Net gruwelijke mazzel gehad haha
Het farmen heeft nut gehad. Chest is gevonden met 99% MF en de ring met 144% MF. Was mijn eerste run van vanavond.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Goed bezig! Ben benieuwd of en wanneer act 2 je lukt! Ik zie dat je dashing strike gebruikt, mij lukt het niet om die skill te gebruiken in benauwde situaties en gebruik tempest rush. Ik zie dat je ook geen NDE gebruikt, bewust? Ik had er met mijn monk op een gegeven moment spijt vanVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 01:03:
Ik ben met 1.04 ook maar weer begonnen, na mijn eerste 2 hardcore monks in 1.03 om zeep te hebben geholpen (op act 1 inferno en act 1 hell respectievelijk) gaat het nu toch weer goed
http://eu.battle.net/d3/e...rezooi-2640/hero/14953663
Ik ga rustig door act 2 heen en zit nu net voordat ik Khules blood moet vinden, daar zie ik wel tegenop maar dat moet ook te doen zijn. 800 AR, 47K hp en 7300 buffed armor. Alleen nog kijken of de net geen 15k dps genoeg gaat zijn voor belial. Op softcore heb ik Belial nog altijd niet alleen verslagen, mijn tank wizzard haalt de enrage niet met zijn 15k dps. Dus hopen dat de extra 2.5K dps van mijn hardcore enchantress me er door heen haalt
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
[ Voor 5% gewijzigd door Klitse op 04-09-2012 08:12 ]
Kan welVerwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:48:
[...]
Dat kan dus niet, een DH met zwaard heeft geen enkele skill waarbij hij een melee weapon kan gebruiken!Anders had ik dat ook wel willen doen inderdaad
...
Wen er maar niet aan, je speelt nog niet op inferno met je DH, en ToC wordt generfed naar 300%. Dan is deze build volgens mij niet meer viable.skoozie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:17:
[...]
Kan wel
Gisteren mijn DH even omgebouwd naar dit
het loste mijn 2 grootste problemen op
1) Ik werd iedere keer ge-onehit
2) geen/weinig aoe.
Nu doen die chakrams heel veel damage ook tegen groepen.
Ik heb amper hatred generatoers nodig door de lage kost ervan.
en het leukste, ik speel met dagger en shield!
Downside. tegen single targets heb ik damage ingeleverd en als ik geen hatred meer heb kan ik nog wat met vault/ToC maar dan moet ik even wachten tot mn bat me weer wat bijgevuld heeft.
de speelstijl ligt me iig wel.
Hardware Fanaat
Ziet er goed uit!Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:07:
Grats met die ring Spook! Die zie ik weleens langs komen als Blizz items recommend in de AH. Prijzen zijn ontzettend hoog voor dat ding, lekker hoor!
Heb gisteren na wat Barb advies mijn gear iets weten te tweaken.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jaxe-2229/hero/830721
Met name een stuk meer armor en de boots aan kunnen trekken die ik gevonden had. M'n DPS is ook verhoogd (chest/pants zoeken met vit/all res/armor/sockets en dan bidden werkt heerlijk, aanrader) en ben toen maar eens gaan kijken in act 3. Zonder noemenswaardige problemen er doorheen geramd. Siege en Azmo 1 shot, maar die zijn natuurlijk ook niet lastig.
Ik heb nog een betere Sacred shield, maar die stop ik steeds in de AH als ik niet speel. Plus, mijn backup shield wat ik nu draag kleurt beter...![]()
Nu zijn alle drie mijn chars in ieder geval behoorlijk gegeared, alhoewel de Barb MF mist.
Wat een hippe dh is dat zeg! Meer dan dat kan je je niet wensen. Ik denk inderdaad ook dat die boog meer waard is. Kost wat maar dan heb je wat. Act 3 zal wel een faceroll zijn hiermee.Timeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:11:
Een tijdje geleden heb ik besloten om mijn semi-tank DH om te bouwen naar een echt DPS kanon.
Het eerste op de wensenlijst was een fatsoenlijke x-bow om mijn 1-hander te vervangen.
Het resultaat mag er zijn. Weggekaapt voor 30M toen ie net op 1d12h stond. Volgens mij een stukkie meer waard. Snel even een paar andere items (goedkoop) er bij gezocht om alvast wat te testen.
Zit nu op 75k dmg zonder ss. Doel is minstens 100k. Gister al even een act 3 run gedaan, en die ging vlotjes. Wel even wennen aan de nieuwe build. Dus niet meer middenin een groepje blijven staan.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661
Ik zit er ook over te twijfelen om de gear van mijn wizard in de verkoop te doen. Ik speel er helemaal niet meer mee. Maar ik vraag me af of het uberhaupt wat opleverd.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/8847019
[ Voor 40% gewijzigd door Blaat op 04-09-2012 08:22 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
Dank je!Wolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:21:
[...]
Ziet er goed uit!
Ik vind alleen je wapen zo crappy in vergelijking met de rest.
Daar is vast wel wat beters voor te vinden toch?
Oh dan klaag ik ook nog een keer, bij deze. Gisteren 2,5 A3 run (volledig, elke dungeon) en ik was 2x vol...Angeloonie schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:33:
Looooooooool...
Klaag ik vandaag weer over droprates, heb ik vanavond weer 2 legendaires(Cindercoat & Gladiator Gauntlets).. Vorige keer ook, klagen en legendaries krijgen.. Ik ga vaker klagen
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
voor je level doe je best redelijke dmg.ArcticWolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:32:
![]()
ik voel me redelijk out of place hier met m'n DH
http://eu.battle.net/d3/e...ticWolf-2324/hero/3285653
[ Voor 46% gewijzigd door pstalman op 04-09-2012 08:36 ]
tip, geef niet teveel geld uit op AH tot je 60 bentArcticWolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:37:
thanks ^^
ik ben afgelopen tijd wat meer gaan spelen... misschien dat ik aankomend weekend de 60 haal.
[ Voor 7% gewijzigd door Middnight op 04-09-2012 08:42 ]
Hardware Fanaat
Middnight schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:41:
Mijn deels MF farming gear:
http://eu.battle.net/d3/e...dnight-2583/hero/11433140
Ben heftig aan het overwegen om misschien toch nog eens wat extra te investeren in mijn MF gear. Ik heb enkele lekker main gear items, maar die liggen toch maar stof te verzamelen in mijn stash, dus misschien probeer ik die wel te verkopen en enkele MF gear upgrades te doen.
DPS is wat aan de lage kant maar is prima om a3 doorheen te rennen. Met mijn follower zit ik aan een 220 MF unbuffed of iets dergelijks.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
pstalman schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:41:
[...]
tip, geef niet teveel geld uit op AH tot je 60 bent
Spaar al je gold en verkoop alles wat je niet meer nodig hebt (of bewaar voor een eventuele nieuwe char).
DH is ook niet echt mijn ding, maar genoeg hier die wel weten hoe het moet.ArcticWolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:49:
[...]
![]()
al moet ik zeggen dat ik al vrij weinig kan kopen op de AH met het gold wat ik vind.
ik liep gister trouwens in een groep van 6 elite writhing deceivers3 hits en ik was dood...
Leuk setje gear en leuke ringen die je hebt! Welk paragon level ben je ondertussen al ?Wolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:44:
[...]
40k dps met iets meer dan 1000 str!
Ik haal de 38k dps net met 1900 dex.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
Ik heb echter wel 270% mf, 1600loh, 9200 armor en 850 allres.
Dit soort bogen bewaar ik niet eens meer.... Voor patch 1.04 had ik gezegd 'nice', maar nu niet meer.EricNL schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:31:
Blijft toch altijd leuk wat sommige mensen wel niet op de AH zetten:
[afbeelding]
Staat er nu op voor 750k buyout, en dat is zelfs nog aan de lage kant vergelijken met wat er verder op stond
Deze trouwens ook nog gevonden wat toch wel een miljoentje of 2-3 waard moet zijn:
[afbeelding]
Hardware Fanaat
* Blaat mompelt iets over shadow powerArcticWolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:49:
[...]
![]()
al moet ik zeggen dat ik al vrij weinig kan kopen op de AH met het gold wat ik vind.
ik liep gister trouwens in een groep van 6 elite writhing deceivers3 hits en ik was dood...
Tnx! Mag ook wel er zit bijna 180m in.Middnight schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:58:
[...]
Leuk setje gear en leuke ringen die je hebt! Welk paragon level ben je ondertussen al ?
Wel bizar dat je geen xp gem in je helm stopt voor meer experience ?
En met mijn MF gear verlies ik behoorlijk wat primary stats maar hoe ik wel nog een berg CHC / CHD (dicht bij 1/10) over waardoor de damage gelukkig niet volledig in elkaar valt.
[ Voor 49% gewijzigd door Blaat op 04-09-2012 09:25 ]
Verwijderd
je mail met bevestiging om dit te activeren bevat ook de code om te restoren.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:26:
Ik heb sinds gisteren een probleem. Ik werkte met een authenticator via mijn telefoon. Telefoon heb ik gewiped, en niet aan gedacht om die codes op te schrijven voor restoren.
Nu kan ik niet meer inloggen. Heb gistermiddag al account recovery gedaan, gebeld, maar nog geen reactie what so ever. Iemand van jullie dit ook eens gehad? Enig idee hoelang het kan duren.
Lees op internet dat het kan dat je chars gewiped worden etc....
die shoulders kun je wel naar merchant brengen. Minder dan 200 str is toch niet (of niet veel) waard.EricNL schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:31:
Deze trouwens ook nog gevonden wat toch wel een miljoentje of 2-3 waard moet zijn:
[afbeelding]
[ Voor 22% gewijzigd door pstalman op 04-09-2012 09:34 ]
Als jij minder waarde hecht aan MF dan kan je toch makkelijk een paar upgrades vinden voor dat geld?bartosiej schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:34:
Iemand voor mij nog een idee voor een aantal 'goedkope' wiz upgrades uit de AH?
http://eu.battle.net/d3/e...Jansen-1666/hero/15801904
Ik heb namelijk toch wel veel moeite met Act3..
Ik heb verder zo'n 4M beschikbaar
Running \ Cycling: Strava
Schijnt ongeveer 10 min te duren voor een goblin komt als je gewoon een run doet. Dus als je de stats kunt missen van een ring, heb je 6 goblins per uur extra op een farm run. Lijkt me prima. Zo niet, verkopen op de AH (of hier op Tweakers natuurlijk)Kwakkel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:53:
Woot, gisterenavond mijn 3de legendary gevonden: een Ring of Puzzle (die hiervoor al eens gepost is). Weet alleen niet of t de moeite is voor mijn (lvl46) monk om m aan te doen?
Yep. 20%mierenfokker schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:59:
Hoe zit het eigenlijk met experience op de followers, komt dat ook bij jou net als een gedeelte van de MF?
[ Voor 21% gewijzigd door Klitse op 04-09-2012 10:01 ]
Dat schiet dus niet echt op hahaTimeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:01:
[...]
Yep. 20%
Q: Does +xp, + magic find, and + gold find on my companion help me?
A: Yes, it does, though at 20% of the amount on the gear.
als ik het mij zo een beetje herinner: +40 damage -1200 health ofzoTimeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:00:
[...]
Schijnt ongeveer 10 min te duren voor een goblin komt als je gewoon een run doet. Dus als je de stats kunt missen van een ring, heb je 6 goblins per uur extra op een farm run. Lijkt me prima. Zo niet, verkopen op de AH (of hier op Tweakers natuurlijk)
Ik denk dat puzzle ring voor best veel gold gaat momenteel nee ?Kwakkel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:03:
[...]
als ik het mij zo een beetje herinner: +40 damage -1200 health ofzo
(doe nu 1.1k damage en heb 12k health)
verkopen op AH zal wel niet (vermits ik dat (momenteel) weiger te gebruiken)
als ik m wegdoe, zal ik het wel in het D3trading topic plaatsen
Verwijderd
Yeah in hell kan er nog een hoopskoozie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:17:
[...]
Kan wel
Gisteren mijn DH even omgebouwd naar dit
het loste mijn 2 grootste problemen op
1) Ik werd iedere keer ge-onehit
2) geen/weinig aoe.
Nu doen die chakrams heel veel damage ook tegen groepen.
Ik heb amper hatred generatoers nodig door de lage kost ervan.
en het leukste, ik speel met dagger en shield!
Downside. tegen single targets heb ik damage ingeleverd en als ik geen hatred meer heb kan ik nog wat met vault/ToC maar dan moet ik even wachten tot mn bat me weer wat bijgevuld heeft.
de speelstijl ligt me iig wel.
Dat is een mooi kruisboogje die je daar hebt!Timeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:11:
Een tijdje geleden heb ik besloten om mijn semi-tank DH om te bouwen naar een echt DPS kanon.
Het eerste op de wensenlijst was een fatsoenlijke x-bow om mijn 1-hander te vervangen.
Het resultaat mag er zijn. Weggekaapt voor 30M toen ie net op 1d12h stond. Volgens mij een stukkie meer waard. Snel even een paar andere items (goedkoop) er bij gezocht om alvast wat te testen.
Zit nu op 75k dmg zonder ss. Doel is minstens 100k. Gister al even een act 3 run gedaan, en die ging vlotjes. Wel even wennen aan de nieuwe build. Dus niet meer middenin een groepje blijven staan.
Advies of ideeen zijn natuurlijk altijd welkom. Ook over de skills, daar ben ik nog niet helemaal zeker over.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661
Ik zit er ook over te twijfelen om de gear van mijn wizard in de verkoop te doen. Ik speel er helemaal niet meer mee. Maar ik vraag me af of het uberhaupt wat opleverd.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/8847019
Verwijderd
Mijn hele doel is om niet ge perma stunned te worden, serenity heeft een erg lange cooldown dus daar vertrouw ik niet op. Mijn eerste monk legde t loodje tegen frozen vortex fast molten Dark Berserkers. De combinatie van een mob met een ingebouwde CC + vortex + frozen zorgde voor een perma stun die ik niet kon overleven.bakbakbak schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:08:
[...]
Goed bezig! Ben benieuwd of en wanneer act 2 je lukt! Ik zie dat je dashing strike gebruikt, mij lukt het niet om die skill te gebruiken in benauwde situaties en gebruik tempest rush. Ik zie dat je ook geen NDE gebruikt, bewust? Ik had er met mijn monk op een gegeven moment spijt van
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 10:28 ]
Ik kite eigenlijk niet zo veel. Als ik snel ff weg moet dan vault ik weg. Maar meestal kan ik blijven staan met Gloom. Hatred komt er per seconde weer met 9 bij, dus ik heb snel zat weer een nieuwe cluster arrow.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:13:
[...]
Dat is een mooi kruisboogje die je daar hebt!Leuke build, nice gear, maar ik vraag me af hoe je kite? Je gebruikt geen slow skills ofzo, dat is echt iets waar ik niet omheen kon in act 3 als dps
En ben benieuwd hoe 't gaat met cluster arrow
Ik heb het ook geprobeerd maar was telkens erg snel door m'n hatred heen... Zie wel dat je een bat companion hebt, scheelt dat veel qua hatred regen?
[ Voor 8% gewijzigd door Klitse op 04-09-2012 10:27 ]
Misschien eens een Barb beginnen, Wrath of the Berserker aka Supersayan mode is immuun voor oa frozen, jailor, nightmarish etcVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:23:
[...]
Mijn hele doel is om niet ge perma stunned te worden, serenity heeft een erg lange cooldown dus daar vertrouw ik niet op. Mijn eerste monk legde t loodje tegen frozen vortex fast molten Dark Berserkers. De combinatie van een mob met een ingebouwde CC + vortex + frozen zorgde voor een perma stun die ik niet kon overleven.
Hardware Fanaat
Altijd maar leachen die demon hunters.Timeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:26:
[...]
Ik kite eigenlijk niet zo veel. Als ik snel ff weg moet dan vault ik weg. Maar meestal kan ik blijven staan met Gloom. Hatred komt er per seconde weer met 9 bij, dus ik heb snel zat weer een nieuwe cluster arrow.
Ik zou vault kunnen vervangen door een slowskill om meer te kunnen kiten natuurlijk. Nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip, ga ik vanavond maar eens proberen.
Het helpt overigens ook dat ik vaak run met 1 of meerdere monks. Dan hoef ik zelf niet alle klappen te vangen.
Verwijderd
9 hatred / sec is idd wel een hoopTimeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:26:
[...]
Ik kite eigenlijk niet zo veel. Als ik snel ff weg moet dan vault ik weg. Maar meestal kan ik blijven staan met Gloom. Hatred komt er per seconde weer met 9 bij, dus ik heb snel zat weer een nieuwe cluster arrow.
Ik zou vault kunnen vervangen door een slowskill om meer te kunnen kiten natuurlijk. Nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip, ga ik vanavond maar eens proberen.
Het helpt overigens ook dat ik vaak run met 1 of meerdere monks. Dan hoef ik zelf niet alle klappen te vangen.
Haha tsjaWolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:35:
[...]
Altijd maar leachen die demon hunters.
Monks als ik vangen altijd maar alle petsen.
Samen een keer een runnetje doen? Mijn monk kan goed tanken en met jou dps zal het een plezierig runnetje worden.
Cheeseburger Addict
Heuj, doe eens niet generaliseren!
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 04-09-2012 10:44 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Voeg me maar toe hoor: klitse#2345Wolf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:35:
[...]
Altijd maar leachen die demon hunters.
Monks als ik vangen altijd maar alle petsen.
Samen een keer een runnetje doen? Mijn monk kan goed tanken en met jou dps zal het een plezierig runnetje worden.
Heeft Spray of Teeth wel zin zonder extra CHC? of gaat dat met SS wel goed? Kun je daar niet beter een andere rune voor gebruiken?Angeloonie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:44:
[...]
M'n huidige gear & build: http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618
Mocht iemand nog een leuke chest hebben liggen, let me know
[ Voor 22% gewijzigd door Klitse op 04-09-2012 10:58 ]
ik gebruik wotb ook zoveel mogelijk nietVandread schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:34:
[...]
Misschien eens een Barb beginnen, Wrath of the Berserker aka Supersayan mode is immuun voor oa frozen, jailor, nightmarish etcecht zoooo fijn
[ Voor 21% gewijzigd door pstalman op 04-09-2012 11:06 ]
Hmm interessant en duidelijke uitleg! Zo had ik er nog niet naar gekeken, ook mbt tot NDE. Dashing strike om je tot achter een vijand te brengen. Ga ik ook proberen! Wat ik merk met tempest rush, je moet oppassen dat je niet zonder spirit komt te zitten, het is niet gratis. Tempest rush breekt je overigens niet uit jailer. Ga ik nu toch weer twijfelen over TR of DSVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:23:
[...]
Mijn hele doel is om niet ge perma stunned te worden, serenity heeft een erg lange cooldown dus daar vertrouw ik niet op. Mijn eerste monk legde t loodje tegen frozen vortex fast molten Dark Berserkers. De combinatie van een mob met een ingebouwde CC + vortex + frozen zorgde voor een perma stun die ik niet kon overleven.
Dashing strike is een van de beste skills die er is om alles te ontwijken, de meeste stun mobs hebben een animatie voor ze je stunnen, een keer rechtsklik op de mob en ik zit meteen aan hun achterkant en dodge zo alles. Verder kan je dashen naar alles wat kapot kan of kan worden aangevallen, zo kun je dus door slim gebruik te maken van het terrein snel veel afstand creeren. Echter soms heb je het geluk tegen vortex/teleporter/fast + frozen te zitten en kan je niet altijd genoeg afstand creeren, daarom passifism in plaats van NDE. Ik val aan tot mijn 3 defensive skills op cd zijn en kite dan met dashing strike en houdt altijd de pot over tot het laatste moment. zodra weer een cooldown up is dash ik er in en roteer ik weer de defensive skills.
Edit: en dashing strike laat je aan jailer ontsnappen, weet niet of tempest rush dat ook kan?
Van elders, iemand die het getest heeft:Kwakkel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:53:
Woot, gisterenavond mijn 3de legendary gevonden: een Ring of Puzzle (die hiervoor al eens gepost is). Weet alleen niet of t de moeite is voor mijn (lvl46) monk om m aan te doen?
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Gewoon spelen omdat je het leuk vind, was waarschijnlijk een klein kind in die game. Niets mis met 24k dps met 69 uur played. Ik zit met ~ 130 uur played op de 75k op barb, so don't worryLt-Crash schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:09:
Zo werd net even uitgelachen door iemand in een act 3 inferno game. Hij vroeg hoeveel DPS ik deed en ik kom helaas niet verder dan 24k. Heb echt vrienden nodig met meer geluk dan ik. Heb ongeveer 69 uur op mijn wizard staan en mijn geluk tot nu toe is ongeveer 0 legendaries en gold op de bank 400k. Hilarisch...
Dus zijn er nog tips en trucs om wat aardige items te vinden, of is het gewoon doorfarmen tot het geluk tot mij komt. Mocht D2 enige voorspeller van mijn geluk zijn, zie ik in ieder geval de toekomst niet rooskleurig in.
In 4 jaar 0 High runes gevonden of een item met enige waarde![]()
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Gewoon rustig doorspelen de dps gaat vanzelf omhoog. Verder hangt je dps ook af van welke build je gebruikt. En anders desnoods meer met tweakers samenspelen, die zijn doorgaans een stuk volwassener.Lt-Crash schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:09:
Zo werd net even uitgelachen door iemand in een act 3 inferno game. Hij vroeg hoeveel DPS ik deed en ik kom helaas niet verder dan 24k. Heb echt vrienden nodig met meer geluk dan ik. Heb ongeveer 69 uur op mijn wizard staan en mijn geluk tot nu toe is ongeveer 0 legendaries en gold op de bank 400k. Hilarisch...
Dus zijn er nog tips en trucs om wat aardige items te vinden, of is het gewoon doorfarmen tot het geluk tot mij komt. Mocht D2 enige voorspeller van mijn geluk zijn, zie ik in ieder geval de toekomst niet rooskleurig in.
Cheeseburger Addict
Met 29,5% crit chance gaat het best goedTimeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:53:
[...]
Heeft Spray of Teeth wel zin zonder extra CHC? of gaat dat met SS wel goed? Kun je daar niet beter een andere rune voor gebruiken?
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 04-09-2012 11:13 ]
Ik heb ook vrij lang zo gespeeld. Toen een paar mensen gevonden die wel wat betere gear hadden zodat ik een beetje kon aanhangen bij een farm run. Vrij snel heb je dan genoeg gold en/of items om alles te upgraden, maar een paar gulle medespelers helpt ook altijd.Lt-Crash schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:09:
Lol, ik zat te zoeken naar CHC op je ringen en ammy, maar ik zie nu inderdaad dat je chc aardig oploopt. Danzal het inderdaad wel goed gaan. Hoe hoog is jouw dps zonder Sharpshooter?Angeloonie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:13:
[...]
Met 29,5% crit chance gaat het best goedEn daarbij ook nog SS waardoor ik vaak wel wat hoger zit.
Dus in een 4 man game kun je de ring wisselen van player en krijg je elk kwartier 4 Goblins? dat zijn er 16 per uur. Dat is de moeite zeg. Iemand die dit kan beamen?•The cooldown is applied to the character and not the ring
[ Voor 23% gewijzigd door Klitse op 04-09-2012 11:18 ]
Ha, bedankt voor de info! Daar kunnen we wat mee.bakbakbak schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:06:
[...]
Van elders, iemand die het getest heeft:
The Goblin spawn has a 15 min internal cooldown
- The cooldown expires even if you aren't using the ring (So put it on, kill the goblin, and take it off for 15 min while you use a better ring)
- The cooldown is applied to the character and not the ring
- The goblin spawned will be a 1st act goblin of the game difficulty (I.E. in any act of inferno, an act 1 inferno goblin will spawn)
- The inferno goblin can drop ilvl 63 rares (I've picked up a few myself, don't know if it can drop ilvl 63 set/legendary however)
Cheeseburger Addict
Zonder SS.. ergens tussen de 80 en 90k, weet het nu ff niet, iig heb ik unbuffed 62.3k DPS, dus zonder Archery en Steady Aim.Timeless schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:15:
[...]
Lol, ik zat te zoeken naar CHC op je ringen en ammy, maar ik zie nu inderdaad dat je chc aardig oploopt. Danzal het inderdaad wel goed gaan. Hoe hoog is jouw dps zonder Sharpshooter?
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
http://eu.battle.net/d3/en/item/the-grand-vizierTRG schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:23:
Hoe zit het eigenlijk met de nieuwe legendaries op followers? Volgens mij kun je daar wel wat interessante dingen met bereiken. Een puzzle ring op je follower en iets met veel freeze of knockback ofzo. Jammer dat ze geen fire walkers aankunnen
[ Voor 11% gewijzigd door Neelon op 04-09-2012 11:26 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Damn, m'n WD heeft bijna evenveel unbuffed dps als je DH. Dat had ik niet verwacht, met je zieke gear.Angeloonie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:23:
[...]
Zonder SS.. ergens tussen de 80 en 90k, weet het nu ff niet, iig heb ik unbuffed 62.3k DPS, dus zonder Archery en Steady Aim.
Gebruik zelf deze site om al m'n stats te zien, B.net profiles tonen te weinig info (maar zien er wel mooi uit): http://www.diabloprogress...geloonie-2758/Valla/58618
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Cheeseburger Addict
Verschil is dat mijn DPS buffed weer veel hoger isMicScott schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:26:
[...]
Damn, m'n WD heeft bijna evenveel unbuffed dps als je DH. Dat had ik niet verwacht, met je zieke gear.
Jah, ik dacht altijd dat DH's ook zonder buffs al veel meer dps hadden, maar dat is dus niet helemaal waar. Goede WD ook. Volgens mij kun je die nog enorm boosten met wat critical hit chance op je ringen. Wel grappig om te zien dat mijn WD 500 int minder heeft, maar toch meer dps. Misschien moet ik maar eens op zoek naar wat upgrades enkel op int.Angeloonie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:29:
[...]
Verschil is dat mijn DPS buffed weer veel hoger isDH's moeten het vooral van de buffs hebben, en die zijn groter bij de DH dan bij andere classes.
Mijn WD zit ook al bijna op 62k DPS unbuffed: http://www.diabloprogress...onie-2758/Cthulu/12161779
Maar ingame doet hij 71k DPS, en mijn DH meestal tussen de 100-150k.
[ Voor 14% gewijzigd door MicScott op 04-09-2012 11:35 ]
Beeromaniac
-Te huur
Da's ook n goeie tip, maar dan boet mijn enchantress wel fameus aan damage in (nu 2 ringen met +INT).cfern schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:29:
Een puzzle ring op een follower lijkt mij wel grappig. Je hebt er geen omkijken naar en zo af en toe springt er zo'n zakrat uit om de boel eens leuk in de war te sturen.
Beeromaniac
Verwijderd
Die van mij geeft me 24% MF!Thompson schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:42:
Hebben die followers serieus nut dan als je solo speelt? Heb nooit de moeite genomen om er een uit te rusten met gear en mee te nemen :x
Cheeseburger Addict
M'n WD heeft niet echt focus gehad, heb vorige week wat upgrades gehaald maar moet me nog echt gaan verdiepen in hemMicScott schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:33:
[...]
Jah, ik dacht altijd dat DH's ook zonder buffs al veel meer dps hadden, maar dat is dus niet helemaal waar. Goede WD ook. Volgens mij kun je die nog enorm boosten met wat critical hit chance op je ringen. Wel grappig om te zien dat mijn WD 500 int minder heeft, maar toch meer dps. Misschien moet ik maar eens op zoek naar wat upgrades enkel op int.
Dat zou zomaar kunnenTrouwens, nu je deze dps hebt, waarom kies je er niet voor om een life leach wapen te nemen? Daar haal je meer rendement uit. Zeker als je in een groep elites zombie bears staat te spammen.
Geef die gloves en je rechter ring maarDit is mijn diabloprogressprofiel trouwens: http://www.diabloprogress.com/hero/moos-2298/Noire/4887144
Het is alleen al nuttig voor de MF....Thompson schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:42:
Hebben die followers serieus nut dan als je solo speelt? Heb nooit de moeite genomen om er een uit te rusten met gear en mee te nemen :x
Alles wat followers voor je doen is gratis en mooi meegenomen, je moet het omdraaien; er is geen reden om ze solo NIET mee te nemenThompson schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:42:
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Jawel, ik farm daarom ook vooral act 2. In act 3 voel ik me wat te squishy, maar in act 2 is alles al dood voordat ik me squishy kan gaan voelenAngeloonie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:44:
Welk een beetje weinig res all, merk je dat niet tijdens het spelen?
[ Voor 3% gewijzigd door MicScott op 04-09-2012 11:48 ]
Natuurlijk hebben die nut. Naast het feit dat ze je specifieke buffs geven (afhankelijk van welke follower je meeneemt) kunnen ze met de juiste gear zelf ook ontzettend veel damage doen. Zo heeft mijn Enchantress bijvoorbeeld een dps van 8,3k en kan ze binnen enkele seconden moeiteloos een groep demons neermaaien. Bovendien geeft ze me 15% extra armor en 3% increased attack speed, puur door aanwezig te zijn.Thompson schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:42:
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Cheeseburger Addict
Dan wil ik hem wel overnemen voor 3 mil, heb je 3 mil pure winst!
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Thompson schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:42:
Altijd mee op pad, de Enchantress bij een Barb.Rone schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:49:
[...]
Natuurlijk hebben die nut. Naast het feit dat ze je specifieke buffs geven (afhankelijk van welke follower je meeneemt) kunnen ze met de juiste gear zelf ook ontzettend veel damage doen. Zo heeft mijn Enchantress bijvoorbeeld een dps van 8,3k en kan ze binnen enkele seconden moeiteloos een groep demons neermaaien. Bovendien geeft ze me 15% extra armor, puur door aanwezig te zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door NegativeFreak op 04-09-2012 11:53 ]
inderdaad, enchantress geeft dacht ik 3 ias ofzo en natuurlijk leuke dps, zoek voor INT items, dps van enchantress zit nu op 6.7kNegativeFreak schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:52:
[...]
Altijd mee op pad, de Enchantress bij een Barb.
Met Enchantress: 8442 Armor en 24518DPS
Zonder Enchantress: 7537 Armor en 24004 DPS
Mn Enchantress doet 4,5K DPS
[ Voor 76% gewijzigd door pstalman op 04-09-2012 11:56 ]
Je zou het niet zeggen, maar probeer de knop 'Update now' eens?pstalman schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:52:
hoe kun je je char updaten @ www.diabloprogress.com
Ik zie info van 2 dagen terug
Rechts staat een klopje update :} Elke keer als je iets verandert hebt even uit- en inloggen!pstalman schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:52:
[...]
inderdaad, enchantress geeft dacht ik 3 ias ofzo en natuurlijk leuke dps, zoek voor INT items, dps van enchantress zit nu op 6.7k
Signature
Cheeseburger Addict
Er zit een prachtige update knop in beeldpstalman schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:52:
O jazeker hebben ze nut.Thompson schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:42:
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Die soul harvest rune gebruik ik nu ook met veel succes (in combinatie met grave injustice).MicScott schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:57:
Wat trouwens ook enorm helpt met m'n squishyness is m'n pickup range met grave injustice. Ik zit nu op ~29 yards bonus range, dus ik wordt continu geheald door health globes, en elke vijand die doodgaat verlaagt m'n cooldowns. Grote packs non elites kill ik gewoon door er midden in te rennen en soul harvest + vengeful spirit te gebruiken, die dan genoeg mobs one-shot om onmiddelijk wéér spirit walk + soul harvest te gebruiken, net zolang totdat alles dood is. Zo heb ik trouwens ook die eerste event in act IV gedaan, de enige skills die ik nodig had waren spirit walk en soul harvest. Erg grappig.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Volgens mij geeft enchantress toch ook 3% AS?Neelon schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:58:
[...]
O jazeker hebben ze nut.
Extra armor van de enchantress, crowd controll o.a
Extra crit chance van de scoundrell o.a.
Templar weet ik zo niet, die gebruik ik niet op mn Monk.
En met de gear geeft de enchantress me 24% extra MF, is weer "gratis" 8 paragon levels.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Ja, of die crowd control optie, meerdere mogelijkheden daar inderdaad.SMD007 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:01:
[...]
Volgens mij geeft enchantress toch ook 3% AS?
GTA VI - All aboard the hype train!!
Hmm ik speel bijna nooit solo maar misschien toch eens een keer een paar 100k uitgeven en ze uitrusten met wat leuke gear, en niet meer zonder te kijken die relics etc. verkopenNeelon schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:58:
[...]
O jazeker hebben ze nut.
Extra armor van de enchantress, crowd controll o.a
Extra crit chance van de scoundrell o.a.
Templar weet ik zo niet, die gebruik ik niet op mn Monk.
En met de gear geeft de enchantress me 24% extra MF, is weer "gratis" 8 paragon levels.
Beeromaniac
Met die nieuwe hoe rolls op wapens kun je de enchantress nog veel verder boosten. Mijnes zit nu op 6,7k DPS.Sir_Hendro schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:09:
Mijn enchantress doet 4,1k dps, heeft 50k health en geeft mij extra dps en armor boost. Dat werkt lekker. Zij kan in act 1 ook de normale mobs solo killen en bij de elites is ze een klein leuk extraatje
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
7K+ hier. Gewoon een random 2H-er met 500int erop en als het kan 150% critJohnnyV76 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:18:
[...]
Met die nieuwe hoe rolls op wapens kun je de enchantress nog veel verder boosten. Mijnes zit nu op 6,7k DPS.
Mss is het nog wel een idee om wat MF op haar te stacken. D'r DPS is leuk maar t echte werk laat ze toch aan mij over
Verwijderd
Ik zelf gebruik The Grand Vizier op mijn Enchantress voor MFJohnnyV76 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:18:
[...]
Met die nieuwe hoe rolls op wapens kun je de enchantress nog veel verder boosten. Mijnes zit nu op 6,7k DPS.
Mss is het nog wel een idee om wat MF op haar te stacken. D'r DPS is leuk maar t echte werk laat ze toch aan mij over
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
En ze doen ook gewoon veel damage met juiste gear, die enchantress doet met zn ae damage zo iets van 12 a 14k.Delph schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:45:
[...]
Het is alleen al nuttig voor de MF....![]()
Een enchantress met een leuke staff, rings en amu komt makkelijk aan de 110 MF, dat is 22 extra MF voor jou. Dat zijn weer 7 Paragon levels!
Verwijderd
Pick-up radius it is :dMicScott schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:57:
Wat trouwens ook enorm helpt met m'n squishyness is m'n pickup range met grave injustice. Ik zit nu op ~29 yards bonus range, dus ik wordt continu geheald door health globes, en elke vijand die doodgaat verlaagt m'n cooldowns. Grote packs non elites kill ik gewoon door er midden in te rennen en soul harvest + vengeful spirit te gebruiken, die dan genoeg mobs one-shot om onmiddelijk wéér spirit walk + soul harvest te gebruiken, net zolang totdat alles dood is. Zo heb ik trouwens ook die eerste event in act IV gedaan, de enige skills die ik nodig had waren spirit walk en soul harvest. Erg grappig.
Verwijderd
Half de hardcore spelers is al barb, gear voor hun is dus duurder en de class is gewoon algeheel OP. Hardcore monk is dan net wat uitdagender en doordat de monk spelers compleet versnipperd zijn in hun build (welke resist ze stacken) is de niet al te goed gevulde hardcore AH toch voldoende om te kunnen progressen.Vandread schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:34:
[...]
Misschien eens een Barb beginnen, Wrath of the Berserker aka Supersayan mode is immuun voor oa frozen, jailor, nightmarish etcecht zoooo fijn
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 12:54 ]
Wat is er overpowered aan een barbarian? Ben erg benieuwd naar je motivatie.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:53:
[...]
Half de hardcore spelers is al barb, gear voor hun is dus duurder en de class is gewoon algeheel OP. Hardcore monk is dan net wat uitdagender en doordat de monk spelers compleet versnipperd zijn in hun build (welke resist ze stacken) is de niet al te goed gevulde hardcore AH toch voldoende om te kunnen progressen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Kijk maar eens naar bv. KingKongor op twichDakreal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:59:
[...]
Wat is er overpowered aan een barbarian? Ben erg benieuwd naar je motivatie.
Half HC spelers spelen barb omdat hij meer hits kan hebben. Monks / DH's moeten het meer van dodge hebben en Softcore is dat prima maar in HC wil je daar niet op vertrouwen. Barb's zijn zeker niet OP....Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:53:
[...]
Half de hardcore spelers is al barb, gear voor hun is dus duurder en de class is gewoon algeheel OP. Hardcore monk is dan net wat uitdagender en doordat de monk spelers compleet versnipperd zijn in hun build (welke resist ze stacken) is de niet al te goed gevulde hardcore AH toch voldoende om te kunnen progressen.
Ik denk dat de DH wel op gelijke hoogte staat:xV0rtexx schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:03:
[...]
Kijk maar eens naar bv. KingKongor op twich
1. Het is makkelijk om armor te vergaren door main atr. - str. + evt. Armor van vit.
2. Damage is gelijk of hoger dan andere classes.
3. Een barb heeft dikke damageboosts.
4. WotB die er voor zorgt dat je geen last hebt van bepaalde negatieve effecten van packs.
5. Het is de snelste class (met sprint).
Vandread schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:14:
[...]
Ik denk dat de DH wel op gelijke hoogte staat:
- Vault (ToC) is dik overpowered & snel.
- plenty "highlanderskills"
- HUGE dmg boosts doorskills.
Zie bv: http://nl.twitch.tv/nugiyen/b/330981117
Kingkongor heeft ook wel een miljard aan gear ofzo... als het niet meer is dus tja...
Ik was natuurlijk aangenaam verrast dat de tornado/whirlwind build niet (naja miniem, minder Fury crit procs) generfd werd, zou vreemd zijn, want het is gewoon een slimme combo van synergies. Echter is die natuurlijk erg effectief.
Maar dat is de proc build van wizards ook, echter is die vaak nog iets meer squishy en die hebben ze wel wat generfd.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq