MicScott schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:41:
[...]

Ik zou dat wapen omwisselen voor iets met life steal of loh en er dan een crit gem in stoppen.
Daar was ik al naar op zoek, maar zie telkens items die wel een upgrade zijn (volgens calculator +4k dps oid), maar waarbij ik toch geen "WOW" gevoel heb, terwijl ze wel flink wat kosten.. :/
Ook zou ik als eerste op zoek gaan naar een goed amulet met chc/ias/chd (2 van de 3). Zelfde verhaal voor de ringen. Zoek naar iets met 2 van die 3 stats. Is wel te vinden met dat budget. Je DPS schiet dan echt enorm omhoog.
Zelfs met 2 stats en int of resist zijn die al erg duur.. Maar ik ga vanavond weer een rondje ringen/amulets doen, heb ik al even niet gedaan omdat ik best tevreden was met deze.
Je hebt meer dan genoeg leven, dus denk er eens over na om een Andariels Visage (legacy te kopen met int/crit chance en een socket.) Ik heb de mijne (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Moos-2298/hero/4887144) gisteren op de kop getikt voor 1,5 miljoen ofzo. Die legacy AV's zijn nu spotgoedkoop. Bonus: geen increased fire damage taken :D
Ik lever dan wel weer all resist in.. Maar goed, zal ff kijken wat die kosten. :) Als het te veel is dan heb ik weer een half-half gevoel, koop liever geen Legacy items meer..
En fok movement speed.
Will do! :+ Ik kan evt ook gewoon een Lacuni Prowlers proberen te scoren met int/crit chance, zodat ik daar m'n movement speed vandaan haal :)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 30-08-2012 14:59 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Angeloonie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:58:

Will do! :+ Ik kan evt ook gewoon een Lacuni Prowlers proberen te scoren met int/crit chance, zodat ik daar m'n movement speed vandaan haal :)
Ja, maar die kosten al gauw 30 mil :/

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04
Bedankt voor de info, dan ga ik eens zoeken naar de Sin War boeken. Heb ik wat te lezen als ik op vakantie ga volgende maand 8)

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 23:02
Iemand zin om samen te spelen, Act 3 inferno net voorbij Siegebreaker assault beast?

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Dark Master schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:08:
Iemand zin om samen te spelen, Act 3 inferno net voorbij Siegebreaker assault beast?
Sure; lootman#2167

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:49
Dat item geeft mij een DMG increase van 28K :+

Dat is nog meer dan ik nu heb xD

bl44t

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:26

Thompson

Beeromaniac

Holy shit wat een gruwlijke drop. 199% crit en 100% op de bleed en socket. Als het str ipv dex was dan was het NOG meer waard maar dit is geniaal.

Beeromaniac

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:36:
Ik probeer mijn WD al dagen te upgraden, maar het wil niet echt lukken. Tenminste, ik kan wel upgrades vinden maar vind die te duur t.o.v. van de verbeteringen.

Linkje: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/12161779

Had gisteren bijna een 10xx Echoing Fury gekocht met LoH en intelligence voor 5 mil oid, maar ik wil een echt dikke upgrade hebben voor dat geld. Zo goed is mijn wapen IMO ook weer niet.

Mijn chest is dramatisch, maar ik wil dan meteen upgraden naar iets met 3 sockets, hoge vit/life% of medium vit én life%, en all resist, en dan kom ik meestal bij Cindercoat terecht. Alleen heb ik dan het idee dat ik weer een tussenoplossing heb, ipv een grote verbetering. Het is wel weer meteen minimaal 40 all res er bij.
Boots zijn qua stats OK, maar missen all res en movement speed, maar ook dan ga je naar dure upgrades, die in dat geval geen DPS gaan opleveren, en alleen je andere stats boosten.

Enige dat ik deze week heb kunnen vinden is de belt, die ik voor slechts 600k heb kunnen winnen. De rest van de items zijn IMO te duur t.o.v. de verbeteringen.

Uitgaande van een maximum van 5 mil per item, welk item zouden jullie dan als eerste vervangen?
Probeer meer chd en chc te pakken ivm ias. Ias werkt negatief voor ons mana :)
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:20:
Yay, net de Andariel's Visage weten te snipen die ik zo graag wilde (int / pickup radius). Samen met wat overige upgrades zit het nu heerlijk allemaal. Geen Wizard meer voor me voorlopig. :)

Speelt echt fijn trouwens. Rain of Toads healt met +400 life on hit prima, zelfde geldt voor Acid Rain. Soul Harvest is met de rune gemakkelijk op 5 stacks te houden. Met m'n +36 yard pickup loop ik continu met Gruesome Feast buffs en als ik daarover heen Big Bad Voodoo - Slam Dance cast, is het helemaal een feest.

Man man wat hebben ze de WD leuk gemaakt. :)
Met m'n huidige attackspeed ziet Rain of Toads spam er echt ontzettend dom en grappig uit. :+

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jaxe-2229/hero/1221871
Met zoveel pickup radius zou ik PTV laten vallen voor circle of life en je garg vervangen voor sacrifice met mana hierdoor zul je stuk meer dps doen en je kunt acid rain spammen!

Oke net uitgeprobeerd helaas werkt het niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 15:44 ]

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:55
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:19:
[...]

Leg die eens uit graag.
Ik heb namelijk geen manaproblemen gezien toen ik deze week +15% IAS erbij deed op mijn gear.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Niet mee eens. We hebben maar weinig spells die veel mana gebruiken en ook daadwerkelijk iets toevoegen aan onze dps/survivability.

Met zoveel pickup radius zou ik PTV laten vallen voor circle of life en je garg vervangen voor sacrifice met mana hierdoor zul je stuk meer dps doen en je kunt acid rain spammen!
Ook niet mee eens. Sacrific neemt twee hele skills in beslag op je action bars en is tijdens gevechten met elites praktisch nutteloos.

[ Voor 39% gewijzigd door MicScott op 30-08-2012 15:25 ]

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
KneoK schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:51:
[...]

1400/100 = 14
14x1.500 = 21.000
21.000/3 = 7.000dps

Ofwel 1400x15/3. Maak ik dan ergens de rekenfout? 70k/s Komt inderdaad wel dichter in de buurt van mijn output, al mis ik dan nog steeds een hoop.
Mmmm volgens mij was ik niet wakker want je hebt natuurlijk gewoon gelijk qua berekening. Hij kan alleen nooit juist zijn..

Ik doe zelf met 1000dps 1H-xboog zo'n 30-50k volgens mij

[ Voor 21% gewijzigd door Klitse op 30-08-2012 15:24 ]

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Ja misschien maken ze de fout gelijk mij van een grote mana verbruiker als main attack. Straks eens zien of het ook anders kan. Ik heb bvb gezien dat jij die firebombs gebruikt, misschien is dat in combinatie met die passive dat alles meer damage doet en meer mana cost effectiever dan een acid rain zonder die passive.
Veel ideetjes, hoelang nog tot 17u30 :'(
MicScott schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:23:
[...]

Niet mee eens. We hebben maar weinig spells die veel mana gebruiken en ook daadwerkelijk iets toevoegen aan onze dps/survivability.

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:23:
[...]

[...]

Ook niet mee eens. Sacrific neemt twee hele skills in beslag op je action bars en is tijdens gevechten met elites praktisch nutteloos.
Waarom 2 ? dogs heb ik sowieso in me skill tree tenminste ik wil. Sacrifice is 1 van sterkste skills die geen mana kost maar juist geeft.

Wij hebben juist wel skills die veel mana kosten. bears/acid rain/ locust swarm/.
5 acid en je bent oom 8)7 Ga je jou ias richting de 2.0 helpen dan zit je binnen 2.5 sec zonder mana

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:55
Die OOM-problemen hebben er mij toe gezet om niet die skills als main te gebruiken.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:35:
[...]

Waarom 2 ? dogs heb ik sowieso in me skill tree tenminste ik wil. Sacrifice is 1 van sterkste skills die geen mana kost maar juist geeft.

Wij hebben juist wel skills die veel mana kosten. bears/acid rain/ locust swarm/.
5 acid en je bent oom 8)7 Ga je jou ias richting de 2.0 helpen dan zit je binnen 2.5 sec zonder mana
Nou, één dan, als je toch al dogs gebruikt. En het probleem met sacrifice is dat het op elites bijna nutteloos wordt, met circle of life nét iets minder nutteloos. En daar sta je dan als je dogs op zijn met een nutteloze sacrifice, zombie dogs op cooldown en circle of life die op dat moment ook nutteloos is, terwijl je juist op elites alle beetjes nodig hebt.

En die dps spells die je noemt zijn in alle fatsoenlijke builds overbodig. Misschien met uitzondering van acid rain, maar of je nou oom gaat na 5 casts in 3 seconden of 5 seconden, maakt ook niet zo veel uit.

Verwijderd

Een build zonder bears is gewoon veel te traag. Wil je a3 binnen uur schoon hebben dan kun je niet om bears heen.

Verwijderd

Oke net uitgeprobeerd helaas werkt het niet.
Zo speelde ik eerst min of meer. Inderdaad met Circle of Life, maar ipv Soul Harvest Sacrifice.
Ik gebruikte echter Sacrifice om e.o.a. reden veel te weinig en was ook niet echt onder de indruk van de damage. Met name tegen elites vond ik het vaak niet al te geweldig. Misschien met mijn nieuwe gear en dubbele dps wel. Het is te proberen, want het is wel tof om die dogs steeds te zien reviven hehe.

Overigens cast ik 2x Acid Rain als start op grote groepen / elites. Alles non-elite smelt al weg, overblijvers zerg ik neer met Toads. Vaak is het 2x Acid Rain, paar keer Toads, 2x Acid Rain etc tijdens elites. Speelt best leuk voor me. :)

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50

KneoK

Not in a million lightyears

Timeless schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:23:
[...]

Mmmm volgens mij was ik niet wakker want je hebt natuurlijk gewoon gelijk qua berekening. Hij kan alleen nooit juist zijn..

Ik doe zelf met 1000dps 1H-xboog zo'n 30-50k volgens mij
Ik snap er ook niets van. Misschien wordt niet je weapon damage maar je unbuffed damage output genomen als uitgangspunt. Als ik de allerlaagste damage neem, unbuffed dus zonder Steady Aim, Archery en Sharpshooter dan zit ik op 77k, dat zou dan 385k dps/s worden. Dat zou verklaren waarom bijvoorbeeld een Demonic Tremor met bijna 500k damage bijna in één keer dood is door een ToC. Maar aan de andere kant, als ik dan deze getallen weer zie dan zit ik hooguit op de helft van die 385k/s:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/C6SjQpN4grPdbdwD5vAHDUnm/full.jpg

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:46:
Een build zonder bears is gewoon veel te traag. Wil je a3 binnen uur schoon hebben dan kun je niet om bears heen.
Wat heb je dan voor een build dat je act 3 binnen een uur doet? Inclusief alle dungeons? Lijkt me sowieso belachelijk snel. Linkje naar je profiel?

Verwijderd

Ik zie hier een discussie over lifesteal, maar het is bekend dat je maar 20% van je lifesteal hebt op inferno ?

of heb ik het allemaal verkeerd begrepen, in dat geval negeer dit maar

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 15:56 ]

• MicScott

MicScott

.Grey.

KneoK schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:50:
[...]

Ik snap er ook niets van. Misschien wordt niet je weapon damage maar je unbuffed damage output genomen als uitgangspunt. Als ik de allerlaagste damage neem, unbuffed dus zonder Steady Aim, Archery en Sharpshooter dan zit ik op 77k, dat zou dan 385k dps/s worden. Dat zou verklaren waarom bijvoorbeeld een Demonic Tremor met bijna 500k damage bijna in één keer dood is door een ToC. Maar aan de andere kant, als ik dan deze getallen weer zie dan zit ik hooguit op de helft van die 385k/s:

[afbeelding]
Je weapon damage is niet gewoon de damagewaarden die op je wapen aangegeven staan, maar je gemiddelde hit dat je wapen doet, inclusief alle dmg + chd bonussen.

Mijn (average) weapon damage is bijvoorbeeld 44000, met een 900dps wapen.

Reken het voor de grap eens hiermee uit, dan kom je waarschijnlijk dichter in de buurt van wat de spell echt doet:

http://www.d3rawr.com/e
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:54:
Ik zie hier een discussie over lifesteal, maar het is bekend dat je maar 20% van je lifesteal hebt op inferno ?
Ja, onze berekeningen hadden die 20% er al in.

[ Voor 11% gewijzigd door MicScott op 30-08-2012 15:57 ]

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:13

ChUcKiE

Dus........

En hoe zit dat met Life After Kill? Stel dat je daar een hoge roll op je wapen hebt, dan tikt die dus wel lekker aan als LoH slechts een percentage oplevert.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ChUcKiE schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:56:
[...]

En hoe zit dat met Life After Kill? Stel dat je daar een hoge roll op je wapen hebt, dan tikt die dus wel lekker aan als LoH slechts een percentage oplevert.
Lak is klote vs Elites, en dat is het mobtype wat je zoekt, van normale mobs heb ik echt geen last of problemen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
[...]

Lifesteal is dmg converted to life, en dat is idd 20% op inferno. LoH is een heel ander verhaal en is ook niet reduced op inferno?

Verwijderd

[...]

-LOH is gewoon afhankelijk van je spell, verder gebeurt hier niks mee
-Lifesteal is % * 0.2 op inferno
-Life On kill weet ik niet zeker, maar lijkt mij niet zo goed aangezien je er niks aan hebt bij elites.

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Een van de grootste problemen voor mij is dat mijn pets echt binnen notime platliggen in a2, a3.... De domme AI zorgt er verder ook voo at die runderen lekker blijven staan als er een dooie pack mob explodeert.. oneshot... Vooral bij de lastige combos waar je ze juist zo hard nodig hebt.

En als pets midfight platliggen wordt t soms best tricky, zelfs in a2. Heb daarom ook maar weer grasp in gebruik genomen zodat ik in ieder geval nog wat cc heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 30-08-2012 16:01 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Natuurlijk, maar naarmate je meer en meer damage doet wordt Life Steal natuurlijk evenredig meer effectief, terwijl Life on Hit (hetgeen voornamelijk afhankelijk is van je attack speed) gelijk blijft. Bij 100k dps en 6% LS heal je jezelf met 1.200 hps (100.000 × 0,06 × 0,2). Als je crit voor 300k is dat een instant heal van 3.600. Life on Hit kan er met zulke getallen gewoon niet tegenop, maar dit geldt uiteraard alleen voor high-end gear.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Rone schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:12:
[...]

Natuurlijk, maar naarmate je meer en meer damage doet wordt Life Steal natuurlijk evenredig meer effectief, terwijl Life on Hit (hetgeen voornamelijk afhankelijk is van je attack speed) gelijk blijft. Bij 100k dps en 6% LS heal je jezelf met 1.200 hps (100.000 × 0,06 × 0,2). Als je crit voor 300k is dat een instant heal van 3.600. Life on Hit kan er met zulke getallen gewoon niet tegenop, maar dit geldt uiteraard alleen voor high-end gear.
Klopt ook helemaal! Ze hebben ook aangegeven vanuit blizzard dat ze dit gedaan hebben om te voorkomen dat LS te OP is. Mocht het te veel generfed zijn dan zullen ze het in de toekomst nog gaan aanpassen.

LoH wordt ook steeds slechter naarmate je meer DPS krijgt. omdat je een kleinere tijdspan moet overleven.

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 16:10

amas

Law of Nature: Chaos

Ik ben met mijn Demon Hunter nu in Act IV. Net Izual verslagen, met grote moeite. Uiteindelijk ben ik bij Diablo aangekomen en het lukt me maar niet om hem neer te krijgen. Ik krijg simpelweg te veel schade. Daarom zit ik nu een beetje te dubben welk item ik ga upgraden. Ik heb net mijn boots vervangen en aas nu op een ring (voor 10M). De upgrades zijn helaas zo ontzettend duur, en als ik al een upgrade vind is het of een klein beetje AS of misschien een keertje 3k damage erbij. Of moet ik een hele andere weg inslaan. Zo staat het er nu voor: http://eu.battle.net/d3/e...enguin-2466/hero/16381375. Act 2 is een eitje, Act 3 is mogelijk met af en toe doodgaan, en Act 4 gaat met moeite.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• MicScott

MicScott

.Grey.

TheAmassama schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:01:
Ik ben met mijn Demon Hunter nu in Act IV. Net Izual verslagen, met grote moeite. Uiteindelijk ben ik bij Diablo aangekomen en het lukt me maar niet om hem neer te krijgen. Ik krijg simpelweg te veel schade. Daarom zit ik nu een beetje te dubben welk item ik ga upgraden. Ik heb net mijn boots vervangen en aas nu op een ring (voor 10M). De upgrades zijn helaas zo ontzettend duur, en als ik al een upgrade vind is het of een klein beetje AS of misschien een keertje 3k damage erbij. Of moet ik een hele andere weg inslaan. Zo staat het er nu voor: http://eu.battle.net/d3/e...enguin-2466/hero/16381375. Act 2 is een eitje, Act 3 is mogelijk met af en toe doodgaan, en Act 4 gaat met moeite.
Probeer anders eens een build met wat defensive skills/healing skills erin? DPS is niet echt van belang op diablo.

TheAmassama schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:01:
Ik ben met mijn Demon Hunter nu in Act IV. Net Izual verslagen, met grote moeite. Uiteindelijk ben ik bij Diablo aangekomen en het lukt me maar niet om hem neer te krijgen. Ik krijg simpelweg te veel schade.
Waardoor ga je dood dan? :)

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:24
MicScott schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:10:
[...]
DPS is niet echt van belang op diablo.
Hoezo? Je wilt hem toch *ooit* eens neerkrijgen? :)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Kwakkel schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:11:
[...]

Hoezo? Je wilt hem toch *ooit* eens neerkrijgen? :)
Vergeet nooit de gouden regel: Als je dood bent, doe je 0 dps. ;)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• amas

amas

Voornamelijk mijn shadow clone eigenlijk :+ 14k damage per pijl en zijn haar Bola Shot one-shot me. Daarnaast kan diablo er ook wat van. 12k per slag van hem. Z'n vuurbol doet _bijna_ alles. Dus ja, even een slippertje en het is afgelopen. Nu kan ik natuurlijk wel Gloom activeren, maar mn Discipline raakt ook een keer op.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• MicScott

MicScott

.Grey.

TheAmassama schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:13:
[...]

Voornamelijk mijn shadow clone eigenlijk :+ 14k damage per pijl en zijn haar Bola Shot one-shot me. Daarnaast kan diablo er ook wat van. 12k per slag van hem. Z'n vuurbol doet _bijna_ alles. Dus ja, even een slippertje en het is afgelopen. Nu kan ik natuurlijk wel Gloom activeren, maar mn Discipline raakt ook een keer op.
Met 56k dps is die clone toch zo dood?

TheAmassama schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:13:
[...]

Voornamelijk mijn shadow clone eigenlijk :+ 14k damage per pijl en zijn Bola Shot one-shot me. Daarnaast kan diablo er ook wat van. 12k per slag van hem. Z'n vuurbol doet _bijna_ alles. Dus ja, even een slippertje en het is afgelopen. Nu kan ik natuurlijk wel Gloom activeren, maar mn Discipline raakt ook een keer op.
Oplossing 1: Bij de shadow clone rondjes rennen door het gebied totdat de clone verdwijnt. Na een tijdje verdwijnen ze namelijk.
Oplossing 2: Vervang je Cluster Arrow met Smoke Screen, dan kun je even in god-mode als het nodig is.
Oplossing 3: Gebruik geen Trail of Cinders, te veel risico om geraakt te worden en kost discipline.
Oplossing 4: Gebruik Companion - Bat icm Multishot - Suppression Fire om Hatred terug te krijgen (1 voor elke multishot, niet veel, maar kan een groot verschil maken).
Oplossing 5: Minder door Diablo geraakt worden. De enige attacks die je zouden moeten kunnen raken zijn zijn normale melee attack en z'n Lightning Breath. Z'n vuurbal mag je gewoon echt niet kunnen raken, dan doe je iets fout.
Oplossing 6: Gebruik ipv Frost Arrow, Nether Tentacles om te healen.

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 30-08-2012 17:22 ]

• amas

amas

MicScott schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:14:
[...]

Met 56k dps is die clone toch zo dood?
Klopt, maar als Diablo z'n werk heeft gedaan, laat hij me vaak met weinig levens achter, en dan een pijl door m'n hoofd krijgen is over het algemeen fataal.
Het is wel mogelijk om Diablo dood te krijgen, door heel voorzichtig te spelen, geluk hebben met zijn aanvallen, health globes etc... Maar na 8 keer proberen was mn humeur wel zo'n beetje weg :P

edit: ik zal vanavond jullie tips ff proberen. Hopelijk lukt het :) bedankt voor de reactie iig.

[ Voor 8% gewijzigd door amas op 30-08-2012 17:19 ]

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:24
Rone schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:12:
[...]

Vergeet nooit de gouden regel: Als je dood bent, doe je 0 dps. ;)
Da's waar :D
Maar (en weet niet of Diablo healt) als hij sneller healt dan dat jij damage doet, kom je er ook nooit natuurlijk. Dat was in D2 toch wel heel pijnlijk. Heeft vreselijk lang geduurd voor ik Diablo (op Normal dan nog) eronder kreeg.
Nu, in D3 (ook op Normal), met mijn Monk had ik hem meteen (zonder dood te gaan). was eigenlijk een beetje een teleurstelling :P

• MicScott

MicScott

.Grey.

TheAmassama schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:17:
[...]

Klopt, maar als Diablo z'n werk heeft gedaan, laat hij me vaak met weinig levens achter, en dan een pijl door m'n hoofd krijgen is over het algemeen fataal.
Het is wel mogelijk om Diablo dood te krijgen, door heel voorzichtig te spelen, geluk hebben met zijn aanvallen, health globes etc... Maar na 8 keer proberen was mn humeur wel zo'n beetje weg :P

edit: ik zal vanavond jullie tips ff proberen. Hopelijk lukt het :) bedankt voor de reactie iig.
Ik had hetzelfde met m'n WD. Toen heb ik mijn build omgewisseld naar zo'n beetje alle skills die ik kon vinden die leven terruggaven, plus een godmode skill en een crowd control skill voor de clones. Volgens mij kan een DH godmoden met smokescreen, en je hebt vast wel een stun oid. Verder gewoon van alles met heals kiezen. (Dit alles zeg ik zonder kennis van de DH.)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Meh, wat is Ghom een uitdaging als je undergeared aan act 3 begonnen bent. :P Afgelopen weekend heb ik er redelijk hard op lopen wipen met een vriend van me, ik op mijn witch doctor, hij op zijn wizard. Uiteindelijk maar de brui eraan gegeven aangezien we niet verder kwamen dan 50%. Ik heb het later nog eens in mijn eentje geprobeerd in een spec met zombie dogs en gargantuan, maar die gingen me te snel dood om effectief te zijn. Toen maar wat met mijn spec zitten klooien, maar zonder pets ging het nóg slechter. Toen heb ik maar gespect in beide passives die minder damage op mijn pets opleveren, de dogs rune genomen die hen en mij elk laat healen voor 25% van de damage die ze doen en de passive skill erbij gepakt die me 4 van die dogs laat hebben. Toen overleefden zowel mijn hondjes als mijn gargantuan lang genoeg om mooi op afstand te kunnen nuken. Best een leuke spec om te spelen ook. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 15:43

Elp

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:59:
[...]
-Life On kill weet ik niet zeker, maar lijkt mij niet zo goed aangezien je er niks aan hebt bij elites.
Ik had het er een paar pagina's geleden ook al over, maar Life after Kill werkt prima.

Ik heb net voor de lol een goedkope Barb Life after Kill build gemaakt kost in totaal 575.000 gold. Daar speel je prima Act 2 mee uit. Ghom geprobeerd en die gaat ook dood, zonder zelf dood te gaan. Om Act 3 comfortabel uit te spelen moet er wellicht nog 500k bij om wat meer DPS te krijgen, maar dan heb je nog steeds een goedkope build die werkt.

Ik snap dat je voor dezelfde hoeveelheid gold een leuke WW barbarian kan maken, maar dit is dus ook een prima alternatief. Er in chargen/leapen, Rend spammen en rondrennen. Linkje: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Elp-2240/hero/7780276

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik dacht voor de gein eens proberen te snipen en daarmee winst te maken;

Voor 15k kocht ik;
Monk Fist weapon 727.3 DPS
+49 Str
+268 Dex
+410 life on hit
Spirit Generation +2.17

15 uur later en hij is verkocht voor 637.500 netto _/-\o_

Beeromaniac

Verwijderd

Even geconfirmed dat Gruesome Feast en Soul Harvest wel degelijk stacken. Net de 100.000 dps gebroken met mijn WD. :D

• NegativeFreak
  • Laatst online: 29-09 14:48
Sinds mijn grote vangst van gisteren weer ff bezig geweest met gems craften, had toch nog wat liggen..
Zojuist ook Flawless Star Amethyst in mn wapens gestopt. Later maar eens uitproberen. Heb nu 1800 LoH.
Mn Enchantress ook een upgrade in gems gekregen, heeft nu Flawless Star Topaz :D

Me = Happy :D

http://eu.battle.net/d3/e...iveGeek-1925/hero/6656606

MatHack, bedankt voor het craften! :D

[ Voor 5% gewijzigd door NegativeFreak op 30-08-2012 19:03 ]

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
Pfft vind ik eindelijk een legendary vandaag krijg ik dit

Afbeeldingslocatie: http://i272.photobucket.com/albums/jj162/Uchihaice/legendary-1.jpg

Ach volgende keer beter. salavage het waard voor de stone?

[ Voor 122% gewijzigd door Kadardar op 30-08-2012 19:26 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• NegativeFreak
Kadardar schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:25:

[afbeelding]

You have been RickROLLED :P

• Kadardar
This item is never gonna give you up, never gonna let you down, never let you run around and desert you :P

• KneoK

KneoK

[afbeelding]

34% Extra cold damage is voor een cold based build veel meer waard dan welke stats dan ook lijkt me. Waarschijnlijk ziet niemand hier echt het voordeel van in en verkoopt het misschien voor geen meter, maar het lijkt me niet dat je met welke überstats dan ook 34% extra damage kunt krijgen op 1 item.

• NegativeFreak
Kadardar schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:29:
[...]

This item is never gonna give you up, never gonna let you down, never let you run around and desert you :P
Krijg er bijna zin in om het nummer op te zetten :P

• Kadardar
KneoK schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:34:
[...]

34% Extra cold damage is voor een cold based build veel meer waard dan welke stats dan ook lijkt me. Waarschijnlijk ziet niemand hier echt het voordeel van in en verkoopt het misschien voor geen meter, maar het lijkt me niet dat je met welke überstats dan ook 34% extra damage kunt krijgen op 1 item.
Dus misschien toch wat waard :)

ik ga hem zo in het trade topic zetten voor iemand die misschien zo hele harde cold based build willen proberen en zet hem op de ah voor iets meer dan ik vraag of tweakers

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-10 21:51
pff, ik kom niet voorbij Rakanoth, wat ik probeer hij teleporteerd iedere keer naar mij toe en slaat me in 1 klap dood.

Wat zou ik aan mijn build kunnen veranderen om hem wel aan te kunnen? Izual zal trouwens wel hetzelfde probleem zijn.

http://eu.battle.net/d3/e...c22269-2212/hero/11290959

PS. Weet iemand ergens een lijstje met de damage die bosses en elites doen?

• Kadardar
thriller schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:21:
pff, ik kom niet voorbij Rakanoth, wat ik probeer hij teleporteerd iedere keer naar mij toe en slaat me in 1 klap dood.

Wat zou ik aan mijn build kunnen veranderen om hem wel aan te kunnen? Izual zal trouwens wel hetzelfde probleem zijn.

http://eu.battle.net/d3/e...c22269-2212/hero/11290959

PS. Weet iemand ergens een lijstje met de damage die bosses en elites doen?
Vervang smoke screen met shadow power geruned op gloom en probeer het te gebruiken wanneer hij teleport.
die 65% damage moet jel evend houde, zo niet dan dan weet ik het ook niet meer :P

En gebruik preperation op de momenten dat je uit je disc ben zodat je je shadow power in kan drukken wanneer nodig.
Eventueel multi shot runen met suressive fire kan je helpen je disc iets nseller terug te krijgen en doet ook een goede amount of damage

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:50:
[...]

Wat heb je dan voor een build dat je act 3 binnen een uur doet? Inclusief alle dungeons? Lijkt me sowieso belachelijk snel. Linkje naar je profiel?
Mijn build
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#fVUdXY!ZYe!cbaYYZ
Hoe ik speel
YouTube: WD ZB/Sac Infinite Mana

Ik zou je graag een volle run willen laten zien maar me fps dropt na 12 als ik record en dat is gewoon niet te spelen. Ook zie je in het filmpje dat alle elites extra health zijn en ik nog steeds geen mana problemen heb. Terwijl ik geen passive's gebruik voor mana en ik aardig de bears spam.

Verwijderd

[afbeelding]

Voor de gein 1 gekocht, die dingen zijn spotgoedkoop.
Geeft 10.000 minder dmg in stats maar naar mijn gevoel geeft ie 10.000 meer (na een korte test) vergeleken met een 219 intel en 10% crit change gele handschoenen.

8)

• Kadardar
hoppa, en nu heb ik wel iets moois denk ik :)

Afbeeldingslocatie: http://i272.photobucket.com/albums/jj162/Uchihaice/set-ring-1.jpg

is dit een beetje nice set ring?
Dacht het wel :D

Edit. Hij is 23 mil waard. dus dan is het wel een nice ringetje ^^

[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 30-08-2012 21:55 ]

• Yagermeister
  • Laatst online: 08:46

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Heeft iemand misschien wat tips voor mogelijke aanpassingen van mijn barbarian.

http://eu.battle.net/d3/e...meister-2593/hero/1128032

Volgens mij zit ik vrij goed in de vitality maar zit ik te laag met bijv loh etc.

-Te huur

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Is er iemand die mij zou kunnen helpen met Ghom op Inferno? Ik kom er.. (ook niet met public games) niet voorbij. Alex#21682.

Battle.net tag

• Kadardar
Yagermeister schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:14:
Heeft iemand misschien wat tips voor mogelijke aanpassingen van mijn barbarian.

http://eu.battle.net/d3/e...meister-2593/hero/1128032

Volgens mij zit ik vrij goed in de vitality maar zit ik te laag met bijv loh etc.
Ziet er meer naar uit dat je een hoop LoH mist (denk rond de 600 meer nodig) en all resistance vind ik totaal niet terug op je gear. voor act 2 zou ik toch als ik kijk naar je build rond de 370 uitkomen denk ik.
Misschien dat wat minder nog ook wel lukt aangezien het act 2 is

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Eergister heb ik Hell afgesloten met me eigen gevonden 2-hander. Duurde even maar Diablo in 1 keer neer :)!
Nu aan Inferno begonnen en ik kom act 1 niet een de levels vóór skellie door.

Iemand tips wat ik het beste kan doen met me build?

http://eu.battle.net/d3/e...etsrek-2548/hero/15632632

Misschien eerst farmen in act 3? Alle tips zijn welkom! :)

• Kadardar
Netsrek schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:29:
Eergister heb ik Hell afgesloten met me eigen gevonden 2-hander. Duurde even maar Diablo in 1 keer neer :)!

Life on hit mist totaal. (probeer voor act 1 rond de 300-400 te komen (met een beetje skills haalt 275 het ook nog wel)
All reistance is aardig. misschen 30 erbij als je echt moeite hebt met magic mobs.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Voor een 2-hander doe je wat weinig damage denk ik.

Verder is je res wel redelijk, maar zal je qua armor wat meer moeten hebben.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Netsrek
  • Niet online
Kadardar schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:34:
[...]
Life on hit mist totaal. (probeer voor act 1 rond de 300-400 te komen (met een beetje skills haalt 275 het ook nog wel)
All reistance is aardig. misschen 30 erbij als je echt moeite hebt met magic mobs.
Ramzzz schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:35:
[...]
Voor een 2-hander doe je wat weinig damage denk ik.
Verder is je res wel redelijk, maar zal je qua armor wat meer moeten hebben.
Ik ga een kijken wat ik kan bereiken met me budget :)! Thnx

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
En ja hoor tis weer raak na gister ;) Een windforce met een sock, volgens mij wel een lekkere rol. En de axe van de rmah geplukt, koopje.
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/o9rafa.jpg

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tja, klinkt trivaal maar hele volksstammen inclusief myzelf hebben eindelloze farmruns in hell gedaan om op een gegeven moment in inferno wat succes te hebben. Eigenlijk hoop ik,dat dat nog steeds zo is anders wordt het echt een faceroll...

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

An1mA schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:48:
En ja hoor tis weer raak na gister ;) Een windforce met een sock, volgens mij wel een lekkere rol. En de axe van de rmah geplukt, koopje.
[afbeelding]
FF een vraag hoeveel xx uur per dag speel jij eigenljk? gz met de drops. je bent duidijk 1000% gelukkiger dan ondergetekende.

btw.. sorry van dubbelpost maar copy, paste is een crime me ipad :/

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 30-08-2012 22:52 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Zo.

Ik heb mijn monk maar "afgegeared' als je dat zo kan noemen. Ik denk dat er vrij weinig nog te verbeteren valt (op de wapens na).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

36,5k dps, 9000 armor, 840 all res, 1600loh, 31k leven en 180% base mf zonder enchantress en NV.

[ Voor 19% gewijzigd door Blaat op 30-08-2012 22:59 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Darth Malak schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:51:
[...]

FF een vraag hoeveel xx uur per dag speel jij eigenljk? gz met de drops. je bent duidijk 1000% gelukkiger dan ondergetekende.

btw.. sorry van dubbelpost maar copy, paste is een crime me ipad :/
Heb nu een week vrij, maar normaliter sown 4-5 uur per dag.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

An1mA schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:57:
[...]

Ah ok.. ja ik probeer alleen maar dingen in perspectief te plaatsen, als ik zie hoe vaak jij wel niet met amazing drops komt dan helpt het om dat te doen.. :) Anders wordt t wel erg frustie.. hehe.. speel beduidend veel minder dus alles in verhouding i guess...

• Netsrek
  • Niet online
Darth Malak schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:50:
[...]

Tja, klinkt trivaal maar hele volksstammen inclusief myzelf hebben eindelloze farmruns in hell gedaan om op een gegeven moment in inferno wat succes te hebben. Eigenlijk hoop ik,dat dat nog steeds zo is anders wordt het echt een faceroll...
Haha, ik had me daar al een aantal weken geleden mentaal op voorbereid. Maar welke act is het meest gunstig volgens jou?

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Mystery schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:20:
Is er iemand die mij zou kunnen helpen met Ghom op Inferno? Ik kom er.. (ook niet met public games) niet voorbij. Alex#21682.
Ik heb je toegevoegd :)

There's no place like 127.0.0.1

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Netsrek schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:05:
[...]

Haha, ik had me daar al een aantal weken geleden mentaal op voorbereid. Maar welke act is het meest gunstig volgens jou?
Tja, in de tijd voor 1.04 was a3 hell erg ineteressant, crater run tot azmodan. Ik ga er vanuit dat je niet bulkt van het gold dus mogelijk kun je daar toch een leuke drop en veel gold scoren, met gf, mf gear waar mogelijk natuurlijk. Wil morgen best eens kijken of ik nog iets aardigs voor je heb in mijn stash die je zo mag hebben. Kan niks beloven want ik probeer ook al een andere barb, monk friend te helpen.. :)

• Netsrek
  • Niet online
Darth Malak schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:10:
[...]
Tja, in de tijd voor 1.04 was a3 hell erg ineteressant, crater run tot azmodan. Ik ga er vanuit dat je niet bulkt van het gold dus mogelijk kun je daar toch een leuke drop en veel gold scoren, met gf, mf gear waar mogelijk natuurlijk. Wil morgen best eens kijken of ik nog iets aardigs voor je heb in mijn stash die je zo mag hebben. Kan niks beloven want ik probeer ook al een andere barb, monk friend te helpen.. :)
Na, heb 2,5M dus ik kan wel een beetje investeren, maar probeer t eigenlijk zonder AH te doen (behalve als het echt niet meer gaat)
Kan ik je alvast toevoegen als je nog wat hebt gevonden? (MrNetsrek#2548)

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Netsrek schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:21:
[...]

Na, heb 2,5M dus ik kan wel een beetje investeren, maar probeer t eigenlijk zonder AH te doen (behalve als het echt niet meer gaat)
Tuurlijk, voeg me maar toe: Zweetsok#2203 maar ik ben pas morgen weer online.... Zit nu een naar een lam lijsttrekkers debat te kijken.. :p
Wolf schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:54:
Zo.

Ik heb mijn monk maar "afgegeared' als je dat zo kan noemen. Ik denk dat er vrij weinig nog te verbeteren valt (op de wapens na).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

36,5k dps, 9000 armor, 840 all res, 1600loh, 31k leven en 180% base mf zonder enchantress en NV.
Leuk spul, enige dat me opvalt is je chest daar moet je toch wel een upgrade voor kunnen vinden niet? Evt. met MF zelfs ;)
Edit: of misschien een wapen met dex/vit/crit hit dmg naast de socket? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 30-08-2012 23:57 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
En ook hier even. Heel erg bedankt voor je hulp en de uitleg. :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Bijna paragorn 9 en net m'n 1e legendary drop gehad. Maar niet bepaald een rede om vrolijk te zijn, staat op de AH vanaf 5k. Ja, 5000 gold.

Zo eentje en dan nog met een waardeloze roll ook;
http://us.battle.net/d3/en/item/the-grin-reaper

Hoop niet dat het weer 9 paragon levels duurt voor ik er een vind! :(

Was overigens met NV5, amper magic find op me gear, act 2 kulle/belial run. Gedropt door de elite pack recht voor belial.

[ Voor 16% gewijzigd door Thompson op 31-08-2012 00:50 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Thompson schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:49:
Bijna paragorn 9 en net m'n 1e legendary drop gehad. Maar niet bepaald een rede om vrolijk te zijn, staat op de AH vanaf 5k. Ja, 5000 gold.

Zo eentje en dan nog met een waardeloze roll ook;
http://us.battle.net/d3/en/item/the-grin-reaper

Hoop niet dat het weer 9 paragon levels duurt voor ik er een vind! :(

Was overigens met NV5, amper magic find op me gear, act 2 kulle/belial run. Gedropt door de elite pack recht voor belial.
Je allereerste in heel de game??? :o Ik had al zeker 2 legendaries voordat ik "Nightmare" uitgespeeld had. Goed, het waren ontzettende crap items waar ik smakelijk om heb moeten lachen maar officieel waren het "legenday" items :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Ik heb ook onlangs (paragon 7 geloof ik) mijn eerste gevonden. Butcher's Sickle met een crappy roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Nou ja, net zoals de meeste iLVL 63 rares zijn de meeste legendaries ook gewoon utter crap. Voordeel aan de legendaries is dat je ze iig nog kan salvagen voor een gegarandeerde 'fiery brimstone'. Dat is momenteel toch zo'n 90k.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Naluh! schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:18:
Nou ja, net zoals de meeste iLVL 63 rares zijn de meeste legendaries ook gewoon utter crap. Voordeel aan de legendaries is dat je ze iig nog kan salvagen voor een gegarandeerde 'fiery brimstone'. Dat is momenteel toch zo'n 90k.
Brimstones zijn alleen gegarandeerd bij ilvl 61+ legendaries. Zeker in Act I en II vind je nog weleens ilvl 60 en lagere legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:55
heb nu 3 legendaries gevonden in het hele spel en 1 set item, natalya chest waar ik wel blij mee ben, maar die legenderies waren ook gewoon dikke crap XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 12:44
Paragon lvl 6 hier, 180 uur playtime en heb maar 1 legendary gevonden, op lvl 30 ofzo. Doe je niets aan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

An1mA schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:57:
[...]

incl 300+ mf :)

Congrats met de drop.. kan de boog wel gebruiken op m'n DH :p

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 07:13
Gister maar eens 2 solo runs a3 gedaan om te vergelijken tussen Rend en Revenge.
De winnaar is duidelijk Rend. Zo snel nog nooit Azmo neergehaald.
Met Wotb was het iets van 40-60k per halve sec.
Hij kon niet eens de 2de keer zijn troepen erbij laten spawnen.

Het enige nadeel is de lage life leech vs Elite packs.
Maar ik denk dat het een blijvertje is :)

Daarna met meer mensen in de game was het ook fijn, maar weer de leech die mij toch 2 deaths veroorzaakte.

[ Voor 13% gewijzigd door pstalman op 31-08-2012 07:59 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
KneoK schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:24:
[...]

Brimstones zijn alleen gegarandeerd bij ilvl 61+ legendaries. Zeker in Act I en II vind je nog weleens ilvl 60 en lagere legendaries.
Act 1 en 2? Dit dropte bij mij gisteren in Act 3...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nuDvyUeVBc0nnh4MnU4bzYry/full.jpg
porn* schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:56:
[...]

Leuk spul, enige dat me opvalt is je chest daar moet je toch wel een upgrade voor kunnen vinden niet? Evt. met MF zelfs ;)
Edit: of misschien een wapen met dex/vit/crit hit dmg naast de socket? ;)
Als jij een chest voor mij kan vinden die ECHT een upgrade is dan koop ik hem. Alle chests die nu op de ah staan zijn trade-offs, ik lever eigenlijk altijd wel iets in op een bepaalde stat en dat wil ik niet.

Mja wapens zijn duur. Mijn huidigen zijn absoluut niet slecht dus ik wacht even tot ik er twee van 50m+ kan kopen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Vraag me toch af waar al die legendary's op de AH vandaan komen.
We hebben hier collectief gare drops gekregen.
Ik heb er zelf 7 gehad, waarvan 3 met 240% MF en daarboven op nog 5NV en de 75% MF daarvan op act2 normaal.
Gewoon om te proberen, gemiddeld 1 legendary per run (heel act2)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik had gisteren twee legendaries in Act 3.

The Grandfather en Tyrael´s Might, nou weet ik alleen niet of ik de chest moet verkopen ofniet. Ik zal later images posten, want ik ben nou op het werk.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Netsrek schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:21:
[...]

Als het je doel is om het zonder te doen is dat natuurlijk een mooie uitdaging. Maar voor 2.5m kan je makkelijk een infernowaardige char maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:04
Sinds recent kan ik act 2 solo doen, yeey ik, maar ik zoek dus nu de beste plekken om te farmen. Act1 ken ik onderhand wel uit mijn hoofd maar act 2 niet. Ik hoor dat Kuhl runs met daarachter belail leuk zijn maar dat levert eerlijk gezegd niet heel veel op. Wie helpt mij aan plekken?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
mhindrik schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:56:
Sinds recent kan ik act 2 solo doen, yeey ik, maar ik zoek dus nu de beste plekken om te farmen. Act1 ken ik onderhand wel uit mijn hoofd maar act 2 niet. Ik hoor dat Kuhl runs met daarachter belail leuk zijn maar dat levert eerlijk gezegd niet heel veel op. Wie helpt mij aan plekken?
Wat ik altijd doe in die runs is de 2 portals pakken, dan pas the terminus, kuhle, belail

1 portal pakken kan ook maar kuhle verslaan met 5 nv stacks zorgt weer voor meer items.
Jem oet niet denken dat de drops die je krijg je veel geld opleveren, je moet hopen dat er leuke items droppen die je op de AH kan verkopen voor leuke prijzen.

De run zelf levert 100k op met geluk als je niet dood gaat en alles cleared.
Beetje goede items leveren je makkelijk 800k+ op.
Maar het is een kwestie van geluk en zie het zo. Je paragon levelt gezellig mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
mhindrik schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:56:
Dat is nochtans je beste optie voor max elites/run (en dus item drops). Desert Sands, Vault of Assassins & eventueel andere dungeons, Kulle's Archives, Kulle, eventueel nog Belial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Geluk is inderdaad een factor, net bezig met 3 stacks nv dropt er dit:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2n8wu85.jpg
Als dat niet de meest waardeloze legendaries zijn weet ik het ook niet meer.

Bedankt voor de tips btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren zowaar een upgrade voor mezelf gevonden! helaas niet me eigen res maar daar moeten we maar even omheen kijken ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nnQHa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:12:
Gisteren zowaar een upgrade voor mezelf gevonden! helaas niet me eigen res maar daar moeten we maar even omheen kijken ;)

[afbeelding]
Ik zou em verkopen. Hier krijg je makkelijk 20-30m voor. Daarmee kan je shoulders met je eigen resist aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:28

skoozie

SCSI

controleer mijn monk, de Legendary daibo (wapen) dropte gisteren opeens!!!

was een beetje een anti climax na het identificeren... hij dropte eind Act 2 Nightmare met mijn DH.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:15:
[...]

Ik zou em verkopen. Hier krijg je makkelijk 20-30m voor. Daarmee kan je shoulders met je eigen resist aanschaffen.
Is inderdaad ook een optie! Ik zal eens kijken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Effe gearswap doen als je door een swamp moet ;-)

edit: ik wou die crappy legendary quoten
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:12:

[afbeelding]

[ Voor 6% gewijzigd door strekie op 31-08-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Perfect star amethyst plan gevonden leuk, plus dit ding Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2z9mgco.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 11:44
Helaas, gisteren is Poep overleden... http://eu.battle.net/d3/e...darijn-2145/hero/19349692 had juist een lekker reduced lvl req wapen op de kop getikt.. Zodra ik een beetje in de buurt kom van de lvl 60 word ik overmoedig ofzo.. getweehit door vortex kerels in Worthem hell.. geen eens kans om op serenity te drukken. Gewoon pech? Te vroeg daar? Te weinig armor? Resis? Net ff verkeerde skills? Ik denk een combinatie..
mhindrik schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:08:
Geluk is inderdaad een factor, net bezig met 3 stacks nv dropt er dit:

[afbeelding]
Als dat niet de meest waardeloze legendaries zijn weet ik het ook niet meer.

Bedankt voor de tips btw.
Ach ja, een legendary spijkerbroek blijft nog steeds een spijkerbroek :)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Pagina: 1 ... 13 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.