• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-01 16:45
UTADDICT schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:41:
[...]

Gefeliciteerd!

En hoe kom je aan die Demon Wings?
demon wings zijn van de Pre-Order van heart of the swarm.

de tyreal's wings zijn van de Diablo III Collectors edition.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 13:08

Flapmo

and back is gigi!

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
cybergi schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:47:
8)7 Gisteren even gekeken naar upgrades ...voor me DH....ik heb de brick wall in zicht ...er is maar weinig dat ik nog kan upgraden zonder dat het me een paar bill kost....hoe gaan andere mensen hier mee om ? hopen op een goede drop ? er mee verder spelen ? sparen ? i dont know ....pff ben een beetje frustreert op het moment :(
Gewoon een HC character beginnen en wachten tot de volgende patch, dan zal er wel weer wat te doen zijn.

• Marcvz
  • Laatst online: 14-12-2025
Flghter1982 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:15:
Na bloed zweet en tranen van farmen en een redelijke dosis near deaths is het dan eindelijk zover.

PARAGON LEVEL 100 Hardcore in de pocket! wereld nr 10 barb europa 5 barb.
http://www.diabloprogress.com/class.barbarian

hier een korte video van het moment dat we 100 werden.
YouTube: Diablo 3 Hardcore double paragon level 100 DING!
De bedoeling was om tegelijk op diablo te dingen maar Tradewind was even vergeten dat die zijn xp gem en leoric signet niet op had waardoor de ingecalculeerde xp die we nodig hadden niet klopte :)
Wow! Respect en congrats man!
Mofkees schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:31:
[...]

Nat ring+ boots ipv littany+ IC? (Ik wil jouw IC trouwens voor mijn monk!! :)

en de sage gloves kan je ook nog met 10-tallen miljoenen upgraden ?

ik begin gewoon met een nieuwe char in dit geval... want idd het duurt eeuwigheid voordat je iets kunt vinden voor je zelf, of om genoeg te kunnen opbrengen voor een AH item...
Waarom zou je die willen. Koop ook gewoon Nat's. Als je geen dubbel res nodig hebt kunnen die ook tot 300 dex (scheelt je dus maar 58 dex op perfecte rolls) en 7 crit geeft je veel meer dps.

Edit:
Zie het al, je pakt de bonus met nat's head.
Heb ik ook over nagedacht, maar volgens mij is Mempho uiteindelijk toch BiS?

@cybergi:
Gewoon doorsparen. Nat's boots + ring zijn lang niet meer zo duur als voor de patch.
Leuke ring met crit kost nu ~60 mil.. Dat moet toch te doen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Marcvz op 21-12-2012 13:41 ]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
eigenlijk gewoon geen $$ om alle chars aan te kleden :))) was een beetje aan t kloten. ik denk dat het toch beter is andy's (en ooit een mempo) + rare+ Nat's boots.

Heb al een goeie andy's met soc en Nat's boots met dual res 197 dex oid zelf gevonden. Moet maar eens kijken wanneer ik een paar goeie bracers kan snipen.

[ Voor 82% gewijzigd door Mofkees op 21-12-2012 13:52 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Marcvz
250Dex/Vit op bracers gaat niet lukken lijkt me? 200 is max toch?

Ze zijn wel duur, er staan al weken BiS bracers (als je daar voor EHP gaat) op de AH maar moeten 400 kosten.. Voor mij is t maar een upgrade van 2 dex en 15 @R.. Dus niet echt de moeite.

Maar Mempho + rare bracers + nat boots is ook 12CHC + 9 AS (+7chc nat's set)
Dat is de route die ik uitgestippeld heb.

Hoe de max dex uit zal komen durf ik zo niet te zeggen. Maar qua EHP kun je weinig beter op je kop hebben dan een Mempho natuurlijk.
En daarmee zijn de nat boots geen keuze meer, maar een must als je de bonus wilt halen.

Ik zit zelf nog te twijfelen of ik mn dubbel res boots zou kunnen vervangen voor single res en ~300 dex.
Maar je moet ergens wat res op pakken hè :P
Nat's boots, rare bracers en vile wards zijn voor mij de slots waar ik double res op wil nu.

Wat zijn jouw suggesties op EHP gebied?

Edit:
Wat doe je nou, heb je zo'n mooie post met sommetjes, edit je hem..
En ik had je niet gequote omdat je boven me staat.. Nu lijkt mijn post toch geen kanten en wallen meer te raken man
:P

[ Voor 10% gewijzigd door Marcvz op 21-12-2012 14:08 ]

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:42
Iemand nog tips voor wat goedkope upgrades, wil het na een tijdje weer oppakken.

Dit is mijn DH nu:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eury-2434/hero/16337962

Eury#2434

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

• Mofkees
Marcvz schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:57:
250Dex/Vit op bracers gaat niet lukken lijkt me? 200 is max toch?

Ze zijn wel duur, er staan al weken BiS bracers (als je daar voor EHP gaat) op de AH maar moeten 400 kosten.. Voor mij is t maar een upgrade van 2 dex en 15 @R.. Dus niet echt de moeite.

Maar Mempho + rare bracers + nat boots is ook 12CHC + 9 AS (+7chc nat's set)
Dat is de route die ik uitgestippeld heb.

Hoe de max dex uit zal komen durf ik zo niet te zeggen. Maar qua EHP kun je weinig beter op je kop hebben dan een Mempho natuurlijk.
En daarmee zijn de nat boots geen keuze meer, maar een must als je de bonus wilt halen.

Ik zit zelf nog te twijfelen of ik mn dubbel res boots zou kunnen vervangen voor single res en ~300 dex.
Maar je moet ergens wat res op pakken hè :P
Nat's boots, rare bracers en vile wards zijn voor mij de slots waar ik double res op wil nu.

Wat zijn jouw suggesties op EHP gebied?

Edit:
Wat doe je nou, heb je zo'n mooie post met sommetjes, edit je hem..
En ik had je niet gequote omdat je boven me staat.. Nu lijkt mijn post toch geen kanten en wallen meer te raken man
:P
hehe sorry. ja edit is afentoe wel stom :) maar je ging ook al editen en dacht dat de opmerkingen/berekening over Nat's helm niet meer nodig waren.

helemaal eerlijk vind ik het bij Monk vrij ingewikkeld, want je kunt helemaal met je gear offensief gaan en dan defensieve Mantra nemen, of juist andersom.

En skills waarvan de mechanics niet duidelijk is, zoals faith in the light.

De mogelijkheden zijn er echt veel. even wat items veranderen heb ik dan b.v. 1100 res all + 60k HP, maar DPS wel 120k >> 70k, wel mooi om ubers te tanken :)

Dus ben nog flink aan 't uitzoeken wat de beste optie voor mij is. Begrijp nu ook waarom EF voor Monk veel minder irri is dan voor Barb. Met FoT/TC is fear eigenlijk helemaal niet zo'n groot probleem.

Ik speel hem ook nog niet zo lang, 40u oid op lvl 60. Dus jou advies geven, dat gaat nog ff duren, denk ik :)

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:54
GeertJam schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:09:
Iemand nog tips voor wat goedkope upgrades, wil het na een tijdje weer oppakken.

Dit is mijn DH nu:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eury-2434/hero/16337962
Waarschijnlijk kan je alles upgraden voor vrij weinig. Pak bijvoorbeeld een Natalya's embrace en bloody foodprints, dan krijg je ook 7% extra CHC.

Natalya's embrace met vit heb je al voor 100.000 en de bloody footprints met all res kosten 1.8 miljoen. Voor een paar ton heb je trouwens ook een Manticore die je minimaal extra CHD gaat geven.

• Marcvz
Mofkees schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:23:
[...]

hehe sorry. ja edit is afentoe wel stom :) maar je ging ook al editen en dacht dat de opmerkingen/berekening over Nat's helm niet meer nodig waren.

helemaal eerlijk vind ik het bij Monk vrij ingewikkeld, want je kunt helemaal met je gear offensief gaan en dan defensieve Mantra nemen, of juist andersom.

En skills waarvan de mechanics niet duidelijk is, zoals faith in the light.

De mogelijkheden zijn er echt veel. even wat items veranderen heb ik dan b.v. 1100 res all + 60k HP, maar DPS wel 120k >> 70k, wel mooi om ubers te tanken :)

Dus ben nog flink aan 't uitzoeken wat de beste optie voor mij is. Begrijp nu ook waarom EF voor Monk veel minder irri is dan voor Barb. Met FoT/TC is fear eigenlijk helemaal niet zo'n groot probleem.

Ik speel hem ook nog niet zo lang, 40u oid op lvl 60. Dus jou advies geven, dat gaat nog ff duren, denk ik :)
Een barb kan de EF in zijn offhand nemen, dan proct de fear pakken minder.

Voor beide classes geldt overigens dat een freeze scoundrel onwijs lekker is. Heb je bijna geen last meer van de fear.
Key runs in een party met allemaal EF gebruikers is soms nog wel irri hoor ^^

Wat velen niet weten is de Faith In The Light scaled met attack speed.
Ik krijg bv zo'n 80% meer dmg ipv de 30% die de tooltip zegt.
Als je hierna je sweeping wind aanzet is de dmg daarvan enorm. Deze maakt namelijk een snapshot van je dps op t moment dat je hem aanzet.

Ik ben op SC van mening dat je zowel met je gear als mantra offensief wil gaan.
EHP stacken en voor survivability gaan doen we wel op HC :)

Nog een algemene tip.
Sommige random rolls hebben invloed op hoe hoog een main stat kan rollen op een item.
In het geval van Inna's Pants is 200dex en 100vit de beste roll. (meer dan 100 vit kan max 100dex rollen)

Ik zie wel eens monks voor resistance gaan op Inna's pants, niet doen!
Dan kan de dex nog maar tot 100 rollen, en als je om die res heen bouwt heb je later problemen met upgraden.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:41

ChUcKiE

Dus........

Het viel mij vandaag op dat de prijzen van Gems over de dag heen nog al eens kunnen veranderen.
Ik had het idee dat ze vanmorgen vroeg stukken lager stonden dan rond de middag,
Klopt dat? Heetf iemand een goed beeld hoe het verloop van de GEM prijzen over een dag is?
Wil eigenlijk wat lagere gems inruilen voor een paar hoogste. De inruilers wil ik dan weg doen als de prijzen hoog staan en de nieuwe koop ik uiteraard op het laagste punt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Inna's pants met resistance zijn lekker cheap :P
als je er gewoon rekening mee houd dat je later dingen moet aanpassen is dat geen probleem.

Heb zelf ook op dit moment inna's pants met poison res. kom nu ook pas op het punt dat ik die kan gaan weisselen voor dex/vit pants omdat ik meer res op andere delen heb zitten.

Dit weekend kan ik mijn pants gaan upgraden of mijn wapen, afhankelijk wat de meeste bang for buck is.

• Marcvz
Dat is zeker waar.
Ik doel puur op het equipen voor de max.
Op de weg daar naar toe is er veel meer ruimte om te variëren natuurlijk :)

Nog even een herhaling van een eerdere aankondiging.
Ik verwacht vandaag 97 te worden en wil dit jaar nog de 100 bereiken.
De eerste die mij feliciteert op de stream chat nadat ik 100 geworden ben krijgt mijn gele gem uit mijn head ;)

• Mofkees
Marcvz schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:26:
Dat is zeker waar.

De eerste die mij feliciteert op de stream chat nadat ik 100 geworden ben krijgt mijn gele gem uit mijn head ;)
is niet mis, toch wel 15~18M :)

De gems zijn redelijk stabiel in prijzen he. Zelfs de EF's worden steeds betaalbaarder, gister nog mijn Dex EF gekocht voor maar 70M, lijkt me echt een koopje. heb nu gewoon 2.66 aps :)

Tis een goede tip over SW aanzetten tijdens de actieve tijd van Faith in the Light, ga ik zeker meer opletten. Bij mij schiet de paperdoll DPS inderdaad ook 120k >> 200k+, bljkbaar te verklaren nu omdat ik redelijke APS heb.

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Marcvz schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:26:
Dat is zeker waar.

Waarom heb je geen rode gem daar inzitten? Dan is de weg naar de 100 net iets minder lang en geef je een gem uit handen waar je niks meer aan hebt... ;)

• Marcvz
Ik heb sinds level 50 ofzo een gele gem gepakt.
Is toch 10 paragon levels aan MF. En levellen gaat toch al te rap vind ik.
Nu denk ik na een waardeloze run nog, ach, heb tenminste xp.. Dat is over als ik 100 ben.

Los daarvan had ik een rode gem van een na hoogste level. Die heb ik uitgeleend maar geen idee meer aan wie ^^

Anyway, yellow gem it is. En ik zou nu al naar paars kunnen gaan, cap de MF ook wel met follower denk.
Maar vind t juist zo'n mooi moment om dat officieel bij 100 te doen. :D

• Marcvz

Burn away!

Vanavond is het weer zover. Rond een uurtje of half 10 a 10u.
2 winnaars, geen voorwaarden behalve dat je follower van de stream bent.

Komt dat zien, komt dat zien :D

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:42
thriller schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:26:
[...]

Waarschijnlijk kan je alles upgraden voor vrij weinig. Pak bijvoorbeeld een Natalya's embrace en bloody foodprints, dan krijg je ook 7% extra CHC.

Natalya's embrace met vit heb je al voor 100.000 en de bloody footprints met all res kosten 1.8 miljoen. Voor een paar ton heb je trouwens ook een Manticore die je minimaal extra CHD gaat geven.
Thanks, mijn DPS is met zo'n 12k omhoog gegaan :)

Eury#2434

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:58

KneoK

Not in a million lightyears

Zo, dat was een heel vruchtbaar dagje vandaag :D

Tijdens mijn eerste run dropte dit pareltje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h1DkUasefF84rd6rdaCPBfGP/full.jpg

Die gebruik ik nu dus zelf, ging er zelfs 3k op vooruit ten opzichte van m'n 9/9,5/31 tri-stat gloves en ik heb m'n 2 set bonus weer.

Tijdens een van de laatste runs dropte deze ook nog:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EPzlDFyYmlAv7zNGjRO1dN2o/full.jpg

Erg lekker voor een arcane monk, max chc en lekker hoge chd. Komt dus in het trading topic te staan :P

• Salsario
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01-2020
Sodeju, vanavond niet echt gespeeld maar wel mijn dmg kunnen verdubbelen, movespeed naar 24% en nog wat stats flink geupgraded. Baristo had een meer dan gulle bui! Dank je Baristo! Als ik dat allemaal zelf had moeten farmen dan was ik nog lang bezig geweest!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
dit is een goede wizard guide

voor als je wil farmen nadat je diablo hebt gekilled :)

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 07:06

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

KneoK schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 03:46:
Zo, dat was een heel vruchtbaar dagje vandaag :D

Tijdens mijn eerste run dropte dit pareltje:
[afbeelding]

Die gebruik ik nu dus zelf, ging er zelfs 3k op vooruit ten opzichte van m'n 9/9,5/31 tri-stat gloves en ik heb m'n 2 set bonus weer.

Tijdens een van de laatste runs dropte deze ook nog:
[afbeelding]

Erg lekker voor een arcane monk, max chc en lekker hoge chd. Komt dus in het trading topic te staan :P
En dankzij Koen zijn goede vondst ging ik er voor een koopje 4,6K DPS op vooruit 😃

Daarna ook nog gekozen om te komen rapen bij de burn away van Marc en Koen dus mijn avond was weer helemaal top!

[ Voor 6% gewijzigd door Skarloc op 22-12-2012 10:41 ]

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Verwijderd

Skarloc schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 09:55:
[...]

En dankzij Koen zijn goede vondst ging ik er voor een koopje 4,6K DPS op vooruit 😃

Daarna ook nog gekozen om te komen rapen bij de burn away van Marc en Koen dus mijn avond was weer helemaal top!
jup het rapen was leuk, alleen gingen we eigenlijk te weinig dood voor een burnaway :p

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Omdat je in stofzuiger-mode stond, mad pickup skills !

Zelf persoonlijke mijlpaal gehaald vandaag: 10mil gold !
Veel items verkocht die al een maand in de AH staan, verkopen deze week ineens wél. Zou het te maken hebben met de banned botters en de removal van hun items op de AH ?

[ Voor 67% gewijzigd door Phuncz op 22-12-2012 11:26 ]

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-01 20:30
Phuncz schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:24:
Omdat je in stofzuiger-mode stond, mad pickup skills !

Zelf persoonlijke mijlpaal gehaald vandaag: 10mil gold !
Veel items verkocht die al een maand in de AH staan, verkopen deze week ineens wél. Zou het te maken hebben met de banned botters en de removal van hun items op de AH ?
het verwijderen van de botters zal zeker gemerkt worden op de AH, maar het is ook vakantie dus een betere tijd om te verkopen op de AH

Verwijderd

Ik merk nog weinig van goede verkopen op het AH. Gisteren een leuke legendary geloot, een skullring. Kon er zelf niets mee dus nu staat ie tussen ongeveer 200 anderen op het AH. Levert dus nauwelijks iets op.

Wel wat anders gevonden waardoor mijn barb in zijn tankbuild nu op 68K DPS zit en met HotA over de 300K critt. MP2 is nu als een gloeiend heet mes door de boter.

Zit nu echter op de postbode te wachten omdat mijn muis het gisteren heeft begeven. Heb nu een gamemuis besteld met CoD MW3 meuk er op. Zonder dat CoD spul was de muis 4 tientjes duurder 8)7

Ben nu vooral XP aan het farmen en zoek alles op wat te killen is. Ik las ergens dat Act 3 Hell op MP10 goed gaat vanwege de 295% extra XP die je dan hebt met de gem die ik heb. Maar Inferno MP2 gaat minstens zo snel en de loot is een stuk beter. In gold maakt het nauwelijks uit.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 11:59 . Reden: Tiepo ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Een hoge MP heeft geen nut als je niet alles insta-killed, dan verknoei je tijd. Je hebt niets aan +200% exp als alles 35x zoveel HP heeft. Zelf kan ik met mijn WW barb op MP2 vlot runnen, ik gebruik een rode gem in de helm, evenals een Leoric's Signet en Hellfire Ring, voor net geen +100% exp, dat gaat al vlot vooruit.

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Is er iemand die voor mij een A3 inferno game kan maken zodat ik kan farmen? Hardcore

Verwijderd

Phuncz schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 12:53:
Een hoge MP heeft geen nut als je niet alles insta-killed, dan verknoei je tijd. Je hebt niets aan +200% exp als alles 35x zoveel HP heeft. Zelf kan ik met mijn WW barb op MP2 vlot runnen, ik gebruik een rode gem in de helm, evenals een Leoric's Signet en Hellfire Ring, voor net geen +100% exp, dat gaat al vlot vooruit.
Vanwege het verschil in XP tussen Hell en Inferno wat je krijgt is het ook niet de moeite. MP2 gaat me prima af al gaat het niet zo snel als met een WW build maar dat hoeft ook niet.

• Somoghi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:18
Heeft er nog iemand tips voor mijn monk met de skills?
http://eu.battle.net/d3/e...omoghi-2595/hero/16294177

Eventueel nog leuke upgrades die niet teveel kosten? Budget is rond de 3,5m

Omdat het kan...

Je weet dat One With All het beste werkt als je op je items hetzelfde elemental damage hebt... dus Cold OF poison OF fire etc.... misschien eens handig om rekening mee te houden ^^

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-01 07:06

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Als het goed is bestaat er een site waar je je battleTag in kunt geven waarna je kunt zien wat je het best kunt upgraden kwa stats. Weet iemand dat adres zo?

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Somoghi
Vandread schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:30:
Je weet dat One With All het beste werkt als je op je items hetzelfde elemental damage hebt... dus Cold OF poison OF fire etc.... misschien eens handig om rekening mee te houden ^^
Ja weet ik :) was een beetje aan het experimenteren geslagen, hierna wat dingen ge-upgrade.. nu kloppen de skills natuurlijk voor geen meter meer, vandaar mijn vraag ;)

Misschien is er iets dat ik over het hoofd zie.. ik kom maar niet over de 100k dps..
Tuurlijk een megalompe trage Skorn in mn handjes helpt me er wel overheen.. maar overleven is dan lastig..

Omdat het kan...

• nubys
  • Laatst online: 20:29
Skarloc schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:32:
Als het goed is bestaat er een site waar je je battleTag in kunt geven waarna je kunt zien wat je het best kunt upgraden kwa stats. Weet iemand dat adres zo?
d3up.com

• Somoghi
d3up.com
Oh das handig thnx _/-\o_

Omdat het kan...

Verwijderd

Somoghi schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:37:
[...]

Ja weet ik :) was een beetje aan het experimenteren geslagen, hierna wat dingen ge-upgrade.. nu kloppen de skills natuurlijk voor geen meter meer, vandaar mijn vraag ;)

Misschien is er iets dat ik over het hoofd zie.. ik kom maar niet over de 100k dps..
Tuurlijk een megalompe trage Skorn in mn handjes helpt me er wel overheen.. maar overleven is dan lastig..
mijn monk gear is denk ik goedkoper maar doet veel meer:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sirian-2355/hero/22454335
je hebt nogal lage crit chance en verander je mantra.

• Somoghi
Die Inna's zijn niet te betalen.. of je moet wat willen doneren ;)
Meeste van mijn stuff is zelf gevonden btw.. dus of het goedkoper is.. ;)
En wat voor mantra zou ik moeten nemen.. Contribution met overawe? dan doet die RD extra pijn.. die shizzle is echt killing voor me..

Omdat het kan...

Verwijderd

Somoghi schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:03:
Die Inna's zijn niet te betalen.. of je moet wat willen doneren ;)
Meeste van mijn stuff is zelf gevonden btw.. dus of het goedkoper is.. ;)
En wat voor mantra zou ik moeten nemen.. Contribution met overawe? dan doet die RD extra pijn.. die shizzle is echt killing voor me..
je hetb 2x wapens met 3% lifesteal, dan moet geen enkel reflect pack (op RD met lifelink na) moeilijk zijn. verder heb je altijd serenity. al die inna gear bij elkaar was maar iets van 25M ofzo.
je hebt ook al meer res dan ik en ik overleef het ook met minder hp/minder lifesteal en minder all res.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Momenteel ben ik mijn vijfde character naar lvl60 aan het brengen, namelijk de Wizard. Echter heb ik mijn weg nog niet binnen de Wizard wereld gevonden en heb ik geen idee hoe te gearen of wat een leuke build is. Ik hoor wel af en toe iets over CM of Critical Mass, wat een passive is die me belangrijk lijkt voor élke Wizard. Dus enig advies over een leuke build en wat gearing tips zijn handig.

Te duur wil ik het niet maken, een paar miljoen gold mag het wel kosten. Voorlopig heb ik een Sunkeeper en een Triumvirate klaarliggen, evenals een Tal Rasha's helm (nogmaals bedankt Kneok !). Ik heb al het advies gehad voor een Butcher's Sickle, omdat het een black weapon is, wat leuk is icm. Triumvirate. Echter is de set bonus van Tal Rasha's ook wel interessant, +18% damage lijkt me zo wel leuk. Is het viable om een full Tal Rasha's set te hebben om Inferno aan te kunnen op MP0 ? Hogere MP's zijn leuk maar daar mik ik nog niet op momenteel, eerst mijn Barb wat beter zien te krijgen...

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:30

Thompson

Beeromaniac

Somoghi schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:24:

Je kunt best wat life missen. Zoek naar een amulet met avg dmg, CHC (minimaal 8), dex en CHD of IAS. Eventueel kun je ook kijken voor een met jouw res/allres of Life on Hit. Door de extra CHC genereer je sneller/meer tornados en die zorgen weer voor meer lifesteal.

Je main hand wapen zou ik iets zoeken met CHD/Socket, dan maar zonder life steal. Als je DPS/Allres in orde is moet je redelijk toe kunnen komen met 3% LS op je offhand (huidige mainhand wapen naar offhand doen dan dus).

De Inna's chest + pants is natuurlijk een hele goede/sterke optie.

Je zou eventueel de +58 dex gem uit je pants kunnen verkopen, die 25 mil die je daarvoor krijgt kun je veel nuttiger besteden dan die 8 extra dex die die oplevert in vergelijking met een van 2 stappen (en 22 mil ofzo) goedkoper.

Je gebruikt overigens wel OWE (One With Everything), maar je stacked niet 1 bepaalde res. Dat kan je echt al heel goedkoop een een boel extra res helpen, kies dus een res uit en probeer hier op te letten met het kopen van nieuwe gear!

Beeromaniac

Als ik een EF koop:
Vandread schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:41:
Na de vorige succesvolle aankoop via het trade topic.....
Ik zoek een echoing fury met veel chd 90+ of een socket en strenght voor 14m.
Mocht je wat leuks hebben en hij is 20m.... dan heb ik nog wel wat gems te verkopen op andere chars :+
Welke wapen zal ik dan behouden, Sickle of Sword?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354

Ook omdat ik dan alvast het wapen dat ik niet wil behouden kan verkopen...

Moldran is trouwens bezig met een 50u marathon...
http://nl.twitch.tv/moldran/new
hij zit bijna op 24u spelen....

[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 22-12-2012 15:30 ]

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Vandread schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:18:
Als ik een EF koop:

[...]

Welke wapen zal ik dan behouden, Sickle of Sword?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354

Ook omdat ik dan alvast het wapen dat ik niet wil behouden kan verkopen...

Moldran is trouwens bezig met een 50u marathon...
http://nl.twitch.tv/moldran/new
hij zit bijna op 24u spelen....
Ik zou de sickle behouden, die "special" van de sickle is best handig voor een WW barb, houdt de groepen lekker compact.

Beeromaniac

Proct niet zo vaak bij WW'en overigens, maar in combinatie met Hota wat ik vaak ook doe is die best handig. Zit ook een kleine stun bij :)
Easy packs: Hota
Moeielijk packs: WW: omdat je dan zooooeveeel life regen hebt, meestal de laatst met Hota.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

To next breakpoint: 0.0054
IAS : 1%

|:(

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Flapmo schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:11:

Chantodo offhand kopen dus :P

• An1mA
  • Laatst online: 22-01 19:44

Lullig, 1 as moet je gainen op een item piece, GL ^^
Iemand zin in uber run? Doe wel mp7.

[ Voor 0% gewijzigd door An1mA op 22-12-2012 19:14 . Reden: typo ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik snap dit niet?

Beeromaniac

• An1mA
  • Laatst online: 22-01 19:44
Voor de volgende breakpoint van wicked wind, een skill van een wizard heeft ie 2.5 aps nodig. Hij heeft nu 2.49 =)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:40
Hoe kom je af van dubbele unique items?
Heb dubbele black mushrooms & plannen voor de staff of herding. Neemt onnodig veel ruimte in en kan niet echt vinden hoe je die dingen moet verwijderen.

[edit]
Heb ook een 'The Black Rock Ledger, Page 23' in m'n stash. Wat moet je daarmee en belangrijker, hoe kom je er van af?

[ Voor 34% gewijzigd door Jan_V op 22-12-2012 20:08 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Jan_V schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 20:05:
Hoe kom je af van dubbele unique items?
Heb dubbele black mushrooms & plannen voor de staff of herding. Neemt onnodig veel ruimte in en kan niet echt vinden hoe je die dingen moet verwijderen.

[edit]
Heb ook een 'The Black Rock Ledger, Page 23' in m'n stash. Wat moet je daarmee en belangrijker, hoe kom je er van af?
1. Start Game
2. Item op de grond gooien
3. Leave Game

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:26
Sinds ik 2 dagen geleden geloof ik mn eerste hellfire ring heb kunnen craften (met dank aan Nyx en wesfeye) vind ik geen enkele legendary meer. Wel een paar fatsoenlijke items die voor een miljoentje of 2 wegkunnen. Zo rijk ben ik niet dus het is welkom :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• egelalexander
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-01 17:55
Iemand die farmen of een HC char wil beginnen, add me:)
http://eu.battle.net/d3/e...gelaal-2558/hero/16288709

Egelaal#2558

According to my calculations the problem doesn't exist.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:40
Rone schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 20:15:
[...]

1. Start Game
2. Item op de grond gooien
3. Leave Game
Hmm, zou zweren dat ik dat al eens heb geprobeerd. Werkt nu inderdaad.
Echter, kan het Plan niet op de grond worden gegooid.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Salsario
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01-2020
Eindelijk, ik zit in act 4 van inferno. Even pauze en dan eens kijken hoe ver ik kom.

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-12-2025
Jan_V schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 21:35:
[...]

Hmm, zou zweren dat ik dat al eens heb geprobeerd. Werkt nu inderdaad.
Echter, kan het Plan niet op de grond worden gegooid.
Das idd een bug, nieuw character maken, plans opgooien, character deleten.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• Somoghi
Somoghi schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:24:

Nou ik heb enkele verbeteringen aangebracht ;)
Bedankt voor de tips zover.. MP3 gaat nu vrij eenvoudig..

Verder nog tips?

Omdat het kan...

Kijk eindelijk weer eens een leuke drop voor m'n main:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/91j9JQuaGFuv2uGGjYZ48sca/thumb.jpg
Eigenlijk beetje overrated item, maar ach, wel lekker voor de dmg ;)
Gelijkwaardig zou 25m zijn.

M'n huidige helm voor een IK helm is alleen een beetje jammer eigenlijk.... kom ik bij 200+str versies uit die meteen weer 15m+ kosten.

[ Voor 23% gewijzigd door Vandread op 23-12-2012 01:50 ]

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:32
Vandread schreef op zondag 23 december 2012 @ 01:46:

M'n huidige helm voor een IK helm is alleen een beetje jammer eigenlijk.... kom ik bij 200+str versies uit die meteen weer 15m+ kosten.
Je helm is toch prima, doet meer dmg dan een IK helm

Movies: letterboxd

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

[afbeelding]

Hoeveel dps/life hou je over als je switched?

Beeromaniac

• Sfinx-
  • Laatst online: 14-07-2025
[afbeelding]

Das een niet onaardige drop ja :) Ik heb die van mij gesniped voor 15mil.

Voor je helm zou ik toch eens kijken wat het opbrengt, misschien gaat je damage wat omlaag maar voor een prikje heb je al een 180+ str versie met 6CHC, en heb je een socket (wie wil nu geen socket ;) ). Het prijsverschil tussen 185str en 200str is belachelijk en dus idd niet de moeite. Daarnaast kan ik nu toch wel zeggen dat de bonussen van de IK items zeker en vast de moeite zijn, allemaal!
Tja die IK bonus is gewoon best leuk, enige manier om meer fury te genereren, wat gewoon handig is als je lekker wil doorsprinten.

diablostats.com houd je stats mooi bij:
http://diablostats.com/hero.php?id=5125354#
punt1: Iceclimbers
punt2: IK boots (ivm snelheid)
punt3: IK Armor
Belt had ik pas geupgrade dus vandaar de interesse in de IK set.

Als ik op dmg ga spelen merk ik wel dat mn vit gaat instorten ;) Op m'n wapens zit ook vit, dus dat word lastig.

edit: Moldran heeft het na 43u spelen en van PL 95 -> 100 "opgegeven"
Z'n doel was 50 uur, maar hij maakte af en toe wat rekensommetjes en z'n laatste score was vrij beroerd, dus istie maar eens gaan slapen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 23-12-2012 12:53 ]

Verwijderd

Ben onderweg om mijn Monk naar level 60 te brengen, ondanks wat ervaring heb ik het gevoel dat ik verkeerde skills gebruik. Enig advies is van harte welkom.
Wil wel graag met Daibo ipv Fist, wat geeft meer Power?

http://eu.battle.net/d3/e...nknown-2187/hero/14655632
Daibo is gewoon langzaam en beperkt, zeker met levelen naar 60.
Beter 2 losse wapens met een socket waar je paarse gems in kan proppen voor Life on Hit, waardoor je beter healed.
Spirit regen is afhankelijk van hoeveel hits je doet, dus ook dat is dan traag.

Wave of Light = te duur in spirit
Wellicht Lashing Tail Kick met Scorpion sting gebruiken, stunnen is altijd handig :)
Als je level 52 bent: Bounding Light gebruiken met je Fist of Thunder
In plaats van een van je dmg skills zoals 7sidedstrike of Exploding Palm zou ik Sernity-Ascension gebruiken, in geval van nood ideaal, ook bij freez/jailer mobs etc.

Zal vanavond eens kijken of ik nog wat heb liggen, moet zo weg helaas.

[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 23-12-2012 13:18 ]

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Is het voor een Barb tegenwoordig nog interessant om een 5-set IK bonus te krijgen?
Heb nu een redelijke set van 4 (waarvan ik de chest en strides ook weer zou kunnen verkopen), maar zou nu de helm moeten ruilen tegen mijn Mempo of Twilight (met all res, 180STR, 9% AS). Krijg er dan wel 5% CHC bij en de set bonus...

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:00:
Ben onderweg om mijn Monk naar level 60 te brengen, ondanks wat ervaring heb ik het gevoel dat ik verkeerde skills gebruik. Enig advies is van harte welkom.

Heb je nog hulp nodig? if so

Add me Vydra#2644, zodat je hell mp10 kan spelen ;)

Of als iemand gewoon xp of keys wil farmen >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Vidra op 23-12-2012 16:48 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Sfinx-
  • Laatst online: 14-07-2025
ChUcKiE schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:25:
Is het voor een Barb tegenwoordig nog interessant om een 5-set IK bonus te krijgen?
Heb nu een redelijke set van 4 (waarvan ik de chest en strides ook weer zou kunnen verkopen), maar zou nu de helm moeten ruilen tegen mijn Mempo of Twilight (met all res, 180STR, 9% AS). Krijg er dan wel 5% CHC bij en de set bonus...
Het is geen absolute must maar wel een leuke bonus, je ligt eigenlijk amper nog wakker van fury regen. Het verschil is duidelijk merkbaar.

CHC gaat (voor een WW barb althans) altijd voor op AS dus dat lijkt me iig al geen discussiepunt. Maar je verliest natuurlijk wel een brok AR. Voor WW heb je echter niet veel AR nodig.

Btw ik zou dan wel voor max CHC gaan, 6% dus.

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Vandaag heeft HC inferno diablo het loodje gelegd. Men doel is bereikt om dit solo te doen, nu is het tijd om wat in groep te spelen. Ik heb niet zoveel volk met lvl 60 HC characters in men lijst staan dus als mensen geleveld willen worden om dan daarna wat HC inferno te farmen wil ik dat wel doen. Voeg me maar toe: StrakkeJakke#2991

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:00:

kijk eens op de twitch stream van marc (http://nl.twitch.tv/marcvz1/new) daar lopen heel veel hoge paragon monks rond en is er altijd wel hulp.

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 16:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Hallo,

Ben op zoek naar personen/groep waar ik mee kan farmen.. Zit nu op Mp6 met mijn monk.

Voeg me maar toe Biggsexy#2859

grtz

Legion 7i i9 3080 32gb

• KneoK

KneoK

Sfinx- schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:52:
[...]

Het is geen absolute must maar wel een leuke bonus, je ligt eigenlijk amper nog wakker van fury regen. Het verschil is duidelijk merkbaar.

CHC gaat (voor een WW barb althans) altijd voor op AS dus dat lijkt me iig al geen discussiepunt. Maar je verliest natuurlijk wel een brok AR. Voor WW heb je echter niet veel AR nodig.

Btw ik zou dan wel voor max CHC gaan, 6% dus.
Meer aps is meer kans per seconde op een crit hit, dus vanaf zo'n 45% buffed chc is het absoluut de moeite waard om attack speed te gaan stacken, in sommige gevallen ook ten koste van wat chc.

Ik blijf er ook bij dat je op elk niveau ww niet zonder fury moet komen te zitten. Als je dat niet lukt dan is je gear niet toereikend of doe je zelf iets verkeerd met de build. Je wilt een ww build niet laten afhangen van die 5 set bonus omdat er veel betere alternatieven zijn. Een Andariels met lage fire damage taken, 4,5% crit, 160+ strength, 70+ all res en 9% attack speed is bijvoorbeeld best te betalen, geeft je ook extra crit en nog eens een sloot extra damage ten opzichte van een IK helm ook.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

markklok schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:02:
Hallo,

Ben op zoek naar personen/groep waar ik mee kan farmen.. Zit nu op Mp6 met mijn monk.

Voeg me maar toe Biggsexy#2859

grtz
Toegevoegd :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vydra-2644/hero/17286318

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

KneoK schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:13:
[...]

Meer aps is meer kans per seconde op een crit hit, dus vanaf zo'n 45% buffed chc is het absoluut de moeite waard om attack speed te gaan stacken, in sommige gevallen ook ten koste van wat chc.

Ik blijf er ook bij dat je op elk niveau ww niet zonder fury moet komen te zitten. Als je dat niet lukt dan is je gear niet toereikend of doe je zelf iets verkeerd met de build. Je wilt een ww build niet laten afhangen van die 5 set bonus omdat er veel betere alternatieven zijn. Een Andariels met lage fire damage taken, 4,5% crit, 160+ strength, 70+ all res en 9% attack speed is bijvoorbeeld best te betalen, geeft je ook extra crit en nog eens een sloot extra damage ten opzichte van een IK helm ook.
Nou ja dat is het ook he, op zich ben ik zeer tevreden met mijn Mempo (helaas geen CHC), dus ik hoef niet perse een IK. Ik ben alleen benieuwd of juist die 5de setbonus zo interessant is tegenwoordig.

Een Andariels heb ik gehad, alleen daar zat weer geen socket in voor mijn Exp bonus, maar weer wel AS en CHC...nu heb ik All res, Life, AS en socket alleen geen en CHC.....keuzes, keuzes, keuzes.

KneoK schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:13:
[...]

Voor mij is het gewoon zo efficient mogelijk farmen op mp2/3 misschien zelfs 1 (Doe nu ook 2)
Op dat niveau's heb je vaak ook het probleem dat je fury echt uphouden lastig is.
Fijne balans tussen CHC / attack speed / dmg en EHP.
Dood gaan is natuurlijk funest bij runs voor de snelheid en effectiviteit.
Continu lekker fury hebben sprint gewoon vlot door een level heen.
Wil alleen m'n EHP wel een beetje behoorlijk houden.... word nog lastig, want voor de extra snelheid wil ik graag nog wel wat runspeed erbij.
Gewoon even wat lacuni's vinden met chc zou leuk zijn ^^

Nou nog een dikke Fury en ik kan echt tempo maken.

IK helm zit zowiezo een socket in, dus wel handig voor een XP gem, behoud ik m'n Andy's voor ubers denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 23-12-2012 20:02 ]

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Eindelijk een setup gevonden met gear die ik had, waarmee ik mp5 kan runnen zonder moeite. Wilde dat ik zeld reflect dmg packs blind in kon springen. Zooitje ias, wat chc en beetje life opgegeven voor 1200loh. Switch af en toe nog wel naar een tals head met extra lifegem, maar eigenlijk speelt die cheap stormcrow wel lekker :).

Nu langzaam gear verbeteren dat ik weer meer ias heb. Wil el survivability houden, maar wil weer storm armor kunnen gebruiken ipv energy armor. Je moet wat te wensen hebben :).

Zo, m'n HC monkje is inmiddels 60 en zojuist PL4 gedinged. Heb voor 10k een hele aardige offhand met veel vit weten te snipen (ben vrij nieuw op HC dus m'n budget is <1M :P ) en m'n HP is nu ruim in orde lijkt me. Nu nog iets meer AR/armor want m'n life gaat soms nog net iets snel omlaag voor een geruste gameplay en het echte werk kan beginnen (farm fftjes A2 nu op MP0). Echter, tot op heden zelfs nog maar nauwelijks healing pots gebruikt dus op zich is het prima te doen, maar speel gewoon graag op safe I guess.

Heb nu 18k dps en hoewel dat laag klinkt is MP0 eigenlijk heel goed te doen. Wil nog wel iets meer dps ook, waarschijnlijk heb ik een nieuwe helm nodig da's momenteel toch een van m'n mindere items. Mocht iemand nog een gearing tip hebben dan hoor ik 't graag te weinig verstand van wat nou echt goede dps geeft op monks (let wel: crappy budget :) ).
Edit: Heeft iemand een Andy's op HC getest? Is het erg pijnlijk als je voor max 10% gaat? Leek me wat gevaarlijk gezien de meeste elemental dmg toch fire is volgens mij.

[ Voor 12% gewijzigd door porn* op 23-12-2012 20:17 ]

Bnet pindle#2913

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 22:28

t3q

Say yes to teq

Flghter1982 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:15:
Na bloed zweet en tranen van farmen en een redelijke dosis near deaths is het dan eindelijk zover.

PARAGON LEVEL 100 Hardcore in de pocket! wereld nr 10 barb europa 5 barb.
http://www.diabloprogress.com/class.barbarian

hier een korte video van het moment dat we 100 werden.
YouTube: Diablo 3 Hardcore double paragon level 100 DING!
De bedoeling was om tegelijk op diablo te dingen maar Tradewind was even vergeten dat die zijn xp gem en leoric signet niet op had waardoor de ingecalculeerde xp die we nodig hadden niet klopte :)
Congratz!

Heb gisteren Diablo op Inferno gekilled.
Wat is nu het beste voor mij te doen, Paragon lvling of gewoon farmen of die keys ?

Life goes as it goes.

• barrel
Ik blijf er ook bij dat je op elk niveau ww niet zonder fury moet komen te zitten. Als je dat niet lukt dan is je gear niet toereikend of doe je zelf iets verkeerd met de build. Je wilt een ww build niet laten afhangen van die 5 set bonus omdat er veel betere alternatieven zijn
Zonder extra fury generator kan ik mijn wotb niet 100% uphouden, ik gebruik zelf een mighty weapon als MH. Ik vind zelf de IK set een perfecte oplossing zeker als starter, dan kan je namelijk je mace/axe gebruiken voor de 10% crit bonus in je mainhand.

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-12-2025
Heren, het ik kom er niet uit wat mijn zojuist gevonden ring waard is.

Als ik op de AH zoek, is er geen enkele ring die zowel physical als all res heeft, in combinatie met vitality en de andere stats.

Is er een wizard die mij van advies kan voorzien? En een taxatie kan maken van onderstaande vondst?

Afbeeldingslocatie: http://www.tyronevriesde.nl/zunimassas.png

• barrel
Bert2000 schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:21:
Heren, het ik kom er niet uit wat mijn zojuist gevonden ring waard is.

Als ik op de AH zoek, is er geen enkele ring die zowel physical als all res heeft, in combinatie met vitality en de andere stats.

Is er een wizard die mij van advies kan voorzien? En een taxatie kan maken van onderstaande vondst?

[afbeelding]
Er staat een iets betere ring voor 100m op de AH, ik zou dus ook iets in die richting gaan denken. Volgens mij voegt phys res niet bijster veel toe aan de waarde.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:13
barrel schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:41:
[...]

Er staat een iets betere ring voor 100m op de AH, ik zou dus ook iets in die richting gaan denken. Volgens mij voegt phys res niet bijster veel toe aan de waarde.
Phys res is de belangrijkste res van allemaal, high end players betalen dik voor extra phys res ;-)

• barrel
dx5314 schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:15:
[...]

Phys res is de belangrijkste res van allemaal, high end players betalen dik voor extra phys res ;-)
Ja maar dit is geen high end ring, maar goed ik hoop uiteraard dat ik het mis heb O+

• Bert2000
Bedankt voor jullie tips.

Ik ga de ring overpriced te koop aanbieden. Ben benieuwd wat er gebeurt :)

100M bid staat hij er op.
barrel schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:19:
[...]

Ja maar dit is geen high end ring, maar goed ik hoop uiteraard dat ik het mis heb O+

• Bert2000
barrel schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:19:
[...]

volgens mij is dit de zo goed als verplichte ring voor elke zichzelf serieus nemende wizzard.

• barrel
Bert2000 schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:25:
[...]

volgens mij is dit de zo goed als verplichte ring voor elke zichzelf serieus nemende wizzard.
Ja dat klopt, ik bedoelde ook meer dat er wat rolls missen/laag zijn, geen ias% en/of min/max dmg en lage crit change om "high end" te zijn. Evengoed een lekkere vondst natuurlijk :9~

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Kon het niet laten, cheap chantodo's force gesniped (6mil). Lage avg damage, maar met set bonus verloor ik geen DPS. Hoewel ik wel 5 6 6% elemental verlies van triumvirate. Wilde gewoon even IAS stack proberen. Hehe.

2.64 APS :+

• KneoK

KneoK

Zo, nog maar eens een Alkaizer HotA rondje op MP3 opgenomen. WW'en is op lagere levels nog steeds sneller, maar HotA blijft leuk om te spelen. Unbuffed ingame stats: 398 all res, 5970 armor, 22,7k life, 295.221 dps, 2.54/2.89 aps. Volledige buffed stats: 8358 armor, 451.757 dps, overige stats hetzelfde. Tijdens de hele run maar één keer WotB hoeven verversen.

• Mofkees
Flapmo schreef op maandag 24 december 2012 @ 00:12:
Kon het niet laten, cheap chantodo's force gesniped (6mil). Lage avg damage, maar met set bonus verloor ik geen DPS. Hoewel ik wel 5 6 6% elemental verlies van triumvirate. Wilde gewoon even IAS stack proberen. Hehe.

2.64 APS :+
die ele +x% werkt ook niet samen met Chantodo's Will :)

Verwijderd

KneoK schreef op maandag 24 december 2012 @ 01:59:
Zo, nog maar eens een Alkaizer HotA rondje op MP3 opgenomen. WW'en is op lagere levels nog steeds sneller, maar HotA blijft leuk om te spelen. Unbuffed ingame stats: 398 all res, 5970 armor, 22,7k life, 295.221 dps, 2.54/2.89 aps. Volledige buffed stats: 8358 armor, 451.757 dps, overige stats hetzelfde. Tijdens de hele run maar één keer WotB hoeven verversen.

[video]
ziet er wel lache uit idd :P maar denk dat in team play dit te squishy is of valt dat mee? :P

• Marcvz
Je kunt Koen prima meenemen met een uber run.
Alleen moet ie dan even een IK belt aan trekken.

Vault runs op mp6 zijn sowieso geen probleem voor hem.
Alleen vervelende reflect packs met molten en andere troep..
Maar goed, die zijn voor elke high dps speler lastig..

Vandaag bijna van level 97 naar 98 gegaan.. Mis nog anderhalf blokje.
Helaas was de loot nogal tranentrekkend, maar we gaan in ieder geval weer level up morgen!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

KneoK schreef op maandag 24 december 2012 @ 01:59:

[video]
Ziet er zeker cool uit. Nadeel is dat je dan ook echt alles moet laten liggen, wil je echt vlot doorgaan en je WoTB ophouden.....dus puur voor levelling. Op zich geen probleem natuurlijk, ik vind dat zelf weer jammer.

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
goeiemorgen mede tweakers

na weken van het AH te bespelen ga ik eindelijk genieten van het spel zelf met m,n ww barb.
ben nu op het punt gekomen dat een upgrade in elk slot 150 mil + kost.
ik ben uit gekomen op de volgende stats volgens diablo progress

dps:192k (315 k ingame met BR)
hp:43k
ar:500(650 ingame)
ehp: 606k

niet slecht gedaan dacht ik ,
speedfarmen op mp7 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door sutro op 24-12-2012 08:06 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

• barrel
sutro schreef op maandag 24 december 2012 @ 08:03:
goeiemorgen mede tweakers

na weken van het AH te bespelen ga ik eindelijk genieten van het spel zelf met m,n ww barb.
ben nu op het punt gekomen dat een upgrade in elk slot 150 mil + kost.
ik ben uit gekomen op de volgende stats volgens diablo progress

dps:192k (315 k ingame met BR)
hp:43k
ar:500(650 ingame)
ehp: 606k

niet slecht gedaan dacht ik ,
speedfarmen op mp7 ;)
Heerlijke gear!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:34
Ik vraag mij toch wel af wat Marc zou vervangen op mijn Monk :)
Wapens zijn duur, maar m'n offhand kan vervangen worden door een Won Ki Lau, dat is denk ik de eerste upgrade die ik ga doen.

Voor de rest kan nog Inna's switchen, maar Blackthornes bevalt me wel.

Mark, opinion pls? :P Char in sig :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

RedHat schreef op maandag 24 december 2012 @ 08:35:
Ik vraag mij toch wel af wat Marc zou vervangen op mijn Monk :)
Wapens zijn duur, maar m'n offhand kan vervangen worden door een Won Ki Lau, dat is denk ik de eerste upgrade die ik ga doen.

Voor de rest kan nog Inna's switchen, maar Blackthornes bevalt me wel.

Mark, opinion pls? :P Char in sig :)
Ben dan wel niet Mark, maar toch

Boots met 12%ms (natalya's of ice climbers)
icm inna pants (of naar lacuni's ivm halen van max movementspeed maar denk dat inna's de beter optie is aangeizen je strongarm bracers wel erg lekker zijn vooralsnog))
Witching hour
Gloves upgraden naar combi van offensive stats en wat vit en res

Dan ben je alweer een paar m verder, daarna misschien denken aan het inwisselen van je loh items naar ll wapens

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 24-12-2012 09:30 ]

Een paar M verder..... Iceclimbers met movement speed zijn een godsvermogen....
Vind jou DPS trouwens beetje tegen vallen Bokkie, gezien je puike gear, beetje krap in CHD?

@sutro.... volgens mij voelde ik steken in m'n zij toen ik je stats bekeek.... hele fijne DPS in combinatie met EHP :9
Probeer voor de grap eens HOTA ipv War Cry, dat lukt je wel, wisselt het WW'en beetje af :D

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 24-12-2012 10:56 ]

Pagina: 1 ... 149 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.