H,
ik kan niet goed inschatten hoe ver je bent en hoeveel budget je hebt. Daarnaast weet ik zelf vast ook niet alles. Maar goed, ik verbaas me enigszins over je build en gear. Ik hoop dat je in ieder geval ubers doet met een groepje. In je eentje is weinig efficient, en daarbij kan je met deze gear beter op MP 0 spelen.
Er zijn drie benodigdheden om met een CM build te spelen; 20 APoC, 40 Crit% en 2 attacks/second. De getallen zijn indicatief (het gaat om de balans en of jij het plezierig vindt spelen), maar jij hebt in ieder geval te weinig crit % en VEEL te weinig attacks/second. Zie hieronder voor twee Amerikanen die het je uitleggen;
YouTube: Budget CM Wizard Guide - MP10 for Under 1 Mil! (1.0.5)
YouTube: TryHard: Wizard 1.0.5 Update Guide
Afhankelijk van je budget zou ik die wapens direct omruilen voor een goedkoop Chantodo setje (2x2mil). Heb je meteen de benodigde attacks/second. Als je meer crit% op je ringen en gloves pakt (5/6% @ 20+ crit dmg) kan je je ook een Lacuni's zonder crit% veroorloven; hurray for attackspeed. Daarnaast kan je die pinpoint barrier dan droppen voor een betere defensive skill waardoor je die +res weer kan droppen op je gloves. Je wilt ook een Witching Hour belt, maar dat wist je vast al
Dus ja, als je 20 miljoen in je stash hebt, ben je vanavond nog drie sloten verder. Anders moet je sparen.
Dan nog een experiment; drop Slow time eens voor Magic Weapon met Blood rune (heb je ook geen 900 LoH nodig) en je dmg gaat omhoog. Dan drop je ook Glavanizing Ward (want je hebt nu Magic Weapon) en in plaats daarvan gebruik je Cold Blooded. Nog meer dmg.
Je gebruikt Astral Presence (en Slow Time) omdat je attacks/second en crit% te laag zijn waardoor je niet genoeg Arcane Power binnenkrijgt. Als je genoeg attacks/second en crit% hebt, komt er genoeg Arcane Power binnen en kan je switchen naar Glass Canon en krijg je er weer 15% dmg bij.
Je kan ook eens proberen om je Scoundrel te gebruiken met multishot, attackspeed ringen en een Buriza Do-Kyanon.
Protip; niet in sentries en death explosions gaan staan

Afhankelijk van het type Diamond Skin rune kan je het een en ander opvangen mits je timing goed is.
Ben je er nog? Een klein beetje meer vit op die broek mag ook, elke dag.
Succes ermee.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)