Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Net gruwelijke mazzel gehad haha :D Het farmen heeft nut gehad. Chest is gevonden met 99% MF en de ring met 144% MF. Was mijn eerste run van vanavond.

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/1170/2drops10mins.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Die ring is idd echt wel :9~

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Speel alleen monk dus heb er weinig aan. Kan het gold goed gebruiken dus ga hem maar in de AH zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met 1.04 ook maar weer begonnen, na mijn eerste 2 hardcore monks in 1.03 om zeep te hebben geholpen (op act 1 inferno en act 1 hell respectievelijk) gaat het nu toch weer goed :)
http://eu.battle.net/d3/e...rezooi-2640/hero/14953663
Ik ga rustig door act 2 heen en zit nu net voordat ik Khules blood moet vinden, daar zie ik wel tegenop maar dat moet ook te doen zijn. 800 AR, 47K hp en 7300 buffed armor. Alleen nog kijken of de net geen 15k dps genoeg gaat zijn voor belial. Op softcore heb ik Belial nog altijd niet alleen verslagen, mijn tank wizzard haalt de enrage niet met zijn 15k dps. Dus hopen dat de extra 2.5K dps van mijn hardcore enchantress me er door heen haalt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grats met die ring Spook! Die zie ik weleens langs komen als Blizz items recommend in de AH. Prijzen zijn ontzettend hoog voor dat ding, lekker hoor!

Heb gisteren na wat Barb advies mijn gear iets weten te tweaken.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jaxe-2229/hero/830721
Met name een stuk meer armor en de boots aan kunnen trekken die ik gevonden had. M'n DPS is ook verhoogd (chest/pants zoeken met vit/all res/armor/sockets en dan bidden werkt heerlijk, aanrader) en ben toen maar eens gaan kijken in act 3. Zonder noemenswaardige problemen er doorheen geramd. Siege en Azmo 1 shot, maar die zijn natuurlijk ook niet lastig. :)
Ik heb nog een betere Sacred shield, maar die stop ik steeds in de AH als ik niet speel. Plus, mijn backup shield wat ik nu draag kleurt beter... :$

Nu zijn alle drie mijn chars in ieder geval behoorlijk gegeared, alhoewel de Barb MF mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 01:03:
Ik ben met 1.04 ook maar weer begonnen, na mijn eerste 2 hardcore monks in 1.03 om zeep te hebben geholpen (op act 1 inferno en act 1 hell respectievelijk) gaat het nu toch weer goed :)
http://eu.battle.net/d3/e...rezooi-2640/hero/14953663
Ik ga rustig door act 2 heen en zit nu net voordat ik Khules blood moet vinden, daar zie ik wel tegenop maar dat moet ook te doen zijn. 800 AR, 47K hp en 7300 buffed armor. Alleen nog kijken of de net geen 15k dps genoeg gaat zijn voor belial. Op softcore heb ik Belial nog altijd niet alleen verslagen, mijn tank wizzard haalt de enrage niet met zijn 15k dps. Dus hopen dat de extra 2.5K dps van mijn hardcore enchantress me er door heen haalt :+
Goed bezig! Ben benieuwd of en wanneer act 2 je lukt! Ik zie dat je dashing strike gebruikt, mij lukt het niet om die skill te gebruiken in benauwde situaties en gebruik tempest rush. Ik zie dat je ook geen NDE gebruikt, bewust? Ik had er met mijn monk op een gegeven moment spijt van ;)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Een tijdje geleden heb ik besloten om mijn semi-tank DH om te bouwen naar een echt DPS kanon.
Het eerste op de wensenlijst was een fatsoenlijke x-bow om mijn 1-hander te vervangen.

Het resultaat mag er zijn. Weggekaapt voor 30M toen ie net op 1d12h stond. Volgens mij een stukkie meer waard. Snel even een paar andere items (goedkoop) er bij gezocht om alvast wat te testen.
Zit nu op 75k dmg zonder ss. Doel is minstens 100k. Gister al even een act 3 run gedaan, en die ging vlotjes. Wel even wennen aan de nieuwe build. Dus niet meer middenin een groepje blijven staan.
Advies of ideeen zijn natuurlijk altijd welkom. Ook over de skills, daar ben ik nog niet helemaal zeker over.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661

Ik zit er ook over te twijfelen om de gear van mijn wizard in de verkoop te doen. Ik speel er helemaal niet meer mee. Maar ik vraag me af of het uberhaupt wat opleverd.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/8847019

[ Voor 5% gewijzigd door Klitse op 04-09-2012 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-10 22:09

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:48:
[...]
Dat kan dus niet, een DH met zwaard heeft geen enkele skill waarbij hij een melee weapon kan gebruiken! :( Anders had ik dat ook wel willen doen inderdaad :)
...
Kan wel :D

Gisteren mijn DH even omgebouwd naar dit
het loste mijn 2 grootste problemen op
1) Ik werd iedere keer ge-onehit
2) geen/weinig aoe.

Nu doen die chakrams heel veel damage ook tegen groepen.
Ik heb amper hatred generatoers nodig door de lage kost ervan.
en het leukste, ik speel met dagger en shield!

Downside. tegen single targets heb ik damage ingeleverd en als ik geen hatred meer heb kan ik nog wat met vault/ToC maar dan moet ik even wachten tot mn bat me weer wat bijgevuld heeft.

de speelstijl ligt me iig wel.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
skoozie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:17:
[...]

2) geen/weinig aoe.

Downside. tegen single targets heb ik damage ingeleverd en als ik geen hatred meer heb kan ik nog wat met vault/ToC maar dan moet ik even wachten tot mn bat me weer wat bijgevuld heeft.

Wen er maar niet aan, je speelt nog niet op inferno met je DH, en ToC wordt generfed naar 300%. Dan is deze build volgens mij niet meer viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:07:
Grats met die ring Spook! Die zie ik weleens langs komen als Blizz items recommend in de AH. Prijzen zijn ontzettend hoog voor dat ding, lekker hoor!

Heb gisteren na wat Barb advies mijn gear iets weten te tweaken.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jaxe-2229/hero/830721
Met name een stuk meer armor en de boots aan kunnen trekken die ik gevonden had. M'n DPS is ook verhoogd (chest/pants zoeken met vit/all res/armor/sockets en dan bidden werkt heerlijk, aanrader) en ben toen maar eens gaan kijken in act 3. Zonder noemenswaardige problemen er doorheen geramd. Siege en Azmo 1 shot, maar die zijn natuurlijk ook niet lastig. :)
Ik heb nog een betere Sacred shield, maar die stop ik steeds in de AH als ik niet speel. Plus, mijn backup shield wat ik nu draag kleurt beter... :$

Nu zijn alle drie mijn chars in ieder geval behoorlijk gegeared, alhoewel de Barb MF mist.
Ziet er goed uit!

Ik vind alleen je wapen zo crappy in vergelijking met de rest. :P
Daar is vast wel wat beters voor te vinden toch?
Timeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:11:
Een tijdje geleden heb ik besloten om mijn semi-tank DH om te bouwen naar een echt DPS kanon.
Het eerste op de wensenlijst was een fatsoenlijke x-bow om mijn 1-hander te vervangen.

Het resultaat mag er zijn. Weggekaapt voor 30M toen ie net op 1d12h stond. Volgens mij een stukkie meer waard. Snel even een paar andere items (goedkoop) er bij gezocht om alvast wat te testen.
Zit nu op 75k dmg zonder ss. Doel is minstens 100k. Gister al even een act 3 run gedaan, en die ging vlotjes. Wel even wennen aan de nieuwe build. Dus niet meer middenin een groepje blijven staan.

Ik zit er ook over te twijfelen om de gear van mijn wizard in de verkoop te doen. Ik speel er helemaal niet meer mee. Maar ik vraag me af of het uberhaupt wat opleverd.

Wat een hippe dh is dat zeg! Meer dan dat kan je je niet wensen. Ik denk inderdaad ook dat die boog meer waard is. Kost wat maar dan heb je wat. Act 3 zal wel een faceroll zijn hiermee. :)
Voor hoeveel dmg crit je nu eigenlijk? :P

[ Voor 40% gewijzigd door Blaat op 04-09-2012 08:22 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:21:
[...]
Ziet er goed uit!

Ik vind alleen je wapen zo crappy in vergelijking met de rest. :P
Daar is vast wel wat beters voor te vinden toch?
Dank je!
Sterker nog, ik heb zelfs beter. Heb deze alleen zelf gevonden en ik ben zo'n idioot die daar dan waarde aan hecht. :) Ik loop zonder Scoundrel met 42% crit, dus CHD is een geweldige damage upgrade. Ooit komt er een leuke one hander met ~500+ LoH en CHD. Hopelijk in de vorm van een legendary met een proc, want ik ben echt een sucker voor procs, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Angeloonie schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:33:
Looooooooool...

Klaag ik vandaag weer over droprates, heb ik vanavond weer 2 legendaires _O- (Cindercoat & Gladiator Gauntlets).. Vorige keer ook, klagen en legendaries krijgen.. Ik ga vaker klagen _O-
Oh dan klaag ik ook nog een keer, bij deze. Gisteren 2,5 A3 run (volledig, elke dungeon) en ik was 2x vol...

Laat die legendaries maar komen :D

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
8)7 8)7 ik voel me redelijk out of place hier met m'n DH

http://eu.battle.net/d3/e...ticWolf-2324/hero/3285653

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 07:13
ja lucky him :)
2 in 1 run.

Maar gisteravond nog op de RMAH een ring verkocht en een nieuwe (goedkopere lol...) teruggekocht.
Nu 71k+ dps met buffs. Ring met ias, chd, chc en str + vita en res.
De volgende upgrade moet een axe/mace (beide toch 10% chc?) met LoH/CHD en sock en natuurlijk veel str...
Maar dat zal wel lang duren :) Maar passeer ik wel de 100k dps denk ik.
voor je level doe je best redelijke dmg.

[ Voor 46% gewijzigd door pstalman op 04-09-2012 08:36 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
thanks ^^
ik ben afgelopen tijd wat meer gaan spelen... misschien dat ik aankomend weekend de 60 haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
ArcticWolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:37:
thanks ^^
ik ben afgelopen tijd wat meer gaan spelen... misschien dat ik aankomend weekend de 60 haal.
tip, geef niet teveel geld uit op AH tot je 60 bent :)
Spaar al je gold en verkoop alles wat je niet meer nodig hebt (of bewaar voor een eventuele nieuwe char).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Mijn deels MF farming gear:
http://eu.battle.net/d3/e...dnight-2583/hero/11433140

Ben heftig aan het overwegen om misschien toch nog eens wat extra te investeren in mijn MF gear. Ik heb enkele lekker main gear items, maar die liggen toch maar stof te verzamelen in mijn stash, dus misschien probeer ik die wel te verkopen en enkele MF gear upgrades te doen.

DPS is wat aan de lage kant maar is prima om a3 doorheen te rennen. Met mijn follower zit ik aan een 220 MF unbuffed of iets dergelijks.

[ Voor 7% gewijzigd door Middnight op 04-09-2012 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Middnight schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:41:
Mijn deels MF farming gear:
http://eu.battle.net/d3/e...dnight-2583/hero/11433140

Ben heftig aan het overwegen om misschien toch nog eens wat extra te investeren in mijn MF gear. Ik heb enkele lekker main gear items, maar die liggen toch maar stof te verzamelen in mijn stash, dus misschien probeer ik die wel te verkopen en enkele MF gear upgrades te doen.

DPS is wat aan de lage kant maar is prima om a3 doorheen te rennen. Met mijn follower zit ik aan een 220 MF unbuffed of iets dergelijks.
:D

40k dps met iets meer dan 1000 str!

Ik haal de 38k dps net met 1900 dex. :P
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Ik heb echter wel 270% mf, 1600loh, 9200 armor en 850 allres. :>

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
pstalman schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:41:
[...]

tip, geef niet teveel geld uit op AH tot je 60 bent :)
Spaar al je gold en verkoop alles wat je niet meer nodig hebt (of bewaar voor een eventuele nieuwe char).
8)
al moet ik zeggen dat ik al vrij weinig kan kopen op de AH met het gold wat ik vind.
ik liep gister trouwens in een groep van 6 elite writhing deceivers 8)7 3 hits en ik was dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
ArcticWolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:49:
[...]

8)
al moet ik zeggen dat ik al vrij weinig kan kopen op de AH met het gold wat ik vind.
ik liep gister trouwens in een groep van 6 elite writhing deceivers 8)7 3 hits en ik was dood...
DH is ook niet echt mijn ding, maar genoeg hier die wel weten hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Wolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:44:
[...]

:D

40k dps met iets meer dan 1000 str!

Ik haal de 38k dps net met 1900 dex. :P
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Ik heb echter wel 270% mf, 1600loh, 9200 armor en 850 allres. :>
Leuk setje gear en leuke ringen die je hebt! Welk paragon level ben je ondertussen al ?
Wel bizar dat je geen xp gem in je helm stopt voor meer experience ?

En met mijn MF gear verlies ik behoorlijk wat primary stats maar hoe ik wel nog een berg CHC / CHD (dicht bij 1/10) over waardoor de damage gelukkig niet volledig in elkaar valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
EricNL schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:31:
Blijft toch altijd leuk wat sommige mensen wel niet op de AH zetten:

[afbeelding]

Staat er nu op voor 750k buyout, en dat is zelfs nog aan de lage kant vergelijken met wat er verder op stond :)

Deze trouwens ook nog gevonden wat toch wel een miljoentje of 2-3 waard moet zijn:

[afbeelding]
Dit soort bogen bewaar ik niet eens meer.... Voor patch 1.04 had ik gezegd 'nice', maar nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ArcticWolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:49:
[...]

8)
* Blaat mompelt iets over shadow power
Middnight schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:58:
[...]

Leuk setje gear en leuke ringen die je hebt! Welk paragon level ben je ondertussen al ?
Wel bizar dat je geen xp gem in je helm stopt voor meer experience ?

En met mijn MF gear verlies ik behoorlijk wat primary stats maar hoe ik wel nog een berg CHC / CHD (dicht bij 1/10) over waardoor de damage gelukkig niet volledig in elkaar valt.
Tnx! Mag ook wel er zit bijna 180m in. ;)

Ben nu lvl 16. Ik vind op dit moment mf belangrijker dan meer xp maar ik denk dat ik binnenkort moet wisselen.

Netjes hoor! Moet je je bedenken wat je dps zou zijn als je 1900 str zou hebben. ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Blaat op 04-09-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een probleem. Ik werkte met een authenticator via mijn telefoon. Telefoon heb ik gewiped, en niet aan gedacht om die codes op te schrijven voor restoren.

Nu kan ik niet meer inloggen. Heb gistermiddag al account recovery gedaan, gebeld, maar nog geen reactie what so ever. Iemand van jullie dit ook eens gehad? Enig idee hoelang het kan duren.

Lees op internet dat het kan dat je chars gewiped worden etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:26:
Ik heb sinds gisteren een probleem. Ik werkte met een authenticator via mijn telefoon. Telefoon heb ik gewiped, en niet aan gedacht om die codes op te schrijven voor restoren.

Nu kan ik niet meer inloggen. Heb gistermiddag al account recovery gedaan, gebeld, maar nog geen reactie what so ever. Iemand van jullie dit ook eens gehad? Enig idee hoelang het kan duren.

Lees op internet dat het kan dat je chars gewiped worden etc....
je mail met bevestiging om dit te activeren bevat ook de code om te restoren.
EricNL schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:31:
Deze trouwens ook nog gevonden wat toch wel een miljoentje of 2-3 waard moet zijn:

[afbeelding]
die shoulders kun je wel naar merchant brengen. Minder dan 200 str is toch niet (of niet veel) waard.

[ Voor 22% gewijzigd door pstalman op 04-09-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:51
Iemand voor mij nog een idee voor een aantal 'goedkope' wiz upgrades uit de AH?
http://eu.battle.net/d3/e...Jansen-1666/hero/15801904

Ik heb namelijk toch wel veel moeite met Act3..

Ik heb verder zo'n 4M beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
bartosiej schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:34:
Iemand voor mij nog een idee voor een aantal 'goedkope' wiz upgrades uit de AH?
http://eu.battle.net/d3/e...Jansen-1666/hero/15801904

Ik heb namelijk toch wel veel moeite met Act3..

Ik heb verder zo'n 4M beschikbaar
Als jij minder waarde hecht aan MF dan kan je toch makkelijk een paar upgrades vinden voor dat geld?
Switch anders naar je MF gear op het moment dat je een pack killed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:55
Woot, gisterenavond mijn 3de legendary gevonden: een Ring of Puzzle (die hiervoor al eens gepost is). Weet alleen niet of t de moeite is voor mijn (lvl46) monk om m aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 16:09
Gister met m'n Monk Diablo ook down op Inferno. Jammer dat het na 1.0.4 zo makkelijk geworden is, ik was nog druk bezig met gearen (CHC/CHD/meer armor). Dikke LoH (1700+) did the trick, in heel Act4 maar 3 x doodgaan.

Ik speel eigenlijk alleen 's avonds wat, als iemand Act 2 / 3 runs wil doen, voeg Koers#2213 ff toe ;)

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Hoe zit het eigenlijk met experience op de followers, komt dat ook bij jou net als een gedeelte van de MF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Kwakkel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:53:
Woot, gisterenavond mijn 3de legendary gevonden: een Ring of Puzzle (die hiervoor al eens gepost is). Weet alleen niet of t de moeite is voor mijn (lvl46) monk om m aan te doen?
Schijnt ongeveer 10 min te duren voor een goblin komt als je gewoon een run doet. Dus als je de stats kunt missen van een ring, heb je 6 goblins per uur extra op een farm run. Lijkt me prima. Zo niet, verkopen op de AH (of hier op Tweakers natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
mierenfokker schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:59:
Hoe zit het eigenlijk met experience op de followers, komt dat ook bij jou net als een gedeelte van de MF?
Yep. 20%

Q: Does +xp, + magic find, and + gold find on my companion help me?
A: Yes, it does, though at 20% of the amount on the gear.

[ Voor 21% gewijzigd door Klitse op 04-09-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Timeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:01:
[...]

Yep. 20%

Q: Does +xp, + magic find, and + gold find on my companion help me?
A: Yes, it does, though at 20% of the amount on the gear.
Dat schiet dus niet echt op haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Timeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:00:
[...]

Schijnt ongeveer 10 min te duren voor een goblin komt als je gewoon een run doet. Dus als je de stats kunt missen van een ring, heb je 6 goblins per uur extra op een farm run. Lijkt me prima. Zo niet, verkopen op de AH (of hier op Tweakers natuurlijk)
als ik het mij zo een beetje herinner: +40 damage -1200 health ofzo
(doe nu 1.1k damage en heb 12k health)

verkopen op AH zal wel niet (vermits ik dat (momenteel) weiger te gebruiken)
als ik m wegdoe, zal ik het wel in het D3trading topic plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Kwakkel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:03:
[...]

als ik het mij zo een beetje herinner: +40 damage -1200 health ofzo
(doe nu 1.1k damage en heb 12k health)

verkopen op AH zal wel niet (vermits ik dat (momenteel) weiger te gebruiken)
als ik m wegdoe, zal ik het wel in het D3trading topic plaatsen :)
Ik denk dat puzzle ring voor best veel gold gaat momenteel nee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skoozie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:17:
[...]

2) geen/weinig aoe.

Yeah in hell kan er nog een hoop :) maar wat ik ermee bedoelde is dat de build opzich wel kan werken, ik heb nu ook grenades/impale/chakram en kom gewoon door act 3 inferno heen..Maar je wapen gebruik je nu helemaal niet, dus zou je beter een 1h crossbow kunnen pakken, je hoeft geen bow skills te gebruiken, maar dan heb je 1. snelle attack speed, 2. mogelijk extra discipline.

Ik ben nu nog op zoek naar een cloak met +10 disc, all res, life regen, MF, dex en vit. Maar die zijn duur :(
Timeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:11:

Advies of ideeen zijn natuurlijk altijd welkom. Ook over de skills, daar ben ik nog niet helemaal zeker over.

Dat is een mooi kruisboogje die je daar hebt! :P Leuke build, nice gear, maar ik vraag me af hoe je kite? Je gebruikt geen slow skills ofzo, dat is echt iets waar ik niet omheen kon in act 3 als dps :P En ben benieuwd hoe 't gaat met cluster arrow :) Ik heb het ook geprobeerd maar was telkens erg snel door m'n hatred heen... Zie wel dat je een bat companion hebt, scheelt dat veel qua hatred regen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bakbakbak schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:08:
[...]

Goed bezig! Ben benieuwd of en wanneer act 2 je lukt! Ik zie dat je dashing strike gebruikt, mij lukt het niet om die skill te gebruiken in benauwde situaties en gebruik tempest rush. Ik zie dat je ook geen NDE gebruikt, bewust? Ik had er met mijn monk op een gegeven moment spijt van ;)
Mijn hele doel is om niet ge perma stunned te worden, serenity heeft een erg lange cooldown dus daar vertrouw ik niet op. Mijn eerste monk legde t loodje tegen frozen vortex fast molten Dark Berserkers. De combinatie van een mob met een ingebouwde CC + vortex + frozen zorgde voor een perma stun die ik niet kon overleven.

Dashing strike is een van de beste skills die er is om alles te ontwijken, de meeste stun mobs hebben een animatie voor ze je stunnen, een keer rechtsklik op de mob en ik zit meteen aan hun achterkant en dodge zo alles. Verder kan je dashen naar alles wat kapot kan of kan worden aangevallen, zo kun je dus door slim gebruik te maken van het terrein snel veel afstand creeren. Echter soms heb je het geluk tegen vortex/teleporter/fast + frozen te zitten en kan je niet altijd genoeg afstand creeren, daarom passifism in plaats van NDE. Ik val aan tot mijn 3 defensive skills op cd zijn en kite dan met dashing strike en houdt altijd de pot over tot het laatste moment. zodra weer een cooldown up is dash ik er in en roteer ik weer de defensive skills. :)

Edit: en dashing strike laat je aan jailer ontsnappen, weet niet of tempest rush dat ook kan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:13:
[...]
Dat is een mooi kruisboogje die je daar hebt! :P Leuke build, nice gear, maar ik vraag me af hoe je kite? Je gebruikt geen slow skills ofzo, dat is echt iets waar ik niet omheen kon in act 3 als dps :P En ben benieuwd hoe 't gaat met cluster arrow :) Ik heb het ook geprobeerd maar was telkens erg snel door m'n hatred heen... Zie wel dat je een bat companion hebt, scheelt dat veel qua hatred regen? :)
Ik kite eigenlijk niet zo veel. Als ik snel ff weg moet dan vault ik weg. Maar meestal kan ik blijven staan met Gloom. Hatred komt er per seconde weer met 9 bij, dus ik heb snel zat weer een nieuwe cluster arrow.

Ik zou vault kunnen vervangen door een slowskill om meer te kunnen kiten natuurlijk. Nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip, ga ik vanavond maar eens proberen.

Het helpt overigens ook dat ik vaak run met 1 of meerdere monks. Dan hoef ik zelf niet alle klappen te vangen.

[ Voor 8% gewijzigd door Klitse op 04-09-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:23:
[...]
Mijn hele doel is om niet ge perma stunned te worden, serenity heeft een erg lange cooldown dus daar vertrouw ik niet op. Mijn eerste monk legde t loodje tegen frozen vortex fast molten Dark Berserkers. De combinatie van een mob met een ingebouwde CC + vortex + frozen zorgde voor een perma stun die ik niet kon overleven.
Misschien eens een Barb beginnen, Wrath of the Berserker aka Supersayan mode is immuun voor oa frozen, jailor, nightmarish etc :) echt zoooo fijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:26:
[...]

Ik kite eigenlijk niet zo veel. Als ik snel ff weg moet dan vault ik weg. Maar meestal kan ik blijven staan met Gloom. Hatred komt er per seconde weer met 9 bij, dus ik heb snel zat weer een nieuwe cluster arrow.

Ik zou vault kunnen vervangen door een slowskill om meer te kunnen kiten natuurlijk. Nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip, ga ik vanavond maar eens proberen.

Het helpt overigens ook dat ik vaak run met 1 of meerdere monks. Dan hoef ik zelf niet alle klappen te vangen.
Altijd maar leachen die demon hunters. :P

Monks als ik vangen altijd maar alle petsen. :>

Samen een keer een runnetje doen? Mijn monk kan goed tanken en met jou dps zal het een plezierig runnetje worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:26:
[...]

9 hatred / sec is idd wel een hoop :D oke dan, ben wel benieuwd, wil ik wel een keertje met je een run doen ofzo :P
Wolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:35:
[...]

Samen een keer een runnetje doen? Mijn monk kan goed tanken en met jou dps zal het een plezierig runnetje worden.
Haha tsja :P Ik kite ze ook altijd richting de tank hoor :$ Nu met m'n tank build niet meer, dan heb ik het liefst zoveel mogelijk om me heen :D Ik wil ook wel is met jou (jullie) meerennen! Als jullie 's avonds nog eens gaan, lemme know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Heuj, doe eens niet generaliseren! :>

Ben overigens van Trail of Cinders afgestapt, hij wordt toch generfed binnenkort, dus dan maar nu alvast weer wennen hoe het is zonder. Heb nu weer Caltrops er voor in de plaats, werkt prima.

Shadow Power - Gloom heb ik vervangen voor Preparation - Lingering Fog. 1,5 seconde 0 damage werkt 10x beter dan jezelf healen als je dood bent. En met Multishot - Suppression Fire heb ik bijna altijd wel genoeg discipline om te blijven smokescreenen als het nodig is. :)

M'n huidige gear & build: http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618

Mocht iemand nog een leuke chest hebben liggen, let me know :)

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 04-09-2012 10:44 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
[...]

Voeg me maar toe hoor: klitse#2345

Ik hoop binnenkort nog wat andere gear-upgrades te scoren zodat mn dmg boven de 100k uitkomt.
Wellicht door de verkoop van mn wizard gear, hoewel ik niet weet of het uberhaupt iets oplevert. (iemand enig idee?)
Anders maar eerst weer een paar a3 runs doen om wat verkoopbaars te scoren.
Angeloonie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:44:
[...]

M'n huidige gear & build: http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618

Mocht iemand nog een leuke chest hebben liggen, let me know :)
Heeft Spray of Teeth wel zin zonder extra CHC? of gaat dat met SS wel goed? Kun je daar niet beter een andere rune voor gebruiken?

[ Voor 22% gewijzigd door Klitse op 04-09-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Vandread schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:34:
[...]

Misschien eens een Barb beginnen, Wrath of the Berserker aka Supersayan mode is immuun voor oa frozen, jailor, nightmarish etc :) echt zoooo fijn :D
ik gebruik wotb ook zoveel mogelijk niet :) Liever inderdaad voor de Frozen mobs :)

Heeft iemand trouwens zin om vanavond snel 3x dia neer te halen (voor mijn wd, dh en wiz).
Ik help je natuurlijk daarna (wil de achievements).
Graag natuurlijk met een char die het solo kan :p

[ Voor 21% gewijzigd door pstalman op 04-09-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:23:
[...]

Dashing strike is een van de beste skills die er is om alles te ontwijken, de meeste stun mobs hebben een animatie voor ze je stunnen, een keer rechtsklik op de mob en ik zit meteen aan hun achterkant en dodge zo alles. Verder kan je dashen naar alles wat kapot kan of kan worden aangevallen, zo kun je dus door slim gebruik te maken van het terrein snel veel afstand creeren. Echter soms heb je het geluk tegen vortex/teleporter/fast + frozen te zitten en kan je niet altijd genoeg afstand creeren, daarom passifism in plaats van NDE. Ik val aan tot mijn 3 defensive skills op cd zijn en kite dan met dashing strike en houdt altijd de pot over tot het laatste moment. zodra weer een cooldown up is dash ik er in en roteer ik weer de defensive skills. :)

Edit: en dashing strike laat je aan jailer ontsnappen, weet niet of tempest rush dat ook kan?
Hmm interessant en duidelijke uitleg! Zo had ik er nog niet naar gekeken, ook mbt tot NDE. Dashing strike om je tot achter een vijand te brengen. Ga ik ook proberen! Wat ik merk met tempest rush, je moet oppassen dat je niet zonder spirit komt te zitten, het is niet gratis. Tempest rush breekt je overigens niet uit jailer. Ga ik nu toch weer twijfelen over TR of DS :) Het lastige van DS vind ik wel, klik je een keer mis, heb je een seconde dat je niks kan. Ik ga het testen!
Kwakkel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:53:
Van elders, iemand die het getest heeft:

The Goblin spawn has a 15 min internal cooldown
  • The cooldown expires even if you aren't using the ring (So put it on, kill the goblin, and take it off for 15 min while you use a better ring)
  • The cooldown is applied to the character and not the ring
  • The goblin spawned will be a 1st act goblin of the game difficulty (I.E. in any act of inferno, an act 1 inferno goblin will spawn)
  • The inferno goblin can drop ilvl 63 rares (I've picked up a few myself, don't know if it can drop ilvl 63 set/legendary however)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Laatst online: 02-08 13:54
Gisteren goedkoop een Tyrael's Might met 190 int kunnen machtigen voor mijn wizard voor weinig. Wat is voor het farmen 24% MS toch geniaal. Met mijn archon door de keep racen en dan moeten stoppen met archon omdat je 4min buffs moeten worden ververst :D

Volgende upgrades gaan een Vile Ward en een The Witching Hour worden, nog maar even sparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:41
Zo werd net even uitgelachen door iemand in een act 3 inferno game. Hij vroeg hoeveel DPS ik deed en ik kom helaas niet verder dan 24k. Heb echt vrienden nodig met meer geluk dan ik. Heb ongeveer 69 uur op mijn wizard staan en mijn geluk tot nu toe is ongeveer 0 legendaries en gold op de bank 400k. Hilarisch... 7(8)7

Dus zijn er nog tips en trucs om wat aardige items te vinden, of is het gewoon doorfarmen tot het geluk tot mij komt. Mocht D2 enige voorspeller van mijn geluk zijn, zie ik in ieder geval de toekomst niet rooskleurig in.
In 4 jaar 0 High runes gevonden of een item met enige waarde -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Lt-Crash schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:09:
Zo werd net even uitgelachen door iemand in een act 3 inferno game. Hij vroeg hoeveel DPS ik deed en ik kom helaas niet verder dan 24k. Heb echt vrienden nodig met meer geluk dan ik. Heb ongeveer 69 uur op mijn wizard staan en mijn geluk tot nu toe is ongeveer 0 legendaries en gold op de bank 400k. Hilarisch... 7(8)7

Dus zijn er nog tips en trucs om wat aardige items te vinden, of is het gewoon doorfarmen tot het geluk tot mij komt. Mocht D2 enige voorspeller van mijn geluk zijn, zie ik in ieder geval de toekomst niet rooskleurig in.
Gewoon spelen omdat je het leuk vind, was waarschijnlijk een klein kind in die game. Niets mis met 24k dps met 69 uur played. Ik zit met ~ 130 uur played op de 75k op barb, so don't worry :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph

Gewoon rustig doorspelen de dps gaat vanzelf omhoog. Verder hangt je dps ook af van welke build je gebruikt. En anders desnoods meer met tweakers samenspelen, die zijn doorgaans een stuk volwassener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:53:
[...]

Heeft Spray of Teeth wel zin zonder extra CHC? of gaat dat met SS wel goed? Kun je daar niet beter een andere rune voor gebruiken?
Met 29,5% crit chance gaat het best goed :) En daarbij ook nog SS waardoor ik vaak wel wat hoger zit.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 04-09-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33

Ik heb ook vrij lang zo gespeeld. Toen een paar mensen gevonden die wel wat betere gear hadden zodat ik een beetje kon aanhangen bij een farm run. Vrij snel heb je dan genoeg gold en/of items om alles te upgraden, maar een paar gulle medespelers helpt ook altijd.

Als je op de NA had gespeeld had ik ongetwijfeld wel wat upgrades voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:13:
[...]

Met 29,5% crit chance gaat het best goed :) En daarbij ook nog SS waardoor ik vaak wel wat hoger zit.
Lol, ik zat te zoeken naar CHC op je ringen en ammy, maar ik zie nu inderdaad dat je chc aardig oploopt. Danzal het inderdaad wel goed gaan. Hoe hoog is jouw dps zonder Sharpshooter?
•The cooldown is applied to the character and not the ring
Dus in een 4 man game kun je de ring wisselen van player en krijg je elk kwartier 4 Goblins? dat zijn er 16 per uur. Dat is de moeite zeg. Iemand die dit kan beamen?

[ Voor 23% gewijzigd door Klitse op 04-09-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
bakbakbak schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:06:
[...]

Van elders, iemand die het getest heeft:

The Goblin spawn has a 15 min internal cooldown
  • The cooldown expires even if you aren't using the ring (So put it on, kill the goblin, and take it off for 15 min while you use a better ring)
  • The cooldown is applied to the character and not the ring
  • The goblin spawned will be a 1st act goblin of the game difficulty (I.E. in any act of inferno, an act 1 inferno goblin will spawn)
  • The inferno goblin can drop ilvl 63 rares (I've picked up a few myself, don't know if it can drop ilvl 63 set/legendary however)
Ha, bedankt voor de info! Daar kunnen we wat mee.
Zal helaas moeten wachten tot vrijdag om t even uit te proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:15:
[...]

Lol, ik zat te zoeken naar CHC op je ringen en ammy, maar ik zie nu inderdaad dat je chc aardig oploopt. Danzal het inderdaad wel goed gaan. Hoe hoog is jouw dps zonder Sharpshooter?
Zonder SS.. ergens tussen de 80 en 90k, weet het nu ff niet, iig heb ik unbuffed 62.3k DPS, dus zonder Archery en Steady Aim.

Gebruik zelf deze site om al m'n stats te zien, B.net profiles tonen te weinig info (maar zien er wel mooi uit :P): http://www.diabloprogress...geloonie-2758/Valla/58618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Hoe zit het eigenlijk met de nieuwe legendaries op followers? Volgens mij kun je daar wel wat interessante dingen met bereiken. Een puzzle ring op je follower en iets met veel freeze of knockback ofzo. Jammer dat ze geen fire walkers aankunnen :)

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

TRG schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:23:
Hoe zit het eigenlijk met de nieuwe legendaries op followers? Volgens mij kun je daar wel wat interessante dingen met bereiken. Een puzzle ring op je follower en iets met veel freeze of knockback ofzo. Jammer dat ze geen fire walkers aankunnen :)
http://eu.battle.net/d3/en/item/the-grand-vizier

Deze gebruik ik op mn Enchantress. Goede dps, en veel MF/GF is altijd goed.

En over geen Firewalkers kunnen equippen. Ze staat al constant in het vuur en andere zooi, is net een magneet af en toe.

[ Voor 11% gewijzigd door Neelon op 04-09-2012 11:26 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Angeloonie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:23:
[...]

Zonder SS.. ergens tussen de 80 en 90k, weet het nu ff niet, iig heb ik unbuffed 62.3k DPS, dus zonder Archery en Steady Aim.

Gebruik zelf deze site om al m'n stats te zien, B.net profiles tonen te weinig info (maar zien er wel mooi uit :P): http://www.diabloprogress...geloonie-2758/Valla/58618
Damn, m'n WD heeft bijna evenveel unbuffed dps als je DH. Dat had ik niet verwacht, met je zieke gear.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10 21:50
Een puzzle ring op een follower lijkt mij wel grappig. Je hebt er geen omkijken naar en zo af en toe springt er zo'n zakrat uit om de boel eens leuk in de war te sturen.

De Hellrack crossbow heeft 'chance to root enemies to the ground when you hit them'. Misschien iets voor een scoundrel met multishot? Al heb ik geen idee hoe hoog (laag) die 'chance to..' is.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:26:
[...]

Damn, m'n WD heeft bijna evenveel unbuffed dps als je DH. Dat had ik niet verwacht, met je zieke gear.
Verschil is dat mijn DPS buffed weer veel hoger is :P DH's moeten het vooral van de buffs hebben, en die zijn groter bij de DH dan bij andere classes. :)

Mijn WD zit ook al bijna op 62k DPS unbuffed: http://www.diabloprogress...onie-2758/Cthulu/12161779
Maar ingame doet hij 71k DPS, en mijn DH meestal tussen de 100-150k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Angeloonie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:29:
[...]

Verschil is dat mijn DPS buffed weer veel hoger is :P DH's moeten het vooral van de buffs hebben, en die zijn groter bij de DH dan bij andere classes. :)

Mijn WD zit ook al bijna op 62k DPS unbuffed: http://www.diabloprogress...onie-2758/Cthulu/12161779
Maar ingame doet hij 71k DPS, en mijn DH meestal tussen de 100-150k.
Jah, ik dacht altijd dat DH's ook zonder buffs al veel meer dps hadden, maar dat is dus niet helemaal waar. Goede WD ook. Volgens mij kun je die nog enorm boosten met wat critical hit chance op je ringen. Wel grappig om te zien dat mijn WD 500 int minder heeft, maar toch meer dps. Misschien moet ik maar eens op zoek naar wat upgrades enkel op int.

Trouwens, nu je deze dps hebt, waarom kies je er niet voor om een life leach wapen te nemen? Daar haal je meer rendement uit. Zeker als je in een groep elites zombie bears staat te spammen.

Dit is mijn diabloprogressprofiel trouwens: http://www.diabloprogress.com/hero/moos-2298/Noire/4887144

[ Voor 14% gewijzigd door MicScott op 04-09-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Bij mijn barb maakt het ook een behoorlijk verschil (weet de exacte waardes zo niet);
Maar het scheelt, afhankelijk van welke build ik speel, volledig aanvallende of volledige verdedigend op het moment;
18% CHC, 50% CHD, 30% dmg en 25% dmg bij volle fury. Dat icm een 2-hander met 190% CHD maakt een behoorlijk dmg verschil. Act 1 kun ik nu full DPS aan, act 2 deels en act 3 gaat nu in volledig def. redelijk.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:07

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik heb de afgelopen dagen wat dingen zitten te veranderen aan mijn barb nadat ik met veel moeite door Act 2 inferno kwam.

Heeft iemand nog (goedkope) gear wat aan te bevelen is misschien of andere tips. Ik weet dat mijn life on hit en all res laag is maar dat is meer omdat ik niet genoeg goud heb om uberhaupt iets te kopen :P

De build heb ik gisteren nog aangepast om langs belial te komen. Die zal ik wel met wat kleine aanpassingen denk ik wel aanhouden.

http://eu.battle.net/d3/e...meister-2593/hero/1128032

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
cfern schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:29:
Een puzzle ring op een follower lijkt mij wel grappig. Je hebt er geen omkijken naar en zo af en toe springt er zo'n zakrat uit om de boel eens leuk in de war te sturen.
Da's ook n goeie tip, maar dan boet mijn enchantress wel fameus aan damage in (nu 2 ringen met +INT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Hebben die followers serieus nut dan als je solo speelt? Heb nooit de moeite genomen om er een uit te rusten met gear en mee te nemen :x

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thompson schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:42:
Hebben die followers serieus nut dan als je solo speelt? Heb nooit de moeite genomen om er een uit te rusten met gear en mee te nemen :x
Die van mij geeft me 24% MF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Heb zelf geen idee (altijd met gespeeld, al duurt t even voor ik hun uitrusting weer eens verander), maar een vriend kreeg een of andere boss (in Normal) er niet onder met zijn DH. Toen hij een templar meepakte, was t in no time gepiept :-)

Zou dus denken van wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:33:
[...]

Jah, ik dacht altijd dat DH's ook zonder buffs al veel meer dps hadden, maar dat is dus niet helemaal waar. Goede WD ook. Volgens mij kun je die nog enorm boosten met wat critical hit chance op je ringen. Wel grappig om te zien dat mijn WD 500 int minder heeft, maar toch meer dps. Misschien moet ik maar eens op zoek naar wat upgrades enkel op int.
M'n WD heeft niet echt focus gehad, heb vorige week wat upgrades gehaald maar moet me nog echt gaan verdiepen in hem :) + centjes te weinig om én een DH, én een WD te upgraden :P
Heb toen vooral meer INT items gehaald (belt, pants, bracer)
Mijn ringen zijn het eerste puntje dat ik wil vervangen, alleen zijn goede ringen erg duur. (10mil+) Ik kan wel voor crit% gaan met wat int, maar attack speed + int levert dan nog steeds meer DPS op :P
Trouwens, nu je deze dps hebt, waarom kies je er niet voor om een life leach wapen te nemen? Daar haal je meer rendement uit. Zeker als je in een groep elites zombie bears staat te spammen.
Dat zou zomaar kunnen :P Alleen heb ik dit wapen voor een prikkie kunnen vinden ;) Door de 247 int is doet hij veel meer DPS dan dat het lijkt, en de LoH is op zich wel nice. En nog eens mana regeneration en een socket.. :P Ga nog wel een keer echt investeren in een dik wapen, maar deze kon ik niet laten liggen :+
Dit is mijn diabloprogressprofiel trouwens: http://www.diabloprogress.com/hero/moos-2298/Noire/4887144
Geef die gloves en je rechter ring maar :Y)

Welk een beetje weinig res all, merk je dat niet tijdens het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
mijn Templar werkt als shield :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Het is alleen al nuttig voor de MF.... -O-

Een enchantress met een leuke staff, rings en amu komt makkelijk aan de 110 MF, dat is 22 extra MF voor jou. Dat zijn weer 7 Paragon levels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Alles wat followers voor je doen is gratis en mooi meegenomen, je moet het omdraaien; er is geen reden om ze solo NIET mee te nemen :P

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Angeloonie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:44:

Welk een beetje weinig res all, merk je dat niet tijdens het spelen?
Jawel, ik farm daarom ook vooral act 2. In act 3 voel ik me wat te squishy, maar in act 2 is alles al dood voordat ik me squishy kan gaan voelen :p Ben inderdaad op zoek naar wat meer res all, maar ik wil er niet voor op bezuinigen op m'n andere stats. Ben nu geld aan het verzamelen voor een écht goede Thing of the Deep, zodat ik daarna op m'n andere armor pieces niet zo veel pickup range meer nodig heb, en dus meer kan focussen op items met meer int en res all.

Die ring heb ik trouwens zelf gevonden :o

[ Voor 3% gewijzigd door MicScott op 04-09-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Natuurlijk hebben die nut. Naast het feit dat ze je specifieke buffs geven (afhankelijk van welke follower je meeneemt) kunnen ze met de juiste gear zelf ook ontzettend veel damage doen. Zo heeft mijn Enchantress bijvoorbeeld een dps van 8,3k en kan ze binnen enkele seconden moeiteloos een groep demons neermaaien. Bovendien geeft ze me 15% extra armor en 3% increased attack speed, puur door aanwezig te zijn.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Follower moet je echt niet te onderschatten. Het is niet al te duur om ze tot over 20% MF te laten geven, en elke knockback, stun, freeze of wat dan ook is gewoon mooi meegenomen bij een lastige elite. Daarnaast kan ik regelmatig elites afmaken die zich 'bezighouden' met mijn followers.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 14:48
Rone schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:49:
[...]

Natuurlijk hebben die nut. Naast het feit dat ze je specifieke buffs geven (afhankelijk van welke follower je meeneemt) kunnen ze met de juiste gear zelf ook ontzettend veel damage doen. Zo heeft mijn Enchantress bijvoorbeeld een dps van 8,3k en kan ze binnen enkele seconden moeiteloos een groep demons neermaaien. Bovendien geeft ze me 15% extra armor, puur door aanwezig te zijn.
Altijd mee op pad, de Enchantress bij een Barb.

Met Enchantress: 8442 Armor en 24518DPS
Zonder Enchantress: 7537 Armor en 24004 DPS

Mn Enchantress doet 4,5K DPS

[ Voor 15% gewijzigd door NegativeFreak op 04-09-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
hoe kun je je char updaten @ www.diabloprogress.com
Ik zie info van 2 dagen terug :p <-- ok er is een update knop... maar 34k unbuffed. Lol
NegativeFreak schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:52:
[...]

Altijd mee op pad, de Enchantress bij een Barb.

Met Enchantress: 8442 Armor en 24518DPS
Zonder Enchantress: 7537 Armor en 24004 DPS

Mn Enchantress doet 4,5K DPS
inderdaad, enchantress geeft dacht ik 3 ias ofzo en natuurlijk leuke dps, zoek voor INT items, dps van enchantress zit nu op 6.7k

[ Voor 76% gewijzigd door pstalman op 04-09-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

pstalman schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:52:
Ik zie info van 2 dagen terug :p
Je zou het niet zeggen, maar probeer de knop 'Update now' eens? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-10 23:01
pstalman schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:52:
Ik zie info van 2 dagen terug :p

[...]

inderdaad, enchantress geeft dacht ik 3 ias ofzo en natuurlijk leuke dps, zoek voor INT items, dps van enchantress zit nu op 6.7k
Rechts staat een klopje update :} Elke keer als je iets verandert hebt even uit- en inloggen!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
lol 3x :>
Maar had het al gevonden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Wat trouwens ook enorm helpt met m'n squishyness is m'n pickup range met grave injustice. Ik zit nu op ~29 yards bonus range, dus ik wordt continu geheald door health globes, en elke vijand die doodgaat verlaagt m'n cooldowns. Grote packs non elites kill ik gewoon door er midden in te rennen en soul harvest + vengeful spirit te gebruiken, die dan genoeg mobs one-shot om onmiddelijk wéér spirit walk + soul harvest te gebruiken, net zolang totdat alles dood is. Zo heb ik trouwens ook die eerste event in act IV gedaan, de enige skills die ik nodig had waren spirit walk en soul harvest. Erg grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

O jazeker hebben ze nut.

Extra armor van de enchantress, crowd controll o.a

Extra crit chance van de scoundrell o.a.

Templar weet ik zo niet, die gebruik ik niet op mn Monk.

En met de gear geeft de enchantress me 24% extra MF, is weer "gratis" 8 paragon levels.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:08
MicScott schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:57:
Wat trouwens ook enorm helpt met m'n squishyness is m'n pickup range met grave injustice. Ik zit nu op ~29 yards bonus range, dus ik wordt continu geheald door health globes, en elke vijand die doodgaat verlaagt m'n cooldowns. Grote packs non elites kill ik gewoon door er midden in te rennen en soul harvest + vengeful spirit te gebruiken, die dan genoeg mobs one-shot om onmiddelijk wéér spirit walk + soul harvest te gebruiken, net zolang totdat alles dood is. Zo heb ik trouwens ook die eerste event in act IV gedaan, de enige skills die ik nodig had waren spirit walk en soul harvest. Erg grappig.
Die soul harvest rune gebruik ik nu ook met veel succes (in combinatie met grave injustice).
Echter mijn DPS is nog te laag (24k, 5% crit chance) om mobs in Act3-4 te one shotten. Daarvoor moet ik toch echt de beren van stal halen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 15:13
Neelon schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:58:
[...]

O jazeker hebben ze nut.

En met de gear geeft de enchantress me 24% extra MF, is weer "gratis" 8 paragon levels.
Volgens mij geeft enchantress toch ook 3% AS?

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

SMD007 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:01:
[...]

Volgens mij geeft enchantress toch ook 3% AS?
Ja, of die crowd control optie, meerdere mogelijkheden daar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:50
Mijn enchantress doet 4,1k dps, heeft 50k health en geeft mij extra dps en armor boost. Dat werkt lekker. Zij kan in act 1 ook de normale mobs solo killen en bij de elites is ze een klein leuk extraatje :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Neelon schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:58:
[...]

O jazeker hebben ze nut.

Hmm ik speel bijna nooit solo maar misschien toch eens een keer een paar 100k uitgeven en ze uitrusten met wat leuke gear, en niet meer zonder te kijken die relics etc. verkopen :P

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:52
Sir_Hendro schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:09:
Mijn enchantress doet 4,1k dps, heeft 50k health en geeft mij extra dps en armor boost. Dat werkt lekker. Zij kan in act 1 ook de normale mobs solo killen en bij de elites is ze een klein leuk extraatje :)
Met die nieuwe hoe rolls op wapens kun je de enchantress nog veel verder boosten. Mijnes zit nu op 6,7k DPS.
Mss is het nog wel een idee om wat MF op haar te stacken. D'r DPS is leuk maar t echte werk laat ze toch aan mij over :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-10 14:27
JohnnyV76 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:18:
[...]

Met die nieuwe hoe rolls op wapens kun je de enchantress nog veel verder boosten. Mijnes zit nu op 6,7k DPS.
Mss is het nog wel een idee om wat MF op haar te stacken. D'r DPS is leuk maar t echte werk laat ze toch aan mij over :)
7K+ hier. Gewoon een random 2H-er met 500int erop en als het kan 150% crit :P Nog 200int op amu, 200int op de focus en knallen maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:18:
[...]

Ik zelf gebruik The Grand Vizier op mijn Enchantress voor MF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Ik heb mijn follower gewoon ringen gegeven voor mf en gf... loopt toch aardig binnen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 17:35
Delph schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:45:
[...]

Het is alleen al nuttig voor de MF.... -O-

Een enchantress met een leuke staff, rings en amu komt makkelijk aan de 110 MF, dat is 22 extra MF voor jou. Dat zijn weer 7 Paragon levels!
En ze doen ook gewoon veel damage met juiste gear, die enchantress doet met zn ae damage zo iets van 12 a 14k.
Wat ook handig is, enchantress laat soms 1 van de mobs tijdelijk voor je vechten, waardoor andere mobs weer afgeleid worden.
En met voldoende gear kunnen followers best wel tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:57:
Pick-up radius it is :d
Het is een beetje onze chc als die van wiz.
En straks met pvp wordt helemaal mooi de globes zijn nog niet eens gedropt en je pikt ze op;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:34:
[...]

Half de hardcore spelers is al barb, gear voor hun is dus duurder en de class is gewoon algeheel OP. Hardcore monk is dan net wat uitdagender en doordat de monk spelers compleet versnipperd zijn in hun build (welke resist ze stacken) is de niet al te goed gevulde hardcore AH toch voldoende om te kunnen progressen.

Als ik belial neer heb begin ik waarschijnlijk een extra char naar 60 te lvlen, iets squishiers zoals dh/wd/wizz voor de extra uitdaging. Ik hoop vanavond naar belial te kunnen pushen. Daarna kan ik hoe dan ook wel wat ontstressen gebruiken door weer door normal/nightmare/hell te rushen met een nieuwe char :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:53:
[...]

Half de hardcore spelers is al barb, gear voor hun is dus duurder en de class is gewoon algeheel OP. Hardcore monk is dan net wat uitdagender en doordat de monk spelers compleet versnipperd zijn in hun build (welke resist ze stacken) is de niet al te goed gevulde hardcore AH toch voldoende om te kunnen progressen.
Wat is er overpowered aan een barbarian? Ben erg benieuwd naar je motivatie.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Dakreal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:59:
[...]

Wat is er overpowered aan een barbarian? Ben erg benieuwd naar je motivatie.
Kijk maar eens naar bv. KingKongor op twich ;)

1. Het is makkelijk om armor te vergaren door main atr. - str. + evt. Armor van vit.
2. Damage is gelijk of hoger dan andere classes.
3. Een barb heeft dikke damageboosts.
4. WotB die er voor zorgt dat je geen last hebt van bepaalde negatieve effecten van packs.
5. Het is de snelste class (met sprint).

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-10 16:41
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:53:
[...]

Half HC spelers spelen barb omdat hij meer hits kan hebben. Monks / DH's moeten het meer van dodge hebben en Softcore is dat prima maar in HC wil je daar niet op vertrouwen. Barb's zijn zeker niet OP....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xV0rtexx schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:03:
[...]
Kijk maar eens naar bv. KingKongor op twich ;)

1. Het is makkelijk om armor te vergaren door main atr. - str. + evt. Armor van vit.
2. Damage is gelijk of hoger dan andere classes.
3. Een barb heeft dikke damageboosts.
4. WotB die er voor zorgt dat je geen last hebt van bepaalde negatieve effecten van packs.
5. Het is de snelste class (met sprint).
Ik denk dat de DH wel op gelijke hoogte staat:
- Vault (ToC) is dik overpowered & snel.
- plenty "highlanderskills"
- HUGE dmg boosts doorskills.
Zie bv: http://nl.twitch.tv/nugiyen/b/330981117

Kingkongor heeft ook wel een miljard aan gear ofzo... als het niet meer is dus tja...

Ik was natuurlijk aangenaam verrast dat de tornado/whirlwind build niet (naja miniem, minder Fury crit procs) generfd werd, zou vreemd zijn, want het is gewoon een slimme combo van synergies. Echter is die natuurlijk erg effectief.
Maar dat is de proc build van wizards ook, echter is die vaak nog iets meer squishy en die hebben ze wel wat generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Tornado/Whirlwind build is wel degelijk generfed! Je krijgt een stuk minder fury dan voorheen... En dat onaangekondigd ;-)
Vandread schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:14:
[...]

Ik denk dat de DH wel op gelijke hoogte staat:
- Vault (ToC) is dik overpowered & snel.
- plenty "highlanderskills"
- HUGE dmg boosts doorskills.
Zie bv: http://nl.twitch.tv/nugiyen/b/330981117

Kingkongor heeft ook wel een miljard aan gear ofzo... als het niet meer is dus tja...

Ik was natuurlijk aangenaam verrast dat de tornado/whirlwind build niet (naja miniem, minder Fury crit procs) generfd werd, zou vreemd zijn, want het is gewoon een slimme combo van synergies. Echter is die natuurlijk erg effectief.
Maar dat is de proc build van wizards ook, echter is die vaak nog iets meer squishy en die hebben ze wel wat generfd.
Pagina: 1 ... 18 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.