Excuus aan de viewers. Ziggo had werkzaamheden vanavond waar downtime als mogelijkheid aangekondigd was.
Vandaar dat de stream ineens off was.
We hebben minder giveaways gedaan dan de bedoeling was..
Maar ja, ptr ging live dus we wilden testen!
Ik vind het wat teleurstellend.
Als spelers gaan gearen voor dueling zou t kunnen werken.
Maar met farm gear en build is t een kwestie van om en om one shotten.
De crafts zijn 95% van de tijd crap. Gelukkig maar want dan zou de economie op de AH nog verder instorten.
En nieuwe content is er eigenlijk niet.. Dat was t enige waar ik echt op gehoopt had.
Op de stream liet ik me negatief uit op de SW nerf.
Het klinkt als een buff, maar niet meer snapshotten van skils is wel degelijk een nerf voor goed gegearde spelers.
maar na wat testen ben ik een stuk positiever. blinding flash icm WoL is fantastisch.
Enige probleem is dat we nu te weinig skill slots hebben ^^
Ik heb tijdens t testen serenity weggedaan.. Maar met reflect packs (als je niet oplet) is dat een probleem.
Een tijdje terug heb ik 100 fists in mijn build verwerkt en dat bevalt mij, en wat vaste, goed gegearde monk viewers erg goed.
Deze geef ik niet graag op omdat mn runs een pak sneller voelen met de extra movement speed.
Maar voor degene die niet aan 100 fists gewend zijn maar standaard cookie cutter gebruiken;
Pak WoL ipv breath of heaven of blinding flash. Afhankelijk van je attacks per sec.
En pak de increased spirit pool passive ipv STI
Ik ga morgen testen met een 100F build.
Serenity is prima te dumpen op mp5, tot een reflect pack daadwerkelijk reflect.
Misschien moet de speelstijl anders, misschien is een Active niet de moeite waard en kan serenity er weer bij.
Ik kom met een marcvz 2.0 build hoor nyX en Wes

Dus prepare to test with me
Wat wel zeker is, en ik roep het al weken op de stream. Begin met gearen naar een OWE loze build.
De passives zijn niet veranderd. Maar spirit spenders wel. Dus je wordt nu echt blij van een passive die je spirit pool bijstaat.
En uiteindelijk wordt OWE toch generft.. Dus je kan er maar vanaf zijn.
Ik weet dat de inna's set bijna geen res ondersteund en dat t erg veel kost om naar allres over te stappen.
maar voordeel van de patch is weer dat je pakken minder res nodig hebt.
mp5 met 350 res ging prima, tot reflect.. En als ik daar serenity bij had was t ook geen punt.
Los daarvan gaat 400 of 700 res weinig uitmaken met reflect.
lifesteal werkt, maar helaas hebben we daar geen passive of belt voor ^^
Anyway, als er monks zijn die mijn ideeën willen horen, actief mee willen denken, en testen op ptr interessant vinden. Kom langs op de stream!