demon wings zijn van de Pre-Order van heart of the swarm.UTADDICT schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:41:
[...]
Gefeliciteerd!
En hoe kom je aan die Demon Wings?
de tyreal's wings zijn van de Diablo III Collectors edition.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
demon wings zijn van de Pre-Order van heart of the swarm.UTADDICT schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:41:
[...]
Gefeliciteerd!
En hoe kom je aan die Demon Wings?
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gewoon een HC character beginnen en wachten tot de volgende patch, dan zal er wel weer wat te doen zijn.cybergi schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:47:
Gisteren even gekeken naar upgrades ...voor me DH....ik heb de brick wall in zicht ...er is maar weinig dat ik nog kan upgraden zonder dat het me een paar bill kost....hoe gaan andere mensen hier mee om ? hopen op een goede drop ? er mee verder spelen ? sparen ? i dont know ....pff ben een beetje frustreert op het moment
Wow! Respect en congrats man!Flghter1982 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:15:
Na bloed zweet en tranen van farmen en een redelijke dosis near deaths is het dan eindelijk zover.
PARAGON LEVEL 100 Hardcore in de pocket! wereld nr 10 barb europa 5 barb.
http://www.diabloprogress.com/class.barbarian
hier een korte video van het moment dat we 100 werden.
YouTube: Diablo 3 Hardcore double paragon level 100 DING!
De bedoeling was om tegelijk op diablo te dingen maar Tradewind was even vergeten dat die zijn xp gem en leoric signet niet op had waardoor de ingecalculeerde xp die we nodig hadden niet klopte
Waarom zou je die willen. Koop ook gewoon Nat's. Als je geen dubbel res nodig hebt kunnen die ook tot 300 dex (scheelt je dus maar 58 dex op perfecte rolls) en 7 crit geeft je veel meer dps.Mofkees schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:31:
[...]
Nat ring+ boots ipv littany+ IC? (Ik wil jouw IC trouwens voor mijn monk!!
en de sage gloves kan je ook nog met 10-tallen miljoenen upgraden ?
ik begin gewoon met een nieuwe char in dit geval... want idd het duurt eeuwigheid voordat je iets kunt vinden voor je zelf, of om genoeg te kunnen opbrengen voor een AH item...
[ Voor 4% gewijzigd door Marcvz op 21-12-2012 13:41 ]
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
[ Voor 82% gewijzigd door Mofkees op 21-12-2012 13:52 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
[ Voor 10% gewijzigd door Marcvz op 21-12-2012 14:08 ]
Ah, thanksBokkie schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:07:
[...]
Dat is de legacy set
je moet http://us.battle.net/d3/en/item/tal-rashas-guise-of-wisdom hebben
hehe sorry. ja edit is afentoe wel stomMarcvz schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:57:
250Dex/Vit op bracers gaat niet lukken lijkt me? 200 is max toch?
Ze zijn wel duur, er staan al weken BiS bracers (als je daar voor EHP gaat) op de AH maar moeten 400 kosten.. Voor mij is t maar een upgrade van 2 dex en 15 @R.. Dus niet echt de moeite.
Maar Mempho + rare bracers + nat boots is ook 12CHC + 9 AS (+7chc nat's set)
Dat is de route die ik uitgestippeld heb.
Hoe de max dex uit zal komen durf ik zo niet te zeggen. Maar qua EHP kun je weinig beter op je kop hebben dan een Mempho natuurlijk.
En daarmee zijn de nat boots geen keuze meer, maar een must als je de bonus wilt halen.
Ik zit zelf nog te twijfelen of ik mn dubbel res boots zou kunnen vervangen voor single res en ~300 dex.
Maar je moet ergens wat res op pakken hè![]()
Nat's boots, rare bracers en vile wards zijn voor mij de slots waar ik double res op wil nu.
Wat zijn jouw suggesties op EHP gebied?
Edit:
Wat doe je nou, heb je zo'n mooie post met sommetjes, edit je hem..
En ik had je niet gequote omdat je boven me staat.. Nu lijkt mijn post toch geen kanten en wallen meer te raken man
Waarschijnlijk kan je alles upgraden voor vrij weinig. Pak bijvoorbeeld een Natalya's embrace en bloody foodprints, dan krijg je ook 7% extra CHC.GeertJam schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:09:
Iemand nog tips voor wat goedkope upgrades, wil het na een tijdje weer oppakken.
Dit is mijn DH nu:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eury-2434/hero/16337962
Een barb kan de EF in zijn offhand nemen, dan proct de fear pakken minder.Mofkees schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:23:
[...]
hehe sorry. ja edit is afentoe wel stommaar je ging ook al editen en dacht dat de opmerkingen/berekening over Nat's helm niet meer nodig waren.
helemaal eerlijk vind ik het bij Monk vrij ingewikkeld, want je kunt helemaal met je gear offensief gaan en dan defensieve Mantra nemen, of juist andersom.
En skills waarvan de mechanics niet duidelijk is, zoals faith in the light.
De mogelijkheden zijn er echt veel. even wat items veranderen heb ik dan b.v. 1100 res all + 60k HP, maar DPS wel 120k >> 70k, wel mooi om ubers te tanken
Dus ben nog flink aan 't uitzoeken wat de beste optie voor mij is. Begrijp nu ook waarom EF voor Monk veel minder irri is dan voor Barb. Met FoT/TC is fear eigenlijk helemaal niet zo'n groot probleem.
Ik speel hem ook nog niet zo lang, 40u oid op lvl 60. Dus jou advies geven, dat gaat nog ff duren, denk ik
is niet mis, toch wel 15~18MMarcvz schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:26:
Dat is zeker waar.
Ik doel puur op het equipen voor de max.
Op de weg daar naar toe is er veel meer ruimte om te variëren natuurlijk![]()
Nog even een herhaling van een eerdere aankondiging.
Ik verwacht vandaag 97 te worden en wil dit jaar nog de 100 bereiken.
De eerste die mij feliciteert op de stream chat nadat ik 100 geworden ben krijgt mijn gele gem uit mijn head
Waarom heb je geen rode gem daar inzitten? Dan is de weg naar de 100 net iets minder lang en geef je een gem uit handen waar je niks meer aan hebt...Marcvz schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:26:
Dat is zeker waar.
Ik doel puur op het equipen voor de max.
Op de weg daar naar toe is er veel meer ruimte om te variëren natuurlijk![]()
Nog even een herhaling van een eerdere aankondiging.
Ik verwacht vandaag 97 te worden en wil dit jaar nog de 100 bereiken.
De eerste die mij feliciteert op de stream chat nadat ik 100 geworden ben krijgt mijn gele gem uit mijn head
Thanks, mijn DPS is met zo'n 12k omhoog gegaanthriller schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:26:
[...]
Waarschijnlijk kan je alles upgraden voor vrij weinig. Pak bijvoorbeeld een Natalya's embrace en bloody foodprints, dan krijg je ook 7% extra CHC.
Natalya's embrace met vit heb je al voor 100.000 en de bloody footprints met all res kosten 1.8 miljoen. Voor een paar ton heb je trouwens ook een Manticore die je minimaal extra CHD gaat geven.

En dankzij Koen zijn goede vondst ging ik er voor een koopje 4,6K DPS op vooruit 😃KneoK schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 03:46:
Zo, dat was een heel vruchtbaar dagje vandaag
Tijdens mijn eerste run dropte dit pareltje:
[afbeelding]
Die gebruik ik nu dus zelf, ging er zelfs 3k op vooruit ten opzichte van m'n 9/9,5/31 tri-stat gloves en ik heb m'n 2 set bonus weer.
Tijdens een van de laatste runs dropte deze ook nog:
[afbeelding]
Erg lekker voor een arcane monk, max chc en lekker hoge chd. Komt dus in het trading topic te staan
[ Voor 6% gewijzigd door Skarloc op 22-12-2012 10:41 ]
Verwijderd
jup het rapen was leuk, alleen gingen we eigenlijk te weinig dood voor een burnawaySkarloc schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 09:55:
[...]
En dankzij Koen zijn goede vondst ging ik er voor een koopje 4,6K DPS op vooruit 😃
Daarna ook nog gekozen om te komen rapen bij de burn away van Marc en Koen dus mijn avond was weer helemaal top!
[ Voor 67% gewijzigd door Phuncz op 22-12-2012 11:26 ]
het verwijderen van de botters zal zeker gemerkt worden op de AH, maar het is ook vakantie dus een betere tijd om te verkopen op de AHPhuncz schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:24:
Omdat je in stofzuiger-mode stond, mad pickup skills !
Zelf persoonlijke mijlpaal gehaald vandaag: 10mil gold !
Veel items verkocht die al een maand in de AH staan, verkopen deze week ineens wél. Zou het te maken hebben met de banned botters en de removal van hun items op de AH ?
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 11:59 . Reden: Tiepo ]
Verwijderd
Vanwege het verschil in XP tussen Hell en Inferno wat je krijgt is het ook niet de moeite. MP2 gaat me prima af al gaat het niet zo snel als met een WW build maar dat hoeft ook niet.Phuncz schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 12:53:
Een hoge MP heeft geen nut als je niet alles insta-killed, dan verknoei je tijd. Je hebt niets aan +200% exp als alles 35x zoveel HP heeft. Zelf kan ik met mijn WW barb op MP2 vlot runnen, ik gebruik een rode gem in de helm, evenals een Leoric's Signet en Hellfire Ring, voor net geen +100% exp, dat gaat al vlot vooruit.
Omdat het kan...
Ja weet ikVandread schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:30:
Je weet dat One With All het beste werkt als je op je items hetzelfde elemental damage hebt... dus Cold OF poison OF fire etc.... misschien eens handig om rekening mee te houden ^^
Omdat het kan...
d3up.comSkarloc schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:32:
Als het goed is bestaat er een site waar je je battleTag in kunt geven waarna je kunt zien wat je het best kunt upgraden kwa stats. Weet iemand dat adres zo?
Oh das handig thnxd3up.com
Omdat het kan...
Verwijderd
mijn monk gear is denk ik goedkoper maar doet veel meer:Somoghi schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:37:
[...]
Ja weet ikwas een beetje aan het experimenteren geslagen, hierna wat dingen ge-upgrade.. nu kloppen de skills natuurlijk voor geen meter meer, vandaar mijn vraag
![]()
Misschien is er iets dat ik over het hoofd zie.. ik kom maar niet over de 100k dps..
Tuurlijk een megalompe trage Skorn in mn handjes helpt me er wel overheen.. maar overleven is dan lastig..
Omdat het kan...
Verwijderd
je hetb 2x wapens met 3% lifesteal, dan moet geen enkel reflect pack (op RD met lifelink na) moeilijk zijn. verder heb je altijd serenity. al die inna gear bij elkaar was maar iets van 25M ofzo.Somoghi schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:03:
Die Inna's zijn niet te betalen.. of je moet wat willen doneren
Meeste van mijn stuff is zelf gevonden btw.. dus of het goedkoper is..
En wat voor mantra zou ik moeten nemen.. Contribution met overawe? dan doet die RD extra pijn.. die shizzle is echt killing voor me..
Je kunt best wat life missen. Zoek naar een amulet met avg dmg, CHC (minimaalSomoghi schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:24:
Heeft er nog iemand tips voor mijn monk met de skills?
http://eu.battle.net/d3/e...omoghi-2595/hero/16294177
Eventueel nog leuke upgrades die niet teveel kosten? Budget is rond de 3,5m
Beeromaniac
Welke wapen zal ik dan behouden, Sickle of Sword?Vandread schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:41:
Na de vorige succesvolle aankoop via het trade topic.....
Ik zoek een echoing fury met veel chd 90+ of een socket en strenght voor 14m.
Mocht je wat leuks hebben en hij is 20m.... dan heb ik nog wel wat gems te verkopen op andere chars
[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 22-12-2012 15:30 ]
Ik zou de sickle behouden, die "special" van de sickle is best handig voor een WW barb, houdt de groepen lekker compact.Vandread schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:18:
Als ik een EF koop:
[...]
Welke wapen zal ik dan behouden, Sickle of Sword?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
Ook omdat ik dan alvast het wapen dat ik niet wil behouden kan verkopen...
Moldran is trouwens bezig met een 50u marathon...
http://nl.twitch.tv/moldran/new
hij zit bijna op 24u spelen....
Beeromaniac
Chantodo offhand kopen dus
Lullig, 1 as moet je gainen op een item piece, GL ^^
[ Voor 0% gewijzigd door An1mA op 22-12-2012 19:14 . Reden: typo ]
Cheeseburger Addict
Vervang je die Skull Grasp of je gloves toch?
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 22-12-2012 19:13 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Voor de volgende breakpoint van wicked wind, een skill van een wizard heeft ie 2.5 aps nodig. Hij heeft nu 2.49 =)
[ Voor 34% gewijzigd door Jan_V op 22-12-2012 20:08 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
1. Start GameJan_V schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 20:05:
Hoe kom je af van dubbele unique items?
Heb dubbele black mushrooms & plannen voor de staff of herding. Neemt onnodig veel ruimte in en kan niet echt vinden hoe je die dingen moet verwijderen.
[edit]
Heb ook een 'The Black Rock Ledger, Page 23' in m'n stash. Wat moet je daarmee en belangrijker, hoe kom je er van af?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
According to my calculations the problem doesn't exist.
Hmm, zou zweren dat ik dat al eens heb geprobeerd. Werkt nu inderdaad.Rone schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 20:15:
[...]
1. Start Game
2. Item op de grond gooien
3. Leave Game
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Das idd een bug, nieuw character maken, plans opgooien, character deleten.Jan_V schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 21:35:
[...]
Hmm, zou zweren dat ik dat al eens heb geprobeerd. Werkt nu inderdaad.
Echter, kan het Plan niet op de grond worden gegooid.
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Nou ik heb enkele verbeteringen aangebrachtSomoghi schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:24:
Heeft er nog iemand tips voor mijn monk met de skills?
http://eu.battle.net/d3/e...omoghi-2595/hero/16294177
Eventueel nog leuke upgrades die niet teveel kosten? Budget is rond de 3,5m
Omdat het kan...
[ Voor 23% gewijzigd door Vandread op 23-12-2012 01:50 ]
Je helm is toch prima, doet meer dmg dan een IK helmVandread schreef op zondag 23 december 2012 @ 01:46:
M'n huidige helm voor een IK helm is alleen een beetje jammer eigenlijk.... kom ik bij 200+str versies uit die meteen weer 15m+ kosten.
Movies: letterboxd
Hoeveel dps/life hou je over als je switched?Vandread schreef op zondag 23 december 2012 @ 01:46:
Kijk eindelijk weer eens een leuke drop voor m'n main:
[afbeelding]
Eigenlijk beetje overrated item, maar ach, wel lekker voor de dmg
Gelijkwaardig zou 25m zijn.
M'n huidige helm voor een IK helm is alleen een beetje jammer eigenlijk.... kom ik bij 200+str versies uit die meteen weer 15m+ kosten.
Beeromaniac
Das een niet onaardige drop jaVandread schreef op zondag 23 december 2012 @ 01:46:
Kijk eindelijk weer eens een leuke drop voor m'n main:
[afbeelding]
Eigenlijk beetje overrated item, maar ach, wel lekker voor de dmg
Gelijkwaardig zou 25m zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 23-12-2012 12:53 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 23-12-2012 13:18 ]
Heb je nog hulp nodig? if soVerwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:00:
Ben onderweg om mijn Monk naar level 60 te brengen, ondanks wat ervaring heb ik het gevoel dat ik verkeerde skills gebruik. Enig advies is van harte welkom.
Wil wel graag met Daibo ipv Fist, wat geeft meer Power?
http://eu.battle.net/d3/e...nknown-2187/hero/14655632
[ Voor 5% gewijzigd door Vidra op 23-12-2012 16:48 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Het is geen absolute must maar wel een leuke bonus, je ligt eigenlijk amper nog wakker van fury regen. Het verschil is duidelijk merkbaar.ChUcKiE schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:25:
Is het voor een Barb tegenwoordig nog interessant om een 5-set IK bonus te krijgen?
Heb nu een redelijke set van 4 (waarvan ik de chest en strides ook weer zou kunnen verkopen), maar zou nu de helm moeten ruilen tegen mijn Mempo of Twilight (met all res, 180STR, 9% AS). Krijg er dan wel 5% CHC bij en de set bonus...
Verwijderd
kijk eens op de twitch stream van marc (http://nl.twitch.tv/marcvz1/new) daar lopen heel veel hoge paragon monks rond en is er altijd wel hulp.Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:00:
Ben onderweg om mijn Monk naar level 60 te brengen, ondanks wat ervaring heb ik het gevoel dat ik verkeerde skills gebruik. Enig advies is van harte welkom.
Wil wel graag met Daibo ipv Fist, wat geeft meer Power?
http://eu.battle.net/d3/e...nknown-2187/hero/14655632
Legion 7i i9 3080 32gb
Meer aps is meer kans per seconde op een crit hit, dus vanaf zo'n 45% buffed chc is het absoluut de moeite waard om attack speed te gaan stacken, in sommige gevallen ook ten koste van wat chc.Sfinx- schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:52:
[...]
Het is geen absolute must maar wel een leuke bonus, je ligt eigenlijk amper nog wakker van fury regen. Het verschil is duidelijk merkbaar.
CHC gaat (voor een WW barb althans) altijd voor op AS dus dat lijkt me iig al geen discussiepunt. Maar je verliest natuurlijk wel een brok AR. Voor WW heb je echter niet veel AR nodig.
Btw ik zou dan wel voor max CHC gaan, 6% dus.
Toegevoegdmarkklok schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:02:
Hallo,
Ben op zoek naar personen/groep waar ik mee kan farmen.. Zit nu op Mp6 met mijn monk.
Voeg me maar toe Biggsexy#2859
grtz
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Nou ja dat is het ook he, op zich ben ik zeer tevreden met mijn Mempo (helaas geen CHC), dus ik hoef niet perse een IK. Ik ben alleen benieuwd of juist die 5de setbonus zo interessant is tegenwoordig.KneoK schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:13:
[...]
Meer aps is meer kans per seconde op een crit hit, dus vanaf zo'n 45% buffed chc is het absoluut de moeite waard om attack speed te gaan stacken, in sommige gevallen ook ten koste van wat chc.
Ik blijf er ook bij dat je op elk niveau ww niet zonder fury moet komen te zitten. Als je dat niet lukt dan is je gear niet toereikend of doe je zelf iets verkeerd met de build. Je wilt een ww build niet laten afhangen van die 5 set bonus omdat er veel betere alternatieven zijn. Een Andariels met lage fire damage taken, 4,5% crit, 160+ strength, 70+ all res en 9% attack speed is bijvoorbeeld best te betalen, geeft je ook extra crit en nog eens een sloot extra damage ten opzichte van een IK helm ook.
Voor mij is het gewoon zo efficient mogelijk farmen op mp2/3 misschien zelfs 1 (Doe nu ook 2)KneoK schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:13:
[...]
Meer aps is meer kans per seconde op een crit hit, dus vanaf zo'n 45% buffed chc is het absoluut de moeite waard om attack speed te gaan stacken, in sommige gevallen ook ten koste van wat chc.
Ik blijf er ook bij dat je op elk niveau ww niet zonder fury moet komen te zitten. Als je dat niet lukt dan is je gear niet toereikend of doe je zelf iets verkeerd met de build. Je wilt een ww build niet laten afhangen van die 5 set bonus omdat er veel betere alternatieven zijn. Een Andariels met lage fire damage taken, 4,5% crit, 160+ strength, 70+ all res en 9% attack speed is bijvoorbeeld best te betalen, geeft je ook extra crit en nog eens een sloot extra damage ten opzichte van een IK helm ook.
[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 23-12-2012 20:02 ]
...take on the world!
[ Voor 12% gewijzigd door porn* op 23-12-2012 20:17 ]
Bnet pindle#2913
Congratz!Flghter1982 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:15:
Na bloed zweet en tranen van farmen en een redelijke dosis near deaths is het dan eindelijk zover.
PARAGON LEVEL 100 Hardcore in de pocket! wereld nr 10 barb europa 5 barb.
http://www.diabloprogress.com/class.barbarian
hier een korte video van het moment dat we 100 werden.
YouTube: Diablo 3 Hardcore double paragon level 100 DING!
De bedoeling was om tegelijk op diablo te dingen maar Tradewind was even vergeten dat die zijn xp gem en leoric signet niet op had waardoor de ingecalculeerde xp die we nodig hadden niet klopte
Life goes as it goes.
Zonder extra fury generator kan ik mijn wotb niet 100% uphouden, ik gebruik zelf een mighty weapon als MH. Ik vind zelf de IK set een perfecte oplossing zeker als starter, dan kan je namelijk je mace/axe gebruiken voor de 10% crit bonus in je mainhand.Ik blijf er ook bij dat je op elk niveau ww niet zonder fury moet komen te zitten. Als je dat niet lukt dan is je gear niet toereikend of doe je zelf iets verkeerd met de build. Je wilt een ww build niet laten afhangen van die 5 set bonus omdat er veel betere alternatieven zijn
Er staat een iets betere ring voor 100m op de AH, ik zou dus ook iets in die richting gaan denken. Volgens mij voegt phys res niet bijster veel toe aan de waarde.Bert2000 schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:21:
Heren, het ik kom er niet uit wat mijn zojuist gevonden ring waard is.
Als ik op de AH zoek, is er geen enkele ring die zowel physical als all res heeft, in combinatie met vitality en de andere stats.
Is er een wizard die mij van advies kan voorzien? En een taxatie kan maken van onderstaande vondst?
[afbeelding]
Phys res is de belangrijkste res van allemaal, high end players betalen dik voor extra phys res ;-)barrel schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:41:
[...]
Er staat een iets betere ring voor 100m op de AH, ik zou dus ook iets in die richting gaan denken. Volgens mij voegt phys res niet bijster veel toe aan de waarde.
Ja maar dit is geen high end ring, maar goed ik hoop uiteraard dat ik het mis hebdx5314 schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:15:
[...]
Phys res is de belangrijkste res van allemaal, high end players betalen dik voor extra phys res ;-)
barrel schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:19:
[...]
Ja maar dit is geen high end ring, maar goed ik hoop uiteraard dat ik het mis heb
volgens mij is dit de zo goed als verplichte ring voor elke zichzelf serieus nemende wizzard.barrel schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:19:
[...]
Ja maar dit is geen high end ring, maar goed ik hoop uiteraard dat ik het mis heb
Ja dat klopt, ik bedoelde ook meer dat er wat rolls missen/laag zijn, geen ias% en/of min/max dmg en lage crit change om "high end" te zijn. Evengoed een lekkere vondst natuurlijkBert2000 schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:25:
[...]
volgens mij is dit de zo goed als verplichte ring voor elke zichzelf serieus nemende wizzard.
die ele +x% werkt ook niet samen met Chantodo's WillFlapmo schreef op maandag 24 december 2012 @ 00:12:
Kon het niet laten, cheap chantodo's force gesniped (6mil). Lage avg damage, maar met set bonus verloor ik geen DPS. Hoewel ik wel 5 6 6% elemental verlies van triumvirate. Wilde gewoon even IAS stack proberen. Hehe.
2.64 APS
Verwijderd
ziet er wel lache uit iddKneoK schreef op maandag 24 december 2012 @ 01:59:
Zo, nog maar eens een Alkaizer HotA rondje op MP3 opgenomen. WW'en is op lagere levels nog steeds sneller, maar HotA blijft leuk om te spelen. Unbuffed ingame stats: 398 all res, 5970 armor, 22,7k life, 295.221 dps, 2.54/2.89 aps. Volledige buffed stats: 8358 armor, 451.757 dps, overige stats hetzelfde. Tijdens de hele run maar één keer WotB hoeven verversen.
[video]
Ziet er zeker cool uit. Nadeel is dat je dan ook echt alles moet laten liggen, wil je echt vlot doorgaan en je WoTB ophouden.....dus puur voor levelling. Op zich geen probleem natuurlijk, ik vind dat zelf weer jammer.KneoK schreef op maandag 24 december 2012 @ 01:59:
Zo, nog maar eens een Alkaizer HotA rondje op MP3 opgenomen. WW'en is op lagere levels nog steeds sneller, maar HotA blijft leuk om te spelen. Unbuffed ingame stats: 398 all res, 5970 armor, 22,7k life, 295.221 dps, 2.54/2.89 aps. Volledige buffed stats: 8358 armor, 451.757 dps, overige stats hetzelfde. Tijdens de hele run maar één keer WotB hoeven verversen.
[video]
[ Voor 4% gewijzigd door sutro op 24-12-2012 08:06 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
Heerlijke gear!sutro schreef op maandag 24 december 2012 @ 08:03:
goeiemorgen mede tweakers
na weken van het AH te bespelen ga ik eindelijk genieten van het spel zelf met m,n ww barb.
ben nu op het punt gekomen dat een upgrade in elk slot 150 mil + kost.
ik ben uit gekomen op de volgende stats volgens diablo progress
dps:192k (315 k ingame met BR)
hp:43k
ar:500(650 ingame)
ehp: 606k
niet slecht gedaan dacht ik ,
speedfarmen op mp7
Ben dan wel niet Mark, maar tochRedHat schreef op maandag 24 december 2012 @ 08:35:
Ik vraag mij toch wel af wat Marc zou vervangen op mijn Monk
Wapens zijn duur, maar m'n offhand kan vervangen worden door een Won Ki Lau, dat is denk ik de eerste upgrade die ik ga doen.
Voor de rest kan nog Inna's switchen, maar Blackthornes bevalt me wel.
Mark, opinion pls?Char in sig
[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 24-12-2012 09:30 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 24-12-2012 10:56 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq