Damage is praktisch max, CHC is max, int+sock komt op 213 int, wat ook erg lekker is, en nog 80 vit als bonus.

Heel veel beter komen ze niet. De str had een andere roll kunnen zijn, maar dan wastie ook gelijk 500M+ geweest :)

Daar ga ik in ieder geval voor 250M geen 10-20K op pakken. Het is volgens mij zelfs mn duurste item :P

Denk dat ik aardig wat nog kan halen bij mn Vile Wards en Pox. Ook mn Zuni chest kan wel beter. Eens kijken wat ik kan krijgen voor dit geld in die regionen...

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 31-12-2012 15:25 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Marcvz schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:09:
[...]

Is je armory wel up to date dan?
Je hebt maar 8.5 crit chc en lage int..

Volgens mij kun je daar nog makkelijk 10-20k pakken.
Legendary off-hands met item level 62 kunnen sowieso geen 10% chc rollen, daar is item level 63 voor nodig (oftewel een compleet ander item).

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Ik doelde niet zozeer op de TotD specifiek.
Want ik gaf eerder al aan dat ik een andere mojo heb, dus dat ie daar op vooruit kan gaan als ie zn pickup in wilt leveren.
Zo ook met de waardes die ik noem. Als hij van een TotD afstapt is er nog genoeg winst te behalen :)

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Marcvz schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:51:
Ik doelde niet zozeer op de TotD specifiek.
Want ik gaf eerder al aan dat ik een andere mojo heb, dus dat ie daar op vooruit kan gaan als ie zn pickup in wilt leveren.
Zo ook met de waardes die ik noem. Als hij van een TotD afstapt is er nog genoeg winst te behalen :)
Maar als hij die 20 yards pick-up range van TotD inlevert dan valt zijn Grave Injustice-build in elkaar, lijkt me. Dus dat is dan geen optie. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Marcvz
Hehe, ik ben niet echt thuis in wd's.
Zie wel dat er in de top 100 veel spelers zijn die met een serpent lopen.
Die pickup kun je ook met andere items compenseren natuurlijk.
vile wards kun je t bv vrij goedkoop op krijgen.

Maar inderdaad. Als t echt een item is waar z'n huidige build met valt of staat, dan kan hij beter bij een TotD blijven. En dan valt daar weinig te winnen indeed :)

voor 250mil zou z'n mainhand misschien ook wel een optie zijn..?
Ik weet niet hoe vervelend een EF is voor een wd, maar met int zijn ze vrij goedkoop.

De top 100 zijn dps hoeren. Ik houd het graag ook praktisch :P

Wapen kan ik switchen voor een carving knife, maar dat kost me de volledige 250M voor een upgrade... Een EF met CHD en LL wordt nog duurder vrees ik.

Moeilijk moeilijk.. Ik ben gewoon te krenterig om grote bedragen uit te geven denk ik :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 31-12-2012 16:59 ]

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Bosmonster schreef op maandag 31 december 2012 @ 16:33:
De top 100 zijn dps hoeren. Ik houd het graag ook praktisch :P

Wapen kan ik switchen voor een carving knife, maar dat kost me de volledige 250M voor een upgrade... Een EF met CHD en LL wordt nog duurder vrees ik.

Moeilijk moeilijk.. Ik ben gewoon te krenterig om grote bedragen uit te geven denk ik :P
soms kom je natuurlijk op een bepaalt punt dat een upgrade nu eenmaal een groot bedrag kost ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
dx5314 schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:38:
Vanmiddag eindelijk weer eens twee upgrades gekocht.

Gloves verloor ik wel damage mee, maar kreeg er wel wat meer EHP voor terug.
Blijf op zoek naar een soortgelijke glove met meer STR en CHD of AS.

Daarnaast heb ik een nieuwe ring gescoord die met 16K DPS extra gaf.

[afbeelding]

http://www.diabloprogress.com/hero/protax-2556/Onyx/8200781

DPS Unbuffed: 193,274.72
EHP Unbuffed: 642,688

Sutro bedankt voor de tips! :)
graag gedaan hoor!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

• Marcvz
Mjah, je kunt beter in 1x een item kopen waar je 10k of meer op vooruit gaat dan dat je meerdere items marginaal upgrade..
tenminste, dat vind ik.
Daarna kun je sparen voor t volgende slot.

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07-2025
Marcvz schreef op maandag 31 december 2012 @ 18:02:
Mjah, je kunt beter in 1x een item kopen waar je 10k of meer op vooruit gaat dan dat je meerdere items marginaal upgrade..
tenminste, dat vind ik.
Daarna kun je sparen voor t volgende slot.
Hangt ervanaf natuurlijk, puur dps is 10k een mooie sprong maar als je bv 5k dps en ook een berg EHP bijwint is het evengoed de moeite.

Maar goed, mijn allerduurste upgrade was mijn IK chest voor 17mil dus op dat niveau zit ik nog niet ;)

Edit: bedenk ik me zonet dat de Witching Hour op mijn Wiz nog iets duurder was, 20mil :+

[ Voor 7% gewijzigd door Sfinx- op 31-12-2012 18:56 ]

• Marcvz
Mjah, het is wel van belang dat je vroeg begint met EHP stacken op de juiste slots.
Zo raad ik iedereen af om vit op zn wapen te pakken. Als het erop zit, ok, maar zorg dat je het kunt missen.
Anders loop je op den duur tegen een punt aan dat je een slot niet meer fatsoenlijk kunt upgraden omdat je de EHP niet kan missen.
En dan moet je ineens ook een upgrade voor een ander slot kopen om dat weer te compenseren.

Dat is natuurlijk nogal zuur als er ineens een fantastisch wapen op de AH verschijnt met 1D12H en een 0 te weinig op t eind :)

Nu spreek ik wel voornamelijk vanuit mijn eigen ervaring.
En ik zit al een lange tijd op een punt dat ik 200mil voor een item een goedkope upgrade noem..
Het aanbod voor items van xxmil is vele malen groter. Dus daar kun je makkelijker schuiven.

[ Voor 18% gewijzigd door Marcvz op 31-12-2012 19:08 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 19:53
Ik ben al een tijdje op zoek naar een betaalbare Won Khim Lau voor rond de 30M (Sock, 10+ Ias, Dex). Maar ik twijfel toch of dit meer damage gaat doen (Met 1000 dps) dan een Fist of Azz'Turasq met 1250 of 1300 base DPS. Ik weet dat een deel van de Won niet meegerekend wordt in je DPS, maar scheelt dat zoveel?

Bij een 240-650 is dat toch te vergelijken met +/- 300 base DPS op dat wapen? (Dus dan is hij even goed als een AzTuarsq met 1300 dps, ervanuitgaande dat de Won 1000 dps heeft).

• Marcvz
t Is lastig uit te rekenen.
Maar ik denk dat de WKL het wint qua effectieve dps.
(afhankelijk van je build natuurlijk, maar met cylone build in ieder geval wel)

Wat je kunt doen, is een goedkope WKL kopen om te testen.
Gewoon even een boss killen op bepaald MP met de stopwatch aan.

Desnoods pak je ook even de gem uit je huidige wapen zodat t net is of ze beide geen socket hebben.

Plus een socket in een WKL geeft meer effectieve dps dan de nummertjes showen.
Want die dmg bonussen komen natuurlijk op bij de crit dmg erbij.

Kost je misschien wat dagen uitzoek werk, maar dan doe je de koop in ieder geval met een goed gevoel.
En die goedkope WKL raak je wel weer kwijt.. Als je de AH beetje in de gaten houdt kun je hem misschien wel weer voor meer van de hand doen.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Bosmonster schreef op maandag 31 december 2012 @ 16:33:
Zeker weten? We hebben niet dezelfde char dus hier komt een enigzins manke vergelijking, maar ik verlies dps met jouw wapen op mijn WD... en ik heb een manajuma-aardappelschilmesje van 10m @ 824 dps. Met 100 int en 100 crit dmg extra maak je veel goed.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• RedHat
Marcvz schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:49:
t Is lastig uit te rekenen.
Maar ik denk dat de WKL het wint qua effectieve dps.
(afhankelijk van je build natuurlijk, maar met cylone build in ieder geval wel)

Wat je kunt doen, is een goedkope WKL kopen om te testen.
Gewoon even een boss killen op bepaald MP met de stopwatch aan.

Desnoods pak je ook even de gem uit je huidige wapen zodat t net is of ze beide geen socket hebben.

Plus een socket in een WKL geeft meer effectieve dps dan de nummertjes showen.
Want die dmg bonussen komen natuurlijk op bij de crit dmg erbij.

Kost je misschien wat dagen uitzoek werk, maar dan doe je de koop in ieder geval met een goed gevoel.
En die goedkope WKL raak je wel weer kwijt.. Als je de AH beetje in de gaten houdt kun je hem misschien wel weer voor meer van de hand doen.
Had ik nog niet aan gedacht, dat de crit damage bij de extra damage berekend wordt. Dan wint de WKL het als offhand. Maar waarom zit er dan nog zoveel prijsverschil in? Een Fist met socket, 180 dex, 10/11 ias en 1250 dps vind je eigenlijk niet onder de 100M. Een WKL vind je af en toe wel voor 40~60M met socket en 10+ ias.

Voor mij is het de investering nog niet waard, upgrade/cost-wise. Kan ik beter m'n helm veranderen voor een Mempo, omdat ik toch nog ff bij Blackthornes wil blijven ivm lifeleech en EHP :)

Wat kost het in vergelijking toch enorm weinig om naar 60-70k dps te gaan met een monk, maar daarboven is het echt rauw met de prijzen. Heel de AH is fucked up eigenlijk, de prijsverschillen zijn te groot tussen mid en high end gear. (Mid end is imho te goedkoop, totaal geen aansluiting tussen high-midend en highend).

[ Voor 17% gewijzigd door RedHat op 31-12-2012 22:28 ]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
RedHat schreef op maandag 31 december 2012 @ 22:26:
[...]

Had ik nog niet aan gedacht, dat de crit damage bij de extra damage berekend wordt. Dan wint de WKL het als offhand. Maar waarom zit er dan nog zoveel prijsverschil in? Een Fist met socket, 180 dex, 10/11 ias en 1250 dps vind je eigenlijk niet onder de 100M. Een WKL vind je af en toe wel voor 40~60M met socket en 10+ ias.

Voor mij is het de investering nog niet waard, upgrade/cost-wise. Kan ik beter m'n helm veranderen voor een Mempo, omdat ik toch nog ff bij Blackthornes wil blijven ivm lifeleech en EHP :)

Wat kost het in vergelijking toch enorm weinig om naar 60-70k dps te gaan met een monk, maar daarboven is het echt rauw met de prijzen. Heel de AH is fucked up eigenlijk, de prijsverschillen zijn te groot tussen mid en high end gear. (Mid end is imho te goedkoop, totaal geen aansluiting tussen high-midend en highend).
je moet de +lit damage modifier goed in de gaten houden. vanaf 20% maakt elk % 10M+ prijs verschil :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• RedHat
Mofkees schreef op maandag 31 december 2012 @ 22:35:
[...]

je moet de +lit damage modifier goed in de gaten houden. vanaf 20% maakt elk % 10M+ prijs verschil :)
Is dat voor een Monk relevant? Monk doet toch eigenlijk geen / weinig lightning damage?

FoT natuurlijk. DoH.

[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 31-12-2012 22:39 ]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
RedHat schreef op maandag 31 december 2012 @ 22:38:
[...]

Is dat voor een Monk relevant? Monk doet toch eigenlijk geen / weinig lightning damage?

FoT natuurlijk. DoH.
juist die property maakt WKL BiS :) FoT en Cyclones zijn allemaal lightning damage dus je kunt zomaar 1/4 meer damage doen dan op paperdoll.

Natuurlijk gebruik je misschien andere skills, dan zou ik niet voor WKL gaan..

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• RedHat
Mofkees schreef op maandag 31 december 2012 @ 22:46:
[...]

juist die property maakt WKL BiS :) FoT en Cyclones zijn allemaal lightning damage dus je kunt zomaar 1/4 meer damage doen dan op paperdoll.

Natuurlijk gebruik je misschien andere skills, dan zou ik niet voor WKL gaan..
Ik gebruik FoT met Cyclone idd. Vind het erg fijne skills. Dus ik ga AH in de gaten houden voor WKL :)

• Marcvz
Inderdaad. WKL is BiS.
Waarom andere wapens duurder zijn is simpel.
Highend spelers houden van ranglijstjes. En daar legt dr WKL t snel af.
Dat is ook de rede dat ik er geen heb.

Midrange zou van mij duurder mogen zijn.
Maar de prijs voor highend vind ik prima.
Anders ben je na 3 weken uigegrind.. Das ook niet de bedoeling.
En t aanbod van midrange is zo groot, dat t ook weer niet gek is dat deze weinig kosten..

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-01 16:51
Voor 2012 nog paragon lvl 20 kunnen halen en nog wat geluk met de AH en weer wat gold in de pocket.
In ieder geval iedereen de beste wensen voor 2013 toegewenst.
Tektoon schreef op maandag 31 december 2012 @ 21:11:
[...]

Zeker weten? We hebben niet dezelfde char dus hier komt een enigzins manke vergelijking, maar ik verlies dps met jouw wapen op mijn WD... en ik heb een manajuma-aardappelschilmesje van 10m @ 824 dps. Met 100 int en 100 crit dmg extra maak je veel goed.
Ik verlies sowieso snel met verlies van base damage, maar grootste nadeel aan de carving knives is dat het leuke paperdoll dps kan geven (met eentje van 200M ga ik er ongeveer 20K op vooruit), maar dat het eigenlijk een veel te snel wapen is voor Zombie Bears.

Attack speed boeit daar niet zo veel voor, je wilt vooral hoge base (bij voorkeur black) damage hebben. Daarom ben ik tot nu toe vrij huiverig geweest met upgraden naar een goede carving knife.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 01-01-2013 11:54 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01
Tijdje terug besloot ik te stoppen met D3 maar ik ben toch weer begonnen. Had al mijn monk gear verkocht dus ik had wel wat gold klaarliggen om opnieuw te beginnen.

Ik heb mijn DH wat leuke gear gegeven.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/614855

Overal multishottend doorheen rennen (alles is instahit op MP3, op packs na natuurlijk). Toch 64,5% CHC op multishot zitten. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-01 19:44
Wolf schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 12:26:
Tijdje terug besloot ik te stoppen met D3 maar ik ben toch weer begonnen. Had al mijn monk gear verkocht dus ik had wel wat gold klaarliggen om opnieuw te beginnen.

Overal multishottend doorheen rennen (alles is instahit op MP3, op packs na natuurlijk). Toch 64,5% CHC op multishot zitten. :P
Welcome back, bro ;) Nog de beste wensen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01
An1mA schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 13:59:
[...]

Welcome back, bro ;) Nog de beste wensen.
Bedankt!

En van hetzelfde aan iedereen hier natuurlijk!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-01 16:35

scorpie

Supra Addict

Iedereen de beste wensen! :)
Ik heb alvast een goed voornemen voor 2013: een Hellfire Ring craften. Ik heb nu 5 a 6 machines, m'n ma (jup, for real :P) wil ook meedoen met een barb (paragon 54 ofzo, ma heeft tijd over :+), zij heeft ook wat machines over. Wie wil helpen op een redelijk hoog MP level? (Het gaat toch maar om de eerste Hellfire Rings, dus het boeit ons niet zo dat het geen BiS ring zal worden, zolang we er maar zeker weten ieder eentje kunnen craften :P)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• nubys
  • Laatst online: 27-01 15:38
Wil wel helpen om ubers te doen op mp7,voeg me maar toe. Wesfeye#1142

Verwijderd

Heeft er nog iemand tips over welk slot ik best als volgende kan ugraden voor mijn barb? (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Xavve-2232/hero/12939813)

Ik was zelf aan het denken aan een immortal king's chest maar die zijn (althans voor mij) onbetaalbaar voor dezelfde hoeveelheid vit die ik nu heb. Is een rare armor met 3 sockets niet gewoon beter en goedkoper kwa stats?

Budget is momenteel ongeveer 36 mil.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Begin maar eerst bij je mainhand en je offhand. Daar valt al veel winst te halen. Voor 15 mil elk zou je veel betere wapens kunnen vinden (zie KneoK voor de high-end versie) en voor de rest koop je nog een groene, betere gem voor je mainhand.

Kijk anders eens naar mijn barb: beide wapens hebben 15mil gekost en gezien mijn véél lagere str-stat geef ik ondertussen toch 100K DPS. Ze hebben niet de 500str die je hebt op de wapens maar je kan wel een deel recupereren met betere shoulders, armor, amulet, bracers, boots en pants. Dat kost natuurlijk gold maar het maximaliseren van je main stat lijkt me het belangrijkste als laatste te maximaliseren.

[ Voor 54% gewijzigd door Phuncz op 01-01-2013 15:48 ]

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-01 18:30

Shiro

Serenity

scorpie schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 14:18:
Iedereen de beste wensen! :)
Ik heb alvast een goed voornemen voor 2013: een Hellfire Ring craften. Ik heb nu 5 a 6 machines, m'n ma (jup, for real :P) wil ook meedoen met een barb (paragon 54 ofzo, ma heeft tijd over :+), zij heeft ook wat machines over. Wie wil helpen op een redelijk hoog MP level? (Het gaat toch maar om de eerste Hellfire Rings, dus het boeit ons niet zo dat het geen BiS ring zal worden, zolang we er maar zeker weten ieder eentje kunnen craften :P)
Ik heb je geadd. Ik en een vriend kunnen het op MP10 doen, gegarandeerde drop, je hoeft niks te doen en alleen te joinen vlak voordat de boss dood gaat dan. Voordeel is dat je niks hoeft te doen behalve de portals openen. Nadeel, zover je dat zo ervaart is dat je het gevecht niet gaat meemaken. Als je het nog nooit hebt gedaan is dat misschien een nadeel dan :P

Juniper RWD

• Somoghi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:18
Iedereen inderdaad de beste wensen :)

Net als Scorpie heb ik ook 6 machines maar niet de skills en of gear (laat ik in het midden) om op MP10 te gaan raggen..

Ook ik zou graag een HF ring craften heb alle chars dus wat het ook wordt het is welkom :)

ant to add me? Somoghi#2595

Omdat het kan...

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:37
Vandaag me eerste set item gevonden en inferno uit gespeeld. Dus nu wordt het volle bak farmen voor betere gear, daar heb ik nogal gebrek aan ;)

Oja, toevoegen kan: Flesdop#2836

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-01 21:36
Als er mensen wat ubers willen doen ik heb iets van 6 im's en helemaal mooi zou zijn als wat pro's me helpen met mp10 :).

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ik ben altijd wel bereid om te helpen met ubers op MP10. Voel je vrij om me toe te voegen: Rognvaldr#2767

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 08:08

TrailBlazer

Karnemelk FTW

gisteren eindelijk mijn eerste set item gevonden gevonden Blackthornes spurs niet een heel nuttige set item volgens mij maar toch. Vanaf hoeveel MF vind je nou een beetje regelmatig een legendary? Ik heb echt regelmatig dat ik in 10-12 uur spelen niks vind.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik begon "regelmatig" legendaries te vinden toen ik boven de 240%mf kan (inc nv 5 stack)

Maar het blijft rng :)

Ik focus mij gewoon op mijn eigen exp runs en alles wat ik vind is meegenomen, do egeen exra mf gear aan ofzo, Vind dus ook niet zo heel veel, denk 2 a 3 legendaries in de week sinds ik een char boven de pl20 heb.

Monk is nu pl34 en vind wel meer yellows, met ook meer stats/hogere rolls maar echt nuttig blijft gewoon zeldzaam. Maar ik farm gewoon door, vind het nog altijd prima tijdverdrijf :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 16:01

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wolf schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 12:26:

WB Wolf :). Als je weer een keer wat wilt runnen geef een gil of join gewoon :)

Verder iedereen de beste wensen hier en moge 2013 maar vele dikke items droppen :)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Heb laatst een héél uitgebreid onderzoek gezien over MF, met het doel uit te zoeken wat andere neveneffecten er zijn, een aantal conclusies die daaruit getrokken kon worden:

- MF verhoogt enkel de item quality (magic, rare, legendary)
(niet de hoeveelheid, de rolls of de "kwaliteit" vd. rolls)

- MF verhoogt gemiddeld het aantal affixes op rares
(omdat 4-, 5- en 6-affix rares telkens een hogere item quality zijn, minimaal verschil)

- met 250% MF heb je bij elite drops evenveel kans op rares als op whites

- met 0% MF valt 1 leg. per ~10.000 items, 300% MF = 1 per ~2.500 items, 625% MF = 1 per ~1.380 items
(dit zijn kansen, zoals de loterij, soms vind je er geen in 20.000 drops, soms 3 na 100 drops)

- 625% MF is het praktische maximum
(300% op gear/Paragon, 75% NV5, 250% MP10)

[ Voor 13% gewijzigd door Phuncz op 02-01-2013 10:56 ]

(300% op gear/Paragon, 125% NV5, 200% MP10)
75% NV en 250% MP10 :)

Ik speel nu met 400+ en heb nog steeds het idee dat het meer uitmaakt wanneer je speelt. 's-avonds en in het weekend vind ik bijna geen legendaries (1 per 3-4 runs misschien). Terwijl als ik door de weeks overdag speel (vrij/ziek bijvoorbeeld), dan vind ik er 1-3 per run.

De verschillen zijn wat dat betreft echt enorm. Ik snap dat het raar is, maar zodra er praktisch een factor 10 verschil in droprate zit tussen drukke en rustige tijden, dan wordt het wel een beetje opvallend...

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 02-01-2013 10:51 ]

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07-2025
Ik moet zeggen dat ik dit gevoel ook heb, alsof er een 'max aantal legendaries' mag droppen per tijdsinterval en je dus een pak minder ziet passeren als er veel volk online is. Maar goed, het is RNG dus alles kan ;)

MF maakt wel degelijk veel uit, mijn ervaring leert dat je minimum 350+ wilt om gemiddeld een legendary / uur te zien passeren.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ah oops, aangepast, thx !

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Phuncz schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:52:
Heb laatst een héél uitgebreid onderzoek gezien over MF, met het doel uit te zoeken wat andere neveneffecten er zijn, een aantal conclusies die daaruit getrokken kon worden:
_/-\o_

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

vriend van me vond gisteren in totaal 6 legendaries geloof ik en heeft niet bijzonder veel MF gear en PL 20 ofzo

• ejtnaj
TrailBlazer schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:12:
vriend van me vond gisteren in totaal 6 legendaries geloof ik en heeft niet bijzonder veel MF gear en PL 20 ofzo
Goeie statistische analyse. Ik vond een keer ook op een dag 9 legendaries. Ik heb wél veel mf aan. Wie geloof je meer in verband met mf? Jouw vriend, mij, of degene die hierboven een uitgebreide analyse heeft uitgevoerd? :)

Het is en blijft leuk, mf. Toch heb ik altijd het idee dat Blizzard toch nog stiekem het systeem af en toe 'override', bijv net na een patch.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik geloof je analyse prima was puur om aan te gven dan RNG inderdaad een bitch is :p

ik had het trouwens leuk gevonden als ze de treasure pygmees hadden vervangen voor een kerstman

[ Voor 37% gewijzigd door TrailBlazer op 02-01-2013 11:19 ]

RNG is een trut. Afgelopen week welgeteld 0,0 legendaries gevonden. Zelfs geen crappendaries als Gladiator Gauntlets :'(
Heb volgens mij sinds het begin nog niet zo lang "droog" gestaan, normaal had ik er toch wel minimaal 1 per dag.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Afgelopen week heb ik juist relatief veel legendaries gevonden dus die van jou vielen bij mij Angeloonie :P

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Bosmonster schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:50:
[...]

75% NV en 250% MP10 :)

Ik speel nu met 400+ en heb nog steeds het idee dat het meer uitmaakt wanneer je speelt. 's-avonds en in het weekend vind ik bijna geen legendaries (1 per 3-4 runs misschien). Terwijl als ik door de weeks overdag speel (vrij/ziek bijvoorbeeld), dan vind ik er 1-3 per run.

De verschillen zijn wat dat betreft echt enorm. Ik snap dat het raar is, maar zodra er praktisch een factor 10 verschil in droprate zit tussen drukke en rustige tijden, dan wordt het wel een beetje opvallend...
Ik vind het inmiddels ook heel moeilijk om niet te geloven dat alles in dit spel rigged is. Heb me prima vermaakt, en ben best een beetje trots op m'n 120K / MP7 viable monk, maar de koek is een beetje op.

Maar ik wil de sfeer niet bederven :) ik haak wel weer aan bij een volgende patch :w

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Clay schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:33:
[...]
Maar ik wil de sfeer niet bederven :) ik haak wel weer aan bij een volgende patch :w
Zo'n gevoel heb ik ook, heb nu 50m, mooi moment om er weer eens tijdelijk een punt achter te zetten.

Verwijderd

Ik blijf nog steeds van mening dat het totally rng is. op para lvl 74 krijg ik gemiddeld zo'n 5 legendaries (crappy ones ook) per +- uur. Hoe hoger ik para levelde hoe meer er dropt.

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-12-2025
Heeft iemand nog tips voor wat mooie upgrades? 100M budget.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ixtli-2245/hero/1993875

Verwijderd

Heel simpel upgrade je gems en koop een betere main hand (met socket bijv)

• Gian
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik raad aan om beide ringen te gaan upgraden (duo factor) en je gloves/helm.

Misschien nog een duo factor op je amulet? :+

• Henkje.doc
Ben al een tijdje op zoeken naar een upgrade voor mijn DH weapon. Wel de shoulders kunnen upgraden naar een Vileward en een ring switch gedaan voor iets meer allres.

http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/13551062

Is nu nog een 'eenvoudige' rare xbow. Zou een upgrade naar een 2socket Manticore veel dps schelen of kan ik beter focussen op bv hogere gems (heb de plans om eventueel te upgraden tot de 1na hoogste soort groen) en betere varianten van de types die ik nu heb?

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:38

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

- Ga wat hellfire rings maken, in de hoop van iets met CC en CD
- Upgrade je offhand of zet er op zijn minst een betere gem in.
- Zoek gear met CC en CD bijv:

gloves met all resist, strgt, CC en CD
ring met strgt, CC en CD
amu met 160++ strgt CC en CD

Vervolgens zou ik kijken naar wat top barbys.
Zo zou je nog wat AS en MS kunnen gebruiken, bijv MS op je bracers en/of pants.

Dan nog je wapens.
Ga voor LS, met CC, sock, Strgt en hogere DPS.
- IK helm met 160+ str of Andy's met 200+str/beetje vit (en LAGE fire dmg taken)
- IK belt met 160+ str
- Strongarms met 200+ str
- 1000+ dps fury met socket/chd en str
- ~800+ dps offhand (zwaard) met LS / CHD &! Socket

• Marcvz
Pff, gister 30 hellfire ringetjes gemaakt.
Je hebt nog nooit zoveel crap bij elkaar gezien.
Zelf eentje met 2 dmg stats was me niet gegund.

Heb nu een alt vol met ringen staan.. Wachtend tot de salvage mats aangepast worden.

• Henkje.doc
Marcvz schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:54:
Pff, gister 30 hellfire ringetjes gemaakt.
Je hebt nog nooit zoveel crap bij elkaar gezien.
Zelf eentje met 2 dmg stats was me niet gegund.

Heb nu een alt vol met ringen staan.. Wachtend tot de salvage mats aangepast worden.
30 ringen.... 8)7
Dacht altijd dat een Hellfire zelfs met crap stats beter is dan de gemiddelde rare ring?
Marc heeft ook geen gemiddelde ringen dat scheelt... maar een hellfire ring kan gewoon crap zijn.
Met enkel een hoge main stat red je het gebrek aan dmg/chc/chd/as niet...

Enige reden waarom ik deze hellfire ring om heb is voor XP bonus en de CHC, die nodig is om m'n fury behoorlijk up te houden.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
Voordat ik een HF ring met CHC had was ik denk ik 15 ringen verder...

@marc: Is er een specifieke reden dat je je Fury in je offhand hebt?
Vergeet niet dat je al je followers ook kan volplempen met HF ringen he ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Vandread op 02-01-2013 13:19 ]

• Marcvz
Nee, was dat maar waar..
Nu ben ik de tijd van gemiddelde rare items ook wel gepasseerd hoor..
Maar dan nog, een hellfire ring kan BiS rollen, maar 90% van de tijd zal een goedkope rare ring beter zijn dan de HF ring die je gecraft hebt.

@Vandread:
Ja, die is er.. Ik was naar wapens aan t kijken en vergelijken met mn offhand werkte niet met gelinkte items.. Dus had ze even omgewisseld :P

Heb mazzel gehad dat mijn 5de ring ofzo IAS + CHD + AR had. Geen trifactor, maar goed genoeg om hem te gebruiken voor de XP-bonus iig.

Daarna was ik wel klaar met die hele Uber-shizzle... Kost veel te veel tijd voor veel te veel crap..

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 02-01-2013 13:29 ]

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-01 11:11

Bejit

Svenska Faderland

Weet niet of hij hier voorbij is gekomen en hij is al wat oud, maar er is een leuk truukje mogelijk met het zwaard Sever. Als je lifesteal hebt op je belt, healt hij 2-3% van 10-20miljoen als je een monster sloopt.(Laatste slag voor dat een monster dood gaat crit het zwaard Sever met tientallen miljoenen)

In combo met de Demon Hunter skill Marked for Death - Grimreaper geeft dit ook hele leuke effecten.(Weet niet of ze dit generfed hebben, maar je kon zo elite killen door 1 normale demon te killen.

Systeempje

WD wapen heeft dat ook:
http://us.battle.net/d3/en/item/last-breath
Zou die wel met lifesteal moeten rollen of je moet die ene skill met lifesteal nemen, nou heeft een WD het nooit echt moeilijk met normale mobs.

Maar voor elite/ubers ofzo is tie niet echt nuttig genoeg, jammer ook dat ie maar 1 random roll heeft.
Voor een offhand niet genoeg stats en als main hand blijft een Fury oid vaak beter.

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 02-01-2013 13:45 ]

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 17:22

UTADDICT

NERF

Dogs met life leech rune denk ik oid.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Vampire Bats...

Bosmonster.... wat is dat nou? ;) De WD van tweakers... en dan die skill niet kennen ^^

Wat is dat nou weer voor discriminatie, bij de WD set krijg je al met 4 stuks de setbonus :/

[ Voor 38% gewijzigd door Vandread op 02-01-2013 14:14 ]

Vampire bats, alsof iemand die gebruikt :P

Hoop wel dat ze in de volgende patch wat WD skills oppoetsen. Zou wel eens wat anders willen dan Zombie Bears. En dan niet die Acid-crap :P

[ Voor 62% gewijzigd door Bosmonster op 02-01-2013 14:23 ]

Tja... zeg ook niet dat het een waardige skill is....
Maar is alvast meer dan wat Wizards hebben.... die hebben 1 skill met 1,5% woopwoop LS.
Verder hebben WD´s nog wat meer regen mogelijkheden.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Op dat gebied ben ik wel blij dat Blizzard afgestapt is van algemeen nerfen en tegenwoordig eerder checked welke skills niet of nauwelijks gebruikt worden en déze dan te buffen.
Vandread schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:49:
Tja... zeg ook niet dat het een waardige skill is....
Maar is alvast meer dan wat Wizards hebben.... die hebben 1 skill met 1,5% woopwoop LS.
Verder hebben WD´s nog wat meer regen mogelijkheden.
Belangrijkste is dat WD's geen skills hebben die LoH redelijk proccen. Wizard skills doen dit grotendeels wel fatsoenlijk (CM wiz bijvoorbeeld) en dat maakt een enorm verschil.

Wat dat betreft zijn WD's denk ik de lastigste class tegen reflect mobs, aangezien ze volledig afhankelijk zijn van 3% LL en de pets ook nog eens zorgen voor reflect-ticks. Zelfs al val je niet aan, dan nog verlies je HP als een malle. 3% LL is wel genoeg tot MP3/4 ofzo, maar daarboven wordt het redelijk dramatisch.

Met Siegebreaker bijvoorbeeld in MP7+ uberruns ben ik gewoon zinloos. Dan sta ik te wachten tot de rest klaar is ongeveer :P

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 02-01-2013 14:57 ]

• pstalman
  • Laatst online: 27-01 17:33
HnY all...
Maar afgelopen weekjes lekker op HC wat XP erbij kunnen halen.
Inmiddels lvl 20 Para en volgens Bnet 53k DPS.
Af en toe dropt er iets leuks, maar dan vaak niet voor een Barb :p

Natuurlijk af en toe ook nog op SC bezig, en laatst nog een paar schoenen voor de DH gekocht en een nieuwe amulet en Vileward voor de WD en hoop vandaag het bod op een betere set ring (5 meer liferegen...) te winnen
En een andere IK armor gehaald (met life regen) voor de SC Barb.
De run erna om PARA lvl 59 te worden gaf mij wel liefst 5 legendarie drops in 1 game _/-\o_

Helaas al weer aan het werk, dus vanavond nog even AH checken en weer wat op HC doen.

[ Voor 4% gewijzigd door pstalman op 02-01-2013 14:56 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• Bejit

Bejit

Svenska Faderland

Bosmonster schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:53:
[...]

Belangrijkste is dat WD's geen skills hebben die LoH redelijk proccen. Wizard skills doen dit grotendeels wel fatsoenlijk (CM wiz bijvoorbeeld) en dat maakt een enorm verschil.

Wat dat betreft zijn WD's denk ik de lastigste class tegen reflect mobs, aangezien ze volledig afhankelijk zijn van 3% LL en de pets ook nog eens zorgen voor reflect-ticks. Zelfs al val je niet aan, dan nog verlies je HP als een malle. 3% LL is wel genoeg tot MP3/4 ofzo, maar daarboven wordt het redelijk dramatisch.

Met Siegebreaker bijvoorbeeld in MP7+ uberruns ben ik gewoon zinloos. Dan sta ik te wachten tot de rest klaar is ongeveer :P
Gloom - Blood Moon? Maat van mij gebruikt dat en dan gewoon elite packs facetanken.(Tot dat gloom voorbij is ofc. :p)

Zoek nog een leuke upgrade a 100 mil, iemand een idee?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Devion-2222/hero/3254251

Systeempje

• Bejit

Bejit

Svenska Faderland

WD....faal van mij 8)7

Systeempje

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-01 04:47
Bejit schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:50:
[...]

Gloom - Blood Moon? Maat van mij gebruikt dat en dan gewoon elite packs facetanken.(Tot dat gloom voorbij is ofc. :p)

Zoek nog een leuke upgrade a 100 mil, iemand een idee?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Devion-2222/hero/3254251
voor 100 mil kan je wel een betere main dan die sever toveren toch? Of gebruik je die voor de ls boost per kill?

main met chd 80+ en een soc zal je dps gevoelig verhogen gok ik

Edit: en speel de game is uit ipv op A2 te blijven hangen :+

[ Voor 5% gewijzigd door sleepwalkerbe op 02-01-2013 16:21 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:16

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Zo nu bijna lvl 57 op HC met mijn WD, zit in Hell Act III, bijna dood geweest bij Belial en die stomme Key Warden.

Gelukkig had mijn party ze allebei op tijd dood, anders was mijn WD er niet meer....

Wel laatst iets stoms mee gemaakt, ook een hoog level DH, ineens was hij dood net voor Magda. Maar hij rende ook steeds alleen weg en ging steeds rushen. Beetje zijn eigen schuld, wel zonde in ieder geval..

Heb nu iets van 23k hp, en doe bijna 8k damage: http://eu.battle.net/d3/e...moeder-2321/hero/23100056

Maar ik denk dat ik toch voor een shield ga, kan ik net wat meer hebben op HC. Dan maar DPS inleveren, wat denken jullie?

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

Bosmonster schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:53:
[...]

Is additionele LoH op een amulet of ring niet een oplossing voor een WD?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Bosmonster schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:29:
[...]

Nee, aangezien er dus geen skills zijn met een fatsoenlijke proc rate (en dps). M.a.w. dat levert praktisch niks op.
rain of toads proc heel goed met LoH. ook goed te gebruiken voor ubers.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Somoghi
iemand voor MP10 uberrun?

Somoghi#2595

Omdat het kan...

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Aight! schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:33:
Zo nu bijna lvl 57 op HC met mijn WD, zit in Hell Act III, bijna dood geweest bij Belial en die stomme Key Warden.

Gelukkig had mijn party ze allebei op tijd dood, anders was mijn WD er niet meer....

Wel laatst iets stoms mee gemaakt, ook een hoog level DH, ineens was hij dood net voor Magda. Maar hij rende ook steeds alleen weg en ging steeds rushen. Beetje zijn eigen schuld, wel zonde in ieder geval..

Heb nu iets van 23k hp, en doe bijna 8k damage: http://eu.battle.net/d3/e...moeder-2321/hero/23100056

Maar ik denk dat ik toch voor een shield ga, kan ik net wat meer hebben op HC. Dan maar DPS inleveren, wat denken jullie?
Ik gebruik zelf geen schild en heb dat niet gemist.
Als ik je skills bekijk zie ik 3 aanvalskills, ik zou er daar 1 van laten en iets anders in de plaats pakken. Hex bvb is een leuke skill in HC, maakt elite fights veel simpeler en keywardens zullen je geen nachtmerries meer bezorgen.

Dit is mijn WD: http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/16139719

• Bejit

Bejit

Svenska Faderland

sleepwalkerbe schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:19:
[...]

voor 100 mil kan je wel een betere main dan die sever toveren toch? Of gebruik je die voor de ls boost per kill?

main met chd 80+ en een soc zal je dps gevoelig verhogen gok ik

Edit: en speel de game is uit ipv op A2 te blijven hangen :+
Mwah valt wel mee, had een 950 dps met 200 cd, heb met Sever meer dps. Critical hit chance van 1% van de Sever doet kennelijk wonderen.... En wapens zijn teuer.....

En ja gebruik heb nu gewoon voor de lol, die crit hits zijn lachen :D

Systeempje

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Bosmonster schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:19:
[...]

Yeah, das de enige. En ook alleen enigszins interessant voor ubers, al geen super DPS.

Daar ga je geen alkaizer runs mee doen :P
Voor alkaizer gebruikte ik als WD flinke pick up range en dan gewoon grave injustice:P

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:16

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

strekie schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:31:
[...]

Ik gebruik zelf geen schild en heb dat niet gemist.
Als ik je skills bekijk zie ik 3 aanvalskills, ik zou er daar 1 van laten en iets anders in de plaats pakken. Hex bvb is een leuke skill in HC, maakt elite fights veel simpeler en keywardens zullen je geen nachtmerries meer bezorgen.

Dit is mijn WD: http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/16139719
Oke, maar welke zou ik dan droppen? Jij hebt Acid Cloud en firebombs.

Raind of Toads en Acid en dan Hex?

Ik gebruik locust swarm eigenlijk om de meeste vijanden te verzwakken en dan daarna maakt mijn team het af, of mijn rain of toads en acid cloud..

Ik zal wel eens kijken, want Acid vind ik toch wel fijner dan Locust..

• Somoghi
battle.net outrage hiero :S error 37

net nu je het plan en de organs hebt.. met dank aan michael en ron :)

[ Voor 4% gewijzigd door Somoghi op 02-01-2013 23:11 ]

Omdat het kan...

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik kom ook niet meer op battle.net
Ik werd zojuist uit het spel gegooid, net terwijl ik net met m'n lvl 59 HC barb in een pack met mobs stond.

Nu kan ik niet meer inloggen. Zou m'n char nog leven?

• ejtnaj
Anthor schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:32:
Ik werd zojuist uit het spel gegooid, net terwijl ik net met m'n lvl 59 HC barb in een pack met mobs stond.

Ouch ik hoop t wel voor je... dat is eigenlijk de reden waarom ik zelf geen HC speel. Naast dit soort server-issues heb ik zelf best vaak een uitvallende connectie...

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-12-2025

Hmmm, dat zou klote zijn. :( Maar er was (voor mijn gevoel) geen lag, we werden meteen gekicked.

• Somoghi
Och naast jouw probleem valt het mijne in het niet... das echt kut..

Ik duim voor je xD

[ Voor 13% gewijzigd door Somoghi op 02-01-2013 23:38 ]

Omdat het kan...

Expect the worst, pray for the best :)

Werd er ook uitgegooid, gelukkig zat ik ff met vrienden op SC te spelen :P Gl man!

Bnet pindle#2913

• Anthor
  • Niet online
Dit is de eerste keer dat ik zo'n timeout mee maak, dus weet niet wat ik kan verwachten.
Het lijkt me iig goed nieuws dat ik niet de enige ben.

het zou wel balen zijn als ik weer stuk ben, ik probeer inferno te halen en voor het eerst uit te spelen op HC
(ben al eens tot act III inf gekomen)

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Aight! schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:30:
[...]

Oke, maar welke zou ik dan droppen? Jij hebt Acid Cloud en firebombs.

Raind of Toads en Acid en dan Hex?

Ik gebruik locust swarm eigenlijk om de meeste vijanden te verzwakken en dan daarna maakt mijn team het af, of mijn rain of toads en acid cloud..

Ik zal wel eens kijken, want Acid vind ik toch wel fijner dan Locust..
Oei dat is nog de build die ik gebruikte om iemand door hell te loodsen, mijn attack skills zijn voor inferno splinter op de darts en zombie bears. De rest zijn wel mijn inferno skills

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

Als je Barb het na de disconnect 10 seconden heeft overleefd, dan zou hij nog niet dood moeten zijn. Na die 10 seconden word je, als het goed is, automatisch uitgelogd. Dus in dat geval hangt het voornamelijk af van hoeveel damage die mobs hebben kunnen doen, hoeveel je daarvan hebt geblockt of anderzijds mitigated, je life regen, etc. Afgezien daarvan kunnen we er alleen over speculeren, maar ik wens je in ieder geval veel sterkte.

Rone schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 01:10:
[...]

Als je Barb het na de disconnect 10 seconden heeft overleefd, dan zou hij nog niet dood moeten zijn. Na die 10 seconden word je, als het goed is, automatisch uitgelogd. Dus in dat geval hangt het voornamelijk af van hoeveel damage die mobs hebben kunnen doen, hoeveel je daarvan hebt geblockt of anderzijds mitigated, je life regen, etc. Afgezien daarvan kunnen we er alleen over speculeren, maar ik wens je in ieder geval veel sterkte.
Da's precies de reden dat ik de Templar gebruik, als ie dan z'n AoE stun ff doet ben je meestal wel veilig tenzij je echt kneedeep in the shit staat ;)

Bnet pindle#2913

• Anthor
  • Niet online
porn* schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 01:56:
[...]

Da's precies de reden dat ik de Templar gebruik, als ie dan z'n AoE stun ff doet ben je meestal wel veilig tenzij je echt kneedeep in the shit staat ;)
Ik gebruik ook de templar met die stun charge. Ik weet niet of dat mijn redding was, of dat het een server fail ofzo was, maar mijn char heeft het iig overleefd en is nu lvl 60 oOo

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Anthor-2513/hero/23734028

Nu langzaam eq upgraden, ik heb niet al te veel gold (1 M op het moment).
Ik ga zeker sparen voor een Skorn, maar weet nog niet of ik die als eerste ga kopen of pas na andere upgrades
Pagina: 1 ... 153 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.