Ziekelijke gear, congratzsutro schreef op maandag 24 december 2012 @ 08:03:
goeiemorgen mede tweakers
na weken van het AH te bespelen ga ik eindelijk genieten van het spel zelf met m,n ww barb.
ben nu op het punt gekomen dat een upgrade in elk slot 150 mil + kost.
ik ben uit gekomen op de volgende stats volgens diablo progress
dps:192k (315 k ingame met BR)
hp:43k
ar:500(650 ingame)
ehp: 606k
niet slecht gedaan dacht ik ,
speedfarmen op mp7
dank uSfinx- schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:59:
[...]
Ziekelijke gear, congratzHoeveel heb je daarvoor in totaal moeten ophoesten?
het was vooral een process van traden en onderhandelen dus moeilijk te zeggen,zowiezo over 1 bil.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
Goh ik zag gisteravond iemand op mijn lijst ineens met een wizard aanzetten, paragon 3 ofzo. Hij leek precies op mij. Zelfde gear, met wat subtiele stat verschillen hier en daar. Bleek dat ie mij bijna volledig had gekopieerd. Hij kon ook goed freezen, en een 4 pers mp6 run ging prima. Behalve voor een damage verschil (daar heb ik de edge) was het alsof een kloontje rond rende.
En toen dacht ik, zo zo, die heeft nogal wat uitgegeven aan gold om dit bij elkaar te krijgen. Maar ik was erg verbaasd en tegelijk ook teleurgesteld dat mijn gear helemaal niks meer waard is. Ook al zou die wiz veel hebben uitgegeven, is het toch best jammer om te constateren dat al die uren die je in een spel hebt gestoken, zo makkelijk kan worden ingehaald met een beetje gold. Waar speel je dit spel dan voor als je char, die eerst uber leek, dat ineens niet meer is?
Sorry voor de D2-nostalgie, maar ik mis het speciaal gevoel wanneer je met je hoge char (>90) een game binnen komt stappen...
En toen dacht ik, zo zo, die heeft nogal wat uitgegeven aan gold om dit bij elkaar te krijgen. Maar ik was erg verbaasd en tegelijk ook teleurgesteld dat mijn gear helemaal niks meer waard is. Ook al zou die wiz veel hebben uitgegeven, is het toch best jammer om te constateren dat al die uren die je in een spel hebt gestoken, zo makkelijk kan worden ingehaald met een beetje gold. Waar speel je dit spel dan voor als je char, die eerst uber leek, dat ineens niet meer is?
Sorry voor de D2-nostalgie, maar ik mis het speciaal gevoel wanneer je met je hoge char (>90) een game binnen komt stappen...
Klinkt als een midlife crisis 
Maar dit is al zo sinds het begin, toen betaalde je voor een 2h 1000+dps axe nog 200k, nu kan je die vendoren....
De enige constante waarde zijn (met name groene) gems en daarnaast fluctureren de brimstones lekker....
Maar dit is al zo sinds het begin, toen betaalde je voor een 2h 1000+dps axe nog 200k, nu kan je die vendoren....
De enige constante waarde zijn (met name groene) gems en daarnaast fluctureren de brimstones lekker....
[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 24-12-2012 11:13 ]
Ik was bijna verleid om toch maar voor het eerst de RMAH op te gaan. Precies wat Blizzard wil.
...must resist....
...must resist....
Zo gaat dat, dingen worden minder waard, ik maakte 60M verlies met doorverkoop van mijn IK armor, daarintegen is het armor wat toen onbetaalbaar was nu een stuk goedkoper.
net begonnen met het volledige spel op mp10 te doorlopen
ben eens benieuwd hoeveel
-paragorn lvls
-legendary drops
-total tijd ik nodig heb
ben eens benieuwd hoeveel
-paragorn lvls
-legendary drops
-total tijd ik nodig heb
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
in geval van gears gaat t toch om het DPS verschil? het concept WW Barb of een CM Wiz is vrij simpel op zich, CHC/AS stacken.ejtnaj schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:15:
Ik was bijna verleid om toch maar voor het eerst de RMAH op te gaan. Precies wat Blizzard wil.
...must resist....
Om ermee inferno te kunnen spelen, kan je makkelijk voor 5M een Barb gearen en misschien iets meer voor een CM Wiz. Echter jusit om de DPS weer omhoog te krijgen, wordt het steeds duurder toch ?
Het is echter helemaal niet makkelijk 300k DPS Barb te gearen of in jouw geval 170k DPS CM Wizard+ 65K life.
In D2 was het CLVL verschil inderdaad groter, elk extra skill punt is natuurlijk veel meer damage
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Jups, lack chd muchVandread schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:55:
Een paar M verder..... Iceclimbers met movement speed zijn een godsvermogen....
Vind jou DPS trouwens beetje tegen vallen Bokkie, gezien je puike gear, beetje krap in CHD?
@sutro.... volgens mij voelde ik steken in m'n zij toen ik je stats bekeek.... hele fijne DPS in combinatie met EHP
Probeer voor de grap eens HOTA ipv War Cry, dat lukt je wel, wisselt het WW'en beetje af
Ben nog steeds op jacht naar 5/2x 900+dps 2.7+ll opensocket wkl, maar die kosten een fortuin
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wat noem jij "een beetje gold" ? Want ik heb de indruk dat D3 spelers héél snel vergeten waar ze mee begonnen zijn en wat 'relatief' betekent. Zo hoor ik Marc wel regelmatig zeggen "100 miljoen heb je zo bijeen" (*) en dan kijk ik naar mijn gold supply en dan vind ik me toch maar héél noob met mijn paar miljoen.ejtnaj schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:08:
Paragon 60+ is toch ook best indrukwekkend ?Sorry voor de D2-nostalgie, maar ik mis het speciaal gevoel wanneer je met je hoge char (>90) een game binnen komt stappen...
(*) en hij slaagt er ook nog in om elke week wel 100 mil bij te tikken
hehe als je per week 2k elits kan omleggen, dan zul je dat ook kunnen halen hoorPhuncz schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:31:
[...]
Wat noem jij "een beetje gold" ? Want ik heb de indruk dat D3 spelers héél snel vergeten waar ze mee begonnen zijn en wat 'relatief' betekent. Zo hoor ik Marc wel regelmatig zeggen "100 miljoen heb je zo bijeen" (*) en dan kijk ik naar mijn gold supply en dan vind ik me toch maar héél noob met mijn paar miljoen.
[...]
Paragon 60+ is toch ook best indrukwekkend ?
(*) en hij slaagt er ook nog in om elke week wel 100 mil bij te tikken
Ok ok, even de gold discussie terzijde. Mijn gear zal bij elkaar wel relatief veel waard zijn, ok ok, ik doe ietsje zielig. Maar hoe dan ook: iemand met veeeeel gold kan zomaar een geweldige character maken. Het punt dat ik wil maken is: ik mis echt een tevredenheidsgevoel dat je veel uur in je character hebt gestoken.
Het is jammer dat er niet zoveel anders is om je te onderscheiden van de rest. Roep aub niet achievements of zulke stats; ik wil onderscheid zien, niet ervoor moeten graven in de stats. Het halen van paragon levels is ook zo overtrokken. Hopelijk maken ze later gear die paragon level requirements heeft. Of nieuwe skills die alleen vanaf een bepaalde level kan worden.
...meh. Nou, tot vanavond in de games, dan maar.
Het is jammer dat er niet zoveel anders is om je te onderscheiden van de rest. Roep aub niet achievements of zulke stats; ik wil onderscheid zien, niet ervoor moeten graven in de stats. Het halen van paragon levels is ook zo overtrokken. Hopelijk maken ze later gear die paragon level requirements heeft. Of nieuwe skills die alleen vanaf een bepaalde level kan worden.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 23-01 07:34
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Briljant kerstkadootje van mn vriendin: Geld om gold van te kopen
je hebt ook gelijk... gister wilde iemand een ring van me kopen.. ik checkte zijn profiel, pLvL 18 Barb met 50u speeltijd ofzo, maar hij heeft wel F*cking bijna 400k DPS !!! Met geld kan je hier dus echt (te-)veel bereiken..ejtnaj schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:43:
Ok ok, even de gold discussie terzijde. Mijn gear zal bij elkaar wel relatief veel waard zijn, ok ok, ik doe ietsje zielig. Maar hoe dan ook: iemand met veeeeel gold kan zomaar een geweldige character maken. Het punt dat ik wil maken is: ik mis echt een tevredenheidsgevoel dat je veel uur in je character hebt gestoken.
afijn, inderdaad niet zeuren, lekker door spelen.
Hm het is me dus nog steeds niet helemaal duidelijk wat nu de juiste verhouding is tussen CHC en AS voor een WW Barb, en wat de speed van je main/offhand als impact heeft.
Ik heb eens mijn main (1.3AS Axe) & offhand (1.51AS Sword) geswitcht en ik merk eigenlijk quasi geen verschil in farmsnelheid. In cijfers is dat het verschil tussen 51.5CHC / 1.77AS of 41.5CHC / 2.05AS, mijn dps (tooltip) ingame blijft quasi identiek.
Kan iemand me dit uitklaren? En wat kan ik nu best eerst upgraden?
Ik heb eens mijn main (1.3AS Axe) & offhand (1.51AS Sword) geswitcht en ik merk eigenlijk quasi geen verschil in farmsnelheid. In cijfers is dat het verschil tussen 51.5CHC / 1.77AS of 41.5CHC / 2.05AS, mijn dps (tooltip) ingame blijft quasi identiek.
Kan iemand me dit uitklaren? En wat kan ik nu best eerst upgraden?
Ja ik wil ook niet teveel zeuren. Maar ik heb toch gemerkt: hoe meer ik hier zeur, hoe vaker er gelijk daarop een uberitem dropt. Mouahaha. Hebben jullie dat niet gemerkt?Mofkees schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:49:
[...]
afijn, inderdaad niet zeuren, lekker door spelen.
Ik ben benieuwd of ze Santa Loot Goblins gaan inzetten met kerst.
Verwijderd
Ik heb geld in het RMAH uitgegeven om makkelijk MP2 te kunnen doen en dat gaat me goed af nu. De rest wil ik via loot doen en mijn WD heeft er door 2 goede drops DPS bij gekregen en zit nu op ongeveer 70K.
Ik kan het me financieel makkelijk veroorloven om mijn WD en barb naar MP10 te brengen maar dan is de lol er vanaf. Waar zou je dan nog voor spelen?
Ik hoop wel dat ik nog een keer wat beters vind dan wat ik tot nu toe gevonden heb. Ik heb al regelmatig wat legendaries gevonden maar het is allemaal eenheidsworst waar er al 50 of meer vergelijkbare van op het AH staan voor 2 miljoen. Zo ben je puur van de loot afhankelijk want updates met gold kopen zit er niet in.
Ik kan het me financieel makkelijk veroorloven om mijn WD en barb naar MP10 te brengen maar dan is de lol er vanaf. Waar zou je dan nog voor spelen?
Ik hoop wel dat ik nog een keer wat beters vind dan wat ik tot nu toe gevonden heb. Ik heb al regelmatig wat legendaries gevonden maar het is allemaal eenheidsworst waar er al 50 of meer vergelijkbare van op het AH staan voor 2 miljoen. Zo ben je puur van de loot afhankelijk want updates met gold kopen zit er niet in.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Zou wel leuk zijn als ze eens iets meer gaan doen met events e.d. sowieso (ala WoW bijvoorbeeld).
Verwijderd
Dat zullen ze niet gaan doen omdat het niet in het verhaal past volgens een blue post. Maar een kerstboom in Tristam moet toch wel kunnen?Bosmonster schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:56:
Zou wel leuk zijn als ze eens iets meer gaan doen met events e.d. sowieso (ala WoW bijvoorbeeld).
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:58:
[...]
Dat zullen ze niet gaan doen omdat het niet in het verhaal past volgens een blue post. Maar een kerstboom in Tristam moet toch wel kunnen?
Waarom MOET het in het verhaal passen, zal dus wel niks worden.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/6134713449?page=1#5
Die RMAH is aan mij niet besteed. Ik farm heel geduldig door en zo af en toe valt er eens iets verkoopbaars. Ik merk wel dat de prijzen van upgrades al boven de 30M zitten. Dus upgraden gaat niet zo vaak, hoewel ik gisteren toch nog 13k DPS erbij wist te regelen met een amulet van 25M. Blijkbaar wordt average damage toch nog wat onderschat op de AH.
Op dit moment ben ik lekker aan het kloten met een TR farm build. Ik ga zometeen eens proberen of ik Seven Sided Strike kan vervangen door Dashing Strike met +25% MS rune. Dat betekent dat ik 0,0 verweer heb tegen reflect packs. Misschien kan ik die door de extra runspeed van dashing strike wel ongestraft skippen zonder dat mijn XP/uur onderuit gaat. Meten is weten!
Op dit moment ben ik lekker aan het kloten met een TR farm build. Ik ga zometeen eens proberen of ik Seven Sided Strike kan vervangen door Dashing Strike met +25% MS rune. Dat betekent dat ik 0,0 verweer heb tegen reflect packs. Misschien kan ik die door de extra runspeed van dashing strike wel ongestraft skippen zonder dat mijn XP/uur onderuit gaat. Meten is weten!
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Precies.. lekker boeiend.. Alsof iemand zich druk maakt om het verhaal in Diablo...
Ik wil gewoon lol en variatie, en dergelijke events zouden daar zeker bij helpen.
Ik wil gewoon lol en variatie, en dergelijke events zouden daar zeker bij helpen.
Vraagje Wil gaan dual wield-en
Heb een calamity en een Danetta's Spite
Maar doordat ik me Dead Man's Legacy inlever zak ik van 38.7 K naar schrik niet 28.K
All Res is 450 - 512.
Vrees dat het niet genoeg zal zijn om te overleven.
Al me gold is gegaan naar Upgrade (misschien niet zo verstandig)
Ga nu oude pijltjes WF en Nat ring en zo sellen om wat geld te hebben om wat meer Vita te krijgen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702
Iemand nog tips ..wat ik zou kunnen doen ?
Heb een calamity en een Danetta's Spite
Maar doordat ik me Dead Man's Legacy inlever zak ik van 38.7 K naar schrik niet 28.K
All Res is 450 - 512.
Vrees dat het niet genoeg zal zijn om te overleven.
Al me gold is gegaan naar Upgrade (misschien niet zo verstandig)
Ga nu oude pijltjes WF en Nat ring en zo sellen om wat geld te hebben om wat meer Vita te krijgen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702
Iemand nog tips ..wat ik zou kunnen doen ?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Je zou je af kunnen vragen waarom je precies wilde gaan dual wielden?
Met de huidige prijzen van DML en Manti's is dat namelijk veruit de beste DPS.
Met de huidige prijzen van DML en Manti's is dat namelijk veruit de beste DPS.
Dat is gewoon niet handig geweest, je kan items naar andere mensen linken uit de AH, vervolgens zelf ingame gaan en op het item klikken of ALT-klikken (geeft offhand aan) en dan zie je wat je qua stats veranderd.
Wat je kan doen is een Hellfire ring maken met Health, is een flinke boost
mantie geprobeerd 2 stuks was niets.
Schoot te langzaam.
Toen voor de gein calamity gekocht en was verkocht schiet super snel.
Ziet er cool uit en je doet veel meer damage naar 176 k gegaan.
Zie het als een stap om naar de 200 K te gaan
Schoot te langzaam.
Toen voor de gein calamity gekocht en was verkocht schiet super snel.
Ziet er cool uit en je doet veel meer damage naar 176 k gegaan.
Zie het als een stap om naar de 200 K te gaan
Hellfire ring maken met Health is een goede ja Thx.
Broertje heeft en 20 stuks die die nog niet heeft gebruikt.
Kunnen daarmee een aantal ringen maken .
Ja dat heb ik ook gedaan Maar met steentje erin zie je pas als je er een steentje erin zet.
Vandread schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:41:
Dat is gewoon niet handig geweest, je kan items naar andere mensen linken uit de AH, vervolgens zelf ingame gaan en op het item klikken of ALT-klikken (geeft offhand aan) en dan zie je wat je qua stats veranderd.
Verwijderd
Het is geen MMO wordt er gezegd maar Blizzard kan niet verwachten dat mensen zich met deze game tot ergens in 2014 kunnen blijven vermaken tot de uitbreiding komt. Dus wat extra's kan geen kwaad.Bosmonster schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:00:
Precies.. lekker boeiend.. Alsof iemand zich druk maakt om het verhaal in Diablo...
Er had best wel wat gedaan kunnen worden, al zou het maar iets zijn dat je gear de stats behoudt maar dat je als kerstman rondloopt bv (als je dat zou willen, laat de keuze aan de speler). Of ze hadden van de secret level een winter wonderland kunnen maken. Hier moet je dan op kerstsokken jagen en de inhoud bestaat dan uit gear die ook normale mobs zouden droppen.
yep je huidige HF ring kan je inderdaad lekker salvagen. Op je vilewards heb je nog potentie vit te halen.Raoul.TLS schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:43:
Hellfire ring maken met Health is een goede ja Thx.
Je kunt overwegen en Mempo te halen, met of zonder CHC. Dan kan je de all res op je Inna pants droppen voor VIT. Zowiezo moeten er betere helms voor weinig te halen zijn, veel rares zijn zelfs beter dan de Tal's helm.
hell ring
vilewards en
Mempo
Zat ik ook aan te denken.
Denk dat ik een voor 1 moet gaan doen.
Of 1 keer pijn lijden en voor 20 a 30 euro RMAH shoppen.
Meer wil ik niet aan uitgeven.
Tal helm was goedkook 6 % Crit change
Maar goed neem je advies mee en ga ermee aan de slag
Thx
vilewards en
Mempo
Zat ik ook aan te denken.
Denk dat ik een voor 1 moet gaan doen.
Of 1 keer pijn lijden en voor 20 a 30 euro RMAH shoppen.
Meer wil ik niet aan uitgeven.
Tal helm was goedkook 6 % Crit change
Maar goed neem je advies mee en ga ermee aan de slag
Thx
Ik ben voorlopig gestopt met Diablo en het forum. De community in de chat, en het gezeik over PVP zorgen er gewoon voor dat mijn wil om te spelen compleet weg is. Ik kom later echt nog wel terug, maar zodra iemand wat post op of diablofans, of diablo forum of iets anders diablo achtigs dat er weer een losertje komt met "OMG GIVE US PVP" dan wordt ik er echt moe van.
In chat nu precies hetzelfde, heb nog geen enkel gesprek gezien de afgelopen week waarin niet werd: gescholden, WW2 vergelijkingen werden gemaakt, iemand maar dood moest, en/of het spel maar moest deleten etc.
Spel zelf? Geweldig, coop blijft echt heel leuk (Wizard/wizard), community? tsja..
In chat nu precies hetzelfde, heb nog geen enkel gesprek gezien de afgelopen week waarin niet werd: gescholden, WW2 vergelijkingen werden gemaakt, iemand maar dood moest, en/of het spel maar moest deleten etc.
Spel zelf? Geweldig, coop blijft echt heel leuk (Wizard/wizard), community? tsja..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hoe denken mensen over AH en RMAH.
Ik denk tja 1 keer per maand 10 euro of zo uitgeven vindt ik niet zo een probleem.
Rook niet Drink geen kratten bier weg . (misschien 2 blikjes per week)
Dus nu en dan als ik iets voor 5 of 10 euro zie denk ik van voor die een keer.
Ik denk tja 1 keer per maand 10 euro of zo uitgeven vindt ik niet zo een probleem.
Verwijderd
Ik heb flink kunnen upgraden met items voor soms nog geen 3 euro. Alleen kom je wel op een punt dat je het met een tientje niet meer redt.Raoul.TLS schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:26:
Ik heb zelf geld bespaard omdat ik 6 - 8 weken geen leven mag hebben vanwege mijn gezondheidsklachten. Dus wat ik uitspaar aan chips, zoet beleg, limonade, chocomelk en meer produkten waar suiker of cafeine in zit, heb ik in het RMAH uitgegeven. Maar het speelt veel relaxter nu.
Grappig .
Heb wat dingen van me Pc verkocht en zo en met dat geld zeg ik ga ik RMAH shoppen.
Eindejaars uitkering en zo dus tja mag wel 25 euro ervan uitgeven denk ik
Heb wat dingen van me Pc verkocht en zo en met dat geld zeg ik ga ik RMAH shoppen.
Eindejaars uitkering en zo dus tja mag wel 25 euro ervan uitgeven denk ik
De community kies je.... ik kom vrijwel nooit op de battle.net of diablofans fora, alleen om wat op te zoeken.lanerios schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:24:
Ik ben voorlopig gestopt met Diablo en het forum. De community in de chat, en het gezeik over PVP zorgen er gewoon voor dat mijn wil om te spelen compleet weg is. Ik kom later echt nog wel terug, maar zodra iemand wat post op of diablofans, of diablo forum of iets anders diablo achtigs dat er weer een losertje komt met "OMG GIVE US PVP" dan wordt ik er echt moe van.
Zit alleen hier en op marc z'n stream beetje slap ouwehoeren.
Zelfde met andere spellen zoals COD: mute-all want anders stop je ok gillend wegens alle pubers die zitten te blerren.
Ik vind het altijd zo'n goedmakerij "ik rook en drink niet DUS mag ik wel in de RMAH"Raoul.TLS schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:26:
Who cares? Je praat het goed voor jezelf. Of je nou RMAH of niet gebruikt zal me een worst wezen eigenlijk.
Zelf begin ik er niet aan, ik weet gewoon niet waar ik eindig en P2W is niet mijn stijl.
Ik praat niets goed en zo.
Maar goed ik vindt zolang ik geen 100 euro per maand of meer uitgeef aan RMAH is het geen probleem voor mij.
Kijk ken mensen die 40 euro per dag spullen kochten en dat week in week uit.
Die persoon heeft voor meer als 1000 euro aan spul gekocht.
Kijk als je 5 K of meer verdient en single bent geen kind en zo
Je werkt hard voor je geld mag je het aan alles uitgeven wat je zelf wil.
je hoort ook over 1400 dps items die mensne voor 10 K in euro's kopen.
Moeten mensen zelf weten.
Die verdienen of hun ouders verdienen boven de balkenende norm.
Maar goed.
Maar goed ik vindt zolang ik geen 100 euro per maand of meer uitgeef aan RMAH is het geen probleem voor mij.
Maar goed.
Raoul.TLS, het lijkt alsof je ons probeert te overtuigen maar je moet het helemaal zelf weten wat je wilt doen.
Het is heel simpel: de RMAH is een onderdeel van Diablo 3, óf je het gebruikt en hoe je het gebruikt is helemaal je eigen beslissing. Of dat nu 1,25€ per jaar is of 50€ per dag, niemand mag je daarop oordelen.
Het is heel simpel: de RMAH is een onderdeel van Diablo 3, óf je het gebruikt en hoe je het gebruikt is helemaal je eigen beslissing. Of dat nu 1,25€ per jaar is of 50€ per dag, niemand mag je daarop oordelen.
18k hp klinkt niet alleen erg laag; dat is het ook gewoon :Pok, zoveel hp als ik momenteel heb is ook niet echt standaard; maar zeg 40k hp is toch wel een mooi streven. dual wield op hc is wel tricky hoor, want zonder block krijg je toch wel veel klappen te verduren. Ik ben net geswitched van helm of command naar inna's, en merk die 8% toch duidelijk. Heb desalniettemin toch de inna's nodig want ik probeer de move te maken van EHP-beast (huidige 1.2m) naar een iets gebalanceerdere verdelingporn* schreef op zondag 23 december 2012 @ 20:13:
Zo, m'n HC monkje is inmiddels 60 en zojuist PL4 gedinged. Heb voor 10k een hele aardige offhand met veel vit weten te snipen (ben vrij nieuw op HC dus m'n budget is <1M) en m'n HP is nu ruim in orde lijkt me. Nu nog iets meer AR/armor want m'n life gaat soms nog net iets snel omlaag voor een geruste gameplay en het echte werk kan beginnen (farm fftjes A2 nu op MP0). Echter, tot op heden zelfs nog maar nauwelijks healing pots gebruikt dus op zich is het prima te doen, maar speel gewoon graag op safe I guess.
Heb nu 18k dps en hoewel dat laag klinkt is MP0 eigenlijk heel goed te doen. Wil nog wel iets meer dps ook, waarschijnlijk heb ik een nieuwe helm nodig da's momenteel toch een van m'n mindere items. Mocht iemand nog een gearing tip hebben dan hoor ik 't graag te weinig verstand van wat nou echt goede dps geeft op monks (let wel: crappy budget).
Edit: Heeft iemand een Andy's op HC getest? Is het erg pijnlijk als je voor max 10% gaat? Leek me wat gevaarlijk gezien de meeste elemental dmg toch fire is volgens mij.
ik wil wel minimaal 800@ houden, want dat speelt toch wel erg lekker (kan zonder zorgen door de arcane sentries heenlopen nu, maar er nog niet in blijven staan)
linkje: http://www.diabloprogress...-2365/BackUpMonK/16075262
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
je zegt in principe ook wat hij zegt, "mensen moeten maar zelf weten"Raoul.TLS schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:46:
Ik praat niets goed en zo.
Maar goed.
Deze discussie hebben we hier echt 109302183012x gehad. Geld staat op jouw rekening, wat je ermee doet, gaat toch niemand wat aan ?
Ik geef mijn real-life centen liever uit aan real-life spullen. Whisky of zo.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Would kill for a cigaret now hmm.
Maar helaas opgegeven.
Ach oudjaar vlink zuipen en zondigen en het nieuwe jaar met een schone lei beginnen
Maar helaas opgegeven.
Ach oudjaar vlink zuipen en zondigen en het nieuwe jaar met een schone lei beginnen
Nee dat is zinnige besteding.... als je nou zegt ik koop er een boek voor of iets dergelijks, maar jij komt dan met je zelf bezatten.....cfern schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:09:
Ik denk dat hij met ze ingame items kopen verstandiger ze geld uit geeft dan jij met je whisky...
Ach met een fles whiskey ontstijg je vanzelf real-life.....dus min of meer hetzelfde alleen dan van tijdelijke aard
Zo, Marc is ontwaakt.RedHat schreef op maandag 24 december 2012 @ 08:35:
Ik vraag mij toch wel af wat Marc zou vervangen op mijn Monk
Wapens zijn duur, maar m'n offhand kan vervangen worden door een Won Ki Lau, dat is denk ik de eerste upgrade die ik ga doen.
Voor de rest kan nog Inna's switchen, maar Blackthornes bevalt me wel.
Mark, opinion pls?Char in sig
Man man, ik denk, Civ 5 is saai om te kijken. Maar Koen was zn eerste stapjes aan het zetten en had screen sharing aangegooid.
Heb me dood gelachen, dat droge commentaar van die man. Fantastisch! En toen was het ineens vrij laat... ^^
Anyway, ik zit nu naar je monk te kijken.
Zowel je crit chc als je attack per sec zijn vrij laag.
Je focus zou bij die crit chc moeten liggen. Je krijgt 1393 dps per crit chc.
En qua effectieve dps is dit nog veel meer, meer crits == meer twistertjes
Als ik jou was zou ik de HF ring weg goed.. Hier pak je dan een goedkope natalya ring voor samen met natalya boots. (Zal je zo'n 6 a 7k dps geven)
Dat is toch 7% crit chc erbij. En later wil je die ring natuurlijk upgraden naar een versie met crit chc erbij.
De afweging die je moet maken is of je voor double res op die Nat boots gaat.
Zo ja wil je er 175+ dex op. Zo niet kun je tot 300dex gaan en pak je gewoon de beste prijs-kwaliteits verhouding die je kunt vinden.
Daarna zou ik de cindercoat inwisselen voor Inna's Chest.
Die zijn niet duur meer, en je pakt 130 dex extra door de set bonus. (dat is dan ook gelijk de enige nuttige set bonus die inna je gaat geven)
Het zal je wel resistance kosten. Dus, double res op die boots pakken is misschien geen verkeerde keus.
De Spiritstones kosten ook niet veel meer trouwens.
Dus mocht je t gevoel hebben res te kort te komen. Kun je hier wat HP inleveren en wat res pakken.
Neem dan ook gelijk een versie met 6% crit, geeft je toch weer 1400 dps extra.
HP is leuk, maar zolang je niet geoneshot wordt is er niets aan de hand. 32K plus en je heb zeker genoeg.
HP gaat je ook niet helpen tegen reflect packs. Res/Armor wel.
Verder wil je uiteindelijk naar inna's chest/pants ipv blackthorne..
Maar dat wordt een kostbaar verhaal als je de stats die je verliest van je BT enigszins wilt compenseren.
Om je effectieve dps omhoog te krijgen is een WKL inderdaad een prima optie.
Die hoeven niet zo heel duur te zijn.
Je zit wel op het punt dat je wilt overstappen op lifesteal. Dus misschien handig om vast te gaan kijken naar een offhand met 2.5+ lifesteal.
Je amulet is ook nog wel redelijk goedkoop te upgraden volgens mij.
De LoH en resistance wil je op zich wel opgeven op dat slot. Die kun je toch niet vast houden als je later verder wilt upgraden.
En door hier wat base dmg en/of dex bij te pakken schiet je dps ook omhoog.
Ik pak deze toch even mee
Heb hier meerdere flessen whisky staan die elke jaar alleen maar meer waard worden..
Dus whisky kan een zinnige investering zijn hoor, op t moment een betere keus dan vastgoed als je t mij vraagt
Terence(x) schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:15:
[...]
Nee dat is zinnige besteding.... als je nou zegt ik koop er een boek voor of iets dergelijks, maar jij komt dan met je zelf bezatten.....
Ik denk dat hij met ze ingame items kopen verstandiger ze geld uit geeft dan jij met je whisky...
[ Voor 9% gewijzigd door Marcvz op 24-12-2012 14:19 ]
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
vilewards gekocht 3 of 4 euro 
Mempo is te duur met crit 100 euro Boeven !!!!
Zonder crit 5 of 6 euro. Dat is ook te doen.
Maar wil Crit Change ..
Mempo is te duur met crit 100 euro Boeven !!!!
Zonder crit 5 of 6 euro. Dat is ook te doen.
Maar wil Crit Change ..
Net een run gedaan. Dropt er eindelijk een IK chest! na 700 uur. Dus ik blij kijken wat het is.. blijkt het een aardig slechte chest te zijn 
Daarna nog 2 legs gedropt die run. Maar het bleef matig.
Daarna nog 2 legs gedropt die run. Maar het bleef matig.
Me too. Maar ik vind het dan weer wel leuk om gear in het RMAH te verkopen en daar upgrades van de scoren. Dan is er nog een verband tussen je aan- en verkopen. RMAH aankopen doen van eigen geld is me ook iets te veel Jamella D2 hero editor. (al heb ik daar ook een hoop lol mee gehad)cfern schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:09:
Wow, wat is dat voor een heftige stat?Raoul.TLS schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:20:
Maar wil Crit Change ..
[ Voor 16% gewijzigd door Tektoon op 24-12-2012 14:25 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Boek?Terence(x) schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:15:
[...]
Nee dat is zinnige besteding.... als je nou zegt ik koop er een boek voor of iets dergelijks, maar jij komt dan met je zelf bezatten.....
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Je moet ergens beginnen he, ik ben met 20k tot act 3 gegaan om daar wat te farmen. Eens je dat kan vind je makkelijker spul dat een upgrade is of dat je kan verkopen.kwakke01 schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:58:
[...]
18k hp klinkt niet alleen erg laag; dat is het ook gewoon :Pok, zoveel hp als ik momenteel heb is ook niet echt standaard; maar zeg 40k hp is toch wel een mooi streven. dual wield op hc is wel tricky hoor, want zonder block krijg je toch wel veel klappen te verduren. Ik ben net geswitched van helm of command naar inna's, en merk die 8% toch duidelijk. Heb desalniettemin toch de inna's nodig want ik probeer de move te maken van EHP-beast (huidige 1.2m) naar een iets gebalanceerdere verdelingzit nu op 35k dps, maar wil iig naar boven de 50k... dat houdt in veel meer chc/chd dan ik nu heb, en een hoop vita minder
ik wil wel minimaal 800@ houden, want dat speelt toch wel erg lekker (kan zonder zorgen door de arcane sentries heenlopen nu, maar er nog niet in blijven staan)
linkje: http://www.diabloprogress...-2365/BackUpMonK/16075262
Ik probeer qua life boven de 40k te zitten maar ik kan me inbeelden dat een monk nog net ietsje meer wilt.
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/16139719
Ga de kleine alvast trainen om gold te farmen voor mij als die overdag thuis zit in de vakantie 
kan nooit vroeg genoeg beginnen
kan nooit vroeg genoeg beginnen
Over "boeken" heb ik eens iets gehoord, het leek populair te zijn vorige eeuw. In Diablo droppen soms ook soms items die op "boeken" lijken, maar in-game heten ze 'tomes'. Het zou een primitief middel zijn om informatie over te brengen.
oh ,die dingenPhuncz schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:35:
[...]
Over "boeken" heb ik eens iets gehoord, het leek populair te zijn vorige eeuw. In Diablo droppen soms ook soms items die op "boeken" lijken, maar in-game heten ze 'tomes'. Het zou een primitief middel zijn om informatie over te brengen.
youp v/h hek had het ooit over "stapel faxen" maar die begreep ik ook al niet
ik heb denk ik nog wel wat items liggen die je qua vita de goeie kant op kunnen helpen; whisp me maar een keer als je me online zietstrekie schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:30:
[...]
Je moet ergens beginnen he, ik ben met 20k tot act 3 gegaan om daar wat te farmen. Eens je dat kan vind je makkelijker spul dat een upgrade is of dat je kan verkopen.
Ik probeer qua life boven de 40k te zitten maar ik kan me inbeelden dat een monk nog net ietsje meer wilt.
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/16139719
Briljant!Phuncz schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:35:
[...]
Faxen / telex; was dat ook niet iets uit de vorige eeuw om informatie met elkaar uit te wisselen.kwakke01 schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:39:
[...]
oh ,die dingen![]()
youp v/h hek had het ooit over "stapel faxen" maar die begreep ik ook al niet
[ Voor 5% gewijzigd door Vidra op 24-12-2012 15:09 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
klopt; was een apparaat waarbij je een mailtje achtereenvolgens moest maken, printen, inscannen, &versturen waarna de mailtjes bij de ontvanger automatisch uitgeprint werden; slecht voor het milieu oid, want je ziet ze bijna niet meerVidra schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:08:
[...]
Briljant!
[...]
Faxen / telex; was dat ook niet iets uit de vorige eeuw om informatie met elkaar uit te wisselen.
met een boek zeg je zoveel meer.
Als je er een heb lijk je heel geleerd.
Je ziet die mensen ook in de trein met een dik boek aan het lezen.
Die hebben de E-reader of luisterboek nog niet ontdekt
Als je er een heb lijk je heel geleerd.
Je ziet die mensen ook in de trein met een dik boek aan het lezen.
Die hebben de E-reader of luisterboek nog niet ontdekt
Als JIJ je bezat met alcohol, doe JIJ het fout. Misschien naar jezelf kijken en niet reflecteren op anderen?Terence(x) schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:15:
[...]
RMAH? ik geef er zelf (nog) niks aan uit. Ik weet dat het gaat komen, maar ik denk toch een max van 2 euro per item. Meer vind ik gewoon teveel.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Waarom zou je iets van 2 euro op RMAH kopen?
Dat is ~8mil...
Ik kan me voorstellen dat je er iets koopt als je al wat eurotjes hebt daar omdat je wat verkocht hebt op RMAH. Zeker als t in verhouding goedkoper is dan op gold AH.
Maar zou er zelf nooit geld op storten.
Dat is ~8mil...
Ik kan me voorstellen dat je er iets koopt als je al wat eurotjes hebt daar omdat je wat verkocht hebt op RMAH. Zeker als t in verhouding goedkoper is dan op gold AH.
Maar zou er zelf nooit geld op storten.
Marc, behalve als je snel aan gold wilt komen, dus Paypal-> RMAH -> Gold/AH
Dan moet je wel enorm veel haast hebbenChUcKiE schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:26:
Marc, behalve als je snel aan gold wilt komen, dus Paypal-> RMAH -> Gold/AH
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar niet als het om 8mil gaat..
Als je een flinke boost wilt en even 100mil koopt.. Dat kan ik begrijpen.
Of een item dat je 20k dps geeft voor een paar tientjes..
Maar 2 euro.. Dat maakt geen sense.. In de tijd dat je order verwerkt is heb je dat bij elkaar gefarmd..
Als je een flinke boost wilt en even 100mil koopt.. Dat kan ik begrijpen.
Of een item dat je 20k dps geeft voor een paar tientjes..
Maar 2 euro.. Dat maakt geen sense.. In de tijd dat je order verwerkt is heb je dat bij elkaar gefarmd..
Tis wel goed om geld te hebben op RMAH. kan je vor 2E iets kopen en voor 15M op GAH verkopen. WIN!
Ja ok, dat bedoelde ik ook, even snel 25 euro erop om een boost te genereren
Mjah, Koen en ik zijn ook begonnen op te sellen op RMAH..
Die balans is voor ons gewoon hetzelfde als ingame gold.. In sommige gevallen liggen de prijzen er gunstiger.
En de fee is lager voor bepaalde items.. 1euro of 15%.. dat scheelt nog al..
Maar, t gaat niet echt vlot nog.. heb één ringetje verkocht voor 2,- ofzo.. Dus gaat wat tijd overheen om beetje bankroll te creëren.
Die balans is voor ons gewoon hetzelfde als ingame gold.. In sommige gevallen liggen de prijzen er gunstiger.
Maar, t gaat niet echt vlot nog.. heb één ringetje verkocht voor 2,- ofzo.. Dus gaat wat tijd overheen om beetje bankroll te creëren.
Helemaal in het begin was de RMAH nog wel grappig, toen kon je goede items verkopen voor belachelijke prijzen. Ik heb zo nog een 30euro bij elkaar gesprokkeld. En dan weer uitgegeven aan items/goldMarcvz schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:36:
Tegenwoordig lijkt het mij enkel nog de moeite voor absolute endgame items, als je wilt cashen
Mwa, valt mee..
Om dat ringetje als voorbeeld te nemen.. De prijs voor vergelijkbare op gold AH was 2-4 mil.
Op RMAH 5,- en een veel minder aanbod.
De mijne erop gezet voor 3,- eurotje fee eraf. 2,-
Maakt toch al snel 7mil.. Is meer dan ik gekregen had op gold AH.
De end game items staan sowieso niet op RMAH.
2miljard is veel meer dan 250,- euro. En absolute eng-game stuff gaat helemaal buiten AH om.
Of je moet mazzel hebben dat een 'noob' zo'n item vind en het op AH gooit voor te weinig gold
Overigens wil ik niet cashen hoor.
't Is voor mij een spelletje. Ik stop er geen geld in, maar haal er ook niets uit.
Maar zoek natuurlijk wel manieren om gold te vergaren
Om dat ringetje als voorbeeld te nemen.. De prijs voor vergelijkbare op gold AH was 2-4 mil.
Op RMAH 5,- en een veel minder aanbod.
De mijne erop gezet voor 3,- eurotje fee eraf. 2,-
Maakt toch al snel 7mil.. Is meer dan ik gekregen had op gold AH.
De end game items staan sowieso niet op RMAH.
2miljard is veel meer dan 250,- euro. En absolute eng-game stuff gaat helemaal buiten AH om.
Of je moet mazzel hebben dat een 'noob' zo'n item vind en het op AH gooit voor te weinig gold
Overigens wil ik niet cashen hoor.
't Is voor mij een spelletje. Ik stop er geen geld in, maar haal er ook niets uit.
Maar zoek natuurlijk wel manieren om gold te vergaren
[ Voor 14% gewijzigd door Marcvz op 24-12-2012 15:46 ]
vandaag nog wel een calamity verkocht voor 20eMarcvz schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:36:
en net dit :
Time of transaction
24 Dec 2012 01:52 PM GMT
Sale price EUR229.99
Transaction fee EUR1.00
Transfer fee EUR34.35
Your proceeds EUR194.64
wat een afzetter BLizz ook
[ Voor 14% gewijzigd door Mofkees op 24-12-2012 15:54 ]
die 34,35 is wat paypal er tussen uit haalt, dus paypal is hier diegene die rijk wordt niet bliz, die snoept 1 euro af van een bedrag waar je het niet op merkt.Mofkees schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:46:
[...]
Time of transaction
24 Dec 2012 01:52 PM GMT
Sale price EUR229.99
Transaction fee EUR1.00
Transfer fee EUR34.35
Your proceeds EUR194.64
wat een afzetter BLizz ook
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Daarom gewoon paypal er tussenuit laten en naar je bnet account zetten.
Eurotje zijn overrated joh
Blizzard is een afzetter omdat ze je de mogelijkheid geven op een legale en veilige manier geld te verdienen aan een hobby ?!
[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 24-12-2012 16:24 ]
onder 50 doe ik naar b.net account... daarboven kan je best wel uit laten betalen. Wat moet ik anders met 220 Euro op B.net account?Marcvz schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:23:
Daarom gewoon paypal er tussenuit laten en naar je bnet account zetten.
Beter spenderen op bier
mooi gebitPhuncz schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:23:
[...]
Blizzard is een afzetter omdat ze je de mogelijkheid geven op een legale en veilige manier geld te verdienen aan een hobby ?!
[afbeelding]
heb je ook nog een screenshot van het item wat dat bedrag opgeleverd heeft?
was de ring wat ik eerder gevonden heb.. eigenlijk is het niet dat geld waarde, want +damage is te laagAxewi schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:35:
[...]
heb je ook nog een screenshot van het item wat dat bedrag opgeleverd heeft?
mja wat een gekke ervoor wil geven he...
Hoeveel lifeleech moet je hebben voor die !@#$-ing reflect damage packs?! 3% op m'n Manticore en nog een beetje LoH maar ik sterf altijd met die reflect-bastards.
Ondertussen nog steeds een beetje Act 3 runs op MP2 max. Daarboven ben ik echt veel te lang bezig terwijl ik nu rond de 130K DPS doe.......dafuq?
Demonhuntertje
Ondertussen nog steeds een beetje Act 3 runs op MP2 max. Daarboven ben ik echt veel te lang bezig terwijl ik nu rond de 130K DPS doe.......dafuq?
Demonhuntertje
[ Voor 160% gewijzigd door Theimon op 24-12-2012 18:49 ]
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Die 34.35 is door blizzard, wanneer je geld van je battle.net accaunt naar paypal stuurt wordt er een 'transaction fee' van 15% aangerekend.Axewi schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:07:
[...]
die 34,35 is wat paypal er tussen uit haalt, dus paypal is hier diegene die rijk wordt niet bliz, die snoept 1 euro af van een bedrag waar je het niet op merkt.
Verwijderd
shadow power?Theimon schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:41:
Hoeveel lifeleech moet je hebben voor die !@#$-ing reflect damage packs?! 3% op m'n Manticore en nog een beetje LoH maar ik sterf altijd met die reflect-bastards.
Demonhuntertje
Mofkees schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:39:
[...]
was de ring wat ik eerder gevonden heb.. eigenlijk is het niet dat geld waarde, want +damage is te laag
mja wat een gekke ervoor wil geven he...
[afbeelding]
Volgende keer had je beter bij mij aan kunnen kloppen
voor wat je terug krijgt heb je betere opties op GAH voor 300M... levert veel meer dps op. +damage en 100+str en dual cc/cd of cc/as. een goeie unity doet al meer damage denk ik.Axewi schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:44:
[...]
toch een zeer fijne ring!
Volgende keer had je beter bij mij aan kunnen kloppenhad je er zeker € 2,50 voor gegeven ( dan pakt paypal tenminste niet 34 euro af
)
Ik zal wel iets fout doen maar mijn bankrekening heeft nog nooit boven de 20M gestaan!Mofkees schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:49:
[...]
voor wat je terug krijgt heb je betere opties op GAH voor 300M... levert veel meer dps op. +damage en 100+str en dual cc/cd of cc/as. een goeie unity doet al meer damage denk ik.
En zelfs dat was eenmalig meestal schommelt het tussen de 0 en de 2 mil
Dus ik denk dat een ring van dit formaat nog wel even op zich laat wachten ( lees: nooit zal komen
erm iets vinden heeft niks te maken met je bankrekening hoor:) misschien heb je morgen al een vette drop.. het blijft RNG.Axewi schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:51:
[...]
Ik zal wel iets fout doen maar mijn bankrekening heeft nog nooit boven de 20M gestaan!
En zelfs dat was eenmalig meestal schommelt het tussen de 0 en de 2 mil
Dus ik denk dat een ring van dit formaat nog wel even op zich laat wachten ( lees: nooit zal komen)
Na al dat gepraat over cashen met D3 wil ik toch een keer mijn PayPal account gekoppeld hebben. Maar elke keer als ik het probeer moet je met een credit card je PP account verifiëren, terwijl ik van mensen hoor dat je geen CC nodig hebt om geld uit D3 te kunnen halen. Hoe zit dat nu?
Ik heb hiervoor een prepaid CC van een 10tje gehaald bij de primera en deze aan paypal gekoppeldBulls schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:05:
Na al dat gepraat over cashen met D3 wil ik toch een keer mijn PayPal account gekoppeld hebben. Maar elke keer als ik het probeer moet je met een credit card je PP account verifiëren, terwijl ik van mensen hoor dat je geen CC nodig hebt om geld uit D3 te kunnen halen. Hoe zit dat nu?
Dat zou een optie zijn, maar hoorde van mensen dat je met een simpele overmaking van je rekening ook je paypal kunt verifiëren. Zit een beetje rond te neuzen op paypal, en je kan dus ook je bankrekening koppelen voor een "gecontroleerde rekening" Maar dan ben je ook weer kwetsbaar omdat je ook betalingen kan doen die direct van je rekening afgaan ipv eerst naar je paypal overmaken. En daar heb ik geen zin in.nyX1989 schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:09:
[...]
Ik heb hiervoor een prepaid CC van een 10tje gehaald bij de primera en deze aan paypal gekoppeld
Dat had ik eerst ook geprobeerd, pakte hij niet bij mij. Heb toen ook contact gehad met blizzard en ze vereiste echt een cc volgens de reactie.Bulls schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:14:
[...]
Dat zou een optie zijn, maar hoorde van mensen dat je met een simpele overmaking van je rekening ook je paypal kunt verifiëren. Zit een beetje rond te neuzen op paypal, en je kan dus ook je bankrekening koppelen voor een "gecontroleerde rekening" Maar dan ben je ook weer kwetsbaar omdat je ook betalingen kan doen die direct van je rekening afgaan ipv eerst naar je paypal overmaken. En daar heb ik geen zin in.
Scheelt inderdaad, Nu nog een veel snellere Manticore vinden, want dat is ook een probleem. Dat ding is echt te traag om inkomende damage te compenseren.
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Ze moeten echt snel die reflect damage van die yellow mobs fixen, want daar klopt geen ene reet van.
Een 4 chained blue pack met rd trek ik prima, maar zodra het een yellow is met rd en ik, al zijn het maar 2 minions samen met die yellow aan het beuken ben knal ik zo snel mijn eigen hp erdoorheen niet normaal meer.
Een 4 chained blue pack met rd trek ik prima, maar zodra het een yellow is met rd en ik, al zijn het maar 2 minions samen met die yellow aan het beuken ben knal ik zo snel mijn eigen hp erdoorheen niet normaal meer.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
En ze mogen ook nieuwe potions toevoegen die meer als 12500 healen, want op de 100k HP is dat ook een druppel op de gloeiende plaat, is totaal geen panic butten last resort meer, gooi er dan een dubbele cooldown op en/of maak ze craftable, maar een potion die 30k hp kan healen is toch wel handig.
dat hebben ze al gedaan. Bonus voor health globes geldt vanaf 1.0.5 ook voor potions.
Yep, dat staat ook gewoon op je gear als stat:
Health Globes and Potions Grant +XXX Life
Health Globes and Potions Grant +XXX Life
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
aaah, net nat-boots gevonden; mijn dag is al gemaakt
nu nog inna pants & nat ring, en ik heb weer een sprongetje gemaakt
Verwijderd
Ik verkoop laatst best wel bijzondere items op AH wat nog goed verkoopt ook 
Hoge mainstats doet wonderen blijkbaar!
Hoge mainstats doet wonderen blijkbaar!
Mij is het ook opgevallen dat sommige items nu beter verkopen. Misschien heeft het te maken met de bans en dus het lagere aanbod in goede (legendary) gear of het algemene besef dat sommige stats belangrijker zijn, waar men dat vroeger niet eens aan dacht, zoals Lifesteal.
Of de botters zijn massaal opnieuw aan t gearen. 
Ik heb ook al wat mf, gf items verkocht voor meer dan ik verwacht had.
Belts met 200+ str, hoge vit en max LS gingen altijd wel toch?
geen all res he... maar inderdad veel statsMarcvz schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:52:
Of de botters zijn massaal opnieuw aan t gearen.
Barbs hebben geen allres nodig he.. Kijk naar onze pyjama-man. 
Mochten jullie t nog niet weten. Cleave is de nieuwe Bash
Mochten jullie t nog niet weten. Cleave is de nieuwe Bash
Vandaag al Inna's pants, Echoing Fury met socket & 1100dps en een IK chest gevonden. Het is Kerstmis zeker?

Even iets anders: ik ben aan het experimenteren met een WW/HOTA build. Combo dus, jawel.
Ipv bash heb ik HOTA genomen, en ik ren dus al WW'end rond maar ik kan dus op eender welk moment mijn hamer gebruiken voor bv single elites veel sneller neer te krijgen. Durf nog geen conclusies te trekken maar mijn eerste ervaring is toch "dit is DE build die ik zocht"
Owja ik denk wel dat de IK-5set voor deze build een absolute must is, of je geraakt al niet gestart
Even iets anders: ik ben aan het experimenteren met een WW/HOTA build. Combo dus, jawel.
Ipv bash heb ik HOTA genomen, en ik ren dus al WW'end rond maar ik kan dus op eender welk moment mijn hamer gebruiken voor bv single elites veel sneller neer te krijgen. Durf nog geen conclusies te trekken maar mijn eerste ervaring is toch "dit is DE build die ik zocht"
Owja ik denk wel dat de IK-5set voor deze build een absolute must is, of je geraakt al niet gestart
[ Voor 9% gewijzigd door Sfinx- op 25-12-2012 17:32 ]
Ik heb vandaag een Tzo Krin's Gaze en een Death Watch Mantle gevonden, dus helaas, het is niet voor iedereen kerst...
Beeromaniac
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.