omdat de echte gamer voldoende tijd besteed om het alsnog te doen.
Tegenwoordig gaan games niet meer over de games maar over keiharde munten. En met een spel wat toegankelijker is verdien je meer dan een hardcore gamer model.
Punt is dat ik me nog steeds vermaak met het maaien van mobs, en daar gaat het om toch? de rest is bijzaak.
Belangrijkste is voor mij ook gewoon een beetje met mensen samen spelen en intussen er doorheen raggen. Speel dan ook nooit solo. Als er geen vrienden online zijn om mee te spelen ga ik wel in een public game.
Baal er dan wel altijd van als je in een game komt met mensen die helemaal niks zeggen/reageren in de chat :x En helemaal als ze geen Engels spreken en je soms dus niet eens begrijpen als je iets vraagt.
Baal er dan wel altijd van als je in een game komt met mensen die helemaal niks zeggen/reageren in de chat :x En helemaal als ze geen Engels spreken en je soms dus niet eens begrijpen als je iets vraagt.
Beeromaniac
Zijn de monster spawns trouwens random? Ik liep laatst in 6x elite Writhing Deceivers ... was echt niet grappig
[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 03-09-2012 13:25 ]
Verwijderd
Even een follow up post van afgelopen vrijdag!
Ik had gezegd dat ik een melee DH ging maken, en dit heb ik ook gedaan!
Dit is mijn huidige build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Cue-2960/hero/1876106
Ik had weinig geld, was aan deze build nu misschien 1mil kwijt, enkele items van m'n main build gebruikt, en gisteravond ook de amulet nog voor 1.5mil gekocht. Mijn grootste prio was/is allres, LoH, Life/sec en voor de rest probeer ik nu te upgraden langzamerhand met extra dex/vit/chc/chd.
M'n dps is nu 14k zonder en 28k met SS. Dit lijkt erg laag, maar met Chakram - Shuriken Cloud en Gas Grenades tik je zoveel hits per sec dat de dps toch aardig aantikt. Nadeel van deze build is dat tegen single target de dps niet bijzonder goed is, hoewel Impale toch ook nog wel aardig kan critten.
Ben tegen de volgende punten aangelopen:
Cons
- 'melee' kan gewoon totaal niet, je kan een 1h melee wapen dragen, maar er is geen enkele skill waarbij je die gebruikt, het wapen wordt dus alleen gebruikt voor de stats ervan.
- enige hatred generator die zonder ranged wep gebruikt kan worden zijn 'grenades'
Pros
- met veel LoH en life/sec ben je zeker in grote groepen melee mobs niet dood te krijgen.
- met deze build hoef ik bij elites niet meer te kiten, misschien als ik in desecrator sta en een arcane beam op me krijg dat ik wel even een stukje opschuif..
- zonder veel moeite door act 3 kom, alleen ranged mobs zijn soms irritant, maar met Gloom is het goed uit te houden.
- Heb 2 items met +max disc. wat nu op 48 totaal zit, samen met preparation, kun je veel elite packs helemaal 'Gloomen'. Dit geldt voor single player, bij multiplayer moet ik wat beter uitkijken en soms toch even kiten.
Wel een blundertje bij de inkoop van het schild, door niet op de block chance te letten. Had hiervoor een shield met 27% chance, dat is nu 16% minder geworden.. Heb er nog niet mee gespeeld maar denk dat ik toch binnenkort weer opnieuw zal moeten upgraden.
Zijn er nog mensen met tips/tricks/adviezen/suggesties, ik hoor het graag!
Ik had gezegd dat ik een melee DH ging maken, en dit heb ik ook gedaan!
Dit is mijn huidige build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Cue-2960/hero/1876106
Ik had weinig geld, was aan deze build nu misschien 1mil kwijt, enkele items van m'n main build gebruikt, en gisteravond ook de amulet nog voor 1.5mil gekocht. Mijn grootste prio was/is allres, LoH, Life/sec en voor de rest probeer ik nu te upgraden langzamerhand met extra dex/vit/chc/chd.
M'n dps is nu 14k zonder en 28k met SS. Dit lijkt erg laag, maar met Chakram - Shuriken Cloud en Gas Grenades tik je zoveel hits per sec dat de dps toch aardig aantikt. Nadeel van deze build is dat tegen single target de dps niet bijzonder goed is, hoewel Impale toch ook nog wel aardig kan critten.
Ben tegen de volgende punten aangelopen:
Cons
- 'melee' kan gewoon totaal niet, je kan een 1h melee wapen dragen, maar er is geen enkele skill waarbij je die gebruikt, het wapen wordt dus alleen gebruikt voor de stats ervan.
- enige hatred generator die zonder ranged wep gebruikt kan worden zijn 'grenades'
Pros
- met veel LoH en life/sec ben je zeker in grote groepen melee mobs niet dood te krijgen.
- met deze build hoef ik bij elites niet meer te kiten, misschien als ik in desecrator sta en een arcane beam op me krijg dat ik wel even een stukje opschuif..
- zonder veel moeite door act 3 kom, alleen ranged mobs zijn soms irritant, maar met Gloom is het goed uit te houden.
- Heb 2 items met +max disc. wat nu op 48 totaal zit, samen met preparation, kun je veel elite packs helemaal 'Gloomen'. Dit geldt voor single player, bij multiplayer moet ik wat beter uitkijken en soms toch even kiten.
Wel een blundertje bij de inkoop van het schild, door niet op de block chance te letten. Had hiervoor een shield met 27% chance, dat is nu 16% minder geworden.. Heb er nog niet mee gespeeld maar denk dat ik toch binnenkort weer opnieuw zal moeten upgraden.
Multishot - Surpressing Fire gebruiken voor extra discipline. Kun je nog vaker "Gloomen"Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:26:
Eventueel kun je nog een sentry gebruiken zodat je nog 15% minder dmg krijgt.
[ Voor 12% gewijzigd door Klitse op 03-09-2012 13:32 ]
Verwijderd
dat is een bow skillTimeless schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:31:
[...]
Multishot - Surpressing Fire gebruiken voor extra discipline. Kun je nog vaker "Gloomen"
Eventueel kun je nog een sentry gebruiken zodat je nog 15% minder dmg krijgt.
edit:
ik ga denkik ook nog een investering doen in een mooie cape met +disc
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 13:33 ]
Je gebruikt toch een 1-handed xbow?Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:33:
[...]
dat is een bow skill
edit:
ik ga denkik ook nog een investering doen in een mooie cape met +discDeze amulet vind ik wel geweldig, enige amulet met +disc volgens mij, plus errug veel gf/mf!
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 04-10 13:03
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Welk gedeelte van melee DH begrijp je niet?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
kon je rapid fire - bombardment ook niet zonder boog gebruiken?
Ik wilde mijn DH ook eens met een melee weapon proberen en dacht zo iets te gaan proberen als ie level 56 aantikt.
cluster arrow wss vervangen voor gloom/ss/vault achtig iets...
edit, ik zoek echter meer een ranged DH die gebruik maakt van een zwaard daneen melee DH....
Ik wilde mijn DH ook eens met een melee weapon proberen en dacht zo iets te gaan proberen als ie level 56 aantikt.
edit, ik zoek echter meer een ranged DH die gebruik maakt van een zwaard daneen melee DH....
[ Voor 12% gewijzigd door skoozie op 03-09-2012 13:40 ]
Verwijderd
Jaa klopt
Ik heb inderdaad de sentry geprobeerd! Maar ik had toch liever de combinatie van 'Caltrops - Bait the Trap' en de passives 'Numbing traps' en 'Cull the Weak'.
Nu sta ik het liefst in het midden van het pack, krijg ik +10% crit chance, ze zijn geslowed, dus +15% dmg tegen ze, en zij doen 25% minder dmg tegen mij
Voor zolang het duurt kun je ook not Vault - ToC gebruiken. Die doet nu nog 1500% (straks nog maar 300%) dmg en affect je Sharpshooter niet.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:38:
[...]
Jaa kloptmaar ik ben eigenwijs. Wil een demon hunter die z'n boog niet gebruikt, of er geneens een heeft. Maar er is geen normaal wapen wat +disc geeft.
Ik heb inderdaad de sentry geprobeerd! Maar ik had toch liever de combinatie van 'Caltrops - Bait the Trap' en de passives 'Numbing traps' en 'Cull the Weak'.
Nu sta ik het liefst in het midden van het pack, krijg ik +10% crit chance, ze zijn geslowed, dus +15% dmg tegen ze, en zij doen 25% minder dmg tegen mijen dan is de sentry gewoon echt niet nodig!
Verwijderd
Dat kan dus niet, een DH met zwaard heeft geen enkele skill waarbij hij een melee weapon kan gebruiken!skoozie schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:37:
kon je rapid fire - bombardment ook niet zonder boog gebruiken?
Rapid Fire - Bombardment vind ik wel een hele interessante! Je zou haast denken dat je daar geen boog voor nodig hebt, ik ga het vanavond meteen even proberen. (main skill vereist wel een bow namelijk, dus had verder niet er naar gekeken)
Die is ook leuk iddTimeless schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:43:
[...]
Voor zolang het duurt kun je ook not Vault - ToC gebruiken. Die doet nu nog 1500% (straks nog maar 300%) dmg en affect je Sharpshooter niet.
Ik zie ook dat ik nu standaard +1 disc restore per sec heb, geen idee hoe ik daar nou weer aan kom, of hoort dat nu zo?
Das toch normaal?Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:48:
[...]
Ik zie ook dat ik nu standaard +1 disc restore per sec heb, geen idee hoe ik daar nou weer aan kom, of hoort dat nu zo?
Overigens zijn er ook armors met +Discipline
[ Voor 8% gewijzigd door Klitse op 03-09-2012 13:50 ]
Maar d2 kon je ze moeilijk maken als je wouDakreal schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:10:
[...]
Moet toch zeggen dat Hell aan het begin '~17 mei' echt wel pittig was hoor, ben daar echt vaak doodgegaan. En boeie, sinds wanneer was diablo 2 moeilijk? als je gear had stroomde je door de acts heen. laat staan het boost gedeelte. Zelfs eindcontent was niet moeiljk voor patch 1.10 (daarna ook niet echt).
Punt is dat ik me nog steeds vermaak met het maaien van mobs, en daar gaat het om toch? de rest is bijzaak.
In singleplayer kon je gewoon /player x doen om het simpeler te houden.
En op multiplayer sloeg je gewoon hele acts over, en dan werd het vanzelf moeilijker.
In D3 heb ik maar 1 moeilijkheidsgraad, en die is IMHO gewoon te simpel.
Met mijn monk de eerste keer was het al niet al te moeijlijk
Maar Ik ben vorige week met mijn alt barbje voorzien van wat afdankertjes van mijn monk door normal&NM heengerend (letterlijk gerend, alle non story vermeden, en ik denk maar 50% van de monsters echt gedood).
Ben 1 keer doodgegaan, en misschien 3 keer flink in de problemen gekomen. En das dus in 17 uur speeltijd ofzo
had mij liever gewoon de optie gekregen om het allemaal net een stapje moeilijker en dus interessanter te maken, want nu voelt het echt als een verplicht nr'tje
Hell weet ik niet, want daar ben ik pas net aan begonnen, maar de SK was ook gewoon een kwestie van 100X rend spammen....
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
We spreken je wel weer als je inferno uitgespeeld hebt ^^.heuveltje schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:59:
[...]
Maar d2 kon je ze moeilijk maken als je wou
En op multiplayer sloeg je gewoon hele acts over, en dan werd het wel moeilijker.
Maar Ik ben vorige week met mijn alt barbje voorzien van wat afdankertjes van mijn monk door normal&NM heengerend (letterlijk gerend, alle non story vermeden, en ik denk maar 50% van de monsters echt gedood).
Ben 1 keer doodgegaan, en misschien 3 keer flink in de problemen gekomen. En das dus in 17 uur speeltijd ofzo
had mij liever gewoon de optie gekregen om het allemaal net een stapje moeilijker en dus interessanter te maken, want nu voelt het echt als een verplicht nr'tje
Hell weet ik niet, want daar ben ik pas net aan begonnen, maar de SK was ook gewoon een kwestie van 100X rend spammen....
Inferno is 3x moeilijker dan Hell.
Hell vond ik in act 3 en 4 redelijk vervelend worden, maar dat heeft vooral met gear te maken. Inferno is wel weer andere koek. Act 1 is nog makkelijk te noemen, daarna wordt het echt wel meer opletten. Maar ik ben dan ook geen "pro" gamertheuveltje schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:59:
[...]
Maar d2 kon je ze moeilijk maken als je wou
En op multiplayer sloeg je gewoon hele acts over, en dan werd het wel moeilijker.
Ben zojuist door Act2 inferno en nu bezig met act 3 maar ik ga heel snel dood.
Maar nu is mijn vraag ligt dit aan mijn verkeerde keuze in skills of gear. Hopelijk kan iemand hier antwoord op geven
alvast bedankt:
profiel: http://eu.battle.net/d3/e...hinigami-2345/hero/563959
Maar nu is mijn vraag ligt dit aan mijn verkeerde keuze in skills of gear. Hopelijk kan iemand hier antwoord op geven
Burrow your probes until your queen arrives and have her EMP all the lings, chrono-boost your infested terrans and use them to hold off the opponent until your overlord is able to help with auto-heal.
Verwijderd
Hello,
Ik volg deze thread nu al geruime tijd en heb hier al veel bijgeleerd, maar blijkbaar nog niet voldoende, act2 ben ik doorgeworsteld, maar act3 blijft onbegonnen werk
Farmen in act2 is tot nog toe ook vrijwel onmogelijk zonder +100k op te maken aan repairs
en Butcher runs ben ik echt wel beu ondertussen...
Veel gold heb ik niet te besteden, iets van een 2m...
Ik heb nog niets via AH gekocht, maar voel me momenteel wel genoodzaakt het te doen omdat ik er anders gewoon niet geraak (nogmaar 1 legendary gevonden in nightmare, that's it) verder bijna allemaal crap items.
Waar kan ik het beste mijn 2m besteden?
Mijn Barbie: http://eu.battle.net/d3/e...bstruse-1300/hero/8049908
Ik volg deze thread nu al geruime tijd en heb hier al veel bijgeleerd, maar blijkbaar nog niet voldoende, act2 ben ik doorgeworsteld, maar act3 blijft onbegonnen werk
Farmen in act2 is tot nog toe ook vrijwel onmogelijk zonder +100k op te maken aan repairs
Ik heb nog niets via AH gekocht, maar voel me momenteel wel genoodzaakt het te doen omdat ik er anders gewoon niet geraak (nogmaar 1 legendary gevonden in nightmare, that's it) verder bijna allemaal crap items.
Voor zover ik weet beschermt armor je tegen alle soorten van damage? Dan voegt al die resistance volgens mij niet zoveel toe en kan je beter kiezen voor CHC en CHD.shiniw00t schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:02:
Maar nu is mijn vraag ligt dit aan mijn verkeerde keuze in skills of gear. Hopelijk kan iemand hier antwoord op gevenalvast bedankt:
Das nou net mijn hele puntBert2000 schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:01:
[...]
We spreken je wel weer als je inferno uitgespeeld hebt ^^.
Inferno is 3x moeilijker dan Hell.

Ik moet me dus verplicht iets van 25uur door veel te gemakkelijke kost heensleuren om tot het moeilijke (en eigenlijk te moeilijk) gedeelte te komen.
Waarom hebben ze niet gewoon net zoals TL (en indirect in D2) een zelf te kiezen moelijkheidsgraad ingebouwd, om het al die tijd interessant te houden ?
En inferno is maar voor een gedeelte moeilijker, grootste gedeelte komt gewoon op gearcheck aan.
Mijn monk is tot achteraan A2 gekomen, en toen kwam die patch met de reparatie kosten en was ik het wel beu.rodie83 schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:02:
[...]
Hell vond ik in act 3 en 4 redelijk vervelend worden, maar dat heeft vooral met gear te maken. Inferno is wel weer andere koek. Act 1 is nog makkelijk te noemen, daarna wordt het echt wel meer opletten. Maar ik ben dan ook geen "pro" gamert.
Dus toen ben ik maar een alt gestart
Maar ik mis de uitdaging in dit spel, het is of te simpel of te moeilijk.
[ Voor 38% gewijzigd door heuveltje op 03-09-2012 14:10 ]
Je vit/res/armor zijn wel in orde, je dmg is wat karig maar ik denk dat je gewoon dood gaat omdat je niet genoeg health generators hebt:shiniw00t schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:02:
Maar nu is mijn vraag ligt dit aan mijn verkeerde keuze in skills of gear. Hopelijk kan iemand hier antwoord op gevenalvast bedankt:
- je loh is karig weinig
- Kies bij Rend voor de lifeleech vorm
- kies bij Revenge voor de rune zodat ie meer proct.
Ook moet ipv Wotb met Thrive on chaos zou ik die 100% dmg boost nemen, jij genereert toch niet veel Fury met deze setup.
Wat betreft dmg, zorg dat je wat CHC gear hebt zoals op je ringen/amu/gloves/schild.
Shoulders en helm met allres. Eventueel een shield. Gloves zijn denk ik ook nog redelijk goedkoop te upgraden.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:04:
Hello,
Ik volg deze thread nu al geruime tijd en heb hier al veel bijgeleerd, maar blijkbaar nog niet voldoende, act2 ben ik doorgeworsteld, maar act3 blijft onbegonnen werk![]()
Farmen in act2 is tot nog toe ook vrijwel onmogelijk zonder +100k op te maken aan repairsen Butcher runs ben ik echt wel beu ondertussen...
Misschien heb ik nog wel iets voor je, zal als ik vanavond thuis ben eens kijken
Met je build kun je ook nog best wat spelen, voeg me eventueel anders even toe Thompson#2265
[ Voor 4% gewijzigd door Thompson op 03-09-2012 14:19 ]
Beeromaniac
2 Mogelijkheden:shiniw00t schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:02:
* doorgaan met tanky build (zwaard+schild), maar dan moet je flink wat extra Life on Hit hebben (1200+). En meer all.res (500+ unbuffed). En elites blijven lastig.. zelf heb ik met zo'n build wel act3 oorpspronkelijk doorlopen, maar vooral door heel veel te skippen.
* Switchen naar WW-build. Dan moet je buffed zo'n 35-40% critical hit chance vergaren, en gaan dual-wielden. Met in elke hand een wapen met daarop LoH, en liefst ook CHD voor de dmg-output. Stop in je main hand een mace en dan heb je al +10% CHC met de weapon master passive skill.
Je kunt ook een combinatie tank/tornado build doen. Dan blijf je wel je shield gebruiken, maar gebruik je tornados (van de sprint skill) terwijl je rondjes blijft rennen rond alles wat je sloopt. Maar met 12K dmg gaat dat wel heeeel lang duren.. en ook daarvoor heb je wel wat meer CHC nodig icm battle rage into the fray.
Ik denk dat een ww-build het meest haalbare is. Een tanky build om act3 te doorstaan is denk ik nog duurder in gear omdat je veel resistance en healing moet hebben. Met een ww-build ren je continu rond en kun je met minder resistances toe.
Qua gear kun je overigens ook een hoop vitality inwisselen voor meer allres.
[ Voor 9% gewijzigd door brama op 03-09-2012 14:14 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Verwijderd
Een shield heb ik na act 1 achterwege gelaten vanwege te weinig damageThompson schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:09:
[...]
Shoulders en helm met allres. Eventueel een shield. Gloves zijn denk ik ook nog redelijk goedkoop te upgraden.
Misschien heb ik nog wel iets voor je, zal als ik vanavond thuis ben eens kijken
Ik ga vanavond eens kijken voor wat all res items op AH. Welke sec stat kan ik daar best bijnemen? Vit/Str/Crit?
Trouwens ook mensen die zich klaarmaken voor act 3 (of anderen natuurlijk ook
Iemand zin in een farmrun act 3? Voeg me toe lootman#2167.
Iedereen is welkom, je hoeft geen goede gear ofzoiets te hebben.
Je zou het wel denken. Ik had er nog geen een gevonden en dit weekend iets van 5. Wel 3 paar dezelfde glovesJoarie schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:25:
* Joarie doet aluhoedje op
Zouden ze dit weekend de droprate van legendaries stiekem opgeschroefd hebben? Ik vond er plots dit weekend 2 stuks binnen 2 uur tijd en mijn teamgenoot ook al eentje. Beetje raar tov slechts 2 legendaries in 4 maanden spelen.
Verwijderd
Ik heb me misschien wat lang vastgehouden aan mijn huidige build, maar ik vond hem gewoon lekker spelen
Ook hiermee zal ik vanavond wat rondspelen, mijn tactiek tot nu toe is eigenlijk altijd geweest van zoveel mogelijk neer te leggen op zo kort mogelijke termijn, opdat ik niet al te veel defensieve skills moest gebruiken. Het lukte ook aardig met 1 healing potion per elite pack en bij de bosses eigenlijk niets. Maar zelfsgewone trash in a3 is teveel
alvast bedankt voor de tips Acht & Thompson
Wil wel rondje meedoen :-)FreqAmsterdam schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:19:
Iemand zin in een farmrun act 3? Voeg me toe lootman#2167.
Up
Ik zou trouwens de 'Nerves of Steel' passive inruilen voor 'Tough as Nails', je krijgt met je huidige setup dan meer armor (als ik het goed berekend heb zo'n 600 meer).
[ Voor 18% gewijzigd door MatHack op 03-09-2012 14:50 ]
There's no place like 127.0.0.1
Met mijn barbarian gebruik ik nu meestal deze build;
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#acQVkP!ZYX!ZZZccZ
Dit is voor butcher runs. Bij A2/A3 wissel ik de passives meestal naar Nerves of Steel, Superstition, Tough As Nails en wissel ik Overpower in voor Ignore Pain met Ignorance Is Bliss.
Heeft iemand nog ideeen of tips? Zit eraan te denken om voor de butcher runs Rend te verwisselen naar een wat sterkere Fury spender, maar dan heb ik weer weinig aan de passive Berserker Rage. Want vind het zo jammer dat Rend niet kan stacken dus op het moment dat het nodig is al je fury leegknallen heeft geen nut.
Wellicht Whirlwind met de crit = 1% life rune? Maar dan heb ik bijna nooit volle Fury, wat kan ik dan voor een DPS build erbij pakken als passive?
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#acQVkP!ZYX!ZZZccZ
Dit is voor butcher runs. Bij A2/A3 wissel ik de passives meestal naar Nerves of Steel, Superstition, Tough As Nails en wissel ik Overpower in voor Ignore Pain met Ignorance Is Bliss.
Heeft iemand nog ideeen of tips? Zit eraan te denken om voor de butcher runs Rend te verwisselen naar een wat sterkere Fury spender, maar dan heb ik weer weinig aan de passive Berserker Rage. Want vind het zo jammer dat Rend niet kan stacken dus op het moment dat het nodig is al je fury leegknallen heeft geen nut.
Wellicht Whirlwind met de crit = 1% life rune? Maar dan heb ik bijna nooit volle Fury, wat kan ik dan voor een DPS build erbij pakken als passive?
[ Voor 10% gewijzigd door Thompson op 03-09-2012 14:55 ]
Beeromaniac
Een beter wapen? Ik verkoop regelmatig wapens beter dan die van jou voor <1M. Heck, sommigen verkopen niet eensrodie83 schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:04:
[...]
Voor zover ik weet beschermt armor je tegen alle soorten van damage? Dan voegt al die resistance volgens mij niet zoveel toe en kan je beter kiezen voor CHC en CHD.
Ik ga volgende week 3a4 weken op vakantie, wat denken we ervan, zijn de prijzen nog aan het dalen?
Heb het idee van wel dus dan wacht ik even met het kopen van items ^^
Wel grappig, gisteren had ik een flinke kater, met als gevolg dat spelen met een Whirlwindbarb niet echt prettig is
na 1 run voor gezien gehouden haha.
Heb het idee van wel dus dan wacht ik even met het kopen van items ^^
Wel grappig, gisteren had ik een flinke kater, met als gevolg dat spelen met een Whirlwindbarb niet echt prettig is
Ik vind net deze : http://us.battle.net/d3/en/item/doombringer
Wat een zinloos wapen is dat zeg, daar mag Blizzard nog wel een keertje naar kijken. Zelfs met een ultieme roll is ie niks waard.
Maarja, toch altijd wel leuk om een legendary te zien droppen, ook al is ie crap ^^
Wat een zinloos wapen is dat zeg, daar mag Blizzard nog wel een keertje naar kijken. Zelfs met een ultieme roll is ie niks waard.
Maarja, toch altijd wel leuk om een legendary te zien droppen, ook al is ie crap ^^
Heb zojuist ook weer een legendary gevonden, Lamentation. Aardige roll, strength, vitality en 7% extra Frenzy damage. Eens kijken of dat wat wil opleveren.
Heb sinds patch 1.0.4 nu 1 set en 4 legendaries gekregen. Een daarvan dropte van een elite pack, de rest allemaal van normale witte mobs. Heb met Paragon lvl 14 en merc 67% MF.
Heb sinds patch 1.0.4 nu 1 set en 4 legendaries gekregen. Een daarvan dropte van een elite pack, de rest allemaal van normale witte mobs. Heb met Paragon lvl 14 en merc 67% MF.
[ Voor 36% gewijzigd door KneoK op 03-09-2012 18:27 ]
@Elp: Sword/board speler met socket als roll heeft er zeker wel wat aan.
Tis ook maar item lvl60....
@Kneok, die gaat je zeker wel aardig wat gold opleveren
170-200 strength roll?
@Kneok, die gaat je zeker wel aardig wat gold opleveren
Nee, helaas niet. 90 str, 82 vit, 2.9% lifesteal. Niet super, maar voor zover ik op de AH kan zien is de combi str+vit+Frenzy best wat waard. Heb 'm voor 8,5m buyout staan, paar miljoen goedkoper dan de twee andere die ik met die combinatie kan vinden op het moment.Vandread schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:27:
@Elp: Sword/board speler met socket als roll heeft er zeker wel wat aan.
@Kneok, die gaat je zeker wel aardig wat gold opleveren170-200 strength roll?
Zet hem ook wel even in het trade topic voor een zacht prijsje.
Zo, Act 2 doorlopen, tijd voor act 3. Ging nog best makkelijk! Belial in 2 tries dood 
zal ik het met het volgende profiel aankunnen? of heeft iemand tips voor verbeteringen?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tappie-1541/hero/7119122
zal ik het met het volgende profiel aankunnen? of heeft iemand tips voor verbeteringen?
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Je shield kun je nog makkelijk upgraden, paar % block erbij, hogere armor, meer AR en evt. meer Str of CHC erop. Als je dat hebt gedaan moet het wel lukken met wat voorzichtigheid.Tappone schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:24:
Zo, Act 2 doorlopen, tijd voor act 3. Ging nog best makkelijk! Belial in 2 tries dood
Beeromaniac
Blijft toch altijd leuk wat sommige mensen wel niet op de AH zetten:

Staat er nu op voor 750k buyout, en dat is zelfs nog aan de lage kant vergelijken met wat er verder op stond
Deze trouwens ook nog gevonden wat toch wel een miljoentje of 2-3 waard moet zijn:

Staat er nu op voor 750k buyout, en dat is zelfs nog aan de lage kant vergelijken met wat er verder op stond
Deze trouwens ook nog gevonden wat toch wel een miljoentje of 2-3 waard moet zijn:

[ Voor 22% gewijzigd door EricNL op 03-09-2012 19:35 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ooh, that reminds me. Ik heb een vergelijkbare crossbow gevonden. Evenveel DPS, ook dikke extra crit damage en een socket. Die moet ik nog maar even proberen te verkopen straks.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
idd en gewoon een goede groep zoeken; gewoon tweakers ofzoThompson schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:27:
[...]
Je shield kun je nog makkelijk upgraden, paar % block erbij, hogere armor, meer AR en evt. meer Str of CHC erop. Als je dat hebt gedaan moet het wel lukken met wat voorzichtigheid.
Toevoegen mag natuurlijk altijd
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Bedankt voor de tips! net door de 1e quest heen, gaat best redelijk 
en toegoevoegd! mijn battletag is Tappie#1541
en toegoevoegd! mijn battletag is Tappie#1541
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Dat soort 2 handers vendor ik gewoonEricNL schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:31:
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha ik ook.. alles onder de 1000dps 2h
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Looooooooool...
Klaag ik vandaag weer over droprates, heb ik vanavond 2 legendaries
(Cindercoat & Gladiator Gauntlets).. Vorige keer ook, klagen en legendaries krijgen.. Ik ga vaker klagen
Klaag ik vandaag weer over droprates, heb ik vanavond 2 legendaries

Dan ga ik bij deze ook maar weer eens klagen
!!! 60 rares, allemaal crap
Ik ga weer een 1 of 2x act 3 runnen met de barb, dit keer hopelijk in fatsoenlijke kwaliteit. Mochten mensen willen meekijken/meedoen(/meeliften?), je bent meer dan welkom - http://twitch.tv/zzattack
Ik wil best joinen zzattack. Hellsau#2341
Hmpf vandaag eens 2 act2 runs gedaan voor de afwisseling, archives + kulle gedoe en dan kulle en belial.
Je gaat alleen maar vaker dood doordat je toch net wat beter moet opletten dan in act 1 en het levert echt geen drol betere loot op, veel slechter zelfs heb ik het idee. Dus maar weer terug naar de butcher runs tot ik een aantal items verbeterd heb en beter kan overleven in act 3
Je gaat alleen maar vaker dood doordat je toch net wat beter moet opletten dan in act 1 en het levert echt geen drol betere loot op, veel slechter zelfs heb ik het idee. Dus maar weer terug naar de butcher runs tot ik een aantal items verbeterd heb en beter kan overleven in act 3
Beeromaniac
En waarom verwacht je zo veel betere loot in a3 te krijgen?Thompson schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:24:
Hmpf vandaag eens 2 act2 runs gedaan voor de afwisseling, archives + kulle gedoe en dan kulle en belial.
Verwijderd
Best vaag het lijkt alsof ze de drop rates in de weekend omhoog gooien. 7 legendaries gevonden uit 12 runs en vandaag geen 1
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:22:
Best vaag het lijkt alsof ze de drop rates in de weekend omhoog gooien. 7 legendaries gevonden uit 12 runs en vandaag geen 1
Ik heb 0 legendaries uit 500 runs, om maar even te zeggen... je hebt niet veel te klagen.
Ik wou vandaag klagen over de droprates en meteen een legendary in a3. Helaas een waardeloze messerschmnogwat, maar wie het kleine niet eert....
Toch blijft me iets dwarszitten met de drops, nu speel ik en ga ik uit items voor de ah te vinden en van de winst upgrades kopen. Ik zou veel liever lang farmen met grotere kans op eigen upgrades. Dus zoals in d2 weten waar de meeste kans op een item is en die run doen. Oftewel uitzoeken wat wil ik en dan farmen waar nodig.
Toch blijft me iets dwarszitten met de drops, nu speel ik en ga ik uit items voor de ah te vinden en van de winst upgrades kopen. Ik zou veel liever lang farmen met grotere kans op eigen upgrades. Dus zoals in d2 weten waar de meeste kans op een item is en die run doen. Oftewel uitzoeken wat wil ik en dan farmen waar nodig.
Hehe.. we hadden al vastgesteld in voorgaaande posts dat klagen helpt en vrijwel onmiddelijk meer goeie drops, legendaries geeft. Goed om te horen dat de intentie tot klagen ook al vruchten afwerpt..Delph schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:34:
Ik wou vandaag klagen over de droprates en meteen een legendary in a3. Helaas een waardeloze messerschmnogwat, maar wie het kleine niet eert....
Morgen maar es beide theorien in de praktijk testen..

Was leuk!hellsau schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:18:
Ik wil best joinen zzattack. Hellsau#2341
Nu een run met moue en protax
bakje dps!zzattack schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:40:
[...]
Was leuk!
Nu een run met moue en protax
Signature
Ik vind zat van die wapens O_O.. ik gooi ze altijd weg omdat ze zo'n lage DPS hebben. onder de 1100 kijk ik niet eens naar de stats van de 2 hander..EricNL schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:31:
[afbeelding]
Maar ook al hebben ze een magere 900 DPS, zijn ze iets waard, als 2 hander zijnde?
......

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Vind het wel grappig om te zien dat ik echt een stuk langzamer ga. Ben dit weekend weer eens verder gaan spelen en nu verslaafd!
http://eu.battle.net/d3/e...sarBas-2461/hero/10545370
Ben nu Act2 aan het runnen. Aan het einde van Act1 bij Butcher gebuffed door twee level 55's. Dat is achteraf gezien erg jammer dus die ga ik nog een keertje zelf helemaal alleen doen...
Mensen nog tips voor een leuke level build?
http://eu.battle.net/d3/e...sarBas-2461/hero/10545370
Ben nu Act2 aan het runnen. Aan het einde van Act1 bij Butcher gebuffed door twee level 55's. Dat is achteraf gezien erg jammer dus die ga ik nog een keertje zelf helemaal alleen doen...
Mensen nog tips voor een leuke level build?
Wa Doede Nou
Snap ik, maar de CHD en dexterity zijn wel érg laag.Vandread schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:19:
CHD+DEX+Socket? Ja dat is wel leuk....
Ik heb 2 handers gezien met +400 to main stats en +150 á 200% CHD enzo.
Die gooi ik ook altijd weg <1k DPS.
ook al hebben ze een socket.
En 150 dex en 60% CHD en een socket compenseren echt niet voor de magere 900 DPS die het wapen heeft, lijkt mij zo. Vooral niet omdat die stats zo laag zijn.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.