Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 08:34

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Gisteren een 2h crossbow gevonden met 1300 dps

Maarja dan wil je snel even je bag legen en verkoop je al je spullen..... wups
Natuurlijk die bow als eerste verkocht waardoor je hem niet meer terug kan halen.. dag dag crossbow

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
markklok schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:31:

Natuurlijk die bow als eerste verkocht waardoor je hem niet meer terug kan halen.. dag dag crossbow
Daarom doe ik altijd eerst een rondje ID'en, kijk wat het is en als er iets goeds tussen zit gooi ik het direct in mn stash. Daarna verkoop ik de rest pas.

By the way gister weer een legendary gedropt (eergisteren ook al), ditmaal helaas een crappy (frostburn gauntlets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Sinned123 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:17:
Vraag me toch af waar al die legendary's op de AH vandaan komen.
We hebben hier collectief gare drops gekregen.
Ik heb er zelf 7 gehad, waarvan 3 met 240% MF en daarboven op nog 5NV en de 75% MF daarvan op act2 normaal.
Gewoon om te proberen, gemiddeld 1 legendary per run (heel act2)
Mwah, ik heb toch al wel wat moois gevonden.
Lacuni's en (bijna perfect) stormshield.
Daarnaast nog een andariels en wat ander spul wat zeer verkoopbaar is/was.

edit:
Waar was er nu ook weer een fatsoenlijk calculator te vinden om te zien of iets daadwerkelijk een verbetering is? (Bij bewezen nut wellicht opnemen in de OP?)

[ Voor 13% gewijzigd door gaspit op 31-08-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:28

Thompson

Beeromaniac

Naluh! schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:59:
[...]

Je allereerste in heel de game??? :o Ik had al zeker 2 legendaries voordat ik "Nightmare" uitgespeeld had. Goed, het waren ontzettende crap items waar ik smakelijk om heb moeten lachen maar officieel waren het "legenday" items :P
M'n 5e sinds ik speel, de andere 4 waren ook waardeloos. Dit was de eerste na de 1.04 patch (waarna legendaries dus iig _iets_ beter zouden moeten zijn). Zal als ik thuis ben even kijken in hoeveel uur dat ik dus 5 legendaries heb gevonden.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koop je toch alles terug? Geen idee of het helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Men WD begint Act 3 (het begin) onder controle te krijgen. Special thanks aan MicScott voor het wapen en de tips die hier gepasseert zijn hebben ook geholpen. Vooral de mentale instelling "WD moet controleren + mana verbruikende aanval kunnen spammen" naar controleren + veel damage doen met basis aanval heeft veel gedaan.
Straks eens proberen of hex niet beter gaat ipv rain dance.
http://eu.battle.net/d3/e...keJakke-2991/hero/1692600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
TheAmassama schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:17:
[...]

Klopt, maar als Diablo z'n werk heeft gedaan, laat hij me vaak met weinig levens achter, en dan een pijl door m'n hoofd krijgen is over het algemeen fataal.
Het is wel mogelijk om Diablo dood te krijgen, door heel voorzichtig te spelen, geluk hebben met zijn aanvallen, health globes etc... Maar na 8 keer proberen was mn humeur wel zo'n beetje weg :P

edit: ik zal vanavond jullie tips ff proberen. Hopelijk lukt het :) bedankt voor de reactie iig.
Ik had Ghom P1.03 na ongeveer 70x proberen dood en dat is nog steeds de zoetste overwinning en het hoogtepunt uit mijn Diablo loopbaan.

Nu in P1.04 is inferno net als wat eerder hell is. Dat komt 1.) door het sterker worden van de chars en 2.) door al die nerfs. Dat paragon levelen is ook niet nieuw meer. Halverwege een A3 run vraag ik me regelmatig af hoe ver ik nog moet en toch maar door blijven gaan voor die ene legendary :).

Games zijn allemaal al zo makkelijk tegenwoordig. Komt er eindelijk 1 met een goede balans tussen uitdaging en kunde wordt het weer makkelijker gemaakt. Maarja. Ik stop met klagen en ga weer lekker verder spelen :P

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
Ik neem aan dat je over hardcore bezig bent?
Indien nee dan heb ik een nieuwe uitdaging gevonden voor jou!
xV0rtexx schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:12:
[...]

Ik had Ghom P1.03 na ongeveer 70x proberen dood en dat is nog steeds de zoetste overwinning en het hoogtepunt uit mijn Diablo loopbaan.

Nu in P1.04 is inferno net als wat eerder hell is. Dat komt 1.) door het sterker worden van de chars en 2.) door al die nerfs. Dat paragon levelen is ook niet nieuw meer. Halverwege een A3 run vraag ik me regelmatig af hoe ver ik nog moet en toch maar door blijven gaan voor die ene legendary :).

Games zijn allemaal al zo makkelijk tegenwoordig. Komt er eindelijk 1 met een goede balans tussen uitdaging en kunde wordt het weer makkelijker gemaakt. Maarja. Ik stop met klagen en ga weer lekker verder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strekie schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:10:
Men WD begint Act 3 (het begin) onder controle te krijgen. Special thanks aan MicScott voor het wapen en de tips die hier gepasseert zijn hebben ook geholpen. Vooral de mentale instelling "WD moet controleren + mana verbruikende aanval kunnen spammen" naar controleren + veel damage doen met basis aanval heeft veel gedaan.
Straks eens proberen of hex niet beter gaat ipv rain dance.
http://eu.battle.net/d3/e...keJakke-2991/hero/1692600
Waarom heb je Flash Fire op je firebomb gekozen? Zo verlies je het AoE karakter van je firebomb. Is Roll the Bones dan niet handiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
Misschien wel, had eerst ghost bomb maar dat ging niet goed, dan maar overgegaan naar deze. Nu heb ik wel nog acid rain voor AoE.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:15:
[...]

Waarom heb je Flash Fire op je firebomb gekozen? Zo verlies je het AoE karakter van je firebomb. Is Roll the Bones dan niet handiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:15:
[...]

Omdat Flash fire de bom is. (haha) Je hoeft er namelijk niet mee te mikken, ze zoeken hun doel op en gaan om hoekjes, over obstakels, trappen op, etc.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:16
Ik snap uberhaubt waarom mensen zo vaak firebomb gebruiken. Persoonlijk vind ik splinters voor single targets en rain of frogs/bears/acid beter. Wat zijn de argumenten om firebomb te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
Ook leuk om een groepje tonnetjes kapot te maken
MicScott schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:17:
[...]

Omdat Flash fire de bom is. (haha) Je hoeft er namelijk niet mee te mikken, ze zoeken hun doel op en gaan om hoekjes, over obstakels, trappen op, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
3 elites raak je voor 285% (110 + 95 + 80) per bom, redelijk veel voor geen mana te kosten.
Wimploo schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:18:
Ik snap uberhaubt waarom mensen zo vaak firebomb gebruiken. Persoonlijk vind ik splinters voor single targets en rain of frogs/bears/acid beter. Wat zijn de argumenten om firebomb te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
strekie schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:15:

[...]
Misschien maar eens proberen idd ;).

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
strekie schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:15:

[...]
Wanneer snapt men het eens.. op Hardcore is het nog steeds precies hetzelfde spel. Je mag alleen niet dood gaan. Als je goeie gear hebt ga je op SC ook niet meer dood..

HC is niet een oplossing als je het spel ' saai ' vind. Het is namelijk exact hetzelfde.
Dit was ook al in Diablo 2.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024

Zo heb ik een wapen verkocht met een 70% CHD gem erin. Vergeten eruit te halen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Wimploo schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:18:
Tov bears of acid: het kost geen noemenswardige mana.

Tov rain of frogs: veel groter bereik, makkelijker te mikken, rekent ook af met groepen mobs die wat meer verspreid zijn.

Tov splinters: kan om hoekjes/over obstakels. Single target dps van flash fire is wel is veel lager, maar splinters is echt alleen voor single target dps echt nuttig.

Wat mij betreft is het een spell die letterlijk bij alle situaties van pas komt, ik hoef met mijn build geen AoE skill op mijn bar te zetten, dus ik hou meer ruimte over voor cc/buffs, en flash fire rekent binnen luttele seconden af met elke pack kleine of grote monsters, en ook op groepen elites doet het meer damage dan welke andere primary ook. Single target is het wat lagere dps, maar tegen de tijd dat je nog maar één elite over hebt, heb je altijd eigenlijk toch al gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
Dakreal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:22:
[...]

Wanneer snapt men het eens.. op Hardcore is het nog steeds precies hetzelfde spel. Je mag alleen niet dood gaan. Als je goeie gear hebt ga je op SC ook niet meer dood..

HC is niet een oplossing als je het spel ' saai ' vind. Het is namelijk exact hetzelfde.
Ja maar Hardcore speel je toch echt totaal anders dan softcore. Bij Hardcore ga je toch eerst wel eens kijken wat de affixes van een elite zijn en ook duik je niet zo snel meer in grote mobs. Endbosses zijn vaak helemaal spannend want als je er eenmaal in ga kan je niet meer terug. Als je bij de boss erachter komt dat je gear niet goed genoeg is ben je waarschijnlijk toch de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Een aantal pagina's terug had ik mijn probleem gepost met wat betreft het hikken van de muis in Diablo... Na een kleine zoektocht heb ik de oplossing gevonden:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6397850486

Misschien handig voor diegenen die er nog steeds last van hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wimploo schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:25:
[...]

Ja maar Hardcore speel je toch echt totaal anders dan softcore. Bij Hardcore ga je toch eerst wel eens kijken wat de affixes van een elite zijn en ook duik je niet zo snel meer in grote mobs. Endbosses zijn vaak helemaal spannend want als je er eenmaal in ga kan je niet meer terug. Als je bij de boss erachter komt dat je gear niet goed genoeg is ben je waarschijnlijk toch de sjaak.
Sommige mensen misschien, ik heb met diablo 2 jaren hardcore gespeelt. en ik pas deze speelstijl nu gewoon toe op SC. En na de nerfs is inferno niet zo moeilijk meer, dus dat is zelfs op hardcore zonder problemen te farmen ongeacht de affixes die bosses hebben.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
Mja spijtig voor jou dat je zo goed bent dan :-)
Ik heb met men level 41 hardcore character toch veel plezier. Ik heb nog geen enkel moment een bijna dood ervaring gehad maar t is een andere ervaring.
Misschien is het een uitdaging van het spel uit te spelen zonder AH of deed je dat al?
Dakreal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:29:
[...]

Sommige mensen misschien, ik heb met diablo 2 jaren hardcore gespeelt. en ik pas deze speelstijl nu gewoon toe op SC. En na de nerfs is inferno niet zo moeilijk meer, dus dat is zelfs op hardcore zonder problemen te farmen ongeacht de affixes die bosses hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
Dat ligt er maar net aan, als je de AH gebruikt is het inderdaad niet zo heel lastig. Als je gewoon op eigen kracht speel is het toch echt niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Wimploo schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:25:
[...]

De potentiele frustratie van het doodgaan door lag of door in een muur gevortexed te worden waarna je niet meer kunt ontsnappen vormt voor mij een onoverkomelijke drempel om aan HC te beginnen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vroeger ruilde ik met diablo2, en nu gebruik de AH. Das gewoon een functie ingame, niet iets waardoor je zou ' cheaten '. Gebruik van de AH maakt het ook niet makkelijker, het kost nog steeds tijd om goeie gear te fixen van de ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had al het idee dat ik minder Fury als whirlytornadobarbie genereerde maar ben niet de enige.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5207771868
Verder niet echt gezocht, maar irritant is het zeker wel.
Zit op de 48% CHC (met passives en battle rage).

[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 31-08-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Vandread schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:11:
Ik had al het idee dat ik minder Fury als whirlytornadobarbie genereerde maar ben niet de enige.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5207771868
Verder niet echt gezocht, maar irritant is het zeker wel.
Zit op de 48% CHC (met passives en battle rage).
Klopt, ze hebben het iets generfed (onaangekondigd)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Hoe denken mensen hier over een shield?
Kun je met een goed shield (hoge AR, hoog block%, crit chance 9%+ en veel main stat) even veel DPS halen als dual wield?

Aangezien je op je shield dan ook AR kunt hebben kun je dit bij een van je andere items weglaten zonder er qua AR op achteruit te gaan en kun je daar dus voor meer DPS gericht kiezen. Gloves met IAS/CHC/CHD zijn al onbetaalbaar, maar met AR erbij helemaal. Neem je een shield met AR kun je wellicht wel voor zulke gloves gaan.

Wat denken jullie? In mijn geval gaat het dan over een barb maar dit is natuurlijk voor meer classes van toepassing.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Thompson schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:22:
Hoe denken mensen hier over een shield?
Kun je met een goed shield (hoge AR, hoog block%, crit chance 9%+ en veel main stat) even veel DPS halen als dual wield?

Aangezien je op je shield dan ook AR kunt hebben kun je dit bij een van je andere items weglaten zonder er qua AR op achteruit te gaan en kun je daar dus voor meer DPS gericht kiezen. Gloves met IAS/CHC/CHD zijn al onbetaalbaar, maar met AR erbij helemaal. Neem je een shield met AR kun je wellicht wel voor zulke gloves gaan.

Wat denken jullie? In mijn geval gaat het dan over een barb maar dit is natuurlijk voor meer classes van toepassing.
In het gunstigste geval verlies je alleen 15% as, als veel str hebt, is 1% crit ongeveer 300 dps vergeleken met 1% as.

Je kunt het ook gewoon uitrekenen met tig calculators die online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Toevallig heb ik mijn monk deze week een schield aangemeten omdat ik het idee had dat ik wat meer armor wilde hebben voor Act 3. Nou zijn mijn wapens niet zo heel bijzonder, maar het budget schildje dat ik nu heb zorgt er voor dat mijn DPS zelfs omhoog ging, al ging mijn AS natuurlijk wel naar beneden.

Ik denk dus dat het best mogelijk is een schild te vinden waarbij je je DPS kunt behouden.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
HC speel je voornamelijk voor de adrenaline rush, die trouwens totaal ontbreekt in SC (behalve misschien bij het identifiën van een legendary...)

Elke elite fight in HC voelt als een bossfight, zo kan je het een beetje vergelijken.

Wat lag / vortex into wall etc betreft: dit is inderdaad iets waar je rekening mee MOET houden bij het spelen van HC. Zorg dus altijd voor een escape plan, als je geen 10 seconden in laser/desecrator/... kan blijven staan ben je met vuur aan het spelen (letterlijk en figuurlijk :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Dakreal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:29:
[...]

In het gunstigste geval verlies je alleen 15% as, als veel str hebt, is 1% crit ongeveer 300 dps vergeleken met 1% as.

Dat moet ik als ik thuis ben maar eens gaan doen inderdaad.

Denk dat mijn huidige 1-handers verkopen en daar 1 goede 1-hander en een mooi schild voor terugkopen best interessant kan zijn.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
Idd ik vind het vergelijkbaar met pokeren met of zonder geld, ook al is het maar voor een euro, je speelt anders.
De extra spanning, 't is voor echt'.
Sfinx- schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:31:
HC speel je voornamelijk voor de adrenaline rush, die trouwens totaal ontbreekt in SC (behalve misschien bij het identifiën van een legendary...)

Elke elite fight in HC voelt als een bossfight, zo kan je het een beetje vergelijken.

Wat lag / vortex into wall etc betreft: dit is inderdaad iets waar je rekening mee MOET houden bij het spelen van HC. Zorg dus altijd voor een escape plan, als je geen 10 seconden in laser/desecrator/... kan blijven staan ben je met vuur aan het spelen (letterlijk en figuurlijk :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
dx5314 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:22:
[...]

Klopt, ze hebben het iets generfed (onaangekondigd)...
mmm, dat gevoel had ik gisteren ook bij Trail of Cinders
Significant minder damage leek het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Dakreal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:29:
[...]

In het slechtste geval verlies je veel chd, 15% as, en 900 life on hit.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaspit schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:34:
[...]

Idd! Ik dacht dat het kwam omdat ik nu A3 deed, ipv A2.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Ik had net mijn gear van de Barb gewijzigd en kreeg zo 13% meer CHC. Ik vond het al vreemd dat de fury regen nog steeds vrij lastig ging :). Achteraf dus precies op het juiste moment nieuwe gear gekocht.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:36:
[...]

Idd! Ik dacht dat het kwam omdat ik nu A3 deed, ipv A2.. :P
Het werkt nog steeds top hoor, en een stuk beter dan andere builds.
Maar soms lijkt het net of er een fury stop op zit, maar door een paar x bash te gebruiken is mijn fury weer vol en kan ik er weer tegen aan.
Toch maar eens verdiepen in legendary wapens, zit misschien wel iets bij waardoor je een stuk minder fury gebruikt of iets dergelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MicScott schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:34:
[...]

De potentiele frustratie van het doodgaan door lag of door in een muur gevortexed te worden waarna je niet meer kunt ontsnappen vormt voor mij een onoverkomelijke drempel om aan HC te beginnen. :/
Als Barb kun je in HC wat mij betreft dan ook niet zonder de Leap skill. Daarmee kun je uit jails breken en wegspringen uit muurtjes. Ik weet verder ook niet of er mensen de WW-build spelen op HC, maar die vind ik redelijk link omdat de health-pool veel meer fluctueert dan met een tanky build.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:14:
[...]

Als jij een chest voor mij kan vinden die ECHT een upgrade is dan koop ik hem. Alle chests die nu op de ah staan zijn trade-offs, ik lever eigenlijk altijd wel iets in op een bepaalde stat en dat wil ik niet.

Mja wapens zijn duur. Mijn huidigen zijn absoluut niet slecht dus ik wacht even tot ik er twee van 50m+ kan kopen.
Gz :)

Naja ik let momenteel niet echt op dex spul maar ik zie zat 150+vit 100+ str 70+ allres + MF spul staan. Je chest had leuke res maar da's niet be all end all, de andere stats waren niet zo goed als ik het me ff goed uit m'n hoofd herinner.
Persoonlijk zou ik dan liever voor een 150vit/30+ dex chest met MF, 2-3 sockets en desnoods je eigen res kijken ipv AR + je res. Magoed is persoonlijk, ik vind hem gewoon zwak in vergelijking met je andere items. Zelfde voor je wapens, 2x str, leuk voor armor verder useless. Een goede fist met dex/vit erbij is wel duurder maar veeeel interessanter ;) Voor 10M moet je toch socket + LoH + vit of dex kunnen krijgen niet? Hoeft echt geen 50 te kosten :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Dakreal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:22:
[...]

jawel, dat is het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als monk vind ik het prima gaan met schild. Verlies dan wel een paar stats, maar win er ook een paar (buiten de crit om ook nog eens meer cyclones vanwege de crit). Het is voor mij de manier geweest om zeer goedkoop het spel uit te spelen en heb daarna het schild behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Kan iemand mij dit uitleggen:

Afbeeldingslocatie: http://img833.imageshack.us/img833/8308/weirdx.png

:? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op mijn Monk mijn schild aandoe (9% crit, dus niet max) ga ik er 7.5k dps op achteruit. Vind ik nog al wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 10:31
Life increase door vit :+

Damage increase door de CHC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Darker schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:13:
Life increase door vit :+

Damage increase door de CHC..
Ik dacht dat alleen %CHD extra dps gaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Hoe hoger je CHC, hoe hoger de kans dat je die CHD gebruikt. Telt dus ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ok thx.

Toch gebruik ik liever Dead Man's Legacy. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

FreqAmsterdam schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:14:
[...]

Ik dacht dat alleen %CHD extra dps gaf...
Hoe vaker je een crit hebt, hoe meer gemiddelde damage. (dat is CHC)
Hoe hoger je crit is, hoe meer gemiddelde damage (dat is DHC)

Hoe hoger je %CHD hoe meer %CHC verschil maakt.
50% CHC met 100%CHD heb je niet geweldig veel aan. 40% CHC met 400% CHD veel meer. Waarschijnlijk heb je dus met jouw build/gear een best mooie CHD en daardoor maakt die extra CHC veel verschil.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Thompson schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:16:
[...]

Hoe vaker je een crit hebt, hoe meer gemiddelde damage. (dat is CHC)
Hoe hoger je crit is, hoe meer gemiddelde damage (dat is DHC)

Hoe hoger je %CHD hoe meer %CHC verschil maakt.
50% CHC met 100%CHD heb je niet geweldig veel aan. 40% CHC met 400% CHD veel meer. Waarschijnlijk heb je dus met jouw build/gear een best mooie CHD en daardoor maakt die extra CHC veel verschil.
Nee dat begrijp ik wel, maar het ging mij om de representatie van de invloed op je DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreqAmsterdam schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:17:
[...]

Nee dat begrijp ik wel, maar het ging mij om de representatie van de invloed op je DPS.
DML heeft veel meer andere mooie stats, als +disc, +hatred regen, dusja keuze is makkelijk :P en 5% meer ias is ook altijd lekker als DH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Je protection wordt lager door het ontbreken van str. :P

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Critical hit chance telt ook mee in je dps. Waarom is dat raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
porn* schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:59:
[...]

Gz :)

Naja ik let momenteel niet echt op dex spul maar ik zie zat 150+vit 100+ str 70+ allres + MF spul staan. Je chest had leuke res maar da's niet be all end all, de andere stats waren niet zo goed als ik het me ff goed uit m'n hoofd herinner.
Persoonlijk zou ik dan liever voor een 150vit/30+ dex chest met MF, 2-3 sockets en desnoods je eigen res kijken ipv AR + je res. Magoed is persoonlijk, ik vind hem gewoon zwak in vergelijking met je andere items. Zelfde voor je wapens, 2x str, leuk voor armor verder useless. Een goede fist met dex/vit erbij is wel duurder maar veeeel interessanter ;) Voor 10M moet je toch socket + LoH + vit of dex kunnen krijgen niet? Hoeft echt geen 50 te kosten :P
Wat betreft de chest, de keuze wordt sterk beperkt door de specifieke resist en bonus armor die ik erop wil. Dex, vit en all res chests zijn met hoge waarden goed te vinden, tot je ze met 600+ armor en lightning resist wilt. Geloof me, de chest die ik nu heb is de beste die je op de ah zult vinden.

Qua wapens, degenen die ik nu hebben waren allebei 15m vanwege de loh en socket. Om echt een upgrade te scoren zal ik richting de 50m moeten.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

? Je begrijpt wel dat het meer damage doet, maar niet dat ze dat aangeven dmv +dps? Dat begrijp ik dan weer niet.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:15:
Ok thx.

Toch gebruik ik liever Dead Man's Legacy. :+
Als je elemental arrow gebruikt zou ik dat ook doen ja. Krijg je 10% extra dmg. En je houd je extra Discipline en hatred regeneration. Kun je die andere mooi verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
http://eu.battle.net/d3/e...ENESISM-2331/hero/4839841

Kan iemand even proberen te uitleggen waar ik zo faal aan dps? Heb (dacht ik wel goede HP en LoH &Vit maar mijn DPS zuigt gewoon te hard. Let niet op de ontbrekende wapen, die is momenteel in AH. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RRCreations schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:19:

Kan iemand even proberen te uitleggen waar ik zo faal aan dps? Heb (dacht ik wel goede HP en LoH &Vit maar mijn DPS zuigt gewoon te hard. Let niet op de ontbrekende wapen, die is momenteel in AH. :o
Zo te zien heb je weinig CHC en CHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
RRCreations schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:19:

Weinig tot geen CHC/CHD en een schild ipv een off-hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 17:34
Neem voorbeeld aan mijn sorc: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DHH-2994/hero/16193109

Jij hebt op bijna elke slot betere gear, echter heb ik meer CHC/CHD dus heb ik meer dmg. (Ik gebruik wel een cookiecutter CM/Archon build.) Ik moet zeggen dat hoewel ik gisteravond in een 3 pers game Azmodan in mijn eentje neerkreeg, ik graag wat meer DPS wil hebben, dus mijn volgende upgrade wordt mijn wapen.

edit: en ik zou als eerste je schild ruilen voor een source. Jij gebruikt skills waarbij je moet kiten, dus die extra def is misschien een stukje verzekering maar je speelt geen hardcore, toch? :)

[ Voor 19% gewijzigd door ejtnaj op 31-08-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
Hierboven: Ik speel inderdaad geen hardcore, zal even kijken naar een goede source!

Thanks allen! Ga aan de slag! CHC en CHD inkopen dus!

[ Voor 45% gewijzigd door RRCreations op 31-08-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:41:
[...]

Wat betreft de chest, de keuze wordt sterk beperkt door de specifieke resist en bonus armor die ik erop wil. Dex, vit en all res chests zijn met hoge waarden goed te vinden, tot je ze met 600+ armor en lightning resist wilt. Geloof me, de chest die ik nu heb is de beste die je op de ah zult vinden.

Qua wapens, degenen die ik nu hebben waren allebei 15m vanwege de loh en socket. Om echt een upgrade te scoren zal ik richting de 50m moeten.
Mja als je per se op 1 item 75+ AR en dan ook nog eens een specifieke hoog wilt (had je +- 50?) tja.... ik zeg echter AR is overrated magoed niet iedereen is het daarmee eens :P Ik vond de vit/dex op je chest laag maargoed als je per se op dat item zoveel res wilt kun je niet veel anders :) Ik zou liever 50 res zakken en een 50/50 vit/dex extra oppikken maja wie ben ik :P

Qua wapens: tja ik heb zelf geen LoH nodig en dat scheelt vast bakken maar ik heb wapens met +- 800 dps, 4-500 LoH en een leuke extra stat (lage vit/dex erbij) al voor 200k max verkocht dus dat soort koopjes moet je toch wel tegen zien te komen? Naja ik zoek zelf alleen op str gear dus kan een vertekend beeld hebben maar voor zover ik zag met het verkopen van wat items is de prijs nagenoeg hetzelfde.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
porn* schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:05:
[...]

Mja als je per se op 1 item 75+ AR en dan ook nog eens een specifieke hoog wilt (had je +- 50?) tja.... ik zeg echter AR is overrated magoed niet iedereen is het daarmee eens :P Ik vond de vit/dex op je chest laag maargoed als je per se op dat item zoveel res wilt kun je niet veel anders :) Ik zou liever 50 res zakken en een 50/50 vit/dex extra oppikken maja wie ben ik :P

Qua wapens: tja ik heb zelf geen LoH nodig en dat scheelt vast bakken maar ik heb wapens met +- 800 dps, 4-500 LoH en een leuke extra stat (lage vit/dex erbij) al voor 200k max verkocht dus dat soort koopjes moet je toch wel tegen zien te komen? Naja ik zoek zelf alleen op str gear dus kan een vertekend beeld hebben maar voor zover ik zag met het verkopen van wat items is de prijs nagenoeg hetzelfde.
Het hangt van je build af hoe effectief all res en armor zijn. In mijn geval zijn die twee dingen veel effectiever dan vitality omdat ik veel life on hit heb. Mijn EHP verhogen met res/armor is met life on hit veel beter omdat je daarmee de effectiviteit ervan verhoogt. Iets meer dex op de chest zou fijn zijn ja, het is er alleen niet.

Een barbarian komt veel beter weg met een hoge vit loh-loze build omdat die lifesteal skills ingebouwd heeft zitten zoals rend en revenge, dat heeft een monk niet en is afhankelijk van loh.

Het verschil met de wapens waar jij het over hebt en de mijne is het feit dat er zowel een socket op zit als 900+ life on hit. Een duurdere (en betere) combinatie is er bijna niet op wapens en dat is duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:13:
[...]

Het hangt van je build af hoe effectief all res en armor zijn. In mijn geval zijn die twee dingen veel effectiever dan vitality omdat ik veel life on hit heb. Mijn EHP verhogen met res/armor is met life on hit veel beter omdat je daarmee de effectiviteit ervan verhoogt. Iets meer dex op de chest zou fijn zijn ja, het is er alleen niet.

Een barbarian komt veel beter weg met een hoge vit loh-loze build omdat die lifesteal skills ingebouwd heeft zitten zoals rend en revenge, dat heeft een monk niet en is afhankelijk van loh.

Het verschil met de wapens waar jij het over hebt en de mijne is het feit dat er zowel een socket op zit als 900+ life on hit. Een duurdere (en betere) combinatie is er bijna niet op wapens en dat is duur.
Jep ben het wel met je eens hoor, had alleen verwacht dat je toch voor +- 10M wel een leuk wapentje met 500 LoH, socket en wat dex of vit kon krijgen. Niet dus? 800+ maakt het natuurlijk stukken duurder, heb je echt zoveel nodig?
Ben met je eens dat een barb makkelijker met minder wegkomt, da's wel erg handig qua gearing ja ;)

Edit: hoewel ik ook veel barbs zie zeggen dat je 800AR en 1k LoH nodig hebt, wat ik persoonlijk dikke BS vind :P

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 31-08-2012 14:40 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:37:
[...]

Jep ben het wel met je eens hoor, had alleen verwacht dat je toch voor +- 10M wel een leuk wapentje met 500 LoH, socket en wat dex of vit kon krijgen. Niet dus? 800+ maakt het natuurlijk stukken duurder, heb je echt zoveel nodig?
Ben met je eens dat een barb makkelijker met minder wegkomt, da's wel erg handig qua gearing ja ;)

Edit: hoewel ik ook veel barbs zie zeggen dat je 800AR en 1k LoH nodig hebt, wat ik persoonlijk dikke BS vind :P
dat kost 1mil...800 dps 500+ loh, een socket en dex!...`
zelf heb ik 4 mil betaald voor 880 dps, 780 LoH en een Socket...dus zo duur is het niet

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
http://eu.battle.net/d3/e...pookz0r-2554/hero/5671369

Zwaard wat ik gebruik heeft 1m gekost. Geeft aardig wat LoH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:43:
[...]

dat kost 1mil...800 dps 500+ loh, een socket en dex!...`
zelf heb ik 4 mil betaald voor 880 dps, 780 LoH en een Socket...dus zo duur is het niet
Ja dat dacht ik ook maar Wolf gaf aan dat het duurder was... dunno zoek alleen op str/vit/crit dmg :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Mijn offhand wapen het ik pre-patch gekocht. 890dps met socket en 500 loh. Voor huidige standaarden is 15m dan overpriced maar dit is al een tijdje terug.

Mijn main hand is 840dps met 950loh en een socket. Zulke hoge loh getallen zijn nou eenmaal duur.

Plus dat ik een zeikerd ben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Let maar niet op Porn die heeft gewoon een wazig speelstijl :+
Een luie whirlytwirlybarb zoals ik heeft ook liever 1600... richting de 2000 loh ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Wolf schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:10:
Mijn offhand wapen het ik pre-patch gekocht. 890dps met socket en 500 loh. Voor huidige standaarden is 15m dan overpriced maar dit is al een tijdje terug.

Mijn main hand is 840dps met 950loh en een socket. Zulke hoge loh getallen zijn nou eenmaal duur.

Plus dat ik een zeikerd ben. :P
die wapens dat jij gebruikt zijn gewoon dood en dood zonde. waarom gebruik je fist weapons zonder DEX?
of met CHD, probeer een voorbeeld te nemen aan de wapens dat ik heb en doe ik de sockets wat paarse gems voor LOH en je hebt minimaal een 10k increase in DPS met jou build

http://eu.battle.net/d3/e...lackstar-2593/hero/290499

ps deze wapens kosten geen drol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

chr0me1 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:21:
[...]

die wapens dat jij gebruikt zijn gewoon dood en dood zonde. waarom gebruik je fist weapons zonder DEX?
of met CHD, probeer een voorbeeld te nemen aan de wapens dat ik heb en doe ik de sockets wat paarse gems voor LOH en je hebt minimaal een 10k increase in DPS met jou build

Of dan nog een stapje beter, gebruik een langzamere mainhand (spear/hammer/axe) voor betere damage op je Cyclones.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Neelon schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:23:
[...]

Of dan nog een stapje beter, gebruik een langzamere mainhand (spear/hammer/axe) voor betere damage op je Cyclones.
mja opzich maakt het niet veel uit aangezien ik nu wel meer cyclones spawn en omdat ik geen LOH op mijn wapens gebruik heb ik meer behoefte aan hoge IAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

[...]

Helaas er zijn geen snelle daggers met de specs die jij noemt rond de 800 dps voorhanden op de AH... Althans niet met 190+ dex, socket en 60+ CHD

[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 31-08-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Darth Malak schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:28:
[...]

Helaas er zijn geen snelle daggers met de specs die jij noemt rond de 800 dps voorhanden op de AH... Althans niet met 190+ dex, socket en 60+ CHD
DPS op wapen is overrated 600DPS wapen met hoge dex/CHD/SOCKET ownt keihard 1000DPS wapens in de meeste gevallen. hoe kom ik anders op 50kdps unbuffed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
[...]

Dit is een mening en geen feit. Ik kies er voor om moltens, desecrators en arcane lasers te kunnen facetanken en je gaat mij niet vertellen dat jij dat wel kan.

Mijn wapens zijn absoluut niet doodzonde. Je kan max 600loh uit gems halen en voor zo'n gem betaal je 21m. Dan lijkt mij een wapen van 15m voordeliger waar 900+loh op zit.

Ik geef toe dat ze beter kunnen, maar om ze nutteloos te noemen omdat jij wat anders doet gaat me te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wat ik vaag vind is dat ik had verwacht dat na 1.04 er een behoorlijk groter aantal 800+ wapens op de AH te vinden zouden zijn en dat de prijs wat zou dalen. Echter het lijkt erop dat ze schaarser zijn en duurder. Geeft weer een beetje voeding aan de ideeen dat drops dynamisch beinvloed worden door het aanbod op de AH.. Maar ja, daar zijn de meningen over verdeeld natuurlijk. :)
chr0me1 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:32:
[...]

DPS op wapen is overrated 600DPS wapen met hoge dex/CHD/SOCKET ownt keihard 1000DPS wapens in de meeste gevallen. hoe kom ik anders op 50kdps unbuffed
Omdat je ook wel heel erg veel CHC en CHD op bijna alle onderdelen van je gear hebt zitten.. En natuurlijk vrij prijzige (oftewel ontiegelijk duur) CHD gems in je beide wapens hebt zitten... Maar er zijn natuurlijk meerdere wegen naar rome. Of met LOH spelen en minder DPS of zonder LOH spelen en alles kappot slaan voodat je teveell damage neemt. :) Zit een beetje met een probleem met mijn monk aangezien ik extreem weinig CHC e.d. op mijn gear heb in dus lage DPS en dus voorlopig wel ook voor die LOH wapens moet gaan.. Reden een beetje dat ik m'n monk een beetje bleh vind op te moment.

[ Voor 55% gewijzigd door Darth Malak op 31-08-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:19:
Let maar niet op Porn die heeft gewoon een wazig speelstijl :+
Een luie whirlytwirlybarb zoals ik heeft ook liever 1600... richting de 2000 loh ^^
Ach zolang het werkt :+

@Wolf komt misschien minder tactisch over maar het enige "goede" aan je wapens is de enorme bak LoH, dat is wat ie bedoelt. Dit terwijl je op een "erg goed wapen" crit dmg + dex + socket kunt krijgen, wat een enorme increase in dps zou zijn. Als je echt met 5-600 Loh niet genoeg hebt kun je ook meer op je ringen/amu proberen te krijgen. Magoed ieder z'n ding, feit is dat LoH of LL op een wapen je erg veel dps kost (bezet een statslot dat ook 300 dex, of een socket voor 100% crit dmg, of tot 100% crit dmg had kunnen zijn).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Wolf schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:32:
[...]

Dit is een mening en geen feit. Ik kies er voor om moltens, desecrators en arcane lasers te kunnen facetanken en je gaat mij niet vertellen dat jij dat wel kan.

Mijn wapens zijn absoluut niet doodzonde. Je kan max 600loh uit gems halen en voor zo'n gem betaal je 21m. Dan lijkt mij een wapen van 15m voordeliger waar 900+loh op zit.

Ik geef toe dat ze beter kunnen, maar om ze nutteloos te noemen omdat jij wat anders doet gaat me te ver.
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor, ik ging er vanuit dat jij wel een dps increase wou zonder erg veel in te leveren in je defence. Jij wilt dat niet prima

Edit: niet kunnen tanken van moltens? haha laat me niet lachen :)

[ Voor 4% gewijzigd door chr0me1 op 31-08-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Darth Malak schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:37:
Wat ik vaag vind is dat ik had verwacht dat na 1.04 er een behoorlijk groter aantal 800+ wapens op de AH te vinden zouden zijn en dat de prijs wat zou dalen. Echter het lijkt erop dat ze schaarser zijn en duurder. Geeft weer een beetje voeding aan de ideeen dat drops dynamisch beinvloed worden door het aanbod op de AH.. Maar ja, daar zijn de meningen over verdeeld natuurlijk. :)

[...]

Omdat je ook wel heel erg veel CHC en CHD op bijna alle onderdelen van je gear hebt zitten.. En natuurlijk vrij prijzige (oftewel ontiegelijk duur) CHD gems in je beide wapens hebt zitten... Maar er zijn natuurlijk meerdere wegen naar rome. Of met LOH spelen en minder DPS of zonder LOH spelen en alles kappot slaan voodat je teveell damage neemt.
Als monk zonder LOH spelen is sws geen goed idee lijkt me daarom heb ik ook zeker wel LOH 1100 om precies te zijn maar heb dit ipv op mijn wapens op mijn ringen en amulet verdeeld. maar er zijn idd meerdere manieren om dit spel te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die een melee DH heeft? :) Ik ga het vanavond proberen, wel een paar grote stappen terug, denk weer terug naar A1 inferno, met 1mil investment in gear :P Eens kijken wat het wordt! Heb alle skills alvast naast elkaar gezet die zonder ranged weapon gebruikt kunnen worden.
Denk dat een semi-monk setup wel werkt, veel LoH, allres, shield, en dan kijk ik wel verder wat betreft DPS, voor 1mil kom je niet ver als je dan ook nog hoge dps wilt :P
Ik zal jullie up to date houden over of het werkt en/of bevalt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Darth Malak schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:37:
Ik weet niet welke AH jij gebruikt, maar het is toch ook zo. Ik heb nog zeker 5 wapens met 800+ dps in mijn stash. Ik ben gister maar begonnen ze naar de vendor te brengen door het overschot.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-10 11:11
Dakreal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:50:
Vroeger ruilde ik met diablo2, en nu gebruik de AH. Das gewoon een functie ingame, niet iets waardoor je zou ' cheaten '. Gebruik van de AH maakt het ook niet makkelijker, het kost nog steeds tijd om goeie gear te fixen van de ah.
Ik vind wel dat er veel veranderd is. In d2 kon je hele setjes klaarleggen voor je nieuwe char. Man man, op level 26kon je los met je amazon, want dan kon je Skystrike boog gebruiken, met 1-250 lightning dmg! Het maakte ECHT uit wat voor items je had. Zooitje tir-runes equippen, en losgaan met multishot in die 8-player games, bloodruns of hoe 't dan ook heette. En eerder nog, kon je je Sigons belt, boots + gloves aan!^EINDELIJK 10% lifesteal, hoop str + vit, 30% faster run, en een flink zooitje MF, en goeie armor. En op level watdanook, je shaftstop. Of je Herald of Zakarum. En een amazon dan, voor en na Titans revenge? Oei.

Nu zit je telkens in het AH te kijken hoe duur de volgende rare is, en hoeveel str + vit daar dan op zit.

Mijn lvl99 hardcore paladin had een 197% defense ethereal Zakarum met een Zod erin. Man, dat wisten al mijn vrienden ;-) Mijn SC barb had als een vd eersten een BOTD warpike (397% ik had zo'n teringmazzel). 'Is that a BOTD warpike?' 'can i see your weap plz'? 'whats maxdmg?? '1279 =]' ww00t', dat was bruut hoor.

Grootste nadeel van het AH vind ik; je ziet of spreekt niemand meer. Geen trade-games, geen trade-channels, geen afdingen, geen contacten maken, geen ruilhandel, niet ff mephisto beuken als je toch in die game bent: je zit gewoon in je eentje een database door te scrollen (elke keer op mainstat+vitality en later res-all of lifeonhit), naar generieke items. Je betaalt met gold en dan equip je het ding en dan wordt je 6% sterker. Of: als je een -14level requirement wapen hebt liggen (dat is echt leuk!) even tien keer zo sterk ;-)

D2: elk wapen had een unique range. Een war scythe zat op -20 attack speed, met range 4. Een Warpike zat op +20 attackspeed (langzamer dus), met range 6. Elk wapentype kon een maximaal aantal sockets hebben. Je kon kiezen uit 50+ soorten runes ipv str/vit/dex/int. Och, en dan heb ik het nog niet eens over je stats, en je skillpunten die je moest verdelen.

Eigenlijk is d3 best wel een saai kutspel. Ze zouden de stat allocation terug moeten brengen, en daarnaast skillpoints moeten geven zodat je je RUNES kan 'levellen'. Stel je voor, Cleave gebruiken met 10 punten in de dmg rune, 1 puntje in de andere rune, en 5 punten in de increased dmg rune. Dat lijkt me HEEL vet. Maar toch niet kunnen stoppen met spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:43:
Iemand hier die een melee DH heeft? :) Ik ga het vanavond proberen, wel een paar grote stappen terug, denk weer terug naar A1 inferno, met 1mil investment in gear :P Eens kijken wat het wordt! Heb alle skills alvast naast elkaar gezet die zonder ranged weapon gebruikt kunnen worden.
Denk dat een semi-monk setup wel werkt, veel LoH, allres, shield, en dan kijk ik wel verder wat betreft DPS, voor 1mil kom je niet ver als je dan ook nog hoge dps wilt :P
Ik zal jullie up to date houden over of het werkt en/of bevalt !
Die build (tenminste, met grenades en caltrops) werkt na patch 1.04 niet meer omdat zowel grenades, chakram armor en caltrops generfed zijn qua procs, je krijgt nu gewoon niet genoeg life meer terug.
caltrops vervangen door vault met ToC helpt wel, maar is voor mij geen waardig vervanger.

Ik ben dus langzaam aan het sparen voor een nieuwe build. Ben nu nog hybrid tank-ranged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50

KneoK

Not in a million lightyears

Beetje laat misschien maar als toevoeging op de rest, die 10% op je Elemental Arrow wordt niet meegenomen in je dps waarde, dus waarschijnlijk ben je wat dps betreft wel veel beter af met de legendary als je EA gebruikt.
gaspit schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:34:
[...]

ToC doet bij mij nog exact net zoveel damage als een paar dagen terug :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

chr0me1 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:43:
[...]

Als monk zonder LOH spelen is sws geen goed idee lijkt me daarom heb ik ook zeker wel LOH 1100 om precies te zijn maar heb dit ipv op mijn wapens op mijn ringen en amulet verdeeld. maar er zijn idd meerdere manieren om dit spel te spelen :D
Ow ja klopt... Nou moet zeggen dat je extreem lekker gear hebt.. :) Helaas beperken bij mij de upgrades zich tot... nul... aangezien de upgrade voor 1 item alleen al ver boven de gold hoeveelheid gaan. Jij hebt volgens mij duidelijk meer geluk met drops gehad.
xV0rtexx schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:44:
[...]

Ik weet niet welke AH jij gebruikt, maar het is toch ook zo. Ik heb nog zeker 5 wapens met 800+ dps in mijn stash. Ik ben gister maar begonnen ze naar de vendor te brengen door het overschot.
Ik bedoelde natuurlijk goede 800+ wapens.. Met socket en/of chd etc.... Van die om en nabij 800 heb ik er ook wel de nodige in m'n stash zitten maar zijn bijna allemaal inderdaad bijna vendor trash.

[ Voor 29% gewijzigd door Darth Malak op 31-08-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
chr0me1 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:39:
[...]

Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor, ik ging er vanuit dat jij wel een dps increase wou zonder erg veel in te leveren in je defence. Jij wilt dat niet prima

Edit: niet kunnen tanken van moltens? haha laat me niet lachen :)
Ik wil graag een increase in dps zonder in te leveren op loh. Mijn probleem met een hebben van loh op amulet/ring oid is ook het hebben van magic find. Prioriteiten stellen zeg maar. Ik wil mijn oculus ring niet kwijt. :'(

En ja ik facetank die meuk in act 3. Dit kan makkelijk met 1600loh 9,2k armor en 841 all res. Ook als ze gestackt zijn met andere effecten.

[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 31-08-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:07:
[...]

Ik wil graag een increase in dps zonder in te leveren op loh. Mijn probleem met een hebben van loh op amulet/ring oid is ook het hebben van magic find. Prioriteiten stellen zeg maar. Ik wil mijn oculus ring niet kwijt. :'(

En ja ik facetank die meuk in act 3. Dit kan makkelijk met 1600loh 9,2k armor en 841 all res. Ook als ze gestackt zijn met andere effecten.
Het voordeel is wel, als je meer DPS hebt, heb je minder LoH nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:11:
[...]

Het voordeel is wel, als je meer DPS hebt, heb je minder LoH nodig!
Niet helemaal. Als jij bij wijze van spreken 50k dps haalt omdat je elke seconde één hit doet van 50k heb je meer LoH nodig dan als je 50k haalt door elke seconde tien keer voor 5k te hitten. Hangt dus van je class en spec af. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Wolf schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:07:
[...]

Oke naja magic find boeit mij niets dusja daar zal het verschil dan wel zitten ;)

Ik zeg toch ook niet dat jij dat niet kan? ik reageer op jou tekst

"Dit is een mening en geen feit. Ik kies er voor om moltens, desecrators en arcane lasers te kunnen facetanken en je gaat mij niet vertellen dat jij dat wel kan"

en mijn reactie daarop is dat ik dat ook wel kan tanken lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
chr0me1 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:14:
[...]

Oke naja magic find boeit mij niets dusja daar zal het verschil dan wel zitten ;)

Ik zeg toch ook niet dat jij dat niet kan? ik reageer op jou tekst

"Dit is een mening en geen feit. Ik kies er voor om moltens, desecrators en arcane lasers te kunnen facetanken en je gaat mij niet vertellen dat jij dat wel kan"

en mijn reactie daarop is dat ik dat ook wel kan tanken lol
Meh ik moet beter lezen.

Ik heb een keer iemand in de party gehad met exact dezelfde build als jij (misschien was jij het wel?) en die ging toch wel veel vaker neer dan ik. :P

En laten we wel wezen, het is niet alsof ik weinig dmg doe. :P

37k dps voor een tank build met 270%mf in totaal is niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:13:
[...]

Niet helemaal. Als jij bij wijze van spreken 50k dps haalt omdat je elke seconde één hit doet van 50k heb je meer LoH nodig dan als je 50k haalt door elke seconde tien keer voor 5k te hitten. Hangt dus van je class en spec af. ;)
Daar zit wat in! maar in het geval van Monk weet je dat je veel Hits per Second hebt als je dual wield.

Daarnaast heb je niet perse LoH nodig als Monk als je hoge dps hebt. Maar ik weet dat Wolf het daar niet mee eens is ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 16:18 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Wolf schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:16:
[...]

Meh ik moet beter lezen.

Ik heb een keer iemand in de party gehad met exact dezelfde build als jij (misschien was jij het wel?) en die ging toch wel veel vaker neer dan ik. :P

En laten we wel wezen, het is niet alsof ik weinig dmg doe. :P

37k dps voor een tank build met 270%mf in totaal is niet gek.
haha zou best kunnen! toegeven kan ik niet 2 minuten lang alle packs tanken daarom ga ik in party's nog wel eens dood maargoed ieder zn eigen style :) ik heb ook niet gezegd dat je een slechte char hebt he :P

[ Voor 4% gewijzigd door chr0me1 op 31-08-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chr0me1 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:21:
[...]

haha zou best kunnen! toegeven kan ik niet 2 minuten lang alle packs tanken daarom ga ik in party's nog wel eens dood maargoed ieder zn eigen style :)
Ik ben benieuwd naar jou build! zou je, je armory kunnen linken ?

Edit* Nvm zag je link hierboven al staan. Waarom gebruik je geen MoC?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
chr0me1 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:21:
[...]

haha zou best kunnen! toegeven kan ik niet 2 minuten lang alle packs tanken daarom ga ik in party's nog wel eens dood maargoed ieder zn eigen style :) ik heb ook niet gezegd dat je een slechte char hebt he :P
Haha. Dan had ik je ook keihard uitgelachen als je dat had gezegd. Ik denk dat mijn gear wel van het hoogste niveau is. :P

We zijn het met elkaar eensch dat de wapens beter kunnen. We gaan eens browsen op de ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:22:
[...]

Ik ben benieuwd naar jou build! zou je, je armory kunnen linken ?

Edit* Nvm zag je link hierboven al staan. Waarom gebruik je geen MoC?
Ik kan niet zonder Evasion op act 3,4 daar heb ik toch echt iets te weinig armor voor :(
Singleplayer speel ik met evasion/backlash

[ Voor 5% gewijzigd door chr0me1 op 31-08-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:33
Yes, eindelijk big D op Inferno neergelegd met mijn monk. Ik had het al een tijdje uitgesteld omdat ik act IV niet door kwam, maar na wat act III farmen en een paar upgrades ging ik het toch proberen. Uiteindelijk viel alles heel erg mee. Rakanoth: facetanked. Izual: facetanked. Diablo: oeps in het shadow realm, kooitje en dood (faal, ik weet het). Tweede poging Diablo: bingo!

De build die ik nu heb bevalt mij prima. Hij doet meer schade dan mijn barb en kan veel meer tanken dan mijn barb. Niet zichtbaar op het profiel: res all is 480. Life on hit is 192. En wat tot mijn verrassing best lekker werkt: 5.8% life stolen.

Volgend station: paragon schrapen, gear verbeteren en witch doctor levelen, dat is namelijk mijn enige hero die nog niet de 60 heeft aangetikt.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeih :D
15k health en 4k dps inc voor maar 7m :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
cfern schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:52:
Yes, eindelijk big D op Inferno neergelegd met mijn monk. Ik had het al een tijdje uitgesteld omdat ik act IV niet door kwam, maar na wat act III farmen en een paar upgrades ging ik het toch proberen. Uiteindelijk viel alles heel erg mee. Rakanoth: facetanked. Izual: facetanked. Diablo: oeps in het shadow realm, kooitje en dood (faal, ik weet het). Tweede poging Diablo: bingo!

De build die ik nu heb bevalt mij prima. Hij doet meer schade dan mijn barb en kan veel meer tanken dan mijn barb. Niet zichtbaar op het profiel: res all is 480. Life on hit is 192. En wat tot mijn verrassing best lekker werkt: 5.8% life stolen.

Volgend station: paragon schrapen, gear verbeteren en witch doctor levelen, dat is namelijk mijn enige hero die nog niet de 60 heeft aangetikt.
Damn wat heb jij weinig armor zeg. Petje af dat je daarmee inferno hebt gecleared!!

Gaat farmen eigenlijk een beetje lekker?

Pagina: 1 ... 14 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.