Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 21:03:
Ik vind de nieuwe PVP blog juist positief.
We krijgen toch in de aankomende dagen meer info over deuling.
En wat me opviel zijn die iconen,
Ik zie armor/geld/exp ?/honor ?
Als je weet dat PvP eerst bij de release aanwezig zou zijn (was speelbaar op BlizzCon 2010) en daarna naar uiterlijk eind november van dit jaar verschoven werd is het toch niet echt positief :)
Maar ik ben benieuwd naar wat ze nu weer in petto hebben, want de patches zijn wel verbeteringen geweest en uiteindelijk komen ze waar ze zijn moeten.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
hmmz, ben je me alweer te snel af, kreeg niet eens 2 mins de tijd om mijn bericht te stealth-editten :)

was 15 mins thuis en zat al naar die PVP patch te google'n maar kon niks vinden. Zag jouw bericht maar op een van de manieren niet dat iemand de link naar de blog gepost had.

voor de rest zie ik alleen vage dingen in de blog? je bent gewoon aan je eigen fantasie overgelaten? :)

het wordt toch niet een soort Quake he met grote maps? :) de demo op blizzcon was een kleine map maar ik lees uit de blog dat de arena veel meer functies zou hebben/veel groter zou worden?

in D2 heeft PvP me nooit echt geboeid, ben wel benieuwd wat voor PvE contents er zijn in 1.0.7

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Vidra schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:04:
[...]

imho >:) geeft LoH simpelweg niet de gewenste 'return' boven de 75k dps ... zeker nu je steeds meer 'reflective dmg' packs tegenkomt. Life steal (leach) is dan een betere optie zodat je ergens tussen de 2-3% (dat is toch wel een zeer gewenst percentage) van je dmg (per hit) terug krijgt als health.

In Inferno krijg je maar 20% terug van de zojuist genoemde getallen
Ik had het over HC en daar ben je al blij met 45k dps. Het zal nog wel even duren voor ik boven de 75k zit en kan overschakelen op LL.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

PvP verhaal:

Persoonlijk geef ik ze gelijk als het niet waardig genoeg achten om te releasen, als hun playtesters en developers er zelf niet veel aan vinden. Ik kan het me inbeelden dan we hier niet gewoon praten over het enablen van het aanvallen van andere players maar naast de gigantische balancing-nightmare, moeten ze ook rekening houden met de verschillende skills, items, matchmaking en (de)buffs. Ik kan me inbeelden dat DH's Vault skill nogal vervelend wordt voor een Barb of de freezemogelijkheden van de Wizard. Ze kunnen moeilijk de helft van de skills disablen voor PvP.

Het zal wel duidelijk worden als ze dueling toelaten dat het zéér moeilijk wordt om PvE en PvP te balancen, voor de developer maar ook voor de speler.

Verwijderd

Vanwege die balance kan ik me dan ook voorstellen dat het nog lang gaat duren voor we PvP gaan zien. En ze moeten het zo doen dat er geen nadelen voor PvE zijn. Mooiste zou zijn als ze het kunnen scheiden want ze krijgen bij Blizz nog nachtmerries als ze aan de Paladin in WoW terugdenken. Die was OP in PvP maar als ze wilden nerfen werd de Paladin weer te zwak voor PvE.

Laat ze tot die tijd maar wat nieuwe gebieden toevoegen voor de afwisseling in grinden. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 23:07 . Reden: tiepo ]

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-01 15:46

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Blizzard maakt imo een veel te groot punt van pvp. Release gewoon die team deathmatch mode zo hij nu is volgens die blogpost. En werk van daaruit verder, of gewoon niet. Maarja, Blizzard is nou eenmaal erg gevoelig voor hun huilerige playerbase die hun forums volspammen bij het minste of geringste balance issue.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Verwijderd

Voxalizer schreef op donderdag 27 december 2012 @ 23:08:
Blizzard maakt imo een veel te groot punt van pvp. Release gewoon die team deathmatch mode zo hij nu is volgens die blogpost. En werk van daaruit verder, of gewoon niet. Maarja, Blizzard is nou eenmaal erg gevoelig voor hun huilerige playerbase die hun forums volspammen bij het minste of geringste balance issue.
Voor de release werd gezegd dat PvE het uitgangspunt zou zijn en dat de balance daar ook op gebaseerd zou zijn. Maar nu gaan ze inderdaad veel verder en halen ze zich enorm veel extra werk op de hals. Op zich wel een teken dat ze er alles aan blijven doen om Diablo 3 te verbeteren.

• ejtnaj
  • Laatst online: 08-12-2025
Mijn items raak ik op het moment erg goed kwijt. Dezelfde items die ik een tijd terug niet kwijt kon, verkopen nu allemaal. Ga je binnen een uurtje van platzak naar ineens weer 90M+

Ik heb 't gevoel dat er een hoop mf wordt verkocht

Verwijderd

Kerstvakantie, mijn return naar Diablo III, na een paar maanden niet gespeeld te hebben. Ik vind het zwaar vooruit gegaan, het monster level systeem bied een mooie uitdaging voor de ziek gegearde hardcore spelers die op zoek zijn naar een uitdaging (ik houd het niet uit boven level 2). Paragorn levels geven ook weer een reden om te slachten en de legendaries zijn beter en mooier geworden.

Ik hoor veel negatiefs, nu zeker na die PvP post van Jay. Maar ik ben eigenlijk vol lof. Voor mijn "pauze" heb ik ongeveer 170 uur besteed met het spel, erg veel, maar ten opzichte van Diablo II niet echt. Nu heb ik het gevoel dat er weer een doel is in de end game en dat het niet meer zo onmogelijk is om goede items te farmen, laten we zeggen het is net zo moeilijk als in Diablo II.

Ik heb mijn vingers nog niet op de Infernal machine weten te leggen maar dat hoop ik deze vakantie ook nog te doen. Voor nu weet ik wel dat ik niet kan klagen over de kwaliteit van het spel, veel bugs, performance issues en gameplay issues zijn eruit en ik kan vrolijk rondhakken en slaan. Wat mij betreft is Blizzard goed onderweg en ik vind het nog steeds niet erg dat ze de tijd nemen om te doen wat ze het beste doen, games maken en perfectioneren. Over een jaar is Diablo III echt helemaal af en voor nu beschouw ik het als een bèta à la Minecraft, goed, polished maar mist nog net de kers op de slagroom. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen :D.

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 23:06:
Vanwege die balance kan ik me dan ook voorstellen dat het nog lang gaat duren voor we PvP gaan zien. En ze moeten het zo doen dat er geen nadelen voor PvE zijn. Mooiste zou zijn als ze het kunnen scheiden want ze krijgen bij Blizz nog nachtmerries als ze aan de Paladin in WoW terugdenken. Die was OP in PvP maar als ze wilden nerfen werd de Paladin weer te zwak voor PvE.
Shaman in vanilla, warlock in tbc, pala in wotlk indd, Blood DK in cataclysm. Altijd een OP char geweest.
De nieuwe expansion heb ik niet zo bijgehouden overigens. Maarja wow heeft veel meer klassen/skills. D3 zou een stuk makkelijker te balanceren moeten zijn :)

Edit: ik heb overigens 100mil goud opgeraapt :P ik vind het af en toe te lastig om het te laten liggen ^^

[ Voor 6% gewijzigd door MarcM88 op 28-12-2012 08:57 ]

D3 account

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Voxalizer schreef op donderdag 27 december 2012 @ 23:08:
Blizzard maakt imo een veel te groot punt van pvp. Release gewoon die team deathmatch mode zo hij nu is volgens die blogpost.
Als ze dat doen krijgen ze een golf van haat over zich heen, niet enkel van de "fans" zoals je ze zelf hieronder beschrijft, maar ook van de media, voor een gebrekkig iets te leveren. Vergeet immers niet dat de media gewoon naar nieuws op zoek is wat mensen graag lezen.

Het maakt me niet uit of ze dueling of PvP integreren maar ze weten ook dat ze een shitstorm aan "OP dueling build ruining game !!!11" posts over zich heen krijgen van 10.000 tot 20.000 posts elk over hoe immens waardeloos de game is nu etc.
Maarja, Blizzard is nou eenmaal erg gevoelig voor hun huilerige playerbase die hun forums volspammen bij het minste of geringste balance issue.
Seriously, ik zou als ik Blizzard was gewoon het forum sluiten. Of het zou wettelijk strafbaar moeten zijn om als bewoner in een maatschappij zóveel te whinen.

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ze kunnen het toch gewoon uitbrengen en dan na een maandje balancen, dat hebben ze ook gedaan met verschillende classes. Iedereen was daar zeer tevreden over die balancing kwa classes.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• MarcM88
Zohe deze man heeft D3 vergeleken met een auto en het is goed gelukt imo:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7415514923?page=4#76

D3 account

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Alleen houdt de vergelijking geen steek, de auto-industrie is met niets anders te vergelijken omdat het voor veel mensen niet een keuze is zoals een telefoon of een game. Ook is er een gigantisch aanbod en is het wel of niet betaalbaar, bijna iedereen in een 1ste wereld land kan het betalen, een sportauto zoals het voorbeeld in bovengenoemde link is een ander verhaal.

[ Voor 13% gewijzigd door Phuncz op 28-12-2012 11:46 ]

Lees jezelf eens terug:
- een auto is geen keuze? Hoezo niet? :o
- er is een gigantisch aanbod? Is bij games ansich ook....
- sport auto is niet per definitie duur (het hoeft niet meteen over en Ferrari te gaan)

En mijn laatst vraag, waarom discusieren we hier verder over een post daar: ik vond hem leuk maar heb het verder voor kennisgeving aangenomen.

De battle.net fora zitten je wel dwars he ;)

edit: heeeej stiekem de nuance editten he ^^
Prijs vind ik trouwens irrelevant in het verhaal! Het gaat om het principe.
FFS ik heb de CE versie, weetje hoe duur die is en hoe hard je genaaid word :+

[ Voor 20% gewijzigd door Vandread op 28-12-2012 11:52 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wat bedoel je precies ?
- een auto is geen keuze? Hoezo niet? :o
Ik zei: omdat het voor veel mensen niet een keuze is zoals een telefoon of een game.
Je mist een deel van de zin.
- er is een gigantisch aanbod? Is bij games ansich ook....
Evenals bij chocoladerepen, fietsenbanden en lampen. Wat is je punt ?
- sport auto is niet per definitie duur (het hoeft niet meteen over en Ferrari te gaan)
Kijk eens wat een Mazda MX-5 of een BMW Z4 kost. 40.000€ of 400.000€ is allebei gigantisch veel duurder dan 50€.
En mijn laatst vraag, waarom discusieren we hier verder over een post daar: ik vond hem leuk maar heb het verder voor kennisgeving aangenomen.
Jij gaat erop verder, evenals ik :)
Prijs vind ik trouwens irrelevant in het verhaal! Het gaat om het principe.
Als je een game van 50€ vergelijkt met een auto van 40.000€ dan kan je moeilijk niet over de prijs praten.
Eensch. Dit soort vergelijkingen raken kant nog wal en kun je maken tussen praktisch elke 2 producten.

Je kunt Diablo 3 ook vergelijken met een pak koekjes of een kerstboom. Met de juiste argumenten lijkt dan ineens alles op elkaar :+

• MarcM88
Maaaaar hebben jullie het eigenlijk wel gelezen? want hij maakt er een leuk verhaal van :)

D3 account

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

't is een leuk verhaal ja :) en met een kern van waarheid natuurlijk.

Zo zijn alle combinaties van skills en runes op papier misschien miljoenen "builds", maar een cookiecutter monk met die fire rune ipv cyclone op sweeping wind is natuurlijk geen andere build. Maar D3 is hier natuurlijk niet de eerste leugenaar in; Borderlands 1 pochte met miljoenen guns, terwijl dat ook gewoon maar een handvol was, met wat verschillende foefjes erop.

Wat mij voornamelijk stoort is de simpelheid van de classes, het gebrek aan vergezochte combo's die wel degelijk viable zijn, de afhankelijkheid in je gear stats tov je DPS, en de totale willekeur in stats op items die je vindt.

- waarom rollen class specific items met off-class main stat?
- waarom kan ik geen fist met dex erop craften?
- waarom kan ik dan ook geen dex erbij craften?
- wie was die magische smid die wel sockets maken kon, en nu verder niemand in de hele wereld?

Dit hele spel is 1 grote time sink, eigenlijk is het te kansloos voor woorden, maar toch ben ik hooked ;)

Nou ben ik geen gamedesigner, maar als ik 1 ding kon veranderen, dan zou ik het mogelijk maken om met gems properties aan items toe te voegen via crafting. Sockets, CHD, LS, wat jij wil; de hoeveelheid afhankelijk van de gem quality, en het item zelf.

Verder vond ik de balans tussen wit, magic, rare en unique in D2 prima, ik vind meer rares dan magic items nu 8)7

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Clay schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:04:

Zo zijn alle combinaties van skills en runes op papier misschien miljoenen "builds", maar een cookiecutter monk met die fire rune ipv cyclone op sweeping wind is natuurlijk geen andere build. Maar D3 is hier natuurlijk niet de eerste leugenaar in; Borderlands 1 pochte met miljoenen guns, terwijl dat ook gewoon maar een handvol was, met wat verschillende foefjes erop.

Wat mij voornamelijk stoort is de simpelheid van de classes, het gebrek aan vergezochte combo's die wel degelijk viable zijn, de afhankelijkheid in je gear stats tov je DPS, en de totale willekeur in stats op items die je vindt.

- wie was die magische smid die wel sockets maken kon, en nu verder niemand in de hele wereld?

Dit hele spel is 1 grote time sink, eigenlijk is het te kansloos voor woorden, maar toch ben ik hooked ;)

Nou ben ik geen gamedesigner, maar als ik 1 ding kon veranderen, dan zou ik het mogelijk maken om met gems properties aan items toe te voegen via crafting. Sockets, CHD, LS, wat jij wil; de hoeveelheid afhankelijk van de gem quality, en het item zelf.

Verder vond ik de balans tussen wit, magic, rare en unique in D2 prima, ik vind meer rares dan magic items nu 8)7
Sockets op gear en wapens plaatsen was ook mogelijk maar dat is er uiteindelijk toch uitgelaten.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Sockets op gear en wapens plaatsen was ook mogelijk maar dat is er uiteindelijk toch uitgelaten.
net als pvp? :P

[/trollollol]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 17:22

UTADDICT

NERF

Clay schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:04:

Zie highlight. Dit vind ik dus eigenlijk wel meevallen. Kijk naar CM wizards of 0-second-dogs WD's, dat noem ik best creatief gevonden builds die meer dan viable zijn!

Ik was er nooit op gekomen in ieder geval :p

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-01 20:48
Vandread schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:50:

90 euro of zoiets...
En wat krijg je dan, vleugels die uit gaan als je dood gaat en "bottled smoke / cloud"
Oftewel beige/offwhite en grijs.... niks niet smokey/cloudy, gewoon simpel.
Is het dat waard? Nee.... Zou je het nog een keer doen? Nee.... :+

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-01 20:48
Vandread schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 16:10:
En wat krijg je dan, vleugels die uit gaan als je dood gaat en "bottled smoke / cloud"
Oftewel beige/offwhite en grijs.... niks niet smokey/cloudy, gewoon simpel.
Is het dat waard? Nee.... Zou je het nog een keer doen? Nee.... :+
mooi art boek.
diablo 2 keys
soundtrack cd
grappig beeldje
grappige usb stick.
box is ook wel geinig.
niks mis mee toch voor een fan van diablo games.
- Art boekje: concept art die ze al hebben
- daar had ik er al 2 van :+ (mulen he)
- CDtje van muziek uit de game.... productiekosten van zoiets zijn dus ook niehiel
- Van plastic
- 4gb stick die je _nooit_ gaat gebruiken
- mooie box
40/50 euro extra waard? Nee.
De oplage was ook niet dermate klein dat die prijs gerechtvaardigd was.

Deel 1 heb ik 15 jaar geleden nog gekocht in Amerika :9 m'n oom daar vond het maar niks, een spel over de duivel :+

[ Voor 27% gewijzigd door Vandread op 28-12-2012 16:27 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

bangkirai schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 16:12:
[...]

mooi art boek.
diablo 2 keys
soundtrack cd
grappig beeldje
grappige usb stick.
box is ook wel geinig.
niks mis mee toch voor een fan van diablo games.
De een vindt dat de moeite, de ander niet. Prima toch?

Wat ik uit de bovenstaande discussie haal is het verschil tussen het maken van een game vanuit een starters / liefhebbers perspectief en het maken van een game als product, als business-model. Ik proef bij de makers van Paths of Exile meer enthousiasme om een game te maken die je altijd al hebt willen spelen. En bij Blizzard proef ik de druk van een groot bedrijf dat doelen moet halen en omzet moet draaien. Zeker weten dat er bij Blizzard ook nog mensen werken die met frisse spirit aan Diablo sleutelen, maar goed.

Het is volgens mij echt killing voor de creativiteit als je bij elk idee of bij elke feature meteen moet nadenken over of dit idee ook goede verkoopcijfers op lange termijn kan bezorgen. Het zorgt ook voor rare situaties zoals die pvp blog. Ze stellen die blog uit terwijl ze toen natuurlijk al wisten dat de team mode niet goed genoeg was. Creatief gezien was het al duidelijk, maar de helft van de raad van bestuur was al op vakantie dus even uitstellen maar (of iets dergelijks).

Stel je voor dat je met al je ambitie en skills bij zo'n bedrijf bent gaan werken (want de makers van D2) en dan zit je in zo'n situatie.

Wat ik wil zeggen is; de nu al 9 maanden durende release van Diablo 3 is bij tijd en wijlen shakey. Maar voor zo'n groot bedrijf, met de draaicirkel van een cruise boot en een batterij aan managers die zelf nog nooit een game hebben gespeeld, vind ik het resultaat nog best goed eigenlijk.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11-2025
Vandaag Diablo 3 gekregen.
Ik ben een FPS gamer en heb nog nooit een Diablo, mmo(rpg), oid gespeeld :)

Iemand tips en tricks? :P

Verwijderd

ApOE schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:20:

start het spel, kies een class die je wel grappig lijkt en volg de verhaallijn helemaal. als je alles op normal uitgespeeld hebt eens rondvragen of er andere mensen met een laag lvl zijn die mee willen spelen.

• Mofkees
  • Laatst online: 24-10-2024

nou... youtube ? :) ga gewoon wat monsters slachten en als je 20 lvl oid verder bent, dan nogmaals vragen. Zonder gerichte vragen kan man niet echt goed adviseren.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• MarcM88

Nou er zijn wel een paar kleine dingen die handig zijn.
1. Gebruik de skills 1-4 met je linkerhand (niet gaan klikken erop met de muis).
2. Hou shift in, zodat je kunt aanvallen terwijl je stil staat.

Overigens beweeg je niet met wasd ;) maar met je muis.

D3 account

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-12-2025

Leg je telefoon (in silent-mode) bij de hand, zodat je pizza kan bestellen. Zet 3 colaflessen naast je bureau en voldoende chips. Sla sigaretten in voor 4-5 dagen, neem wat drop mee ook. Laat de muis niet te lang los als je moe begint te worden, dan val je zomaar in slaap. Muis dient als infuus. Geen koud water in je gezicht gooien als je 2 nachten niet geslapen hebt, maar gewoon rustig gaan liggen. Ga zo min mogelijk naar buiten. Good luck bij je eerste zombie-transformation ;-)

• ApOE
:D haha thanks voor de tips :+

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025

Giveaway Time!

Het is weer zo ver, rond half 11 a 11u vanavond zullen we weer een giveaway organiseren.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• strekie
MarcM88 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:10:
[...]

Nou er zijn wel een paar kleine dingen die handig zijn.
1. Gebruik de skills 1-4 met je linkerhand (niet gaan klikken erop met de muis).
2. Hou shift in, zodat je kunt aanvallen terwijl je stil staat.

Overigens beweeg je niet met wasd ;) maar met je muis.
En wissel eventueel shift met space, dat speelt makkelijker.

• strekie

Misschien wel de belangrijkste tip: zet bij gameplay opties elective mode aan. Zo kan je op elk skillslot elke skill zetten.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

strekie schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 07:56:
[...]

Misschien wel de belangrijkste tip: zet bij gameplay opties elective mode aan. Zo kan je op elk skillslot elke skill zetten.
Of nog beter: met Elective Mode kan je verschillende skills van dezelfde "skillclass" (zoals defensive skills) equipen.

[ Voor 7% gewijzigd door Phuncz op 29-12-2012 09:55 ]

• Drum
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Voeg me maar toe, misschien kan ik je wat op weg helpen.
Naam: Drumatiko#2954

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik zoek iemand om op HC A3 MP1 te farmen, mijn WD -> http://eu.battle.net/d3/e...ivious-2150/hero/14558407

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:43

Phreak

KTM SuperDuke

Ik ben ook wel op HC te vinden, keertje samen runnen lijkt me leuk, heb zelf ook een wd.
Kheb je een friendsrequest gestuurd Phreak#2151 :W

Blyatifull

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-01 16:23

Pat-Juh

Patrick

Net nog een uurtje gespeeld en me Wizard wat geupgrade. Ben nu zo'n 10K dmg erop vooruit. Nog steeds geen vetpot maar och, 55k dmg nu ipv 42.

Volgende upgrade: Armor of helm met CHD.

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-01 09:09
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Quartz-2431/hero/1740637

Ik loop beetje spaak met mn DH kan hooguit MP3 spelen... met veel op en neer rennen en schieten en vroeg mij af waar ik mn armor het best op kan uitbreiden heb net 2mil en geld verzamelen gaat langzaam... iemand tips hoe ik best beter kan worden?

• rm_a_rayman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
P-Nut schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 17:16:

Ik loop beetje spaak met mn DH kan hooguit MP3 spelen... met veel op en neer rennen en schieten en vroeg mij af waar ik mn armor het best op kan uitbreiden heb net 2mil en geld verzamelen gaat langzaam... iemand tips hoe ik best beter kan worden?
CHC. Je kunt wel CHD hebben, maar zonder CHC is er geen kans dat je het kan gebruiken. ;)
Daarnaast lijkt me dat je life/vitality erg laag is.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik heb geen DH, maar die shoulders kunnen volgens mij veel beter en je hebt bijna geen crit%. Ik zou een DML quiver kopen. Een socket in je helm is ook heel fijn evenals 24% movement speed. Als je een dag eerder was geweest had ik je nu Nataya's boots kunnen voorschuiven voor weinig maar ze zijn al verkocht.
Als je meer damage doet wordt je ook minder vaak geraakt. 100k damage moet te halen zijn.

Anyway. Er zijn tijden dat ik vast zit op 2-5m gold. Het is een heel onhandige hoeveelheid. Je kunt niet veel upgrades kopen, en de upgrades die je vindt zijn later niet ineens 10m waard. Wat dat betreft loont het om door te sparen tot 10-20m. In die categorie kan je betere items kopen die, als je ze goed uitkiest, later ook nog voor meer te verkopen zijn. In mijn ervaring is het zo dat als je eenmaal 20m hebt, je ook zo over de 50m komt.

Ik zou teruggaan naar MP 1/2 en verder farmen. Je hebt een paar redelijke drops nodig om te kunnen verkopen en dan gaat het balletje rollen. Het zal best een lastige stap worden want je gaat defense moeten inruilen voor bijvoorbeeld crit%. In het begin voel je vooral het verlies aan defense en nog niet de winst aan offense. Dan moet je even doorbijten tot je, zeg, 30% crit of meer hebt.

Je kunt ook eens een budget guide checken.

http://www.diablofans.com...lay-curse-weekly-roundup/

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

Zoals hierboven al wordt aangegeven heb je te weinig chc in verhouding tot je chd. Zo kan er bijvoorbeeld maximaal 10% chc op je amulet, 10% op quiver, 10% op gloves, 6% op bracers, 6% op iedere ring, etc. Vervang om te beginnen je quiver door een Dead Man's Legacy met een leuke hoeveelheid chc. Dat hoeft ook niet zoveel te kosten.

Nu hoef je natuurlijk niet overal de max te nemen, maar je wilt toch zeker wel 25-30% chc op je gear hebben. Hoe meer, hoe beter. De passive Night Stalker die je nu gebruikt komt ook niet tot zijn recht omdat je zelden crit. Kijk anders eens naar mijn Demon Hunter, misschien haal je daar nog wat ideeën uit. In ieder geval zal je damage flink omhoog schieten met meer chc, en dat heb je ook nodig voor hogere MP's.

Verder denk ik dat je erg veel zult hebben aan één of twee items met max discipline erop. Nu heb je namelijk maar 30 discipline en dan kom je sneller in moeilijke situaties terecht. Met wat meer discipline kun je vaker Shadow Power met Gloom gebruiken en zul je dus ook minder vaak doodgaan.

Tot slot kan je life inderdaad wat omhoog en daarnaast je armor. Op die manier ben je niet meteen dood als je een keer een klap te verwerken krijgt.

Edit: Ik zie net dat je geen follower gebruikt (ze hebben geen gear). Als je bijvoorbeeld de Scoundrel zou meenemen heb je meteen 3% extra chc. En dat kost helemaal niets. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Rone op 29-12-2012 20:26 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Marcvz

Celebrating Sophia's Birthday

Binnenkort bereikt Sophia paragon level 100.
De ambitie om dit dit jaar nog te halen is van de baan. Maar het zal nooit lang meer duren..

Ik probeer is zo te plannen dat het in ieder geval een beetje op een 'normale' tijd op een avond gebeurt.

Om het te vieren hebben we 2 'contests' bedacht.
Zoals al eerder gemeld krijgt de eerste die mij na het bereiken van L100 feliciteert op de stream chat mijn gele gem (momenteel zo'n 19-20mil waard)

Daarna mogen alle andere viewers een poging doen te raden hoeveel er in mijn 'secret stash' zit.
Degene die het dichtste bij zit krijgt 2% van dit bedrag.

Ik ben vorige week begonnen met het aanleggen van de 'secret stash'.
Alles wat ik aan gold op mijn completed tab binnen krijg laat ik daar staan en incasseer ik pas na het bereiken van level 100.

Tegen de tijd dat ik ongeveer weet wanneer het zover is laat ik het jullie natuurlijk weten :)

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 07:51

KneoK

Not in a million lightyears

Met dank aan Marc, Nyx en Simball heb ik zojuist een prachtige Witching Hour kunnen kopen waarmee ik er 12,6k dps op vooruitga, de top 100 EU barbs is binnen handbereik. Ik heb ongeveer 10k unbuffed dps nodig om in de top 100 te komen, dus het gaat er nu om spannen.

Er is een aardige constructie voor nodig geweest, al m'n gems verkocht, mindere gems voor in de plaats gekocht, mijn oude WH te koop gezet en gold geleend van Marc, Nyx en Simball, maar deze koop kon ik niet laten liggen. Dps wise gaat er op het moment maar eentje op de AH overheen met een miezerige 200dps en die had als kleine bonus 40 vit extra maar die kostte dan ook 900m ten opzichte van de 500m die ik voor deze betaald heb:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RA6XUR4Oy20kLvFjBNl4L8on/full.jpg

Ik weet dat ik jullie al uitvoerig bedankt heb, maar ik wil het hier nogmaals even kwijt. Ik vind het supertof dat we een groepje hebben die dit soort dingen voor elkaar over heeft zonder er over na te denken!! Er gaat toch heel veel tijd zitten in het farmen van items en gold en dat jullie daar zo afstand van willen doen om een ander iets te gunnen vind ik geweldig!!

Zodra ik al m'n gems over een aantal dagen weer heb kunnen upgraden dan ga ik eens kijken op welke plek ik op diabloprogress kom te staan.

Nog iets anders als uitbreiding op de post van Marc hierboven, ik heb een poosje terug al gepost dat ik een Demon Hunter set heb die ik bij elkaar gefarmd heb. Deze ben ik nog steeds van plan te verloten en ik denk dat het wel een leuk idee is om dit samen te doen met Marc's mijlpaal van level 100. Mijn plan is gewoon een random vraag, waarschijnlijk niet eens Diablo related, op de stream te stellen en degene die als eerste het juiste antwoord geeft mag dan de set komen ophalen. Zo maakt iedereen kans, ook de low-geared mensen die maar één keer per week spelen.

• Marcvz
Anytime Koen!
En ook mijn dankwoord voor de viewers die bereid zijn ons te helpen in het beklimmen van de ladder.
Zonder jullie was ik allang gestopt (of toch zeker voor 80% ten opzichte van nu) met d3.

We zoeken nog steeds naar ideeën om de stream, met name voor tweakers, nog toffer te maken
Alle suggesties en kritiek zijn welkom!
De burnaways zijn leuk, maar we zoeken hard naar een ander format
voor giveaways.. Als jullie iets weten, let us know!

@koen: ik heb nog wel wat dagen nodig, dus we gaan even brainstormen samen ;)

Nu maar eens een paar uur pitten.
Na een dagje off, zijn we morgen (vanmiddag) weer gewoon live natuurlijk!

sidenote:
Mijn secret stash is onaangetast gebleven bij Koens aankoop.
Alle sold records staan er nog gewoon in..
Om een tipje van de sluier te lichten, we praten sowieso over 100mil +
En dat is van een halve week, met nog ruim 350mil XP te gaan..

[ Voor 16% gewijzigd door Marcvz op 30-12-2012 05:57 ]

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-01 16:51
Marc en Koen: beide respect voor de knappe prestaties. Iets wat ik jullie niet na doe. Top!

Heb zelf niet echt een doel. Voor het einde van het jaar Paragon 20 halen zou mooi zijn :)

• nyX1989
  • Laatst online: 30-12-2025
@Koen geen probleem, voordat ik zelf genoeg bij elkaar heb om weer naar upgrades te kijken heb ik het al wel weer terug ;)

@Marc, ik zelf zou ook een stuk minder spelen zonder stream. Dus jullie ook nog maar eens bedankt.

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09-2025
Marcvz schreef op zondag 30 december 2012 @ 05:51:
De burnaways zijn leuk, maar we zoeken hard naar een ander format
voor giveaways.. Als jullie iets weten, let us know!
Kongor liet vorige week viewers het opnemen tegen de Butcher op mp1 met alleen crafted gear...eerste die het lukte kreeg xxM. Je zou hetzelfde kunnen doen alleen met legendaries..

Overwatch profile awesomo#2162

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
KneoK schreef op zondag 30 december 2012 @ 04:59:
Met dank aan Marc, Nyx en Simball heb ik zojuist een prachtige Witching Hour kunnen kopen waarmee ik er 12,6k dps op vooruitga, de top 100 EU barbs is binnen handbereik. Ik heb ongeveer 10k unbuffed dps nodig om in de top 100 te komen, dus het gaat er nu om spannen.

Er is een aardige constructie voor nodig geweest, al m'n gems verkocht, mindere gems voor in de plaats gekocht, mijn oude WH te koop gezet en gold geleend van Marc, Nyx en Simball, maar deze koop kon ik niet laten liggen. Dps wise gaat er op het moment maar eentje op de AH overheen met een miezerige 200dps en die had als kleine bonus 40 vit extra maar die kostte dan ook 900m ten opzichte van de 500m die ik voor deze betaald heb:

[afbeelding]

Ik weet dat ik jullie al uitvoerig bedankt heb, maar ik wil het hier nogmaals even kwijt. Ik vind het supertof dat we een groepje hebben die dit soort dingen voor elkaar over heeft zonder er over na te denken!! Er gaat toch heel veel tijd zitten in het farmen van items en gold en dat jullie daar zo afstand van willen doen om een ander iets te gunnen vind ik geweldig!!

Zodra ik al m'n gems over een aantal dagen weer heb kunnen upgraden dan ga ik eens kijken op welke plek ik op diabloprogress kom te staan.

Nog iets anders als uitbreiding op de post van Marc hierboven, ik heb een poosje terug al gepost dat ik een Demon Hunter set heb die ik bij elkaar gefarmd heb. Deze ben ik nog steeds van plan te verloten en ik denk dat het wel een leuk idee is om dit samen te doen met Marc's mijlpaal van level 100. Mijn plan is gewoon een random vraag, waarschijnlijk niet eens Diablo related, op de stream te stellen en degene die als eerste het juiste antwoord geeft mag dan de set komen ophalen. Zo maakt iedereen kans, ook de low-geared mensen die maar één keer per week spelen.
heel mooi gebaar van je vrienden,echt top!
wat een mooie witching :O,
ik ben nu bijna in de top 200 barbs eu met 200k dps op diabloprogress na gisteren een betere oh gekocht te hebben(13k dps increase),top 100 lijkt me onhaalbaar in mijn geval
maar ik ben toch super tevreden met 330k dps buffed met BR

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-01 16:23

Pat-Juh

Patrick

Zijn er trouwens problemen met de AH? ik kan me Star Topaz niet verkopen...?

Daartegen afgelopen dag wel lekker wat vooruit gegaan met me Wizard: MsGranger.

Mocht er iemand nog MP2-4 runs willen doen add me eventjes op PatrickNL#2630 :).

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik ben zojuist op HC opnieuw begonnen met een barb. als iemand zin heeft om samen te lvlen add dan oblivious#2150

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Pat-Juh schreef op zondag 30 december 2012 @ 12:41:
Vanmorgen had ik ook problemen met verkopen, krijg error 0 dan en werd regelmatig uit de AH gegooid met een foutmelding "error retrieving balance info" geloof ik.
Pat-Juh schreef op zondag 30 december 2012 @ 12:41:

Daartegen afgelopen dag wel lekker wat vooruit gegaan met me Wizard: MsGranger.

Mocht er iemand nog MP2-4 runs willen doen add me eventjes op PatrickNL#2630 :).
Jesus, koop eens een betere Force :P Dit is vendor trash :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y6IIGAJeXrzKNtEq6XnYq3WL/full.png

Heb deze nog in mn crappendary tab, mag je gratis ophalen. Maar raad je aan even 200-300K uit te geven voor eentje met wat meer damage :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 30-12-2012 13:40 ]

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Als je nu op de AH kijkt voor de legendary 'Spectrum' staat er 1 met 517 dps. Dit is 10x zoveel als de op een na hoogste spectrum. Kan dit, lijkt eerder op een fout.

• Zennique
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-01-2024
Dat kan, heb er zelf 1 met 415DPS, heb ze van 600+ gezien.

D3

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Vind net dit :D.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/1699174/amulet.jpg
Volgens mij redelijk perfecte chd roll :D.

20k extra (buffed) op mijn wizard..... echt :P.
Erg mooi voor mijn monk of mijn wizard, of AH xD.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:34

Thompson

Beeromaniac

Sp3ci3s8472 schreef op zondag 30 december 2012 @ 14:28:
Vind net dit :D.

[afbeelding]
Volgens mij redelijk perfecte chd roll :D.

20k extra (buffed) op mijn wizard..... echt :P.
Erg mooi voor mijn monk of mijn wizard, of AH xD.
Nice zie is zeker wat centjes waard :) Of uiteraard lekker zelf gebruiken.

Beeromaniac

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 21:24

Killjoy

Klingon lawn products

Phuncz schreef op zondag 30 december 2012 @ 13:17:
[...]

Vanmorgen had ik ook problemen met verkopen, krijg error 0 dan en werd regelmatig uit de AH gegooid met een foutmelding "error retrieving balance info" geloof ik.
Er gaat iets niet goed, geloof ik. Ben een item kwijt. Niet verkocht, maar staat ook niet te koop of completed. Apart...

En weer verschenen. Dus probleem opgelost :)

[ Voor 5% gewijzigd door Killjoy op 30-12-2012 20:38 ]

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

EU profiles zijn ook down zo te zien. Auction house gaat soms goed soms fout hier, ook error 0.

Edit:
Probleem lijkt te zijn verholpen :P.

Zat net wat met skills te spelen, kom er achter dat de explosie van de volatility rune van disintegrate niks dood, vijanden hebben nog 1 health over. Daar heb je dus gewoon niks aan als je alles al in een keer doodmaakt, nogal kansloze rune |:( . Misschien leuk op mp5 voor extra damage ofzo alleen wil je daar echt niet stilstaan om met een channel spel.

[ Voor 68% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 30-12-2012 19:43 ]

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-01 14:12
Het lijkt erop dat ze de AH gefixed hebben ik heb nu alle items er weer in staan. Alleen heb ik zowel op RMAH als op AH nu 11 items in de list staan :p

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 07:51

KneoK

Not in a million lightyears

Ja ja, het is dan eindelijk zo ver, ik heb de top 100 weten te bereiken. Heb voor 47 mil nog een paar prachtige Ice Climbers kunnen snipen en dat was precies genoeg om samen met de Witching Hour van gisteren in de top 100 te komen :*)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b6MT7GynNWhWS7lsgj8Tnz4p/full.png

Nu ga ik sparen totdat ik Paragon 100 ben en ga dan op zoek naar EHP zonder damage te hoeven inleveren, oftewel, Lacuni's met all res, IK chest met 240+ vit. Dat gaat dus minstens een miljard kosten :+

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 31-12-2012 05:38 ]

• Marcvz
Eindelijk! Congrats man!
T begint nog wat te worden met die barb van je :D

Mijn d3 doel voor 2013 heb ik reeds uitgesproken. Sophia op 300k unbuffed brengen.

Trouwens daarnet nog een scoundrel amu voor 2.5 kunnen snipen.
Met ias en hoge freeze.. Normaal gaan die voor 50mil+
Hoop ze verkocht te krijgen, dan is het, procentueel gezien, mijn beste flip ooit een feit.

Ben vanavond level up gegaan.
Dus als je kans wil maken op de gem, of een aandeel uit de secret stash, houd dan de stream in de gaten.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:37

ChUcKiE

Dus........

haha, ik had zo'n amulet (ooit hier eens gepost) een aantal weken geleden met 4,6 Freeze en 8 of 9 IAS voor 50K gesniped en voor 49M verkocht...aardige deal :)
Heb wel het idee dat het qua snipen wat minder aantrekkelijk begint te worden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Stefanhendrik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-11-2025
Mijn eerste leuke vondst gedaan. Namelijk een Leorics signet. Gaaat waarschijnlijk rond de 16 mil opleveren in de AH.
Nu aan het kijken voor goede upgrades. Ik dacht zelf eraan om mijn mainhand te vervangen door een echoing fury, maar misschien hebben jullie goede ideeen,,,,
http://eu.battle.net/d3/e...Steffer-2830/hero/8172187

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Stefanhendrik schreef op maandag 31 december 2012 @ 07:57:
Mijn eerste leuke vondst gedaan. Namelijk een Leorics signet. Gaaat waarschijnlijk rond de 16 mil opleveren in de AH.
Nu aan het kijken voor goede upgrades. Ik dacht zelf eraan om mijn mainhand te vervangen door een echoing fury, maar misschien hebben jullie goede ideeen,,,,
http://eu.battle.net/d3/e...Steffer-2830/hero/8172187
Hoe en waar heb je die gevonden? Deze dropt toch alleen op Nightmare Act 2 of zo?

• Stefanhendrik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-11-2025
[/quote]
Hoe en waar heb je die gevonden? Deze dropt toch alleen op Nightmare Act 2 of zo?
[/quote]

Normal act 2. Met mijn barb en een leuk magic find setje aan doorheen gelopen. Hij wordt het meeste gevonden in de Dalgur Oasis schijnt.
Het is een kwestie van geluk, maar met 300% magic find kan je het geluk een beetje afdwingen. Ik zou ook een pickuprange extender gebruiken, omdat je dan ook nog wat goud binnen haalt.
Zelf was het bij mij in de eerste run raak (veel geluk).
Give it a shot...

[ Voor 1% gewijzigd door Stefanhendrik op 31-12-2012 08:51 . Reden: nulletje te veel. 3000% is een beetje te veel van het goede... ]

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:21

TiMMieJ

PSN: Orixez

KneoK schreef op maandag 31 december 2012 @ 05:06:
Ja ja, het is dan eindelijk zo ver, ik heb de top 100 weten te bereiken. Heb voor 47 mil nog een paar prachtige Ice Climbers kunnen snipen en dat was precies genoeg om samen met de Witching Hour van gisteren in de top 100 te komen :*)
Gratz Koen!

En wat betreft je opmerkingen over het helpen dat ervaar ik ook met de tweakers! Zowel jij als Wolf hebben mij altijd geholpen. En waarschijnlijk nog vele anderen ook en dat betaald zich weer zo terug ;)

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-01 09:30
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702
Ik wil naar de 200 K gaan Geen all Res inleveren graag
Heb Nu 180 K damage.

Waar kan ik het meeste damage winst mee halen.
Heb misschien nog een nat ring met soc en steentje die voor 40M weg gaat dan zou ik voor 80 M kunnen shoppen

Graag advies Thx

<GOT>DrOPje #2516

• Phreak

Phreak

KTM SuperDuke

Gisteren een mooi stormshield gevonden op HC.
Zelf had ik er niks aan op m'n WD dus ik knal het ding op AH.
Even snel vergeleken met andere schildjes en voor 4.5mil op buyout gedumpt.

Binnen 5 min sold....
Toch maar even kijken wat er nu fout ging, want dat ging toch wel erg snel.
Zit er verdorie CHC op dat ding, had ik niet gezien... Staat ie daarna weer op AH voor 14.5 mil buyout.
Damnit... :( ;w

Blyatifull

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

KneoK schreef op maandag 31 december 2012 @ 05:06:

[afbeelding]

Nu ga ik sparen totdat ik Paragon 100 ben en ga dan op zoek naar EHP zonder damage te hoeven inleveren, oftewel, Lacuni's met all res, IK chest met 240+ vit. Dat gaat dus minstens een miljard kosten :+
Congrats Koen en Marc, jullie hebben een aantal mooie mijlpalen bereikt in de laatste dagen.
Ik denk dat voor mij de volgende upgrade ook een betere chest wordt, heb vandaag al Ice Climbers en Pyjama Pants gekocht maar er is nog veel werk aan de barb...

• ejtnaj
Raoul.TLS schreef op maandag 31 december 2012 @ 10:28:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702
Ik wil naar de 200 K gaan Geen all Res inleveren graag
Heb Nu 180 K damage.

Waar kan ik het meeste damage winst mee halen.
Heb misschien nog een nat ring met soc en steentje die voor 40M weg gaat dan zou ik voor 80 M kunnen shoppen

Graag advies Thx
Eerst wat me opvalt zijn je gloves... die kunnen wel beter? Tristat + dex?

• Raoul.TLS
ejtnaj schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:00:
[...]

Eerst wat me opvalt zijn je gloves... die kunnen wel beter? Tristat + dex?
Ok en dan Dex ias Crit Change Crit Damage
Ga ik voor kijken.

Van mij hebben heel veel dex.
maar ga kijken maar haal ik daar veel damage mee naar de 200

<GOT>DrOPje #2516

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07-2025
Phreak schreef op maandag 31 december 2012 @ 10:36:
Gisteren een mooi stormshield gevonden op HC.
Zelf had ik er niks aan op m'n WD dus ik knal het ding op AH.
Even snel vergeleken met andere schildjes en voor 4.5mil op buyout gedumpt.

Binnen 5 min sold....
Toch maar even kijken wat er nu fout ging, want dat ging toch wel erg snel.
Zit er verdorie CHC op dat ding, had ik niet gezien... Staat ie daarna weer op AH voor 14.5 mil buyout.
Damnit... :( ;w
Wordt wel eens vaker overgekeken :P Ik heb die van mij 180str/80AR/9CHC/34%block voor 1mil gesniped.

• ejtnaj
Raoul.TLS schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:03:
[...]
Ok en dan Dex ias Crit Change Crit Damage
Ga ik voor kijken.

Van mij hebben heel veel dex.
maar ga kijken maar haal ik daar veel damage mee naar de 200
Ik denk er meer dps winst te behalen is in je amulet overigens. Daar mis je vrij veel dps. (chd kan tot 100, chc tot 10 en ik zie dat er geen dex of ias op zit.)

• Raoul.TLS
nieuwe tristat gloves 30 M en dan doe ik 5 of 6 k meer damage.
Amu is ook aan vervanging toe maar alles is duur boven 50 m
En RMAH is ook niets te vinden.
iemand nog wat over ?

<GOT>DrOPje #2516

• ApOE
:? WD, AH, CHC, RMAH :|

* ApOE heeft geen idee waar het over gaat :P

• Phreak

Phreak

KTM SuperDuke

ApOE schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:35:
:? WD, AH, CHC, RMAH :|

* ApOE heeft geen idee waar het over gaat :P
Witch Docter, Auction House, Crit Hit Chance, Real-Money Auction House :>

Blyatifull

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Stefanhendrik schreef op maandag 31 december 2012 @ 08:46:
[/quote]
[/quote]

Normal act 2. Met mijn barb en een leuk magic find setje aan doorheen gelopen. Hij wordt het meeste gevonden in de Dalgur Oasis schijnt.
Het is een kwestie van geluk, maar met 300% magic find kan je het geluk een beetje afdwingen. Ik zou ook een pickuprange extender gebruiken, omdat je dan ook nog wat goud binnen haalt.
Zelf was het bij mij in de eerste run raak (veel geluk).
Give it a shot...
Ok geen wonder, ik heb ook al aardig wat van dergelijke runs erop zitten, maar helaas nooit geluk, wellicht nog maar eens wat runs eraan wagen..
Ik bedoel met MP10 en MF gear set kom je zelfs ruim boven de 300% uit lijkt me

[ Voor 4% gewijzigd door ChUcKiE op 31-12-2012 12:59 ]

Op de valreep van de jaarwisseling nog even mijn goal bereikt: paragon 60. Zit nu aardig in de buurt van de MF cap (407/425 op MP2) met 188K DPS unbuffed.

Moet nu toch eens gaan kijken naar upgrades die mogelijk wat MF droppen, maar dat moet het wel waard zijn dan (geen 3K dps voor 15% MF ofzo).

Heb ongeveer 250M te besteden, aangezien ik sinds level 30 ofzo al niks meer uitgegeven heb (alleen maar aan het levelen geweest).

Iemand nog tips waar de meeste winst te halen is?

• Marcvz
Hmm, ben niet heel erg into WD's.
Een pox met crit chc zou natuurlijk leuk zijn :)

Ik heb gister nog een mojo kunnen snipen.. Geen TotD, dus zonder pickup radius..
Maar als je daar afstand van zou willen doen is t misschien wel een upgrade voor je.

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Gisteren eindelijk weer eens een leuke drop. Natalya's boots en die voor een aardig bedrag verkocht. Daar Vile Wards, plus een Mempo of Twilight voor gekocht. Niets top of the line, maar wel upgrades voor wat ik had. En met het resterende bedrag ook mijn Manticore nog vervangen met een die wat beter is.

Volgende stap zijn mijn ringen en mijn gems een stapje hoger. Daarna toch maar eens sparen voor een goede Witching Hour.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/jarune-2404/hero/33300

MHW: Jay

• Raoul.TLS
Hmm ik keek naar je profiel ik wow Boven de 200 K damage .

Toen zag ik je heb Sharp shooter aan staan .

Aha
y0ukn0w schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:04:
Gisteren eindelijk weer eens een leuke drop. Natalya's boots en die voor een aardig bedrag verkocht. Daar Vile Wards, plus een Mempo of Twilight voor gekocht. Niets top of the line, maar wel upgrades voor wat ik had. En met het resterende bedrag ook mijn Manticore nog vervangen met een die wat beter is.

Volgende stap zijn mijn ringen en mijn gems een stapje hoger. Daarna toch maar eens sparen voor een goede Witching Hour.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/jarune-2404/hero/33300

<GOT>DrOPje #2516

Je neemt jezelf in de maling met die Sharpshooter, daarom heb je nog nooit CHC genomen, wat dus je effectieve DPS zou verhogen.
Feitelijk DPS is een stuk lager dan je profiel: http://www.diabloprogress.com/hero/jarune-2404/Jarune/33300
Na je eerste 2 schoten kakt je dmg aanzienlijk in.

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Raoul.TLS schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:07:
Hmm ik keek naar je profiel ik wow Boven de 200 K damage .

Toen zag ik je heb Sharp shooter aan staan .

Aha

[...]
Ja zonder Sharp Shooter is het 103k.

• Raoul.TLS
Ik dacht al doet meer damage als mij.
Hoe doet die dat ?
Wat doe ik verkeerd

Zit te vechten om met 2 onhanders boven de 200 K te komen.

<GOT>DrOPje #2516

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Vandread schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:09:
Je neemt jezelf in de maling met die Sharpshooter, daarom heb je nog nooit CHC genomen, wat dus je effectieve DPS zou verhogen.
Feitelijk DPS is een stuk lager dan je profiel: http://www.diabloprogress.com/hero/jarune-2404/Jarune/33300
Na je eerste 2 schoten kakt je dmg aanzienlijk in.
Ben bekend met de feitelijke DPS. Mijn redenering is dat je met Sharp Shooter gemiddeld altijd meer dmg doet dan zonder. Uiteraard hoe meer CHC/CHD hoe meer je er aan hebt.

Overigens dacht ik ook Sharp Shooter een must have skill was, maar blijkbaar loop ik een half jaar achter met die gedachte. Zie op diabloprogress bij top skills dat amper iemand die nog gebruikt. Perfectionist en Night Stalker staan nu hoog, maar ik heb dan toch liever de extra damage. Night Stalker ga ik wel eens proberen.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:53
Vanmiddag eindelijk weer eens twee upgrades gekocht.

Gloves verloor ik wel damage mee, maar kreeg er wel wat meer EHP voor terug.
Blijf op zoek naar een soortgelijke glove met meer STR en CHD of AS.

Daarnaast heb ik een nieuwe ring gescoord die met 16K DPS extra gaf.

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/abn5BxhU.jpg

http://www.diabloprogress.com/hero/protax-2556/Onyx/8200781

DPS Unbuffed: 193,274.72
EHP Unbuffed: 642,688

Sutro bedankt voor de tips! :)
Marcvz schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:54:
Hmm, ben niet heel erg into WD's.
Een pox met crit chc zou natuurlijk leuk zijn :)

Ik heb gister nog een mojo kunnen snipen.. Geen TotD, dus zonder pickup radius..
Maar als je daar afstand van zou willen doen is t misschien wel een upgrade voor je.
Mijn TotD is ongeveer de best mogelijke roll, dus die wil ik even zo laten :)

Pox is inderdaad een optie, al schiet ik daar qua dps niet zoveel mee op tenzij ik echt 200M+ uit ga geven aan eentje met dmg/chc. Mijn huidige heeft al een hoge int roll en een hidden min-damage (iets van 60 average als ik me niet vergis :)) Die is dus een stuk beter dan die lijkt.

Ik vind het lastig, ringen zijn wel de meest obvious keuze denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 31-12-2012 14:40 ]

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:53
Een hoop :P
Maar heb vanmorgen een EF geflipped voor het mooie bedrag van 365M, dus had genoeg gold te besteden!

• Marcvz
Bosmonster schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:39:
[...]

Mijn TotD is ongeveer de best mogelijke roll, dus die wil ik even zo laten :)
Is je armory wel up to date dan?
Je hebt maar 8.5 crit chc en lage int..

Volgens mij kun je daar nog makkelijk 10-20k pakken.

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09-2025
Marcvz schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:09:
[...]

Is je armory wel up to date dan?
Je hebt maar 8.5 crit chc en lage int..

Volgens mij kun je daar nog makkelijk 10-20k pakken.
Is max crit op dat ding volgens mij..

Je kan toch gewoon items linken naar de chat vanuit AH en dan ingame checken hoeveel je er op vooruit gaat?

Overwatch profile awesomo#2162

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-12-2025
TotD gaan maar tot 8.5 chc. Daarnaast zijn de random rolls socket & strength/vit. Geen fantastische rolls maar ook niet slecht. Z'n damage daarentegen is zowel min als max bijna de max roll, wat veruit het belangrijkst is.
Pagina: 1 ... 152 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.