Mijn volgende char gaat Caolila heten.Grappige namen trouwens
Ik zie nu dat mijn profile page niet echt geupdate is. De armor (+enchantress buff) die ik nu heb is zo'n 5700.Damn wat heb jij weinig armor zeg. Petje af dat je daarmee inferno hebt gecleared!!
Gaat farmen eigenlijk een beetje lekker?
Act II vault runs gaan nu lekker snel zonder echt in gevaar te komen.
Act III is wat pittiger maar vergeleken met toen ik net aan act III begon ga ik nu stukken minder vaak dood. Ik sterf nog wel hier en daar, maar dat komt ook doordat ik vrij risicovol speel. Ik ben het vaakst kapot gegaan bij mobs waar ik geen bewegingsruimte meer had. Ik denk dat ik nu zo rond de 7M XP per uur uitkom. Er is nog best ruimte voor gear ugrades, dus dat kan alleen nog maar beter worden.
De grootste verbetering in overleefbaarheid(?) kwam toen ik tempest rush verving door cyclone strike. Die vieze beestjes van een afstand die hun tentakels in je [***] steken (en speerwerpers en molocs) kan ik zo met 1 druk op de knop om mij heen plaatsen. Zodra ze in melee range staan houden ze tenminste op met hun nare ranged gedrag.
[ Voor 23% gewijzigd door cfern op 31-08-2012 17:12 ]
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE