• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11-2025
ApOE schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:28:
[...]

Nu zo'n 2 weken verder ben ik behoorlijk hooked aan deze game :)
Dit is mijn Barb Boezelman#2189
(toevoegen mag)

Werd er voor gewaarschuwd maar er gaat wel veel tijd in zitten zeg :P
Ik Quote mezelf nog maar een keer :9

Het gaat erg hard nu, mede dankzij wat hele aardige spelers ben ik binnen no-time para 7 geworden.
Al mn gear heb ik gevonden of gekregen (:)) en eigenlijk weet ik niet echt wat alles precies doet en inhoud..

Als ik nu op Inferno op MP1 doe dan ben ik binnen 1 klap dood dus ik moet upgraden, maar hoe en wat?

Heb 2miljoen gold te besteden :D

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01 14:37
ApOE schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:04:
[...]

Het gaat erg hard nu, mede dankzij wat hele aardige spelers ben ik binnen no-time para 7 geworden.
Al mn gear heb ik gevonden of gekregen (:)) en eigenlijk weet ik niet echt wat alles precies doet en inhoud..

Als ik nu op Inferno op MP1 doe dan ben ik binnen 1 klap dood dus ik moet upgraden, maar hoe en wat?

Meer hp, 16K is echt te weinig.
Verder doe je niet genoeg dps om je life steal effectief te gebruiken, je hebt er dus meer aan als je life on hit gebruikt, totdat je ongeveer 80K doet dan word life steal ineens heel leuk.

probeer op je wapens en of amulet life on hit te krijgen en wat meer vit.
Als het niet anders kan kan je altijd je gems vervangen voor vit gems, meer dps is leuk maar een dooie barb doet helemaal geen dps :)
voor 2 mil moet dat makkelijk kunnen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Axewi op 14-01-2013 12:14 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Drum
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Ik zal je vanavond even helpen op AH. Axewi slaat de spijker op zijn kop wat betreft loh en vit :P

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Verwijderd

[...]

1e, zoek helm met soc en str+vit (zijn wel goedkoop) als het kan met chc erbij (paarse gem erin +xx% life)
2e, zoek amulet met chc 8-9 200str+100vit + nogwat andere stats varieer +-50 met str en zoek een mooie eventueel nog met average damage.
3e, life on hit op een wapen werkt veel beter, lifesteal is voor 70k+ en begint pas echt goed te werken bij 100k+ (axe in mainhad is wel een must) offhand gewoon leuk wapen zoeken
Mainhand = DPS = hoge stats + chd
Offhand = LOH met gewone damage hoeft niet extreem hoog te zijn 100-200 lager dan main kan
4e passive bloodthirst heeft geen nut bij 35k dps, zoek er een met een armor buff.
5e --> als je veel meer leven krijgt kan je wat allres droppen 450-500 meer dan genoeg

dit moet wel rond de 2 mil kosten, wapens moet je wat geluk mee hebben en wat langer naar zoeken.
Van het weekend deze "upgrade" gehaald voor mijn Monk. Qua DPS lever ik ~8K in, maar ik heb er wel 2.9% ll bij. Daarnaast had deze óók nog flinke LoH, dus op zich een goede upgrade. Qua DPS iets hoger, maar helaas wel Int ipv Dex. Weet nog niet of het een goede zet was, want goedkoop was hij iig niet..
Voordeel is wel dat ik nu nergens anders meer LoH of LS op nodig heb, en dus een amu kan zoeken zonder LoH :)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/a0e7079896623a84035f169c39ef52b7.jpg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Axewi schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:53:
[...]
Neemt niet weg dat pvp groots aangekondigd was en door blizzard neergezet was als een belangrijk iets.
Dit komen ze gewoon niet na op dit moment.

En dan kan je wel zeggen van ja de game is nog niet af; leuk maar waarom betaal ik dan wel de volle pond voor het spel?
+1

en het feit dat het niet af is, ala, maar dat je naar act 1 moet om te duellen vindt ik raar, het kan nooit al te moeilijk zijn geweest om in elke act zo'n gassie te plaatsen (waren ze van plan maar niet gedaan las ik in bp).

maar ik denk inderdaad dat ze met de expansion met nog een aantal meer modes komen maar iedereen weet dat die nog zo'n jaar op zich zal laten wachten blizzard kennende... tegen die tijd ben ik waarschijnlijk niet eens meer in NL :P

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

PVP gebeuren:

Blizzard heeft vorige grote patch (1.0.5) ook al aangekondigd dat PVP niet op het niveau is dat ze het willen releasen. Vergeet niet dat dit bedrijf een volledige game (Starcraft: Ghost) halverwege de ontwikkeling heeft gecanceled omdat ze geen ondermaats product uit wilde brengen. Dus wees maar zeker dat ze het niet doen om te pesten maar omdat ze een kwaliteitsproduct willen afgeven.

Bij diezelfde aankondiging hebben ze ook gezegd DUELING en niet PVP bij de volgende grote patch te releasen, echter zei men dan ook dat het dueling-gebeuren in geen enkele vorm te maken heeft met PVP, buiten dat je op elkaar kan kloppen.

Blizzard wilde PVP op een goede manier aanpakken met teamplay (zoals Team Deathmatch), maar het testteam én de ontwikkelaars waren niet tevreden erover omdat het niet lang genoeg interessant bleek. Daarmee: back to the drawing board en terug de kerkers in voor de developers, want Blizzard moet en zal een goede PVP uitbrengen, echter niet vandaag of morgen.

Vergelijk dit eens met andere games en studios. Hoeveel games zijn er niet waar er nooit patches voor komen of waar de hele interface zo matig is dat het zeker geweten moet zijn door de ontwikkelaars en uitgeverij. Ze hebben de aandeelhouders die hun verplichten een game, onvolledig of gebrekkig, op de markt te zetten voor de vooropgestelde datum, or else...

Eerlijk gezegd ben ik de ondermaatse consoleports beu waar men nog niet eens de moeite neemt om de meest basis menu der menu's goed te krijgen (Dead Island) of waar men denkt dat je op 3 meter van je scherm zit met een inventory van 6 vakjes groot.

Dat is moedwillig niet de moeite doen om een goed product neer te zetten. Blizzard is echter zo volwassen om toe te geven dat het een slecht idee is om PVP af te leveren zoals het nu is en zegt:
"sorry mensen, we hebben ons hierop serieus miskeken, we doen ons best dit zo snel mogelijk naar de gekende Blizzard-kwaliteit te brengen."

Vergeet niet dat dit een spel is wat in de winkelrekken ligt zoals Need For Speed of FIFA. Echter zijn de twee laatstgenoemde games nooit of zelden voorzien van enige gratis content- of featureuitbreiding en mag je blij zijn als je over 3 jaren nog op de servers geraakt. Diablo II, van 1999, kan je NOG STEEDS spelen op Blizzard's netwerk, terwijl het spel al jaren voor kleingeld in de winkels ligt.

• Axewi
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:56:
[...]
en het feit dat het niet af is, ala, maar dat je naar act 1 moet om te duellen vindt ik raar, het kan nooit al te moeilijk zijn geweest om in elke act zo'n gassie te plaatsen (waren ze van plan maar niet gedaan las ik in bp).

maar ik denk inderdaad dat ze met de expansion met nog een aantal meer modes komen maar iedereen weet dat die nog zo'n jaar op zich zal laten wachten blizzard kennende... tegen die tijd ben ik waarschijnlijk niet eens meer in NL :P
Precies, volgends mij is er in elke act zelfs een leeg plekje waar een npc kan staan ( was in eerste instantie voor een enchanter o.i.d.)

Ik krijg een beetje het minecraft idee met diablo.
Betalen voor vroege toegang en langzaam word alles afgemaakt.
begrijp me niet verkeert, ik vermaak me prima met d3 en heb ook het volle vertrouwen dat het goed gaat komen d.m.v de patches.

Maargoed ik vond de afgelopen patches zeer goed :) op die manier duurt het niet lang of we hebben een volledige game :)

@ hierboven
Blizzard die aangeeft dat pvp niet op het nivo is wat ze graag zouden willen is natuurlijk een beetje raar.
pvp is niet op een hoog nivo, dus drukken we er dueling door ( wat helemaal geen nivo heeft )
Als het ze echt om het nivo ging hadden ze het dueling er ook niet door gedrukt.
wat ik denk is dat de classes te veel in onbalans zijn om pvp te kunnen doorvoeren, en dat Blizzard geen idee heeft hoe ze dat moeten aan gaan pakken.

[ Voor 17% gewijzigd door Axewi op 14-01-2013 13:17 ]

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-01 07:46
Afgelopen week weer een mooie stap kunnen maken.
Aantal mooie drops gehad en die kunnen verkopen om zo weer wat upgrades te kunnen doen.

Wat geluk gehad met het CHD en CHC ringen die normaal veel duurder zijn,.

Het resultaat is:

http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/13551062

Kan met een andere helm komen tot bijna 160kdps, maar dan mis ik net teveel allres, wat vit en vooral de 23% gem.

Nog steeds een keer opzoek gaan naar een goede Manticore met 2 sockets, echter alle aankopen waren tot nu toe een downgrade op dps.

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

edit: Shit en haal ik perongluk al me andere reacties weg |:( 8)7

Een gedeelte terug:

Ja leuk dat die servers nog online zijn het is alleen irrelevant aan de PVP in D3.

Daarbij snap ik nooit waarom men maar pleidooien schrijft om een uitgever of ontwikkelaar te verdedigen.

Ze hebben iets niet geleverd wat men belooft is, dat ze dat dan beargumenteren op zo'n manier dat jij en ik er wel bij kunnen inkomen, betekent het niet dat iedereen dat begrijpt. (Sowieso vind ik gamers tegenwoordig te verwend, over alles zeuren).

Echter om hier je nu zo druk over te maken dat je Bliz gaat verdedigen is beetje teveel van het goede. Ja ze hebben goeie dingen, maar dus ook slechte kanten.
[b]Henkje.doc schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:23:

Nog steeds een keer opzoek gaan naar een goede Manticore met 2 sockets, echter alle aankopen waren tot nu toe een downgrade op dps.
Hoe kan je zien dat zoiets downgrade voor DPS word? Heb je hier een tool oid voor?

[ Voor 161% gewijzigd door Oxidda op 14-01-2013 13:40 ]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Oxidda schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:29:
[...]

Ja leuk dat die servers nog online zijn het is alleen irrelevant aan de PVP in D3.

Daarbij snap ik nooit waarom men maar pleidooien schrijft om een uitgever of ontwikkelaar te verdedigen.

Ze hebben iets niet geleverd wat men belooft is, dat ze dat dan beargumenteren op zo'n manier dat jij en ik er wel bij kunnen inkomen, betekent het niet dat iedereen dat begrijpt. (Sowieso vind ik gamers tegenwoordig te verwend, over alles zeuren).

Echter om hier je nu zo druk over te maken dat je Bliz gaat verdedigen is beetje teveel van het goede. Ja ze hebben goeie dingen, maar dus ook slechte kanten.
Afzeiken mag wel maar positieve dingen schrijven niet? In wat voor wereld leven we dan :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Mofkees schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:39:
[...]

Afzeiken mag wel maar positieve dingen schrijven niet? In wat voor wereld leven we dan :)
Grappige conclusie, maar niet wat ik bedoelde met me post.

Verwijderd

Oxidda schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:40:
[...]

Grappige conclusie, maar niet wat ik bedoelde met me post.
Ik concludeerde het zelfde eigenlijk uit jou post. Misschien toch wat anders verwoorden ;)

• Henkje.doc
Oxidda schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:29:
edit: Shit en haal ik perongluk al me andere reacties weg |:( 8)7

Een gedeelte terug:

[...]

Hoe kan je zien dat zoiets downgrade voor DPS word? Heb je hier een tool oid voor?
Nee een tool heb ik er niet voor. Wat ik doe: ik link het gewenste item in de test met soms een test ervoor (zodat mensen zien dat ik iets test/check)
Daarna ga ik naar mijn char en start ik een game en kan ik op de link klikken zodat ik groene (of rode) cijfers zie. Dit is niet altijd zuiver, want gems kunnen de waarden flink doen veranderen.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Henkje.doc schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:49:
[...]

Nee een tool heb ik er niet voor. Wat ik doe: ik link het gewenste item in de test met soms een test ervoor (zodat mensen zien dat ik iets test/check)
Daarna ga ik naar mijn char en start ik een game en kan ik op de link klikken zodat ik groene (of rode) cijfers zie. Dit is niet altijd zuiver, want gems kunnen de waarden flink doen veranderen.
Vandaar elke keer items die gelinkt worden met erachter test! Weer een mysterie helder .

Nog over de post, dat jullie vinden dat ik roep "Ja mag niks goeds roepen" . Nogmaals vind ik dat een vrij grappige conclusie. Aangezien ik daar helemaal niets over vertel.

Het probleem zit hem op het moment in dat Blizz iets niet levert waarop velen zitten te wachten, om dan al het goede van die Dev bij te halen (Tot irrelevante dingen aan toe), is teveel van het goede.

En dat is precies wat ik zei, elke keer zo'n pleidooi is teveel van het goede. Ik zeg nergens dat je niets goeds mag spreken over de dev. Om alleen allemaal irrelevante dingen op te noemen, dat is om het probleem heen gaan praten.

Daarbij vind ik altijd dat het lijkt alsof iemand zich aangevallen voelt, omdat een Dev een klein beetje in slecht daglicht word gezet en dat vind ik, nogmaals, teveel van het goede.

Maar dan nog, je hoeft het uiteraad niet met me eens te zijn en je mag altijd je eigen conclusie trekken. Dat het dan niet is wat ik bedoel, is dan weer een ander verhaal.
Waarom zou je in hemelsnaam items in de chat linken naar mensen toe? :P Je kunt gewoon in de lucht chatten, je krijgt dan wel een "invalid recipient", maar het item staat gewoon in de chat.

En items met sockets linken: gewoon je eigen item unsocketen. Dan kun je zien of je in de basis al een upgrade hebt. Wil je met socketed gems vergelijken moet je echt een calculator gaan gebruiken.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Henkje.doc
Angeloonie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:20:
Waarom zou je in hemelsnaam items in de chat linken naar mensen toe? :P Je kunt gewoon in de lucht chatten, je krijgt dan wel een "invalid recipient", maar het item staat gewoon in de chat.

En items met sockets linken: gewoon je eigen item unsocketen. Dan kun je zien of je in de basis al een upgrade hebt. Wil je met socketed gems vergelijken moet je echt een calculator gaan gebruiken.
Kijk weer twee dingen geleerd :)
Toch nog maar eens weer op zoek gaan naar een leuke Manticore.
Helaas niet goed geluisterd naar het advies van Marcvz en toch een weapon met Vit genomen, dus dat zal nog een puzzel worden.

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:20:
Hoe doe je dit dan juist? Geef je gewoon een niet bestaande naam op ofzo?

• Somoghi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01 00:35
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:38:
[...]

Hoe doe je dit dan juist? Geef je gewoon een niet bestaande naam op ofzo?
Gewoon op enter rammen en linken.. weet alleen zo niet of dit in de AH ook kan..

Omdat het kan...

• ApOE
Drum schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:22:
[...]

Ik zal je vanavond even helpen op AH. Axewi slaat de spijker op zijn kop wat betreft loh en vit :P
Top _/-\o_

* ApOE heeft al een paar ton weg gegooid aan miskopen :X

Verwijderd

ApOE schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:53:
[...]

Top _/-\o_

* ApOE heeft al een paar ton weg gegooid aan miskopen :X
ahjoh voor 100k kan je tegenwoordig goed mp 0 spelen, zodra je dat kan kan je eens gaan groeien en stukje bij beetje je gear upgraden.

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Ja je kan gewoon items linken in de chat zonder recipient. Enter, klik klik klik, klaar.

Maar over iets anders: ik heb het redelijk vaak dat ik in een game zit, iemand komt naar binnen, en ik kan niet gelijk typen. Ik moet dan eerst "/party" typen om de party-chat te triggeren. Soms is dat vrij frustrerend als er monsters in je nek zitten te hijgen terwijl je snel 'e' wilt roepen!

• ApOE
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:55:
[...]

ahjoh voor 100k kan je tegenwoordig goed mp 0 spelen, zodra je dat kan kan je eens gaan groeien en stukje bij beetje je gear upgraden.
Gewoon inferno gaat best makkelijk, maar op MP1 lijkt het een wereld van verschil..

• Axewi
ApOE schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:24:
[...]

Gewoon inferno gaat best makkelijk, maar op MP1 lijkt het een wereld van verschil..
op mp1 worden de mobs van act 1 die normaal lvl 60/61 ? zijn allemaal lvl 63 dus daar is het een bak van verschil ja.
op act 3 is het verschil tussen mp0 en mp1 kleiner doordat daar de meeste mobs al lvl 63 zijn.

De drops daar integen zijn op mp1 act 1 weer een stuk beter dan mp0

Verwijderd

ApOE schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:24:
[...]
Ook rekening mee houden dat MP1 act1 makkelijker is dan MP1 act3. Dus zeker niet act3 gaan doen (wat je gisteren wel deed, samen met Drumatico)
Probeer gewoon een MP en act te kiezen waar je VLOT doorspeelt. Alle rares oprapen en vrij snel zal je wel upgrades beginnen vinden.
Gewoon eventje doorbijten. De meesten op dit forum hebben dezelfde issues gehad toen ze in Inferno kwamen (ik meen me zelf te herinneren dat ik door de zombies achter de kapitein ben neergehaald de eerste keer :-)

Als het kan - probeer MP1 act1 - de combinatie van aantal drops en kwaliteit van drops zouden beter moeten zijn dan MP0 act3. En dus makkelijker dan MP1 act3.

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:36:
[...]

Ook rekening mee houden dat MP1 act1 makkelijker is dan MP1 act3. Dus zeker niet act3 gaan doen (wat je gisteren wel deed, samen met Drumatico)
Probeer gewoon een MP en act te kiezen waar je VLOT doorspeelt. Alle rares oprapen en vrij snel zal je wel upgrades beginnen vinden.
Gewoon eventje doorbijten. De meesten op dit forum hebben dezelfde issues gehad toen ze in Inferno kwamen (ik meen me zelf te herinneren dat ik door de zombies achter de kapitein ben neergehaald de eerste keer :-)

Als het kan - probeer MP1 act1 - de combinatie van aantal drops en kwaliteit van drops zouden beter moeten zijn dan MP0 act3. En dus makkelijker dan MP1 act3.
De drops in act 3 op MP3 zijn ook al L63.
De monster dichtheid is daar echt vele malen beter.
Dus beter MP0 act 3 farmen dan MP1 act 1.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Act 3 MP0 wordt nog steeds veel gebruikt door mensen om XP te farmen (zelfs helemaal naar 100), dus er is niet speciaal een reden om een hoger MP te pakken, dan voor loot/lol (of als je die echt net zo snel farmt als MP0/1).

Er is dus niks mis met MP0.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 14-01-2013 15:52 ]

Verwijderd

heb zelf mp 0-3 gebruikt tot lvl 78, maar is natuurlijk wat minder leuk dan mp 8-10, hoewel ook daar wordt het al snel saai... alle elites van 1 area naar elkaar lokken en knallen maar :D

(grappig met gloom, 1 pack = certain death, 4 packs = overleven tot hatred ofwel discipline op is)

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01 13:47

Flapmo

and back is gigi!

ejtnaj schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:06:
Ja je kan gewoon items linken in de chat zonder recipient. Enter, klik klik klik, klaar.

Maar over iets anders: ik heb het redelijk vaak dat ik in een game zit, iemand komt naar binnen, en ik kan niet gelijk typen. Ik moet dan eerst "/party" typen om de party-chat te triggeren. Soms is dat vrij frustrerend als er monsters in je nek zitten te hijgen terwijl je snel 'e' wilt roepen!
Nog een protip: als je iets verkocht hebt op AH, en je krijgt $$ in je completed tab maar weet niet meer waarvoor dat was; [enter][shift-click op money icon][enter] --> *voila* je verkochte item staat in de chat en je weet weer wat je verkocht had :+.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Marcvz
Flapmo schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:01:
[...]

Nog een protip: als je iets verkocht hebt op AH, en je krijgt $$ in je completed tab maar weet niet meer waarvoor dat was; [enter][shift-click op money icon][enter] --> *voila* je verkochte item staat in de chat en je weet weer wat je verkocht had :+.
Is achterhaald..
Tegenwoordig zie je de items gewoon als je over de namen in je completed lijst gaat...

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:00:
heb zelf mp 0-3 gebruikt tot lvl 78, maar is natuurlijk wat minder leuk dan mp 8-10, hoewel ook daar wordt het al snel saai... alle elites van 1 area naar elkaar lokken en knallen maar :D

(grappig met gloom, 1 pack = certain death, 4 packs = overleven tot hatred ofwel discipline op is)
Ik zou willen dat ik dat zou overleven als WD :P

Ik one-shot me zelf op MP2 al soms op reflect mobs (als ik niet oplet), met 3LL :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 14-01-2013 16:21 ]

Verwijderd

LL? daar heb je toch gloom voor :P. maar idd WD is naar mijn idee een tikkie underpowered, maar maat van me speelde 'm op hc en daar kan je toch nog een goed survivende WD voor maken... vraag me niet hoe maar het kan

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
ejtnaj schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:06:
[...]

Je kunt ook gewoon /p gebruiken in plaats van /party. Dat scheelt toch weer vier knopjes indrukken. :p

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Heb al redelijk wat tips gekregen over upgraden van mijn gear.
Nu vraag ik me het volgende af, ik heb nu een manticore (2s) en vraag me af wat verstandigst is om te doen.

Moet ik of doorsparen voor een 2s manticore met hogere dmg of zal ik voor veel minder geld 1s inleveren en er 1 kopen met ook veel dmg? Ik weet namelijk niet goed wat de invloed hiervan is op mijn dps.

Heb nu iets van 20 mil te besteden en ik zie op AH dat ik minstens het 10-voudige hiervan nodig heb wil ik in de buurt komen van een 1200dps 2s manticore.

Of moet mijn prioriteit nu niet bij een nieuwe manticore liggen, maar bij een ander item? Let hierbij aub niet op m'n gloves :) (deze zijn om te farmen)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/lexk-2348/hero/13042382

thanks voor de tips vast!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Tijdje niet meer gespeeld en ben volgens mij nog steeds maar para lvl 68 ofzo. ZIjn er dingen veranderd? en is iedereen nu al lvl 100? :)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Rone schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:33:
[...]

Je kunt ook gewoon /p gebruiken in plaats van /party. Dat scheelt toch weer vier knopjes indrukken. :p
Enter - Tab :?
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 17:48:
Heb al redelijk wat tips gekregen over upgraden van mijn gear.
Nu vraag ik me het volgende af, ik heb nu een manticore (2s) en vraag me af wat verstandigst is om te doen.

Moet ik of doorsparen voor een 2s manticore met hogere dmg of zal ik voor veel minder geld 1s inleveren en er 1 kopen met ook veel dmg? Ik weet namelijk niet goed wat de invloed hiervan is op mijn dps.

Heb nu iets van 20 mil te besteden en ik zie op AH dat ik minstens het 10-voudige hiervan nodig heb wil ik in de buurt komen van een 1200dps 2s manticore.

Of moet mijn prioriteit nu niet bij een nieuwe manticore liggen, maar bij een ander item? Let hierbij aub niet op m'n gloves :) (deze zijn om te farmen)

thanks voor de tips vast!
Je gloves lijken me een stuk betere upgrade idd. Wat je nu hebt is serieus vendor trash...

Kijk voor je gloves voornamelijk even naar IAS/CHC, aangezien je uit je manticore toch al bijna 300 CHD haalt. Dan moet je voor 20M een HUGE upgrade kunnen scoren.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 14-01-2013 18:35 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:23
Bosmonster schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:20:
[...]

Ik zou willen dat ik dat zou overleven als WD :P

Ik one-shot me zelf op MP2 al soms op reflect mobs (als ik niet oplet), met 3LL :+
Ah, ik wou net vragen of WitchDocs al mee kunnen komen met andere classes zonder een ubersaaie build te maken (denk beerspam) Niet dus? Geef ik het nog een aantal maanden dan maar :P

Mijn YouTube

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 07:35
Iemand nog een tip wat ik als eerste moet gaan upgraden, keuzes zijn lastig :(
Hierbij de link naar mijn Wizzard: http://eu.battle.net/d3/e...tsjert-2960/hero/19325804

Heb ongeveer 20 miljoen te besteden (leuke aanbiedingen zijn altijd welkom).

Verwijderd

ritsjert schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:09:
Iemand nog een tip wat ik als eerste moet gaan upgraden, keuzes zijn lastig :(
Hierbij de link naar mijn Wizzard: http://eu.battle.net/d3/e...tsjert-2960/hero/19325804

Heb ongeveer 20 miljoen te besteden (leuke aanbiedingen zijn altijd welkom).
in ieder geval kun je zon beetje alle gems upgraden naar gelang wat je nodig hebt, Een paar depth diggers zijn zeker beter te krijgen dan je huidige pants. Amu met zon 150 mainstat + je huidige stats moet ook te vinden zijn.

Edit: zie nu die lacunis pas, die kunnen bijzonder goedkoop beter!

en @mistymo:
Nee hoor, zoveel zijn er nog geen honderd, wel een hele rits bijna's maar zo uit m'n hoofd zeg ik Marcvz, Protax, ikzelf zitten op 100 en er zijn er een aantal (An1ma, Timeless o.a.) die dichtbij zitten.

Happymoos#2738

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 19:20 ]

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Hartelijk dank voor de items, dit zal het weer een stukkie makkelijker maken :)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nice, prachtige rolls ! Stiekem hoop ik bij elke glove identify ook op tri-stats met goede rolls. Heb er al gehad maar de rolls waren average, hebben moeilijk verkocht...

• Marcvz
Geen verkeerde drop!

Nu we het toch over items hebben..
Ik heb eigenlijk een pricecheck nodig...
De meneer heeft mij benaderd:
http://www.diabloprogress...er-2102/Mitsurugi/5644989

Niet de minste, europa's beste DH.
Hij heeft interesse in mijn offhand ring.

Heb gezegd dat ie onder 1miljard sowieso niet weggaat. Waarop hij de vraag stelde dat ik hem dus voor 1b wel van de hand wil doen.
Heb natuurlijk gezegd dat ik daar over na moet denken.

De vraag is, zit er meer in denken jullie?

Hier het betreffende ringetje:
http://d3up.com/i/1062380

The Mark (Rare Ring)
+22-55 Damage (Min-Max)
+78 Resistance to All Elements
Attack speed increased by 8%
Critical Hit Damage increased by 34%
Critical Hit Chance increased by 4%
Health Globes and Potions Grant +6176 Life

[ Voor 21% gewijzigd door Marcvz op 14-01-2013 22:36 ]

Als die al niet moeilijk doet over 1B, dan zou ik niet onder de 2B gaan zitten :P

En of je voor dat geld iets kan kopen wat in de buurt komt is aan jou. De CHC/CHD is niet optimaal, dus volgens mij moet je voor dat geld wel iets kunnen kopen wat vergelijkbaar is en een paar honderd M overhouden?

• Marcvz
nah, 2b gaat hem niet worden. Dat is wel heeel erg overpriced.
En hij heeft nog een andere op t oog (hoewel ik dat ook altijd zou zeggen ^^)

Als ik de res laat vallen kan ik voor een paar 100m in dps omhoog.

Ben nu rondje zonder mn ring aan t farmen.. Eens zien of ik last heb van die res die ik verlies.

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:33:
[...]

Je gloves lijken me een stuk betere upgrade idd. Wat je nu hebt is serieus vendor trash...

Kijk voor je gloves voornamelijk even naar IAS/CHC, aangezien je uit je manticore toch al bijna 300 CHD haalt. Dan moet je voor 20M een HUGE upgrade kunnen scoren.
Maar die gloves moest je dus even niet op letten ;). Heb in mn stash nog gloves met 141dex 71all-res 50cd en 9,5cc. dus die zijn prima.

Nog andere tips iemand? Weet namelijk echt niet wat het doet als ik met een 1s manti ga spelen met meer dmg bv...

Bedankt vast!!!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

KneoK schreef op maandag 14 januari 2013 @ 04:38:
[...]

Als je er eentje koopt met ~950 dps met 50% chd en socket dan ga je er volgens D3UP zo'n 5k op vooruit terwijl als je er eentje koopt zonder chd maar met 1200 dps en socket en verder gelijke stats dan schiet je er zo'n 12k mee op.

Het is naar mijn idee dus een beetje zonde om er eentje met minder dps maar met chd en socket te nemen. Als je budget nu nog niet toereikend is dan kun je naar mijn mening veel beter even doorsparen en een hoge dps EF nemen met socket. Ter vergelijking, mijn EF met 158 str, 1243 dps, +0.25 APS en socket kostte me een poos geleden 250 miljoen, ik schat dat je dus tussen de 150 en 200 mil uitkomt voor een goeie 10k tot 13k increase.
helemaal gelukt, Met mijn 200M een EF met 1202 DPS gekocht en 13500 dps omhoog gegaan :P . Was een koopje vergeleken bij de andere (mindere die er tussen stonden) die waren rond de 400/500 M.
Ben dus tevreden nu weer sparen voor een volgende update (weet alleen nog niet welke :)
Mocht iemand nog een idee hebben http://eu.battle.net/d3/e...tingray-2929/hero/1083369 en bedankt voor de hulp medetweakers.

Battle.net tag

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:51

KneoK

Not in a million lightyears

stingray2012 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 01:11:
[...]

helemaal gelukt, Met mijn 200M een EF met 1202 DPS gekocht en 13500 dps omhoog gegaan :P . Was een koopje vergeleken bij de andere (mindere die er tussen stonden) die waren rond de 400/500 M.
Ben dus tevreden nu weer sparen voor een volgende update (weet alleen nog niet welke :)
Mocht iemand nog een idee hebben http://eu.battle.net/d3/e...tingray-2929/hero/1083369 en bedankt voor de hulp medetweakers.
Kijk, dat zijn de betere upgrades!! Gefeliciteerd met de aankoop :)

• nubys
  • Laatst online: 26-01 20:37
http://www.diablofans.com/news/1499-patch-107-datamined-information/

wat meer info over de patch die ze blijkbaar uit de files hebben kunnen halen
monk krijgt flink wat dmg buffs, zelfs sweeping wind word gebuffed

[ Voor 12% gewijzigd door nubys op 15-01-2013 05:54 ]

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Bij barbs als enige verandering:
Threatening ShoutThreatening Shout
FalterFalter : Affected enemies also have their attack speed reduced by -15% for 5 seconds.

Een fout op diablofans. Want zo heeft die skill altijd al gewerkt.

D3 account

Verwijderd

nubys schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 05:50:
http://www.diablofans.com/news/1499-patch-107-datamined-information/

wat meer info over de patch die ze blijkbaar uit de files hebben kunnen halen
monk krijgt flink wat dmg buffs, zelfs sweeping wind word gebuffed
Voor monks niet fout inderdaad... Al wordt snel rushen met tempest rush builds wel NOG makkelijker....
Archonwizards die hoge mp's spelen krijgen het iets makkelijker (zoals ik zelf) en ze hebben een brimstonerecipe toegevoegd (amu accountbound). Eens zien wat die prijzen gaan doen:)

Happymoos#2738

• MarcM88
Bosmonster schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:13:
Amulets:

[Perfect Square [Gem typed based on amulet type]x1 [Fiery Brimstone]x1 [Demonic Essence]x1

Das cheap :D
Inderdaad heel cheap :D dat wordt flink craften!

D3 account

• MarcM88
Hopelijk kan ik straks nog even wat brimstones in slaan als ik thuis kom. Overigens zie ik via auction house tracker dat radiant star emerald nu 13.3 mil is? http://www.d3rmt.com/auct...iant-star-emerald/eugold/

Is dat nog actueel of niet meer?

D3 account

Misschien is er weer een dupe in omloop. Zou wel een goed moment zijn om die nu te gaan misbruiken.

(of mensen die nog een berg hadden met de dupe wachten op een dergelijk moment).

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 15-01-2013 10:24 ]

Verwijderd

MarcM88 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:20:
Hopelijk kan ik straks nog even wat brimstones in slaan als ik thuis kom. Overigens zie ik via auction house tracker dat radiant star emerald nu 13.3 mil is? http://www.d3rmt.com/auct...iant-star-emerald/eugold/

Wil iemand er ff 3 inslaan voor die prijs dan? :)

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-01 20:30
average last 10 trades voor radiant emerald = 34,8 mil

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 15:18
MarcM88 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:20:

Kost nu gewoon 34m :)

• MarcM88
Oi dat is andere koek :P bedankt voor het antwoord.

D3 account

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wel jammer die accountbound meuk eigenlijk :/

Ze hadden dat craften met gebruik van gems voor mainstats gewoon vanaf begin af aan moeten doen.op alle armor delen. en dan statrange afhankelijk maken van gemquality op die manier kan je ook een beetje de prijs reguleren en heb je tegelijkertijd een veel betere money/gemsink

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Tja, ze hebben crafting compleet vernaggeld. En de nieuwe recipe's zijn leuk, maar het account-bound geneuzel is ook niet waar ik op hoopte..

Je kunt redelijk cheap dalijk je hele gear gewoon craften, aanvullen met paar legs en klaar. AH dood op die paar items na.

Jouw idee is erg goed, maar dan moeten wel de craft-costs van gems weg. Niemand gaat iets craften met een gem van 30M :P

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 15-01-2013 10:46 ]

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ik vraag me af hoe goed die items zullen zijn..verder denk ik dat top items nog steeds geld zal opleven (gold)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Dat hangt er vanaf. Als het omgerekend 150K kost ofzo om een amu te craften met 300 + main stat + 5 random props, dan stort de amu-markt redelijk in lijkt me. Ja de top rolls zullen nog wel wat opbrengen, maar alles onder de top-rolls wordt waardeloos. Zelfde met Gloves. Voor 30M (peanuts voor de meesten) craft je even 200 van die dingen en dan zit er vast wel wat goeds bij.

Dat is met de HF's niet gebeurd, omdat het belachelijk veel moeite kost om die rommel te vergaren, maar dat is met deze nieuwe crafts niet het geval.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 15-01-2013 10:57 ]

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 15:18
Bosmonster schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:54:
Dat hangt er vanaf. Als het omgerekend 150K kost ofzo om een amu te craften met 300 + main stat + 5 random props, dan stort de amu-markt redelijk in lijkt me. Ja de top rolls zullen nog wel wat opbrengen, maar alles onder de top-rolls wordt waardeloos. Zelfde met Gloves. Voor 30M (peanuts voor de meesten) craft je even 200 van die dingen en dan zit er vast wel wat goeds bij.

Dat is met de HF's niet gebeurd, omdat het belachelijk veel moeite kost om die rommel te vergaren, maar dat is met deze nieuwe crafts niet het geval.
Het hangt er ook vanaf met welke class je speelt, ik denk bijv. dat als je met een barb speelt het veel minder interessant is om armor items te craften. Aangezien de Immortal King set al redelijk goede bonussen heeft, in het geval de dex en int classes is het bijv. wel interessant om bijv. gloves te craften.

Ik kan niet wachten, ben echt benieuwd! :)

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik denk dat zeker in het begin het wel mee zal vallen met de AH. Het feit dat je makkelijk je eigen items kunt maken zegt nog niet meteen dat je er dikke rolls op hebt! :)
Bosmonster schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:54:

Jep voelt een beetje als de markt van items waar goede legendaries voor in plaats gekomen zijn (denk aan quivers - DML, xbows - Manticore, Skorn voor alle 2H, etc etc). De goede vergelijkbare rares zijn niets meer waard en alleen de top uitzonderlijke rares zijn verkoopbaar. Zal wel hetzelfde zijn voor o.a. amu's straks ja.

Ik vind de monk changes erg erg jammer. Wtf zijn ze daar allemaal aan het doen. Heel erg leuk dat je finishers meer dmg gaan doen, in group play is nog steeds Overawe de enige valid spirit spender voor dmg. En in plaats van de cost wat te retunen dat het spelen dynamischer maakt, uppen ze alle dmg, zelfs van SW en on top of that Cylcone?
Zoloft schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:01:
Ik denk dat zeker in het begin het wel mee zal vallen met de AH. Het feit dat je makkelijk je eigen items kunt maken zegt nog niet meteen dat je er dikke rolls op hebt! :)
Klopt maar een amu is zoals Bos al aangaf vrij cheap. Veel mensen hebben binnen 20-30 tries toch wel een redelijke tot goede HF ring. Als dat met een amu ook zo ongeveer is, heb je binnen notime een aardig amu en stort de prijs op de AH compleet in :P

[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 15-01-2013 11:08 ]

Bnet pindle#2913

• pstalman
  • Laatst online: 26-01 18:08
Op zich is het craften een leuke bezigheid, dit is toch een stuk beter dan de huidige recipes.
Vooral op HC zie ik hier wel voordelen in :)

En de HC Wiz heeft gister 1 lvl erbij gekregen, dus nu lvl 58 :)

https://d4armory.io/Player/803500

porn* schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:02:
[...]

Klopt maar een amu is zoals Bos al aangaf vrij cheap. Veel mensen hebben binnen 20-30 tries toch wel een redelijke tot goede HF ring. Als dat met een amu ook zo ongeveer is, heb je binnen notime een aardig amu en stort de prijs op de AH compleet in :P
Van alle crapendaries is het aantal brimstones inmiddels ook ruim voldoende. Heb er van de afgelopen weken nog 100+ liggen en ik speel niet superveel. De gems kosten ook niks en als de droprate van die essence dan ook nog 20% per elite is ofzo, dan kun je er op een avondje zo 10-20 craften :P

Maar goed, het geeft je weer wat te doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 15-01-2013 11:12 ]

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
pstalman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:07:
Op zich is het craften een leuke bezigheid, dit is toch een stuk beter dan de huidige recipes.
Vooral op HC zie ik hier wel voordelen in :)

En de HC Wiz heeft gister 1 lvl erbij gekregen, dus nu lvl 58 :)
Op HC gaat het idd een leuke dynamiek geven denk ik. Die exquisit essences dat ik gekocht heb gaan nog opleveren.

Ik ben ondertussen plvl 30.
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/16139719

Verwijderd

Werd ook weleens een keer tijd dat het craften zinvol werd. Zo jammer dat ze dat zelf voor de release niet ingezien hebben dat craften nu zinloos is.
Ondertussen een monk gestart om wat af te wisselen met mijn barb en WD, Paragon 100 boeit me namelijk niet zo.

• pstalman
strekie schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:15:
[...]

Op HC gaat het idd een leuke dynamiek geven denk ik. Die exquisit essences dat ik gekocht heb gaan nog opleveren.

Ik ben ondertussen plvl 30.
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/16139719
wow nice :)
Ik zie dat je helemaal geen leech hebt, werkt dat een beetje met alleen die passive skill?
Mijn WD heeft 950+ loh op de amu en 2.8 ofzo op het wapen.

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 15-01-2013 11:26 ]

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Wow, welgeteld 1 wijziging voor de WD en dat is niet eens een active spell maar een klein vangnetje die je het liefst niet aanspreekt. Ik heb liever dat ze wat wijzigingen doen bij de WD zodat Spirit Vessel niet een must is om te hebben. Goed, ze hebben duidelijk de focus op andere classes :(

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Joarie schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:42:
Wow, welgeteld 1 wijziging voor de WD en dat is niet eens een active spell maar een klein vangnetje die je het liefst niet aanspreekt. Ik heb liever dat ze wat wijzigingen doen bij de WD zodat Spirit Vessel niet een must is om te hebben. Goed, ze hebben duidelijk de focus op andere classes :(
Dat stond ook al in de blogpost :)

WD was een van de vorige patches al aangepast (:')). Blijkbaar vonden ze het nu nodig Monks te buffen (:'))

Volgens patch wordt het vast nodig om Barbs te buffen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 15-01-2013 11:44 ]

• Joarie
  • Nu online
Oh ja, die ene patch waarbij eindelijk de pets levensvatbaar werden. Tja...het was toen even leuk dat we weer mee mochten doen op Inferno met de andere classes.

Ach ja, de WD was meer een leuke gimmick met zijn spells dan een MF/GF/Exp-busting class.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 17:22

UTADDICT

NERF

Joarie schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:42:
Waarom is het erg dan dat deze een must is? Ik heb altijd weinig moeite om hem te laten staan, niet echt een hele belangrijke andere 3e passive.

Overigens had ik ook geen changes verwacht, ik vind WD's best goed op het moment. Tenminste, in vergelijking met een Warrior, Monk en DH waar ik altijd mee samen speel.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Joarie
  • Nu online
UTADDICT schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:47:
[...]

Waarom is het erg dan dat deze een must is? Ik heb altijd weinig moeite om hem te laten staan, niet echt een hele belangrijke andere 3e passive.
Daarin zit eigenlijk ook het antwoord. Er zijn ook niet veel andere passives die wat toevoegen aan een WD-build.
De class gaat verder gebukt onder het feit dat de mana-regen voornamelijk passief gebeurt, met een uitzondering van 1 passive daarbij waarbij je én een kill moet maken én het plaats moet vinden in je pickup range. Waarom niet de crit-regeneration van de wizard overnemen? Dat zou veel interessantere zaken opleveren, als je de zombiebears/acid cloud zwakker maakt en andere attacks een buff geeft.

• Sloeberjong
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11-2025
Het is wel een belangrijke passive voor Hardcore. Laatst ging hij voor het eerst af bij me, dat was wel even schrikken. Ik vind het niet zo erg dat ie beter wordt, hoewel het dan misschien wel weer te makkelijk wordt...

Zijn er trouwens nog mensen die een beetje casual willen farmen/levellen op HC? Ik speel meestal 's avonds een uurtje of 2 à 3 (tussen 8 en 11). Ik ben geen snelle farmer ofzo, maar ik kan MP1 Act 1 wel aan (Ik deed wat keyruns, maar nog geen succes). M'n doel is om uiteindelijk een hellfire ring te scoren, maar daar is m'n WD nog niet sterk genoeg voor...hoe dan ook, ik ga niet als een malloot door de levels omdat er bij de rare items voor mij nog best wat upgrades te vinden zijn en ik ook nog wel meer gold nodig heb (vermogen nu ca. 3 mil).

M'n vrienden spelen allen SC, maar daar ben ik wel op uitgekeken dus ik zoek wat andere casual minded mensen...voeg me toe en meldt dan even het GoT. Thx!

m'n profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sloeberjong-1760/
Joarie schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:46:
Oh ja, die ene patch waarbij eindelijk de pets levensvatbaar werden. Tja...het was toen even leuk dat we weer mee mochten doen op Inferno met de andere classes.

Ach ja, de WD was meer een leuke gimmick met zijn spells dan een MF/GF/Exp-busting class.
Mwah, ik kan toch best de 60M/uur aantikken met mn WD, met max MF.
UTADDICT schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:47:
[...]

Overigens had ik ook geen changes verwacht, ik vind WD's best goed op het moment. Tenminste, in vergelijking met een Warrior, Monk en DH waar ik altijd mee samen speel.
Ik doe het ook niet zonder SV hoor. Te vaak one-hit ik mezelf of loop ik per ongeluk tegen die alqaida-dwergen aan. Een death minder is wat dat betreft veruit de meeste winst. Ik speel echter wel praktisch altijd solo.

Misschien dat het met de reflect changes niet meer nodig is, maar voor nu hou ik hem erin.

• Joarie
  • Nu online
Bosmonster schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:54:
[...]

[...]
Ja maar jij bent jij ;)
Je had al cash zat vanaf het begin met wat goede investeringen en finds :)

De 0-zombie dog build was wel leuk om bij je te zien, maar dat was puur een fun build _/-\o_

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Bosmonster schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:54:
[...]

[...]

Ik doe het ook niet zonder SV hoor. Te vaak one-hit ik mezelf of loop ik per ongeluk tegen die alqaida-dwergen aan. Een death minder is wat dat betreft veruit de meeste winst. Ik speel echter wel praktisch altijd solo.

Misschien dat het met de reflect changes niet meer nodig is, maar voor nu hou ik hem erin.
Eens, heb ik dus ook. Vooral die dwergen, daar word ik gillend gek van. Ook blaas ik mezelf geregeld op met Reflect Damage mobs. Ik kijk te weinig naar de affixes en laat het me overkomen, dus ga los met beren = dode WD, of gered door SV ;-)

Gisteren een 'iets' betere pox gevonden, maar hij kan nog beter. One step at a time. Wordt overigens echt gestoord van de hoge prijzen voor wapens met Int, life steal, ChD en socket. Bizar gewoon, daar ga ik met deze prijzen dus echt nooit aan komen.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Zou iemand me wat tips kunnen geven voor een wat betere monk build? Althans aanraders, ik zat gister wat te experimenteren met o.a. exploding palm. Het was alleen niet zo'n succes!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Oxidda schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:04:
Zou iemand me wat tips kunnen geven voor een wat betere monk build? Althans aanraders, ik zat gister wat te experimenteren met o.a. exploding palm. Het was alleen niet zo'n succes!
Ik werk zelf met deze build (en gear). Kan met redelijk gemak MP4 aan.
http://eu.battle.net/d3/e...ullebol-1977/hero/7727590

edit:
de passive "Chant of Resonance" vervang ik vaak voor "Fleet Footed" trouwens...

[ Voor 10% gewijzigd door Krullebol.nl op 15-01-2013 12:26 ]

• pstalman
SV heb ik nog nooit gebruikt, ook niet op HC.
Ik zie niet in waarom ik dat nodig zou hebben. <-- ooit vergat ik SW, dat is natuurlijk wel belangrijk :)

Toch zie ik veel verschillende passives tussen anderen hier op GoT en die ik zelf gebruik,
Blijkbaar vind ik toch andere dingen belangrijk in mijn build.

Ik heb genoeg defense, kan denk ik wel tanken en heb bijna 1k life regen en 950+ loh en 2.8 ls.
Dat moet toch genoeg zijn :)
En om eerlijk te zijn is het nu een mule nadat hij Paralvl 1 is :)

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 15-01-2013 12:20 ]

Hangt er een beetje vanaf ook hoe snel je wilt spelen. De meeste SC chars zijn gemaakt om snel te kunnen farmen en wil je snel door mobs heen raggen, met zoveel mogelijk AoE.

Dan worden dat soort skills een stuk belangrijker, want voor je het weet zit er een reflect mob in de roedel en kill je je zelf met 2 bears. 3LL of regen of LoH heb je dan verdomd weinig aan :P

Het is dus ook niet zozeer dat ik het echt nodig heb om te overleven, maar wel om snel te kunnen blijven farmen zonder continu op te moeten letten. Nu zie ik soms gewoon ineens mn health verdwijnen en een SV icoontje verschijnen en denk ik "hey, dat was blijkbaar een reflect mob", maar dan istie al dood en kan ik lekker door blijven gaan :+

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 15-01-2013 12:55 ]

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Krullebol.nl schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:11:
[...]

Ik werk zelf met deze build (en gear). Kan met redelijk gemak MP4 aan.
http://eu.battle.net/d3/e...ullebol-1977/hero/7727590

edit:
de passive "Chant of Resonance" vervang ik vaak voor "Fleet Footed" trouwens...
Ik ga dit vanavond eens proberen (of een kleine variatie daarvan) , thanks!

• pstalman
Bosmonster schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:53:
Hangt er een beetje vanaf ook hoe snel je wilt spelen. De meeste SC chars zijn gemaakt om snel te kunnen farmen en wil je snel door mobs heen raggen, met zoveel mogelijk AoE.

Dan worden dat soort skills een stuk belangrijker, want voor je het weet zit er een reflect mob in de roedel en kill je je zelf met 2 bears. 3LL of regen of LoH heb je dan verdomd weinig aan :P

Het is dus ook niet zozeer dat ik het echt nodig heb om te overleven, maar wel om snel te kunnen blijven farmen zonder continu op te moeten letten. Nu zie ik soms gewoon ineens mn health verdwijnen en een SV icoontje verschijnen en denk ik "hey, dat was blijkbaar een reflect mob", maar dan istie al dood en kan ik lekker door blijven gaan :+
jij speelt SC :) (= default meer DPS) maar ook zelfs daar ga ik echt niet door door een Reflect mob (ik gebruik de bears dan ook niet). De enige char van mij die wel bij reflect dmg dood gaat is de DH.

Reflect doet toch 10% dmg terug, dus met gemiddeld 40k+ HP op HC moet je dus 400k gehit hebben voor een instant death. <-- geen idee wat res/armor etc hier van invloed op is

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
pstalman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:16:
SV heb ik nog nooit gebruikt, ook niet op HC.
Ik zie niet in waarom ik dat nodig zou hebben. <-- ooit vergat ik SW, dat is natuurlijk wel belangrijk :)

Toch zie ik veel verschillende passives tussen anderen hier op GoT en die ik zelf gebruik,
Blijkbaar vind ik toch andere dingen belangrijk in mijn build.

Ik heb genoeg defense, kan denk ik wel tanken en heb bijna 1k life regen en 950+ loh en 2.8 ls.
Dat moet toch genoeg zijn :)
En om eerlijk te zijn is het nu een mule nadat hij Paralvl 1 is :)
SV heb je op HC idd niet nodig, anders speel je fout maar bij mij staat die toch altijd tussen mijn passives. Die ene keer dat je lag hebt tijdens een dubbele elite fight leef je tenminste nog.
WD kunnen trouwens ook snel farmen. Zit nu meestal in een 4xWD party op HC en we knallen redelijk snel door act 3 door.

Verwijderd

pstalman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:03:
[...] De enige char van mij die wel bij reflect dmg dood gaat is de DH.
eerm... heb je geen gloom aan, dan kun je tot mp6-7 gewoon lekker blijven knallen :D
pstalman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:03:
[...]

jij speelt SC :) (= default meer DPS) maar ook zelfs daar ga ik echt niet door door een Reflect mob (ik gebruik de bears dan ook niet). De enige char van mij die wel bij reflect dmg dood gaat is de DH.

Reflect doet toch 10% dmg terug, dus met gemiddeld 40k+ HP op HC moet je dus 400k gehit hebben voor een instant death. <-- geen idee wat res/armor etc hier van invloed op is
Hangt van de HP van de mob af. Op MP2 is het soms net genoeg om mezelf te killen, op MP0/1 hebben ze meestal niet genoeg.

Mijn Bears doen 600-700K damage per stuk, dus als ik die door een groepje reflect laat gaan dan one-hit ik mezelf wel ja :)

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Bosmonster schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:26:
[...]

Hangt van de HP van de mob af. Op MP2 is het soms net genoeg om mezelf te killen, op MP0/1 hebben ze meestal niet genoeg.

Mijn Bears doen 600-700K damage per stuk, dus als ik die door een groepje reflect laat gaan dan one-hit ik mezelf wel ja :)
Precies, mijn gear is verre van optimaal, en met crits van 450k per beer ga ik al compleet kapot :p

Jammer dat WD's maar 3% LL kunnen krijgen maximaal...

[ Voor 5% gewijzigd door UTADDICT op 15-01-2013 13:38 ]

• pstalman
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:23:
[...]

eerm... heb je geen gloom aan, dan kun je tot mp6-7 gewoon lekker blijven knallen :D
klopt, ik moet nog steeds een build vinden dat past bij wat ik leuk vind.
Bosmonster schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:26:
[...]

Ik doe 23k unbuffed dps op de HC WD volgens diabloprogress, dus het duurt nog wel even door ik de 600k haal :)
UTADDICT schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:29:
[...]

Precies, mijn gear is verre van optimaal, en met crits van 450k per beer ga ik al compleet kapot :p

Jammer dat WD's maar 3% LL kunnen krijgen maximaal...
Ik ga dus maar nooit de beertjes gebruiken @ HC :)

[ Voor 63% gewijzigd door pstalman op 15-01-2013 14:10 ]

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Waarschijnlijk is het mijn n00bness, maar hoe herken ik nou eigenlijk de waarde van items?
Wanneer ik een high DPS zwaard vind met goede stats erop en ik vergelijk deze op de AH, zie ik dat ze voor minimaal een paar miljoen te koop staan. Ik raak mijn -vergelijkbare- items nog niet kwijt voor 50.000 gold.

• MarcM88
Ik vraag me nu eigenlijk af of die beren worden gezien als pets of als magie. Want reflect damage van pets verdwijnt in 1.07. Dus als die beren daaronder vallen.. gaat het heerlijk spammen worden voor WD's :)

D3 account

MarcM88 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:53:
Ik vraag me nu eigenlijk af of die beren worden gezien als pets of als magie. Want reflect damage van pets verdwijnt in 1.07. Dus als die beren daaronder vallen.. gaat het heerlijk spammen worden voor WD's :)
Tis gewoon een spell die eruitziet als beren. Geen pets dus.

De pets zijn eigenlijk totaal doelloos, behalve dat ze af en toe misschien wat aandacht afleiden van jezelf. Tis dat ik te lui ben om meer dan 4 actieve skills te gebruiken, anders had ik ze vervangen :+

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ferreur schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:53:
Waarschijnlijk is het mijn n00bness, maar hoe herken ik nou eigenlijk de waarde van items?
Wanneer ik een high DPS zwaard vind met goede stats erop en ik vergelijk deze op de AH, zie ik dat ze voor minimaal een paar miljoen te koop staan. Ik raak mijn -vergelijkbare- items nog niet kwijt voor 50.000 gold.
Goeie vraag, ik weet het ook nog niet 100% . Je zou eigenlijk kunnen beginnen vanuit je eigen class, wat heb ik echt nodig op item x? Dan eens kijken wat je in zoekresultaten krijg.

Dan valt me op dat het voornamelijk gaat om precies de goeie combinatie stats, met dan net weer een wat hogere hoeveelheid dan een goedkoper item.

Ik weet niet of dit beetje logisch klinkt?
Pagina: 1 ... 159 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.