• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Sfinx- schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 17:31:

Owja ik denk wel dat de IK-5set voor deze build een absolute must is, of je geraakt al niet gestart :P
Koen hamert ook al een tijdje rond en de IK bonus is totaal niet belangrijk voor de build.
IAS wel. Ook heb ik kingkonger vaak rond zien hameren en die heeft ook geen 5 set bonus.
Er zijn betere opties, met voldoende IAS en crit hou je toch wel genoeg fury.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Verwijderd

Oke dit is eng.
Ik log in sinds een weekje ofzo en al mijn popjes zijn weg :S
Hoe kan dit ?
Als ik gehackt was dan zouden ze toch sowieso de w8w veranderen.

Er was nog één low level popje over en al mijn geld heb ik nog steeds. Kan het een server probleem zijn ofzo ik maak me echt druk als ik gehackt ben omdat ik veel bankzaken op deze laptop doe. Ik download nooit wat erop alleen werk/office.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2012 18:30 ]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tenzij je iemand pissed of hebt gemaakt :)

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 07:51

KneoK

Not in a million lightyears

Marcvz schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 18:24:
[...]

Koen hamert ook al een tijdje rond en de IK bonus is totaal niet belangrijk voor de build.
IAS wel. Ook heb ik kingkonger vaak rond zien hameren en die heeft ook geen 5 set bonus.
Er zijn betere opties, met voldoende IAS en crit hou je toch wel genoeg fury.
Bij een hybrid ww/hota build zit je natuurlijk wel zonder fury generator, maar dan nog, hota kost 20 fury, ww kost 10 fury dus je hebt al minstens 5 seconde opstarttijd voordat je kunt gaan ww'en met die bonus, ervan uitgaande dat je Battle Rage al up hebt. Daarnaast heb je met opstarten ook nog fury nodig voor sprint. Zo'n build lijkt me dus met of zonder de setbonus niet echt efficient, maar als hij het wel lekker vindt spelen dan is dat natuurlijk dikke prima.

Een alternatief zou een SoJ kunnen zijn met 27+% damage to elites en 5% ww crit chance extra, dan zullen elites waarschijnlijk net zo snel neergaan als met een hamer en kun je dus wel gewoon een full ww build pakken en ben je ook niet meer afhankelijk van de setbonus omdat je gewoon bash/instigation kunt meenemen in plaats van hota.

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07-2025
KneoK schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 18:36:
[...]

Bij een hybrid ww/hota build zit je natuurlijk wel zonder fury generator, maar dan nog, hota kost 20 fury, ww kost 10 fury dus je hebt al minstens 5 seconde opstarttijd voordat je kunt gaan ww'en met die bonus, ervan uitgaande dat je Battle Rage al up hebt. Daarnaast heb je met opstarten ook nog fury nodig voor sprint. Zo'n build lijkt me dus met of zonder de setbonus niet echt efficient, maar als hij het wel lekker vindt spelen dan is dat natuurlijk dikke prima.

Een alternatief zou een SoJ kunnen zijn met 27+% damage to elites en 5% ww crit chance extra, dan zullen elites waarschijnlijk net zo snel neergaan als met een hamer en kun je dus wel gewoon een full ww build pakken en ben je ook niet meer afhankelijk van de setbonus omdat je gewoon bash/instigation kunt meenemen in plaats van hota.
Ik zei dan ook '5-set is een must' omdat je dan vanaf de start War cry + Battle Rage kan starten (essentieel voor fury regen), zodra je 1 mob hit heb je genoeg fury (mits genoeg CHC doe je een critical hit met je default attack) voor sprint, kan je beginnen WW'en en ben je gestart, dit duurt geen 5 seconden hoor.

Eenmaal ik voldoende Fury opgebouwd heb met WW'en zit ik eigenlijk amper zonder. Ik kan WOTA ook veel langer volhouden dan als ik enkel WW. En elites gaan veel sneller neer dankzij HOTA.

Zal eens zien of ik een filmpje kan maken als ik de build volledig onder de knie heb ;)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 18:25:
Oke dit is eng.
Hoe kan dit ?

Er was nog één low level popje over en al mijn geld heb ik nog steeds. Kan het een server probleem zijn ofzo ik maak me echt druk als ik gehackt ben omdat ik veel bankzaken op deze laptop doe. Ik download nooit wat erop alleen werk/office.
als ze jou leeggeroofd hebben, hoeven de boeven jouw pwd natuurlijk ook niet te veranderen... zou gewoon een screenshot maken en dan Blizz mailen.

of probeer je later nog eens? het lijkt me niet echt een server issue maar wel een hack.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-01 20:30
Mofkees schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 18:53:
[...]

als ze jou leeggeroofd hebben, hoeven de boeven jouw pwd natuurlijk ook niet te veranderen... zou gewoon een screenshot maken en dan Blizz mailen.

of probeer je later nog eens? het lijkt me niet echt een server issue maar wel een hack.
Of mischien op de verkeerde server usa oid ipv europe. (wel raar dat het gold er nog is)

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:29

scorpie

Supra Addict

Hmm ok ik heb dus een Radiant Star Amethyst recipe gevonden, ik moet me dus vrij fortuinlijk voelen :P Alleen weet ik niet of ik hem moet verkopen of m'n artisan moet leren. Natuurlijk is dat gewoon een kwestie van korte termijn / lange termijn, alleen het punt is de vraag of ik uberhaupt zover met het spel kom dat ik wat aan het zelf maken van die jewels heb..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Mofkees
scorpie schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 21:20:
Hmm ok ik heb dus een Radiant Star Amethyst recipe gevonden, ik moet me dus vrij fortuinlijk voelen :P Alleen weet ik niet of ik hem moet verkopen of m'n artisan moet leren. Natuurlijk is dat gewoon een kwestie van korte termijn / lange termijn, alleen het punt is de vraag of ik uberhaupt zover met het spel kom dat ik wat aan het zelf maken van die jewels heb..
die is niet veel waarde , kan je beter zelf gebruiken

• scorpie

scorpie

Supra Addict

In dat geval gebruik ik em zelf wel ;p (ik vind een paar miljoen best veel geld haha)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-01 22:01
Niemand online met kerst? Ik heb wel zin in een farm run met mijn DH (180K DPS)

• barrel
Sfinx- schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 18:50:
[...]

Zal eens zien of ik een filmpje kan maken als ik de build volledig onder de knie heb ;)
hybrid ww/hota build werkt super, maar zelf vond ik het pas lekker spelen met wat betere gear. Dan kan je namelijk war cry droppen, en er bash met punish bij nemen, werkt erg fijn met hota. Heb je wel eens overpower(killing spree) geprobeerd? icm jou gear zal dat je een flinke boost geven.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 18:25:
Oke dit is eng.
Hoe kan dit ?

Ik zou je regio even goed zetten ;)

99% kans dat je inlogt op US ipv EUR.

• Sfinx-
barrel schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:34:
[...]

hybrid ww/hota build werkt super, maar zelf vond ik het pas lekker spelen met wat betere gear. Dan kan je namelijk war cry droppen, en er bash met punish bij nemen, werkt erg fijn met hota. Heb je wel eens overpower(killing spree) geprobeerd? icm jou gear zal dat je een flinke boost geven.
Nee dat (overpower) had ik idd nog niet uitgetest, dat geeft me effectief een leuke boost vergelijkbaar met WOTA, alleen kan ik het constant spammen ipv te proberen de cooldown van WOTA te vermijden :) Erg bedankt voor de tip, dit maakt de build volledig af ;)

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Jeuj gister de level 60 aangetikt in hardcore en vandaag diablo op hell verslagen, nu kan het echt gaan beginnen :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:53
Zijn er nog mensen die zin hebben om een paar uurtjes keihard XP te farmen op een laag MP? Geen zin om alleen te spelen op deze 2e kerstdag :P

Protax#2556

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik kom er zo weer aan

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:53
Onee toch :P Mensen zin om mee te doen? AK runs op MP1/2/3 in een hoog tempo :)

• scorpie

scorpie

Supra Addict

dx5314 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:26:
[...]

Onee toch :P Mensen zin om mee te doen? AK runs op MP1/2/3 in een hoog tempo :)
Weet niet of je nog bezig bent, maar ik join zo wel :)
Wel zin in AK runs op laag MP.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Sinds kort m'n Archon wizard omgeruild voor een Acid Rain Witch Doctor. Geweldig leuke char!

Ik heb het meeste van m'n wiz gear gewoon overgezet en zit nu op 28k life, 500 res en dps tussen 115k en 175k afhankelijk van de globes. Ik ben wel heel squishy. Ook in Act 1 word ik af en toe bijna ge one-shot. Is dat normaal? Vooral als ik de elites niet van me af kan houden (shielding / fast) is het gevaarlijk.

Reflect damage met pets is compleet belachelijk zeg. Dacht dat ze dat al hadden gefixt...

Bij de eerste elite wel meteen een goede Zunimassa chest gevonden... dat is me met m'n Wizard in 8 maanden niet gelukt. Tevens eerste drop die een directe upgrade is. Moet ook lukken.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• sharvinz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11-2025
Iemand nog bezig met runs e.d.? add me Sharvinz#2545

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:14

ChUcKiE

Dus........

Ja ik wil ook wel mee doen, of een paar uberbosses??? Wil nog eens een nieuwe ring craften
chuckie#1330

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ok zijn nu met z'n tweeën, nog meer??

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:09
wil wel helpen hoor goldman#2525

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Verwijderd

Tektoon schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:53:
Sinds kort m'n Archon wizard omgeruild voor een Acid Rain Witch Doctor. Geweldig leuke char!

Ik heb het meeste van m'n wiz gear gewoon overgezet en zit nu op 28k life, 500 res en dps tussen 115k en 175k afhankelijk van de globes. Ik ben wel heel squishy. Ook in Act 1 word ik af en toe bijna ge one-shot. Is dat normaal? Vooral als ik de elites niet van me af kan houden (shielding / fast) is het gevaarlijk.

Reflect damage met pets is compleet belachelijk zeg. Dacht dat ze dat al hadden gefixt...

Bij de eerste elite wel meteen een goede Zunimassa chest gevonden... dat is me met m'n Wizard in 8 maanden niet gelukt. Tevens eerste drop die een directe upgrade is. Moet ook lukken.
Welk MP speel je? Ik heb 64K HP, 82K en heb 460 All resist en speel zonder enig probleem op MP2, heb hoger niet geprobeerd.

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-12-2025
Reflect damage heb ik ook nog wel eens last van met mijn WD. Vooral met de pets.

http://eu.battle.net/d3/e...ookz0r-2554/hero/20263960

Moet denk ik wapen hebben met lifesteal dan gaat het wat makkelijker.

Verwijderd

Ze gaan reflect damage nerfen want het is nu te veel. Ik heb er op mijn WD meer last van dan met mijn barb. Als ik teveel mobs tegelijk DoT heb ik een probleem.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:30:
[...]

Welk MP speel je? Ik heb 64K HP, 82K en heb 460 All resist en speel zonder enig probleem op MP2, heb hoger niet geprobeerd.
MP3. Het gaat wel op zich, maar ik merk veel sterkere damage-pieken dan bij een wiz. Af en toe mis ik ineens de helft van m'n health en af en toe leg ik zelf een heel scherm om terwijl ik dat niet verwachtte.

Het zal ook wel te maken hebben met mijn speelstijl. Ik speel weinig afwachtend en loop en schiet door. Gewoon rammen dus. Ik mik op een gladgestreken farm-run, maar ik zit nog niet in act 3. Dat zal er ook mee te maken hebben.

Ik zie in ieder geval dat jij een sloot meer health hebt. Ik ben ook nog niet tevreden met ghost-bomb. Het duurt me net iets te lang voor alles plat ligt. Toch poison dart nog eens proberen.

Ondertussen is die Zuni chest verkocht voor 30 mil dus ik ga eens kijken naar een TotD met life en vit.

EDIT; ja ik heb ook veel meer last van reflect dan op een wiz of barb. Het vervelende aan die DoT skills is dat je het ook niet meer kan stoppen. Je gaat neer, je ziet het gebeuren en je kan er niks aan doen.

Ik krijg het gevoel dat de WD het minst 'goed' / dichtgetikt in elkaar zit, maar dat geeft wel een hoop flexibiliteit en dat maakt het heel leuk om te spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Tektoon op 26-12-2012 15:02 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:36

Thompson

Beeromaniac

Enkel reflect damage (met bijv. jailer/waller/shielding) is het het probleem nog niet. Maar als je in de molten/plagued staat en je hebt dan ook nog eens RD, dan is het gewoon niet te doen inderdaad.

Beeromaniac

Verwijderd

Ik heb Acid Rain vervangen door Locust Swarm met pertilience en dat gaat prima, ben ik ook niet zo afhankelijk van mobs die niet dichtbij genoeg staan want ze krijgen toch wel een DoT te pakken. Nadeel is dat je eerst even dichtbij de mobs moet zijn.

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:02

mokumouse

LOLstoel User

He mensen even een snel vraagje waar ik zo 123 geen antwoord op kan vinden. Ik wil morgen met wat maten een aantal uber runs gaan doen. Nou weet ik dat je, om een kans te moeten hebben op organs voor de hell fire ring, een nephalem buff van 5 moet hebben (net als voor het farmen van keys). Kan je met deze buff meerdere runs achter elkaar doen of moet je na het gebruik van een machine eerst weer je buff naar 5 werken??

Blaat...

• TrinityHX
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-01 08:56
Na 3 machines moet je een nieuwe run starten en dus opnieuw NV stacks farmen.

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-01 15:54
mokumouse schreef op woensdag 26 december 2012 @ 21:47:
He mensen even een snel vraagje waar ik zo 123 geen antwoord op kan vinden. Ik wil morgen met wat maten een aantal uber runs gaan doen. Nou weet ik dat je, om een kans te moeten hebben op organs voor de hell fire ring, een nephalem buff van 5 moet hebben (net als voor het farmen van keys). Kan je met deze buff meerdere runs achter elkaar doen of moet je na het gebruik van een machine eerst weer je buff naar 5 werken??
Zolang je je NV stack hebt (duurt 30 min), kun je runs blijven doen. Deze reset niet tussentijds. Als deze timer op 10 min resterend staat is het aan te raden even een elite te zoeken voordat je weer een uberboss doet.

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:02

mokumouse

LOLstoel User

SumBeam schreef op woensdag 26 december 2012 @ 21:51:
[...]

Zolang je je NV stack hebt (duurt 30 min), kun je runs blijven doen. Deze reset niet tussentijds. Als deze timer op 10 min resterend staat is het aan te raden even een elite te zoeken voordat je weer een uberboss doet.
Thnx voor de snelle antwoorden, dan kunnen we er morgen rekening mee houden :)

Blaat...

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Dan ff heel wat anders, zou er nou ooit eens een web/Android/ IOS-app van de Auction House komen?
Dat zou toch ideaal zijn met je Ipad op de bank lekker handelen, zonder dat je volledig in gelogd hoeft te zijn in Diablo (op je computer of laptop).

Heeft iemand hier ooit wat over gelezen?

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

ChUcKiE schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:26:
Dan ff heel wat anders, zou er nou ooit eens een web/Android/ IOS-app van de Auction House komen?
Dat zou toch ideaal zijn met je Ipad op de bank lekker handelen, zonder dat je volledig in gelogd hoeft te zijn in Diablo (op je computer of laptop).

Heeft iemand hier ooit wat over gelezen?
Nee, maar daar dacht ik een half uur geleden dus ook al aan. Zou in ieder geval enorm handig zijn. Elke keer compleet inloggen om alleen even te zien of je al rijk bent...

Ook handig als je items wilt tracken om bijvoorbeeld te snipen. De afgelopen dagen heb ik al vier Stars of Azkaranth met attackspeed en 4% freeze gemist 8)7

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ja zo zit ik dus ook ja...maar als jij nu ff niet gaat snipen, probeer ik het met mijn laptopje op schoot, ingelogd in D3 ene half uurtje te doen :P

Ik zit dus ook te snipen op die stars...laatst een voor 50k gekocht, 4,2 freeze, 9 AS en (te laag) verkocht voor 50M
Hmm die app moet dan wel wat intuïtiever zijn dan de bediening van de AH op je laptop ( met touchpad), zojuist weer door mijn traagheid een 4% Freeze voor 50K net gemist.

[ Voor 52% gewijzigd door ChUcKiE op 26-12-2012 22:50 ]

Tektoon schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:58:
[...]

MP3. Het gaat wel op zich, maar ik merk veel sterkere damage-pieken dan bij een wiz. Af en toe mis ik ineens de helft van m'n health en af en toe leg ik zelf een heel scherm om terwijl ik dat niet verwachtte.
Een WD kan niet, zeker als de DPS iets omhoog gaat, zonder 3% LL.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Is goed 8) Ik zit toch nog aan de kerst-dis. Vannacht om 02:30 zet ik mijn vizier weer op scherp. Nu ik met een WD speel heb ik ook een aantal nieuwe, 'snipe-bare' items ontdekt.

Stiekem hoop ik altijd dat iemand een Mempo of Twilight met crit voor 5 miljoen online zet.

Denk je echt dat 50m voor die star te weinig was? Ik volgde de stars van de afgelopen dagen ook om te zien waarvoor ze nou uiteindelijk gingen (wat ik dus heb gemist). Ik wil het nog wel eens zien, 75 a 100 miljoen voor een follower amulet. Volgens mij heb je met 50m echt een prima prijs.
Bosmonster schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:54:
[...]

Ik heb een Manajuma met 3% LL. Toch zijn reflect packs een ramp. Ik los het nu op door ze kiten naar een groepje white trash en ze zo wat te mengen. Ik kan er op zich wel om lachen. Met bijna exact dezelfde gear heb ik een Archon wiz met 180+ DPS en sjees ik zonder problemen overal doorheen. Maar goed, een wiz heeft drie skills die meer dps geven en de reflect packs gaan daardoor zoveel sneller neer dat ik er niks van merk. Bloodmagic met nog meer LL helpt ook.

[ Voor 36% gewijzigd door Tektoon op 26-12-2012 23:01 ]

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

ja maar die was dus met 9 Attack speed, volgens mij kun je naast die paar tiende procent freeze geen betere krijgen....

Zijn er zo nog meer snipebare items die kans van slagen hebben??

Star of Azkaranth (Freeze boven 3.5%)
Stone of Jordan
Buriza Do Kyanon bow (Freeze boven 12.2%)
Leoric Signet (worden die ooit per ongeluk voor weinig aangeboden?)

Wie vult aan??

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Tal Rasha's Guise of Wisdom doet het heel goed bij mij. Winst gaat van 2 - 10 miljoen per snipe. Ringen met average damage deden het tot voor kort goed, evenals items met +armor. De prijzen daarvan gaan nu omhoog.

Verder zijn items met MF, pickup radius, crowd control reduction en extra health from globes leuk, maar riskant. Ik vind het nuttige stats, en je hebt naar mijn idee zeker een item met zo'n stat nodig. Als je vervolgens een cookie cutter build volgt (met de bekende set / legendary items) dan is het probleem altijd: op welk item neem ik pick up, en op welk item health from globes enz. Op een goede Vile Ward of een veelgebruikt setitem met pick-up kan je soms ook leuke winst maken.

Items met + crowd control reduction gaan volgens mij knallen bij de pvp patch, dus dat eventueel leuk voor later. Net als in de begindagen van D3 zullen defensive stats weer meer gewicht krijgen.
De komende dagen wil ik voor mezelf een Visage of Giyuan snipen. Net als de Star of Azkaranth heeft 'ie ook stats waar je niet op kunt filteren waardoor mensen ze 'er maar gewoon opgooien'. Ik snipe wat dat betreft vooral / alleen items waar ik zelf ook wat aan heb als ik ze niet doorverkoop.

Offhands gaan ook goed. Chantodo's, Triumvirate's, Things of the Deep enz. Ik hoef geen +18 vitality, maar ik wil wel die 250+ average damage. Een offhand met socket is ook gewoon +50 mainstat.

EDIT; wat ik me trouwens afvraag... Stel je hebt een Buriza met 15% freeze en je hebt een Star met 5% stun. Stackt dat anders dan 15% freeze + 5% freeze? Of heb je in beide gevallen 75% proc reductie? Ik kan me herinneren dat ze in een van de laatste patches een soort 'chance to freeze/stun' resistance hebben ingebouwd bij mobs. In dat geval zou het wellicht interessanter kunnen zijn om die 'chance to freeze/stun' te mixen. Iemand hier meer inzicht in?

[ Voor 14% gewijzigd door Tektoon op 27-12-2012 00:09 ]

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 07:35
Tektoon schreef op woensdag 26 december 2012 @ 23:48:

De komende dagen wil ik voor mezelf een Visage of Giyuan snipen. Net als de Star of Azkaranth heeft 'ie ook stats waar je niet op kunt filteren waardoor mensen ze 'er maar gewoon opgooien'. Ik snipe wat dat betreft vooral / alleen items waar ik zelf ook wat aan heb als ik ze niet doorverkoop.
Laatst een gevonden verkoopt voor geen meter, weet even de random stats niet uit mijn hoofd (geen CC in elk geval). Denk dat de versies met CC nog wel te verkopen zijn.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Wat zou het toch mooi zijn als er binnen AH, tabblad Completed Items ook een knop zit: "send all (50)unsold shit to vendor".

Nu kun je ze weer een voor een in je stash doen, vervolgens naar je eigen stash en dan naar de vendor een voor een verkopen.

• Zennique
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-01-2024
Ik heb een tank WD gebouwd.
Heb zelf geen LL, maar wel een beetje LoH, en dikke AR, kan tot MP7 farmen, gaat uiteraard niet zo vlot, maar hoef er niet dood te gaan.
Bij ubers(max mp7 geprobeerd, switch ik m'n mojo voor een schild, 30k minder DPS, maar moet raar lopen wil ik dan dood gaan.

MP10 geprobeerd, gaat ook best, met de verkeerde packs tegen, arcane en jailer ofzo, 2x dood tijdens een key run.

Ben we aan het kijken voor een wapen met LL als upgrade, maar de mace die ik nu heb, is wel erg dik.
Mooi ook is, dat ik merendeel van alle gear op een CM wizard kan zetten, die dan naar 50.5 CHC gaat.
Altijd handig.

D3

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 15:22

solique

Fire is all I need

Eindelijk wat geupgrade met nieuwe wapens en armor.
Van 22k naar 38k dps gegaan.

Nu maar sparen om door te stoten naar 50K+

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Bosmonster schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:54:
[...]

Ik heb nochthans HC uitgespeeld met een WD zonder LL, life regen of life on hit.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ChUcKiE schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:59:
Wat zou het toch mooi zijn als er binnen AH, tabblad Completed Items ook een knop zit: "send all (50)unsold shit to vendor".

Nu kun je ze weer een voor een in je stash doen, vervolgens naar je eigen stash en dan naar de vendor een voor een verkopen.
Ja een leuke knop als je daar een aantal high-end items in hebt staan van 500mil+. Sowieso blijf ik eerst de prijzen verlagen 10% per keer tot het duidelijk is dat niemand naar deze items zoekt. 150K levert nog altijd meer op dan 2-3K. En als ik duurdere items heb om te verkopen hou ik de slechte verkopende items gewoon in de completed tab.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Je hebt natuurlijk altijd de mogelijkheid om ze 1 voor 1 naar je stash te verplaatsen en ze opnieuw aan te bieden!

strekie schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:58:
[...]

Ik heb nochthans HC uitgespeeld met een WD zonder LL, life regen of life on hit.
En wat doe je dan precies tegen reflect mobs? Rennen?

Het ging er uiteraard om hoe je efficient en snel Inferno kunt farmen en zonder LL zie ik dat niet gebeuren.

Verwijderd

Ik krijg via Haunt life terug en dat is samen met spiritwalk wel te doen, zeker nu ik 64K HP heb.

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:16:
[...]

Het ging er uiteraard om hoe je efficient en snel Inferno kunt farmen en zonder LL zie ik dat niet gebeuren.
Wat versta je dan onder snel en efficient? Mp0/1/2/3? Ik doe met mn WD Mp1/2/3 vrij gemakkelijk zonder LL. Toegegeven, die gebruik ik niet voorr efficiency, maar ik zie de noodzaak niet echt of mis ik iets in deze discussie.

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
ChUcKiE schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:59:

Misschien moet je een betere keuze maken om items op de AH aan te bieden. Als jij vaak het probleem hebt dat ze niet verkopen, en vervolgens wilt vendoren, dan doe je volgens mij in het eerste selectie stadium iets verkeerd :/
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:33:
[...]

Wat versta je dan onder snel en efficient? Mp0/1/2/3? Ik doe met mn WD Mp1/2/3 vrij gemakkelijk zonder LL. Toegegeven, die gebruik ik niet voorr efficiency, maar ik zie de noodzaak niet echt of mis ik iets in deze discussie.
Snel en efficient is 40-50M+ per uur.

Er zijn wel andere manieren om life regen te bewerkstelligen (LoH/RoT), maar daarmee lever je flink in op efficientie bijvoorbeeld.

Andere manieren zie ik even niet, tenzij je graag de helft van de packs over slaat of 5 minuten over sommige doet :P

Je wilt door kunnen rammen zonder naar je Life te kijken en daar heb je LL voor nodig als WD, aangezien LoH crap is voor die class.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 27-12-2012 13:43 ]

Verwijderd

ejtnaj schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:38:
[...]
Misschien moet je een betere keuze maken om items op de AH aan te bieden. Als jij vaak het probleem hebt dat ze niet verkopen, en vervolgens wilt vendoren, dan doe je volgens mij in het eerste selectie stadium iets verkeerd :/
Mwa, zit soms wel met hetzelfde probleem. Je vindt een 'degelijk' (degelijk, maar niet GOED) item en wel toch proberen het verkopen voor 1/2 van de prjs van het laagste item op de AH.
Dan zou een knop "vendor this item" wel handig zijn. (maar dus niet alle 50....)

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Bosmonster schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:16:
[...]

Spirit walk op en beertjes spammen. Ik had wel veel extra health per globe en meestal dropt er wel wat tijdens elite fights. Heb het alleszins niet gemist. Een goed wapen met life leach is duur en ik deed liever wat meer dps. Momenteel heb ik wel 600 loh op men amulet.

Om snel door inferno te knallen op SC ben ik akkoord dat LL wel wenselijk is, maar het kan ook zonder.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

strekie schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:42:
[...]

Spirit walk op en beertjes spammen. Ik had wel veel extra health per globe en meestal dropt er wel wat tijdens elite fights. Heb het alleszins niet gemist. Een goed wapen met life leach is duur en ik deed liever wat meer dps. Momenteel heb ik wel 600 loh op men amulet.

Om snel door inferno te knallen op SC ben ik akkoord dat LL wel wenselijk is, maar het kan ook zonder.
imho >:) geeft LoH simpelweg niet de gewenste 'return' boven de 75k dps ... zeker nu je steeds meer 'reflective dmg' packs tegenkomt. Life steal (leach) is dan een betere optie zodat je ergens tussen de 2-3% (dat is toch wel een zeer gewenst percentage) van je dmg (per hit) terug krijgt als health.

In Inferno krijg je maar 20% terug van de zojuist genoemde getallen

[ Voor 10% gewijzigd door Vidra op 27-12-2012 15:26 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Vidra schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:04:
[...]

imho >:) geeft LoH simpelweg niet de gewenste 'return' boven de 75k dps ... zeker nu je steeds meer 'reflective dmg' packs tegenkomt. Life steal (leach) is dan een betere optie zodat je ergens tussen de 2-3% (dat is toch wel een zeer gewenst percentage) van je dmg (per hit) terug krijgt als health.
Bij 3% lifesteal krijg je maar 0,6% van je damage terug.

Overigens is LoH wel leuk bij een WD in combinatie met rain of toads. _/-\o_

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vidra schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:04:
[...]

LoH simpelweg heeft niet de gewenste 'return' boven de 75k dps ... waarbij er zeker in inferno steeds meer 'reflective dmg' packs rondlopen. Life steal (leach) is dan een betere optie zodat je ergens tussen de 2-3% van je dmg (per hit) terug krijgt als health.
Helaas een paar misopvattingen:
Life on Hit is statisch en zal de waarde aan health teruggeven, ongeacht de damage die je doet maar wél onderhevig aan attack speed (immers "on Hit"). Dus bij hoge attacks per second builds met <100k DPS is LoH wél de beste oplossing. Maar het maakt dus niet uit of je 1K DPS of 400K DPS doet, Life on Hit werkt gewoon per hit. Of een elite pack "reflect damage" heeft maakt daar ook niks aan uit.

Life Steal is een percent, meestal 2.5-3.0% per item waarop het staat. Echter is dit wél afhankelijk van DPS en niet van attack speed. Wat je echter niet mag vergeten is dat er in Inferno ook nog een aanpassing op die percentages zit van 20% op die x% Life Steal. Dus van 3% lifesteal blijft maar 0,6% over. Op 100.000DPS wil dat zeggen dat je 600 life per second krijgt. Daarom is het aan te raden tussen de 5 en 6% te hebben, zodoende zit je met 1200 life per second en dat zal alleen maar meer worden naarmate je DPS stijgt.

Als je dan KneoK zijn barb neemt, die wel eens boven de 400K DPS doet, dan is 6% gelijk aan 4800 life per second, dat krijg je nooit bij elkaar met Life On Hit op 2 items.

Echter moet je bij Life Steal niet de problemen vergeten die er momenteel zijn met betrekking tot Health Link packs. Evenals moet je ook genoeg items voor Life Steal vinden, want het is nogal beperkt waarop je het kan hebben, namelijk Weapons en Mighty Belts. Barbarian heeft een 3% passive en de Wizard heeft een active buff skill (Magic Weapon - Blood Magic) die 1,5% geeft. 1H-weapons kunnen max 3% hebben, 2H-weapons max 6%.

tl;dr

LoH is beste keuze voor <100K DPS en zeer hoge attack speed
LS is beste keuze voor >100K DPS en dual wield of barb

[ Voor 17% gewijzigd door Phuncz op 27-12-2012 15:21 ]

• Zennique
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-01-2024
Ik heb idd geen problemen met LoH, 170k DPS.
Heb een minder DPS doende speer geprobeerd met 2.5% LL, deed 156K DPS, maar vondt m'n levensbol erg jojoën(van vol naar half enz.), met LoH, erg stabiel.

Gebruik wel kikker-regen.

D3

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Kikkertjes zullen wel sneller proccen, lijkt me :)

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik zit nu al een aantal dagen te neuzen op AH maar kan niet echt nog betaalbare upgrades vinden voor mijn barb/monk.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Thompson-2265/

Wat wil ik bereiken?
Monk -> Meer DPS en evt. meer cold/allres zonder vit. te verliezen
Barb -> Meer DPS zonder vit/allres te verliezen, evt. nog wat vit winnen.

Ik kan eigenlijk vrij weinig vinden wat een upgrade zou zijn volgens bovenstaande "eisen" wat me niet 100M+ gaat kosten. (Heb nu een budget van +/- 25 mil.)

Beeromaniac

• Sfinx-
Thompson schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:38:
Ik zit nu al een aantal dagen te neuzen op AH maar kan niet echt nog betaalbare upgrades vinden voor mijn barb/monk.

Wat wil ik bereiken?

Ik kan eigenlijk vrij weinig vinden wat een upgrade zou zijn volgens bovenstaande "eisen" wat me niet 100M+ gaat kosten. (Heb nu een budget van +/- 25 mil.)
Begin dan eens met je gems te updaten? :)

Verwijderd

Wat wil ik bereiken?

boots met dex/vit/cold res/ all res en ms?
shoulders met meer dex en/off vit/life%
pants met meer dex+vit in plaats van de cold res

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 15:55 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Sfinx- schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:46:
[...]

Begin dan eens met je gems te updaten? :)
Persoonlijk vind ik dat een zeer slechte investering op dat punt. Hij haalt er op zijn barb 24str en 4 vit mee op het volgend niveau, wat je al richting de 10-12mil gaat kosten.

Persoonlijk zou ik je offhand eens onder de loep houden. Ik heb voor 10 mil een 930 DPS sword met socket, 90% CHD én 9% IAS gekocht. Geef het eens in d3up.com in om te zien of je ermee opschiet. Je amulet kan ook beduidend beter lijkt me, hoge main stat is leuk maar probeer eerst je CHD, CHC en IAS te maximaliseren.

[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 27-12-2012 16:28 ]

Probleem is dat het bij z'n barb de nige investering is die hij kan doen met 25m....

Als je echt wilt verbeteren.... van 1 char de dure gear verkopen en verder gaan met 1 ;)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mja dat probleem heb ik ook, ik heb 5 chars (elk andere class) en ik focus mij op mijn barb omdat die qua gear en experience het verste zit. Daarmee vind ik ook de meeste legendaries, die ik soms kan verkopen en dus weer betere gepaste gear kan kopen. Sommige items zijn dan weer mooi meegenomen die het niet waard zijn om in de AH te zetten en dat helpt ook.

Maar 2 chars tegelijk upgraden is moeilijk, het kost je gewoon 2x zoveel gold terwijl je toch maar met 1 char tegelijk kan spelen.

• Vidra

Vidra

Vragen?

Vandread schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:36:
Probleem is dat het bij z'n barb de nige investering is die hij kan doen met 25m....

Als je echt wilt verbeteren.... van 1 char de dure gear verkopen en verder gaan met 1 ;)
Of gewoon even door farmen (xp grinden), hopen op een goede drop (en deze verkopen) en/of gewoon doorsparen tot het gewenste/benodigde budget beschikbaar is :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Sfinx-
Phuncz schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:27:
[...]

Persoonlijk vind ik dat een zeer slechte investering op dat punt. Hij haalt er op zijn barb 24str en 4 vit mee op het volgend niveau, wat je al richting de 10-12mil gaat kosten.

Persoonlijk zou ik je offhand eens onder de loep houden. Ik heb voor 10 mil een 930 DPS sword met socket, 90% CHD én 9% IAS gekocht. Geef het eens in d3up.com in om te zien of je ermee opschiet. Je amulet kan ook beduidend beter lijkt me, hoge main stat is leuk maar probeer eerst je CHD, CHC en IAS te maximaliseren.
Ok je hebt een punt, is misschien niet de allerbeste investering. Wat de amulet betreft, die kan idd beter.

Zoek eens op hoge average damage + 8+CHC + 60+CHD en je zal verschieten wat voor DPS winst je nog kan boeken, die van mij (gesniped voor 10mil) leverde mij zowaar een 10k dps boost op.

Tot slot kan de offhand idd ook nog verbeterd worden maar dan vooral in AS, qua stats wordt dat moeilijker. Kijk eens naar daggers of swords met AS op (1.5AS wil je halen op je offhand). Soms staan er juweeltjes voor een prikje van iemand die de waarde van een offhand niet weet in te schatten.

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:15
AH Vs RMAH.
Men zegt heel vaak AH heeft beter items dan RMAH.
Soms zijn items met bepaalde specs uitverkocht (AH) of niet te vinden
Maar dan nog wel te vinden op RMAH.
Prijzen vallen soms mee
Soms vindt je een item op RMAH voor 5 euro
En als je op AH kijk kost die 100M of 200.
Dan koop ik hem dan meer RMAH.
Heb het niet over beste items maar mid range.

Is meerdere dit soms opgevallen.
Of iemand plaats een item op RMAH maar omdat er soms weinig mensen kijken en kopen blijven ze liggen.
En kan je ze goedkoop kopen en weer verkopen op AH.

<GOT>DrOPje #2516

Vidra schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:49:
[...]
Of gewoon even door farmen (xp grinden), hopen op een goede drop (en deze verkopen) en/of gewoon doorsparen tot het gewenste/benodigde budget beschikbaar is :)
Even? Als hij z'n barb echt wil verbeteren zit ie in de 100+m
Voor z'n monk kan die ook aardig in de pocket tasten, dus dat is gewoon lastig.

• Sfinx-
Raoul.TLS schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:57:
Is meerdere dit soms opgevallen.
Of iemand plaats een item op RMAH maar omdat er soms weinig mensen kijken en kopen blijven ze liggen.
En kan je ze goedkoop kopen en weer verkopen op AH.
Ja, de RMAH is soms te grappig voor woorden.

Mijn ervaring is dat midrange (5 à 10mil) items met meer winst te verkopen zijn op de RMAH, mede door de kleinere fee. Gewone wapens zijn dan weer duurder op de RMAH dan op de AH.

Ik gooi (met de verlofdagen in het achterhoofd) mijn betere vondsten op de RMAH, geraken ze daar niet verkocht gaan ze op de AH. Zit toch al aan 7euro winst op 2 dagen 8) Alleen duurt het eeuwen eer je je geld krijgt.

Wat wil ik bereiken?

Zoals gezegd kiezen want het zijn te dure upgrades om over 2 chars uit te smeren :P

Dit zegt D3Rawr over je stats:
Stat DPS gain
+1 Primary Attribute 72.64
+1% Critical Hit Chance 2552.8
+1% Critical Hit Damage 251.31
+1% Attack Speed 1425.56
+1% Elemental Damage 1396.53
+1 Min/Max Damage 108.23

Dus ik zou op CHC/CHD focussen, qua itembudget geeft dat het meeste, al is het lastig voor <25M iets te upgraden. Misschien een neck met 160+ str, 8 CHC en 75+ CHD? Dan ff door Rawr gooien of de upgade het je waard is :P

Bnet pindle#2913

• Salmon
  • Laatst online: 21-01 14:43

Salmon

.NET developer

solique schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:47:
Eindelijk wat geupgrade met nieuwe wapens en armor.
Van 22k naar 38k dps gegaan.

Nu maar sparen om door te stoten naar 50K+
Als upgrade zou ik iig neck, head, bracers en ringen met hogere CHC (en CHD als het mogelijk is) halen. Je mist bijvoorbeeld ook CHC en damage op je gloves, attackspeed is niet alles. Verder zou het misschien makkelijker en goedkoper te zijn om mixed all res + (frost neem ik aan dat je hebt) resist te halen ipv arc resist op je boots! ;)

• Vidra

Vidra

Vragen?

Vandread schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:00:
[...]

Even? Als hij z'n barb echt wil verbeteren zit ie in de 100+m
Voor z'n monk kan die ook aardig in de pocket tasten, dus dat is gewoon lastig.
Tja, soms heb je geluk :9

En anders toch de RMAH (EUR/Gold)....

• Salmon

Salmon

.NET developer

Iemand nog verbeteringen voor mijn monk? (staat hieronder)
Zelf zie ik in ieder geval al wel dat ik mijn chest moet upgraden. Verder zit ik wel aan +/- 750 all res (door owe met cold resistance) en rond de 50k dps buffed, kan t/m MP3 wel aardig doen :) Misschien mijn SoJ wegdoen en een andere ring halen?

Edit: Laag budget van 500k atm beschikbaar, maar kan later uiteraard meer kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Salmon op 27-12-2012 17:12 ]

Verwijderd

Salmon schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:10:
Iemand nog verbeteringen voor mijn monk? (staat hieronder)
Zelf zie ik in ieder geval al wel dat ik mijn chest moet upgraden. Verder zit ik wel aan +/- 750 all res (door owe met cold resistance) en rond de 50k dps buffed, kan t/m MP3 wel aardig doen :) Misschien mijn SoJ wegdoen en een andere ring halen?

Edit: Laag budget van 500k atm beschikbaar, maar kan later uiteraard meer kopen.
farmed dat lekker met 0% movespeed?
als je laag budget hebt kan je beter naar rare shoulders gaan met 150 dex 100 vit en wat cold res.
ook kan je kijken naar een amu met 9+ crit chance en dan zonder vit

• Vidra

Vidra

Vragen?

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:49:
[...]

als je laag budget hebt kan je beter naar rare shoulders gaan met 150 dex 100 vit en wat cold res.
Die Stone of Jordan heeft niet zoveel zin zonder een black weapon (elemental dmg), je huidige wapens hebben hebben lightning dmg en je hebt eigenlijk een echoing fury, een skorn, etc. nodig. Dus je moet die ring vervangen door iets met chd, chc en/of ias.

Daarnaast lijken mijn boots met movement speed op zijn plaats, de max is 12% maar die zijn nogal prijzig maar goedkopere met 9 of 10% moeten wel te vinden zijn.

Ik kan vanavond wel even kijken of ik het e.e.a. voor je heb in mijn stash...

[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 27-12-2012 17:58 ]

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Sfinx- schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:55:
[...]

Ok je hebt een punt, is misschien niet de allerbeste investering. Wat de amulet betreft, die kan idd beter.

Zoek eens op hoge average damage + 8+CHC + 60+CHD en je zal verschieten wat voor DPS winst je nog kan boeken, die van mij (gesniped voor 10mil) leverde mij zowaar een 10k dps boost op.

Tot slot kan de offhand idd ook nog verbeterd worden maar dan vooral in AS, qua stats wordt dat moeilijker. Kijk eens naar daggers of swords met AS op (1.5AS wil je halen op je offhand). Soms staan er juweeltjes voor een prikje van iemand die de waarde van een offhand niet weet in te schatten.
Met jouw amulet ga ik er 512 DPS op achteruit ;)

Voor mijn monk is een betere inna pants inderdaad wel een goeie, maar wil eigenlijk juist meer resist ipv kwijtraken :(

Zal eens zoeken naar een snellere offhand voor m'n barb.

Beeromaniac

Phuncz schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:13:
[...]

Helaas een paar misopvattingen:
Life on Hit is statisch en zal de waarde aan health teruggeven, ongeacht de damage die je doet maar wél onderhevig aan attack speed (immers "on Hit"). Dus bij hoge attacks per second builds met <100k DPS is LoH wél de beste oplossing. Maar het maakt dus niet uit of je 1K DPS of 400K DPS doet, Life on Hit werkt gewoon per hit. Of een elite pack "reflect damage" heeft maakt daar ook niks aan uit.

Life Steal is een percent, meestal 2.5-3.0% per item waarop het staat. Echter is dit wél afhankelijk van DPS en niet van attack speed. Wat je echter niet mag vergeten is dat er in Inferno ook nog een aanpassing op die percentages zit van 20% op die x% Life Steal. Dus van 3% lifesteal blijft maar 0,6% over. Op 100.000DPS wil dat zeggen dat je 600 life per second krijgt. Daarom is het aan te raden tussen de 5 en 6% te hebben, zodoende zit je met 1200 life per second en dat zal alleen maar meer worden naarmate je DPS stijgt.

Als je dan KneoK zijn barb neemt, die wel eens boven de 400K DPS doet, dan is 6% gelijk aan 4800 life per second, dat krijg je nooit bij elkaar met Life On Hit op 2 items.

Echter moet je bij Life Steal niet de problemen vergeten die er momenteel zijn met betrekking tot Health Link packs. Evenals moet je ook genoeg items voor Life Steal vinden, want het is nogal beperkt waarop je het kan hebben, namelijk Weapons en Mighty Belts. Barbarian heeft een 3% passive en de Wizard heeft een active buff skill (Magic Weapon - Blood Magic) die 1,5% geeft. 1H-weapons kunnen max 3% hebben, 2H-weapons max 6%.

tl;dr

LoH is beste keuze voor <100K DPS en zeer hoge attack speed
LS is beste keuze voor >100K DPS en dual wield of barb
Hoeveel WD's heb je gespeeld precies? Want niks van wat je zegt heeft betrekking op WD. Er bestaat nog zoiets als proc rates bijvoorbeeld voor LoH wat je volledig buiten beschouwing laat.

Misschien geldt dit voor barbs en monks, maar die zitten totaal anders in elkaar.

• Mofkees
Thompson schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:58:
[...]

Met jouw amulet ga ik er 512 DPS op achteruit ;)

Voor mijn monk is een betere inna pants inderdaad wel een goeie, maar wil eigenlijk juist meer resist ipv kwijtraken :(

Zal eens zoeken naar een snellere offhand voor m'n barb.
Hehe je moet ook niet verwachten dat je elke 3 dagen je Dps met 10k omhoog schiet. Op jouw gear level is 25m vrijwel niks.

Op je monk kan je natuurlijk nat set halen, met een beetje snipe skills kan je wel leuke ring+ boots kopen. En voor meer Dps kan je maar een Andys kijken. Zo verlies je wel veel vit, dus moet maar kijken hoe je dat aanpakt

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Bosmonster schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:16:
Hoeveel WD's heb je gespeeld precies? Want niks van wat je zegt heeft betrekking op WD. Er bestaat nog zoiets als proc rates bijvoorbeeld voor LoH wat je volledig buiten beschouwing laat.

Misschien geldt dit voor barbs en monks, maar die zitten totaal anders in elkaar.
Heb 1 WD'tje op Inferno rondlopen, maar mijn punt was dat LoH geen zak doet met "75k DPS" evenals "Reflect Damage", waar Vidra het over had. Sowieso wat je aanhaalt zijn de uitzonderingen op de regel, ik heb nergens gezegd dat de WD dit óók exact zo deed voor al zijn skills.

[ Voor 44% gewijzigd door Phuncz op 27-12-2012 18:40 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Na ook op mijn derde character de 100k dps (unbuffed) te hebben gehaald; tijd voor een kort overzicht. O+

Barbarian (WW Build)Demon HunterWizard (CM Build)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qS0rXqMIMckIS7pDuZIlSSV9/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/L0b2Z1KZLObOZSWZpNz63HdE/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DUhCxU2PxV4L8Sx4gctAXkDN/full.jpg
DPS:145.884DPS:215.337DPS:102.951
EHP:571.347EHP:293.353EHP:292.517
Armor:8.626Armor:5.357Armor:6.164
All Res:800All Res:650All Res:800

Voor geïnteresseerden linken de plaatjes naar hun respectievelijke armory. Upgrades vinden gaat vanaf nu een stuk langzamer, aangezien ik mijn zuurverdiende gold over drie characters moet verspreiden. Al met al ben ik behoorlijk tevreden over de gear die ik tot dusver bij elkaar heb gesprokkeld. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Salmon

Salmon

.NET developer

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:49:
[...]

Mwah valt mee, heb er zelf niet echt last van movement speed voor nu. Maar ja ik zal wel even kijken wat ik kan gaan halen!
Vidra schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:55:
[...]

Die Stone of Jordan heeft niet zoveel zin zonder een black weapon (elemental dmg), je huidige wapens hebben hebben lightning dmg en je hebt eigenlijk een echoing fury, een skorn, etc. nodig. Dus je moet die ring vervangen door iets met chd, chc en/of ias.

Daarnaast lijken mijn boots met movement speed op zijn plaats, de max is 12% maar die zijn nogal prijzig maar goedkopere met 9 of 10% moeten wel te vinden zijn.

Ik kan vanavond wel even kijken of ik het e.e.a. voor je heb in mijn stash...
Nice, thanks for the info! Zelf ben ik niet zo'n fan van de EF of een 2h en vind deze fist weps wel aardig (kan alleen nog niet echt betere versies betalen :9 )

Wat is jouw playertag verder, kan je dan even toevoegen.

• Vidra

Vidra

Vragen?

Salmon schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:53:
[...]

Mwah valt mee, heb er zelf niet echt last van movement speed voor nu. Maar ja ik zal wel even kijken wat ik kan gaan halen!

[...]

Nice, thanks for the info! Zelf ben ik niet zo'n fan van de EF of een 2h en vind deze fist weps wel aardig (kan alleen nog niet echt betere versies betalen :9 )

Wat is jouw playertag verder, kan je dan even toevoegen.
Vydra#2644 ... ik heb je al toegevoegd

Verwijderd

PvP Update

http://eu.battle.net/d3/e...II_PvP_Update_-27_12_2012

Komt daarop neer dat in de volgende patch het mogelijk wordt om te dueleren en PvP is na al die jaren nog steeds niet wat het volgens Blizzard zijn moet. Ze willen het wel in de toekomst nog aan de game toevoegen maar met dit tempo zal het wel een onderdeel van de expansion ergens in 2014 worden.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 19:39 ]

• Sfinx-
Rone schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:49:
Na ook op mijn derde character de 100k dps (unbuffed) te hebben gehaald; tijd voor een kort overzicht. O+

Barbarian (WW Build)Demon HunterWizard (CM Build)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
DPS:145.884DPS:215.337DPS:102.951
EHP:571.347EHP:293.353EHP:292.517
Armor:8.626Armor:5.357Armor:6.164
All Res:800All Res:650All Res:800

Voor geïnteresseerden linken de plaatjes naar hun respectievelijke armory. Upgrades vinden gaat vanaf nu een stuk langzamer, aangezien ik mijn zuurverdiende gold over drie characters moet verspreiden. Al met al ben ik behoorlijk tevreden over de gear die ik tot dusver bij elkaar heb gesprokkeld. :)
Dat zijn 3 leuke chars, ook serieus wat gold (eurotjes?) tegenaan gesmeten veronderstel ik :P Ik zit nu bijna aan 2 chars met 100k unbuffed, mijn barbje moet nog 8k erbij ofzo. En dat is allemaal met ingame profits btw ;)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:31:
PvP Update

http://eu.battle.net/d3/e...II_PvP_Update_-27_12_2012

Komt daarop neer dat in de volgende patch het mogelijk wordt om te dueleren en PvP is na al die jaren nog steeds niet wat het volgens Blizzard zijn moet. Ze willen het wel in de toekomst nog aan de game toevoegen maar met dit tempo zal het wel een onderdeel van de expansion ergens in 2014 worden.
Er staat echter dat het sowieso een gratis element is, dus releasen als een onderdeel van de expansion zal het al niet zijn, tenzij ze het dan gewoon voor iedereen openzetten maar dan is het een onderdeel van een patch.

Verwijderd

Phuncz schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:03:
[...]

Er staat echter dat het sowieso een gratis element is, dus releasen als een onderdeel van de expansion zal het al niet zijn, tenzij ze het dan gewoon voor iedereen openzetten maar dan is het een onderdeel van een patch.
Zal wellicht in een patch zitten die online komt met de expansion, tenzij ze nu wel opeens het licht zien en het in een jaar voor elkaar kunnen krijgen. Want ondanks dat PvE altijd het uitgangspunt zou zijn begint Jay Wilson nu toch over de balance tussen de verschillende klassen voor PvP. En die balance gaat tijd kosten.

• Marcvz
Goed verhaal zeg..
Een 'blog' omtrent een feature die in de release had moeten zitten maar iets later zou komen, waar bijna een jaar naar dato te lezen is dat de feature heel misschien ooit nog komt ^^

Oh well, ik zit niet te wachten op PvP, maar vind t wel sneu voor de mensen die er vanuit gingen hier een maandje na release mee aan de slag te kunnen.

Ik zie voornamelijk het positieve nieuws in deze blog. Eerdaags 1.0.7 patchnotes!
En waarschijnlijk eerste kwartaal al beschikbaar! :)

(hmm, hoop vroeg in t eerste kwartaal, anders kom ik in de knoop met Sim City ^^ )

• Mofkees
laa maa :)

[ Voor 97% gewijzigd door Mofkees op 27-12-2012 20:41 ]

• Marcvz
Euhmz, link naar wat?

Verwijderd

Marcvz schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:39:
Goed verhaal zeg..
Een 'blog' omtrent een feature die in de release had moeten zitten maar iets later zou komen, waar bijna een jaar naar dato te lezen is dat de feature heel misschien ooit nog komt ^^

Oh well, ik zit niet te wachten op PvP, maar vind t wel sneu voor de mensen die er vanuit gingen hier een maandje na release mee aan de slag te kunnen.

Ik zie voornamelijk het positieve nieuws in deze blog. Eerdaags 1.0.7 patchnotes!
En waarschijnlijk eerste kwartaal al beschikbaar! :)

(hmm, hoop vroeg in t eerste kwartaal, anders kom ik in de knoop met Sim City ^^ )
Het mooiste vind ik nog wel dat ze deze "PvP blog" twee weken terug uitgesteld hebben tot nader orde. Alsof ze toen niet wisten dat ze PvP weer van begin af aan op zouden gaan bouwen. De hele ontwikkeling van Diablo 3 is lachwekkend te noemen.

• Marcvz
Hèhè, inderdaad..
De game is een tegenvaller. Maar dat was D2 ook, na een berg patches werd het steeds beter.
Dus ik ga er vanuit dat t wel goed komt..

En er is geen enkele game waar ik in zo'n korte tijd zoveel uur in heb gestoken.
Dus tegenvaller of niet, voor mij is er in ieder geval (wel groot deel ook door Koen, Bob en stream) genoeg rede om te blijven spelen.

Ik zag vandaag dat Titan Quest in de aanbieding is op steam..
Stiekem vond ik die een stuk toffer, heerlijke game. Helaas was er online niets te doen en kende ik niemand die het speelde.
Desalniettemin compleet uitgespeeld op alle moeilijkheidsgraden incl expansion.
Mocht je hem niet gespeeld hebben, zeker een aanrader voor een paar euro ;)

Phuncz schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:38:
[...]

Heb 1 WD'tje op Inferno rondlopen, maar mijn punt was dat LoH geen zak doet met "75k DPS" evenals "Reflect Damage", waar Vidra het over had. Sowieso wat je aanhaalt zijn de uitzonderingen op de regel, ik heb nergens gezegd dat de WD dit óók exact zo deed voor al zijn skills.
Je reageert op een discussie over LL voor WD's ;) Dus ja, alles wat je zegt wordt gezien als iets dat daar betrekking op heeft, niet een willekeurig verhaaltje over LoH...

Als WD heb je niet zoveel opties. LoH met RoT of LL voor algemene DPS. Maar aangezien RoT crappy dps is blijft alleen LL over en helaas kunnen we niet echt verder dan 3% komen..

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 27-12-2012 20:54 ]

• barrel
Zoveel klagers, mischien ook terecht, maar zoveel mensen in mijn friendlist die 1000+ uur gespeeld hebben.

Verwijderd

barrel schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:52:
Zoveel klagers, mischien ook terecht, maar zoveel mensen in mijn friendlist die 1000+ uur gespeeld hebben.
Ik heb er ongemerkt ook al 400 uur in gestoken maar zal straks wel af gaan wisselen met PoE. Ik heb nu ook periodes van een aantal weken dat ik niet naar D3 omkijk maar na een paar weken wil ik toch weer spelen en dat zal wel blijven. Maar ik hoop dat ze D3 toch echt nog aan gaan pakken want bv crafting is wel in de game aanwezig maar volstrekt nutteloos. En crafting kan mooi een alternatief zijn voor het AH maar dan zul je wel fatsoenlijke items moeten kunnen maken. Zorg dat je BoA legendaries kunt maken met items die van elite packs droppen en je hebt weer wat om te spelen.

Verwijderd

Ik vind de nieuwe PVP blog juist positief.
We krijgen toch in de aankomende dagen meer info over deuling.
En wat me opviel zijn die iconen,
Ik zie armor/geld/exp ?/honor ?
Pagina: 1 ... 151 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.