Daar was ik al naar op zoek, maar zie telkens items die wel een upgrade zijn (volgens calculator +4k dps oid), maar waarbij ik toch geen "WOW" gevoel heb, terwijl ze wel flink wat kosten..MicScott schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:41:
[...]
Ik zou dat wapen omwisselen voor iets met life steal of loh en er dan een crit gem in stoppen.

Zelfs met 2 stats en int of resist zijn die al erg duur.. Maar ik ga vanavond weer een rondje ringen/amulets doen, heb ik al even niet gedaan omdat ik best tevreden was met deze.Ook zou ik als eerste op zoek gaan naar een goed amulet met chc/ias/chd (2 van de 3). Zelfde verhaal voor de ringen. Zoek naar iets met 2 van die 3 stats. Is wel te vinden met dat budget. Je DPS schiet dan echt enorm omhoog.
Ik lever dan wel weer all resist in.. Maar goed, zal ff kijken wat die kosten.Je hebt meer dan genoeg leven, dus denk er eens over na om een Andariels Visage (legacy te kopen met int/crit chance en een socket.) Ik heb de mijne (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Moos-2298/hero/4887144) gisteren op de kop getikt voor 1,5 miljoen ofzo. Die legacy AV's zijn nu spotgoedkoop. Bonus: geen increased fire damage taken
Will do!En fok movement speed.
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 30-08-2012 14:59 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie